Se fuld version : Dida's karantæne
Hej, kan godt være at denne tråd istedet skulle have været et indlæg placeret i en eksisterende tråd - men jeg synes at denne karantæne fortjener sin egen tråd, eftersom det virker som en ny linie fra UEFA's side.
Så kort sagt, hvad er jeres holdning til det?
Jeg synes at det er en god straf - han bringer spillet i miskredit ved at overreagerer på den måde som han gjorde, specielt når han trak den så langt som han gjorde (blev båret fra banen), det var jo fuldstændig til grin. Det var ret tydeligt at han prøvede at få dommeren til at stoppe kampen (som Danmark-Sverige) så Milan kunne få en sejr de ikke fortjente, så at han får en straf ser jeg som en god ting.
denne overreaktion fra Didas side var så langt ude i hampen, at den skal straffes, og synes 2 kampe er fint. Synes det er synd at Dida skal forsøge at straffe celtic, eller endnu mere alvorligt, måske ville have denne tilskuer dømt for vold, når den ikke er der. Selvfølgelig skal celtic have en bøde, og fanen skal have karantæne. Men synes Didas er helt iorden
Den overdrevede opførsel Dida havde med båre og ispose er så meget ude i hampen, at karantænen er helt på sin plads. Jeg kunne forstå hvis der virkelig skete noget, men han blev bare snittet af en glad Celtic-fan
Jeg syntes hans opførsel er så komplet latterlig at han fortjener mere end de 3 dage nok nærmere 5. og en bøde oven i, for det er da noget af det mest eledige skuespil jeg har set længe, og det er ikke bare almen film ved en takling.
Syntes det vil være nogenlunde det sammme som hvis man inde i byen fakede over for panserne at man blev slået ned.
MEn også udviklingen er farlig, forestil dig hvis det bliver sådan at alle hold har deres mænd som løber på banen til udekampe og "skader" spillerne så de kan vinde kampen? Så gik ham minimum 5 dage for at sætte et eksempel
Glory Man United
12-10-2007, 08:11
Skønt at se at Dida har fået karantæne. Hvorfor tog det så lang tid? Skulle man se reaktionerne fra medierne først?
Iøvrigt mærkeligt at Celtic ikke har fået en straf a la den DK fik...er situationerne ikke meget lig????
Iøvrigt mærkeligt at Celtic ikke har fået en straf a la den DK fik...er situationerne ikke meget lig????
jo men som det vist nok også er nævnt et sted herinde, så gør det nok ekstra indtryk på FIFA eller UEFA, hvis det går ud over en dommer, som det gjorde i DK´s tilfælde. Her var det jo "bare" en spiller. Men vil give dig ret i der ikke skulle være nogen forskel alligevel
TrincoBoy
12-10-2007, 08:45
God straf, men hvorfor fik Rivaldo ikke noget for sit "One Man Show"?
baeklev7
12-10-2007, 08:58
Mest af alt virked det som om, Dida tænkte: "nu har jeg lige kostet et mål, så hvis jeg nu smider mig kan det være UEFA straffer Celtic og tildeler os(milan red.) sejren".
Han er så meget til grin den mand, ok han har været udsat for meget, efter et romerlys nærmest blæste knoppen af ham for et par sæsoner siden i CL. Men den skuespil mod celtic er det værste siden Gilardino lavede sit bermte skuespil i CL også mod Celtic. Det værste er han løber efter tilskuren og senere kaster sig til jorden som det fjols han er !! Karantænen er helt i orden! Kunne godt have været længere for min skyld, kan ikke ha' den mand!!
Det er fuldt fortjent !!
At han bliver snittet af en tilskurer, for at sætte efter ham, og hov så skal man lige ned og ligge.. og pive lidt..
Synes det var lækkert at Milan tabte den kamp, og det så sker i overtiden, er bare mere salt i såret :P
Men han overdriver jo helt bestemt !!
men at de tabte var jo en lille forskuds fødselsdagsgave (har idag)
Har tit tænkt på hvad betyder ---> eksemple (milan,red.) ??
Han skal have karantæne efter en sådan dårlig og dum skuespilspræstation, og 2 spilledage er vel fint nok!
baeklev7
12-10-2007, 10:16
men at de tabte var jo en lille forskuds fødselsdagsgave (har idag)
Har tit tænkt på hvad betyder ---> eksemple (milan,red.) ??
