PDA

Se fuld version : Giovani Dos Santos

Krede
11-10-2007, 19:09
Nu bliver Dos Santos igen igen rygtet til United.

Tror I der er noget om det? Han er bestemt en spændende spiller, men jeg tror personligt ikke det bliver til noget. I øvrigt ved jeg ikke om det er nogen troværdig kilde?

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=60311

Dahlmann
11-10-2007, 19:34
Dos santos er nok rimelig opsat på at blive i barca... ellers var han nok allerede skiftet, på samme måde som mange andre af barcas store talenter er skiftet indenfor de seneste sæsoner... jeg er ret så sikker på at han bliver i barca... men der kan jo selvfølgelig komme et særdeles lukrativt tilbud til ham..

JDK
11-10-2007, 19:39
Nu bliver Dos Santos igen igen rygtet til United.

Tror I der er noget om det? Han er bestemt en spændende spiller, men jeg tror personligt ikke det bliver til noget. I øvrigt ved jeg ikke om det er nogen troværdig kilde?

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=60311

Jeg tror at Giovanni bliver i Barce - han er et stort talent, men tror ikke på dette

Hald
11-10-2007, 20:46
Nej det er nærmest kun ønske tænkning.. Giovanni er i mine øjne verdens største talent lige nu!! Ha´n er og bliver Barca spiller, tror heller ikke han ville begå sig i England, men hvis chancen var der for at få ham, skulle vi have ham, uanset om vi så har 10 angribere i truppen, det ville være for vildt at sikre sig ham!!

JakobR
11-10-2007, 20:50
Jeg synes Santos mangler at bevise sit værd, før man kan kalde ham for en af verdens største talenter.

Liverpool_sucks
11-10-2007, 20:50
hvad skal vi bruge ham til...?

JDK
11-10-2007, 20:54
Jeg synes Santos mangler at bevise sit værd, før man kan kalde ham for en af verdens største talenter.

Man kan da godt kalde ham et af verdens største talenter, hvis han har et sådan potientale? man er vel talent så længe man ikke har bevist noget hundrede procent, men har potentale til at kunne gøre det - hvis man har bevist noget, er man vel en etableret stjerne, eller hvad...? :confused:

PerRonaldo
11-10-2007, 21:30
Ja jeg vil også gerne stille spørgsmålet hvad vi skal med ham? Vi har anderson og nani af unge lovende talenter, lad lige dem få chancen før vi går ud spendere penge på pladser hvor de kan dække ind!

CC
11-10-2007, 21:30
Synes han er stærkt overvurderet, men har så heller ikke set ham særlig meget... Og han skal bevise noget for at blive betragtet som et af verdens største talenter, pt synes jeg ikke han har vist nok til at blive betragtet som noget specielt...

Faurauh
11-10-2007, 21:36
arh vil nu sige han er er rimelig vild, han tog da røven på hele gf's forsvar da han var i århus, og det kræver jo en del? "Rocking" *host*agf 3 - aab 5*host*

United DK
11-10-2007, 21:41
Han er da sikkert et stort talent, men har vi ikke købt talenter nok. Ronaldo, Rooney, Nani og Anderson?

JakobR
11-10-2007, 21:47
Han er da sikkert et stort talent, men har vi ikke købt talenter nok. Ronaldo, Rooney, Nani og Anderson?

Præcis. Vi skal ikke bare købe spillere, fordi de er store talenter. Vi er nødt til at være lidt professionelle, og så kun købe hvad vi har brug for.

Havde Santos ville forlade Barca, så havde han også meldt det ud nu, og hvis jeg skal være helt ærlig; så tror jeg helst han vil spille for Barca, da det nok er mere hans stil.

Hald
11-10-2007, 21:48
Nej, nu er han vel også så ung at det er svært at kunne bevise noget på førsteholdet, nu har jeg så en kammerat der er stor Barca fan, og jeg har været tvunget til at se diverse klip med Giovanni, og det var nok til overbevise mig om at han nok lige nu er det største talent i verden, Freddy Agu blev kaldt det største talent i verden, men han har ikke scoret halvt så mange mål som Giovanni og tror nærmest ikk vi høre mere til ham efter skiftet til benfica, det er godt nok 2 holds fodbold det meste jeg så med ham, men utroligt hvad den lille knægt kan præstere. Og hvis det er sandt at fergie var tilstede da barca slog madrid 3-0 hvilket jeg ikk tror på, ja så vil jeg kun sigedet er positivt, at få så ung et angrebs talent som ham til United ville da glæde mig!!

