Se fuld version : CL: Sporting Lissabon - Manchester United
http://img167.imageshack.us/img167/6449/sportingqf0.gif Sporting Lissabon - Manchester United http://img179.imageshack.us/img179/5036/unitedgrnk1.jpg
Champions League | Onsdag, 19. september 2007, 20:45 | Estádio José Alvalade
Champions League-sæsonen står for døren, og United har fået tildelt et par hårde modstandere. Første svære opgave er på onsdag mod Sporting Lissabon.
Den 30. august blev der trukket lod til Champions League-turneringens gruppespil, og her blev United parret med ukrainske Dynamo Kiev, samarbejdsklubben Sporting Lissabon og sidste sæsons kvartfinalemodstander AS Roma. Det er i manges øjne en hård gruppe, men United er favorit og bør gå videre. På onsdag begynder United deres jagt på europæisk hæder, når Sporting tager imod dem på José Alvalade stadion.
To spillere vil helt sikkert komme i fokus til kampen, og det er Uniteds portugisiske fløje, Cristiano Ronaldo og Nani, som begge tidligere har optrådt for Sporting. Nu har de skiftet side og er klar til at kæmpe mod deres tidligere holdkammerater.
Efter en særdeles skidt start på sæsonen har United nu vundet tre kampe i træk. Selve spillet på banen har dog ikke været det bedste, og det er bestemt ikke sikkert, at et enkelt mål på onsdag vil være nok til sejr.
Sportings fire første kampe i den portugisiske liga har resulteret i tre sejre og et nederlag. Nederlaget faldt mod de forsvarende mestre FC Porto. På hjemmebanen har Sporting vundet de seneste otte betydende kampe og har ikke lidt nederlag i hele 2007. Det er med andre ord noget af en opgave, der venter de Røde Djævle.
Sporting fik et ganske kort Champions League-eventyr i sidste sæson. Her måtte klubben se sig placeret på sidstepladsen i sin gruppe med Bayern München, Inter og Spartak Moskva. Kun fem point fik portugiserne ud af de seks kampe. På José Alvalade blev det til en enkelt sejr og to nederlag.
United og Sporting har tidligere kun spillet to betydende kampe mod hinanden. Begge kampe var i turneringen ”Cup Winners Cup” helt tilbage i 63/64-sæsonen. United vandt det første opgør på Old Trafford med 4-1, men tabte så 0-5 i Portugal.
United har for tiden en del skadede spillere. De nyeste skud på stammen er Silvestre, Hargreaves, O'Shea og Fletcher. Ingen af disse vil deltage mod Sporting.
Skribentens bud på kampens udfald
Uniteds trup er uden tvivl stærkere end Sportings, men selve spillet fungerer ikke optimalt hos de Røde Djævle. Sporting er så godt som uovervindelige på hjemmebane, men har skuffet fælt i Champions League-sammenhæng. Holdene vil sandsynligvis spille lige op med hinanden. Sporting Lissabon 1-1 Manchester United.
Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Carrick – Scholes – Nani
Saha – Tevez
Uniteds trup: Van der Sar, Kuszczak, Heaton, Brown, Vidic, Ferdinand, Pique, Evans, Evra, Ronaldo, Scholes, Carrick, Anderson, Nani, Gibson, Eagles, Martin, Giggs, Rooney, Tevez, Saha, Dong.
Seneste kampe
Indbyrdes
18/03-64 Sporting 5-0 United
26/02-64 United 4-1 Sporting
United
Everton 0-1 United
United 1-0 Sunderland
United 1-0 Tottenham
City 1-0 United
Portsmouth 1-1 United
Sporting
Estrela Amadora 0-2 Sporting
Sporting 1-0 Belenenses
FC Porto 1-0 Sporting
Sporting 4-1 Academica Coimbra
Historie
Kampe: 2
United-sejre: 1
Sporting-sejre: 1
Uafgjorte: 0
Odds
Sporting 3,73
Uafgjort 3,27
United 2,00
Skader
United
J O’Shea Knee Injury no return date
D Fletcher Knee Injury no return date
O Hargreaves Thigh Muscle Strain 19th Sep 07 doubtful
G Neville Thigh Muscle Strain 23rd Sep 07
B Foster ACL Knee Injury Dec 07
P Ji-Sung Knee Injury Jan 08
M Silvestre ACL Knee Injury Jun 08
TV
Viasat4 - Norge
TV2 Sport (forskudt)
Madsens Corner
Manchester United har mødt Sporting Lissabon 2 i en Europa Cup kamp
Det er blevet til en sejr et nederlag. Målscoren er 4-6.
Manchester United har købt følgende spillere fra Sporting Lissabon:
Cristiano Ronaldo og Lous Nani.
Sporting Lissabon har købt følgende spillede fra Manchester United:
Peter Schmeichel.
Her er en liste over spiller der har været i begge klubber uden direkte overgang:
Jovan Kirovski og Gabriel Heinze.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
1963 26 2 1964 Sporting Lisbon 4-1 - CWC R3 60,000 Charlton1 LawD3(Pen2)
1963 18 3 1964 Sporting Lisbon - 0-5 CWC R3 40,000
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 4- 1 60,000
UDE 1 1 - 5 40,000
ialt 2 1 1 4- 6 100,000
På trods af at Manchester United havde vundet 4-1 på hjemmebane over Sporting Lissabon tabte man på udebane med 0-5 og blev slået ud af Europa cuppen for pokalvinder i 1964.
Bemærk: af de hold vi skal møde i Champions Liga gruppe spil i denne sæson har vi kun mødt dem hjemme og ude en gang før i en Europa cup kamp. Sporting Lissabon i 1964, Dynamo Kiev i 2000 og A.S. Roma i 2007.
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs
Tevez
Saha
Ved ikke hvad den ender, men har det erklærede mål for kampen, at det kunne være vildt fedt at se os scorer mere end en gang i kampen
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Saha - Tevez
Tror vi overvinder 1 måls forbandelsen og vinder 3-1 .
Tevez x2
Saha
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Saha-Tevez
--------VDS--------
Brown--Rio--Vidic--Evra
Ronaldo--Carrick--Scholes--Nani
--------------Giggs-----------
------------Tevez-----------
--------VDS--------
Brown--Rio--Vidic--Evra
Ronaldo--Carrick--Scholes--Nani
--------------Giggs-----------
------------Tevez-----------
hvordan kan det være du starter med giggs inde bag ved tevez???
Efter min mening skal giggs enten starte på venstre kanten eller på bænken.. og så må saha starte inde og så kan rooney evt få de sidste 20 minutter så han får lidt kamp i benene inden chelsea.. ellers er jeg enig i din opstilling(kan man være andet)!!!
United DK
16-09-2007, 15:08
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Tevez - Saha
Det bliver nok endnu en kedelig CL-udebanekamp fra vores side, hvor vi dog får skrabet en 1-0'er hjem.
På udebane i CL er vi aldrig gode, og spiller ofte kedeligt og defensivt. Læg det så sammen med at vi iøjeblikket spiller fodbold som et midterhold, og det vil alt i alt blive en røv syg kamp. :D Angrebespillet fungerer ikke, men det vil det udentvivl gøre hvis vi spiller med Saha fra start og med en veloplagt Ronaldo og Giggs i venstresiden. Sker det samtidig med at forsvaret står ligeså godt, som det har gjort hidtil i sæsonen vinder vi. Jeg tror på sejr. 2-0 til os. Scholes og Ronaldo scorer.
