PDA

Se fuld version : footytube

jawharacoralia
28-10-2007, 10:42
jeg har nu set mange gange at eftre kampe saa er der mange der spoerger efter hvor man kan se higligts/maal...
jeg vil sige det saadan at self . er der youtube..problemet er bare at man selv skal uploade videorne og derefter ka det godt tage lidt tid..
mit forslag som ogsaa mange andre ved ,er footytube.com...
der gaar ogsaa lige en halv dag (efter kampen)inden der kommer en video op med maalene og alt det der men man kan ogsaa se highlights fra alle de andre kampe i baade PL men ogsaa fra den spanske liga osv..
hvis der er nogen der har nogen bedre forslag med hensyn til hjemmesider med fodboldvideor villle det da vaere dejligt..

Kofoed
28-10-2007, 10:49
footytube.com er den bedste jeg kender til..

Goaltube.com er også udemærket, men der kommer flere videoer fra hele verden på footy..

Hl-Glory
28-10-2007, 11:29
rigtig god side, kendte den ikke . tak :)

Benzet
28-10-2007, 15:07
I den forbindelse vil jeg lige understreges, at der kun henvises med link til googles og youtubes video her på siden. Desuden skal der ikke henvises til ulovlige sider på nogen anden vis.

Glory Man United
05-11-2007, 10:32
I den forbindelse vil jeg lige understreges, at der kun henvises med link til googles og youtubes video her på siden. Desuden skal der ikke henvises til ulovlige sider på nogen anden vis.

Er footytube ulovlig da??? :confused: :confused:

På Youtube kommer denne meddelelse op konstant, når man vil se en video:
This video is no longer available due to a copyright claim by NetResult

Det virker heller ikke som om rettighederne er iorden der

Boock
05-11-2007, 11:32
Nu skal dette ikke blive til en diskussion om hvad man må linke til på denne side.
Det er blevet bestemt at man må linke til Youtube og Google videoer.

Indtil noget andet bliver bestemt er det sådan!

Back to topic.

Kofoed
05-11-2007, 18:10
På Youtube kommer denne meddelelse op konstant, når man vil se en video:
This video is no longer available due to a copyright claim by NetResult

De har jo netop retighederne i orden.. det er jo også svært når alle folk kan lægge ting op, men de sletter ting ligeså snart de opdager noget ulovligt, hvilket footytube ikke gør så vidt jeg ved..