Se fuld version : CL: Manchester United - AS Roma
http://img250.imageshack.us/img250/5098/unitediu2.gif Manchester United - AS Roma http://img230.imageshack.us/img230/7630/romaue8.gif
Champions League | Tirsdag, 2. oktober 2007, 20:45 | Old Trafford
Tirsdag spiller United igen Champions League. Roma vil forsøge at vaske de onde ånder bort fra det sidste møde på Old Trafford.
Sidste sæsons magtdemonstration i Champions League kan gå hen og gentage sig, når Roma tirsdag gæster Old Trafford. De to holds sidste møde i Manchester endte med en total afklapsning af italienerne og slutcifre på 7-1. Dette skete efter, at Roma ellers havde vundet det første opgør på Stadio Olimpico og altså var kommet til England med en stor portion selvtillid. Men Cristiano Ronaldo og co. viste klassen og endte Romas europæiske drømme.
United kan gå ind til kampen mod Roma som favorit. Ingen kan sætte en finger på de Røde Djævles seneste resultater. Fem Premier League-kampe i træk har United vundet uden at lukke mål ind, mens heller ikke Sporting Lissabon formåede at få noget ud af kampen mod Fergies tropper.
AS Roma vandt ligeledes sin første kamp i Champions League, men siden da har resultaterne ikke været de bedste. To point er det blevet til i tre ligakampe, og otte mål er blevet lukket ind. I weekendens møde med Inter måtte Roma spille med ti mand i over en time, da Ludovic Guily blev udvist efter blot 28 minutter. Det kan have svækket romerne, som måtte se sig besejret 1-4 af de italienske mestre. Med andre ord skal der gå noget helt galt, hvis ikke United får fuldt udbytte mod Roma.
Bedst som det så allerlysest ud på skadesfronten har van der Sars skade kastet en enorm skygge. Andetvalget på målmandsposten, Ben Foster, sidder ligeledes ude med en skade, men heldigvis er United i besiddelse af en særdeles kompetent tredjekeeper, Tomasz Kuszczak.
Skribentens bud på kampens udfald
Alt peger på hjemmesejr. Roma har haft et hårdt program og har ikke haft resultaterne med sig. Det modsatte er tilfældet for United, som vinder alle kampe, selv de hvor spillet ikke er prangende. Manchester United 2-0 AS Roma.
Sandsynlig startopstilling
Kuszczak
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Carrick – Scholes – Giggs
Rooney – Tévez
Uniteds trup: Kommer senere…
Romas trup: Kommer senere…
Seneste kampe
Indbyrdes
10-4-07 United 7-1 Roma
4-4-07 Roma 2-1 United
United
Birmingham 0-1 United
United 0-2 Coventry
United 2-0 Chelsea
Sporting 0-1 United
Everton 0-1 United
Roma
Roma 1-4 Inter
Fiorentina 2-2 Roma
Roma 2-2 Juventus
Roma 2-0 Dynamo Kiev
Reggina 0-2 Roma
Historie
Kampe: 2
United-sejre: 1
Roma-sejre: 1
Uafgjorte: 0
Odds
United 1,72
Uafgjort 3,38
Roma 5,05
Skader
Manchester United
E Van der Sar Ankle/Foot Injury no return date
M Silvestre ACL Knee Injury Mar 08
D Fletcher Knee Injury no return date
O Hargreaves Thigh Muscle Strain 2nd Oct 07
G Neville Thigh Muscle Strain 2nd Oct 07
B Foster ACL Knee Injury Dec 07
P Ji-Sung Knee Injury Jan 08
TV
TV 3+
Madsens Corner
Manchester United har mødt AS Roma 2 gange i Europa Cup kampe
Det er blevet til en sejr og et nederlag. Målscoren er 8-3.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE BANE MÅLSCORER
4 4 2007 Roma - 1-2 EC 77,000 Stadio Olimpoco Rooney1
10 4 2007 Roma 7-1 - EC 74,476 Old Trafford Carrick2 Smith1 Rooney1 Ronaldo2 Evra1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 7- 1 74,476
UDE 1 1 1- 2 77,000
ialt 2 1 1 8- 3 151,476
Bliver en super spændende kamp.
Roma vil med garanti gøre alt for at undgå endnu en ydmygelse. Det tror jeg dog heller ikke kommer til at ske. Vi er på hjemmebane, så vi skal vinde. Vi er oppe mod gruppens sværeste modstander, så kan vi knække dem er vi rigtig godt i gang med Champions League.
Tror vi vinder en smal sejr. Måske 1-0?
United DK
30-09-2007, 16:12
Kuszczak
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Rooney - Saha
Mon ikke det bliver en kamp som den i april? Det tror jeg, og derfor gentager vi 7-1 sejren.
Jeg har lidt bange anelser omkring denne kamp .. Håber vi vinder, men det bliver umådeligt svært !
Håber vi stiller sådan op:
Ronaldo - Hargo - Scholes - Rooney
--------Tevez - Saha----------
Dog tror jeg ikke Fergie tør at stille så offensivt, med både Rooney og Ronaldo på kanterne, som ekstremt offensive.
Men med denne opstilling vinder vi mindst 3-0 :)
2-0 til United.. Mon ikke Tevez putter en enkelt eller 2 ind..
Rex_Hunt
30-09-2007, 17:28
Vi spiller 0-0 hvilket er et fint resultat.
Opstilling:
Kuz
Brown-Vidic-Rio-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Hargo-Giggs
Rooney
På papiret står giggs sikkert som hængende bag rooney og hargo som kant. Men mit git er at han ryger ned på kanten, så vi får en virkelig stærk central midt. Så blir det rooney og ronaldos opgave at løbe kontra.. Og Carrick og scholes der får lov at lægge sukker-baalerne!
Så bliver det et gensyn med Roma, hvilket jeg har glædet mig til lige siden det blev offentligjort, at vi var i pulje med dem. 7-1 sker næppe igen. Alligevel vil det være sjovt, hvis vi hurtigt fik en kasse eller to ind, så de får flashback til kampen i April. Jeg tror vi på at vi vinder, og spiller god omgang fodbold samtidig. Vi kommer foran med Rooney og så lukker Saha den sidste pind. Manchester United 2-1 Roma.
TK
Rooney - Saha
bænk: Heaton, Pique, O'Shea, Hargreaves, Anderson, Giggs, Tevez
God kamp.
Enig med United DK og Dines..
Kuszczak
Rooney - Saha
Giggs ud -- Nani ind... Giggs har spillet skidt i år, og dette kulminerede i går mod Birmingham, hvor han stod til dumpekarakter...
Lad Tevez komme ind i halvlegen, for enten Nani, Rooney eller Saha..
Syntes vi skal vente med Hargreaves skadescomeback, med mindre vi kommer foran..
Uha da da, en dejlig kamp det bliver :D
- Meeeen, hvis vi skal have forhåbninger om at vende mod en revanchetørstigt roma-hold, så skal Giggs ikke være på den bane her. Hvis du ikke kan klare dig imod middelmådige engelske hold, så skal man slet ikke have forhåbninger at vi vinder kampen prangende. Giggs skal væk, have 3-4 kampes pause og derefter kan man tage stilling til om manden overhovedet er psykisk og mental stærk nok til topkampe. For i denne sæson er jeg mere end skuffet over en så ringe præstationer gang på gang af ham.
PIG
Ronaldo - Hargo - Carrick/Scholes - Nani
Tevez - Saha
Bænk : Heaton, Pique, O'Shea, Anderson, Rooney, Carrick/Scholes, Eagles
3-0 : Tror vi har mentaliteten til at vinde overbevisende, og tror på Ronaldo som første målscorer og vi derefter får selvtillid og viser takter på det offensive spil vi er så kendt for.. Håber jeg :)
VDS:
Kuszczak
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Nani
Rooney - Saha
Bænk: Heaton, Pique, O'Shea, Anderson, Carrick, Eagles, Tevez
Glory Man United
01-10-2007, 11:10
Tror Saha får chancen!
PIG
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Rooney - Saha
Bænk: Heaton, Pique, O'Shea, Anderson, Nani, Hargo, Tevez
Glory Man United
01-10-2007, 11:35
:confused:
Tror bare han copy/pastede og glemte at slette VDS :lolol:
Kuszczak
Rooney - Saha
Tror vi vinder - specielt når vi er på hjemmebanen - dog tror jeg det bliver en smal sejr på 1-0, som vi har set så mange gange tidligere i denne sæson!
Glory Man United
01-10-2007, 12:18
Kuszczak
Rooney - Saha
Tror vi vinder - specielt når vi er på hjemmebanen - dog tror jeg det bliver en smal sejr på 1-0, som vi har set så mange gange tidligere i denne sæson!
I Giggs-tråden lovpriser du ham...og så smider du ham af til fordel for urutinerede Nani, som ikke engang var på bænken igår, tsk tsk :)
------------Tomasz-------------
Brown-----Rio------Vidic-----Evra
Ronaldo---Scholes--Carrick---Giggs
--------------Tevez------------
--------------Rooney-------------
Heaton, Pique, O`Shea, Hargreaves, Anderson, Saha, Nani
Eftersigende skulle Vidic og Brown ikke have trænet med i dag, efter at have fået nogle knubs mod Birmingham.
Dog tror jeg ikke Fergie tør at stille så offensivt, med både Rooney og Ronaldo på kanterne, som ekstremt offensive.
Håber godt nok ikke vi stiller sådan op! En ting er at opstillingen er meget offensiv som du også selv påpeger, men at stille op uden målmand er nok lige lidt for optimistisk:titte:
Jeg er overbevist om at United vinder kampen, men Roma vil på ingen måde lade sig ydmyge igen. Tror vi kører en 3-1 sejr hjem:)
Bortset fra målmandsposten og venstrekanten stiller United i stærkeste opstilling:
Kuz
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Tevez - Rooney
Håber ikke min opstilling passer, da jeg hellere ser Nani i stedet for Giggs, som (igen) spillede piv ringe i Birmingham.
Glory Man United
01-10-2007, 14:11
Antager du har glemt O´Shea....der mangler i hvert fald en keeper :lolol:
Danielsen
01-10-2007, 14:19
Det ser ud til Hargreaves bliver klar: http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1018031_hargreaves_set_for_roma
Jeg tror på denne opstilling:
Kuzc.
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Hagreaves-Giggs
Rooney-Saha
Jeg tror, den bliver 1-1 Roma (specielt Totti), vil ha' hävn, så jeg tror de score....men det gör vi jo også ;)
God kamp til alle...og for jer der kommer på Grisen, så ses vi dér :juhuuuu:
Glory Man United
01-10-2007, 14:24
Opstilling:
Kuz
Brown-Vidic-Rio-Evra
Rooney
På papiret står giggs sikkert som hængende bag rooney og hargo som kant. Men mit git er at han ryger ned på kanten, så vi får en virkelig stærk central midt. Så blir det rooney og ronaldos opgave at løbe kontra.. Og Carrick og scholes der får lov at lægge sukker-baalerne!
Æææææh vi spiller på hjemmebane! uafgjort er jo ikke katastrofalt, men udgangspunktet må 3 points. Og din 4-5-1 opstilling tror jeg dermed heller ikke på
schousboe9
01-10-2007, 14:44
Opstilling:
Kuz
Brown-Vidic-Rio-Evra
Rooney
Arh, jeg tror nu heller ikke det bliver SÅ defensivt. En 4-5-1 kan seføli hurtigt blive 4-3-3. men alligevel...