Vds
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Tevez - Saha
bænk: TK, Pique, Evans, Gibson, Hargreaves, Nani, Rooney
Refstrup
16-09-2007, 15:41
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Carrick – Scholes – Nani
Saha – Tevez
Tror på 1-1
Van der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Giggs
Tevez - Saha
Bænk: PIG, Evans, Pique, Carrick, Eagles, Nani, Rooney.
VDS
Tevez - Saha
Bænk: Rooney, Nani, Eagles, Evans, Piqué....
- Glæder mig til at se den første CL-kamp, selvom der måske ikke bliver til så meget modstand af United og Ronaldo. Ronaldo som har blæret sig med at han er blevet bedre, så mener jeg han har dumpet sig, og at han nu skal tage sig sammen i CL - Så når jeg sidder og ser kampen på tv'et, så håber jeg han viser hvad han kan ligesom sidste sæson!
Van der Sar
Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Nani
Tevez - Saha
Hvis Hargreaves ikke blir klar, så blir det Carrick..
Og så skal Rooney ind i halvlegen..
Vi kører en kedelig europæisk sæson start hjem med 0-0 og så er både vi og Sporting tilfredse.
Det eneste som kan ændre dette er hvis Ronaldo eller Nani lige vil vise deres gamle publikum at de kan lave mål
PerRonaldo
16-09-2007, 16:21
Van der Sar
Ronaldo - Hargreaves - Scholes - giggs
Tevez - Saha
En heldig 1-0 sejre på en tilfældighed er vel hvad vi kan forvente, sporting er jo ikke så dårlige.
Martinsen
17-09-2007, 10:29
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Nani
Tevez-Saha
vi vinder 2-1 Saha og Ronaldo scorer
Glory Man United
17-09-2007, 10:35
Jeg har ikke valgt Fletcher, O´Shea, Hargreaves og Anderson, da de sandsynligvis er væk med skader. Nani virkede heller ikke frisk, så han må på bænken. Saha holder vel ikke mere end en times tid, og så er der åbnet for Rooneys come back
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Tevez-Saha
Bænk: Tomas K, Evans, Pique, Gibson, Nani, Eagles, Rooney
Kenny - hvem fanden er PIG?
iøvrigt overvejer jeg at boykotte Viasat 4, grundet de norske kommentatore. man komme til at overveje selvmord når man høre dem :rant: :rant:
man.utd25
17-09-2007, 11:02
iøvrigt overvejer jeg at boykotte Viasat 4, grundet de norske kommentatore. man komme til at overveje selvmord når man høre dem :rant: :rant:
hehehe er ganske enig der....
tror vi vinder 0-2 ronaldo score samt tevez:)
Don Kafai
17-09-2007, 11:21
Hehe, tror det spørgsmål har været i samtlige kamptråde.
PIG = Pole In Goal = Tomasz Kuszczak
PIG - Pole In Goal - Tomasz Kuszczak
Edit: Too late
Liverpool_sucks
17-09-2007, 13:56
Jeg tror united går efter en stor sejr,
Så startopstilling bliver nok 4-3-3 og anderson er sikkert med..
VDS
Brown-Rio-Vidic-Pique
Nani-Carrick-Ronaldo
Anderson
Teves-Saha
Jeg tror united går efter en stor sejr,
Så startopstilling bliver nok 4-3-3 og anderson er sikkert med..
VDS
Brown-Rio-Vidic-Pique
Nani-Carrick-Ronaldo
Anderson
Teves-Saha
Hvorfor er Scholes og Evra ikke med ? ;)
Har Ronaldo ikke karantæne fra sidste år af ?
Jo det er rigtigt, ronaldo har karantæne fra sidste kamp mod milan og er derfor ikke med! Det burde lige rettes af super moderatoren :)
VDS
Nani - Hargreavas/Carrick - Scholes - Giggs
Saha - Tevez
Bænk: PIG, Pique, Evans, Hargreavas/Carrick, Campbell, Anderson, Eagles
Tror at det bliver en 2-1 til vores united mandskab, som virker lidt tændte især Nani må glæde sig og Anderson måske også vil vise noget,s iden det er hans tidl. rival og her kan han måske blomstre op da de ikke er de største folk der render i Sporting ... Håber at Rooney og Anderson får spilletid og viser lidt lovende takter, så de har noget selvtillid til de kommende kampe :)
Det er så vidt jeg ved kun røde kort, der føres med over fra sidste sæson. Derfor har Ronaldo ikke karantæne.
Sådan er det i hvert fald i samtlige andre UEFA-turneringer, så den regel gælder nok også i CL.
PerRonaldo
17-09-2007, 14:28
Hvis Ronaldo har karentæne så laver jeg mit om til at vi får uafgjort eller taber med en enkelt...
Glory Man United
17-09-2007, 14:29
Korrekt....Fra år til år er det KUN røde kort, som fører til karantæne
Vds
Rooney/Tevez - Saha
Jeg håber, at vi lærer fra de sidste års dumheder og gør det lidt bedre på udebane, samt lader være med at tage pointene for givet.
Hvilken kanal viser kampen???? SKAL Se den!!!!!!!!
På første side i denne tråd, står der nogen oplysninger herom. Norske Viasat 4 viser kampen direkte, og TV2 Sport sender den forskudt. Ellers så tjek www.satfootball.com for mere information...
Sry havde jeg overset.... Men tak for info.....
Glory Man United
17-09-2007, 15:03
På første side i denne tråd, står der nogen oplysninger herom. Norske Viasat 4 viser kampen direkte, og TV2 Sport sender den forskudt. Ellers så tjek www.satfootball.com for mere information...
Tak for linket Sivebæk!!!!
Faktisk en del TV kanaler, der viser den......f.eks. "Sport 1 Ukraine" :lolol:
Til alle som bor Odense eller omegn... Australian Bar har norsk viasat4 og viser kampen direkte på Onsdag...
Martinsen
17-09-2007, 15:05
er der nogle der har styr på om Ryans viser kampen???, hader at skal på Kick Off
Vds
Rooney/Tevez - Saha
Jeg håber, at vi lærer fra de sidste års dumheder og gør det lidt bedre på udebane, samt lader være med at tage pointene for givet.
er der nogle der har styr på om Ryans viser kampen???, hader at skal på Kick Off
Tror hverken kick off eller ryans viser den... Men har ringet ind på A Bar og de viser den
PerRonaldo
17-09-2007, 15:31
Til alle som bor Odense eller omegn... Australian Bar har norsk viasat4 og viser kampen direkte på Onsdag...
Der står bare på deres hjemmeside at de viser de Barcelona-lyon og arsenal-sevilla.. Men hvis du har ringet derind, så er det jo nok det der passer.. ;)
Liverpool_sucks
17-09-2007, 16:11
Hvorfor er Scholes og Evra ikke med ? ;)
Jeg syns Scholes og Evra skal gemmes til på søndag..
