Se fuld version : Den Glade Gris
Danielsen
06-03-2011, 10:22
Hvornår er det nu Grisen åbner idag? I need my beer!
12:30
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12910 ;)
Mikey-boy
06-03-2011, 10:32
12:30
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12910 ;)
Mange gange tak! Næste gang skal jeg måske læse nyhederne på startsiden.....
Glory Man United
16-03-2011, 11:13
Ses lørdag kl 14.59
Glory Man United
05-04-2011, 10:54
Kommer I imorgen?
schousboe9
05-04-2011, 11:21
Hvis du gi'r returbilletten på 178,-?
Kommer I imorgen?
Måske. :)
Kommer I imorgen?
Nu ved jeg ikke hvem "I" er.. men vi kommer :)
/Søs
Glory Man United
06-04-2011, 07:33
Måske. :)
Fint. Så vender vi lige VDS rygterne :)
Hvis du gi'r returbilletten på 178,-?
Scouser by any chance?
schousboe9
06-04-2011, 09:03
Scouser by any chance?
No, just poor like one...:(
MathiasL
22-04-2011, 16:49
Nu har jeg aldrig været på den Glade Gris før, da ingen af mine venner gider sådan noget.. Ville gerne vide hvordan stemningen er derinde, for overvejer stærkt at tage derind imorgen. (Også selvom det bliver alene) :D
Danielsen
22-04-2011, 17:36
Nu har jeg aldrig været på den Glade Gris før, da ingen af mine venner gider sådan noget.. Ville gerne vide hvordan stemningen er derinde, for overvejer stærkt at tage derind imorgen. (Også selvom det bliver alene) :D
Uden at være 100% sikker, så tror jeg ikke der kommer så mange imorgen. Jeg ved i hvert fald, at vi er mange fra "den hårde kerne" der ikke kommer :)
Hvis jeg var dig, ville jeg ta'r derind på tirsdag :)
Glory Man United
22-04-2011, 17:40
Jeg er der tirsdag. Dog håber jeg på, at der er lidt færre end til kampen på Broen
Tror ikke der kommer så mange i morgen. Der er mange som er på ferie, hos familie, påskefrokoster osv.
Men syntes da du skal komme alligevel, så kan du få et indtryk af det og måske få en sludder med en anden united-fan.
Tror der kommer mange tirsdag. Der er altid mange mennesker til CL-kampe... fatter det ikke selv.
Glory Man United
26-04-2011, 12:39
Ses 19.45 i baren
Det vil sige at der er en ledig plads i baren kl 20:15 når du er gået under?
Jeg tager tre koreanske udvekslingsstuderende med. Så har Park bare at spille en god kamp :D
Glory Man United
26-04-2011, 13:29
Det vil sige at der er en ledig plads i baren kl 20:15 når du er gået under?
Remember the Shitty game ;)?
Jeg tager tre koreanske udvekslingsstuderende med. Så har Park bare at spille en god kamp :D
Hahahhahaa
Hvis/når vi kommer i finalen så holden Grisen selvfølgelig et arrangement, men bliver det med lukket gade osv. som det har været de sidste 2 gange i CHL finalen? For så overvejer jeg at tage derover med nogle kammerater. :)
Don Kafai
27-04-2011, 14:14
Hvis/når vi kommer i finalen så holden Grisen selvfølgelig et arrangement, men bliver det med lukket gade osv. som det har været de sidste 2 gange i CHL finalen? For så overvejer jeg at tage derover med nogle kammerater. :)
Der er ikke meldt noget ud endnu, men mon ikke der bliver noget storskærm et eller andet sted i København i hvert fald, så det er bare om at "tage herover" :D
AndyCole
04-05-2011, 23:08
Jeg snakkede i dag med en af bartenderne på Den Glade og han sagde at der ville blive sat storskærm op på Christiansborg Slotsplads. Er der nogen der kan bekræfte dette? Hvis det passer bliver det super fedt.
Don Kafai
04-05-2011, 23:19
Jeg snakkede i dag med en af bartenderne på Den Glade og han sagde at der ville blive sat storskærm op på Christiansborg Slotsplads. Er der nogen der kan bekræfte dette? Hvis det passer bliver det super fedt.
Den er (udover de sidste detaljer der skal aftales) god nok.
Der kommer mere info senest i starten af næste uge.
Glory Man United
14-05-2011, 07:10
En der spærrer en god plads? :groupdance:
Danielsen
14-05-2011, 09:10
En der spærrer en god plads? :groupdance:
For sent! ;)
Carl-keane
21-05-2011, 20:27
Er der nogen der ved om Gary Neville kampen bliver vist derinde?
Hr Hansen
27-05-2011, 17:14
hvad tid åbner grisen imorgen, på deres hjemmeside står der de åbner kl 16 på en alm lørdag men imorgen kan vel betegnes som alt andet end alm
de åbner klokken 12 i stue-etagen.
Vi kommer 20 stks kl 15:00, så i skal skynde jer.
Hvor mange af dem var der mon til liga cup kampen mod West Ham... :o
Hvornår skal man ca. komme til Den Glade Gris for at kunne få ordentlig plads i morgen? -- Og hvad er alternativet, hvor andre United-fans mødes?
Don Kafai
28-05-2011, 02:05
Hvornår skal man ca. komme til Den Glade Gris for at kunne få ordentlig plads i morgen? -- Og hvad er alternativet, hvor andre United-fans mødes?
Den glade gris er eneste mulighed :D
Vi ses senest kl 16
K and the big B
28-05-2011, 08:50
Den glade gris er eneste mulighed :D
Vi ses senest kl 16
Tror man skal komme tidligere, det er trods alt lørdag og CL finale dag, der er nok mange der har skudt aftaler med kæreste og familie, for og have hele dagen fri.
Glory Man United
28-05-2011, 08:55
8 medløber fans, 7 Real Madrid fans og 5 der ikke kender off side reglen ;)?
Mon man lugter af sved og øl i aften :skaaal:?
Hvor mange af dem var der mon til liga cup kampen mod West Ham... :o
Kun mig ;) Ihvertfald hvis du tænker på tilstedeværelsen på Den Glade Gris .
Me ihvertfald fra kl 15:00 eller 15:30, så er der plads. Det BØR der være.
Er der længe åben og forventes der fest i gaden - hvis/når vi har vundet?
Jeg kan nemlig ikke se kampen på grisen (har først fri kl 19.30, og tør ikke løbe an på at misse en god plads), så jeg ser den hjemme - men deler jo gerne en krammer og en skål med jer andre - senere...:skaaal::loved:
K and the big B
28-05-2011, 11:25
Er der længe åben og forventes der fest i gaden - hvis/når vi har vundet?
Jeg kan nemlig ikke se kampen på grisen (har først fri kl 19.30, og tør ikke løbe an på at misse en god plads), så jeg ser den hjemme - men deler jo gerne en krammer og en skål med jer andre - senere...:skaaal::loved:
Uden og skulle være helt sikker, så kan du nok godt forvente fest og glade dage inde og udenfor den glade gris, hvis altså United vinder. Hvis jeg så den hjemme, så var det stedet jeg ville drage hen.
Kun mig ;) Ihvertfald hvis du tænker på tilstedeværelsen på Den Glade Gris .
Me ihvertfald fra kl 15:00 eller 15:30, så er der plads. Det BØR der være.
Var mere end hentydning til at de 19 dér gider komme til CL-finale, men ikke til andre kampe. Håber bare ikke de tager plads fra united-fans der kommer derinde ofte.
Lorensen
28-05-2011, 11:38
Var mere end hentydning til at de 19 dér gider komme til CL-finale, men ikke til andre kampe. Håber bare ikke de tager plads fra united-fans der kommer derinde ofte.