Jeg tror Fergie vil lægge offensivt ud og få en forholdsvis hurtig scoring, for at lægge en dæmper på nerverne. Desuden tror jeg, han vil spille samme system som i den tilsvarende kamp sidste sæson:
------------POG------------
Brown----Rio---Vida----Evra
----------------------------
Carrick--Hargeaves--Scholes
----------------------------
Ronaldo--------------Rooney
------------Saha------------
Bænk: Heaton, O'Shea, Gibson, Anderson, Nani, Giggs, Tevez
Jeg tror, den bliver 1-1 Roma (specielt Totti), vil ha' hävn, så jeg tror de score....men det gör vi jo også ;)
Tja, sidst ville han have, at Fergie aldrig mere skulle glemme hans navn :D
schousboe9
01-10-2007, 15:01
Det gør han nok heller ikke:
"Totti!? Var det ikke ham, der var anfører for de spaghetti'er vi tævede 7-1!?":lolol:
Glory Man United
01-10-2007, 15:03
ja....og han er jo heller ikke glemt af SAF nu! For det var en af SAFs største aftener :D
Iøvrigt fatter jeg ikke de her defensive opstillinger (om det så er 4-5-1 eller 4-3-3). Det skal da være 4-4-2, som vi er bedst til....og så fuld fart frem :juhuuuu:
Martinsen
01-10-2007, 16:12
TK
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs
Rooney-Saha
vi vinder 2-1 Rooney og Saha laver en hver
Danielsen
01-10-2007, 16:14
Iøvrigt fatter jeg ikke de her defensive opstillinger (om det så er 4-5-1 eller 4-3-3). Det skal da være 4-4-2, som vi er bedst til....og så fuld fart frem :juhuuuu:
Hört! No more bull shit!! "Rocking"
ChristianR
01-10-2007, 17:36
Kusse
Brown-Vidic- Ferdiand-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Nani
Rooney-Saha
I mine øjne kan forsvaret vel ikke rigtig diskuteres. På midtbanen er det vel kun venstrekanten, der kan være tvivl om, men efter et par dårlige kampe af Giggs synes jeg Nani fortjener en chance. I angrebet mener jeg, at vi i alle sæsonens første kampe har bevist, at vi mangler Saha. Jeg mener derfor, han SKAL starte inde. Ser helst Rooney sammen med ham, men Tevez i stedet for Rooney ville jeg også kunne leve med.
Der er kun et problem med Tevez, og det er at han konstant vil ligge på midtbanen.
Så jeg vil starte med Rooney og Saha oppe foran. Nani fortjener chancen på midtbanen, nu når Giggs er lidt skidt for tiden. Det er kun fair.
Jeg ville bestemt ikke have det godt med en uafgjort.. nu er vi kommet så godt igang, med udesejren i CL og derfor skal vi også vinde ALLE vores hjemmekampe så vi går sikkert videre.. desuden skal vi også holde dem fra at score på udebane, så jeg regner med en 2-0 sejr.. men 1-0 kan også gøre det..
Ifølhe uniteds hjemmeside er Vidic og Brown tvivlsomme, hvilket betyder at O´shea og Pique vil erstatte dem... Har nu aldrig været fan af O´shea på backen, men på hjemmebane synes jeg som regel han leverer varen uanset hvor han spiller - Pique er god nok til at gå ind istartopstillingen, og det kunne være fedt at se ham i aktion.
Kuszchak
O´shea-Rio-Pique-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs
Tevez-Rooney
Håber at Nani og Anderson får lov til at komme ind i kampen, så de kan vise deres talent.
desuden skal vi også holde dem fra at score på udebane,
skal vi ikke vente med det krav til knald eller fald kampene hvor det betyder noget hehe
Ifølhe uniteds hjemmeside er Vidic og Brown tvivlsomme, hvilket betyder at O´shea og Pique vil erstatte dem...
Jeg tror nu nok, at Vidic og Brown skal spille. Mon ikke det er det sædvanlige medielir op til en vigtig kamp, hvor de forskellige klubber forsøger at sætte spekulationer i gang hos modstanderen? Lad os håbe det.:)
Ærgeligt hvis Brown og især Vidic må udgå med skadet.. Håber vi kommer til at se Pique og Johnny i aktion hvis de ikke kan spille..
Vil da være spændende at se Pique i kamp på højeste niveau...Håber han viser sit værd hvis han får chancen..
Roma-ftw
01-10-2007, 21:12
Så er jeg tilbage! :skaaal:
Håber på en god kamp i morgen! :)
Så er jeg tilbage! :skaaal:
Håber på en god kamp i morgen! :)
hehe ja... i har jo en ravanache til gode :D, men i skal nok få kamp til stregen.. Tror os det blir en fed og underholdende kamp..
Roma-ftw
01-10-2007, 21:23
Hva snakker du om?
Som det ser ud lige nu er jeg sgu bare glad hvis vi kan undgå ydmygelse. Vores forsvar har været pure shit i de sidste kampe.
Hva snakker du om?
Som det ser ud lige nu er jeg sgu bare glad hvis vi kan undgå ydmygelse. Vores forsvar har været pure shit i de sidste kampe.
Og med en united-offensiv i forrygende form kan man kun gisne om resultatet
Jeg har lavet den fuldstændig sindsyge fejl at planlægge noget andet på en Cl aften.. Jeg skal til ultimate stævne med mit gymnasie i tørring 8aner ikke hvor det er). Men jeg tror ikke de har noget tv. så jeg kommer med en bøn til en eller anden utrolig venlig sjæl som kan sende mig lidt mere scoringer - bare sådan i halvlegen hvordan vi har spillet(: Håber virkelig der er nogen som har mulighed for det? - Mit nummer er 22 40 41 70. På forhånd tak
PerRonaldo
01-10-2007, 23:49
Og med en united-offensiv i forrygende form kan man kun gisne om resultatet
Det er vel ironisk ment..
Jeg har fulgt med i for romas seneste kampe og de ser ikke særlig skræmmende ud. Men det har vi jo heller ikke gjort, så det bliver en smal sejre til os eller uafgjort.
Det er vel ironisk ment..
Havde tænkt mig om at spørge om det samme :P
Don Kafai
01-10-2007, 23:59
United har kun i een kamp lavet mere end 1 mål i år, så mon ikke at en "ydmygelse" er udelukket.
Dog kunne det være rart med en 7-1 sejr der sætter gang i United-offensiven. Men jeg tror nu det bliver en meget lige kamp, som bliver afgjort med +-1 mål.
TK
Oshea-Rio-pique-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs
Tevez-Saha...
Tror Rooney starter ude.. ved ikke hvorfor , men har en fornemmelse af at han prøver Saha med tevez, pga. rooneys dårlige kampform.. men ja :D
1-0 : Rio Ferdinand!
Aquarium
02-10-2007, 05:35
synes der mangler noget i optakten....
http://youtube.com/watch?v=jscC_8RS2PQ
skal vi ikke vente med det krav til knald eller fald kampene hvor det betyder noget hehe
Hehe.. jo det kan du self have ret i.. Kludrede rundt i det..
Hehe.. jo det kan du self have ret i.. Kludrede rundt i det..
det kan jo ske :Bouncing:
Man kunne forresten ligge en lille hæderlig vinkel på uniteds spillestil pt. Måske er de i virkeligheden gået over og kæmpe for at folk bliver lidt mere miljøbevidste, og går selv forrest ved at sørge for at modstanderne ikke skal spilde energi ved at vaske målmandens tøj. Egentlig en meget sød tanke af united.
Jeg satser nok på en 2 - 0 sejr. Det har vi jo med at gøre mod de store hold:lolol: Men igen - hvis der er en venlig sjæl derude må i meget gerne opdatere mig på 22 40 41 70. For har som sagt ikke mulighed for at se kampen. På forhånd tak
Glory Man United
02-10-2007, 07:50
Jeg satser nok på en 2 - 0 sejr. Det har vi jo med at gøre mod de store hold:lolol: Men igen - hvis der er en venlig sjæl derude må i meget gerne opdatere mig på 22 40 41 70. For har som sagt ikke mulighed for at se kampen. På forhånd tak
22 40 41 70?? Ok for lige dating.dk til at opdatere dig :lolol:
schousboe9
02-10-2007, 08:28
Haha, hva' sker der for romerne!? Eller rettere, hvad skete der?? De bad Ronaldo om nåde i sidste kamp ved 6-0!! :D
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26398
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=59166
Dét er satme god humor!! :lolol: :Bouncing: :juhuuuu:
Glory Man United
02-10-2007, 08:34
Haha, hva' sker der for romerne!? Eller rettere, hvad skete der?? De bad Ronaldo om nåde i sidste kamp ved 6-0!! :D
Tvivler på Ronaldo har sagt det op til denne kamp...sgu da noget der tirrer romerne yderligere...men ja ellers ret sjov :)
United DK
02-10-2007, 08:46
Jeg sagde engang noget lignende, til en direkte modspiller, der fuldstændig kørte rundt med mig. Han lavede 6 mål, og vi tabte 14-0. :o
Glory Man United
02-10-2007, 09:54
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7690
"Den første kamp generede så mange kontroverser. United profiterede af denne konsekvens til at lave en total uretfærdig atmosfære mod os. United fortjente at vinde, men nogle af deres spillere udnyttede denne suverænitet. Vi ser dette som en mulighed for revanche. jeg har aldrig lidt så meget på en fodboldbane som den dag sidste sæson," udtaler Panucci.
Fatter ikke helt artiklen :confused: Hvad præcis udnyttede vi? At deres målmand f.eks. ikke måtte tage med hænder? :D
tror ikke der e så mange der lige ka tolke ham :D
en skuffet italiener er vel bare konklusionen...
The first match generated so much controversy. United then profited from these circumstances by doing all they could to create a totally unjust atmosphere against us. United deserved to win, but some of their players abused this superiority. We see this as an opportunity to exact revenge. I have never suffered on the field like I did that day last season."
Hvorfor skulle man ikke udnytte at man spiller op til sit allerbedste? fatter ikke helt denne italienske tudeprins :D
man.utd25
02-10-2007, 17:10
tror vi vinder 3-0 ronaldo laver 2 mål og tevez laver 1:)
roma har lige tabt 1-4 til inter, og nu er de tilbage i manchester tror ikke der skal meget til før de knækker.
man.utd25
02-10-2007, 17:17
hmm synes jeg kan se at roma har 4 skader, de 2 af dem er sikker mens de andre 2 er i tvivl om de er med i aften:) ser godt ud
Martinsen
02-10-2007, 17:20
grotesk udtalelse uden nogen som helst form for mening fra Panucci. Det er kun til at grine af, men når det så er sagt er jeg faktisk lidt tosset over Ronaldos udtalelse. Den slags kan man lige så godt holde for sig selv, nu skulle det ikke undre mig at Ronaldo får en lille hilsen, fra enten De Rossi eller Mexes de har ihvertfald typerne til det. Så ikke en særlig klog udtalelse fra Ronaldos side efter min mening.
man.utd25
02-10-2007, 17:36
grotesk udtalelse uden nogen som helst form for mening fra Panucci. Det er kun til at grine af, men når det så er sagt er jeg faktisk lidt tosset over Ronaldos udtalelse. Den slags kan man lige så godt holde for sig selv, nu skulle det ikke undre mig at Ronaldo får en lille hilsen, fra enten De Rossi eller Mexes de har ihvertfald typerne til det. Så ikke en særlig klog udtalelse fra Ronaldos side efter min mening.
det hele er jo taget fra hans bog, så kan man jo begynde at bedømme om det er et dårlig tidspunkt at den er udkommet på ggg..
det er sådan jeg har forstået det hele
Martinsen
02-10-2007, 18:05
det hele er jo taget fra hans bog, så kan man jo begynde at bedømme om det er et dårlig tidspunkt at den er udkommet på ggg..
det er sådan jeg har forstået det hele
okay jeg har bare helt blind troet, at det var noget han gik ud i medierne for at nævne
man.utd25
02-10-2007, 18:14
okay jeg har bare helt blind troet, at det var noget han gik ud i medierne for at nævne
nej det er taget ud fra hans nye bog er jeg ret sikker på:)
Frygter da virkelig hvis vi mangler VDS vida og wes.. ikk så fedt!!
man.utd25
02-10-2007, 18:29
der er noget der siger mig at vida og wes bliver klar:) håber det
Flax_Generous
02-10-2007, 18:38
Vi ses på Den Glade Gris om lidt. Lad det blive endnu en kæmpe fest mod Roma!