Siger som Robinho at målet må være at score mere end et mål! - Og så selvfølgelig også at vinde. Tror også på at vi kan gøre det!
Bliver spændende at få Rooney tilbage. Håber ikke vi kommer ud i en hård kamp, da vi Chelsea på søndag.
Van der sar
Brown Ferdinand Vidic Evra
Nani Carrick Hargreaves Scholes Giggs
Saha
Bænk: Kuszcak, Pique, Gibson, Eagles, Anderson, Tevez, Rooney
Jeg håber at hargreaves er købt ind bla til cl ude kampe som denne hvor vi har en stærk central midtbane der kan lukke af for de offensive sporting spillere. Tror vi får en 1-0 sejr.
Er det indbyrdes kampe eller mål, der er afgørende, hvis to hold står lige? Jeg mener det er indbyrdes, men er ikke sikker.
Anyway, er en smule ligeglad med hvor mange mål vi scorer. Det vigtigste er, at spillet er godt og at vi får 3 point. Man kan ikke forvente, at gå ned og score 3 mål i en svær CL-udebanekamp.
ChristianR
17-09-2007, 16:49
Er rimelig sikker på det er målscoren, der tæller først i CL-gruppespillet.
United DK
17-09-2007, 17:32
Det er indbyrdes kampe, der tæller først i CL.
el-insaciable
17-09-2007, 18:03
Er det indbyrdes kampe eller mål, der er afgørende, hvis to hold står lige? Jeg mener det er indbyrdes, men er ikke sikker.
Anyway, er en smule ligeglad med hvor mange mål vi scorer. Det vigtigste er, at spillet er godt og at vi får 3 point. Man kan ikke forvente, at gå ned og score 3 mål i en svær CL-udebanekamp.Men det ville nu alligevel være utroligt opløftende ;)
Jeg tror på, vi kommer i gang (men ok, det gør jeg for det meste). Godt nok har vi de senere år haft tradition for at spille defensivt (og kedeligt) på udebane i CL, men jeg har lidt på fornemmelsen, at Ferguson - ganske fornuftigt imo - giver offensiven noget friere tøjler end normalt på udebane i CL, så der kan tankes lidt selvtillid inden kampen mod Chelsea. Jeg tror, vi vinder 3-1 - i hvert fald hvis enten Rooney eller Saha starter inde.
jeg tror det her bliver en rigtig kedelig kamp.. vi burde være klasser bedre end sporting men vi har også vist at vi er direkte elendige på udebane i cl.. vi får det aldrig til at køre på udebane.. så tror det her bliver en kamp der ender 1-1
United DK
17-09-2007, 20:58
I bund og grund er uafgjort heller ikke så skidt, for Sporting er et udemærket hold, som bl.a. slog Inter på hjemmebane i sidste sæsons CL.
jeg tror det her bliver en rigtig kedelig kamp.. vi burde være klasser bedre end sporting men vi har også vist at vi er direkte elendige på udebane i cl.. vi får det aldrig til at køre på udebane.. så tror det her bliver en kamp der ender 1-1
tror faktisk på at meget afhænger af hargro.. hvis han er med har vi den stopper som vi har manglet, og så kan angrebet/"wing'erne" måske spille mere frigjort da jeg indti videre syntes at hargo har taget alt bag midten.. men hvis han ikke er med tror jeg det bliver en kedelig 1-1..
schousboe9
17-09-2007, 20:59
Synes det er ret oplagt, at det blir med håndbremsen trukket hele vejen igennem, desværre... Vi SKAL absolut ikke vinde, så vi prøver garanteret at fedte en 1-0 hjem (hvilket sikkert ikke lykkes og i stedet bliver det 0-0 eller 0-1...), for vi har trods alt en noget vigtigere kamp i weekenden.
Og hvis jeg sku vælge mellem tre point onsdag og tre point søndag, så ved jeg godt, hvad jeg ville tage!
VDS
Brown, Rio, Vida, Evra
Ronaldo, Carrick, Scholes, Nani
Tevez
Rooney
Bænk: POB (Pole On Bench:D), Pique, Simpson, Gibson, Anderson, Giggs, Saha
Bænk: POB (Pole On Bench:D), Pique, Simpson, Gibson, Anderson, Giggs, Saha
Haha.. det var en ny version af PIG..
ellers er jeg nogenlunde enig i din opstilling.. håber dog at hargo spiller med hvis han har formen til det og så håber jeg at saha starter inde istedet for rooney og så kan de evt skifte med 30 min. tilbage, for jeg syntes ikke rooney skal starte for hårdt op, men lidt spilletid skal han have..
schousboe9
17-09-2007, 21:50
Haha.. det var en ny version af PIG..
ellers er jeg nogenlunde enig i din opstilling.. håber dog at hargo spiller med hvis han har formen til det og så håber jeg at saha starter inde istedet for rooney og så kan de evt skifte med 30 min. tilbage, for jeg syntes ikke rooney skal starte for hårdt op, men lidt spilletid skal han have..
Takker og bukker!! ;)
Ved ikke hvem jeg helst så starte inde, men kunne godt forestille mig Saha spillede i stedet for Tevez fra start. Er næsten overbevist om, Rooney starter, da denne kamp ikke byder på samme hårde fysiske spil, som en kamp i PL gør og derfor tror jeg han får alle 90 min. i benene inden Chelsea-kampen. Tevez synes jeg trænger til en pause, et lille stykke tid uden for rampelyset, om man vil.
Det er så vidt jeg ved kun røde kort, der føres med over fra sidste sæson. Derfor har Ronaldo ikke karantæne.
Sådan er det i hvert fald i samtlige andre UEFA-turneringer, så den regel gælder nok også i CL.
Det er da kun en dejlig nyhed, så vi ikke også savner en Ronaldo her, som vi tydeligt gjorde i de tre kampe han var væk. Dog var han lidt ude af sin rigtige jeg i lørdags, mne det kan ske. Ham og Nani må være tændte
Men hvornår kom den regel? :o - Med at gule kort frastødes og kun direkte rødt overføres til næste sæson? :s
United DK
18-09-2007, 15:48
Men hvornår kom den regel? :o - Med at gule kort frastødes og kun direkte rødt overføres til næste sæson? :s
Den har vel altid været der?
Den har vel altid været der?
Ikke altid, nej :) kan huske nogle enkelte spillere, men det også noget tid siden, men glem det :D Lad os bare håbe de spiller godt, så de får noget selvtillid inden Ch£l$ki-kampen .. Mit mål som fan for denne sæson, er at mobbe og terrorisere mine venner, som er fans af liverpool, arsenal og chelski :D
Glory Man United
19-09-2007, 07:36
Jeg syns Scholes og Evra skal gemmes til på søndag..
Sgu da underligt at spare to stamspillere som IKKE har spillet landskampe i sidste uge :confused:
Simonlovesmanutd
19-09-2007, 10:20
Jeg synes vi skal stille op i stærkeste opstilling. Vi kan spare spillere når vi har sikret os videre fra gruppe spillet. Lad os håbe vi ikke igen i år skal ud i knald eller fald kamp i 6. runde. Det er resultatet af at vi spare spillere i kampe som den i aften..
Jeg tror sq vi vinder i aften! 1-3! GGMU!!!