Så det er kun dem der kommer til hver kamp, som fortjener en god plads? Det må da være federe jo flere der kommer, så der kan komme en ordentlig fest igang.
Så det er kun dem der kommer til hver kamp, som fortjener en god plads? Det må da være federe jo flere der kommer, så der kan komme en ordentlig fest igang.
Jeg tror ikke du skal bekymre dig om hvor mange der kommer. Der skal nok blive fyldt.
Og jeg kan godt følge casper. Det er på en måde syndt for dem der nærmest er på grisen hver gang, at de skal miste en god plads til en som sjældent er der, og har mindre interesse og loyalitet hos united.
Men det må være først til mølle. Der er vel ingenting der berettiger nogle til en bedre plads end andre.
schousboe9
28-05-2011, 12:22
Jeg tror ikke du skal bekymre dig om hvor mange der kommer. Der skal nok blive fyldt.
Og jeg kan godt følge casper. Det er på en måde syndt for dem der nærmest er på grisen hver gang, at de skal miste en god plads til en som sjældent er der, og har mindre interesse og loyalitet hos united.
Men det må være først til mølle. Der er vel ingenting der berettiger nogle til en bedre plads end andre.
Har man det fordi man ikke bor i nærheden af Grisen?
Det vel forståeligt at alle folk ikke lige rejser 100km hver weekend for at komme på grisen, så synes da slet ikke det er fair at ligge det ud som om at man har mere krav på at være der hvis man kommer der tit (formentlig fordi man bor relativt tæt på)
Der åben til kl 5 :D
Det var tidligt de ville lukke. Når vi løfter trofæet får den hele armen!
Og de 19 andre, er hverken mere eller mindre supportere af United end mig. Men det jo også lige meget. Der skal nok være plads til alle. Bare der ikke er nogle som står HELT tæt på skærmen så vi alle skal til at så op, på helt vandret grund, det ville være synd.
Lorensen
28-05-2011, 12:24
Jamen den er jeg da helt med på. Men det lyder også til at de fleste af dem, der er tilstede hver gang, kommer så tidligt at de er sikre på at få en plads. At Zhagzi tager 19 venner med synes jeg da bare er kanon. Men okay, hver sin mening :)
God kamp i aften gutter! Håber i får det for fedt på grisen :devill:
Har man det fordi man ikke bor i nærheden af Grisen?
Har jeg sagt det?
Har jeg sagt det?
Det var lidt det der lå mellem linjerne ihvertfald..
schousboe9
28-05-2011, 12:28
Har jeg sagt det?
Det er på en måde syndt for dem der nærmest er på grisen hver gang, at de skal miste en god plads til en som sjældent er der, og har mindre interesse og loyalitet hos united.
Jeg er ikke derinde hver gang, meget langt fra. Jeg er der måske 2 gange på en sæson pga. afstanden. Men jeg har vel ikke mindre interesse og loyalitet af den grund?
United DK
28-05-2011, 12:39
Jeg synes kun det er fair, at stamgæsterne har krav på mere end dem, der kun kommer et par gange om året. Stamgæsterne ligger en masse penge derinde på en sæson, så det bør også give lidt goodwill fra ejeren/ejerne. Det har intet med passion at gøre, man er sgu ikke mere passioneret fordi man står på pub og ser en kamp, det eneste der gør en bedre end andre, er hvis man er på stadion, og støtter op om holdet vokalt, så de kan hører det. Om man synger på en pub eller hjemme foran fjernsynet, det er jo ligegyldigt. Pubben er mere for hyggen og sammenholdets skyld.
Jeg synes kun det er fair, at stamgæsterne har krav på mere end dem, der kun kommer et par gange om året. Stamgæsterne ligger en masse penge derinde på en sæson, så det bør også give lidt goodwill fra ejeren/ejerne. Det har intet med passion at gøre, man er sgu ikke mere passioneret fordi man står på pub og ser en kamp, det eneste der gør en bedre end andre, er hvis man er på stadion, og støtter op om holdet vokalt, så de kan hører det. Om man synger på en pub eller hjemme foran fjernsynet, det er jo ligegyldigt. Pubben er mere for hyggen og sammenholdets skyld.
Det med nogle har mere krav end andre på en pub som 'støtter' United, og derfor viser kampene er komplet latterligt IMO.
Vi støtter sgu alle sammen samme klub, vi ønsker alle det samme. Der mangler der fanme en solidaritets følelse. Men det vel i samme båd som, når nogle går med United trøje offentligt, så siger jeg pænt goddag og Glory Glory Man United, hvorefter vedkommende kigger mærkeligt på mig. Som om vi ikke alle ønsker samme klub skal vinde iaften og vi søtter den fanme, uanset om man kommer ofte på grisen eller ej.
Under alle omstændigheder så synes jeg pubben er free for everyone, ingen mere 'værdifulde' end andre.
Jeg er ikke derinde hver gang, meget langt fra. Jeg er der måske 2 gange på en sæson pga. afstanden. Men jeg har vel ikke mindre interesse og loyalitet af den grund?
Jeg har sagt at det på en måde var syndt, hvis de skulle miste en plads til en som ikke var så passioneret, eller måske ikke engang fan.
Jeg har aldrig sagt at du eller andre som ikke så tit er derinde, har mindre interesse eller loyalitet. Undskyld hvis det kom til at virke sådan.
unitedforreal
28-05-2011, 13:28
Den er svær den her. Det handler ikke om, hvem er mest fan, eller hvem har mest ret til at se kampen på Den glade Gris eller BW.
Fordi bor man i sønderjylland og ikke har mulighed for at se kampen hver uge, Så er det da helt fint.
Men bor man mellem 5-15 km og man ikke gider. så er man da bare lame. Det er så latterligt at se folk der bor i nærhed af BW, og ikke gider at tag en og støtte holdet imod de mindre hold. Men kun kommer til CL semi osv...
Jeg siger ikke, de ikke har ret som os andre, men det er bare en latterlig holdning at have. Jeg skal på Bw idag, og jeg ved med sikkerhed at der kom folk som aldrig har været der før. Jeg tænker hvorfor ikke tag på andre pubs/cafee for at se kampen ? Hvorfor vælge den såkaldt mest hardcore sted for united fans. Det samme gælder den Glade gris sikkert.
Som sagt det er fint hvis man ikke kan af en eller andet årsag at se dem mod mindre hold. Men hvis man bor i nærhed og ikke gider. så skal man ikke tag der ind idag og tag pladser fra dem der er der næsten hver gang.
Jeg har sagt at det på en måde var syndt, hvis de skulle miste en plads til en som ikke var så passioneret, eller måske ikke engang fan.
Jeg har aldrig sagt at du eller andre som ikke så tit er derinde, har mindre interesse eller loyalitet. Undskyld hvis det kom til at virke sådan.
Så du mener faktisk at hvis der er nogle som er mere passionerede end dem der er stam gæster på grisen så har de faktisk mere ret til at være der?
unitedforreal
28-05-2011, 14:13
Det han mener er, dem der er der tit, og er fan af klubben har mere ret. Og jeg giver ham sku ret. Er du ikke fan eller ikke plejer at se kampen der så ikke kom. Lad pladsen gå til dem der fortjerner det,,
Den er svær den her. Det handler ikke om, hvem er mest fan, eller hvem har mest ret til at se kampen på Den glade Gris eller BW.
Fordi bor man i sønderjylland og ikke har mulighed for at se kampen hver uge, Så er det da helt fint.
Men bor man mellem 5-15 km og man ikke gider. så er man da bare lame. Det er så latterligt at se folk der bor i nærhed af BW, og ikke gider at tag en og støtte holdet imod de mindre hold. Men kun kommer til CL semi osv...
