Se fuld version : Billetter
Hej!
Jeg vil vildt gerne over og se Man Utd spille en hjemmekamp, modstanderen er forholdsvis underordnet. Har søgt lidt på nettet og fandt frem til noget der hedder matchday packages fra et link på manutd.com:
https://secure.travelcaresports.com/?p=fixtures&siteid=2
Jeg ser det som om det er muligt at få billetter til en del kampe hvis man er medlem. Vil det sige hvis man er medlem kan man få til de fleste kampe?
Og hvad koster et medlemskab?
Ellers brug oldtrafford.dk's samarbejdspartner det glimrende selskab travel2football. De har masser af fine pakker til gode priser..
Måske skal jeg til London i juleferien, derfor vil jeg MEGET gerne se en United kamp når jeg endelig er i England. Jeg har også muligheden for at se en kamp, da United spiller mod West Ham d.29 December på Upton Park. Det er noget jeg virkelig godt kunne tænke mig, problemet er bare at jeg har svært ved at finde billetter. Er der nogle af jer der ved hvordan man kan finde billetter til udekampene og hvordan fandt i billetter da i var ovre og se en udekampe (hvis en af jer har prøvet det overhovedet)
MVH: Ali
Se manutd.com for billetinformation til både hjemme og udekampe.
Ellers kan du se på de pågældende klubbers hjemmesider for at finde information om netop den kamp du har mulighed for at se.
En søgning på klubbernes hjemmesider burde give information og billetter.
Hej!
Jeg vil vildt gerne over og se Man Utd spille en hjemmekamp, modstanderen er forholdsvis underordnet. Har søgt lidt på nettet og fandt frem til noget der hedder matchday packages fra et link på manutd.com:
https://secure.travelcaresports.com/?p=fixtures&siteid=2
Jeg ser det som om det er muligt at få billetter til en del kampe hvis man er medlem. Vil det sige hvis man er medlem kan man få til de fleste kampe?
Og hvad koster et medlemskab?
OldTrafford.dk er en fantastisk side...blandt andet har siden en rejseguide som forklarer om hvordan du skaffer billet til en hjemmekamp:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=102
Måske skal jeg til London i juleferien, derfor vil jeg MEGET gerne se en United kamp når jeg endelig er i England. Jeg har også muligheden for at se en kamp, da United spiller mod West Ham d.29 December på Upton Park. Det er noget jeg virkelig godt kunne tænke mig, problemet er bare at jeg har svært ved at finde billetter. Er der nogle af jer der ved hvordan man kan finde billetter til udekampene og hvordan fandt i billetter da i var ovre og se en udekampe (hvis en af jer har prøvet det overhovedet)
MVH: Ali
Jeg har set følgende udekampe med Manchester United:
Brøndby - Manchester United
Brøndby - Manchester United CL
Aarhus - Manchester United
Aston Villa - Manchester United
AC Milan - Manchester United
Lille - Manchester United
Benfica - Manchester United
FC København - Manchester United
AS Roma - Manchester United
Samt to kampe på neutral grund:
Watford - Manchester United
Chelsea - Manchester United.
Det er svært at få billet til udekampe, men kan lykkes. Der hvor jeg vil anbefale at få billet igennem er igennem den skandinaviske supporterklub.
Af hensyn til sig selv og specielt andre fans, så vil jeg dog anbefale at man kun tager til en udekamp hvis man er en "syngende" fan og kan lide at stå op i 90 minutter og synge hjertet ud af kroppen.
Jeg har hørt mange fans i forbindelse med Roma-kampen sige, at man ikke bør tage børn med til sådan en kamp. Det kan jeg godt stå inde for... Man ved aldrig hvad man kan komme ud for... i dette tilfælde var det et brutalt politi og vanvittige italienske "fodboldfans".
Tak for hjælpen Casper, du har jo en masse erfaringer med sådan noget. Men nu henviser du til den skandinaviske supporter klub, har de billetter til udekampene? på deres hjemmesider kan jeg kun finde billetter til hjemmekampene, skal man kontakte den for at søge til udekampene eller?
Nicholaj
25-11-2007, 23:18
På united.no skriver de følgende:
"Billetter til bortekamper. Som innehaver av sesongkort er vi berettiget til å søke om billetter til Uniteds bortekamper. Denne prosessen skjer cirka èn måned før kampen spilles. Dersom vi er heldige i loddtrekningen informerer vi via United.no og legger ut søkeskjema. Av erfaring vet vi at det er snakk om få billetter vi kan regne med å få til en bortekamp, anslagsvis et snitt på 4-8."
Ligesom til hjemmekampene formoder jeg, at det kræver medlemsskab af MUSCSB.
En anderledes, alternativ, dyr og usikker måde er det sorte marked. Til de sidste tre United kampe, jeg har set i London (Spurs (5-3 kampen!) og 2 gange Charlton), har jeg købt billetter af billethajer i nærheden af stadion. Det er en dyr løsning - jeg betalte mellem 70 og 100 £ for hver af de tre billetter - og når hajen hører den udenlandske accent stiger prisen! Til gengæld er der god chance for at få billet blandt udeholdets tilhængere, hvilket i mine øjne er de ekstra penge værd.
Nicholaj
HHWATBB
Kunne aldrig finde på at betale 70 - 100 £ for en billet. Men okay, det må folk jo selv om..
For at komme i endnu bedre betragtning til billetterne i MUSCSB, skal man vist være medlem af OneUnited. Sådan var det i hvert fald for et par år siden, tror stadig det er sådan.
Men igen, kig på http://www.travel2football.dk/ der er nogle fine tilbud imellem..
Nicholaj
01-12-2007, 17:50
Kunne aldrig finde på at betale 70 - 100 £ for en billet. Men okay, det må folk jo selv om..
For at komme i endnu bedre betragtning til billetterne i MUSCSB, skal man vist være medlem af OneUnited. Sådan var det i hvert fald for et par år siden, tror stadig det er sådan.
Men igen, kig på http://www.travel2football.dk/ der er nogle fine tilbud imellem..
Det lyder utvivlsomt helligt, men er det egentlig ikke bare et spørgsmål om prioritering?
Personligt vil jeg 100 gange hellere betale £ 100 for at stå blandt Uniteds tilhængere til en udekamp, end jeg vil betale £ 35 for at sidde og se en kamp på Old Trafford.
Nicholaj
HHWATBB
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.