PDA

Se fuld version : Fraizer Campbell

Sivebæk
15-09-2007, 19:23
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT4OgZuWaSA9lg1Z4TKfemzbGvMeRVUt 99Nsqa450vaTKwpjWaH0A

Fraizer Campbell
Født: 13. september 1987
Land: England
Klub: Sunderland

Sgoales
18-03-2008, 22:15
Tror I ikke at denne lnægt kan blive løsningen på vores scoringsproblemer næste sæson? Eller i hvert fald overtage pladsen som 3. eller 4. angriber fra Saha sammen med Manucho??
Frazier scorer sindssygt mange mål for Hull. I aften har han fx igen scoret 2 mål. Langt de fleste af målene giver point og er fordelt på mange kampe,så det er altså ikke en spiller der bare slår til når en svag modstander skal sables ned.

Han har scoret 13 mål i den næstbedste engelske række - det er altså ikke dårligt!!! Jeg tror endda kun har har været udlånt i en mindre del af sæsonen.

JDK
18-03-2008, 22:19
Han har været god for Hull i denne sæson, så vi skal ikke afskriver Frazier - jeg synes da han skal have chancen, før vi smider ham væk og inden vi køber en ny

Parkohargo
18-03-2008, 22:20
Kender ikke særlig meget til ham, men han lyder da til og være en spændende spiller. Hvis han fortsætter hans målstime er det da værd og overveje om han skal indlemmes i truppen.

CC
18-03-2008, 22:23
Personligt tror jeg det ikke... Han har sikkert talent og det er flot at score så mange mål i den næstbedste række... Men der er et stort skridt fra den næstbedste række til PL og et endnu større skridt til de allerbedste angribere i verden, hvilket er de eneste som vi i bund og grund kan bruge. Tror personligt ikke han kan klare sig sammenlignet med spillere som Huntelaar, Berbatov, Benzema og hvem der nu ellers bliver snakket om her på forum.

Men jeg håber da for guds skyld at jeg tager fejl for det ville være fantastisk at få en angriber af egen "avl"!

Sgoales
18-03-2008, 22:26
Personligt tror jeg det ikke... Han har sikkert talent og det er flot at score så mange mål i den næstbedste række... Men der er et stort skridt fra den næstbedste række til PL og et endnu større skridt til de allerbedste angribere i verden, hvilket er de eneste som vi i bund og grund kan bruge. Tror personligt ikke han kan klare sig sammenlignet med spillere som Huntelaar, Berbatov, Benzema og hvem der nu ellers bliver snakket om her på forum.

Men jeg håber da for guds skyld at jeg tager fejl for det ville være fantastisk at få en angriber af egen "avl"!

Jeg synes i hvert fald bare det er ærgeligt hvis vi laver en ny "Rossi"
Det fedeste er altså spillere af egen avl...(eller fra akademiet, som Rossi)

Parkohargo
18-03-2008, 22:27
Uanset hvad ville det da være tåbeligt ikke og prøve ham af i et par kampe for at se hvordan han klarer sig.. men ja der er langt op til at kunne konkurrere med de bedste angribere i verden.. men ville da være topnutch og have ham som 3-4 valg som angriber hvis han får klassen til det...plus at han er vores eget produkt:)

JDK
18-03-2008, 22:28

Han kan selvfølgelig ikke klare at blive sammenlignet med de angribere du nævner - de er slået igennem på højeste niveau i diverse bedste rækker, CL og diverselandshold og er blevet verdenstjerner, men man kan godt give ham chancen alligevel (måske sammen med Welbeck)

CC
18-03-2008, 22:29
Jeg synes i hvert fald bare det er ærgeligt hvis vi laver en ny "Rossi"
Det fedeste er altså spillere af egen avl...(eller fra akademiet, som Rossi)

Uden tvivl, men jeg ser ham bare ikke have samme talent som Rossi. Men igen, jeg håber da at jeg tager fejl og at han bliver topscorer i PL næste sæson osv osv, men jeg tror desværre ikke det er tilfældet...

United DK
18-03-2008, 22:31
Jeg tror han ryger til sommer, for køber vi en ny angriber til sommer, sammentidig med at Manucho jo ankommer, så er han højest 5. valg, og jeg tror hellere han vil være stamspiller for Hull, især hvis de skulle rykke op i PL, hvilket de jo har mulighed for, som det ser ud nu. Jeg vil så naturligvis ærge mig, hvis Hull rykker op, og Campbell score 15 mål næste sæson, men den tid, den sorg. :)

CC
18-03-2008, 22:33
Han kan selvfølgelig ikke klare at blive sammenlignet med de angribere du nævner - de er slået igennem på højeste niveau i diverse bedste rækker, CL og diverselandshold og er blevet verdenstjerner, men man kan godt give ham chancen alligevel (måske sammen med Welbeck)

Naturligvis har han ikke de samme egenskaber som dem lige nu, hvilket også ville være en unfair sammenligning, men jeg tror bare ikke han har samme potentiale. Og hvis han er dygtig nok, jamen så får han da også chancen. Men kan ikke udtale mig om ham rigtig da jeg kun har set nogle klip med ham og lidt statistik plus den ungdomsturnering vi vandt. Mener bare at hvis han havde været et supertalent på højde med nogle af de andre vi har erhvervet for flere hundrede milioner, jamen så havde man formentlig også hørt lidt mere om ham...

JDK
18-03-2008, 22:39
Naturligvis har han ikke de samme egenskaber som dem lige nu, hvilket også ville være en unfair sammenligning, men jeg tror bare ikke han har samme potentiale. Og hvis han er dygtig nok, jamen så får han da også chancen. Men kan ikke udtale mig om ham rigtig da jeg kun har set nogle klip med ham og lidt statistik plus den ungdomsturnering vi vandt. Mener bare at hvis han havde været et supertalent på højde med nogle af de andre vi har erhvervet for flere hundrede milioner, jamen så havde man formentlig også hørt lidt mere om ham...

Ja og det er også rigtig nok, men han er da tit blevet snakket om som et stort talent - det har jeg da hørt og læst flere gange...

Jeg er enig i, at hvis han har stort talent skal han nok få chancen, men jeg mente bare at han i hvert fald skulle prøve at have chancen, da han virker til at være en god spiller, som har fremtiden for sig - så kan det godt være at Ferguson sender ham væk til sommer på endnu en lejeaftale eller permanent, men det vil ikke være fair hvis han ikke får chancen først (ift. at sende ham permantent væk) :)

jmyrini
19-03-2008, 08:01
Der er ikke noget bedre, en at have en af sine "egne" komme op på første holdet og bryde igennem der.

Men med de kampe jeg har set med Frazier, så er der sgu langt fra det scenario... men hvem ved, måske de kampe jeg har set har været off-days. For statistiskt kan man sgu ikke sætte en finger på, hvad han gør i Hull... har dog ikke set en kamp med ham i Hull.

Hr Hansen
19-03-2008, 08:05
Han scorer da langt mere end hvad jeg kan huske Bendtner gjorde i Championship og han spillede på et af de hold som favoritter til oprykningen..

Jeg håber virkelig at han kan slå igennem på førsteholdet, savner en ny hjemmelavet spiller!

Dines
19-03-2008, 08:09
Jeg synes han fortjener en chance, men på den anden side forholder det sig også sådan, at vi nok køber en ny angriber + at Manucho ankommer, hvilket gør det svært for Campbell. Så jeg så gerne han fik nogle kampe hist og her næste år, men på den anden side bliver det svært for ham med spilletid, så fair nok hvis han skifter klub.

robinho
19-03-2008, 08:16
kan lige samtidig fortælle at han er udtaget til det engelske U21 landshold. Godt gået.

Glory Man United
19-03-2008, 08:27
Jeg synes han fortjener en chance, men på den anden side forholder det sig også sådan, at vi nok køber en ny angriber + at Manucho ankommer, hvilket gør det svært for Campbell. Så jeg så gerne han fik nogle kampe hist og her næste år, men på den anden side bliver det svært for ham med spilletid, så fair nok hvis han skifter klub.

Nu er der jo mange, der "fortjener" en chance....Simpson, Pique, Campbell osv osv. Men det er jo let nok, at sige at flere skal have chancen, men der skal jo så også sættes en af hver gang ;)

Dines
19-03-2008, 08:29
Nu er der jo mange, der "fortjener" en chance....Simpson, Pique, Campbell osv osv. Men det er jo let nok, at sige at flere skal have chancen, men der skal jo så også sættes en af hver gang ;)

Men nå man ser på de præstationer han leverer for Hull, så er han da værd at give en chance, og se om han kan begå sig. Der er stor forskel på Hull og Manchester Uniteds niveau, men Bendtner som spillede i Birmingham er et udemærket 4. valg i Arsenals angreb imo.

