Se fuld version : Drukhistorier
Der skal da være en tråd med drukhistorier! Jeg tror alle her på forummet har lavet et eller andet spændende i mens de har været i byen, så del din historie :D
Jeg kan selv starte, fordi jeg muligvis havde den underligste bytur i går.
Vi startede ud oppe ved en ven med nogle ølspil, og det viser sig rent faktisk at jeg er den dårligste til meyer, og med vores hjemmelavede regler, så røg der hurtigt nogle øl og et par flasker vin ned :skaaal: vi beslutter os så for at gå videre i byen, og det skulle vise sig at være det dummeste...
...dem jeg var sammen med blev splittet op og vi gik rundt omkring i byen og mødte andre vi kendte, og det var også rigtig fedt, indtil en ven og jeg tænker "sandwich". Vi planlagde at gå forbi Shell, så vi lige kun få de sandwich, men nede ved Shell holder der sgu en bus! (!) Der var et kæmpe barskab derinde, så vi hopper ind i bussen og spørger, om de kører til Manchester - det kunne jo godt være :D - men det gør de ikke, desværre, men vi kører med alligevel, og mens vi kørte med dem, kom vi i god snak med dem alle, og det blev til fællessang, øl og grannåle :juhuuuu: det viser sig så at det er vinterbadere vi kører sammen med, og de skulle ud og bade! Det var jeg ikke sååå frisk på igen, da jeg bare ville drukne.. Bussen holder så på et tidspunkt, hvor jeg beslutter mig for at gå ud og pisse, og i den hæk jeg valgte, lå min ven og halvsov.. :confused: det ender med at jeg joiner ham, og efter lidt tid begynder vi at fryse og vil prøve at finde hjem :D vi stod på det tidspunkt et sted i Danmark, og vidste ikke, hvor vi skulle hen, så min ven hopper ind i bussen og nakker en islagkage fra dem, og så begynder vi ellers at gå hjem, slingrende, men sikkert...eller rent faktisk ikke sikkert, for jeg var helt beskidt, da jeg vågnede.. men vi finder hjem efter vi har gået hele natten med en kæmpe islagkage og spist af den.. jeg tror vi begyndte at gå kl. 2 eller lignende, og kl. 7.36 stod vi hjemme i huset, hvor vi lavede brunch og gik i seng. Min ven tog så på arbejde kl. 9 :D det var så dér jeg tænkte at jge ville gå op og besøge en ven.. et såkaldt SURPRISE-et eller andet, og jeg stormer så ind af hans dør og lige ind i en....ja....elskovsakt :o jeg var så hurtigt ude af døren igen, og nu sidder jeg her og er SÅ frisk på noget fodbold..
Til sidst vil jeg gerne undskylde til; nicklas, morten, anne, julie, simon juel, peter dahlmann, steffen holst, camilla, katrine, christine, jon, matilde og mette.. overstående er ikke glade for at man ringer kl. lort om natten :D i sær ikke steffen.. nøj han lød sur :D
nu er det jeres tur! :)
Det lyder jo lidt som de fester man holdte i syvende, hvor man bare går rundt og rundt i ingenting, og sover i hække :D
Jeg havde absolut intet mod at du ringede til mig i går.. Jeg var selv godt fuld og sad og fik noget at spise sammen med nogle gutter og gutinder. Dejligt at være i byen, og at man så må sætte uret en time tilbage :skaaal:
Så var det Peter, der blev gal :D det fornemmer jeg også lidt på følgende besked:
PTR DHLMNN siger:
HVORFOR FUCK RINGER DU KL 03 OM NATTEN!!!
Bliver dejligt at komme i skole imorgen, hva? :D
Jeg kan huske få øjeblikke af vores samtale. Du gentog dig selv hele tiden!
Thomas: "Hej Juel!! Jeg er på vej ind i en bus"
Juel: "Frækt"
Thomas: "Jeg er inde i en buus"
Juel: "Jeg smutter videre i byen. Vi snakkes"
Jeg synes bare ikke, at der skulle være nogen tvivl om, hvor jeg var på vej hen! Og det er også et litterært virkemiddel!