Damien
11-10-2007, 22:58
Kommen an på hvad man mener med talent... Syntes ikke man kan kalde fx. Rooney og Messi talenter mere. De er vel mere stjerner, som har slået igennem.
Så ja, jeg syns os Gio er en af verdens største talenter...
Men om han kommer til England tvivler jeg på...

Foster, Pique, Anderson og Nani er vel de eneste verdensklasse talenter vi har...

JDK
11-10-2007, 23:41
Kommen an på hvad man mener med talent... Syntes ikke man kan kalde fx. Rooney og Messi talenter mere. De er vel mere stjerner, som har slået igennem.
Så ja, jeg syns os Gio er en af verdens største talenter...
Men om han kommer til England tvivler jeg på...

Enig! Lige præcis min pointé :)

Glory Man United
12-10-2007, 08:00
@Hald, du har set klip nok til at vide, at han er verdens største taltent? I mine øjne skal man se mange HELE kampe for at kunne sige sådan. Ikke bare 20 min You Tube, eller hvad du har set ;)

Hald
12-10-2007, 09:46
@Hald, du har set klip nok til at vide, at han er verdens største taltent? I mine øjne skal man se mange HELE kampe for at kunne sige sådan. Ikke bare 20 min You Tube, eller hvad du har set ;)

Sandt nok i de klip tager de det bedste han har lavet.. Men svært at se hele kampe når han for det meste kun får de sidste 10 minutter for barca..
Nu ved jeg ikke om du så Barcelona mod lyon i CL første runde. 3-0.
Giovanni kommer ind med 5 igen, første gang han røre bolden i et angreb snyder han en forsvarsspiller, og afslutter hårdt på målmanden som ike kan holde den, og bolden lander ved Henry som sender den i Kassen.
Sidste runde i La Premiera, Barcelona mod Atletico Madrid. 3-0.
Giovanni kommer ind, et af de første angreb han er med i sender han en perfekt bold på tværs af feltet og Xavi score!
Det og så bare at han var Barcelonas topscore under deres Pre season fortæller om hvor stort talent han er, og i mine øjne verdens bedste lige PT, da Messi og Ronney som før sagt ikke længere er talenter!

jawharacoralia
12-10-2007, 09:57
jeg syntes han er et kaempe talent...men hvor/hvad han skulle bruges til?paa tribalfootball.com siger de at SAF var nede og se paa ham og han skulle bruges til at hjaelpe paa venstrekanten??det er bar loegn og latin fra tribalfootballs side..det er en saelgerhistorie og ikke andet ( i den her omgang) men hvis anderson floppede og scholes stoppede naeste aar eller aaret efter saa tror jeg da godt han skulle koebes naeste sommer og koeres i indstilling til at overtage fra scholes...

Krede
12-10-2007, 16:08
Altså jeg synes nu det kunne give god nok mening. Når Giggs indenfor en overskuelig fremtid stopper karrieren, så vil vi kunne have Ronaldo, Nani og Dos Santos til at styre kanterne. Det kunne være smukt.
Dog vil jeg som andre påpeger også tvivle på om det overhovedet sker. Der er bare et eller andet, der siger mig, at Fergie inden han stopper vil samle et hold med verdens bedste young guns, som han så kan overlade til sin efterfølger.

Joe
12-10-2007, 21:05
Synes personligt ikke mand kan på Talenter nok, jo flere jo bedre. Så længe man suplere med nogle mere erfarne spiller.

KennyN
13-10-2007, 09:05
Hmm, tror det er et stunt fra mediernes side, og Dos Santos agent er nok heller ikke for god. Hans kontrakt med Barcelona vil de gerne have fornyet, derfor passer det fint med nogle historier i aviserne om United, Liverpool og andre klubbers interesse..
Mon ikke han forlænger med Barca indenfor nogle måneder, og får en klart bedre kontrakt..

