Se fuld version : Transfers (ABU)
Han er et kæmpe talent, men at give 200 mio for en 17 årig spiller, det er vildt
Vi gav også utrolig mange penge for Rooney i sin tid.
Han var selvfølgelig allerede kendt og havde fået sit gennembrud på daværende tidspunkt.
Men der kommer helt sikkert til at være et stort pres på så ung spiller der er købt for så stort beløb.
Han var selvfølgelig allerede kendt og havde fået sit gennembrud på daværende tidspunkt.
Men der kommer helt sikkert til at være et stort pres på så ung spiller der er købt for så stort beløb.
oh no you didn't.. =)
at sammenligne ham med Rooney på noget som helst punkt understreger vist bare min teori om at ingen rigtig aner noget om Pato. Lad ham rende rundt på Chelseas B-hold, og lad så Rooney være i fred! ;)
Refstrup
24-06-2007, 20:19
Syns det virker fuldstændig vildt at give så mange penge for en uprøvet spiller men der må være noget om snakken.
Mht til vores angreb ville Saviola ikke være en mulighed? Så vidt jeg ved er han blevet fritstillet i Barca!
Han er god, men vi skal have en spiller som er høj nok til at lave hovedstøds mål . Jeg tror ikke han klarer sig i England mod forsvars spillere som f.eks terry, dunn, toure og mange flere.
Don Kafai
24-06-2007, 20:56
Så kan det godt være de har en Edmilson, men helt ærlig, så har han ikke klasse nok.
en ting er at hans klasse kan diskuteres, en anden ting er at jeg læste idag han er ude 7 måneder....
Men ja, det er rigtig det du siger med offensive stjerner ikke nødvendigvis er succes, men jeg synes situationen er anderledes fra Madrid. Zidane havde lige vundet EM, VM og CL, Raul var aldrig den Raul han var som ung, Figo var blevet for langsom til at sætte en mand af, og Beckham blev brugt forkert på den centrale midtbane. Hvilket idiot satte ham dog derind???
Barcas stjerner er mere sultne og (endnu) ikke afdankede.... husk på at de første par år med Galacticos i Madrid var rimelig succesfulde med mesterskaber, CL og flot fodbold..
Don Kafai
24-06-2007, 21:02
Rooney var fast mand hos Everton og havde været det 1½ år. Han var absolut Englands bedste spiller ved EM og grunden til de røg ud var dels den skade Rooney pådrog sig. Han var en stjerne.
Pato har spillet mange år i ungdomsafdelingen i Internacional og kun på det seneste været en del af senior-førsteholdet. Desuden kommer han fra et helt andet kontinent og statistisk set er chancen for et brasiliansk talent slår igennem i Europa mindre end han fejler. Rooney var skræddersyet til PL.
iøvrigt har jeg læst at fx Lucas skulle være et meget større talent end og ham snuppede pool for 80 mio kr.
Mr. Larsen
24-06-2007, 21:33
Pato har spillet mange år i ungdomsafdelingen i Internacional og kun på det seneste været en del af senior-førsteholdet. Desuden kommer han fra et helt andet kontinent og statistisk set er chancen for et brasiliansk talent slår igennem i Europa mindre end han fejler. Rooney var skræddersyet til PL.
iøvrigt har jeg læst at fx Lucas skulle være et meget større talent end og ham snuppede pool for 80 mio kr.
Tror chelsea scouts har styr på hvad de laver. Især Frank, det siges jo at han fandt ronaldo. 200 lyder af meget ja, men hvis han er den nye et eller andet bla bla, hvilket self også kan være han ikke er, så er det jo et godt køb. Han kunne sagtens gå hen og blive et mega wonderkid. Er bare ikke sikker på hvad plads der er til sån nogle på chelseas hold. min pointe er at tror chelseas scouts ved hvad de laver. Måske ikke ham der udtalte sig om nani, men nu har jeg så heller ikke selv set ham i action
Martinsen
26-06-2007, 12:24
så har AGF hentet endnu en spiller i oprustningen til sas-ligaen det er ikke overraskende Lucena... jeg synes det er et rigtig fint køb af AGF og der er vel kun et hold i DK som han ikke ville kunne spille sig på for tiden...
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70217
Christensen
26-06-2007, 15:00
Klose er nu, endelig, skiftet til Bayern: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70226&rss=true
Refstrup
26-06-2007, 15:42
Tror chelsea scouts har styr på hvad de laver. Især Frank, det siges jo at han fandt ronaldo. 200 lyder af meget ja, men hvis han er den nye et eller andet bla bla, hvilket self også kan være han ikke er, så er det jo et godt køb. Han kunne sagtens gå hen og blive et mega wonderkid. Er bare ikke sikker på hvad plads der er til sån nogle på chelseas hold. min pointe er at tror chelseas scouts ved hvad de laver. Måske ikke ham der udtalte sig om nani, men nu har jeg så heller ikke selv set ham i action
ham der udtalte det, skulle vist være cheslsea bedste spejder. Han er 71 år, men han har øjnene åbne når det gælder talenter.
Synes ikke at han kunne være bekendt at sige det mod Nani. Håber Nani viser hvad han duer til når vi skal spille mod Chelsea
så har AGF hentet endnu en spiller i oprustningen til sas-ligaen det er ikke overraskende Lucena... jeg synes det er et rigtig fint køb af AGF og der er vel kun et hold i DK som han ikke ville kunne spille sig på for tiden...
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70217
Godt køb af AGF. Lucena er en god og stabil midtbanespiller. Han har i flere år været en af Esbjergs bedste..
FCK har i dag også købt en ny spiller. De har hentet unge Mathias Jørgensen som er forsvarsspiller. Han skulle vist være et stort talent, og flere engelske klubber var også ude efter ham..
Lorensen
26-06-2007, 20:28
Andre end mig der ikke forstår, hvordan Bayern kan nøjes med at betale 90 mio. kr. for Klose. ? Det er som om alle målslugerne bliver solgt billigt her de sidste par år. ( Ruud, Henry, Klose ).
Jeg håber da at United i det mindste har afgivet et bud, for 90 mio for Klose er da en ren foræring, især med det "lille" angrebs problem vi står med nu.
Danielsen
26-06-2007, 20:45
Andre end mig der ikke forstår, hvordan Bayern kan nøjes med at betale 90 mio. kr. for Klose. ? Det er som om alle målslugerne bliver solgt billigt her de sidste par år. ( Ruud, Henry, Klose ).
Jeg håber da at United i det mindste har afgivet et bud, for 90 mio for Klose er da en ren foræring, især med det "lille" angrebs problem vi står med nu.
Klose, havde et år tilbage af sin kontrakt...det kan, ha' noget med det at göre.
Prisen kan stige, alt efter hvordan han klare sig....
PL-pedersen
26-06-2007, 20:57
hvis der hat været andre inde omkring Klose kan jeg da ikke forstår hvorfor werder bremen ikke solgte ham til en klub i et andet land´???
Klose er en god spiller ja, men har haft en ret skidt sæson, og fik stor del af skylden for, at Werder ikke klarede sig bedre, end de egentlig kunne..Det og som en anden nævnte hans kontrakt situation har helt sikkert presset prisen ned..Hvorfor de sælger til bayern? Højst/eneste bydende..Jeg ville sælge til en konkurrent hvis de bød betragteligt mere end en klub fra et andet land..Desuden virker det som om, at den transfer var mere eller mindre uundgåelig, det har i hvert fald lægget i kortene i lang tid..
Don Kafai
26-06-2007, 21:34
Bayern gav ca 97 mio kr for Toni så 90 mio for Klose er helt fair.
1) hans kontrakt udløber om 11 måneder og han kan smutte gratis.
2) han har haft en skidt sæson
3) der var dårlig stemning pga ham (lidt a la ruud)
desuden har jeg læst prisen kan stige til 110 mio kr....
Tænk lige over at de har fået Toni og Klose for CA det samme som vi har givet for Hargreaves. Det jo dybt gonat.
Faktisk utroligt de kan tiltrække både Toni, Klose og Ribery efter så skuffende en sæson
United DK
26-06-2007, 22:01
Faktisk utroligt de kan tiltrække både Toni, Klose og Ribery efter så skuffende en sæson
Tjah, men Bayern er jo en storklub, som har potentiale til at vinde alt. Så jeg synes ikke, det er så utroligt endda.
Don Kafai
26-06-2007, 23:04
Tjah, men Bayern er jo en storklub, som har potentiale til at vinde alt. Så jeg synes ikke, det er så utroligt endda.
Undtagen CL..... Toni og Klose er begge oppe i alderen og overrasker mig faktisk at deres (måske) sidste kontrakt ikke er med en klub der spiller med i CL. Det hænger nok sammen med at det er en selvfølge Bayern kvalificerer sig til næste år....
Jeg er også sikker på Ribery og Toni specielt har slået den tyske ugelønnings rekord.. .
United DK
27-06-2007, 06:37
Undtagen CL.....
Ja, det siger sig selv, at de ikke vinder CL i den kommende sæson, men når de nu er med igen i 2008/09, så vil jeg mene, at de er et af de hold, der kan vinde CL, for de har et rigtig godt hold på papiret, faktisk bedre end det hold, der vandt CL i 2001.
Jeps selvfølgelig er de en storklub. Det er bare ekstra godt klaret når man ikk er med i CL i nuværende sæson, og mange hellere skifter til klubber i fx England, Spanien og Italien.
Ribery havde jeg forventet i England eller Italien.
Toni havde jeg nok forventet til en klub i Italien også
Lad os nu se. Det bliver utrolig svært for Bayern i den kommende sæson. Man kan ikke bare spille 10 nye spillere ind i truppen og integrere dem på kort tid. Der vil helt sikkert blive ballade i galehuset igen i løbet af efteråret..
Jeg fatter ikke hvad en mega talent som Ribery vil i bayern.
Han er jo den nye "Zidane".
Toni og Klose er nogle gamle mænd som kun ville skabe ballade i united.
Lad os nu købe Defoe eller en anden angriber der kan affinde sig med lidt tid på bænken, da SAF snakker om at spille 4-3-3. Og så er den hvide pele selskreven til pladsen som spydspids.
Toni er sgu da ikke engang 50 mil. værd!!!!
Aldrig har jeg da hørt så meget vrøvl i ét indlæg ;)
Ribery er en helt anden type fodboldspiller end Zidane, de spiller ikke engang samme position.. Klose ved jeg ikke meget om, men Toni er da en klasse angriber og at sige at han ikke engang er 50 mill. værd er jo direkte dumt.. Ja, Defoe ville kunne leve med en plads på bænken engang imellem, men vi har allerede spillere som Saha og Rossi til at tage lidt bænketid..
Jeg savner en fast angriber til at ligge foran Rooney, en bevægelig men samtidig målfarlig angriber..
Rooney som spydspids? Manden er ikke boksspiller, han er hængende angriber..
Det kan sgu da godt være at han er en anden spilletype, Men man omtaler ham i hele Frankrig som den nye "Zidane".
Hvis SAF Vil til at spille 4-3-3 som Barca, Så skal vi sgu da ikke bruge en decideret boksspiller som Toni eller klose der er meget boksfikseret.
Ved ikke om du så Roma kampen????
Syntes du ikke at Rooney, Ronaldo osv. er målfarlig??
Det fodbold som SAF vil spille kræver 4 bevægelige folk som skifter plads hele tiden.
Rooney er ikke spydspids(enig). Men alle spillere fra Carrick og fremad på banen scorer godt med mål.
Toni er italiener. Hvor mange italienere har slået igennem i Premier league ift. hvor mange der er kommet der til som stjerner??
SantasLittleHelper
27-06-2007, 11:32
Toni er italiener. Hvor mange italienere har slået igennem i Premier league ift. hvor mange der er kommet der til som stjerner?? Zola, Tarricco og Di Canio. Hvor mange italienske stjerner kan du nævne der IKKE har slået igennem? Jeg kan kun nævne Carbonari, men nogen stjerne er han vel ikke ligefrem.
Hvad er det egentlig du snakker om? Jeg har aldrig nævnt at Toni eller Klose skulle komme til United, jeg siger bare at det er noget vrøvl at de 2 bare er gamle mænd der kun skaber ballade.. Det er 2 dygtige boksspillere..
Hvem siger SAF vil spille 4-3-3 som Barca? Det kræver i mine øjne en væsentlig mere målfarlig angriber for Rooney skal ikke være alene på toppen..
