PDA

Se fuld version : Ligegyldighedstråden

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

RasmusP
26-03-2008, 14:37
Min bærbare computer er gået i stykker. Den kan ikke tænde, og jeg har ikke taget backup.. Er der en måde jeg kan få alt det der ligger på harddisken ud af computeren?? Hjæælp...

rocatis
26-03-2008, 17:09
Min bærbare computer er gået i stykker. Den kan ikke tænde, og jeg har ikke taget backup.. Er der en måde jeg kan få alt det der ligger på harddisken ud af computeren?? Hjæælp...

Åben computeren og tag harddisken ud og køb en holder til den så du får en bærbar harddisk i stedet for.. Det gjorde jeg da min bærbare brød sammen.. Alt var tilgængeligt bagefter..

Thomas
26-03-2008, 18:15

Har du tændt for stikkontakten? ;) Plejer altid at hjælpe for mig..

RasmusP
26-03-2008, 20:34
Har du tændt for stikkontakten? ;) Plejer altid at hjælpe for mig..

Hehe. Ja, det har jeg prøvet :D
Men jeg tror jeg prøver rocatis's forslag.. Jeg snakkede også med HP, og de sagde at det kunne tage op til 6 uger at få det lavet. Og det kan jeg sgu ikke vente på, da jeg bruger den hele tiden i skolen, og også når jeg kommer hjem, til at lave lektier..

Et lille hint:
HUSK AT TAGE BACKUP PÅ ALT DET DU HAR PÅ DIN COMPUTER!!! ;)

Casper
26-03-2008, 20:38
7 arbejdsdage i april... mon ikke man lige kan klare det :D

Holmskov
26-03-2008, 20:40
7 arbejdsdage i april... mon ikke man lige kan klare det :D

Lyder ikke tosset. I står ikke og mangler en ekstra ??:)

Thomas
26-03-2008, 21:55
Se denne film, I vil IKKE fortryde det!
http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM&e

Sagen kort: En bøffelunge og sine forældre går en tur langs søen. Familien møder løver. Lille unge bliver angrebet af 6-7 løver og falder i vandet, i mens løverne har lavet en bunke på den. To krokodiller vil have en del af ungen. Løverne og krokodillerne laver tovtrækning med ungen. Løverne vinder. Bøffelmor og bøffelfar har hentet samtlige bøfler i hele verden. Fight Club begynder.
For at sige det på den nemme måde: Bøfler 1-0 Løver.

Kofoed
26-03-2008, 22:31
Se denne film, I vil IKKE fortryde det!
http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM&e

Sagen kort: En bøffelunge og sine forældre går en tur langs søen. Familien møder løver. Lille unge bliver angrebet af 6-7 løver og falder i vandet, i mens løverne har lavet en bunke på den. To krokodiller vil have en del af ungen. Løverne og krokodillerne laver tovtrækning med ungen. Løverne vinder. Bøffelmor og bøffelfar har hentet samtlige bøfler i hele verden. Fight Club begynder.
For at sige det på den nemme måde: Bøfler 1-0 Løver.

En af de bedste film jeg har set til dato.. den er seriøst fed.. så kan alt det animerede biograf-shit godt skride hjem, det her er live action.. det må ha været for vildt at sidde og optage det..

pølsemanden
27-03-2008, 12:51
Mærkligt løverne ikk bar sprang på menneskerne ,

Dines
27-03-2008, 14:40
Mærkligt løverne ikk bar sprang på menneskerne ,

De havde måske ikke set dem? Iøvrigt fed film, og coolt at den lille bøffel alligevel overlever! ;)

RasmusP
29-03-2008, 21:01
Jeg kom lige til at tænke: (hurra for det)
Når United flyver til udlandet og spiller kampe; lejer de så et fly, eller har de deres eget, eller hvordan foregår det??
-lidt pinligt at jeg som unitedfan ikke ved det ;)

Thomas
29-03-2008, 22:10
Til ære for Danielsen:

Don Kafai
29-03-2008, 22:12
Til ære for Danielsen:

[21:20] <ThomasV> Jeg gjorde satme noget sjovt i dag :D
[21:20] <ThomasV> Vil I høre? :D
[21:21] <Dahlmann> ja da
[21:21] <ThomasV> Det var på arbejdet i dag..
[21:22] <Dahlmann> arbejder du stadig henne ved "stella"?
[21:22] <ThomasV> Jeg arbejdede sammen med en jeg tidligere har været sammen med, Mette, og på et tidspunkt stod hun godt begravet i et par kasser..
[21:22] <ThomasV> Nej - Netto :D
[21:22] <Dahlmann> nååh ja det er rigtigt det fortalte du da om...
[21:22] <ThomasV> Så jeg tænkte "Jeg klapper hende sgu lige i måsen!" :D for det kan man da godt lige gøre.. bare sådan et lille kærligt et..
[21:23] <ThomasV> Det viste sig så at være en FORKERT person.. Hun arbejder der også, og er en virkelig lækker blondine.. Der stod jeg sådan lidt "Øhm. HEJ" :D
[21:23] <Dahlmann> haha
[21:23] <Dahlmann> hvad sagde hun til det...
[21:23] <Dahlmann> "5 minutter... mød mig ude bagved!!"
[21:24] <ThomasV> Men det var åbenbart dét der skulle til! For nu snakker vi helt vildt meget sammen, og vi holdte en lang frokost, hvor vi sad og snakkede om alt muligt.. hehe
[21:24] <ThomasV> Hun sagde noget i retningen af "Hva' så Thomas?", mens hun smilte :D
[21:24] <Dahlmann> haha nice...
[21:24] <Dahlmann> fedt... :D
[21:24] <Dahlmann> det er da bare sådan der skal scores fremover... ;)
[21:25] <ThomasV> Haha, åbenbart.. :D Jeg gad godt have set chefens ansigt, hvis han sad og så det på overvågningskamera. :D
[21:25] <Dahlmann> følg med i morgen når halvdelen af tønder gymnasium har oplevet mit nye scoretrick som jeg har lært af ThomasV :D

Hvis du løber tør for ideer med hende blondinen, kan du altid tage hende med ud og powershoppe:D

Thomas
29-03-2008, 22:15
Hvis du løber tør for ideer med hende blondinen, kan du altid tage hende med ud og powershoppe:D

Arrrrrrrrrrrh! Det var kun Danielsen, der måtte læse med! Vil du ikke være zzzød at slette den fra din quote? :D

Thomas
29-03-2008, 23:38
UnitedDK begynder garanteret snart at spamme den tråd, nu hvor han er fuld! :D

United DK
29-03-2008, 23:40
UnitedDK begynder garanteret snart at spamme den tråd, nu hvor han er fuld! :D

Jeg spammer inte, jeg er bare glad for at vi vandt 4-0. United er og bliver det bedste hoold i verden, og folk der ikke har samme holding, er nogle wankere!!!!

Bugge
30-03-2008, 12:44
Jeg spammer inte, jeg er bare glad for at vi vandt 4-0. United er og bliver det bedste hoold i verden, og folk der ikke har samme holding, er nogle wankere!!!!

Sandheden skal man høre fra børn og fulde mennesker!

Dines
30-03-2008, 12:54

Jeg håber du kan se, hvor dum du var at høre på, nu hvor du er blevet ædru igen :D

United DK
30-03-2008, 12:56
Jeg håber du kan se, hvor dum du var at høre på, nu hvor du er blevet ædru igen :D

Bortset fra lidt stavefejl, så er jeg faktisk meget enig med mit berusede jeg. :D

Kofoed
30-03-2008, 13:11

Den sætning var da den mest fornuftige han kom med igår.. Folk der ikke kan se at United er det bedste hold i verden er nogle wankere.. kan man være andet end enig..:p

Thomas
30-03-2008, 17:28
Sandheden skal man høre fra børn og fulde mennesker!

Nogen gange er det bedst at holde sandheden skjult.. Det kender jeg alt til :D men United DK sagde det nu meget præcist i går nat

Thomas
02-04-2008, 05:59
Nogle gange hader jeg medierne. Jeg så lige overskriften på en hjemmeside: "Paris Hilton slog hovedet under bytur".. Jeg slog da benet her i går, da jeg skulle gå op af trappen, men jeg synes ikke DET BLIVER NÆVNT!! :mad:

Jeg har ikke brug for at vide, at PH slog hovedet, og ingen har brug for at vide jeg slog benet i går, men hey, sådan er verdenen, og fra nu af får I en landsdækkende nyhedsdækning af mit liv, ligesom PH har!

KennyN
02-04-2008, 07:46
Nogle gange hader jeg medierne. Jeg så lige overskriften på en hjemmeside: "Paris Hilton slog hovedet under bytur".. Jeg slog da benet her i går, da jeg skulle gå op af trappen, men jeg synes ikke DET BLIVER NÆVNT!! :mad:

Jeg har ikke brug for at vide, at PH slog hovedet, og ingen har brug for at vide jeg slog benet i går, men hey, sådan er verdenen, og fra nu af får I en landsdækkende nyhedsdækning af mit liv, ligesom PH har!

Oh my God, hvor jeg ser frem til Thomas Vishoff tv og forskellige docu shows om livet som en Vishoff :lolol:
Men er helt enig med dig. Hvad fanden rager det os, og hvorfor skal avisern bruge tid på, at skrive om at nu har Paris købt pink neglelak eller hun har gjort det og det.. Så ser jeg sku hellere lidt god nyhedsdækning fra det jyske omkring TV. hehe

TrincoBoy
02-04-2008, 08:24

Fatter heller ikke de tager så'en historie op. Der er jo alligevel ikke noget hun kunne tage skade af deroppe....

Thomas
02-04-2008, 11:17
Dag 1. Været i skole, lavet dokumentarfilm, taget sol og nu sidder jeg her.