Hald
13-10-2007, 11:29
Tror nu heller ikk der er hold i rygterne men som JOE lige har skrevet, syntes aldrig man kan få talenter nok. Giver ham helt ret. For noget tid siden var der nærmest krig på dette forum efter vores nederlag til coventry i Cuppen, da mente folk også vi burde søge til udlandet og finde nye talenter, fordi vores egne ikke præsterede nok, så mener jeg heller ikke der skulle være noget galt i at hente Dos Santos

JonasRKrogh
27-11-2007, 10:38
jeg tror desværre ikk Dos Santos vil forlade Barca, Dos santos har en stor fremtid foran sig, så jeg tror han vil fokusere på at spille sit spil, et sted hvor han føler sig hjemme, Og det gør han i Spanien :)

Glory Man United
27-11-2007, 10:43
jeg tror desværre ikk Dos Santos vil forlade Barca, Dos santos har en stor fremtid foran sig, så jeg tror han vil fokusere på at spille sit spil, et sted hvor han føler sig hjemme, Og det gør han i Spanien :)

Jamen så er alt fint...Santos vil blive, og vi behøver ham ikke :p

thegreatdanems
12-12-2007, 15:58
Jamen så er alt fint...Santos vil blive, og vi behøver ham ikke :p

Desuden vil han osse være relativt dyr nu/for dyr, hvor han allerede har skabt opmræksomhed omkring sig selv

KennyN
05-01-2008, 10:22
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article652708.ece

The Sun mener helt bestemt at vide at dos Santos har snakket med både Spurs, Chelsea og United. United vil dog ikke byde før sommerpausen, og vil ikke gå ind i en budkrig. Tag det med et gran salt, da det jo er The Sun.

Hald
05-01-2008, 11:00
Tvivler stærkt på han forlader Barca sådan som han har det i klubben! Han spiller mindst 5 år i Spanien, det er jeg sikker på!

KennyN
05-01-2008, 11:09
Muligvis. Dog er hans kontrakt ikke voldsomt stor og lang, og der er vist lidt forhandlings problemer med Barca. Samtidig er han ifølge andre aviser, skuffet over at være blevet overhalet af Bojan Krkic i spilletid. Men ja, hvem ved..

mojtaba
05-01-2008, 11:14
Hvis der er nogen, som køber Dos Santos bliver det sikkert Tottenham, hvis det er p.g.a spilletid han kommer efter. Han skal skam ikke forvente en masse spilletid i United, og slet ikke Chelsea, altså hvis de ikke havde så mange skader.

Hald
05-01-2008, 11:36
Tottengam ville ikke vide hvad de skulle med sådan et talent, lad ham blive nogle år i Spanien, så henter vi ham, når den dag kommer vi mister Ronaldo!

robinho
05-01-2008, 12:01
Tottengam ville ikke vide hvad de skulle med sådan et talent, lad ham blive nogle år i Spanien, så henter vi ham, når den dag kommer vi mister Ronaldo!

tror jeg godt du kan glemme. For til den tid er han enten solgt til en anden storklub,eller også har barce fået ham bundet på en kontrakt med en kæmpe frikøbsklausul.
Hvis vi vil have ham, så får vi ikke større chance end nu, eller til sommer.

Personligt kan jeg ikke se hvor vi skal putte ham ind henne. Så skulle vi ikke have købt Nani. Ingen tvivl om han er et stortalent, men vi kan ikke hente samtlige stortalenter i verden. Så hellere vi fik set på de backpladser, og på pladsen i front. Evra mangler en backup, og neville mangler også en hvis brown skrider. Synes Fergie alt for hurtigt mistede troen på simpson.O´shea står også foran nu, og så er den helt gal, hvis man ikke kan komme foran ham.

Bugge
05-01-2008, 12:13
Så hellere vi fik set på de backpladser, og på pladsen i front. Evra mangler en backup, og neville mangler også en hvis brown skrider. Synes Fergie alt for hurtigt mistede troen på simpson.O´shea står også foran nu, og så er den helt gal, hvis man ikke kan komme foran ham.

