Se fuld version : Kessler vs. Calzaghe
Så er der kun 13 dage til hvad der indtil videre viser sig at skulle blive den største danske sportsbegivenhed i år..
Er der nogen der kan fortælle om den bliver vist på nogle kanaler uden man skal betale for det eller om man kan forvente at den bliver vist på de forskellige pubber rundt omkring eller må de ikke vise den fordi det koster??
Denne tråd er til fri afbenyttelse til alt om kampen..
EDIT: Har lige set at kampen først bliver spillet 02.00 søndag nat så det med at tage på pub kan godt vise sig at være lidt besværligt.. eller hvad?? er der nogen der holder åbent pga. kampen??
Jeg glæder mig ihvertfald :D Jeg tror måske jeg finder et stream, at se den på.
Kan godt lide begge to, så er faktisk lidt ligeglad om, hvem der vinder. Tror lidt på at Calzaghe slår Kessler, da han passer godt til den måde Kessler bokser på, og så hjælper det lidt at have mange tusinde i ryggen.
Så er der kun 13 dage til hvad der indtil videre viser sig at skulle blive den største danske sportsbegivenhed i år..
Er der nogen der kan fortælle om den bliver vist på nogle kanaler uden man skal betale for det eller om man kan forvente at den bliver vist på de forskellige pubber rundt omkring eller må de ikke vise den fordi det koster??
Kampen koster 500 kr at se på TV, så pga. det og pga. tidspunktet tror jeg ikke der er så mange som holder åbent bare for det ..
Mit fodboldhold har fået lov til at se den gratis i vores klubhus:Bouncing: :skaaal:
Martinsen
22-10-2007, 20:54
Da Kessler desværre skal bokse i Calzaghes hule, tror jeg Kessler er nød til at stoppe ham før tid. Hjemmebanefordelen i boksning er meget tydelig når kampene afgøres på point, det så man senest da Holyfield tabte en meget lige kamp på point for et par uger siden. Jeg håber selvfølgelig Kessler slår Calzaghe men det bliver meget svært, for han er meget rutineret. Jeg tror ikke på at Calzaghe kan knock-oute Kessler, så hvis Calzaghe vinder tror jeg det bliver point, hvorimod der nok skal en knock-out til for at Kessler kan stikke af med bælterne
http://www.mikkelkessler.com/pics/upload/Official_Mikkel_Calcaghe_BIG.jpg
Glæder mig som et lille barn til juleaften.. Skal se den med alle gutterne!! Har lige læst at Kessler var ved at starte en Infight med Calzaghe under dagens Presse møde. Han begyndte at grine af ham så det var tæt på at ænde med de nikkede skaller! Han er for sej, totalt flabede Københavner, rigitg gadedreng med løse næver.. Han sender Calzaghe til Tælling i omgang 8 !
Han sender Calzaghe til Tælling i omgang 8 !
Jeg håber først han gør det i 9.omgang da jeg har spillet 200kr på det :Bouncing:
Det bliver en herlig aften på lørdag. Bestilte kampen i går. Med hensyn til at se den på pubs, så koster det her i byen 350 kroner at se den på Pitstop. Som mon ikke prislejet ligger i det område?
De fleste pubber i kbh tjener nok pengene hjem på ølsalget.
Det blir det største i dansk sport i et godt stykke tid.. Glæder mig vildt..
Desværre tror jeg mest på Calzaghe da han højest sandsynligt vil vinde i tilfælde af at de går alle runderne ud.. Man så det samme med Mads Larsen mod Marcus Bayer i Tyskland hvor der blev dømt til fordel for Marcus Bayer bare fordi der sad en hulens masse tyskere og skreg .. Sad but true..
Knock him out Kessler
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7838
Hvis han er United fan, så mange gange held og lykke og knæk og bræk herfra..
Men hvor ved i fra han er stor united fan.. Bare fordi han boksede i united shorts eller hvordan??
Så var grisen sgu lige i tv2 sporten.. Som den eneset pub der viser kessler kampen gratis!!
Respekt for Den Glade gris! Gratis entré, pga. en stor del af publikummet er fattige studerende. Dejlig solidarisk! (pubben har lige været i tv2 nyhederne).
SantasLittleHelper
03-11-2007, 18:29
er der ikke en der kan forklare hvorfor det ikke er pisse ulovligt? Så vidt jeg har forstået SKAL de tage 250 kr. pr person for at få lov til at vise den? Det kan de selvfølgelig selv betale, men det vil da kræve at de scorer 5 fadbamser pr person i gennemsnit og så kan det da næppe løbe rundt.
Kan man sidde på en bar midt om natten uden at smide nogle bamser i bamsen?