Jeg kan huske engang hvor...
Skål skipper! :skaaal:
Smaakage
28-10-2007, 21:45
Det var simpelhen århundredes opkald jeg fik fra hr. Vishoff klokken halv 4 om natten. Sjældent har jeg grint så meget af noget jeg ikke rigtig forstod noget af alligevel.
Og nej, det var ikke mig der blev sur :D
Pænt vild historie
Er jeg den eneste, der ikke blev ringet op? Skuffende...
En af mine gode venner var lige flyttet til København (nærmere betegnet, Nørrebro) og vi var til en fest hos en fælles bekendt på Vesterbro. Det hele gik fint, jeg kom derind om eftermiddagen og vi lagde ud med nogle øl - vejret var lækkert så vi besluttede os for at gå til Vesterbro (naturligvis i selskab med et par håndbajere). Det lykkedes os også at spise nogle ganske store burgere fra den nærmeste grill, selvom vi nok tabte halvdelen af indholdet på gaden (dog var vores tøj mirakuløst pletfrit). Efter at have gået lidt rundt fandt vi stedet hvor de andre var og vi blev der resten af aftenen sammen med alt for mange andre mennesker i en alt for lille lejlighed.
Ingen problemer her, men så lige pludselig var min ven blevet træt og han ville hjem og sove - fint nok tænkte jeg, det var ved at blive sent alligevel så det kunne vel ikke skade. Vi vælter så ud på gaden og begynder at gå i den ene retning. Og vi går, og vi går.. Pludselig kommer han til sig selv (han var åbenbart mere fuld end som så) og han spørger mig: "Hvor fanden er vi?". Jeg kender ikke selv særlig meget til København, og slet ikke de områder vi var kommet ud i, så jeg var blot fulgt efter ham da jeg tænkte: "Han kender vejen hjem" - men det var åbenbart en stor fejl. Vi fandt heldigvis nogen der vidste hvor vi var som kunne sende os i den rigtige retning og et par timer senere lykkedes det os da også at finde hjem til hans lejlighed så vi kunne få udsovet.
Glory Man United
06-11-2007, 14:38
Tror den gamle United -og Villa forsvarer Poul McGrath kan flere historier end alle vores tilsammen :D Glemmer ALDRIG da Irland skulle spille EM/VM Kval mod Et af de baltiske hold. McGrath dukkede aldrig op i lufthavnen, da han var p åen 2 dages druktur :lolol:
Tænkte at tråden kunne udvides til det største britiske alko/kokain hold....Men jeg mangler et par spillere....hjælp gerne:)
--------------Peter Shilton------------------
(højre back)-Paul McGrath-Tony Adams-(venstre back)
(højre midtbane)-Gascoigne-Whiteside-Poul Merson
-----George Best-(angriber)--------------
SantasLittleHelper
06-11-2007, 14:59
Tror den gamle United -og Villa forsvarer Poul McGrath kan flere historier end alle vores tilsammen :D Glemmer ALDRIG da Irland skulle spille EM/VM Kval mod Et af de baltiske hold. McGrath dukkede aldrig op i lufthavnen, da han var p åen 2 dages druktur :lolol:
Tænkte at tråden kunne udvides til det største britiske alko/kokain hold....Men jeg mangler et par spillere....hjælp gerne:)
-----George Best-(angriber)--------------
Robbie Fowler...
Og på højremidt kan en Adrian Mutu fungerer fint. :)
United DK
06-11-2007, 17:06
Og på højremidt kan en Adrian Mutu fungerer fint. :)
Nu gjaldt det kun brittere. ;)
Vores egen Keano har også været på druk en gang eller 2
Holmskov
07-11-2007, 20:00
Lee Sharpe er vel stadig fuld :skaaal:
Glory Man United
08-11-2007, 09:15
Robbie Fowler...
Tak
-----George Best-Robbie Fowler
United DK
08-11-2007, 09:21
Sharpe skal vel også med på holdet?