Jeg siger ikke, de ikke har ret som os andre, men det er bare en latterlig holdning at have. Jeg skal på Bw idag, og jeg ved med sikkerhed at der kom folk som aldrig har været der før. Jeg tænker hvorfor ikke tag på andre pubs/cafee for at se kampen ? Hvorfor vælge den såkaldt mest hardcore sted for united fans. Det samme gælder den Glade gris sikkert.
Som sagt det er fint hvis man ikke kan af en eller andet årsag at se dem mod mindre hold. Men hvis man bor i nærhed og ikke gider. så skal man ikke tag der ind idag og tag pladser fra dem der er der næsten hver gang.
What??? Ikke gider tage ind og støtte holdet mod de mindre hold?? Du støtter holdet hvis du er på stadion og synger med og skubber holdet fremad. Om du står og skriger foran dit eget fjernsyn eller har været så dygtig/loyal/kæmpefan at tage på pubben er så ligemeget som det kan blive!!
Kan sku da godt forstå at folk især vælger at komme på pubben til de helt store kampe. Man vil jo fejre det med en masse andre.
Jeg ser mange kampe derhjemme iløbet af en sæson, men derfor vil jeg selvfølgelig vælge en united-pub hvis jeg skal ind og se en kamp. Hvorfor sku man vælge andet hvis man er fan bare fordi man ikke kommer der ofte!
Shit det er en fucked up holdning hvis man spørg mig!!
unitedforreal
28-05-2011, 15:17
What??? Ikke gider tage ind og støtte holdet mod de mindre hold?? Du støtter holdet hvis du er på stadion og synger med og skubber holdet fremad. Om du står og skriger foran dit eget fjernsyn eller har været så dygtig/loyal/kæmpefan at tage på pubben er så ligemeget som det kan blive!!
Kan sku da godt forstå at folk især vælger at komme på pubben til de helt store kampe. Man vil jo fejre det med en masse andre.
Jeg ser mange kampe derhjemme iløbet af en sæson, men derfor vil jeg selvfølgelig vælge en united-pub hvis jeg skal ind og se en kamp. Hvorfor sku man vælge andet hvis man er fan bare fordi man ikke kommer der ofte!
Du misforstår mit pointe. Det handler om at man har mere ret hvis man har set dem flere gange end dem der ikke har. Og har gælder det kun hvis der som sagt er det samme omstændigheder. Det samme gælder med alt i verden. Er du en stor kunde hos Audi og de laver en helt ny bil så får du første ret til bilen af de 100 de laver. Alle hvis du har season kort til United så har du ret til andre ting før andre.
Men det er bare en Pub, så det gælder nok ikke på samme måde. Men stadig.. Dem der har været der ofte har også første ret efter min mening.. Så kan de bare tag på andre cafee... Dem der er der tit er også dem der har skabt den stemning der er der nu?..
Jeg er 100% enig. Dem er jer der har den holdning omkring at man er 'lame' for ikke at tage derind selvom man bor 5-15 km derfra, eller man ikk har ligeså meget krav på sin plads, som andre der kommer der hverdag, kan jeg virkelig, virkelig ikke forstå. Det simpelthen en så latterlig attitude at give, og den minder om regeringens måde at ændre på dette samfund. 'Jeg har mit, du har dit' .. Ikke noget fællesskab, solidaritet eller lignende. Hvis en fyr ikk kan en united sang, så dømmer vi ham da ikke som en dårlig fan, måske er han bare ikke faldet over den, og sådan er det.
Hvis vi alle skulle være FAN som United DK (med hans viden) så ville mange af os ikke komme særlig højt i hierakiet. Især for de unge.
I burde altså være åbne overfor andre.
Er det mig der har sovet i timen, eller har der bare overhovedet ikke været nogen information omkring nogle armbånd man skal have på den glade gris? Jeg fik at vide det er til dem der har set united på grisen i et år. Synes det er underligt man ikke har hørt noget.
Men jeg fik da heldigvis lov til at gå ovenpå alligevel. Efter dem med armbånd
:S
Er det mig der har sovet i timen, eller har der bare overhovedet ikke været nogen information omkring nogle armbånd man skal have på den glade gris? Jeg fik at vide det er til dem der har set united på grisen i et år. Synes det er underligt man ikke har hørt noget.
Men jeg fik da heldigvis lov til at gå ovenpå alligevel. Efter dem med armbånd
:S
Oldtrafford.dk på mobilen? Er der ikk vold mange mennesker?
Oldtrafford.dk på mobilen? Er der ikk vold mange mennesker?
Jo, der er allerede en go del. Og allerede udmærket stemning:)
Er der nogen der har noget info omkring de ærmband?
United DK
28-05-2011, 16:30
Det med nogle har mere krav end andre på en pub som 'støtter' United, og derfor viser kampene er komplet latterligt IMO.
Vi støtter sgu alle sammen samme klub, vi ønsker alle det samme. Der mangler der fanme en solidaritets følelse. Men det vel i samme båd som, når nogle går med United trøje offentligt, så siger jeg pænt goddag og Glory Glory Man United, hvorefter vedkommende kigger mærkeligt på mig. Som om vi ikke alle ønsker samme klub skal vinde iaften og vi søtter den fanme, uanset om man kommer ofte på grisen eller ej.
Under alle omstændigheder så synes jeg pubben er free for everyone, ingen mere 'værdifulde' end andre.
Igen vil jeg pointere, at det ikke handler om ens loyalitet mod United, men bare om en form for skik. Stamgæster på et værtshus har sikkert faste pladser, og dem har de bare, bl.a. fordi de ligger en masse penge i kassen. På samme måde bør dem, der møder op på f.eks. Den Glade Gris hver weekend, og måske endda også til de tørre Liga Cup-kampe i midtugen, have en form for ret til, at skulle være der, når så den store kamp kommer.
Det har altså intet at gøre med, om dine 19 venner er mindre United-fans end f.eks. Casper, og andre stamgæster på DGG, det har bare noget at gøre med, at man viser en form for respekt overfor dem, der møde op hver uge. Lad os antage, at det var dig der så kampene hver uge (hvilket du måske gør?), selv Liga Cup-kampen en kold november-aften mod Burnley, og når så den store kamp kommer, CL-finalen mod Barcelona, så tror du jo naturligvis, at du skal ind og se kampen som du plejer. Du møder lidt sent op, dog ikke senere end du plejer til CL-kampe, og pladserne er blevet taget af dem, der er der for første gang i sæsonen. Du skal ikke bilde mig ind, at du bare ville trække på skulderen, og så gå hjem, og bebrejde dig selv, at du ikke mødte op kl. 15, eller sådan noget vanvittigt noget. Det kan jo ikke være rigtigt, at man skal møde op næsten seks timer før kick-off, for at en ordentlig plads.
Så du mener faktisk at hvis der er nogle som er mere passionerede end dem der er stam gæster på grisen så har de faktisk mere ret til at være der?
Nej det mener jeg ikke.
Det hele kom blot af at jeg godt kunne følge casper i at det kunne være synd for en passioneret stamgæst at miste sin plads til en eksempelvis førstegangs besøgende barca fan. Men sådan er det jo.
Don Kafai
28-05-2011, 23:15
Er der nogen der har noget info omkring de ærmband?
Jaeh, altså det handlede om et bestemt område på 1. salen der var reserveret til stamgæsterne og arrangørerne af begivenheden. Derfor fik de armbånd og måtte gå op et kvarter før andre. Det havde ikke nogen effekt på resten af Grisen.
Tror oprindeligt også der skulle være noget med en konkurrence til dem med armbånd, men det fik jeg ikke helt fat på. Så var der noget med nogle ølpriser, men det tror jeg ikke blev overholdt, hvilket også er mest fair.
