PDA

Se fuld version : Endnu en Cristiano Ronaldo film

JhonKjaer - Man.Utd
25-09-2007, 21:14
Hej alle jer trofaste ManUtd tilhængere.
Jeg har altid beundret United's nr.7, og da jeg så fik mig et nyt video-making-program, synes jeg det var på tide at lave en film om ham.
Det er min første film (uden af brug Movie Maker :]), så der lidt fejl hist og her, men alt i alt blev det en fin film. Jeg ville så bare gerne lige høre jeres mening om den - tak :)

http://youtube.com/watch?v=gllYjjfH_8Y

jawharacoralia
25-09-2007, 21:40
uden shiit saa er det rigtigt godt lavet + at se vores "special one" koere alle de spillere rundt igen og igen og igen er saa sjovt at se....
ronaldo is a devil,a red one :):devill:

Aquarium
25-09-2007, 21:44
2 spørgsmål:

hvilket program brugte du?
Hvad hedder sangen?

Det var en flot flot video. Jeg elskede hver eneste sekund. musikken passede perfekt med effekterne. 10/10.

keep it up.

Thomas
25-09-2007, 21:46
Tjoh, som din første film, så er den ikke helt tosset, dog måtte der gerne være lidt mere handling i den. På det gamle forum var der en, der hed Zhaban og han kunne sgu lave film, som sagde spar to. Er der nogen, der forresten ligger inde med de film, der kunne sende dem til mig igen?

Og Zhaban, hvis du læser med, så må du gerne smække dem på YouTube - jeg tror de ville få en god rating derinde..

Hald
25-09-2007, 21:47
Kanon fed film.. Er vild med de små effekter der er med, de små tekst klip der kommer i hans spark og finter, og musikken er rigtigt fed til videoen, passer rigtigt godt sammen. Du skriver det er uden brug af movie maker, har selv lavet nogle små film med movie maker, hvilket program har du brugt til denne film, og hvad har du kaldt den på You tube?

Hald
25-09-2007, 21:51
Tjoh, som din første film, så er den ikke helt tosset, dog måtte der gerne være lidt mere handling i den. På det gamle forum var der en, der hed Zhaban og han kunne sgu lave film, som sagde spar to. Er der nogen, der forresten ligger inde med de film, der kunne sende dem til mig igen?

Og Zhaban, hvis du læser med, så må du gerne smække dem på YouTube - jeg tror de ville få en god rating derinde..

Væsgo' thomas faldt over en Glazer film af Zhaban...

http://www.youtube.com/watch?v=K5QdC2IO0vM

JhonKjaer - Man.Utd
25-09-2007, 22:00
Programmet jeg brugte: Jeg har altid været interesseret i at lave film, og da det så blev min fødselsdag, tænkte jeg, at det kunne da egenlig være meget sejt med et bedre video program. Så jeg ønskede mig et - og fik et. Det hedder "Pinnacle Studio Ultimate Version 11" ,og jeg mener, det er den nyeste version. Der er SÅ mange forskellige effekter du kan sætte på, at det tager flere dage at sætte sig ind i hvor alle ting osv. (i hver til fald hvis man spørger mig).

Sangen jeg brugte: Sangen er lavet af bandet "Fort Minor", og hedder "Red to Black". Den er en af mine yndligssange og jeg prøvede at se om den ikke kunne passe ind.

Foresten, tak for de flotte svar :)

Hald
25-09-2007, 22:04
Okay, kunne være man skulle forslå sine forældre at smide det program under træet til jul..Ja det er lidt begrænset af hvad man kan lave af flotte film i movie maker, men syntes dem jeg har fået lavet og lagt ind her på oldtrafford.dk er gode, men kan godt se, kan ikk hamle op med din flotte video dér, smid da endelig nogle nye film ud!!

pEDe-W
25-09-2007, 22:13
fed film .. men det sgu ikk dig der har lavet den.

"eow wallah er du dum eller sådn noget? har du ikk set den på youtube? brugernavn er JhonKjaer! z<fdhz<dfhzfd<h"

men brian, under hele filmen står der VivaFutbol øverst højre hjørne

den er allerede lagt ud 4 gange

og du har cuttet det filmen starter med; "Cristiano Ronaldo - Angel or Devil made by Alarazboy".