Det er vigtigt at komme godt fra start så synes at vi skal stille i stærkeste opstilling med mere end en mand frem. Er ikke fan af vi spiller 4-5-1/4-4-1-1.
Det er altis svært at gætte på et resultat. Håber bare at vi bryder 1 måls krisen!
ChristianR
19-09-2007, 13:20
Bliver den kun vist direkte på Norsk viasat 4? Min pub har den store viasatpakke. Så vil gerne vide om jeg kan se den der?
Gronkjor
19-09-2007, 13:29
Nej Viasat sport 1 sender den også.. Men den er vidst blevet svensk:confused:
Kampen kan ses med den store viasat pakke.
ChristianR
19-09-2007, 13:33
Ok, det lyder godt. Phvilken af kanalerne?:D Skal jo fortælle ham bartenderen, hvad han skal skrue om på.
Gronkjor
19-09-2007, 14:03
På viasat guld kommer den på Viasat sport 1 og Viasat 4, den bliver såvidt jeg ved ikke vist på andre!
Okay. Jeg har heldigvis Viasat Guld, så jeg vil nu fortrække norsk tale (det forstår jeg bedre), så jeg ser på kanalen Viasat 4!
Havde godt nok Nani som starter på venstrekanten.. men efter nærmere omtanke heller jeg mere til Giggs idag.. Han har jo rutinen og køligheden til at spille udekampe + kan det måske blive svært for Nani at spille mod hans gamle klub, men ku jo os blive en fordel :D
Rasmus-K-J
19-09-2007, 14:49
Men hvis man har viasat guld så kan man se den LIVE? - har nemlig tjekket på www.viasat.dk under guld, der er ikk sport 1 og den der 4
VDS - Brown, Ferdinand, Vidic, Evra - Ronaldo, Hargreaves, Scholes, Giggs - Saha, Tevez.
Så kan vi evt. skifte Rooney ind for Tevez efter pausen, hvis tingene ikke går efter planen.
Jeg regner ikke med nogen stor kamp fra Uniteds side. Det plejer vi ikke at spille på udebane i Europa. Men en 1-0-sejr efter en kamp, hvor uafgjort ikke havde været uretfærdigt, er i mine øjne sandsynligt.
Gronkjor
19-09-2007, 15:24
Men hvis man har viasat guld så kan man se den LIVE? - har nemlig tjekket på www.viasat.dk under guld, der er ikk sport 1 og den der 4
Jo viasat sport 1 er i guld pakken
Undskyld mit ordvalg, men fuck hvor det stinker af Viasat..
3+ Viser Barcelona - Lyon LIVE, det samme gør ViasatSport2 .. Hvorfor vælger de at sende den samme kamp på 2 forskellige kanaler live :(!
Opstilling.
VDS
Carrick
Ronaldo - Scholes - Nani
Giggs
Tevez
Tror desværre Giggs kommer til at ligge bag Tevez, selvom det gør ondt for synes spillet generelt i denne sæson er gået i stå som ham bag angriberen. Håber virkelig ikke opstillingen bliver sådan her - selvom jeg tror det :)
Tror Tevez score sit første mål i aften, hvis Rooney kommer ind.. :)
kampen ender 1-3:
Ronaldo 1-1
Tevez 1-2
Rooney 1-3
Undskyld mit ordvalg, men fuck hvor det stinker af Viasat..
3+ Viser Barcelona - Lyon LIVE, det samme gør ViasatSport2 .. Hvorfor vælger de at sende den samme kamp på 2 forskellige kanaler live :(!
Enig.. jeg vil tro at alle der har viasatsport2 også har 3+ og så er det helt i hampen og sende den samme.. spassere..
Dejligt at se, at de fleste herinde holder på Saha i starting eleven !
Han bliver vigtig.
Vi vinder 4-0.
3x Saha og Hargreaves.
Fletcherfan
19-09-2007, 19:48
Jeg tror resultatet kommer an på om United spiller med Giggs bagved Tevez eller om Saha eller Rooney starter ved siden af Tevez.
Hvis United starter med en angriber så slutter det 1-0 til Sporting Lissabon. Men om United starter med to angribere tror jeg United vinder 4-0. Tevez, Carrick, Scholes og Rooney.
Rasmus-K-J
19-09-2007, 19:56
okay jeg er ved at gå i panik! Jeg kan ikk finde nogle af de to. Jeg har guld, og nej www.viasat.dk er Viasat sport 1 ikk i, http://www.viasat.dk/cm/2.10/2.178 . KIG SELV DER. HVAD FUCK Gør jeg, en der kan hjælpe mig plzzzz
Opstilling:
Van der Sar
Giggs - Rooney
Bænk: Kuszczak, Anderson, Saha, Piqué, Evans, Tevez, Eagles
Dahlmann
19-09-2007, 19:59
Van Der Sar
Giggs - Rooney
Bænk: Kuszczak, Anderson, Saha, Pique, Evans, Tevez, Eagles
virker meget mærkeligt at sætte rooney på banen lige efter en skade, og så sammen med giggs i angrebet når vi har både tevez og saha på bænken... hva fanden sker der... :S
Hl-Glory
19-09-2007, 19:59
idag kan man da snakke om en skræmmende bænk, hold da helt op.
den bænk er jo insane.
glæder mig til at se om rooney er tæt på topform :)
Håber virkelig at vi forbedre vores spil på udebane i dette års CHL. tror ikke vi spillede en god udebane kamp i sidste sæson. håber SAF vælger at spille lidt mere offensivt end han plejer på udebane
VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Scholes Carrick Giggs
Tevez
Saha
Martinsen
19-09-2007, 20:03
ifølge opkast.dk startet vi som følger
VDS
Brown
Rio
Vidic
Evra
Scholes
Carrick
Giggs
Nani
Ronaldo
Rooney
desværre ingen Hargo
Glædeligt med Rooney tilbage. Spændende at følge ham og hans form. Hvis han har lidt form bliver han guld værd, og det tror jeg han har siden Fergie har vuderet at smide ham ind i en vigtig CL-kamp uden at have spillet i over en måned.
:( Hvorfor skal Giggs være inde i angreb .. Ind med Tevez, jeg vil se Rooney og Tevez spille sammen ! :devilll:
Elkjær: "Det negative var nok Chelsea"
Schmeichel: "...Ehm, hvorfor var det negativt?
Fandme en offensiv bænk..Jeg håber ikke det er som opkast skriver, men heller ikke den anden 4-4-2
Jeg tror vi vil se en 4-3-2-1, med nani og ronaldo læggende lige bag rooney..Men forstår godt rooney starter inde...der siges jo at han var klar til at spille for 2 uger siden, og de to andre angribere er ikke helt klar. SAF vil køre Saha ind langsomt, fordi han har været skadet så længe...og tevez har ikke fået det store ud af det ind til videre..
PetterDK
19-09-2007, 20:21
Ja han er sgu herlig Schmeichel :D
Synes det er lækkert at se, at vi har fået en ordenling bænk til dagens kamp, og fordi Tevez og Saha starter på bænken er vel fordi, at de havde en lille skade. Som også er beskrevet på oldtrafford.dk. Imens at Rooney har trænet med til træning den sidste ugestid, så synes det er et godt hold idag.
