Se fuld version : Transfers (ABU)
Synes vi skal have en tråd, hvor vi kan diskutere de foretagende og måske kommende transfers.
Jeg kan lægge ud.
Barton fra Manchester City til fri transfer.
Det var vel bare et spørgsmål om tid, før det skete.
Kommende transfers?
Luca Toni (Fiorentina) og Klose (Werder) til Bayern München
Pizarro (Bayern München) til Werder
Alex (PSV) til Chelski
Crespo (Inter) til Chelski
Heinze & Vidic til Juventus: 125 mio. samlet.
MEner selv at det er alt for lidt, når man tænker på at vi købte Vidiv for 80 mio. i sommers, og efter min mening er han steget meget i værdi efter en rigtig god 1. sæson, og heinze er god back-up for Evra.
Smaakage
03-05-2007, 13:52
Hvis Toni og Klose kommer til Bayern så skal jeg da love for at de holder hvad de lvoer mht. forstærkninger
Podolski, Toni og Klose. Det lyder giftigt
Hvis Toni og Klose kommer til Bayern så skal jeg da love for at de holder hvad de lvoer mht. forstærkninger
Podolski, Toni og Klose. Det lyder giftigt
Man må sige det ville være et klasse angreb. Må dog indrømme at jeg synes Podolski er en smule overvurderet.
Samtidig må jeg sige at jeg virkelig ikke kan se hvad Toni og Klose skulle lave i Bayern. Synes der findes langt stærkere hold som også går og mangler angribere og som har vist interesse i de to. Hvertfald Toni har jo masser af tilbud i Italien ved Milan, Inter osv.
Desuden kommer Bayern med 99% chance ikke til at spille Champions League næste år så der må simpelthen være mere attraktive klubber :)
Man må sige det ville være et klasse angreb. Må dog indrømme at jeg synes Podolski er en smule overvurderet.
Samtidig må jeg sige at jeg virkelig ikke kan se hvad Toni og Klose skulle lave i Bayern. Synes der findes langt stærkere hold som også går og mangler angribere og som har vist interesse i de to. Hvertfald Toni har jo masser af tilbud i Italien ved Milan, Inter osv.
Desuden kommer Bayern med 99% chance ikke til at spille Champions League næste år så der må simpelthen være mere attraktive klubber :)
Kunne ikke være mere enig med dig. Synes også Podolski er for overvurderet. Hænger nok sammen med, at han havde en god sæson i Køln for 2 år siden. Men synes ikke han er specielt god.
Hvis jeg var Toni eller Klose, havde jeg ligeledes også fundet en anden klub end Bayern.
Heinze & Vidic til Juventus: 125 mio. samlet.
MEner selv at det er alt for lidt, når man tænker på at vi købte Vidiv for 80 mio. i sommers, og efter min mening er han steget meget i værdi efter en rigtig god 1. sæson, og heinze er god back-up for Evra.
Ikke for noget, men Vidic blev altså købt i vinteren 2005. :)
Joey Barton er en rigtig god spiller, men hans opførsel er sgu ikke for god mildest talt. Han er faktisk heller ikke med mod os på lørdag, da han har været i slagsmål med en holdkammerat.
Martinsen
03-05-2007, 17:08
Vidic skal absolut ingen steder, og jeg er da også sikker på han bliver hvor han er... heinze er jeg lidt mere i tvivl om, han har været noget bedre end Evra her på det sidste, hvor Evra bestemt ikke har set godt ud... så det ville være lidt risikabelt at sælge Heinze
Flax_Generous
04-05-2007, 01:44
Joey Barton er en rigtig god spiller, men hans opførsel er sgu ikke for god mildest talt. Han er faktisk heller ikke med mod os på lørdag, da han har været i slagsmål med en holdkammerat.
Slagsmål og slagsmål....var det ikke snarere et regulært overfald som Barton leverede? Slog Dabo ned bagfra og bankede ham sønder og sammen mens Dabo lå ned og var mere eller mindre bevidstløs. Meget usympatisk. Men hvad kan man også forvente af en psykotisk scouser, der spiller for Shitty? Den mand bør sidde i fængsel med sin psykopatiske bror.
Hvis Heinze bliver solgt er det højst sandsynligt at Bale kommer ind istedet for.. Men det ville være tåbeligt at sælge Vidic nu, hvor han er spillet ind på holdet.
Ang Barton. Det ville være dumt at bruge penge på ham. Punkt 1, han er ikke god nok, og for det andet ville han medføre alt for meget ballade..
Smaakage
04-05-2007, 12:02
Hvis Heinze bliver solgt er det højst sandsynligt at Bale kommer ind istedet for.. Men det ville være tåbeligt at sælge Vidic nu, hvor han er spillet ind på holdet.
Der er ingen tvivl om at Fergie har et godt øje til Bale, og hvis det lykkedes at få ham til klubben, så skal der smutte en. Evra, Heinze og Bale til samme plads giver for meget konkurrence, og med Silvestre som også kan spille den plads.
Håber at Silvestre bliver solgt til sommer, og lykkedes det os at få Bale tror jeg også at Heinze kunne ryge. Det sidste er jeg dog ikke for glad for, da Heinze har vist hvilken klassespiller han kan være. Fighter uden lige med en super defensiv. Desværre har han ikke vist meget af det i den her sæson
United DK
04-05-2007, 12:53
Ang Barton. Det ville være dumt at bruge penge på ham. Punkt 1, han er ikke god nok, og for det andet ville han medføre alt for meget ballade..
Ja, senest har han jo banket en af sine holdkammerater i City, og han er generelt bare usympatisk. Men han er jo også scouser.
Smaakage
04-05-2007, 14:08
Ja, senest har han jo banket en af sine holdkammerater i City, og han er generelt bare usympatisk. Men han er jo også scouser.
Han er pr. definition heller ikke en god nok fodboldspiller. Han er en god midtbanestyrer i en klub som City, men i en klub der vil være med i toppen af det hele er han slet ikke god nok.
Desuden kunne jeg slet ikke tænke mig at se ham trække trøjen over hovedet
Sheva til Barca, og Eto'o til Chelsea? http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article295570.ece
Det lyder lidt underligt, men når de to spillere eftersigende ikke skulle have det bedste forhold til deres manager, så kunne det godt ligne en ren byttehandel. Sheva har ikke slået til i PL, og jeg forstår virkelig ikke, hvorfor han ofrede sin fantastiske karriere i AC Milan til fordel for Chelsea. Men pengene spiller desværre en stor del af nutidens fodbold.
Hvis jeg var Rijkaard så ville jeg ikke bytte Eto'o for Shevchenko, men når forholdet mellem spiller og manager ikke er så skide godt, så ved man sgu aldrig hvad der kan ske..
Rafa86 - Crespo og Alex er kun udlejet fra Chelsea så de kommer jo tilbage til holdet, så dem kan du ikke rigtig tælle med i kommende transfer
Flax_Generous
04-05-2007, 16:18
Micah Richards til United for £20 millioner? I følge The Mirror er det en seriøs mulighed: http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_headline=fergie-micah-swoop%26method=full%26objectid=19043275%26siteid=8 9520-name_page.html
Richards selv skulle være "aware and excited". £20 millioner er ekstremt mange penge, men Micah Richards er også en fantastisk dygtig spiller. Der findes næppe en bedre langtidserstatning for Neville.
United DK
04-05-2007, 16:21
£20 mio. er alt for meget for Richards.
Flax_Generous
04-05-2007, 16:26
Ja, det vil jeg nok også være tilbøjelig til at mene. Hvis højreback var det eneste sted, hvor vi manglede noget, eller var den position, vi var klart svagest på, så ville jeg gerne have SAF til at give £20 millioner for Richards. Men det er bare ikke tilfældet. Så hellere Hargreaves for £17-19 millioner.
EDIT: Richards kan selvfølgelig også spille andet end højreback. F.eks. kunne jeg godt forestille mig ham som defensiv midt. Har Ferguson planer om sådan noget?
Richards er en kommende stjerne i engelsk fodbold og på landsholdet. Og jeg så ham meget gerne i United. Men mon ikke det bliver ekstremt svært at få ham væk fra City og så til rivalen United. Specielt også nu hvor Chelsea er ude efter ham. Prisen vil stige helt vildt.. 20 mio. £ er mange penge.
Men lad os nu se hvad sommeren bringer, husk der er enormt mange historier fremme pt, og under 1% af dem er korrekte..
En general tråd om transfers skal vel ikke ligge under Man United tråden.
Holmskov
04-05-2007, 19:08
Jeg syntes det er superfedt de bliver ved på madridista at påstå at C.Ronaldo skal til Real Madrid. Og så er det fedt som de nedgør Manchester United i artiklen.
"Manchester Uniteds underlegenhed i onsdagens kamp mod Milan og efterfølgende naturlige exit i Champions League menes at lette forhandlingerne om et køb af Cristiano Ronaldo.
Prisen på portugiseren er angiveligt ikke længere så høj, selv om han for nylig forlængede sin kontrakt med den engelske klub og han er fortsat det foretrukne transfermål for Real Madrid.
Real Madrids sportslige ledelse er dog tilsyneladende ikke interesseret i at betale mere end 60 mill. € for Cristiano Ronaldo, som er tiltænkt pladsen som højre fløj, mens Arjen Robben er et emne til venstre fløj."
Haha. Jeg har aldrig set en hjemmeside der er så selvfed som de er på madridista.dk. Hvis alle de spillere der er rygtet til Madrid, rent faktisk ender i Madrid, stiller de med 17 hold næste sæson og en gæld som ikke engang Abramovich kan hamle op med.
Fordi Manchester United nu er ude af CL er C.Ronaldos pludselig faldet drastisk og det er bare et spørgsmål om tid før han trækker i Madrid trøjen. Vor herre bevares mand. Madrid er et cirkus og hvad skulle de lokke med ?? Ikke en skid.
Det ville være superfedt hvis Micah Richards kom, spiller han ikke højre back ?
Hr Hansen
06-05-2007, 10:06
Det ville være superfedt hvis Micah Richards kom, spiller han ikke højre back ?
Han kan både spille højreback og center, men er superb på backen!
Smaakage
06-05-2007, 11:29
Fordi Manchester United nu er ude af CL er C.Ronaldos pludselig faldet drastisk og det er bare et spørgsmål om tid før han trækker i Madrid trøjen. Vor herre bevares mand. Madrid er et cirkus og hvad skulle de lokke med ?? Ikke en skid.
De "glemte" jo også at skrive at Madrid sjovt nok røg ud af CL før United, og at United dermed vel står som det stærkeste hold af de to i turneringen. Vel bare endnu en grund til at han ikke skulle skifte.
manchester-mikkel
06-05-2007, 18:34
http://http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68262
Saha til Lyon, IMo ville det være djelgit med penge for ham til en ny angriber
hvad siger i ??
Ja det kunne være fint nok, hvis vi solgte ham. Han er jo trods alt tit skadet, så hvorfor ikke sælge ham
Han skal ikk sælges hvis det står til mig.. Vi finder ikke en ny spiller som er ligeså aktiv spilstation og skaber lige så mange muligheder, for sig selv, og for holdet.
Han var rigtig meget værd for os inden han blev skadet. Måske er han meget skadet, men han har vist at han kan komme tilbage og præstere før.
Hr Hansen
07-05-2007, 12:29
Saha har været skadet halvdelen af sæsonen, så hvis der kan komme lidt kroner i klubkassen så der kan blive købt to angribere ville jeg gerne sælge.
Rooney +2 gode angribere, Rossi og Smith (OGS) som backup for de andre backups
men han har vist at han kan komme tilbage og præstere før.
ja han kommer tilbage, for så at forsvinde igen.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=465342&CPID=8&clid=1&lid=2&title=Fergie+eyes+three+targets&channel=football_home&
Interessant at Ferguson og co. går efter 3 nye ansigter
Vi kan allesammen gætte os til Hargreaves uden det er den store sensation.
Men de andre er lidt mere tricky. Gareth Bale tror jeg afhænger af om vi sender Heinze til Juventus.
En angriber kunne måske godt ligge i kortene med sahas sarte ben, solskjærs trætte ben, og smith´s "skæve" ben. Jeg værdsætte det presspil som smith er disket op med her i sin comebacksæson, men der skal flere mål på kontoen, da en pind mod Roma ikke kan give dig uendelig snor.
Ja spændende at se hvad der sker, efter Fergusons udtalelser. Men okay, sidste sommer hørte vi også om "to stjerner er på vej" osv..
Men hvis vi skal tro på de 3 spillere, må man formode Hargreaves helt sikkert er den ene. Ellers tror jeg det er en kantspiller og en angriber.
Gareth Bale er, som Robinho siger, en mulighed hvis Heinze bliver solgt. Dette kunne sagtens ske, og så er vi oppe på 4 nye spillere..
Har læst nyheden på oldtrafford, hvor der står at Ferguson vil hente en trio.
Jeg håber at den trio kommer til at være - Micah Richards, Owen Hargreaves og Klass Jan Huntelaar, men det ville nok være for godt til at være sandt.
Eller kunne det lade sig gøre at få fx de 3 ?
Ja spændende at se hvad der sker, efter Fergusons udtalelser. Men okay, sidste sommer hørte vi også om "to stjerner er på vej" osv..
Vi gik også meget åbenlyst efter to engelske landsholdsspillere, men vi kunne jo ikke gøre så meget ved det, når vi byder nogenlunde det dobbelte af Hargreaves reele værdi, og der så stadig bliver sagt nej.
Har læst på indkast, at United får omkring 545 mio. kr. at handle for denne sommer.
Kilde:
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=18834
Hvis dette rygte er sandt, så vil jeg gerne se en Richards (Shity), Huntelaar (Ajax) og Owen Har. ??
Ved ikke om der er penge nok til de tre... Tror måske lige det er i overkanten.... Nani eller Bale kunne også være en god spiller at få...
Det er dog også vigtigt, ikke at købe for mange spillere, så der ikke opstår uro i truppen. Hvis vi køber 3-4 spillere til sommer, så skal vi også af med 1-2 spillere..
Det var satme mange penge.. Det bliver spændende at se hvem Ferguson henter her til sommer, for der har godt nok været en fandens masse rygter..
Håber ikke Hargreaves bliver købt for et eller andet svimlende højt beløb..
Det var satme mange penge.. Det bliver spændende at se hvem Ferguson henter her til sommer, for der har godt nok været en fandens masse rygter..