United DK
27-06-2007, 11:39
Det kan sgu da godt være at han er en anden spilletype, Men man omtaler ham i hele Frankrig som den nye "Zidane".
Jeg ved ikke hvornår han er blevet kaldt det, men p.t. er det Samir Nasri fra Marseille, der bliver omtalt som den nye Zidane, hvilket nok mest skyldes, at han spiller samme position, for hverken ham eller Ribéry, minder om Zidane som typer.
Hvis SAF Vil til at spille 4-3-3 som Barca, Så skal vi sgu da ikke bruge en decideret boksspiller som Toni eller klose der er meget boksfikseret.
Ved ikke om du så Roma kampen????
Syntes du ikke at Rooney, Ronaldo osv. er målfarlig??
Det fodbold som SAF vil spille kræver 4 bevægelige folk som skifter plads hele tiden.
4-3-3 fungerede i Roma-kampen, men ellers har det altid været en fiasko, når vi har spillet det system, hvor vi bl.a. har måtte lade livet i CL-gruppespillet i 2005.
Jeg skal heller ikke lægge skjul på, at jeg ikke bryder mig om systemet, for selvom det lyder offensivt, så kan det meget nemt blive defensivt, hvis de to wings mere er kantspillere end angribere, for så er det lige pludselig en 4-5-1.
Man skal også helst have nogen helt specielle typer (en 10'er, wings, tankcenterforward), for at spiller 4-3-3, og de typer finder man stort set kun finder i Holland, hvor alle spillere bliver opfostret med 4-3-3 systemet.
Toni er italiener. Hvor mange italienere har slået igennem i Premier league ift. hvor mange der er kommet der til som stjerner??
Nu er det ganske få italienere, der har spillet i PL, men spillere som Zola, Vialli, Di Canio og Ravanelli gjorde det da godt, men her skal man også huske, at de i Italien, ikke regnes som nogen af de største gennem tiderne, som eksempelvis Roberto Baggio, Paolo Rossi osv.
Zola, Tarricco og Di Canio. Hvor mange italienske stjerner kan du nævne der IKKE har slået igennem? Jeg kan kun nævne Carbonari, men nogen stjerne er han vel ikke ligefrem.
Taibi, maccarone, sølvræven, casiraghi, Di vaio, Di Matteo osv.
Man kan da vist ikke sige at de var heldige med deres ophold i England.
SantasLittleHelper
27-06-2007, 12:05
Man kan da vist ikke sige at de var heldige med deres ophold i England.Nu var det jo stjerner vi snakkede om, ikke? Der er vel ingen af dem der, bortset fra Ravanelli, der er stjerner. Og han klarede det så vidt jeg husker ganske udmærket når man tager hans alder i betragtning. En fætter som Toni er et rent røverkøb for de der 100 mille han nu kostede men de kunne have hentet et endnu større røverkøb i Zidan, da han ganske vist passer bedre til tysk fodbold. Men jeg tror nu nok at Toni kommer til at bombe, men det ved vi nu mere om når der er gået et års tid :p
United DK
27-06-2007, 12:12
Jeg mener da Di Matteo gjorde det ganske godt i Chelsea, ligesom Ravanelli også gjorde det fint i Middlesborough (og Derby?).
Jeg kan tilgængæld ikke huske, at Di Vaio har spillet i PL.
Sunderland og Keane har købt forsvarsspilleren Russel Anderson fra Aberdeen.. En okay stabil spiller til truppen..
Don Kafai
27-06-2007, 18:49
Jeg kan tilgængæld ikke huske, at Di Vaio har spillet i PL.
Har han heller ikke. Eneste 2 klubber udenfor Italien han har spillet i er Valencia og Monaco...
Don Kafai
28-06-2007, 17:15
FC Barcelona har foretaget deres 2. og 3. indkøb i denne sommer. Efter Henry blev hentet har de nu snuppet Yaya Toure som i mine øjne er en fantastisk midtbanespiller og så Eric Abidal fra Lyon der skal afløse Gio van Bronckhorst der har skrevet med Feyenord. Det rygtes de har betalt knap 100 mio for Toure og ca 110 for Abidal. Lægger man Henrys pris til har de handlet for 400 mio kr, og jeg tror ikke de er færdige med at bruge penge endnu...
Meget gode køb i mine øjne. Abidal er en glimrende back, og Yaya Toure er et stort talent. Henry taler for sig selv. Nu må vi så se hvem som ryger ud. Jeg kunne godt forestille mig en Eto'o.
Don Kafai
28-06-2007, 18:13
Meget gode køb i mine øjne. Abidal er en glimrende back, og Yaya Toure er et stort talent. Henry taler for sig selv. Nu må vi så se hvem som ryger ud. Jeg kunne godt forestille mig en Eto'o.
Jeg kunne godt forestille mig de solgte en af deres "stjerner". Eto'o er en mulighed men tror mere på fx Deco. Derudover tror jeg de anskaffer sig en ordentlig makker til Puyol i forsvaret, medmindre de vil fortsat vil bruge Marquez. Er også spændende at se om de stadig vil køre med Valdez som 1. keeper, meget tyder på det, men jeg vil skam ikke blive overrasket hvis de hentede Buffon fx...
Martinsen
28-06-2007, 19:25
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=474275&CPID=8&clid=6&lid=2&title=Spurs+agree+fee+for+Addicks+ace
det lader til Spurs snupper Bent, det er godt nok en høj pris speciel taget i betragtning af at Charlton er rykket ned.. men jeg er alligevel lidt ærgelig over det, for jeg føler virkelig godt at vi kan bruge Bent til vores angreb, han ville sikkert også kunne affinde sig med at rotere lidt...
Bent er en klasseangriber som jeg gerne havde set i United, men 180 millioner er jo helt vildt når Charlton ikke engang spiller i PL næste sæson..
Det ville være skønt hvis hold som Tottenham og Newcastle kunne blande sig noget mere i toppen næste år!
Don Kafai
28-06-2007, 19:56
Egentlig meget sjovt at nedrykkede Charlton sælger en angriber for samme pris som Arsenal får for Henry...
Smaakage
28-06-2007, 20:29
Bent - Berbatov - Defoe - Keane
Egentligt ikke et dumt angreb Spurs får sig til næste år. Det skal nok blive giftigt,.
Samtidigt er det nogle meget forskellige spillere, hvilket kun gør mulighederne endnu større. Bliver spændende at følge
Lorensen
28-06-2007, 20:36
Jeg kunne godt forestille mig de solgte en af deres "stjerner". Eto'o er en mulighed men tror mere på fx Deco. Derudover tror jeg de anskaffer sig en ordentlig makker til Puyol i forsvaret, medmindre de vil fortsat vil bruge Marquez. Er også spændende at se om de stadig vil køre med Valdez som 1. keeper, meget tyder på det, men jeg vil skam ikke blive overrasket hvis de hentede Buffon fx...
Mht. den makker til Puyol er de jo næsten sikre på at skaffe Chivu fra Roma. Om han så er ordenlig skal jeg ikke kunne svare på, men han er da en spændende spiller.
Jeg synes dog at Barcelona overdriver en smule med alle deres køb ! De havde jo et klasse hold i forvejen, og bare fordi de ikke vinder en enkelt sæson skal halvdelen af truppen skiftes ud. Sådan har det dog været de seneste par sæsoner hvor de har købt en masse spillere, men i år kan jeg ikke se nogen grund til det. I hvert fald ikke i så stor stil som de gør nu.
Christensen
28-06-2007, 20:48
Synes nu ikke Barca overdriver - de har forstærket på de pladser, hvor der virkelig er brug for nogen, det kan så diskuteres om der er brug for flere spillere i angrebet. Abidal er en god forstærkning, til et relativt svagt Barca-forsvar, mens de har manglet en der kunne sætte sig igennem på midtbanen, hvilket Yaya eftersigende skulle kunne.
Don Kafai
28-06-2007, 21:31
Mht. den makker til Puyol er de jo næsten sikre på at skaffe Chivu fra Roma. Om han så er ordenlig skal jeg ikke kunne svare på, men han er da en spændende spiller.
Zambrotta - Chivu - Puyol - Abidal
Messi - Deco - Xavi - Ronaldinho
Eto'o - Henry
Det minder mig sku om et "årets hold" eller lignende.
Men jeg er nu ikke sikker på en Chivu - Puyol konstellation i forsvaret vil være særlig holdbart. med den info jeg har, er de begge ret lave spillere, og da Valdez ikke er en specielt god keeper på dødbolde vil det nok være deres ømme punkt til næste år....
o1-bennermin
28-06-2007, 21:38
Manchester skulle til at købe en angriber: ville gerne se david villa, men som jeg ikke tror at valencia vil sælge, men han kan sku meget, torres har vi prøvet mange gange med, han er en kanon spiller, meget komplet spiller, men jeg synes faktisk manchester skulle købe darren bent, det ville være en stor chance for at få ham istedet for de andre!
Don Kafai
28-06-2007, 21:41
Manchester skulle til at købe en angriber: ville gerne se david villa, men som jeg ikke tror at valencia vil sælge, men han kan sku meget, torres har vi prøvet mange gange med, han er en kanon spiller, meget komplet spiller, men jeg synes faktisk manchester skulle købe darren bent, det ville være en stor chance for at få ham istedet for de andre!
diskussionen er i fuld gang her:
http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=58
Denne tråd er til alle mulige transfers udover Uniteds..
BTW. Velkommen til....
Christensen
28-06-2007, 22:33
Men jeg er nu ikke sikker på en Chivu - Puyol konstellation i forsvaret vil være særlig holdbart. med den info jeg har, er de begge ret lave spillere, og da Valdez ikke er en specielt god keeper på dødbolde vil det nok være deres ømme punkt til næste år....
Puyol er, på trods af han størrelse, meget god med hovedet. Han har en stor springkraft, og vinder mange hovedstødsdueller, og Chivu + Puyol i forsvaret vil være utrolig stærkt.
Chivu har afvist Barca, han vil vist hellere til Inter..
Der spekuleres også i om Andrade ryger til Barca eller Real fra Deportivo
Så røg Bent til Tottenham. De har købt en del ind i år, og jeg tror godt de kan komme i top 4 hvis de holder niveauet. 180 millioner måske lige i overkanten, og især når man tænker på Henry røg for det samme. Men pga de nu har købt Bent tror jeg, at vi måske kan få en Defoe eller en Berbatov jeg rigtig gerne så.
Ja Tottenham er oppe og kan blande sig i top 4 i den kommende sæson. De mangler dog en rigtig god midtbanespiller/kantspiller før de virkelig er et tophold, synes jeg. Mon ikke Defoe bliver solgt nu, for at skabe plads oppe foran, og for at få lidt penge i kassen igen..
Det bliver spændende at følge dem, de har et ungt britisk hold.
United DK
29-06-2007, 15:29
Spurs' startopstilling 2007/08:
Robinson
Chimbonda - Dawson - King - Bale
Lennon - Zokora - Jenas - Malbranque
Bent/Keane - Berbatov
De mangler lige en venstre kant, og måske også en højre back, så har de et hold, der kan spille med om CL-pladserne.
Smaakage
30-06-2007, 01:18
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=474459&CPID=8&clid=4&lid=2&title=David+Czechs+in+at+Toon&channel=football_home&
David Rozehnal skifter til Toons, men det fedeste ved den transfer er ny SkySports overskrift
David Czechs in at Toon
Klasse fundet på :D
Steve Bruce og Birmingham har købt Kapo i Juventus.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/b/birmingham_city/6255568.stm
Refstrup
30-06-2007, 11:04
Lazio har købt Lionel Sebastian Scaloni på fie tranfer
Drogba udtaler til The Sun, at han endnu ikke ved om han spiller i Chelsea i næste sæson. Han siger han er i sin karrieres sidste face, og derfor kunne det være interessant for ham, at se hvordan fodbolden er udenfor England.
Lampard udtaler at kontrakforhandlinger, mellem ham og Chelsea, endnu ikke har fundet sted.
Drogba udtaler til The Sun, at han endnu ikke ved om han spiller i Chelsea i næste sæson. Han siger han er i sin karrieres sidste face, og derfor kunne det være interessant for ham, at se hvordan fodbolden er udenfor England.
Lampard udtaler at kontrakforhandlinger, mellem ham og Chelsea, endnu ikke har fundet sted.