----Rooney---Ronaldo----
----------Giggs----------
Nani---------------Carrick
---------Scholes---------
Evra---Vidic---Rio---Brown
-----------VDS-----------
Er jeg den eneste som syntes det er underligt at giggs og Carrick ikke bytter plads og derefter scholes og carrick så bytter? (så optillingen på viasat 4)
----Rooney---Ronaldo----
----------Giggs----------
Nani---------------Carrick
---------Scholes---------
Evra---Vidic---Rio---Brown
-----------VDS-----------
Er jeg den eneste som syntes det er underligt at giggs og Carrick ikke bytter plads og derefter scholes og carrick så bytter? (så optillingen på viasat 4)
præcis det samme jeg tænkte.. et er at ronaldo skal spille ved siden af rooney.. der syntes jeg slet ikke han er bedst.. men når både ronaldo, giggs og nani er med og den ene er i angrebet så SKAL de to andre da være på kanterne.. og den opstilling med scholes som defensiv passer jo ingen steder.. så lad os se om det ikke bliver en regulær 4-4-2 med nani og giggs på kanterne når først kampen er igang..
EDIT: MUTV radio's opstilling er den normale, med giggs ved siden af rooney.. så er alt ved det gamle..
Det bliver nok som den sædvanlige opstilling - også på banen. UEFA stiller lidt deres egne opstillinger uanset hvordan diverse hold så stiller op normalt.
okay nøjeren nok. Men der så vi den første spiller der løb ind i muren Vidic. smak sagde det:D
hvem ser kampen?? bare så vi lige ved hvor vi skal spørge hvis vi er i tvivl om noget.. hehe.. jeg læser på vg, dr's dongbold, mutv radio og herinde..
Jeg ser den... og sporting gør det sku meget godt. 3 skud indtil videre en inde for målrammen.
Der er abre et problemn fatter ikke et klap af hvad kommentateren siger:P
Hvordan f$$$€€n kan det være jeg ikke kan se kampen?
Jeg har viasat guld og hele skidtet og kan se alle kampene. - Undtage United!
Tilgengæld er der 2 x Barcelona Lyon og 1 x "FRA SKROT TIL FU&£#NG SLOT"
Nogen der kender en løsning til dette frustrerende problem?
hold da kæft hvor er det her ringe. ikke et etableret angreb endnu.tilgengæld vælter de der portigiser rundt.
edit: og samme sekund som jeg siger det er der en som får gult kort for film. rart(:
Håber ikke dommeren falder for det pres Sporting lægger på ham - de falder jo mere end Portugal under sidste slutrunde
Haha, samme som Faurauh ovenover - gult kort for film i samme sekund jeg trykkede
gult kort til sporting for dive..
Sporting skal ud af turneringen hurtigste muligt. Skuespillere, føj!
Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan bruge sin danske e-mail adresse på uefa´s hjemmeside, det kunne jeg da sidst år?
godt taget af VDS. men hold kæft hvor spiller vi dårligt...
Jeg elsker virkelig vores målmand!
Kom så United!
klasseredning! Vi skaber fanme ingenting! skidt
haha de der portugiske mini spillere falder PÅ STRIBE
og Fandel er iskold :D
16casper
19-09-2007, 21:18
håber nani score så vi kan se alle hans spring :D
PerRonaldo
19-09-2007, 21:18
Jeg elsker virkelig vores målmand!
Kom så United!
Jep det ikke de fem forreste der skal vinde kampene for os i øjeblikket, men de fem bagerste..
lød som om det var rigtig tæt på for nani..
16casper
19-09-2007, 21:20
men hold kæft vi er dårlige især giggs !!
PerRonaldo
19-09-2007, 21:21
Et eller andet sted håber jeg sgu vi kommer bagud så vi kan investere lidt offensivt.. det jo direkte pinligt spil vi viser...!
vi skal skabe mere.. ud med giggs ind med saha. han var vigtig i CL i sidste sæson.. især i starten
"31 Porto står høyt på banen. Vertene klart mest offensive så langt."
Er der noget jeg har misset?? Det er sgu da klart vi har problemer når FC Porto også er mod os;)
VDS er gud.. lyder som om han spiller en KANON kamp..
men hold kæft vi er dårlige især giggs !!
Giggs bliver jo mere og mere anonym i hver kamp han spiller :mad: :mad: Elendig! ud med ham og ind med Saha
Vi får overhovedet ikke fat på midtbanen.. de overløber os hver gang..
hvordan har Rooney klaret sig ??
efter hvad jeg hører/læser, mangler vi virkelig Hargo=skraldemand..
PerRonaldo
19-09-2007, 21:29
Giggs bliver jo mere og mere anonym i hver kamp han spiller :mad: :mad: Elendig! ud med ham og ind med Saha
Nå ja for Rooney Nani og Ronaldo har jo vist rigtig gode takter.. det er hele offensiven der stinker ikke bare Giggs!
PerRonaldo
19-09-2007, 21:30
Ligeså dårligt som alle de andre...
16casper
19-09-2007, 21:32
Han er OVERHOVED ikk i for til at starte inde !
16casper
19-09-2007, 21:32
Håber at anderson eller saha kommer ind her i pausen
Nå ja for Rooney Nani og Ronaldo har jo vist rigtig gode takter.. det er hele offensiven der stinker ikke bare Giggs!
Scholes og Giggs har været utroligt anonyme - hvilket ikke må betragtes som en god ting når de ligger som centermidt, det lider hele holdet under. Der SKAL stå et par mand inde på midten som er bold sikre. Tror endnu ikke vi har haft et ordentlig opspil og samtidig er Sporting kommet til ganske mange skudchancer et par meter uden for feltet.
Det er kraftedme elendigt det her man ... Nu er det ud med giggs og rooney, og ind med tevez og saha!!!
ud med giggs, ind med saha
Anonym førsthalvleg, hvor egentlig kun midterforsvaret og van der sar har levet op til kravene. Scholes har gjort det okay.
Jeg syntes nu ikke rooney har været så dårlig, han har jo slet ikke ahft noget at arbejde med - mere eller mindre lange bolde hele tiden. Giggs har haft en god aflevering. Syntes næsten den mest anonyme har været carrick eller scholes. Midtbanen bruger en time i omstillingsspillet. Det eneste posetive er vores bagkæde som har været solide
Lorte første halvleg fra United's side.. Vi har ikke skabt noget som helst, og ligger kun og venter på kontra.. al, al for skidt :(
Lyder som om hele holdet spiller af h til, ligesom de sidste par kampe.. Det er da direkte ynkeligt, når man kigger på holdet... Det er ikke bare Giggs der har spillet dårligt af de minutter jeg fik set, men hele offensiven...Men jeg synes næsten også giggs er lidt over the hill..selvom det gør ondt at sige det..
Det er simpelthen ringe det her, jeg gad ikke se mere til sidst og zappede over til Barcelona kampen ! Ender nok med jeg alligevel ser 2. halvleg, men nøj hvor skal vi oppe os hvis vi vil vinde .. Klasse af Edwin ! Tilgengæld syntes jeg ingen fra midtbanen og angrebet har fået fat i noget som helst!