Spændende!! :D

JakobR
02-04-2008, 11:35

Hvor helved finder du sol henne...

Du er og bliver en playboy, Thomas :D

Bugge
02-04-2008, 12:01

Ska du nu til at føre forpeste vores tilværelse ved at føre dagbog herinde :D?

Danielsen
02-04-2008, 12:43
Ska du nu til at føre forpeste vores tilværelse ved at føre dagbog herinde :D?

NEJ!! Det skal han sgu ikke!! Det får vi nok af på mIRC ;)

pølsemanden
02-04-2008, 12:55
Er det casper, som werge interviewer

http://youtube.com/watch?v=gIfgEwL2QMo&feature=related :D

United DK
02-04-2008, 13:03
Er det casper, som werge interviewer

http://youtube.com/watch?v=gIfgEwL2QMo&feature=related :D

Ja, det er det.

Dines
02-04-2008, 14:24
Fedt endelig at kunne se det. Jeg kan huske sidste år, at jeg slog ind på kanalen og så Casper, men så sluttede indslaget og interviewet, så nu får jeg det endelig set. Jubiiii :)

Casper
02-04-2008, 20:35
Jeg kom lige til at tænke: (hurra for det)
Når United flyver til udlandet og spiller kampe; lejer de så et fly, eller har de deres eget, eller hvordan foregår det??
-lidt pinligt at jeg som unitedfan ikke ved det ;)

De chartrer et fly.
Normalt er det Monarch, som de benytter.

ChristianR
02-04-2008, 21:01

Men jeg ser hellere at de skriver når: "Paris Hilton går i byen i meget lidt tøj" Eller "Britney tabte toppen og havde igen ingen trusser på" end, når du gør det samme;)

Danielsen
03-04-2008, 12:53
Det her, er sgu dårlig reklame for klubben!!

http://news.sky.com/skynews/picture_gallery/picture_gallery/0,,30000-1306266,00.html

United DK
03-04-2008, 13:05

http://news.sky.com/skynews/picture_gallery/picture_gallery/0,,30000-1306266,00.html

Nu sidder de engelske fangrupper allerede, og laver sange om det.

pølsemanden
03-04-2008, 13:13

Tag trøjen af din nørd !

Danielsen
03-04-2008, 14:06
Nu sidder de engelske fangrupper allerede, og laver sange om det.

Nemlig!! :lolol:

Thomas
03-04-2008, 19:53
NEJ!! Det skal han sgu ikke!! Det får vi nok af på mIRC ;)

:D Så tror jeg lige jeg vil smutter derind! :D

ChristianR
03-04-2008, 21:11
Er der andre end mg, der synes at hysterien i forhold til det billedmanipulation med hende Laura fra X-factor og Shrek er totalt til grin?

Her er et eksempel på en artikel: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article990735.ece

BTW: Hvorfor er der ingen, der har ondt a Shrek i hele den her sag? Ej, det sagde jeg ikk:D

Bugge
03-04-2008, 21:41
Er der andre end mg, der synes at hysterien i forhold til det billedmanipulation med hende Laura fra X-factor og Shrek er totalt til grin?

Her er et eksempel på en artikel: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article990735.ece

BTW: Hvorfor er der ingen, der har ondt a Shrek i hele den her sag? Ej, det sagde jeg ikk:D

Haha, seriøst jeg ved godt at det måske er lige lovlig grovt at håne hende på den måde..

Men tjek lige de billeder, det er jo fuldstændig grotesk så meget hun ligner.. Jeg kunne aldrig finde på at sige at mennesker er grimme medmindre de spiller i Pool, Chelski eller Arse, men hun er uhyre tæt på :D

Men selvfølgelig skal vi være ordentlige ved hinanden, bevares..

ChristianR
03-04-2008, 21:48
Haha, seriøst jeg ved godt at det måske er lige lovlig grovt at håne hende på den måde..

Men tjek lige de billeder, det er jo fuldstændig grotesk så meget hun ligner.. Jeg kunne aldrig finde på at sige at mennesker er grimme medmindre de spiller i Pool, Chelski eller Arse, men hun er uhyre tæt på :D

Men selvfølgelig skal vi være ordentlige ved hinanden, bevares..

Jaja. Det er ikke pænt at drille folk med deres udseende osv. Men det er jo bagdelen af at være kendt og har alle dage været det. Så jeg synes Ekstrabladet m.fl. pisker en stemning op. Hende Laura havde da sikkert aldrig opdaget, at nogen teenagere havde lavet sådan en profil for sjov, hvis ikke det var for deres skyld.

Holmskov
04-04-2008, 20:08
Det er janteloven når den er værst.

Hun er da ikke nogen model, men hun kan fan'me synge, og det burde være det hun dømmes på.

Når det så er sagt så er drengene fra Angora fan'me top dollar. Hold kæft de er sjove de gutter. :lolol:

United DK
04-04-2008, 21:00
Opråb til hr. Kasper Sivebæk:

Hvor bliver Boro-United kamptråden af?!

RasmusP
04-04-2008, 21:12
Når det så er sagt så er drengene fra Angora fan'me top dollar. Hold kæft de er sjove de gutter. :lolol:
Ja, dem bliver jeg sgu heller aldrig træt af! De har nogle sindsyg sjove indslag. Bl.a. de siametriske tvillinger, og det der bøssepar :D
Og mon ikke de gjorde lidt grin med nik og jay i aftes, da de lavede den der kikse-sang :lolol:

pølsemanden
04-04-2008, 21:24
Ja, dem bliver jeg sgu heller aldrig træt af! De har nogle sindsyg sjove indslag. Bl.a. de siametriske tvillinger, og det der bøssepar :D
Og mon ikke de gjorde lidt grin med nik og jay i aftes, da de lavede den der kikse-sang :lolol:

*Og Ass Jack :D

Holmskov
04-04-2008, 21:57
Det er ornli' syg.........uhhh ass-jack...:lolol:

http://www.youtube.com/watch?v=uBilf_k8gYQ&feature=related

RasmusP
06-04-2008, 19:00
I ved det nok allerede, men Onside viser noget med United i aftenens program. Det starter her kl. 20, på 3+...

KennyN
06-04-2008, 19:01
SURPRISE. Nyt knivstikkeri i forbindelse med Romas hjemmekamp i dag..
http://indkast.dk/index.php?nyhed=36755

Cap
06-04-2008, 19:13
I mit FM spil hvor jeg lige er blevet ansat i Everton, efter langsomt at have kæmpet mig op gennem ligaerne med et par lower league hold, spillede United netop 2-2 på udebane mod Boro. Lidt for realistisk spil. :(

Thomas
06-04-2008, 19:21
I mit FM spil hvor jeg lige er blevet ansat i Everton, efter langsomt at have kæmpet mig op gennem ligaerne med et par lower league hold, spillede United netop 2-2 på udebane mod Boro. Lidt for realistisk spil. :(

Kan du så ikke lige spille sæsonen færdig og se, om vi vinder The Double? :D

Bugge
06-04-2008, 19:48
Var der nogen der så Onside's sølle indslag om United her for lidt siden?

Et smukt indslag om Busby Babes, men resten af tiden snakker et gammelt fjols om alt muligt ligegyldigt.. Jeg vil da skide på at han har spillet Serie-bold i Esbjerg, fortæl dog om United anno 2008!!

Og Camilla Martin, det hedder RUINER, ikke URINER!

RasmusP
06-04-2008, 19:58

Et smukt indslag om Busby Babes, men resten af tiden snakker et gammelt fjols om alt muligt ligegyldigt.. Jeg vil da skide på at han har spillet Serie-bold i Esbjerg, fortæl dog om United anno 2008!!

Jeg synes ikke det var sølle.. De fik da fortalt hvad det hele handlede om, og det gjorde ved at snakke med folk der bor i Manchester, og folk der er inde i klubben.
Og hvorfor vil du høre om united anno 2008?? Så sent som i midtugen, snakkede 3+ da meget om uniteds situation i optakten til roma kampen. Og du kan da bare gå ind på et eller andet nyheds site, hvis du vil have nyheder omkring united.

Og hvem er ham der Frits et eller andet, der var i studiet?? Det lød da til at han ved en del om united...

Danielsen
06-04-2008, 20:01

Så hörte jeg rigtigt!! :lolol:

Kofoed
06-04-2008, 20:08

Jeg syntes det var et godt indslag, men ligesom så meget andet moderne TV får de aldrig tid til at sige hvad de vil.. hvorfor ikke lave et program udelukkende om det hvis man vil ind på det, så man kan gå ordentligt i dybden med det..
Og hvem er ham der Frits et eller andet, der var i studiet?? Det lød da til at han ved en del om united...
Helt enig.. Hvad nyt er der at fortælle om United anno 2008??

Min far mener at ham Frits, var redaktør(eller noget) for tipsbladet i gamle dage, og han har åbentbart noget at gøre i DBU/UEFA lød det som om..

EDIT: Og han er åbenbart pressechef og mediedirektør for UEFA http://www.danskesportsjournalister.dk/section/news/visnyhed.asp?id=15735

Casper
06-04-2008, 20:14
Jeg så det ikke, men lyde som Fritz Ahlstrøm.
Han bor vist selv i Manchester, gør han ikke?
Han er ofte ansvarlig for CL-kampe... bl.a. var han ansvarlig for Brøndby-United i 98

Cap
06-04-2008, 20:27

Synes sådan set det var et ok indslag, bortset fra Camilla Martin.
"Det lyder som om at du kunne underholde med det her hele aftenen, men ...." - hvad fanden er det for noget at sige i et indslag om noget så tragisk?

