Se fuld version : Paul Scholes
schousboe9
17-04-2011, 13:07
Jeg har det lidt blandet med, at Scholes evt. stopper til sommer. Det er altid sørgeligt, når en så stor spiller takker af, men omvendt synes jeg ikke han er så markant længere. Hvor Giggs stadig har sine gyldne kampe, hvor han gør forskellen, så er de efterhånden meget meget få fra Scholes' side. Han fordeler boldene godt, men han er langt fra den spiller, han var for 7-8 år siden, og jeg mener ikke vi svækkes betydeligt af, at han stopper. Han må hjertens gerne tage en sæson mere, men som sagt, vælger han at takke af, så tror jeg vi overlever.
Njoeh, det er jeg til dels enig i, men de gange i år, hvor kampene har kaldt på en styrmand, har ingen af vores øvrige midtbanespillere kunne tage dirigentstokken, som han stadig kan. Det er klart, han ikke er den samme spiller længere og ikke kommer i boksen så meget mere osv., men jeg synes ikke, han ligner en gammelfar, der slet ikke kan følge med. Udefraset kunne han ligeså godt være sidst i 20'erne som han (snart) er sidst i 30'erne.
Vi overlever nok et evt. stop - hvilket jeg længe har haft ham mistænkt for - men jeg mener nu stadig, at han kan sætte et solidt aftryk på kampene og deres udfald i bedre grad end nogen af vores øvrige folk kan.
ot
Men han er selvfølgelig ingen Javier Zanetti. Jeg ved ikke, hvad de fodrer ham med, men han spiller næsten samtlige kampe i alle 90 min og konditionsmæssigt viser han absolut ingen tegn på alderdom på trods af et pas, der siger 1973. Manden er jo aldrig skadet?! Helt utrolig spiller!
/ot
Jeg synes egentlig også Scholes har haft en ganske fin sæson. Han var ude i et stykke tid med skade, men udover det har han spillet ganske fornuftigt. Han har nu ikke været decideret dårlig, men vi må nok erkende at han har svært ved at følge med i en 4-4-2 og at han får ret mange gule i løbet af en sæson fordi han kommer for sent. Han passer stadig ganske godt i en 4-5-1, hvor han mest bare skal lægge sine gyldne afleveringer som ingen andre kan diske op med som ham.
Han kan godt spille en sæson mere hvis man spørger mig, men jeg kan sagtens forstå hvis han vil stoppe på toppen hvis vi vinder nr 19 og som legende.
Jeg håber Scholes tager en sæson mere. Han kan godt undværes på det nuværende hold, og han er ikke en sikker starter i de store kampe. Når det er sagt, så er han stadig en fantastisk fodboldspiller, og hans karriere skal ikke slutte af med et åndsvagt rødt kort mod City.
United DK
17-04-2011, 15:53
Jeg håber Scholes tager en sæson mere. Han kan godt undværes på det nuværende hold, og han er ikke en sikker starter i de store kampe. Når det er sagt, så er han stadig en fantastisk fodboldspiller, og hans karriere skal ikke slutte af med et åndsvagt rødt kort mod City.
Det gør det jo heller ikke. Han har måske stadig et mesterskab at fejre, og en CL-finale at spille, og medmindre han også får rødt der, så slutter hans karriere jo ikke med rødt. Omvendt sluttede en anden stor spillers karriere jo med rødt, og selvom det ikke er den mest ærefulde måde at sige farvel på, så er der alligevel noget mytisk over det.
Det undrer mig stadig at han kunne være så god i begyndelsen af sæsonen. Kan I huske det? Han var jo suveræn i de presæsonen og de første 3-4 kampe. Hvad skete så? Det er klart at man ikke kan forvente at han kan holde så højt niveau over en hel sæson, men at han så sjælden har vist det siden - det giver ikke rigtig mening. Var det en fluke dengang, eller kunne han få det tilbage?
Det undrer mig stadig at han kunne være så god i begyndelsen af sæsonen. Kan I huske det? Han var jo suveræn i de presæsonen og de første 3-4 kampe. Hvad skete så? Det er klart at man ikke kan forvente at han kan holde så højt niveau over en hel sæson, men at han så sjælden har vist det siden - det giver ikke rigtig mening. Var det en fluke dengang, eller kunne han få det tilbage?
Jeg synes, at Scholes har haft en udemærket sæson. Han lagde rigtig nok helt vanvittigt ud på et niveau, der var umuligt at holde. Siden da er han selvfølgelig gået lidt ned, men han har været stabil nok set over hele sæsonen. Han har en langt mindre afgørende rolle end for 10 år siden, hvor han mere stod for mål og oplæg, derfor glemmer man lidt, hvad han bidrager med.
Jeg synes, at Scholes har haft en udemærket sæson. Han lagde rigtig nok helt vanvittigt ud på et niveau, der var umuligt at holde. Siden da er han selvfølgelig gået lidt ned, men han har været stabil nok set over hele sæsonen. Han har en langt mindre afgørende rolle end for 10 år siden, hvor han mere stod for mål og oplæg, derfor glemmer man lidt, hvad han bidrager med.
Jeg mener bestemt ikke at Scholes har været ringe siden den fantastiske begyndelse. Jeg mener stadig han har meget at bidrage med. Den tanke jeg bare ikke kan slippe er, hvad skete der med den Scholes vi så i august? Det jeg så der, fik mig til at tro på at han kunne holde mindst et par år mere. Ja, at han fa'me skulle fortsætte et par år mere. Lige nu ligner han en, hvor man synes det er ok hvis han stopper. Og giver plads til andre.
Skyldes hans MoM periode at modstanderne ikke var kommet rigtig igang efter sommer pausen - og nogle var trætte efter VM etc? Var det derfor Scholes virkede så god? Jeg tror det ikke. Jeg tror han har det i sig endnu. Men noget har gjort at han ikke er helt så skarp, som da. Skader, indstilling... Og jo, han er blevet ældre og det ville være fjollet at tro man kunne få en 26-årig Scholes tilbage, men august er ikke længe siden. Det han kunne der - hvor er det?
Hvis nogen skulle være i tvivl så er han ude tre kampe. Mod Newcastle, Everton og Arsenal.
Personligt kunne jeg bedste forestille mig, at han stopper efter denne sæson.
Jeg tror ikke på, at han tager en sæson mere bare for at gøre det. Han skal kunne se, at han gør en forskel. Og med al respekt, køber vi en central midt med kreative kompetencer, så må han alt andet lige stå før i køen end Scholes.
Det er sq ikke let at sige farvel til en legende, men hellere stoppe et par måneder for tidligt, end når alle skriger af en. Neville stoppede rent spillemæssigt på det rigtige tidspunkt. Spørgsmålet er, om tiden er ved at løbe fra Scholes? Vi må huske at den centrale midt er en vigtig position. Og fejl bliver let udstillet.
Af hensyn til hans omdømme, som en af verdens bedste centrale midt, håber jeg, at han stopper efter sæsonen med titel nr. 19...
I dag er det tre år siden Paul Scholes scorede målet til 1-0 mod Barcelona i Champions League så vi gik videre til finalen. LEGEND!
EDIT:
Vi skal da også lige have målet med. Fantastisk mål!
VyVUlC1jT7E
I dag er det tre år siden Paul Scholes scorede målet til 1-0 mod Barcelona i Champions League så vi gik videre til finalen. LEGEND!
EDIT:
Vi skal da også lige have målet med. Fantastisk mål!
VyVUlC1jT7E
Nok det mål jeg har set flest gange.
Håber virkelig han kan finde sin august/september-form til d. 28. maj, for vi har virkelig brug for hans evner i en kamp mod Barcelona. Ellers ender vi bare at skulle rende rundt i 90 min. og håbe på kontra.
Glory Man United
18-05-2011, 11:02
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/May/neville-on-scholes-retirement-plans.aspx
Tror der er en officiel udtalelse i dag, om han fortsætter (jeg har mine bange anelser)
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/May/neville-on-scholes-retirement-plans.aspx
Tror der er en officiel udtalelse i dag, om han fortsætter (jeg har mine bange anelser)
Jeg tror han stopper :(
Jeg tror det nager ham at han ikke er i stand til at spille nær så meget som han gerne vil..
Og hvad endnu værre er, jeg kunne godt forestille mig at han er typen der bare forsvinder stort set helt ud af fodboldverden i stedet for at tage et træner job eller noget i den stil. Tænk at skulle undvære selveste Paul Scholes i klubben :(
Meget reserveret og stille person. Og respekt for det, det er bare endnu en grund til at elske den mand.
Som Roy Keane udtalte: "Superb on the field, modest and sensible off it. No celebrity bullshit, no self-promotion or glory-hunting, an amazingly gifted player who remained unaffected as a human being."
Ferguson tror han er overtalt Scholes til endnu en sæson (http://indkast.dk/index.php?nyhed=80343)
Jeg er ærlig talt i tvivl om, hvorvidt det er en god idé. Jeg vil ikke at der sker det samme for ham som Neville, som skulle være stoppet mens man huskede de gode ting.
Scholes har stadig sine afleveringer, men får lavet nogle farlige ting, som jeg ikke er 100% tryg ved længere...
Glory Man United
21-05-2011, 08:21
Ferguson tror han er overtalt Scholes til endnu en sæson (http://indkast.dk/index.php?nyhed=80343)
Jeg er ærlig talt i tvivl om, hvorvidt det er en god idé. Jeg vil ikke at der sker det samme for ham som Neville, som skulle være stoppet mens man huskede de gode ting.
Scholes har stadig sine afleveringer, men får lavet nogle farlige ting, som jeg ikke er 100% tryg ved længere...
WHAT???!! Hvis han er motiveret til at tage et år mere, er det fantastisk. Han bliver brugt mindre og mindre og er han OK med at være f.eks. 5. valg på midtbanen får du ikke meget bedre
United-Allan33
21-05-2011, 09:33
Så dårlig har Neville squ heller ikke været, ellers er det for man ikke vil huske de gode ting
ChristianR
21-05-2011, 10:22
Så dårlig har Neville squ heller ikke været, ellers er det for man ikke vil huske de gode ting
Men de fleste kan vel blive enige om, at manden ikke burde have taget denne sæson med. En sæson, hvor han stoppede karrieren midt i sæsonen efter en katastrofal kamp fra hans side. Det er nok det, der er pointen.
Det havde set bedre ud, hvis Gaz var stoppet sidste sommer. Omvendt så har det altid været hans mentalitet, at han fortsatte til manageren ikke længere mente, han kunne bruge ham.
United DK
21-05-2011, 10:39
Men de fleste kan vel blive enige om, at manden ikke burde have taget denne sæson med. En sæson, hvor han stoppede karrieren midt i sæsonen efter en katastrofal kamp fra hans side. Det er nok det, der er pointen.
Det havde set bedre ud, hvis Gaz var stoppet sidste sommer. Omvendt så har det altid været hans mentalitet, at han fortsatte til manageren ikke længere mente, han kunne bruge ham.
Han skulle være stoppet sidste sommer, men ikke desto mindre er han stadig vores bedste højre back i mange mange år, hvis ikke nogensinde. Da han var bedst, var han i top 3 over de bedste på sin plads, så i min verden overskygger det gode i hans karriere klart det dårlige.
Jeg håber selvfølgelig inderst inde, at Scholes tager et år mere, da det aldrig er sjovt at sige farvel til en legende og så stor en spiller. Derudover ville det være passende, hvis ham og Giggsy stoppede sammen. På den anden side, så forstår jeg 100%, hvis han vælger at stoppe. Han er 4-5 valg på midtbanen, og når man har vundet og set alt og er 36 år, så kan jeg godt forstå, at man ikke vil tage endnu et år for at sidde på bænken i de afgørende kampe.
Men jeg håber da inderst inde, at vi stadig får ham at se næste sæson, selvom jeg tvivler meget på det.
Refstrup
26-05-2011, 08:41
Det ser ud til, at Paul Scholes har spillet sin sidste sæson for United. Klubben har valgt at udelade hans navn på næste sæsons trøjeliste. (Metro)
Trist, dog kan jeg godt forstå ham. Han vil spille alle kampe, og det er han desværre ikke i stand til mere. I starten af sæsonen spillede han helt fantastisk, men siden er det gået ned ad bakke for ham.
Han skulle være stoppet sidste sommer, men ikke desto mindre er han stadig vores bedste højre back i mange mange år, hvis ikke nogensinde. Da han var bedst, var han i top 3 over de bedste på sin plads, så i min verden overskygger det gode i hans karriere klart det dårlige.
Der er absolut ingen tvivl om at Neville har ydet en kæmpe indsats på højre backen. Personligt synes jeg han skulle have stoppet i sommers. Men når det ikke skete, så er jeg glad for at han kun havde få kampe i år hvor han sejlede. Klassespillere skal huskes for deres evner og ikke at de lige stoppede et år for sent.
Det ser ud til, at Paul Scholes har spillet sin sidste sæson for United. Klubben har valgt at udelade hans navn på næste sæsons trøjeliste. (Metro)
Trist, dog kan jeg godt forstå ham. Han vil spille alle kampe, og det er han desværre ikke i stand til mere. I starten af sæsonen spillede han helt fantastisk, men siden er det gået ned ad bakke for ham.
Ja det virker bestemt sådan.
Men ifl "Bestilling af ny hjemmebanetrøje" (http://cl.ly/112k3s471N1W270I0e0L) er han på igen.
Jeg vælger dog at tro, at han kun er kommet på fordi han selv skal sige stop.
Parkohargo
30-05-2011, 09:56
NeeeejejjjJJJJEJEJEJNEJNEJNEJENEJNEJENEJENEJENJENJ EJ
Nu er det dog ikke officielt bekræftet men synes snart det hele tyder på Scholes har spillet hans sidste kamp for os. Fuck.. men det skulle jo komme en dag.
Vi får ALDRIG en spiller som Scholes igen.
Min all-time yndlingsspiller, tæt forfulgt af Ryan Giggs.
En unik fodboldspiller. Det siger jo alt at halvdelen af Barcas hold prøvede at bytte trøje med ham efter CL finalen.
Legend..
United bedste spiller de sidste 15 år.
Total undervurderet, men et geni på banen.