De der kommentarer som de citerer Drogba for, er gamle. Han sagde for nogle måneder siden, at han overvejede at prøve sig selv af i en anden liga, inden han stoppede.. Så det er vist en god gang genbrug fra The Sun..
Edit: Og Liverpool har købt endnu en spanier. En ung spiller fra Barca.. http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=474478&CPID=23&clid=178&lid=2&title=Liverpool+seal+Barca+raid&channel=football_home&
Det ville være kanont hvis to af Chelseas profiler ikke er at finde på Stamford Brigde den 1 september. Der er en god chance for, at en eller måske begge skifter.
Liverpool_sucks
30-06-2007, 17:26
igår.. Peter Kenyon sagde at Robben bliver i chelsea..
men idag en sports kannal siger at han er alligevel tæt på et skift til real madrid
Så skulle vores gamle superstjerne Diego Forlans klub Villareal og Atl. Madrid været blevet enige om en transfer, pris € 21 mio.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=340389
Nogen der ved, hvad vi solgte ham for? nægter at tror det var så meget, selvom man må sige han har spillet betydeligt bedre for "Den gule ubåd" end for os..
Goal.com er en ret upålidelig kilde, men de skilter selv med, at det er officielt..Der står dog ikke noget på Atleticos hjemmeside.
Men størrelsen af beløbbet og tidspunktet vidner vel om, at Torres er på vej ud - og at de har fået noget af en "cash-injection"
Smaakage
01-07-2007, 18:12
Så skulle vores gamle superstjerne Diego Forlans klub Villareal og Atl. Madrid været blevet enige om en transfer, pris € 21 mio.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=340389
Nogen der ved, hvad vi solgte ham for? nægter at tror det var så meget, selvom man må sige han har spillet betydeligt bedre for "Den gule ubåd" end for os..
Goal.com er en ret upålidelig kilde, men de skilter selv med, at det er officielt..Der står dog ikke noget på Atleticos hjemmeside.
Men størrelsen af beløbbet og tidspunktet vidner vel om, at Torres er på vej ud - og at de har fået noget af en "cash-injection"
Det er officielt. Klubberne har været ude og konfirmere det.
Athletico er faktisk ved at se rigtig stærke ud. Hvis de kan holde på Torres, så har de et meget ungt og stærkt hold. Kunne godt gå hen og blive godt
Liverpool_sucks
01-07-2007, 19:09
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70444
Lampard afviser ny kontrakt
Ifølge BBC har midtbanestjernen Frank Lampard afvist et tilbud om en ny kontrakt fra Chelsea.
På trods af at Chelsea-stjernen Frank Lampard har to år tilbage af sin nuværende kontrakt med Chelsea, har London-klubben tilbudt ham en ny lukrativ aftale. Aftalen skulle angiveligt gøre landsholdsspilleren til den bedst lønnede mand i klubben, men Lampard har takket pænt nej tak til tilbuddet.
Grunden til, at den 29-årige midtbanespiller ikke har ønsket at skrive under på en ny aftale med klubben, er tilsyneladende, at tilbuddet kommer for sent for hans smag. I hvert fald udtalte han tidligere på året, at han gerne så Chelsea tilbyde ham en forbedret kontrakt i starten af juni måned.
Det kunne dog også tænkes, at Lampard pønser på at købe sig fri af de resterende to år i aftalen for at fortsætte karrieren andetsteds. Flere medier spekulerer således i, at den målfarlige midtbanespiller kunne være på vej til Juventus for at blive genforenet med sin tidligere træner Claudio Ranieri.
Lyder fint. Han er sammen med Cech, Terry og Drogba deres største profiler, og det ville være et tab for dem at miste ham på midten.
Jeg kunne godt forestille mig at Lampard og hans agent blot lægger ekstra pres på Chelsea, for at få en endnu bedre og større kontrakt. Lampard er en af deres vigtigste spillere, og det ved han jo godt og det ved Chelsea godt. Derfor kan de i sidste ende føle sig presset til at give ham en enorm kontrakt. Så mon ikke det hele blot er taktik og "afpresning"..
Men det ville da være lækkert hvis han skiftede til udlandet, da Chelsea så skulle til at finde en erstatning og spille en central del af holdet sammen igen..
United DK
02-07-2007, 12:02
Arsenal har købt en "kroat".
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7442175.html
Arsenal har købt en "kroat".
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7442175.html
Sikkert en spændende spiller, men altså som jeg ser det, må Arsenal snart til at købe lidt mere etableret spillere, der går lige ind på holdet og forstærker dem. Jeg ser dem ikke så farlige i mesterskabskampen næste år, men de kan selvfølgelig godt overraske.
Don Kafai
02-07-2007, 16:18
Sikkert en spændende spiller, men altså som jeg ser det, må Arsenal snart til at købe lidt mere etableret spillere, der går lige ind på holdet og forstærker dem. Jeg ser dem ikke så farlige i mesterskabskampen næste år, men de kan selvfølgelig godt overraske.
Silva skal ikke undervurderes. Han koster også omkring 170 mio kr, så det er skal ikke en "uetableret" spiller bare fordi vi ikke kender ham så meget her i DK.
Mikkelsen
02-07-2007, 16:57
Apropro transfer, hvorfor er det lige at jeg ikke bliver overrasket over følgende historie :D
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70472
United DK
02-07-2007, 17:17
Apropro transfer, hvorfor er det lige at jeg ikke bliver overrasket over følgende historie :D
Nej, der er sgu ingen der vil have "God". :lolol:
Der er heller ingen der vil have Lampard. ;) Helt forståeligt det med Fowler!
Haha fowler din gamle rotte, tag en hentydning. Jeg tror ikke man skal undervurdere Da Silva - ikke bare pga det høje prisskilt, men Wenger har altså talent for at købe gode spillere, der er ret ukendte. Jeg kendte fx kun Anderson ud fra de sidste rygter der var op til handelen, hvilket der, så vidt jeg ved, ikke har været med Arsenal.
Sjov lille citat fra fodboldnyt.com
"Malouda har udtrykt en ambition om at skifte til Chelsea, der dog ikke kan hamle op med Real Madrids økonomiske muligheder."
Men her ligner det altså at Malouda ryger til Real.
Real Madrid siger at de vil hente enten Malouda eller Robben til klubben.. Kunne godt forestille mig Robben til Real og Malouda til Chelsea. Så falder den store kabale på plads..
Real Madrid siger at de vil hente enten Malouda eller Robben til klubben.. Kunne godt forestille mig Robben til Real og Malouda til Chelsea. Så falder den store kabale på plads..
Ja og Chelski bliver endnu engang svækket.
Ja og Chelski bliver endnu engang svækket.
Ja muligvis, men det er jo åbenbart ikke gået op for dem at Robben er en klassespiller, så jeg håber virkelig han skifter til Real Madrid så han kan få gang i noget fodbold i stedet for at bænkevarme for en idiot som Ballack..
Jeg forstår simpelthen ikke Chelseas midtbane til tider bestående af 4 centrale midtbanespiller på samme tid.. Lampard, Ballack, Makelele, Essien.. Jeg ved godt Essien er en smule alsidig, men alligevel..
Noget tyder på at Real Madrid har snyt Barca og Inter, og har købt Christian Chivu.
De har åbenbart lært lidt af tidligere år, og er begyndt at opruste forsvaret.
http://www.sportenkort.dk/nyhed/63723/fodbold/real+madrid+griber+dybt+i+lommen
De har åbenbart lært lidt af tidligere år, og er begyndt at opruste forsvaret.
Op til sidste sæson hentede de Cannavaro, som var den bedste man kunne få til den plads på det tidspunkt. Man hentede Diarra som var ekstremt eftertragtet, og man hentede Emerson, som også havde et stort navn, plus man hentede en af de defensivt-tænkende eksemplare til trænerstolen.
Ingen af delene hjalp.
Op til sidste sæson hentede de Cannavaro, som var den bedste man kunne få til den plads på det tidspunkt. Man hentede Diarra som var ekstremt eftertragtet, og man hentede Emerson, som også havde et stort navn, plus man hentede en af de defensivt-tænkende eksemplare til trænerstolen.
Ingen af delene hjalp.
Du havde stadig en Carlos som langt fra var gamle Carlos og det samme at sige om Salgado.
Plus at når midtbanen ikke fungerede som den i stor dele af sæsonen ikke gjorde bliver det utroligt svært for forsvaret.
Plus at når midtbanen ikke fungerede som den i stor dele af sæsonen ikke gjorde bliver det utroligt svært for forsvaret.
jo men var diarra og emerson ikke midtbanen???
Smaakage
04-07-2007, 20:29
Gode gamle Teddy Sheringham fortsætter trods en alder på sølle 41 år sin karriere i Colchester.
Fedt at se at han stadig er gående og kan begå sig på et rimeligt niveau
Det er utrolig flot, at han stadig kan begå sig nogenlunde i den alder, men dette her må også blive den sidste kontrakt. Hvad mon hans familie siger til at han spiller så meget fodbold?
Hinrichsen
04-07-2007, 20:42
Jeg har hørt nogle rygter om at Teddy Sherringham skulle være på vej til USA ?
Teddy Sheringham møder sin søn i løbet af sæsonen. Begge er angribere.
Sønnen spiller vist for Crystal Palace.
Spurs har købt ind igen. Denne gang til forsvaret, hvor Younes Kaboul skulle være et stort talent.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/6272512.stm
Brøndby har købt Tobias Mikkelsen i Lyngby.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article315791.ece
Don Kafai
05-07-2007, 18:38
Brøndby har købt Tobias Mikkelsen i Lyngby.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article315791.ece
Tobias mikkelsen er et stort fløjtalent, men det overrasker mig meget det netop er dér BIF vælger at forstærke sig. Ellers præsenterede de på samme pressemøde Gislason som er defensiv midt og skulle være den spiller der stod højest på Køhlerts ønskeliste. Nu kan man ihvert fald ikke give de manglende forstærkninger skylden hvis spillet ikke kører i næste sæson...
Rimelig godt køb af BIF. Han er et stort talent, og han var en af de vigtigste årsaget til Lyngby igen kom i SAS-ligaen.
Don Kafai
05-07-2007, 20:06
Reo-Coker skiftede også endeligt idag. Fra West Ham til Aston Villa. Han er en af englands største talenter og kan prale af at som 22-årig at have spillet knap 200 1. holdskampe hvoraf mange har været i PL. Desuden har han spillet 23 kampe for Englands U-21 landshold. Han har iøvrigt ofte været rygtet til United, men i sidste ende fik Villa ham altså for knap 100 mio kr.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70614
Steve Bruce og Birmingham er i gang med sommerens 7 indkøb.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/b/birmingham_city/6276384.stm
Nogle udmærkede køb imellem, når man tænker på deres meget stramme budget og klubbens størrelse.
Flax_Generous
06-07-2007, 11:23
Reo-Coker skiftede også endeligt idag. Fra West Ham til Aston Villa. Han er en af englands største talenter og kan prale af at som 22-årig at have spillet knap 200 1. holdskampe hvoraf mange har været i PL. Desuden har han spillet 23 kampe for Englands U-21 landshold. Han har iøvrigt ofte været rygtet til United, men i sidste ende fik Villa ham altså for knap 100 mio kr.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70614
Han var vist også kaptajn for Wimbledon selvom han kun var 20-21 år. Det sker sjældent og det fortæller lidt om hans kvaliteter.
I mine øjne er han en billig og mindre god version af Hargreaves. Han har skuffet mig ret meget i år (men det har hele West Ham jo), men hvis han kan få gang i sin udvikling igen, så har Villa altså købt en rigtig dygtig fodboldspiller. Han kan knokle, tackle, aflevere og være en rimelig trussel i boksen. Hvis United skulle have haft en billig defensiv midtbanespiller, der kunne supplere Fletcher, så ville Reo-Coker have været et udmærket valg. Hargreaves er dog betydeligt bedre på alle områder, så det passer mig fint, at vi har fået ham i stedet.
Jeg har aldrig set det store lys i Reo-Coker. Hans boldomgang er fint nok, men jeg synes at Hargreaves er mange klasse over, og næsten og så Flethcer. Jeg er glad for vi ikke købt ham.
Dahlmann
06-07-2007, 12:08
både morten nordstrand og rasmus würtz er på vej til fck... dejligt at se de kæber danske spillere, i stedet for at blive ved med at finde spillere i norge og sverige til holdet.. det vil være nogle gode køb af fck, men også et godt køb af nordsjælland da de hentede nordstrand på en fris transfer og nu et år senere kan sælge ham for 15 mio. kr.