Kan du så ikke lige spille sæsonen færdig og se, om vi vinder The Double? :D

Det var i første runde, så det kommer nok til at tage lidt tid før jeg finder ud af det. :P Kan dog også lige tilføje er Steve Coppell har overtaget klubben netop før denne sæson (2009/2010).

United DK
06-04-2008, 20:36
Det havde jeg ikke set komme. :lolol:

www.getafecf.dk

Kofoed
06-04-2008, 20:39
Det havde jeg ikke set komme. :lolol:

www.getafecf.dk

Haha.. griner.. og ser ud som om der kun er 2 aktive brugere indtil videre.. Faxe og michael laudrup..:lolol: "Rocking"

pølsemanden
06-04-2008, 20:39
Nogen der har et link eller noget til indslaget i onside

Casper
06-04-2008, 23:32

Det var netop Fritz Ahlstrøm, som jeg fandt interessant i det indslag.
Gid flere i fodbolden havde samme entusiasme og forståelse som ham.

Camilla Martin lød som om hun absolut ingen respekt havde for det, men hun har jo også været kæreste med en Scouser...

Kofoed
06-04-2008, 23:49
Det var netop Fritz Ahlstrøm, som jeg fandt interessant i det indslag.
Gid flere i fodbolden havde samme entusiasme og forståelse som ham.

Camilla Martin lød som om hun absolut ingen respekt havde for det, men hun har jo også været kæreste med en Scouser...

Præcis... han virkede virkelig passioneret..

Har hun datet en scouser.. hvilken tosse er det.. Men ja ingen respekt.. Jeg kan godt høre du kan underholde hele aften omkring der her, det berører dig dybt Fritz, men prøv lige og hør her, bla bla bla Ingen respekt.. UNDERHOLDE.. Uforskammet..

Casper
07-04-2008, 00:27
Peter Gade.

United DK
07-04-2008, 06:14
Peter Gade.

Tøssedreng...

Bugge
07-04-2008, 07:44
Både Camilla Martin og ham den anden bums synes jeg sådan set er elendige værter..

United DK
07-04-2008, 10:59
Både Camilla Martin og ham den anden bums synes jeg sådan set er elendige værter..

Ja, hvem har fundet på, at en nar som Peter Palshøj skal være Onside-vært? Det var bedst dengang Jakob Kjeldbjerg selv styrede programmet.

Dines
07-04-2008, 13:11
Ja, hvem har fundet på, at en nar som Peter Palshøj skal være Onside-vært? Det var bedst dengang Jakob Kjeldbjerg selv styrede programmet.

Ja! Der var der også tilskuere inde i studiet, og det gjorde det hele mere levende. Faktisk var jeg derinde en gang. Det var sgu en meget fed oplevelse :D

Øster
07-04-2008, 19:27
Nogen der ved om man kan "overføre" smileys herinde fra og over til MSN ?

RasmusP
07-04-2008, 19:34
Nogen der ved om man kan "overføre" smileys herinde fra og over til MSN ?
Jeg gætter på at man bare markere smileyen og kopiere den over i billedmappen. Og når du så opretter en smiley i msn, skal man vel trykke "gennemse" og så må den være der...

Øster
07-04-2008, 19:47
Jeg gætter på at man bare markere smileyen og kopiere den over i billedmappen. Og når du så opretter en smiley i msn, skal man vel trykke "gennemse" og så må den være der...

Nok bare mig der er en spade til det med computer, men jeg kan ikke finde ud af at kopiere smileyen ind i billedmappen ? :Smackden:

RasmusP
07-04-2008, 20:46
Nok bare mig der er en spade til det med computer, men jeg kan ikke finde ud af at kopiere smileyen ind i billedmappen ? :Smackden:

Min fejl. du skal gemme, ikke kopiere;)
Men marker smileyen, højreklik, gem som, og så gemme inde i billedmappen..

ChristianR
08-04-2008, 15:33
Haha. fed nok ide:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article993056.ece

Dines
08-04-2008, 18:54
Haha. fed nok ide:

Nej! Jeg går med reklamer, så hvis de smider det ud, mister jeg mit job :( :D

ChristianR
08-04-2008, 18:57
Nej! Jeg går med reklamer, så hvis de smider det ud, mister jeg mit job :( :D

Hehe. Jeg tror de mener de reklamer, som Post Danmark deler ud - Selvom de ikke pointerer det særlig godt i filmen.

Kofoed
08-04-2008, 19:46
Haha. fed nok ide:

konge ide skal jeg helt sikkert gøre næste gang..

Dines
08-04-2008, 20:42
Hehe. Jeg tror de mener de reklamer, som Post Danmark deler ud - Selvom de ikke pointerer det særlig godt i filmen.

Nå okay, så er jeg mere rolig. Danboligs reklamer er sgu klasse. :)

Hinrichsen
08-04-2008, 21:11
Noget af det bedste ved at bo i England(udover den åbenlyse grund af have nemt ved at tage til samtlge af Uniteds kampe) er at der er 0 reklamer

Øster
09-04-2008, 12:57
Bold.dk har godt nok ikke stor tiltro til at Roma kan lave overraskelsen i aften mod os "Rocking"

http://www.bold.dk/rejser/index.php?rejse=106

CC
09-04-2008, 13:49
Haha. fed nok ide:

Jeg arbejder selv ved posten et års tid, og hvis man ikke er interesseret i reklamer kan de afbestilles. Ganske simpelt. Det eneste som det ikke virker på er "vigtige" ting som afsender betaler ekstra for, men de er sjældne, i hvert fald i gråsten;).

Glory Man United
09-04-2008, 15:39
Tjaaa hvordan sender de klistermærkerne ud til læserne?
Med Post Danmark? :whine:

Thomas
09-04-2008, 15:57
Nå okay, så er jeg mere rolig. Danboligs reklamer er sgu klasse. :)

Synes du? :D Er du i gang med at kigge på et nyt hus? :D

ChristianR
09-04-2008, 16:03
Jeg arbejder selv ved posten et års tid, og hvis man ikke er interesseret i reklamer kan de afbestilles. Ganske simpelt. Det eneste som det ikke virker på er "vigtige" ting som afsender betaler ekstra for, men de er sjældne, i hvert fald i gråsten;).

Som jeg har forstået det (mener jeg så det i et dokumentarprogram), så er det de "vigtige" ting, du snakker om, der kommer flere og flere af. Normalt kommer de fleste reklamer vel med diverse distibrutionsselskaber, som respekterer et 'nej tak'.
Men Post Danmark giver tilladelse til firmaer, der vil betale lidt ekstra for at nå ud til samtlige husstande. Det er der flere og flere, der benytter sig af. Jeg tror, det er det de er imod.

Kofoed
11-04-2008, 10:47
Lige en baggrund min fætter lavede.. ikke det vilde, men jeg har den nu...
http://img412.imageshack.us/img412/8342/ggmujo0.jpg

pølsemanden
11-04-2008, 13:58
Nice nok :D '¨'¨¨

ChristianR
12-04-2008, 16:22
Her den anden dag, da jeg så Getafe - Bayern talte kommentatoren om en spiller, der "jagtede en assist". Han sagde det lidt hurtigt, og jeg fik det til at lyde som om, han "jagtede en nazist"

Synes lige, jeg ville dele det med jer:)

Thomas
13-04-2008, 05:20
Arh, hold kæft det er svært at stå op kl. 5.30 en søndag morgen! Men jeg skal ud at spille fodbold, så wuhuu! :b

Danielsen
13-04-2008, 10:10
Arh, hold kæft det er svært at stå op kl. 5.30 en søndag morgen! Men jeg skal ud at spille fodbold, så wuhuu! :b

Fald nu ikke i sövn, udenfor mens det regner :lolol:

Og, pas nu på pigerne, når du skal drikke näste gang :p

Thomas
13-04-2008, 15:08
Fald nu ikke i sövn, udenfor mens det regner :lolol:

Og, pas nu på pigerne, når du skal drikke näste gang :p

Der var heldigvis ingen, der tog tequila med, så jeg kom ikke ned at ligge vandret - igen ;)

RasmusP
13-04-2008, 18:51
Jeg synes Oldtrafford.dk's forside er utrolig lang tid om at loade..
Er det bare mit internet der sutter, eller har andre også bemærket det??

pølsemanden
13-04-2008, 19:09
Jeg synes Oldtrafford.dk's forside er utrolig lang tid om at loade..
Er det bare mit internet der sutter, eller har andre også bemærket det??

Samme problem her

Kofoed
13-04-2008, 19:33
samme her, men det er kun lige begyndt..

Martin
13-04-2008, 19:49
Jeg vil skyde på, at vi har rigtig mange besøgende i øjeblikket og at det er årsagen.

RasmusP
18-04-2008, 21:05
Nogen der så Angora By Night her til aften??
Den musikvideo der var der i starten, var det en efterligning af Volbeat, eller hvad? Jeg er ikke helt sikker. Det plejer at være mere tydeligt hvem de efterligner :)

Casper
19-04-2008, 03:10
Pyha.... En bytur i South Beach i Miami er hård for kroppen. Selvom det er mere end 20 timer siden, så er jeg stadig smadret!
Men fedt, det var det :)

Dines
19-04-2008, 09:30
Hold kæft det er lækkert vejr udenfor. For helt lyst til at spille fodbold eller lave noget andet udenfor. :)

JakobR
19-04-2008, 09:39
Lige en sidste kommentar: Men når det er første gang, så vil man gerne se en United-sejr hvor alle er glade. Selvfølgelig kan man få både en fed stemning og en sejr, men jeg er sgu i tvivl. Og back top topic.

Hvis det er din første tur, så vil du alligevel ikke huske resultatet efter kampen. Så vil du i stedet være høj på stadionet, de mange tilskuere, spillerne og alt muligt andet.

