PDA

Se fuld version : United i Carling Cuppen

Glory Man United
21-09-2007, 08:20
Midt i næste uge træder United ind i Carling Cuppen. Den har i mange år givet SAF mulighed for at bruge reserverne, da den har laveste prioritet.

Men hvilket hold kan han stille i næste uge? En del marginalspillere, som normalt skulle spille er skadede jo (Park, Fletcher, O´Shea, Silvestre). Så hvad gør SAF? Skal Saha og Rooney spille for at få kamptræning? Eller bliver det et rent "ungdomshold"?

KennyN
21-09-2007, 08:26
Mon ikke spillere som Jonny Evans, Danny Simpson, Gerard Pique, Chris Eagles, Lee Martin samt Louis Saha vil få en del spilletid mod Coventry. Og målet vil formentlig blive vogtet af Tomasz Kuszczak.
Måske vil Dong og Frazier Campbell få spiletid helt i front.

Det er en glimrende mulighed for at give nogle af reserverne spilletid. De får noget værdifuld spilletid på højeste niveau i benene, mens Fergie samtidig får muligheden for at prøve et par af de unge spillere af.

Og følgende hold kunne sagtens begå sig i Premier League, og vil helt sikkert gøre det glimrende i Carling Cuppen..
Kuszczak
Simpson - Pique - Ferdinand - Evans
Eagles - Carrick - Anderson - Martin
Saha - Campbell

Bænk: Heaton, Chester, Lee, Hewson, Dong.

JDK
21-09-2007, 08:44
Mon ikke spillere som Jonny Evans, Danny Simpson, Gerard Pique, Chris Eagles, Lee Martin samt Louis Saha vil få en del spilletid mod Coventry. Og målet vil formentlig blive vogtet af Tomasz Kuszczak.
Måske vil Dong og Frazier Campbell få spiletid helt i front.

Det er en glimrende mulighed for at give nogle af reserverne spilletid.

Jeg synes det er en glimrende turnering til at bruge backupspillere og unge upcoming spillere! fint de får chancen, og da vi har så mange gode reservespillere og store talenter, mener jeg ikke at denne turnering bliver undervurderet af United, selvom vi måske ikke stiller med stærkeste opstilling hver gang

Daniel
21-09-2007, 14:02
Vi skal bestemt ikke regne med at vinde i sådan en opstilling. Det er før gået galt.

Desuden plejer saf at stille med folk som ronaldo og rooney på banen.

Bergmann
21-09-2007, 14:35
Og følgende hold kunne sagtens begå sig i Premier League, og vil helt sikkert gøre det glimrende i Carling Cuppen..
Kuszczak
Simpson - Pique - Ferdinand - Evans
Eagles - Carrick - Anderson - Martin
Saha - Campbell

Bænk: Heaton, Chester, Lee, Hewson, Dong.

Jeg er fuldstændig enig med opstillingen, hvilket også ville være mit eget bud. Dog er jeg sikker på, at man ændrer på bænken, så man kan sætte noget bedre ind, hvis holdet fejler. Nani er nok også med i disse kampe, da han mangler erfaring.

Bergmann
21-09-2007, 14:38
Vi skal bestemt ikke regne med at vinde i sådan en opstilling. Det er før gået galt.

Desuden plejer saf at stille med folk som ronaldo og rooney på banen.
I år har vi jo købt godt ind, og det gør selvfølgelig også, at de fleste får mindre spilletid. Mod de mindre gode hold, er der ingen grund til at stille op med Ronaldo og Rooney med den trup vi pt har til rådighed.

Don Kafai
21-09-2007, 15:15
Tevez, Rooney, Ronaldo, Saha, Hargreaves, Anderson, Nani, Carrick, Pique, Campbell TK osv er alle navne vi sagtens kan bruge.

Egentlig mener jeg kun vi bør spare Giggs og Scholes idet de er oppe i årene og med fordel kan få en puster. VDS bør også spares, så TK kan få lidt kampe hvis nu vi får brug for ham senere.

Desuden er spillere som Neville, O'shea og måske Fletcher ikke skadede i alt for tid endnu, så de kunne passende få træning i sådanne kampe...

Dines
21-09-2007, 15:24
Liga Cuppen er en fin turnering til at se de yngre, og de mere rutinerede får lidt kamptræning i benene. Evans, Pique, Simpsons og Eagles bør være nogle af de yngre der spiller. Derudover mener jeg, at vi måske bør give Saha, Rooney eller Tevez starten, da de to første nok skal i lidt mere form, mens Tevez vil være god at få igang i en lidt lettere kamp med et mål. Udover ham kunne det også være en fin mulighed for at få Neville i aktion, hvis han er kommet sig over sin skade.

JakobR
21-09-2007, 15:27
Kus

Simpson - Bardsley - Pique - Evans

Eagles - Hargo - Anderson - Martin

Rooney - Saha

Kampen er en glimrende mulighed for at give vores tidligere-skadede spillere noget kamptræning + vi kan få givet Anderson lidt engelskfodboldtræning.

