Se fuld version : Ligegyldighedstråden
Hvis det stod til mig vil jeg vælge den første, da det er udebane trøjen vi vandt det thetreble med. ;)
FEDT! Community Shield bliver spillet d. 5 august..... MIN FØDSELSDAG! Uuuuh!
Hævnens time bliver den 5. August! :D
Martinsen: Footballshirts.dk ;)
Tak for svarene i øvrigt.
Så der klar til Premier League næste sæson, med 21 tommer skærm.
http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/com.jpg
Martinsen
05-06-2007, 19:58
United dk: Footballshirts.dk ;)
Tak for svarene i øvrigt.
Så der klar til Premier League næste sæson, med 21 tommer skærm.
http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/com.jpg
bare kald mig Martinsen ellers :D den side kender jeg godt bare sjælden de har nogle i medium, købte engang en i small derinde, men den var alt for lille ellers den størrelse jeg plejer at købe...
bare kald mig Martinsen ellers :D den side kender jeg godt bare sjælden de har nogle i medium, købte engang en i small derinde, men den var alt for lille ellers den størrelse jeg plejer at købe...
Skal jeg prøve at huske :P
Ja, det værste ved at være i voksealderen. Er heldigvis snart holdt op med at vokse. Har 9 originale united trøjer i skabet, som jeg ikke kan passe mere. Ikke engang den fra sidste sæson. Ret irriterende.
Don Kafai
05-06-2007, 21:07
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69453
Hvor er det fedt at høre Platini sætte Totti på plads. Jeg har personligt heller ikke meget til overs for spillere der vælger landsholdet fra fordi "de ikke kan klare det, og muligvis vender tilbage".
i løbet af ugen svarede Lars Jacobsen et spgs om hvorvidt han var ked af at skulle spille højreback, og gjorde det i stil med: "Jeg er ligeglad om jeg skal spille målmand eller angriber. Det at repræsentere sit land er den største ære man kan opnå som spiller.." Og det er måden man skal gribe en landsholdsplads an, uanset om man hedder Totti eller spiller for Ugandas landshold.
Medmindre der er personlige årsager på spil så synes jeg en spiller altid skal være tilrådighed for sit land. Totti tuder for meget, hvis han var så "træt" efter VM ville han ikke være igang med sin bedste sæson nogensinde. Tror bare han føler sig som en kæmpestjerne der ikke gider arbejde for at komme til slurunderne. Jeg tør vædde alt på at han er tilbage på landsholdet senest til EM-slutrundens start.
Martinsen
05-06-2007, 21:27
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69453
Hvor er det fedt at høre Platini sætte Totti på plads. Jeg har personligt heller ikke meget til overs for spillere der vælger landsholdet fra fordi "de ikke kan klare det, og muligvis vender tilbage".
i løbet af ugen svarede Lars Jacobsen et spgs om hvorvidt han var ked af at skulle spille højreback, og gjorde det i stil med: "Jeg er ligeglad om jeg skal spille målmand eller angriber. Det at repræsentere sit land er den største ære man kan opnå som spiller.." Og det er måden man skal gribe en landsholdsplads an, uanset om man hedder Totti eller spiller for Ugandas landshold.
Medmindre der er personlige årsager på spil så synes jeg en spiller altid skal være tilrådighed for sit land. Totti tuder for meget, hvis han var så "træt" efter VM ville han ikke være igang med sin bedste sæson nogensinde. Tror bare han føler sig som en kæmpestjerne der ikke gider arbejde for at komme til slurunderne. Jeg tør vædde alt på at han er tilbage på landsholdet senest til EM-slutrundens start.
jeg synes også man burde spille for sit land så længe man kan... men man kan jo ikke afvise at det netop er på grund af at han har holdt pause, mens han egentlig skulle spille landskamp at han har haft den her fantastiske sæson...
http://unisport.dk/?page=Produkt&kategori=147&id=2291
^^ Har netop anskaffet mig denne dvd, som jeg skal se en af dagene :) Nogen der har set den? Og hvad synes i eventuelt om den?
Smaakage
05-06-2007, 23:32
http://unisport.dk/?page=Produkt&kategori=147&id=2291
^^ Har netop anskaffet mig denne dvd, som jeg skal se en af dagene :) Nogen der har set den? Og hvad synes i eventuelt om den?
Ja jeg har den liggende. Den er okay. Bliver meget kedelig hvis du ikke er i humør til det, da alting foregår i et meget langsomt tempo og en meget uengageret speaker.
Men giver et fint billede på historien og nogle af de ting der sker omkring United
Ja jeg har den liggende. Den er okay. Bliver meget kedelig hvis du ikke er i humør til det, da alting foregår i et meget langsomt tempo og en meget uengageret speaker.
Men giver et fint billede på historien og nogle af de ting der sker omkring United
Også lidt mit indtryk da jeg bladrede den hurtigt igennem, men nu prøver jeg lykken :cool:
Har I nogle gode ideer til, hvad pokker man kan lave, når man har ferie? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give mig til? Og den, der siger "kloge børn keder sig ikke" får et virtuelt slag med en fisk af mig! Selvfølgelig keder kloge børn sig!
United DK
07-06-2007, 11:37
Du kunne f.eks. gå i gang med et 1000 brikkers puslespil. :D
SantasLittleHelper
07-06-2007, 11:39
Gør som alle andre unge mennesker der keder sig... Lav hærværk og indrud i en børnehave for at stjæle alle deres is...
Ryd op på dit værelse knægt
Kom forbi til grill-party, som vi har aftalt. Husk t-shirts :D
Ryd op på dit værelse knægt
Mit værelse er altid ryddet op.
Kom forbi til grill-party, som vi har aftalt. Husk t-shirts :D
Fik du bestilt de tank tops? :D
Har I nogle gode ideer til, hvad pokker man kan lave, når man har ferie? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give mig til? Og den, der siger "kloge børn keder sig ikke" får et virtuelt slag med en fisk af mig! Selvfølgelig keder kloge børn sig!
Jeg ved det! Gå ud og slå din rekord på 3 i at jonglere. :p
Jeg ved det! Gå ud og slå din rekord på 3 i at jonglere. :p
Når du siger 3, så er det vel en forkortelse på 3.000, ikke? ;) Når jeg kommer over 3.000 kan jeg ikke tælle mere. Der er en grund til jeg har fået 7 i matematik!
Når du siger 3, så er det vel en forkortelse på 3.000, ikke? ;) Når jeg kommer over 3.000 kan jeg ikke tælle mere. Der er en grund til jeg har fået 7 i matematik!
Næh, det er bare normalt 3 tal? Jeg kan godt forstå din lærer giver dig 7 med dine forkortelses evner. :juhuuuu:
Næh, det er bare normalt 3 tal? Jeg kan godt forstå din lærer giver dig 7 med dine forkortelses evner. :juhuuuu:
Måske fik jeg faktisk 03, men har bare tolket det som et 7 tal? :o Tal, tal, tal, tal.. livets værste opfindelse.
Måske fik jeg faktisk 03, men har bare tolket det som et 7 tal? :o Tal, tal, tal, tal.. livets værste opfindelse.
Enig. "Rocking"
Jeg er lykkelig for mit 7-tal :D Jeg er ikke jordens skarpeste til matematik + jeg lavede en del snorksover-fejl, fordi jeg var så mega træt (jeg var oppe kl 8 om morgenen).
Nu glæder jeg mig bare til dansk, hvor jeg forhåbentlig får et 9 eller 10 tal.
DonBrask
08-06-2007, 12:56
Alle jeg har snakket med - pånær én - har ikke lavet opgave 5!
Jeg kunne heller ikke finde ud af den skide 5 !!
Hader Matematik og Fysik udover alle grænser !
Smaakage
08-06-2007, 13:15
Så er den absolut værste eksamen overstået.... Matematik.
Synes egentligt det gik vældig godt. Var færsig 1½ time før tid. Men nu får vi af se når karaktererne kommer
Tillykke til imc med de 19 år! :skaaal: synes ikke han skulle glemmes ;)
Haha, tak tak for at du huskede det. Appriciate it. Blev lidt overrasket over den mail jeg fik kl 00:00. Hehe
Så er den absolut værste eksamen overstået.... Matematik.
Synes egentligt det gik vældig godt. Var færsig 1½ time før tid. Men nu får vi af se når karaktererne kommer
Blev vi ikke enige om at det var en årsprøve? ;)
Jeg var selv oppe i skriftlig dansk (årsprøve). Vi fik alle den samme tekst.. En 8 sider lang novelle fra 1880. TAK FOR DEN!