Det eneste han aldrig har været god til, er at tackle
Flax_Generous
30-05-2011, 11:09
Det er næsten ikke til at bære, hvis Scholes også stopper. :(
Glory Man United
30-05-2011, 11:14
Det er næsten ikke til at bære, hvis Scholes også stopper. :(
Tjaaaa så er der kun Giggsy tilbage, og mon ikke han stopper om et år? Det bliver noget af en udrensning her i sommerperioden. Et gæt kunne være, at følgende stopper/sælges:
VDS, Kuz, Brown, Hargo, Scholes, Berba, Owen....
Det fandme alt alt for sørgeligt at se at de spillere, som gjorde jeg blev United fan, da jeg var en ung knejt, stopper.. Og der udover får man også lige smidt i hovedet at Berba nok smutter - FOR HELVEDE! ):
Christensen
30-05-2011, 13:48
Til gengæld kan du glæde dig over folk som Bebe, Obertan og Macheda.... nej, hov vent lige....
Hold kæft det sørgeligt han stopper. Det kommer ikke som verdens største overraskelse. Men han var så vigtig og sublim i efteråret og var med til at sikre mange af de vitale point.
Og vi fik ikke engang rigtig set ham i 'sidste' kamp. Altså officielt.
Men alt skal have en ende, og sådan gælder det jo også for Paul. Håber han bliver i United, som ambassadør eller 'playmaker' træner.
There's only one Scholesy.
Indtil videre er det stadig et rygte at han stopper, ikke?
Som for mange andre er Scholes min all time favorite. Og selvom det ikke ville være et chok hvis han stopper, så vil jeg godt lige være sikker før jeg tror det.
United DK
30-05-2011, 14:19
Nu er det ikke bekræftet af de væsentlige kilder, men ender det nu, så er det også fint nok. Han startede sæsonen godt, men han virker mere og mere tilsidesat, og jeg tror ikke en sæson mere vil bringe meget godt med sig. Giggs har stadig en del at skulle have sagt, selvom han blev rundbarberet i lørdags, og en sæson mere fra ham kan bedre forsvares.
Der er så ingen tvivl om, at Scholes har været en fantastisk mand for United de sidste 15 år, og specielt i 02/03 sæsonen var han helt forrygende, og sammen med Ruud arkitekten bag mesterskabet. Han skal have tak for alt, en utrolig tilbagelænet spiller, der evnemæssigt var den bedste fra 92'er årgangen, uanset hvor meget glimmer der så har været omkring Beckham og Giggs.
KVf5zsqzaoo&feature=related
PatriceEvra3
30-05-2011, 14:20
Jeg har det lidt blandet hvis rygtet taler sandt. På den ene side er det hamrende sørgeligt og vemodigt, på den anden side synes jeg det er på tide at stoppe.
Manden er en kæmpe legende, da han var på toppen var han blandt de bedste midtbanespillere nogensinde. Han har været fantastisk loyal overfor klubben, og han er en af de sidste der er tilbage af Manchester drengene fra de gode gamle dage. Han er uden tvivl blandt mine ynglingsspillere.
På den anden side, synes jeg simpelthen han er færdig på det fodboldmæssige plan. Han var fremragende i august, men ellers er det gået ned af bakke. Han var heller ikke specielt god sidste sæson. Det er måske på tide at Ferguson finder en afløser og nogle yngre kræfter til midtbanen.
Men til den norske hjemmeside antyder han at han bliver. Hvis han vil det, så skal han også tilbydes en forlængelse. Man smider ikke Scholes ud, og det vil Ferguson ikke gøre.
- Utfordringen vil alltid være å vinne den neste. Denne er nå ute av veien, sier Scholes til Sky Sports.
- Vi skal feire idag, ha en fin sommer, og så skal vi tenke på å vinne den neste.
- Å nå 19 titler er ikke noe man går og tenker på. Alt man ønsker er å vinne noe. Å gjøre det vi har gjort er en flott prestasjon. Nå ønsker vi å øke ledelsen.
GloryGloryMU
30-05-2011, 14:26
Ah, PatriceEvra3, you beat me to it.
Nyheden på den norske side, som er fra idag, tyder ikke ligefrem på et stop. Men lad os vente at se, til der kommer noget konkret fra klubben eller Scholesy selv.
http://united.no/united/nyheter/nyheter/ser_fremover4
Angående en forlængelse tror jeg allerede der ligger en og venter på ham. Det er helt op til Scholes selv.
Nu er det ikke bekræftet af de væsentlige kilder, men ender det nu, så er det også fint nok. Han startede sæsonen godt, men han virker mere og mere tilsidesat, og jeg tror ikke en sæson mere vil bringe meget godt med sig. Giggs har stadig en del at skulle have sagt, selvom han blev rundbarberet i lørdags, og en sæson mere fra ham kan bedre forsvares.
Der er så ingen tvivl om, at Scholes har været en fantastisk mand for United de sidste 15 år, og specielt i 02/03 sæsonen var han helt forrygende, og sammen med Ruud arkitekten bag mesterskabet. Han skal have tak for alt, en utrolig tilbagelænet spiller, der evnemæssigt var den bedste fra 92'er årgangen, uanset hvor meget glimmer der så har været omkring Beckham og Giggs.
KVf5zsqzaoo&feature=related
Du ku ikke have valgt en compilation, hvor det ikke var en flok evnesvage fra Radio Glad der havde lavet musikken? :smilings:
United DK
30-05-2011, 14:40
Du ku ikke have valgt en compilation, hvor det ikke var en flok evnesvage fra Radio Glad der havde lavet musikken? :smilings:
Rent videomæssigt var det den bedste video, musikken er så ikke den bedste, men andre videoer viser stort set kun hans mål fra de sidste 4-5 år, og manden har jo altså være med siden midten af 90'erne.
Rent videomæssigt var det den bedste video, musikken er så ikke den bedste, men andre videoer viser stort set kun hans mål fra de sidste 4-5 år, og manden har jo altså være med siden midten af 90'erne.
Du mener midten af 70'erne ik?? Manden runder jo snart de 60 :D
Scholes er en af de største Unitedspillere gennem tiden (mit profilnavn antyder nok hvad jeg synes om ham ;-).
Dog synes jeg det er tid til at sige stop. Han har desværre ikke niveauet længere (altså sit eget niveau, for han er stadig bedre end gibson og lignende).
Det er bare altid så deprimerende når legender taber til tiden.
Jeg husker 4-5 år siden hvor publikum buede af Giggs fordi han var for ringe. Han bed tænderne sammen og kom tilbage stærkere end nogensinde.
Man kunne jo ønske det samme for Scholes, men det er nok de færreste der kan det.
Hvis du stopper, Scholes - tak for alt!!! Du har været den bedste centrale midtbanespiller i Premier Leagues historie (IMO)
schousboe9
31-05-2011, 09:03
Ja, så kom dagen... Jeg synes, legenderne falder som fluer i de her dage.
Thepostman
31-05-2011, 09:05
Så skulle den, desværre, være god nok. Poul Scholes går på pension, men forbliver heldigvis i klubben.
Selvom det ikke kommer som den store overraskelse, er det stadig sørgeligt når en af klubbens store navne stopper. En fantastisk spiller med en fantastisk karrierer. Tak for alt!
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/May/scholes-retires.aspx
Anderson8
31-05-2011, 09:06
Ja, så kom dagen... Jeg synes, legenderne falder som fluer i de her dage.
Trist... men fornuftigt. LEGEND!
Det er fandme ærgeligt, selvom det sportsligt nok er for det bedste. Tak for alt Scholes.
LyngUnited
31-05-2011, 09:18
Tak for alt Scholes. En legende siger farvel.
Er glad for han bliver i klubben. Rent sportsligt var det nok det rigtige tidspunkt.
På sit højeste var han en af historiens bedste midtbanespillere.
Refstrup
31-05-2011, 09:22
Nok på rette tid at stoppe som spiller. Det er fedt, at han er blevet tilbudt en trænerrolle i klubben. Han har jo et fantastisk blik for spillet, og han sagde jo fx at Hernandez ville score 20 mål, hvilken han gjorde.
LEGEND
Det har været et privilegium at følge Mr. Sat navs fantastiske karriere i United. Havde håbet på han tog en sæson mere, men på den anden side er timingen nok rigtig. Til gengæld er det et kæmpe plus at han fortsætter i klubben i en trænerrolle.
Tak for alt Scholesy!
Trist trist trist. En af de mest talentfulde spillere i England og Manchester Uniteds historie. Der er gået inflation i at bruge ordet legende, men om Scholes er det virkelig berrettiget. En fantastisk fodboldspiller og mand på og uden for banen. Han vil virkelig blive savnet, og jeg får det helt dårligt over at Giggs nu er den sidste fra Class of 92, der er tilbage.
Men jeg forstår ham godt. Hvorfor tage et år mere, når man hovedsageligt vil blive bænket i de store kampe? Scholes niveau er faldet en smule, og mand kan se, at alderen har ramt ham, når han er oppe mod de unge kanoner i PL og CL. Derfor er det på tide at stoppe på toppen med et nr. 19 mesterskab.
Glad for at han bliver i klubben i en anden rolle, det har han fortjent efter 20 års tro service.
Tak for alt. Red Legend. Enjoy:
Ie-x0DZwoiE
Iøvrigt så prøvede Xavi, Messi, Busquets, Pedro at få Scholes' trøje i lørdags -- gik dog til Iniesta. Siger alt om, hvor højt han anses af selv andre store spillere.
Parkohargo
31-05-2011, 09:32
Sikke en legende.
Man kunne skrive én lang historie omkring Scholes og alt det han har gjort for klubben. Fantastisk spiller. Tror der går mange mange år før vi ser en spiller som ham igen.
Jeg vil aldrig glemme hans mål imod Barcelona på OT der sikrede os finalen til CL.
Jeg vil aldrig glemme hans hovedstødsmål i overtiden imod City sidste sæson.
Lige et par jeg kunne komme i tanke om nu her..
Christensen
31-05-2011, 09:34
Trist nyhed. Jeg tuder lidt lige nu :( Jeg synes dog, at det er det rigtige tidspunkt at stoppe på.
Kæmpe stor respekt til Scholes og han skal have tak for alt.
True legend!
Håber Clive Tyldesley får lov til at kommentere hans testimonial, så vi kan få et sidste udbrud a lá
L6Vx79dbpG8
Det er sorgens dag i dag :(
Gudsbenådet fodboldspiller og et fantastisk menneske med den helt rigtige mentalitet.
En af klubbens koryfæer og han vil altid stå som en af de bedste midbanespillere nogensinde.
Tak for alt, Scholesy.
Man havde vel desværre nok regnet med det! - Sympatisk person, legende, og min helt! <3
Crazy Maniac
31-05-2011, 09:51
Jeg synes det er en korrekt beslutning.
Manden har haft en fantastisk karriere og en fantastisk betydning for klubben. Men hans seneste niveau har antydet, at en sæson mere ville være en sæson for meget.
Der er ingen som Scholes, men jeg ønsker også for så store spillere, at de skal huskes for det gode i deres karriere. Havde han ikke stoppet i år, så tror jeg vi ville se lidt det samme som med Gary i år. Hvor han sådan set ikke fortjente en startplads.
At han bliver træner synes jeg er rigtig fedt, især hvis han faktisk er en god træner - hvilket jeg ikke har den fjerneste idé om.
True legend!
Kasper United
31-05-2011, 09:52
Ærgerligt at Scholes stopper, men jeg havde også regnet med det. Selvom han er blevet "oppe i årene", har han stadig vist gode takter - dog ikke på samme niveau, som han har vist før. Men fremragende karriere med et stort United-hjerte.
En ægte Manchester United legende. :devill:
En legende af få ord. Fantastisk spiller, som alene mand, kunne styre spillet!
En nydelse at se ham spille!
VonKoblenz
31-05-2011, 10:01
Tusind tak til dig Scholes!
Du har været en af de største i class 92. :)
Lidt skræmmende at se de fleste er gået på pension - Kommer til at savne dem, og håber vi udvikler en ny generation af talenter!
Pep Guardiola : "Out of everyone at Manchester United, I would pick out Scholes - he is the best midfielder of his generation, I would have loved to have played alongside him."
Jose Mourinho : “Scholes? Fantastic! Why isn’t he playing for England? It is crazy. Only in England. Scholes is a great, great player. So experienced and still, for me, one of the best in the world in midfield. Manchester United are lucky to have him.”
Micah Richards : "He's always in the right position, always seems to be at the end of the box when the ball drops in. The complete midfielder - when he's fit, he's the best. Some go missing but he's in the right place at the right time. He's my favourite player of all-time, unbelievable. If you give him a chance it's a goal, isn't it?"
Glenn Hoddle : "There isn’t a player of his mould anywhere else in the world."
Terry Venables : "He’s the best one- or two-touch passer in the country. He sees the game unlike any other player."
Alan Shearer : "If you ask footballers to pick out the player they most admire, so many of them will pick Paul Scholes. He can tackle, and his passing and shooting is of the highest level. He’s the most consistent and naturally gifted player we’ve had for a long, long time."
Eidur Gudjohnsen : "I'm more an admirer of Paul Scholes than I am of Ronaldo. Ronaldo is a fantastic player, but he has 10 other great players around him every week...Scholes is one of the most complete footballers I've ever seen. His one-touch play is phenomenal. Whenever I have played against him, I never felt I could get close to him."
Edgar Davids : ""Every one of us (midfielders) is just trying to become as good as him. Everyone can learn from Paul Scholes."
Edgar Davids : "I'm not the best, Paul Scholes is."
Tony Adams : "I really rate Paul Scholes, because he hasn't got the high profile of many of the Manchester United players, he doesn't get too much attention, but he is one very good player. He is an intelligent player, he works hard and he scores some great goals. He is not flamboyant and is a quiet lad off the pitch but he is a tremendous asset to Manchester United and to England. He has already got my vote as player of the year."
Cesc Fabregas : "He is the one whose level I aspire to. He is the best player in the Premier League."
Patrick Vieira : "The player in the Premiership I admire most? Easy - Scholes."
Thierry Henry : "I can't understand why Scholes has never won the player of the year award. He should have won it long ago. Maybe it's because he doesn't seek the limelight like some of the other 'stars'."