Nogen herinde der har prøvet at spille over Danskespil.dk ? Hvis ja, er det sikkert ? Og hvad mener de med det her;
6. Gevinstudbetaling
Spilleren skal sætte grænsen for, hvornår gevinster automatisk skal overføres til spillerens bankkonto. Sættes grænsen eksempelvis til 0 kr., er det ensbetydende med, at alle gevinster videreføres til spillerens bankkonto. Sætter spilleren i stedet grænsen til eksempelvis 500 kr., vil gevinster over dette beløb blive overført til spillerens bankkonto.
Gevinster vil automatisk blive overført til spillerens bankkonto, hvis spilkontoen ved tilførslen vil overstige det af Danske Spil fastsatte maksimumbeløb for indestående på spilkontoen, se punkt 8 (p.t. 30.000 kr.). Spilleren kan dog vælge, at dette maksimumbeløb for indestående på spilkontoen ændres til et lavere beløb. :confused:
Respekt for Den Glade gris! Gratis entré, pga. en stor del af publikummet er fattige studerende. Dejlig solidarisk! (pubben har lige været i tv2 nyhederne).
Cool... er der nogen herfra der tager derind???
Hvis han er United fan, så mange gange held og lykke og knæk og bræk herfra..
Men hvor ved i fra han er stor united fan.. Bare fordi han boksede i united shorts eller hvordan??
Fordi vi er OldTrafford.dk :)
Vi har styr på den slags ;)
Cool... er der nogen herfra der tager derind???
ja...
er der ikke en der kan forklare hvorfor det ikke er pisse ulovligt? Så vidt jeg har forstået SKAL de tage 250 kr. pr person for at få lov til at vise den? Det kan de selvfølgelig selv betale, men det vil da kræve at de scorer 5 fadbamser pr person i gennemsnit og så kan det da næppe løbe rundt.
Her i København drikker vi mere end 5 per person, Jesper ;)
'Jeg tror det er en udemærket forretning og med den eksponering de har fået i bl.a. tv2 og bt, så tror jeg det er en god investering.
Ses derinde :skaaal:
Thomas Povlsen vandt :p
ser du det i tv??
Ser den på HBO - en amerikansk kanal og der har lige været en introduktion af Kessler. De har interviewet Claus Borre og hold kæft hvor er han dårlig til engelsk.. haha, hvor lød det sjovt..
Come on Kessler...
Ser den på HBO - en amerikansk kanal og der har lige været en introduktion af Kessler. De har interviewet Claus Borre og hold kæft hvor er han dårlig til engelsk.. haha, hvor lød det sjovt..
Come on Kessler...
"Notting vealy intervest him"
Send dem nu i ringen :D
Gi' ham én på tuden, Kessler!
Kom nu Kessler !!! Joe virker mere aggressiv.
Kessler ser fandme stærk ud - ned med den semi-italiener!
Fra http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/boxing/7077373.stm
Round One: Fascinating opening round with the upright Kessler refusing to be drawn in and landing with a couple of decent rights. However, no dramas for Calzaghe and he lets go with one good left to the body. Little to choose, but I'd give that to Kessler. BBC score: Calzaghe 9-10 Kessler
:juhuuuu: gooo Kessler!
Round Two: Better work from the Dane, getting Calzaghe back-pedalling with one big right hand and following up with a sharp left lead. Calzaghe gets a ticking off from the referee for wheeling and that's another round for Kessler. This is going to be no picnic for Calzaghe...BBC score: Calzaghe 18-20 Kessler
.. ikke så tosset! tror på han kan gøre det!
Round Three: Better from Calzaghe and he appears to have scored a knockdown at the beginning of the round - but the referee rules it was a slip, and rightly so. Calzaghe, showing his class, lets go with some flurries but Kessler refuses to be drawn into a brawl. The home favourite shows the bolo punch before landing with a right hand and then lands with three sharp lefts. No doubt about that, Calzaghe's round. BBC score: BBC score: Calzaghe 28-29 Kessler
Round Four: Kessler comes swarming back, hurting Calzaghe with a big right cross before shaking the Welshman with two booming right uppercuts. Anxious times for Calzaghe - that was all about survival. Classy from Kessler and the Danish fans have found their voice. BBC score: BBC score: Calzaghe 37-39 Kessler
Round Five: A quieter round but Calzaghe with the better work, bouncing in and out of range and making Kessler miss. Not big hits, but it was the Welshman who made all the running. Kessler sucking it up for a couple of rounds. BBC score: Calzaghe 47-48 Kessler
Round Six: It's not the brawl some expected but again it's Calzaghe nicking the round on work-rate. Calzaghe has heeded the advice of his corner and decided not to go boring in with his head low, instead fighting from range and controlling things with his right-hand lead. BBC score: Calzaghe 57-57
Kessler
Round Seven: Calzaghe seizing control at the beginning of the round and he lands with some sharp combinations before sending home a wicked overhand right that rocks Kessler's head back. However, Kessler returns fire, landing with a couple of beefy rights and an uppercut. A difficult round to score, but Kessler it was who landed the cleaner punches. BBC score: Calzaghe 66-67 Kessler
Round Eight: Kessler starting to come on strong and he lands with a couple of leg-stiffening right hands. But Calzaghe retains his composure and pours it on in the last minute, landing with some great combinations and maybe nicking the round. BBC score: Calzaghe 76-76 Kessler
Round Nine: It's all getting a bit messy now and this is turning into a battle of wills. Very few clean shots and Kessler not throwing much leather. That was Calzaghe's round on work-rate, although his corner won't like him dropping his hands like that. BBC score: Calzaghe 86-85 Kessler
Han gled i tredje :S Tæller det ned? Når det ikke var slag, men at glide?