Så er Nordstrand og Würtz i FCK :D
http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6925
Gode køb af FCK. Nu magler de blot en ny højreback, til at erstatte Lars Jacobsen, så har de er super hold.
Mon ikke Berglund siger farvel snart..
Så har liverpool igen hentet en spiller der matcher deres enorme ambitioner.. navnet er selvfølgelig... VORONIN fra Leverkusen.. stort
Er spændt på at se hvordan FCK klarer sig i næste sæson i CL. De har et klasse hold hvor alle pladser er stærkt besatte efter dansk standard. Mesterskabet er utvivlsomt deres, det eneste spørgsmålstegn er hvad de har tænkt sig at gøre ved højreback pladsen, efter at Lars Jacobsen forlod dem.
Er spændt på at se hvordan FCK klarer sig i næste sæson i CL. De har et klasse hold hvor alle pladser er stærkt besatte efter dansk standard. Mesterskabet er utvivlsomt deres, det eneste spørgsmålstegn er hvad de har tænkt sig at gøre ved højreback pladsen, efter at Lars Jacobsen forlod dem.
Kan det ikke tænkes at ham der Anton som de har købt, kan spille højre back? ellers skal de hente en klasse spiller til pladsen..
Jeg kan ikk se at mesterskabet allerede er afgjort på forhånd. Linderoth er solgt, og Würtz som har haft en middelmådig sæson i Aalborg er købt ind.. Udemærket indkøb af Dansk standard, men jeg tror Gislason er lige så dygtig. Nordstrand skal nok få succes i FCK. Han ryger til udlandet om 1 år eller 2
Alle indkøb er ikke gjort endnu, og både ob, fcm og bif har købt forstærkninger. Bif og OB ser stærke ud efterhånden.. Med 1-2 gode spillere mere til begge klubber er intet afgjort endnu..
Og jeg tror ikke helt på at FCK ryger i CL igen.. Sidste år synes jeg de var EKSTREMT heldige mod Ajax.. de var presset vildt meget men man må tage hatten af for at FCK kan spille disciplineret fodbold
Smaakage
06-07-2007, 14:58
Hvor er den danske liga dog tam og fuldstændigt ligegyldig. Nu har FCK så købt 2 af de bedste spillere fra konkurrenterne, og kan dermed næsten cruise til mesterskabet igen. Det er ikke fedt. Ligner mere og mere den franske liga, hvor Lyon har det utroligt sjovt med kun at købe spillere fra konkurrenterne.
Superligaen bør afskaffes
Intet er jo afgjort på forhånd. Selv det bedste hold kan møde modgang, og få dårlige perioder.
Men ja, FCK har et rigtig stærkt hold.
Deres nye spiller "Anton" kan primært spille i midterforsvaret men kan også spille back.. Dog ville en stærk højreback være prikken over i'et..
Dansk fodbold er i mine øjne helt urimelig kedelig..
Fine indkøb af både FCK og BIF.. FCK ryger ikke i CL igen, det tror jeg ikke på.. Og jeg håber det heller ikke.. Jeg kan ikke se hvordan det kan gavne dansk fodbold at FCK skulle køre mesterskabet hjem hvert år og fyre den af i CL mens de andre hold fedter om andenpladsen..
I øvrigt et godt køb af Liverpool.. Voronin er uden tvivl en af verdens suverænt bedste angribere ;) Så kan vi kende dem..
Don Kafai
06-07-2007, 18:04
Dagen efter Brøndby præsenterer 2 superkøb kommer FCK og fremviser 2 stjerner:D
Würtz er superligaens bedste midtbanespiller og jeg er sikker på han nok skal få succes i klubben. Nordstrand er jeg mere i tvivl om, for det kræver virkelig meget at slå Allback af, og jeg tror sku ikke man sætter Dks aller dyreste spiller (Ailton) på bænken....
Jeg ser det faktisk som en fordel for Dansk fodbold hvis FCK kommer i CL. Skulle kvalen glippe for dem så kører de bare Superligaen hjem og er mestre på BIF stadion i efterårets sidste spillerunde... Kommer de derimod i CL tror jeg der vil forekomme nogle pointtab og det gavner OB, FCM og i særdeleshed BIF som jeg stadig ser som førsteudfordreren trods en skidt sæson.
mht. Reo-Cooker så synes jeg heller ikke han er den store spiller. Men det taler for sig selv at han er anfører som 22-årig... Den næste sæson i Aston Villa vil vise om han kan løfte sit spil.
Bergmann
06-07-2007, 18:10
Hvad Voronin angår, så har han et fabelagtigt skud, men jeg har svært ved at se, hvordan han skal kunne få succes i en topklub i Premier League. Kuyt er fast mand, ville jeg mene, og dermed er det vel kun plads til en mere angriber, og det tror jeg næppe bliver Voronin, der i øvrigt skal kæmpe mod Torres og Crouch om pladsen (Bellamy smutter med høj sandsynlighed).
Don Kafai
06-07-2007, 18:19
Hvad Voronin angår, så har han et fabelagtigt skud, men jeg har svært ved at se, hvordan han skal kunne få succes i en topklub i Premier League. Kuyt er fast mand, ville jeg mene, og dermed er det vel kun plads til en mere angriber, og det tror jeg næppe bliver Voronin, der i øvrigt skal kæmpe mod Torres og Crouch om pladsen (Bellamy smutter med høj sandsynlighed).
Voronin skal faktisk ikke undervurderes. Klart, han er ikke den nye faste mand, men han er klasser bedre end Fowler som har været 4. valg i år. Voronin er af den type der ikke behøver 90 mins for at lave mål. Han er ligeså god når man mangler et mål og der mangler 10 mins af kampen fx. Minder på den måde meget om Crouch, men de er forskellige da Crouch mere er en Target man og Voronin mere er en fighter.....
Torres bliver formentlig fast mand, alene pga. hans prisskilt. Jeg kunne forestille mig, at der er pres fra både fans og ledelse/ejere om at han skal spille.
Christensen
06-07-2007, 18:21
Voronin kan vist spille på venstrefløj også - en af de positioner, hvor Liverpool mangler en ordenlig mand.. Men Voronin er en ganske middelmådig spiller, og jeg mener ikke han kan løfte Liverpools niveau, og jeg ser ham som et "klassisk" Liverpool-køb
Hej alle sammen..
Jeg er lige kommet hjem fra 2 ugers ferie i Barcelona (34 grader næsten hver dag - dejligt :) )..
Desværre har jeg ikke kunne følge med i fodbolden så meget, da jeg ikke havde spansk på gymnasiet..
Har prøvet at læse denne tråd igennem, men nogle spørgsmål står stadig åbne.
Er Chivu fra Roma solgt ?
Er Robben smuttet fra Chelski?
Ved godt at dette skal skrives i en anden tråd, men gider næsten ikke skrive det samme igen:
Er der nogen United spillere der er blevet solgt pt? Nu tænker jeg på Rich, Smith, Heinze osv.
På forhånd tak.
P.s. det er fandme dejligt at kunne følge med på OT igen...
Hr Hansen
07-07-2007, 10:57
Ingen af de nævnte er solgt endnu, Chivu var vist ret tæt på Madrid men ville have mere i Løn
Heinze har været rygtet til L'pool, men det er vist en and!
og Velkommen Hjem
Martinsen
08-07-2007, 21:08
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=136157
det åbner for at Robben tager til Madrid det er i den grad et skridt ned af for Chelsea, synes jeg... men det gør skam ikke noget :)
Don Kafai
08-07-2007, 21:43
Total hovedløst hvis planen er at udskifte Robben med Malouda. Hvad tænker de på i den klub?? Det ville være det samme hvis vi solgte Cristiano og købte Pennant.
Medmindre man bare vil forstærke truppen så lyder en udskiftning på venstrekanten totalt hovedløst imo.
Chelsea spiller jo uden kanter, så Robben kommer jo derfor i overskud.
jo men hvorfår henter de så malouda, som bare er en ny kant?
Don Kafai
09-07-2007, 11:26
Det er vel ligemeget hvordan de spiller. De har/vil måske erstatte en kant med en anden kant. Det gør det vel ikke bedre at Malouda måske er i overskud i stedet for Robben...
Jeg forstår sgu godt at Robben ikke gider spille andenviolin, det er han simpelthen alt alt for god til.. Ufatteligt hvordan Chelsea har brugt ham; eller rettere sagt ikke har..
Don Kafai
09-07-2007, 19:48
Jeg forstår sgu godt at Robben ikke gider spille andenviolin, det er han simpelthen alt alt for god til.. Ufatteligt hvordan Chelsea har brugt ham; eller rettere sagt ikke har..
Enig, men det er også derfor jeg mener det er hovedløst at hente Malouda.
Men det kan være Mourinho har planer som vi ikke kender til...
Jeg har en fornemmelse af, at Laudrups ansættelse i Getafe kan betyde, at Jon Dahl Tomasson skifter dertil inden længe.
Jeg har en fornemmelse af, at Laudrups ansættelse i Getafe kan betyde, at Jon Dahl Tomasson skifter dertil inden længe.
Måske ser vi en dansk invasion, som vi ser franskmænd i Arsenal og spaniere i Liverpool ;) Så indenlænge ser vi Claus Jensen, Rommedahl, Grønkjær og Perez på top dernede dernede.
HamudiiC
10-07-2007, 10:12
Er han da ikke MEGET tæt på Villareal?
Læs lige det her: http://indkast.dk/index.php?nyhed=22063 noget af det lammeste jeg har hørt længe. Scholes til Sunderland :D
Glory Man United
10-07-2007, 10:19
Er han da ikke MEGET tæt på Villareal?
Læs lige det her: http://indkast.dk/index.php?nyhed=22063 noget af det lammeste jeg har hørt længe. Scholes til Sunderland :D
Tror nu også mere på Rommedahl eller Claus Jensen til Getafe.
Scholes slutter karrieren på OT....BASTA!
Spørgsmålet er så, hvem vi sælger. Heintze ryger (frikøbsklausul på 50-60 mil), Richardson er IKKE god nok, og Smith er i overskud. Spørgsmålet er så, om prisen på Rossi fra Milan er høj nok ;)
Don Kafai
10-07-2007, 10:52
Hans agent har udtalt idag at der er en dansker der står højt på ønskelisten... Jeg har dog fornemmelsen at det er Thomas Kahlenberg, som han selv udviklede i sin tid i BIF. Det er jeg næsten sikker på.
Getafe har ikke penge til Jon Dahls løn, han kræver for meget. Kahlenberg bliver nok for dyr for dem, da de formentlig vil skulle bruge hele transfer budgettet på ham.
Claus Jensen eller Kenneth Perez er gode bud. Begge er spillere efter Laudrups smag, teknisk stærke, og så er de ikke specielt dyre..
Jeg ved godt, at Jon rygtes tæt på en kontrakt med Villareal, og at han sikkert er løntung i forhold til Getafe. Men omvendt ved jeg også, at han er meget glad for Laudrup, og at han sikkert vil kunne få en central rolle under ham på Getafes hold. Derfor har jeg overvejet, om han kunne være en mulighed i Getafe.
Martinsen
10-07-2007, 14:43
Getafe har ikke penge til Jon Dahls løn, han kræver for meget. Kahlenberg bliver nok for dyr for dem, da de formentlig vil skulle bruge hele transfer budgettet på ham.
Claus Jensen eller Kenneth Perez er gode bud. Begge er spillere efter Laudrups smag, teknisk stærke, og så er de ikke specielt dyre..
Getafe skulle vist have en meget pengestærk sponsor i ryggen, og tror også det er en af grundene til at Laudrup overhovedet ville træne dem... for han vil være et sted hvor han kan bruge penge... så jeg tror skam ikke at jons løn er noget problem
schousboe9
10-07-2007, 14:59
Så var den der!!
Saviola skifter til Real Madrid på en fri, tror jeg...
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=22081
Frækt, men godt, køb af Real! Bliver spændende at se og høre hvordan Barcas fans reagerer på dét!!:)
Hvad vil Saviola i Real Madrid.? Han kunne ikke bruges i Barca, og kan formentlig heller ikke bruges i Real. Han bytter den ene bænk ud med den anden. Ikke specielt ambitiøst af ham..