Christensen
19-04-2008, 09:40
Pyha.... En bytur i South Beach i Miami er hård for kroppen. Selvom det er mere end 20 timer siden, så er jeg stadig smadret!
Men fedt, det var det :)

Sådan et indlæg burde slettes!, uanset om det kommer fra en administrator eller ej!
Skulle selv have været i Miami her til sommer, men nu har mine forældre så valgt at købe nyt hus, og droppe ferien :mad: :mad: :mad:

Bugge
19-04-2008, 09:43
Hold kæft det er lækkert vejr udenfor. For helt lyst til at spille fodbold eller lave noget andet udenfor. :)

Har det på præcis samme måde..
Desværre er Randers de flommefede og dovnes by, så det er umuligt at skrabe folk sammen til noget som helst.. :(

Kofoed
19-04-2008, 09:53

Præcis.. langt tid siden øjet har set så lækkert vejr.. ikke den store vind og blå himmel.. hvorfor er lille bror også lige rejst til jylland.. han er ellers altid frisk på en lille United(Mig) vs. Liverpool(Lillebror) kamp;)

Øster
19-04-2008, 10:17
Nogen der så Angora By Night her til aften??
Den musikvideo der var der i starten, var det en efterligning af Volbeat, eller hvad? Jeg er ikke helt sikker. Det plejer at være mere tydeligt hvem de efterligner :)

Tror det var Green Day de efterlignede.

Dines
19-04-2008, 13:46
Hvis det er din første tur, så vil du alligevel ikke huske resultatet efter kampen. Så vil du i stedet være høj på stadionet, de mange tilskuere, spillerne og alt muligt andet.

Det er ikke min første kamp. Så United mod FCK i Parken sidste år, men jeg vil nødigt gentage det scenarie. Jeg tror det der afgør det er, hvordan kampprogrammet bliver lagt. Jeg vil gerne over at se en af de første kamp, så hvis der ligger en topkamp der, så tager jeg den ellers ikke.

Casper
19-04-2008, 19:56
Sådan et indlæg burde slettes!, uanset om det kommer fra en administrator eller ej!
Skulle selv have været i Miami her til sommer, men nu har mine forældre så valgt at købe nyt hus, og droppe ferien :mad: :mad: :mad:

Det er derfor man selv har et job ;)

JakobR
20-04-2008, 18:08
jakob: har vi ikke ytringsfrihed? Jooooooooooooo ... så jeg kan sige det jeg vil. Det er trods alt et debatforum.

Du siger det alligevel pga. jeg træder dit idol over tæerne.

Du er bare altid så hysterisk.

Ehm nej. Jeg har da også forsvaret Giggs.

Christensen
20-04-2008, 18:42
Nogen der har set/hørt R. Kellys "Trapped in the Closet"? Det er sgu noget af det mest langt ude jeg længe har set :D

Kofoed
20-04-2008, 19:53
Nogen der har set/hørt R. Kellys "Trapped in the Closet"? Det er sgu noget af det mest langt ude jeg længe har set :D

Haha.. går ud fra det er den her:
http://video.google.com/videoplay?docid=2969374583886026984
Så den ikke færdig for fuck det er skidt...

theviking66
20-04-2008, 20:15

Det er satme skidt. Sådan en pervers børnepiller og så sådan noget taveligt lortemusik.:Smackden:

Christensen
20-04-2008, 21:58
Jep, det er lige præcis det - og ja, det er noget crap. Under kapitel 7-12 (vil jeg tro), var jeg færdig af grin. Specielt denne linje fik mig til at grine: "Now pause the movie cause what I'm about to say to y'all is so damn twisted, not only is there a man in his cabinet, but the man is a midget! MIDGET! MIDGET! MIDGET!"

Dines
21-04-2008, 07:06
God arbejdslyst/skolelyst allesammen. Så er der dem, der har blåmandag :D

Thomas
21-04-2008, 14:09

Dét var tider. :D Havde du en indbringende konfirmation?

Elrantiri
21-04-2008, 16:16
Haha.. går ud fra det er den her:
http://video.google.com/videoplay?docid=2969374583886026984
Så den ikke færdig for fuck det er skidt...

http://youtube.com/watch?v=qmGVYki-oyQ

Gad vide hvorfor Weird Al mon lavede en parodi på sådan en FANTASTISK sang....

Daniel
21-04-2008, 17:36
http://youtube.com/watch?v=qmGVYki-oyQ

Gad vide hvorfor Weird Al mon lavede en parodi på sådan en FANTASTISK sang....

Jeg kan bedst lide Weird Al´s version:lolol:

Dines
21-04-2008, 18:09
Dét var tider. :D Havde du en indbringende konfirmation?

Ja, et stort pengebeløb + en tur til Old Trafford efter sommerferien. :p

Elrantiri
21-04-2008, 19:58
Jeg kan bedst lide Weird Al´s version:lolol:

Han laver også nogle ret gode parodier ind i mellem :D

Thomas
21-04-2008, 21:27
Derfor vinder vi over Chelsea d. 26/4

Jeg skriver ikke i kamptråden, hvilket plejer at give pointtab (M'boro 2-2 og B'burn 1-1)
United DK tager ikke sin udebanetrøje på fra 98/99, som by the way har kostet os fire nederlag i denne sæson.
Don Kafai vælger en anden pub end O'Learys - det har alle fire gange, hvor han har været der, kostet os points.
CC oddser IKKE på United, som han har gjort 8 gange tidligere (5 uafgjorte og 3 nederlag). Pointtab: 19.

Andre der har noget at få på listen, evt. en der plejer at oddse på Chelsea sejr, hvorefter det ender med nederlag? :p

Don Kafai
21-04-2008, 21:35
Jeg ser ikke kampen på O'Learys, hvor jeg har set 4 kampe i år: City (0-1), Bolton (0-1), West Ham (1-2), og Pompey (0-1).

Thomas
21-04-2008, 21:51
Jeg ser ikke kampen på O'Learys, hvor jeg har set 4 kampe i år: City (0-1), Bolton (0-1), West Ham (1-2), og Pompey (0-1).

Hermed opdateret!

CC
21-04-2008, 21:53
Jeg oddser ikke på sejr til united. Har gjort det otte gange og det er blevet til 5 uafgjort og 3 nederlag. Ved godt det ikke er en sikker sejr til united, men det forhindrer et nederlag;)

Thomas
21-04-2008, 21:59
Jeg oddser ikke på sejr til united. Har gjort det otte gange og det er blevet til 5 uafgjort og 3 nederlag. Ved godt det ikke er en sikker sejr til united, men det forhindrer et nederlag;)

Det tyder mere og mere på United sejr i weekenden!

Elrantiri
21-04-2008, 22:37
Jeg oddser heller ikke på sejr til Man Utd (Boro 2-2 og 1-1 Lyon)

Hr Hansen
21-04-2008, 22:48
Jeg tager på den glade gris!

har desværre kun haft tid til at se en kamp på grisen iår men det var tilgengæld også sæsonen sikreste sejr med 1-0 over LFC

Dines
22-04-2008, 06:20
Jeg går ikke i bad kort før kampen. Mod Boro og Blackburn gjorde jeg det, og der tabte vi point.

Bugge
22-04-2008, 07:11
Jeg ser kampen herhjemme i stedet for at tage på PitStop og se den..
Jeg tager ikke United trøje på overhovedet..
Jeg lader være med at oddse på dobbelt chance.. Måske oddser jeg på Chelsea for jeg vinder aldrig noget som helst..

Casper
22-04-2008, 08:08
pyha...lige ankommet fra usa... skal så op og flyve igen i morgen tidlig...

BARCELONA HERE I COME

United DK
22-04-2008, 08:22

BARCELONA HERE I COME

Er der én der har vundet den store gevinst i Lotto? ;)

Thomas
22-04-2008, 11:48
Derfor vinder vi over Chelsea d. 26/4

Jeg skriver ikke i kamptråden, hvilket plejer at give pointtab (M'boro 2-2 og B'burn 1-1)
United DK tager ikke sin udebanetrøje på fra 98/99, som by the way har kostet os fire nederlag i denne sæson.
Don Kafai vælger en anden pub end O'Learys - det har alle fire gange, hvor han har været der, kostet os points.
CC oddser IKKE på United, som han har gjort 8 gange tidligere (5 uafgjorte og 3 nederlag). Pointtab: 19.
Øster tager sin røde D&G rosenkrans på, da den endnu ikke har kostet os points

Hvis vi alle gør det her, så er vi sgu snart mestre!

Øster
22-04-2008, 16:19
Jeg skal finde min røde D&G rosenkrans halskæde. For vi har endnu ikke smidt point hvis jeg husker at tage den på minimum 5min inden kampen starter.

Kofoed
22-04-2008, 16:40

BARCELONA HERE I COME

Det er ikke meningen vi skal ha ondt af dig vel:p Lyder skønt.. nogen der lever livet..

Buch
22-04-2008, 16:43
Hej drenge.