JakobR
19-03-2008, 10:00
Jeg tror han bliver solgt til sommer, medmindre han virkelig er et kæmpetalent, og det tror jeg alligevel ikke rigtigt på han er siden vi valgte at leje ham ud da det så sortest ud oppe foran.

Hvis vi henter et stort angrebsnavn til sommer, så ligner det en kamp mellem ham, Brandy, Welbeck og Manucho om at være fjerde angriber. En eller flere bliver sikkert lejet ud, men stadig...

Jeg tror ikke ret mange herinde fra har set hans 'præstationer'. I virkeligheden kan halvdelen jo bare være nogle straffesparksmål.

KennyN
19-03-2008, 10:21
Campbell har gjort det fremragende i Hull i år, godt gået. Han har fået masser af spilletid, scoret en hel del mål og været en vigtig mand for Hull i kampen om mulighed for oprykning..
Men på trods af hans fine sæson, kan han risikere at blive solgt til sommer. Han kunne godt få chancen i United næste sæson, men det kunne Febian Brandy jo også, og måske Welbeck, hvis ikke de lejes ud.. Bliver spændende at se hvad der sker, han har i hver fald presset sin pris gevaldigt op, og han har bevist han kan klare sig på et godt niveau..

Værd at bemærke er det desuden, at en tidligere United reserveholds angriber er blandt de mest scorende i The Championship. Nemlig Sylvain Ebanks-Blake, der bomber løs for Wolves (og tidligere Plymouth)..

Dines
19-03-2008, 10:41
Jeg tror ikke ret mange herinde fra har set hans 'præstationer'. I virkeligheden kan halvdelen jo bare være nogle straffesparksmål.

Jeg så faktisk det mål han scorede for Hull i weekenden. En rimelig kold afslutning faktisk. Men du har ret i, at det nok er de færreste der ved hvor stort hans potientale er. Som du rigtig siger, så blev han lejet ud, da det så værst ud i angrebet. Men det er op til Fergie at vuderer.

Daniel
19-03-2008, 10:54
Hvis vi nu ikke havde købt Manucho så kunne vi få Huntelaar ind og have Campbell som 4. angriber.

Jeg håber vi køber Huntelaardda jeg synes vi virkelig har brug for ham men det ville betyde at Campbell kun skulle være 5. angriber og det vil ikke give mange kampe i en sæson.

Jeg tror at han vil blive solgt til sommer selvom jeg gerne så han fik chancen.

Sgoales
19-03-2008, 11:28
Det bedste hold vi nogensinde har haft (ok - 07/08 holdet er sgu tæt på) var et hold hvor stammen udgjorde egne spillere, nemlig 99 holdet med: Giggs, Neville, Neville, Beckham, Scholes, Butt.
Jeg synes helt klart, at vi skal satse mere på egne spillere.
Simpson har gjort det rigtig godt når han har fået chancen, det har Pique også (hvis man ser bort fra den meget kostbare brøler mod Bolton).

Jeg har ikke set Frazier spille, så det er jo alene statistik, men har har scoret 13 mål og så vidt jeg kunne se på bold.dk er der ingen straffesparksmål i blandt, så knægten må da kunne noget.

Der er også mange der taler om wellbeck, man han er vist for ung...

ChristianR
19-03-2008, 12:18
Det bedste hold vi nogensinde har haft (ok - 07/08 holdet er sgu tæt på) var et hold hvor stammen udgjorde egne spillere, nemlig 99 holdet med: Giggs, Neville, Neville, Beckham, Scholes, Butt.
Jeg synes helt klart, at vi skal satse mere på egne spillere.
Simpson har gjort det rigtig godt når han har fået chancen, det har Pique også (hvis man ser bort fra den meget kostbare brøler mod Bolton).

Jeg har ikke set Frazier spille, så det er jo alene statistik, men har har scoret 13 mål og så vidt jeg kunne se på bold.dk er der ingen straffesparksmål i blandt, så knægten må da kunne noget.

Der er også mange der taler om wellbeck, man han er vist for ung...

Ja, det var da det bedste hold. Men du kan da umuligt sætte det sådan op. Man vinder jo ikke blot fordi alle spillerne har været i klubbe n længere.

Desuden har fodbold ændret sig. Alt er blevet mere kommercielt, og det hele er løftet flere niveauer. Der er flere talentspejdere over hele verden, og de største klubber går i større grad efter det bedste af det bedste. Og hvis United ikke holder sig til 'cremen', som de andre store hold gør, vil de falde af.

Jeg kan selvfølgelig godt følge dig i, at det ville være dejligt med spillere fra egne rækker. Desværre vil det være utopi at tro, vi kunne have lige så mange som i 99. Men jeg håber da også på Simpson osv. Man skal bare være åben for, at de muligvis ikke når heelt på på Uniteds niveau.

United DK
19-03-2008, 12:56
Det er som sådan ikke utopi at tro, at man kan have en del egen avls spillere på sit hold, selvom man er en europæisk topklub, for Barcelona har jo både Valdés, Puyol, Oleguer, Xavi, Iniesta, Messi og Bojan. Jeg ved ikke hvad de gør rigtigt i Barcelona, men et eller andet må de jo gør rigtigt ift. f.eks. os.

JakobR
19-03-2008, 12:59
De har vel ikke 90 minutters reglen.

Glory Man United
19-03-2008, 13:02
Det er som sådan ikke utopi at tro, at man kan have en del egen avls spillere på sit hold, selvom man er en europæisk topklub, for Barcelona har jo både Valdés, Puyol, Oleguer, Xavi, Iniesta, Messi og Bojan. Jeg ved ikke hvad de gør rigtigt i Barcelona, men et eller andet må de jo gør rigtigt ift. f.eks. os.

Er jo absolut enig...dog vil jeg sige at hvis vi havde opfostret Valdés og Oleguer, så havde de nok ikke fået så mange kampe :)
De andre er dog klassespillere...og Fabregas skal vel også nævnes?

United DK
19-03-2008, 13:12
Er jo absolut enig...dog vil jeg sige at hvis vi havde opfostret Valdés og Oleguer, så havde de nok ikke fået så mange kampe :)
De andre er dog klassespillere...og Fabregas skal vel også nævnes?

Ja okay, Valdés og Oleguer er ikke ligefrem verdensklasse, men det var/er Butt og P. Neville jo heller ikke.

KennyN
19-03-2008, 13:20

Giovani dos Santos kan vel egentlig også indregnes i den kategori. Sammen med Mikel Arteta fra Everton.. Da begge har fået deres opdragelse i FC Barcelona..
Det ville være fedt at se en egen udviklet spiller komme ind og slå igennem, det trænger vi lidt til synes jeg. Efter flere år, med udelukkende køb af spillere udefra..

Flax_Generous
19-03-2008, 13:45
Her er en spændende artikel (http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/martin_samuel/article2910642.ece) om hvorfor talentudviklingen generelt er dårlig i England (og det forklarer samtidig hvorfor engelske topklubber som United og Arsenal på det seneste fokuserer mere på unge spillere som har fået deres fodboldopvækst i udlandet). Jeg har aldrig overvejet dette før, men hvis det er sandt er det da ganske absurd.

Don Kafai
26-05-2008, 16:11
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3612158,00.html

Hull vil gerne have fingrene i Campbell og hvis de ikke kan købe ham, så vil de gerne leje ham et år mere.

Perfekt løsning, så får vi ham at se en sæson i Premier League, og så kan vi vurdere om han har potentiale til at være en ny angriber i United, eller om han bliver den næste i rækken af talenter der skal skippes væk.

JDK
26-05-2008, 16:17
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3612158,00.html

Hull vil gerne have fingrene i Campbell og hvis de ikke kan købe ham, så vil de gerne leje ham et år mere.

Perfekt løsning, så får vi ham at se en sæson i Premier League, og så kan vi vurdere om han har potentiale til at være en ny angriber i United, eller om han bliver den næste i rækken af talenter der skal skippes væk.

Ja, synes at det vil være fint for alle parter, hvis han kan lejes ud endnu et års tid, så vi kan se ham an i PL og Hull kan bruge ham i deres kamp om at blive oppe :)

Unitedforever
26-05-2008, 16:26
hvor gammel er Campbell :O ?

Don Kafai
26-05-2008, 16:28
hvor gammel er Campbell :O ?