Helt enig mht Simpsons.. Han spillede skidt mod Everton, men hvis man ser bort fra den kamp så synes jeg han har gjort det godt..

United DK
05-01-2008, 13:10
Tottengam ville ikke vide hvad de skulle med sådan et talent

Hvordan skal det forståes? Han er mig bekendt venstre benet, og selvom han vist nok er angriber, så kunne han evt. blive fast mand på venstre kanten, hvor Spurs virkelig mangler en ordentlig spiller. Hellere fast mand for en klub lige under toppen i PL, end at være reserve hos én af verdens største klubber. Chancen for at han bliver fast mand hos Barcelona er alligevel lille, da folk som Messi og Krkic står foran ham, og de er jo ikke ret gamle, og hvis Ronaldinho smutter, så er der stadig Henry, som godt nok har nået de 30, men som stadig har 3-4 år endnu.

Dines
05-01-2008, 15:59
Synes Fergie alt for hurtigt mistede troen på simpson.O´shea står også foran nu, og så er den helt gal, hvis man ikke kan komme foran ham.

Kan ikke se hvordan Fergie har mistet troen på ham? Han spillede skidt mod Everton, men det er da naturligt, at han ikke spiller hvergang og der går tid imellem hans optrædner når han så ung.

thegreatdanems
06-01-2008, 11:48
gossip-siden over alle The Sun siger han er vurderet til 15 mio pund. Det er da ikke alverden for en knægt der har taget Barcelona med storm.. Men må indrømme, at jeg ikke rigtig kan se hvorfor de skulle sælge ham - og slet ikke så billigt.

robinho
06-01-2008, 11:54
Kan ikke se hvordan Fergie har mistet troen på ham? Han spillede skidt mod Everton, men det er da naturligt, at han ikke spiller hvergang og der går tid imellem hans optrædner når han så ung.

det er fint nok han ikke spiller hver gang. Brown er ok som 1.valg når neville er væk, men simpson skal da være 2.valg efter brown hvis han er udset som nevilles arvetager, og skal da slet ikke være bag o´shea i køen.

Cristiano Ronaldo7
06-01-2008, 13:57
Han forlader ikke barca, og vi har heller ikke brug for ham. Han er overvuderet vil jeg sige. Bojan ville være bedre men på den anden side NEJ ingen af dem.

Sebastian Giovinco er god. Han er offensiv midt men kan også spille andgriber og han kan godt tåle at starte bænken så det er bit bud

Kofoed
06-01-2008, 14:47
Sebastian Giovinco er god. Han er offensiv midt men kan også spille andgriber og han kan godt tåle at starte bænken så det er bit bud

Kender ikke manden men kan alligevel godt sige at vi ikke skal købe en off. midt der kan spille angreb.. vi skal ha en fuldblodsangriber..

ChristianR
06-01-2008, 15:22
Kender ikke manden men kan alligevel godt sige at vi ikke skal købe en off. midt der kan spille angreb.. vi skal ha en fuldblodsangriber..

Ja, de andre har vi sq nok af, og det fungerer ikke rigtigt.

Kofoed
06-01-2008, 15:24
Ja, de andre har vi sq nok af, og det fungerer ikke rigtigt.

Præcis.. Anderson, Nani, Ronaldo, Giggs er alle folk der KAN bruges i angrebet og også er blevet det ind imellem, men det funger bare ikke.. de vil altid falde tilbage i deres gamle vaner.. det skal være en der kun har mål i hovedet..

Cristiano Ronaldo7
06-01-2008, 16:10

Han spiller angriber men kan også spille Offensiv :)

EDIT: Undskyld han spiller Offensiv og kan spille angriber ?

Et lille klip med ham http://www.youtube.com/watch?v=7_6cTsuX-XY

Kofoed
06-01-2008, 16:19
Han spiller angriber men kan også spille Offensiv :)

EDIT: Undskyld han spiller Offensiv og kan spille angriber ?

Et lille klip med ham http://http://www.youtube.com/watch?v=7 (//http://www.youtube.com/watch?v=7_6cTsuX-XY")

jo men jeg mener vi skal ha en der KUN kan spille angriber.. så det ikke bliver noget kompromis.. vi skal ha en der ikke har lavet andet.. og så er han for lille.. under 170.. vi skal efter min mening ha en der kan lave noget ravage i luftrummet..