0-0 ved pausen er vel egentlig okay, men spillet har ikke været godt nok. Synes at midtbanen får fat i for lidt, og de portugisiske spillere kan nærmest danse forbi Scholes og Carrick. Giggs spiller så hammer dårligt iøjeblikket og fortjener ikke engang være på bænken. Generelt fungerer intet, så det er svært at svare på nogle af dem der har gjort det godt udover Rio, Vds og især Vidic. Rooney har fået lidt og arbejde med, og Ronaldo bliver spillet inde på midt midt istedet for på kanten. Håber Saha ryger ind istedet for Giggs, da han har været håbløs (igen). Forsvaret står godt, men gerne lidt længere frem til andenhalvleg. tak! Kom så United:)
de prøver sgu i det mindste! der gik over 10 min inden Giggs fik en fod på bolden efter mine notater.
desuden synes jeg der er kommet en tendens til at man skal have Scholes og Giggs inde, det er bare ikke holdbart! ved godt vi er skadetplaget. men hvorfor ikke Fletcher i stedet for Scholes - nu tænker jeg generalt
de prøver sgu i det mindste! der gik over 10 min inden Giggs fik en fod på bolden efter mine notater.
desuden synes jeg der er kommet en tendens til at man skal have Scholes og Giggs inde, det er bare ikke holdbart! ved godt vi er skadetplaget. men hvorfor ikke Fletcher i stedet for Scholes - nu tænker jeg generalt
Giver dig lidt ret. Nu er Fletcher skadet, så ham kan man jo ikke spille med, men generelt spiller alle de rutinerede (Giggs og Scholes) hele tiden selvom de ikke gør det godt. Kanterne er vi godt besat på, men ingen udskiftninger kommer der selvom Giggs bliver dårligere og dårligere fra hverkamp der går.
Gider ikke bruge tid på at diskutere det, men vi kan ikke bruge generelt til noget nu og det er heller ikke den rigtige tråd at diskutere det.
Men enig i at giggs skal ud.. og gerne istedet for saha.. det er ikke nu vi skal prøve rooney, tevez for første gang.. saha, rooney ved vi hvad er.. (og forhåbentligt er det godt..)
Ser ikke ud til at der er nogle udskiftninger
PerRonaldo
19-09-2007, 21:51
Så siger vi de prøver... Men for fanden hvor det dog ikke godt nok!
16casper
19-09-2007, 21:53
hvem er kommet ud istedet for saha ?
PerRonaldo
19-09-2007, 21:53
De engelske kommentator sagde at united spiller uden selvtillid, og det vil jeg faktisk give dem ret i, især rent offensivt!
saha er da ikke kommet ind..
Jeg synes vi ser lidt mere klar ud her i anden halveg, men stadig ikke godt nok
16casper
19-09-2007, 21:55
De engelske kommentator sagde at united spiller uden selvtillid, og det vil jeg faktisk give dem ret i, især rent offensivt!
hvor ser du kampen henne ? send lige en Pm:D:titte:
Underligt at tænke på, at vi næste spillede dårligere på udebane i sidste sæson.
hvor ser du kampen henne ? send lige en Pm:D:titte:
me too please:)
me too please:)
Også mig :)
ffs. giggs. endelig sker der nogen fornuftigt....
Rigtig godt eksempel fra Ronaldo mht. at han er blevet langt mere moden i sit spil - der blev lavet klart frispark på ham midt på banen, men alligevel prøvede han at kæmpe videre og få bolden afleveret (hvilket dog ikke lykkedes, så dommeren ga' han frisparket).
Vi er kommet lidt bedre fra start her i anden halvleg - mest fordi Sporting er gået ned i gear lader det til. Genialt indlæg fra Ronaldo lige nu, men Giggs fik ikke timet sit opspring.
Hvad sker der i øvrigt med banen? :P Det flyver rundt med 'gras' hvergang spillerne stopper.
Fucking RONALDO... YYEEEEEEEEEESSSSSSS
Ronaldo 1-0!!!
RIGTIG flot angreb i øvrigt. Sporting blev simpelthen udspillet.
RONALDO!!!!!!!!YEs
så vigtigt!:D
Yes Ronaldo!!!!!!!!! Klasse Opspil!!!!!!!!!!!
Rooooooooooooooooooooooooooooooooooooooaldo!!!
og så endda en god kasse, eftersigende...lækkert lækkert.. keep up the good work
Cristiano Ronaldo :InLove SMUKT :devill:
der var det, spil vi leder efter!
og hvem sagde at Brown ikke kunne lave indlæg? :D
Klasse angreb hvor vi spiller bolden rigtig godt rundt.. og kanon indlæg fra Brown.. Mange tak igen Ronaldo <3
He plays on the left
He plays on the right
Our boy Ronaldo
makes england look like shite :D
fuck hvor kunne det være lækkert med et mål endnu.. vi kan ligeså godt lukke kampen nu vi er igang..:devill:
Og hvad med saha.. han må altså godt komme ind snart
16casper
19-09-2007, 22:09
der var det, spil vi leder efter!
og hvem sagde at Brown ikke kunne lave indlæg? :D
JEg synes ikk Brown skal give pladsen til neville uden kamp :rant:
PerRonaldo
19-09-2007, 22:09
var det vores første gennemspillet angreb??? Men klasse af Ronaldo på hans gamle hjemmebane. Mål=selvtilld vis det nu Ronaldo.. :D
Nani med et godt skud. Sporting har ikke rigtig haft nogle chancer i anden halvleg - vores forsvar står godt.
Rooney ud - Saha ind
Kom så Saha! - og Anderson:)
anderson ind, giggs ud
det blir spændene.. kunne være sjovt hvis han kunne lave noget ravage mod en af sine gamle modstandere.. sportings fans er lidt sure:D
vds<3 men hvor var forsvaret?
VDS redder os igen. Vores forsvar svigtede fuldstændig der.
"what a save by van der Sar !"
^Det lyder godt!;)
VDS redder IGEN.. han er kanon..
PerRonaldo
19-09-2007, 22:21
Klasse Vds!!!!!!!!!!!!!!
Lækkert at anderson er kommet på banen, håber han viser hans værd fra start.
Og for guds skyld skal vi fortsætte det pres vi umiddelbart har fået lagt, of rgider ikk se på de knebne 1-0 sejre mere!!
Verdensklasseredning endnu engang.. det er jo som at se schmeichel!
Damn fik jeg sagt for tidligt, hvor ser i kampen tænkte jeg på :D?
VDS med endnu en sindsyg redning..min man of the match...ben foster held og lykke hvis vds holder niveauet..
Edwin gør det umulige hver gang. Kampens bedste spiller!
hvis vi kan få 3 point her er vi bare godt på vej.. så har vi allerede fået alle de point vi mindst skal have på udebane..
Damn fik jeg sagt for tidligt, hvor ser i kampen tænkte jeg på :D?
Viasat sport 1,2 eller 3, kan ikke huske det !!
KOM NU LIGE TIL SÌDST
FUCK FANDEL.... gult til VDS for at holde på bolden selvom han lige havde fået bolden(siger de)
Ham den dejlig nr. 7 virker farlig for tiden!:D
2 kanon ture af Ronaldo - rimelig stor afbrænder af Saha på den sidste.
nu begynder vi altså at udfordre dem.. lyder rigtig godt..