Og så tak for en fed aften. Desværre kunne resultatet ikke måle sig med stemningen.
Det med armbåndene gik ud på at sikre de, som har været der i tykt og tyndt gennem årene, var sikret en plads. Det er dem vi alle skal takke for det her arrangement, fordi hvis de ikke kom uge ind og uge ud, så ville DGG da aldrig gøre noget specielt for Uniteds fans.
Til diskussionen om at være fan osv., så er den latterlig. Men samtidig forstår jeg ikke selv at folk der gider tage derind til CL-finalen, ikke også er der når vi spiller mod Blackburn, Bolton og Villa. Det er stemningen man tager på pub for og mennesker der skaber stemningen, så støt op omkring det danske United-miljø og se kampen med andre United-venner på pubben.
udover det, så tak for en god dag/aften derinde trods resultatet og lidt for meget sved.
Det med armbåndene gik ud på at sikre de, som har været der i tykt og tyndt gennem årene, var sikret en plads. Det er dem vi alle skal takke for det her arrangement, fordi hvis de ikke kom uge ind og uge ud, så ville DGG da aldrig gøre noget specielt for Uniteds fans.
Til diskussionen om at være fan osv., så er den latterlig. Men samtidig forstår jeg ikke selv at folk der gider tage derind til CL-finalen, ikke også er der når vi spiller mod Blackburn, Bolton og Villa. Det er stemningen man tager på pub for og mennesker der skaber stemningen, så støt op omkring det danske United-miljø og se kampen med andre United-venner på pubben.
Du kan ikke forstå, at en Champions League-finale er noget lidt mere særligt end en helt almindelig ligakamp? Og at mange fans derfor måske er mere feststemte og mere tilbøjelige til at gøre et større nummer ud af en sådan kamp?
Du kan ikke forstå, at en Champions League-finale er noget lidt mere særligt end en helt almindelig ligakamp? Og at mange fans derfor måske er mere feststemte og mere tilbøjelige til at gøre et større nummer ud af en sådan kamp?
Nej, det kan jeg ikke i denne kontekst.
Aha. Så synes du vist ikke, at diskussionen om at være fan er "latterlig", når det, du implicit siger, er, at en rigtig fan som minimum tager ned til pubben hver weekend.
overhovedet ikke. Har ikke noget med at være rigtig fan. Om duser den derhjemme eller på pubben gør ingen forskel på hvordan du støtter op. Uanset om hvad, så vil du jo støtte holdet på samme minimale måle om det på tv eller på tv'et på pubben.
Har i stedet noget at gøre med at jeg syntes man skal bakke op omkring det sociale aspekt i det og bakke op omkring United, så vi kan få flere aftenener som i går.
Det kan jeg bedre tilslutte mig. Så behøver vi slet ikke blive uvenner denne gang \o/
Jeg mener dog ikke, det bør undre nogen, at tilslutningen er større, når det trods alt er verdens største fodboldkamp, end når det er en ligakamp som alle andre. Ikke alle har tid (eller lyst for den sags skyld) til at afsætte en hel dag til en pubtur ved samtlige 50-60 United-kampe pr. sæson.
schousboe9
29-05-2011, 12:37
Ja, hvis folk slet ikke er United-fans, så er vi enige. Det var trods alt et United-arrangement.
Jamen, helt i orden. Det var nu heller ikke fordi jeg følte mig videre truffet eller noget, men jeg forstod slet ikke argumentet. Som så heller ikke skulle forstås, som jeg troede. :)
Men jeg ville elske at tage derind til hver kamp. Arbejde, min egen bold og afstanden forhindrer det dog tit.
unitedforreal
29-05-2011, 12:58
Folk forstår det åbenbart ikke. Det handler ikke om at folk er velkommen eller ikke er. Eller om man er fan eller ikke er fan.
Men det handler om, at folk der er der uge efter uge, pludselig skal se kampen under dårlig forhold fordi der er nogen idioter der har dårlig situation fornemmelse, og prøver at være en del af noget de ikke er.
Og nej jeg siger ikke at de ikke er velkommen. Men så være der fra start eller kom en gang imellem og støt op om stedet og stemningen.
Jeg kender ikke folk fra den glade gris osv, men det er nok det samme, som det er på BW.
Folk som aldrig har været der før kom, og folk som kom kl 20.30 osv.. WTF?... De stiller sig enda foran dem der kom kl 15.00... man kunne vælge at skændes med dem, eller vælge at tag hjem. Jeg tog hjem i pausen. Selvom jeg kom ind på Bw kl 16.00 og stod op i 5 timer for at se kampen. Så ender det med at nogle faggets fucker det op for andre.
Hvis man er med til at bygge noget op, så har man vel første ret ?. Sådan gælder det med alt....
Folk forstår det åbenbart ikke. Det handler ikke om at folk er velkommen eller ikke er. Eller om man er fan eller ikke er fan.
Men det handler om, at folk der er der uge efter uge, pludselig skal se kampen under dårlig forhold fordi der er nogen idioter der har dårlig situation fornemmelse, og prøver at være en del af noget de ikke er.
Og nej jeg siger ikke at de ikke er velkommen. Men så være der fra start eller kom en gang imellem og støt op om stedet og stemningen.
Jeg kender ikke folk fra den glade gris osv, men det er nok det samme, som det er på BW.
Folk som aldrig har været der før kom, og folk som kom kl 20.30 osv.. WTF?... De stiller sig enda foran dem der kom kl 15.00... man kunne vælge at skændes med dem, eller vælge at tag hjem. Jeg tog hjem i pausen. Selvom jeg kom ind på Bw kl 16.00 og stod op i 5 timer for at se kampen. Så ender det med at nogle faggets fucker det op for andre.
Hvis man er med til at bygge noget op, så har man vel første ret ?. Sådan gælder det med alt....
Nu må jeg så skride til og inspirere dig til muligvis bare at tage snakken stille og roligt med vedkommende. Alt behøver ikke at være skænderi eller skride fra stedet.
Kommunikationen skal være der, og jeg er ikke et sekund i tvivl om du ville kunne have fået en god plads igen, hvis du blot havde snakket med vedkommende.
Minder lidt for meget om kø-kulturen i DK. Forfærdelig ringe. Det med vi alle skal op i et rødt felt eller sluge lortet og være sur indenvendig hvis en eller anden person går over vores grænser, er så horribelt.
Folk ter sig som en flok burhøns af og til... Eller ofte egentlig, og så må man sgu bare tage snakken på et stille og roligt niveau.
Kan sagtens forstå din frustration over en gut stiller sig foran dig, når han kommer meget senere. Men så udstiller han jo bare HANS mangler.
Det jo altid bedre at inspirere fremfor at kritisere.
Nå, men det endte jo alligevel som noget lort igår.
Crap.
unitedforreal
29-05-2011, 15:11
Nu må jeg så skride til og inspirere dig til muligvis bare at tage snakken stille og roligt med vedkommende. Alt behøver ikke at være skænderi eller skride fra stedet.
Kommunikationen skal være der, og jeg er ikke et sekund i tvivl om du ville kunne have fået en god plads igen, hvis du blot havde snakket med vedkommende. Minder lidt for meget om kø-kulturen i DK. Forfærdelig ringe. Det med vi alle skal op i et rødt felt eller sluge lortet og være sur indenvendig hvis en eller anden person går over vores grænser, er så horribelt.
Folk ter sig som en flok burhøns af og til... Eller ofte egentlig, og så må man sgu bare tage snakken på et stille og roligt niveau.
Kan sagtens forstå din frustration over en gut stiller sig foran dig, når han kommer meget senere. Men så udstiller han jo bare HANS mangler.