Cristiano Ronaldo7
06-01-2008, 16:31
jo men jeg mener vi skal ha en der KUN kan spille angriber.. så det ikke bliver noget kompromis.. vi skal ha en der ikke har lavet andet.. og så er han for lille.. under 170.. vi skal efter min mening ha en der kan lave noget ravage i luftrummet..

Ja en trezeguet eller huntelaar

Kofoed
06-01-2008, 16:39
Ja en trezeguet eller huntelaar

Meget gerne huntelaar.. men trezeguet er ved at være for gammel selvom der stadig er masser af mål i støvlerne på ham..

EDIT: vi er vidst meget off. topic nu.. kopierer lige dette over i ny angriber tråden så kan du svare der hvis du har noget..

Bonde15
28-05-2008, 17:13
Tottenham har vundet kampen om Barcelonas vidunderdreng Giovani Dos Santos, hvilket vil bringe ham til White Hart Lane for godt 110 millioner kroner (Daily star)

Bugge
28-05-2008, 17:25
Tottenham har vundet kampen om Barcelonas vidunderdreng Giovani Dos Santos, hvilket vil bringe ham til White Hart Lane for godt 110 millioner kroner (Daily star)

Er det så ikke nu vi skal påstå at Tottenham bliver farlige næste år og kan blande sig i top 4.. Sådan har jeg i hvert fald haft det de seneste par år, men de formår alligevel altid at lave lort i det på trods af at de har et hav af dygtige spiller :D

Men tillykke med Giovani, hvis det altså er sikkert.. Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om ham, men det bliver da spændende at se hvad han kan i PL..

Høgsted
28-05-2008, 18:12
Er det så ikke nu vi skal påstå at Tottenham bliver farlige næste år og kan blande sig i top 4.. Sådan har jeg i hvert fald haft det de seneste par år, men de formår alligevel altid at lave lort i det på trods af at de har et hav af dygtige spiller :D

Men tillykke med Giovani, hvis det altså er sikkert.. Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om ham, men det bliver da spændende at se hvad han kan i PL..

Giovani er et kæmpe talent men tvivler stadig på at han skifter til Spurs og det er jo også stadig på rygtebasis. Men ingen tvivl om at Spurs kan blive rigtige farlige især hvis de får tilgang af nye spillere. Modric er jo allerede sikret så oprustningen er i fuld gang - endnu en meldes tæt på et skifte til Spurs

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39537

robinho
28-05-2008, 18:15
der ser altså rigtig rigtig spændende ud med tottenham, hvis det passer med enten giovani eller capel, eller måske dem begge to.

Forestil jer:

Ny keeper

Hutton-Woodgate-King-Bale

Lennon-Jenas-Modric-Capel

Keane

Berbatov.

Hvis de kunne sammenspille sådan et hold, kunne det se ret så uhyggeligt ud, men men men hvem ved.

snegl
28-05-2008, 18:18
Det er egentlig sjovt at se at Spurs allerede nu ser ud til at købe mere lovende navne end Liverpool.

Hvis de dog ikk snart indser de bør købe noget bredde eller forstærkninger til forsvaret ender de dog bare nede i tabellen næste år igen.

De burde købe Coloccini nu hvor King eller Woodgate sikkert bliver skadet på skift i næste sæson, så ku det lige pludselig se farligt ud.

United DK
28-05-2008, 18:19
Der ville mangle balance på midtbanen med Jenas og Modric, så det bliver en af de to, sammen med enten Zokora eller Huddlestone.

Daniel
28-05-2008, 20:20
Der ville mangle balance på midtbanen med Jenas og Modric, så det bliver en af de to, sammen med enten Zokora eller Huddlestone.

Synes det ville være sørgeligt at se Jenas på bænken. Den mand tager altså fantastisk mange dybdeløb og er helt klart vigtig for Tottenhams hold. Desuden er der jo gået rygter om at Lennon forlader holdet så den kan jo være at Giovani skal være afløseren på højrekanten.

