PDA

Se fuld version : Ki Sung-Yong

Allan
16-09-2007, 10:58
Læste under Sportenkort's rygtebørs at United jagter Ki Sung-Yong.

Nogen som ved hvem han er og om han er en spiller som vil kunne begå sig i United, ligesom Park har gjort det med succes.

Det eneste jeg har kunnet finde er fra Wikipedia:

"Ki Sung-yong (Hangul: 기성용; born January 24, 1989) is a South Korean football midfielder who currently plays for FC Seoul"

schousboe9
16-09-2007, 11:11
Kender ham (seføli) heller ikk, men SkySports og TEAMTalk skriver os om det:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2732885,00.html

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2732901,00.html

JDK
16-09-2007, 11:56
Læste under Sportenkort's rygtebørs at United jagter Ki Sung-Yong.

Nogen som ved hvem han er og om han er en spiller som vil kunne begå sig i United, ligesom Park har gjort det med succes.

Det eneste jeg har kunnet finde er fra Wikipedia:

"Ki Sung-yong (Hangul: 기성용; born January 24, 1989) is a South Korean football midfielder who currently plays for FC Seoul"

Kender ham heller ikke, men han er måske en ny Dong Fangzhou, som har en talent fodboldmæssigt, men også kan sælge trøjer i asien

Allan
16-09-2007, 12:20
Kender ham heller ikke, men han er måske en ny Dong Fangzhou, som har en talent fodboldmæssigt, men også kan sælge trøjer i asien

Det er lige præcis det jeg frygter, at vi er derude hvor vi henter spillere, ikke på baggrund af deres fodboldmæssige kvaliteter men på baggrund af deres kommercielle værdi for klubben.

PerRonaldo
16-09-2007, 18:24
Det er lige præcis det jeg frygter, at vi er derude hvor vi henter spillere, ikke på baggrund af deres fodboldmæssige kvaliteter men på baggrund af deres kommercielle værdi for klubben.

Lige præcis, Park har da været okay for os, men han havde også vist det i Psv hvor han var en af deres bedste spillere. Dong har jeg ingen ide om hvor god han er, men Ferguson har fremhævet ham, som en del af de nye unge stjerner, tror bare ikke helt på det.

Daniel
16-09-2007, 21:32
Jeg ser absolut ingen grund til at købe endnu en asiater. uden større kendskab til ungsomsafdelingen mener jeg at vi er godt nok dækket ind med engelske talenter.

man.utd25
17-09-2007, 10:06
jeg ser heller ingen grund til vi køber endnu en asiater, da jeg synes vi har mange unge talenter på vej, og hvem ved hvad fergie vil....

Liverpool_sucks
17-09-2007, 11:53
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=471673

FC Seoul deny bid for starletKorean side FC Seoul have denied rumours that United are attempting to take their highly-rated young midfielder Ki Sung-yueng on trial at Old Trafford.

The 18-year-old, who played against United during the Reds' pre-season tour of the Far East in the summer, has earned rave reviews in the K-League this season.

His performances have led to speculation in his home country that the youngster could join fellow countryman Ji-sung Park in Manchester.

But FC Seoul say there is no truth in the story and they have had no contact with United about the Korea Under-23 starlet.

"We haven't heard from United or received any formal documents," a club official told reporters in Korea's capital.

"It is the middle of the (K-League) season now, so organising a trial would be very difficult."