Zinedine Zidane : "My toughest opponent? Scholes of Manchester. He is the complete midfielder."
Zinedine Zidane : "Scholes is undoubtedly the best midfielder of his generation."
Sam Allardyce : "There is not a better midfield player in the world."
Kevin Keegan : "What United have got that Chelsea haven't is Paul Scholes. I think he is different to anything else in English football."
Marcello Lippi : "Paul Scholes would have been one of my first choices for putting together a great team - that goes to show how highly I have always rated him. Scholes is a player I have always liked, because he combines great talent and technical ability with mobility, determination and a superb shot. He is an all-round midfielder who possesses character and quality in abundance. In my opinion, he's been one of the most important players for United under Sir Alex."
Ray Wilkins : "I'm saddened because I think we as spectators, not only in this country but right through out Europe and the rest of the World, will be missing one hell of a footballer."
Gordon Strachan : "Paul Scholes has been the best England midfield player for 30-odd years. You'd probably have to go back to Bobby Charlton to find someone who could do as much as Scholes. When the ball arrives at his feet he could tell you where every player on that pitch is at that moment. His awareness is superb."
Veron while at Chelsea being asked in an interview who's the best english player : "Paul Scholes."
Peter Schmeichel : "People say he is a great player, but you have to define what a great player is, For me, it is a player who has a bottom level that means his worst performance is not noticed.If he is having a bad game, a team-mate might feel Paul Scholes is not quite on his game, but a spectator wouldn't notice. Scholes, of all the players I have played with, has the highest bottom level. His reading of the game is unsurpassed.He has an eye for a pass, for what the play or the game needs at that precise moment, that I have never seen anyone else have. He controls and distributes the play and the game better than anyone I have ever seen."
Peter Schmeichel : "Still the best player in that United midfield."
Laurent Blanc : "Scholes is the best English player. Intelligence, technique, strength... all the attributes are there. At Manchester United I saw what he could do on the training field. Phew!"
Michael Carrick : "Paul Scholes is just fantastic. When you play alongside him, you realise what a special talent he is."
Michael Carrick : "He is a legend and he's going to be remembered for a long time. Just to play alongside him and learn from him has been an absolute pleasure. I think he is a footballer's footballer; he has been at this level for so long. As long as he is part of us we always feel we have a chance. We appreciate the way he goes about his business. I have never met a character like Scholesy; certainly not someone who is that good."
Park Ji Sung when asked by the club’s official home page which United player he would like to see in the red shirt of the Taeguk Warriors : “It has to be Paul Scholes.”
David Beckham said that, among his teammates at Real Madrid, which included Zinedine Zidane, Raúl, Ronaldo, Luís Figo and Roberto Carlos, Scholes was the most admired opponent : "He's always one of those people others talk about. Even playing at Real Madrid, the players always say to me 'what's he like'? They respect him as a footballer, and to have that respect from some of those players is great."
Brian Kidd : "Paul Scholes had the best football brain I'd ever seen in a kid. Let's face it. Paul Scholes is in a class of its own."
Rio Ferdinand : "I can honestly say Paul is the best player in the England squad. For me he is the complete player."
Rio Ferdinand : "For me, it's Paul Scholes. He'll do ridiculous things in training like say, "You see that tree over there?" - it'll be 40 yards away - "I'm going to hit it". And he'll do it. Everyone at the club considers him the best."
Phil Neville : "Paul, for me, is the best player in the England team. It worries teams. Speak to any other international team and they will single Paul out as England's key player. For me, he doesn't get the full credit that he deserves. He is a world-class player and deserves to be up there with the likes of Zidane and Figo."
Gary Neville : "I wouldn't swap Paul Scholes for anybody. He is quite simply the most complete footballer I have ever played with. He is the best."
Gary Neville : "Paul Scholes is the best player I've ever played with. There's talent in every part of his game."
Steve Bruce : "He's the best player in Britain in my opinion and he has to get himself fit just before we are due to play at Old Trafford. I cannot pay Paul a bigger compliment than to say that he's the most complete footballer in the country. The best bar none."
Roy Keane : "An amazingly gifted player who remained an unaffected human being."
George Best : "To be honest I think England have lost their best player. Certainly he's the most consistent and naturally gifted player we've had for a long, long time."
Sir Bobby Charlton : "I am sorry for England because they don't have any player like him. You can talk about others but there is no one else like him. He is the best technical player England has without any question. He could have had a lot more caps if he had carried on. And if I was the manager he would have ended up with more than I did – easy"
Sir Bobby Charlton : "He’s always so in control and pinpoint accurate with his passing – a beautiful player to watch."
Sir Bobby Charlton : "Paul Scholes is my favourite player. He epitomises the spirit of Manchester United and everything that is good about football."
Sir Alex Ferguson : "Very few players can do that, but Scholes is one of them - and I knew he was one of them. That's why, without question, I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."
Sir Alex Ferguson : "He has an awareness of what’s happening around him on the edge of the box which is better than most players. As a kid he always had a knack of arriving in the penalty area just at the right time, but he’s proving just as effective from outside the box because he’s using his experience in the right way. It doesn’t matter who I am thinking about bringing into my midfield, Paul Scholes will be included, as he would in any side in the world."
Christensen
31-05-2011, 10:04
Bare en lille del, af de utroligt mange roser Scholes har fået gennem årene. http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1422195_paul-scholes-what-they-said-about-manchester-united-great?rss=yes
EDIT: Okay, nevermind.. Dines fandt mange flere :D Til gengæld har han ikke Rio twitter-kommentar med!
Som United-fan siden 1998 er det folk som Sir Alex Ferguson, Ryan Giggs, Paul Scholes og Gary Neville, der har været mine fikspunkter. De har været konstanterne og har karakteriseret Manchester United, det eneste Manchester United jeg har kendt. Derfor er det ekstremt vemodigt at se to af dem forsvinde, velvidende at dagen, hvor de sidste to også er væk, ligeledes nærmer sig.
Rent sportsligt kan der ikke herske nogen tvivl om, at hverken Scholes eller Gary Neville stopper for tidligt. Gary Neville stoppede måske endda lidt for sent. Men sikke et par personligheder, ikoner og legender, vi siger farvel til.
Scholes er en af de største (midtbane)spillere i sin generation og var på sit højeste en bedre spiller end både Gerrard og Lampard var i deres velmagtsdage. Desværre anerkendes det ikke af mange, fordi man sjældent opnår bred popularitet ved at være United-mand helt ind til benet. På banen har han vel gennem hele sin karriere været den mest talentfulde spiller i vores trup samt en af de mest seværdige, en fantastisk evne til at få det hele til at ligne en leg, og uden for banen er han et unikum i en myriade af egocentrerede primadonnaer - reserveret, mediesky og fuldstændig uspoleret og ukrukket.
Det bliver meget svært at vænne sig til et Manchester United uden Paul Scholes.
Tak for alt Paul Scholes!
Den mand har haft en stor stor karriere og givet vores elskede klub så meget. Havde håbet at han havde taget et år mere, men jeg kan godt se fra hans synspunkt at det måske er bedst at stoppe nu.
Han vil blive savnet!
True legend!
Svanen94
31-05-2011, 11:03
Fantantisk fodboldspiller. Men jeg havde regnet med det, og det er godt han vil blive husket for alt det gode. Man kan håbe han har skjulte evner som træner og kan tage over for Ferguson når den tid er inde ;) Ikke nok med vi opdrætter vores egne talenter, nu gør vi det også med trænerne.
fissirul
31-05-2011, 11:32
Nooooooooooo.
Min favoritspiller nogensinde. Jeg bliver altid mobbet groft når jeg siger at han var og er ubestridt verdens bedste midtbanespiller på alle punkter!
Jeg går grædende i seng i nat. Og det er ikke en joke!
En fantastisk spiller, der har givet ALT til denne klub. Personligt vil jeg huske ham som en af de bedste engelske spillere nogensinde. True legend!
Dr. Adams
31-05-2011, 12:41
Tak for alt du store fodboldlegende!
Elsker Scholes. Elsker hans dårlige samt de sjældne gode taklinger. Elsker hans ligeglade attitude om han spiller mod Barcelona, Milan eller Wigan. Elsker den måde han aldrig er i medierne modsat Ronaldo, Beckham osv.
Fantastisk spiller der aldrig kan erstattes eller sammenlignes med. Har aldrig været misundelig over at andre klubber har haft spillere som Zidane, Iniesta eller Pirlo når vi har haft Paul Scholes på banen.
Tak for så mange underholdende tider, fantastiske taklinger og sublim attitude hvad angår kontrakter og medier.
Cristiano Ronaldo7
31-05-2011, 13:31
Verdens bedste pasningsspiller! Vi kommer til at savne dine kvaliteter på banen. Legende!
schousboe9
31-05-2011, 13:42
Farewell to the little master (http://www.manutd.com/en/Fanzone/News-And-Blogs/2011/May/paul-scholes-the-little-master.aspx?pageNo=1)
vQXrMbArqSs
ix92AUoPbJk
6g89dHFLsHs
oUJ1sQQnyak
IcOujukDqZ0
Så skete det sgu.. Og næste sæson smutter Giggs, hvis ikke til januar.. For helvede ):
Jeg vil huske ham som den bedste centrale midtbanespiller, jeg nogensinde har set i klubben. Måden han kunne splitte alverdens klubbers formationer ad glemmer jeg aldrig.
Og nå ja, en god klassisk tackling får jeg aldrig muligheden for at grine ad igen.
Bud Spencer
31-05-2011, 14:36
Legende. En mand af få ord, som lod præstationerne på banen tale for sig. Han helt fantastisk pasningsspiller, og på sin bedste dage, var han den bedste på sin position i verden. Jeg kommer virkelig til at savne ham. Han sluttede med at være med på holdet der overhalede Liverpool. 19-18.
Paul Scholes #18
Hvad er jeres bedste minde med Scholes?
Udover de mange imponerende kampe og afleveringer over 70 meter manden har slået i løbet af sin karriere, så er mit bedste Scholes minde målet mod City ude i 93 min. Det sidste angreb i kampen. Betydningen af hans scoring var formentlig større, da han scorede drømmemålet mod Barcelona, fordi vi endte med at vinde finalen, men det her var for mig stadig det største.
Men øjeblikket, da Scholes header den ind imod City på udebane, er for mig det jeg elsker ham mest for. Nøj, hvor var det sweet. Vi havde kort forinden tabt til Chelsea og spillet uafgjort med Blackburn. Vi havde smidt føringen i Premier League væk og yderligere røg vi ud til Bayern München i CL på reglen om udebanemål. Vi var i krise (taget forventningerne til klubben i betragtning).
City kæmpede om at komme, mens vi prøvede at bevare vores spinkle håb om endnu en Premier League titel. Kampen var ret lige, og det lignede en 0-0, men så dukkede Scholesy op og headede den i kassen i kampens sidste angreb. Desværre gik vi ikke hen og vandt sidste år, men følelsen var ubeskrivelig i de minutter.
Don Kafai
31-05-2011, 14:50
4FUPiRCmokI
Jeg elsker det her mål. Hvordan fanden kunne han se Ronaldo?
United DK
31-05-2011, 15:11
Udover de mange imponerende kampe og afleveringer over 70 meter manden har slået i løbet af sin karriere, så er mit bedste Scholes minde målet mod City ude i 93 min. Det sidste angreb i kampen. Betydningen af hans scoring var formentlig større, da han scorede drømmemålet mod Barcelona, fordi vi endte med at vinde finalen, men det her var for mig stadig det største.
Men øjeblikket, da Scholes header den ind imod City på udebane, er for mig det jeg elsker ham mest for. Nøj, hvor var det sweet. Vi havde kort forinden tabt til Chelsea og spillet uafgjort med Blackburn. Vi havde smidt føringen i Premier League væk og yderligere røg vi ud til Bayern München i CL på reglen om udebanemål. Vi var i krise (taget forventningerne til klubben i betragtning).
City kæmpede om at komme, mens vi prøvede at bevare vores spinkle håb om endnu en Premier League titel. Kampen var ret lige, og det lignede en 0-0, men så dukkede Scholesy op og headede den i kassen i kampens sidste angreb. Desværre gik vi ikke hen og vandt sidste år, men følelsen var ubeskrivelig i de minutter.
Jeg vil altid huske hans 02/03 sæson, der var han bare markant i en sådan grad, at han totalt overstrålede både Giggs, Beckham og Keane på den midtbane. Når vi skulle bruge et mål, så var det ham der scorede det, og 20 mål i den sæson siger vel også alt.
Sørgelig nyheder, for hold op en fantastisk spiller han har været for klubben..
Er utrolig glad for at han har valgt træner vejen, måske han kunne blive "personlig" træner for Anderson i den kommende sæson, og lærer ham at lave milimeter præcise afleveringer og ikke meterpræcise, samt at kunne skyde på mål udefra :)
Hvem bliver nu vores nye highscore af gule kort næste sæson?:devilll:
Jeg vil altid huske hans 02/03 sæson, der var han bare markant i en sådan grad, at han totalt overstrålede både Giggs, Beckham og Keane på den midtbane. Når vi skulle bruge et mål, så var det ham der scorede det, og 20 mål i den sæson siger vel også alt.
Vanvittig sæson af Scholes.
Han hamrede den stort set op i krydset efter behag..
Grønholdt.
31-05-2011, 15:41
Tak for alt, Paul Scholes! Af hele mit hjerte, tak! Du har og vil altid være min største helt, og mit største idol indenfor fodbold! Du er den bedste midterste midt der nogensinde har spillet i PL! Der er slet ingen tvivl om det! Dette er så sandelig en kedelig men desværre forventet dag i dag! Endnu engang et kæmpe stort tak for alt hvad du har gjort for vores elskede klub! Heldigvis bliver du da i klubben som træner, så du kan være med til at viderføre den ægte United mentalitet! TAK!!! PAUL SCHOLES - LEGENDE!!! :)
Det skal så også lige tages med, at Scholes i den sæson meget af tiden lå bagved Van Nistelrooy som en hængende angriber (Rooneys rolle i dag). Klart han fik flere chancer der, men ja husker da også hans sæson der. Hattricket mod Newcastle på deres bane var eminent. Vi vandt 4-0 over Liverpool, 2-6 over Newcastle og spillede 2-2 på Highbury i nogle dramatiske kampe dengang mod slutningen af sæsonen.
