Se fuld version : Kaka til Man United???
mortenlarsen
10-10-2007, 17:10
Kaka siger ifølge Esquire magazine at hvis han en dag forlader AC Milan vil han elske og komme til Man United.
Kaka: "Manchester United are a wonderful side ..."
Ville det være en mulighed at Sir Alex en dag køber det brasilienske stjerneskud til Man U, eller er det bare ren ønsketænkning???
Link: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=60142
Glory Man United
10-10-2007, 17:25
Kaka siger ifølge Esquire magazine at hvis han en dag forlader AC Milan vil han elske og komme til Man United.
Kaka: "Manchester United are a wonderful side ..."
Ville det være en mulighed at Sir Alex en dag køber det brasilienske stjerneskud til Man U, eller er det bare ren ønsketænkning???
Link: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=60142
Tror ligeså meget på, at "The King" Cantona gør come back for os :D
SantasLittleHelper
10-10-2007, 17:30
Arh... Nu siger han ikke at han elsker United.. Han siger at hvis han, rent hypotetisk skulle forlade Milan, hvilket han i øvrigt ikke har tænkt sig at gøre, så er det kun klubber i england eller spanien som har AC Milans niveau.. Og her nævner han så at Manchester United og Arsenal er nogle pragtfulde klubber... Det eneste brugbare i den artikel er at han kalder Liverpool og Chelsea for kedelige fodboldhold... Hvis han, rent hypotetisk, mod sin egen vilje og alt det der skulle til United, tror jeg at der ville gå så lang tid før det kunne blive en realitet, at Anderson på det tidspunkt forhåbentlig har udviklet sig til en lige så god fodboldsspiller som Kaka...
schousboe9
10-10-2007, 17:44
FULDstændig enig med SLH. Ikke så meget andet at sige! :)
Han slutter karrieren i Milan, og vender roligt hjem til Brasiien igen
Glory Man United
10-10-2007, 17:55
Han slutter karrieren i Milan, og vender roligt hjem til Brasiien igen
Tak Hald...så behøver vi ikke tråden :D
Jeg kunne jo nok se ham i Barca eller Real.....bare lige så han skummer fløden med en transfer!
Refstrup
10-10-2007, 18:23
Gad da godt se ham i United, når Scholes bliver for gammel.
Det er bare et spørgsmål om han bliver et brasiliansk flop.
Tror også han koster alt for meget
og som Glory Glory MAnutd skiver
"Tror ligeså meget på, at "The King" Cantona gør come back for os " :D
United DK
10-10-2007, 18:28
Jeg tror aldrig vi får Kaká at se i PL, så derfor har jeg trykket nej.
Selvfølgelig en drømmespiller, men jeg tror aldrig på vi får den handel at se medmindre noget helt uventet sker.
Håber da ikke vi får den mand at se hos United så nej lød min stemme på.
Kunne godt tænke mig ham i United , men tror ikke skifter fra Milan
Kaka har vel lov at mene, at United er en god klub, uden at han straks skal sendes herover. Folk tolker virkelig det han siger på en underlig måde.
Min stemme går på 'nej'.
Kaka har vel lov at mene, at United er en god klub, uden at han straks skal sendes herover. Folk tolker virkelig det han siger på en underlig måde.
Min stemme går på 'nej'.
Sådan som jeg ser det så helgaderer han sig lidt.. "arsenal og United er gode klubber der spiller godt.. liverpool og chelsea spiller lidt for taktisk men de har nogen rigtige gode trænere, og specielt benitez er rigtig god.." som om han ikke vil gøre sig uvenner med nogen..
Jeg stemte nej!
Jeg tror ikke på at han skifter til Untied nogensinde - og hvorfor skulle han også det? vi har lige brugt mange millioner på en anden ung brasiliansk off.midt., som har et potientale til at blive lige så god :)
Hvis han skifter fra Milan, så tror jeg klart at det bliver til enten Real Madrid eller Barcelona - ikke United
Vi har en kæmpegæld. Kaka kommer ikke!
Jeg kan heller ikke se nogen idé i Kaka, rent økonomisk. Han koster vel 500 millioner kroner, og for de penge, kan vi få en solid stak verdensklassespillere. Vi gav 70 millioner, eller lignende, for Vidic. Bare til sammenligning.
Jeg kan heller ikke se nogen idé i Kaka, rent økonomisk. Han koster vel 500 millioner kroner, og for de penge, kan vi få en solid stak verdensklassespillere. Vi gav 70 millioner, eller lignende, for Vidic. Bare til sammenligning.
Det er sjovt, jeg tænkte præcis det samme. Tror sgu godt vi kan finde klassespillere for mindre beløb end 0,55 mia. Det er edderbankeme mange penge! Tror slet ikke vi får nok ud af ham hvis vi skulle give så meget!
Vi har heller aldrig fået nær så meget ud af at købe etablerede verdensstjerner som unge sultne spillere... Altid haft større succes med enten sultne spillere som kun har slået igennem i mindre ligaer eller ældre spillere som Henke og VDS som kommer ind og kan bidrage med deres erfaring... Sidste gang vi købte en decideret verdensklasse spiller som allerede havde vundet store trofæer købte vi Veron og det var en katastrofe!!
Kaka ville aldrig kunne leve op til forventningerne så ville ikke engang give 200 mio for ham...
PerRonaldo
10-10-2007, 23:26
Vi køber jo ikke superstjerner.. Så nej det bliver aldrig en mulighed. Desværre for han ville da psse udmærket ind på vores hold. :)
morten k
10-10-2007, 23:43
Håber da ikke vi får den mand at se hos United så nej lød min stemme på.