SVEDIGT! Så hoppede Forza Motorsport 2 til Xbox 360 lige ind af døren, sammen med Queen on Fire - Live at the Bowl albummet. For ikke lige at sige at jeg var ned og købe Love Shop - Go! Jubilæums albummet igår. Så er weekenden reddet med god gaming og musik. :)
Hvornår kommer de sæsondvden fra iår. Nu har jeg ventet i 2 uger. :/
Blev lidt overrasket over den mail jeg fik kl 00:00. Hehe
Hehe, ja den fik jeg også.. Men rimeligt fiks lavet..
Holmskov
08-06-2007, 20:58
Hvornår kommer de sæsondvden fra iår. Nu har jeg ventet i 2 uger. :/
14 juni mener jeg den bliver frigi'et.
United DK
09-06-2007, 21:25
HAHA!
Det danske kvindelandshold i håndbold, tabte i dag til Ukraine, og er dermed ikke med ved VM og OL.
Dejligt! Så slipper vi for det lort. :D
Nogle der så speedway her til aften??
Andreas Johnsson "kørte" Hans Andersen "af banen" i semifinalen og derefter går han hen og vinder finalen.. Virkelig stor pibekoncert hver gang han var på storskærmen og da han fik pokalen.. Så kan de svenskere lære det..
Men ellers et fedt grand prix med masser af god speedway..
14 juni mener jeg den bliver frigi'et.
Det vil sige, at den kommer til mig og ca. en uges tid? :)
Holmegaard
10-06-2007, 10:00
HAHA!
Det danske kvindelandshold i håndbold, tabte i dag til Ukraine, og er dermed ikke med ved VM og OL.
har du lille problem med håndbold ;)
United DK
10-06-2007, 10:02
har du lille problem med håndbold ;)
Ja. Der er alt for meget af det.
Martinsen
10-06-2007, 10:15
Nogle der så speedway her til aften??
Andreas Johnsson "kørte" Hans Andersen "af banen" i semifinalen og derefter går han hen og vinder finalen.. Virkelig stor pibekoncert hver gang han var på storskærmen og da han fik pokalen.. Så kan de svenskere lære det..
Men ellers et fedt grand prix med masser af god speedway..
jeg synes det var pinlig opførsel af de danske tilskuere, for Jonsson gjorde skam ikke noget galt der var selvfølgelig kontakt, men det var Hans nu lige så meget selv skyld i... så synes det var lidt uretfærdig Jonsson skulle have den behandling.
ellers var det dejlig at se min favorit Gollob i en finale igen, det er ikke hverdagskost længere må man sige :D og så synes jeg også det er dejligt at Nicki Pedersen ikke vandt, bryder mig simpelthen ikke om den mand... det startede efter episoden med Ole Olsen og han viste at han ikke er for snu igen allerede efter hans første heat, hvor han rørte startsnoren, og bagefter skabte sig helt vild:Smackden:
Ja. Der er alt for meget af det.
Herrehåndbold er da alt for fedt at se.. Meget mere spændende end mange fodboldkampe..
Elsker at se herrehåndbold.. Damehåndbold er blevet kedeligt efterhånden..
jeg synes det var pinlig opførsel af de danske tilskuere, for Jonsson gjorde skam ikke noget galt der var selvfølgelig kontakt, men det var Hans nu lige så meget selv skyld i... så synes det var lidt uretfærdig Jonsson skulle have den behandling.
Ja det er rigtigt at der var lidt kontakt som der gerne må være, men alligevel er danskerne jo på hjemmebane og skal holde med danskerne, så jeg synes nu det var meget sjovt at høre på..
United DK
10-06-2007, 10:50
Herrehåndbold er da alt for fedt at se.. Meget mere spændende end mange fodboldkampe..
Det kommer jo så an på, hvem der mødes, for møder Kolding et bundhold, så vinder Kolding med 100% sikkerhed, modsat i fodbold, hvor bundholdene nogengange overrasker.
Elsker at se herrehåndbold.. Damehåndbold er blevet kedeligt efterhånden..
på..
Hver sin smag.
Jeg synes også at håndbold er kedeligt. Det er alt for meget det samme som sker. Angrib - forsvar - angrib - forsvar. Sådan synes jeg det er-
Synd for Hans Andersen i går i speedway. Han havde fortjent mere, og havde kørt flot hele aftenen. Fair nok at publikum var hårde ved Jonsson, han er jo svensker, og det er pt ikke så populært at være svensk og så vinde i Parken :)
Håndbolden: Pinligt at man ikke kan besejre Ukraine over 2 kampe. Nu burde man skifte en masse af de dårlige fra og bruge 2-3 år på at bygge et nyt ungt hold op. Og så må man som i ishockey få regler for udlændinge. Det duer jo ikke at alle de bedste hold i Danmark, kun har udlændinge i bagkæden.
HAHA!
Enig.
Kan nu godt se håndbold hvis det er slutspil og det er vigtige kampe..Det har da en meget fed intensitet, og syntes fx. det var okay underholdning af følge Danmark under EM for mænd her sidst. eller var det VM ?? hehe
Men er egentlig lidt ligeglad om kvinderne ikke skal spille VM og OL..
Syntes det ofte virker for let at se på, bolden bliver jo braget i mål i 2/3 angreb... så ikke noget jeg går op i!
Faktisk ser jeg næsten kun fodbold, og sommetider lidt NFL. Har tidligere set en del Tour de France, men er faldet lidt af på den, de sidste par år. Bla. pga. Doping.
Faktisk ser jeg næsten kun fodbold, og sommetider lidt NFL. Har tidligere set en del Tour de France, men er faldet lidt af på den, de sidste par år. Bla. pga. Doping.
Fodbold er selvfølgelig klart nok det jeg ser mest. Ellers er en Tour-bjergetapé ikke så værst, der skal nok komme drama på. Nu har jeg jo også været nede og se Touren 5 år i træk, så det bliver lidt underligt ikke at skulle derned iår. "Rocking" Ellers kan jeg godt lide at se boksning eller tennis når det Wimbeldon. Det værste at se for mig, er udentvivl kvindehåndbold og så golf.
Fuck der har været KLASSE vejr i dag. Og det er der stadig. Virkelig dejligt at spille fodbold i! Uuuh..! Der er dog lige et par pensummer, der skygger for solen :(
Jeg har også været til kamp i dag, og det var super. Man skulle drikke rigeligt med vand før kampen, da man jo taber væske. Ellers er det fedt at gå på stranden nu her :D
Fodbold er selvfølgelig klart nok det jeg ser mest. Ellers er en Tour-bjergetapé ikke så værst, der skal nok komme drama på. Nu har jeg jo også været nede og se Touren 5 år i træk, så det bliver lidt underligt ikke at skulle derned iår. "Rocking" Ellers kan jeg godt lide at se boksning eller tennis når det Wimbeldon. Det værste at se for mig, er udentvivl kvindehåndbold og så golf.
ja boksning havde jeg glemt.. Er os blevet ret Hooket på det.. Os lidt sjovere nu hvor vi har Kessler istedet for Brian "Wienerbrød" Nielsen at holde med !
Hold kæft et fedt formel 1 grand prix fra Canada.. Noget af det vildeste jeg længe har set.. Hamilton vinder hans første grand prix hvor han førte stort set hele tiden..
Så bliver Alonso overhalet af Sato til sidst.. Hvor var det fedt at se..
Håber ikke der skete noget alvorligt med Kubica..
Nogle der så det?
Mener at Holger fra DR Sporten for kort tid siden sagde, at Kubica vist var sluppet med et brækket ben..
Smaakage
10-06-2007, 22:17
Hold kæft et fedt formel 1 grand prix fra Canada.. Noget af det vildeste jeg længe har set.. Hamilton vinder hans første grand prix hvor han førte stort set hele tiden..
Så bliver Alonso overhalet af Sato til sidst.. Hvor var det fedt at se..
Håber ikke der skete noget alvorligt med Kubica..
Nogle der så det?
Det var et sindsygt crash. Der hvor bilen kommer ud på vejen igen og slår en kolbøtte skal han vist takke nogle højere magter for at den røg hele vejen rundt og ikke landede på hans hoved.
Så vildt ud. Utroligt at han slap uden større skader. Siger vel lidt om hvor smart sådan en bil er bygget, og hvor godt de sidder der i
Hvad omgang var det i?
Efter omkring 30 omgange.. Grand Prix'et er på tv2 nu, hvis nogle vil se.. Det kommer om ca 8 omgange..
Efter omkring 30 omgange.. Grand Prix'et er på tv2 nu, hvis nogle vil se.. Det kommer om ca 8 omgange..
Takker, det var nemlig derfor ;)
Smaakage
11-06-2007, 11:20
Tom Kristensen kører Le Mans i næste weekend.