Se trådens første indlæg....

Fraizer Campbell
Nr.: 39
Fødselsdag: 13/09/1987
Land: England

Profil af Fraizer Campbell (http://oldtrafford.dk/spillere7.php?spiller=show&id=56)

KennyN
26-05-2008, 16:40
Det ville være helt optimalt for United, at leje ham tilbage til Hull i den kommende sæson. Hull vil få en klasse spiller til angrebet for næsten ingen penge, Campbell vil få værdifuld spilletid og erfaring i Premier League, samt United vil kunne se en af deres lovende angrebsspillere i aktion hver uge på højeste niveau.. Det vil være det mest fornuftige at gøre, hvis altså Ferguson ikke regner med, at Campbell skal være med omkring klubbens eget førstehold i den kommende sæson.. Ingen grund til Campbell skal rende rundt hos reserverne og kun spille lidt Carling Cup bold og 5-10 min mod bundholdene i ligaen. Lad ham så i stedet få masser af Premier League tid i benene hos Hull..

Dines
26-05-2008, 18:40
Et salg vil være dumt, da man ikke har prøvet ham. Dog håber jeg også, at han bliver lejet ud endnu en sæson, så vi virkelig kan se hans niveau i den bedste engelske række. Der er en verden til forskel fra 1. division til PL - se bare på Bendtner. Han lignede en stjerne i sin tid i Birmingham :p Men ja, lad ham blive et år mere i Hull og så se på ham om et år.

CC
26-05-2008, 18:42
Et salg vil være dumt, da man ikke har prøvet ham. Dog håber jeg også, at han bliver lejet ud endnu en sæson, så vi virkelig kan se hans niveau i den bedste engelske række. Der er en verden til forskel fra 1. division til PL - se bare på Bendtner. Han lignede en stjerne i sin tid i Birmingham :p Men ja, lad ham blive et år mere i Hull og så se på ham om et år.

Håber virkelig også han lige kan få mulighed for et års ekstra PL erfaring i Hull! Kunne være dejligt hvis han derefter kunne bide sig nogenlunde fast omkring førsteholdet, selvom han formentlig ikke just er hvad folk betegner som verdensklasse. Men man skal jo starte et sted;)

Vidic92
12-11-2008, 21:28
Campbell starter netop nu inde mod Liverpool på Viasat sport 2. Han har lige afvist Sami Hyppia og lagt en perfekt bold til Payluchenko der gjorde det til 0-1. Fik en bold i dybden, hvor han først kom op på siden af Sami og bagefter skubbede han ham væk. Godt lavet! :)

Og lur mig om han ikke lige runder en genial 1. halvleg af med at nakke Scouserne to gange på 3 minutter! JA TAK :D

RazziC
12-11-2008, 21:38
"Harry Redknapp has told these Spurs players to just go out and play, forget about the pressure and show how good you are. Fraizer Campbell has been fantastic, his movement is very, very good and he's been a constant threat."

Super, super, super. 1. kamp fra start siden skiftet, og en super-præstation. Der er ingen grund til at sælge skindet før bjørnen er skudt, men måske skal vi være glade for at han kun er lejet ud, han kan blive en rigtig god mand for United om nogle år.

Petursson
12-11-2008, 21:45
Campbell har skoret 2 mål for Tottenham mod Liverpool.:)

PerRonaldo
12-11-2008, 22:02
Lav en byttehandel.. Campbell tilbage fra lån og send tevez på lån i stedet.. ;)

Vidic92
12-11-2008, 22:05
Campbell gør det virkelig godt med Pavluchenko. Tror han kunne få samme samarbejde med Berbatov. Det kunne være klasse :)

Forresten: Liverpool får smæk :D (selvom Hyppia scorede)

United DK
12-11-2008, 22:07
Sådan skal det være Frazier. Ned med scouserne!

Kofoed
12-11-2008, 22:27
Har ikke set kampen, men det lyder rigtig godt.. Gad vide om vi nogensinde får ham tilbage, og om han kan føre sit spil videre, både for Tottenham i PL og for United??

PerRonaldo
12-11-2008, 22:34
Har ikke set kampen, men det lyder rigtig godt.. Gad vide om vi nogensinde får ham tilbage, og om han kan føre sit spil videre, både for Tottenham i PL og for United??

Altså nu får han forhåbentlig chacen i tottenham, og hvis han viser sig rigtig god, så synes jeg seriøst vi skal vente med at bruge over 20 mill pund på Tevez, til vi har set hvad frazier egentlig kan...

Hvis han holder det niveau som han har vist idag, så vil han ikke acceptere at være 4. valg i United. Og så mister vi en rigtig god angriber!

weber
12-11-2008, 22:42
Extra tid i kampen mellem Chelsea og Burnley

CC
12-11-2008, 22:43
Extra tid i kampen mellem Chelsea og Burnley

Kunne være lidt morsomt hvis både Chelsea og Pool røg ud i aften. Ved godt at de så vil kunne koncentrere sig om Ligaen og CL, men alligevel.

Parkohargo
12-11-2008, 22:53
Campbell blev endda MOM imod fool:) satme flot klaret!

weber
12-11-2008, 22:56
Kunne være lidt morsomt hvis både Chelsea og Pool røg ud i aften. Ved godt at de så vil kunne koncentrere sig om Ligaen og CL, men alligevel.

HAHA ja de er færdige med det første kvarter af Extra tiden

Glory Man United
13-11-2008, 09:53
Altså nu får han forhåbentlig chacen i tottenham, og hvis han viser sig rigtig god, så synes jeg seriøst vi skal vente med at bruge over 20 mill pund på Tevez, til vi har set hvad frazier egentlig kan...

Hvis han holder det niveau som han har vist idag, så vil han ikke acceptere at være 4. valg i United. Og så mister vi en rigtig god angriber!

Det kan du have ret i. Holder Frazier niveauet fra igår sæsonen ud, ville pengene på Tevez umiddelbart være dumme at bruge...

Tue B
13-11-2008, 10:04
Det kan du have ret i. Holder Frazier niveauet fra igår sæsonen ud, ville pengene på Tevez umiddelbart være dumme at bruge...

Arg rolig nu :D Tevez og frazi kan ikke sammenlignes.. Både på de fodbold mæssige kvaliteter, men også erfarings mæssigt! Mener frazi kunne være et godt fjerde valg :) Det måske mere, hvem der, ellers skal erstatte Tevez :lolol:

snegl
13-11-2008, 14:34
Imponerende af Campbell igår. Men grunden til han fik al den spilletid var at Spurs stillede i sekundær opstilling. Med mindre der sker et mirakel eller en lang skade til Pavlyuchenko eller Bent tror jeg han vil være 3. valg i PL konstant. Men ja Tevez er dyr i forhold til at man har Campbell gratis.

Iøvrigt interessant at se Liverpools andenrangs forsvarsspillere lade 4 mål gå ind. Når skaderne kan Liverpool måske blive sårbare.

matthiepuh
13-11-2008, 15:38
Synes også det måske er lige i overkanten ud fra en meget flot kamp at sende unge Fraizer op foran Tevez i rækken af angrebsspillere.

Jeg har fulgt ham siden han for alvor begyndte de lange udlejningsperioder, og ja han har et enort potentiale men jeg mener bestemt ikke at han er klar til at blive 3. valg i United - dertil er Rooney, Berba og Tevez for det første alt for gode, og for det andet så mangler Campell stadig noget for at kunne begå sig hver kan i pr.l.
Mener han er bedre og et langt større talent end Manucho(selvom de umiddelbart nok ikke bør sammenlignes) og at Web. er alt for ung til at være med omkring holdet - så jeg mener vi skal have ham som 4. valg give ham chancer i Carling og nogle andre (lette) kampe.
At sætte ham noget over 4. valg er en overdrivelse - han skal have tid til sin udvikling og skal ikke gøres til noget mere end han er for at falde til jorden - fordi den knægt har helt sikkert noget i sig.

United DK
13-11-2008, 15:55
Tevez kan måske mere med bolden end Campbell, men hvis Campbell kan lave mål, ligesom i går, så burde det være til hans fordel. En angriber er jo først og fremmest på banen for, at score mål.

PerRonaldo
13-11-2008, 18:16
Synes også det måske er lige i overkanten ud fra en meget flot kamp at sende unge Fraizer op foran Tevez i rækken af angrebsspillere.