PerRonaldo
19-09-2007, 22:27
For tiden er så meget sagt, men som jeg skrev tidligere mål=selvtillid...:D
synes næsten anderson skulle have prøvet selv istedet for at spille tilbage..men ronaldo spiller sgu men god selvtillid nu, det skal lige holdes til chelski kampen..
DER SKAL SAHA SCORE!
Der må bare ikke komme en dum udligning ..
Ronaldo ud til stående applaus, Tevez ind !
Ronaldo bliver klappet ud - Tevez ind
ronaldo ud, tevez ind... alle publikum klapper ham ud.. flot applaus af sporting..
debut til Tevez i Champions League
Ronnie ud Tevez ind:D
Flot at sporting, stor respekt til en stor spiller :P
nu skal v ialtså holde den hjem.. de må bare ikke score.. 3 point ville bare være så dejligt..
Skal det blive four-in-a-row? (1-0)
Det tror jeg det skal...
Den skal uden tvivl holdes, er ikk sikker på at vi tager roma som sidste år, de virker rigtig stærke i år!!
PerRonaldo
19-09-2007, 22:34
Nani har været en kæmpe skuffelse idag...
Skal det blive four-in-a-row? (1-0)
Det tror jeg det skal...
hvis et betyder 3 point i den første udekamp i CL så kan jeg godt acceptere det..
Og nu er kampen slut.. MoM VDS
Har hele vores offensiv ikk været det, bortset fra ronaldos mål og 2 løbeture?!?!
Dejligt med en sejr fra start her.. YES!
Nani har været en kæmpe skuffelse idag...
Det synes jeg nu ikke - han spillede ikke nogen stor kamp (ligesom resten af holdet, bortset fra VDS). Men jeg synes absolut ikke at han var en kæmpe skuffelse.
Tak for kampen Van Der Sar!!!
hvis et betyder 3 point i den første udekamp i CL så kan jeg godt acceptere det..
Og nu er kampen slut.. MoM VDS
Det var heller ikke negativt ment hehe. Bare et lille fact. Ikke så tit man får fire 1-0 på stribe.
Hl-Glory
19-09-2007, 22:37
rigtig god start.
men spillet var ikke prængende.
var lidt skuffet over at se kampen, det var lidt tamt.
men godt med 3point fra start!
United DK
19-09-2007, 22:38
Igen spiller vi ikke særlig godt i en udekamp i CL, men hvad gør det, når vi alligevel henter tre point? :D
PerRonaldo
19-09-2007, 22:38
Har hele vores offensiv ikk været det, bortset fra ronaldos mål og 2 løbeture?!?!
Jo men, selvom vores offensiv faktisk begyndte at vise lidt til sidst, så viste Nani bare intet... Men dejligt med en sejr.. Sportings andet nederlag på eget græs i 30 kampe.
Vigtig med de 3 point, men vi skal altså til at finde noget bedre spil frem i cl, hvis vi vil vinde, det har været skyld i vores exit de sidste mange år!
Liverpool_sucks
19-09-2007, 22:41
er det mening at Anderson skal spil DM..
Dejligt med en sejr i første kamp i CL - endda på udebane "Rocking" og så fortsætter vi stimen med 1-0-sejre! men det giver 3 point, sååå det er accepteret (også hvis vi kan gøre det på søndag mod Chelskij!) ;)
Lidt reaktioner på kampen fra min side af:
Gode ting: Sejr i første kamp i CL, vildt flot opspil til målet, sikkert forsvar (spiller forholdsvist sikkert), VDS står en helt fantastisk kamp, Rooney er tilbage på banen
Dårlige ting: Banen! Det kan man da ikke diske op med i CL! Er skuffet over SAF holdte Rooney på banen i 70 min (det var for satset, men heldigvis skete der ikke noget), vi spiller for tilbagetrukket, Carrick falder igennem endnu engang
Dejligt med en sejr i første kamp i CL - endda på udebane "Rocking" og så fortsætter vi stimen med 1-0-sejre! men det giver 3 point, sååå det er accepteret (også hvis vi kan gøre det på søndag mod Chelskij!) ;)
3-0 sejr vil være endnu bedre:juhuuuu: :juhuuuu:
3-0 sejr vil være endnu bedre:juhuuuu: :juhuuuu:
JA! det er rigtig nok :D
PerRonaldo
19-09-2007, 23:18
er det mening at Anderson skal spil DM..
Jeg tror i hans tid som United-spiller kommer til at spille rigtig mange forskellige pladser, ferguson har tilmed luftet muligheden for back...
Thomas Hansen
19-09-2007, 23:28
God 2 halvleg 3 point LYD PÅ GRISEN, hvad mer´kan man forlange?? Iøvrigt flot af Ronaldo blev klappet af banen.
Som schmeichel pointerede så satser fergie på at vi nøjes med 1 point i hver udekamp og så skal vi vinde alt hjemme, og det vil sige at vi nu har fået hvad der svarer til alle de point han mindst satsede med på udebane..
ellers en lidt skidt kamp, men hvor forsvaret endnu engang står rigtig godt og VDS står den bedste kamp i MEGET lang tid.. faktisk så lang tid jeg lige kan komme i tanke om.. han vandt kampen for os idag..
synes de sidste 20 min vidste vores offensiv lidt af det vi havde i sidste sæson. jeg tror det vender nu, mod et svagere chelsea hold med 77.000 i ryggen!
1-0 igen igen.... Men en sejr er en sejr om den så er på 10-0. Det giver 3 point det er det vigtigste. Syntes bare stadig spillet mangler lidt a la sidste sæson!! Savner det hutige et to spil, og hurtige spil i feltet, men mon ikk det kommer når de nye er spillet ind i truppen, vi så også en Henry idag der scorede første mål for Barca, når Tevez får hul på sin byld, skal det hele nok flaske sig..
har lige set højdepunkter fra kampen. Man skulle næsten tro at sporting var i favoritfeltet og ikke os.
Men ok i champions league skal man være tilfreds med udesejrene, så det er jeg også, men kigger også lidt på det spillemæssige og selvom vi har vundet lutter chelsea-sejre på det sidste, så er spillet forfærdeligt.
Mikkelsen
20-09-2007, 06:52
har lige set højdepunkter fra kampen. Man skulle næsten tro at sporting var i favoritfeltet og ikke os.
Men ok i champions league skal man være tilfreds med udesejrene, så det er jeg også, men kigger også lidt på det spillemæssige og selvom vi har vundet lutter chelsea-sejre på det sidste, så er spillet forfærdeligt.
Enig, men 3 point er 3 point.
En anden er, at banen var dårligere end Parken, og det siger ikke så lidt.
@Robinho, ang VDS, kunne du godt have give ham noget credit, taget i betragtning, at du savnede verdenklasseredninger fra ham sidste år.
Der kom hele 2 af slagsen igår.
