PDA

Se fuld version : Ligegyldighedstråden

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Dines
03-05-2007, 07:27
Jeg opretter lige den samme tråd, som var tidligere der dengang hed sidste indlæg vinder, mens jeg nu kalder den ligegyldigheds tråden, hvor vi kan snakke om alverdens ting. (:

DonBrask
04-05-2007, 16:56
Hej alle sammen !

Jeg har fulgt med i dette forum i gud ved hvor lang tid, på forskellige computere .
Jeg elsker United selvom der jo ikke findes ord for ens kærlighed til United ,

Jeg har dog først lavet en profil i det jeg først lige har anskaffet mig sådan en computer derhjemme. Jeg er meget interesseret i at være med til Fan Cup og jeg bliver 18 her til januar, også tager jeg på den glade gris ! DET ER HELT SIKKERT ! ;D

Thomas
04-05-2007, 17:17
Velkommen til siden DonBrask ;) Fan Cuppen er ikke arrangeret endnu. Så vidt jeg har hørt, så er det enten Arsenal eller Liverpools fanklub, der skal gøre det. Der vil nok blive reklameret for det.

Dines
04-05-2007, 18:29
Er der nogen grænse for hvor gammel man skal være? ;)

PeterK
04-05-2007, 23:27
Hmm nej det tror jeg ikke, jeg var selv med i 2005 og der var jeg kun 12 år...

Benzet
05-05-2007, 00:59
Har I hørt denne fremragende sang? http://www.mymusic.dk/funktioner/afspiller/player.asp?q=2&v=&id=85912

United DK
05-05-2007, 10:15
Har I hørt denne fremragende sang? http://www.mymusic.dk/funktioner/afspiller/player.asp?q=2&v=&id=85912

Jeg har hørt lidt af den i en TDC reklame (mener jeg det er).

Dines
05-05-2007, 10:25
Hmm nej det tror jeg ikke, jeg var selv med i 2005 og der var jeg kun 12 år...

Super. Så kan det være jeg er med iår måske. :)

Tojebe
05-05-2007, 22:06

Ja det sgu en herlig sang! hehe. ja jeg mener også det i TDC reklamerne den spilles

Boock
06-05-2007, 13:38
Jeg har lige fået fingrene i det nye Linkin Park album, selvom det ikke udkommer før d. 14.
Jeg har glædet mig helt vildt. Havde endda sat en reminder på telefonen for at huske det.

Nu har jeg lyttet til det 8-9 gange, og jeg ved ikke om jeg er skuffet eller ej.
De har ændret stil totalt, men det havde de jo meldt ud. Der er kun 3 sange som der er "gang i"

Dog trækker de 3 sange så også godt op.

Ved ikke om jeg er glad eller skuffet. Nok mest skuffet. Desværre...

KaptajnKjaer
06-05-2007, 13:52
Hvilken stil har de udviklet sig til Boock?

Grønholdt.
06-05-2007, 21:06
Er der nogen af jer herinde, som der skal op og høre Metallica d. 13. Juli i Aarhus? Far her er klar!!!!

"Metal Up Your Ass" :devill:

Boock
06-05-2007, 21:12
det er meget mere stille end normalt og bærer præg af at Mike Shinoda har slået igennem med Fort minor.
Fort Minor er fedt, men ikke når det burde være Linkin park.
De har brugt alle mulige instrumenter så som banjo og små rytmiske instrumenter. Det er bare generelt HELT anderledes.
Det kan godt være det her lyder lidt underligt, men på de første albums skar John Hahn igennem på alle sangene med hans scratching, og det var med til at give dem den lidt specielle lyd. på det nye album kan man høre ham på 2 numre...

Som de selv siger så har de brugt de sidste 18 måneder på albummet, men de siger også at halvdelen af tiden er brugt på det visuelle.

Ja, det visuelle er fedt, men det kan man altså ikke høre.

Martinsen
06-05-2007, 23:26
Er der nogen af jer herinde, som der skal op og høre Metallica d. 13. Juli i Aarhus? Far her er klar!!!!

"Metal Up Your Ass" :devill:

jep det skal jeg!! glæder mig helt vildt tror det bliver stort

Benzet
07-05-2007, 00:34
@Boock; Måske skal du give albumet endnu længere tid, hvis Linkin Park er et af dine farvoritbands. Da Metallica udkom med deres Black Album for snart 100 år siden, havde jeg virkelig glædet mig i et års tid, og jeg blev megaskuffet, da stilen var ændret til det meget mere bløde og populære. Sidenhen kom jeg til at holde af albumet, men det tog tid og jeg er aldrig blevet så vild med det, som fx And Justice for All albumet.

Linkin Park er også rigtig fed musik, og for mit vedkommende glæder jeg mig til at høre i hvilken retning, de nu har bevæget sig.

netch
07-05-2007, 15:42
hvis man kan lide groove metal ala pantera burde man tjekke HELLYEAH ud...det er med panteras trommeslager vinnie paul og det rykker helt vildt fedt...udover vinnie består bandet af to fra mudwayne og 2 fra nothingface.

DonBrask
07-05-2007, 18:20
For søren jeg hader lektier !!

NITTEN !

rocatis
07-05-2007, 18:52
Jeg har ingen lektier tilbage.. Kun en normal skoledag og så eksamner og så student :D

Faurauh
07-05-2007, 18:58
Jeg har lige 2 dræber uger også har jeg læse ferie:d også skal lige have eksamener også 3.g. også er jeg også student:P

Dines
07-05-2007, 19:51
Jeg mangler stadig over en måned til jeg har sommer ferie. Det er sgu lang tid. :/

KennyN
07-05-2007, 20:01
Har 3 eksamner tilbage, og om 3 uger har jeg 2,5 måneders ferie :)

Tojebe
07-05-2007, 20:24
Har sidste skoledag den 1 juni :)

Skal bare lige igennem et par eksamener. Og så har jeg "læse"ferie fra den 1. juni. det bliver skønt

Smaakage
07-05-2007, 21:27
Jeg har læseferie fra den 25. maj, og skal op i 3 eksamener...

Det er lige til at holde til!

Thomas
07-05-2007, 21:46
Er der nogen, der kan norsk, der kan fortælle mig hvad fanden "kjekken" betyder!? :O Det kom i denne sammenhæng: "Hej kjekken :b"

En øl til den, der kan hjælpe mig!

Tojebe
07-05-2007, 22:03
Jeg har læseferie fra den 25. maj, og skal op i 3 eksamener...

Det er lige til at holde til!

Ja jeg skal også kun op til 3 eksamener... Den ene er så fysik :(

Thomas
07-05-2007, 22:09
Når I snakker eksamener, er det så mdt. eller skr.?

Tojebe
07-05-2007, 22:51

De 3 jeg snakkede om der er mundtlig. Der skal jeg op i fysik, engelsk og dansk.
Og i skriftlig skal jeg op i geografi, kristendom, matematik, dansk stil, dansk diktat og dansk læseprøve. De skriftlig starter for mig på torsdag og de mundtlige i starten af juni.

rocatis
07-05-2007, 22:57

Skal op i 2 skriftlige og 5 mundtlige.. Så det bliver en hård nød at knække.. Men det skal nok gå...

Smaakage
07-05-2007, 22:59
Oldtrafford har hermed mistet SÅ meget hos mig.... hvor mange dage er der ikke gået UDEN at der er blevet oprettet en officiel Babe-tråd ?

Skuffende med-United-fans:(

Thomas
08-05-2007, 07:06
Skal op i 2 skriftlige og 5 mundtlige.. Så det bliver en hård nød at knække.. Men det skal nok gå...

Jeg skal op i fire skriftlige og fire mundtlige... Det gider jeg bare ikke til :D

$nowman
08-05-2007, 18:15
jeg går stadig i folkeskole og starter i 9.ende klasse næste år, så der er stadig lang tid til at jeg skal tænke på eksamen :)

Alex
08-05-2007, 19:33
Skal til 5 skriftlige eksamener her i de næste 6 skoledage. Det er folkeskolens afgangsprøve, her i morgen har vi fri fordi vores parralel-klasse skal til eksamen. :)

Kofoed
08-05-2007, 19:40
i snakker om at i skal ha åhh så mange eksamner og derefter et par måneders ferie.. jeg glæder mig bare til jeg på et tidspunkt skal holde min 3 ugers sommerferie.. nogen af os prøver jo at lave noget seriøst.. hehe.. ka i ta det??

Kofoed
08-05-2007, 20:00
Til dem der ka li biler: http://www.youtube.com/watch?v=W3h-iIIR8yw

Tojebe
09-05-2007, 18:44
Nej hvor er det irriterende, hvis geografi eksamen bliver aflyst i morgen. Men det værste er at der ikke rigtig er nogen der med sikkerhed ved om den bliver eller ikke, så man er nød til at smutte derover i morgen :(

Bugge
09-05-2007, 19:14
Jeg har færdiggjort gymnasiet efter 3 horrible år og alligevel vil jeg give hvad som helst for at starte i skole igen for sabbat år er det kedeligste i verden når ens liv har så lidt indhold som mit :D

Thomas
09-05-2007, 20:04
Så er der dælme skriftlig eksamen i næste uge, hvor vi lægger ud med engelsk.. Det burde være nemt nok!

Arjon @ Så kedeligt kan et sabbat år vel heller ikke være? ;) Du kan bare begynde til en sport, eller samle på frimærker.................

Smaakage
09-05-2007, 20:38
Jeg skal til festival d. 25 og 26, og skal op i den første eksamen d. 28... Regner ikke med at være blevet ædru der endnu.. Lidt skidt

Benzet
10-05-2007, 01:33
jeg går stadig i folkeskole og starter i 9.ende klasse næste år, så der er stadig lang tid til at jeg skal tænke på eksamen :)

Hehe, det går hurtigere, end du regner med. Pludseligt er det næste år ;)

Skal i øvrigt selv til en idrætslig eksamen i år, så jeg er i færd med at træne basketball, volleyball, fodbold, salto, overslag, hovedstand, håndstand, flikflak, araberspring, vejrmøller, dans :(, stunt osv. Er sgu lidt nervøs for den eksamen, der varer ca. 3 timer.

Tojebe
10-05-2007, 11:57
Så blev geografi-eksamen sgu aflyst i dag. Så ska først op den 22. maj, lidt irriterende når man har læst på det (godt nok ikke så meget men alligevel :D )

Så står den på kristendoms eksamen i morgen :( glæder jeg mig godt nok ikke til

Alex
10-05-2007, 12:42
Så blev geografi-eksamen sgu aflyst i dag. Så ska først op den 22. maj, lidt irriterende når man har læst på det (godt nok ikke så meget men alligevel :D )

Ja, irriterende at den blev aflyst. Du er ikke den eneste der har det sådan! ;)

Samfundsfag i morgen.. :S

Lyder i øvrigt ambitiøst Benzet!

