Se fuld version : Sikke et comeback!
United DK
16-10-2007, 21:10
Spurs vs. United 2001
http://www.youtube.com/watch?v=jRBWZI00bog
el-insaciable
16-10-2007, 21:56
Ahh, det er sgu gode minder :)
Reichelt
16-10-2007, 22:07
Glemmer aldrig hvor skuffet jeg var over den første halvleg. Ville ikke engang se anden halvleg, men det ændrede sig heldigvis hurtigt :D En fantastisk kamp!
Gad vide hvad SAF sagde i pausen..?
Danielsen
16-10-2007, 22:46
Hehe...sjovt, da jeg läste overskriften, tänkte jeg straks på den kamp. Det er en af de bedste United kampen jeg har set!
Jeg var på Ryans i Odense, der var ikke specielt mange mennesker.....og, da Becks scorede til 5-3 rev jeg min (Beckham) tröje af og löb rundt med tröjen svingende over hovedet "Rocking" Folk så lidt underligt på mig :D
Hva havde de regnet med? Hvis jeg havde set den kamp live var jeg nok også gået amok... Må indrømme at selvom jeg har været fan siden 97-98 så har jeg aldrig før lagt mærke til den kamp... Så tager den som en positiv overraskelse:juhuuuu:
Refstrup
17-10-2007, 09:46
Da det første mål blev scoret af cole, synes jeg neville gik godt med op som han plejer. Der mangler brown altså lige lidt endnu
I Beckhams bog skriver han, at Fergie var helt rolig, og bare sagde at de skulle prøve at begrænse nederlaget.
HamudiiC
17-10-2007, 10:19
I Beckhams bog skriver han, at Fergie var helt rolig, og bare sagde at de skulle prøve at begrænse nederlaget.
Begrænset nederlaget fik de ihvertfald.
Uuuh, gåsehud over det hele. En virkelig virkelig fed kamp!
Fed kamp og stort comeback - en kamp jeg aldrig glemmer! STORT :devill:
Jeg vidste med det samme, at det var denne kamp, da jeg så overskriften :D
Kanon kamp! Og sjovt at se Solskjær, Beckham, van Nistelrooy og Veron drive gæk med forsvaret. Det var tider! ;)
I will only accept a win.
:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.