Jeg har fulgt ham siden han for alvor begyndte de lange udlejningsperioder, og ja han har et enort potentiale men jeg mener bestemt ikke at han er klar til at blive 3. valg i United - dertil er Rooney, Berba og Tevez for det første alt for gode, og for det andet så mangler Campell stadig noget for at kunne begå sig hver kan i pr.l.
Mener han er bedre og et langt større talent end Manucho(selvom de umiddelbart nok ikke bør sammenlignes) og at Web. er alt for ung til at være med omkring holdet - så jeg mener vi skal have ham som 4. valg give ham chancer i Carling og nogle andre (lette) kampe.
At sætte ham noget over 4. valg er en overdrivelse - han skal have tid til sin udvikling og skal ikke gøres til noget mere end han er for at falde til jorden - fordi den knægt har helt sikkert noget i sig.

Ja men hvad vil du så gøre hvis han får en rigtig god sæson i tottenham og fortsætter i united om et år? Jeg er skide ligeglad med at Tevez kan så meget med den bold, dem har vi altså et par stykker i forvejen, men hvis Campbell viser sig at være en super sub, så synes jeg det ville være dumt at bruge 20 mill pund på Tevez. Tevez er i hvert fald ingen supersub..

Tid til udvikling er vel også at komme ind og få nogle kampe.. Skal Rafael og Anderson så også lejes ud eller hvad??? De har jo heller ingen erfaring. Tevez skal bevise noget i denne sæson, før jeg vil kaste 20 mill pund efter ham, og der snakker jeg mål!

Benzet
13-11-2008, 18:25
Det rigtig flot at score 2 mål mod et hold som Liverpool, der ganske vist havde en del reserver med. Men 2 mål af en ung spiller er næppe nok til fluks at omtale ham som en fuldgod erstatning for Tevez. Der skal vist lidt mere til.

Seba
13-11-2008, 18:35
Han må og skal ikke sælges..
Thats the fact..

Drengen er et kæmpe talent, og er sikker på han bliver stor ude i fremtiden..
Han skal nok få sin chance..
At han så lige gør min fridag ekstra god ved at score to kasser mod Liverfool, og dermed sende dem ud..:lolol:
Dejlig dag :devill:

Chelsea røg jo også ud til en vis dansk målmand, super dag i engelsk fodbold.."Rocking"

Unitedforever
13-11-2008, 18:39
Personligt er jeg af den mening, at det er grotesk at diskutere Campbell som 3.angriber. Jeg vil ikke engang påstå at Tevez er det. Han er lige så meget en af de to første angribere. Okay, han har et formsvigt, men når han er på rette niveau, så har alle set at han et ligeså god, hvis ikke bedre, end både Rooney og Berbatov. Campbell har godt af et par års udlejning, og jeg bliver meget skuffet, hvis vi ikke forlænger med Tevez. Han er en verdensklassespiller, og bør til enhver tid foretrækkes frem for Campbell indtil videre.

PerRonaldo
13-11-2008, 18:43
Det rigtig flot at score 2 mål mod et hold som Liverpool, der ganske vist havde en del reserver med. Men 2 mål af en ung spiller er næppe nok til fluks at omtale ham som en fuldgod erstatning for Tevez. Der skal vist lidt mere til.

Det er der heller ikke nogen der siger han skal være.. Det er jo ment som hvis han fortsætter med at præstere.. Tevez er jo ikke en supersub, og det er jo på bænken han vil starte de fleste kampe, ser det ud til. Det er mange penge at kaste efter en bænkevarmer, når man MÅSKE har en rigtig god en af slagsen i campbell, som er 21 år, så det er vel ikke for tidligt at give ham chancen..?

Selvfølgelig er Tevez en verdensklasse spiller, men det er sgu mange penge at kaste efter ham, og når han ikke er garanteret en start plads, så synes jeg måske det er lidt tåbeligt. Så vil jeg hellere satse på Campbell som har et stort potentiale.

matthiepuh
13-11-2008, 19:45
Ja men hvad vil du så gøre hvis han får en rigtig god sæson i tottenham og fortsætter i united om et år? Jeg er skide ligeglad med at Tevez kan så meget med den bold, dem har vi altså et par stykker i forvejen, men hvis Campbell viser sig at være en super sub, så synes jeg det ville være dumt at bruge 20 mill pund på Tevez. Tevez er i hvert fald ingen supersub..

Tid til udvikling er vel også at komme ind og få nogle kampe.. Skal Rafael og Anderson så også lejes ud eller hvad??? De har jo heller ingen erfaring. Tevez skal bevise noget i denne sæson, før jeg vil kaste 20 mill pund efter ham, og der snakker jeg mål!

Anderson har spillet rimelig længe i Porto, og har altså haft sin skridt mellem topklub og alm klub - samtidig har han erfaring fra landsholdet, så ham mener jeg ikke vi kan kalde uden erfaring bare fordi han er ung.

Rafael mener jeg stadig skulle have haft et år væk fra United for at vænne sig til spillet, han havde 6 måneder i england inden han måtte spille, men jeg mener at det er sikkert han ikke holder sit høje niveau med mindre har får lov til at samle mere erfaring, han har spillet på højeste niveau siden han var 16, men det var i Brasilien - jeg tror han kommer til at fejle når der kommer virkeligt pres på, samtidig har SAF imo ikke vist tiltro nok til talenterne som talenter og ikke mere eller mindre etablerede (Rossi, Simpson, og Pique) er nogle som var gjort til kæmpe talenter som SAF ikke gav chancen på vigtige tidspunkter men kun fik spille tid i carling, ligegyldige kampe og "walk overs i ligaen" - det mener jeg ikke vil udvikle Rafael han skal spille på højere niveau hver gang ikke kun hver 3 eller 4. kamp.

Jeg er fuldt ud enig i at talenter skal have tid til udvikling, men SAF giver dem ikke muligheden for udvikling i United(har han hvert fald ikke) de store talenter som Rossi, Pique mm, har været lejede ud og fordi de ikke kunne spille er de smuttede.
Derfor er jeg bange for at det samme vil ske med Campell hvis han ikke er "klar" når han kommer som i sommers hvor han ikke var klar til at konkurrere med de store, ligesom Simpson i år, Evans sidste år, og mange flere. AT MISTE Campell af samme årsag som Rossi og Pique ville være et lige så stort selvmål som de 2, så derfor bør vi ikke hente ham hjem før han kan konkurrere med de store - hvilket han ikke har vist at han kan endnu, hvis man spørger mig.

Baunie
13-11-2008, 19:50

Welbeck har vist et enormt potentiale i de kampe, han har vist. Selvfølgelig skal han være med omkring førsteholdet, alt andet ville være ret så tåbeligt.

Mener du så også Da Silva-tvillingerne er for unge?

jrl
13-11-2008, 20:12
Jeg mener stadig, at Campell har meget at skulle bevise, før han kan komme på tale som bejler til pladsen som nummer tre i rækken. Det kræver noget mere end et par Liga Cup-optrædener at begå sig i Premier League.

Med det sagt foretrækker jeg næsten hellere ham end Tevez for tiden. En angriber er som bekendt ansat til at score mål, og dem bliver min yndlings argentiner desværre ikke noteret for for tiden. Så ja, hellere Campell "gratis" end 30 millioner pund for en uskarp og utilfreds(?) argentiner.

United DK
13-11-2008, 21:07
Vi kan alle blive enige om, at han har meget at bevise, men den bedste måde han kan gøre det på, er ved at få spilletid, og han var jo ualmindelig tæt på, allerede at have scoret for os, hvis Shay Given ikke lige havde haft et hoved.

Derudover mener jeg ikke, at det ville være en kæmpe katastrofe, hvis Tevez ikke bliver købt. Jeg har set bedre spillere forlade United, uden at det har kostet nævneværdigt.

Kofoed
13-11-2008, 21:22
Jeg må sige at jeg har været ret så tosset med Tevez, men med de talenter vi har, og det de viser, plus at vi har fået Berba, så syntes jeg det vil være for mange penge at betale for Tevez med tanke på det spilletid han vil få, og det han kan gøre for holdet..
Men på den anden side, så er han sindsygt god og hvis han får pudset skarpheden og selvtilliden af igen, og spiller op til sit bedste er han jo uhyggelig.. Er bare meget usikker på om han får nok spilletid til at bevise det :S

timberunited
14-11-2008, 13:49
Jeg må sige at jeg har været ret så tosset med Tevez, men med de talenter vi har, og det de viser, plus at vi har fået Berba, så syntes jeg det vil være for mange penge at betale for Tevez med tanke på det spilletid han vil få, og det han kan gøre for holdet..
Men på den anden side, så er han sindsygt god og hvis han får pudset skarpheden og selvtilliden af igen, og spiller op til sit bedste er han jo uhyggelig.. Er bare meget usikker på om han får nok spilletid til at bevise det :S

Det må være Fergusons opgave at holde alle angribere til ilden, så de er skarpe, når der er brug for dem. :devill:

Tevez har bevist sit værd. Efter min mening bør han tilskrives en stor del af æren for CL-trofæet. Han er vanvittig god til at spotte modstanderens ligtorne. Og han holder sig ikke tilbage med at danse på dem.