Jon Dahl har forresten i dag skrevet en to årig aftale med Villareal..
Don Kafai
10-07-2007, 16:25
Hvad vil Saviola i Real Madrid.? Han kunne ikke bruges i Barca, og kan formentlig heller ikke bruges i Real. Han bytter den ene bænk ud med den anden. Ikke specielt ambitiøst af ham..
Jeg synes han er bedre end Higuain i Real og Higuain har nærmest været brugt som fast mand hele foråret... Men ja, det havde været et bedre kickstart på karrieren hvis han fx havde taget til en lidt mindre klub i spanien....
Nå, jeg tog fejl. Jon Dahl har underskrevet med Villareal.
Martinsen
10-07-2007, 17:57
og Rommedahl er i Getafe for at forhandle en kontrakt på plads... tv2 sporten fangede Søren Lerby hans agent ude foran Getafes hjemmebane, og han var nød til at indrømme hvorfor han var der :) skidt køb af Laudrup, Rommedahl er ringe og troede egentlig kun det var Olsen der kunne se talent i ham i hele DK
For at være ærlig så synes jeg Rommedahl er en forfærdelig fodboldspiller og det har jeg altid syntes.. Jeg havde ikke regnet med at en type som Michael Laudrup ville kunne se et lys i en uteknisk, 100-meter løber som Dennis Rommedahl.. Der er meget lidt spansk fodboldglæde i hans spillestil, imo..
Jeg er måske lidt hård ved ham, men jeg kan ikke døje den slags fodbold
United DK
10-07-2007, 21:24
Rommedahl er god, hvis man spiller 4-3-3, ligesom landsholdet gør, og som Getafe måske også kommer til, i den kommende sæson, men han er tilgængæld ikke særlig brugbar, hvis man spiller 4-4-2, hvilket man også har set, i de tre sæsoner han har været i Charlton.
jeg er heller ikke vild med rommedahl, men jeg tror på at Laudrup har set noget i ham som han kan bruge.. men vil stadig se ham i aktion før jeg tror på at han er en god spiller..
Laurdrup skal aldrig kobe Rommedahl. Han har kun sin hurtighed, og det er det. Hans indleag er lige til at lukke op og skide i.
Måske vil Rommedahl passe fint nok til Getafe, hvis de forventer at skulle spille på kontraangreb mod mange af de større hold. Ellers kan et bud på ham vil hovedsageligt skyldes, at de kan få ham billigt, og dette netop er et vigtigt parameter, når Getafe skal købe ind.
Liverpool har hentet Yossi Benayoun hos West Ham.
Fnis fnis fnis.. hvis det er deres målsætning :skaaal:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70801
En dansker mere i Getafe, muligvis.
Thomas Kahlenberg bliver der gættet på. Ville egentlig være et meget godt køb tror jeg.
Synes bare det er irriterende/forkert at man ser trænerne købe spillere med samme nationalitet som dem selv. Andre eksempler herpå er Liverpool og Arsenal. Nu er to spillere selvfølgelig ikke hele holdet, men alligevel...
Refstrup
11-07-2007, 15:44
God spiller men igen ikke god nok. Han spillede godt hos West Ham.
Han bliver nok bare til overs hos liverpool. Hvis han skal have en chance er det bænken.
De har jo allerede Alonso og maschearno.
Refstrup
11-07-2007, 15:45
Perez til PSV
Refstrup
11-07-2007, 15:46
Kevin Prince-Boateng skifter til Spurs
Refstrup
11-07-2007, 15:48
Ifølge spanske medier, skriver Milito under på en fireårig kontrakt til en værdi i omegnen af 20 millioner Euro – 150 millioner kroner
I hvert fald skriver Zaragoza på sin hjemmeside, at de har besluttet sig for at sælge den 26-årige argentiner til catalonierne.
Barcelona får satme da også brugt nogle penge, men det er også nogle gode spillere de henter og defensiven var lidt af en joke sidste sæson..
United DK
11-07-2007, 16:42
God spiller men igen ikke god nok. Han spillede godt hos West Ham.
Han bliver nok bare til overs hos liverpool. Hvis han skal have en chance er det bænken.
De har jo allerede Alonso og maschearno.
Er Benayoun ikke højre kant? I såfald bliver han stamspiller, for han får ikke de store problemer med, at slå Pennant af.
Barcelona får satme da også brugt nogle penge, men det er også nogle gode spillere de henter og defensiven var lidt af en joke sidste sæson..
Ja at være det hold i den spanske liga som lukker færrest mål ind, må vel betegnes som noget af en fiasko.. Kig på tabellen.
Jamen hvad nytter det når hold som Liverpool og Real Madrid kan vade gennem forsvaret?
Ja de har lukkest færrest mål ind, men alligevel lykkedes det dem at pisse både mesterskabet og CL væk.. Nå ja, og pokalen hvor de blev cock-slappet af Getafe..
Det handler ikke kun om statistikker over hvorvidt de har lukket færrest mål ind.. Det er ligegyldigt om man holder clean sheet mod Mallorca eller lukker 3 mål ind, så længe man scorer et mål mere og samtidig formår at have defensiven i orden når det virkelig gælder.. og det havde de ikke..
Det er i hvert fald ikke offensivens skyld at de intet har vundet, de høvlede jo det ene mål ind efter det andet..
Ikke helt enig. Hvor mange mål scorede de mod Liverpool i CL kampene.? Ikke nok i hvert fald.
De manglede tydeligt Samuel Eto'O i en lang periode, og han var ikke helt i topform til CL kampene.
Glory Man United
11-07-2007, 20:03
Ja at være det hold i den spanske liga som lukker færrest mål ind, må vel betegnes som noget af en fiasko.. Kig på tabellen.
kenny det handler om at kunne lukke af i de rigtige kampe (Real M, Sevilla) og ikke mod Gimnastic, Real Sociedad osv....Kig på os selv. Jeg mener seriøst, at vi burde have vundet CL, men med hele forsvaret ude, var det umuligt at lukke af i de to semifinaler mod Milan....og så røg den pokal ;)
kenny det handler om at kunne lukke af i de rigtige kampe (Real M, Sevilla) og ikke mod Gimnastic, Real Sociedad osv....Kig på os selv. Jeg mener seriøst, at vi burde have vundet CL, men med hele forsvaret ude, var det umuligt at lukke af i de to semifinaler mod Milan....og så røg den pokal ;)
De to ting kan man ikke helt se. Uniteds forsvar var ramt af et hav af skader i den afgørende periode.
Don Kafai
11-07-2007, 20:30
Ikke helt enig. Hvor mange mål scorede de mod Liverpool i CL kampene.? Ikke nok i hvert fald.
De manglede tydeligt Samuel Eto'O i en lang periode, og han var ikke helt i topform til CL kampene.
Det er muligvis rigtigt når man siger tabellen aldrig lyver og Barcelona derfor burde have La Ligas bedste forsvar. Men i sidste sæson var det altså ikke godt. Som jeg også har skrevet før, så krævede det ikke mere end en simpel stikning så havde man en 1 mod 1 med Valdez og det er ikke godt nok. Havde forsvaret lukket godt af i kampene var de blevet mestre. De tabte vel sådan uofficielt mesterskabet i de 2 hjemmekampe mod Betis og Espanyol hvor de fik en sen udligning imod sig. Læg mærke til de mål. Det er efter forsvarsspil på juniorniveau og det må ikke finde sted i en klub som Barcelona.
Ligaens laveste antal mål passeret eller ej, forsvaret var ikke godt.
United DK
11-07-2007, 21:27
Det er mærkeligt, at Barcelonas forsvar lige pludselig er så enormt dårligt, når de med samme forsvar vandt The Double i 2005/06.
Don Kafai
11-07-2007, 22:00
Det er mærkeligt, at Barcelonas forsvar lige pludselig er så enormt dårligt, når de med samme forsvar vandt The Double i 2005/06.
Dengang var det anderledes.... Gio spillede godt, Marquez var en klippe i forsvaret og muligvis havde Valdez også en meget bedre sæson end han har haft i år. I år har Gio næsten ikke spillet fast på noget tidspunkt, og Marquez har været en skygge af sig selv med positionssvigt og dumme fejl i forsvaret. At Thuram er rykket derind istedet gør det hele værre.
Det er ikke et dårligt forsvar, overhovedet ikke, men skal man pege på en grund til hvorfor Barcelona ikke har fungeret i år som de har gjort de foregående 2-3 år er det forsvaret. Derfor har de indkøbt 2 nye klassespillere der skal afløse hhv. Silvinho/Gio og Marquez/Thuram...
Jeg mener nu aldrig, at Barcelonas forsvar har været blandt de bedste, selv om Puyol er verdensklasse. Derimod har de måske verdens bedste offensiv, hvilket i mine øjne betyder et så stort pres på de fleste hold, at de sjældent får etableret noget modtræk.
kenny det handler om at kunne lukke af i de rigtige kampe (Real M, Sevilla) og ikke mod Gimnastic, Real Sociedad osv....Kig på os selv. Jeg mener seriøst, at vi burde have vundet CL, men med hele forsvaret ude, var det umuligt at lukke af i de to semifinaler mod Milan....og så røg den pokal
Der sagde du noget helt essentielt. Hvorfor fanden skal man lukke totalt af fordi det er et tophold man møder? Spil dog dit eget spil man. Hvis united for eksempel spillede lidt mere med bolden mod for eksempel liverpool, chelsea og arsenal, så kunne vi måske vise dem, at vi faktisk er bedre end dem, for det kan man ikke se i de kampe. På udbane mod liverpool var vi røvhamrende heldige, og mod chelski skød vi nærmest ikke på mål, og det gjorde de, selvom begge hold stillede op med børnehaver.
Mod Arsenal lod vi dem kører deres småspil, som de er giftige til. Synes vi alt alt for lidt tager teten mod topholdene og styre de kampe, men går over og spiller en nærmest ærbødig form for kontrafodbold, hvor vi ofre 3 mand. Nu ved jeg godt i vil sige vi blev mestre alligevel, meeeeen derfor kan vi nu godt prøve at være det bedste hold på banen i en af topkampene
Glory Man United
12-07-2007, 07:14
Der sagde du noget helt essentielt. Hvorfor fanden skal man lukke totalt af fordi det er et tophold man møder? Spil dog dit eget spil man. Hvis united for eksempel spillede lidt mere med bolden mod for eksempel liverpool, chelsea og arsenal, så kunne vi måske vise dem, at vi faktisk er bedre end dem, for det kan man ikke se i de kampe. På udbane mod liverpool var vi røvhamrende heldige, og mod chelski skød vi nærmest ikke på mål, og det gjorde de, selvom begge hold stillede op med børnehaver.
Mod Arsenal lod vi dem kører deres småspil, som de er giftige til. Synes vi alt alt for lidt tager teten mod topholdene og styre de kampe, men går over og spiller en nærmest ærbødig form for kontrafodbold, hvor vi ofre 3 mand. Nu ved jeg godt i vil sige vi blev mestre alligevel, meeeeen derfor kan vi nu godt prøve at være det bedste hold på banen i en af topkampene
Jeg er ikke helt uenig. United burde angribe mere, når vi spiller i Europa. Men mod Chelsea på udebane, stillede vi med børnehaven, det gjorde Chelsea altså ikke. Så 0-0 var flot. Ude mod Arsenal var vi sgu uheldige. Jeg ærgrer mig stadig over, at Arsenal 2 gange kunne bryde igennem vores venstre side til sidst (mener fortsat Evras defensiv kan blive MEGET bedre).
På Anfield var vi heldige ja. Det var i den periode, vi spillede skidt, men vandt (ugen inden vandt vi 2-1 i Fulham).
Konklusion: Vi skal være lidt mere spilstyrende i topkampene i England samt turde lidt mere i udekampene i CL ;)
Konklusion: Vi skal være lidt mere spilstyrende i topkampene i England samt turde lidt mere i udekampene i CL
helt enig. Man kan sige at på udebane i CL der skete der det mod for eksempel Roma at blev reduceret til 10 mand allerede i 1.halvleg, og derfor er de selvfølgelig lovligt undskyldt når de går lidt længere tilbage.