Det jo altid bedre at inspirere fremfor at kritisere.
Nå, men det endte jo alligevel som noget lort igår.
Crap.
Det var ikke kun 1, og vi tog også fat i dem. Vi sagde (vi kan ikke se noget fra jer)
Så vælger de at sige, ja men de står der, og hvis de flytter sig. så kan de ikke se noget... Vi prøver at forkalre vi har været der siden kl lort. Men det er de ligeglad med, og vender ryggen til. Jeg ender med at råbe af dem lidt, men lidt hjalp det. Det næste kunne være at slås, men hvorfor skal jeg nu slås med en idiot og sådan en ting.
Derfor mener jeg at man skal holde idioter fra stedet da kommer 10 min før kamp start og alligevel ikke kan en eneste united sang, og ikke kan bidrag til noget som helst...
[QUOTE=unitedforreal;
Hvis man er med til at bygge noget op, så har man vel første ret ?. Sådan gælder det med alt....[/QUOTE]
Hvis man holdet noget som et arrangement, som på Grisen, har alle samme ret til at være der, imo. Ja, det skulle være blevet holdt udenfor, men bliver aflyst og i stedet opfordres folk til at tage på Grisen.
Kommer kun på Grisen 2-3 gange årligt, Når man er på familievesøg på Sjælland - føler ikke for at tage fra Jylland hver weekend.
Lørdags var jeg der fra kl 14, hvor man så finder ud af, at det er ligegyldigt, når man ikke har et orange armbånd.
Syns, der skulle have været bedre information omkring armbåndene på forhånd, og evt have sagt fra start, at 1 salen er udelukkende er for stamgæster - og de gange har jeg har været der har der ikke været 106 stamgæster, men ligegyldigt - for synes egentligt ikke det er værd at tage derover for at sidde og høre på, hvor latterlige og idiotiske folk uden armbåndene er. Jeg kom egentligt bare for at støtte op om holdet og arrangementet. Så er der andre pubber, som kan bruges en anden gang, for kommer jo ikke for at generere nogen.
Når det så eer sagt, synes jeg, det var et godt arrangement, hvor der har været en masse forberedelse. Så er ikke for at være negativ eller undervurdere det arbejde, som er blevet lagt i det, men hvis det er sådan en belastning for nogle stamgæster, at der kommer folk udefra, så burde det måske bare deles op, selvom det vil være ærgerligt.
Har dog altid kun mødt flinke mennesker derovre, så kan have stået et "forkert" sted igår.
Køl nu ned omkring de armbånd. Det havde absolut ingen betydning og der var ikke nogen speciel forskel på om du havde eller ikke havde.
Eneste forskel i går var at der blev åbnet ovenpå for dem med armbånd på først, så dem der sidder der året rundt kunne få deres stampladser, hvilket uanset hvad bør er mest fair både fra et økonomisk og socialt perspektiv.
Set i bakspejlet var der derfor ikke behov for de armbånd overhovedet.
Igen vil jeg pointere, at det ikke handler om ens loyalitet mod United, men bare om en form for skik. Stamgæster på et værtshus har sikkert faste pladser, og dem har de bare, bl.a. fordi de ligger en masse penge i kassen. På samme måde bør dem, der møder op på f.eks. Den Glade Gris hver weekend, og måske endda også til de tørre Liga Cup-kampe i midtugen, have en form for ret til, at skulle være der, når så den store kamp kommer.
Det svarer jo til at Føtex har et eller andet super tilbud, med begrænset parti, som du føler du faktisk virkelig godt kunne bruge, men du plejer måske ikke at handle i Føtex.. ville du så lade være med at tage ned og købe det, for at dem der handler der fast kunne få det ?
unitedforreal
02-06-2011, 08:30
Det svarer jo til at Føtex har et eller andet super tilbud, med begrænset parti, som du føler du faktisk virkelig godt kunne bruge, men du plejer måske ikke at handle i Føtex.. ville du så lade være med at tage ned og købe det, for at dem der handler der fast kunne få det ?
Hvordan kan du sætte de 2 ting op imod hinanden ?.
En vare er noget du kan få et andet sted, koster sikkert bare mere.
Det her er en stemning og det fede ved at se kampen med de mennesker man har set kampe med hele året.
Men igen jeg siger jo at det er ok at man kommer osv, bare man tager hensyn til dem der har ventet siden kl lort for at se kampen. I forhold til dem der kommer 30 min før kamp start.
Sidst men ikke mindst, dem der køre langt for at se kampen der tager jeg hatten af for. Men jeg tænker mere på dem som ikke gider at se de små kampe selvom de bor i nærhed.
Hvis man ikke vil være en del af noget, så hvorfor komme kun når det er sjovt?.
Sidst men ikke mindst, i ny og næ så har føtex kun tilbud til faste kunder/medlemmerne.. så der gælder den også :D
Hehe skål lyder som et nice sted at se boldt. Skal jeg helt sikker prøve. smiler skål øl ål:trophy:
Frederik
14-09-2011, 18:37
Er aldersgrænsen også 20 år, mens United spiller i aften? På trods af, at jeg er startet på Uni, er jeg nemlig kun 19.
Er aldersgrænsen også 20 år, mens United spiller i aften? På trods af, at jeg er startet på Uni, er jeg nemlig kun 19.
Nope, den er ikke 20 år til United kampe. Alle kan komme :)
Frederik
15-09-2011, 11:35
Nope, den er ikke 20 år til United kampe. Alle kan komme :)
Fedt, fedt, fedt. Jeg tog også chancen i går, og var der for første gang siden jeg flyttede til København for to uger siden. Fantastisk stemning, og en stor del af mine SU-penge skal helt sikkert ligges dernede, i hver midtugen og weekenden.
Glory Man United
15-09-2011, 11:50
Ses søndag
Var du der igår? Og ja, vi ses helt sikkert søndag.
Undrer mig over folk ikke kommer til kampe som mod fc basel...
Don Kafai
18-10-2011, 16:18
Håber der er gode priser på cola i aften!
Var desværre ikke hjemme. Og heller ikke mod Liverpool. Håber jeg kan nå hjem til City kampen på søndag.
Glory Man United
29-10-2011, 09:17
Ses om et par timer...
Glory Man United
29-10-2011, 17:53
Enig...eller i dag ;)
Jeg sov :( Vågnede først 20 min inde i kampen... fucking moderne fodbold :(
Glory Man United
29-10-2011, 18:24
Jeg sov :( Vågnede først 20 min inde i kampen... fucking moderne fodbold :(
Vi vandt 1-0. Tillykke Casper
Glory Man United
19-11-2011, 14:50
Ses om et par timer...
Holmegaard
23-11-2011, 19:38
Nolge der ved om Den Glade Gris viser den tidlige NFL-kamp i morgen
Don Kafai
23-11-2011, 21:48
Nolge der ved om Den Glade Gris viser den tidlige NFL-kamp i morgen
Grisen plejer sjældent at vise NFL :S. Jeg har i hvert fald aldrig set det, medmindre vi er efter nytår og i de afgørende PO kampe.
O'Learys på Hovedbanen har dog tradition for at vise den, og kan anbefales omend deres priser er lidt pebrede.
dannigizmo
23-11-2011, 22:36
Jeg mistænker efterhånden Kafai for at få procenter på O'Learys :p
Don Kafai
23-11-2011, 22:42
Jeg mistænker efterhånden Kafai for at få procenter på O'Learys :p
Næ, egentlig ikke, og blev i mine yngre dage faktisk jævnligt smidt ud derindefra, fordi jeg nægtede at købe mere end en lille cola, selvom jeg var der i 6-7 timer :D.