Campbell kan ikke erstatte Tevez endnu trods scoringer mod Liverpools pokalhold. Men perspektiverne er da lovende.

KennyN
14-11-2008, 15:41
Campbell er uden tvivl en meget talentfuld og lovende angriber. Spørgsmålet er bare, om der er plads til ham i United, og om han vil nøjes med så sparsomt spilletid som han nok vil få i United, de næste par år..
Rooney og Berbatov er foran ham i køen, og Welbeck virker til at være et endnu større talent end Campbell. Manucho er lidt et spørgsmålstegn, mens Tevez situationen gør det lidt tricky..
Måske Welbeck og Campbell som reserver for Rooney og Berbatov er nok.. Lad os se resten af sæsonen, hvordan det kører med de angribere vi har nu, og hvordan Welbeck og Campbell udvikler sig..

Sælger vi ham, skal vi mindst have 10 mio. £ for ham, hvilket ikke er urealistisk for en ung, lovende og talentfuld engelsk u-landsholdsspiller, der har bevist han kan lave kasser..

Dines
14-11-2008, 18:15
Fraizer Campbell er det angrebstalent vi har savnet. Han virker til at meget målfarlig, hurtig og kynisk, så jeg håber virkelig at han bryder igennem næste sæson. Som KennyN rigtig skriver, så er spørgsmålet om der er plads til ham. Han er trods alt 21 år, mens Welbeck stadig kun er 17. Derudover vil Rooney, Tevez og Berbatov nok være foran ham i køen, mens der en Manucho som outsider. Det bliver spændende at følge, jeg håber virkelig ikke at vi skiller os af med ham.

SantasLittleHelper
14-11-2008, 18:30
Fraizer Campbell er det angrebstalent vi har savnet. Han virker til at meget målfarlig, hurtig og kynisk, så jeg håber virkelig at han bryder igennem næste sæson. Som KennyN rigtig skriver, så er spørgsmålet om der er plads til ham. Han er trods alt 21 år, mens Welbeck stadig kun er 17. Derudover vil Rooney, Tevez og Berbatov nok være foran ham i køen, mens der en Manucho som outsider. Det bliver spændende at følge, jeg håber virkelig ikke at vi skiller os af med ham.

Det er sjovt, for jeg har fået lidt det modsatte indtryk. Vi er enige om at han er hurtig, men der stopper enigheden så også, for i min bog har han ikke vist sig som hverken kynisk eller målfarlig, og nok nærmere det modsatte. Hans afslutninger er IMO ikke særligt gode, og han brænder rigtig mange chancer, som han ellers burde score på. At han er 21 viser mig at han måske allerede er for gammel til at bryde ordenligt igennem - især når man tænker på at Rooney og Tevez kun er hhv 23 og 24 år gamle...

Dines
14-11-2008, 20:50
Det er sjovt, for jeg har fået lidt det modsatte indtryk. Vi er enige om at han er hurtig, men der stopper enigheden så også, for i min bog har han ikke vist sig som hverken kynisk eller målfarlig, og nok nærmere det modsatte. Hans afslutninger er IMO ikke særligt gode, og han brænder rigtig mange chancer, som han ellers burde score på. At han er 21 viser mig at han måske allerede er for gammel til at bryde ordenligt igennem - især når man tænker på at Rooney og Tevez kun er hhv 23 og 24 år gamle...

http://www.youtube.com/watch?v=qOphDlz917k

Jeg vil gerne indrømme, at jeg ikke har set Fraizer Campbell meget, men udfra adskillige youtube videor, pre season kampe, kampen mod Newcastle og i tirsdag mod Liverpool, virker han på mig til at være skarp i sine afslutninger. Mod Newcastle var det ren held, at Given redder bolden med hovedet.

SantasLittleHelper
14-11-2008, 21:15
Jeg synes det er meget sigende, at det sidste 1½ minut af den video du har fundet slet ikke bliver scoret. Jeg så ikke kampen mod Liverpool, men mod Newcastle imponerede han mig ikke synderligt og i pre-season scorede han da vist heller ikke det han burde. Hvis vi kan få 100 mille for ham, er det med at få skudt ham af i en fart.

Dines
14-11-2008, 21:18
Jeg synes det er meget sigende, at det sidste 1½ minut af den video du har fundet slet ikke bliver scoret. Jeg så ikke kampen mod Liverpool, men mod Newcastle imponerede han mig ikke synderligt og i pre-season scorede han da vist heller ikke det han burde. Hvis vi kan få 100 mille for ham, er det med at få skudt ham af i en fart.

At der ikke bliver scoret i den sidste del af videoen er ligemeget. Det viser bare andre sider af hans kvaliteter og gør det mere realistisk end andre Youtube klip, der får David Bellion til at se god ud. Mod Newcastle var Campbell udemærket, og var uheldig med ikke at score, da Given helt mirakuløst redder bolden med hovedet - dog led ham og Rooney af, at der ingen kreativitet og inspiration var på midtbanen med en O'Shea og en Scholes i dårlig form. I Pre Season scorede han vist to mål, hvilket er udemærket regnet med den spilletid han fik.

United DK
14-11-2008, 21:48
mod Newcastle imponerede han mig ikke synderligt

Nej, og hvem spillede godt i den kamp?

En angriber er afhændig af sine holdkammerater.

i pre-season scorede han da vist heller ikke det han burde. Hvis vi kan få 100 mille for ham, er det med at få skudt ham af i en fart.

Pre-season. :lolol:

Det er jo ikke andet end showkampe, som man reelt ikke kan bruge til en skid.

Jeg vil ikke kalde Campbell den nye Mark Hughes (som er den seneste angriber, vi har udviklet), men jeg vil heller ikke afskrive ham, for der er ikke meget, at afskrive ham på, andet end at han ikke lige har et navn.

Giv ham chancen for United, ikke for Spurs, for jo bedre hold man spiller på, jo bedre er man selv. Ronaldo ville heller ikke være regnet som verdens bedste, hvis han spillede for Stoke.

SantasLittleHelper
14-11-2008, 23:40
Nej, og hvem spillede godt i den kamp?

En angriber er afhændig af sine holdkammerater.

Pre-season. :lolol:
Ja, undskyld at jeg tilfældigvis - selvfølgelig som den eneste - nævnte Pre-season. Du siger selv at Frazer ikke spillede godt mod Newcastle, og hvis vi ikke tager pre-season med, hvilket grundlag har du så overhovedet for at bedømme ham? Så kan det da godt være at du har set nogle få reservekampe, men hvis der er noget der er mere ligegyldigt end pre-season er det da dem. Der er en grund til at han ikke spiller, ligesom der er en grund til at Manucho, Rossi, osv ikke spiller/spillede. De er ikke gode nok.

United DK
15-11-2008, 00:14
Ja, undskyld at jeg tilfældigvis - selvfølgelig som den eneste - nævnte Pre-season. Du siger selv at Frazer ikke spillede godt mod Newcastle, og hvis vi ikke tager pre-season med, hvilket grundlag har du så overhovedet for at bedømme ham? Så kan det da godt være at du har set nogle få reservekampe, men hvis der er noget der er mere ligegyldigt end pre-season er det da dem. Der er en grund til at han ikke spiller, ligesom der er en grund til at Manucho, Rossi, osv ikke spiller/spillede. De er ikke gode nok.

Ja, det er jo den enkle konklusion, men jeg har det bare sådan, at hvis ikke en spiller får chancen, så ved man heller ikke, om han er god nok. Den der med, at han bare kan gå til den til træning, er en forældet holdning, der kunne bruges i amatørdagene, men i dag handler det i høj grad om navn og merit, for du skal ikke bilde mig ind, at Berbatov knokler rundt til træning på Carrington. Han er selvskrevet grundet navn og merit, og så kan Campbell ellers knokle på, alt det han vil. Den eneste måde, han kunne komme i betragtning til vores hold, var hvis han fik chancen i kampe, og scorede. Ellers kan man ikke bedømme ham, og ovenstående eksempel gælder også i Spurs, hvor han dog holdes ude, på en fair baggrund, nemlig at Bent score hele tiden, og at de kun spiller med en angriber.