Men synes for eksempel i de 2 kampe mod Lille at vi viser dem en respekt de reelt ikke fortjener. Mod Milan blev det lidt mærkeligt, for der synes egentlig vi har dem i sækken på hjemmebane, men vores dengang amputerede forsvar kostede på hjemmebane selvom vi vandt. Men så på udebane, jamen hvad skaber vi? Jeg kan mindes to halve skud fra Giggs og Flecher og det er det. Ikke godt nok.
United DK
12-07-2007, 10:03
Ferguson er blevet mere taktisk anlagt desværre, for hvem kan ikke huske de to fantastiske 3-3 kampe mod Barcelona i CL-gruppespillet 1998/99, og 2-2 kampen i München mod Bayern fra samme sæson, samt så mange andre CL-klassikere, hvor vi har været den ene part.
Måske kunne man komme lidt af taktiske spil til livs, hvis man ændrede lidt på reglerne, så i stedet for reglen om udebanemål, er det en regel om hjemmebanemål der tæller, så et hold der vinder 3-2 hjemme, og taber 1-0 ude, går videre sammenlagt.
Enig med robinho.. Vi har simpelthen for meget respekt for de andre europæiske storhold og det betyder at vi ikke spiller det offensive fodbold som vi er gode til..
Udebanekampen mod Milan var skandaløs.. Man skal altid have respekt for modstanderen, især mod hold som Milan, Chelsea, Arsenal osv, men det duer ikke at holde op med at spille det spil man er god til fordi man er bange for at åbne op i defensiven..
Glory Man United
12-07-2007, 12:06
helt enig. Man kan sige at på udebane i CL der skete der det mod for eksempel Roma at blev reduceret til 10 mand allerede i 1.halvleg, og derfor er de selvfølgelig lovligt undskyldt når de går lidt længere tilbage.
Men synes for eksempel i de 2 kampe mod Lille at vi viser dem en respekt de reelt ikke fortjener. Mod Milan blev det lidt mærkeligt, for der synes egentlig vi har dem i sækken på hjemmebane, men vores dengang amputerede forsvar kostede på hjemmebane selvom vi vandt. Men så på udebane, jamen hvad skaber vi? Jeg kan mindes to halve skud fra Giggs og Flecher og det er det. Ikke godt nok.
Robinho...tror du det er Quireoz, som er kommet med lidt for mange ideer? Jeg har den største respekt for manden. Tror også han skal have meget kredit for købene af alle latinske spillere. Men det var vistnok ham, som syntes vi skulle spille 4-3-3 istedet for 4-4-2. Det gav massive problemer.
Jeg håber inderligt, at købet af Hargreaves gør, at de offensive spillere tør noget mere+backsene kører med frem ;)
4-4-2 med Ronaldo, Giggs og Rooney i frie roller bag den forreste. ;)
Jeg håber inderligt, at købet af Hargreaves gør, at de offensive spillere tør noget mere+backsene kører med frem ;)
Synes allerede vores backs er ganske udmærkede til at køre med frem.
Evra behøver vi i hvert fald ikke at sætte spørgsmålstegn ved i dette tilfælde. Neville er også god til at komme med frem. Ikke helt så meget som vi ser Evra gøre det, men når Neville går med frem fører det ofte til nogle farlige situationer.
Heinze og Brown, som i hvert fald i foregående sæson var 2.-valget til backpladserne er lidt noget andet.
Heinze virkede nervøs, og tror derfor ikke han havde overskudet til at komme så meget med frem. Selvfølgelig står Heinze offensivt også en del i skyggen af Evra, hvilket får det til at se værre ud end det måske er.
Brown synes jeg gjorde det rigtig godt på højre back-pladsen. Defensivt intet at stille spørgsmålstegn ved, mens han offensivt også kom gradvist mere med i spillet. Brown kan dog blive med fremadrettet, og gør det også med mere træning på pladsen.
Robinho...tror du det er Quireoz, som er kommet med lidt for mange ideer? Jeg har den største respekt for manden. Tror også han skal have meget kredit for købene af alle latinske spillere. Men det var vistnok ham, som syntes vi skulle spille 4-3-3 istedet for 4-4-2. Det gav massive problemer.
jo men vi viser jo i så mange kampe sidste år at vi kan spille dejligt når vi satser, og med de spillertyper der er hentet ind til næste sæson, ser det ikke ud til at ændres. Men det er ligesom om at lige så snart der står et tophold på menuen, så ændre vi totalt stil, og bliver mere bange for de andre end de er for os, og det burde vel være omvendt, når vi ligger nr 1 og er det meste scorende og chanceskabende hold normalt.
Og tror nu kun at den 4-3-3 vi spillede i champions league sidste år gav problemer,fordi vi spillede med fletcher,scholes og carrick, som ikke er de der "second striker" nogen af dem. Hvis vi skulle spille 4-3-3 næste år jamen så skulle scholes og hargreaves for eksempel ligge og kontrollere midten, og så skal Rooney spille den fremskudte midtbane og komme godt i feltet, og så evt med tevez helt fremme. Scholes har ikke kræfterne til at køre i feltet og hjem hele tiden mere, så rooney skal have "10´er " rollen, hvis det er det system
I de store kampe mod hold, som er på højde med vores spil, ændrer vi vores egen stil. Mod de små hold kværner vi i 90 minutter, hvor det lykkedes de fleste gange. Ikke sagt at vi skal spille offensivt i hele kampen, men lidt længere ville være dejligt. Det er som om, at når vi har en føring, som mod Milan forsvarer vi den med næb og klør istedet for at prøve at putte bolden i nettet, som kunne have lukket kampen.
schousboe9
12-07-2007, 17:35
Der ikk meget transfersnak dér, hva'??:)
Men Duscher på prøve i Bolton! Det ska nok blive godt! Han er en robust herre og så han argentiner! Dem kender vi jo godt!
...
Undskyld, på prøve i Newcastle, seføli!!
Don Kafai
12-07-2007, 18:21
Og Babel er lige blevet bekræftet til Liverpool. Pris: 125 mio kr.
Han er ung, men han er for mig bare et af de mange fløjtalenter der render rundt ude i europa og 125 mio kr er lige i overkanten.
PL-pedersen
12-07-2007, 18:51
saviola i Real madrid underligt indkøb man skulle ellers tro de har nok er sån nogle slags angriber små og hurtige, men det var vist på fri tranfer så de skal ikke betale noget ud over løn...
United DK
12-07-2007, 21:39
Og Babel er lige blevet bekræftet til Liverpool. Pris: 125 mio kr.
Han er ung, men han er for mig bare et af de mange fløjtalenter der render rundt ude i europa og 125 mio kr er lige i overkanten.
Tjah, men han har samme potentiale som Nani, og han har kostet mindre, og hollændere plejer at falde hurtigt til i PL, hvilket Nani måske ikke gør.
Så måske har Liverpool for en gang skyld, gjort et godt køb.
Don Kafai
12-07-2007, 21:49
Tjah, men han har samme potentiale som Nani, og han har kostet mindre, og hollændere plejer at falde hurtigt til i PL, hvilket Nani måske ikke gør.
Så måske har Liverpool for en gang skyld, gjort et godt køb.
Malouda røg for samme pris ca. Og han er en klasse over..
Det er ikke et dårligt køb, men jeg synes lidt det er spildte penge... Men det kan jeg jo så kun glæde mig over..
Northern Ireland striker David Healy has signed for Fulham from Leeds United in a £1.5million transfer deal.
Fulham har hermed sikret sig sommerens bedste handel.
Don Kafai
13-07-2007, 16:39
Northern Ireland striker David Healy has signed for Fulham from Leeds United in a £1.5million transfer deal.
Fulham har hermed sikret sig sommerens bedste handel.
Det ved jeg nu ikke om man kan sige. Healy scorer jo åbenbart kun på landsholdet....
http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/11/505966.html
Alle handler foretager i Premier League.
Hvis Spurs har succes med deres køb af Wright-Phillips og Petrov, vil de have gjort nogle rigtig gode indkøb denne sommer. Og de vil have kvalitet og bredde, så de vil formentlig kunne presse toppen endnu bedre i år.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/07/17/spurs-s-w-p-swoop-89520-19466588/
Edit: Og de er også ude efter Freddy Adu
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=much-adu-about-freddy%26method=full%26objectid=19458310%26siteid= 93463-name_page.html
Christensen
17-07-2007, 09:52
Spurs er sgu ved at få opbygget sig et stærk hold! Tror de bliver farlige i den kommende sæson..
United DK
17-07-2007, 10:13
Ja, det ser godt ud for Spurs, især med købet af Martin Petrov, for så har de en ordentlig venstre kant.
Spurs' startopstilling 2007/08:
Robinson
Chimbonda - Dawson - King - Bale
Lennon - Zokora - Jenas - Petrov
Bent - Berbatov
På papiret har de et rigtig godt hold, som bør kunne spille om en CL-kval.billet, men det kan kun tiden vise.
Bergmann
17-07-2007, 10:21
Spurs er sgu ved at få opbygget sig et stærk hold! Tror de bliver farlige i den kommende sæson..
Tottenham bliver bedre ligesom alle andre hold, men de har simpelthen ikke indre strukturen til at kunne true United og Chelski endnu. I øvrigt har deres indkøb ikke været deciderede forstærkninger - mere bredde. Jeg kan ikke se Bent slå Berbatov eller Robbie Keane i kampen om en angriberplads, men han kan da få lov til at kæmpe med Defoe om en plads som indskifter. Derudover har deres andre indkøb været kæmpetalenter og middelspillere, som ikke vil tilføre dem nok til at slå "de store" af pinden.
Det lyder måske meget skråsikkert, men jeg forventer ikke synderligt meget af Tottenham.
Birmingham og Steve Bruce fortsætter med at opruste i forsøget på at holde sig i PL. De har lånt Mido i Tottenham.
http://www.sportenkort.dk/nyhed/64278/fodbold/mido+til+birmingham
Ved ikke hvor god han er. Han slog aldrig 100% igennem i Spurs. Han er i mine øjne lidt overvurderet.
Martinsen
17-07-2007, 15:04
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=477271&CPID=8&clid=56&lid=2&title=Keane+hails+Etuhu+arrival&channel=football_home&
Keane med hans femte sommer handel
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=477285&CPID=8&clid=7&lid=2&title=Villa+seal+Harewood+deal
og Harewood er langt om længe skiftet til Villa
Robben er, i følge BBC, nået til enighed med Real Madrid og lander efter planen i storbyen på fredag. Prisen skulle ligge på 15 millioner pund.
Refstrup
18-07-2007, 17:59
Hvis det sker synes jeg det er en god handel for Real. Synes Robben spillede godt i Chelsea(når han ikke var skadet). Og 15 mio. det er heller ikke helt galt for ham
Christensen
18-07-2007, 18:18
Rigtig god handel af Real, hvis den da ellers går igennem. Jeg fatter ikke, hvordan Mourinho kan undgå at se det resten af verdenen kan se: at Robben er en fremragende fodboldspiller og at han burde have fået chancen (han har selvfølgelig været skadet en del).
Don Kafai
18-07-2007, 23:08
15 mio pund er et røverkøb. Men nu hvor vi snakker så meget om Barcas offensiv gad jeg godt nok vide hvordan Real vil fordele angriberne til næste år...
Dejligt at vi slipper for at se på Robbens irreterende attituder. Jeg kan ikke klare ham, men jeg synes han er en dygtig fodboldspiller, og Real gør en god handel.
Christensen
19-07-2007, 12:36
Iniesta meldes på vej til Real: http://www.sportenkort.dk/nyhed/64367/fodbold/real+madrid+interesseret+i+barca-spiller
Spørgsmålet er vel bare om Real vil betale de €60 mio., da Barca nok ikke slipper ham og om Iniesta er interesseret i et skifte til ærkefjenderne
PL-pedersen
19-07-2007, 16:18
hvis de kan få 450mio for ham så det sku da bare at sælge ham lige meget hvor meget der skal til, F.eks mobning osv...
nice for Real hvis de skulle få robben...!!!
Don Kafai
19-07-2007, 18:37
Iniesta meldes på vej til Real: http://www.sportenkort.dk/nyhed/64367/fodbold/real+madrid+interesseret+i+barca-spiller
Spørgsmålet er vel bare om Real vil betale de €60 mio., da Barca nok ikke slipper ham og om Iniesta er interesseret i et skifte til ærkefjenderne
Hvis Real M endelig skal betale 60 mio euro for en spiller er det nok Kaka eller Fabregas de køber.
i øvrigt så blev Milito endelig præsenteret i Barcelona idag. Prisen var på 17 mio euro som kan stige til 21 alt afhængig af visse klausuler. Egentlig er det et fremragende køb for pengene... hvor må Real M sidde og ærgre sig over de ikke signede ham i sin tid fordi hans knæ var usikkert. Milito har ikke haft en egentlig skade på over en uge siden han fejlede lægetjekket i Real..