Synes bare det er et fedt alternativ hvis man virkelig er på bar bund. De viser ALT, har ALTID åbent, og så er det let tilgængeligt. Er man ligeså nærig som mig, så behøver det heller ikke at være en dyr omgang :D
Holmegaard
23-11-2011, 23:09
Er der nogle andre anbefalinger til et mere "fair" budget :)
Glory Man United
22-12-2011, 12:59
God jul! Vi ses Boxing Day!
schousboe9
22-12-2011, 12:59
Og nytårsaften?
Glory Man United
22-12-2011, 13:12
Og nytårsaften?
Ja det er så d. 31. i år
De viser alle uniteds kampe
schousboe9
22-12-2011, 15:04
Ja det er så d. 31. i år
Ja, nytårsaften er som regel d. 31.? Eller hvad mener du? :D
Glory Man United
22-12-2011, 15:09
Ja, nytårsaften er som regel d. 31.? Eller hvad mener du? :D
Svarede bare på dit spørgsmål: "hvad med d. 31.?" ;)
schousboe9
22-12-2011, 17:13
Svarede bare på dit spørgsmål: "hvad med d. 31.?" ;)
Ah, I see... ;)
wCy8MpT45gk
Danielsen
22-12-2011, 18:08
Har de fået Viasat Sport Sverige?
En som kender et andet godt sted end Grisen at se United på?
Danielsen
22-12-2011, 19:10
En som kender et andet godt sted end Grisen at se United på?
Nope. Og hvorfor vil du se kampene et andet sted?
Ser ofte bold med nogle gamle drenge som er scousere og de vil selvfølgelig ikke med på grisen.
Derudover synes jeg heller ikke at grisen er så fantastisk, som alle siger.
Danielsen
22-12-2011, 20:48
Ser ofte bold med nogle gamle drenge som er scousere og de vil selvfølgelig ikke med på grisen.
Derudover synes jeg heller ikke at grisen er så fantastisk, som alle siger.
Hmm... okay. Der er jo mange andre steder der viser United. Men ser er det bare pisser dyrt, også er der en masse neutrale fans...
Præcis, priserne er absolut ikke su venlige særlig mange steder.
Glory Man United
23-12-2011, 07:10
1)Ser ofte bold med nogle gamle drenge som er scousere og de vil selvfølgelig ikke med på grisen.
2)Derudover synes jeg heller ikke at grisen er så fantastisk, som alle siger.
Ad 1) En rigtig god grund til at holde sig væk
Ad 2) Samme som ad 1
;)
EDIT: Hvem kommer Boxing Day!!!!!????
Don Kafai
23-12-2011, 15:27
Præcis, priserne er absolut ikke su venlige særlig mange steder.
Det er jo klart, at medmindre du tager et sted hen hvor fansene har aftaler med baren, så vil det jo være dyrt.
O'Learys på hovedbanegården kunne være et alternativ til jer, det er en smule dyrt, men i det mindste er der rigtig sportspub over det, og ikke sådan en snusket barsted hvor man betaler mindst ligeså meget, og samtidig sidder ved siden af ludere og lommetyve.
come on, Sam. Der er intet sportspub over o'leary's.. Hvis det endelig skal være noget, så er det en sportsrestaurant.
Desuden koster øl derinde 60 kroner. (bemærk lige at det næsten er 3. gange så meget som på grisen :O)
Don Kafai
23-12-2011, 23:12
come on, Sam. Der er intet sportspub over o'leary's.. Hvis det endelig skal være noget, så er det en sportsrestaurant.
Desuden koster øl derinde 60 kroner. (bemærk lige at det næsten er 3. gange så meget som på grisen :O)
Jeg er enig i at priserne er dyre. Men det er jo det samme som det vil koste på English/Irish/Scottish Pub, hvilket er alternativerne når man ikke vælger Grisen.
At det ikke skulle være en sportspub kan jeg slet ikke forstå. Der er utallige skærme (selv over dér hvor man pisser) der viser alle fodbold-kampe, og alt det andet sport der kører. Derudover har de en betting-sektion så man kan spille live på det man ser.
Men okay, så kom da gerne med alternativer til grisen hvor det samtidig er billigt?
Glory Man United
24-12-2011, 06:40
Men okay, så kom da gerne med alternativer til grisen hvor det samtidig er billigt?
Når jeg ikke er på Grisen, så ser jeg den hjemme med Kilkenny, Guinness eller Staropramen...
Don Kafai
26-12-2011, 00:31
Undtagen når det ikke lige passer dem? :D
Alt er relativt, men synes godt nok det er tyndt ikke at vise fodbold på en af de mest traditionsrige fodbold-dage i England. Det er jo ikke noget nyt at der spilles på boxing day, hvorfor det burde være muligt at hive en medarbejder ind i god tid. Samme med d. 31. Det er jo ikke engang en helligdag.
Men okay, jeg kan så slet ikke se kampen i morgen, så jeg kan i grunden være ligeglad.
schousboe9
26-12-2011, 10:32
Efter CL-fadæsen lovede de da at vise alle Uniteds kampe resten af sæsonen, gjorde de ikke?
Jeg har fuld forståelse for, at man i nogle situationer ikke selv er herre over det, men så skulle man måske lade være med at give sådan nogle løfter fremover.
Efter CL-fadæsen lovede de da at vise alle Uniteds kampe resten af sæsonen, gjorde de ikke?
Jeg har fuld forståelse for, at man i nogle situationer ikke selv er herre over det, men så skulle man måske lade være med at give sådan nogle løfter fremover.
Hvad der undrer mig mest er, at der reageres med en total forbløffelse et par timer før, når Uniteds kamp ikke lige vises på 6'eren eller TV3+. For det første er det til at se i tv-programmet uger før hvor og hvornår kampene vises, for det andet kan alle liga- og CL-kampe ses på Viasats xtra-kanaler. Dem havde de da i hvert fald dengang jeg kom der.
Såfremt de ikke længere har de kanaler, vil jeg da gerne allerede nu advare om, at vi står i samme situation til hjemmekampen mod Bolton. Den dag prioriterer 6'eren også Liverpool, bare så de ikke har baren proppet af forventningsfulde fans og må skuffe dem fem minutter i fire, når der stilles over til Peter Piil på Anfield.
Og 26. februar spiller vi udekamp mod Norwich samtidig som North London Derby, så den kamp har 6'eren heller næppe på programmet.
donttellscotty
10-01-2012, 19:04
Hej.
Tager til Kbh i weekenden, og vil derfor ind og se bold på Den Glade Gris.
Har jo hørt mange af Jer herinde kommer der.
Men synes jeg læste en artikel om at de holder lukket i en periode.
Hvornår er det??
Andre der skal derind og se bold? Så må folk lige tage navneskilte på ;)
Mvh. Eddie
Don Kafai
10-01-2012, 19:18
Hej.
Hvornår er det??
Mvh. Eddie
Forveksler du det ikke med Bridgewater? Tror ikke DGG holder lukket længere, der var lige en kort periode omkring helligdagene, men ellers har jeg ikke hørt noget.
Forveksler du det ikke med Bridgewater? Tror ikke DGG holder lukket længere, der var lige en kort periode omkring helligdagene, men ellers har jeg ikke hørt noget.
Scotty Doesn't Know!
Scotty Doesn't Know!
ban!!
Svanen94
10-01-2012, 20:57
Jeg regner med at tage på Den Glade Gris på lørdag. Bleg, tynd og lyshåret.. Så burde du kunne kende mig :D
jeg er der ikke.. jeg har en date i manchester.
MOHoegsted
10-01-2012, 21:26
jeg er der ikke.. jeg har en date i manchester.
Det skulle da ikke være med den lille rødhårede prins?