Håber ikke Hargreaves bliver købt for et eller andet svimlende højt beløb..
Det håber jeg heller ikke.. Synes ikke han er 200 mio. kr. værd.. Synes grænsen lyder på 110-150 mio. kr.
Det er jo rene spekulationer det med hvor mange penge vi i sommer har at købe ind for. Tror heller ikke det ligger 100% fast. Man ved jo endnu ikke hvor dyrt man kommer til at købe, hvor meget man får ind i salg osv osv..
Og prisen på Hargreaves flyver op og ned i aviserne. Så det kan vi ikke regne med. Husk at Bayern ikke kommer med i CL næste sæson, og skal skifte en del ud i truppen, så 220 mio kr lyder lidt for vildt..
Desuden bør alle jo lige huske at indtil 1. september er der gang i rygterne, og aviserne skal jo have gode historier for at sælge godt..
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=465514&CPID=24&clid=144&lid=4161&title=Ribery+puts+giants+on+red+alert
Hvad siger i til Ribery?
Har ikke læst alle 4 sider, men hvad siger til Sidwell? Han er transferfri til sommer. Chelski, Tottenham og Arsenal skulle også være interesseret. Skal ærlig indrømme, at jeg blot har hørt meget om ham, men ikke set ham spille. Er han noget værd for United, eller er det blot en spiller på Fletcher/O'Sheas niveau??
Smaakage
08-05-2007, 15:51
Har ikke læst alle 4 sider, men hvad siger til Sidwell? Han er transferfri til sommer. Chelski, Tottenham og Arsenal skulle også være interesseret. Skal ærlig indrømme, at jeg blot har hørt meget om ham, men ikke set ham spille. Er han noget værd for United, eller er det blot en spiller på Fletcher/O'Sheas niveau??
Steve Sidwell er en rigtig, rigtig dygtig spiller... i en nydriknings- og midterklub. Hans fightervilje og gode pasningsspil har virkeligt været vigtigt for Reading i denne sæson.
At han er gratis til sommer er naturligvis et plus, og han ville være en formidabel reserve at have.
Jeg håber dog for ham at han vælger at skrive under med Reading og hjælpe dem videre, eller signer for en midterklub hvor han virkelig kan gøre en forskel. Han er en dygtig spiller, bare ikke god nok til en mesterklub imo. Det ville være en dum beslutning for ham
Smaakage
08-05-2007, 15:53
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=465514&CPID=24&clid=144&lid=4161&title=Ribery+puts+giants+on+red+alert
Hvad siger i til Ribery?
Begrænset hvad jeg har set til ham siden slutrunden hvor han gjorde det rigtig godt. Jeg tror sagtens at han kunne have ramt sit livs form og derfor vil falde lidt igennem i Arsenal, Chelski eller United.
Men selvfølgelig, ser man sådan på det så vil alle kunne falde igennem. Han har trods alt vist hvilket potentiale han har når han spiller bedst
Og prisen på Hargreaves flyver op og ned i aviserne. Så det kan vi ikke regne med. Husk at Bayern ikke kommer med i CL næste sæson, og skal skifte en del ud i truppen, så 220 mio kr lyder lidt for vildt..
Desuden bør alle jo lige huske at indtil 1. september er der gang i rygterne, og aviserne skal jo have gode historier for at sælge godt..
Han er nu heller ikke særligt ønsket i Bayern af fansene. Der blev lavet en afstemning om hvem fansene helst så forlade klubben, og der mener jeg han var den med 6. flest stemmer.
Synes han er en del bedre en Fletcher og O'Shea. Men nok lige under Carrick niveau.
Men den mest sandsynlig nyankomne , IMO, er Darren Bent. Charlton er lige rykket ned og tvivler stærkt på at han vil spille i 1. Divisionen. Og så er han sikkert også blevet det billigere nu.
Kender heller ikke meget til Sidwell, men synes helt klart at man skal prøve en spiller på free-transfer.
Håber ikke på vi køber nogen af Owen og slet ikke Owen H. da han langt fra er alle de mio. værd!
Han er nu heller ikke særligt ønsket i Bayern af fansene. Der blev lavet en afstemning om hvem fansene helst så forlade klubben, og der mener jeg han var den med 6. flest stemmer.
Synes han er en del bedre en Fletcher og O'Shea. Men nok lige under Carrick niveau.
Men den mest sandsynlig nyankomne , IMO, er Darren Bent. Charlton er lige rykket ned og tvivler stærkt på at han vil spille i 1. Divisionen. Og så er han sikkert også blevet det billigere nu.
Ifølge medierne, kan vi jo nu købe hele klubben Charlton for de 50mio £
som Fergie er blevet lovet:D
Uniteds ønskeseddel skulle eftersigende se sådan ud
* Fernando Torres, Atletico Madrid
* Dimitar Berbatov, Tottenham
* Owen Hargreaves, Bayern München
* Nani, Sporting Lissabon
* Steve Sidwell, Reading
* Gareth Bale, Southampton
Jeg er egentlig lidt ligeglad med hvem vi køber, da jeg ikke kan vurdere det, det kan kun SAF. Var jeg blevet spurgt, om jeg ville have Vidic til klubben, så havde jeg sagt nej med det samme. Jeg kendte ham ikke, men det gør jeg nu, og det er et klasse køb. Dog kunne det være spændende med Nani på den anden side af Ronaldo, så vi kan få lidt eksotiske driblinger derude, i mens Carrick og Hargreaves smækker lange afleveringer og fordeler spillet. Til den tid er vores Scholes gået på pension, desværre.
Ser hellere Nani end Ribery i United efter sommerpausen.. Hvad har Ribery præsteret udover en god VM slutrunde sidste sommer.? Intet..
Tror der er mere potentiale og fremtid samt kvalitet i Luis Nani fra Sporting. Og han vil nok også gå hen og blive billigere end Ribery..
Sidwell har jeg ikke set så meget, men han vil da være en fin tilføjelse til truppen. Men han vil ikke gå ind og forstærke startopstillingen. Men okay, på en free transfer ville han være en fin spiller. Jeg så dog hellere Hargreaves komme.
Tror ikke på Torres, Villa og Eto'O. Jeg så gerne David Villa i United, men det sker ikke. Ferguson har før været ivrig efter Eidur Gudjohnsen, og han kan sagtens skifte tilbage til England i sommerpausen tror jeg. Hans stil ville også passe meget godt ind på holdet. Så jeg tror godt han kunne være en mulighed..
Ribery har spillet supergodt i frankrig, det er bare ikke en særlig populær liga og vises derfor ikke. Desuden har man ikke set ham, da Marseille ikke har været i CHL. Han er en klasse spiller, ingen tvivl. Ved ikke hvem jeg helst så af ham og nani. Kan hurtigt blive for meget af det gode hvis vi har to solo-driblere.. ellers kan det være dræbende. Ribery er mere en kreativ arbejder, noget jeg godt kan lide..men vi får at se, ved ikke hvem jeg håber på..
Jeg har ikke set meget til Gareth Bale men ud fra det jeg har set
er han vist ret god offensivt.
Både driblinger, hurtighed og indlæg
Eftersom vi er dækket godt ind på venstreback kunne
han så ikke benyttes som Giggs afløser når han en dag skal
afløses...?
Smaakage
09-05-2007, 20:16
* Steve Sidwell, Reading
Jeg er egentlig lidt ligeglad med hvem vi køber, da jeg ikke kan vurdere det, det kan kun SAF. Var jeg blevet spurgt, om jeg ville have Vidic til klubben, så havde jeg sagt nej med det samme. Jeg kendte ham ikke, men det gør jeg nu, og det er et klasse køb. Dog kunne det være spændende med Nani på den anden side af Ronaldo, så vi kan få lidt eksotiske driblinger derude, i mens Carrick og Hargreaves smækker lange afleveringer og fordeler spillet. Til den tid er vores Scholes gået på pension, desværre.
Håber da at indkøbslisten ser sådan ud, for hver enkelt kunne jeg godt se i United. Måske med en Sidwell som eneste, men han er stadig en god spiller jeg gerne vil se i United, håber bare for ham selv at han vælger en klub hvor han kan spille fast.
Det med Nani kan være både godt og ondt. Til tider er Ronaldo den eneste virkelige kreative der kan lave noget selv, og der ville Nani være god til at aflaste. På den anden side er det også godt at have nogle meget forskellige spillere på pladserne.
Hvis Giggs holder 2 år endnu, så vil Nani være en god aflastning til Ronaldo og Giggs, og vil kunne komme ind med noget anderledes til tider. Det ville være giftigt
KristianB
09-05-2007, 21:43
* Steve Sidwell, Reading
Synes den ser ritgig fin ud. Er specielt glad for at Huuntelar ikke er med på listen. Ja han score på hans chancer, men han er ikke nær så god som Saha i opsspillet, og det mener jeg er væsenligt vigtigere.
Saha er til gengæld ikke målfarlig nok og jeg ved ikke om det er nævnt tidligere men han er ofte skadet (:D)
Transfer tråd dækker jo også spillere som kan forlade klubben.
Jeg ser meget gerne Louis Saha blive solgt, og 6 mio. £ ligner en fantastisk handel for os. Han er jo konstant skadet.. Blev han skadet forleden ved jublen, da en korkprop ramte ham eller hva.??
United DK
10-05-2007, 09:15
Blev han skadet forleden ved jublen, da en korkprop ramte ham eller hva.??
Ja, ifølge physioroom, så er han først tilbage i september. ;)
Er fuldstændig enig.. £6millioner er en super pris for en spiller, vi stort set ikke har haft tilrådighed denne sæson.. Ud med ham, og giv Smith og Rossi den spilletid der ellers var tiltænkt Saha.. Eventuelt køb en klasseangriber til at give noget mere kvalitet i angrebet..
Håber vi sælger Saha.! Han er altid skadet.!! Han virker heller ikke skarp og når han endelig har spillet godt i et par kampe bliver han skadet.
Synes vi skal prøve Eto´o, hvilket andre medier også bekræfter.! Selvom det måske lyder lidt urealistisk.
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33675
http://forza.dk/index.php/news/show/id=132953
Jeg synes Hargreaves ville være kanon, men kun hvis prisen er omkring 150 mio.. Nani har selv sagt at han kun forlader Sporting til fordel for United, og han virker utrolg lovende.
Nogle der ved noget om ham Steven Sidwell? Har hørt han er på fri til sommer?
Hvme ville <i foretrække at vi købte som ny kant.? Giggs spiller med stor succes på midten og han har ikke den samme hurtighed mere til at spille på kanten, og ronaldo behøver ingen dybere forklaring. Altså ronaldo kan jo spille på begge kanter, så måske en spiller, som også kunne det, så de hele tiden kunne ligge og bytte pladser.?
Park har vi jo som reserve og Fletcher kan spille derude til nøds og Richardson synes jeg ikke har klassen endnu.! Hvem har vi mere derude?
Vil I foretrække den samme type spiller som Ronaldo eller en der skiller sig ud? Altså hvis det kan fungere med 2 X Ronaldo på holdet vile det jo være kanon.!
Jeg har selv tænkt på Ricardo Quaresma, Nani, Simao, Aaron Lennon og Downing. Måske Mancini, Malouda og Ribery. De hører måske mere til i den dyre ende, men Ribery ville i hvert fald gerne væk fra Marseille efter denne sæson.! Fordi han meget gerne vil prøve kræfter med en størrere liga end den franske og spille champions league bold.
Vi køber (måkse) Carlos Tevez. Ifølge denne artikel i festede Tevez med United efter kampen i London i går:
http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-23395750-details/We+won%27t+dock+West+Ham+points+so+stop+moaning%2C +says+Premier+League+chief/article.do
Hvis han fortsætter med at udvikle sig som han har gjort de sidste par måneder i West Ham, så kan han satme også blive god, rigtig god faktisk...
Min 1. prioritet er helt klart Nani, han er en super kant, ung og med en kæmpe fremtid foran sig, så med ham ville vi have mange kombinations muligheder på kanterne.
2. prioritet er en angriber, og her kunne Eto'o være super men ham får vi ikke, det samme med Torres ham får vi heller aldrdig, så Klaas Jan Huntelaar kunne være manden der sammen med Rooney kan danne en farlig cocktail fremover.
3. Prioritet er Garteh Bale/Micah Richards, igen som med Nani en ung spiller med et kæmpe talent og begge vil kunne spille i en lang årrække for United.
4. Prioritet er Owen Hargreaves til midtbanen
Flax_Generous
11-05-2007, 13:11
Vi køber (måkse) Carlos Tevez. Ifølge denne artikel i festede Tevez med United efter kampen i London i går:
http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-23395750-details/We+won%27t+dock+West+Ham+points+so+stop+moaning%2C +says+Premier+League+chief/article.do
Mon ikke han bare festede lidt med hans gode ven Heinze? Men lad ham da bare opleve hvordan sejren føles - så får han måske lyst til at skifte til United i stedet for Chelsea, Liverpool eller Arsenal. ;)
Mon ikke han bare festede lidt med hans gode ven Heinze? Men lad ham da bare opleve hvordan sejren føles - så får han måske lyst til at skifte til United i stedet for Chelsea, Liverpool eller Arsenal. ;)
Jo, tror også det er pga Heinze han var med. Ville bare lige smide linket.
Teddy Sheringham og Roy Carroll var også med til festen..
Så hvem ved, måske er Teddy på vej tilbage, haha ;)
Hvis han fortsætter med at udvikle sig som han har gjort de sidste par måneder i West Ham, så kan han satme også blive god, rigtig god faktisk...
Han er rigtig god, og er den der holder West Ham oppe i nedrykningsproblemerne. Dog synes jeg han minder alt for meget om Rooney i spillestil og løbemønstre. Hvis de to skulle spille sammen, tror jeg at de vil løbe de samme steder, og så er det jo dumt at gå ud og bruge penge på en spiller vi har samme type af. ;)
Lorensen
12-05-2007, 16:23
Sidwell skifter ifølge the Sun til Chelsea, han mangler bare at bestå lægetjekket.
Sidwell til Chelski
Tror det bliver enden på Sidwell's karriere.. Tror ikke han får meget spilletid i Chelski. Igen tror jeg pengene har haft en stor afgørelse...