En meget dårlig førstehalvleg blev erstattet af en bedre andenhalvleg, der viste noget af det spil fra sidste sæson. I førstehalvleg virkede vi alt for defensivt orienteret og der var næsten ingen ting der lykkedes. Især Giggs var forfærdelig igår igen. Han skal ud på bænken mod Chelsea imo. I andenhalvleg begyndte vi langsomt at blive lidt bedre, og især Ronaldo var klasse efter pausen. Han her der og alle vegne. Gode ryk, indlæg og forsøg. Hvis målet skulle komme skulle det entet være fra ham selv eller en assist. Og det skete så også på et rigtig velspillet angreb, hvor Brown slår den klasse ind og Ronaldo nikker den i målet. Efter det får vi et par gode muligheder, men VdS har også en stor årsag i at vi derfra med 3 point. Han tager nogle klasseredninger og er generelt rigtig sikker. Han min Mom sammen med Ronaldo.
Spillet mangler stadig meget, men det bliver bedre og bedre. I andenhalvleg spillede vi godt. God start på CL.
@Robinho, ang VDS, kunne du godt have give ham noget credit, taget i betragtning, at du savnede verdenklasseredninger fra ham sidste år.
Der kom hele 2 af slagsen igår.
Han havde nogle redninger ja. Men også for mange efter min smag. Vi skal jo sidde på sådan en kamp der man. Men det tager selvfølgelig ikke noget fra VDS ´ s præstation som var god.
Det har været United's bedste kamp i sæsonen indtil videre - især i 2. halvleg
Enig i at det har været United bedste kamp indtil videre.....det siger jo ikke så lidt!
God nok start pa CL, men kom nu!
Frem med klassespillet til Chelsea kampen!!!
PerRonaldo
20-09-2007, 09:03
Vi fik set alle vores offensive spillere igår, men det er godt nok ikke prangende, men Ronaldo begyndte at blomstre lidt til sidst og så gør vores hold også.. Jeg ved ærlig talt ikke hvad vi skulle gøre uden ham, for faktum er når Ronaldo er i hopla er united også, men når ronaldo ikke er, så er united heller ikke. Det afhænger af ham og så kan Rooney også gøre en forskel, to spillere i starten af 20'erne skal endnu en gang sørge for at vi får pokaler.
Vi fik set alle vores offensive spillere igår, men det er godt nok ikke prangende, men Ronaldo begyndte at blomstre lidt til sidst og så gør vores hold også.. Jeg ved ærlig talt ikke hvad vi skulle gøre uden ham, for faktum er når Ronaldo er i hopla er united også, men når ronaldo ikke er, så er united heller ikke. Det afhænger af ham og så kan Rooney også gøre en forskel, to spillere i starten af 20'erne skal endnu en gang sørge for at vi får pokaler.
jo men de har vist over en lang periode de kan klare presset, og så er det jo trods alt bedre at have verdensklassespillere på 22 år end at have verdensklassespillere på 30 rent fremtidsmæssigt. Omvendt kan man så sige at når man har så gode spillere i 22 års-alderen er der også større chance for at andre klubber hiver og flår i dem, fremfor spillere der er på nippet til at stoppe
så iøvrigt ud til at fergie måske foretog sig andet i sporting igår end lige at se champions league
http://www.lep.co.uk/ViewArticle.aspx?sectionid=75&articleid=3216879
ved ikke hvem han er, men der har siden deres sejr ved U17 VM her forleden, været heftig rift om disse nigerianere. Blandt andet deres angriber og topscorer ved VM skulle fordreje hovedet på både tottenham og real madrid
Danielsen
20-09-2007, 11:34
1-0 igen igen.... Men en sejr er en sejr om den så er på 10-0. Det giver 3 point det er det vigtigste...
I CL, er det fint med 1-0 sejre...men i PL, skal vi altså til og score flere mål, pga målforskel. Vi så selv, hvor vigtigt det var sidste säson!
Glory Man United
20-09-2007, 13:34
1-0 på udebane i CL.....med tanke på, hvad vi oplevede i de fleste CL kampe sidste år, har jeg svært ved at forstå, at visse sidder med tudefjæs :confused:
Miguel Veloso fra Sporting spillede virkelig fantastisk igår, hvis United skal mod Sporting igen for at handle ind, må han meget gerne havne i indkøbskurven! En så teknisk god centerforsvar er sjældent set
Danielsen
20-09-2007, 14:37
Highlights fra kampen:
http://www.youtube.com/watch?v=WdIHuxezKhc
United DK
20-09-2007, 15:41
Miguel Veloso fra Sporting spillede virkelig fantastisk igår, hvis United skal mod Sporting igen for at handle ind, må han meget gerne havne i indkøbskurven! En så teknisk god centerforsvar er sjældent set
Ja, lad os da endelig, få flere af de der sydlændinge. :whine:
Det har været United's bedste kamp i sæsonen indtil videre - især i 2. halvleg
Langt fra imo. I førstehalvleg havde vi ikke et skud indenfor målrammen og var utrolig defensivt orienteret. Andenhalvleg bliver det bedre efter Ronaldos scoring, da Sporting begynder at åbne op, så der bliver plads. En godkendt præstation over 90 min. når man tænker på det er på udebane, men det er ikke sådan jeg er imponeret. City kampen mener jeg stadig vi spillede bedst, selvom vi ikke vandt.
Glory Man United
20-09-2007, 15:54
Ja, lad os da endelig, få flere af de der sydlændinge. :whine:
Synes også snart kvoten må være nået :skaaal:
PerRonaldo
20-09-2007, 16:41
1-0 på udebane i CL.....med tanke på, hvad vi oplevede i de fleste CL kampe sidste år, har jeg svært ved at forstå, at visse sidder med tudefjæs :confused:
Vi sidder ikke med tudefjæs, men det er vores anden ude sejr i champions league, i et år. Og så var det langt fra godt nok det spil vi leverede og kun takket være vds at vi vandt!
Highlights fra kampen:
http://www.youtube.com/watch?v=WdIHuxezKhc
Ikke for noget, men rimelig utroligt at de kan få 10 minutters highlights fra den kamp :D
Ikke for noget, men rimelig utroligt at de kan få 10 minutters highlights fra den kamp :D
Tror bare det er lights :D
Fra Wikipedia:
"Sporting Lisbon have recently allowed the player to go out on loan to further his growth of the game. Miguel has expressed his desire to play for a club in England after Nani and Cristiano Ronaldo play for Manchester United."
el-insaciable
20-09-2007, 20:57
Jeg så kampen forskudt i går aftes, men var ærligt talt for træt til at kunne komme med nogle dyberegående analyser. Men jeg læste kamprapporten på redrants.com og er egentlig meget enig i den analyse, selvom det ikke er den kamp, der står klarest i hukommelsen.
http://redrants.com/sporting-lisbon-0-1-man-utd-local-boy-scores/
Det er for øvrigt en fin blog, synes jeg, og jeg tjekker den dagligt.
Danielsen
20-09-2007, 21:18
Hvorfor kan man ikke se de highlights jeg postede tidliger!??
"This video has been removed due to terms of use violation" Okay??
Jeg tror at det er de der NetResult/Youtube-politi :( De er pisse irriterende.
Holmskov
20-09-2007, 21:22
Prøv her.
Analyse, interview og mål.
http://www.youtube.com/watch?v=ytcr_OkBHv0
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.