PDA

Se fuld version : Willy Sagnol

RAppel
27-10-2007, 13:33
Manchester United er angiveligt interesseret i at forstærke sig til januar.

De engelske mestre er ifølge The Sun meget interesseret i Bayern Münchens stærke forsvarsspiller, Willy Sagnol, som manager Alex Ferguson efter sigende ser som den perfekte gardering på højre back-positionen.

Den 30-årige franskmand er langsomt på vej tilbage efter en fire måneder lang skadespause, og lige så vigtigt - Sagnol er ikke låst i dette års Champions League, og dermed kan De Røde Djævle også trække veksler på ham på den front.

The Sun beretter om et bud på omkring 50 millioner kroner til januar og skriver videre, at Manchester United også fisker efter Atlético Madrids lovende 18-årige keeper, David De Gea, der endnu ikke har underskrevet en professionel kontrakt med den spanske hovedstadsklub.

Nu er der mange herinde der ikke har noget tilovers for indkast.dk herinde, men hvad synes i? Skal vi signe en spiller som Sagnol? Det virker lidt til at Fergie har opgivet Neville.

Personligt synes jeg at det er lidt i overkanten at signe en på 30 som har været skadet i 4 mdr. Det er ikke til at vide om han rammer samme skadeshelvede som Gaz.

JakobR
27-10-2007, 13:39
Hvad skal vi med ham? :P Brown, Simpson, Gary og O'Shea kan jo alle spille højreback. Man kunne hente ham, så han kan dele ud af sin rutine til de unge spillere, men allerede der er vi jo godt besat.

Hvis vi skal hente noget, så skal det være en lejeaftale med en angriber.

RAppel
27-10-2007, 13:50
Tja, altså udmiddelbart ville jeg skyde på at han skulle gå ind og erstatte Neville ;)

Brown er lidt ustabil (synes han spiller godt, men der er vist mange der er lidt utrygge ved ham).

O'Shea er jo ikke desideret højreback og jeg mener ikke han kan erstatte Neville resten af sæsonen.

Simpson har været rigtig spændende at følge når han var inde, men han er nok lidt for grøn til at være en fuldgod ertatning for Neville på nuværende tidspunkt.

Neville er jo ham der skal erstattes da han skade ser ud til at blive ved med at trække i langdrag.

Tror da ovenstående er intisamenter for at sigen Sagnol.

ChristianR
27-10-2007, 13:50
Tjae, en venstre back ville nu heller ikke være helt af vejen. Er enig i, vi er fint besat på højrebacken. Synes dog ikke det så helt så godt ud med O'shea mod Kiev. Tror ikke han duer så godt som venstre back, og så har vi jo ikke noget egentligt alternativ til Evra, når Silvestre er ude.

Bonde15
27-10-2007, 14:01
Kan ikke se hvorfor vi skal købe ham Piqúe, Neville og Brown. Ellers en god højre back :D

Liverpool_sucks
27-10-2007, 14:25
Ferguson sagde at han vil give de unge chancen..
så jeg tror ikke på det......

RAppel
27-10-2007, 14:26
Det kunne godt tyde på det bare var en and fordi Neville er på vej tilbage :)

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7807

schousboe9
27-10-2007, 15:49
Ferguson har slået fast, at der ikke bliver handlet i januar:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=61664

Og så er dén vist ikke længere! :)

robinho
28-10-2007, 06:45
for det første vil jeg gerne sige at jeg personligt synes at sagnol er en rigtig dygtig højre back, men så vil jeg også sige at med wes brown som backup og pique og simpson som to unge lovende spillere i bagkæden, så kan jeg ikke se vi skulle købe en 30 årig back. Så kunne jeg bedre forstå det hvis fergie havde spottet en yngre højre back, som han ville hente ind som nevilles afløser.

Fletcherfan
12-12-2007, 00:14
Sagnol er FOR dårlig... Fin nok til SUperligaen, men absolut ikke god nok til United...

Bugge
12-12-2007, 00:16
Jeg synes faktisk Sagnol er en rigtig god højre back og hvis han var 5 år yngre var han også velkommen.. Men det er han bare ikke..

JDK
12-12-2007, 00:31
Sagnol er en god back - ser ham bare ikke i United, og tror ikke det sker! ''nyheden'' om ham er jo meget gammel, og som mange andre har pointeret så er vi skam fint besat på vores højre back - så Sagnol, nej tak :)

Don Kafai
12-12-2007, 00:32
Sagnol er FOR dårlig... Fin nok til SUperligaen, men absolut ikke god nok til United...

Et meget meget mærkeligt indlæg. Hvad baserer du din vurdering på?
Det er åbenbart en meget personlig mening, for Sagnol er en af de bedste højre backer i hele verden. Desværre løb han ind i en skade, og vi ved med Heinze at det kan ødelægge en karriere, men før det så var han jo en fantastisk spiller.

Iøvrig har han været på årets hold i Bundesligaen, så det med superligaen holder vist ikke helt?

Dines
12-12-2007, 07:46
Sagnol er en god back, men jeg synes at han er lidt for gammel, og så synes jeg stadig vi bør satste på Simpsons. Hvis Neville stoppede efter denne sæson, synes jeg det vil være fedt, hvis Simpsons fik chancen som fast back. Ligesom vi dengang turde gøre det med Class of 92!

Glory Man United
12-12-2007, 08:00
Sagnol er en god back, men jeg synes at han er lidt for gammel, og så synes jeg stadig vi bør satste på Simpsons. Hvis Neville stoppede efter denne sæson, synes jeg det vil være fedt, hvis Simpsons fik chancen som fast back. Ligesom vi dengang turde gøre det med Class of 92!

han hedder altså Simpson. Tror ikke han har noget at gøre med "The Simpsons" :D