Kilde: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=466292&CPID=8&clid=8&lid=2&title=Sidwell+set+for+Blues+medical&channel=football_home&
Jeg må indrømme jeg ikke forstår hvad Sidwell vil i Chelsea. Jo, selvfølgelig er det lækkert at hæve 50.000 £ hver uge. Men alligevel, hans udvikling som fodboldspiller går jo helt i stå.
Han burde se på Wayne Bridge, Glen Johnson, Shaun Wright-Philips, Scott Parker osv. De er alle gået i stå, efter deres skifte til Chelsea.
Sidwell burde have valgt en klub lige under top 4, og så fortsat sin fine udvikling..
SantasLittleHelper
12-05-2007, 19:13
Sidwell skifter ifølge the Sun til Chelsea, han mangler bare at bestå lægetjekket.
De to små ord er nok til at jeg ikke tror på det... Han må vel i øvrigt vide at han med stor sikkerhed ikke kan komme på hold..
EDIT: Så lige skysports nyheden.. Too bad, han var ellers en god spiller..
Renatommo
12-05-2007, 19:30
Igen bliver jeg lige nødt til at rette jer - THESUN - hvor mange gange har vi ikke hørt dem komme med en røver - DET ER JO OVERHOVEDET IKKE SIKKERT!!!
Mikkelsen
12-05-2007, 21:50
Igen bliver jeg lige nødt til at rette jer - THESUN - hvor mange gange har vi ikke hørt dem komme med en røver - DET ER JO OVERHOVEDET IKKE SIKKERT!!!
Du behøver skam ikke rette nogen:
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=466292&CPID=8&clid=8&lid=2&title=Sidwell+set+for+Blues+medical&channel=football_home&
Så har de en mand mere til at holde bænken varm i Chelsea..
United DK
12-05-2007, 22:20
Sidwell - Endnu en spiller, der kun tænker på pengene.
Martinsen
12-05-2007, 22:37
det rør mig ikke synderligt at Sidwell er skiftet til Chelsea, for han vil sikkert komme til at varme bænken mere end noget andet... hvis de ikke er ramt af skader i forsvaret bliver Essien jo igen rykket frem på midtbanen, og jeg næget at tro på at Sidwell slår Essien, Obi, Lampard, Ballack eller Makalele af... det kunne jo selvfølgelig være der er hold i rygterne der sender Lampard til Barcelona, eller Ballack kunne få en fyreseddel
det rør mig ikke synderligt at Sidwell er skiftet til Chelsea, for han vil sikkert komme til at varme bænken mere end noget andet... hvis de ikke er ramt af skader i forsvaret bliver Essien jo igen rykket frem på midtbanen, og jeg næget at tro på at Sidwell slår Essien, Obi, Lampard, Ballack eller Makalele af... det kunne jo selvfølgelig være der er hold i rygterne der sender Lampard til Barcelona, eller Ballack kunne få en fyreseddel
Ja for Mourinho siger jo at han vil fortsætte med en trup på 23-24 mand. Så nu hvor Sidwell er kommet til, må det vel betyde en anden spillers afgang..
I dagens aviser, spekuleres der i Lampard til Barcelona. Meeen, den har været fremme før..
Underligt skifte af Sidewell synes jeg. Han ved, at han får mere end svært ved at slå Lampard, Mikel, Ballack og Essien væk fra posten, og han kommer til at sidde på bænken en stor del af tiden i løbet af næste sæson. Efter min mening tyder det på, han mere er gået efter penge end spilletid.
Underligt skifte af Sidewell synes jeg. Han ved, at han får mere end svært ved at slå Lampard, Mikel, Ballack og Essien væk fra posten, og han kommer til at sidde på bænken en stor del af tiden i løbet af næste sæson. Efter min mening tyder det på, han mere er gået efter penge end spilletid.
Sådan er det desværre med mange fodboldspillere, at de hellere vil have penge, en spille bold.
Det samme mener jeg man kunne se da Ballack skiftede til Chelsea.
United manglede sidste sæson, måske en som Ballack, og jeg tror at hvis han havde skiftet til United i sommer, frem for Chelsea, kunne man ha bygget største delen af spillet op omkring Ballack, så han fik samme rolle som han havde i Bayern. Men istedet tog han Chelsea og pengene, og se ham nu? piv ringe sæson, efter min mening af ham.
Don Kafai
14-05-2007, 10:23
Lad nu være med at dømme ham på den måde. Man kan godt ville spille for Chelsea uden at man er pengegrisk eller medieluder. Nogle herinde siger de ikke forstår Sidwell, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke forstår chelsea. Hvorfor signe Sidwell? Hvad kan han bidrage?
Imo er han ikke den store spiller, og selvom han er gratis, så skal man passe på med ikke at fylde ens hold med spillere der ikke kan løfte (Liam Miller fx).
Men det åbner jo igen rygter om hvordan midtbanen skal se ud næste år, men hvis Mourinho bliver, så bliver Essien og Lampard også, og de 2 er klasser over resten af Chelseas midtbane så startformationen giver sig selv.
Flax_Generous
16-05-2007, 13:56
Ifølge den noget upålidelige tribalfootball.com er Manchester United ude efter (http://tribalfootball.com/article.php?id=39644) Brescia-midtbanespilleren Marek Hamsyk. Er der nogle, der kender til ham? Han skulle være et stort, stort talent, men jeg må indrømme, at jeg ikke har hørt om ham før.
Også Portos unge dribler Anderson har Manchester United vist interesse i (http://tribalfootball.com/article.php?id=39587) (ifølge tribalfootball.com). Ham kender jeg fra portugisisk fodbold, som jeg elsker at se. Han er et kæmpe talent, der vist mest er kendt for sine fantastiske driblinger og sin blændende flair og kreativitet, men faktisk arbejder han også forbløffende hårdt af en offensiv playmaker at være. Han bliver ofte sammenlignet med Ronaldinho, men han er mere hårdtarbejde og kan sagtens kaste sig ned i en god tackling. Han kan spille både på fløjen og på midten (dog nok først fast på vores hold om et par år), så han er også rimelig alsidig. Uden tvivl et kæmpe talent og nok også et godt køb. Han er i hvert fald dygtig. Han vil dog aldrig kunne udfylde den rolle som Owen Hargreaves er tilsigtet, så enten skal vi have en ekstra spiller der eller håbe på, at Fletcher formår at udvikle sig yderligere og hæve sit bundniveau betragteligt.
Det er i hvert fald interessant at se, at United bliver kædet sammen med så unge spillere. Det kan jeg egentlig godt li'.
Flax_Generous
17-05-2007, 02:03
Så blev Titus Bramble sgu fyret (http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68677) i Newcastle. Hvem mon er så heldige at få fat i denne fantastiske forsvarsspiller?
Best of Titus Bramble
http://www.youtube.com/watch?v=jgnWpCZfpC0
Den mand burde aldrig have fået mere end et par håndfulde kampe i Premier League...
Fantastisk spiller. Måske vi kan signe ham? Ham Silvestre i centerforsvaret, og richardson på backen. Så begynder de fleste angribere at ryste. ;)
Fantastisk spiller. Måske vi kan signe ham? Ham Silvestre i centerforsvaret, og richardson på backen. Så begynder de fleste angribere at ryste. ;)
Helt enig.
Glazer har jo sat en speciel pose penge af hvis det galdt en superstjerne.. Jeg håber United smider de penge der kræves for at sikre dette kæmpe forsvarstalent :D
United DK
17-05-2007, 11:25
Når man ser den video med Bramble, så får man jo helt troen på, at man en dag selv spiller i PL...
Smaakage
17-05-2007, 12:18
Utroligt. Efter at have set den video med Bramble får jeg helt lyst til at gå ned og købe en trøje med Silvestre på ryggen.
Så mange fejl må man altså bare ikke lave
Hehe, det er ærgerligt Bramble nu muligvis ryger ned i The Championship. Han gjorde det ellers ekstremt underholdende at se Newcastles kampe.
http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=467900
Og dog!! Det ser ud til vi kommer til nyde lidt mere "solid" forsvarsspil fra Bramble i næste sæson. :D
Det er vist på tide man får anskaffet Canal+. Det er underholdning for alle pengene. :D
United DK
22-05-2007, 16:15
Harry Redknapp er ikke rigtig klog!
Hvordan kan Sidwell være så naiv at tro på, at han får spille tid. Forstår simpelthen ikke en spiller som ham! Det irritere mig utroligt at spillere igen og igen kan tro at de kan slå spillere som Lampard, Ballack, Makelele, Essien og Mikel af. Selvom at Lampard eller anden skulle rejse er jeg sikker på at Chelski helt sikkert vil finde langt bedre spiller.
Hvem sagde forresten Jarosik og Maniche?
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68999
Det rygtes at Emerson er på vej til Milan fra Real Madrid.
Det ser ud til at Milan for engangs skyld er igang med generationsskiftet. Manden en ung knøs på 32 år. :D:D
Btw jeg tror Kaka betragtes som Wonderkid i Milan. ;)
United DK
24-05-2007, 18:53
Godt nok har Milans hold en høj gennemsnitsalder, men de har jo bevist i år, at alder ikke altid betyder noget.
Nogle af dem har det stadig i sig, men en spiller som Maldini var til tider direkte pinlig igår.. Kaladze blev vel mere eller mindre skiftet ind for at bakke Maldini op når han nossede i det..
Så har Arsenal sikret sig den polsk Lukiasz Fabianski:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69075&rss=true
Mener også vi var rimelig interesseret i ham for ca. 2 år siden.
Don Kafai
29-05-2007, 16:56
Og det er hermed bekræftet af Fiorentinas præsident at Toni skifter til Bayern.
Simpelthen et røverkøb for 97 mio kr.
Havde gerne set Toni i United, for selvom hans alder ikke er så lav mere så er han meget giftig. Superkøb af Bayern.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=314958
Smaakage
29-05-2007, 18:54
Og det er hermed bekræftet af Fiorentinas præsident at Toni skifter til Bayern.
Simpelthen et røverkøb for 97 mio kr.
Havde gerne set Toni i United, for selvom hans alder ikke er så lav mere så er han meget giftig. Superkøb af Bayern.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=314958
Manden er 30 år gammel. Spillet godt i to sæsonen hvor han er stjernen på holdet. 100 mio. kr er ikke sindsygt
Til grin at Bayern giver 100 mio. kroner for gamle Toni, som er overvurderet.. United fik kun en smule mere for Ruud van Nistelrooy, som er en langt bedre spiller..
Glad for United ikke har forsøgt at hente ham italieneren..
Don Kafai
29-05-2007, 22:26
Til grin at Bayern giver 100 mio. kroner for gamle Toni, som er overvurderet.. United fik kun en smule mere for Ruud van Nistelrooy, som er en langt bedre spiller..
Glad for United ikke har forsøgt at hente ham italieneren..
Det er da på ingen måder til grin. Han er en klasseangriber. 100 mio er et røverkøb. Ligesom jeg synes 110 mio for Ruud var et røverkøb, og han havde samme alder, og hvem er topscorer i La liga? Real M er ved at vinde deres første trofæ i 4 år grundet hans mål...
På samme måde bliver Toni en kæmpegevinst for Bayern og alder gør ingen forskel for mig, sålænge talentet er der.
Bayern har gjort et kup. De har solgt Owen Hargreaves til united for 200 mio kr og køber Toni og snart Ribery for den pris. De er sikre vindere af Bundesligaen næste år.
De er sikre vindere af Bundesligaen næste år.
Det er måske lige at stramme den lidt at give dem mesterskabet allerede nu. Det er ikke altid dem med det på papiret bedste hold, som i sidste ende vinder.. Alle mente jo at Chelsea var bedre end os i august, men hvem vandt Premier League.??
United DK
30-05-2007, 08:56
Jeg er træt af når folk siger: "Et godt køb af (den pågældende klub)" osv., for Toni kan da sagtens floppe i Bundesligaen, og jeg husker da tydeligt, hvordan folk de sagde: "Et godt køb af Chelsea, at de har hentet Shevchenko", men hvordan er det endt? Mange sagde også det samme, da Arsenal købte Rosický, men har heller ikke ligefrem imponeret.
Så lad være med at tro, at fordi en spiller har gjort det godt, det ene sted, så gør han det også det andet.
SantasLittleHelper
30-05-2007, 11:26
Jeg er træt af når folk siger: "Et godt køb af (den pågældende klub)" osv., for Toni kan da sagtens floppe i Bundesligaen, og jeg husker da tydeligt, hvordan folk de sagde: "Et godt køb af Chelsea, at de har hentet Shevchenko", men hvordan er det endt? Mange sagde også det samme, da Arsenal købte Rosický, men har heller ikke ligefrem imponeret.
Så lad være med at tro, at fordi en spiller har gjort det godt, det ene sted, så gør han det også det andet.
Jaja, det er vist mere en undtagelse at en verdensklassespiller flopper.. Men når det så sker er det jo godt at man altid kan være bagklog. Som udgangspunkt er det da et fremragende køb Bayern har gjort, for Toni er en virkelig fremragende angriber som jeg er sikker på nok skal slå igennem... Lad da være med at tro at bare fordi at en spiller har gjort det godt et sted, så flopper han et andet... Hvilket i øvrigt er en mærkelig indstilling at have IMO...
United DK
30-05-2007, 12:01
Jaja, det er vist mere en undtagelse at en verdensklassespiller flopper.. Men når det så sker er det jo godt at man altid kan være bagklog. Som udgangspunkt er det da et fremragende køb Bayern har gjort, for Toni er en virkelig fremragende angriber som jeg er sikker på nok skal slå igennem... Lad da være med at tro at bare fordi at en spiller har gjort det godt et sted, så flopper han et andet... Hvilket i øvrigt er en mærkelig indstilling at have IMO...
Jeg siger heller ikke han flopper, men man skal bare ikke tage det for givet, at Toni bliver en succes i Bayern, fordi han har scoret en masse mål i Serie A.
Jeg kan jo også nævne Ballack og Verón, som også var såkaldte gode køb, da de lige havde skrevet under med hhv. Chelsea og United, men de har/var ikke nogen succes, på trods af, at de begge er/var klassespillere.
Don Kafai
30-05-2007, 12:50
Ikke for at virke bagklog, men jeg havde anelsen om at Shevchenko ikke ville slå igennem for alvor i sin første sæson. Der er så stor en forskel på niveauet fra Serie A til PL, specielt for en angriber. Se bare Rossi, han har jo Shevas snit i serie A og han spiller for Parma.