Lige frem _håber_ på at vi ikke får ham? Selv hvis han var gratis?
Han burde få prisen for årets spiller, men den løber Messi nok med. Jeg ville dæleme gerne have en som ham i truppen.
Håber ikke United bruger en ordentlig pose penge på den mand for jeg kan ikke lige se det fornuftige i at give så mange penge for en der har spillet mange år i Italiem og folk der har spillet i Serie A har desværre en tendens til at falde igennem i PL.
Hvis han var gratis er han da mere end velkommen i klubben eller hvis vi fik ham til spotpris, men hvis klubben gik hen og brugte 500 mio kr på ham ville jeg da straks synes det var dumt!
Jeg blev helt våd i trussen da United hentede Veron, men han levede ikke op til forventningerne og tror da heller ikke Kaka ville gøre det, men det hele er gisninger som nok aldrig bliver en realitet.
Mr. Larsen
11-10-2007, 02:38
Vi har heller aldrig fået nær så meget ud af at købe etablerede verdensstjerner som unge sultne spillere... Altid haft større succes med enten sultne spillere som kun har slået igennem i mindre ligaer eller ældre spillere som Henke og VDS som kommer ind og kan bidrage med deres erfaring... Sidste gang vi købte en decideret verdensklasse spiller som allerede havde vundet store trofæer købte vi Veron og det var en katastrofe!!
Kaka ville aldrig kunne leve op til forventningerne så ville ikke engang give 200 mio for ham...
Jeg er overbevist om at Veron havde blevet en stor succes hvis ikke vi havde haft Keane på holdet. Så havde veron gået ind og taget en lederrolle på holdet. Tror slet ikke det passede ham at skulle være under tøflen :)
Den lader jeg vist også lige glide ind under kategorien "forsinkede aprilsnare" . Han er en unik spiller, men heller ikke en vi får fat i
Hvis der var nogen som spurgte mig for 3 år siden om ham der ukraineren..(smil) fra Milan ville komme til England havde jeg sagt NO Chance!!!! Han var jo stjernen og viseanfører på Milans hold, udover det er han svigersøn til Berlosconi... Men det skete altså.... så alt kan ske i fodbold....Spørgsmåler er så om vi har brug for Kaka, tja.... Mener vi har en verdnesstjerne i svøb i form af Anderson på den position....Meeen man ved aldrig
Jeg er overbevist om at Veron havde blevet en stor succes hvis ikke vi havde haft Keane på holdet. Så havde veron gået ind og taget en lederrolle på holdet. Tror slet ikke det passede ham at skulle være under tøflen :)
Fuldstændig enig! Synes han spillede nogen fantastiske kampe hvor Keane var skadet og synes slet ikke han var så stor en fiasko som folk gjorde ham til... Desværre havde han et kæmpe pris skilt på ryggen så folks forventninger var naturligvis store...
Rygterne svirrer ;)
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74685
1,1 mia!! :wow:
De penge kan bruges meget bedre! For samme penge kunne man købe både Ronaldinho samt en verdensklasse angriber! Tror dog ikke på at Ch£lskij rent faktisk kunne finde på at gøre...
United DK
11-10-2007, 12:47
1,1 mia.???
Det ville jeg kun betale for en spiller, hvis han med garanti scorede et hattrick i hver kamp.
PerRonaldo
11-10-2007, 12:50
De er jo ikke chelsea for ingenting.. hehe.. Så det skulle da ikke undre nogen hvis de smed så mange penge afsted efter verdens bedste. Altså hvis de kunne smide omkring 300 mill. efter shevchenko, så kan de vel også smide 1 milliard efter kaka.
Jeg mener det var en mulighed, kaka er ikke nogen dårlig spiller, og han kunne sagtens bruges i United's trup i fremtiden, spørgsmålet er bare om United vil vyde på ham hvis milan engang vil sælge??
Glory Man United
11-10-2007, 13:37
Jeg mener det var en mulighed, kaka er ikke nogen dårlig spiller, og han kunne sagtens bruges i United's trup i fremtiden, spørgsmålet er bare om United vil vyde på ham hvis milan engang vil sælge??
Enig.....hvis man altså kunne få ham for max 200 mil....ellers ikke!!!!
PerRonaldo
11-10-2007, 13:49
Ja de sælger nok kaka for 200 mill, når de fik 300 for shevchenko.. Lyder som en god forretning.. hehe
ChristianR
11-10-2007, 14:15
Hvis han endelig ville til United og AC Milan kunne overtales til at gå af med ham, er jeg sikker på jeg (og sikkert også Fergie) kunne finde meget bedre ting at bruge den lille milliard på, det ville koste.
Ikke at, han ikke er en fantastisk fodboldspiller. Jeg mener bare ikke at Kaka eller Ronaldiho for den sags skyld ville være pengene værd i en klub som vores. Priserne på dem er jo fuldstændigt laterlige, og så er det også sjovere at købe dem før de bliver kæmpestjerner."Rocking"
jawharacoralia
12-10-2007, 09:48
i afstemningn stemte jeg godt nok "nej"..men kunne da rigtig godt lide at se ham i den roede troeje en dag..maaske om 4-5 aar (eller naeste aar hvis anderson flopper,hvilket han imo ikke goer)..men ingen tvivl om han er en storspiller og ogsaa min favorit til at vinde dette aars fifa world best player 2007....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.