Shilton
??? - McGrath - Adams - ???
Whiteside - Merson - Gascoigne - Sharpe
Best - Fowler
Glory Man United
08-11-2007, 10:32
Sharpe skal vel også med på holdet?
Shilton
??? - McGrath - Adams - ???
Whiteside - Merson - Gascoigne - Sharpe
Best - Fowler
Sniffede han? Eller var det hash? Kan sgu ikke rigtigt huske historien.....men tak for opdateringen ;)
Hehehe.. Jeg er en spasser til at sende sms'er, når jeg er fuld.. Er der nogen, der kan oversætte følgende besked til normal dansk
"Jeg bliver dusikjeu avle af thorer"
De to første ord gik udmærket, men så blev det noget volapyk..
Martinsen
11-11-2007, 09:11
jeg kan ikke lige huske de helt store drukhistorier, men jeg har dog fået en forfærdelig vane med at sidde og sove på en stol til fester her for tiden. Det er bare pinligt når man vågner, og folk sidder og kigger lidt skævt til en:D
jeg kan ikke lige huske de helt store drukhistorier, men jeg har dog fået en forfærdelig vane med at sidde og sove på en stol til fester her for tiden. Det er bare pinligt når man vågner, og folk sidder og kigger lidt skævt til en:D
Så drikker og danser du simpelthen ikke nok :juhuuuu: :skaaal:
Geo mikael, michael jackson og barry white. Så der feststemning!
Hehehe.. Jeg er en spasser til at sende sms'er, når jeg er fuld.. Er der nogen, der kan oversætte følgende besked til normal dansk
"Jeg bliver dusikjeu avle af thorer"
De to første ord gik udmærket, men så blev det noget volapyk..
Jeg valgte at lade være med at svare på den sms! Et kvarter inden modtog jeg følgende besked fra dig:
"Jeg herp"
:confused:
Og keder man sig ikke lidt når man sender 4 sms'er til mig på en time, selvom jeg ikke svarer på nogle af dem?
Jeg valgte at lade være med at svare på den sms! Et kvarter inden modtog jeg følgende besked fra dig:
"Jeg herp"
:confused:
Og keder man sig ikke lidt når man sender 4 sms'er til mig på en time, selvom jeg ikke svarer på nogle af dem?
Jeg herp - kort og kontant! :D men jeg kedede mig bestemt ikke, det er rimelig sjovt at skrive sms'er, når man har fået en lille én.. :skaaal:
Noget af det mest irriterende er stive mennesker som når de har fået lidt at drikke synes det er det sjoveste i verden at skrive og ringe til alle mulige mennesker.
Glory Man United
12-11-2007, 10:50
Jeg herp - kort og kontant! :D men jeg kedede mig bestemt ikke, det er rimelig sjovt at skrive sms'er, når man har fået en lille én.. :skaaal:
"jeg herp"??? Forkortelse for: "Jeg har herpes"?? :D
Noget af det mest irriterende er stive mennesker som når de har fået lidt at drikke synes det er det sjoveste i verden at skrive og ringe til alle mulige mennesker.
Man ved altid, når Bo er i byen. Så kommer der en sms klokken halv fire om natten med en eller anden United-sang. Sidste gang tror jeg det var Carlos Tevez-sangen, Bo lige mente jeg skulle vækkes af lige efter jeg var faldet i søvn :D
Man ved altid, når Bo er i byen. Så kommer der en sms klokken halv fire om natten med en eller anden United-sang. Sidste gang tror jeg det var Carlos Tevez-sangen, Bo lige mente jeg skulle vækkes af lige efter jeg var faldet i søvn :D
Sidst fik jeg Ji-Sung Park-sangen :D
Er det pinligt, hvis man tager fejl af kontoret og toilettet, og så kommer til at pisse på på kontorets gulv?
Er det pinligt, hvis man tager fejl af kontoret og toilettet, og så kommer til at pisse på på kontorets gulv?
så kan det godt være du skulle ha sprunget den sidste snaps over:D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.