Hald
12-11-2008, 10:01
Er jeg den eneste der har tænkt over, Hvad laver Giovani i Tottenham, en klub der ligger og roder i bunden, med et talent der sidste sæson var på alles læber..
Jeg ville elske at se ham i United, han må ærge sig noget så groft, fra toppen af la primera til bunden af premier League.
Tror han under alle omstændigheder forlader Tottenham til sommer.

SantasLittleHelper
12-11-2008, 10:24
Umiddelbart er jeg er samme holdning, men har han ikke skuffet helt enormt? Er han overhoedet på holdet?

Hald
12-11-2008, 12:42
Mener ikke rigtigt at han har fået så meget spilletid, så tror hverken han har skuffet eller imponeret, men vi ved jo trods alt hvad han kan fra tiden i barcelona

NtotheT
12-11-2008, 14:45
Giovani er IMO en af verdens allerstørste talenter! Har altid fulgt ham nøje og hans talent er ubeskriveligt. Dog har han haft mange skader og været på kant med sine klubber. Jeg håber virkelig han snart springer ud, så han kan vise os fodboldfans noget fantastisk spil.

Jeg har dog ikke læst nogle steder om, hvorfor Giovani gang på gang bliver overset i Spurs. Lidt uforståeligt!

Daniel
12-11-2008, 15:13
Giovani er IMO en af verdens allerstørste talenter! Har altid fulgt ham nøje og hans talent er ubeskriveligt. Dog har han haft mange skader og været på kant med sine klubber. Jeg håber virkelig han snart springer ud, så han kan vise os fodboldfans noget fantastisk spil.

Jeg har dog ikke læst nogle steder om, hvorfor Giovani gang på gang bliver overset i Spurs. Lidt uforståeligt!

Nu fik han jo chancen tidligt i sæsonen men det var jo ikke ligefrem fordi han imponerede. At sige at hans talent er ubeskriveligt er måske lige at overdrive. Han er da dygtig men håber ikke vi henter ham.

Tim_rn
12-11-2008, 15:15
Er jeg den eneste der har tænkt over, Hvad laver Giovani i Tottenham, en klub der ligger og roder i bunden, med et talent der sidste sæson var på alles læber..
Jeg ville elske at se ham i United, han må ærge sig noget så groft, fra toppen af la primera til bunden af premier League.
Tror han under alle omstændigheder forlader Tottenham til sommer.

Hvor mange havde forventet tottenham skulle lige hvor de gør inden sæsonen startede? Tottenham har i mine øjne et af de mest spændende hold i verden - så jeg forstår ham udemærket godt. De har efterhånden bygget sig et godt ry op fordi de lader unge spillere få chancen - hvilket desværre ikke er endt med en fortjent 5 plads holdmæssigt endnu. De er om nogen holdet der kan slå liverpool væk fra cl pladserne med den trup, så jeg synes det er fornuftigt. Det er noget af det mest opløftende der er i fodboldverdenen lige nu, at se en så ung ombejlet spiller være realistisk og tænke på det bedste for karrieren.

Baunie
12-11-2008, 15:47
Giovani har været skadet det meste af sæsonen, men han har intet vist i de kampe, han har fået. Og det er ikke så overraskende.

Giovani er ikke noget fuldkommen vanvittigt talent. Han har da helt sikkert talent, men de kolde facts er, at han ikke greb sin chance i Barcelona i sidste sæson. Det var kun i meget få kampe, at han overhovedet virkede god nok til at spille på det niveau. Det er derimod ikke svært at se det specielle i sådan en som Bojan.

Hvis Giovani var den næste Ronaldinho, så havde Barcelona ikke solgt ham for 7 mio. pund. Så havde de forlænget kontrakten.

United DK
12-11-2008, 15:54
Jeg synes ikke Giovani viste noget særligt i Barcelona, og det er ikke blevet bedre, siden han kom til Spurs.

Han er, som jeg ser det, et af de her enormt hypede talenter, der på dagen nok har klassen, men hvor bundniveauet er meget lavt, og når topniveauet sjældent rammes, så bliver det ikke ret godt i længden.

Vidic92
12-11-2008, 16:06
Syntes han minder på en måde om Nani. Når han rammer formen og har en god dag så er han en fryd for øjet. Derimod rammer han dagen alt for sjældent, og spiller alt for ofte ikke specielt godt! Det må blive et no-go!