Bliver spændende at se om han er i god nok form til at kunne køre den hjem
Det er glædeligt at se, at folk poster noget om motorsport i ligegyldighedstråden. For mere ligegyldig 'sport' kan man ikke finde, når ikke man glor over på kvindehåndbold.
Jeg vil indstille dig til en forfremmelse til æreskrumme, Smaakage.
Smaakage
11-06-2007, 12:22
Det er glædeligt at se, at folk poster noget om motorsport i ligegyldighedstråden. For mere ligegyldig 'sport' kan man ikke finde, når ikke man glor over på kvindehåndbold.
Jeg vil indstille dig til en forfremmelse til æreskrumme, Smaakage.
Jeg har aldrig været mere beæret i mit liv :')
Følger ikke selv med i motorsport, da jeg giver dig ret i at det er noget så kedeligt. Men Tom K drengen er trods alt en af de største sportsudøvere i Danmark, så synes det fortjente en bemærkning. Og så kunne den jo passende ikke være mere ligegyldig
SantasLittleHelper
11-06-2007, 12:42
Hvad med synkronsvømning? Ved godt der er nogle af dem der ligner piger, men come on.. Så vil jeg sgu hellere se en Formel1 bil der tordner hen over en anden Formel1 bil eller smadrer ind i barrieren...
Martinsen
11-06-2007, 13:22
det var et af de mærkligeste formel 1 løb jeg har set... kanont at Hamilton vandt hans første sejr hos McLaren desværre sejlede Alonso rundt, og lignte bestemt ikke en verdensmester... men alt i alt fik McLaren igen vist at de har den suverænt bedste bil, og Massa blev fortjent udelukket da han åbenbart ikke ved om man skal køre for grønt eller rødt lys...
et grimt uheld Kubica var ude for, men han "slap" med et brækket ben, for det kunne have gået langt værre... damn det kunne have været en sørgelig dag i Polen, hvis det var gået galt for både Gollob og Kubica
Det skulle da lige være curling og ringridning...
Jeg kan sgu godt lide at se formel 1 en gang imellem. Det er lidt ligesom med tour de france. Når man først er begyndt at følge med, kan man ikke løsrive sig igen...
Men der er da også lidt taktik indblandet. F.eks. hvornår man skal foretage pitstop, og sådan...
Martinsen
11-06-2007, 14:16
jeg ser kun Speedway og Formel 1, men det følger jeg tilgengæld meget med i, og ser det hvergang det er der... medmindre United spiller samtidig selvfølgelig :)
Jeg har lige købt ny bærbar. Vista skal bare hurtigt afinstalleres og ind med xp :D
Jeg har lige købt ny bærbar. Vista skal bare hurtigt afinstalleres og ind med xp :D
Hvad er der galt med vista???
...eller måske Ubuntu i stedet, når du nu alligevel ikke vil bruge det nyeste Windows, men i stedet hælder til det lettere oldnordiske XP.. alright, folk påstår at der er flere fejl i Vista, men hvis der ikke er nogen brugere der afprøver platformen og laver et par opråb om det, så sker der jo aldrig nogen udvikling..
Hvad er der galt med vista???
Jeg synes der er alt for mange fejl i det. Hvertfald i 64 bit versionen. Den understøtter langt fra alt det værktøj jeg skal bruge, men jeg må indrømme Vista er blevet bedre siden jeg prøvede det første gang (ved udgivelsesdatoen).
Problemet, som jeg ser det, er at Linux ikke understøtter ret mange trådløse netkort. Det hvertfald min erfaring med min gamle bærbar + de venner jeg har snakket med, der har forsøgt sig.
Dahlmann
11-06-2007, 22:19
Det skulle da lige være curling og ringridning...
Jeg kan sgu godt lide at se formel 1 en gang imellem. Det er lidt ligesom med tour de france. Når man først er begyndt at følge med, kan man ikke løsrive sig igen...
Men der er da også lidt taktik indblandet. F.eks. hvornår man skal foretage pitstop, og sådan...
ja curling ville jeg selv have påpeget.... der findes nok ikke en mere nedern sport end curling... det værste er at danmark åbenbart har nogle kvinder som er gode til det, og forventer meget af sig selv som de ikke kan indfri... jeg hader den sport...
Verdensstørste homosport er udentvivl dressur eller hvad det hedder. Hold kæft det ser fimset ud, når de hopper over sådan nogle stænger.
Verdensstørste homosport er udentvivl dressur eller hvad det hedder. Hold kæft det ser fimset ud, når de hopper over sådan nogle stænger.
Det er spring.
Dressur er det hvor hesten i et firkantet areal render og laver alle mulige slags ting. Og går på forskellige måder.
Men helt enig, hestesport er sku for kedeligt og det er ret fimset..
Nå, hvad er forskellen? :b
PL-pedersen
12-06-2007, 16:56
jeg elsker curling...!!! seriøst det fanme en fed sport... overvejede at starte til det da jeg var yngre...:D
Nogle der kan give et link til et billed af det nye Premier league tryk/print ??
Nogle der kan give et link til et billed af det nye Premier league tryk/print ??
http://www.unisport.dk/nyheder_img/1457.jpg
De ser da meget fede ud..Hmm hvem skal man mon vælge at ha på ryggen næste år.. hva med jer ?
Edit: Spørgsmål flyttet til Ny trøje tråd!
Martinsen
12-06-2007, 18:19
De ser da meget fede ud..Hmm hvem skal man mon vælge at ha på ryggen næste år.. hva med jer ?
Giggs eller Neville tror jeg
hører den snak ikke til i ny trøje tråden? :)
hører den snak ikke til i ny trøje tråden? :)
Jo, okay...Vi skriver videre der så.
Refstrup
12-06-2007, 18:24
Jeg tror jeg skal have en med Nani
SantasLittleHelper
12-06-2007, 18:24
Er det ikke ligegyldigt? Har ikke tænkt mig at købe en ny trøje alligevel :p
Enig. Det er meget federe når de bruger en tyr"Rocking" ligesom i den der reklamen for schweppes :D
HamudiiC
13-06-2007, 07:00
Engelsk eksame imorqen xx(
Glæder mig virkeligt ikke.
Nogen dér har været oppe i Engelsk mundtlig, 9.klasses afgangsprøve.
SantasLittleHelper
13-06-2007, 07:03
Yes, jeg fik 10 i den eksamen... Ikke specielt svær så det skal du nok klare.. Skal op i sprogproduktion om 1 time, wish me luck..
HamudiiC
13-06-2007, 07:13
Yes, jeg fik 10 i den eksamen... Ikke specielt svær så det skal du nok klare.. Skal op i sprogproduktion om 1 time, wish me luck..
Det engelsk du var oppe i, var dét der hvor du skulle snakke om dit emne i 5 minutter, også trække et emne?
Jamen held og lykke herfra, selvom jeg ikke ved hvad sprogproduktion er :)'
Og.. Tillykke med dit 10-tal .
HamudiiC
13-06-2007, 09:20
Dét kan godt være at dét har været oppe før. Men er dér nogen der selv spiller fodbold i klub?
Hvis ja: Hvor spiller Du? Og Hvilken plads på banen?
Jeg spiller selv målmand på B1909's (En af moderklubberne til FC Fyn) første hold Junior. Men overvejer at skifte til OB, efter at jeg stod en klasse kamp imod dem og vist har imponeret dem. Selvom vi tabte stort :p
Engelsk eksame imorqen xx(
Glæder mig virkeligt ikke.
Nogen dér har været oppe i Engelsk mundtlig, 9.klasses afgangsprøve.
Jeg skal også op i engelsk i morgen, men det er dog 10. klasse, og ikke 9.
Et godt råd er bare at gennemgå teksterne, og så perspektivér til andre tekster og meget gerne til noget, du selv har oplevet! Det eneste du ikke skal gøre er at smadre båndoptageren.... sådan noget giver 7 :rant: Jeg tror faktisk I får det på CD, og ikke bånd. Det får vi i hvert fald nu! :juhuuuu: men held og lykke!
HamudiiC
13-06-2007, 09:29
Jeg skal også op i engelsk i morgen, men det er dog 10. klasse, og ikke 9.
Et godt råd er bare at gennemgå teksterne, og så perspektivér til andre tekster og meget gerne til noget, du selv har oplevet! Det eneste du ikke skal gøre er at smadre båndoptageren.... sådan noget giver 7 :rant: Jeg tror faktisk I får det på CD, og ikke bånd. Det får vi i hvert fald nu! :juhuuuu: men held og lykke!
Dét er vist ikke det samme som vi skal oppe i.