Danielsen
11-01-2012, 11:30
Hej.
Hvornår er det??
Mvh. Eddie
Grisen har åben. Men, du skal ikke regne med det store fremmøde, da det er den store fællestur den weekend. Så (næsten) alle de sædvanlige er derover. ca. 28 pers. Jeg skal dog ikke med....men ved ikke om jeg ta'r derind endnu.
Det skulle da ikke være med den lille rødhårede prins?
Nej, Bo skal ikke med.
Jeg tager derind. Jeg kan findes i barens fjerneste ende med en dejlig redbull ;)
donttellscotty
11-01-2012, 14:07
Tak for alle svarene!
Jeg kigger ind lørdag og får mig en guiness.. :)
Tak for alle svarene!
Årh, Guinness :InLove
Danielsen
12-01-2012, 11:19
Tak for alle svarene!
Har lige fundet ud af, at 6'ern IKKE viser kampen live! De viser Liverpool v Stoke. De viser United forskudt kl 18! Og mig bekendt, har Grisen ikke de få kanaler der viser den.
Glory Man United
12-01-2012, 12:31
Og mig bekendt, har Grisen ikke de få kanaler der viser den.
Er også underordnet. Jeg kan først komme til Arsenal kampen ;)
donttellscotty
12-01-2012, 18:42
Har lige fundet ud af, at 6'ern IKKE viser kampen live! De viser Liverpool v Stoke. De viser United forskudt kl 18! Og mig bekendt, har Grisen ikke de få kanaler der viser den.
Nogen der kender et sted i KBH den vises så?
Det er sku bare nitten, når jeg for en gangs skyld er i staden...
De viser den. De har adgang til tv2 sport PL
Glory Man United
16-01-2012, 10:57
Ses søndag ved 16 tiden
Ses søndag ved 16 tiden
Så kommer jeg også!
Glory Man United
16-01-2012, 11:57
Så kommer jeg også!
Så overvejer jeg igen...
Så overvejer jeg igen...
Bange for at blive for fuld igen? :D
Glory Man United
16-01-2012, 12:01
Bange for at blive for fuld igen? :D
Nej jeg skal på job mandag, så jeg holder mig til Guiness på søndag...
Glory Man United
20-01-2012, 16:37
Hvem kommer søndag og hvad tid? Schousbø, tør du?
schousboe9
21-01-2012, 09:36
Hvem kommer søndag og hvad tid? Schousbø, tør du?
Yes! Men arbejdet kalder desværre i denne weekend, så det når jeg nok ikke.
Casper Hesielberg giver en øl hver gang han får et knus på Grisen i morgen
Danielsen
21-01-2012, 18:39
Casper Hesielberg giver en øl hver gang han får et knus på Grisen i morgen
Han er sgu også så flink og generøs! Så kommer jeg også....
Glory Man United
21-01-2012, 18:46
:Han er sgu også så flink og generøs! Så kommer jeg også....
Kommer du af et knus...:eek: ?
Mikey-boy
22-01-2012, 07:33
Bare ligeså jeg er helt sikker, så åbner Grisen idag 14:30, ikke
Glory Man United
22-01-2012, 07:49
der åbnes 14:30
Bare ligeså jeg er helt sikker, så åbner Grisen idag 14:30, ikke
Jeg ville tage chancen. Om ikke andet kan du smide en sviner her....
Don Kafai
22-01-2012, 11:26
Jeps de åbner kl 14.30. For de friske kan jeg anbefale warm up på Hong Kong kl. 13.15
schousboe9
22-01-2012, 11:59
På fjæsen har de lige skrevet, at de åbner kl. 16...
Don Kafai
22-01-2012, 12:03
På fjæsen har de lige skrevet, at de åbner kl. 16...
Hvor på deres side læser du det?
schousboe9
22-01-2012, 12:06
Det er så ændret nu. :) Fin'nok, go'nok, as you were!
Glory Man United
25-01-2012, 09:21
Ses på lørdag. Hvornår åbnes der?
schousboe9
25-01-2012, 09:30
Jeg kigger måske forbi med et par gutter! Sandsynligvis en Milan- og en Nyborg-gut.
Glory Man United
25-01-2012, 09:39
Jeg kigger måske forbi med et par gutter! Sandsynligvis en Milan- og en Nyborg-gut.
Har vi hørt den et par gange før?
schousboe9
25-01-2012, 09:56
Har vi hørt den et par gange før?
Må jeg være fri! Hvis jeg har meldt min ankomst, så har jeg også været der! Det var kun sidste gang, at ham Nyborg-gutten ikke turde!
Glory Man United
25-01-2012, 09:57
Må jeg være fri! Hvis jeg har meldt min ankomst, så har jeg også været der! Det var kun sidste gang, at ham Nyborg-gutten ikke turde!
Godt ord igen så.
MEN HVORNÅR ÅBNER GRISEN PÅ LØRDAG!!!!!????
No one? Come on! Man kan jo ikk bare møde op kl 11..
Glory Man United
06-02-2012, 17:29
Ses vi til revanchen på lørdag?
schousboe9
06-02-2012, 18:44
Ses vi til revanchen på lørdag?
Nix. :p
Glory Man United
07-02-2012, 11:45
Nix. :p
Jeg omformulerer gerne: Hvem kommer, som rent faktisk ved, hvor Grisen ligger;) ?
schousboe9
07-02-2012, 12:34
Jeg omformulerer gerne: Hvem kommer, som rent faktisk ved, hvor Grisen ligger;) ?
http://copenchengan.files.wordpress.com/2012/02/happy-pig1.jpg
Glory Man United
07-02-2012, 12:54
Hvad fanden har det med Suaerez at gøre?
dannigizmo
21-02-2012, 18:51
Mon Grisen skulle ansætte en anden end den nuværende 14-årige til at opdatere hjemmeside og Facebook?
"puha for en weekend med tryk på nice nice nice! på torsdag stikker det helt af, united vs ajax kl 21:05 på første salen. standup i stuen kl 20:00 sidst men ikke mindst kommer vores alle sammens marc grabowski med sit husorkester og spiller op til fest! 50% i baren hele natten puha det kan kun blive godt. ses vi??"
Mon Grisen skulle ansætte en anden end den nuværende 14-årige til at opdatere hjemmeside og Facebook?
"puha for en weekend med tryk på nice nice nice! på torsdag stikker det helt af, united vs ajax kl 21:05 på første salen. standup i stuen kl 20:00 sidst men ikke mindst kommer vores alle sammens marc grabowski med sit husorkester og spiller op til fest! 50% i baren hele natten puha det kan kun blive godt. ses vi??"
Total swagger attitude der maaaaiiin!! up top, bro! nice nice nice!
Bare inden nogen spørger, så bliver kampen på søndag mod norwich vist på grisen.
Glory Man United
22-02-2012, 14:40
Nogen der ved, om Norwich kampen vises på Grisen? :Bouncing:
Danielsen
22-02-2012, 17:24
Nogen der ved, om Norwich kampen vises på Grisen? :Bouncing:
:stuuupid:
Don Kafai
23-02-2012, 10:59
Det gør den tror jeg :D
Don Kafai
07-03-2012, 23:07
Vi ses på Bishops Blaize søndag...
Danielsen
08-03-2012, 13:11
Piss off! :smilings:
Tak for invitationen.
Don Kafai
08-03-2012, 16:39
I skal da være velkomne :D.
I skal da være velkomne :D.
Så vidt jeg husker, skal man da betale for at komme ind Bishops Blaize? Så pas på du ikke lover indgang til alle der læser ot.dk! :)
Du kommer til at more dig med de andre turister. Vi andre tager på Sam Platts...