Rafa86
10-05-2007, 12:47
Er i gang med at skrive min afsluttende hovedopgave i forbindelse med afslutning af HD 1. del (finansøkonomstudiet)...

Glæder mig til at det er overstået og jeg kan holde en velfortjent ferie...

Tojebe
10-05-2007, 13:15
Samfundsfag i morgen.. :S

Hvor er du heldig du skal op i samfundsfag, når det nu skal være et af de fag.

Dines
10-05-2007, 13:46
Angående georgrafi, så er min lærer i det fag den mest sindsyg jeg nogensinde har mødt. Hvis man snakker lidt i en af hendes timer, går hun amok og skriger af folk. Så griner man klart nok, og så bliver det værre. Nogle gange tager hun en bog og smadrer ned i bordet. Haha! :D

Tojebe
10-05-2007, 14:13
Angående georgrafi, så er min lærer i det fag den mest sindsyg jeg nogensinde har mødt. Hvis man snakker lidt i en af hendes timer, går hun amok og skriger af folk. Så griner man klart nok, og så bliver det værre. Nogle gange tager hun en bog og smadrer ned i bordet. Haha! :D

Haha. Min geografi lærer er også en af de mere sindsyge. Hvis man spørger hende om et eller andet så går hun helt amok. Eller hvis man siger et eller andet til hende så tror hun straks man beskylder hende for alt muligt. Og så forlader hun næsten altid klassen et kvarter før tid, på grund af hun synes vi lammer for meget, men det er kun dejligt :D
Men hun er også lidt selv uden om det, for sidste år havde hun os også og hun snakkede konstant om hvor meget hun hadede at have os, men alligevel har hun bedt kontoret om at få os igen :S

Casper
10-05-2007, 16:49
jeg føler mig oppustet og mæt

Casper
10-05-2007, 17:10
Jeg vil bare sige at jeg stadig har det sådan

United DK
10-05-2007, 17:22
FC Banants vandt den armenske pokalturnering i går, med en 3-1 sejr efter forlænget spilletid over FC Ararat Yerevan.

Så ved I det...

Thomas
10-05-2007, 17:35
FC Banants vandt den armenske pokalturnering i går, med en 3-1 sejr efter forlænget spilletid over FC Ararat Yerevan.

Så ved I det...

Det skulle du have sagt i ANDRE KAMPE-tråden!! Ooorh, stram nu lige ballerne lidt, hva! :D

Alex
10-05-2007, 18:13
Hvor er du heldig du skal op i samfundsfag, når det nu skal være et af de fag.

Synes jeg egentlig også! :) Det er jo egentlig bare en slags dansk-stil! Ved ikke lige hvordan det er med kristendom...

Så ved I det...

:juhuuuu: :D Godt skrevet!

Grønholdt.
10-05-2007, 18:26
Jeg havde lavet et indlæg om Metallica koncert tidligere i tråden her. Nu vil jeg så lige høre om der er nogen af jer herinde, som der skal over og høre gode gamle Ozzy i København d. 13. Juni? Det skal jeg nemlig... :devilll:

Alex
10-05-2007, 18:31
Jeg havde lavet et indlæg om Metallica koncert tidligere i tråden her. Nu vil jeg så lige høre om der er nogen af jer herinde, som der skal over og høre gode gamle Ozzy i København d. 13. Juni? Det skal jeg nemlig... :devilll:

Må sige at jeg overvejede det, men gider ikke med den pris. Så meget er han ikke værd for mig. Til gengæld skal jeg ind og se Black Sabbath med Dio. Ikke at jeg er kæmpefan, men har hørt at Dio skulle være helt fantastisk live. Så glæder mig sgu til at se ham med Black Sabbath-bandet i baggrunden.

Men bliver tamt at gå til koncert med Black Sabbath og ikke høre klassikere som Iron Man eller Symptom of the universe osv.

Til gengæld skal jeg den 20. Oktober, mener jeg det er, ind og se mit helt store idol, King Diamond. Hold kæft, jeg glæder mig! :devill:

EDIT: Overvejede i øvrigt også Metallica, de er superfede. Men synes ikke jeg ville give 700kr. for det. Synes det er lidt grimt at de kræver så mange penge for den koncert. Hvor dyrt ka' det være? - Og hvem i Metallica mangler penge?

Tojebe
10-05-2007, 18:53
Synes jeg egentlig også! :) Det er jo egentlig bare en slags dansk-stil! Ved ikke lige hvordan det er med kristendom...

Nej jeg ved heller ikke hvordan det er med kristendom :S Ikke så heldigt måske.
Men tror det er noget med en historie fra biblen hvor man så skal svare på nogle ting ud fra den med etik og sådan noget, men er langt fra sikker

Dines
10-05-2007, 19:01
Jeg vil lige høre hvad jeres favoritfag er, og hvad i synes der er det værste?

Mit må vel nok være tysk eller dansk, som jeg synes er det bedste, mens fysik er det mindre sjove.

Alex
10-05-2007, 19:06
Nej jeg ved heller ikke hvordan det er med kristendom :S Ikke så heldigt måske.
Men tror det er noget med en historie fra biblen hvor man så skal svare på nogle ting ud fra den med etik og sådan noget, men er langt fra sikker

Kan godt passe. Men en smule ærgerligt ikke at vide hvad man skal op i. Det er sikkert a la samfundsfag. Sådan noget med nogle kilder der skal kommenteres, men er vist også det du er inde på...
Altid noget det er etiske spørgsmål, frem for spørgsmål om hvad der sker i et bestemt evangelium eller sådan noget :)

Jeg vil lige høre hvad jeres favoritfag er, og hvad i synes der er det værste?

Mit må vel nok være tysk eller dansk, som jeg synes er det bedste, mens fysik er det mindre sjove.

Favorit må være noget med idræt og matematik..!

Jeg skal snart op til fysik, det går helt galt. Lad det være mit svar i sig selv...

Tojebe
10-05-2007, 19:19
Ja det er rigtgi dejligt at det højst sandsynligt ikke har noget med evangelier at gøre.

Mit hade fag må være fysik, fatter INTET af det, men har også kun haft det et år, ellers står dansk, biologi og geografi ikke så højt på min liste.

Mit yndlingsfag må være idræt, tysk eller samfundsfag

Thomas
10-05-2007, 19:21
Yndlingsfag: Fodbold (Ja, det har jeg), tysk, dansk

Knap-så-yndlingsfag: Fysik (Men det har jeg ikke i år!!!), matematik

Alex
10-05-2007, 19:28
Jeg ved ikke med jer, men grunden til at Jeres 'hadefag' er fysik, er det at I har en sindsygt dårlig lærer, så I ingenting har lært?

For sådan er det for mig. Tror egentlig ikke faget er SÅ svært igen.

Tojebe
10-05-2007, 19:33
Jeg ved ikke med jer, men grunden til at Jeres 'hadefag' er fysik, er det at I har en sindsygt dårlig lærer, så I ingenting har lært?

Grunden til det for mig er at jeg ikke har haft det de 2 første år, på grund af den lærer jeg skulle have haft fik kræft, og den lærer jeg så har nu er helt blæst. For det første fatter man ikke hvad han taler om og for det andet så hvis man siger til ham at man ikke forstår det så siger han bare: "Jo du gør!"
Hehe lidt mærkeligt og ret irriterende

Thomas
10-05-2007, 19:38

Lige præcis. Han var en nar fra dag 1. Han er også den første lærer, der nogensinde har smidt mig ud fra en time. Der røg min ellers gode statistik! :mad:

Angående alderen på min tidligere fysiklærer - har ikke fysik mere, pyyh - så havde han også min far til fysik!! Hvad sker der lige for en gravballemand! Min far kunne heller ikke lide ham. Han blev også engang smidt ud, fordi han kom for sent ind til en time og væltede over en ledning, så projektoren gik i smadder! :D

Alex
10-05-2007, 19:42
Nogle halvsørgelige historier!!!
Men også meget sjove, i Thomas' tilfælde;)

Det niveau der bliver lagt til en folkeskolens afgangsprøve må jo også være utrolig lavt? Det er det eneste der holder mig lidt oppe!

Smaakage
10-05-2007, 19:44

Vi skulle 2 år i træk lære at lave et kredsløb af 2 ledninger, et batteri og få en pære til at lyse.... Ja jeg hader fysik....

psykoparsyre og hydrykarbonatdrometrat... Bland det, så bliver det...blåt... Og jeg er så ligeglad....

De ting vi skulle lave var så lamme. Blande to ting for at det giver en farve... Helt ærligt, det får mig sgu ikke frem i verdenen.

Tojebe
10-05-2007, 19:52
Lige præcis. Han var en nar fra dag 1. Han er også den første lærer, der nogensinde har smidt mig ud fra en time. Der røg min ellers gode statistik! :mad:

Angående alderen på min tidligere fysiklærer - har ikke fysik mere, pyyh - så havde han også min far til fysik!! Hvad sker der lige for en gravballemand! Min far kunne heller ikke lide ham. Han blev også engang smidt ud, fordi han kom for sent ind til en time og væltede over en ledning, så projektoren gik i smadder! :D

Haha ja han må da være en del år så. En af mine venner blv engang smidt ud af fysik for at sige godmorgen til min lærer :D Rimelig syret. haha.

Glæder mig godt nok ikke til eksamen i fysik. Når jeg trækker et forsøg kommer jeg bare til at stå og glo med 99% sikkerhed for kan måske godt lave forøget hvis jeg er heldig men kan ikke forklare det og så kan det jo være ligemeget

Thomas
10-05-2007, 20:24
Haha ja han må da være en del år så. En af mine venner blv engang smidt ud af fysik for at sige godmorgen til min lærer :D Rimelig syret. haha.

Glæder mig godt nok ikke til eksamen i fysik. Når jeg trækker et forsøg kommer jeg bare til at stå og glo med 99% sikkerhed for kan måske godt lave forøget hvis jeg er heldig men kan ikke forklare det og så kan det jo være ligemeget

Jeg sagde aldrig godmorgen til ham. Jeg blev smidt ud, fordi jeg faldte i søvn..

"Thomas.....Hører du efter?... THOMAS!?!?!.........THOMAS SÅ' DET OP!!!.....................Thomas.... THOMAS SÅ SMUTTER DU.. NU!!"

:whine:

Tojebe
10-05-2007, 20:30
Jeg sagde aldrig godmorgen til ham. Jeg blev smidt ud, fordi jeg faldte i søvn..

"Thomas.....Hører du efter?... THOMAS!?!?!.........THOMAS SÅ' DET OP!!!.....................Thomas.... THOMAS SÅ SMUTTER DU.. NU!!"

:whine:

HAHA. Det er fandme grinern! De lærere har det med at smide folk ud for de mærkeligst ting.