Men den tyske ligas niveau er altså ikke så højt. Jeg er stensikker på at Toni får succes, og det er til grin at påstå han er for gammel til at spille osv. Vent og se til næste sæson, jeg tør vædde på der næste maj kommer en "ras ud" tråd hvor folk ærgrer sig over vi ikke købte Toni.
Don Kafai
30-05-2007, 12:52
Det er måske lige at stramme den lidt at give dem mesterskabet allerede nu. Det er ikke altid dem med det på papiret bedste hold, som i sidste ende vinder.. Alle mente jo at Chelsea var bedre end os i august, men hvem vandt Premier League.??
Nej men problemet med tysk fodbold er at Bayern ikke kan gå 2 år uden at blive mestre. For flopper de det ene år, så køber de rivalernes spillere og vinder året efter. Det er de godt på vej til igen med de superkøb de har lavet. Og med en fantastisk træner i spidsen ser jeg dem som klare favoritter til det tyske mesterskab.
Claudio Pizarro fra Bayern München til Chelski.
Hvad skal Chelski dog med ham? :D
Refstrup
01-06-2007, 14:54
Han er en rigtig god angriber, jeg så ham meget gerne i united... Men jeg tror ikk han får så meget spilletid i chelski
Don Kafai
01-06-2007, 15:54
Han er en rigtig god angriber, jeg så ham meget gerne i united... Men jeg tror ikk han får så meget spilletid i chelski
Han er en god angriber, men så er han heller ikke mere end det. Men rammer han sin topform så er han på lige højde med nogle af de bedste i Europa, men i seneste sæson er det næsten ikke sket. Kan ikke forestille mig at han får så meget spilletid. Jeg ser også kalou som en bedre angriber end ham, ihvert fald kan jeg ikke se hvorfor Pizarro skulle komme foran Kalou i køen.
Refstrup
01-06-2007, 16:46
Han er en god angriber, men så er han heller ikke mere end det. Men rammer han sin topform så er han på lige højde med nogle af de bedste i Europa, men i seneste sæson er det næsten ikke sket. Kan ikke forestille mig at han får så meget spilletid. Jeg ser også kalou som en bedre angriber end ham, ihvert fald kan jeg ikke se hvorfor Pizarro skulle komme foran Kalou i køen.
Jeg ved ikke helt hvordan han spiller i pl, men jeg håber ikke at han slår i gennemm hos cheslea
Jeg ved ikke helt hvordan han spiller i pl, men jeg håber ikke at han slår i gennemm hos cheslea
Nu har jeg læst et par stykker af dine indlæg Refstrup. Du bedes komme med lidt argumenter på dine konklusioner. Velkommen til forummet ;)
Smaakage
03-06-2007, 21:07
Problembarnet Joey Barton ser ud til at skifte til Newcastle
På trods at at han til tider er en klovn både på og udenfor banen, så er han en ganske dygtig fodboldspiller, og jeg tror nok at de skal blive glad for ham nord på.
En dygtig midtbanespiller til et godt midterhold
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470034&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Barton+set+for+Magpies+move
Martinsen
05-06-2007, 21:36
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470454&CPID=8&clid=4&lid=4161&title=Barton+agrees+Magpies+move
nu er det vist sikkert at Barton flytter til Newcastle på en 5-årig kontrakt
Don Kafai
05-06-2007, 21:56
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470454&CPID=8&clid=4&lid=4161&title=Barton+agrees+Magpies+move
Udover Barton er de (eftersigende) også millimeter fra at snuppe Viduka. Jeg tror næste år bliver en stor sæson af Newcastle, ved godt man siger det hvert år, men jeg ved Big Sam har styr på det han laver og tror de bliver sæsonens overraskelse hvis man kan kalde det det...
Hehe ja .. Det der skal til for at få dem på rette køl er vel en mand som Sam Allardyce.. Jeg forventer dog ikke at de bliver mere end nr 7 i Sam Allardyce's første sæson..
Jeg tror ikk på at der kan spilles et stabilt hold sammen i Newcastle henover en sommer ihvertfald.. Det er for meget forlangt
Don Kafai
05-06-2007, 22:19
Hehe ja .. Det der skal til for at få dem på rette køl er vel en mand som Sam Allardyce.. Jeg forventer dog ikke at de bliver mere end nr 7 i Sam Allardyce's første sæson..
Jeg tror ikk på at der kan spilles et stabilt hold sammen i Newcastle henover en sommer ihvertfald.. Det er for meget forlangt
Det er det måske, men Sam Allerdyce har ry for at få det maksimale ud af et spillermateriale. Og jeg tror sådan en som Viduka er et typisk Big Sam køb, og tror han vil få en større rolle end man umiddelbart tror. Men først skal købet lige offentliggøres.
mht Barton så forstår jeg ikke man vil skille sig af med Scott Parker og erstatte ham med Barton. Barton har muligvis et større max potentiale end Parker men det kræver man udnytter hans kvaliteter på banen fuldt ud, og det er meget usikkert det kommer til at ske. Scott PArker har ellers spillet en stor sæson, og ærgerligt hvis et skifte "ned af rangen" kommer til at ødelægge hans gennembrud.
Roberto Carlos til Fenerbahce
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69464
Og så er Ribery vist snart på plads i Bayern. Den mand nægter bare at spille CL...
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69469
United DK
06-06-2007, 13:16
Og så er Ribery vist snart på plads i Bayern. Den mand nægter bare at spille CL...
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69469
Ja, nu skal Marseille spille CL, og så skifter han. :rolleyes:
Men okay, i det lange løb er det bedre at spille for Bayern München, da de jo somregel vinder titler hvert år, og Bundesligaens har også et højere niveau end den franske liga.
Godt køb bayern er ved at få lavet der! Og dejligt han ikke røg til Arsenal, som jeg gik og troede!
Ribery skal nok bevise sit værd!
Barton er godt nok en af mest håbløse spilere i England. Middelmådig fodboldspiller, men verdensklasse i at splitte en god holdstemning. Godt han ikke røg til United, i sin tid :) Så havde vi måske ikke været engelske mestre i dag.
Godt køb af West Ham. Scott Parker er en udmærket midtbanespiller. Og 7 mio. £ er ikke så galt, for en rutineret spiller som ham. Tror de laver en god deal ved at sælge Reo-Coker og hente Parker ind i stedet for..
Jeg har hørt fra nogle af mine "fodboldkontakter" i Aalborg, at Aab muligvis køber Werder Bremens Kasper Jensen tilbage som målmand. Han har tidligere været i klubben.
SantasLittleHelper
07-06-2007, 17:12
Hvad blev der af Kenneth Stenild? Eller Jens Wahltorp, som jeg i øvrigt har gået i klasse med mens han var i den der Team Danmark ordning..?
Så vidt jeg kan forstå, mener de forsat ikke, at Stenild er klar endnu. Derfor skulle de efter sigende forsøge at få fingrene i Kasper Jensen. Dog påstår BT, at Aab er interesseret i Schmeichel junior: http://www.bt.dk/article/20070607/sport01/70607030/
Ja hørte rygtet med Schmeichel. Han var heller ikke helt afvisende..
Kenneth Stenild er stadig ret ung ikk.? Han vil nok først være SAS liga klar om 1-2 år..
Ellers er der jo også Kevin Stuhr-Ellegaard fra Hertha Berlin.?
Hvad blev der af Kenneth Stenild? Eller Jens Wahltorp, som jeg i øvrigt har gået i klasse med mens han var i den der Team Danmark ordning..?
Jens Wahltorp røg vist til en norsk klub da AaB hentede Casper Jacobsen i Hobro. Det mener jeg.
Nu er der også snak om Zaza og Ankergren.
Times skriver at liverpool vil have forlan
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premiership/liverpool/article1912914.ece
Det tror jeg ikke forlan vil gå med til.... :D
United DK
11-06-2007, 08:47
Hvis Liverpool køber Forlán, så ender det uden tvivl med at blive 18. år, uden et mesterskab.
PL-pedersen
11-06-2007, 08:50
lad dem dog endelig få Forlan han har jo tideligere vist at han sagtens kunne spille med i den engelske liga;) ;) ;)
Ærgeligt de så sælger Dudek. Ham og Forlan kunne ellers have fået en del timer til at gå på træningsbanen med skudøvelser..
Don Kafai
11-06-2007, 18:40
Inden i rakker ned på ham så husk lige at han faktisk har været topscorer i la liga for et par år siden. Hvilken spiller fra en lille klub som Villareal har i nyere tid præsteret det?
Han er målfarlig, ingen tvivl, men han slog ikke til i United, men ligefrem at sige han er talentløs er jo hovedløst. Husk også lige på hvor afgørende en spiller han rent faktisk var i 02/03 sæsonen med nogle vigtige mål der i sidste ende gjorde vi blev mestre. Men spørgsmålet er jo om han kan slå igennem i England, og det kan man tvivle på, men at sige han er talentløs osv er ikke passende for en spiller som Forlan.
ja, har heller ikke noget mod hvis Pool får Forlan, ser ham som middelmådig spiller der ligesom mange andre har leveret en enkelt pragt sæson(Villareal)..
Er mere nervøs for de får Villa eller Torres til den Spanske koloni!
Ærgeligt de så sælger Dudek. Ham og Forlan kunne ellers have fået en del timer til at gå på træningsbanen med skudøvelser..
Hahaha klasse indlæg! :juhuuuu:
http://img70.imageshack.us/img70/5505/dudekfp4.jpg
Jeg glemmer aldrig denne dag.! :D
Præcis Dines. Det billede siger mere end ord. Fantastisk episode.
Kan samtidig fortælle alle med lidt interesse for Sunderland, at Keane i dag har gjort sommerens første indkøb. Greg Halford er hentet for 3 mio. £ i Reading.
Aquarium
11-06-2007, 23:55
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69657
Jeg håber virkeligt på denne rygte. Hvis det passer så har arsenal mistet deres One-man-Team, og så tvivler jeg på at de kan vinde noget som helst i mange år...
Håber ikke at det passer. Arsenal ville blive sat alt for langt tilbage da han er noget af det eneste de har som rent faktisk kan noget.
Kan seføli godt virke lidt mærkligt at jeg synes det, men der er altså ikke noget ved at vi vinder ligaen uden modstand. Og så længe arsenal stadig har et stykke op til os vil jeg ønske dem alt mulig held og lykke med foretagendet, da jeg hellere ser dem få en andenplads, fremfor scousers og ch£lski...
Desuden synes jeg også det er skidt for ligaen som helhed da han er en af de klart største profiler.
CC
Udover CC's argumenter synes jeg også det er skidt at Barca tilføjer Henry til deres hold! Det bliver det immervæk ikke mindre giftigt af!
Men ja, jeg synes også det vil være skidt for PL hvis Henry smutter. Tror også han er et forbillede for mange af de yngre spillere i ligaen - han har trods alt været én af de aller bedste angribere i de sidste mange sæsoner
Henry til Barca'... Ku være dødbringende.. Men ved ikke helt om jeg skal tro på rygtet. Henry har før udtalt at efter hans beslutning sidste sommer, forlader han aldrig Arsenal...
Og enig i CC, selvom vi ikke bryder os om Arsenal, så spiller de altså positiv fodbold, imodsætning til visse andre.. Men det ville ikke gøre mig noget hvis de mistede Henry :D
Dahlmann
12-06-2007, 11:22
så er linderoth blevet solgt til galatasaray.... et stort tab for fck og superligaen.... linderoth har været den dominerende skikkelse på midtbanen for dem... men det var vel egentlig forventet at han ville skifte denne sommer...
United DK
12-06-2007, 11:27
Hvis Henry skifter til Barcelona, hvor skal han så spille? De har i forvejen tre klassespillere i Ronaldinho, Eto'o og Messi, så hvorfor købe endnu én? Det er godt at have en bred bænk, men den bliver lidt for bred, hvis de køber Henry.
Hvis Henry skifter til Barcelona, hvor skal han så spille? De har i forvejen tre klassespillere i Ronaldinho, Eto'o og Messi, så hvorfor købe endnu én? Det er godt at have en bred bænk, men den bliver lidt for bred, hvis de køber Henry.
Man kunne håbe på de ville give Eto'o til os :D
Ja, og helst til billige penge, tak :D
-----Deco-Xavi-----
Messi--------Ronaldinho-
-------Eto'o------
-------Henry-----
Eventuelt :D! Attack!
PL-pedersen
12-06-2007, 13:53
hvis de får Henry så er stan edme også blæst til angreb fra barcelonas side det jo en uhyggelig offensiv!!
Henry har udtalt at der ikke har været kontakt mellem ham og Barca'!
Hvis Henry ryger til Barca bliver det nok = at Eto'o eller Ronaldinho forlader. Jeg kan ikke se andet end at sælge en, når man har 4 så gode spillere.
Refstrup
12-06-2007, 19:22
Hvis Henry ryger til Barca bliver det nok = at Eto'o eller Ronaldinho forlader. Jeg kan ikke se andet end at sælge en, når man har 4 så gode spillere.
Jeg håber de sælger eto´o
Martinsen
12-06-2007, 21:42
gode gamle Neil Lennon er taget til Forest, troede han skulle spille for Keano og co. i næste sæson, men alt i alt tror jeg det er godt nok for Sunderland at han ikke tog dertil, for han virker godt nok slidt
schousboe9
13-06-2007, 11:53
så er linderoth blevet solgt til galatasaray.... et stort tab for fck og superligaen.... linderoth har været den dominerende skikkelse på midtbanen for dem... men det var vel egentlig forventet at han ville skifte denne sommer...
Vil gerne knytte en lille kommentar... Eller dvs. det vil det såkaldt "fodboldansvarlige" bestyrelsesmedlem i Galatasaray (specielt sidste afsnit):
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69723
Hva sker der for bananrepublikken!? Er de ikk organiseret på nogen måde eller hva'!? Og hvis ikke jeg husker forkert, tror jeg nok FCK nået længere i Europa end Fenerbache og Galatasaray sidste sæson...
hehe han jorder godt nok dansk fodbold..
Jo jo schousboe, men han har vel ret i at de bedste spillere altid ryger til udlandet.. Og til FCK når de ik er gode nok i udlandet længere :D
schousboe9
13-06-2007, 12:39
Joeh, men deeet rigtig nok... (Solo-Jan fra Angora)
Men at han ikke har den fjerneste idé om hvor gammel han er og hvad de har betalt for ham!?