7-0!
Nej absolut ikke fedt.. men hvis de virkelig ikke er med, selvom jeg tror de er, så stoler jeg meget på pique, og jeg ved at o'shea kan gøre det godt..
Vi ses på Den Glade Gris om lidt. Lad det blive endnu en kæmpe fest mod Roma!
7-0!
Lad os nu holde os til traditionerne og sige 7-1 :D
Holmskov
02-10-2007, 19:08
Holmskov er nervøs. :D
Tror på en 2-0.
Håber Vidic og Brown er med. Og så håber jeg Hargreaves kommer på banen. Manden er fantastisk.
Holmskov er nervøs. :D
Tror på en 2-0.
Håber Vidic og Brown er med. Og så håber jeg Hargreaves kommer på banen. Manden er fantastisk.
Jeg syntes Holmskov tit er nervøs.. jeg tror på vi klarer den her.. selv med vds, Vidic og brown ude, har vi stadig et kanon hold der bør kunne klare det mod et for øjeblikket svagt roma hold..
Gad vide hvilken "tifo" vi har på stadion idag?? gad vide om det er noget med 7-1???:devill:
Holmskov
02-10-2007, 19:18
Jeg syntes Holmskov tit er nervøs.. jeg tror på vi klarer den her.. selv med vds, Vidic og brown ude, har vi stadig et kanon hold der bør kunne klare det mod et for øjeblikket svagt roma hold..
Gad vide hvilken "tifo" vi har på stadion idag?? gad vide om det er noget med 7-1???:devill:
Det er for færdeligt. :D
Holdet er rigtig stærkt i dag imo. Brown og O'Shea ser jeg ikke den store forskel på, og det er godt at Vidic er blevet klar igen. Formsvage Giggs på bænken, mens Nani er blevet valgt. Giggs er måske også bedre når Roma spillerne er trætte ved 60-65 min, at sætte ham ind med hans rutine. Derudover spiller Saha sammen med Rooney, og kan de finde samarbejdet tilbage fra sidste sæson ser det lovende ud. Jeg tror på sejr.
Rigtig stærkt hold imo! at Brown er skadet og Johnny starter ind, gør ikke den store forskel, ligsom at jeg heller ikke tror at Giggs kontra Nani gør den store forskel - og så synes jeg at det er rigtig godt at Saha starter inde, så han kan scorer nogle mål!
Come on United!
Hvor er det godt at se Saha i start opstillingen.. Og Nani erstatter Giggs, tror det er vigtigt vi har hurtige kanter idag, ikk fordi Giggs ikk er hurtig men kampen mod birmingham var ikk den bedste fra hans side, tror saha viser sig at være et klogt valg i aften!! Rigtigt stærkt hold.. Er bare lidt nervøs for ham Kuz i målet, men han har jo vist han kan!!
Samme her. Min nervøsitet går på om TK kan klare det, og om det gør forsvaret usikker med en ny mand, der gør tingene på en anderledes måde. Sidste sæson var han nåde usikker, men i lørdags havde han nogle gode redninger. Kom så United!
at jeg heller ikke tror at Giggs kontra Nani gør den store forskel
Det håber jeg sandelig det gør. Giggs har været ekstremt ringe de seneste par kampe. Nani skal næsten save begge sine ben af, hvis ikke han skal kunne gøre det bedre.
Det håber jeg sandelig det gør. Giggs har været ekstremt ringe de seneste par kampe. Nani skal næsten save begge sine ben af, hvis ikke han skal kunne gøre det bedre.
Ja, det er rigtig nok - men tænkte på, hvad vi har set ham tidligere (bl.a. sidste kamp mod Roma), for tror ikke at Giggs er gammel og udtømt - og jeg tror han nok skal komme tilbage igen!
SÅDAN Giggs er skrottet :D så vinder vi:)
Hvorfor fanden har Bjarne Goldbæk lige kaldt Scholes for en Defensiv midtbane?
(woohoo, Doni har har tyndskid ;) ... egentlig synd, har var ret flink mod os sidst)
ChristianR
02-10-2007, 20:08
Saha inde er perfekt! Vil også stadig mene det er et smart træk med Nani, og jeg mener ligesom mange andre heller ikke, at vi er særligt svækkede på højre backpladsen. Med midlerne, der er til rådighed havde jeg gjort præcis det samme som Fergie!
schousboe9
02-10-2007, 20:09
SÅDAN Giggs er skrottet :D så vinder vi:)
Dét kan du da ikk' mene?? Godt nok har han været under niveau på det seneste, men alligevel??
Men misforstå mig nu rigtig, er også meget glad for at se Nani på venstrekanten!"Rocking"
ChristianR
02-10-2007, 20:09
Hvorfor fanden har Bjarne Goldbæk lige kaldt Scholes for en Defensiv midtbane?
(woohoo, Doni har har tyndskid ;) ... egentlig synd, har var ret flink mod os sidst)
Måske fordi Scholes sandsynligvis vil ligge i en mere defenssiv rolle end de to kanter, som han blev nævnt sammen med.
Martinsen
02-10-2007, 20:13
fin opstilling! glæder mig til at se O´shea på højreback, mener ihvertfald han er på højde med Brown på den position.
er også glad for at se Saha på toppen! men det burde måske have været ved siden af Tevez, da Rooney ikke har været specielt imponerende
Jeg har fornemmelse at Roma spillerne hor store frygt inden i deres hoveder ...
Det blir en spændende aften.
ham bjarne er så pisse dum at høre på synes jeg. Vidste tydeligvis ikke hvem nogle af spillerne var, og så det med at TK bliver så stort et problem..den forsvarskæde (med undtagelse af o'shea) har lukket 2 mål ind på 8 kampe..usikkerhed tror jeg sgu ikke der er.
Spændende tevez er på bænken, og saha foretrækkes..tror jeg er en fordel mod det forsvar, især fordi der ikke er to så ens typer på holdet.
Og så er det også nice, at vi har købt endnu en skadesfugl til £17mio. Hargo ikke en gang på bænken.
Rooney skal nok komme igang i aften.. Og tevez er en trumf i aften..
Kanon opstilling, o'shea ser jeg ikke som en decideret svækkelse.. PIG er jeg lidt mere nervøs for og jeg tror at roma vil presse meget på hvor at teste ham.. men nu kan vi jo gøre det samme nu hvor de står i samme situtation, og jeg tror vi har midlerne til det nu hvor saha starter inde.. og nani inde.. det har jeg ventet på.. og hold da kæft for en bænk.. det må være en af verdens bedste hvis vi også startede i ideal opstillingen med VDS på mål og neville på kant.. den eneste der mangler er Hargo, men ham ser jeg mere betydning hos i udekampene.. den her vinder vi.. GGMU
Grineren at deres keeper lig har meldt sig syg med dårlig mave...Nåh ja. han er så bange for kuglerne brager ind bag ham så han får tyndskid
Måske fordi Scholes sandsynligvis vil ligge i en mere defenssiv rolle end de to kanter, som han blev nævnt sammen med.
Hvilket ikke gør ham til en direkte defensiv spiller som det blev understreget. Men ja, selvfølgelig. Siger jo sig selv. Kunne bare ikke lide definitionen der blev givet af ham.
jawharacoralia
02-10-2007, 20:24
nogeg der ved om man kan hoere kampen paa manutd.radio??
ChristianR
02-10-2007, 20:25
Hvilket ikke gør ham til en direkte defensiv spiller som det blev understreget. Men ja, selvfølgelig. Siger jo sig selv. Kunne bare ikke lide definitionen der blev givet af ham.
Nejnej, Point taken. Synes nu også umidelbart det lød forkert. Forsøgte bare at sætte mig lidt ind i Goldbæks tankegang. Men synes nu heller ikke at alt det, han siger er så smart.
ChristianR
02-10-2007, 20:28
Hahaha... Undskylder meget, hvis jeg er den eneste med så plat en humor, men hørte lige Schmeichel sige noget, der i mine øjne godt kunne misforståes:
"Ferguson ber jo bare om at få en spiller, og så er det altså adminstrationens opgave, at give ham denne spiller"
Haha"Rocking" Ej, undskyld. Måtte bare ud med den.
Hahaha... Undskylder meget, hvis jeg er den eneste med så plat en humor, men hørte lige Schmeichel sige noget, der i mine øjne godt kunne misforståes:
"Ferguson ber jo bare om at få en spiller, og så er det altså adminstrationens opgave, at give ham denne spiller"
Ha ha hørte det også tænkte på det samme.. han tænker ikk på andet..
Undrede mig lidt over at de slet ikke nævnte at TK stod i længere perioder af sidste sæson da VDS var skadet - det er jo ikke ligefrem en ny målmand forsvaret har bag sig. Han fik så vidt jeg kan se på manutd.com 16 kampe i sidste sæson og vi røg ikke ud af hverken CL eller FAC - og vi tabte heller ikke mange point i ligaen - mens han stod.
Undrede mig lidt over at de slet ikke nævnte at TK stod i længere perioder af sidste sæson da VDS var skadet - det er jo ikke ligefrem en ny målmand forsvaret har bag sig. Han fik så vidt jeg kan se på manutd.com 16 kampe i sidste sæson og vi røg ikke ud af hverken CL eller FAC - og vi tabte heller ikke mange point i ligaen - mens han stod.
de ved det jo ikke =)
schousboe9
02-10-2007, 20:39
HAHA!!:lolol: Dén fangede jeg sku ikke engang!! Men de sagde også en gang noget lignede på tv2 Sport:
"Rigtig flot at spydspidsen får spillet den af på den måde." :D
Tænk, tast, tal!
jawharacoralia
02-10-2007, 20:42
Er Der Nogender Ved Om De Sender Kampen Paa Manutd Radio???
HAHA!!:lolol: Dén fangede jeg sku ikke engang!! Men de sagde også en gang noget lignede på tv2 Sport:
"Rigtig flot at spydspidsen får spillet den af på den måde." :D
Tænk, tast, tal!
nej fangede den heller ikke
men dit citat er dog svær at komme udenom :lolol:
schousboe9
02-10-2007, 20:43
Er Der Nogender Ved Om De Sender Kampen Paa Manutd Radio???
Det gør de vel, de sender som regel ALLE kampe via radio.
Dét kan du da ikk' mene?? Godt nok har han været under niveau på det seneste, men alligevel??
Men misforstå mig nu rigtig, er også meget glad for at se Nani på venstrekanten!"Rocking"
altså vil da meget hellere have Nani på banen efter Giggs seneste sølle præstationer
Surprise!!! Ronaldo skød i muren
Hvad er der med portugiserne og deres skaller.. nani fik gerne lige nikket totti en lille en i ryggen.Så kan han lære det. Bastardo!!
Jævn første halvleg vil jeg sige!! Mangler helt klart noget mere Rooney. Og Evra skal sgu mere frem!!
Har 4 ting..
1: Hvorfor spiller scholes så dårligt.. der er intet fremad banen de første 25 minutter.. derefter er han kommet lidt bedre med.. Er hans plads ikke der hvor Anderson også spiller eller er anderson for offensiv??
2: Hvorfor fik Rossi ikke gult for den svinestreg på Ronaldo.. han kunne aldrig få bolden i den højde, men kan nemt skade når han hamrer ham lige på knæet.. SVIN..