Vi slog også alle de 3 hold i 3 kampe i træk, hvor folk ellers havde afskrevet os. Fuck jeg savner Class of 92 drengene.
Jeg glemmer aldrig en hel sublim kasse Scholes lavede i sæsonen 99/00 var det vist.
En udekamp mod Boro blev vundet med 4-3, hvor scholes får spillet en bold på tværs fra omkring 25-30 meter efter en hjørnesparkskombination, og selvom bolden kommer hårdt så trykker scholes bare til den første gang, og tordner den op i nærmeste hjørne.
En af de mest utrolige spillere jeg har oplevet, men er helt fint han stopper nu, mens folk husker ham for hans suverænitet, fremfor at han skal slutte med et par kampe som neville hvor han bliver lidt til grin.
Tak for alt scholes.
Christensen
31-05-2011, 16:16
http://img155.imageshack.us/img155/5406/paulscholesyears1.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/155/paulscholesyears1.jpg/)
Parkohargo
31-05-2011, 16:27
Hans kamp nr. 500.. Sådan skal det fejres. :)
ffLV6bnYWfs
fissirul
31-05-2011, 16:50
4FUPiRCmokI
Jeg elsker det her mål. Hvordan fanden kunne han se Ronaldo?
Fordi det var i det rum han altid selv kom snigende :D
Sebastian1993
31-05-2011, 17:52
Sørgelig dag.. Legende der stopper. Kommer sku til at savne hans milimeter præcise lange afleveringer til Valencia, Nani, Park osv.
Mærkeligt at tænke på at der kun er en af de "gamle" tilbage nu.
MOHoegsted
31-05-2011, 19:07
Utrolig ked af at læse nyheden, men det er nok på tide han stopper. Hans erfaring skal han virkelig videreføre, og det er godt han har fået tilbudt trænerjob. Mon ikke Pogba kan lære en masse af ham?
Kommer virkelig til at savne ham, en spiller jeg selv ser meget op til, og prøver at spille som selv. True Legend, tak for alt Scholes! Bedste Midtbanespiller man har set i verden.
Sidder og ser sæsondvd'en fra 2002/2003 til minde om Scholes, fuck det har været en trist dag det her.
Argh fucking lort. Man elskede at se den mand udfolde sig, som han gjorde. Hvor ville jeg ønske, vi kunne opfinde en ungdomskilde, så skulle han være den første, der fik det.
En vanvittig fodboldspiller, der har været 100 procent dedikeret og ført klubben op på det niveau, som den befinder sig på i dag.
Tak for alt, Scholes. I sidste ende er det bare ikke nok at takke, når man tænker på, hvad du gjorde for klubben. I sandheden en sand legende, som vi muligvis aldrig kommer til at se en kopi af i klubben, hvad angår personlighed, men allervigtigst af talent. Fantastisk!!
No. 18!
Nogen der ved hvilken træner rolle han får?
Kunne sgu være herligt at se ham ved siden af Fergie om et år eller to.
United DK
31-05-2011, 21:23
Han tog da alligevel en sæson mere.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Paul-Scholes-reveals-he-plans-to-retire-from-Manchester-United-in-two-years-article37882.html
Nøj hvor har vi været heldige at Scholes valgte at tilbringe hele
sin fodbold karriere i den klub som vi holder med.Hvis bare han
kan lærer lidt af det han kan, fra sig så er der nogle unge knægte som kan glæde sig
Flax_Generous
31-05-2011, 23:08
United bliver aldrig helt det samme uden Scholes. Og Neville, for den sags skyld. Det her gør jo langt mere ondt end finalenederlaget...
Nu får jeg sikkert de fleste herinde på nakken, men håbede faktisk på han ikke forlængede hans kontrakt. Tag ikke fejl, han er/har været en fantastisk fodboldspiller for os og ville ikke have byttet ham med nogen, men når det så er sagt så synes jeg der er blevet længere mellem snapsene. Synes det er fint han stopper mens han stadig er på toppen og det glæder mig at han bliver i klubben for tror han har en masse at tilbyde bag kulisserne. At Scholes stopper betyder også der bliver plads til andre og jeg har kun respekt til overs for han viger pladsen for den/de næste i rækken.
#18 LEGEND!
Nu får jeg sikkert de fleste herinde på nakken, men håbede faktisk på han ikke forlængede hans kontrakt. Tag ikke fejl, han er/har været en fantastisk fodboldspiller for os og ville ikke have byttet ham med nogen, men når det så er sagt så synes jeg der er blevet længere mellem snapsene. Synes det er fint han stopper mens han stadig er på toppen og det glæder mig at han bliver i klubben for tror han har en masse at tilbyde bag kulisserne. At Scholes stopper betyder også der bliver plads til andre og jeg har kun respekt til overs for han viger pladsen for den/de næste i rækken.
#18 LEGEND!
Tror jeg nu ikke du er ene om, for det ville være så sindsygt ærgeligt, hvis han i hans sidste sæson bare faldt helt ud i periferien. Så er det bedre at stoppe oven på en sæson, hvor han efter min mening langt fra er faldet igennem, selvom det var tydeligt at hans ben var begyndt at stritte imod. Men se bare på hans sæsonstart, hvor det var som at se Scholes i sin prime.
Han ville sikkert stadig godt kunne tilføje holdet noget i kampene, men der er jeg også enig i, at det er på tide at vi får noget frisk blod til midtbanen og så kan Scholes jo agere specialtræner for Pogba, Morrison og Tunniclife, så vi måske for et nyt kuld af spillere fra akademiet. Og der kan de da heller ikke ønske sig en bedre træner!
Men derfor gør det stadig ondt at se sin absolutte yndlingsspiller lægge støvlerne på hylden. Tænk at man aldrig mere skal se de vanvittige tværafleveringer, som altid efterlod et smil på læben. :(
United DK
01-06-2011, 12:50
#18 LEGEND!
Jeg er meget enig med dig. Selv legender har en ende, og det er bedre at stoppe mens legen er god, i modsætning til en hvis hr. Beckham.
Jeg er meget enig med dig. Selv legender har en ende, og det er bedre at stoppe mens legen er god, i modsætning til en hvis hr. Beckham.
Jeg har stadig dårlig samvittighed over hvor meget jeg brokkede mig over Neville i hans sidste par optrædener, så jeg er helt enig.
Lad Scholes stoppe på toppen, det fortjener han. Han skal udelukkende huskes for den verdensklasse spiller han var/er.
schousboe9
01-06-2011, 17:43
Jeg har stadig dårlig samvittighed over hvor meget jeg brokkede mig over Neville i hans sidste par optrædener, så jeg er helt enig.
Det skal du nu ikke have, for han suttede.
Men når jeg tænker 'Gary Neville', så tænker jeg nu ikke første halvleg på The Hawthorns i januar 2011. Umiddelbart er han blevet husket for en lidt downhill-periode, men når det kommer lidt mere på afstand, vil han jo uden tvivl blive husket som den fantastiske højre back, han var for både England og United gennem 10 år. Det tror jeg ærlig talt ikke et par sløje kampe vil ændre på. I hvert fald ikke hos United-fans. Og fuck andres holdning!
Mht. Scholes, så ved jeg ikke om jeg som RAppel ligefrem håbede at han stoppede nu, men hånden på hjertet, så ville han aldrig blive den samme dominerende figur mod de store kanoner igen, og når man, som den fodboldmand Scholes er, ikke kan nøjes med de nemme kampe og ligacuppen, så er det helt sikkert den rigtige beslutning at stoppe nu - på toppen.
Lorensen
01-06-2011, 17:45
Er det 13.000 indlæg vi snakker, eller hvor langt vil du drive den?
schousboe9
01-06-2011, 17:54
United DK har lavet en decideret 'Costacurta'... Enough is enough!
United DK
01-06-2011, 20:48
Jeg går efter 20.000, så er det også slut.
morten k
01-06-2011, 22:18
Nooooooooooo.
Min favoritspiller nogensinde. Jeg bliver altid mobbet groft når jeg siger at han var og er ubestridt verdens bedste midtbanespiller på alle punkter!!
Det skal du bare ignorere. Folk kigger også mærkeligt på mig når jeg siger det.
Men du kan jo altid smække den perlerække af udtalelser fra andre spillere der er blev gentaget 100 gange her - lige i fjæset på dem.
Og spørg dem om Charlton, Sokrates, Zidane, Henry og Xavi også er idioter.
Det er muligvis det sørgeliste øjeblik i min efterhånden 25 år lange karriere som Unitedfan at komme til den erkendelse at man ikke ser ham spille for United igen.
morten k
01-06-2011, 23:10
Vil tillade mig at gentage et par eller tre af de bedste Scholes tributes fra YT:
http://www.youtube.com/watch?v=Ie-x0DZwoiE
http://www.youtube.com/watch?v=UKFuBWky3xU
http://www.youtube.com/watch?v=uX-_lBdUJ-I
Hvis man kan se dem uden at blive en anelse fugtig i øjenkrogen....
United0805
04-06-2011, 14:25
Ved ikke om denne blog er posted tidligere herinde, men er simpelthen for doven til at kigge tråden efter. En fremragende blog om vores lille 18'er, som bringer tårene frem i øjenkrogen: http://www.bold.dk/blog/1240/120/Ham-spillet-aldrig-fik-oedelagt
Helt igennem fantastisk person med et unikt fodboldtalent, som i mine øjne sender ham op blandt de allerstørste nogensinde. Aldrig i medierne, ikke noget lir og glamour, ikke nogen skandaler, ikke noget brok, ingen arrogance og ikke noget unødvendigt pis. - priceless!
Scholes bliver uden tvivl et enormt tab for klubben. Både på det sportslige plan, men bestemt også fordi man mister en stor personlighed med en fantastisk karisma og en uvurderlig erfaring.
Jeg kommer i hvert fald til at savne hans formidable første berøringer, hans kompromiløse spillestil, hans bragende langskud og mest af alt, hans eminente halvliggende vristspark, som alle dage har givet mig boner på i tide og utide.
Det var egentlig ikke meningen at det skulle blive et romantisk tudeindlæg, men man kan næsten ikke undgå at komme i det emotionelle hjørne, når nu vi siger farvel til så stor en spiller!
He scores goals galore!
United DK
08-06-2011, 08:42
Jeg glemmer aldrig en hel sublim kasse Scholes lavede i sæsonen 99/00 var det vist.
En udekamp mod Boro blev vundet med 4-3, hvor scholes får spillet en bold på tværs fra omkring 25-30 meter efter en hjørnesparkskombination, og selvom bolden kommer hårdt så trykker scholes bare til den første gang, og tordner den op i nærmeste hjørne.
_vdls9mrwT8&feature=related
Svanen94
08-06-2011, 08:46
Det er helt mærkeligt for mig, at Scholes står under tidligere spillere :(
Ja, det er den slags man ikke skal opdage på en dag hvor man i forvejen er lidt smådeprimeret..
Så er man altså færdig..
DavidMadsen
08-06-2011, 22:17
Jeg tror stadigvæk ikke helt, jeg har indset det. Jeg vil ikke indse det. Scholes og Beckham var nogle af de aller største faktorer til, at jeg blev fan af klubben. Har været United-fan lige så længe som jeg kan huske, og truppen er bare helt "forkert" uden spillerne fra Class of '92.
Selvom mange er imod at man støtter Glazer-familien ved trøje-køb, så vil jeg alligevel have mig en sidste Scholes-trøje... Tak for alt! :(
Så blev det tid til Scholes testemonial. :(
Den er planlagt til den 5. aug. To dage for CS.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/scholes-testimonial-announced.aspx?newsid=7808F5B8-E757-4ABF-8C3B-B4235CF1EB93
Nej hvor gør det ondt at læse dette. Man ved udemærket godt det snart slutter, men det alligevel anderledes at læse det som citat fra Scholes selv.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/scholes-en-united-aera-er-ved-at-vaere-forbi
GiggsScholes
30-06-2011, 16:45
Er der nogen som kan finde en video med Scholes 150 mål?
MOHoegsted
06-07-2011, 01:53
Nu er Scholesy igen ude i medierne for 3 gang i dag:
Scholes: Barca var langt foran United (http://onside.dk/nyheder/premier-league/scholes-barca-er-million-miles-away)
Sikke mange inteviews journalisterne pludselig kan få af manden.
Lidt sjovt at han mener Barca var "million miles away" fra United mens Neville mener United har overgået dem om 2 år. Så er en million mil pludselig ikke så meget alligevel.
Neville: United og Real går forbi Barca om 2 år (http://onside.dk/nyheder/premier-league/neville-united-og-real-gar-forbi-barca)
United DK
06-07-2011, 05:45
Scholes: Barca var langt foran United (http://onside.dk/nyheder/premier-league/scholes-barca-er-million-miles-away)
Lidt sjovt at han mener Barca var "million miles away" fra United mens Neville mener United har overgået dem om 2 år. Så er en million mil pludselig ikke så meget alligevel.
Neville: United og Real går forbi Barca om 2 år (http://onside.dk/nyheder/premier-league/neville-united-og-real-gar-forbi-barca)
Fordi de har spillet sammen i 20 år, behøves de jo ikke at have samme syn på tingene. Jeg er mest enig med Scholes, og jeg tvivler på at Barcelona er decideret overgået om to år, men lad det da bare gå sådan.
GloryGloryMU
06-07-2011, 08:47
Det er ét interview han har givet. Jeg har læst det i sin helhed. Det er bare klassisk kulørt journalistik at hakke det op i små bidder, så det ligner en masse forskellige interviews.
Tror sådan set de begge har ret. Scholes udtaler at Barca var "a million miles away, on the night" og at Fergie's mål vil være at lukke det hul.
Desuden er Barca pt på toppen af deres nuværende "cyklus" som har været 3 år. Det er i min bog sjældent at disse varer mere end 3-4 år, måske 5, inden man ser et naturligt formdyk. Samtidig er vi nede i en mindre bølgedal pt, hvis man ser på de sidste 5 år som helhed.
