PDA

Se fuld version : Ballack til United?

mojtaba
25-10-2007, 15:08
Nyhed: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7799

Tror I Ballack overvejer at skifte klub til henholdsvis Manchester United eller Arsenal, hvis han nu ikke får spilletid eller ikke passer til klubben Chelsea. Og hvis United får muligheden for at købe spilleren fra Chelsea vil Ferguson så købe ham? Eller vil Chelsea IKKE sælge ham til Manchester United?

Daniel
25-10-2007, 15:16
Det ville være tåbeligt at købe endnu en central midtbane når vi helt klart er dækket godt nok ind på den position. Samtidig tror jeg heller ikke at chelsea ville være specielt interesseret i at sæge en klassespiller til deres største konkurrent.

Oscar
25-10-2007, 15:36
Jeg tror ikke utd er interesseret. Han er faldet af på den. Både blevet meget gammel, meget ringe form i chelsea i forhold til hans tid i tyskland, og så er han skadet...

Det er lige før jeg tror, at end ikke The Sun eller Tribalfootball gider starte et rygte om at han var på vej til Old Trafford, da det må siges at være noget nær umuligt..

ReginSiv
25-10-2007, 15:38
Tror ikke at SAF vil have ballack nu ..
Vi har mange centrale midtbanespillere. Scholes, Carrick, Hargo, Fletcher, Anderson og John O'Shea..
Så ser vi at vi har mindst 6 spillere der allerede spiller CM. Så mener jeg også at Ballack ikke ville være god nok til start Elleveren. Efter min mening kommer Scholes, Carrick og Hargo foran ham ..

JDK
25-10-2007, 15:47
Vi skal ikke købe Ballack nu - men han skulle måske have været taget til United istedet for Chelskij, og så havde vi nok ikke købt Carrick i sidst sæson, eller Hargreaves i denne!

men nu er der altså ikke brug for ham, og der er altså heller ikke noget som tyder på at dette sker - Drogba mener bare, at United eller Arsenal ville have været en bedre klub for Ballack! men han valgte som bekendt Chelskij...

Refstrup
25-10-2007, 17:17
Ballack - Nej Tak !!!

Bonde15
25-10-2007, 17:40
Ballack - Nej Tak !!!

Enig! :D

Dahlmann
25-10-2007, 17:46
der var engang... men i mellemtiden er carrick, hargo og anderson blevet købt.. så det bliver et klart rungende nej... Manchester united er ikke interesseret i manden bare fordi drogba siger han skulle have valgt os i stedet for halvandet år siden...

- hvis han kom til klubben ville han ikke komme i startopstillingen med scholes, hvad skulle han der? så har vi 2 offensive midbanespillere og ingen defensiv. det kan godt være ballack arbejder fint med i det defensive og sådan, men han er ikke i hargreaves klassen...

rozenaldo
25-10-2007, 18:21
Men jeg vil give Drogba (hvis han vitterligt har sagt det), at han nok havde passet bedre til United eller Arsenal i sin tid. Vi havde også brug for ham (eller en anden - Carrick) dengang. Det har vi ikke længere.

Ville være tåbeligt bare at skulle betale hans løn, om vi så fik ham gratis. I modsætning til nogle af de andre kommentarer tror jeg dog han ville være god nok (i topform) til united. Men, der er ganske enkelt ikke brug for ham, og det ville blot skabe ubalance på holdet. Har han ikke også rundet de 30? - Hvorfor investere i en spiller i den alder, med mindre man har et alvorligt problem. Og det har vi absolut ikke!

PerRonaldo
25-10-2007, 18:38
Nyhed: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7799

Tror I Chelsea ledelsen, træneren og selv Ballack overvejer at skifte klub til Manchester United eller Arsenal, hvis han nu ikke får spilletid eller ikke passer til klubben Chelsea. Og hvis United får muligheden for at købe spilleren fra rivalerne vil Ferguson så købe ham? Eller vil Chelsea IKKE sælge ham til Manchester United?

- Hvis han bliver købt vil han helt sikkert komme i startopstillingen og spille sammen med Scholes i den centrale midtbane.

Ja vi har jo kun carrick anderson scholes og hargo på den centale midtbane, så lad os endelig smide en stor sum penge efter en spiller vi kunne have fået gratis..

Dines
25-10-2007, 19:32
Ballack aldrig i livet.! Han valgte pengene i 2006, og et år efter kan han ikke bare komme rendende og tro vi vil have ham igen. Og nu er midtbanen endda alt for stærk, og jeg mener ikke engang han er god nok til at spille fast på vores hold.

Martinsen
25-10-2007, 19:40
Nej tak! Vi har minimum 3 centrale midtbanespillere der er bedre end ham, udover det har han som Dines siger valgt os fra til fordel for en højere i Chelsea engang før! Og så er han i øvrigt også en aldrende herre, og jeg mener desuden han er for langsom i hans boldomgang til for alvor at kunne slå til på vores hold

Christiansano Heroldo
25-10-2007, 19:43
Endnu et eksempel på en spiller som valgte den forkerte retning i sin karriere pga. Ligesom Scheva gjorde da han tog til - who else - Chelsea.

Og hvad kan resten af vedrens spillere så lære af det?

ALDRIG SKIFTE TIL CHELSEA!!!

:juhuuuu:

Kofoed
25-10-2007, 19:47
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75287