3: Hvorfor skal Ronaldo sparke alle de frispark?? han gør det samme hver gang, lige i muren... Lad Nani eller carrick prøve.. de har begge et glimrende spark..
4: Fuck hvor er jeg glad for at Nani er inde.. han spiller virkelig godt og har været en stor force for os.. Kanon kamp..
Boooooooooooooooooooorrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiii nnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggg!
Kom nu igang United! Gider ikke skrive et langt indlæg om de problemer vi har, for gentager mig selv hver uge. Det som om vi vil bruge de første 45 min. af hver kamp til at lukke af i defensiven og så langsomt bevæge os frem. Det er så skidt. Vi mangler fuldstændig bevægelse og Saha viser sig aldrig. Det lykkedes heller ikke for Ronaldo og Rooney. Kom nu United! Vis hvad i kan..
Fuck hvor er jeg glad for at Nani er inde.. han spiller virkelig godt og har været en stor force for os.. Kanon kamp..
God finte og godt indlæg til Rooney, men udover det har han lavet mange fejlafleveringer. Måske fordi han ingen hjælp for?
Den centrale midtbane laver alt for mange pasningsfejl og dumme boldtab. Ronaldo og Nani skaber kun noget få gange i kampen.
Forsvaret viser generel sikkerhed, uden at være kyniske nok. Pig har stået fint indtil videre.
Rooney burde have haft sit spark indenfor målrammen.
Det er ikke godt nok, men synes vi sluttede af med at kontrollere kampen, så jeg er fortrøstningsfuld.
nej ser meget sløjt ud, vil også mene at Nani faktisk har været eneste gode United spiller!! kofoed, Ronaldo sparker rigtigt nok i muren, men hvor tit har vi ikke set ham pande den ind i nettet fra god afstand, han havde da et godt frispark til sidst..Men Scholes har sgu været for usynlig.. Kunne godt se Anderson springe ind på et tidspunkt!! Defensiven er ikk så skidt. O'shea skal bare tøjle mancini som jeg ser som den største trussel
2: Hvorfor fik Rossi ikke gult for den svinestreg på Ronaldo.. han kunne aldrig få bolden i den højde, men kan nemt skade når han hamrer ham lige på knæet.. SVIN..
Ja, jeg synes også de har været lidt for hårde ved Uniteds offensive spillere. Det har været helt unødvendigt farlige "tacklinger".
Og så synes jeg ikke Mancini skulle have haft frispark, dér hvor Vidic åbentbart spillede farligt spil.
nej ser meget sløjt ud, vil også mene at Nani faktisk har været eneste gode United spiller!! kofoed, Ronaldo sparker rigtigt nok i muren, men hvor tit har vi ikke set ham pande den ind i nettet fra god afstand, han havde da et godt frispark til sidst..Men Scholes har sgu været for usynlig.. Kunne godt se Anderson springe ind på et tidspunkt!! Defensiven er ikk så skidt. O'shea skal bare tøjle mancini som jeg ser som den største trussel
Det er da ikke så tit vi ser Ronaldo score på frispark? Han får den stort set aldrig indenfor målrammen. Det er mig en gåde, at han er vores frisparkstager, når vi har Nani, Rooney, Scholes, Carrick (osv.), der har glimrende sparketeknik.
Anderson har intet vist endnu, og det vil være et alt for stort sats, at sætte ham ind i stedet for Scholes.
Totti er pisseirriterende.
Det er da ikke så tit vi ser Ronaldo score på frispark? Han får den stort set aldrig indenfor målrammen. Det er mig en gåde, at han er vores frisparkstager, når vi har Nani, Rooney, Scholes, Carrick (osv.), der har glimrende sparketeknik.
Anderson har intet vist endnu, og det vil være et alt for stort sats, at sætte ham ind i stedet for Scholes.
Totti er pisseirriterende.
Totti er bare grim og dum..
Ja han HAR hamret den i nettet mange gange, men ikke i de seneste MANGE kampe.. Derfor syntes jeg vi skal lade en anden prøve.. desuden virker scholes meget som en spil-station idag og ikke som en off. midt.. han spiller den konstant tilbage.. i det hele taget spiller vi alt for meget tilbage og vi mangler det pres fra sidste kamp som Smith lagde..
Ja, jeg synes også de har været lidt for hårde ved Uniteds offensive spillere. Det har været helt unødvendigt farlige "tacklinger".
Og så synes jeg ikke Mancini skulle have haft frispark, dér hvor Vidic åbentbart spillede farligt spil.
Præcis.. han var på bolden først og rør stort set ikke Mancini.. og ja der har været ale for hårdt spil fra roma's side.. Lad os nu rive dem rundt i anden halvleg og lad tevez komme ind.. om det skal være for rooney eller saha ved jeg ikke da de har spillet lige skidt efter min mening..
1: Hvorfor spiller scholes så dårligt.. der er intet fremad banen de første 25 minutter.. derefter er han kommet lidt bedre med.. Er hans plads ikke der hvor Anderson også spiller eller er anderson for offensiv??
shit, nu må du sgu passe på ikke at træde på alle scholes-lovers herinde. men ja han er ufattelig ringe, der kommer jo aldrig en skid fantasi fra den centrale midtbane:(
Kom nu ind med tevez! saha skaber intet.
Kom nu ind med tevez! saha skaber intet.
Han kommer ind nu :InLove
Hvad sker der for Per Frimann? Er han til kvinde fodbold eller hvad?
jep. jeg er lidt af en spåkælling :)
Hvorfor må Cristiano ikke scorer med hælene! hvor er det ellers godt lavet!!!
1-0 Rooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooney!! !!! Fandme et flot mål!
ROOOOONEY! hvor er det smukt :D
ja tak Rooney! det var ikke et sekund for tidligt.
BLIV VED UNITED!!!
Hvor er det klasse! Flot mål. Det er jo helt kanon!
Roooooooooooooooooooooney, Roooooooooooooooooooooney, Roooooooooooooooooooooney, Roooooooooooooooooooooney, Roooooooooooooooooooooney !!!
Psst......jeg Elsker Rooney
så skift dog Scholes ud, han har endnu en gang bevist at han ikke kan sætte en fod rigtig pt. ind med Eagles!
pisse god kamp af nani. Jeg havde ikke forventet, at vi ville se ham, fra så god en side allerede nu.
Nani viste glimt i første halvleg, mens han i anden halvleg gjorde det rigtigt godt. Der er ting, der stadig skal finpudses. Måske en anelse mindre selvisk.
Rooneys mål er klart Tevez fortjeneste. Uden ham, havde Rooney aldrig fået sådan en chance.
flot af nani ja... bliver en dejlig spiller
Nani viste glimt i første halvleg, mens han i anden halvleg gjorde det rigtigt godt. Der er ting, der stadig skal finpudses. Måske en anelse mindre selvisk.
Rooneys mål er klart Tevez fortjeneste. Uden ham, havde Rooney aldrig fået sådan en chance.
Lidt ligesom Ronaldo i starten - det kommer :D men en rigtig fin kamp af Nani i dag - ligesom Tevez har gjort en rigtig god figur!
Not my face... my pretty face!! Stakkels Ronnie...
Ok kamp gutter.. tak til tevez.. han viste virkelig klassen idag....
Not my face... my pretty face!! Stakkels Ronnie...
Ha ha.
Nani eller Kusczxachk synes jeg er MOM
Dejligt med sejr. Og ganske godt med en Rooney scoring. Den var hårdt tiltrængt. Anderson gjorde i øvrigt en god figur.
Mine tre man of the match:
Pig
Nani
Tevez
Tevez spillede fantastisk da han fik chancen og Anderson fik også lige vist glimt af hans evner. Ikke en speciel god kamp fra vores side, men den skal altså også ses i lyset af at Roma stod med hele holdet på deres egen banehalvdel indtil vi scorede - og de sidste 10 minutter blev vi ekstra presset i bund fordi vi var en mand i undertal.
ja korrekt. scholes spiller ikk en dårlig kamp.. bare mere defensiv. men han gør sit arbejde flot.. Med hensyn til frispark, sandt nok at vi har så mange andre skytter.. Kunne godt være Nani skulle prøve at tage over eller tevez som vi så han gjorde i chelsea kampen!
Der er langt til finalen, men en sejr er en sejr :)
ChristianD
02-10-2007, 22:45
MoM: Ferdinand!..
Ronaldo er god på frispark langt ude fra fordi han har det underlige skud - men tæt på skal der noget mere finesse til.
MoM: Totti
(sorry, men har gjorde det sgu lidt bedre end nogen af vores drenge)
schousboe9
02-10-2007, 22:49
Solid præstation IMO. For det meste spilstyrende, og en dejlig tålmodighed i opspillet. Venter på chancen og tager den når den byder sig. Italienske hold kan (som regel) godt dække op, så det kan vel ikke overraske, at vi ikke vaddede i chancer i aften?
Anderson fik vist rigtig gode takter, så nu ka' det være kritikerne lukker for en stund! Og Tevez, den dejlige dreng, en ægte terrier! Ligger konstant og stresser dem i deres opspil og er oven i købet pissefarlig når vi selv har bolden!
Tillyk med sejren, alle sammen! :)
United DK
02-10-2007, 22:50
Igen spiller vi skidt, men får tre point. Måske vi skal tabe, før der sker noget?
Jeg er dog naturligvis, glad for sejren.
Flot kamp af drengene, nu er det heller ikke de nemmeste modstandere vi havde med at gøre. En 1-0 sejr er også udmærket.
Karakter - 13-skalaen
TK, 8 - havde ikke så vanvittig meget at lave, men fik reddet det, han skulle.
O'Shea, 8 - spillede overraskende godt. Han er en rigtig god spiller, der ikke klager, men gør, hvad der bliver sagt.
Vidic og Rio, 10 - samme karakter, da de er så evig kølige i det midterforsvar. De lavede vidst en eller to fejl, men det er vel normalt. Ingen kan spille en fejlfri kamp.
Evra, 9 - godt med i offensiven, og fik egentlig tryllet lidt rundt nede i forsvaret.
Ronaldo, 10 - han er så vild med en bold. Han skaber chancer og får Romas forsvar på arbejde. Ærgeligt, at han måtte udgå, men det så rimelig krigerisk ud, da han havde blod over det hele. Jeg håber ikke det er noget, der kommer til at påvirke kampen mod Wigan.
Carrick og Scholes, 7 - det lyder måske lidt grovt, og der er måske andre der vil placere dem til en højere karakter, men jeg synes godt nok, at de spillede noget passivt. De turde egentlig ikke lægge de lange dybe afleveringer, hvilket er ærgeligt, da de begge kan. Og så var de ikke glade for at skyde, jeg husker lige et skud fra dem begge, men ikke noget vildt. Scholes plejer ellers at være mand for at trykke af udefra.
Nani, 8 - Fin kamp af ham, og han lægger egentlig til et 9-tal, men det må han vente med, indtil han får lidt mere ud af sine driblinger. Men han er på vej til at blive en stor spiller.
Rooney, 10 - evigt kæmpende, og så sikrer han os de tre points - og hvilket mål! Rigtig godt sat ind.
Saha, 7 - ønskede lidt mere fra ham. Han virkede ikke oplagt til kampen, men lad os håbe han får noget spilletid mod Wigan, for der tror jeg godt han kan putte en eller to kasser ind.
Indskifterne er uden for bedømmelse.
Carlos Kameni
02-10-2007, 22:53
endnu en 1-0 sejr, ikke det fedeste. Men når vi nu ikke spiller bedre for tiden, er det sgu vigtigt, at vi kan hive sejren i land alligevel - selv om det godt nok brændte på til sidst i dag.
Jeg synes Rio gjorde en god figur og i mine øjne bedste united mand.