Lorensen
12-11-2008, 16:24
Jeg synes ikke Giovani viste noget særligt i Barcelona, og det er ikke blevet bedre, siden han kom til Spurs.

Han er, som jeg ser det, et af de her enormt hypede talenter, der på dagen nok har klassen, men hvor bundniveauet er meget lavt, og når topniveauet sjældent rammes, så bliver det ikke ret godt i længden.

Enig. Jeg er glad for at United ikke valgte at gå efter ham i sommers da jeg simpelthen ikke mener at han er god nok ! Den eneste kamp, hvor han efter min mening spillede rigtig godt for Barcelona var i den sidste, hvor han scorede hattrick. Det virker lidt som om Spurs signede ham af den grund.

NtotheT
12-11-2008, 22:41
Okay. Der er lige noget der skal remses op her

Grunden til at Giovani gjorde det mindre godt i Barca sæson 07/08, var at han allerede tidligt på sæsonen fik en ankelskade, som Giovani valgte at spille resten af sæsonen med, så han kunne blive opereret! Derfor har han spillet mindre gode kampe, da det jo er umenneskeligt at yde 100 % med en ankelskade.

Og grunden til at Barca solgte ham, var at han selv søgte muligheden væk og fordi publikum var ude efter ham. Han følte sig ikke hjemme og ville væk for enhver pris!

Og nej, Bojan er ikke et stort talent. Han er produktet af en masse mediehype og catalaner blod, der har gjort ham til den han er. Han er ikke en skid i forhold til Giovani!

United DK
12-11-2008, 23:06
Og nej, Bojan er ikke et stort talent. Han er produktet af en masse mediehype og catalaner blod, der har gjort ham til den han er. Han er ikke en skid i forhold til Giovani!

Sig mig engang, ser du igennem colabunde?

Bojan score regelmæssigt for Barcelona, og spiller også godt, måske ikke med alle mulige cirkusnumre a la Ronaldo, men han gør sit job.

Jeg kan ærligtalt ikke se, hvorfor Giovani skulle være så fantastisk ift. Bojan.

NtotheT
13-11-2008, 00:52
Sig mig engang, ser du igennem colabunde?

Bojan score regelmæssigt for Barcelona, og spiller også godt, måske ikke med alle mulige cirkusnumre a la Ronaldo, men han gør sit job.

Jeg kan ærligtalt ikke se, hvorfor Giovani skulle være så fantastisk ift. Bojan.

Hehe nej, det gør jeg bestemt ikke!

Jeg hopper bare ikke med på den vogn, hvor medierne skaber spillerne. Bojan er en ganske almindelig spiller, som har fået chancen. Han er intet stort. Han har ihvertfald ikke bevist mig noget endnu, der tyder på han bliver stor. Og hans talent er ikke i nærheden af Giovanis. At han så har spillet bedre end Giovani, er vi enige om, men Bojan havde i modsætning til Giovani Barcas publikum og trænerne ved sin side :)

Rosgaard
16-01-2009, 13:10
Ser lige på Forza.dk, at Harry Redknapp ifølge rygter overvejer at afskibe Giovani. Hvis det, skulle vi så byde ind på ham? Synes han er et fantastisk talent, der nok bare er kommet til den forkerte klub. Jeg kunne i hvert fald godt unde ham en chance hos os.

Michael
16-01-2009, 13:16
Kan ikke se hvad vi skal med en spiller som har brugt det meste af sin tid i England med at være skadet! Og når han endelig ikke har været skadet, har han haft svært ved at komme på Spurs hold! Så nej tak, ellers tak!

United DK
16-01-2009, 14:16
Ser lige på Forza.dk, at Harry Redknapp ifølge rygter overvejer at afskibe Giovani. Hvis det, skulle vi så byde ind på ham? Synes han er et fantastisk talent, der nok bare er kommet til den forkerte klub. Jeg kunne i hvert fald godt unde ham en chance hos os.

Det kunne jeg så ikke. Jeg er så træt af alle de latinotalenter, som bliver skreget op til det helt store, fordi de kan lidt tricks uden modspillere. Giovani er ikke et hak bedre end Nani, og så kan det være ligemeget.