Tænkte på, om i kendte et fedt sted over nettet, hvor man kan købe tøj.
Pt. søger jeg faktisk et par lyse bukser, som godt må være tætte nede i benene, mens de helst skal være løse, med lidt hængerøv for oven. - Nogen der kunne ha set sådan et par bukser, der bare mindede lidt om beskrivelsen, så skriv! Tak (-:

Grønholdt.
22-04-2008, 17:25
Hey Buch... Prøv eventuelt inde på www.casualclothing.dk ... :devilll:

Høgsted
22-04-2008, 18:41

Hei Dines. Bliver i sjællændere først konfirmeret i 8. klasse :) ? - kan se du er 15 og fra 93 ligesom mig

Dines
22-04-2008, 18:53
Hei Dines. Bliver i sjællændere først konfirmeret i 8. klasse :) ? - kan se du er 15 og fra 93 ligesom mig

Ja, det gør vi. Jeg ved også godt, at i bliver konfimeret i 7. klasse. :)

RAppel
22-04-2008, 18:56
Hvad har du på af blåmandag tøj? Hørte lige en der havde D&G, Tiger, Armani osv på. Han ville ikke ud med hvad der var for samlet, men vil skyde på 5000-8000 kr. Hvor får de unge de penge fra? Næ, da jeg var ung... :P

Høgsted
22-04-2008, 18:59

Ok :) Men hvordan kan det egentlig være i først bliver i 8. ? Og du var forhåbenlig ikke en af de "smarte københavnere" der var inde på Hovedbanegården og blev interviewet til Go Aften Danmark vel ? :p

Thomas
22-04-2008, 18:59
Hvad har du på af blåmandag tøj? Hørte lige en der havde D&G, Tiger, Armani osv på. Han ville ikke ud med hvad der var for samlet, men vil skyde på 5000-8000 kr. Hvor får de unge de penge fra? Næ, da jeg var ung... :P

Tjah, jeg vil skyde på konfirmationen eller deres forældre. En af de drenge jeg træner, han har fået ~20.000, bærbar, gavekort, iPod, tøj osv..

Det er jo helt galt :D

Høgsted
22-04-2008, 19:01
En af mine veninder fik en pølsevogn :D! Slå den !!

RAppel
22-04-2008, 19:04
Tjah, jeg vil skyde på konfirmationen eller deres forældre. En af de drenge jeg træner, han har fået ~20.000, bærbar, gavekort, iPod, tøj osv..

Det er jo helt galt :D

Så kan jeg vist godt pakke mine 4.600 og en cykel væk :D

Dines
23-04-2008, 06:35
Jeg gik ikke i noget specielt tøj. Vi havde fået af vide, at der var chance for at blive rullet, og det vil jeg helst undgå. Og nej, jeg var ikke i København, men istedet på Bakken. Det var nu meget sjovt. :)

Bugge
23-04-2008, 06:50
Jeg har en gammel klassekammerat der fik 80.000 kr til sin konfirmation..

Hans forældre var så også dybt involveret i rocker miljøet, jeg ved ikke om det spillede ind der :D

Buch
23-04-2008, 11:54
Hey Buch... Prøv eventuelt inde på www.casualclothing.dk ... :devilll:

Tak for tippet, meget fedt tøj derinde, faktisk (-:

Haslund
23-04-2008, 12:24
alt det der er da ingenting :D... Jeg fik en sommerhus grund som idag er ca. 250-300.000 værd:devilll:

Bugge
23-04-2008, 12:46
alt det der er da ingenting :D... Jeg fik en sommerhus grund som idag er ca. 250-300.000 værd:devilll:

Er der også et sommerhus eller sætter du bare et telt op :D?

Daniel
23-04-2008, 13:00

Det kan da ikke passe. Jeg bor på Sjælland og blev konfirmeret i 7.klasse:confused:

Dines
23-04-2008, 14:14
Det kan da ikke passe. Jeg bor på Sjælland og blev konfirmeret i 7.klasse:confused:

Måske forskelligt fra skole til skole. Snakkes der iøvrigt ikke om at sætte konfimation-alderen ned?

Haslund
23-04-2008, 15:24

Der et råddent træskur, hvor der tydeligvis er et par vagabonder der har overnattet i ny og næ :D
Tæller det?:confused:

Høgsted
23-04-2008, 15:33
Måske forskelligt fra skole til skole. Snakkes der iøvrigt ikke om at sætte konfimation-alderen ned?

Jov mener det var en biskop der udtalte at man skulle sætte det ned til 6. klasse så man blev konfirmeret der. Hvorfor ved jeg sku ikke lige :) . Men heroppe i Nordjylland bliver alle konfirmeret i 7. klasse så ved faktisk ikke hvorfor nogle sjællændere konfirmeres først i 8. Måske ved nogle det ??

Glory Man United
23-04-2008, 18:40
I aften skal jeg se verdens mest ligegyldige fodboldkamp :rolleyes:

KennyN
23-04-2008, 18:43
I aften skal jeg se verdens mest ligegyldige fodboldkamp :rolleyes:

Lyngby - Brøndby er da snart færdig ;)

RAppel
23-04-2008, 18:44

Hvordan skal den forstås at han "sætter telt op" :D

Casper
26-04-2008, 02:19
kan slet ikke sove...glæder mig for meget til chelsea kampen

Thomas
26-04-2008, 07:06

Jeg synes den skulle sættes op til 18 år. Når man er 13-14 år er man helt ligeglad med, hvad man går ind til. De fleste tænker bare "Jeg skal sgu bare konfirmeres og have gaver!".

Det gi'r jo ingen mening, at man skal konfirmere sin kristne tro som 13-14 årige, da det immervæk stadig er forældrene, der bestemmer over en. Som 18 årig er man blevet selvstændig.

Thomas - statsminister anno 2037

Dines
26-04-2008, 07:36
Sådan tænkte jeg faktisk ikke. Jeg tænkte, at nu har jeg bekræftet jeg tror på gud, og det gør jeg virkelig, modsat mange andre på min alder.

Høgsted
26-04-2008, 09:07
Jeg har det på samme måde som Dines. Vores historielærer spurgte os om hvor mange der egentlig troede på gud og én rakte hånden op: Mig !!
Gaverne var ikke alfa omega for mig og det var ikke det der gjorde at jeg blev konfirmeret - men self var det da dejligt at få gaver det er da ingen hemmelighed

Gronkjor
26-04-2008, 09:56
Jeg tror nu heller ikke rigtig på gud. Kun hvis United er ved at tabe, så kan jeg godt finde på at bede en lille bøn:lolol:

Daniel
26-04-2008, 10:59
Jeg synes den skulle sættes op til 18 år. Når man er 13-14 år er man helt ligeglad med, hvad man går ind til. De fleste tænker bare "Jeg skal sgu bare konfirmeres og have gaver!".

Det gi'r jo ingen mening, at man skal konfirmere sin kristne tro som 13-14 årige, da det immervæk stadig er forældrene, der bestemmer over en. Som 18 årig er man blevet selvstændig.

Thomas - statsminister anno 2037

Helt enig bortset for dig som statsminister 2037:)

Jeg blev bare konfirmeret ligesom alle andre men skal jeg være ærlig tror jeg faktisk ikke på gud.

Dines
26-04-2008, 11:02
Jeg vil lige sige, at selvom jeg havde valgt ikke at konfimeres, så vil jeg stadig have holdt fest og fået gaver for de samme beløb, så det var ikke derfor jeg valgte at blive konfimeret.

Casper
27-04-2008, 12:38
Sådan noget non-firmation giver ingen mening...
Fint nok at man bliver beskudt med gaver fra top til tå, når man bliver konfirmeret(selvom det er gået over gevind med de seneste års økonomiske optur hos forældre) eller når man får gaver og penge når man fx har læst koranen hvis man er muslim.

Men nonfirmation forstår jeg ikke... bare fordi man fylder 13 år, så skal man have ekstra mange gaver? Det kan være den kommende økonomiske krise i Danmark vil lægge en dæmper på det :O

Thomas
27-04-2008, 12:40
13 år er også en gylden alder.. Så er der to år til den seksuelle lavalder, tre år til man må købe øl i butikker og fem år til der skal køres bil! ;)

Høgsted
27-04-2008, 13:11
13 år er også en gylden alder.. Så er der to år til den seksuelle lavalder, tre år til man må købe øl i butikker og fem år til der skal køres bil! ;)

Tror virkelig du kunne styre dette land med hård hånd som statsminister, Thomas :D !.

Thomas
27-04-2008, 16:01
Tror virkelig du kunne styre dette land med hård hånd som statsminister, Thomas :D !.

A' ve' det! Danmark er et fint land, men det skal lige kickstartes af mig!

JakobR
27-04-2008, 17:44
Man burde mere eller mindre fjerne gaver fra alle sammenhænge. Man glemmer sgu at komme hinanden ved, når det hele går op i en materialistisk sammenhæng (jul, konfirmation, fødselsdag osv.).

Er der nogen, der kender en hjemmeside, hvor man kan købe brugte fodboldtrøjer (udover footballshirts.dk)? Jeg kendte engang en engelsk, som var rigtigt god, men den kan jeg ikke finde mere..

Martinsen
27-04-2008, 17:51
Er der nogen, der kender en hjemmeside, hvor man kan købe brugte fodboldtrøjer (udover footballshirts.dk)? Jeg kendte engang en engelsk, som var rigtigt god, men den kan jeg ikke finde mere..

http://classicfootballshirts.co.uk/

Elrantiri
27-04-2008, 18:09
Sådan noget non-firmation giver ingen mening...
Fint nok at man bliver beskudt med gaver fra top til tå, når man bliver konfirmeret(selvom det er gået over gevind med de seneste års økonomiske optur hos forældre) eller når man får gaver og penge når man fx har læst koranen hvis man er muslim.

Men nonfirmation forstår jeg ikke... bare fordi man fylder 13 år, så skal man have ekstra mange gaver? Det kan være den kommende økonomiske krise i Danmark vil lægge en dæmper på det :O

Det er jo bare for at presse endnu en kæmpefest ind, men officielt for at "markere overgangen fra barndom til ungdom".

JakobR
27-04-2008, 18:09
http://classicfootballshirts.co.uk/

Tak skal du have!

