PDA

Se fuld version : Ugens Hold

Glory Man United
22-10-2007, 13:13
BBC har valgt "ugens hold":

Målmand:
Chris Kirkland – Wigan

Forsvar:
Glen Johnson – Portsmouth
Kolo Toure - Arsenal
Alex - Chelsea
Gäel Clichy – Arsenal

Midtbane:
Anderson – Manchester United
Cesc Fabregas – Arsenal
Tugay – Blackburn
Nani – Manchester United

Angreb:
Wayne Rooney – Manchester United
Benni McCarthy - Blackburn

Nu var Villa-Man U den eneste kamp, jeg så, så jeg har egentlig svært ved at kommentere holdet. Dog ærgeligt at der ikke var plads til Tevez. Derudover undrer jeg mig over, at Nani er på. En OK kamp, men så heller ikke mere. Og han "krydrede" den så også med et hjernedødt gult kort

JakobR
22-10-2007, 13:38
Men stadig flot, at vi har Nani og Anderson på. To nye, unge spillere, der får noget positiv kredit i medierne. Rooney var vel selskreven, da han scorer 2 mål mod Villa og vender kampen. Jeg kunne forestille mig, at BBC også savler over hans mål mod Rusland, og at han derfor havde lidt nemmere ved at komme på ugens hold, end andre angribere.

PerRonaldo
22-10-2007, 14:37
Nani spillede hans bedste kamp i united trøjen, så synes det er fair nok han kommer på. Fedt at Anderson også kom på holdet...

Dines
22-10-2007, 14:51
Rooney er forventet, mens Anderson og Nani er to overraskelser. Tevez burde vel nok være på, men nu har jeg ikke set alle PL-kampe, så svært at vudere.

pEDe-W
22-10-2007, 15:08
Anderson med på holdet? :O De gange jeg har set ham spille, synes jeg ikke han har imponeret. Er der nogen der følger Uniteds kampe? Nogen der har Canal+ ? Hvordan spiller han? :P :D

maxim
22-10-2007, 15:13
Anderson med på holdet? :O De gange jeg har set ham spille, synes jeg ikke han har imponeret. Er der nogen der følger Uniteds kampe? Nogen der har Canal+ ? Hvordan spiller han? :P :D

Og de to kampe jeg har set med ham (villa og wigan), synes jeg hanhar gjort det klasse.. :)

Danielsen
22-10-2007, 15:15

Det er UGENS hold...så det handler kun om Villa kampen!

Jeg synes, han er vokset meget hurtig med opgaven! Han begynder så småt og vise lidt af hvad han kan.....bl.a. hans pasningsspil, er i särklasse!!

JakobR
22-10-2007, 15:19
Det er UGENS hold...så det handler kun om Villa kampen!

Jeg synes, han er vokset meget hurtig med opgaven! Han begynder så småt og vise lidt af hvad han kan.....bl.a. hans pasningsspil, er i särklasse!!

Og når man tænker på, at han kun spillede 4 kampe (eller hvor meget det var) sidste sæson pga. et brækket ben, så er det store fremskridt.

Glem nu ikke, at han kun er 19 år gammel.

Glory Man United
22-10-2007, 15:21

Var også skeptisk men de to seneste kampe, har han vist klasse

United DK
22-10-2007, 15:31
Mærkeligt at Gerrard ikke er på holdet, for han vendte i den grad Merseyside-derbyet...

Glory Man United
22-10-2007, 15:34
Mærkeligt at Gerrard ikke er på holdet, for han vendte i den grad Merseyside-derbyet...

Så ikke kampen, men jeg undrede mig faktisk over, at ingen Liverpoolspillere var på! Apropos Gerrard troede jeg, det var ham, som sparkede straffe!!!!