Puhaaaaaaa!!
Hehe ja okay, så lyder det umiddelbart som om han er lige lovlig fraværende til bestyrelsesmøderne..
Smaakage
13-06-2007, 12:47
Tyrkiske Sanli Tuncay er skiftet til Boro. Må siges at være en udemærket erstatning for Viduka
Han scorede i øvrigt hattrick mod United i CL engang
Fair nok at Lindertoh blev solgt, han søgte åbenlyst et nyt eventyr i et nyt land, og kunne åbenbart få flere penge i Galatasaray. 25-27 mio. kr. til FCK er en fin handel, når kontrakten udløb næste sommer.
Surt for FCK, som jeg dog tror hurtigt finder en ny glimrende midtbanespiller. Desuden kunne jeg godt tænke mig William Kvist fik chancen inden centralt noget mere. Han er en glimrende spiller, med stort potentiale.
Refstrup
13-06-2007, 15:45
Fair nok at Lindertoh blev solgt, han søgte åbenlyst et nyt eventyr i et nyt land, og kunne åbenbart få flere penge i Galatasaray. 25-27 mio. kr. til FCK er en fin handel, når kontrakten udløb næste sommer.
Surt for FCK, som jeg dog tror hurtigt finder en ny glimrende midtbanespiller. Desuden kunne jeg godt tænke mig William Kvist fik chancen inden centralt noget mere. Han er en glimrende spiller, med stort potentiale.
William kvist er en af min venners fætter. :D
Så fik vi lige sat det på plads :D
David Suazo skifter til Inter. Han har tidligere været rygtet til United, men nu har de italienske mestre altså fået fingrene i ham.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69748
David Suazo skifter til Inter. Han har tidligere været rygtet til United, men nu har de italienske mestre altså fået fingrene i ham.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69748
Nogen der ved lidt mere om denne Suazo? Jeg kender ikke meget til ham.
Men må indrømme jeg har svært ved at se hvad Inter skal med en angriber mere. De har da Crespo, Julio Cruz, Adriano, Zlatan... Synes der var flere :D Men det er stadig ret meget med 5 topklasse angribere.
Men må indrømme jeg har svært ved at se hvad Inter skal med en angriber mere. De har da Crespo, Julio Cruz, Adriano, Zlatan... Synes der var flere :D Men det er stadig ret meget med 5 topklasse angribere.
Har de fået Crespo fra Chelsea? Har de købt ham eller hvordan hænger det sammen??
Suazo scorede 14 mål sidste sæson for Cagliari.. De må siges at være helt i orden, når hele holdet tilsammen har scoret 35 mål..
Har de fået Crespo fra Chelsea? Har de købt ham eller hvordan hænger det sammen??
Suazo scorede 14 mål sidste sæson for Cagliari.. De må siges at være helt i orden, når hele holdet tilsammen har scoret 35 mål..
http://www.inter.dk/spillere-crespo.php
Sommeren 2006 skrev Crespo så en 2-årig kontrakt med Inter.
:)
Til Suazo: 14 ud af 35 er bestemt ikke dårligt :)
Ben Haim har skrevet under med Chelsea.
Han kommer fra Bolton, og valgte Newcastle fra.
Nogle hurtige facts :)
United DK
14-06-2007, 19:52
Hvad vil han dog i Chelsea? Han var fast mand i Bolton, og kunne nok også være blevet det i Newcastle, men i stedet vælger han en klub, hvor han vil få begrænset spilletid. Men hey, han tjener flere penge i Chelsea, og så er den sag jo afgjort.
Sørgeligt!
Faktisk synes jeg slet ikke han er så god. Chelsea har lavet nogle underlige signs indtil nu, og de ser ikke ud til nogle store iår. Pizzaro, Ben-Haim og Sidewell er ikke klassespillere.
Mit gæt er at Abra tilsyneladende har lukket for pengekassen, ellers havde helt klart hentet nogle mere markante forstærkninger til klubben. Man kan så sige at de ikke mangler så meget, men både forsvar og angreb kunne godt trænge til at blive styrket. Haim er sådan set okay, men at købe Pizarro er hvad jeg vil betegne som en fallit erklæring!
CC
Don Kafai
14-06-2007, 21:59
Hvad vil han dog i Chelsea? Han var fast mand i Bolton, og kunne nok også være blevet det i Newcastle, men i stedet vælger han en klub, hvor han vil få begrænset spilletid. Men hey, han tjener flere penge i Chelsea, og så er den sag jo afgjort.
Sørgeligt!
Hvorfor skal en spiller gøres til pengeluder pr. definition når der skrives med Chelsea? Sidwell, Pizarro og nu Ben Haim.
Har du overvejet der kan være flere faktorer bag skiftet?
Sidste år var Newcastle tættere på nedrykning end Europa, og et skifte fra Bolton til Newcastle er et skridt ned af rangen i det her vindue.
Muligvis spiller det geografiske ind? Hans familie?
Muligvis det faktum at chancen for at spille for en af verdens største klubber ikke abnker på døren 2 gange?
Det er jo ikke fordi han har solgt sin sjæl. Han er blandt de 3 der kæmper om de 2 centrale pladser i forsvaret. Det samme gør Hargreaves jo fx.. Er han en pengeluder?
Ben Haim får rigeligt af chancer til at vise sit værd og slå Carvalho af. Jeg ville da også have valgt Chelsea hvis alternativet var Newcastle, så det er da langt fra fair at stemple en spiller som pengegrisk fordi man vælger Chelsea.
Hvorfor skal en spiller gøres til pengeluder pr. definition når der skrives med Chelsea? Sidwell, Pizarro og nu Ben Haim.
Sidste år var Newcastle tættere på nedrykning end Europa, og et skifte fra Bolton til Newcastle er et skridt ned af rangen i det her vindue.
Muligvis spiller det geografiske ind? Hans familie?
Muligvis det faktum at chancen for at spille for en af verdens største klubber ikke abnker på døren 2 gange?
Det er jo ikke fordi han har solgt sin sjæl. Han er blandt de 3 der kæmper om de 2 centrale pladser i forsvaret. Det samme gør Hargreaves jo fx.. Er han en pengeluder?
Ben Haim får rigeligt af chancer til at vise sit værd og slå Carvalho af. Jeg ville da også have valgt Chelsea hvis alternativet var Newcastle, så det er da langt fra fair at stemple en spiller som pengegrisk fordi man vælger Chelsea.
Vil give dig fuldstændig ret. Folk er ofte for hurtige til at stemple spillere for penge griske osv. Der er nogle gang andre factorer der spiller ind.
United DK
14-06-2007, 22:28
Jamen hvis det er oplagt, at man får meget spilletid, så har jeg heller ikke noget imod, at man skifter til Chelsea, men når man som i Ben Haims tilfælde, sikkert får mange flere minutter på bænken end på banen, så synes jeg godt man kan kalde ham pengegrisk, for når man er fodboldspiller, handler det vel om at spille fodboldkampe, og jeg vil da til hver en tid vælge banen i Newcastle, fremfor bænken i Chelsea.
Så kunne han da være blevet i Bolton, for der var han én af de sikreste i startopstilling.
Jamen hvad er der ved, at bruge hovedparten af tiden på bænken, selvom det er for én af verdens største klubber?
Nu synes jeg der er stor forskel på Hargreaves' skifte, og så Ben Haims, da Hargreaves med stor sandsynlighed vil indgå i et rotationssystem med Carrick, hvorimod Ben Haim er afhændig af, at enten Terry eller Carvalho bliver skadet.
Med alt respekt for Ben Haim, så er Carvalho mindst en klasse bedre, og derfor vil Ben Haim aldrig blive fast mand i Chelsea, med mindre Terry eller Carvalho bliver langtidskadet.
Darren Bent har afvist et skifte til West Ham, selv om de to klubber var enige..
Darren Bent har afvist et skifte til West Ham, selv om de to klubber var enige..
Har du en kilde/et link til historien?
Ellers et ret farligt angreb Hammers var ved at etablere, forudsat at Tevez blev der..
elmegaard
14-06-2007, 23:15
united dk; dine argumenter beror jo alene på, hvorledes du ser chelseas idealopstilling. og desuden er der jo ingen af os der ved, hvorledes chelsea senere i dette transfervindue vil agere i forhold til spillersalg. såfremt jeg var fodboldspiller ville jeg til enhver tid vægte antal spilleminutter over en højere løn, jf. dit eksempel med newcastle og chelsea. det er måske ikke alle spillere der vil det, og fred være med det – det kan man så kritisere, som jeg til alle tider vil gøre. men det er nu engang ikke alle spillere, der agerer ud fra dette præmis, og det er essentielt at fastslå, i min optik.
jeg medgiver gerne, at nogle (mange?) spillere skeler til, hvor mange millioner pund, der tilfalder dem, og vægter summen højere end antallet af spilleminutter på banen. men samtidig er det vigtigt at slå fast, mener jeg, at vi som udenforstående, dvs. os på sidelinjen for nu at blive i fodboldens metaforer, ingen egentlig viden har om disse forhold. du ved, akkurat som jeg, ikke hvilke grunde der kan være til, at en spiller vælger chelsea fremfor eksempelvis newcastle. prestige, dét at spille for en af verdens bedste klubber, pengene osv. osv.
den viden du mener at have om disse forhold beror, som jeg indledningsvis anførte, alene på dine forestillinger (og fordomme) om fodboldspillere som en helhed. han valgte chelsea pga. pengene. det ved du ikke! du kan gisne om det, men hvad fører det til? usaglig og intetsigende kritik, der ikke beror på andet end subjektive og ubegrundede overvejelser, der igen ikke kan føres tilbage til en udtalelse, statement osv.
modsat mange herinde vil jeg ikke pr. definition udpege og blåstemple enhver tilknytning til chelsea, liverpool, arsenal, city osv. som værende idiotisk eller andre negative superlativer. dét, at jeg er united-fan implicerer ikke nødvendigvis had til andre mennesker tilknyttet andre klubber. ingenlunde. at det er virkeligheden for nogen må være deres problem (og ja, jeg mener, at det er en art problem). ligeledes vil jeg ikke blåstemple samtlige ikke-verdensstjerner, der skriver kontrakt med chelsea, som værende pengegriske idioter, der ikke stræber efter spilletid. den viden besidder jeg ikke, og min fodbold- og unitedinteresse ligger ikke i, at svine andre til.
(sidstnævnte kørte lidt ud af et sidespor, og dog alligevel ikke; jeg mener, at det hænger i naturlig forlængelse af første del af mit svar).
United DK
14-06-2007, 23:50
den viden du mener at have om disse forhold beror, som jeg indledningsvis anførte, alene på dine forestillinger (og fordomme) om fodboldspillere som en helhed. han valgte chelsea pga. pengene. det ved du ikke! du kan gisne om det, men hvad fører det til? usaglig og intetsigende kritik, der ikke beror på andet end subjektive og ubegrundede overvejelser, der igen ikke kan føres tilbage til en udtalelse, statement osv.
Selvfølgelig ved jeg ikke, hvorfor han valgte Chelsea fremfor Newcastle, men jeg vælger bare at tro, at det hovedsagligt er pga. pengene, for det er jo ikke nogen hemmelighed, at man får en rigtig god løn som Chelsea-spiller, og jeg vil da mene, at man som fodboldspiller altid skal vælge det sted, hvor man kan få mest spilletid, med mindre man har et specielt forhold, til den klub man spiller for.
Hans skifte til Chelsea kan selvfølgelig også skyldes, at Chelsea ligger i London, og London er en mere attraktiv by at bo i, end Newcastle, hvem ved? Mit gæt er ligeså godt, som alle andres.
Lige en tilføjelse til Ben Haim. Har Chelsea ikke hentet Alex hjem fra PSV? Alex er efter min mening bedre end Carvalho, og dermed vil Ben Haim få endnu sværere ved at tilspille sig en fast plads.
Er Brown, Fletcher, O'Shea osv. så også pengegriske?
De kunne givetvis få mere spilletid på et midterhold i PL, men vælger at blive i United. Jeg ved godt det ikke helt er det samme, men det handler altså ikke altid kun om penge kontra spilletid.
United DK
15-06-2007, 08:34
De kunne givetvis få mere spilletid på et midterhold i PL, men vælger at blive i United. Jeg ved godt det ikke helt er det samme, men det handler altså ikke altid kun om penge kontra spilletid.
Der er forskel på de tre og Ben Haim, da de er af egen avl, og udover det, får de jo også meget spilletid.
De 3 spillere du nævner er kommet igennem United egen ungdomsafdeling. De sætter klubben over alt. Læs blot Wes Browns udtalelser fra et par måneder siden.
De vil gå gennem ild og vand for klubben, så lige netop den sammenligning kan man ikke rigtig lave.
De 3 spillere du nævner er kommet igennem United egen ungdomsafdeling. De sætter klubben over alt. Læs blot Wes Browns udtalelser fra et par måneder siden.
De vil gå gennem ild og vand for klubben, så lige netop den sammenligning kan man ikke rigtig lave.
har du spurgt dem personligt, siden du kan udtale dig så skråsikkert hehe
schousboe9
15-06-2007, 09:25
Så! NÅH!! Henry (måske) til Barca alligevel!!
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=43831
Hvis de sælger ham, kan de ligeså godt dreje nøglen om! Én ting var at skille sig af med Vieira, men at Wenger ikke har lært, at det var en kæmpe fejl, overgår min forstand! Sælger de Henry, og så for kun 220 mio. (!), kan de også godt vinke farvel til Fabregas, Gallas og en række andre!
De er satme ikke for kloge, de cockneys!!:D
Holmegaard
15-06-2007, 09:53
hvor finder i nyhederne hende?....synes selv jeg følger udemærket med, men jeg kan se at det kunne være bedre:o :)
schousboe9
15-06-2007, 10:13
hvor finder i nyhederne hende?....synes selv jeg følger udemærket med, men jeg kan se at det kunne være bedre:o :)
Et lille udpluk:
http://www.sportinglife.com/football/news/
http://www.channel4.com/sport/football_italia/
http://www.tribalfootball.com/
http://home.skysports.com/football/
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/
http://www.teamtalk.com/
Håber disse kan bruges!:) ... Og at linksene er lovlige??:confused:
hvor finder i nyhederne hende?....synes selv jeg følger udemærket med, men jeg kan se at det kunne være bedre
og hvis du vil have alle de ovenstående siders nyheder med united involveret, samlet på én side, så du ikke skal bladre så meget rundt, jamen så tjek den her ud
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Manchester+United
Mr. Larsen
15-06-2007, 12:11
Hans skifte til Chelsea kan selvfølgelig også skyldes, at Chelsea ligger i London, og London er en mere attraktiv by at bo i, end Newcastle, hvem ved? Mit gæt er ligeså godt, som alle andres.