1. Tillykke:skaaal:
2. red. er en forkortelse for redigeret, dvs. at når jeg skriver: "os(milan red.)"
er det en oplysning til læseren om hvem der snakkes om eks: "DBU fyre landstræner(Morten Olsen red.)". håber det hjalp :lolol:
United DK
12-10-2007, 11:17
Fuld fortjent, og jeg så gerne flere snydere bliver straffet, for deres patetiske diving, og så er jeg ligeglad med, om det går ud over vores egne, for vi skal bare have det svineri væk fra fodbolden.
Fuld fortjent, og jeg så gerne flere snydere bliver straffet, for deres patetiske diving, og så er jeg ligeglad med, om det går ud over vores egne, for vi skal bare have det svineri væk fra fodbolden.
ved ikke om jeg vil kalde det decideret svineri, snarer snyderi. Svineriet på banen synes jeg er høje albuer og tacklinger med knopperne forrest, og vil hellere det til livs end et par gutter som vælter på banen.
United DK
12-10-2007, 11:47
ved ikke om jeg vil kalde det decideret svineri, snarer snyderi. Svineriet på banen synes jeg er høje albuer og tacklinger med knopperne forrest, og vil hellere det til livs end et par gutter som vælter på banen.
Måske forkert ordvalg, men i hvertfald synes jeg snyderi skal væk fra fodbolden. Høje albuer osv. opfatter jeg mere som en del fodbolden, for det kan jo ske ved et uheld, ligesom vi så det med Vucinic, da han fik Ronaldo til at bløde.
Måske forkert ordvalg, men i hvertfald synes jeg snyderi skal væk fra fodbolden. Høje albuer osv. opfatter jeg mere som en del fodbolden, for det kan jo ske ved et uheld, ligesom vi så det med Vucinic, da han fik Ronaldo til at bløde.
i langt de fleste tilfælde ved spillerne godt når de for eksempel går ind i en glidende tackling, hvorvidt deres knopper er fremme mod modstanderen eller ej.
Den med armene er mere et lotteri ja, men hvis man for eksempel tager spillere som Drogba eller herhjemme i DK David Nielsen, som er to af de største svin med deres arme, så hopper de konsekvent op med armene, hvor de så smækker armene bagud, og de gør det for at beskytte sig selv og bolden, men de har ikke en kæft styr over hvad eller hvem de rammer.
Glory Man United
17-10-2007, 15:58
Håber saft suseme at dette ikke stemmer:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74932
Milan skal være lykkelige for, at han kun fik 2 spilledage
Glory Man United
22-10-2007, 13:26
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2817583,00.html
Rystende....bare rystende :mad:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2817583,00.html
Rystende....bare rystende :mad:
Det var i øvrigt også Milan, der fik lov at blive oppe i Serie A, på trods af snyd med dommerne. De er altså nogle svin...
Det var i øvrigt også Milan, der fik lov at blive oppe i Serie A, på trods af snyd med dommerne. De er altså nogle svin...
Milan burde aldrig have været med i CL sidste år efter det snyd. De har virkelig heldet med sig om sådanne afgørelser.
Jeg har også lige læst inde på tv2 at hans karantæne er blevet nedsat fra to spille dage til en.. Det syntes jeg sku er latterligt! Han fortjente de 2 dage! efter såen en usportslig opførelse..
Han blev jo kun berørt let på skulderen af den skotske fan, også at lave såen et nummer ud af det er noget svineri ! :rant:
United DK
22-10-2007, 15:29
Milan burde aldrig have været med i CL sidste år efter det snyd. De har virkelig heldet med sig om sådanne afgørelser.
Hvem sagde Berlusconi?
Det er en gennemgående pinlig affære for Dida. Jeg gad godt have set ham i ansigtet, da han første gang selv genså episoden på TV. Han vil altid blive husket for denne usympatiske hændelse, der desværre for italiensk fodbold sætter en streg under deres tendenser til at spille uærligt.
Martinsen
22-10-2007, 15:33
ærgeligt at Milan fik held af deres appel! Dida fortjente i den grad straffen, og 1 spilledags karantæne er for lidt i mine øjne:(
Glory Man United
22-10-2007, 15:35
Det er en gennemgående pinlig affære for Dida. Jeg gad godt have set ham i ansigtet, da han første gang selv genså episoden på TV. Han vil altid blive husket for denne usympatiske hændelse, der desværre for italiensk fodbold sætter en streg under deres tendenser til at spille uærligt.
Ja...tænker på hvordan han ville se ud, hvis vi satte Rooney eller Vidic på ham :lolol:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.