Dines
11-05-2007, 16:29

1. Det er rigtig svært med alt det de der tegn, og syre og basis osv osv.

2. Jeg har en rigtig ung lærer på 21, der forklarer det rigtig hurtigt. Han er ellers flink nok, og ikke en gammel sur kælling som min tidligere lærer, jeg desværre for tilbage næste år. Faktisk vinder jeg en sodavand over min lærer, da han sagde Brøndby ville ende som 2'er, og det gør de ikke. :D

3. Timen ligger fredag kl. 12. 15 til 13. 45. De timer jeg er mest træt i, og hvor jeg kun tænker på at have weekend. (;

Sivebæk
11-05-2007, 22:07
Jeg hader kemi og fysik. Jeg har det på hhv. A- og B-niveau på gymnasiet :(

Tojebe
11-05-2007, 22:19
Jeg har to fysik timer liggende mandag morgen kl. 8, det er nok også med til at gøre det lidt værre at have fysik :mad:

United DK
11-05-2007, 22:24
Hvorfor har man i det hele taget fysik i skolen/gymnasiet? Man får med 99% procent sikkerhed ikke brug for det, i den "virkelige" verden.

Thomas Hansen
11-05-2007, 22:44
yndligsfag: havde superdag i folkeskolen først 3 timers idræt derefter 3 timers hjemkundskab/madlavning, ellers er det jo ikk meget af det man har lært man har fået brug for!!!

SantasLittleHelper
11-05-2007, 22:45
På sproglig havde vi Naturfag der gav matematik, fysik og kemi på C niveau så vidt jeg lige husker... Det var pisse lamt fordi det hele mindede om noget man allerede lærte i 7. eller sådan noget..

Dahlmann
12-05-2007, 12:10
yndligsfag: havde superdag i folkeskolen først 3 timers idræt derefter 3 timers hjemkundskab/madlavning, ellers er det jo ikk meget af det man har lært man har fået brug for!!!

det lyder som en virkelig lækker dag...

kan godt huske hjemkundsskabstimerne... de var guld når jeg ikke havde madpakke med...

Dines
12-05-2007, 15:18
Nogle som har været ude med ens fodboldhold og spille?

Jeg har været. Vi vandt 3-0. Jeg scorede dog ikke.

United DK
12-05-2007, 16:37
Nogle som har været ude med ens fodboldhold og spille?

Jeg har været. Vi vandt 3-0. Jeg scorede dog ikke.

Skandale!

Alex
12-05-2007, 17:55
Spillet kamp i dag... tabte 3-2 til topholdet. Godt nok irriterende!

Ingen mål fra min side - det er ikke sådan ligetil når nu man løber og leger Neville i bagkæden! ;)

Kjizzle
12-05-2007, 18:02
Spillede kamp i går aftes. Spillede 1-1 i mit livs dårligste kamp.

Kjizzle
12-05-2007, 18:23
Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det her men ingen kan vel klage over jeg skriver noget i den her tråd :)

Faldt lige over dette morsomme indlæg på fmdanmark.dk

http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=5&id=273789&start=270

Når i kommer ind på siden skal i køre 3-4 indlæg ned. En person der kalder sig Lampard har skrevet en fremragende analyse af hvorfor vi har vundet mesterskabet i år :)

Have fun :P

Dines
12-05-2007, 18:56
Skandale!

Istedet spillede jeg godt, og det er jo ligeså godt. :juhuuuu:

Thomas
12-05-2007, 23:38
FUCK HVOR ER TANDLÆGER NOGLE **** ********** *** **** *****!!

Jeg skal til eksamen på tirsdag kl. 15.. "YES!" tænker jeg. Så kan jeg få sovet ud, spist en stor morgenmad og så få skrevet en verdensklasse stil, men nej. Tandlægerne VIL absolut ødelægge min søvn. Jeg skal møde op hos tandlægen kl. 08.00, hvorefter jeg så kan tage hjem igen ved en 09.00 tiden.. Og hvad pokker skal jeg så lave? Går jeg i seng igen, så er jeg møgtræt når jeg står, men hvis jeg skal blive oppe til kl. 15, så bliver jeg også træt..

Er der nogen, der har et godt råd til min krise? Jeg kan ikke ændre min dato til tandlægen, da den er blevet udsat sådan ca. 42 gange, og har ikke været til tandlæge i noget der ligner 1½ år.

United DK
12-05-2007, 23:49
Bliv væk fra tandlægen for 43. gang. :D

Thomas
12-05-2007, 23:50
Ahh.. Du er smart, United DK :D

rocatis
13-05-2007, 00:51
Haha, hvor er melodi grand prix til at grine over.. Der er sgu noget med den østmafia.. De gav kun hinanden point derover i øst-blokken... Men sådan er det.. Hvad havde vi forventet.. Vi sendte en drag-queen..

Martinsen
13-05-2007, 00:59
Haha, hvor er melodi grand prix til at grine over.. Der er sgu noget med den østmafia.. De gav kun hinanden point derover i øst-blokken... Men sådan er det.. Hvad havde vi forventet.. Vi sendte en drag-queen..

ja melodi grand prix er nu blevet endnu mere latterligt end det har været før, der er gået rent politik i den... men jeg så det nu ikke alligevel, for jeg så speedway hvor jeg kan ærgre mig over at Tomaz Gollob igen kørte et forfærdelig grand prix, og derefter endte Nicki Pedersen med at vinde skidtet og fører nu suverænt sammenlagt:(

rocatis
13-05-2007, 01:40
ja melodi grand prix er nu blevet endnu mere latterligt end det har været før, der er gået rent politik i den... men jeg så det nu ikke alligevel, for jeg så speedway hvor jeg kan ærgre mig over at Tomaz Gollob igen kørte et forfærdelig grand prix, og derefter endte Nicki Pedersen med at vinde skidtet og fører nu suverænt sammenlagt:(

Det er da fedt at Nicki vinder igen suværent.. Han har vundet alle løb han har været med i undtagen et løb i dag hvor han blev nummer 2.. Det er sgu flot..
Derudover er det da fedt at Hans Andersen bliver nummer 2 i dag.. Så er det også fedt at se Chris Harris komme i finalen.. Dejligt med lidt nyt blod..

Dines
13-05-2007, 10:07
Hvem vandt melodi granprix? (: Og hvad blev Danmark?

Sivebæk
13-05-2007, 10:11
Serbien vandt vist. DK var ikke med i finalen. Hold kæft sangene var dårlige i går.

Thomas
13-05-2007, 10:15
Jeg synes det var fint nok, at vi stillede med DQ. Der skal åbenbart noget spøjst til at vinde MGP, bare ikke i år. Som Martinsen siger, så er der gået for meget politik i det, og jeg håber sgu, at vi trækker os ud af det, indtil de har fundet en anden måde at bedømme det på.

Martinsen
13-05-2007, 11:42
Det er da fedt at Nicki vinder igen suværent.. Han har vundet alle løb han har været med i undtagen et løb i dag hvor han blev nummer 2.. Det er sgu flot..
Derudover er det da fedt at Hans Andersen bliver nummer 2 i dag.. Så er det også fedt at se Chris Harris komme i finalen.. Dejligt med lidt nyt blod..

jeg har ingen respekt for Nicki efter han overfusede Ole Olsen sidste år, det var så pinligt at han udstillede vores største speedway kører nogensinde på den måde... siden da har jeg ikke haft det der ligner respekt for ham, selvom jeg må indrømme at han kører flot i år, men jeg håber en eller anden kommer igang og vrister den førsteplads fra ham... Det skal nok enten være Hancock, eller Crump de er vist de eneste der kan true ham hvis de rammer topformen

$nowman
13-05-2007, 14:57
Mener vist at top 20 kun var lande fra østeuropa haha

Dines
14-05-2007, 18:59
Nogle der ser programmet "Deal eller no deal" her om mandagen? Nå, men det jeg vil sige var, at jeg i sidste uge så en, der gik hjem med 200 kr. Hahah! Han var totalt uheldig hele vejen igennem. Det er sgu surt at komme derind, og så få så lidt med hjem. (:

United DK
14-05-2007, 19:35
Nogle der ser programmet "Deal eller no deal" her om mandagen? Nå, men det jeg vil sige var, at jeg i sidste uge så en, der gik hjem med 200 kr. Hahah! Han var totalt uheldig hele vejen igennem. Det er sgu surt at komme derind, og så få så lidt med hjem. (:

Hvordan så vedkommende ud i hovedet? :D

Thomas
14-05-2007, 19:37

Han kom med intet og går derfra med 200kr.

Hellere se positivt på det, at han har vundet 200, og ikke tabt 1.999.800 ;) (håber jeg har regnet rigtigt, men I forstår pointen)

Alex
14-05-2007, 20:33
Har vi egentlig en tråd med tilfældige YouTube/google-videoer mere?

Faldt lige over denne her!
http://www.youtube.com/watch?v=cnBf6HTizYc&NR=1

Thomas
14-05-2007, 21:26
YES YES YES YEEEEEEEES!! Jeg har fået flyttet min tandlæge dato, så jeg skal ikke stå op kl. 8 i morgen! wuuuhuuu!! Nu skal jeg bare til matematik eksamen i morgen :(

Alex
14-05-2007, 21:29
YES YES YES YEEEEEEEES!! Jeg har fået flyttet min tandlæge dato, så jeg skal ikke stå op kl. 8 i morgen! wuuuhuuu!! Nu skal jeg bare til matematik eksamen i morgen :(

Du er ikke den eneste... Altså der skal til matematikeksamen i morgen!

God fornøjelse ;)

Dines
15-05-2007, 06:53
Han kom med intet og går derfra med 200kr.

Hellere se positivt på det, at han har vundet 200, og ikke tabt 1.999.800 ;) (håber jeg har regnet rigtigt, men I forstår pointen)

God indstilling til tingene, men jeg tror ikke det er sådan han tænker, nå man har kunne vundet så meget. ;)

Dines
15-05-2007, 07:04
Hvordan så vedkommende ud i hovedet? :D

Ej han var ikke ligefrem lykkelig, men han tog det nu meget pænt. Han kunne jo heller ikke stille sig op, og tude på dansk tv, selvom han nok havde lyst til det. :D

snegl
15-05-2007, 08:18
Haha grineren video Alex.. Japanere er for syge i bøtten

snegl
15-05-2007, 08:20
http://www.youtube.com/watch?v=h4Frqh6nARE
takeshis castle <3

Thomas
15-05-2007, 09:30
God indstilling til tingene, men jeg tror ikke det er sådan han tænker, nå man har kunne vundet så meget. ;)

Jeg havde personligt smidt mig ned på gulvet og flæbet! :D Var der nogen, der så det i går? Jeg så bare der var en dame, der konstant sagde "ariiiiiivaba", "bunmbumdiiiing" og så gik jeg ellers igen. Pinligt at udstille sig selv med sådanne lyde! Man kan vel stå stille, selvom man står lige over for Casper Christensen. :juhuuuu:

Dines
15-05-2007, 14:15
Jeg ser kun slutningen, da starten på det er røvkedeligt. Det er tilsidst hvor de skal åbne en kuffert, der er er sjovt.