Christensen
19-07-2007, 19:51
Kaka har været ude af afvise Real, og Arsenal slipper nok ikke deres spanske guldfugl, så tvivler på de henter en af de to..
Ljungberg skifter til West ham :)
Don Kafai
23-07-2007, 16:28
Ljungberg skifter til West ham :)
Superhandel af Arsenal hvis de har fået mere end 1 mio kr for ham....
Kluivert er til prøvertræning i Sheff. Wednesday. Ufatteligt at han er sunket så meget i niveau, at det er nødvendigt med en prøvetræning, før han EVT. kan ansættes i en championship klub. Kluivert er lige fyldt 31 år og burde kunne begå sig på et bedre niveau. Det er underligt, hvad der er sket for ham de seneste år.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=22685
Godt salg af Arsenal. Ljungberg er afdanket, og er slet slet ikke på niveau som tidligere. På 2 år har han vist scoret 1 mål.
Hr Hansen
24-07-2007, 08:35
Jeg er ikke helt enig i at det er godt for Arsenal at skille sig af med ham nu! 2 ud 4 rutinerede spillere er væk fra truppen nu!
Jeg tror sgu snart mere på Spurs & Newcastle i mesterskabskampen end Arsenal
United DK
24-07-2007, 10:10
Kluivert er til prøvertræning i Sheff. Wednesday. Ufatteligt at han er sunket så meget i niveau, at det er nødvendigt med en prøvetræning, før han EVT. kan ansættes i en championship klub. Kluivert er lige fyldt 31 år og burde kunne begå sig på et bedre niveau. Det er underligt, hvad der er sket for ham de seneste år.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=22685
Engang sad han og pralte overfor Ruud, at han scorede sejrsmålet i CL-finalen 1995, mens Ruud stadig spillede for Den Bosch, men nu er det Ruud der ler sidst. :D
Mikkelsen
24-07-2007, 11:50
Engang sad han og pralte overfor Ruud, at han scorede sejrsmålet i CL-finalen 1995, mens Ruud stadig spillede for Den Bosch, men nu er det Ruud der ler sidst. :D
Måske, måske ikke. Ruud har aldrig vundet CL.
Ang. Kluivert, var han på et tidspunkt min favorit, som næste angriber i United, han var en komplet angriber - nogle år tilbage.
United DK
24-07-2007, 11:59
Måske, måske ikke. Ruud har aldrig vundet CL.
Nej, men han er tilgængæld stadig på toppen, mens Kluivert bliver mere og mere afdanket.
Kristensen
24-07-2007, 12:05
Godt salg af Arsenal. Ljungberg er afdanket, og er slet slet ikke på niveau som tidligere. På 2 år har han vist scoret 1 mål.
Afdanket er jeg helt enig med dig i at han er, plus hans skader har ødelagt meget de sidste sæsoner...
Derfor må Ljungberg også være en lykkelig mand i dag for jeg læste et sted at Villa giver ham 60.000 pund om ugen de næste 3 år med option på 1 år mere! Det er i mine øjne en af de dårligste handler denne sommer!
Don Kafai
24-07-2007, 12:48
Derfor må Ljungberg også være en lykkelig mand i dag for jeg læste et sted at Villa giver ham 60.000 pund om ugen de næste 3 år med option på 1 år mere! Det er i mine øjne en af de dårligste handler denne sommer!
Hvis Villa giver ham løn har West ham lavet årets handel:D:D
Martinsen
24-07-2007, 13:24
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=71315
der blev ingen kontrakt til N´Galula i Randers... man kan undre sig over at en spiller som ham blev hentet til United, men noget må jo være gået galt...
der blev ingen kontrakt til N´Galula i Randers... man kan undre sig over at en spiller som ham blev hentet til United, men noget må jo være gået galt...
Og så snakker man om Kluivert er gået ned i niveau. Godt nok har jeg aldrig set Ngalula spille, men at gå fra at være "Den nye Vieira" til ikke at kunne forstærke et Randershold.
Nu får Vejle Boldklub nyt stadion fra januar af, så havde lige set frem til, at skulle se N'Galula spille før eller siden.
N'Galula fik en alvorlig hofteskade for noget tid siden, der gjorde hans udvikling stoppede. Han blev derefter aldrig så god, som han var spået til at blive, og som det så ud som om han ville. Synd for ham, da han var udnævnt som ny Vieira..
Ang. Ljungberg rager det mig lidt.. Han er enten skadet eller ude af form, så på en måde havde man lidt håbet på at han blev i arsenal og trak dem videre ned. Men ja, en masse rutine forsvundet fra det hold, men mon ikke de klarer sig udemærket alligevel..Forresten lidt overraskende han skifter til West Ham - en anden London klub. Minder lidt om italienske og spanske tilstande..
http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321790.ece
Så kom der lidt stjernestøv over de lokale drenge fra Vejle :D
Danielsen
26-07-2007, 13:30
Shitty har köbt Martin Petrov: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=478836&CPID=8&clid=43&lid=2&title=City+clinch+deal+for+Petrov
Okay köb. Jeg tror han har et par gode år tilbage i sig...
Simão til Atlético Madrid. De kan takke Liverpool for, at de nu har et stærkere hold end før Torres forlod dem.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=71441
Har Atl. egentlig også fået vores gamle ven Forlan? Kan huske der var rygter, men kan ikke huske om det blev til noget...De ser i hvert fald stærke ud, og Simao må siges at være en aldeles kompetent erstatning for Petrov..
De har også hentet Forlán, jo.
Atléticos nyindkøb (Tyvstjålet fra wikipedia):
7 FW Luis García (from Liverpool F.C.)
8 MF Raúl García (from CA Osasuna)
9 FW Diego Forlán (from Villarreal CF)
13 GK Christian Abbiati (on loan from A.C. Milan)
16 MF Cléber Santana (from Santos FC)
28 FW Diego Silva (from S.C. Braga)
— MF Simão Sabrosa (from SL Benfica)
De har også hentet Forlán, jo.
Atléticos nyindkøb (Tyvstjålet fra wikipedia):
7 FW Luis García (from Liverpool F.C.)
8 MF Raúl García (from CA Osasuna)
9 FW Diego Forlán (from Villarreal CF)
13 GK Christian Abbiati (on loan from A.C. Milan)
16 MF Cléber Santana (from Santos FC)
28 FW Diego Silva (from S.C. Braga)
— MF Simão Sabrosa (from SL Benfica)
Jeg synes squ godt nok at atletico forstår at handle ind, selvom de mistede torres, de har jo et langt bedre hold nu..
De handler godt ind ja, og har i forvejen nogle meget talentfulde spillere i forvejen, her tænker jeg især på argentineren Agüero. Man kan dog undre sig over deres offensive indkøb, der er ikke købt nogle defensive spillere..Men jeg tror nok de har truppen til at komme lidt længere op i tabellen, så de ikke skal i UEFA-cuppen via Intertoto
Det har de haft de sidste fem-seks år, men de kan ingenting når det gælder.
Kan dog være det bliver afgørende at de helt sensationelt ikke har skiftet træner mellem sæsonerne for første gang i fire-fem år. Men jeg tror nu maks. Atletico rammer UEFA Cup-pladserne. Et eller andet skal nok gå galt for dem...
United DK
26-07-2007, 16:37
Atl. Madrid er en sovende kæmpe, som burde ligge i top 6, hvert år i Spanien, men de har det med at skuffe, og sådan kan det nemt ende, igen i den kommende sæson, for man kan ikke bare købe sig ud af skuffelserne.
Ja selv om Atletico på papiret har en fin trup, er de aldrig helt med oppe i toppen.
Men de har dog gjort nogle gode handler efter salget af Torres. De står stærkere nu end med ham på holdet..
KristianB
26-07-2007, 19:41
Queresma var da også på vej til Atletico M. var han ikke ?
blev det aldrig til noget ?
Sunderland har købt den tidligere United spiller Paul McShane i W.B.A.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/sunderland/6918285.stm
Og Chivu skifter endelig til Inter
Danielsen
29-07-2007, 09:38
Han kan stadig, den "gode" Forlan: http://www.bold.dk/nyt/?vis=71529
Streubel
30-07-2007, 12:42
Atletico nu også med reyes!
http://www.bold.dk/nyt/?vis=71564
Virkelig en offensiv som er et tophold værdigt...
Aguero, Mista, Reyes, Forlan, Luis Garcia, Simao, Maxi Rodrigues, Maniche, Raul Garcia...
Det siger giftigt ud! defensiven mangler dog en del. men de spiller jo i spanien hvor topholdende smider flere point end i england.. Der er hård konkurrence men atletico skal i top 4 med de indkøb..
Jeg forstår ikke, at man kan blive ved med at betegne Reyes som et stortalent. Ikke siden hans tid i Sevilla, har han kunne holde formen i en hel sæson.
Refstrup
30-07-2007, 13:21
http://indkast.dk/index.php?nyhed=22929
HSV har lige købt en angriber
http://indkast.dk/index.php?nyhed=22929
HSV har lige købt en angriber
Hvilket nok betyder at Zidan igen skal sidde mest på bænken..
Don Kafai
30-07-2007, 15:07
Hvilket nok betyder at Zidan igen skal sidde mest på bænken..
Det tror jeg nu ikke på. Hamburger SV solgte jo også Sanogo til Werder, så de har manglet angribere. Jeg så Intertoto kampen hvor de vandt 4-0 og der spillede Zidan meget godt og var med i alt opstil. Tror han er tiltænkt en fast plads. Så vidt jeg ved er han også dobbelt så dyr som ham den nye de har hentet, så tvivler han skal sidde på bænken...
Det tror jeg nu ikke på. Hamburger SV solgte jo også Sanogo til Werder, så de har manglet angribere. Jeg så Intertoto kampen hvor de vandt 4-0 og der spillede Zidan meget godt og var med i alt opstil. Tror han er tiltænkt en fast plads. Så vidt jeg ved er han også dobbelt så dyr som ham den nye de har hentet, så tvivler han skal sidde på bænken...
Kan godt være. Men tvivler nu på at de har betalt 40 mio. kr for Zidan.. Det er vist nok nærmere 10-20 mio. kr de har betalt..
United DK
30-07-2007, 16:15
Castelen er wing, og er derfor måske udset til, at spille på én af kanterne.
Don Kafai
30-07-2007, 18:13
Kan godt være. Men tvivler nu på at de har betalt 40 mio. kr for Zidan.. Det er vist nok nærmere 10-20 mio. kr de har betalt..
Prisen skulle have været mellem 35 og 40 mio kr mange kilder.
Iøvrigt er har Arsenal ifølge SkySports netop budt på Diarra, ikke ham fra Real M, men det unge franske talent fra Chelsea. Der skulle eftersigende være forhandlinger igang...
Man kan sku aldrig beskylde Wenger for at købe stjerner....
Danielsen
30-07-2007, 21:01
Adu til Benfica: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=479255&CPID=99&clid=251&lid=19&title=MLS+confirm+Adu+deal&channel=&
Han er godt nok faldet i värdi!
Adu til Benfica: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=479255&CPID=99&clid=251&lid=19&title=MLS+confirm+Adu+deal&channel=&
Han er godt nok faldet i värdi!
På tide han skiftede til en ordentlig klub, som kan udvikle hans talent.
Don Kafai
30-07-2007, 21:55
Mærkeligt det blev Benfica. Men siden United ikke valgte at byde på ham efter hans træningsophold i Januar, så synes jeg lidt det råbte at han var overvurderet. Lad os nu se, måske kan han få en frisk start i Benfica...
Egentlig et fornuftigt valg af Adu synes jeg. Portugisisk fodbold er kendt for at producere en masse gode spillere og de er dygtige til ungdomsarbejdet.
Så Adu vil kunne udvikle sig i en god europæisk liga, lige under toppen, mens de helt store klubber holder øje med ham..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=71609
Så skulle Alex fra PSV spille i Chelsea i næste sæson. En god spiller, men det bliver svært for ham op imod Terry og Cavalho. Og hvad med Ben Haim? Han nok fjerdevalg nu.
el-insaciable
31-07-2007, 23:21
I modsætning til bold.dk skriver Guardian, at der kan være problemer med Alex's arbejdstilladelse. Hvis han ikke kommer til Chelsea i denne omgang, ser Chelseas midterforsvar stort set lige så tyndt ud som sidste sæson.
