PDA

Se fuld version : OneUnited og Viagogo

Boock
22-09-2007, 21:31
Hej,

Jeg tænkte om der ikke var nogen som havde OneUnited medlemsskab og som har registreret sig på manutd.viagogo.com?

Jeg er selv registreret derinde, og grunden til jeg spørger er følgende:
Hvis man ikke skal ind og se en kamp, og man er medlem af OneUnited, bliver ens OneUnited medlems nummer ikke brugt.

På Viagogo kan man linke medlemmer, hvilket vil gøre at man kan købe mere end 1 billet på samme tid. (man kan købe 1 billet per medlemsnummer)
Det koster ikke noget at registrere sig på Viagogo.

Jeg står i en situation hvor jeg skal bruge en billet til en ven som skal med ind og se middlesbrough kampen i næste måned, men jeg mangler et medlemsnummer for at kunne købe 2 billetter (er selv medlem)

Det jeg spørger om er egentlig ret simpelt:
Hvis du ikke skal ind og se Middlesbrough kampen, kan jeg så låne dit OneUnited medlems nummer til at købe den billet jeg mangler?

Det vil selvfølgelig virke begge veje, og når jeg ikke skal ind og se kamp kan du selvfølgelig bruge mit nummer.

Hvis ovenstående er muligt, så send venligst en PM eller en mail til boock@oldtrafford.dk

Nu behøver denne tråd jo ikke kun at handle om mig og Middlesbrough kampen. Jeg tænkte at vi kunne bruge denne tråd hvis der er andre der står i samme situation.

Hilsen
Boock