Thomas
15-05-2007, 19:15
I følge What's Your Website Worth? (http://directory.sootle.com/website-worth/tata.php) så er denne side $639.00 værd! ..

Forummet er så mere værd.. $3,204.00 ..... :D

Tojebe
15-05-2007, 23:00
Gik det jer godt dem der var til matematik eksamen?

Jeg synes ikke problemregningsdelen var så svær, men færdighedsregningen var lidt svær. Der var mange mærkelige udtryk som jeg ikke forstod :D

Thomas
15-05-2007, 23:05
Du var oppe i 9. klasses eksamen, ikk? I 10. har vi ikke det der problemregnings.. Det er ellers det jeg er bedst til :(

Færdighedsregningen var MØGSVÆR.. Havde bare lyst til at lægge mig ned på gulvet og tude..

lF1l - lF1l / kvadratroden af 12b/12- -1

Hvad er nu det for nåwet pis? :(

Tojebe
15-05-2007, 23:28
Haha okay. jo jeg var oppe i 9. klasses.

Og så står den på dansk stil i morgen :(

Thomas
15-05-2007, 23:30
Dansk stil er altid dejligt, i sær, hvis det er et essay! Hvilket tidspunkt skal du op?

Casper
16-05-2007, 01:34
Tjek lige disse temperaturer fra Dubai og gæt hvor jeg er i næste uge: Dubai "Rocking"

http://weather.yahoo.com/forecast/AEXX0004_c.html

Dines
16-05-2007, 07:16
38 grader er ikke så dårligt.

United DK
16-05-2007, 10:52
Puha 38, jeg synes næsten det er for meget.

Alex
16-05-2007, 12:26
Gik det jer godt dem der var til matematik eksamen?

Jeg synes ikke problemregningsdelen var så svær, men færdighedsregningen var lidt svær. Der var mange mærkelige udtryk som jeg ikke forstod :D

Problemregningen var sådan set nem nok, ja.
Færdighedsregningen var også til at overkomme, men der var nogle udtryk man skulle kende for at kunne løse nogle af opgaverne, og kendte man ikke dem var man på røven. - Jeg kendte dem desværre heller ikke...

Thomas, hvordan kan det være at 10.-klassesprøven er så svær, jeg ville umiddelbart tro at den var nogenlunde på samme niveau som 9.-klassesprøven.

Dansk stil i dag. Nogle dårlige emner! Grrr....
Endte med at skrive en artikel, gik vist OK...

Gronkjor
16-05-2007, 12:43
Jeg har lige været oppe i dansk stil idag, og igår var jeg oppe i matematik. Det fede ved det er at man har tidligt fri:D

Tojebe
16-05-2007, 12:46
Ja dansk stil var sgu ikke så god! Synes det var nogle elendige emner. Hvad for et valgte I?
Jeg skrev det sidste om den der fangeflugt, blev ikke så godt men o.k hehe :D

Alex
16-05-2007, 12:55
Ja dansk stil var sgu ikke så god! Synes det var nogle elendige emner. Hvad for et valgte I?
Jeg skrev det sidste om den der fangeflugt, blev ikke så godt men o.k hehe :D

:) Det var også den jeg endte med - af mangel på bedre...

Gronkjor
16-05-2007, 13:02
Jeg skrev den første om en ferie oplevelse:D Ikke en særlig god stil

Michael
16-05-2007, 14:08
Tdilig fri.. Prøv med 1 time mandag, fri tirsdag, 2 timer idag og 3 timer fredag.. UUUH JA!:D:D
Seneste fri mandag kl 14:15! :D

SantasLittleHelper
16-05-2007, 14:25
Tdilig fri.. Prøv med 1 time mandag, fri tirsdag, 2 timer idag og 3 timer fredag.. UUUH JA!:D:D
Seneste fri mandag kl 14:15! :D

Prøv med 1 lektion i går. Fri siden midt i april, fri indtil starten af september :)

Dines
16-05-2007, 15:36
Så har jeg forlænget weekend til mandag, hvor jeg så skal have A-uge, hvor vi skal være ude i naturen og dyrke sport, og sådan noget. :P

PL-pedersen
16-05-2007, 15:59
:rolleyes: [QUOTE=Alex;3701]Problemregningen var sådan set nem nok, ja.
Færdighedsregningen var også til at overkomme, men der var nogle udtryk man skulle kende for at kunne løse nogle af opgaverne, og kendte man ikke dem var man på røven. - Jeg kendte dem desværre heller ikke...

Thomas, hvordan kan det være at 10.-klassesprøven er så svær, jeg ville umiddelbart tro at den var nogenlunde på samme niveau som 9.-klassesprøven.

Endte med at skrive en artikel, gik vist OK

seriøst det var virkelig nogle lorte emner til prøven!
skrev den første, tror sku ikke jeg slap så godt fra det....

Michael
16-05-2007, 17:20
Prøv med 1 lektion i går. Fri siden midt i april, fri indtil starten af september :)

!! Giver den uddannelse SU? :D

Thomas
16-05-2007, 17:21

Jeg er ikke god til matematik, så alt matematik i min verden er svært. Dog plejer jeg at kunne lave alle opgaver, men ikke denne gang. :confused:

Casper
16-05-2007, 21:48
Michael: Prøv med 1 arbejdsdag i morgen:
2 ugers fri, hvor den står på London, Wembley og Dubai! :)

Madsen
16-05-2007, 21:55
Jeg nøjes med London og Wembley og tager på arbejde på tirsdag.

Holmskov
16-05-2007, 22:05
Jeg må så nøjes med Dubai. :)

Casper
16-05-2007, 23:08
Hvornår skal du derned, Holmskov? :)

Holmskov
16-05-2007, 23:30
Hvornår skal du derned, Holmskov? :)

Vi skal over Tyskland, men vi er i Dubai fra d. 23-26 maj. (altså ingen ferie) :D

JakobR
16-05-2007, 23:32
:rolleyes: [QUOTE=Alex;3701]Problemregningen var sådan set nem nok, ja.

Endte med at skrive en artikel, gik vist OK

seriøst det var virkelig nogle lorte emner til prøven!
skrev den første, tror sku ikke jeg slap så godt fra det....

I dansk, synes jeg ikke der er den store forskel udfra emnerne. Dog lægger de vægt på en del mere i forhold til fsa.

Matematik er der tilgengæld klar forskel på fsa og fs10. God damn. Andre tiendeklasses elever, der ikke kunne finde ud af 5'eren.

Casper
18-05-2007, 19:55
Her er en indskudt bemærkning fra London:
HER ER LONDON!
HER ER LONDON!

snegl
18-05-2007, 20:47
hahaha.. YOU SCOUSE BASTARD, YOU SCOUSE BASTARD

RasmusP
18-05-2007, 21:17
Jeg skrev det sidste om den der fangeflugt, blev ikke så godt men o.k hehe

Jeg valgte den første, hvor man skulle skrive en artikel om ens bedste ferie (så vidt jeg husker). Og jeg var på bar bund, så jeg tænkte: Tjaa, der står jo ingen steder, at man ikke må lyve, så jeg skrev at jeg havde været nede og champions league finalen med United og Bayern i Barcalona. Det var jo en dejlig ferie ;)
Men jeg tror det kommer til at trække ned, at jeg kun skrev om kampens forløb, og ikke om noget andet...

Smaakage
18-05-2007, 21:22
Jeg valgte den første, hvor man skulle skrive en artikel om ens bedste ferie (så vidt jeg husker). Og jeg var på bar bund, så jeg tænkte: Tjaa, der står jo ingen steder, at man ikke må lyve, så jeg skrev at jeg havde været nede og champions league finalen med United og Bayern i Barcalona. Det var jo en dejlig ferie ;)
Men jeg tror det kommer til at trække ned, at jeg kun skrev om kampens forløb, og ikke om noget andet...

Det kommer vel an på om sensor er United fan ;) Det ville ikke være tosset

Thomas
18-05-2007, 23:25
Matematik er der tilgengæld klar forskel på fsa og fs10. God damn. Andre tiendeklasses elever, der ikke kunne finde ud af 5'eren.

Alle jeg har snakket med - pånær én - har ikke lavet opgave 5!

Sivebæk
18-05-2007, 23:28
Hvad var det for en opgave?

Thomas
19-05-2007, 00:21
Hvad var det for en opgave?

Jeg har lykkeligt glemt den. Det var vidst et eller andet med et lærred til en biograf, hvor der var noget geometri indblandet, og så skulle man tegne en elipse i første aksen på et koordinatsystem og spejlvende den... Og alt muligt andet!

rocatis
19-05-2007, 01:06
Haha, matematik.. Det afsluttede jeg sidste år heldigvis.. Har glemt stort set det hele.. :P

Thomas
19-05-2007, 02:38
Tillykke til KennyN! Så rundede han de 23 år!

KennyN
19-05-2007, 08:58
Tillykke til KennyN! Så rundede han de 23 år!

Tak Thomas..

Jeg giver en omgang i aften :skaaal:

Thomas
19-05-2007, 11:48
Tak Thomas..

Jeg giver en omgang i aften :skaaal:

Det glæder jeg mig til! :skaaal:

Holmskov
19-05-2007, 11:56
Nogen der ved hvordan en slatten bruger smager ?? :lolol:

Fergie kritiserer Wembley-priser
Skrevet den 19/5 2007 11:37

Vil man have et kampprogram, så koster det over 100 kroner. Hvis man vil have en slatten bruger skal man slippe en 50'er og et par mønter. Det er priserne til dagens FA Cup-finale.

Thomas
19-05-2007, 12:02
Nogen der ved hvordan en slatten bruger smager ?? :lolol:

Fergie kritiserer Wembley-priser
Skrevet den 19/5 2007 11:37

Vil man have et kampprogram, så koster det over 100 kroner. Hvis man vil have en slatten bruger skal man slippe en 50'er og et par mønter. Det er priserne til dagens FA Cup-finale.

Ja, gad vide, hvordan sådan en smager. :confused:

Smaakage
19-05-2007, 14:04
Ja, gad vide, hvordan sådan en smager. :confused:

Jeg vil hellere finde ud af hvordan sådan en ser ud. Sølle ham der skal ofres

Thomas
19-05-2007, 14:19
Jeg vil hellere finde ud af hvordan sådan en ser ud. Sølle ham der skal ofres

Er er nogen slatne brugere herinde, der gerne vil ofre sig, så Smaakage og jeg kan teste, hvordan I smager? Bare send en PB!

Thomas
19-05-2007, 19:25
Ahahahhahahahhaha.. Ham, der har denne arto er godt nok blevet busted for vildt!

http://quick.holdthatpic.com/images/81060.jpg

Smaakage
19-05-2007, 19:38
Ahahahhahahahhaha.. Ham, der har denne arto er godt nok blevet busted for vildt!

