PDA

Se fuld version : UEFA glade for United-exit

rocatis
03-05-2007, 20:14
UEFA mener det er godt for international fodbold at United rød ud i går.. De mener det er godt at en finale er med 2 hold fra forskellige nationer..
Det er da fuldstændigt talentløst at komme med sådan en udtalelse.. En finale skal da stå mellem de 2 hold som har kvalificeret sig..

Derudover mener de også at det er godt set med sikkerhedshensyn.. Dette kan jeg give dem delvis ret i, men i England sker der ikke noget når de 2 hold mødes, så måske UEFA skal lære noget af det..

http://www.sportenkort.dk/nyhed/61001/fodbold/uefa+glad+for+uniteds+exit

KennyN
04-05-2007, 10:11
Klart de mener dette. Tænk på den kæmpe opgave det havde været at have 80.000 enlændere i Athen.
Tænk på alt det kaos der ville være i Liverpool og Manchesters lufthavne..

Holmegaard
04-05-2007, 11:02
Klart de mener dette. Tænk på den kæmpe opgave det havde været at have 80.000 enlændere i Athen.
Tænk på alt det kaos der ville være i Liverpool og Manchesters lufthavne..

kaoset vil jo ikke bliver mindre i liverpool bare fordi milan er kommet med:o

Smaakage
04-05-2007, 11:48
Ligemeget om det er af sikkerhedsmæssige hensyn eller hvad det er, så må sådan en udtalelse ikke finde sted. Det kan godt være at det er en international turnering, men hvor fedt er det at der bliver lagt større vægt på det, end på at det er de bedste hold der er med.

Lam udtalelse der ikke hører til fra en ledelse

Treble007
04-05-2007, 11:53
Ligemeget om det er af sikkerhedsmæssige hensyn eller hvad det er, så må sådan en udtalelse ikke finde sted. Det kan godt være at det er en international turnering, men hvor fedt er det at der bliver lagt større vægt på det, end på at det er de bedste hold der er med.

Lam udtalelse der ikke hører til fra en ledelse

Enig!!! men endnu mere skandaløst at FA ikk har rykket City kampen...

United DK
04-05-2007, 12:44
Jeg forstår godt deres holdning, for Europa Cuppen blev jo i sin tid skabt for, at hold fra forskellige lande kunne møde hinanden, og jeg tror da også de neutrale er glade for, at finalen står mellem to klubber fra to forskellige lande.

Baunie
04-05-2007, 13:51
Enig!!! men endnu mere skandaløst at FA ikk har rykket City kampen...

Det kan FA jo ikke gøre så meget ved. United bad City om at få kampen flyttet, men City sagde nej. United har ifølge reglerne ingen ret til at få den kamp rykket, når de har haft mere end to døgns hvile efter deres seneste kamp og den næste ikke ligger to dage væk.

Faurauh
04-05-2007, 14:10
Om udtalelsen er fair eller ej syntes jeg ikke ahr den store betydning. Det mere at de siger det, de skal jo ikke farvorritsere et hold frem for et andet, men ellers kunne man jo ligepludlig blive i tvivl om de havde noget med dommeren at gøre osv. Ikke fordi jeg syntes dommeren gjorde det skidt, udover da han ikke så straffet mod Rooney. Men mener abre at det kan give for mange spekulationer i om de rent faktisk har noet med resultaterne at gøre fremover...

Bugge
04-05-2007, 14:32
Jeg tror ikke vedkommende favoriserer et hold frem for et andet.. Der står i udtalelsen at det var godt det ikke blev Liverpool - Manchester United i finalen, han siger ikke noget om at det er godt at det ikke blev United i finalen..

Jeg vil mene at hvis man kvalificerer sig til finalen i CL så er det underordnet hvilket land klubben er fra.. Og i øvrigt ville en CL finale mellem 2 ærkerivaler nok ikke ligefrem være skadeligt for kampens underholdningsværdi..

$nowman
04-05-2007, 15:31
det er ligemeget hvilken nation det er fra bare det er de bedste. Så er det ligemeget om det er 2 engelske eller 2 spanske

JDK
04-05-2007, 15:35
Så må UEFA have været meget skuffet over finalen i sæsonen 03/04 mellem Milan og Juventus?

Sivebæk
04-05-2007, 16:20
Hvem var ikke det?