Syns måske man er er gået lige rigeligt hårdt til United DK. Men kan godt følge jer lidt alligevel. Kan godt følge ham i at selvfølgelig er lønnen betragteligt større end hos Newcastle. Men på den anden side, tror jeg det er et spændende projekt Big Sam skal i gang med, tror mange spillere vil få øjnene op for det i den kommende sæson. Tror det kan kommet til at gå lidt ala Tottenham, som man vel nok kan sige har etableret sig som måske det bedste hold foruden de 4 store.
Men ja ganske rigtigt geografien har helt sikkert noget at sige. Selvfølgelig hvis hans børn går i skole der (ved ikke om han har nogen) og hans kone har et arbejde hun er glad for der, spiller det selvfølgelig også ind. Og hvis han så samtidig kan sætte en stor fed løncheck ind banken hver uge, så er er det jo også godt. Hvad angår spilletid, nægter jeg at tro på at han kan slå en af de to midterforsvarer af hos Chelsea, men han skal nok få masser af spilletid igen. Hvis chelsea havde haft en mand som Ben Haim tror jeg helt sikkert at de havde presset os noget længere.
Konkluderende et meget godt og nødvendigt køb for Chelsea. Men ja tror at pengene har spillet en meget ind i hans beslutning også.
Mht Ben Haims skifte, så synes jeg nu ikke det er så dumt lavet af ham, og synes ikke overhovedet det lugter af at han skifter for pengene.
Han kan spille centralt forsvar og højre back. I det centrale forsvar havde de sidste år reelt kun terry og carvalho, hvor essien og ferreira måtte agere lappeløsninger, når disse ikke kunne spille. med Ben Haim får man en fin reserve, og man kan bevare essien der hvor han er bedst på midten.
På højre back har chelsea eksperimenteret lidt. Ferreira blev købt dyrt ind med pres på skuldrene, men har ikke indfriet forventningerne, og bor efterhånden fast ude på tribunerne. Geremi er på vej tilbage til boro. Diarra er oprindeligt midtbanemand, og khalid boulahrouz har også været en fuser. Så kan ikke se hvorfor Ben Haim ikke skal kunne nuppe den højre back, og selvom han så bliver reserve, så vælter chelsea sig ikke i forsvarsspillere, så han skal nok få en masse kampe.
Hvis der er en af deres nye gutter som jeg kunne finde på og kalde en gold digger, så må det være Steven Sidwell.
Han skal konkurrere med Lampard, Ballack, Mikel, Essien, Makelele, Swp, Robben, Joe Cole, Diarra om 4 midtbanepladser. Synes han stiller sig selv i en alt for lang kø, istedet for at have valgt at skifte til en klub som han havde bedre chancer i, eller var blevet i Reading.
Don Kafai
15-06-2007, 12:52
Jamen hvis det er oplagt, at man får meget spilletid, så har jeg heller ikke noget imod, at man skifter til Chelsea, men når man som i Ben Haims tilfælde, sikkert får mange flere minutter på bænken end på banen, så synes jeg godt man kan kalde ham pengegrisk, for når man er fodboldspiller, handler det vel om at spille fodboldkampe, og jeg vil da til hver en tid vælge banen i Newcastle, fremfor bænken i Chelsea. .
Så medmindre man er sikker på at være blandt start 11'eren skal man ikke skifte til en storklub? De spillere der er sikker på en startplads i Chelsea kan jeg tælle på to hænder, så selvfølgelig skal man have ambitioner om at være en del af holdet men sikker starter? Skulle Anderson også have holdt sig væk fra United fordi han nok ikke kommer til at spille medmindre Scholes er skadet?
Jamen hvad er der ved, at bruge hovedparten af tiden på bænken, selvom det er for én af verdens største klubber?.
Jamen han sidder jo ikke på bænken i alle kampe. De er 3 mand der kæmper om 2 pladser!!!! = Masser af spilletid. Udover det faktum så er terry og carvalho jo ikke dem der spiller flest kampe i træk uden skader.
Nu synes jeg der er stor forskel på Hargreaves' skifte, og så Ben Haims, da Hargreaves med stor sandsynlighed vil indgå i et rotationssystem med Carrick, hvorimod Ben Haim er afhændig af, at enten Terry eller Carvalho bliver skadet.
De er stadig kun 3 der kæmper om 2 pladser. ligesom Brown, Rio og Vidic. Kom ikke og sig Brown er pengegrisk fordi han er 3. valg i forsvarskæden i United.... Brown kan jo nok spille fast for alle hold udover top 4-6.
Med alt respekt for Ben Haim, så er Carvalho mindst en klasse bedre, og derfor vil Ben Haim aldrig blive fast mand i Chelsea, med mindre Terry eller Carvalho bliver langtidskadet.
Jeg siger ikke Ben Haim er bedre. Jeg siger han får chancen for at vise sig selv. Han får minimum 15-20 kampe for holdet og i en klub som Chelsea er man også klasse hvis man kan opnå det. Og han er kun 25 år, og næsten en komplet forsvarsklippe. Kan han løfte sit niveau kan jeg ikke se hvorfor Carvalho skulle være fredet.
Det jeg prøver at sige er at jeg synes det er et superskifte og det "rigtige" skifte i hans karriere. Mourinho bruger altså mindst ligeså meget rotation som Alex Ferguson gør, så Ben Haim er også garanteret at få kampe. Hvorimod et skifte til Newcastle havde været et skridt ned i karrieren imo. Men man kan være uenige på det punkt, og det er også fair nok, men at kalde ham pengegrisk er der intet belæg for....
United DK
15-06-2007, 17:01
Så medmindre man er sikker på at være blandt start 11'eren skal man ikke skifte til en storklub? De spillere der er sikker på en startplads i Chelsea kan jeg tælle på to hænder, så selvfølgelig skal man have ambitioner om at være en del af holdet men sikker starter? Skulle Anderson også have holdt sig væk fra United fordi han nok ikke kommer til at spille medmindre Scholes er skadet?
Man må da gerne skifte til en topklub, selvom man ikke bliver fast mand, men når spilletiden bliver begrænset, så forstår jeg ikke helt hvorfor man gør det.
Det var ligesom dengang Jon Dahl skiftede fra Feyenoord til Milan. Han havde kæmpe succes i Feyenoord, men valgte så Milan, selvom han kun fik begrænset spilletid, og nu er hans karriere næsten skudt i sænk.
Jamen han sidder jo ikke på bænken i alle kampe. De er 3 mand der kæmper om 2 pladser!!!! = Masser af spilletid. Udover det faktum så er terry og carvalho jo ikke dem der spiller flest kampe i træk uden skader.
Han får da sikkert spilletid, i nogen af deres Liga Cup-kampe, og i starten af FA Cuppen, hvis de trækker et hold fra de lavere rækker, men når det gælder de store kampe, så bliver det ikke til meget spilletid, og hvis du lægger mærke til det, så bliver forsvarspillere sjældent skiftet ud, i løbet af en kamp, ergo får han heller ikke meget spilletid den vej rundt.
De er stadig kun 3 der kæmper om 2 pladser. ligesom Brown, Rio og Vidic. Kom ikke og sig Brown er pengegrisk fordi han er 3. valg i forsvarskæden i United.... Brown kan jo nok spille fast for alle hold udover top 4-6.
Forskellen er jo her, at Brown er af egen avl, og han får jo også meget spilletid.
Jeg siger ikke Ben Haim er bedre. Jeg siger han får chancen for at vise sig selv. Han får minimum 15-20 kampe for holdet og i en klub som Chelsea er man også klasse hvis man kan opnå det. Og han er kun 25 år, og næsten en komplet forsvarsklippe. Kan han løfte sit niveau kan jeg ikke se hvorfor Carvalho skulle være fredet.
Fordi Carvalho er bedre, simpelthen. Jeg kan tage fejl, men jeg nægter at tro på, at Ben Haim nogensinde bliver en topklasse spiller.
Det jeg prøver at sige er at jeg synes det er et superskifte og det "rigtige" skifte i hans karriere. Mourinho bruger altså mindst ligeså meget rotation som Alex Ferguson gør, så Ben Haim er også garanteret at få kampe. Hvorimod et skifte til Newcastle havde været et skridt ned i karrieren imo. Men man kan være uenige på det punkt, og det er også fair nok, men at kalde ham pengegrisk er der intet belæg for....
Måske er der intet belæg for det, men det kan ligeså godt være rigtigt.
Chelsea lader to spillere gå. Der er tale om Shaun Wright-Phillips og Geremi.
Jeg kan kun le af Shaun Wright-Phillips :D
Shaun Wright-Phillips er en fantastisk spiller i mine øjne. Jeg mener ikke, at han har fået den chance hos Chelsea, som hans talent berettiger ham til. Jeg så ham gerne i United, men tvivler på det sker, idet vi allerede har købt 2 offensive midtbanespillere, og idet United næppe vil købe en "affaldsspiller" hos Chelsea. Det ville sende nogle uønskede signaler.
Dog så jeg ham gerne i United fremfor fx. Richardson eller Fletcher, hvis vi udelukkende tænker på Fletcher som kantspiller, hvor han jo oftest bruges.
Christensen
18-06-2007, 12:10
Khalid Boularouz skifter Chelsea ud med Sevilla: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69888&rss=true
PL-pedersen
18-06-2007, 18:21
jeg mener da Chelsea også har hentet Alex fra PSV det gør så at de er 4 Centrale forsvar om 2pladser så kan Ben Haim meget vel få problemer med at få tilkæmpet sig noget spilletid....
Gang i den i Randers. De har købt Kevin Stuhr i Hertha, og de har solgt Djiby Fall til en arabisk klub.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/randers_fc/article310416.ece
jeg mener da Chelsea også har hentet Alex fra PSV det gør så at de er 4 Centrale forsvar om 2pladser så kan Ben Haim meget vel få problemer med at få tilkæmpet sig noget spilletid....
Korrekt tror egentlig de har haft i et par sæsoner men de har vist haft problemer med at skaffe ham en arbejdstilladelse.
Med de problemer Chelsea havde i forsvaret sidste år, henter de da selvfølgelig forstærkninger, prøv lige at se på vores sidste del af sæsonen, hvis vi ikke havde haft Heinze, Brown, Evra, Vidic, Silvestre, Rio og Gaz havde vi da haft store problemer da skaderne væltede ind.
Mener også bestemt han nok skal få masser af spilletid. I sær når han også kan spille højreback, hvilket gør ham til en mere fleksibel spiller som får større chance for spilletid, tror på at han for omkring 20 kampe i år.
Tror helt sikkert det er et godt køb Randers har lavet. Det var hvertfald på tide de fik skiftet Martin S. Jensen, som jeg synes har været ubeskriveligt ringe i de kampe jeg har set :)
Det er dog lidt en skam de mister deres målsluger :)
Sylvain Wiltord har fået sparket af Lyon.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69893
Gad vide, om der er nogen "ordentlige" klubber, der kan bruge ham?
Don Kafai
19-06-2007, 13:28
Bedst som alle troede Suazo skulle til Inter, har rivalerne fra AC Milan snuppet angriberen. Det lukker lidt for rygterne om Eto'o til Milan, men åbner igen for rygterne om at Inter ville hente en topangriber.
http://uk.reuters.com/article/UK_WORLDFOOTBALL/idUKSP10414020070619
United DK
19-06-2007, 15:11
Sylvain Wiltord har fået sparket af Lyon.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69893
Gad vide, om der er nogen "ordentlige" klubber, der kan bruge ham?
Måske Liverpool? :lolol:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69944
FCK ude efter den falske Nemanja. Han lyder som en yderst spændende spiller. Bare det at han er inde omkring det serbiske landshold siger lidt. De har de seneste par år haft et ganske habilt forsvar på landsholdet.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69944
FCK ude efter den falske Nemanja. Han lyder som en yderst spændende spiller. Bare det at han er inde omkring det serbiske landshold siger lidt. De har de seneste par år haft et ganske habilt forsvar på landsholdet.
Ja, var det ikke i kvalen til VM 2006, de havde haft et super forsvar gennem hele kvalifikationen.. Serbien har i hvert fald et solidt forsavr, som ikke er bange for at bruge musklerne og tackle igennem.
Hvis han er i nærheden af Vidic's niveau, bliver han en super spiller for FCK hvis de køber ham..
Måske Liverpool?
ORDENTLIGE klubber blev der sagt :D
Martinsen
19-06-2007, 19:00
Kristian Bak er skiftet til Heerenveen, så er man da fri for at høre på det fjols hver søndag...
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69951
Don Kafai
19-06-2007, 19:21
Bedst som alle troede Suazo skulle til Inter, har rivalerne fra AC Milan snuppet angriberen. Det lukker lidt for rygterne om Eto'o til Milan, men åbner igen for rygterne om at Inter ville hente en topangriber.
http://uk.reuters.com/article/UK_WORLDFOOTBALL/idUKSP10414020070619
åbenbart tyder det nu på at Suazo bliver den nye John Obi. Inter påstår han er deres mand.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69948
http://www.youtube.com/watch?v=PIRHLipdkWw
Wayne Rooney og Ben-haim.
Var det i øvrigt ikke også Ben-Haim, som Rooney fik 3 dages karantæne for at slå ud efter?
åbenbart tyder det nu på at Suazo bliver den nye John Obi. Inter påstår han er deres mand.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69948
Nu bliver jeg lidt forvirret :confused:
Typisk italien, lyder som Cagliari har fået et bedre tilbud fra Ac Milan.
Don Kafai
19-06-2007, 22:57
Typisk italien, lyder som Cagliari har fået et bedre tilbud fra Ac Milan.
Ja eller at Suazo pludselig ikk vil til Inter når CL mestrene også er blevet interesserede....