MOHoegsted
08-03-2012, 18:25
Hulle er også pt. i Manchester :) Kan være i støder ind på hinanden. :D
Danielsen
08-03-2012, 19:32
Du kommer til at more dig med de andre turister. Vi andre tager på Sam Platts...
Oh yeah!
Er der nogen der kan fortælle mig om dagens kamp bliver vist på Den glade gris? På hjemmesiden står at der er lukket, søndag og i deres kampprogram er dagens kamp listet... Jeg er lidt forvirret...
ClausJorgensen
18-03-2012, 10:03
Er der nogen der kan fortælle mig om dagens kamp bliver vist på Den glade gris? På hjemmesiden står at der er lukket, søndag og i deres kampprogram er dagens kamp listet... Jeg er lidt forvirret...
HVIS kampen spilles er der åbent
ClausJorgensen
01-04-2012, 14:53
Spær en plads i morgen
Svanen94
29-04-2012, 13:16
Var lige inde på Den Glade Gris' hjemmeside og der står der er en aldersgrænse på 20. Vil det være muligt at komme ind og se kampen i morgen, selvom man er under 20?
Mon der kommer gang i den på mandag ??? :D
Danielsen
29-04-2012, 16:39
Var lige inde på Den Glade Gris' hjemmeside og der står der er en aldersgrænse på 20. Vil det være muligt at komme ind og se kampen i morgen, selvom man er under 20?
Det gælder IKKE når der er fodbold. Det gælder selvfølgelig i baren, men ikke for at se fodbold. Der er f.eks heller ikke dørmand på når der er bold :)
Svanen94
29-04-2012, 16:44
Det gælder IKKE når der er fodbold. Det gælder selvfølgelig i baren, men ikke for at se fodbold. Der er f.eks heller ikke dørmand på når der er bold :)
Lækkert nok. Blev også irriteret da jeg så det. Hvor længe før skal man være der før?
Til en kamp som den i morgen, vil jeg skyde på 1-2 timer før - men det kommer også an på hvilken plads du vil "nøjes" med :)
Er du ikke kræsen, kan du nok komme lidt senere.
Der er flere storskærme og fjernsyn, men den bedste stemning plejer at være ved storskærmen ovenpå, lige ved trappen - også der de fleste tidlige gæster slår sig ned, så der er rift om borde og stole netop dér..
De andre steder ser det ud til, at det er lettere at få pladser - jeg har dog altid set ved førnævnte skærm :)
Danielsen
29-04-2012, 17:35
Lækkert nok. Blev også irriteret da jeg så det. Hvor længe før skal man være der før?
De åbner kl 18. Der kommer helt sikkert sindssygt mange! Mange som nok ikke har været der så meget resten af sæsonen, desværre! Så kom i god tid!
De åbner kl 18. Der kommer helt sikkert sindssygt mange! Mange som nok ikke har været der så meget resten af sæsonen, desværre! Så kom i god tid!
Det er jo et offentligt sted, så det er jo hvad man kan forvente.
schousboe9
29-04-2012, 21:11
Den kan forstås på to måder. Hvilken mener du her?
At der er mange som desværre kun dukker op til de store kampe. Det ville være federe hvis folk kom til kampe uanset modstanderen.
Don Kafai
29-04-2012, 21:26
Han mener vel, at det gennemsnitlige fremmøde på grisen kunne være større til kampe der ikke er CL-finale eller "PL-finale", men desværre ikke er det, pga sådan nogle som mig, der, på trods af den korte afstand til Kannikestræde, kun kommer på ekstrem selektive tidspunkter.
Hvis i donere nogle mønter til et klippekort agtigt lignende noget til toget, så dukker jeg gerne op hver eneste gang.
schousboe9
29-04-2012, 21:52
At der er mange som desværre kun dukker op til de store kampe. Det ville være federe hvis folk kom til kampe uanset modstanderen.
Helt sikkert.
Men det ville også være federe, hvis alle boede lige tæt på Grisen, så man kunne gå derhen og gøre sig 'fortjent' til en ordentlig plads, i stedet for at skulle tage plads i "langdistance-køen" og vente på, at stamgæsterne har taget plads.
Føler folk sig velkommen på Old Trafford, de få gange de er derovre eller hvordan med det?
Danielsen
29-04-2012, 22:17
Det er jo et offentligt sted, så det er jo hvad man kan forvente.
I know. Men, jeg synes stadig folk burde komme der ind når vi møder Norwich osv.
Danielsen
29-04-2012, 22:19
Som Don og Casper så rigtigt siger, så kunne jeg godt tænke mig, at folk også kom til de mindre kampen. Kort sagt :)
Danielsen
29-04-2012, 22:24
Helt sikkert.
Men det ville også være federe, hvis alle boede lige tæt på Grisen, så man kunne gå derhen og gøre sig 'fortjent' til en ordentlig plads, i stedet for at skulle tage plads i "langdistance-køen" og vente på, at stamgæsterne har taget plads.
Føler folk sig velkommen på Old Trafford, de få gange de er derovre eller hvordan med det?
Jeg synes, slet ikke der er noget galt med, at dem der kommer weekend efter weekend, som har familie og som IKKE bor lige ved Grisen, får lidt særbehandling. Vi/dem har trods alt været med til at gøre Grisen til det den er idag. Der er en håndfuld mennesker som har knoglet for, at få gennemført en masse ting derinde.
Alle er helt bestemt velkommen derinde....bare synd, at en masse folk først vælger at komme når det er de rigtig store kampe.
schousboe9
29-04-2012, 22:51
Alle er helt bestemt velkommen derinde....bare synd, at en masse folk først vælger at komme når det er de rigtig store kampe.
Ville det ikke også være kedeligt, hvis det kun var den samme håndfuld, som også sad der til de større kampe? Hvis man heller ikke dukker op til dem, er det jo istedet bare for dårligt, at man ikke en gang kommer til de store kampe, så man skal nok få gjort noget forkert uanset.
Men som Cfg siger, kan vi da godt starte en indsamling til en klippekortsordning? Al respekt til de af jer, der ofte tager en længere tur, men ikke alle har den mulighed, om det så er økonomisk eller rent praktisk, og jeg synes på ingen måde, at man skal føle sig som andenrangsgæst af den grund.
Holgersen76
30-04-2012, 10:19
Blev det til noget med at folk mødes i Nyhavn idag?
ClausJorgensen
30-04-2012, 11:45
Blev det til noget med at folk mødes i Nyhavn idag?
Jeg er der ca 16.30. Hvor mødes i Nyhavn mødes folk?
Schwartz
30-04-2012, 12:02
Hey. Jeg skal på grisen første gang i aften, jeg kommer langvejs fra, så er der nogle der er der fast, som kan sige kort om der er noget man skal være opmærksom på?
Hey. Jeg skal på grisen første gang i aften, jeg kommer langvejs fra, så er der nogle der er der fast, som kan sige kort om der er noget man skal være opmærksom på?
Som f.eks. at du ikke bør troppe op i en City-trøje? ;)
Ellers er der ikke meget hokus-pokus omkring det..
Personligt foretrækker jeg at se kampene på 1.salen, men der er som regel folk på begge etager :)
Schwartz
30-04-2012, 13:29
Som f.eks. at du ikke bør troppe op i en City-trøje? ;)
Det vil jeg lade være med så haha :D
Der var sgu ikke meget plads.
schousboe9
05-05-2012, 20:48
Der var sgu ikke meget plads.
Nej, folk kom næsten op at skændes ved skærmene foran baren på 1. sal! :D
ClausJorgensen
06-05-2012, 07:35
Hvis miraklet indtræffer på Sports Direct Arena, og familien vil, så haster jeg nok ind på Grisen....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.