Så det er jo ikke fordi Barca pludselig bliver dårlige, men jeg er ligesom Neville overbevist om at de ikke kan blive ved på dette niveau. Så antaget at de falder lidt i niveau, og vi tilsvarende kan løfte os lidt, så begynder det at ligne noget.
Samtidig har Scholes dog ret i, at vi i et øjebliksbillede er langt bagefter.
Glory Man United
06-07-2011, 09:03
Samtidig er vi nede i en mindre bølgedal pt, hvis man ser på de sidste 5 år som helhed.
Tager lige denne sætning ud af kontekst. 4 mesterskaber og 3 CL finaler på 5 sæsoner, og vi er en nede i en bølgedal? Jeg glæder mig satme til de næste 5 så.
Du mener selvfølgelig ift Barcelona, men der synes jeg altså kun man kan snakke om de sidste PAR sæsoner....
Tager lige denne sætning ud af kontekst. 4 mesterskaber og 3 CL finaler på 5 sæsoner, og vi er en nede i en bølgedal? Jeg glæder mig satme til de næste 5 så.
Du mener selvfølgelig ift Barcelona, men der synes jeg altså kun man kan snakke om de sidste PAR sæsoner....
Tror han mener spillemæssigt, og der giver jeg ham ret. Vi spillede bedre i 06/07, 07/08, 08/09 og sidste sæson.
Men så kan man jo bare håbe at den såkaldte cyklus bevæger sig opad nu. Forudsætningerne er der i hvert fald, hvis vi kan undgå at miste en af vores vigtigste offensive kræfter tidligt i sæsonen ligesom sidste år med Valencia. En skade jeg personligt ser lidt som en del af skylden i det dårligere spil, fordi det lagde al presset over på Nani og Berbatov.
United DK
06-07-2011, 12:08
Tror han mener spillemæssigt, og der giver jeg ham ret. Vi spillede bedre i 06/07, 07/08, 08/09 og sidste sæson.
Men så kan man jo bare håbe at den såkaldte cyklus bevæger sig opad nu. Forudsætningerne er der i hvert fald, hvis vi kan undgå at miste en af vores vigtigste offensive kræfter tidligt i sæsonen ligesom sidste år med Valencia. En skade jeg personligt ser lidt som en del af skylden i det dårligere spil, fordi det lagde al presset over på Nani og Berbatov.
Jeg mener stadig 08/09 sæsonen var tynd spillemæssig, det var Ronaldo, Ronaldo og atter Ronaldo, faktisk mere end hans bedste sæson i 07/08. Desuden tror jeg ikke vi spiller mindre godt, fordi vi ikke magter mere, men fordi vi bevidst undlader at give os fuldt ud i specielt mange af hjemmekampene. Dermed ikke sagt, at vi er komplette, men det står ikke voldsomt dårligt til.
Jeg mener stadig 08/09 sæsonen var tynd spillemæssig, det var Ronaldo, Ronaldo og atter Ronaldo, faktisk mere end hans bedste sæson i 07/08. Desuden tror jeg ikke vi spiller mindre godt, fordi vi ikke magter mere, men fordi vi bevidst undlader at give os fuldt ud i specielt mange af hjemmekampene. Dermed ikke sagt, at vi er komplette, men det står ikke voldsomt dårligt til.
Enig i at 08/09 heller ikke var prangende fodbold, men jeg synes nu stadig at vi var en del mere overbevisende i den sæson sammenlignet med den netop forestående. Så kan det godt være, at der gik meget Ronaldo i den, men han fik nu alligevel reddet os en del gange og samtidig havde vi i Rio/Vidic-konstellationen et rekordforsvar, som holdet altid kunne læne sig op ad. Hvilket vi ikke har i haft i en sådan grad i år grundet bl.a. skader til Rio.
United DK
06-07-2011, 12:56
Enig i at 08/09 heller ikke var prangende fodbold, men jeg synes nu stadig at vi var en del mere overbevisende i den sæson sammenlignet med den netop forestående. Så kan det godt være, at der gik meget Ronaldo i den, men han fik nu alligevel reddet os en del gange og samtidig havde vi i Rio/Vidic-konstellationen et rekordforsvar, som holdet altid kunne læne sig op ad. Hvilket vi ikke har i haft i en sådan grad i år grundet bl.a. skader til Rio.
Vi mangler da Ronaldos unikke evner individuelt, men noget lignende finder vi alligevel ikke, medmindre vi anskaffe os Messi. Derudover er PL blevet en tand skarpere end for bare 2-3 år siden, toppen er blevet bredere, for man kan ikke længere snakke om en big four. De øvrige 12-14 klubber er også blevet bedre, og sat på spidsen, er der ikke en nem udekamp længere i PL, der skal arbejdes for sagen hver gang, og det koster point hen ad vejen. De år der var fra 2005-2009, hvor man næsten skulle have mindst 90 point, for at blive mestre, tror jeg er en saga blot.
GloryGloryMU
06-07-2011, 13:49
MadsSG har ret.
Jeg mener at vi pt, eller med andre ord, i den seneste sæson, har været nede i en mindre bølgedal, sammenlignet med de forudgående 3-4 sæsoner, hvor vi var i toppen af vores "cyklus".
De seneste 5 år som helhed, har vel resultatmæssigt været noget nær den bedste 5-års periode i SAF's tid.
At vores bølgedal så også har været trofæfyldt, siger vel bare noget om niveauet vi kom fra, samt at man er forvendt. Afhængig af hvordan udskiftningen af vores ældre spillere og indkøringen af de nye forløber, så tror jeg vi ser en stigende styrke og spillemæssig kvalitet i de kommende 2-3 år.
Jeg har personligt anset 09-11 som en genopbygningsperiode efter Ronaldo og dels Tevez, og har faktisk været imponeret over vores resultater i den periode. Havde ikke troet det skulle kaste CL finale, Carling Cup og PL af sig.
Synes faktisk vi i nogle perioder i denne sæson har spillet noget af det flotteste fodbold i lang tid. Man kan ikke (i min bog) snakke om vi var bedre osv. fra 06-09. Vi havde altså en vis Hr. Ronaldo, som gjorde store ting for os, men man kan så vidt jeg ved ikke kalde det pragtfuld fodbold.
sammenspillet, gejsten og viljen virker meget større nu. Men som United DK nævner, så er PL virkelig blevet hårdt de seneste 3 år. Og kan kun se det bliver endnu hårdere. Flere penge = flere afgørende spillere på hvert hold.
Scholes' udtalelser er helt iorden efter min smag. men jeg vidste ikke han aboslut ikke brød sig en lille bitte smule om Arsenal. men herligt han begynder at bevæge sig ud i spotlight, så man kan lære ham bedre at kende.
Nogle der ved hvilken manager-post han har fået i klubben btw?
Jeg kunne sgu bedre lide Scholes da han var pressesky... at han begynder at svine tidligere landsholdskolleger til klæder ikke en af historiens bedste midtbanespillere...
United DK
10-07-2011, 20:04
Jeg kunne sgu bedre lide Scholes da han var pressesky... at han begynder at svine tidligere landsholdskolleger til klæder ikke en af historiens bedste midtbanespillere...
Ikke desto mindre er det godt, at sådan noget kommer frem, så man får et bedre indblik i, hvordan det fungere (eller fungerede?) på det engelske landshold, i stedet for at alle mulige udefrakommende, om det så er fans, presse eller tidl. landsholdsspillere, kommer med deres teori.
Synes egentlig også det her er ok. Han nævner ingen navne, og jeg oplever det som et ærligt ønske om at forbedre niveauet af et noget skuffende landshold.
Men det kan godt være jeg ville ha været af en anden mening hvis det f.eks. var Gerrard der havde udtalt det...
schousboe9
28-07-2011, 14:06
Beskeden som altid. Men her har vi da svaret på, hvorfor han stoppede:
"I don't think it is a big deal really replacing me because I haven't been the type of player people are talking about for the last four or five years.
"I haven't been scoring goals or been the main playmaker in the team for a while. I don't think I actually need replacing in that way at all.
"I wasn't the pulling the strings anymore, definitely in the last two years and probably even since I was 31-32. I haven't been as prominent in the side. I wasn't scoring the goals and I wasn't making the goals."
Nej, ikke altid. Kun når du var på banen. :(
United DK
28-07-2011, 14:26
Han er befriende ærlig, og siger det som jeg i hvert fald har ment i nogle år. Han kunne stadig styre midtbanen, men når man kan huske Scholes fra hans velmagtsdage (1997-2004), så var han de sidste par år af sin karriere, langt fra det niveau. Giggs har bedre formået at ændre sin stil, og stadig være en nærmest vital brik på holdet, og derfor er det heller ikke overraskende, at han bliver den sidste af de gamle der stopper, selvom han også var den første der kom frem.
we'remanunited
28-07-2011, 17:03
Målene blev der væsentligere længere mellem, det har han ret i. Det var dog tydeligt, at han, omend ikke taktisk, men derimod naturligt, blev spilstyrende når han var på banen. Hans ro på bolden blev omdrejningspunktet for medspillere når de var presset. I mine øjne var han blevet en mere dybtliggende playmaker end tidligere.
schousboe9
01-08-2011, 18:16
Scholes gør comeback! Han deltog i en fædre-mod-trænere-kamp hos Stalybridge Celtic. Sweet! :D Hans søn, Aaron, spiller åbenbart for u12-holdet i klubben.
http://m.gmgrd.co.uk/res/477.$plit/C_71_article_1454269_image_list_image_list_item_0_ image.jpg?01%2F08%2F2011%2010%3A55%3A32%3A860
http://m.gmgrd.co.uk/res/866.$plit/C_71_article_1454269_image_list_image_list_item_2_ image.jpg?01%2F08%2F2011%2010%3A55%3A32%3A860
jQrgensen
01-08-2011, 18:57
Scholes gør comeback! Han deltog i en fædre-mod-trænere-kamp hos Stalybridge Celtic. Sweet! :D Hans søn, Aaron, spiller åbenbart for u12-holdet i klubben.
http://m.gmgrd.co.uk/res/477.$plit/C_71_article_1454269_image_list_image_list_item_0_ image.jpg?01%2F08%2F2011%2010%3A55%3A32%3A860
http://m.gmgrd.co.uk/res/866.$plit/C_71_article_1454269_image_list_image_list_item_2_ image.jpg?01%2F08%2F2011%2010%3A55%3A32%3A860
Det er jo helt genialt.. Når det så er sagt er det en kæmpe oplevelse for de andre på banen, men må dog også være irriterende at stå overfor ham på en fodboldbane! De har jo ingen chance for at pille bolden fra ham.
Han må have spillet for begge hold siden han har to forskellige trøjer på eller? Modstanderen er også i andre farver godt nok.
schousboe9
01-08-2011, 20:12
På det første billede har hans hold nok bare andre trøjer på, fordi modstanderen også spiller i blåt. Sådan ordnede vi det ihvertfald i idrætstimerne! :D
MOHoegsted
01-08-2011, 21:37
Den trøje klær ham overhovedet ikke!
Kan ikke se ham i andet end Uniteds.
Den åbenbart åbenmundede Scholes giver endnu et interview.
Han ser gerne Sneijder i United, men fremhæver også Pogba, Clverly og Tunnicliffe som vejen frem.
http://www.skysports.com/story/0,,11667_7076731,00.html
Den åbenbart åbenmundede Scholes giver endnu et interview.
Han ser gerne Sneijder i United, men fremhæver også Pogba, Cleverley og Tunnicliffe som vejen frem.
http://www.skysports.com/story/0,,11667_7076731,00.html
Han får satme kastet nogle udtalelser afsted lige for tiden. Han har vel snart givet flere interviews efter han stoppede end han gjorde i hele hans aktive karriere. Men sådan skal det også være.
Lad os krydse fingre for at Scholes' sweet talk giver Sneijder endnu mere lyst til at skifte ;)
Glory Man United
03-08-2011, 18:59
http://www.manutd.com/en/Paul-Scholes-Testimonial/Paul-Scholes-Articles/2011/Aug/scholes-in-the-chair.aspx?pageNo=1
hehe fedt klip, Claus. Fantastisk at han gætter på Rio på et tidspunkt, hvortil journalisten siger "he's one of the greatest footballers..." og Scholes så siger "oh" :D
MOHoegsted
04-08-2011, 19:14
Nå men både Pogba og Morrison er udtaget til Paul Scholes testimonial virkelig spændende, og håber de kommer til at spille.
Norwood er også udtaget.
Fuldspillerliste:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13739
Man kan jo ikke lade være med at fælde en tåre :(
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Exclusive-Interviews/2011/Aug/kidd-reveals-how-scholes-joined-united.aspx?newsid=692FBFF0-D483-4326-B671-51954B1A5713
Ja Brian Kidd har gjort mange gode ting for os over årene!
Ie-x0DZwoiE
Det her er så fantastisk en video. Det er svært at se en ny Scholes og jeg er virkelig glad for at kunne sige at jeg har set Scholes spille på stadion.
Farvel til en legende. Når man ser nogle af hans brag får man samtidig endnu mere lyst til at vi køber Sneijder, selvom han aldrig bliver den nye Scholes.
Ulrik Vida Vinther
05-08-2011, 15:53
Ie-x0DZwoiE
Synes virkelig, virkelig, virkelig godt om! Loyalitet er nøgleordet
Ie-x0DZwoiE
Det her er så fantastisk en video. Det er svært at se en ny Scholes og jeg er virkelig glad for at kunne sige at jeg har set Scholes spille på stadion.
Farvel til en legende. Når man ser nogle af hans brag får man samtidig endnu mere lyst til at vi køber Sneijder, selvom han aldrig bliver den nye Scholes.
Har godt set den fantastiske video før. Mange gange endda. Men hver gang bringer den tårer frem.. Ord er overflødige, når den mand skal beskrives
Flax_Generous
05-08-2011, 19:44
Flot mål af Scholes netop nu. Han er et unikum. Hvor er det ærgerligt, at han har stoppet karrieren. :(
Tears coming down now... You're never gonna see it again... But tonight.