Børneporno oven i købet. Få ham kastereret.... på gammeldags manér

PeterK
19-05-2007, 23:06
Prøv lige denne her guide, den er især sjov når man kommer til 5. punkt... :D

1: Gå ind på: http://maps.google.com

2: Klik på "get directions" (for oven)

3: Skriv "København" i det ene felt og "New York" i det andet

4: Tryk på "get directions" knappen til højre

5: Under punkt 57....

Thomas
20-05-2007, 00:37
Hahahhaha..

"Svøm tværs over Atlanterhavet - 5,572 km"

..barnemad!

Dines
20-05-2007, 09:31
Tillykke Kenny N. Desværre fik du ikke den bedste gave af dem alle, nemlig sejr til United i cuppen.

KennyN
20-05-2007, 09:50
Tillykke Kenny N. Desværre fik du ikke den bedste gave af dem alle, nemlig sejr til United i cuppen.

Tak.. Ja desværre ku' United ikke give mig FA-Cup trofæet i gave..

Dahlmann
21-05-2007, 22:33
der skulle vel ikke lige være nogen som lå inde med billedet af thierry henry som skal forestille en parodi på filmen gone in 60 seconds???

det er hvor henry er på forsiden og så står der gone in 60 days, og så ser man også wenger står og grimmer sig...

Smaakage
24-05-2007, 08:49
SÅDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skal kun op i mundtlig Afsætning og skriftlig dansk og matematik til årsprøverne.
SUPER! :D:juhuuuu: :juhuuuu: "Rocking" "Rocking"

Casper
25-05-2007, 01:20
netop vendt hjem fra diskodasko i dubai... må sige at det er et nice gå i byen sted!!! bartenderne er proffer til det de laver og ikke som i CPH med centilitermål osv.!

Derudover, så er Emirates´s stewardesser ret nice :) (mødte tpar stykker her i aften)

Juel
25-05-2007, 11:33
SÅDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skal kun op i mundtlig Afsætning og skriftlig dansk og matematik til årsprøverne.
SUPER! :D:juhuuuu: :juhuuuu: "Rocking" "Rocking"

Jeg skal op i Mundtlig afsætning og engelsk + skriftelig matematik og dansk.

Vi afsluttede Samfundsfag i år, og da vi ikke skal op i det kopierer de bare årskarakteren over på eksamensbeviset! Et super dejligt 10-tal! :juhuuuu:
Så nu står der 2 10-taller på eksamensbeviset! (Fik 10 i grundforløbseksamen)

Smaakage
25-05-2007, 11:43
Jeg skal op i Mundtlig afsætning og engelsk + skriftelig matematik og dansk.

Vi afsluttede Samfundsfag i år, og da vi ikke skal op i det kopierer de bare årskarakteren over på eksamensbeviset! Et super dejligt 10-tal! :juhuuuu:
Så nu står der 2 10-taller på eksamensbeviset! (Fik 10 i grundforløbseksamen)

Fandt også lige ud af at vi også skal op i virksomhedsøkonomi. Kunne være jeg skulle have hørt efter.
Vi slap også for samfundsfag. Der fik jeg 7 i, ganske udemærket. Og ved egentligt ikke hvad jeg fik for grundforløbet.

Men hul i det. Sidste skoledag idag(!!!!!!!!) Og skal være så stang bacardi til ROck Party i Frederikshavn i aften og imorgen aften!!! YIIIHAR

Dines
25-05-2007, 14:40
Feeeedt! Jeg skal først i skole tirsdag, og der er det er den nemmeste dag hele ugen. :P

Thomas
25-05-2007, 15:50
Feeeedt! Jeg skal først i skole tirsdag, og der er det er den nemmeste dag hele ugen. :P

Det skal vi alle. Der er jo pinseferie.. :juhuuuu:

Dines
25-05-2007, 19:41
Ja. I denne uge havde vi sådan en A-uge, hvor emnet var motion. Det var sgu okay. Den første dag var lidt hård. Ud og gå 20 km. Mine fødder var godt smadret, da jeg atter kom hjem. (som den sidste, sammen med 5 piger. Hehe) :D

Om tirsdagen skulle vi lave orienterings løb, og derefter svømning. Det første var ikke så sjovt. Det var koldt, og jeg orkede ikke at løbe efter de poster ude i en skov. Derfor gik jeg! :)

I foregårs var jeg så ude og ro i kano, og hold da op, hvor var det dog nice. Det er hårdt, men en fed fornemmelse, når man styrer en båd. Jeg styrer til roning! ;) :D

I går var jeg så ude og spille tennis, og det var sgu sjovt. Den sport er jeg god til. Senere på dagen skulle vi så se en film omkring en mand der spiste burger 3 gange om dagen i en måned. Nogle af jer har nok set den?

I dag var så højdepunktet. (troede jeg). ;)
Kickboksning med landstræneren til at lære os om sparkene og teknikerne. Men men men. Det var da noget af det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. Sveden piblede af mig, og jeg tror at jeg fik laver på dagen omkring 50 til 100 armbøjninger. Og træneren var herre hård, hvis man ikke kunne øvelserne godt nok. Sindsygt man!
Ham træneren sagde iøvrigt, at han har Anders Mathesen (komikeren) og han tidligere har haft Tobias Grahn før han rejste til Spanien.

Det var lidt om min uge. :D

Thomas
25-05-2007, 21:11
I går var jeg så ude og spille tennis, og det var sgu sjovt. Den sport er jeg god til. Senere på dagen skulle vi så se en film omkring en mand der spiste burger 3 gange om dagen i en måned. Nogle af jer har nok set den?

Super Size Me?

Dines
25-05-2007, 21:48
Ja, præcis den. :) Har du set den?

Thomas
25-05-2007, 21:51
Ja, præcis den. :) Har du set den?

Nej, men jeg skal selv på McD og æde for en vens penge på mandag! "Rocking" Det var en del af væddemålet om, hvem, der vandt Premier League.

Han holdte på Chelsea.. pfff.. Hvor naiv er han lige? :confused: :juhuuuu: :juhuuuu:

Bugge
26-05-2007, 00:36
Ja sikke en tard, Chelsea har jo aldrig været i nærheden af mesterskabet :D

Thomas
26-05-2007, 11:53
Godt ramt, Dines! :skaaal:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article302581.ece

:p

Dines
26-05-2007, 11:56
Jo tak Thomas. :D

Casper
26-05-2007, 12:31
Min dag i dag:
10:00 vågne op
11:00 hos barberen og få studset skægget (30 kr!!!)
11:30 på stranden... :)
15:00 Køre i hen i en Lexus og drikke te på verdens fineste hotel
17:00 Hen og shoppe i verdens 3. største storcenter
20:00 Drikke en lækker cocktail på hotellets tagbar
21:00 En lækker middag et sted i byen
23:00 Drikke en lækker cocktail igen.. måske igen på hotellet?
og så ellers se om der sker noget i byen i dag :)

I luv Dubai :D

SantasLittleHelper
26-05-2007, 12:49
Min dag i dag:

Min dag i dag:
7.45 Vågne op
8.00 Drikke kaffe
8.15 Gå med hunden
8.45 Checke OT.dk for nyheder
8.46 Skrive projekt
14.00 KARNEVAL \o/ DRUK DRUK, FISSE, DRUK, klæde mig ud og skabe mig åndsvagt, DRUK.

I luv Aalborg

JakobR
26-05-2007, 13:54
Min dag i dag:

Du betaler simpelthen penge for at blive barberet? Det er da en mand med klasse haha :D

Sivebæk
26-05-2007, 14:04
Manden skal da se lidt ordentlig ud, når han skal drikke te med sine fine venner. Og 30 kr. er jo ikke det vilde.
Jeg vil også til Dubai :(

Flax_Generous
26-05-2007, 14:34
Min dag i dag:

Damn... Det lyder fantastisk godt. Det regner hos mig og her lugter af våd hund og alkohol.

Thomas
26-05-2007, 17:19
Så får I også min dag i dag.

06:00 - Jeg står op og er rigtig frisk, men ser på klokken og går i seng igen.
10:00 - Står op og er MØGTRÆT, men tager ind i byen og køber tøj. Yihar.
12:00 - Til fødselsdag ved min onkel
16:30 - Hjem
17:18 - Skriver dette indlæg
20:00 - Fodbold
22:00 - Fest
05:00 - Hjem

Dines
26-05-2007, 17:32
Min dag:

10:00 - Står op og går ned og spiser morgenmad. Derefter ser jeg lige lidt dvd fra Treble sæsonen. ;)
11:00 - Gå lige med hund, og slapper derefter af i et par timer.
13:00 - Tager i Lyngby og køber et par Diesel shorts.
15:00 - Spiller fodbold med en kammerat.
16:00 - Ser lige lidt af Giroen.
17:30 - Skriver dette indlæg
19:00 - Fodbold. Real - Deportivo. Ser lige bagefter, om jeg orker Barca kampen.
21:00 - Ellers står den på en film der hedder München.
23:00 - Går nok i seng.

Thomas
26-05-2007, 17:39
180 minutters skolegang, så er det bare slut med skolen i et par måneder. :devilll:

Martinsen
26-05-2007, 17:42
12:00-står jeg op... ved ikke lige hvad der skete for den morgenskraber

13:30- kombineret frokost og morgenmad ;)

14:00- formel 1 kvalifikation til Monacos grand prix, og hvilken en af slagsen"Rocking"

15:00-FM

18:00-???? står den først på flæskesteg:InLove og derefter lidt pilsner inden der er karaoke på den lokale spritter kro :D

Tojebe
26-05-2007, 19:05
Min dag:

11.45 Står op.

11.45-14.30 Slapper af

14.30 Morgenmad

14.30-20.30 Slapper af

20.30-??.?? Fest

En dejlig aktiv dag fra min side. Dem skal der jo goså være plads til :D

Casper
26-05-2007, 21:16
180 minutters skolegang, så er det bare slut med skolen i et par måneder. :devilll:

nææh du.,..du skal med det samme i gang med en gymnasiel uddannelse til august samtidig med aftenskole. :rant:

Thomas
26-05-2007, 22:52
nææh du.,..du skal med det samme i gang med en gymnasiel uddannelse til august samtidig med aftenskole. :rant:

Par måneder = ca. 2 måneder ;) Skal du på aftenskole? :devilll:

JakobR
27-05-2007, 00:59
Par måneder = ca. 2 måneder ;) Skal du på aftenskole? :devilll:

Det skal dem på Vuc jo :D

Djørup
27-05-2007, 03:39
KaptajnKjær, buy the ticket take the ride! sådan.. ægte HunterS. Thompson stil ;)

Dahlmann
27-05-2007, 11:50
Det skal dem på Vuc jo :D

Voksne Uden Chancer... :D

det er meget sigende om dem der går der... :juhuuuu:

Casper
27-05-2007, 18:50
27. maj 2007 som Casper Heiselberg:
9:00 stå op med lidt tømmermænd fra baren i går...
10:00 alt pakket sammen
11:00 Køre i en lækker Lexus ud til stranden
15:00 Tage en taxa fra stranden hen til badelandet
17:00 tage hjem fra badelandet og ligge ved poolen i en times tid
18:00 Tage et lækkert bad i hotellets spa med lidt massage
19:00 Spise på byens bedste italienske restaurant, som tilfældigvis ligger på hotellet
20:49 sidder her i hotellobbyen og venter på at tage ud i lufthavnen...