Dines
01-05-2008, 10:41
http://www.youtube.com/watch?v=NIH5d5crSaA

Haha. Prøv at se Fletcher og Carricks reaktion til Rooneys lugt? :D

Kofoed
01-05-2008, 10:50
Den er god men her er to der er endnu bedre efter min mening.. Især den med David James:
http://www.youtube.com/watch?v=YKJr-Ng4wlg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4t-I94l4hTk&feature=related

JakobR
02-05-2008, 15:29
Jeg sidder og kigger på nogle hjemmesider, hvor man kan designe et flag. Men når jeg skal vælge størrelse, så kommer jeg eksempelvis udfra denne valgmulighed: 15ft x 8ft

Hvor meget er en ft?

Casper
02-05-2008, 15:35
brug google.
Bare skriv 15f to m, så vil du få svaret af google.

Google er en intelligent regnemaskine.

JakobR
02-05-2008, 15:38
brug google.

Prøvede også. Men det kræver en intelligent søger for at finde de intelligente søgninger.

Tak for svaret :)

EDIT: Troede ikke den kunne fungere som lommeregner, må jeg indrømme. Prøvede bare at finde en hjemmeside.

Casper
02-05-2008, 15:53
her er lidt om dens lommeregner:
http://www.googleguide.com/calculator.html

Kofoed
03-05-2008, 08:08
brug google.

Fedt.. prøvede lige med lidt forskelligt.. det er da genialt.. Hvordan finder du ud af sådan noget.. hvis man ikke vidste bedre skulle man tro du sad og nørdede den 24/7..;)

United DK
03-05-2008, 15:05
Nu sad jeg og så United (surprise), og på et tidspunkt begynder Morten Bruun at snakke om, at United skal ud og hente en erstatning for VDS. Det stødte mig faktisk lidt, for en ting er, hvis der var en oplagt afløser der kunne købes, men det er der ikke, som jeg ser det, og de eneste jeg ville vælge fremfor Foster, det var Casillas, Buffon eller Cech, men sandsynligheden for at vi henter nogen af dem, er lig nul.

Der synes jeg godt Morten Bruun kunne gøre sit arbejde lidt bedre, i stedet for bare at postulere, at vi SKAL ud og hente en ny målmand.

Thomas
03-05-2008, 15:15
Nu sad jeg og så United (surprise), og på et tidspunkt begynder Morten Bruun at snakke om, at United skal ud og hente en erstatning for VDS. Det stødte mig faktisk lidt, for en ting er, hvis der var en oplagt afløser der kunne købes, men det er der ikke, som jeg ser det, og de eneste jeg ville vælge fremfor Foster, det var Casillas, Buffon eller Cech, men sandsynligheden for at vi henter nogen af dem, er lig nul.

Der synes jeg godt Morten Bruun kunne gøre sit arbejde lidt bedre, i stedet for bare at postulere, at vi SKAL ud og hente en ny målmand.

Der er jeg så heldig at have set United kampen med engelske kommentatorer! Det er sgu en fryd, for der er meget mere gang i dem og de kan endda fortælle lidt historie om begge hold.. Jeg synes de danske bliver for trivielle i længden.. "Rio... til Scholes.... Scholes...... Ud til Ronaldo.........Ronaldo forbi en modstander......Indlæg...Tæt på af Rooney...."

Dines
03-05-2008, 15:20
Jeg lagde mærke til præcis det samme. Vi behøver ingen målmand på nuværende tidspunkt, når vi har TK og Foster til at tage over. Især Foster virker jo lovende, og han skal først have en reel chance, hvilket jeg også tror han får, før vi skal ud og investere i en ny keeper. På nuværende tidspunkt, så behøver vi ikke nogen målmand.

RAppel
03-05-2008, 15:21
Ligegyldigstråd er i et ord :p

Dines
03-05-2008, 15:23
Jajaja. Det er over et år siden jeg oprettede tråden. Jeg kunne ikke stave dengang :D

Thomas
03-05-2008, 16:07
RAppel.. tak fordi du siger det :D Jeg har hele tiden overvejet at sige det, men jeg har lært, at man ikke må hakke ned på andres fejl .. :b

JakobR
03-05-2008, 16:18
Jajaja. Det er over et år siden jeg oprettede tråden. Jeg kunne ikke stave dengang :D

'Ja, ja, ja' er tre ord.

Delux
03-05-2008, 16:43
tankevækkende at de to personer der retter på stakkels Dines begge har 2 store bogstaver i deres brugernavn!

Don Kafai
03-05-2008, 18:31

Næ, men du burde da stadig vide at ligegyldighedstråden aldrig kan være i 3 ord:D

United DK
03-05-2008, 18:37
tankevækkende at de to personer der retter på stakkels Dines begge har 2 store bogstaver i deres brugernavn!

Tankevækkende, at ovenstående indlæg ikke har et eneste komma, og oven i købet starter med et lille bogstav!

Kofoed
03-05-2008, 18:42
Næ, men du burde da stadig vide at ligegyldighedstråden aldrig kan være i 3 ord:D

Hov hov.. er Dines virkelig så dårlig til at stave eller er vi vidne til et vaskeægte magtmisbrug.. Ja jeg har gang i de store konspirationer i know, men det er da foruroligende..

Delux
03-05-2008, 18:57
Tankevækkende, at ovenstående indlæg ikke har et eneste komma, og oven i købet starter med et lille bogstav!

Det lille startbogstav forsøger at udligne det blatante overforbrug af store bogstaver fra førnævnte´s brugernavne!

Og kommaer på OT.dk = Perler for svin!

Don Kafai
03-05-2008, 19:16
Hov hov.. er Dines virkelig så dårlig til at stave eller er vi vidne til et vaskeægte magtmisbrug.. Ja jeg har gang i de store konspirationer i know, men det er da foruroligende..

Tja... Det er rettet nu, så alle anklager mod Dines og undertegnede bør frafalde prompte.

Kofoed
03-05-2008, 19:29
Tja... Det er rettet nu, så alle anklager mod Dines og undertegnede bør frafalde prompte.

Jeg trækker hermed mine angreb tilbage, men vil i samme momentum også pointere, at der i fremtidige sager, ikke vil blive set igennem fingre ved sådanne forbrydelser og de vil blive efterforsket længe og grundigt..:D

Don Kafai
03-05-2008, 20:00
Jeg trækker hermed mine angreb tilbage, men vil i samme momentum også pointere, at der i fremtidige sager, ikke vil blive set igennem fingre ved sådanne forbrydelser og de vil blive efterforsket længe og grundigt..:D

Ligesom jeg næste gang ikke vil "se igennem fingre" næste gang du poster ulovlige links i kamptråde...:D

Kofoed
03-05-2008, 20:34
Ligesom jeg næste gang ikke vil "se igennem fingre" næste gang du poster ulovlige links i kamptråde...:D

Ohh, du store Don Kafai.. du har hermed min dybtfølte undskyldning.. Kommer direkte fra måsen, betyder at jeg er fuldstændig ligeglad.. Muhahaha..

BTW: Hvordan kan det være du har været så pesimistisk i dine bud i DSR her de sidste par gange?? Vinder vi når du satser på det, eller er du bare så pesimistisk??

RAppel
04-05-2008, 08:37
RAppel.. tak fordi du siger det :D Jeg har hele tiden overvejet at sige det, men jeg har lært, at man ikke må hakke ned på andres fejl .. :b

He he, jeg har desværre en defekt der gør jeg lige bliver nødt til at pointere folks . Hvis de mangler et nutids-r eller what ever :D

Men det var nu mere ment i sjov :p

RAppel
04-05-2008, 08:40

:lolol:

Hvor er det klasse det er blevet rettet! :D

Det var nu ment som en joke og ikke et ondt ord om Dines. Håber jeg han ved :p

EDIT: Egentlig utroligt hvad folk med for meget fritid kan få tiden til at gå med :D

Dines
04-05-2008, 08:42
Jeg ved det godt. Alligevel rimelig fed tråd jeg har oprettet i tidens løb. 219 sider er sgu meget godt gået. :D Tak for hjælpen Don Kafai.

RAppel
04-05-2008, 08:46
Ja, det er altid fedt når ens tråde bliver en succes :D

Thomas
04-05-2008, 10:41
He he, jeg har desværre en defekt der gør jeg lige bliver nødt til at pointere folks . Hvis de mangler et nutids-r eller what ever :D

Men det var nu mere ment i sjov :p

Nutids-r det er det grummeste! Hvis der er en, der mangler det, kribler det i mine tæer! :D Lyder lidt mærkeligt, men sådan er det!

KennyN
04-05-2008, 10:45
Nutids-r det er det grummeste! Hvis der er en, der mangler det, kribler det i mine tæer! :D Lyder lidt mærkeligt, men sådan er det!

Ja ja, vi har jo hver især vores lyster :lolol:

Bugge
04-05-2008, 10:50
Hvorfor stiller Vejle og Silkeborg op i henholdsvis røde og grønne dragter og begge med hvide shorts når jeg er skingrende farveblind?!?
Jeg aner ikke hvem der er hvem..

Martinsen
04-05-2008, 10:52
Hvorfor stiller Vejle og Silkeborg op i henholdsvis røde og grønne dragter og begge med hvide shorts når jeg er skingrende farveblind?!?
Jeg aner ikke hvem der er hvem..

'
:lolol: Ja det er sku også svært uheldigt!

Bugge
04-05-2008, 10:56
Jeg har opgivet at se kampen..

Christensen
04-05-2008, 11:34

Kender det alt for godt! Hader det simpelthen :p Er også ret overrasket over, hvor få der egentlig kan finde ud ud af at sætte det 'r':confused:

Don Kafai
04-05-2008, 12:29
BTW: Hvordan kan det være du har været så pesimistisk i dine bud i DSR her de sidste par gange?? Vinder vi når du satser på det, eller er du bare så pesimistisk??

Jeg skal satse på noget ingen andre har, for at nå fremad i DSR. Alle sagde sejr over West Ham, og hvis jeg skulle tjene point i forhold til andre, så var jeg nød til at tage et X.

