PDA

Se fuld version : Steve Bennett

Fletcherfan
30-09-2007, 15:48
Ville bare vide hvat I synes om, at United ikke vil have Steve Bennett som dommer og om Bennett er en totalt Anti-Ronaldo dommer...

Jeg synes, at det godt kan siges, at Bennett er en lortedommer, som ikke ville have dømt frispark til Ronaldo om det så var to modspillere der med knopperne forrest spran lige i Ronaldo's brystkasse... Jeg synes FA skal tage dommerlicensen fra Bennett...

Men hvad synes I???

Hald
30-09-2007, 15:51
Han hader Ronaldo, syntes det ville være fint at vi kunne undgå ham

KennyN
30-09-2007, 16:10
Ved ikke hvor smart det ville være at forsøge at få ham bandlyst fra at dømme United.
Men ja, nogle dommere har spillere de mindre kan lide end andre. Se også bare i dansk kvindehåndbold, hvor den samme dommer flere gange har bortdømt Anja Andersen. Nogle dommere kan lide magten, og skulle stoppe.!

Madsen
30-09-2007, 16:29
Steve Bennett har dømt 29 kampen hvor Manchester United har været med. Her har Manchester United vundet de 18 kampe, 5 kampe er endt uafgjort og der har været 6 nederlag.

Fire spiller, Ray Keane, Wes Brown (2. gule kort) og Cristiano Ronaldo 2 gange, er blevet udvist af Steve Bennett. 55 gange har en Manchester United spiller fået en advarsel af Steve Bennett

Jeg undre mig over at Wigan kunne få Steve Bennett fjernet fra deres kamp mod Liverpool.

snegl
30-09-2007, 18:54
Det er lidt spektakulært da man i princippet vil kunne vælge og vrage mellem dommere hvis det lykkedes United. Jeg forstår heller ik helt hvordan Wigan sådan uden videre ku få ham fjernet fra deres kamp mod Liverpool.
På den baggrund burde det være muligt for os. Men mon ik FA (som heller ik lige frem elsker United) afslår det.

Benzet
30-09-2007, 19:09
At United klager over Bennett kan meget vel tænkes at være pga signalværdien i selve klagen. Således kan det tænkes, at dommere (og især Bennett) vil være påpasselige med ikke at bortdømme et hold/bestemte spillere.

morten k
30-09-2007, 19:50
Bare det gule kort der faldt til Evra alene burde være nok til en god pause.

Det var den mest forrykte kendelse jeg har set længe.

Dines
30-09-2007, 19:53
Bennett har altid været den dummer sammen med Mike Riley, jeg har brudt mig mindst om. Begge laver underlige kendelser, og vil altid stjæle fokus fra kampen med en kendelse. Så jeg er tilfreds, hvis vi undgår Bennett fra fremtiden af :)

JDK
30-09-2007, 21:08
Det vil da være dejligt hvis vi kunne undgå ham fremover :) han laver nogle mærkelige kendlser og så kan han åbenbart ikke lide Ronaldo, så fino hvis det lader sig gøre

United DK
30-09-2007, 21:16
Dommere laver fejl, og lad os dog leve med det, i stedet for denne konstante heksejagt som bl.a. gør, at folk ikke vil være dommere. Der har alle dage været mærkelig kendelser, og sådan vil det altid være, for ingen dommere dømmer perfekt. Engang snakkede man om, at Mike Riley var særdeles gavmild mod os på Old Trafford, men der var ingen beviser for det, ligesom der heller ikke er nogen beviser for, at Bennett hader os, andet end et par fejlkendelser, der er gået imod os.

Bergmann
30-09-2007, 21:27
Bennett lavede da godt nok også en brøler mod Evra her i weekenden. Men ja, dommere laver fejl - det gør de alle. Jeg synes ellers, at han gjorde det tilfredsstillende i Unitedkampen.

Baunie
01-10-2007, 14:26
I stedet for bare at fjerne ham fra Uniteds kampe, hvilket jeg synes ville være alt for Calciopoli-agtigt, så burde FA nok bare indse, at manden ikke har niveauet til at dømme Premier League. At kunne stråle som lden vel nok ringeste dommer i en liga, hvor niveauet hos dommerne omtrent er lige så lavt som i SAS Ligaen, er en (foruroligende) præstation.

Men FA vil jo forsvare spillets image, og siger man så meget som et ord om en dommer, så er man jo i problemer hos forbundet, uanset hvor berettiget kritikken så er, for deres dommere kan ikke lave fejl, og laver de indtil flere megabrølere flere kampe i træk, må man bare leve med det (Graham Poll, anyone?) Det er ikke bare United han leverer flere fejlkendelser imod, han gør det i alle kampe han dømmer.

Glory Man United
01-10-2007, 14:32
Steve Bennett har dømt 29 kampen hvor Manchester United har været med. Her har Manchester United vundet de 18 kampe, 5 kampe er endt uafgjort og der har været 6 nederlag.

Fire spiller, Ray Keane, Wes Brown (2. gule kort) og Cristiano Ronaldo 2 gange, er blevet udvist af Steve Bennett. 55 gange har en Manchester United spiller fået en advarsel af Steve Bennett

Jeg undre mig over at Wigan kunne få Steve Bennett fjernet fra deres kamp mod Liverpool.

Ja underligt Wigan kunne det.....for hvad betyder det? Kan man så en gang årligt skrive, hvilken dommer man IKKE vil have? :lolol:
Men hr. Bennett er i mine øjne rystende svag. Han får ofte store kampe, og må derved anses som overvurderet. Ligesom Graham Poll var det!