Ses i Danmark :) bliver ufedt at vende hjem :D

Thomas
27-05-2007, 18:54
Haha.. Hans Pilgaard har humor. Så I lige Godaften Danmark? :D

Holmskov
27-05-2007, 18:59
Uhuuuuuu. Anders Hansen har lige vundet en af de største turneringer på Europa-touren.

Og ham slog jeg i tidernes morgen. Han er garanteret rygende misundelig på min karriere i dag. ;)

Martinsen
27-05-2007, 19:18
Haha.. Hans Pilgaard har humor. Så I lige Godaften Danmark? :D

nej fortæl, fortæl??

Thomas
27-05-2007, 19:21
nej fortæl, fortæl??

Kan ikke lige huske det præcist, men han sagde bare noget i retningen af "Farvel, og så ses vi igen i 'hvem vil være millionær' - jeg kan vidst lige nå at smutte hen i studiet" i mens han kiggede på hans ur :devilll: og så flækkede han af grin, da kameraet var på vej væk.. :lolol:

Thomas
27-05-2007, 20:31
Hvad sker der lige for 'hvem vil være millionær'? Der har været to par oppe indtil videre, og begge par har kun fået 5.000 med sig hjem... :O

Boock
27-05-2007, 21:21
@Boock; Måske skal du give albumet endnu længere tid, hvis Linkin Park er et af dine farvoritbands. Da Metallica udkom med deres Black Album for snart 100 år siden, havde jeg virkelig glædet mig i et års tid, og jeg blev megaskuffet, da stilen var ændret til det meget mere bløde og populære. Sidenhen kom jeg til at holde af albumet, men det tog tid og jeg er aldrig blevet så vild med det, som fx And Justice for All albumet.

Linkin Park er også rigtig fed musik, og for mit vedkommende glæder jeg mig til at høre i hvilken retning, de nu har bevæget sig.

Fra d. 6 maj og til i dag, har albummet kørt på fuld knald. Har først lige nu sat noget andet musik på...
Du havde ret! :)

Baunie
28-05-2007, 00:51
Voksne Uden Chancer... :D

det er meget sigende om dem der går der... :juhuuuu:

Hov, hov. Jeg har da taget et enkeltfag på VUC for bare at få tiden til at gå, mens jeg ventede på at kunne søge ind på Djh.

Og nåh ja, jeg kom ind med et snit på 10,5. To gange 11 og to gange 10, slå den ;)

Dines
28-05-2007, 11:10
Hvad sker der lige for 'hvem vil være millionær'? Der har været to par oppe indtil videre, og begge par har kun fået 5.000 med sig hjem... :O

Jeg så engang en, der ikke kunne svare på hvad Danmarks landstræner hedder. Det er godt nok dårligt! ;)

United DK
28-05-2007, 11:44
Jeg så engang en, der ikke kunne svare på hvad Danmarks landstræner hedder. Det er godt nok dårligt! ;)

HAHA!

Det må være én af dem der, der siger: "Fodbold er et åndsvagt spil, hvor 22 mænd løber rundt efter en bold."

:rolleyes:

Smaakage
28-05-2007, 11:47
HAHA!

Det må være én af dem der, der siger: "Fodbold er et åndsvagt spil, hvor 22 mænd løber rundt efter en bold."

... og sparker den væk igen lige så snart de får den

Men hvis ikke man følger med i fodbold, så vil man heller ikke vide hvem landstræneren er. Jeg har ingen ide om hvad landstræneren i ishockey hedder, for jeg følger ikke med i det

SantasLittleHelper
28-05-2007, 12:16
... og sparker den væk igen lige så snart de får den

Men hvis ikke man følger med i fodbold, så vil man heller ikke vide hvem landstræneren er. Jeg har ingen ide om hvad landstræneren i ishockey hedder, for jeg følger ikke med i det
Jeg følger lidt med i Ishockey, og jeg aner stadig ikke hvad han hedder.. Men han er vist amerikaner...

Martinsen
28-05-2007, 12:19
Jeg følger lidt med i Ishockey, og jeg aner stadig ikke hvad han hedder.. Men han er vist amerikaner...

Mike Serrant mener jeg han hedder...

United DK
28-05-2007, 12:20

Han hedder i hvertfald Mike Sirant, men jeg kan ikke lige huske, om han kommer fra USA eller Canada, men han er i hvertfald derovre fra.

SantasLittleHelper
28-05-2007, 12:25
HAHA!

Jeg tror seriøst at det er den samme dybt åndsvage person der har opfundet alle de der latterlige "ordsprog"... I samme kategori som "Det er ikke størrelsen, men gørelsen" eller "Rigtige mænd vejer over 100 kilo". Ergo må det være en læskefed mand med en lille pik der ikke aner hvad fodbold handler om.. Og så er han sikkert Liverpool fan..

Casper
29-05-2007, 20:41
Handler om at være moden nok til at håndtere en skraber. Sådan.

Michael
29-05-2007, 20:44
Handler om at være moden nok til at håndtere en skraber. Sådan.

Eller have råd til at købe en ordentlig maskine.. ;)

Nå men det er vel ikke formålet med denne tråd!!

Casper
29-05-2007, 20:54
Eller have råd til at købe en ordentlig maskine.. ;)

Det dig der piver over at vælge mellem et nyt tv eller en tur til Dubai.... Jeg har begge "Rocking"

Michael
29-05-2007, 21:02
Ja det ville heller ikke være et problem for et år siden hvor havde fuldtidsarbejde og boede hjemme hos MOAR OG FAR!! :D

MUDDERKASTNING blandt admins!! RYD FORSIDEN!! Interne problemer på Oldtrafford.dk!!! :D

Benzet
30-05-2007, 10:39
Kiearan Richardsons bror, Charlie Richardson, skal være med i reality serien Big Brother.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=20007

SantasLittleHelper
30-05-2007, 11:01
Kiearan Richardsons bror, Charlie Richardson, skal være med i reality serien Big Brother.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=20007 Oh my GOD er der flere af dem!? Der røg min dag lige en tur i toilettet...

Thomas
30-05-2007, 16:02
JAAAAH! Det var den sidste almindelige skoledag!! I morgen skal der bare drikkes fra morgenstunden af! Wuuuuhuuu!!

Dines
30-05-2007, 18:27
Jeg har fået lov til at "pjekke" på fredag, da det er 9'endes sidste skoledag. Seriøst hvor jeg hader, at blive smidt i vandet...

Alex
30-05-2007, 20:47
Dines det er eddermame dårlig stil! -Hvad sker der? ;)

Du kan da ikke blive væk fra den eneste dag på året hvor der er lagt op til at 9.-klasserne skal have lidt sjov! :)

Dines
30-05-2007, 20:52
Jeg har været der hvert år, og det samme sker gang på gang. Det eneste jeg synes er fedt, er der revú, mens det er ubehageligt at få barberskum, og blive smidt i en balje med klamt vandt, som ødelægger dine sko. :/

warming
30-05-2007, 21:08
Jeg har været der hvert år, og det samme sker gang på gang. Det eneste jeg synes er fedt, er der revú, mens det er ubehageligt at få barberskum, og blive smidt i en balje med klamt vandt, som ødelægger dine sko. :/

- Been there, done that :D

Så gælder det jo bare om at være forberedet og have alt det tøj på som kan klare det ;)
Du vil glæde dig til du selv har sidste skoledag og nyde at få lov at stå på den 'anden side' :D

Smaakage
30-05-2007, 21:19
Jeg har fået lov til at "pjekke" på fredag, da det er 9'endes sidste skoledag. Seriøst hvor jeg hader, at blive smidt i vandet...

Så husker du lige når du går ud at du ikke sprøjter med vand eller gør noget andet. Man må yde for at kunne nyde. Løbeskoene på, og afsted i skole! Det er 9. klassernes dag, giv dem den og glæd dig til din egen. Tro mig, du vil også nyde det

JakobR
30-05-2007, 21:20
Har sidste skoledag fredag. Skal egentlig bare drikke hjernen ud og køre i karuseller i legoland haha :D

Benzet
31-05-2007, 00:49
Oh my GOD er der flere af dem!? Der røg min dag lige en tur i toilettet...

Flere af Big Brother serierne eller flere Richardsons? ;)

SantasLittleHelper
31-05-2007, 07:53
Hvad sker der lige for at den her klamme so er blevet månedens side 9 pige? Hun må fanme være gået på omgang inde på redaktionen...

http://web.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570

Fy for satan! Man skal da ikke længere tilbage end søndag for at finde en der er hammerlækker...

Damien
31-05-2007, 17:41
:D Hvis i sidder og keder jer der hjemme kunne i jo passende læse med her..
http://liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=10&st=0&sk=t&sd=a

Kofoed
31-05-2007, 19:36

nu må du komme ind i kampen.. som du nok vil finde ud af så er den sidste skoledag en af de største dage i dit unge liv..(medmindre du elsker skolen og ikke vil videre).. du skal da helt klart møde op og være med til at gøre deres dag lige det sjovere og du vil finde ud af hvor stort det er når du selv skal ud..

Smaakage
31-05-2007, 19:38
Hvad sker der lige for at den her klamme so er blevet månedens side 9 pige? Hun må fanme være gået på omgang inde på redaktionen...

http://web.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570

Fy for satan! Man skal da ikke længere tilbage end søndag for at finde en der er hammerlækker...

Næste gang holder du lige dem der for dig selv. Jeg havde lige så god smag i munden

Smaakage
31-05-2007, 19:41
:D Hvis i sidder og keder jer der hjemme kunne i jo passende læse med her..
http://liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=10&st=0&sk=t&sd=a

Det gav i hvert fald lige mig et smil på. Så må de gerne beholde Voronin (Super angrebspar med Bellamy... Championships farligste, uden tvivl).
Deres Lukas tror jeg dog godt kunne gå hen at blive god, men de var 19 point efter os denne sæson, de skal jo nærmest gå Chelsea-style for at kunne have en chance.... Selvom de var den eneste udfordrer til Chelsea sidste sæson....:lolol:

Dines
31-05-2007, 19:43
Jeg tror ikke ligefrem, at det gør 9'enes dag sjovere og bedre, at én 7 klasse ikke er der, fordi han bare gerne vil undgå at blive forkølet og hoste resten af weekenden, og samtidig ødelægge ens sko. Jeg har intet problem med at komme til deres revú, men det er at blive sprøjtet til med vand og barberskum, jeg ikke bryder mig om.

