PDA

Se fuld version : Scott Brown

Øster
16-09-2007, 10:56
Læste lige på Indkast.dk at Ferguson er ude efter en hvis Scott Brown fra Celtic der også spiller på det skotske landshold. Nogen der ved noget om ham ?

Selv tror jeg det er en and, men måske kunne han godt finde på at købe en skotte nu hvor Fletcher måske er på vej væk ? Hvem ved :D

Refstrup
16-09-2007, 11:03
Læste lige på Indkast.dk at Ferguson er ude efter en hvis Scott Brown fra Celtic der også spiller på det skotske landshold. Nogen der ved noget om ham ?

Selv tror jeg det er en and, men måske kunne han godt finde på at købe en skotte nu hvor Fletcher måske er på vej væk ? Hvem ved :D

Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge ham til.. til central der har vi jo : Scholes, hargreaves, carrick og fletcher

jawharacoralia
16-09-2007, 11:12
jeg vil ogsaa sige nej tak..han spiller enten off.midt midt eller venstre /hoejre kant og der er vi ret godt daekket,saa

JakobR
16-09-2007, 11:28
Nu kender jeg ikke Browns alder, men hvis han er ung, så synes jeg hellere, at vi skal satse på Gibson, som ser lovende ud.

KennyN
16-09-2007, 11:36
Scott Brown 25-06-1985
Skiftede til Celtic i sommers fra Hibernian for 4.4 mio. £.
Han har spillet 6 skotske landskampe.
Og indtil videre 5 kampe for Celtic og scoret 2 mål for dem.
I Hibernian spillede han 110 kampe og scorede 13 kasser..

Han er en glimrende spiller, og ville gøre det mindst lige så godt som Fletcher og Gibson. Arbejder hårdt, fordeler spillet og kan gå med frem i boksen. Men om han vil skifte den faste plads i Celtic ud med mere rotation i United er jo så spørgsmålet.
Han ville i mine øjne være en glimrende spiller til truppen, men der har vi allerede Gibson og Fletcher. Så pt er der ikke behov for at anskaffe os Brown..

JDK
16-09-2007, 12:01

Synes ikke vi skal spekulerer i en ny midtbane, da vi (som mange andre siger det) har Fletcher og Gibson, som er på vej frem! jeg synes ikke, selvom han er et lovende talent, at han skal til United

Rafa86
16-09-2007, 12:21
Synes ikke vi skal spekulerer i en ny midtbane, da vi (som mange andre siger det) har Fletcher og Gibson, som er på vej frem! jeg synes ikke, selvom han er et lovende talent, at han skal til United

Ja, vi skulle nødig lave en "Chelski" - bare købe spillere og så lade dem sidde på bænken og ødelægge deres talent. :D