Jeg synes faktisk at vi ser nogenlunde ud i dag - der er, som man kan se, mange bud på en man of the match, og synes faktisk at der var en del der spillede en habil kamp. Vi skal jo også tage i betragtning at vores forsvarere stod oppe omkring midtercirklen når vi angreb, hvilket vidner om et ultradefensivt Roma-mandskab.
Som jeg ser det er der indtil flere spillere der kandiderer til MoM, nemlig Nani (fed kamp da han kommer i gang), Tevez (som ændrer kampen da han kommer ind og viser arbejdsraseri) og TK på kassen, som står sikkert, opmærksomt og med hurtige reaktioner på stregen.
Af andre der gjorde det godt kan nævnes Ferdinand, Evra i glimt og Carrick, som jeg synes fordelte spillet godt og med tålmodighed.
Og så var det dejligt at se den skide 1-0 sejr, altså. Selv mod et kedeligt forsvarende Roma-hold.
endnu en 1-0 sejr, ikke det fedeste. Men når vi nu ikke spiller bedre for tiden, er det sgu vigtigt, at vi kan hive sejren i land alligevel - selv om det godt nok brændte på til sidst i dag.
Jeg synes Rio gjorde en god figur og i mine øjne bedste united mand.
Rio leverede en god indsats, men glem ikk Vidic som også viste sig godt, de har virkelig fat i alt de to.. Syntes på trods af han er indskifter idag at Tevez var vores bedste, arbejdede sten hårdt fremme som hjemme! Vandt bolde og udfordede..Flot drenge
Igen spiller vi skidt, men får tre point. Måske vi skal tabe, før der sker noget?
Jeg er dog naturligvis, glad for sejren.
Skidt??? vi kommer ikke frem til så mange chancer, men vi spiller efter min mening en godkendt kamp.. Nani er jeg positivt overrasket over.. spiller en ok 1. halvleg og en rigtig god 2.. Rooney spiller en anonym kamp.. INDTIL, tevez kommer ind.. han viste idag hvorfor han skal være fast mand istedet for saha.. uden ham havde rooney ikke scoret.. saha spillede en lorte kamp.. carrick spillede en udmærket kamp.. ronaldo ikke helt perfekt, men fik alligevel skabt en del.. Def. var mere eller mindre perfekt.. O'shea havde lidt problemer med hans mand, men ellers var de to centrale jo mere eller mindre perfekte.. evra spiller en god kamp, og får også skabt lidt offensivt.. mangler måske en lille tand fremad!!!
Scholes spiller en lorte kamp.. han spiller den hele tiden tilbage og laver et par fejlafleveringer.. og NEJ til alle jer scholes lovers.. det er ikke fordi han er gammel.. mand bliver ikke så dårlig på et halvt år.. han kan godt huske hans kanon spil i sidste sæson men det er ikke godt nok nu.. anderson kan ikke bedømmes men han lavede lidt lækkerier.. især da han var alene fremad.. PIG står en solid kamp, men er lidt nervøs, for at han ikke kan holde på bolden.. men gode reflekser og han står hvor han skal være, så han skal bare lære at holde på bolden så han ikke kommer til at give nogle dumme returbolde..
Men godkendt kamp af gutterne.. og ja "kun" 1-0 men vi lukkede stadig ikke nogen ind, og vi har 6 point efter 2 kampe i CL og ligger nummer 2 i PL.. Og rooney scorer.. det begynder at gå fremad, og det var tydeligt at se hvor meget rooney's mål betød for ham.. Lækker tirsdag..:juhuuuu:
GGMU
Den blev ikke 7-1, men den 1-0 og vi spillede en godkendt kamp - så nu er vi kommet rigtig godt fra start i CL "Rocking"
Flot kamp af drengene, nu er det heller ikke de nemmeste modstandere vi havde med at gøre. En 1-0 sejr er også udmærket.
O'Shea, 8 - spillede overraskende godt. Han er en rigtig god spiller, der ikke klager, men gør, hvad der bliver sagt.
Ronaldo, 10 - han er så vild med en bold. Han skaber chancer og får Romas forsvar på arbejde. Ærgeligt, at han måtte udgå, men det så rimelig krigerisk ud, da han havde blod over det hele. Jeg håber ikke det er noget, der kommer til at påvirke kampen mod Wigan.
Carrick og Scholes, 7 - det lyder måske lidt grovt, og der er måske andre der vil placere dem til en højere karakter, men jeg synes godt nok, at de spillede noget passivt. De turde egentlig ikke lægge de lange dybe afleveringer, hvilket er ærgeligt, da de begge kan. Og så var de ikke glade for at skyde, jeg husker lige et skud fra dem begge, men ikke noget vildt. Scholes plejer ellers at være mand for at trykke af udefra.
Rooney, 10 - evigt kæmpende, og så sikrer han os de tre points - og hvilket mål! Rigtig godt sat ind.
Jeg er faktisk uenig i de karakterer du har givet ovenstående spillere - O'Shea synes jeg kom noget til kort i højresiden, især da han stod overfor Mancini. Var sgu ikke Johnnys fortjeneste at Mancini faldt ud af kampen.
Ronaldo til et 10-tal?? Du skriver også at Nani "kun" får 8 fordi hans driblinger lykkedes sjældent - sådan så jeg faktisk også Ronaldo i dag - ja, han er konge med en bold, men kan ikke rigtigt se hvad han fik ud af det i dag, udover den lille flænge ved øjenbrynet.
Men Carrick og Scholes, dem synes jeg faktisk du forklejner en del - Scholes spillede en defensiv rolle, dvs. at han ikke er den der skal skabe spillet, men rydde op - noget han gjorde udmærket. Carrick synes jeg var god til at flytte bolden tålmodigt, få skiftet side og faktisk viste lidt overblik i stedet for bare hovedløst at banke på mål. Og lange dybe afleveringer? Jeg kan tælle mindst 5 situationer hvor Carrick lagde en dyb aflevering til eks. Nani. Scholes skød så vidt jeg ved også en 2-3 gange tæt forbi mål, og var også med i offensiven når Roma var presset i bund. Synes sgu ikke han spillede en dårlig kamp.
Til sidst, Rooneys 10-tal - er du sikker på det ikke bare er fordi han scorede målet - i øvrigt ganske flot - og ikke grundet hans noget sløve indsats i første halvleg? Nuvel, han gjorde det godt efter scoringen, men det var som om han skulle have en grund til at jagte, arbejde og have den her fandenivoldske indstilling. Var ikke imponeret af ham indtil målet.
Udover disse karakterer synes jeg faktisk du har ramt godt og fair :)
Nogen der ved hvorfor Rangers ikke måtte vise deres Carling sponsor på trøjen mod Lyon ?
United DK
02-10-2007, 23:11
Nogen der ved hvorfor Rangers ikke måtte vise deres Carling sponsor på trøjen mod Lyon ?
Det er fordi det er ulovligt, at reklamere for øl i Frankrig, og Carling er en øl, til dem der ikke ved det. :)
United DK
02-10-2007, 23:13
Skidt??? vi kommer ikke frem til så mange chancer, men vi spiller efter min mening en godkendt kamp..
Vi spillede måske ikke skidt, men vi spillede heller ikke godt.
Synes ikke vi spiller så godt i dag, men en sejr er en sejr, og vi spiller mod et stærkt hold, så 3 point er godkendt!
Karakter 1-10
TK: Gjorde det godt, havde fint styr på langskuddene. 7
O'shea: Enkelte gange tørret på kanten, men god indsats. 7
Rio: Sikre indgreb, god kamp. 8
Vidic: Som Rio også med sikre indgreb. Slår nogle gode diagonal-afleveringer. 8
Evra: Fin kamp, kom med frem af banen, og havde styr på defensiven. 7
Ronaldo: Får ikke SÅ meget ud af det han laver, men synes han gjorde det fornuftigt. 7
Carrick: OK kamp, men ikke mere. Lidt anonym. 6
Scholes: I en lidt mere defensiv rolle, men synes han trækker lidt for meget tempo ud. Savner at han også kan sætte tempo i spillet. 6
Nani: Synes ikke han udretter noget særligt. Har dog nogle flotte driblinger, og laver en assist. 7
Rooney: Helt og aldeles anonym kamp fra Rooney, men han scorer et mål, hvilket her giver ham 7
Saha: Får ikke rigtig udrettet noget, og er ikke så chanceskabende som vi kender ham. Er dog sikker på at det nok skal komme 6
Samlet set ligger holdet vel på et 7-tal. Igen står defensiven generelt stærkt, men offensiven er langsom og forudsigelig. Tevez vidste gode takter da han var på banen, og jeg er sikker på at det ligeså stille og roligt er på vej. Og i mellemtiden kan vi godt lige klare nogle 1-0-sejre.
Off-Topic:
Hahaha, sikke en kage, ham fra Inter der blev vist ud EFTER kampen var slut :D Prøvede sgu også at tage kortet fra dommeren! "Rocking"
Whaaat a nerd!
Jeg er faktisk uenig i de karakterer du har givet ovenstående spillere (.....)
Vi ser kampene med hver vores øjne, og nogen synes vi spillede skidt og andre godt. Kan godt forstå dine kommentarer angående de karakterer, men vil ikke uddybe det, da vi ikke bliver enig, men sådan er det nu og engang med fodbold. :)
man.utd25
02-10-2007, 23:24
Nej man bliver aldrig enig herinde griner, men ja en godkendt kamp, klart tevez viser han er en fighter synes faktisk han kommer ind og gør en kampen lidt bedre, men synes også det var en fejl at have saha inde fra start..
men pyt vi vandt igen igen 1-0
Er jeg den eneste der syntes dommeren var meget let på fløjten, især mod os ? Dog heldigt Roma ikke får Straffe, i den der 50-50 situation.
13-skalaen:
TK 8: Fin sikker kamp..Gør hvad han skal.
O'shea 7: Stille og rolig kamp for Johnny, godkendt
Rio 10: Spiller en rigtig stærk kamp, sikker og solid
Vidic 9: Takes no prisoners.. God kamp
Evra 8: Evra holder sit fine solide niveau...
Ronaldo 7: Få lyspunkter, formår ikke rigtig at komme ind i kampen.
Carrick: 7: Accepteret kamp, men mangler lidt i offensiven
Scholes 6: Spiller igen ikke helt godt.. Dog bestået
Nani 8: Var vores farligste våben idag, tager ansvar og udfordrer godt.
Rooney 8 : Ikke nogen generel god kamp fra Rooney, men hans flotte mål gir ham et 8-tal.
Saha 6: Rimelig anonym.. Viser dog få gode ting. Bestået
Man of Match: RIO RIO RIO... Klassespil af RIO idag
PerRonaldo
02-10-2007, 23:45
Det blev en kamp som jeg havde forestillet mig. 1-0 er okay, men vi skaber igen for lidt og er faktisk heldige med at vinde kampen. romerne blev snydt for straffe og havde flere store muligheder mid slutningen. Men vi vinder jo, så det skal vi vel være glade for...
Flax_Generous
02-10-2007, 23:59
MoM: Ferdinand!..
Fuldstændig enig. Han er en fantastisk forsvarsspiller. Lige nu er han klart Englands bedste.
morten k
03-10-2007, 01:33
Det vigtigste ved at vinde idag er at vi nu er sikre på at gå videre med sejr i de to tilbageværende hjemmekampe.
Det vil bringe os på 12 point.
Og da vi (antaget at vi altså vinder de to hjemmekampe) antager sejr over Dynamo Kiev kan de ikke vinde de sidste 4 og nå det.
Sporting antager vi også sejr over hjemme. Så de skal vinde de 3 andre kampe - hvoraf 2 er mod Roma, der derfor i det tilfælde kun ville kunne få 9 point i alt.