Martinsen
22-10-2007, 15:38
Fuld fortjent at Rooney er med, men enten har de andre holds spillere været forfærdelig ringe, eller også har BBC set en anden kamp med Nani, og Anderson end jeg gjorde:) De gjorde det ganske udemærket, men så heller ikke mere. Nani er jeg ikke specielt imponeret over, han mangler lige det sidste og det er helt forståeligt da han stadigvæk skal vænne sig til den helt anderledes spillestil der bliver praktiseret i England. Anderson har jeg også svært ved at forstå, men han har dog gjort kolossale fremskridt må indrømme, at jeg bandede en del over Fergie da jeg så, at Anderson spillede fra start inde i midten. Men han gjorde det fint, og jeg er ikke så nervøs når han spiller derinde længere, for han lader til at have ganske fint styr på det.

Glory Man United
22-10-2007, 16:14
Her er så Sky Sports hold:

skysports.com team of the weekend (kun en United spiller):

1) Antti Niemi
2) Glen Johnson
3) Sol Campbell
4) Alex
5) Joleon Lescott
6) Alexander Hleb
7) Michael Essien
8) Dietmar Hamann
9) Elano
10) Kenwyne Jones
11) Wayne Rooney

PerRonaldo
22-10-2007, 16:37

Ja ved et straffe der ikke skulle have været der, og er medvirkende til at dommeren ligger det gule kort i lommen og tager det røde op i stedet.

Gerrard skal ikke nærheden af det hold, for der var både anderson og nani meget bedre. Der er jo nok en grund til Benitez valgte at skifte ham ud ved stillingen 1-1.

PerRonaldo
22-10-2007, 16:39
Så ikke kampen, men jeg undrede mig faktisk over, at ingen Liverpoolspillere var på! Apropos Gerrard troede jeg, det var ham, som sparkede straffe!!!!

Alle Liverpool spillere spillede en meget dårlig kamp og er meget heldige med at vinde den. en kæmpe dommerfejl er skyld i de vinder. Det var kuyt der scorede begge mål på straffe.

Glory Man United
22-10-2007, 16:45
Ja ved et straffe der ikke skulle have været der, og er medvirkende til at dommeren ligger det gule kort i lommen og tager det røde op i stedet.

Gerrard skal ikke nærheden af det hold, for der var både anderson og nani meget bedre. Der er jo nok en grund til Benitez valgte at skifte ham ud ved stillingen 1-1.

Dårligere end Nani? Ja i så fald skal han ikke på....synes Nani var ret usynlig indtil 5 min før tid, hvor han fik en hjerneblødning!

Damien
22-10-2007, 17:12
Det lige før man kunne ha sat Villas reservekeeper på ugens hold... Han gjorde det sku godt!

Don Kafai
22-10-2007, 17:42
Har intet tilovers for de her "ugens hold". Det er som regel dem der scorer der kommer på. Rigtig mange bliver overset, bare fordi de ikke er kendte, eller falder i øjnene.
Ligesom de der Actim stats for hver spiller. Det er bare mål og assists osv der tæller med.

Bergmann
22-10-2007, 18:07
Jeg synes, at Anderson var blandt Uniteds dårligste i Villa-kampen. Han burde ikke være på, efter min mening. Dog synes jeg, at Nani gjorde det rigtig godt. Tevez var også bedre end Rooney.

Faurauh
22-10-2007, 18:37
Ligesom de der Actim stats for hver spiller. Det er bare mål og assists osv der tæller med.

Er du 100% sikker på det? - Jeg mindes at have læst hvad de målte det på - og der var en del flere faktore som spiller ind. Jeg er ikke selv helt sikker, men er ret sikker...

Don Kafai
22-10-2007, 19:04
Er du 100% sikker på det? - Jeg mindes at have læst hvad de målte det på - og der var en del flere faktore som spiller ind. Jeg er ikke selv helt sikker, men er ret sikker...

ja andre ting tæller med, men hvis en spiller scorer så giver det urealistisk mange point. Det er vel en fair nok statistisk, men synes den er lidt for tynd. Fx førte Gareth Barry den sidste sæson efter alle de straffesparkskasser han lavede...

Men sådan er der så meget.. Synes også Fifas player of the year er til grin.