Smaakage
31-05-2007, 19:47
Jeg tror ikke ligefrem, at det gør 9'enes dag sjovere og bedre, at én 7 klasse ikke er der, fordi han bare gerne vil undgå at blive forkølet og hoste resten af weekenden, og samtidig ødelægge ens sko. Jeg har intet problem med at komme til deres revú, men det er at blive sprøjtet til med vand og barberskum, jeg ikke bryder mig om.

Hvis du er på listen har det da. Men det har da også noget med ens egen indstilling at gøre. Ligemeget hvad dit svar bliver på dette, så skal der da ikke være nogen tvivl om at når du står med geværet i hånden og skal have den fedeste dag længe, så vil du også gerne at folk møder op og hjælper med det. Det mener jeg i hvert fald. Du må bruge de 8 år på at blive sprøjtet til med vand KUN for at kunne gøre det selv når du går ud. Det er den eneste chance du har, og 9. klasserne i år har. Brug den

Dines
31-05-2007, 19:53
Du har ret, og jeg har også besluttet mig for at stille op. Dog er jeg ikke den, der er mest inde i vand og skumkampen.

Smaakage
31-05-2007, 19:55
Du har ret, og jeg har også besluttet mig for at stille op. Dog er jeg ikke den, der er mest inde i vand og skumkampen.

Intet pres her fra ;)
Løbeskoene på og hold dig på afstand, så kan det ikke gå helt galt :D

Kofoed
31-05-2007, 20:39
Tilfældig Scouser: Jeg er 120% enig! jeg er bange for at det bliver trenden at ligne chelsea på transferområdet. United har jo (allerede) brugt lidt over 500 mio kroner på tre spillere havde det været for 5 år siden, var folk blevet rystede og United ville miste en masse respekt, men det er som om at det er blevet mere iorden at gøre det. jeg synes personligt at det er en skam at købe sig til succes, men okay, de blev mestre i år med kun en enkelt signing. jeg håber at det går galt for United i næste sæson, for jeg mener ikke at man skal bruge så mange penge på transfer. Det er jo nok heller ikk deres sidste signing, i denne sommer.

Hold kæft en klaphat.. at vi køber os til succes er da en latterlig udtallelse at komme med.. jeg mener bestemt ikke at vi køber os til succes.. det er jo ikke fordi vi går ud og køber 3 stjernespillere(endnu), udover hargo.. Nani og anderson er jo to meget unge spillere som først skal vænne sig til ligaen og anderson kendte mange ikke før igår og jeg tror på det nok skal gå godt med de to men det kan også sagtens gå galt for en af dem..

Kofoed
31-05-2007, 21:20

det er også helt fair.. så kan du lade de små stå og tage imod karamellerne og de hundredevis af liter vand/skum der følger med en karamel..:devilll:

SantasLittleHelper
31-05-2007, 21:37
Hvorfor er der ikke noget i fjernsynet i dag? Er lige vågnet, og jeg keder mig så meget at jeg tænker på at tage et spil FM07 for at se hvor gode Nani og Anderson er der i, hehe...

Flax_Generous
31-05-2007, 21:40
Hold kæft en klaphat.. at vi køber os til succes er da en latterlig udtallelse at komme med.. jeg mener bestemt ikke at vi køber os til succes.. det er jo ikke fordi vi går ud og køber 3 stjernespillere(endnu), udover hargo.. Nani og anderson er jo to meget unge spillere som først skal vænne sig til ligaen og anderson kendte mange ikke før igår og jeg tror på det nok skal gå godt med de to men det kan også sagtens gå galt for en af dem..
Lad os kigge på Liverpools transferstatistik (http://sport.independent.co.uk/football/european/article2581120.ece) de seneste par år:
2004-05
Liverpool's major signings:
Josemi, Malaga, £2m
Garcia, Barcelona, £6m
Alonso, Real Sociedad, £10.5m
Morientes, Real Madrid, £6.3m
Total expenditure: £26m
Tot income from player sales: £11m
Net spending: £15m

Net spending for 2004-05
Chelsea £91m
Man Utd £26m
Arsenal £800,000 profit

Chelsea brugte ufattelig mange penge. United på 2. pladsen rimelig foran Liverpool hvad angår spillerindkøb.

2005-06
Reina, Villarreal, £6m
Mark Gonzalez, Albacete, £4.5m
Mohamed Sissoko, Valencia, £5.6m
Peter Crouch, Southampton, £7m
Daniel Agger, Brondby, £5.8m
Total expenditure: £30m
Total income from player sales: £12m
Net spending: £18m

Net spending for 2005-06
Chelsea £35m
Man Utd £14m
Arsenal £10m

Liverpool brugte flere penge end United - men Chelsea igen i særklasse.

2006-07
Bellamy, Blackburn, £6m
Pennant, Birmingham, £6.7m
Kuyt, Feyenoord, £9m
Arbeloa, Deportivo, £2.6m
Mascherano, West Ham, £1.5m
Total expenditure: £29m
Total income from player sales: £16m
Net spending: £13m

Net spending for 2006-07
Chelsea £39m
Man Utd £4m
Arsenal £4m profit

Liverpool brugte klart mere end United - og Chelsea suverænt mere end alle andre.

Altså:
I de 3 seneste år - Mourinho- og Benitez-årene, den nye æra i engelsk fodbold - har Liverpool altså brugt lidt flere penge på nye spillerede end United. Jeg vil samtidig vove at påstå, at vi har fået mere ud af pengene.
Samtidig kommer Uniteds forbrug i år sandsynligvis ikke op på Chelseas £35-90m, når man tænker på hvor lidt vi brugte sidste år og Hargreaves' transfersum sandsynligvis hører til dér og vi nok også sælger et par spillere.

Holmskov
31-05-2007, 22:09
Lad os kigge på Liverpools transferstatistik (http://sport.independent.co.uk/football/european/article2581120.ece) de seneste par år:
2004-05
Josemi, Malaga, £2m
Garcia, Barcelona, £6m
Total expenditure: £26m
Tot income from player sales: £11m
Net spending: £15m

Net spending for 2004-05
Chelsea £91m
Man Utd £26m
Arsenal £800,000 profit

Chelsea brugte ufattelig mange penge. United på 2. pladsen rimelig foran Liverpool hvad angår spillerindkøb.

2005-06
Reina, Villarreal, £6m
Daniel Agger, Brondby, £5.8m
Total expenditure: £30m
Total income from player sales: £12m
Net spending: £18m

Net spending for 2005-06
Chelsea £35m
Man Utd £14m
Arsenal £10m

Liverpool brugte flere penge end United - men Chelsea igen i særklasse.

2006-07
Bellamy, Blackburn, £6m
Kuyt, Feyenoord, £9m
Total income from player sales: £16m
Net spending: £13m

Net spending for 2006-07
Chelsea £39m
Man Utd £4m
Arsenal £4m profit

Liverpool brugte klart mere end United - og Chelsea suverænt mere end alle andre.

Altså:
I de 3 seneste år - Mourinho- og Benitez-årene, den nye æra i engelsk fodbold - har Liverpool altså brugt lidt flere penge på nye spillerede end United. Jeg vil samtidig vove at påstå, at vi har fået mere ud af pengene.
Samtidig kommer Uniteds forbrug i år sandsynligvis ikke op på Chelseas £35-90m, når man tænker på hvor lidt vi brugte sidste år og Hargreaves' transfersum sandsynligvis hører til dér og vi nok også sælger et par spillere.

De ved jo ikke bedre for pokker. De er desperate efter PL succes. Så lad dem da bare deres misundelige væsener tager over i deres jagt på succes.

De er jo overbeviste om at være vores helt store konkurrenter næste sæson, men jeg har svært ved at se de kan hente 21 point på en sæson. Specielt med deres overvurderede Gerrard og Carragher, og specielt med vores ny-indkøb.

warming
31-05-2007, 22:13
Det sjove er også bare, at de køber tyve tusind marginalspillere i stedet for at købe nogle der kan forstærke holdet. Hver sæson har de købt 4-5 spillere som hver for sig ikke har været vanvittigt dyre, men tilsammen bliver det jo en slags penge.
Der er jo ingen scousere, der kunne gå direkte ind i vores start XI som det ser ud nu.
- Det kan jeg faktisk ret godt lide :D

United DK
31-05-2007, 22:18
Det er jo ikke nogen hemmelighed, at Liverpools fans er så bitre over, at de ikke har vundet mesterskabet i 17 år, og selvom de stadig er Englands mest vindende klub gennem tiderne, så lyder det mere og mere hult, når man ikke har vundet mesterskabet, siden lande som Vesttyskland, Tjekkoslovakiet og Sovietunionen stadig eksisterede.

Michael
31-05-2007, 22:22
Haha United DK du har måske skrevet årets indlæg. Kæft en fed påmindelse om hvor længe siden der er! :D

morten k
31-05-2007, 22:36
Intet pres her fra ;)
Løbeskoene på og hold dig på afstand, så kan det ikke gå helt galt :D

En enkelt vandkanon med vand fra sildeglas plejer også at sætte fut i festen.
Go DINES!

Don Kafai
31-05-2007, 22:44
2006-07
Bellamy, Blackburn, £6m
Kuyt, Feyenoord, £9m

Masherano koster altså meget mere end 15 mio kr. Han koster nærmere de 150 mio kr.

Lad mig opstille det på den anden måde..... Jeg fremstiller 2 pakkeløsninger som koster ca. lige meget og så er det op til den enkelte at vurdere hvilken pakke man vil have:

PAKKE 1
Garcia, Barcelona, £6m
Mascherano, West Ham, £9.5m
Bellamy, Blackburn, £6m
Kuyt, Feyenoord, £9m

PAKKE 2
Carrick, £16m
Nani, £12m
Anderson, £15m
Hargreaves, £17m

Den er ikke så svær igen vel? (Ved godt vi ikke har set 75% af PAKKE 2 i aktion endnu, men stadig...)
Det handler ikke om hvem der har pengene, det handler om hvordan man bruger dem. Jeg ser United som det næstbedste hold i England af topholdene til at købe kvalitet for pengene, kun overgået af Arsenal som man virkelig må tage hatten af for.

snegl
31-05-2007, 22:57
Du er en vis mand skyj89.. Jeg er som regel enig i næsten alt du skriver

Dog mener jeg Arsenal har købt for mange unge spillere ind i denne sæson. De mangler noget erfarenhed som Henry også er ude at sige

rocatis
31-05-2007, 23:10
Det er jo ikke nogen hemmelighed, at Liverpools fans er så bitre over, at de ikke har vundet mesterskabet i 17 år, og selvom de stadig er Englands mest vindende klub gennem tiderne, så lyder det mere og mere hult, når man ikke har vundet mesterskabet, siden lande som Vesttyskland, Tjekkoslovakiet og Sovietunionen stadig eksisterede.