Vi har valgt et emne, og lavet en disposition og udfra det skal vi tale i 5 minutter. Derefter skal vi trække et spørgsmål der ikke har noget med vores emne at gør, og uden nogle hjælpemidler skal vi snakke om det udtrykkende spørgsmål i ca 8 minutter.
Selv om man måske kan mene at eksamen er ligegyldig, kan eksamens snak og diskussion så ikke holdes i den tråd som hedder eksamen og handler om det emne..
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=263
HamudiiC
13-06-2007, 13:24
Selv om man måske kan mene at eksamen er ligegyldig, kan eksamens snak og diskussion så ikke holdes i den tråd som hedder eksamen og handler om det emne..
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=263
Undskyld :)
SantasLittleHelper
13-06-2007, 14:37
hihi, yes sir...
Jeg var nede på Møns klint i dag, da der i Marts havde været et stort skred, som kun sker hvert 50'ende år. Det var rimelig flot at se på, men altså turen var lang.! Det tog ca. 2 timer at køre derned, og det samme hjem, mens vi måske var der en 1 time. Jeg vil dog lige sige, at jeg kørte hjem før tid med en der skulle til klaver, så jeg kom en time hjem før alle andre. :D
Line Baun laver en fatal bommert i Go'morgen Danmark!
http://youtube.com/watch?v=m0CcswBjn7Y
United DK
13-06-2007, 21:17
Alle kan jo fejle en gang imellem.
Hahahaha.. Hun er da konge racist! ;)
For satan det må være lidt pinligt :D
HamudiiC
13-06-2007, 22:45
nej nej nej.. Sådan noget må bare ikke siges :D
Ser de ikke billederne før de går på?
nej nej nej.. Sådan noget må bare ikke siges :D
Ser de ikke billederne før de går på?
Det vist nok direkte :D Desværre for Line Baun :D
Flax_Generous
14-06-2007, 04:36
Fed, fed fejl (eller var det nu også det?). Det er sådan noget, der gør det værd at se ligegyldige direkte tv-programmer. :)
Hvis nogen ejer denne [trøje, red.], i størrelse large/xl, og interesseret i at sælge. Så kan vi godt snakke
Nu sælger jeg ikke selv mine trøjer, men der er ingen grund til at spørge herinde. Du skal bare søge en enkel gang på eBay (http://www.ebay.com) og så har du straks +20 mulige sælgere. Du kan virkelig skaffe nogle sjældne retro-trøjer derinde til virkelig få penge (jeg har lige anskaffet mig den fantastiske udebanetrøje fra 90-92 for 200 kroner inklusiv forsendelse).
Og lad mig så lige afslutte med nogle totalt ligegyldige facts om vores alles hadeklub nr. 1 - Liverpool:
Fact nr. 1: Sidst Liverpool for alvor dominerede den engelske og europæiske fodboldscene fik man i de fleste ligaer kun 2 point for en sejr. Så lang tid siden er det. Dette fortæller vel også lidt om Liverpools efterhånden iboende defensive fodboldmentalitet - den vil kun fungere i en tid hvor uafgjort er et godt resultat.
Fact nr. 2: Liverpool sluttede i år tættere på 11. pladsen i ligaen end på vores 1. plads. Og det gjorde de ved at spille fodbold så kedeligt og defensivt, at kun det græske landshold og Drillo Olsen ville kunne presse sig til at give et enkelt klap. United spillede derimod fantastisk og underholdende.
Fact nr. 3: Liverpool vandt sidst mesterskabet da Bermuda-shorts, skulderpuder til mænd og meget langt hår i nakken var den hotteste mode.
Fact nr. 4: Det her er Liverpools helt store signing indtil videre i år:
http://www.lev-rheinland.de/lev_bvb_0607/bilder/20070519_699.JPG
Heya Liverpool!
Og lad mig så lige afslutte med nogle totalt ligegyldige facts om vores alles hadeklub nr. 1 - Liverpool:
Fact nr. 1: Sidst Liverpool for alvor dominerede den engelske og europæiske fodboldscene fik man i de fleste ligaer kun 2 point for en sejr. Så lang tid siden er det. Dette fortæller vel også lidt om Liverpools efterhånden iboende defensive fodboldmentalitet - den vil kun fungere i en tid hvor uafgjort er et godt resultat.
Fact nr. 2: Liverpool sluttede i år tættere på 11. pladsen i ligaen end på vores 1. plads. Og det gjorde de ved at spille fodbold så kedeligt og defensivt, at kun det græske landshold og Drillo Olsen ville kunne presse sig til at give et enkelt klap.
Heya Liverpool!
Haha, det er da nogle fede facts! :D
Men sidst Liverpool vandt mesterskabet, gav en sejr også kun 2 point i Premier League?
United DK
14-06-2007, 09:05
Men sidst Liverpool vandt mesterskabet, gav en sejr også kun 2 point i Premier League?
Ja, men dengang Liverpool vandt deres seneste mesterskab (1990), var der ikke noget der hed Premier League. Der hed den bedste række First Division.
Flax: Tak skal du have, men har kigget der ;) Min pengekasse er også tom nu, desværre.
Hvordan ekstrabladet kan kåre Ballack som en af Premier Leagues bedste indkøb, er mig en gåde...
Hvordan ekstrabladet kan kåre Ballack som en af Premier Leagues bedste indkøb, er mig en gåde...
Hvis du nu læser teksten til artiklen vil du for det første kunne læse at det ikke er EB der har kåret disse spillere.. Det er en engelsk professor som har taget højde for alle de ting som står til højre i artiklen..
Ballack kan vel kun komme med pga. han intet kostede og hans ankomst har fået mange til at købe en Chelsea trøje med ham bagpå..
Gad ikke læse den, da jeg ikke kan tage Ekstra Bladets sportsjournalistik seriøst, på sådanne punkter. Så det må være min fejl.
Er der nogen, som ved om Rossi er med i Italiens U-21 trup i aften mod England?
...
Fact nr. 3: Liverpool vandt sidst mesterskabet da Bermuda-shorts, skulderpuder til mænd og meget langt hår i nakken var den hotteste mode...
Så må man da sige at den gamle mode er genopstået (skulderpuderne undtaget;) )
For boardshorts(eller surfershorts om man vil) er da ret tæt beslægtet med bermuda-shorts, og langt nakkehår ser man ret tit hos fyre..
bare lige et lille notits
Okey, jeg ved det er et totalt ligegyldigt indlæg, men hey! så passer det jo så meget bedre til denne tråd :D :juhuuuu:
United DK
14-06-2007, 16:38
Er der nogen, som ved om Rossi er med i Italiens U-21 trup i aften mod England?
Det er han.
Hej.
Jeg sidder her en torsdag eftermiddag, og vil gerne insterllere klassiker spille Championship Manager 2000/2001, og det kan jeg ikke. Jeg tjekker så hvad problemet er, og der står at du skal ændre din skærm indstillinger, så du har to skærme. 1. Er der nogle som ved hvad det er? 2. Kan i så ikke lige forklare mig hvad jeg skal gøre.
Det her var hvad som stod:
'The system is using Large Fonts. In order to view this installation you need to change your system to display Small Fonts'
Iøvrigt har jeg også prøvet at få årgangen efter 2001/2002 til at køre på min stationere computer, og det kunne jeg. Problemet var bare, at da jeg skulle ind i spillet og starte et nyt stod der, at der ikke var mere plads tilbage?
Nogle der kan hjælpe? Tak. :)
Refstrup
14-06-2007, 16:59
Nogle der har snydekoder til LMA Manger 2007
Christensen
14-06-2007, 17:12
Prøv dette (http://justfuckinggoogleit.com/)
Ej.. http://www.cheatgenius.co.uk/cheats/17487/PC-cheats/LMA-Manager-2007-Cheats.html ?
Hej.
Jeg sidder her en torsdag eftermiddag, og vil gerne insterllere klassiker spille Championship Manager 2000/2001, og det kan jeg ikke. Jeg tjekker så hvad problemet er, og der står at du skal ændre din skærm indstillinger, så du har to skærme. 1. Er der nogle som ved hvad det er? 2. Kan i så ikke lige forklare mig hvad jeg skal gøre.
Det her var hvad som stod:
'The system is using Large Fonts. In order to view this installation you need to change your system to display Small Fonts'
Iøvrigt har jeg også prøvet at få årgangen efter 2001/2002 til at køre på min stationere computer, og det kunne jeg. Problemet var bare, at da jeg skulle ind i spillet og starte et nyt stod der, at der ikke var mere plads tilbage?