Flot mål af Scholes netop nu. Han er et unikum. Hvor er det ærgerligt, at han har stoppet karrieren. :(
You couldn't make it up (ved ike hvad det hedder på dansk) :D
Griner nok at Scholes OG Young har nummer 18. Er der et maks på tre udskiftninger i denne kamp?
Det er sidste gang vi ser ham, og så vælger han selvfølgelig at smide den op i krogen. Han er imponerende. Og Ferguson sidder og tænker "damn":D
Flax_Generous
05-08-2011, 19:49
Scholes er bare stadig god. Banens bedste spiller i det første kvarter.
DavidMadsen
05-08-2011, 20:04
Hvor er det trist. Får det helt dårligt af at se kampen. Bare det at han afviser at tage et straffespark i sin aller sidste kamp. Han er så sympatisk og fantastisk.
I øvrigt er Ashley Young skide god til at få straffespark i mod sig. Et i dag og så var han vist nok den spiller i PL, der trak flest i sidste sæson.
DavidMadsen
05-08-2011, 20:26
Hans afleveringer, overblik osv. er stadigvæk helt fantastisk. Hvor er det dog en skam, han ikke dyrker mere yoga! Nå... Nu køber jeg mig sgu en ny Scholes-trøje her i halvegen...
Hvor er han utrolig!
Er der i øvrigt nogen der ved, hvor man kan købe retrotrøjer med Scholes, da jeg vil foretrække en lidt ældre model frem for en af de nye trøjer, nu jeg har besluttet at investere i en trøje med denne helt utrolige legende? På forhånd tak! :)
Hvor er han utrolig!
Er der i øvrigt nogen der ved, hvor man kan købe retrotrøjer med Scholes, da jeg vil foretrække en lidt ældre model frem for en af de nye trøjer, nu jeg har besluttet at investere i en trøje med denne helt utrolige legende? På forhånd tak! :)
http://www.classicfootballshirts.co.uk/
EDIT: Nå, de har kun en med The Ginger Prince. Prøv at skriv til dem. Måske de kan skaffe en hjem.
I sandhed en magisk aften når selv Anderson scorer :D
MartinKjaer
05-08-2011, 20:50
bom, Welbeck!
DavidMadsen
05-08-2011, 20:51
I sandhed en magisk aften når selv Anderson scorer :D
Forstår ikke hvorfor folk ser det som sådan en sjældenhed. Han scorede to gange mod Schalke og igen mod Blackpool i slutningen af sæsonen. Han åbnede også ballet mod MLS allstars, og nu har han scoret igen i dag. Det er da fem mål på ca. tre måneder.
Donnichlas
05-08-2011, 21:03
Forstår ikke hvorfor folk ser det som sådan en sjældenhed. Han scorede to gange mod Schalke og igen mod Blackpool i slutningen af sæsonen. Han åbnede også ballet mod MLS allstars, og nu har han scoret igen i dag. Det er da fem mål på ca. tre måneder.
Tager du pis på mig? Måske fordi han ikke scorede mål før de 5 mål du snakker om. Han er jo en af de mest uduelige afslutterere i Prl. Hvilket ser ud som om er ved at ændre sig, hvilket er positivt ;)
MagnusChristiansen
05-08-2011, 21:08
Så røg han ud - PAUL SCHOLES <3
Så kan vi jo passende bruge de sidste 15 min. på at finde ud af om Pogba rent faktisk ER den nye Viera.
07/08 38 kampe 0 mål
08/09 38 kampe 0 mål
09/10 23 kampe 1 mål
10/11 30 kampe 4 mål
Ialt 129 kampe 5 mål. (turneringskampe) Er det meget for en midtbanespiller? Han blev hentet ind som offensiv, men er blevet omskolet til at ligge længere tilbage på banen. At han scorede flere sidste sæson skyldes vel han har fået en friere rolle.
Hvis man tager i betragtning at jeg lavede en stor ":D"-smiley så ved man vel at man skal tage det med et smil? ;)
MagnusChristiansen
05-08-2011, 21:15
Så kan vi jo passende bruge de sidste 15 min. på at finde ud af om Pogba rent faktisk ER den nye Viera.
Og apropos fremtidige midtbanestjerner, synes jeg sgu, at Cleverley, igen, ser virkelig godt ud!
chrisserUnited
05-08-2011, 21:16
Pis nåede ikke og se kampen, troede jeg kunne nå hjem til anden halvleg, men nåede jeg ikke... Var det en god kamp? og hvordan endte den?
DavidMadsen
05-08-2011, 21:16
Tager du pis på mig? Måske fordi han ikke scorede mål før de 5 mål du snakker om. Han er jo en af de mest uduelige afslutterere i Prl. Hvilket ser ud som om er ved at ændre sig, hvilket er positivt ;)
Nej, jeg tager ikke pis på dig. Ved udmærket godt, at han havde svært ved at score førhen. Men synes nu ikke, han er en uduelig afslutter. Han har da ofte været tæt på, men "lige ved og næsten slår ikke en mand af hesten" you know. Men synes bare ikke det virker SÅ sjældent længere.
Ready123
05-08-2011, 21:17
Pis nåede ikke og se kampen, troede jeg kunne nå hjem til anden halvleg, men nåede jeg ikke... Var det en god kamp? og hvordan endte den?
Det står 6-0 lige pt med 5min tilbage
chrisserUnited
05-08-2011, 21:19
Hvem har scoret? og Hvordan stillede vi op? har nogle af de nye og nogle af de unge vist gode takter?
MagnusChristiansen
05-08-2011, 21:19
Ved ikke om mit stream bare er en del forsinket, men der står det 6-0 til os efter 87 min.. Det var været en fremragende kamp - vores kære Scholes lagde ud med at score et fremragende langskudsmål! Derefter scorede Rooney på straffe, Anderson, Welbeck og Mame x2 :)
Martinsen
05-08-2011, 21:20
Selvom det er mod en svag modstander idag, men hold da kæft hvor er Welbeck god!! Han kan godt presse Berba og Chicharito den her sæson.
Edit: Ja og Cleverley har også spillet glimrende som en har nævnt længere oppe
chrisserUnited
05-08-2011, 21:24
Nåede kun lige slutfløjtet... Han er allerede savnet... Ginger Prince!!!
Puh, en virkelig stor kamp på mange måder.
Som om at talentmassen gik ud af banen og en ny generation blev skabt da Scholes gik ud af banen.
Vi har ikke haft så stor en talentmasse siden 92. Utroligt så meget talent vi har på banen idag i anden halvleg. Man kan kun drømme om en lige så stor generation, men det er ikke langt fra virkelighed med den mængde af talent vi har i de unge kræfter på holdet netop nu.
chrisserUnited
05-08-2011, 21:27
Der er jo snart en ny Ginger Prince klar !!! :)
Eller om er sin helt egen, og overgår Viera :trophy:
chrisserUnited
05-08-2011, 21:41
Fedt at Scholes lader Rooney tage straffesparket, så han er klar til den ny sæson :) stor mand! Legende!
dannigizmo
05-08-2011, 22:25
Fedt at Scholes lader Rooney tage straffesparket, så han er klar til den ny sæson :) stor mand! Legende!
Dit gæt er selvfølgelig lige så godt som mit, men jeg tror nu mere, det var fordi, den kære Scholes ikke brød sig om at skulle stå der helt alene i rampelyset :)
chrisserUnited
05-08-2011, 22:42
Sagde han ikke noget med at det var så Rooney var klar til den ny sæson...?
Eller hørte jeg helt forkert...?
dannigizmo
05-08-2011, 23:02
Nå, det har jeg ikke hørt. Jamen så kan det sagtens være, du har ret :) Men uanset hvad, så kan vi sagtens blive enige om, at han er en legende. Lagde mærke til, at hans ældste søn er mindst lige så rødhåret som farmand. Lad ham endelig ha' arvet fodboldevnerne også.
Han sagde i et interview efter kampen, at han ikke har villet sparke straffe efter det brændte spark imod Arsenal i FA Cup finalen '04.
Han sagde at grunden til at han ikke ville sparke var fordi han ikke brød sig om det. Det havde han ikke gjort siden han brændte straffe mod Arsena,l i FA-cup finalen i 05 (tror da det var den han mente). Desuden mente han det ville være godt for Rooney at øve straffe her op til den nye sæson.
LEGEND! <--- Og det er ikke engang løgn. Det bliver brugt vidt og bredt, men her er det passende.
Så er den tredje af mine farvoritspillere fra nyere tid stoppet. De øvrige var Keane og G.Neville. Scholes har altid været en topprofessionel sportsmand, både på og uden for banen. Kom aldrig i medierne for noget åndssvagt.
PatriceEvra3
06-08-2011, 01:18
Tænk man aldrig skal se Scholes i den røde trøje igen :( :( :(
Det vil tage tid og vænne sig til. Farvel til en kæmpe legende, og en af de bedste midtbanespillere nogensinde.
Tænk man aldrig skal se Scholes i den røde trøje igen :( :( :(
Det vil tage tid og vænne sig til. Farvel til en kæmpe legende, og en af de bedste midtbanespillere nogensinde.
Han kan vel spille lidt old boys. Han er vel allerede i betragtning til en udtagelse :)
Smukt mål af Scholes, han vil blive savnet - også selvom der gik længere tid mellem hans lækre mål, så vidste man, at han altid var god for sådan et mål. Og utrolig beskedent og flot attitude, at han ikke vil tage straffesparket, men lader det gå videre til 'ungdommen'.
United DK
06-08-2011, 08:58
"Jeg håber, at jeg har givet fansene nogle okay minder."
Mange af dem er vist mere end okay, din beskedne prins.
Kasper United
06-08-2011, 09:05
Flot måde han fik sagt "farvel" til klubben igår med et rigtig godt mål. Som jer andre er jeg selvfølgelig også ærgerlig over, at Scholes stopper efter en vanvittig karriere.
Scholes = Legend :devill:
Nu har vi efterhånden kun Giggs på holdet af legenderne og så den største i klubben, Sir Alex Ferguson.
schousboe9
06-08-2011, 09:31
Det fedeste ved Scholes er ikke en gang hans fodboldmæssige kvaliteter.
Han havde ikke en gang havde en agent, og det siger alt om hans indstilling til professionel fodbold - eller bare sporten generelt. Uden at blive for rørstrømsk, så er det fandeme mærkeligt, han er væk nu.
United DK
06-08-2011, 09:33
Han havde ikke en gang havde en agent, og det siger alt om hans indstilling til professionel fodbold - eller bare sporten generelt. Uden at blive for rørstrømsk, så er det fandeme mærkeligt, han er væk nu.
Neville havde så vidt jeg ved heller ikke en agent, men hvis man alligevel ikke regner med at skulle nogen steder, og ikke føler at man skal have en kæmpe lønforhøjelse ved hver kontraktforhandling, så er en agent også komplet ligegyldig.
Glory Man United
06-08-2011, 09:33
Argh vil nu sige at det det fedeste VAR hans fodboldmæssige kvaliteter. Dit postulat passede lidt bedre på Neville f.eks...
schousboe9
06-08-2011, 09:38
Argh vil nu sige at det det fedeste VAR hans fodboldmæssige kvaliteter. Dit postulat passede lidt bedre på Neville f.eks...
Forstå mig ret. :)
Men omvendt var Neville Englands bedste højre back gennem et årti, så hans fodboldmæssige kvaliteter har jo som sådan heller ikke fejlet noget. Sevom han selvfølgelig aldrig var en playmaker, den gode Gary Becks! :D
Glory Man United
06-08-2011, 09:42
Forstå mig ret. :)
Nej jeg vil ej....skriv det du mener ;)
schousboe9
06-08-2011, 09:50
Nej jeg vil ej....skriv det du mener ;)
Meget artikulerende: "Jeg synes, at Paul Scholes er en fantastisk fodboldspiller, og det var selvfølgelig hans vigtigste egenskab - i og med, han var fodboldspiller - men jeg synes, at det er lige så prisværdigt, at han har den indstilling til sporten, som han har. Dette kan jeg rigtig godt lide. Det er den sygeste optur, og den godeste griner. Synes godt om."
Catfish?
Her har Scholes lige nægtet at tage straffespark. Gad vide, hvad der går gennem hovedet på den gamle?
http://i56.tinypic.com/nbvfyw.jpg
Svanen94
06-08-2011, 11:03
Scholes er en fantastisk spiller og jeg vil virkelig savne ham. Hans øje for spillet og hans fantastiske afleveringer kan ingen erstatte. Udover det har jeg også været vild med han ikke har brugt medierne, som så mange andre spillere, men han har dog været sin kone utro en enkelt gang :D http://www.google.dk/imgres?q=paul+scholes+gary+neville+kiss&hl=da&safe=off&biw=1279&bih=635&tbm=isch&tbnid=EyjNcs-NirSaYM:&imgrefurl=http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1267161/Manchester-United-skipper-Gary-Neville-fires-title-warning-leaders-Chelsea-you.html&docid=EsbxN6nUjHTHUM&w=306&h=423&ei=sBA9To6yLdDzsga8oOn7Dw&zoom=1&iact=hc&vpx=1049&vpy=67&dur=813&hovh=264&hovw=191&tx=131&ty=162&page=1&tbnh=155&tbnw=124&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:4,s:0
United DK
06-08-2011, 13:00
Målene fra i går.
fKr-p0bmO_Y&feature=related
På denne dag i 1994 fik Scholes debut mod Port Vale hvor han scorede 2 mål i 2-1 sejren. LEGEND18
s08GSiQkGMs
http://twitter.com/#!/themichaelowen/status/121548559228223488
EPIC!
Han spillede også lidt med i går i træningskampen mod Brighton. Gode gamle Scholes :)
Jeg har først nu haft tid til at læse det interview, der var med Paul Scholes i den seneste omgang af United Supporteren. Men man kan da ikke andet end beundre den mands ydmyghed
Ie-x0DZwoiE
Savner virkelig Scholes - efter de første par kampe af sæsonen kunne man lidt glemme, at han ikke var der, men synes savnet på midtbanen af ham er blevet større jo længere frem sæsonen er skredet.
Han var en fantastisk fodboldspiller, en af de bedste klubben nogensinde har opfostret. Et geni, der i over 15 år tryllebandt os med smukke afleveringer, mål og genistreger af en anden verden.