2001 Real Madrid-United
2002 Valencia-Arsenal
2003 Real Madrid-United
2004 Valencia-Arsenal
2005 Barca-Chelski
2006 Barca-Chelski
2007 Real Madrid-United
der er nok nogle som har undret sig lidt over hvorfor ruud og becks fik lov til at rejse til madrid for forholdsvis små priser. Men her er grunden hehe. Vi skal håbe på et madrid-mesterskab, for det giver os titlen. Lander det i barce eller valencia, jamen så kan i se at arsenal og chelski løber med skidtet:D
der er nok nogle som har undret sig lidt over hvorfor ruud og becks fik lov til at rejse til madrid for forholdsvis små priser. Men her er grunden hehe. Vi skal håbe på et madrid-mesterskab, for det giver os titlen. Lander det i barce eller valencia, jamen så kan i se at arsenal og chelski løber med skidtet:D
Den er uhyggelig den statistik :D
Jeg smider 500 på United og Real som mestre i 07/08 :D
schousboe9
20-06-2007, 13:38
Det var sku en sjov tabel, Robinho! Haha!:D
@ JakobR
Jo, det var Ben Haim...
Men for at vende tilbage til Torres, Atleticos ambitioner og indkøb osv.:
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=472605&CPID=23&clid=175&lid=&title=Atleti+sign+Osasuna+star
Ham hér var United altså intereseret i for et års tid siden! Han er et et scoop til den pris (små 100 mio. kr.), det største midtbanetalent i Spanien pt. Godt køb af Atletico!
PL-pedersen
20-06-2007, 14:51
den er der for syg den statestik!!! kunne være man skulle til at holde med real i spanien i stedet for valencia....
Torres skulle være tæt på Liverpool:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69989&rss=true
Torres skulle være tæt på Liverpool:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69989&rss=true
Tænkte nok det skulle blive ham eller Villa, der sku tilføjes til den spanske koloni fra Merseyside...
ChristianL
20-06-2007, 15:18
Kristian Bak er skiftet til Heerenveen, så er man da fri for at høre på det fjols hver søndag...
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69951
Kristian Bak var klart i top 5, måske endda top 3, over forsvarsspillere i SAS-Ligaen sidste sæson.. Bare fordi han tør sige sin mening er der nogle der ikke kan lide ham.
Goal.com er det internationale svar på indkast.dk, men han er da en oplagt mand at købe for dem.
At man ikke vil give 17 mio. for Darren Bent, der har bevist sit værd i PL, men gerne smider endnu mere efter Torres, som man ikke aner hvordan vil klare sig og reelt set kan blive en ny Morientes, forstår jeg så ikke.
Men nu er jeg heller ikke Torres´ største fan, som mange efterhånden nok ved :D
Martinsen
20-06-2007, 18:09
Kristian Bak var klart i top 5, måske endda top 3, over forsvarsspillere i SAS-Ligaen sidste sæson.. Bare fordi han tør sige sin mening er der nogle der ikke kan lide ham.
ja han var da vældig god, men det ændrer da ikke på at jeg synes han er en af de største klaphatte i danskfodbold, det hænger nok også sammen med at han spiller i en af de klubber jeg bryder mig mindst om... men man kan jo ikke tage ham seriøs, han står og tud brøler hver eneste gang de mister point, og snakker om hvor uretfærdig det hele er.... han er sku være end et lille barn... så det er glædeligt at de nu skal døje med ham nede i Holland... at det så giver mange millioner til FCM er selvfølgelig surt
Kaka måske til Real for rekordstort beløb.. Klogt træk, den eneste rigtige arvefølger til Zizou..
Kaka måske til Real for rekordstort beløb.. Klogt træk, den eneste rigtige arvefølger til Zizou..
Det tror jeg sgu ikke på.. Milan sælger ikke deres guldfugl.. Måske kun hvis de får Ronaldinho..
Men der kommer altid så mange rygter med spillere som skal til Real.. Så tror ikke på kaka inden jeg ser noget ordentligt dokumentation..
Så skulle den vist være god nok. Henry til Barcelona for 16 mio. £..
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/6231950.stm
Så skulle den vist være god nok. Henry til Barcelona for 16 mio. £..
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/6231950.stm
Jeg håber godt nok ikke vi løber ind i Barca i næste sæson, med den offensiv de nu har :O
Ronaldinho, Henry, Lionel Messi og Eto'o.
Ronaldinho og Henry er på dagen verdens absolut bedste offensive kræfter, mens Messi er i Top3 over verdens bedste talenter (Rooney, Ronaldo, Messi). Eto'o er nu heller ikke værst.
Samtidig betyder dette nok enden på Arsenals titelchancer. Uden Henry, intet Arsenal. Det har vi set så tit!
Barca får en sindsyg offensiv næste år, hvis de beholder den nuværende, og køber Henry. Personligt er jeg glad for det, da han er en god spiller, og så slipper vi for hans uimodståelige jubelscener. Faktisk mener jeg Arsenal har gjort en skidt handel, da de sidste år kunne få 300 mill for ham, mens de nu får det halve.
Ja..Og hvis man kigger på hans kontraktsituation, burde det være helt omvendt. Et år tilbage sidste år, 3-4 nu..Men han vil jo væk, så derfor mindre. Dog vil jeg gerne se en officiel udmelding fra klubberne før jeg tror helt på det, men jeg kan ikke helt lægge skjul på, at jeg virkelig håber det - og så også at vi ikke møder Barce næste i år. I hvert fald ikke med svækket forsvar, for med stærkeste tror jeg næsten godt vi kan slå dem - Vida æder ronaldinho til morgenmad. Og så har vi jo nogle dejlige spillere der kan sætte en herre tackling ind, ikke alt det andet fis der. Men forhåbentlig en Henry til Barce!
Kaka til Real har svirret et par år nu, men kunne godt ligne Real at købe ham. Verdens bedste spillere plejer jo altid at ende dernede, og Kaka er jo nok verdens bedste lige pt. En rekord handel er også et madriliensk varemærke.
Barca får en sindsyg offensiv næste år, hvis de beholder den nuværende, og køber Henry. Personligt er jeg glad for det, da han er en god spiller, og så slipper vi for hans uimodståelige jubelscener. Faktisk mener jeg Arsenal har gjort en skidt handel, da de sidste år kunne få 300 mill for ham, mens de nu får det halve.
Jeg mener tilgengæld Barca har gjort en skidt handel i år. Henry er i mine øjne verdens bedste angriber på dagen, men 160 millioner for en mand, der fylder 30 til august, er alt for meget.
Så lader det til at Henry er tabt for Arsenal... På sin vis er det et stort tab for PL! Dog har det ligesom ligget i luften at han ville smutte, når han gentagne gange har efterlyst at klubben køber etablerede stjerner....
Henry er uden tvivl en af de største spillere der nogensinde har spillet i PL, så det er lidt ærgerligt at han tager til spanien og spiller noget tudebold!!
Med Henry til Barca, så er jeg sikker på at Ronaldinho tager til Milan og at Kaka tager til Real Madrid... Selv ikke i manager kan man stille op med Eto'o, Ronaldinho, Messi og Henry i angrebet!
Ronaldinho har længe virket uinspireret, og har længe flirtet med Milan. Desuden er Henry en fuldgod erstatning for Ronaldinho, som formentlig vil prøve en anden liga.
Desuden skal Suazo til Inter og ikke Milan, og det betyder nok at Milan går efter Ronaldinho for fuld kraft nu!
Det bliver nok en af de vildeste transferperioder indenfor de sidste mange år vi kommer til at opleve - forhåbentlig er United involveret i en handel mere:)
United DK
22-06-2007, 22:22
Ja, på papiret har Barcelona jo en fantastisk offensiv, men jeg lader mig ikke skræmme, før jeg ser det i praksis, og man kan jo også få for mange stjerner.
Jeg mener tilgengæld Barca har gjort en skidt handel i år. Henry er i mine øjne verdens bedste angriber på dagen, men 160 millioner for en mand, der fylder 30 til august, er alt for meget.
Ja, det er mange penge.. Meeen, det er altså Henry vi snakker om, så jeg synes nu det er en fin handel..
160-170 mill. for Henry, et røverkøb efter min mening... Manden er jo den bedste af slagsen..
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1765_2443057,00.html
Tja, hvis manden ikke var god nok til Real Sociedad og Numancia, hvorfor skulle han så slå igennem i Chelsea? Whatever, det lugter af en "T-shirt"-deal.
Refstrup
22-06-2007, 23:13
Synes det er et stort tab for premier league at Henry kommer til La liga. Men på den anden side så håber jeg vi kommer til at se et Arsenal hold der falder FULDSTÆNDIGT fra hinanden.
Det eneste der lige mangler, er at Wenger også rejser.. Det kunne bare være så fedt :)
Så er Henry heller ikke bedre. Han har været enormt meget skadet i de seneste par sæsoner. Og har ikke vist ret meget når han har været med, selvfølgelig på grund af han aldrig er kommet op i 100% form efter skaderne.
Ja han laver nogle smarte ting, men det er ved at være længe siden han har præsteret på et højt niveauover længere tid.
Desuden, Barcelona havde Messi, Eto'O og Ronaldinho sidste sæson, men vandt intet. Og de kan have alle de offensive store stjerner og store navne de vil, der skal jo altså stadig være nogle som laver det grove arbejde i defensiven og på midtbanen. Lad os se om de kan få det tid at fungere som et hold.
Og det bliver spændende at se hvordan Arsenal bruger pengene, og hvor stærke de står når transfervinduet lukker 1. september. Mon Wenger er på vej til Madrid nu.??
Synes det er et stort tab for premier league at Henry kommer til La liga. Men på den anden side så håber jeg vi kommer til at se et Arsenal hold der falder FULDSTÆNDIGT fra hinanden.
Hvis der ellers kan blive skabt ro på de indre linjer efter det her, så Cesc, Gilberto osv. ikke også vil væk, så falder Arsenal på ingen måde sammen, de bliver nok nærmere stærkere. Engang imellem er det sådan et salg her, der skal til for at hive de andre op. Alt har handlet om Henry de seneste mange år - ligesom alt handlede om Ruud i United, indtil han ikke var der længere.
Nu får Arsenal præcis den samme tur igennem mediemaskinen, som United fik sidste sommer. Hvem skal score målene, hvem skal gå forrest, hvem er overhovedet noget værd på holdet osv. Alle vil undervurdere dem, og mange vil sikkert mene Spurs ser stærkere ud. Men faktum er, at de formentlig har en eller to spillere, der virkelig kan træde i karakter nu, hvor de ikke længere skal stå i skyggen af nummer 14. Og det kan holdet let ende med at blive stærkere af, ligesom vi har set med United.
Desuden har Wenger nu lidt penge at spendere. Hvis han bruger dem fornuftigt, så skal han nok få lukket hullet efter Henry. Det kommer bare ikke til at ske med en super signing, men på mere kollektiv vis.
United DK
23-06-2007, 10:35
Det kan være den kommende sæson, bliver gennembruddet for Theo Walcott, da hans fortrukne plads er i angrebet, og med salget af Henry, har han chancen for at slå igennem på højeste niveau.
Engang imellem er det sådan et salg her, der skal til for at hive de andre op. Alt har handlet om Henry de seneste mange år - ligesom alt handlede om Ruud i United, indtil han ikke var der længere.
Hvis han bruger pengene fornuftigt, så skal han nok få lukket hullet efter Henry. Det kommer bare ikke til at ske med en super signing, men på mere kollektiv vis.
Synes jeg faktisk lyder meget realistisk. Tror heller ikke at Arsenal knækker sammen, men tror derimod at deres sæson kommer til at ligne den netop overståede sæson, altså omkring en tredje- fjerdeplads.
Måske dette også giver Bendtner chancen? :p
Dr. Adams
23-06-2007, 11:44
På www.arsenal.co.uk bekræftes handlen ligeledes... den er god nok. Og lad dem da endelig satse på lille Bendtner - mon ikke Rio og Vida lukker af for ham
schousboe9
23-06-2007, 12:15
160-170 mill. for Henry, et røverkøb efter min mening... Mandem er jo den bedste af slagsen..
Røverkøb er det helt rigtige ord! 160-80 mio., for Henry kan ikke betegnes som andet! Der findes jo INGEN angribere, der er skapere end han er, når han er i spillehumør!
De vil bare ikk vinde eller hva', de skide Gooners!? Først Vieira, så Henry...:confused: Hold kæft, en flok papnæser!
Nu henter Real sikkert Fabregas!:skaaal:
Martinsen
23-06-2007, 12:46
ja så er det sket for one man teamet, medmindre der sker noget drastisk i svingdørene på emirates, ligner Spurs en større udfordrer end Arsenal næste år... de får det hammer svært uden Henry han har været en kæmpe del af Arsenal i så mange år...
PL-pedersen
23-06-2007, 12:54
hahahahahaahaha YEEES!!! så er den arrogante nar ikke mere at finde i premier leauge!!! by the way super handel for barcelona det er utrolig få penge de skal slippe for sådan en super angriber...
Arsenal har dog formået at få flere penge for Henry, end vi fik for van Nistelrooy.
Vi solgte simpelthen en af verdens bedste og skarpeste angribere alt alt for billigt. Typisk United, sælg billigt, køb dyrt..
Det er selvfølgelig lækkert at en af vores rivaler sælger deres største stjerne men som en anden også skrev kan det jo sagtens være det der skal til for at de andre hæver niveau. Vi så jo hvordan det gik med os efter salget af Nistelrooy. Det kan være Adebayor, Van Persie eller måske Bendtner slår igennem nu. Desuden håber jeg enormt meget på at Bendtner virkelig får chancen i år hos Arsenal.
Ringe salg af Arsenal. Man sælger altså ikke bare en af verdensbedsteangribere til 180 millioner. Darren Bent for Charlton er dyere, og når man tænker på sidste år hvor de kunne sælge ham for dobbelt så meget, er det helt hen i hatten. Det bliver spændende at følge Arsenal i den nærmeste fremtid. Bliver de overtaget, og hvad med Wenger? Skal han til Real, og tager han så Fabregas med sig. Mange spillere har tidligere sagt, at de forlader, hvis Wenger gør det samme. Grunden til Henry skifter tror jeg, er fordi at han indså at hvis han vil slutte på toppen af fodbolden i hans sidste år, så må han skifte klub, da Arsenals unge ikke kan magte det.
United DK
23-06-2007, 14:38
ja så er det sket for one man teamet, medmindre der sker noget drastisk i svingdørene på emirates, ligner Spurs en større udfordrer end Arsenal næste år...
Jaja, man sagde også før den forgangende sæson, at Spurs var en større udfordre end United.