Samme mod Wigan.

Don Kafai
04-05-2008, 19:46
Jeg har sidste skoledag på torsdag, og leder efter en maske. Søger en bestemt én med Homer Simpson, så ville høre om der var nogle der kendte nogle butikker der solgte masker af kendte personer/figurer? Alle former for butikker modtages med glæde, er på bar bund!

Casper
04-05-2008, 21:50
I New York på Broadway er der en kæmpe butik med sådan noget... total fedt :)

ChristianR
04-05-2008, 21:58
Der er en masse forskellige der:

http://gag.dk/masker/sjove_masker_41_da/

Kan dog ikke lige finde Homer Simpson

Thomas
05-05-2008, 05:54
Er jeg den eneste, der har lyst til at se Don Kafai i dette kostume? http://gag.dk/kostumer/kvinder/catsuit_roed_692_da.html

RAppel
05-05-2008, 09:17
Ja! Troede vi var igennem det her på chatten i går? Ser gerne I holder jeres udskejelser for jer selv :D

United DK
05-05-2008, 10:26
Nu hvor dette er ligegyldighedstråden, så vil jeg lige komme med et møgfald mod Glory Man United, for det er ikke godt nok, at du giver Ronaldo nr. 7 i din underskrift, mens kongen må nøjes med nr. 10! ;)

Glory Man United
05-05-2008, 10:48
Nu hvor dette er ligegyldighedstråden, så vil jeg lige komme med et møgfald mod Glory Man United, for det er ikke godt nok, at du giver Ronaldo nr. 7 i din underskrift, mens kongen må nøjes med nr. 10! ;)

Dengang jeg lavede underskriften stod jeg med Robson, Cantona og Ronaldo, som alle skulle have 7´eren. Da der er en del herinde, der næsten mere er Ronaldo fans end United fans, så valgte jeg ham :whine:

United DK
05-05-2008, 11:00
Dengang jeg lavede underskriften stod jeg med Robson, Cantona og Ronaldo, som alle skulle have 7´eren. Da der er en del herinde, der næsten mere er Ronaldo fans end United fans, så valgte jeg ham :whine:

Tynd argumentation! ;)

Glory Man United
05-05-2008, 12:38
Tynd argumentation! ;)

Troede også det var derfor man kunne bruge violinmands smileyen :p

RasmusP
05-05-2008, 13:57
Er jeg den eneste, der har lyst til at se Don Kafai i dette kostume? http://gag.dk/kostumer/kvinder/catsuit_roed_692_da.html
Det håber jeg sgu :D

Thomas
05-05-2008, 15:19

Men det er da ligemeget, hvad andre mener.. Cantona skal altid have 7.

Glory Man United
05-05-2008, 20:02
Men det er da ligemeget, hvad andre mener.. Cantona skal altid have 7.

Så fjerner jeg sgu da bare numrene....fuck jer :Smackden:

Thomas
05-05-2008, 21:09

Hehe :D Men ligemeget hvad, så skal Cantona altid have nr. 7! Han kan ikke sammenlignes med andre.

KennyN
05-05-2008, 21:10

Ja livet som debattør herinde er sku hårdt. Så går der pludselig en lynch-stemning mod Glory Man United i gang, og se nu hvad det har medført.. Det er sku en barsk omgang..

United DK
05-05-2008, 21:25

Det er heller ikke i orden, for så kan dommeren ikke genkende spillerne. ;)

JakobR
05-05-2008, 21:35
United fan i knap 30 år ;) Bedste hold i den tid:
Schmeichel- Neville- Rio- Bruce- Irwin- Ronaldo- Keane- Robson- Giggs- Cantona- Cole

Hmm er det bevidst du har udladt Andy Goram? Eller sidder han på en eventuel bænk?

Thomas
06-05-2008, 06:00
Hvis jeg nu siger Josef Fritzl, hvad siger I så?

Hold kæft jeg synes han er en lille sølle betændt mand, der bare burde lukkes inde i isolationen resten af sit liv. Hvordan fanden kan han lukke sin egen datter inde i en kælder og voldtage hende igennem flere år og gøre hende gravid? Nøj, hvor har jeg intet tilovers for ham.

Bemærkelsesværdigt, at i det fængsel, han skal sidde er der udlovet en dusør på hans død, når de andre indsatte bl.a. er seriemordere.. Så kan man se, hvor lavt og usselt incest er.

United DK
06-05-2008, 06:18
Ja, ham Fritzl får det i hvert fald ikke sjovt i fængslet, men det gør folk der er dømt for pædofili og incest aldrig. Sådan noget er det værste man kan gøre, og man får altid bank, når man ender i spjældet, hvilket er helt i orden.

Thomas
06-05-2008, 06:22
Ja, ham Fritzl får det i hvert fald ikke sjovt i fængslet, men det gør folk der er dømt for pædofili og incest aldrig. Sådan noget er det værste man kan gøre, og man får altid bank, når man ender i spjældet, hvilket er helt i orden.

Her for en måneds tid siden var jeg i et fængsel her i Midtjylland sammen med skolen, og der fik vi også fortalt, at alle de indsatte, der var sat ind for pædofili eller incest skulle finde en anden forbrydelse at fortælle de andre, hvis de blev spurgt. Det var alt for farligt at fortælle sandheden.

De havde engang en, der havde været pædofil, som så sagde til de andre, at han var smidt i fængsel pga. skattefusk.. Et par måneder senere i avisen kom hans sag så frem. Uheldigvis kunne de andre indsatte læse den, og det resultere i klø plus han blev sendt til et andet sted.

Glory Man United
06-05-2008, 07:05
Hmm er det bevidst du har udladt Andy Goram? Eller sidder han på en eventuel bænk?

Der er kun plads til en målmand på bænken, og den falder self til Taibi....

Dines
06-05-2008, 07:38
Ham Friztl er et ulækkert svin, der skulle bures inde i et mørkt rum resten af sine dage. Kæft hvor er det dog syret det han har gjort, og hvordan kan det ikke er blevet opdaget i alle de 24 år, er mig en stor gåde. Kæft en uhyggelig historie.!

RasmusP
06-05-2008, 07:51
Han skulle ha skåret bollerne af, ved fuld bevidsthed. Og så skulle han da lave samfundstjeneste resten af sit liv.. Det er for åndsvagt at det offentlige skal bruge penge på sådan en. Der er så meget man kunne bruge pengene på.

Thomas
06-05-2008, 12:50
Det bliver værre endnu: http://ekstrabladet.dk/112/article1003976.ece
Han var åbenbart stamkunde på et bordel, hvor han kunne dyrke sine syge lyster som nekrofili og sex med lort.. Dét er afskyeligt!

KennyN
06-05-2008, 14:59
Manden er sindsyg i kasketten. Ved godt det ikke er lovligt, men han burde have skåret klodserne af, mens han var ved bevidsthed, og simpelthen tortureres. Derefter skulle han skydes, spild af penge han skal have ekstra sikkerhed osv i et fængsel.. Man kunne håbe på en af de andre fanger fik fat i ham.. Syge svin..

ChristianR
06-05-2008, 15:15
Han skulle bare smides ned i en lille, ussel kælder og blive pulet i røven af en stor, veludrustet neger hver dag de næste 24 år.

RAppel
06-05-2008, 15:28
Er sikker på den selvjustits som mange af jer herinde gerne ser brugt ville skabe et rigtig godt og velfungerende samfund :)

Don Kafai
06-05-2008, 15:30
Hvem definerer normal i vores verden?

Jeg synes ikke man skal begynde at skære nosserne af ham, eller for den sags skyld brænde ham levende osv. Han skal have den straf han står til, og det er det. Vi har opbygget vores verden af love, og hvis vi først begynder at gå udenom dem, så er det da os andre der er hykleriske.

Jeg tager selvfølge al afstand fra ham, men synes ikke han skal lide mere fremfor fx en massemorder. Vi har love! De personlige meninger burde ikke indblandes i retssystemet.

RAppel
06-05-2008, 15:31

Jeg synes ikke man skal begynde at skære nosserne af ham, eller for den sags skyld brænde ham levende osv. Han skal have den straf han står til, og det er det. Vi har opbygget vores verden af love, og hvis vi først begynder at gå udenom dem, så er det da os andre der er hykleriske.

Jeg tager selvfølge al afstand fra ham, men synes ikke han skal lide mere fremfor fx en massemorder. Vi har love! De personlige meninger burde ikke indblandes i retssystemet.

Du er mit nye idol! :D

Don Kafai
06-05-2008, 15:42

Tak for "tippet" men det blev en klassisk George (W.?) Bush gummimaske. De andre fra min klasse må stå for det mere kinky.

ChristianR
06-05-2008, 15:54

Det er nu heller ikke, fordi jeg mener, vi bør ændre på hele vores forholdsvist velfungerende retssystem med lovgivende, udøvende og dømmende magt. Jeg mener i bund og grund selvfølgelig heller ikke, at vi skal til at indføre dødsstraf eller tortur.

Men denne sag er så langt ude og ligger over alt andet, jeg nogensinde kunne forestille mig. Han har ødelagt 8 menneskers liv. Jeg ville personligt nok hellere slåes ihjel, end jeg ville spærres inde i en kælder i 24 år med jævnlige voldtægter og tortur.

Så kan man godt have en lille mavefornemmelse, der siger, at han bør straffes lidt hårdere end med almindelig fængsel og playstation og sikkert bedre mad, end hende pigen fik. I fængsel får man endda sollys og frisk luft engang i mellem.