Kofoed
21-09-2007, 19:18
jeg har ikke rigtig et forslag til opstilling men syntes ikke vi skal bruge ronaldo og rooney alt for meget.. måske rooney i den første kamp for at få noget spil i benene, men ellers syntes jeg helt klart at anderson og nani skal have alle de kampe de kan få.. og hvad med tevez.. han skal bare ind og så forhåbentlig score nogle mål.. kan være det kan give ham sin målnæse tibage.. giggs og scholes skal spares.. og i det hele taget skal vi bruge alle de unge spillere vi har og så måske ha en enkelt fra første holdet i hver kæde til at støtte dem..

SantasLittleHelper
22-09-2007, 10:04
jeg tror faktisk at han starter med Tevez fordi det er en god mulighed for ham til at score et mål eller to og komme rigtigt i gang... Men turneringen rager mig ærlig talt en høstblomst og jeg kan ikke se ideen i at have 2 cupturneringer...

el-insaciable
22-09-2007, 14:08
Meget enig. Det gode ved turneringen er, at den, forhåbentligt, giver os mulighed for at se nogle af de spillere, der er lige uden for startelleveren i en hel kamp. Det vil glæde mig meget, hvis folk som Evans, Pique og Anderson får en hel kamp.

Men selve turneringen vil jeg også mene er gabende uinteressant.

P. S. Hvorfor fanden er kamptråden til i morgen låst?

United DK
22-09-2007, 14:18
P. S. Hvorfor fanden er kamptråden til i morgen låst?

Ja, det har jeg også undret mig over.

Kofoed
22-09-2007, 14:21
Ja, det har jeg også undret mig over.

me too.. skulle lige til at skrive i den men det er lidt svært..

Liverpool_sucks
22-09-2007, 20:18
Coventry city tabt idag 4-1 til Ipswich

Don Kafai
22-09-2007, 20:23
Coventry city tabt idag 4-1 til Ipswich

Det vil jeg nu ikke ligge for meget i. Muligvis sparede de også en del til kampen på onsdag.

United DK
22-09-2007, 21:06
Det vil jeg nu ikke ligge for meget i. Muligvis sparede de også en del til kampen på onsdag.

Hvorfor skulle de spare? Jeg er 100% sikker på, at ligaen betyder mere for Coventry, end en Liga Cup-kamp mod Manchester United. Det ene handler om at rykke op i PL, det andet er bare en form for showkamp, hvor man møder mestrene.

Hald
23-09-2007, 12:01
Nogle der ved om de sender kampen mod coventry, ud over den genudsendelse kl 01:00 på viasat 2. det jo ikk for normale mennesker!!

Glory Man United
24-09-2007, 07:42
Med tanke på, at Nani ikke spillede og O´Shea er blevet klar, kunne opstillingen være:

PIG
Simpson - Pique - Brown - Evans
Eagles - O´Shea - Anderson - Nani
Saha - Dong/Campbell

RAppel
24-09-2007, 08:05
Er Hargreaves ikke ved at være kommet sig over sin skade? Han er da begyndt at træne med igen. Mon ikke det ville være godt at få en kamp i benene hvis det er tilfældet?

Glory Man United
24-09-2007, 08:08
Er Hargreaves ikke ved at være kommet sig over sin skade? Han er da begyndt at træne med igen. Mon ikke det ville være godt at få en kamp i benene hvis det er tilfældet?

Hmmmmm så skal han sgu være 100% over sin skade. Der skal ikke spilles hasard. Man er jo også nervøs for Saha ;)

RAppel
24-09-2007, 08:17
Hmmmmm så skal han sgu være 100% over sin skade. Der skal ikke spilles hasard. Man er jo også nervøs for Saha ;)

Han var tvivlsom me Chelsea og det ligner ikke SAF at satse så han kommer nok ikke med. Men efter hvad jeg kan finde ud af er han ved at være kommet sig over sin skade. Nogen der ved andet?

Lorensen
24-09-2007, 08:21
Med tanke på, at Nani ikke spillede og O´Shea er blevet klar, kunne opstillingen være:

PIG
Simpson - Pique - Brown - Evans
Eagles - O´Shea - Anderson - Martin
Saha - Dong/Campbell

Kunne godt forestille mig at Nani startede på banen, og så senere udskiftet med Martin.

Glory Man United
24-09-2007, 08:27
Kunne godt forestille mig at Nani startede på banen, og så senere udskiftet med Martin.

:lolol: glemte at ændre Martin til Nani, efter jeg havde copy/pastet fra en anden....Og med tanke på det jeg skrev, ville det jo heller ikke give mening, hvis jeg ikke havde Nani med :)

RAppel
24-09-2007, 08:30
:lolol: glemte at ændre Martin til Nani, efter jeg havde copy/pastet fra en anden....Og med tanke på det jeg skrev, ville det jo heller ikke give mening, hvis jeg ikke havde Nani med :)

Undrede mig godt nok over det ;)