Hans generte person har gjort, at han måske ikke har opnået samme store status som Giggs, Keane eller Cantona har, men ingen kan komme uden om, at hans evner på banen var af en anden verden.
PatriceEvra3
27-11-2011, 23:13
Hold kæft hvor jeg også savner den mand. Jeg mente at det var det rette tidspunkt han stoppede på i sommers, men jeg er godt nok blevet mere og mere i tvivl, om hvorvidt han ikke havde været en gevinst at have i truppen i denne her sæson. Selvom han er dalet i niveau, så skriher den midtbane på en Scholes.
Man bliver jo helt trist af at se de videor, med pensionerede stjerner :D De minder blot om hvilken fantastisk spiller, der ikke er her mere. Synes heller ikke Scholes får nok anerkendelse. Han er en kæmpe legende i United, men når man siger han også er en legende i fodbold, så griner ikke-United-fans jo bare. Han er efter min mening blandt de bedste midtbanespillere nogenside, og derfor også en legende i fodbold. Hvis han havde knaldet uden om, set bedre ud eller sniffet noget coke, i stedet for at være så "kedelig", tror jeg også han havde fået mere anerkendelse.
Nu hvor Scholes-tråden bliver bumpet synes jeg lige jeg ville smide det her indlæg fra Redcafe ind
A lad from work yesterday played 5 a side like he does everyweek at his local sports centre / 3g pitches. They are/were top of the league and smashing their little league.
The team that turned up this week had a certain Paul Scholes on. Bossed it. No one could get near him, scored 14 of their 16 goals and then afterwards said he couldnt hack it and won't be doing it again!
Selv kan jeg ikke lade være med en gang i mellem at se den video du linkede Dines, som vitterligt er den bedste tribute-video på Youtube, og som bare får savnet af Scholes til at blive endnu større.
Hulk, hulk hulk... :(
Scholes trækker i den røde trøje igen. (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Jan/paul-scholes-rejoins-united.aspx)
:devill:
Don Kafai
08-01-2012, 12:12
Nu mangler vi bare VDS, så begynder det at ligne noget!
schousboe9
08-01-2012, 12:13
Ka' vi så før den her tråd tilage blandt 'nuværende spillere' pr. omgående!? :Smackden:
Parkohargo
08-01-2012, 12:18
Jajajajaja! ER helt oppe at køre!
http://www.redcafe.net/f9/most-ridiculous-transfer-stories-346588/
:lolol:
Flax_Generous
08-01-2012, 12:30
Jeg håber, at han kommer ind, afdribler Zabaleta og sparker United videre. :trophy:
GloryGloryMU
08-01-2012, 12:31
http://www.redcafe.net/f9/most-ridiculous-transfer-stories-346588/
:lolol:
Hahahaha! Nok nogen der føler sig lidt dumme nu:=)
Fucking legend. Føles som om, at vi har slået City. Er helt oppe at ringe, det er for sindsygt.
Endnu en chance for at nyde min all-time yndlingsspiller!!!
Der findes alligevel en Gud!!
Grønholdt.
08-01-2012, 15:25
Kongen er vendt tilbage!!! Han viser sit rette klubhjerte nu!!! Men det var man jo heller aldrig nogensinde i tvivl om!!! Vi skranter, og så kommer kongen tilbage og vil hjælpe!!! LEGEND!!! :devilll:
Glory Man United
08-01-2012, 18:01
Scholes 71 passes = 97%!
Scholes 71 passes = 97%!
Det var skønt at se ham tilbage idag. Vi har virkelig manglet en til at kunne køre bolden rundt når vi var presset. Bliver spændende at se når han lige kommer i kampform igen. Vigtigt at var tilbage idag og dejligt Evans og Smalling var klar igen :)
Rart at se ham tilbage i dag. Udover en lidt sløset bold ved 2-3 målet, så var der ikke en finger at sætte på hans spil. Synes han gjorde det fornuftigt, slog de sikre afleveringer. Med lidt kampform og lidt mere selvtillid, er jeg sikker på, at han nok skal bidrage.
Hvem ved om det her blive det sidste halve år for Scholes, eller om han også tager næste sæson med?
Afhænger nok meget af formen i de kampe han spiller.
Han har sagt at han savnede det mere end han troede han ville, men jeg regner nu med at han kun bliver hængende til vi har forstærket midtbanen tilstrækkeligt. Han gjorde det godt nok i dag og det var så nice at se ham tilbage i trøjen, men han har trods alt været ude i et halvt år og var réelt set færdig efter sidste sæson. Jeg vil ihvertfald lige se ham i mere end en halv time før jeg vil spå om noget så fjernt som næste sæson.
Uanset hvor dejligt det er at vi har den røde laban med igen, så frygter jeg bare at der ikke bliver købt noget ind til midtbanen.
jacobdahl8
08-01-2012, 19:58
...
But when Neville was asked if we would be making a similar comeback, he tweeted: "I was but the wife put the West Brom game on!"
:)
Er jeg den eneste, der får boner på at tænke på en midtbane, der hedder Cleverley - Scholes? Den ene serverer lange bolde og kontroller midtbanen (Scholes), den anden skaber tempo og stikninger (Cleverley)!
Jeg er optimist igen!
Vildt at Scholes var med ;D selv om han var delvist skyld i målet så havde han en rigtig god kamp
håber ikke det er sidste gang vi ser Scholes.
United DK
09-01-2012, 06:33
Er jeg den eneste, der får boner på at tænke på en midtbane, der hedder Cleverley - Scholes? Den ene serverer lange bolde og kontroller midtbanen (Scholes), den anden skaber tempo og stikninger (Cleverley)!
Jeg er optimist igen!
Så skal det helst ikke være mod et hold, der vil angribe for meget, for så er der dømt motorvej ned gennem midten. Det kan godt være Scholes er blevet mere defensiv end i sine unge dage, men han bliver aldrig nogen rigtig god defensiv spiller. I mine øjne bør Scholes maks. være en pålidelig reserve, hvis alle blev klar, for det holder jo ikke, at vi skal være afhændig af en 37-årig, der samtidig kun er her et halvt år mere.
MOHoegsted
09-01-2012, 09:00
Så skal det helst ikke være mod et hold, der vil angribe for meget, for så er der dømt motorvej ned gennem midten. Det kan godt være Scholes er blevet mere defensiv end i sine unge dage, men han bliver aldrig nogen rigtig god defensiv spiller. I mine øjne bør Scholes maks. være en pålidelig reserve, hvis alle blev klar, for det holder jo ikke, at vi skal være afhændig af en 37-årig, der samtidig kun er her et halvt år mere.
Helt enig, han skal bare være reserve selvom en konstellation af Cleverley - Scholes tiltaler mig, men det samme gør Cleverley - Anderson, faktisk endnu mere. Dog ser jeg det være bedst hvis det bliver en 3-mands midtbane med Carrick bag dem, og Rooney alene på toppen.
ChristianR
09-01-2012, 09:18
Jeg er optimist igen!
De ville blive løbet over ende af 13 ud af 19 PL-hold. De ville skulle have en Carrick bag dem eller en Anderson med. En 2 mands midtbane med de 2 går kun mod de svageste modstandere.
Glory Man United
15-01-2012, 14:43
He scores goals galore, he scores goals. Paul Scholes he scores goals!!!!!!
Anderson- the kid
16-01-2012, 22:06
Jeg ved ikke om i har læst det, men giver det et skud alligevel..
"Scholes made Man Utd comeback in 40-quid boots!
The Mirror says Scholes only made his mind up to come out of retirement on the previous Thursday, then realised he’d given away his old boots and that the scruffy ones he’d been using while working with United’s kids wouldn’t be fit for purpose.
Did he immediately phone Nike or adidas to sort out a few free pairs and a lucrative sponsorship deal?
No – he headed to JJB Sports and bought a pair of ‘match fit’ boots. For £40."
Han er så kold den mand! - LEGEND!
schousboe9
17-01-2012, 11:59
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1692312.ece
Haha! :D Hvem andre end Scholes skulle dog spille i støvler til sølle 350 kr.?! :D
Og det står så lige ovenover, fint nok. Jeg smutter tilbage i hulen...
United DK
17-01-2012, 12:08
Jeg undrede mig også over prisen, men de er generelt billige hos JJB Sports, ser det ud til.
http://www.jjbsports.com/footwear-football-boots/boys/fcp-category/list?resetFilters=true
Omvendt overrasker det mig ikke, at fodboldstøvler generelt er billigere i England, for det er jo bare alle vores afgifter der gør, at alt i det her land er så dyrt. Herhjemme kan du ikke få et par ordentlige fodboldstøvler for under 1000 kr.
EDIT: Og dog. Mit link er til drengestøvler. Går man over til mandestøvlerne, så er de også oppe i den pebret ende. :)
http://www.jjbsports.com/footwear-football-boots/mens/fcp-category/list?resetFilters=true
schousboe9
17-01-2012, 12:31
Omvendt overrasker det mig ikke, at fodboldstøvler generelt er billigere i England, for det er jo bare alle vores afgifter der gør, at alt i det her land er så dyrt. Herhjemme kan du ikke få et par ordentlige fodboldstøvler for under 1000 kr.
Haha, ok, mr. Sølvske! :D
Jeg kan sgu ikke huske hvornår jeg sidst har givet over 500 kr. for mine støvler. Seneste har jeg danset rundt i de her (http://www.dinkos.com.au/Nomis+Magnet+FG+Football+boot-1042638.htm), mens jeg kort før jul fik foræret et par af dem her (http://www.prodirectsoccer.com/products/nike-football-boots-nike-total-90-strike-iii-soccer-shoes-soft-ground-red-white-dark-shadow-17897.aspx) til den nette sum af 250,-.
Så det kan nu sagtens lade sig gøre. Det er ankeltapen, der koster. ;)
Jeg undrede mig også over prisen, men de er generelt billige hos JJB Sports, ser det ud til.
http://www.jjbsports.com/footwear-football-boots/boys/fcp-category/list?resetFilters=true
EDIT: Og dog. Mit link er til drengestøvler. Går man over til mandestøvlerne, så er de også oppe i den pebret ende. :)
http://www.jjbsports.com/footwear-football-boots/mens/fcp-category/list?resetFilters=true
Scholes er ikke så høj så han har sikkert små fødder. Drengestøvler er nok for ham ;)
United DK
17-01-2012, 12:40
Haha, ok, mr. Sølvske! :D
Jeg kan sgu ikke huske hvornår jeg sidst har givet over 500 kr. for mine støvler. Seneste har jeg danset rundt i de her (http://www.dinkos.com.au/Nomis+Magnet+FG+Football+boot-1042638.htm), mens jeg kort før jul fik foræret et par af dem her (http://www.prodirectsoccer.com/products/nike-football-boots-nike-total-90-strike-iii-soccer-shoes-soft-ground-red-white-dark-shadow-17897.aspx) til den nette sum af 250,-.
Så det kan nu sagtens lade sig gøre. Det er ankeltapen, der koster. ;)
Nu spiller jeg ikke fodbold mere, men da jeg gjorde spillede jeg altid i Adidas World Cup-støvler, og dengang kostede de altid over 1000 kr. Den er vist faldet lidt siden, men nu vælger folk jo heller ikke klassikeren, men derimod de der grimme støvler fra Nike.
schousboe9
17-01-2012, 12:47
Nu spiller jeg ikke fodbold mere, men da jeg gjorde spillede jeg altid i Adidas World Cup-støvler, og dengang kostede de altid over 1000 kr. Den er vist faldet lidt siden, men nu vælger folk jo heller ikke klassikeren, men derimod de der grimme støvler fra Nike.
Yes, for det er det, vi har råd til. ;)
Jeg føler mig sat i bås :(
United DK
17-01-2012, 13:00
I kan fandme da bare komme ud og arbejde, ligesom mig der tog et arbejde på stålværftet dengang!
Working class hero! ;)
schousboe9
17-01-2012, 13:16
I kan fandme da bare komme ud og arbejde, ligesom mig der tog et arbejde på stålværftet dengang!
Working class hero! ;)
Vi er i arbejde, tak skal du ha'. Ikke til direktørlønninger i kulminen, men stadig.
Nåh, men Paul Scholes alligevel...? Rødhåret?
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00748/AjM4KiYCIAIgoZB_748116d.jpg
Jeg er stadig ikke kommet mig over, hvor god Scholes var i gårsdagens(lørdag) kamp. Normalt har det ikke været noget jeg har lagt mærke til, men fordi det er noget vi har savnet så meget hele sæsonen, så lagde jeg i går mærke til, hvor sublim hans boldomgang og tænkning af fodbold var. Gerrard kommer jo aldrig til, at nå ham til sokkeholderne!
morten8832
05-02-2012, 12:08
I følge Sunday People fortsætter Paul Scholes en sæson mere - Hvis Scholes kan bibeholde hans seneste formniveau, vil jeg fryde mig over, at se ham i untied-trøjen i endnu en sæson.. Han tilføjer med nogle kompetencer på holdet, som ingen af de andre midtbanespillere har, så vil da også stærkt hælde til at han forstsætter, hvis der ikke bliver hentet en ny mand ind til sommer
Jeg elsker Paul Scholes, men jeg frygter lidt, at en forlængelse til den rødhårende endnu engang vil komme i vejen for et indkøb på midtbanen, hvor de fleste jo efterhånden mener, at vi godt kunne bruge forstærkninger. Scholes gør hvad man kan forvente af en så dygtig spiller, når han er på banen, men jeg kommer ofte til, at savne tempo, når han dikterer spillet, ligesom vi oftest spiller for tålmodigt og ikke så direkte, når han er på banen. Jeg er ganske godt tilfreds med den halvårige aftale han har fået, men selvom det næppe er populært herinden, så vil nok foretrukke, hvis vi lod det blive ved det, og i stedet hev pengepungen frem til sommer.
morten8832
05-02-2012, 13:20
Jeg elsker Paul Scholes, men jeg frygter lidt, at en forlængelse til den rødhårende endnu engang vil komme i vejen for et indkøb på midtbanen, hvor de fleste jo efterhånden mener, at vi godt kunne bruge forstærkninger. Scholes gør hvad man kan forvente af en så dygtig spiller, når han er på banen, men jeg kommer ofte til, at savne tempo, når han dikterer spillet, ligesom vi oftest spiller for tålmodigt og ikke så direkte, når han er på banen. Jeg er ganske godt tilfreds med den halvårige aftale han har fået, men selvom det næppe er populært herinden, så vil nok foretrukke, hvis vi lod det blive ved det, og i stedet hev pengepungen frem til sommer.