Cristian9000
16-01-2009, 14:28
Det kunne jeg så ikke. Jeg er så træt af alle de latinotalenter, som bliver skreget op til det helt store, fordi de kan lidt tricks uden modspillere. Giovani er ikke et hak bedre end Nani, og så kan det være ligemeget.

Enig.. Lad os få nogle engelske bulldozere.. hehe ej. Men lad os endelig få fat i Ashley Young :D

Dines
16-01-2009, 14:41
Dos Santos er et fremragende talent, men han har ikke videre just imponereret i Tottenham, og for at være ærlig, vil jeg nu heller ikke have flere latino gutter på holdet. Vi må for min skyld gerne købe Ashley Young i Aston Villa.

Belfast
16-01-2009, 15:01
Dos Santos er et fremragende talent, men han har ikke videre just imponereret i Tottenham, og for at være ærlig, vil jeg nu heller ikke have flere latino gutter på holdet. Vi må for min skyld gerne købe Ashley Young i Aston Villa.

Enig-knappen trykkes i bund.
Jeg er total crazy med Ashley Young :)

Zubbi
16-01-2009, 15:15
Hehe nej, det gør jeg bestemt ikke!

Jeg hopper bare ikke med på den vogn, hvor medierne skaber spillerne. Bojan er en ganske almindelig spiller, som har fået chancen. Han er intet stort. Han har ihvertfald ikke bevist mig noget endnu, der tyder på han bliver stor. Og hans talent er ikke i nærheden af Giovanis. At han så har spillet bedre end Giovani, er vi enige om, men Bojan havde i modsætning til Giovani Barcas publikum og trænerne ved sin side :)
Hvis du vil kalde en spiller, som er blevet kåret til dens bedste spiller under et u-19 VM som 17 årig, og en spiller som har scoret flest mål på barcelonas ungdomshold gennem tiden for almindelig, ja, så vil jeg gerne se et stort talent ;)!

Lorensen
16-01-2009, 16:30

Han imponerede heller ikke overhovedet i Barcelona, så det passer mig fint at han render rundt i London.

Young ville være drømmesigningen, men han bliver satme dyr.

Dines
16-01-2009, 16:32
Han imponerede heller ikke overhovedet i Barcelona, så det passer mig fint at han render rundt i London.

Young ville være drømmesigningen, men han bliver satme dyr.

Hmm, så dyr tror jeg heller ikke Young ville blive. Udover Ribery, er han den eneste jeg virkelig ønsker, der kan overtage efter Ronaldo - Jeg tror Young koster omkring 150 til 200 millioner kr., hvilket er en fair pris for en lovende spiller fra England vel og mærket.

United DK
16-01-2009, 16:50
Jeg tror O'Neill vil forlange mere end 150-200 mio. for Young. Han har selv sagt, at han er på højde med Ronaldo, og med den udmelding skulle man ikke synes, at han vil lade ham gå for en "lav" pris.

KennyN
16-01-2009, 16:58
Hvorfor er dos Santos overhovedet blevet bragt op. Det kan da kun være pga af navn, og ikke hans kvalitet og niveau.. Han har endnu, af forskellige grunde, ikke slået igennem i Tottenham, hvor han næsten ikke spiller.. I Barcelona var han trods alt heller ikke fast, selv om han var højt respekteret. Bojan Krkic der er endnu yngre, overhalede ham jo i spilletid..

Baunie
16-01-2009, 17:31
Hvis du vil kalde en spiller, som er blevet kåret til dens bedste spiller under et u-19 VM som 17 årig, og en spiller som har scoret flest mål på barcelonas ungdomshold gennem tiden for almindelig, ja, så vil jeg gerne se et stort talent ;)!

Det kan man ikke bruge til en brik. Javier Portillo smadrede alle Rauls uhyggelige scoringsrekorder på Real Madrids ungdomshold. I dag er han reserveangriber hos La Ligas nummer sidst.

Dos Santos er og har altid været dybt overvurderet. Hvis han var den nye Ronaldinho, så havde Barcelona ikke solgt ham for ingen penge sidste sommer.