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2138173,00.html
ah de har da fået ben haim som jeg anser for en noget bedre spiller end ham der Khalid Boulahrouz de har sendt til sevilla, og de har fået glen johnson tilbage, så deres forsvar er nu ikke så tyndt som sidste sæson
el-insaciable
01-08-2007, 17:55
Jeg skrev også stort set lige så tyndt, og jeg snakkede om midterforsvaret. Som jeg ser det, er Ben Haim ikke ret meget bedre end Boulahrouz, og så er der altså stadig kun tre reelle midterforsvarere med PL-klasse i truppen - hvis altså Alex ikke kommer. En skade og en karantæne eller en skade til, og det ser ret skidt ud.
Pato har været en eftertragtet mand denne sommer, hvor blandt andre vores rivaler fra Chelsea har været tæt på at hente ham...
Men nu har Milan pludselig sikret ham:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7795928.html
Det var da okay at Chelsea ik fik ham...
Danielsen
03-08-2007, 16:20
Sig mig lige engang...er det ikke noget med, at Valeri Bojinov er et ret stort talent? Hvad h*lvede laver han i Shitty!!??
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2638482,00.html
SantasLittleHelper
03-08-2007, 17:22
tjah, på papiret har City vel et hold der godt kan spille med i Top5 i år... Men virkeligheden er heldigvis en helt anden, og de skal nok fucke lige så meget op som de plejer og være heldige med at ende i top15 haha...
United DK
03-08-2007, 18:13
Sig mig lige engang...er det ikke noget med, at Valeri Bojinov er et ret stort talent? Hvad h*lvede laver han i Shitty!!??
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2638482,00.html
Så stort et talent er han nok heller ikke, for så spillede han selvfølgelig ikke for City.
Danielsen
03-08-2007, 21:54
Så stort et talent er han nok heller ikke, for så spillede han selvfølgelig ikke for City.
Nej, det var også det jeg kom frem til :D
City har som sædvanlig købt en bunke middelmådige spillere.
Eriksson har erkendt at han ikke har set sine nye spillere live før han købte dem. Han har stolet på video og anbefalinger.
Men ingen af Citys nye spillere har før spillet i Premier League. Det vil tage mindst 6 mdr før de har vænnet sig til spillestilen, tempo, fysik osv osv. Så jeg tror ikke City og Eriksson bliver bedre end et midterhold. Et kedeligt midterhold..
Flax_Generous
04-08-2007, 09:00
Ballack og Robben sandsynligvis til Real Madrid for 400 millioner samlet. Det er uden tvivl gode køb for Real Madrid, men er det gode salg også? Chelsea får penge til at købe en Daniel Alves og skiller sig af med overflødige Ballack og ustabile og skadede Robben. Det er jo to spillere, som Mourinho ikke rigtig bryder sig om. Det virker altså lidt som om Chelsea også kan være rigtig tilfredse (og det kan jeg ikke li').
schousboe9
04-08-2007, 09:08
City har som sædvanlig købt en bunke middelmådige spillere.
Eriksson har erkendt at han ikke har set sine nye spillere live før han købte dem. Han har stolet på video og anbefalinger.
Men ingen af Citys nye spillere har før spillet i Premier League. Det vil tage mindst 6 mdr før de har vænnet sig til spillestilen, tempo, fysik osv osv. Så jeg tror ikke City og Eriksson bliver bedre end et midterhold. Et kedeligt midterhold..
Jeg tør godt nok ikke komme med sådanne udtalelser før jeg har set de nye spillere. Elano har længe været i søgelyset hos bl.a. Juventus, mens Bojinov simpelthen ikke kunne få spilletid i Juve pga. Trezeguet og Del Piero. I Fiorentina (udlejet) røg han bag Luca Toni og Pazzini, og dét er vel ingen skam!?
Corluka skulle være 'den nye Bilic', men har ikke selv set ham i aktion, så ingen dom herfra. Men at han også er landsholdsaktuel er vel også et godt tegn? Bianchi kender jeg ikke noget til, ligesom jeg heller ikke kender Javier Garrido.
Geovanni kender man lidt fra Barca og Benfica, hvor han dog aldrig rigtig slog igennem. Gelson Fernandes tror jeg aldrig, jeg har hørt om, men Martin Petrov ved man sku hvem er! Han har dog altid spillet for middelmådige klubber, og har derfor, i mine øjne, aldrig fået mulighed for at vise sit fulde potentiale.
Men jeg er ikke i tvivl om, at City i denne sæson bliver langt bedre placeret end de foregående. Jeg synes, de ser skræmmende ud...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=71812
Så skulle Ballack og Robben være tæt på et skifte til Real. Personligt mener jeg, at det er dumt at slippe Robben da han er en rigtig dygtig spiller, mens Ballack har været et flop i Chelsea. Hvad synes i?
Robben har jeg altid været fan af og jeg synes han har spildt sin tid i Chelsea..
Ballack derimod er slet ikke min kop te, men det er også begrænset hvor meget jeg har set ham spille..
uanset ballacks form sidste år, så vil det være en svækkelse hvis han skrider. Ligesom det vil være det med robben. Synes ikke malouda har samme niveau som robben, når robben er fit. Ballack havde en skuffende førstesæson i england, men hans fysik og rutine på midten var alligevel vigtig for dem, og vil sgu langt hellere møde steve sidwell end michael ballack ude af form. Synes også det er vigtigt at de er ved at køre mikel ind i stedet for makelele, for selvom mikel er en større og mere elegant gut end makelele og med lidt mere styrke fremad banen, så er makeleles placeringsevne, og læsning af spillet guld værd for chelsea de seneste 3 år. Det går mikel ikke bare ind på banen og gør efter. Så det er stadigvæk chelskis stærke stærke firkløver med cech,terry,lampard og drogba, som skal give dem titlerne denne sæson igen
United DK
04-08-2007, 10:37
Ballack er en klassespiller, men der er bare ikke plads til ham hos Chelsea, hvor Lampard er bedst, som den offensive midtbanespiller. Robben er også klasse, men har er nærmest ligeså meget skadet som Saha, og derfor ikke meget værd i det lange løb.
Robben er i mine øjne en af verdens bedste kantspillere. Måske kun overgået af vores egen darling. Desværre for ham og Chelsea har han døjet med masser af skader og så synes jeg Mourinho har brugt ham forkert mange gange. Verdensklasse spiller i mine øjne.
Ballack er også klasse synes jeg. Han har bare haft en svær sæson i Chelsea. Ret godt køb hvis Real får ham.
Flax_Generous
05-08-2007, 19:13
Det er rigtig gode køb af Real Madrid og vel også fornuftige salg af Chelsea. Det er spillere, der er lidt overflødige i Chelsea (men vil være perfekte tilføjelser i Real Madrid). Malouda erstatter den altid skadede Robben og Sidwell bliver reserve for Lampard i stedet for Ballack. Chelsea får så en god sjat penge, hvor de så kan købe Daniel Alves eller en anden spiller, de mener, at de har virkelig brug for.
uanset ballacks form sidste år, så vil det være en svækkelse hvis han skrider. Ligesom det vil være det med robben. Synes ikke malouda har samme niveau som robben, når robben er fit. Ballack havde en skuffende førstesæson i england, men hans fysik og rutine på midten var alligevel vigtig for dem, og vil sgu langt hellere møde steve sidwell end michael ballack ude af form. Synes også det er vigtigt at de er ved at køre mikel ind i stedet for makelele, for selvom mikel er en større og mere elegant gut end makelele og med lidt mere styrke fremad banen, så er makeleles placeringsevne, og læsning af spillet guld værd for chelsea de seneste 3 år. Det går mikel ikke bare ind på banen og gør efter. Så det er stadigvæk chelskis stærke stærke firkløver med cech,terry,lampard og drogba, som skal give dem titlerne denne sæson igen
Helt enig Makelele er verdensklasse og har betydet rigtig meget for Chelsea stamme ligesom han også gjorde i Real, endtil han blev solgt.. (Efter min mening det dårligste salg i nyere tids fodbold)
Svært at finde en ny mand for ham, hvis han overhovedet findes ?
Flax_Generous
05-08-2007, 23:57
Svært at finde en ny mand for ham, hvis han overhovedet findes ?
Hargreaves? Han bliver lige så god!*
*...håber jeg
Baines til Everton for 5 millioner pund.
schousboe9
06-08-2007, 17:28
Billigt for Baines synes jeg. Ung, lovende, ENGELSK venstreback, som tilmed kan spake frispark, tror jeg...?? :D
Og Hameur Bouazza til Fulham. Kender ikke prisen, men et godt køb i mine øjne.
United DK
06-08-2007, 18:17
Utroligt, jeg troede ikke man kunne købe en engelsk spiller, for under £10 mio.
Utroligt, jeg troede ikke man kunne købe en engelsk spiller, for under £10 mio.
Det er kun når United er den købende klub;)
Newcastle har smidt lidt over 6 mio. pund for spanieren Jose Enrique. Venstreback hentet i Villareal.
Don Kafai
06-08-2007, 21:11
Sindsygt... helt sikkert i top 5 over sommerens bedste handler i England...
Iøvrigt går der rygter om at Aston Villa vil købe Craig Gordon (Hearts), det største skotske målmandstalent, for at erstatte Thomas Sørensen.
Hvis man analysere videre betyder det at Sunderland må se efter en anden keeper, og det kunne meget vel blive Tomas Kusckzak på en lejeaftale fx.
Don Kafai
08-08-2007, 11:38
Iøvrigt går der rygter om at Aston Villa vil købe Craig Gordon (Hearts), det største skotske målmandstalent, for at erstatte Thomas Sørensen.
Hvis man analysere videre betyder det at Sunderland må se efter en anden keeper, og det kunne meget vel blive Tomas Kusckzak på en lejeaftale fx.
Den analyse var så ikke helt rigtig alligevel...
Sunderland slog Aston Villa i kampen om målmandstalentet, og har dermed sikret sig Englands dyreste keeper...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=71973
Glory Man United
08-08-2007, 11:40
Sindsygt... helt sikkert i top 5 over sommerens bedste handler i England...
Det kommer så ikke på tale før evt. januar 2008, da Tomas er 2. valg nu. Men måske når Forster bliver klar igen? ;)
Glory Man United
13-08-2007, 11:38
UTROLIGT!
http://www.bt.dk/article/20070813/sport02/708130338/
Troede Real Betis var i den bedste række:p
United DK
14-08-2007, 14:00
Andy Cole måske til Sunderland? (http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7913669.html)
schousboe9
14-08-2007, 21:13
Dét lyder ikke godt...
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/08/14/manual_210148.html
Det ligner i hvert fald et angreb på Champions League.
Smaakage
16-08-2007, 07:12
Dét lyder ikke godt...
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/08/14/manual_210148.html
Det ligner i hvert fald et angreb på Champions League.
Tror også at Alves ville kunne gøre det godt i Chelsea. Han er en meget offentsiv og løber tit med frem, hvilket kan efterlade de andre forsvarsspillere i lidt problemer til tider. Men for Chelseas vedkommende har de Essien der kan trække ned og gøre det godt mens Alves er fremme, og på den måde vil de kunne få lavet defensiven meget farlig. Vil være et godt køb, givet at han slår igennem
Petr Cech
Alves-Terry-Carvalho-Cole
Essien
Lyder som en defensiv fra Football Manager. hehe Fantastisk. Og eftersom det er deres defensiv de lokrere på, så er det ren verdensklasse.
Martinsen
16-08-2007, 09:39
for min skyld må de gerne brænde så mange penge af på Alves, han besidder ikke det der ligner defensiv disciplin, og det vil jeg tro der bliver straffet langt mere i England end han er vant til i Spanien... jeg bad til at vi ikke købte ham, og det lader det heldigvis heller ikke til at vi gør... så jeg tror at Chelsea endnu engang har brændt masser af penge af på en mand, der vil få begrænset sucess... bevares han er måske den bedste back p.t frem ad banen, men defensivt har han meget at lære, og det tvivler jeg på han nogensinde vil lære... og det er nu engang det jeg vægter højest hos en back
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.