PDA

Se fuld version : Nicklas Bärkroth

schousboe9
29-09-2007, 15:15
Så skulle en ny svensk komet være på vej:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2763917,00.html

Lyder da spændende, men aner seføli ikk hvem han er...

KennyN
30-09-2007, 10:30
Ingen kender ham vel. Men unge spillere med talent og potentiale er altid velkomne i United. Så må tiden jo vise om han udvikler sig til en stor spiller hos os..

JDK
30-09-2007, 11:24
Ingen kender ham vel. Men unge spillere med talent og potentiale er altid velkomne i United. Så må tiden jo vise om han udvikler sig til en stor spiller hos os..

Ja, andet kan man vel ikke rigtig sige om en ukendt ung svensker :)

Høgsted
11-02-2008, 17:11
Han har allerede fået debut i Allsvenskan som 15 årig så umiddelbart synes jeg det lyder spændende.
Ps. han bliver mega god i FM

Dos santos
11-02-2008, 20:48
haha, der kender jeg ham også fra :-D

Anderson8
07-04-2008, 20:27

Ja, i manager bliver han galt syg. Men han skal nok blive god, klogt!!

snegl
07-04-2008, 22:00
Fedt hvis vi snart får lidt gang i vores ungdomsafdeling og køber flere kometer lisom Arsenal og Chelsea. Dér halter vi sgu lidt efter for tiden.

United DK
07-04-2008, 22:03
Fedt hvis vi snart får lidt gang i vores ungdomsafdeling og køber flere kometer lisom Arsenal og Chelsea. Dér halter vi sgu lidt efter for tiden.

Chelsea? Hvilke kometer har de?

snegl
07-04-2008, 22:05

Jeg kan sgu ikke alle ukendte spilleres navne i hovedet hehe. Men af de nyheder jeg har læst synes jeg de har lagt vægt på at satse på fremtiden gennem ungdomsholdet også. Det er bare mit indtryk.

Kjizzle
07-04-2008, 22:15

Morten Nielsen !!!!!!!! :whine:

snegl
07-04-2008, 22:18
Morten Nielsen !!!!!!!! :whine:

Haha :D

Men jeg tror faktisk ikke man skal kimse af ham. Han er efter sigende en af de mest talentfulde spillere i DK .. Hvis Bendtner kan, er det ikke umuligt.

Jeg har lige googlet det lidt, Gael Kakuta skulle efter sigende også være lovende. Og så har de vist signet et par østlige spillere. (Jeg aner dog stadig ikke det helt store om Chelseas ungdomsspillere)

KaptajnKjaer
07-04-2008, 22:20
Og så har de vel også nogle spændende spillere i Scott Sinclair og Ben Sahar, og ved ikke helt med ham Mancienne der?

Men det er rigtig nok, jeg kunne også godt tænke mig nogle spillere med åbenlyst talent på u18 holdet, men ham Danny Welbeck skulle eftersigende være ret ekstraordinær, og så er der en Jonathan Evans som også er ret god, men lejet ud. Tror dog problemet mere er at det er svært at slå igennem på førsteholdet, og talentkometerne vi køber, går direkte ind på holdet (Anderson og Nani)

KennyN
08-04-2008, 08:48
Chelsea har da nogle okay spillere i deres academy, men de fleste henter de som 16-17 årige i andre klubber. Også Scott Sinclair og for den sags skyld jo Morten Nielsen.. Men får de chancen, NEJ. Det gør de jo heller ikke i United..

United DK
08-04-2008, 11:45
Det er naivt at tro, at Chelsea lige pludselig ville satse på talenter, når de har Abramovich' pengetank. I såfald skal vedkommende være ekstraordinært gode, og alligevel tror jeg ikke det er nok. Jeg tror ikke John Terry havde fået chancen i Chelsea, hvis han havde været 19-20 år i dag.

snegl
08-04-2008, 13:20
Det er naivt at tro, at Chelsea lige pludselig ville satse på talenter, når de har Abramovich' pengetank. I såfald skal vedkommende være ekstraordinært gode, og alligevel tror jeg ikke det er nok. Jeg tror ikke John Terry havde fået chancen i Chelsea, hvis han havde været 19-20 år i dag.

Du har ret, der er nok ikke mange der får chancen. Men nu er det også sket inden for de seneste par års tid at Chelsea har satset der, så giv det lidt tid.
Jeg går ud fra at det er tænkt igennem og formentlig en slags idé så man ikk skal købe super talenter som Bojan, Messi når de allerede er slået igennem i Barca fx.

Jeg synes ikk det er naivt at tro at de vil satse på talenter. De har investeret i dem, så mon ikk der er en mening med det. (Også selvom de har svært ved at slå folk i den utrolig brede trup af)

Jeg ser deres investering i talenter som en slags forhindring mod de stjerner Chelsea ikke kan købe for penge. Når de store spillere er udviklet i Barca gider Barca ikke sælge dem, og det kan sikkert godt pisse Abramovic en del af når han ikk kan få hvad han peger på.

Ben Sahar og Sinclair mener jeg har spillet i Carling cuppen. Så de bliver vel prøvet af i mindre vigtige kampe hvor de har muligheden for at vise hvad de kan.

GraZiaZ
15-04-2008, 21:43
Jeg vil sige at Arnesen har bygget et meget godt ungdomshold op, og det er jo også ham der er chefen der.
De har jo vist noget, kan ikke huske om de vandt, men de kom ihvertfald i U18 FA cup finalen. Så jo Chelsea har talenter. Og de kommer.
Derfor skal der ske noget i United, så ser gerne Bärkroth kommer til, han skal nok blive til noget.
Og det der med de ikk får chancer på holdet?? De viser måske ikke det helt store. Hvad med en Welbeck, han skal nok få et par chancer, og de får deres chancer som lejesvende.

Bugge
15-04-2008, 21:57
Så jo Chelsea har talenter. Og de kommer.

Jeg venter spændt.. Jeg synes ikke de er en skid bedre end os til at forsøge at bruge de unge spillere.. Ham Sinclair har vist været inde et par gange og så er den ged vist barberet..

CC
15-04-2008, 22:15
Medmindre de falder over en gut i Rooney klassen, hvilket jeg tvivler meget på da han er rimelig unik, så kommer de ikke til at gøre brug af deres talentarbejde, eller skal jeg nærmere sige scouting netværk. For lige som Arsenal har de tilsyneladende ingen anelse om at udvikle spillere fra barnsben, noget som naturligvis er skide svært, men jeg vil da mene vi har haft rimelig succes med det.

Ved godt at vi også leder efter talenter over hele kloden, men synes ærlig talt ikke det er en skid mere beundringsværdigt at finde en 16 årig gut, frem for at købe en 19 årig gut for 150 mio.

Håber da vi får ham knægten hvis han virkelig har talent, ellers ender han jo nok bare i Arsenal eller lignende.

Benzet
15-04-2008, 22:20
BACK TO TOPIC!!!

Så vidt jeg kan læse ud fra artiklen, er han (Bärkroth, som tråden jo handler om) "kun" tilbudt en uges prøvetræning med United.

KBV
31-05-2008, 23:29

Også her. Han bliver vanvittig god. Og vil mene at det ville være godt at få sådan et talent til MU.

Bugge
31-05-2008, 23:58
Også her. Han bliver vanvittig god. Og vil mene at det ville være godt at få sådan et talent til MU.

Så fik vi lige støvet dén tråd frem igen ;)

McPherson
01-06-2008, 07:35
Han har allerede fået debut i Allsvenskan som 15 årig så umiddelbart synes jeg det lyder spændende.

My words exactly! Han bliver super i FM :)