29-28 til Calzaghe efter 3. runde ifl. HBO
Han gled i tredje :S Tæller det ned? Når det ikke var slag, men at glide?
Tror jeg ikke - det var tydeligt at han gled og at han ikke faldt pga. et slag. Faktisk var det lige efter at han selv landte et godt slag.
Kessler har haft nogle virkelig gode slag her i 4. runde.
Kessler kører med klatten i fjerde :D Den pølle-britte bløder :p
Få ham nu ned!!! Danmarks ære!
Så er det ved at være tid, Kessler - han skal have Calzaghe ned for at vinde den her kamp, tror ikke han får dommerne på hans side.
Det skulle have været en jyde, der var i den ring.
Det ser ud til han taber, medmindre han kommer med nogle dommedagshug.
Homerun i sidste runde - kom så, Kessler!
God sidste omgang af Kessler ellers - nok bare for sent desværre.
Ærgeligt. Kessler var ellers god, men Calzaghe havde bare det ekstra gear i for mange omgange.
Lidt surt, ja - men Kessler kan sagtens være stolt alligevel, synes han gjorde en rigtig god figur. Calzaghe gjorde det bare perfekt i dag.
tror i at de spiller omkamp i Danmark om nogen tid?
lidt ærgelidt at Kessler tabte..
der bliver ingen re match.. joe er allerede på vej mod usa og pengene.. Det skulle sgu ha'været vores mikkel... øv.. men flot
Frusterende at se, hvor meget Calzaghe kan tillade sig, fordi han er på hjemmebane. Selvom han får en advarsel for, at slå Kessler i baghovedet, gør han det alligevel op til flere gange mere...
nærmere 10 gange slår han Mikkel i nakke og baghoved!! Træls sådan noget hjemmebane fis. Men han kommer igen, Calazaghe og hans folk havde ikke regnet med så meget modstand! Selv Frank Warren var positivt overasket efter kampen, han siger mikkel bbliver den nye champ efter calzaghe!
Martinsen
04-11-2007, 11:45
Det kan nu ikke gøre mig sur, at Calzaghe gav Kessler lidt slag i baghovedet når de var i infight, det er en del af gamet. Og Calzaghe var langt klogere, og langt bedre end Kessler desværre. Synes egentlig der var klasseforskel, hver eneste gang Calzaghe fik ram på Kessler ramte han ham 4-5 gang lige i streg, hvorimod Kessler ikke ramte nær så mange gange, når han brød igennem Calzaghes parader. Kessler mangler det punch der virkelig afgør kampe, specielt på udebane er det vigtigt for der er ingen tvivl om, at Calzaghe har fået alle de lige omgang noteret som sejr, men det kan umuligt komme bag på nogen, og det var Kessler også klar over inden han gik indtil kampen.
Så i Thomas Povlsens shorts? :D
ja. Jeg vidste sgu ikke at Thomas Povlsen var United fan, så jeg kiggede lige en ekstra gang, da jeg så, at der stod Manchester United på røven af ham :D Det er da fedt lavet :skaaal:
Så i Thomas Povlsens shorts? :D
Hvad med dem? United shorts igen? :p
ja. Jeg vidste sgu ikke at Thomas Povlsen var United fan, så jeg kiggede lige en ekstra gang, da jeg så, at der stod Manchester United på røven af ham :D Det er da fedt lavet :skaaal:
Hvad kiggede du der for?
Hvad kiggede du der for?
Aaarhhh, det kunne man vist ikke undgå.
Meningen med det var vel også, at det skulle ses, tror du ikke???
Aaarhhh, det kunne man vist ikke undgå.
Meningen med det var vel også, at det skulle ses, tror du ikke???
Hehe, jo det var det sgu nok :p
Jeg har ikke kunne finde nogle billeder af det, hverken på google eller gettyimages.
Det stod jo på OldTrafford.dk
Det stod jo på OldTrafford.dk
Ja. Men jeg har så ikke været hjemme til, at læse den artikel...........
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.