SantasLittleHelper
15-11-2008, 01:20
Så vil jeg da lige danse op til Don Ø og Ståle og fortælle at jeg skal starte på søndag, for han ved jo ikke hvor god jeg er før jeg har fået chancen...

PerRonaldo
15-11-2008, 08:08

Rossi ikke god nok???? han er så en kæmpegrund til at villereal spiller champions league i år. Det er nok den største fejltagelse vi har lavet at lade ham gå.. Men det er ved at blive typisk United, at de unge ikke får en reel chance, pga at vi skal have verdensklasse spillere.. Eller det er nok nærmere Chelsea der er grunden.

Campbel SKAL have chancen for at vise sit værd i United og så vil jeg sgu med glæde lade Tevez smutte. Alle der har haft ham indtil videre har sagt så mange rosende ord omkring ham, og som Harry siger, så er der en god grund til at Fergie ikke vil sælge Campbell.

Det ville jo ikke være et kæmpe sats at lade Tevez smutte for at satse på Campbell.. Beholder vi derimod Tevez, så er der lang vej for Campbell og det synes jeg er synd.

Synes også det er ærgeæigt vi bliver ved med at blive linket med midtbanespillere, når vi har en meget meget lovende rodrigo, som alle også taler meget om. Giv dog ham en chance i stedet for at bruge millioner af millioner på navne. Er træt af den tildens, men jeg er godt klar over, at vi bliver nødt til at have det bedste, pga chelsea, men vi har altså en kanon trup og vi kan godt tillade os at sate lidt på nogle unge spillere også!

snegl
15-11-2008, 10:46
Rossi og Campbell er i mine øjne helt forskellige. Rossi er en fantastisk afslutter, og af det jeg har set så virker Campbell ikke som det.

Jeg kan sagtens følge Santa i at 70 mio er rigtig meget for Campbell når han reelt ikke har været prøvet af eller slået igennem i PL. Det vidner bare også om hvor stort potentiale Ferguson ser i ham.

Fraizer har vist max fået 2 kampes spilletid udover det han fik i Carling cuppen. Han har (ifølge min spurs-ven) ikke gjort noget væsen af sig i de kampe. I Carling cup kampen var han dog helt oppe at køre. Jeg spår ham ikke de store chancer for spilletid i Spurs.

United DK
15-11-2008, 11:15
Så vil jeg da lige danse op til Don Ø og Ståle og fortælle at jeg skal starte på søndag, for han ved jo ikke hvor god jeg er før jeg har fået chancen...

Nu er der forskel på, at være i en trup, og så være en hvilken som helst person fra gaden.

Glory Man United
15-11-2008, 11:47
hvilket grundlag har du så overhovedet for at bedømme ham?

Hans tid I Hull? Hans kamp mod Newcastle? Og flere kampe i Spurs?

Flot eksempel....virkelig stor respekt

snegl
15-11-2008, 12:07

Selvom Fraizer kan virke lovende mener jeg ikke man fuldt ud kan bedømme ham efter hvad han har vist i Championship + 1 carling cup kamp + 2 x ½ kamp for Spurs og lidt løst for os. Han skal have meget mere spilletid før vi kan se hvilken vej vinden blæser.

snegl
15-11-2008, 12:25
Nu vi lige snakker om Rossi så tjek hans mål ud fra sidste runde:
g-IX1_ekKto

Rasmus-K-J
15-11-2008, 12:25
Forstår simpelthen ikke hvorfor i stiller spørgsmålstegen ved Campbell, lad nu manden få lidt spilletid så skal han nok slå til!

snegl
15-11-2008, 12:40
Forstår simpelthen ikke hvorfor i stiller spørgsmålstegen ved Campbell, lad nu manden få lidt spilletid så skal han nok slå til!

Det er netop spilletiden som jeg stiller spørgsmålstegn ved. Jeg tvivler på han får spilletid i Spurs - og på den måde gavner det heller ik, hvilket kun gør det sværere for ham at slå til.

SantasLittleHelper
15-11-2008, 12:56

Flot eksempel....virkelig stor respekt Tak skal du ha... Hvad var pointen med dit indlæg igen? Hvilke "flere" kampe for spurs er det du snakker om? Flere end hvem?

Rossi ikke god nok???? han er så en kæmpegrund til at villereal spiller champions league i år. Det er nok den største fejltagelse vi har lavet at lade ham gå.. Men det er ved at blive typisk United, at de unge ikke får en reel chance, pga at vi skal have verdensklasse spillere.. Eller det er nok nærmere Chelsea der er grunden.
Det er også meget sødt at du synes det, men det er simpelthen bare ikke rigtigt. Man får lidt deja vu, og hvis du vil læse hele min mening om Rossi, kan du læse den i hans egen tråd. Men for at opsummere så er hans talent på ingen måde unikt, han scorer alt alt for lidt i åbent spil, han er for lille osv osv osv. Faktisk har han nogenlunde de samme kvaliteter som Rooney og Tevez, han er bare dårligere slet ikke god nok til at spille i United.

Men nu er det jo Campbell det handler om, og jeg ser heller ikke noget lys i ham. Han er nok bedre end Manucho, men hvis han vil skabe en karriere indenfor fodbold vil jeg råde ham til at søge et niveau udenfor the big 4. Kan i forestille jer at Campbell kan slå Drogba/Anelka, Adebayor/Bendtner eller Torres/Keane af? Nej, vel.. Lad os sætte pengene på Welbeck i stedet..

PerRonaldo
15-11-2008, 13:12
Tak skal du ha... Hvad var pointen med dit indlæg igen? Hvilke "flere" kampe for spurs er det du snakker om? Flere end hvem?

Det er også meget sødt at du synes det, men det er simpelthen bare ikke rigtigt. Man får lidt deja vu, og hvis du vil læse hele min mening om Rossi, kan du læse den i hans egen tråd. Men for at opsummere så er hans talent på ingen måde unikt, han scorer alt alt for lidt i åbent spil, han er for lille osv osv osv. Faktisk har han nogenlunde de samme kvaliteter som Rooney og Tevez, han er bare dårligere slet ikke god nok til at spille i United.

Men nu er det jo Campbell det handler om, og jeg ser heller ikke noget lys i ham. Han er nok bedre end Manucho, men hvis han vil skabe en karriere indenfor fodbold vil jeg råde ham til at søge et niveau udenfor the big 4. Kan i forestille jer at Campbell kan slå Drogba/Anelka, Adebayor/Bendtner eller Torres/Keane af? Nej, vel.. Lad os sætte pengene på Welbeck i stedet..

Nåå ja for tevez er da helt sikkert den bomber vi har brug, eller noget!! For han kommer da frem til så mange chancer når han løber rundt nede på midten af banen. Jeg er træt af at se vores angribere skal løbe der, savner sgu en mand der bare er i feltet, og så lader de andre gøre det beskidte arbejde, det troede jeg berba var, men han løber også rundt mange andre steder på banen, dog er han også god til at stå det rigtige sted det rigtige tidspunkt.

Campbell vil jeg til hver en tid hellere satse på end Tevez, ja tevez er en klasse over campbell, men ikke når det gælder om at scorer mål. Og så er tevez heller ikke 20 mill pund eller over mere værd end campbell. Men lad os da bare købe og købe... Hvorfor har vi egentlig en talent udvikling???

Kofoed
15-11-2008, 14:17

Campbel SKAL have chancen for at vise sit værd i United og så vil jeg sgu med glæde lade Tevez smutte. Alle der har haft ham indtil videre har sagt så mange rosende ord omkring ham, og som Harry siger, så er der en god grund til at Fergie ikke vil sælge Campbell.

Det ville jo ikke være et kæmpe sats at lade Tevez smutte for at satse på Campbell.. Beholder vi derimod Tevez, så er der lang vej for Campbell og det synes jeg er synd.

Synes også det er ærgeæigt vi bliver ved med at blive linket med midtbanespillere, når vi har en meget meget lovende rodrigo, som alle også taler meget om. Giv dog ham en chance i stedet for at bruge millioner af millioner på navne. Er træt af den tildens, men jeg er godt klar over, at vi bliver nødt til at have det bedste, pga chelsea, men vi har altså en kanon trup og vi kan godt tillade os at sate lidt på nogle unge spillere også!