Nogle der kan hjælpe? Tak. :)
cm 01/02: Dines hvis du har WinXP fx, mener jeg at at du skal højreklikke og trykke egenskaber og så er der et sted med en dropdown menu hvor du kan vælge i hvilken system mode du vil køre cm01/02 med. Tag den som hedder windows 2000 så skulle det gerne køre.. Ved ikke om det er samme problem med 00/01
cm01/02 er genialt og frem for alt SIMPELT
Flax_Generous
14-06-2007, 18:16
Haha, det er da nogle fede facts! :D
Liverpool har aldrig vundet Premier League. Et andet lille, lækkert fact. MEn da de vandt deres sidste mesterskab, så tror jeg vist nok, at 3-point-for-en-sejr var indført i England. Det blev den nemlig ret tidligt. Men Danmark og resten af Europa spillede stadig med 2-point-for-en-sejr.
Flax_Generous
14-06-2007, 18:18
Så må man da sige at den gamle mode er genopstået (skulderpuderne undtaget;) )
For boardshorts(eller surfershorts om man vil) er da ret tæt beslægtet med bermuda-shorts, og langt nakkehår ser man ret tit hos fyre..
bare lige et lille notits
Okey, jeg ved det er et totalt ligegyldigt indlæg, men hey! så passer det jo så meget bedre til denne tråd :D :juhuuuu:
Hehe, ja, moden er besynderlig. Lad os så sige denim bermuda-shorts og for langt hår i nakken. :)
cm 01/02: Dines hvis du har WinXP fx, mener jeg at at du skal højreklikke og trykke egenskaber og så er der et sted med en dropdown menu hvor du kan vælge i hvilken system mode du vil køre cm01/02 med. Tag den som hedder windows 2000 så skulle det gerne køre.. Ved ikke om det er samme problem med 00/01
cm01/02 er genialt og frem for alt SIMPELT
Først og fremmest tak for hjælpen. Jeg har nu fået insterlleret CM 2000/2001 på min stationere computer, og der var det samme problem som årgangen efter. Jeg prøvede at gøre som du sagde, men desværre hjalp det ikke. Imorgen vil jeg prøve med 2001/2002'eren. Noget der bare undrer mig er, at der stadig er masser af plads på mine drev, så det er lidt forvirrende. Hvis du har andre tricks eller nogle af jer andre, så tilføj min Msn.
Uha. Der har lige været afslutning i fodboldklubben her i dag, hvor slaget mellem Linå og Mollerup/Laven skulle spilles! De sidste tre år er det Mollerup/Laven, der har taget pokalen, og det så det også ud til i første halvleg, da de lagde bedst ud med en 2-0 føring, meeen, de rutinerede ræve fra Linå manede sig op og kunne hale en 3-2 sejr hjem! God stemning blandt de 54 tilskuere, der mødte op. Da grillen blev tændt op, blev antallet af tilskuere fordoblet et par gange. ;)
SantasLittleHelper
14-06-2007, 23:43
Du har vist ikke gjort det godt nok, hvis du har haft tid til at tælle 54 tilskuere ude på sidelinien mens du spillede ;)
Du har vist ikke gjort det godt nok, hvis du har haft tid til at tælle 54 tilskuere ude på sidelinien mens du spillede ;)
Det var oldboys, der spillede, så det var mænd over 40 år, der kun måtte spille ;) Læg mærke til, at jeg kalder dem "de rutinerede ræve" .. Hehe :skaaal:
Jeg har lige fundet mine billeder fra Fck-United på Google.
Lidt underligt at støde på dem...
Kæft et lorte vejr i dag.!
Jah det styrt regner her.. Og kig så lige din indbakke på forumet dines :D
Holmegaard
16-06-2007, 12:28
det betyder så bare at man kan sidde indenfor, med diverse godter og sin labtop :D
Jah det styrt regner her.. Og kig så lige din indbakke på forumet dines :D
Så har jeg svaret tilbage. Faktisk kigger jeg næsten aldrig op i min indbakke, så du må undskylde jeg ikke lige har svaret så hurtigt. ;)
The Suns Premier League flop-hold:
Målmand:
Massimo Taibi - Manchester United
Forsvar:
Roque Junior - Leeds United
Per Krøldrup - Everton
Marcelino - Newcastle
Winston Bogarde - Chelsea
Midtbane:
Juan Verón - Manchester United
Kleberson - Manchester United
Ali Dia - Southampton
Tomas Brolin - Leeds United
Angreb:
Marco Boogers - West Ham
Alberto Luque - Newcastle
The sun har udpeget PL's værstehold. Jeg er enig i mange af dem, men Veron er måske lidt hård at tage med synes jeg. Han blev købt dyrt ind, og der var store forventninger, men han var stadig ikke dårlig.
Hvad synes i om holdet?
Flax_Generous
16-06-2007, 13:13
The Suns Premier League flop-hold:
Målmand:
Massimo Taibi - Manchester United
Forsvar:
Roque Junior - Leeds United
Per Krøldrup - Everton
Marcelino - Newcastle
Winston Bogarde - Chelsea
Midtbane:
Juan Verón - Manchester United
Kleberson - Manchester United
Ali Dia - Southampton
Tomas Brolin - Leeds United
Angreb:
Marco Boogers - West Ham
Alberto Luque - Newcastle
The sun har udpeget PL's værstehold. Jeg er enig i mange af dem, men Veron er måske lidt hård at tage med synes jeg. Han blev købt dyrt ind, og der var store forventninger, men han var stadig ikke dårlig.
Hvad synes i om holdet?
Hvis Veron er på, så skal Sheva da godt nok også.
Ali Dia er min personlige favorit og skal helt sikkert være anfører på holdet. :)
Hvad synes i om holdet?
Dårligt... ;)
Kan sagtens forstå mange af de valg.. Der er nok nogle der er dårligere end Veron, men han blev købt som kæmpe stjerne fra Lazio og derfor skulle han bare præstere men gjorde det desværre ikke..
EB's artikel om det samme: http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article309357.ece
Holmegaard
16-06-2007, 16:22
Hvis Veron er på, så skal Sheva da godt nok også.
Sheva skal helt klart med, det er (undskyld mit fransk) eder-kræft-helvede-mongol-dårligt at score ligeså får mål som en forsvars spille (som godt nok spiller for mester holdet;) ) som ikke er fast i starten:p
Jeg tror kun de tager spillere efter de er solgt.. Måske kunne Kezman med på listen!
Skræscenarie i Le Mans 2007.
Dansker (Måske Bo) stormer ind og slår udefter en official, men Tom K når at bloker slaget med sin Audi.
Dom: Le Mans blive kendt taber dømt, og løbet skal de næste 4 år afholdes 250 km væk fra Le Mans.
:o
Hvor jeg glæder mig til at få sæsonen igang igen:)
ENIG! Jeg synes jeg hører så meget om alle mulige andre sportsgrene.. golf, tennis, formel 1 osv... De er blot vand i forhold til ægte engelsk fodbold! :InLove
Ja. Det er lidt kedelig lige nu, og det er heller ikke så fedt, der ikke er en slutrunde til sommer. Touren er blevet så utroværdig, at man heller ikke vil følge den på samme måde. Dog har jeg mine sæsondvd'er, jeg kan nyde.
Det er nu helt fint med mig, der ikke er en slutrunde. Så får spillerne lidt ekstra sommerferie.
Don Kafai
17-06-2007, 12:48
For den sportsinteresserede er en sommer aldrig kedelig....der er bla. Formel 1, Wimbledon, Tour de France osv...
Og kan da lige tilføje at de af jer der ikke har noget imod Asiatisk fodbold så er der Asian Cup 2007 med start 7/7.... Det er det samme som EM i Europa og African Nations cup osv.... Men så skal i også love at holde med Iran:d....
Det er nu helt fint med mig, der ikke er en slutrunde. Så får spillerne lidt ekstra sommerferie.
På den måde har du ret. Spillerne er helt sikkert mere friske, når de ikke har været i kamp hele sommeren. Alligevel synes jeg det ville have været sjovere med en form for slutrunde.
På den måde har du ret. Spillerne er helt sikkert mere friske, når de ikke har været i kamp hele sommeren. Alligevel synes jeg det ville have været sjovere med en form for slutrunde.
Du kan jo passende se lidt nattebold til sommer. Copa America.
Jeg kunne da godt finde på at se en Brasilien kamp eller 2, nu hvor vi har Anderson med :D
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=235
Hmmm.. Er der nogen der ved, hvornår United's nye hjemmebanetrøje bliver offentliggjort ?
http://images.bt.dk/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=BT&Dato=20070618&Kategori=UNDERHOLDNING&Lopenr=70618025&Ref=V1&maxH=180&maxW=250
Er det ikke hende den uhyggelige skeletdame fra spice girls? :eek:
:D
Gad vide om hun har set Klovn afsnittet, hvor Ole Bornedahl spørger Frank og Casper om de kan tage Tom Cruise på nosserne.
