PDA

Se fuld version : Bøde til Chelsea

Liverpool_sucks
25-10-2007, 17:41
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75284

Det engelske fodboldforbund har idømt Chelsea en bøde på 330.000 kroner, fordi klubben ikke kunne styre sine spillere i kampen mod Manchester United.
Da Mike Dean i sidste måned udviste Chelseas John Obi Mikel i en kamp mod Manchester United, overfusede Chelseas spillere dommeren. Den episode har det engelske fodboldforbund, FA, nu undersøgt, og dommen faldt i dag.

Chelsea idømmes en bøde på omkring 330.000 kroner, for ikke at have kunnet styre sine spillere i situationen. Ydermere har forbundet varslet større sanktioner, skulle episoden gentage sig.

Også klubbens assisterende manager, Steve Clarke, er blevet idømt en bøde, for at brokke sig til dommeren i samme kamp. Clarke skal af med godt 55.000 kroner.

mojtaba
25-10-2007, 18:00
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9112045.html

Dines
25-10-2007, 18:35
Fryd, selvom det nok ikke påvirker Abramovichs pengepung. :)

Oscar
25-10-2007, 18:39
Det var da utroligt, men egentlig ikke længere overraskende, hvor længe det tog FA at tage stilling til det. Det kunne de nok have klaret på en formiddag. Men fred være med det..Jeg synes også det er lidt mærkeligt, at det først er nu, Chelski får en advarsel om yderligere sanktioner, når man ser på, hvordan de tidligere har opført sig, muligvis påvirket af deres tidligere træners opførsel. F.eks. mod spurs sidste sæson hvor holdet tabte og JT blev smidt ud, der overfusede de også dommeren...Har lidt svært ved at tage FA seriøst, og ærger mig over de er ansvarlige for verdens, på alle andre områder, bedste liga..

Refstrup
25-10-2007, 19:02
Det var da utroligt, men egentlig ikke længere overraskende, hvor længe det tog FA at tage stilling til det. Det kunne de nok have klaret på en formiddag. Men fred være med det..Jeg synes også det er lidt mærkeligt, at det først er nu, Chelski får en advarsel om yderligere sanktioner, når man ser på, hvordan de tidligere har opført sig, muligvis påvirket af deres tidligere træners opførsel. F.eks. mod spurs sidste sæson hvor holdet tabte og JT blev smidt ud, der overfusede de også dommeren...Har lidt svært ved at tage FA seriøst, og ærger mig over de er ansvarlige for verdens, på alle andre områder, bedste liga..

helt ening, forstår heller ikke FA