Fuldstændig enig.. I like Tevez a lot, men det ser ikke ud til at SAF vil bruge ham som andet end Reserve, og så kan vi i mine øjne ligeså godt satse på Campbell og Welbeck, hvis Tevez og Berba alligevel ikke skal deles lige om pladsen oppe foran.. Ser ingen grund til at betale 300 Mio for en bænkspiller, når vi har så lysende talenter..
Og du har ret vi skal ikke købe Xavi eller hvem der nu bliver linket.. Possebon kan blive kæmpe, hvis bare han får chancen får at udvikle sig på de rigtige betingelser...

Kofoed
15-11-2008, 14:22
Nu vi lige snakker om Rossi så tjek hans mål ud fra sidste runde:

FANTASTISK.. Intet mindre.. Det kunne vi fanme godt bruge..

United DK
15-11-2008, 14:50

Kan du forestille dig, at Fletcher kan slå Lampard/Essien, Fabregas/Denilson eller Gerrard/Alonso af? Nej vel, men ham kan vi vist godt bruge alligevel.

SantasLittleHelper
15-11-2008, 15:20
Kan du forestille dig, at Fletcher kan slå Lampard/Essien, Fabregas/Denilson eller Gerrard/Alonso af? Nej vel, men ham kan vi vist godt bruge alligevel. Der er bestemt også forskel. Fletcher er jo ikke noget ungt talent der har en udvikling foran sig mere. Hvis Campbell skal blive skal han jo netop matche den slags angribere, mens der ikke er nogen udviklingsmuligheder i Fletcher. Hvis vi absolut skal finde en med en lignende situation er det vel Anderson, med den klare forskel at Anderson har vist at han har talentet.

Nåå ja for tevez er da helt sikkert den bomber vi har brug, eller noget!! For han kommer da frem til så mange chancer når han løber rundt nede på midten af banen. Jeg er træt af at se vores angribere skal løbe der, savner sgu en mand der bare er i feltet, og så lader de andre gøre det beskidte arbejde, det troede jeg berba var, men han løber også rundt mange andre steder på banen, dog er han også god til at stå det rigtige sted det rigtige tidspunkt. Ja, det er fanme utroligt at de skal rende rundt dernede hele tiden.. Man fristes næsten til at tro at det er en del af taktikken der vandt os verdens 2 hårdeste titler sidste sæson.

Campbell vil jeg til hver en tid hellere satse på end Tevez, ja tevez er en klasse over campbell, men ikke når det gælder om at scorer mål. Og så er tevez heller ikke 20 mill pund eller over mere værd end campbell. Men lad os da bare købe og købe... Hvorfor har vi egentlig en talent udvikling??? Sådan er fodbold bare. Jeg ved ikke hvad det er for en romantisk forestilling du har af fodbolden i dag, men det er altså ikke nemt at bryde igennem på førsteholdet. Men hvis du vil vælge Campbell over Tevez, så fred være med det. Så er det godt vi har verdens bedste manager til at sætte holdet.

CC
15-11-2008, 15:28
Kan du forestille dig, at Fletcher kan slå Lampard/Essien, Fabregas/Denilson eller Gerrard/Alonso af? Nej vel, men ham kan vi vist godt bruge alligevel.

øhhh... Personligt kan jeg godt forestille mig Fletcher slå Denilson af...

PerRonaldo
15-11-2008, 15:33
Jeg vil ikke vælge Campbell over tevez, hvis vi ejede begge to, jeg ser bare ikke nogen grund til at bruge 300 mill på tevez, når det nu er vi har campbell og wellbeck. Og hvad skulle manucho egentlig her til for?

Jeg kan godt give dig grunden til vi vandt de to trofæer, han hedder Ronaldo! Men i år har han ikke været der for os, og det er ikke fordi det ligefrem kører på skinner for os vel?? Der har Rooney taget lidt af læsset i en måneds tid, hvor har Tevez været.. På bænekn og det nægter jeg at give 300 mill for, men nu starter han inde idag, og han har indtil sommer til at overbevise mig om at han er 300 mill værd, jeg tror også fergie er i tvivl ellers var den handel vel i hus...?

Kofoed
15-11-2008, 15:37
Og hvad skulle manucho egentlig her til for?

Gratis chance, og han kan næppe koste særlig meget i løn, så det har da ingen betydning..

PerRonaldo
15-11-2008, 15:44
Gratis chance, og han kan næppe koste særlig meget i løn, så det har da ingen betydning..

I know men skal han ikke også have en chance for at vise om han er god nok.. Tænk sig hvis han nu blev en guldfugl, og vi så lige har brugt 300 mill på tevez.. Det kan godt være at jeg er for romantisk, men jeg synes det er hul i hovedet bare at kaste penge efter enhver.. Tevez er en verdensklasse spiller, men jeg mener bare ikke det er det vi søger, jeg ku bruge de penge til mange andre steder hvor vi også halter, f.eks på venstre kanten...

Kofoed
15-11-2008, 15:46
I know men skal han ikke også have en chance for at vise om han er god nok.. Tænk sig hvis han nu blev en guldfugl, og vi så lige har brugt 300 mill på tevez.. Det kan godt være at jeg er for romantisk, men jeg synes det er hul i hovedet bare at kaste penge efter enhver.. Tevez er en verdensklasse spiller, men jeg mener bare ikke det er det vi søger, jeg ku bruge de penge til mange andre steder hvor vi også halter, f.eks på venstre kanten...

Nå på den led.. Ja der er jeg 100% enig.. Jeg troede du mente at det var åndsvagt at vi havde hentet Manucho... Men jeg syntes også han skal have chancen.. Men jeg har også været big fan siden det var officielt at vi fik ham.. You have to believe:D

SantasLittleHelper
15-11-2008, 15:56
Jeg vil ikke vælge Campbell over tevez, hvis vi ejede begge to, jeg ser bare ikke nogen grund til at bruge 300 mill på tevez, når det nu er vi har campbell og wellbeck. Og hvad skulle manucho egentlig her til for?

Jeg kan godt give dig grunden til vi vandt de to trofæer, han hedder Ronaldo! Men i år har han ikke været der for os, og det er ikke fordi det ligefrem kører på skinner for os vel?? Der har Rooney taget lidt af læsset i en måneds tid, hvor har Tevez været.. På bænekn og det nægter jeg at give 300 mill for, men nu starter han inde idag, og han har indtil sommer til at overbevise mig om at han er 300 mill værd, jeg tror også fergie er i tvivl ellers var den handel vel i hus...? Selvfølgelig er Tevez 200 millioner mere værd end Campbell. Ligesom Berbatov og Rooney er 200 millioner mere værd end Campbell. Selvfølgelig var Ronaldo ikke den eneste grund til at vi vandt Pr. League og Ch. league. Det er jo ikke ham der sætter holdet og lægger taktikken, han bestemmer ikke selv hvor han skal være på banen, hvilke huller han skal løbe i og hvor hans medspillere står på banen. Det er udelukkende et resultat af Fergies og Quiroz' arbejde med dem på træningsbanen. Rooney og Tevez var nød til at løbe meget ned i banen for at skabe plads til Ronaldo - det udtalte Rooney også i starten af sæsonen som forklaring på hans manglende scoringer. Rooney, Tevez og Berbatov kan så meget andet udover at score mål. Campbell kan IMO ikke ret meget andet end at løbe hurtigt, og med mindre han gennemgår en rivende udvikling i Spurs, synes jeg at han skal skydes af hvis der kommer et bud på mellem 8 og 10 millioner pund. Det synes jeg godt vi kan forlange, når Rossi og Richardson blev skudt af for 7 (så vidt jeg husker).

United DK
15-11-2008, 16:10
øhhh... Personligt kan jeg godt forestille mig Fletcher slå Denilson af...

Ja, men sammenlign Denilson med Bendtner i hans eksempel, og det går lige op.

PerRonaldo
15-11-2008, 17:08
Selvfølgelig er Tevez 200 millioner mere værd end Campbell. Ligesom Berbatov og Rooney er 200 millioner mere værd end Campbell. Selvfølgelig var Ronaldo ikke den eneste grund til at vi vandt Pr. League og Ch. league. Det er jo ikke ham der sætter holdet og lægger taktikken, han bestemmer ikke selv hvor han skal være på banen, hvilke huller han skal løbe i og hvor hans medspillere står på banen. Det er udelukkende et resultat af Fergies og Quiroz' arbejde med dem på træningsbanen. Rooney og Tevez var nød til at løbe meget ned i banen for at skabe plads til Ronaldo - det udtalte Rooney også i starten af sæsonen som forklaring på hans manglende scoringer. Rooney, Tevez og Berbatov kan så meget andet udover at score mål. Campbell kan IMO ikke ret meget andet end at løbe hurtigt, og med mindre han gennemgår en rivende udvikling i Spurs, synes jeg at han skal skydes af hvis der kommer et bud på mellem 8 og 10 millioner pund. Det synes jeg godt vi kan forlange, når Rossi og Richardson blev skudt af for 7 (så vidt jeg husker).