Når nu vi snakker om Klovn, er der så nogle der ser det? Jeg har set alle afsnitene, og det er efter min mening det bedste comedy i Danmark. Jeg hørte her for et halvt år siden, at der ville komme mere. Er der nogle som kan af - eller bekræfte det?
Refstrup
18-06-2007, 15:14
Jeg ser klovn. Jeg har alle afsnit på min computer. Det er bare så skægt at se det .:)
Skru ned for den overdrevne brug af smilies. ADMIN
Refstrup
18-06-2007, 15:15
Nogle der koder til lma manager 2007 til playstation 2
Når nu vi snakker om Klovn, er der så nogle der ser det? Jeg har set alle afsnitene, og det er efter min mening det bedste comedy i Danmark. Jeg hørte her for et halvt år siden, at der ville komme mere. Er der nogle som kan af - eller bekræfte det?
Casper er vist nok stoppet for en stund på TV2 radio, for at skrive et nyt manuskript.
Refstrup: www.fuckinggoogleit.com
Christensen
18-06-2007, 15:24
Jeg bryder mig ikke om KLovn. Det der sker er super forudsigeligt, og hader den platte Casper Christensen/Frank Hvam humor. Nah, Klovn er ikke lige mig. Kan generelt ikke lide danske tv/film
Ja der kommer en sæson mere med Klovn. Casper, Frank og holdet bag er igang med at skrive og få ideer til virkelighed. Egentlig skulle det have stoppet efter sidste sæson, men de havde ideer til flere afsnit, så der kommer en sidste sæson mere..
PL-pedersen
18-06-2007, 16:49
er det ikke 76000 der kan være på oldtrafford????
Hmmm.. Er der nogen der ved, hvornår United's nye hjemmebanetrøje bliver offentliggjort ?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7258 - denne nyhed giver vist svar på tiltalen ;)
men okey, man ved jo aldrig om der sidder en ung fyr, med noget insiderviden!
Og jo, PL-pedersen, det er rundt regnet 76000 de kan lukke ind på OT:
The latest Premiership attendance record to be set was set on 31 March 2007 when 76,098 spectators saw United comprehensively beat Blackburn Rovers 4-1. - Link til OT på Engelsk Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Old_Trafford_%28football_ground%29)
Hvorfor solgte vi i sin tid Jonathan Spector?
Jeg mindes han i starten af sæsonen 2005/2006, gik ind som højreback på holdet og gjorde det fantastisk. Den gang var han vist kun 19-20 år.
Eller også var det 2004/2005. Tror jeg det var.
Hvorfor solgte vi i sin tid Jonathan Spector?
Spørg Fergie.
Han var en god spiller i de kampe han spillede
det var ikke kun Carrick og Neville, som blev gift i lørdags.
Også Kongen fik sin dronning
http://tempsreel.nouvelobs.com/file/300487.jpg
det var ikke kun Carrick og Neville, som blev gift i lørdags.
Også Kongen fik sin dronning
http://tempsreel.nouvelobs.com/file/300487.jpg
Hvilken arrogance ikke at have barberet sig, til sit bryllup ;)
Ja der kommer en sæson mere med Klovn. Casper, Frank og holdet bag er igang med at skrive og få ideer til virkelighed. Egentlig skulle det have stoppet efter sidste sæson, men de havde ideer til flere afsnit, så der kommer en sidste sæson mere..
Super. :D Ved du så hvornår de bliver vist i tv? Til efteråret eller?
Super. :D Ved du så hvornår de bliver vist i tv? Til efteråret eller?
Optagelserne er endnu ikke begyndt. De er i gang med at skrive afsnittene. De starter vist på optagelserne i løbet af efteråret og vinteren, så vil gætte på de kommer i tv i starten af 2008..
Grønholdt.
19-06-2007, 17:03
Det bliver da kanon, for Klovn er herre sjovt! :D Frank's svigerforældre og hans svoger er bare ikke til at holde ud... :rant:
Det bliver da kanon, for Klovn er herre sjovt! :D Frank's svigerforældre og hans svoger er bare ikke til at holde ud... :rant:
Nej, Mia og hendes forældre er godt nok irriterende :P
Jeg har endelig fået taget mig sammen til at få smidt alle mine gamle Goal-blade ud. Jeg føler mig som et helt nyt menneske.
Sjov vinkel på skandalen i Parken
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article311159.ece
Hehe. En meget sjov vinkel på episoden. Godt fundet på (:
SantasLittleHelper
20-06-2007, 19:36
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article311268.ece
check især ude i siden hvor de siger at det er utjekket at gå med tegnedrengen i baglommen, og samtidigt anbefaler folk at gå med pengebælte og at gå med rygsækken på maven... kæft jeg ville grine min røv i laser hvis jeg så sådan et fjols...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article311268.ece
check især ude i siden hvor de siger at det er utjekket at gå med tegnedrengen i baglommen, og samtidigt anbefaler folk at gå med pengebælte og at gå med rygsækken på maven... kæft jeg ville grine min røv i laser hvis jeg så sådan et fjols...
Hahahaha.. Utjekket at gå med pungen i baglommen, men åbenbart smart at gå med et pengebælte!? :D :D
Jeg går selv med en smartcase til mine moneter.. Det er stilet!
Er der nogen, der ser Zulu djævleræs? :D
Det er kendisser, der kører mod hinanden, og så er det pigerne, der starter med at køre bilen, og så der gik det stille og roligt i alle tre heat, ikke nogle syge opbremsninger eller noget, og så da mændene skulle køre, så var der allerede en bil, der væltede rundt et par gange efter blot 15 sekunder, hvorefter den begyndte at ryge.... Sådan! :D :D
Yes har set det. Det er genudsendelser, det blev vist for nogle uger siden på Zulu.. Skal nok holde vinderens navn hemmeligt, hvis det er..
Men ja, mændene kører lidt vildt nogle af dem. Og nogle af kvinderne kører faktisk okay..
Yes har set det. Det er genudsendelser, det blev vist for nogle uger siden på Zulu.. Skal nok holde vinderens navn hemmeligt, hvis det er..
Men ja, mændene kører lidt vildt nogle af dem. Og nogle af kvinderne kører faktisk okay..
Jeg har ikke set det før nu, så du må gerne holde vinderne hemmeligt. :o Det kunne seriøst være fedt at få sådan en skrammelbil, og så bare køre ræs! :juhuuuu:
Jeg drak mig så mega fuld under Milan-United og glemte alt om at jeg skulle til skolefoto dagen efter kl 8:00. Jeg har lige modtaget billedet, og jeg ser godt nok hærget ud. Irriterende tanke, at det skal hænge på min skole flere årtier fremover.
Refstrup
22-06-2007, 22:18
Jeg så zulu djævleræs.
Refstrup
22-06-2007, 22:19
Nogle der ved hvornår lma manager 2008 udkommer. Nogle der har screenshorts fra det ... ??
Jeg drak mig så mega fuld under Milan-United og glemte alt om at jeg skulle til skolefoto dagen efter kl 8:00. Jeg har lige modtaget billedet, og jeg ser godt nok hærget ud. Irriterende tanke, at det skal hænge på min skole flere årtier fremover.
Vi vil se det!! :juhuuuu:
R.I.P Natasja..
Det er godt nok sørgeligt at DK's største talent indenfor reggae og hip-hop omkommer i en bil-ulykke hvor føreren sandsynligvis har drukket..
Ganske tragisk at miste livet i sådan en ung alder! :(
Dog ændre det ikke meget ved at det musik hun lavede var forfærdeligt.
Martinsen
24-06-2007, 20:03
ja det er sku godt nok sørgeligt R.I.P... og ufattelig at folk ikke kan lade bilen stå når de har drukket:rant:
EDIT: nu hvor vi i forvejen snakker dødsfald, så er en af ven af George Best død idag
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=473626&CPID=10&clid=39&lid=2&title=Wolves+hero+passes+away&channel=football_home&
Det er ikke kun fodboldfans, som tager til Manchester for at blive stegt...
http://www.spikedhumor.com/articles/111116/Manchester_Airport_757_Engine_Vs_Bird.html
Smaakage
24-06-2007, 22:35
Det er ikke kun fodboldfans, som tager til Manchester for at blive stegt...
http://www.spikedhumor.com/articles/111116/Manchester_Airport_757_Engine_Vs_Bird.html
Jeg havde lagt en dej på sædet hvis jeg havde kigget ud af vinduet og set det der. Må dælme være skræmmende
Refstrup
25-06-2007, 15:22
Nogle herinde som ved hvornår LMA Manager 2008 udkommer ?