Og hvis Roma skal nå 12 skal de vinde 3 ud af de sidste 4. Og det er mindst en sejr mod Sporting - der derfor kun kan hente yderligere 6(de de jo som antaget taber til os også) og ende på 9.
Så "bare" to hjemmesejre og den er i hus.
En skrækkelig kamp, hvor vi i flere dele af kampen lader os diktere af roma. Kan ikke fatte vi ikke har nogen form for boldpres på den midtbane. Når roma står og kører den rundt, så glor vi bare på dem. Vi skaber 3 chancer hele kampen eller sådan noget.
Absolut ikke godkendt fra min synsvinkel, men sådan har hele sæsonen set ud
Igen en mindre god kamp. Bevægelsen for vores spillere er alt alt for dårlige, og midtbanen og forsvaret slå alt for tit lange bolde op mod Angriberne eller fløjene. Nok fordi de ingen andre muligheder har. Scholes og Carricks presspil var alt for sløvt, og når de afleverede var enten tilbage eller en lang. Rooney lavede mange fejl, men redder sin kamp med målet, som så også var glimrende sat ind. Saha var totalt anonym, og Tevez viste mere på de 25 min. han fik end Saha gjorde i alt. Nani viste i glimt af hvad for et potientale han har, mens Ronaldo forsøgte, selvom det ikke rigtig lykkedes. Forsvaret stod godt, men Roma havde mange muligheder, og fortjente mindst det ene point. Jeg er glad for vi vinder, men det undrer mig at vi kan blive ved med at spille så dårlige kampe i forhold til det vi kan, og så stadig få fuldt udbytte. Men okay med 3 point så kan jeg ikke være utilfreds, selvom jeg gerne snart vil se en bedre kamp.
TrincoBoy
03-10-2007, 07:51
For en gang skyld er jeg enig med Robinho.:) Det var en lortekamp fra Uniteds side og jeg er ved at være træt af de mange 1-0 sejre. Det vil selvfølgelig være tilfredsstillende nok med en 1-0 sejr, hvis det var en kamp, hvor de dominerede og skabte mange chancer, men de formår hverken det ene eller andet. Det kan da godt være Roma spillede defensivt, men de havde trods alt flere skud på mål end os og kunne nemt havde nuppet det ene point.
Og anden ting er, at det er mig en gåde at en herinde har givet Rooney et 10-tal, men samtidigt har undladet at bedømme Tevez:confused:
Ja, måske ikke den bedste kamp. Der manglede tempo i vores spil, det gik alt for langsomt når vi skulle nedbryde Romas kompakte defensiv.
Men lad nu være at være så negative hele tiden. Fint nok at rette fokus mod det vi kan og skal gøre bedre. Men glem ikke at vi holder nullet igen, så længe vores forsvar er så stærkt som det pt er, skal vi trods alt kun score en gang for at vinde. Det ville jo være skidt hvis vores forsvar lukkede 2-3 kasser ind hver gang. Vent bare til angrebsspillet kommer til at flyde, mens forsvaret er så suverænt som nu, så bliver vi uhyggelige..
Ja, måske ikke den bedste kamp. Der manglede tempo i vores spil, det gik alt for langsomt når vi skulle nedbryde Romas kompakte defensiv.
Men lad nu være at være så negative hele tiden. Fint nok at rette fokus mod det vi kan og skal gøre bedre. Men glem ikke at vi holder nullet igen, så længe vores forsvar er så stærkt som det pt er, skal vi trods alt kun score en gang for at vinde. Det ville jo være skidt hvis vores forsvar lukkede 2-3 kasser ind hver gang. Vent bare til angrebsspillet kommer til at flyde, mens forsvaret er så suverænt som nu, så bliver vi uhyggelige..
100 % enig, folk er blevet så forkælede med flot fodbold, at de brokker sig lige lovligt meget pt. Vi har haft en underlig sæsonstart, med Rooneys skade og Ronaldos karantæne. Tevez / Nani er nye, og Saha har jo igen været skadet.
Korrekt vi spiller ikke så godt som vi kan, men vi vinder kampene! Det er kun et spørgsmål om tid før vi igen begynder at score mange mål igen.
Alt i alt går det glimrende for holdet, og når tingene virkelig begynder at fungere kan vi lægge al modstand ned.
Martinsen
03-10-2007, 09:35
fantastisk med endnu en sejr i CL, og nu mangler vi bare 2 sejre mod Kiev og vi er sikker videre. Men vi var godt nok lidt heldige igår, Roma havde masser af muligheder mod slutningen, som på en eller anden måde ikke gav mål. Men jeg synes igen vores midterforsvar var fantastiske, og O´shea lukkede helt af for Mancini på trods af lidt start vanskeligheder, og Evra leverede på samme høje niveau som man er vant til fra hans side af.
Offensivt var der igen ikke meget at juble over, Saha og Rooney fik det overhovedet ikke til at fungere, på trods af at Rooney scorer synes jeg han spiller en elendig kamp. Men dejligt at han får scoret. Saha er overhovedet ikke værd at nævne det eneste han bidrog med var stortset hovedløse frispark konstant.
TK havde også flere gode redninger, men jeg kan nu slet ikke se at han kan blive fremtidensmålmand på OT, han kan jo ikke holde det mest simple langskud. Og hvis Roma spillede med en angriber der lå foran Totti, kunne det være blevet kostbart hvis han kunne følge op på alle de returbolde.
men alt i alt fik vi de 3 point, og er nu meget tæt på videre avancement.
100 % enig, folk er blevet så forkælede med flot fodbold, at de brokker sig lige lovligt meget pt. Vi har haft en underlig sæsonstart, med Rooneys skade og Ronaldos karantæne. Tevez / Nani er nye, og Saha har jo igen været skadet.
Korrekt vi spiller ikke så godt som vi kan, men vi vinder kampene! Det er kun et spørgsmål om tid før vi igen begynder at score mange mål igen.
Alt i alt går det glimrende for holdet, og når tingene virkelig begynder at fungere kan vi lægge al modstand ned.
jo men det er da skræmmende at man igennem snart 10 kampe ikke har kunne se en spillemæssig forbedring i bestræbelserne på at finde sidste års niveau rent offensivt. Forlanger ikke det fra den ene kamp til den anden pludselig skulle klikke det hele, men jeg sidder med en følelse af at det ikke er blevet bedre siden jeg så dem sidst mod Sunderland.
Glory Man United
03-10-2007, 10:07
Det der ryster mig, er Uniteds passivitet, når vi spiller CL. Vi er slet ikke agressive, og havde vi været bare lidt uheldige havde vi stået med 0 eller 1 point istedet for de 6....
I PL fungerer spillet så heller ikke, men i det mindste er vi agressive og vi forsøger konstant at lægge pres på boldholder. Det var derfor en befrielse at få Tevez ind. Han gav den sgu 100%.
Nå men det positive er jo så, at vi skal spille de næste to kampe mod gruppens formodede svageste hold. Og 6 points = 1/8 finale.
Jeg har en eller anden fornemmelse af, at SAF (og Quieroz) helt og holdent står for denne CL taktik, og det irriterer mig. Vi skal spille vores eget spil!
Positivt er vel også, at nye spillere som Tevez og Nani får spilletid, og forhåbentligt snart er indspillede. Rooney og Saha SKAL snart finde topformen (begge var igår langt under niveau). Og endelig tror jeg Ronaldo snart er der. De 3 karantænedage har åbenbart forstyrret hans kampform FOR meget. Men igår viste han glimt af sidste sæsons styrke
Jeg har en eller anden fornemmelse af, at SAF (og Quieroz) helt og holdent står for denne CL taktik, og det irriterer mig. Vi skal spille vores eget spil!
ja hvem skulle ellers stå for taktikken hehe. Vi har så vidt jeg ved kun de to til at gøre det
Glory Man United
03-10-2007, 10:26
ja hvem skulle ellers stå for taktikken hehe. Vi har så vidt jeg ved kun de to til at gøre det
Æææææh ret ofte udfører spillere ikke 100% hvad træneren har planlagt. At vi så passive ud, kunne også have været pga at Roma var klasser over os... Udover konstant at være negativ, er du ikke ret meget ordkløver? :confused:
Æææææh ret ofte udfører spillere ikke 100% hvad træneren har planlagt. At vi så passive ud, kunne også have været pga at Roma var klasser over os... Udover konstant at være negativ, er du ikke ret meget ordkløver?
kunne man så spørge om du ikke er en smule nærtagende. Det er jo kun en joke. Irritere dig nok at vi er inde i en lang periode hvor min kritik af holdet rammer mere plet end jeres endeløse ros
Mikkelsen
03-10-2007, 11:07
kunne man så spørge om du ikke er en smule nærtagende. Det er jo kun en joke. Irritere dig nok at vi er inde i en lang periode hvor min kritik af holdet rammer mere plet end jeres endeløse ros
Nu roser du jo også kun United 2 - 3 gange om året :D
Ang. sidste sæson var du også efter United det meste af sæsonen, for ikke at levere i samtlige 90 minutter, eller lukke kampene noget før.
Så læser man i denne sæson, at du skamroser indsatsen fra sidste sæson, ja så kan man ikke undgå at sætte dig i bås som "brokke-røv" ;)
Nu roser du jo også kun United 2 - 3 gange om året
Ang. sidste sæson var du også efter United det meste af sæsonen, for ikke at levere i samtlige 90 minutter, eller lukke kampene noget før.
Så læser man i denne sæson, at du skamroser indsatsen fra sidste sæson, ja så kan man ikke undgå at sætte dig i bås som "brokke-røv"
som i tit siger så har jeg altid et eller andet at brokke mig over, og sådan skal det også være. Der er endnu ikke nogen der har spillet den perfekte fodboldkamp, og ingen kommer til det, men derfor vil der altid være noget i en kamp man ikke er tilfreds med. Vil dog til hver en tid bytte sidste sæsons spil med i år, selvom vi også sidste år havde mangler
Glory Man United
03-10-2007, 11:23
Ikke specielt nærtagende, for bortset fra, når du svarer på mine indlæg, læser jeg aldrig, hvad du skriver, da det er det mest ensidige læsning! Så lad os bare stoppe den diskussion :)
Hvis vi ser bort fra Coventry kampen, har vi nu 7 sejre i træk, og det er der vist ikke mange andre i Europa, der kan fremvise. I alle 7 kampe har den heddet "clean sheet", og det er klasse, når spillet ikke ruller
United DK
03-10-2007, 11:49
TK havde også flere gode redninger, men jeg kan nu slet ikke se at han kan blive fremtidensmålmand på OT, han kan jo ikke holde det mest simple langskud. Og hvis Roma spillede med en angriber der lå foran Totti, kunne det være blevet kostbart hvis han kunne følge op på alle de returbolde.
Godt nok ser jeg heller ikke Kuszczak, som fremtidige 1. målmand i United, men han stod altså godt i går, og de bolde hvor han gav retur, var bolde der enten blev rettet af, eller var svære at se.
Glory Man United
03-10-2007, 11:55
Godt nok ser jeg heller ikke Kuszczak, som fremtidige 1. målmand i United, men han stod altså godt i går, og de bolde hvor han gav retur, var bolde der enten blev rettet af, eller var svære at se.
Synes også klart PIG stod godt igår. Det gjorde han også mod Birmingham. Men ser nu alligevel Ben F, som bedre på lang sigt! :)
PerRonaldo
03-10-2007, 12:03
Altså jeg ved ikke hvilke øjne i ser med, men det er da ikke realistiske øjne, så vil i kunne se hvor dårlig fodbold vi rent faktisk spiller.. I bliver ved med at sige at vi nok skal finde formen, men hver gang man så konfrontere jer med at vi endnu engang spillede dårligt, jamen så finder i de samme undskyldninger frem, som for ti kampe siden, så ud fra jeres indlæg/undskyldninger vil jeg give Robinho ret i at holdet ikke har ændret sig spillemæssigt, ja måske er det endda blevet dårligere hen ad vejen og det er jo ikke særlig positivt når holdet helst skulle være noget mere samspillet.