Tal ordentligt til hinanden. Næste gang er det en advarsel.
KennyN, forumAdmin

JakobR
25-09-2007, 22:31
Så fandt jeg lige ret tilfældigt to anti-Glazer film, jeg lavede da jeg var 14, på nettet.

Spøjst at stave "men" på engelsk, som "butt".

Til topic: Fed film du har lavet, selvom jeg tror der er større Ronaldo-fans end mig. Men flot klippet!

Kofoed
25-09-2007, 23:14
fed film .. men det sgu ikk dig der har lavet den.

"eow wallah er du dum eller sådn noget? har du ikk set den på youtube? brugernavn er JhonKjaer! z<fdhz<dfhzfd<h"

men brian, under hele filmen står der VivaFutbol øverst højre hjørne

den er allerede lagt ud 4 gange

og du har cuttet det filmen starter med; "Cristiano Ronaldo - Angel or Devil made by Alarazboy".

Tal ordentligt til hinanden. Næste gang er det en advarsel.
KennyN, forumAdmin

Vi kan godt snakke ordentligt herinde, men det virker lidt som om du har en pointe: jeg prøvede og søge lidt og jeg fandt den:
http://youtube.com/watch?v=a9DlvtNgjGY

Jeg kunne godt tænke mig en forklaring på hvorfor de steder med hans(ham der rigtig har lavet den) navn er klippet ud?? hvis det virkelig er dig der har lavet den så må du da også ha lagt den på nettet med dit navn og hvorfor så klippe det ud???

Kan godt være jeg går i små sko, men hader folk der lyver.. men jeg er heller ikke for fin til at sige undskyld hvis jeg tager fejl..

Aquarium
26-09-2007, 04:53
Ja ok den er lagt ud 4 gange i juni 2007. http://youtube.com/results?search_query=ronaldo+angel+or+devil
Hvorfor linkede du bare ikke til den? Sådan noget må man ikke gøre. du skal altid giv kredit til personen der har lavet filmen.
Men det værste var at du kunne finde på en historie til hvordan du lavede den!
LOL :Smackden: Jeg er meget skuffet!

ps. Har du også lavet Ringenes Herre?

Thomas
26-09-2007, 06:38
ps. Har du også lavet Ringenes Herre?

Nej, det er mig :D Jeg glæder mig til at høre forklaringen på denne 'sag'. Jeg vælger at tro på, at det bare et par personer, der - uden at have snakket sammen - er kommet til at lave den præcis samme film. Det kunne jo godt være..

TrincoBoy
26-09-2007, 07:48
Programmet jeg brugte: Jeg har altid været interesseret i at lave film, og da det så blev min fødselsdag, tænkte jeg, at det kunne da egenlig være meget sejt med et bedre video program. Så jeg ønskede mig et - og fik et. Det hedder "Pinnacle Studio Ultimate Version 11" ,og jeg mener, det er den nyeste version. Der er SÅ mange forskellige effekter du kan sætte på, at det tager flere dage at sætte sig ind i hvor alle ting osv. (i hver til fald hvis man spørger mig).

Sangen jeg brugte: Sangen er lavet af bandet "Fort Minor", og hedder "Red to Black". Den er en af mine yndligssange og jeg prøvede at se om den ikke kunne passe ind.

Foresten, tak for de flotte svar :)

:lolol:

:Smackden:

Hald
26-09-2007, 12:18
Skuffende har selv rost hans film, så det hele bare pis!! Men instruktøren har da heller ikk skrevet tilbage endnu..

mojtaba
26-09-2007, 13:12
Hvornår lavet du den video? Synes jeg har set den mange gange før. Jeg så den sidst for 2 uger siden. Jeg så den første gang for nogle måneder siden! I youtube og i vix.dk

Glory Man United
26-09-2007, 13:14
Hvornår lavet du den video? Synes jeg har set den mange gange før. Jeg så den sidst for 2 uger siden. Jeg så den første gang for nogle måneder siden! I youtube og i vix.dk

Pssst læs foregående kommentarer.....det er vist ytret før dig ;)

mojtaba
26-09-2007, 13:18
Pssst læs foregående kommentarer.....det er vist ytret før dig ;)

Ja, min fejl - har lige læst indlæggene.:)

footyfanatic
11-11-2007, 17:29
den er virkelig cool!
men jeg har set den inde på youtube hvor der er en der kalder sig for Alarazboy der tager credit for den.. :( men hvor får du klippene fra?