Nogle herinde som ved hvornår LMA Manager 2008 udkommer ?
Nu det 3. gang du spørger og du har stadig ikke fået svar på det. Så tror ærligt talt ikke der er nogen, som ved det.
www.google.dk
...Hvorfor trykker man hårdere på fjernbetjeningen, når batterierne er ved at være flade?
Det er mig en gåde... Ligesom så mange andre ting i livet :p
Rest In Peace Natasja. Hun var en af mine nære venner, og et super menneske! Livet er godt nok uretfærdigt.
Og så lige da hun var ved at bryde igennem nationalt og internationalt. Men sådan er livet jo.
R.I.P Natasja.
Synes sgu hun lavede noget fed musik og hun var med til at få reggaen ind i dansk musik. Sørgeligt at hun skulle forlade verden i en så ung alder.
Sikke en god øl jeg fik på Den Glade Gris her til aften.
Og så blev der spillet Stone Roses og Manchester United-sang på A-bar i kbh pga mig :D kostede hele 10kr.
Sikke en god øl jeg fik på Den Glade Gris her til aften.
Og så blev der spillet Stone Roses og Manchester United-sang på A-bar i kbh pga mig :D kostede hele 10kr.
Nice.. Hvordan var Renomé kendis aftenen forresten :D?
United DK
26-06-2007, 21:24
I dag er det præcis 15 år siden, at Danmark vandt EM! :juhuuuu:
Trist at jeg ikke oplevede den dag... Det må have været det største udover når United vinder noget. ;)
I dag er det præcis 15 år siden, at Danmark vandt EM! :juhuuuu:
Ja gad sku godt ha været 18-20 år dengang, så havde der ikke været grænser for at slippe sig løs :D
SantasLittleHelper
27-06-2007, 12:36
Ja gad sku godt ha været 18-20 år dengang, så havde der ikke været grænser for at slippe sig løs :D
Til gengæld ville du også være gammel nok til at huske sidst Liverpool stjal mesterskabet... Og det er vel noget vi alle vil undvære..
Jeg kan huske em-triumfen, og det var sgu stort. Det danske landshold havde til selve kvalifikationen skuffet fælt og spillet virkelig dårligt fodbold, og vi kom som bekendt kun med til em på et afbud fra Jugoslavien. Folk talte om, at Danmark ville blive til grin ved em, og at vi sikkert ikke ville få mange points og sikkert ingen sejrer i den indledende pulje. Det var et helt vanvittigt forvandlet dansk landshold, der troppede op til em, og de var ikke let at genkende, da de til tider diskede op med lækkert fodbold. Dog var landsholdet også meget beregnende i mange af kampene, og man skulle nok være dansker for at holde af spillestillen i fx. finalekampen mod Tyskland.
Min storesøster er lige blevet student i dag! :skaaal: :juhuuuu: :Bouncing:
... og jeg gik ud af folkeskolen i går:)
Det er stort!
SantasLittleHelper
28-06-2007, 11:48
hehe, en af mine kammerater blev student i går og han var allerede monster stiv da jeg trak ham med ind til byen igen... Det endte med at vi blev smidt ud fra en pub fordi min kammerat brækkede sig ud af vinduet og ramte en cykel... Det var ejeren ikke specielt glad for, så da han kom over til os og begyndte at kæfte op som et lille barn blev vi (mig, en kammerat og nogle rockere jeg kender fra mit arbejde) nød til at sætte ham på plads... Er på vej ind på skadestuen for at få dem til at kigge på min hånd der har fået en flot blå farve, så jeg er klar til at drikke en kæp mere i øret i aften...
Jeg har så sommerferie imorgen. Bliver dejligt. :)
Jeg har så sommerferie imorgen. Bliver dejligt. :)
Der er jo også kun nogle, der har haft ferie i en måneds tid nu... "Rocking"
Jaja. :) Forresten bliver 8 klasse godt nok hård. Jeg får fri kl. 13 45 en dag, mens de andre er til 14.35 og en dag til 15.20. :S
Jaja. :) Forresten bliver 8 klasse godt nok hård. Jeg får fri kl. 13 45 en dag, mens de andre er til 14.35 og en dag til 15.20. :S
Det var sgu da tidligt :D
Jeg mødte den sødeste stewardesse på work i dag... gid jeg dog havde spurgt hende om hendes nummer!
Det var sgu da tidligt :D
For dig måske, men ikke mig der havde det her program i 7 klasse: :D
Mandag - 13.45
Tirsdag - 13.45
Onsdag - 11.30
Torsdag - 13.00
Fredag - 13.45
Mandag - 13.45
Tirsdag - 13.45
Onsdag - 11.30
Torsdag - 13.00
Fredag - 13.45
Hmm! Så tidligt tror jeg sgu ikke vi fik fri i 7. klasse! :whine:
Jeg mødte den sødeste stewardesse på work i dag... gid jeg dog havde spurgt hende om hendes nummer!
Det var da neder.. jeg tror faktisk jeg så dig i lufthavnen for et par uger siden da jeg skulle ned og se Le Mans.. havde lidt småtravlt så kunne ikke spørge da du var for langt væk, men hvad er det lige præcis du laver?? da jeg så dig var du vidst igang med at guide en eller anden passager om noget pasboard.. er det sådan noget du laver??
Jeg skal til Grækenland på mandag om en uge. Der kan det så være jeg ser dig.
Mandag - 13.45
Tirsdag - 13.45
Onsdag - 11.30
Torsdag - 13.00
Fredag - 13.45
Det skema havde vi sgu i 3. klasse. Skal så meget have mine skolepenge tilbage!!!:devill:
Faktisk havde jeg hårdere program i 5 end i 7. :D
Hold da op et skod vejr udenfor. Det regner og vi er i JULI MÅNED, hvad sker der! Det er helt trist, og jeg glæder mig sådan til jeg skal til Grækenland.
Heldigvis regnede det ikke så meget i lørdags hvor jeg var ude og køre studenter-vogn... Fuck det var nice :D
Arto-debatter om Manchester United er meget sjove at følge. Det ene indlæg er mere dumt end det andet.
Der kører en debat om Richardson. Nogle mener han er et kæmpe talent, mens andre mener vi godt kan sælge ham, for vi har spillere som Scholes, Hargreaves og Carrick til at overtage. What the fuck!
Og nej, jeg har ikke arto. Jeg er ikke 13 mere. Så spar mig for jeres kommentar :D
United DK
03-07-2007, 23:01
Og nej, jeg har ikke arto. Jeg er ikke 13 mere. Så spar mig for jeres kommentar :D
Men du kigger derinde. :D
Men du kigger derinde. :D
Fik linket tilsendt :D
EDIT: Men jeg ærger mig da over jeg ikke har en profil. Er lige i humør til at give folk en sviner derinde :D:D
Jeg havde i øvrigt nået pædofil-grænsen på Popit.dk :(
Jeg havde i øvrigt nået pædofil-grænsen på Popit.dk :(
Haha, den side kan jeg godt huske. Kæft den er da egentlig gammel. Bliver den overhovedet opdateret på mere? :D
Jeg har en arto-profil, men jeg synes det er ret indviklet system. Det går langsomt når du skal finde en besked du har fået, så bruger for det meste MSN.
Haha, den side kan jeg godt huske. Kæft den er da egentlig gammel. Bliver den overhovedet opdateret på mere? :D
Tjekker ikke så meget derinde. Det mere bare en lam joke jeg underholder mig selv med inde i hovedet, når jeg stener. Jeg kan huske man altid sad på den hjemmeside i femte klasse :D Hvis man skrev "fuck", poppede der straks et vindue op med regelsættet, elelr sådan noget :D
Jeg holder mig nu til myspace, hvis jeg skal chit-chatte :D
Tænk på alle de ressourcer, tid og krafter politiet og samfundet bruger på ham her. Lad ham dog springe.
http://ekstrabladet.dk/112/article315707.ece
PL-pedersen
05-07-2007, 14:39
det sørgeligt...
Han er blevet udvist af landet i dag. Han skal tilbage / hjem til Rumænien..
Tænk på alle de ressourcer, tid og krafter politiet og samfundet bruger på ham her. Lad ham dog springe.
http://ekstrabladet.dk/112/article315707.ece
Det var dog en egoistisk holdning at have. Hvis der er folk i Danmark, der har problemer med en mafia, burde man tage stilling til problemet, og se om man kan gøre noget. Desværre er en mafia, som regel noget almindelige dødelige aldrig kommer til at forstå.