Så vidt jeg husker, så slog Arsenals reserver Tottenhams A-hold ud af Liga Cuppen, og de nåede helt frem til finalen i den turnering, hvor de spillede nogenlunde lige op med Chelseas A-hold. Så de er ikke helt fortabt uden Henry.
schousboe9
23-06-2007, 14:52
@ United DK
For det første: Hvem f... sagde, Spurs var større udfordrere end United!? Det var der sikkert nogen der gjorde, men vedkommende sku da godt nok mentalundersøges!! Det er jo ikke en gang sjovt...
For det andet: Én ting er at være sat op til lokalbrag i pokalturneringen, eller pokalkampe generelt, en anden ting er at gå gennem en lang, opslidende Premier League sæson med ynglinge-spillere! Dét bliver godt nok et sejt træk hvis de overhovedet skal i europæisk, tror jeg... Ingen af dem gider spille nu - det har de i hvert fald mere eller mindre sagt alle sammen...
United DK
23-06-2007, 15:15
@ United DK
For det første: Hvem f... sagde, Spurs var større udfordrere end United!?
Det gjorde mange eksperter, og pessimistiske United-fans.
For det andet: Én ting er at være sat op til lokalbrag i pokalturneringen, eller pokalkampe generelt, en anden ting er at gå gennem en lang, opslidende Premier League sæson med ynglinge-spillere! Dét bliver godt nok et sejt træk hvis de overhovedet skal i europæisk, tror jeg... Ingen af dem gider spille nu - det har de i hvert fald mere eller mindre sagt alle sammen...
Vi havde jo også et meget ungt hold i 1995/96 sæsonen, efter vi i sommeren '95 have skilt os af med mange af de ældre profiler, Hughes, Ince og Kanchelskis, men de spillere der så kom ind, som på dette tidspunkt bare var talenter (Beckham, Scholes, Butt osv.), gjorde det fremragende, og var med til at sikre os The Double den sæson.
Jeg siger ikke, at Arsenal går hen og bliver mestre, men jeg tror heller ikke på, at de falder helt sammen, fordi Henry er blevet solgt.
Desuden lyder det mærkeligt, at de ikke vil spille mere, og er grunden til dette i såfald salget af Henry?
Fabregas virker ikke egnet til at gå forrest af Arsenals young guns.. Jeg synes tit han spiller uden den store gejst..
RVNs afgang tror jeg var nødvendig fordi han var med til at skabe noget uro i truppen.. Sådan virker det ikke med Henry.. Jeg tror stadig der vil være uro i Arsenal efter Henry forsvinder, både med manager og ledelse osv..
Så jeg tror ikke at Arsenal kommer med fulde gardiner næste sæson medmindre de virkelig får købt nogle erstatninger der rykker og får noget mere styr på tingene internt ..
Van Persie beskrives af sine holdkammerater den spiller der har mest talent i truppen.. Jeg tror ikke vi skal afskrive Arsenal. Godt nok har de haft en dårlig sæson, og når de spiller med Henry, er de afhængig af ham - ellers ikke. Når man ser deres kampe, kan man se hans status i truppen idet, at bolden altid bliver spillet til ham, og der løbes for ham - ikke for holdet. Uden ham spiller de jo fin fodbold, men har heldigvis ikke verdens bedste angribere til at sætte den ind. Forvent køb af en angriber og måske en midtbanemand, ikke så meget andet. Jeg håber dog selvfølgelig ikke jeg får ret, men noget siger mig der kommer til at ske noget positivit.
Med alle deres unge spillere og kritikken af dem osv, er det det samme som Alan Hansen sagde omkring Class of '92; "You'll never win anything with kids"..mon ikke de nok skal udfordre på et punkt.
Jeg håber bare snart UEFA og/eller FA sætter en grænse for antal udlændinge i truppen/startopstillingen. Det andet der er jo til grin, en skændsel for engelsk fodbold.
Flax_Generous
23-06-2007, 17:08
Desuden, Barcelona havde Messi, Eto'O og Ronaldinho sidste sæson, men vandt intet.
Både Messi og Eto'o var ude med langtidsskader, så i lang tid hed deres angreb Gudjohnsen/Saviola, Giuly og Ronaldinho. Det er ikke nær så skræmmende. Men du har ret - store navne er ikke i sig selv nok til at give titler.
Jeg har på fornemmelsen, at Barca kommer til at dominere meget voldsomt til næste år. Messi, Henry, Ronaldinho og Eto'o. Så mangler de vel bare Kaka', Drogba, Totti og Cristiano Ronaldo og så har de verdens største offensive stjerner. Det allervigtigste for Barca bliver dog, at Barca sikrer sig defensive forstærkninger. En venstreback, en centerback og vigtigst af alt en defensiv midtbanemotor. De har vist udtænkt sig Abidal, Chivu og Yaya Touré på de 3 positioner. Jeg synes, at det er lidt at gamble at lade et så vigtigt ansvar overgå til en så uprøvet spiller som Yaya Touré - de burde have skaffet sig Xabi Alonso, De Rossi eller sådan en superstjerne. Men Yaya Touré er skam en fantastisk spiller, så det kan også godt blive en stor succes med ham. De bliver i hvert interessante at følge på transfermarkedet.
bliver sgu spændende at se hvilket system barce vil praktiksere for at gøre alle tilfreds. Går de over og spiller 4-4-2, så skal de have ronaldinho og messi på kanterne, og med deres kæmpe defensive mangler, vil det give en meget stor ubalance.
Ved ikke om messi, etoo og henry vil rotere meget. Ronaldinho anser jeg for selvskreven.
men så er det efterhånden kun valdes som skal skiftes ud med en der kan tillade sig at hævde han har barce-niveau- Valdes kunne ikke engang slå sørensen af i Villa
Flax_Generous
23-06-2007, 17:52
men så er det efterhånden kun valdes som skal skiftes ud med en der kan tillade sig at hævde han har barce-niveau- Valdes kunne ikke engang slå sørensen af i Villa
Valdes er da en udmærket spiller. Han er ikke Casillas, men han er altså heller ikke en Thomas Sørensen. Hans reaktionsevne på stregen er jo sublim og i absolut verdensklasse. Han har andre store mangler, som han ofte fremviser, men han er bestemt ikke en middelmådig målmand, der bringer skam over Barca. I mine øjne er det deres defensive midtbane og deres venstreback, der er deres akilleshæl. Særligt den defensive midtbane. De har prøvet en del spillere på den position i år, men ingen har rigtig slået til. Edmilson har været fornuftig i de sidste par uger, men han er snart 31 år og vil sandsynligvis kun dale i niveau til næste år.
Jeg er nu enig i at Valdes er suverænt det svageste led hos Barcelona.. Han er ikke i nærheden af at have verdensklasse og Casillas er klasser bedre.. Et hold som Barcelona skal have en bedre målmand imo..
Valdes er okay, men ikke en keeper som sikrer holdet point i løbet af sæsonen, som vi så van der Sar gøre i United i den netop afsluttede sæson..
Men der har været rygter om at Barca og flere andre spanske klubber, vil have fat i den unge argentinske målmand som var 3. valg ved VM sidste sommer.. Han skulle vist være et stort talent..
Don Kafai
24-06-2007, 14:31
Et eller andet sted er det jo typisk spansk, og typisk Barcelona at hente Henry. Deres forsvar har været skandaløst i år og målmanden har tabt hver anden bold der er kommet indover. Hvad gør man så? Man gør offensiven bedre så den kan kompensere de defensive mangler.
Både Real M og Barcelona har så mange penge at bruge af, og jeg forstår ikke hvorfor de henter 2 ordentlige midterforsvarer. Real har forsøgt på det ved at give over en halv millard for Samuel, Ramos og Cannavaro men ingen af dem har jo slået igennem i klubben.
imo var det ikke Eto'os skade, eller Ronaldinhos downperiode der kostede Barca guldet i år. Det var deres elendige defensiv.
mht hvordan Henry kommer ind i billedet så tror jeg man rykker Ronaldinho ind på midten:
DR - DC - DC - DL
Deco - Xavi
Messi - Ronaldinho - Henry
Eto'o
muligvis roterer Deco og Xavi med en mere defensiv spiller som Edmilson.
Et eller andet sted er det jo typisk spansk, og typisk Barcelona at hente Henry. Deres forsvar har været skandaløst i år og målmanden har tabt hver anden bold der er kommet indover. Hvad gør man så? Man gør offensiven bedre så den kan kompensere de defensive mangler.
Ikke helt korrekt. Ja, de spanske topklubber plejer at købe store stjerner til offensiven, og så glemmer de deres mindre gode defensiv. Real Madrid er det bedste eksempel synes jeg.
Barcelona har dog i den forgangne sæson haft det bedste forsvar i ligaen sammen med Getafe, og kun lukket 33 mål ind. Real lukkede 40 ind, Sevilla 35 og Valencia 42. Så elendigt er Barcelonas forsvar nu ikke..
Don Kafai
24-06-2007, 14:45
Ikke helt korrekt. Ja, de spanske topklubber plejer at købe store stjerner til offensiven, og så glemmer de deres mindre gode defensiv. Real Madrid er det bedste eksempel synes jeg.
Barcelona har dog i den forgangne sæson haft det bedste forsvar i ligaen sammen med Getafe, og kun lukket 33 mål ind. Real lukkede 40 ind, Sevilla 35 og Valencia 42. Så elendigt er Barcelonas forsvar nu ikke..
Statistikken lyver ikke, men jeg synes det har været elendigt. man kan få en 1 mod 1 med valdez ved hjælp af en simpel dyb stikning. Det er ikke godt nok.
I kampen mod Liverpool på Camp Nou blev det jo direkte udstillet. Marquez kunne ikke cleare en bold, Valdez kunne ikke gribe en bold og Puyol løber og løber men får intet ud af det.... ffs Riise scorede på dem med højrebenet:D
Muligvis har de haft La ligas bedste forsvar men jeg synes ikke det er en god defensiv. Havde modstanderne angribere været mere effektive havde de nok heller ikke haft den statistik...
Så skulle Chelsea næsten have færdig forhandlet med den 17-årige brasilianske Pato.
Prisen lyder på 200 mill. (ca. det samme som Anderson)
Nogle der kender ham ? evt. frygter ham ?
Så skulle Chelsea næsten have færdig forhandlet med den 17-årige brasilianske Pato.
Han skulle være den næste store stjerne fra Brazil... :rolleyes: Men at betale så mange penge for en 17 årig er sygt.. Han bliver kaldt Anden eller noget i den stil..
Her er en video med ham...
http://youtube.com/watch?v=JvgS7AM5e1M&mode=related&search=
Overhovedet ikke. Men vil da mene købet af Anderson umiddelbart viser sig mere lovende på nuværende tidspunkt, så det rører mig ikke det store.
Pato har endnu ikke vist sit værd i Europa modsat Anderson, der både europæisk og nationalt har høstet store roser.
Desuden har jeg ingen respekt for Chelseas arbejde med unge talenter på nuværende tidspunkt. Deres hold virker for spækket (hvis vi ser bort fra forsvaret) til at der egentlig er mulighed for at drengen vil kunne få den nødvendige træning og erfaring medmindre de lejer ham ud snarest.
Lad ham komme.
Frygter hans talent er kæmpe..Men nogle der har nogle stats på ham ? og er det er u18 han spiller for Brasilien ?
Jeg tror de lejer ham til PSV et år eller to, det ville i hvert fald være klogest.
Refstrup
24-06-2007, 18:55
Han er et kæmpe talent, men at give 200 mio for en 17 årig spiller, det er vildt
Don Kafai
24-06-2007, 19:11
Han skulle være den næste store stjerne fra Brazil... :rolleyes: Men at betale så mange penge for en 17 årig er sygt.. Han bliver kaldt Anden eller noget i den stil..
Alex the Duck .
Han har indtil videre ikke spillet det helt store, og af hvad jeg har læst til ham så har han kun fået et par førsteholds kampe i Internacional hvor han tilgengæld har spillet 5 år for ungdomsholdene.
Han bliver dog kaldt for en ny stjerne og jeg har iøvrigt læst at man mener han har en frikøbsklausul på 140 mio kr, hvilket gør det meget underligt at Chelsea betaler 200 mio kr...
Jeg synes det er lidt tyndt kun at have spillet et par førsteholdskampe og så blive solgt for 200 mio. Muligvis er han et kæmpetalent men han har jo ikke vist det over en sæson, eller bare en halvsæson. Sjovt at Chelseas spejdere ikke regner Nani for noget specielt men smider det dobbelte beløb efter en uprøvet Brasilaner. (Er det bare mig, eller kaldes alle 16-17-årige Brasser for "talenter" og "den nye [Indsæt pele eller ronaldinho])
Men altså, noget må der være ved ham siden der smides 200 mio for ham... det er det eneste der lige pt taler for hans talent.
Deco - Xavi
Messi - Ronaldinho - Henry
Eto'o
En fantastisk offensiv, der kan splitte ethvert forsvar op. Men fordi de har mange stjerne spillere i offensiven, er det ikke sikkert overhovedet de vinder noget næste år. Jeg kunne godt frygte for dem, at det bliver ligesom Real Madrid i sin tid, der med spillere som Ronaldo, Zidane, Figo, Beckham og Raul ikke vandt noget, fordi de slet ikke fungerede sammen som et hold, og var alt for store egoer. Jeg mener Barca mangler en del til den nye sæson stadig. En bedre målmand ville være godt, defensiven kunne også godt trænge til en ny mand, og så fremfor alt en ægte defensiv slider. Real havde Makalele, som så skiftede til Chelsea og så siden gik det langsomt nedad, da forsvaret blev efterladt alene gang på gang. Det mener jeg Barca skal få fingrene i, da det ligenu er for offensivt. Så kan det godt være de har en Edmilson, men helt ærlig, så har han ikke klasse nok.
Hehe ja 200 mio for Pato lyder da ret ondt.. Det jeg lige lurede på Rocatis youtube film var okay, men 200 mio værd for en brasilianer der ikk har prøvet sig i Europa endnu? Det lyder ret underligt.. Jeg tror han får det svært i England ihvertfald.
Syns det virker fuldstændig vildt at give så mange penge for en uprøvet spiller men der må være noget om snakken.
Mht til vores angreb ville Saviola ikke være en mulighed? Så vidt jeg ved er han blevet fritstillet i Barca!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.