Synes det afhænger lidt af Cleverley... Og ja, jeg har nok lidt for store forventninger til knægten, men jeg vil gerne lige se ham sæsonen ud inden jeg helt tager stilling til om en forlængelse af Scholes ville være en fordel - set i forhold til at det vil forhindre et nyt køb af en midtbanespiller.. For hvis Cleverley viser sig som den han var i sæsonstarten, vil det være fantastisk med Scholes et år endnu, da han er en fremragende breddespiller.. Men helt rigtigt, hvis Cleverley ikke viser de samme takter, og der dermed er brug for en ny midtbanemand, så vil en Scholes-forlængelse muligvis hæmme muligheden for et muligt køb..
theDevils
18-03-2012, 19:45
http://lockerz.com/s/193631656
Vores ligakampe siden Scholes' comeback, og kampen i dag kan ligeså føjes til listen. Vi har godt nok oppet os i ligaen imo, siden han gjorde sit comeback. Vaske ægte legende!!
EDIT: Billedadressen er ude af drift, men det kan ses på scott the red's twitter profil. Billedet viser de 8 kampe (minus den i dag) scholes har spillet siden d. 14 mod bolton :)
Her er liga-kampene inkl. den i dag:
jan. 14 bolton 3-0
jan. 22 Arsenal 2-1
jan. 31 Stoke 2-0
feb. 05 Chelsea 3-3
feb. 11 Liverpool 2-1
feb. 26 Norwich 2-1
mar.04 Tottenham 3-1
mar.11 West Brom 2-0
mar. 18 Wolves 5-0
Scholes :InLove
http://www.eplindex.com/13635/paul-scholes-midfield-maestro.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=paul-scholes-midfield-maestro
På denne dag for 12 år siden scorede Scholes dette mål
_vdls9mrwT8
I en 4-3 sejr over Middelborough.
Scholes :InLove
http://www.eplindex.com/13635/paul-scholes-midfield-maestro.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=paul-scholes-midfield-maestro
Loss of posession: 5
Ondt.
Pass completion: 92,37%
... Og det er jo ikke ligefrem fordi han ikke tager chancer, slår lange bolde på tværs af banen osv.
Jeg er lidt træt af at Scholes bliver nævnt som eneste grund til vores succes på det seneste.. Sådan fremgår det ihvertfald i medierne, og synes også folk herinde oppe lidt med på vognen.. Hvad med De Gea, Evans, Valencia og Rooney?? Og den evige anonyme (men vigtige) Carrick..
Ta' ikke fejl, jeg mener bestemt han har kæmpe betydning for os - men der er altså også grænser..
Flere spillere i de forskellige kæder er trådt i karakter, og det er dejligt...!
Jeg er lidt træt af at Scholes bliver nævnt som eneste grund til vores succes på det seneste.. Sådan fremgår det ihvertfald i medierne, og synes også folk herinde oppe lidt med på vognen.. Hvad med De Gea, Evans, Valencia og Rooney?? Og den evige anonyme (men vigtige) Carrick..
Ta' ikke fejl, jeg mener bestemt han har kæmpe betydning for os - men der er altså også grænser..
Flere spillere i de forskellige kæder er trådt i karakter, og det er dejligt...!
Jeg har egentlig ikke rigtigt tænkt over det før du nu skrev det - Synes du har ret, men De Geas eller Valencias form er altså heller ikke gået ubemærket hen. Evans er der ikke blevet snakket så meget om, men hvornår bliver der snakket meget om forsvarsspillere, specielt dem i midten? Carrick siger du jo selv ;)
morten8832
10-04-2012, 14:36
Jeg synes nu et eller andet sted, at det er meget berettiget den ros han får for hans betydning i klubben - Det hænger jo meget sammen med det indhop han har gjort efter et halvårs pause, hvor han har skabt ro og stabilitet på holdet - Han har jo i denne sæson været løsningen på det meget omtalte midtbaneproblem, hvor hans indhop har gjort, at diskussionen omkring manglende investering på midten er blevet begrænset.. Hans betydning bliver for alvor stor, når man ser på alternativet på den position han udfylder - Giggs har i denne sæson spillet elendig på den centrale midt., og Anderson og Cleverly har været skadet det meste af sæsonen.. Park og Jones har heller ikke vist specielt god form på midten.. IMO har Scholes i denne sæson derfor på mange måder været den afgørende faktor for vores succes og forhåbentlig kommende mesterskab nr. 20 - med Scholes på banen har vi hentet 34 ud af 36 mulige point.. Det siger jo lidt om hans bidrag.. Han skal ikke have al æren, men IMO har han været en afgørende faktor
Flere spillere har, som du selv siger, trådt i karakter, men det er lige så meget hele episoden omkring Scholes og hans indhop på holdet, som har skabt et meget medieomtalt emne..
morten8832
10-04-2012, 14:42
Jeg har egentlig ikke rigtigt tænkt over det før du nu skrev det - Synes du har ret, men De Geas eller Valencias form er altså heller ikke gået ubemærket hen. Evans er der ikke blevet snakket så meget om, men hvornår bliver der snakket meget om forsvarsspillere, specielt dem i midten? Carrick siger du jo selv ;)
Evans har både af medierne, folk her på forummet og af selveste Fergie fået meget ros i denne sæson - hans rolle som afløser for Vidic er IMO ikke gået ubemærket hen og det er da også blevet meget omtalt her på forummet.
Måske er det bare formuleringen der er lidt underlig, men nu er Carrick ikke forsvarsspiller ;)
ChristianR
10-04-2012, 14:45
Når man ligger nummer 1 i Premier League efter 32 runder er der selvfølgelig mere end en enkelt spiller, der har gjort et godt stykke arbejde.
Det ændrer dog ikke på, at Scholes i den grad har været et vendepunkt. Hvor Valencia, Evans og co. har spillet for holdet hele sæsonen (minus skader) kan man vel uden den store fantasi godt argumentere for, at genialiteten med at hente Scholes tilbage kan have haft absoult afgørende betydning for, hvor mesterskabet havner.
Evans har både af medierne, folk her på forummet og af selveste Fergie fået meget ros i denne sæson - hans rolle som afløser for Vidic er IMO ikke gået ubemærket hen og det er da også blevet meget omtalt her på forummet.
Måske er det bare formuleringen der er lidt underlig, men nu er Carrick ikke forsvarsspiller ;)
Jeg mente egentlig medierne herhjemme, følger ikke så meget med (læs; intet) i de engelske medier. Herinde er jeg godt klar over, men det opdager den almene person jo ikke :)
Grunden til Carrick kom til sidst var bare at han var skrevet sidst af de personer som Barker havde listet op (hedder det det?)
Anderson8
10-04-2012, 18:31
Når man ligger nummer 1 i Premier League efter 32 runder er der selvfølgelig mere end en enkelt spiller, der har gjort et godt stykke arbejde.
Det ændrer dog ikke på, at Scholes i den grad har været et vendepunkt. Hvor Valencia, Evans og co. har spillet for holdet hele sæsonen (minus skader) kan man vel uden den store fantasi godt argumentere for, at genialiteten med at hente Scholes tilbage kan have haft absoult afgørende betydning for, hvor mesterskabet havner.
Genialt og genialt? Tja.. Mig bekendt var det Scholes, der ville tilbage og ikke SAF der bankede på Scholes' dør. Hvis Scholes ville tilbage, så var det oplagt at hente ham tilbage... Manden skal have meget ros, men genialt er måske en overdrivelse - synes det var oplagt grunden historien og vores midtbaneproblem.
Jens_Muff
10-04-2012, 19:25
Genialt/ikke genialt. Det var i hvert fald en rigtig "Fergie" at vente med at offentliggøre det til så sent som muligt. Tror det gav holdet et uventet moralsk boost på et meget kritisk tidspunkt. Kan huske hvor vigtig jeg følte kampen mod City var moralsk. Vi var ikke ret godt kørende, 3 point bagud i tabellen og skulle ud og vise vi var bedre end dem på udebane. Han skal have sin del af æren for at tingene er vendt. Den er stor, eftersom mange af vores problemer drejede sig om midtbanen. Dog har mange andre løftet deres niveau, som andre også har nævnt.
http://www.youtube.com/watch?v=sL9vUjm2mIE&feature=relmfu
MOHoegsted
11-04-2012, 01:06
Jeg synes nu et eller andet sted, at det er meget berettiget den ros han får for hans betydning i klubben - Det hænger jo meget sammen med det indhop han har gjort efter et halvårs pause, hvor han har skabt ro og stabilitet på holdet - Han har jo i denne sæson været løsningen på det meget omtalte midtbaneproblem, hvor hans indhop har gjort, at diskussionen omkring manglende investering på midten er blevet begrænset.. Hans betydning bliver for alvor stor, når man ser på alternativet på den position han udfylder - Giggs har i denne sæson spillet elendig på den centrale midt., og Anderson og Cleverly har været skadet det meste af sæsonen.. Park og Jones har heller ikke vist specielt god form på midten.. IMO har Scholes i denne sæson derfor på mange måder været den afgørende faktor for vores succes og forhåbentlig kommende mesterskab nr. 20 - med Scholes på banen har vi hentet 34 ud af 36 mulige point.. Det siger jo lidt om hans bidrag.. Han skal ikke have al æren, men IMO har han været en afgørende faktor
Flere spillere har, som du selv siger, trådt i karakter, men det er lige så meget hele episoden omkring Scholes og hans indhop på holdet, som har skabt et meget medieomtalt emne..
Så vanvittig meget ros har Evans heller ikke fået i medierne, han har fået på diverse blogs, typisk vedrørende United. Men medierne plejer jo, at skyde ham direkte ned når han gør det dårligt, synes hverken de har rost ham eller givet ham kritik siden hans opblomstring.
Men kan da godt være du har set en masse artikler der er gået min næste forbi :)
de har da begge fået ros i MOTD.
ClausJorgensen
11-04-2012, 07:22
Så vanvittig meget ros har Evans heller ikke fået i medierne, han har fået på diverse blogs, typisk vedrørende United. Men medierne plejer jo, at skyde ham direkte ned når han gør det dårligt, synes hverken de har rost ham eller givet ham kritik siden hans opblomstring.
Men kan da godt være du har set en masse artikler der er gået min næste forbi :)
Mon ikke bare, at du skulle lukke ørene, når jacob Laursen åbner munden? Ellers må du meget gerne finde eksempler på medier, der ikke giver Evans ros for hans sidste 3-4 måneder...
ChristianR
11-04-2012, 07:34
Genialt og genialt? Tja.. Mig bekendt var det Scholes, der ville tilbage og ikke SAF der bankede på Scholes' dør. Hvis Scholes ville tilbage, så var det oplagt at hente ham tilbage... Manden skal have meget ros, men genialt er måske en overdrivelse - synes det var oplagt grunden historien og vores midtbaneproblem.
Jeg synes nu ikke, det er en overdrivelse. Det at hive en pensioneret fodboldspiller tilbage på banen for at se ham være forskellen på, om trofæet ender hos os eller City er IMO genialt - Uanset hvor oplagt du eller jeg må mene, det er.
morten8832
11-04-2012, 08:53
Her er et lille uddrag fra den seneste måned - Der er både ros fra kollegaer, pressen og managers..
http://bleacherreport.com/articles/1099535-jonny-evans-has-been-manchester-uniteds-most-improved-player-this-season
http://www.ibtimes.co.uk/articles/316178/20120319/steve-bruce-hails-impact-manchester-united-youngster.htm
http://thebusbyway.com/2012/04/05/hopefully-we-will-be-lifting-the-trophy-at-the-end-of-the-season/
http://www.goal.com/en-my/news/3902/exclusives/2012/03/20/2978630/jonny-evans-on-verge-of-signing-new-five-year-manchester
http://www.goal.com/en-my/news/3890/english-premier-league/2012/02/13/2902464/manchester-uniteds-rio-ferdinand-defends-fantastic-jonny
MOHoegsted
11-04-2012, 11:17
Her er et lille uddrag fra den seneste måned - Der er både ros fra kollegaer, pressen og managers..
http://bleacherreport.com/articles/1099535-jonny-evans-has-been-manchester-uniteds-most-improved-player-this-season
http://www.ibtimes.co.uk/articles/316178/20120319/steve-bruce-hails-impact-manchester-united-youngster.htm
http://thebusbyway.com/2012/04/05/hopefully-we-will-be-lifting-the-trophy-at-the-end-of-the-season/
http://www.goal.com/en-my/news/3902/exclusives/2012/03/20/2978630/jonny-evans-on-verge-of-signing-new-five-year-manchester
http://www.goal.com/en-my/news/3890/english-premier-league/2012/02/13/2902464/manchester-uniteds-rio-ferdinand-defends-fantastic-jonny
Bare glem hvad jeg sagde... :D
Jones og Smalling roser Scholes (http://oldtrafford.dk/nyheder/jones-og-smalling-roser-scholes)
Hvor det dog bare glæder mig at høre, at Scholes stadig er en fantastisk spiller trods den fremskredne alder. Ved ikke om I har lagt mærke til det, men når en eller anden random fodboldspiller, om det så er én som spiller i eller uden for klubben, skal rose en United-spiller, så er det ikke Rooney, Valencia eller en helt tredje - Nej det er Scholes, Scholes og atter Scholes. Han er et fodboldgeni, og hans seneste præstationer på banen er da heller ikke gået ubemærket hen. Han er vores midtbanekreatør, ingen er stadig over ham trods hans alder taget i betragning, og det er jo helt vildt. Når han endnu engang stopper, så vil det være intet mindre end svært at finde en spiller af hans kaliber, som bare kan komme ind og erstatte hans plads og være midtbanens drivkraft.
..... bare jeg dog kunne overvære ham tæt til træning eller lignende, det ville være så fedt.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.