Jeg vil indrømme når jeg ser det hold vi har, så forventer jeg altså at vi dominere de fleste kampe, og især på old trafford er der ingen der skal føle de har en mulighed for at få point med hjem, men faktum er at igår var det hamrende ufortjent at vi vandt!
Det er ærgeligt at det kun er vores defensiv vi kan leve højt på og blære os med. Det vi har svinet Chelsea og Liverpool til med de foregående sæsoner. Men nu spiller vi ikke anerledes overhovedet og som flere skriver så har vi intet pres på boldholderen, vi lod roma spille bolden rundt om os og stod med ti mand bag bold indtil de lavede en fejlaflevering så vi kunne få bolden igen, ikke godt nok når vi hedder Manchester United, det navn forpligter og sådan vil det aldtid være!!
Glory Man United
03-10-2007, 12:15
Altså jeg ved ikke hvilke øjne i ser med, men det er da ikke realistiske øjne, så vil i kunne se hvor dårlig fodbold vi rent faktisk spiller.. I bliver ved med at sige at vi nok skal finde formen, men hver gang man så konfrontere jer med at vi endnu engang spillede dårligt, jamen så finder i de samme undskyldninger frem, som for ti kampe siden, så ud fra jeres indlæg/undskyldninger vil jeg give Robinho ret i at holdet ikke har ændret sig spillemæssigt, ja måske er det endda blevet dårligere hen ad vejen og det er jo ikke særlig positivt når holdet helst skulle være noget mere samspillet.
Jeg vil indrømme når jeg ser det hold vi har, så forventer jeg altså at vi dominere de fleste kampe, og især på old trafford er der ingen der skal føle de har en mulighed for at få point med hjem, men faktum er at igår var det hamrende ufortjent at vi vandt!
Det er ærgeligt at det kun er vores defensiv vi kan leve højt på og blære os med. Det vi har svinet Chelsea og Liverpool til med de foregående sæsoner. Men nu spiller vi ikke anerledes overhovedet og som flere skriver så har vi intet pres på boldholderen, vi lod roma spille bolden rundt om os og stod med ti mand bag bold indtil de lavede en fejlaflevering så vi kunne få bolden igen, ikke godt nok når vi hedder Manchester United, det navn forpligter og sådan vil det aldtid være!!
Kan kun svare for mig selv, men jeg har ALDRIG svinet Chelskis spillestil til! Har ærgret mig gul, blå og grøn over, at de har kunnet vinde 1-0 efter defensivt spil. Derimod har jeg ofte svinet Liverfool til, men forskellen på United (i de seneste 7 kampe) og Liverfool de foregående mange år er, at vi vinder, og de sjældent gør.....faktisk ret simpelt (hvis man altså har bestået matematikken :) )
Og iøvrigt, hvis du gider læse mit indlæg (167), så vil du se, at jeg da heller ikke er tilfreds. Men jeg forstår bare ikke hvorfor, hr. Robinho endeløst skriver det samme og det samme.....spørger mig selv, om han ikke bare paster det samme indlæg hver gang :)
PerRonaldo
03-10-2007, 12:33
Kan kun svare for mig selv, men jeg har ALDRIG svinet Chelskis spillestil til! Har ærgret mig gul, blå og grøn over, at de har kunnet vinde 1-0 efter defensivt spil. Derimod har jeg ofte svinet Liverfool til, men forskellen på United (i de seneste 7 kampe) og Liverfool de foregående mange år er, at vi vinder, og de sjældent gør.....faktisk ret simpelt (hvis man altså har bestået matematikken :) )
Og iøvrigt, hvis du gider læse mit indlæg (167), så vil du se, at jeg da heller ikke er tilfreds. Men jeg forstår bare ikke hvorfor, hr. Robinho endeløst skriver det samme og det samme.....spørger mig selv, om han ikke bare paster det samme indlæg hver gang :)
Jeg er også tilfreds hvis vi kan holde nullet de næste 30 kampe, men det er sandsynligheden ikke særlig stor for, så det kræver jo at vi på et eller andet tidspunkt skal score mere end 1 mål pr. kamp. Det er jo det der er gået galt for liverfool de har aldrig kommet igang med at score mål(de andre år), men hvis vi så heller ikke gør det ender vi jo som dem!
Det må være et opgør mellem dig Robinho.. hehe
United-Allan33
03-10-2007, 12:42
Det er til at brække sig over den kritik som PerRonaldo og Robinho ALTID kommer med... Og som Glory ManUnited skriver, så brokkede i jer også i sidste sæson... Det er squ lidt træls for jer at vi vinder kampene, ellers ville i da gå helt amok... Jeg har endnu ikke set et eneste positivt indlæg fra nogen af jer... Man kan jo undre sig over hvorfor i kalder jer United fan... I passer squ bedre til den spanske fankultur..
Jeg tror ikke nogen af "os" mener vi spiller godt fortiden, og tror og "vi" kan finde mange ting der blev gjort forkert i kampen igår, men uanset hvordan man vender og drejer det, så fik vi 3 point og det var samme antal som feks Barca fik...
Kan man blive ved med at hente 3 point i en periode hvor spillet bare ikke kører, er det tegn på klasse..
Glory Man United
03-10-2007, 12:46
Jeg er også tilfreds hvis vi kan holde nullet de næste 30 kampe, men det er sandsynligheden ikke særlig stor for, så det kræver jo at vi på et eller andet tidspunkt skal score mere end 1 mål pr. kamp. Det er jo det der er gået galt for liverfool de har aldrig kommet igang med at score mål(de andre år), men hvis vi så heller ikke gør det ender vi jo som dem!
Det må være et opgør mellem dig Robinho.. hehe
Ikke for at vi skal diskutere det her til endeløshed, men jeg er ikke tilfreds med spillet. Men bare til sammenligning: Vi spillede svagt mod Birmingham og vinder 1-0 (3 points)
Tottenham-Villa spiller underholdene (4-4) og de får 1 point. Hvad er bedst?
Og husk: Vi har max points i CL og vi ligger trods alt nr. 2. i PL
Men min opfattelse er bare, om vi vandt 6-0 over Real Madrid i en CL finale, vil Robinho hellere brokke sig over, hvorfor Vidic i det 55. minut sparkede bolden til indkast, istedet for at glæde sig over sejren :)
United-Allan33
03-10-2007, 13:08
Ikke for at vi skal diskutere det her til endeløshed, men jeg er ikke tilfreds med spillet. Men bare til sammenligning: Vi spillede svagt mod Birmingham og vinder 1-0 (3 points)
Men min opfattelse er bare, om vi vandt 6-0 over Real Madrid i en CL finale, vil Robinho hellere brokke sig over, hvorfor Vidic i det 55. minut sparkede bolden til indkast, istedet for at glæde sig over sejren :)
Jeg giver dig fuldstændig ret, synd at "fans" ikke altid kan se den slags..
Jeg tænkte på om det ikke var den slags fans som Keane i sin tid kritiserede??? :confused:
PerRonaldo
03-10-2007, 13:39
Det er til at brække sig over den kritik som PerRonaldo og Robinho ALTID kommer med... Og som Glory ManUnited skriver, så brokkede i jer også i sidste sæson... Det er squ lidt træls for jer at vi vinder kampene, ellers ville i da gå helt amok... Jeg har endnu ikke set et eneste positivt indlæg fra nogen af jer... Man kan jo undre sig over hvorfor i kalder jer United fan... I passer squ bedre til den spanske fankultur..
Jeg tror ikke nogen af "os" mener vi spiller godt fortiden, og tror og "vi" kan finde mange ting der blev gjort forkert i kampen igår, men uanset hvordan man vender og drejer det, så fik vi 3 point og det var samme antal som feks Barca fik...
Kan man blive ved med at hente 3 point i en periode hvor spillet bare ikke kører, er det tegn på klasse..
Hvis du læser flere af mine indlæg, så roser jeg forsvaret til skyerne og det vil jeg stadig gøre for vi har pt. verdens bedste.. Men det jeg vil frem til er at de fleste svinede chelsea til fordi de vandt de kedelige og heldige 1-0 sejre hver gang de spillede, og det har jeg også altid gjort, men når det så er os der vinder på den måde hele tiden så er alt bare godt og positivt fordi spillet skal nok komme, men nu er der spillet ti kampe og det har stadig ikke nærmet sig sidste sæsons niveau overhovedet...
At sige at jeg passer bedre til den spanske kultur er noget ævl... Grunden til jeg begyndte at holde med united er fordi de står for flot og sprudelnde fodbold i en liga hvor det er så svært. Jeg er ikke mindre fan fordi jeg kritisere mit hold, men vil måske mere kalde mig realist, jeg har flere liverfool venner og jeg får på munden i øjeblikket, fordi jeg altid har kritisret den form for fodbold, men nu spiller vi den selv. Heldigvis kan jeg altid pege på tabellen når de begynder på det, men det ikke for sjov de kalder united for chelsea look a like, for det er sådan vi spiller i øjeblikket og det er jeg ikke tilfreds med. Jeg er glad for pointene, men ærlig talt så spiller vi røv sygt.
PerRonaldo
03-10-2007, 13:44
Helt sikkert de tre point... jeg er altid glad for 3 point, men derfor stiller mig ikke bare tilfreds, det eneste jeg kræver hvilket jeg mener man kan som tilhænger er at vi i det mindste også dominere kampene, jeg siger ikke vi skal vinde med 4-5 mål, men jeg kunne godt tænke mig vi igen fik den smag i munden at det var virkelig fortjent vi vandt, for det er vel kun mod chelsea vi har prøvet det i denne sæson... jeg er altid glad for sejren det skal der ikke herske nogen tvivl om!! :D
Glory Man United
03-10-2007, 13:50
Hvis du læser flere af mine indlæg, så roser jeg forsvaret til skyerne og det vil jeg stadig gøre for vi har pt. verdens bedste.. Men det jeg vil frem til er at de fleste svinede chelsea til fordi de vandt de kedelige og heldige 1-0 sejre hver gang de spillede, og det har jeg også altid gjort, men når det så er os der vinder på den måde hele tiden så er alt bare godt og positivt fordi spillet skal nok komme, men nu er der spillet ti kampe og det har stadig ikke nærmet sig sidste sæsons niveau overhovedet...
At sige at jeg passer bedre til den spanske kultur er noget ævl... Grunden til jeg begyndte at holde med united er fordi de står for flot og sprudelnde fodbold i en liga hvor det er så svært. Jeg er ikke mindre fan fordi jeg kritisere mit hold, men vil måske mere kalde mig realist, jeg har flere liverfool venner og jeg får på munden i øjeblikket, fordi jeg altid har kritisret den form for fodbold, men nu spiller vi den selv. Heldigvis kan jeg altid pege på tabellen når de begynder på det, men det ikke for sjov de kalder united for chelsea look a like, for det er sådan vi spiller i øjeblikket og det er jeg ikke tilfreds med. Jeg er glad for pointene, men ærlig talt så spiller vi røv sygt.