Haha KONGE indlæg...!

Rafa86
31-05-2007, 23:14
Nøj hvor er de misunderlige inde på Liverpools forum.

De sammenligner Anderson og Nani med deres Sinama Pongolle og Le Tallec.

Yderligere sammenligner de Anderson med deres nykøbte Lucas (og self mener de, at Lucas er 100000 gange bedre end Anderson)..

Hehe.. Når man ikke vinder mesterskaber og er misundelig på os, så skal sådanne udtagelser jo komme :D

Tojebe
31-05-2007, 23:16
Haha scouserne er godt nok lidt bitre:

Tilfældig scouser: men måske satser de på deres sædvanlige held mht. skader, desuden får de vidst også Pique hjem, så må vi se hvad han duer til.

Held?? er det held at få skadet halvdelen af holdet frem mod Cl-semifinaler og sæson aflsutningen? Vi var heldig i resten af sæsonen men vi fik skaderne på det absolut værste tidspunkt.

Tilfældig scouser: Men det overrasker mig, at de endnu ikke har købt ind til forsvaret som for alvor kommer på prøve, hvis man vil benytte sig af de 2 nyindkøb sammen med Rooney og C. Ronaldo.

Det var da kun da vi fik alle vores faste forsvarere skadede på samme tdi det begyndte at knibe, men det gør det vel i alle klubber hvis de fire faste ryger??? Ellers synes jeg sgu ikke der var en finger at sætte på forsvaret i sæsonen

Tilfældig scouser: I mellemtiden har vi sikret os Lucas Leiva, der af mange kendere, betegnes som betydeligt bedre end Anderson, sååååå.... Jeg siger ikke at de ikke kan ende med at blive de næste 'fake Ronaldos', men lad dem lige vise de kan noget i engelsk bold, inden vi siger om de er superspillere....

Hvem fanden er Lucas? :confused: Bare sådan af ren nysgerrighed.

Du er genial United DK! haha

Don Kafai
31-05-2007, 23:31
Dog mener jeg Arsenal har købt for mange unge spillere ind i denne sæson. De mangler noget erfarenhed som Henry også er ude at sige

Enig, det ser ud som om de har overdrevet lidt mht. at udvikle egne talenter. Men ser dem nu stadig som en outsider til næste års PL, for i blandt de mange unge spillere er der mange der kan betegnes som klassespiller. fx deres 2 unge backer, Eboue og Clichy. Clichy har for alvor slået igennem i år, og kan love for ingen i Arsenal savner Ashley Cole. Fabregas er et vidunderbarn som støber den ene assist efter den anden på midten, og i en alder af 19 år er han imo Arsenals vigtigste spiller. Så man kan sige at Arsenal har satses langsigtet på de unge spillere, og det de har måtte opgive er at kæmpe med om en PL titel i 2-3 år, men kan de unge for alvor vise storspil næste år, og de rutinerede kræfter som Toure og Gallas holde skansen i forsvaret, så er de bestemt et hold man skal tage seriøst.

Som fodnote vil jeg også vove at påsta at Thierry Henry er en mand der, forudset han bliver og rammer sin topform igen, er PLs bedste angriber og kan være forskellen på en fantastisk og en middelmådig sæson.

Men mange faktorer skal rammes før de kan spille med helt i toppen.

Liverpool_sucks
31-05-2007, 23:43

Yderligere sammenligner de Anderson med deres nykøbte Lucas (og self mener de, at Lucas er 100000 gange bedre end Anderson)..

Hehe.. Når man ikke vinder mesterskaber og er misundelig på os, så skal sådanne udtagelser jo komme :D

(lucas) han er god men ikke bedre end anderson, men nu skal vi ikke undervurdere, bare fordi vi har næsten en kopie af ronaldinho..lol..

jeg fandt en film om ham..
http://www.youtube.com/watch?v=EYqKzNlxclw&mode=related&search=

Casper
01-06-2007, 01:44

liverpool fans forstår at hype deres egne spillere....

Hvor mange gange har vi ikke hørt at de har sikret sig SPILLEREN?
Harry Kewell er det seneste eksempel på en fremragende spiller, som de ødelægger karriereren for...

Jeg kan stadig over Sean Dundee.... og Robbie Fowler..... :D

Dines
01-06-2007, 07:17
Jeg ser United som det næstbedste hold i England af topholdene til at købe kvalitet for pengene, kun overgået af Arsenal som man virkelig må tage hatten af for.

Arsenal er gode til, at de unge udlæninge de har på reserveholdet og ungdomsholdet, at få dem ind, og spille godt. Eboue, Fabregas og Clichy f.eks. Selvfølgelig skal man have unge på sit hold, og det har vi også, selvom det er dyre "køb" vi har lavet, som er og bliver på et tidspunkt blandt verdensbedste spillere. Men stadig synes jeg, at Arsenal har et for ungt hold. Vi ser iår. Slet ingen rutine, og det har kostet dem dyrt. Jeg synes det er modigt af Wenger, med at stille med ungdomshold i en Liga Cup finale, men hvis du vil vinde trofæer, og være med fremme til sjove, skal der flere rutinerede spillere på det hold.

snegl
01-06-2007, 13:22
Han ligner Christian Poulsen..
Men han ser da bedre ud end hvad de ellers har i skraldespanden

Tojebe
01-06-2007, 13:49
Så har man sgu haft sidste skoledag. Lidt mærkeligt at forlade det sted man har været på i 9 år. Men bliver nu også dejligt at kommer væk derfra hehe:D
Og så står den ellers bare på druk gennem hele weekenden:juhuuuu:

Dines
01-06-2007, 14:13
Jeg røg i vandet, og blev skummet helt til. Ikke sjovt, men somsagt sker det 1 gang om året, og så er det ikke så slemt.

Refstrup
01-06-2007, 14:56
Skulle du så give karameller til de små børn

Thomas
01-06-2007, 14:56

Sådan skal det siges :Bouncing: Liverpool har stadig ikke vundet PL i min levetid. Det er også dejligt at tænke på! :devill:

Thomas
01-06-2007, 15:01
Så har man sgu haft sidste skoledag. Lidt mærkeligt at forlade det sted man har været på i 9 år. Men bliver nu også dejligt at kommer væk derfra hehe:D
Og så står den ellers bare på druk gennem hele weekenden:juhuuuu:

Havde det præcist på samme måde, dog har jeg ikke været på en skole i 9 år, men 7 (0-6 kl.), 3 (7-9 kl.) og 1 (10 kl.) år. Det var mest underligt at forlade den klasse i 9. klasse, fordi jeg havde forandret mig så meget som person, og de personer er stadig nogen jeg ser i dag.

Selvom jeg kun har gået i 10 klasse et år (surprise), så var det en fed fest, hvor jeg fik vist mine skills på et dansegulv! :juhuuuu: .. måske lidt for meget.

Tojebe
01-06-2007, 15:06
Ja jeg kastede med karameller. Man blev jo stormet af alle de der små børn hehe.

Jeg har "heldigvis" haft en elendig besætning lærere i år og en knap så god klasse så de har gjort det lidt lettere at forlade skolen. Men kommer da til at savne nogle af de gamle klassekammerater fra min gamle klasse.

snegl
04-06-2007, 16:30
http://ekstrabladet.dk/archive/00256/Jimmy_Nielsen2_256222d.jpg
Er jeg den eneste der tror der står WANKERS bag Jimmy Nielsen?

Dines
04-06-2007, 18:22
Næh det ligner det da lidt. Ellers et fint skifte for Jimmy (casino) Nielsen, der nok gerne vil lidt væk for Aalborg, efter alle de år.

Martinsen
04-06-2007, 18:35
ja det ligner det sku lidt:D men mon ikke der står Walkers? mener deres stadion hedder Walkers Stadium

United DK
04-06-2007, 18:39
Der står helt sikkert Walkers, da det er navnet på firmaet, der sponsere Leicesters stadion.

Dahlmann
04-06-2007, 20:23
Ja jeg kastede med karameller. Man blev jo stormet af alle de der små børn hehe.

Jeg har "heldigvis" haft en elendig besætning lærere i år og en knap så god klasse så de har gjort det lidt lettere at forlade skolen. Men kommer da til at savne nogle af de gamle klassekammerater fra min gamle klasse.

på min sidste skoledag - sidste år - lagde jeg mærke til forskellen mellem folkeskole og efterskolen.... Thomas gav mig ret i det, så det er rigtigt nok... :D

Efterskole: "buhuuu snøft snøft jeg skal aldrig se jer mere. jeg kommer bare til at savne jer så meget... :'(."
Folkeskole: "PAAAAARTY!!!! JEG SKAL ALDRIG SE JER MERE!!!! YEEEEEES SIR!!!"

jeg valgte folkeskolen og havde et lidt dårligt år, men en fed sidste skoledag...:devill:

JakobR
04-06-2007, 23:24
Hader efterskole elever. Har mistet en del nære venner pga. det. Deriblandt en bedste ven. Ærgeligt. Jeg synes efterskoleelever bliver så "snobbet" når de starter der, som om kun efterskolen er god nok.

JakobR
05-06-2007, 15:32
Jeg står og skal ud at investere i en ny United trøje (brugt). Så tænkte om i ville give jeres mening til kende om mine tre kandidater ;)

http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/9899.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/9798.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/98992.jpg

Jeg hælder mest til den første :)

http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/cl.jpg

Hvis nogen ejer denne, i størrelse large/xl, og interesseret i at sælge. Så kan vi godt snakke :D

Lidt optimist er man da.

Martinsen
05-06-2007, 15:35
jeg ville helt klart vælge den første den er fed! hvor har du iøvrigt fundet dem henne???

Thomas
05-06-2007, 15:40
Hader efterskole elever. Har mistet en del nære venner pga. det. Deriblandt en bedste ven. Ærgeligt. Jeg synes efterskoleelever bliver så "snobbet" når de starter der, som om kun efterskolen er god nok.

Det passer heldigvis ikke ved mig og mine venner. Vi er fem drenge, der har kendt hinanden hele livet, og da de tre af dem tog på efterskole, så synes jeg stadig vi holdte kontakten. Næste år skal vi alle på gymnasiet! :juhuuuu:

rocatis
05-06-2007, 15:52
@ JakobR - Jeg har både den første og den sidste.. Ville helt klart vælge den første når du skal ud og købe nu.. Den er klart den fedeste af de 3..
Den tredje er ikke så køn og så er den lysegrøn på ærmerne og ved kraven.. Det er ikke så flot..
Ps. nej - jeg sælger ikke ;)

United DK
05-06-2007, 16:20
Jeg ville vælge den nederste, da det var den trøje vi havde på, i CL-finalen i 1999. Dog er den øverste heller ikke at kimse af.