Det var dog en egoistisk holdning at have. Hvis der er folk i Danmark, der har problemer med en mafia, burde man tage stilling til problemet, og se om man kan gøre noget. Desværre er en mafia, som regel noget almindelige dødelige aldrig kommer til at forstå.
Kan ikke se hvorfor mine skattepenge skulle gå til at hjælpe en mand, som åbenbart har lavet noget lort og lagt sig ud med mafiaen. Desuden er han jo blevet smidt ud af landet nu, så hvorfor bruge penge på ham, når han ikke har tilladelse til at være i landet.. Egoistisk eller ej.
Jeg skal gå i 1.P næste år på gymnasiet! yeah! :D
Jeg skal gå i 1.P næste år på gymnasiet! yeah! :D
Og hvilken linje er det så.?
Og hvilken linje er det så.?
Engelsk, tysk.
Engelsk, tysk.
Tysk er det mest irriterende sprog nogensinde!
Jeg skal kun have et sprog næste år (engelsk), da jeg valgte spansk fra, til fordel for psykologi. Det glæder jeg mig egentlig til at begynde på. Men efter 2 måneder, er jeg sikkert kørt træt i det :D
Den gang jeg gik på gym var der kun to linier. Matematisk og sproglig. Jeg var sproglig og havde engelsk, tysk, spansk..
Nu er der vist en masse linier, og mulighed for at vælge meget mere selv, end for nogle år siden. Hvilket er positivt.
Den gang jeg gik på gym var der kun to linier. Matematisk og sproglig. Jeg var sproglig og havde engelsk, tysk, spansk..
Nu er der vist en masse linier, og mulighed for at vælge meget mere selv, end for nogle år siden. Hvilket er positivt.
Jeps. Min storesøster var den sidste generation med de to linier. Det er meget bedre nu.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=21853
Er jeg den eneste der ville ha placeret Scholes i en sikker top 10 ?
United DK
06-07-2007, 14:45
Gerrard i Top 10? Det er utroligt hvor lidt han skal præstere, for at blive valgt som én af de bedste spillere, igennem en sæson.
Jeg poster dette link i denne tråd, da Leeds jo er en ligegyldig klub, hehe.. De er i store problemer, og får måske slet ikke lov at starte den kommende sæson i League One..
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6277752.stm
United DK
06-07-2007, 18:50
Selvom man nærmest pr. defination skal hade Leeds som United-fan, så synes jeg sgu det er lidt synd, at en så historisk klub, ligger så langt nede i rækkerne, og hele tiden kæmper med økonomien. De hører til i PL.
PL-pedersen
06-07-2007, 18:59
shcoles burde i hvert fald ind i top20... men må indrømme jeg har sku ikke rigtigt fuldt med i andre ligaer end den engelske også engang imellem nogle kampe fra spanien så kan ikke bedømme spillerne fra den italienske og spanske liga...
PL-pedersen
06-07-2007, 19:00
er der nogen af jer der har et link til en hjemmeside over denne sommers transfer so far?
Holmskov
06-07-2007, 19:27
er der nogen af jer der har et link til en hjemmeside over denne sommers transfer so far?
Her er der lidt.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007220645,00.html
Holmskov
06-07-2007, 23:15
Jeg poster dette link i denne tråd, da Leeds jo er en ligegyldig klub, hehe.. De er i store problemer, og får måske slet ikke lov at starte den kommende sæson i League One..
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6277752.stm
Egentligt lidt trist da Leeds jo er en stor traditionsklub og en rival der vil noget.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=475585&CPID=11&clid=2&lid=2&title=Leeds+put+up+for+sale&channel=football_home&
Jeg synes også det er lidt synd for Leeds, at de går konkurs igen. De er en stor traditionsklub, og en af de bedre rivaler, som altid er sjove at møde
PL-pedersen
07-07-2007, 13:16
taak holmskov ved du om den bliver opdateret når der sker nye ting ?
Mine forældre er lige rejst på ferie i en uge.
:skaaal:
Hvornår var det du sagde vi skulle komme hen til dig? :skaaal:
Yes sir! Mine tager afsted i morgen tidlig:juhuuuu: . De skal også være væk i en uge. Det bliver skøøøønt:Bouncing: :skaaal:
En CSC-rytter vandt i dag Touren i London. ;) Jeg håbede personligt på Hincapie, som blev 3'er eller også ham Wiggins eller Millar, da de så kunne vinde på hjemmebane.
En CSC-rytter vandt i dag Touren i London. Jeg håbede personligt på Hincapie, som blev 3'er eller også ham Wiggins eller Millar, da de så kunne vinde på hjemmebane.
Ja, det er jo sindsygt så hurtigt de cykler! Han 8 minnutter og 50 sekunder, om at køre 8 km!!
I svingene var han lige ved at køre op i motercyklerne, fordi han var så hurtig. Og uanset om de tager doping eller ej, så synes jeg det er fantastisk flot!
Enig.
Hvad der også var vildt var McEwan i dag. :o Styrter omkring 20 km før mål(tror jeg det var), får kæmpet sig op gennem feltet, og oversprinter de andre fuldstændig til sidst.
Holmskov
08-07-2007, 19:22
Tdf....doooooping............
Tdf....doooooping............
Du har ret. Men doping eller ej, er det underholdene at følge med udbrud, angreb og styrt, selvom meget af glansen er gået af løbet.
Doping eller ej. Det er flot alligevel. :)
Det er snyd, og man burde egentlig ikke følge det, men jeg kan ikke lade være. Synes det er spændende og fascinerende alligevel.
Tror nu også der er en hel del der ikke er dopet, det er så selvfølgelig ikke dem man hører om så ofte;).
Martinsen
08-07-2007, 22:15
http://www.bt.dk/article/20070708/SPORT02/70708015/1322/A
tørre tæsk til Faxe og Piecknik
Meget morsomt med listens nr. 1 Ali Dai, der fuppede folk til at tro, at han var George Weahs fætter :-)
God ferie allesammen. Jeg rejser til Grækenland i dag :p
Refstrup
09-07-2007, 08:18
God ferie allesammen. Jeg rejser til Grækenland i dag :p
Jo god ferie. Jeg er lige kommet hjem fra Ungarn og der nede var vejret rigtig godt.
http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/
:)
Martinsen
09-07-2007, 16:15
dobbel quick step i dagens tour "Rocking" :skaaal: og for at gøre det lidt bedre var det på hjemmebanen i Belgien
PL-pedersen
09-07-2007, 18:06
masse styrt NICE! det se så fedt ud... selvfølgelig er det lidt trist ham der cancelara var med i det men han klar sig vel...
Martinsen
09-07-2007, 19:41
ja det var et meget voldsom styrt, og utrolig der ikke skete større skader på nogle af rytterne...
Touren er først fedt når de rammer alperne og pyranæerne... På lørdag er første rigtige etape...! :D
Er der overhovedet nogen fodboldspillere med nummer 0 på ryggen ? :D
Er der overhovedet nogen fodboldspillere med nummer 0 på ryggen ? :D
Tror det ikke :D Men der var vidst engang en spiller fra Inter, der ikke kunne få nummer 9, fordi en anden havde det, og så blev der skrevet 8+1 på hans trøje. Jeg mener det var 9 han ville have bagpå, men er ikke sikker :)
Tror det ikke :D Men der var vidst engang en spiller fra Inter, der ikke kunne få nummer 9, fordi en anden havde det, og så blev der skrevet 8+1 på hans trøje. Jeg mener det var 9 han ville have bagpå, men er ikke sikker :)
Hvilket også kun kan ske i et galehus som Inter, hvor den ene surmuler mere end den anden :D
Jeg havde nok en lorteaften igår. Endte med diskutere med en Liverpool-fan, om Manchester United. Alt hvad han sagde var tydeligvis forkert, selvom han påstod hårdnakket. Ja, det var nok et latterligt emne; Beckham. Men når det en Liverpool fan, så gider jeg godt nok ikke give mig.
Er det ikke lidt pinligt, hvis man spørger en gruppe unge mennesker om de er et band og det så viser sig at være Arctic Monkeys?
:(
Det var Ivan Zamorano og Ronaldo.
Er det ikke lidt pinligt, hvis man spørger en gruppe unge mennesker om de er et band og det så viser sig at være Arctic Monkeys?
Hahaha, har du gjort det :D ?
Hahahahaha genialt
Det var Ivan Zamorano og Ronaldo.
Ja og Zamorano spillede i nummer 18 hvor han så havde fået en særlig tilladelse af forbundet til at indsætte et lille + mellem 1 og 8 så det også var en slags '9'.
Meget nice lavet egentlig.
http://baike.baidu.com/pic/7/11460555586638225.jpg
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.