PDA

Se fuld version : Fodbold er stadigvæk en gentleman sport

Michael
19-09-2007, 17:16
Football was the winner at the City Ground when Leicester gifted Nottingham Forest a goal but still won their Carling Cup clash.

Three weeks earlier the original game between the sides was abandoned after Leicester defender Clive Clarke collapsed in the dressing room at half-time.

Forest were leading 1-0 at the time and when the game was played again, Leicester insisted that they gift the home side their goal advantage.

From the kick-off Leicester stood to one side to allow goalkeeper Paul Smith to stroll through and give Forest back their lead.

Kilde: http://www.skysports.com/football/match_reaction/0,19764,11065_2888021,00.html

JDK
19-09-2007, 17:33
Kilde: http://www.skysports.com/football/match_reaction/0,19764,11065_2888021,00.html

Det er storsindet og meget flot lavet af Leicester, men jeg er ikke helt sikker på at jeg synes det er en god ting at gøre, i professionel sport

KennyN
19-09-2007, 17:39
Flot og fair af Leicester. Det er ægte fair-play.. Rart at se det stadig sker i moderne fodbold, hvor pengene hersker. Stor cadeau til Leicester..

CC
19-09-2007, 17:46
Seføli er det ikke det klogeste at gøre, men jeg synes det er eksemplarisk opførsel! som fan ville jeg være rigtig stolt af mit hold!

United DK
19-09-2007, 17:47
Hatten af for Leicester.

RAppel
19-09-2007, 17:52
Det er storsindet og meget flot lavet af Leicester, men jeg er ikke helt sikker på at jeg synes det er en god ting at gøre, i professionel sport

Nu var det jo heller ikke fordi kampen blev afbrudt af regn eller lignende, men fordi en Leicsterspiller havde fik et hjerteanfald.

Hører det hjemme i amatørsport eller hvad? Er langt fra enig i din holdning

Flax_Generous
19-09-2007, 18:21
Flot lavet af Leicester. Det er ægte fair play, ikke alt det opblæste og falske gøgleri med at sparke bolden ud konstant, når en mand ligger ned (for sekundet efter at filme eller sparke ud efter en knæskal).

JDK
19-09-2007, 18:25
Nu var det jo heller ikke fordi kampen blev afbrudt af regn eller lignende, men fordi en Leicsterspiller havde fik et hjerteanfald

Det er selvfølgelig rigtig, og det er jeg også enig med dig i :) (som jeg skrev synes jeg også at det var flot af Leicster)

Don Kafai
19-09-2007, 18:27
Utrolig flot gestus.

Men jeg må dog sige jeg ikke falder i svimler over det. Havde det været et vigtigere tidspunkt, mod et stærkere hold, og i en stærkere turnering, så tror jeg ikke det var sket. Men jeg er glad for mindre hold med færre midler viser et stort overskud som Leicester gør. Meget flot.

Benzet
19-09-2007, 18:27
Jeg vil lige tilføje en ny vinkel til tråden: Det var rigtig flot gjort af Leicester ;)

schousboe9
19-09-2007, 19:00

Hvis ikke man skulle gøre det, når rigtig mange ser det, hvornår skulle man så?? Mht. Fair Play er der jo ingen forskel på Serie 5 og Serie A...

Men det er vel en endnu flottere gestus af Forrest, at lade Leicester score tre gange?? ;)

JDK
19-09-2007, 19:15
Men det er vel en endnu flottere gestus af Forrest, at lade Leicester score tre gange?? ;)

Hehe! ja, det har du ret i :D

Dahlmann
19-09-2007, 20:04
sidder med et lille smil på læben over at læse den artikel... virkelig stort gjort af leicester at de gør sådan noget... så er der da stadig noget gentleman tilbage i fodbold...