Så nej - Vi skal reelt ikke ændre på noget. Men jeg ville stadig ikke have noget i mod at se lige præcis ham blive spærret inde i en kælder i 24 år, hvor han så kunne blive voldtaget af en stor, veludrustet neger hver eneste dag. (medmindre det syge svin ville nyde det)

Don Kafai
06-05-2008, 16:06
Det er nu heller ikke, fordi jeg mener, vi bør ændre på hele vores forholdsvist velfungerende retssystem med lovgivende, udøvende og dømmende magt. Jeg mener i bund og grund selvfølgelig heller ikke, at vi skal til at indføre dødsstraf eller tortur.

Men denne sag er så langt ude og ligger over alt andet, jeg nogensinde kunne forestille mig. Han har ødelagt 8 menneskers liv. Jeg ville personligt nok hellere slåes ihjel, end jeg ville spærres inde i en kælder i 24 år med jævnlige voldtægter og tortur.

Så kan man godt have en lille mavefornemmelse, der siger, at han bør straffes lidt hårdere end med almindelig fængsel og playstation og sikkert bedre mad, end hende pigen fik. I fængsel får man endda sollys og frisk luft engang i mellem.

Så nej - Vi skal reelt ikke ændre på noget. Men jeg ville stadig ikke have noget i mod at se lige præcis ham blive spærret inde i en kælder i 24 år, hvor han så kunne blive voldtaget af en stor, veludrustet neger hver eneste dag. (medmindre det syge svin ville nyde det)

Det er jo en vurderingssag. I fodbold findes der ingen større fordel end et mål! Men hvad med et straffe, hvor modstanderen får rødt?

Du kan vende og dreje den på mange måder, og mit ovenstående eksempel er jo groteskt i forhold til hvad der virkelig er sket, men at du synes det er værre at være spærret inde i 24 år end at dø, må være din holdning (som mange nok også er enige med dig i). Men definitionen er at der ikke nogen værre forbrydelse end at tage et liv, selvom du og jeg hellere ville dø, end at være sexslaver i 24 år! (Hvor Fritz er den anden part selvfølgelig:D)

ChristianR
06-05-2008, 16:11
Det er jo en vurderingssag. I fodbold findes der ingen større fordel end et mål! Men hvad med et straffe, hvor modstanderen får rødt?

Du kan vende og dreje den på mange måder, og mit ovenstående eksempel er jo groteskt i forhold til hvad der virkelig er sket, men at du synes det er værre at være spærret inde i 24 år end at dø, må være din holdning (som mange nok også er enige med dig i). Men definitionen er at der ikke nogen værre forbrydelse end at tage et liv, selvom du og jeg hellere ville dø, end at være sexslaver i 24 år! (Hvor Fritz er den anden part selvfølgelig:D)

Jaja. Derfor skal der da heller ikke laves om på gængse normer og retsprcedurer. Men min mavefornemmelse så ham nu gerne nede i kælderen med ham negeren. Så kan han lære, hvordan det føles. Og det mister han jo heller ikke livet ved. Så her er der ingen, der skal vurdere:) Han får præcis straf for hans forbrydelse - Bort set fra, han får svært ved at føde 7 børn.

Don Kafai
06-05-2008, 16:40
Jaja. Derfor skal der da heller ikke laves om på gængse normer og retsprcedurer. Men min mavefornemmelse så ham nu gerne nede i kælderen med ham negeren. Så kan han lære, hvordan det føles. Og det mister han jo heller ikke livet ved. Så her er der ingen, der skal vurdere:) Han får præcis straf for hans forbrydelse - Bort set fra, han får svært ved at føde 7 børn.

Nu er jeg ikke inde i retssystemet, men jeg mener ikke det er en straf.

Hvis jeg laver en handling i Danmark der giver livstid, så skal jeg sidde i 16 år (mener det er 16), men min holdning er bare at jeg skal få de her 16 år, uanset hvordan de 6 mio indbyggere i Danmark mener jeg bør straffes. Om de så mener jeg skal sidde i 99 år, eller få hugget bollerne af foran live-tv, så skal jeg stadig få de 16 år. Vi har netop love så vi ikke får vurderingssager, og tror vi langt hen af vejen er enige i 99,9 % af tilfældene.

Men når der kommer sådan en sag som den med Fritz frem, så er det klart at det skaber følelser frem i befolkningen.

snegl
06-05-2008, 19:09

Det pudsige er at du skal have lige så lidt empati, lige så stor koldblodighed og et lige så grimt sind for at gøre det han har gjort. Man kan sagtens sammenligne ham med en psykopat. "Tjeklisten" er helt det samme.

United DK
06-05-2008, 19:55
Legendarisk trøje! :D

http://www.classicfootballshirts.co.uk/p6021/1995-96-Manchester-United-Home-Shirt-Prunier-31-XL/product_info.html

RAppel
06-05-2008, 20:07

http://www.classicfootballshirts.co.uk/p6021/1995-96-Manchester-United-Home-Shirt-Prunier-31-XL/product_info.html

Så er den kun i XL. Lige stor nok til mig! Kunne ellers være sej at have :p

Thomas
10-05-2008, 08:30
Så har jeg lige fået at vide, hvilke fag jeg skal op i til eksamen..

Dansk - SÅDAN! (:
Engelsk - WUHUU! (:

Og så lige det sidste fag........biologi...... WUUUUUUUUUUHAT!? Jeg fik 02 i årskarakter, jeg aner virkelig ikke, hvordan jeg skal bestå! Jeg er så død. Det eneste, der kan holde mig oppe er tanken om et mesterskab i morgen og sikkert også CL guld...

For helvede!

Don Kafai
10-05-2008, 11:02
Og så lige det sidste fag........biologi...... WUUUUUUUUUUHAT!? Jeg fik 02 i årskarakter, jeg aner virkelig ikke, hvordan jeg skal bestå! Jeg er så død. Det eneste, der kan holde mig oppe er tanken om et mesterskab i morgen og sikkert også CL guld...

For helvede!

Jeg er overlykkelig for, at jeg ikke skal op i biologi! Hader alt fra fotosyntese til Dafnier!

Som den eneste i min klasse skal jeg ikke op i engelsk skriftlig:( , det er virkelig noget der ødelægger mit humør.

Mundtligt skal jeg dog op i Engelsk, Fysik, Dansk og AT. Udover fysik der er lidt tricky, så er resten snildt klaret.

Christensen
10-05-2008, 11:31
Selvom jeg læste op fra nettet i biologi, svarede jeg forkert, så forstår godt dine bekymringer, Thomas. Og ja, jeg fik også 02 i biologi :D

Sivebæk
10-05-2008, 12:07
Jeg fik 7 i biologi sidste år :D

Har selv lige fået min eksamensplan. Det blev til mundtlig kemi, psykologi og AT. Ikke helt optimalt, men i det mindste undgik jeg fysik..! Føler med dig Sam :p

Thomas, er du 1.g'er?

Dines
10-05-2008, 12:59

Må jeg lige høre: Er der nogle der har haft succes med at bestille trøjer, fra den side? Jeg prøvede sammen med min far at bestille med hans visa-kort, men det fungerede ikke, hvilket undrede mig. Nogle der ved hvad man skal betale med?

United DK
10-05-2008, 13:18
Må jeg lige høre: Er der nogle der har haft succes med at bestille trøjer, fra den side? Jeg prøvede sammen med min far at bestille med hans visa-kort, men det fungerede ikke, hvilket undrede mig. Nogle der ved hvad man skal betale med?

Man kan godt bestille med et Visa-kort, men man skal også være medlem af PayPal (https://www.paypal.com/). Sådan forstår jeg det i hvert fald.

Dines
10-05-2008, 13:48
Man kan godt bestille med et Visa-kort, men man skal også være medlem af PayPal (https://www.paypal.com/). Sådan forstår jeg det i hvert fald.

Og hvordan bliver man det?

United DK
10-05-2008, 13:51
Og hvordan bliver man det?

Her. (https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_registration-run)

Find selv ud af resten.

Bugge
10-05-2008, 13:56

Jeg er vild med den note de har smidt ind..
Det er den slags der giver én lyst til at kaste penge efter den :D

Tobber
11-05-2008, 17:41
tror vist et eller andet engelsk hold kaldet manchester united(?) vandt en tunering idag... ret mig vis det forkert...

United DK
13-05-2008, 14:47
Grovt...

http://ekstrabladet.dk/112/article1006882.ece

Tobber
13-05-2008, 16:36
Grovt...

http://ekstrabladet.dk/112/article1006882.ece

jeg er godt nok glad for at jeg ikke så det, håber at de tager imod den krisehjælp ellers bliver man da syg i hoved:(
(hjælper krisehjælp??):confused:

forfærdeligt også sådan et sted hvor det kunne gå ud over andre mennesker jeg tror personen har haft det rigtigt skidt:(

Kofoed
13-05-2008, 17:34
Man må da lige tænke sig om.. En ting er at ville begå selvmord, men så kan man da i det mindste gøre det hvor andre ikke kommer til at se det, og slet ikke på den måde..

Jurgensen
13-05-2008, 17:43
Man må da lige tænke sig om.. En ting er at ville begå selvmord, men så kan man da i det mindste gøre det hvor andre ikke kommer til at se det, og slet ikke på den måde..

Helt enig. Det er da for egoistisk, hvorfor skal folk leve med sådanne ar på sjælen resten af livet, bare fordi han vælger den lette vej ud af livet.

ThomasV
13-05-2008, 17:48
Jeg er bruger nr. 1000

Dahlmann
13-05-2008, 17:49
Jeg er bruger nr. 1000

korrekt placeret under ligegyldighedstråden!

United DK
13-05-2008, 17:50
ThomasV = Thomas Vishoff

???

Thomas
13-05-2008, 17:52
ThomasV = Thomas Vishoff

???

Nej, jeg kender ikke til den syge galning! Han er jo syyyyg!