Se fuld version : United samling til salg
jeg har en samling på 13 signeret trøjer (rooney,cantona,g.neville,forlan,oshea,keane,kansc helskis,solskjaer,beckham,ferdinand de er alle skrevet i nr så har jeg 3 trøjer hvor der er skrevet 3,5,7 autografer på trøjerne.
38 kopper, 15 halstørklæder 8 flag 6 billeder, trøjer og billeder er i rammer
p.g.a af flytning har jeg ikke plads til min samling så giv et bud så kan vi måske finde ud af noget
Vil gerne hører pris på Keane trøjen og hvilken model er det ?
Danielsen
16-09-2007, 13:20
jeg har en samling på 13 signeret trøjer (rooney,cantona,g.neville,forlan,oshea,keane,kansc helskis,solskjaer,beckham,ferdinand de er alle skrevet i nr så har jeg 3 trøjer hvor der er skrevet 3,5,7 autografer på trøjerne.
p.g.a af flytning har jeg ikke plads til min samling så giv et bud så kan vi måske finde ud af noget
Hvordan, har du dog fået fat alle de autografer?? Og hvorfor, vil du dog af med dem!?? Jeg ved godt, du skal flytte men derfor skal du da ikke sälge dem!
er meget interesset i cantona og keane trøjen... Hvad er prisen?
Send mig en PM med et ca. beløb du vil have/håber at få for det hele, så kan vi tage det derfra.
Hvordan, har du dog fået fat alle de autografer?? Og hvorfor, vil du dog af med dem!?? Jeg ved godt, du skal flytte men derfor skal du da ikke sälge dem!
jeg har været på oldtrafford 3 gange og i århus og når nogle af spillerne har været i dk med deres landshold har jeg opsøgt dem og trøjerne sælges ikke enkeltvis det hele sælges samlet.
Hvem faen får sig selv til at sælge signerede United trøjer ;s?
Danielsen
16-09-2007, 21:30
Hvem faen får sig selv til at sælge signerede United trøjer ;s?
Godt spörgsmål! :confused:
Og hvem gider købe en trøje, blot fordi der er autograf på? En autograf er vel et bevis på, at man har mødt vedkommende, og har man ikke det, så er en autograf da nytteløs.
Det er sådan set ikke formålet med denne tråd. Så hold jer til trådens formål.
lynch47 hvor i landet befinder de sig? Og hvad er prisen for det hele, og pr. enkelt trøje?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.