Synes at min og din holdning til hvem der er de bedste er mindst ligeså god som en bunke eksperter der får løn for det. Alt er selvfølgelig subjektivt, men jeg er langt fra enig i mange af de kåringer der bliver afviklet. (Lige fra ugens spiller til årets spiller)

Faurauh
22-10-2007, 19:52
ja andre ting tæller med, men hvis en spiller scorer så giver det urealistisk mange point. Det er vel en fair nok statistisk, men synes den er lidt for tynd. Fx førte Gareth Barry den sidste sæson efter alle de straffesparkskasser han lavede...

Men sådan er der så meget.. Synes også Fifas player of the year er til grin.

Synes at min og din holdning til hvem der er de bedste er mindst ligeså god som en bunke eksperter der får løn for det. Alt er selvfølgelig subjektivt, men jeg er langt fra enig i mange af de kåringer der bliver afviklet. (Lige fra ugens spiller til årets spiller)

Ja okay, det kan selvfølgelig godt være rigtigt, som sgat er det lang tid siden jeg læste det(; - Men helt enig i at mange af deres kårringer er helt til grin, top 4-5 stykker plejer jeg at være nogenlunde enig i. men alle de skeundære nomineret kan være helt ude i hampen

ChristianL
22-10-2007, 21:16
Har intet tilovers for de her "ugens hold". Det er som regel dem der scorer der kommer på. Rigtig mange bliver overset, bare fordi de ikke er kendte, eller falder i øjnene.

Nu er det jo mål og assist der afgør kampene. Man kan spille nok så flot, men hvis man ikke scorer kommer man jo ingen vegne. Så hvor urimeligt det er, er vel til diskussion.

Don Kafai
23-10-2007, 15:12
Nu er det jo mål og assist der afgør kampene. Man kan spille nok så flot, men hvis man ikke scorer kommer man jo ingen vegne. Så hvor urimeligt det er, er vel til diskussion.

Det er netop den opfattelse jeg er uenig i.

En forsvarsspiller kan spille sit livs kamp og blive overskygget af en angriber der prikker den ind 2 gange. Det er angriberens job at score, så hvorfor er han bedre når han scorer end forsvarsspilleren der holder Clean Sheet?

Bare et eksempel, men synes ofte forsvarsspillere og midtbaneslidere bliver overset af en middelpræstation af angriberne. Mere konkret synes jeg fx at Rio Ferdinand er mindst ligeså vigtig for vores hold som Ronaldo er, men det er der så mange der er uenige i selvfølgelig.

Glory Man United
23-10-2007, 15:23

En forsvarsspiller kan spille sit livs kamp og blive overskygget af en angriber der prikker den ind 2 gange. Det er angriberens job at score, så hvorfor er han bedre når han scorer end forsvarsspilleren der holder Clean Sheet?

Bare et eksempel, men synes ofte forsvarsspillere og midtbaneslidere bliver overset af en middelpræstation af angriberne. Mere konkret synes jeg fx at Rio Ferdinand er mindst ligeså vigtig for vores hold som Ronaldo er, men det er der så mange der er uenige i selvfølgelig.

Fordi det sværeste i fodbold, er at score mål

Dines
23-10-2007, 15:41

Giver dig ret. Når den står 0-0 ved pausen i en kamp, brokker de fleste af os herinde (også mig) over at vi ikke har scoret, eller offensiven kunne være bedre. Det er sjældent nogle, der lægger mærke til forsvaret og deres præstation.

Glory Man United
12-01-2009, 10:38
http://www.skysports.com/story/0,19528,11662_4781494,00.html

Kun 3 med på ugens hold

srixon
12-01-2009, 11:03
Mig en uendelig stor gåde hvorfor Evra ikke er med!! Nu så jeg ikke Wigans kamp mod Tottenham, men Maynor Figueroa må da have spillet fremragende, hvis han overstrålede Evra. Evra er min MOM

Christensen
12-01-2009, 11:08
Figueroa scorede.. Sikkert derfor.