Kan godt høre at du ikke var fan i 70erne og 80erne ;)
Hvad gør du om f.eks. 8 år, hvis vi rykker ned? Ikke at jeg skal lyde som en mavesur gammel stodder, men hvis du "kun" har været fan i 15 år eller mindre er du MEGET godt forvænt. Bl.a derfor jeg har respekt for Liverfool fans....de har ikke set en mesterskabspokal siden, Rooney suttede pat :lolol:
PerRonaldo
03-10-2007, 13:55
Kan godt høre at du ikke var fan i 70erne og 80erne ;)
Hvad gør du om f.eks. 8 år, hvis vi rykker ned? Ikke at jeg skal lyde som en mavesur gammel stodder, men hvis du "kun" har været fan i 15 år eller mindre er du MEGET godt forvænt. Bl.a derfor jeg har respekt for Liverfool fans....de har ikke set en mesterskabspokal siden, Rooney suttede pat :lolol:
Jeg vil stadig være fan, det skal der ikke herske nogen tvivl om! Og ja jeg har holdt med dem siden jeg var otte så det er godt 15-16 år.. ;) Men jeg ville stadig ikke være tilfreds hvis vi rykkede ned, men hvis vi gjorde så ville mine forventninger nok også være lidt anderledes end nu, men med det hold vi har i dag, må man forvente noget mere ;)
United-Allan33
03-10-2007, 14:03
Forskellen på United, Chelsea og Liverpool er at denne spillestil er Chelseas normale og Liverpool plejede også at spille på denne måde, men som jeg ser det skyldes vores "nye" spillestil at vi har været hårdt ramt af skader/karantæner/form på vores nøgle spillere som Scholes, Rooney, Ronaldo, Giggs og Saha og når så store kreative og offensive kræfter ikke rammer formen, vil holdet altid være påvirket af dette...
Så at folk siger at formen nok skal komme, er jo ikke bare en dårlig undskyldning. Man så jo sidste år hvor længe Rooney var om rigtig at komme igang.. men der kunne man bedre bære ham fordi de andre var i superform..
Det med at du passede bedre til spansk fodbold, var mere rettet mod en anden..;)
el-insaciable
03-10-2007, 14:04
Frustrerende at vi endnu engang ikke formår at få vores angrebsspil til at flyde - specielt er jeg skuffet over, at Saha ikke, når han nu endelig starter inde, griber chancen og beviser, at han skal gøre det hver gang. Han virkede underligt uoplagt, og han løb tit helt forkert i forhold til Rooney; Rooney var for øvrigt heller ikke noget at prale af, men målet var sgu godt sparket ind. Det her er altså de samme spillere, som sidste år spillede helt fantastisk fodbold i størstedelen af sæsonen. Fergie og Queiroz må få fintunet det angreb, så pasningerne kan komme op i samme tempo og præsicion som sidste sæson. De må være ved at løbe tør for undskyldninger.
Når det er sagt, så er der også positive ting (ja Robinho, dem kan man også godt nævne, selvom angrebspræstationen er dårlig. Faktisk vil det klæde de fleste, der insisterer på at hænge sig i de negative ting, når spillet kører på skinner...), Vores forsvar ser solidt ud hele kampen igennem. Jo, Roma havde et par chancer og skulle nok have scoret et mål, men det var udelukkende langskud og tilfældigheder, der skabte dem. Vi var ikke overspillet på nogen måde, og Rio er altså vanvittigt god for tiden. Desuden var det rigtigt dejligt at se den energi, Tevez lagde for dagen, og han lykkedes med meget mere end Saha. Anderson virkede ok, da han kom ind. Han fik i hvert fald ikke vist, at han ikke hører til på holdet.
Måske spiller vi knapt så godt for tiden.. Men lad os da nu glæde os over vi har max point efter to svære kampe, og dermed har det ene ben i slutspillet...
Hvem havde ikke solgt de to første kampe i CL for 1-0'ere efter lodtrækningen ? Desuden ville jeg være tilfreds med hvis vi kunne gemme vores styrker/topniveau til slutspillet..
Roma er et svært hold at møde, så må sige jeg er godt tilfreds med resultatet.. Jeg tror på vi hiver 6 point hjem mod Dynamo og kvalificere os videre, Så kan vi jo bruge vores unge spillere i de to sidste kampe, hvilket ville være lækkert da vi er ude af Carling cuppen.
morten k
03-10-2007, 14:06
fantastisk med endnu en sejr i CL, og nu mangler vi bare 2 sejre mod Kiev og vi er sikker videre.
Nopes.
Så kan United, Roma og Sporting alle ende på 12 point med 6 point hentet mod hverandre.
(Roma vinder over Kiev, Sporting og os - Sporting vinder over Kiev, Roma og os - Vi vinder de to over Kiev)
Og så ryger vi ud i noget målscore halløj. Og det vil vi helst ikke, tror jeg. :)
http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf:
6.05 If two or more teams are equal on points on completion of the group
matches, the following criteria are applied to determine the rankings:
a) higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question; - 6 point hver
b) superior goal difference from the group matches played among the teams
in question;
c) higher number of goals scored away from home in the group matches
played among the teams in question;
d) superior goal difference from all group matches played;
e) higher number of goals scored;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph
8.02).
Vi er så bedst i koefficienterne
(som er point lavet over de sidste 5 år + 33% af point/klub for landet: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/#crank ):
Manchester United Eng 99.618
AS Roma Ita 78.808
Sporting CP Lisbon Por 52.107
Dinamo Kiev Ukr 38.726
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedcl2007.html
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2007.html
(I øvrigt en totalt uretfærdig regel synes jeg. At gå videre pga tidligere sæsoners resultater(for både klub og land) har intet med sport at gøre.)
Vinder vi derimod de to resterende hjemmekampe er den hjemme.
PerRonaldo
03-10-2007, 14:13
Forskellen på United, Chelsea og Liverpool er at denne spillestil er Chelseas normale og Liverpool plejede også at spille på denne måde, men som jeg ser det skyldes vores "nye" spillestil at vi har været hårdt ramt af skader/karantæner/form på vores nøgle spillere som Scholes, Rooney, Ronaldo, Giggs og Saha og når så store kreative og offensive kræfter ikke rammer formen, vil holdet altid være påvirket af dette...
Så at folk siger at formen nok skal komme, er jo ikke bare en dårlig undskyldning. Man så jo sidste år hvor længe Rooney var om rigtig at komme igang.. men der kunne man bedre bære ham fordi de andre var i superform..
Det med at du passede bedre til spansk fodbold, var mere rettet mod en anden..;)
Jeg tror heller ikke på det er vores nye spillestil, men hvis man sådan kigger på kampene, så ligger vi ikke samme pres på boldholderen og der er ikke samme dynamik i vores opspil, vi sætter for stor lid til at Ronaldo eller Rooney nok skal skabe noget, hvis vi giver dem bolden, selve samspillet hænger slet ikke sammen, og så meget har vi heller ikke ændret i startopstillingen i forhold til sidste sæson. Og jeg vil da også sige at chelsea har haft gode kreative spillere i form af robben wright cole drogba og shevchenko, men de udnytter dem bare overhovedet ikke med deres spillestil. Håber og tror at vi nok skal finde det frem, men vi har ikke rykket os meget siden dag 1. Selvfølgelig hvis september var en måned hvor vi skulle have vores spillemæssige krise, jamen så er jeg meget tilfreds! :skaaal:
Glory Man United
03-10-2007, 14:19
Nopes.
Så kan United, Roma og Sporting alle ende på 12 point med 6 point hentet mod hverandre.
(Roma vinder over Kiev, Sporting og os - Sporting vinder over Kiev, Roma og os - Vi vinder de to over Kiev)
Og så ryger vi ud i noget målscore halløj. Og det vil vi helst ikke, tror jeg. :)
http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf:
6.05 If two or more teams are equal on points on completion of the group
matches, the following criteria are applied to determine the rankings:
a) higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question; - 6 point hver
b) superior goal difference from the group matches played among the teams
in question;
c) higher number of goals scored away from home in the group matches
played among the teams in question;
d) superior goal difference from all group matches played;
e) higher number of goals scored;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph
8.02).
Vi er så bedst i koefficienterne
(som er point lavet over de sidste 5 år + 33% af point/klub for landet: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/#crank ):
Manchester United Eng 99.618
AS Roma Ita 78.808
Sporting CP Lisbon Por 52.107
Dinamo Kiev Ukr 38.726
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedcl2007.html
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2007.html
(I øvrigt en totalt uretfærdig regel synes jeg. At gå videre pga tidligere sæsoners resultater(for både klub og land) har intet med sport at gøre.)
Vinder vi derimod de to resterende hjemmekampe er den hjemme.
OK. Snak lige om yderste teori. Tror du godt selv ved, risikoen er noget nær 0.
Jeg giver Martinsen ret: Får vi 6 points mod Kiev er vi videre
morten k
03-10-2007, 14:33
Ja, jeg giver da heller ikke udtryk for om jeg finder den udvikling sandsynlig eller ej.
Jeg forholdt mig bare til udsagnet om at 6 point mod Kiev = sikkert videre. Hvor jeg antager at ordet sikkert bliver brugt som "garanteret" - og ikke i betydningen "måske". :)
Og fremlagde så lidt fakta og teori, for dem der måtte interessere sig for det, der viste at det ikke er sikkert.
Og SÅ usandsynligt er det altså heller ikke at tabe til Roma og Sporting og at de slår Kiev - og tager en sejr hver indbyrdes. Ihvertfald ikke noget nær 0. Af alle de mulige udviklinger i den her pulje, er det langt fra den mindst sandsynlige.
Så kampen igen i dag. Synes faktisk ikke vi spillede så skidt som jeg synes vi gjorde da jeg så kampen i går. Vi mangler bare det sidste foran mål. Det skal nok komme. Nu har tre af de personer vi skal sætte vores lid til jo også været ude her i opstartsfasen (Rooney, Saha og Ronaldo)
Dårlig 1. halvleg af United. Men fin start i 2. halvleg og en mega dårlig slutning.
Skuffende indsats til: Ronaldo, Scholes, Carrick og lidt Rooney, som kunne have scoret et mål til.
- Ellers så er det fin nok at de har vundet og der var rent bur, men tag jer nu sammen United og scorer flere mål, ellers så kan det være vi taber mod Roma når vi møder dem. Så kan vi dog heller ikke kommer videre i CL finalerne.
Glory Man United
03-10-2007, 15:01
Ja, jeg giver da heller ikke udtryk for om jeg finder den udvikling sandsynlig eller ej.
Jeg forholdt mig bare til udsagnet om at 6 point mod Kiev = sikkert videre. Hvor jeg antager at ordet sikkert bliver brugt som "garanteret" - og ikke i betydningen "måske". :)
Og fremlagde så lidt fakta og teori, for dem der måtte interessere sig for det, der viste at det ikke er sikkert.
Og SÅ usandsynligt er det altså heller ikke at tabe til Roma og Sporting og at de slår Kiev - og tager en sejr hver indbyrdes. Ihvertfald ikke noget nær 0. Af alle de mulige udviklinger i den her pulje, er det langt fra den mindst sandsynlige.
Jeg hænger mig i min United trøje, hvis vi taber hjemme til Sporting :D
morten k
03-10-2007, 15:04
Jeg hænger mig i min United trøje, hvis vi taber hjemme til Sporting :D
Kan vi ikke finde på noget der er lidt mindre dramatisk, som vi rent faktisk kan stole på bliver gjort? :)
Mikkelsen
03-10-2007, 15:30
Dette er bestemt ikke urealistisk, i sæsonen hvor United blev nr. 4 i gruppen og røg ud, kunne resultaterne i sidste runde, rent faktisk have flasket sig således, at United var gået videre på gamle meritter.
Hvilket vel er bedre end lodtrækning.
Glory Man United
03-10-2007, 16:06
Dette er bestemt ikke urealistisk, i sæsonen hvor United blev nr. 4 i gruppen og røg ud, kunne resultaterne i sidste runde, rent faktisk have flasket sig således, at United var gået videre på gamle meritter.
Hvilket vel er bedre end lodtrækning.
Jamen så håber jeg vel, at Kiev tager points fra os, så jeg overlever :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.