Jamen har vi brug for at bruge 300 mill på ham??? Når vi har campbell, jeg synes det er tåbeligt, at det kun skal være for at give os et luksus problem, når vores svage punkt på holdet er Park/Nani. Nu har Park gjort det godt indtil videre, men jeg vil mene han mere er en back up end Tevez er, for tevez er for dyr til at have på bænken!

Kofoed
15-11-2008, 17:30
Jamen har vi brug for at bruge 300 mill på ham??? Når vi har campbell, jeg synes det er tåbeligt, at det kun skal være for at give os et luksus problem, når vores svage punkt på holdet er Park/Nani. Nu har Park gjort det godt indtil videre, men jeg vil mene han mere er en back up end Tevez er, for tevez er for dyr til at have på bænken!

Helt enig.. Self er Tevez MEGET bedre end Welbeck, men det har ikke den store betydning hvis han primært skal bruges på bænken..
Og ja så 10000 gange hellere at vi så på en kant spiller, for når Giggs ikke kan spille kant mere, ser det noget tyndt ud der, hvis Nani ikke begynder at modnes..

Men hele den Tevez køb/køb ikke debat afhænger i mine øjne MEGET af om SAF har tænkt sig at bruge ham på lige fod med Berba.. Har han det, så køb ham, men hvis han skal sidde på bænken samtlige kampe og så komme ind med 15-20 min igen, så kan det sku være det samme om det er Campbell/Welbeck der sidder der..

SantasLittleHelper
15-11-2008, 17:46

Selvfølgelig har vi ikke brug for at bruge 200 millioner på ham, ligesom vi heller ikke havde brug for at bruge 300 på Rooney, Rio og Berbatov. Men overraskende tit er det bare det der skal til for at gøre forskellen mellem en sejr og en uafgjort som Tevez så fremragende viste et par gange sidste sæson. Når de kvaliteter kan købes for overkommelige penge, er det bare med at slå til.

United DK
15-11-2008, 17:51
Selvfølgelig har vi ikke brug for at bruge 200 millioner på ham, ligesom vi heller ikke havde brug for at bruge 300 på Rooney, Rio og Berbatov. Men overraskende tit er det bare det der skal til for at gøre forskellen mellem en sejr og en uafgjort som Tevez så fremragende viste et par gange sidste sæson. Når de kvaliteter kan købes for overkommelige penge, er det bare med at slå til.

Campbell/Welbeck 1-0 Tevez

Campbell/Welbeck = Gratis
Tevez = 200 mio.

SantasLittleHelper
15-11-2008, 18:05
Campbell/Welbeck 1-0 Tevez

Campbell/Welbeck = Gratis
Tevez = 200 mio.

Kan i forestille jer at Campbell kan slå Drogba/Anelka, Adebayor/Bendtner eller Torres/Keane af? Nej, vel.. Lad os sætte pengene på Welbeck i stedet..

SLH 1-0 UnitedDK/PerRonaldo

United DK
15-11-2008, 18:12

Der er mig bekendt ingen af os, der har bortdømt Welbeck.

snegl
15-11-2008, 18:23
Hehe Campbell scorede idag for Spurs.......... 1-1 ? :D

Kofoed
15-11-2008, 19:06

Wut??? Der er jo ingen der har snakket om Campbell vs. Welbeck.. Snakken er jo Tevez vs. de to unge..

SantasLittleHelper
15-11-2008, 19:17
Næh, snakken er Tevez vs Campbell. Ellers havde der nok stået Campbell/Welbeck oppe i topic. At UnitedDK pludselig vil have Campbell og Welbeck i samme stue er da klart når man tager dagens præstation i betragtning, men sagen er stadig at Campbell ikke er og aldrig bliver god nok til at spille i United og så er det da fuldstændig underordnet hvor meget vi skal give for en spiller, når alternativet er så langt under niveau som det er tilfældet. At Welbeck scorer kan da aldrig tælle til fordel for Campbell.

At Welbeck så måske er et af de største talenter i Europa er en helt anden sag, men det ændrer ikke på at Campbell er ringe og at Tevez skal hentes for de 200 mio. han nu koster. Ellers var der da overhovedet ingen pointe i alle de whiners/dommedagsprofeter/whatever forlangte en klasseangriber i sommers?

el-insaciable
15-11-2008, 20:35
Er det ikke lidt hyklerisk at sigee, at vi har verdens bedste manager, at det er godt, han sætter holdet etc., for i næste indlæg at påstå, Campbell er ring og aldrig bliver god nok til at spille for United? Det er jo samme Ferguson, der har afvist et rekordstort bud fra Hull på Campbell.

PerRonaldo
15-11-2008, 21:29
Snakken gik på om man skulle gå ud og bruge 300 mill for en bænkevarmer når man havde campbell, nu er welbeck der jo også, det er gør da ikke tevez chancer bedre på nogen måder, og bekræfter blot at det er tåbeligt at smide så mange penge efter en spiller, når vi har så meget potentiale i de andre... Efter idag har Tevez spillet sig længere væk fra en kontrakt, selvom han gjorde det okay, er det bare ikke godt nok, ikke 200-300 mill værd i hvert fald, men han har jo stadig tiden til at bevise at han er.. Og derfor venter fergie nok også med at signe ham, til han er sikker! Ellers ville han jo nok allerede være vores ikke?

United DK
15-11-2008, 22:05
Vi er vel alle klar over, at Tevez p.t. er bedre end både Campbell og Welbeck, men problemet ligger i, at han koster over 200 mio., og beholder vi ham, blokere han for de to andres muligheder, hvilket jeg ikke ser nogen grund til, for så god har Tevez heller ikke været. Nok lavede han nogle vigtige mål i sidste sæson (mod Lyon, Spurs og Blackburn), men vi har ikke at gøre med en ny Solskjær, som score på alt hvad han skyder til.

SantasLittleHelper
15-11-2008, 23:55
Snakken gik på om man skulle gå ud og bruge 300 mill for en bænkevarmer når man havde campbell, nu er welbeck der jo også, det er gør da ikke tevez chancer bedre på nogen måder, og bekræfter blot at det er tåbeligt at smide så mange penge efter en spiller, når vi har så meget potentiale i de andre... Efter idag har Tevez spillet sig længere væk fra en kontrakt, selvom han gjorde det okay, er det bare ikke godt nok, ikke 200-300 mill værd i hvert fald, men han har jo stadig tiden til at bevise at han er.. Og derfor venter fergie nok også med at signe ham, til han er sikker! Ellers ville han jo nok allerede være vores ikke? Tjah, 200 mio der trækker renter hos os vs. 200 mio der trækker renter hos Kia J. Jeg kan ikke se nogen grund til at vi skal købe ham før til sommer, for det ville da være at skyde sig selv lidt i foden. Og hvor mange gange har Fergie ikke udtalt at vi betaler de 200 mio. til sommer? Men det er måske gået din næse forbi?

Er det ikke lidt hyklerisk at sigee, at vi har verdens bedste manager, at det er godt, han sætter holdet etc., for i næste indlæg at påstå, Campbell er ring og aldrig bliver god nok til at spille for United? Det er jo samme Ferguson, der har afvist et rekordstort bud fra Hull på Campbell. Rekordstort ligefrem? Rekord for hvem? Hvis Campbell var blevet skudt af til Hull havde vi nok ikke siddet med Berbatov i dag, så det var da en OK beslutning, synes du ikke?

Vi er vel alle klar over, at Tevez p.t. er bedre end både Campbell og Welbeck, men problemet ligger i, at han koster over 200 mio., og beholder vi ham, blokere han for de to andres muligheder, hvilket jeg ikke ser nogen grund til, for så god har Tevez heller ikke været. Nok lavede han nogle vigtige mål i sidste sæson (mod Lyon, Spurs og Blackburn), men vi har ikke at gøre med en ny Solskjær, som score på alt hvad han skyder til.

At vi nok skal betale de 200 mio for Tevez betragter jeg nærmest som en formalitet og hans rolle bliver vigtigere og vigtigere som sæsonen skrider frem. Han kan sagtens være forskellen på om vi ender på 1. eller 3. pladsen, og det viste han også sidte sæson. At han så er blevet ofret i år for at berbatov skal indfinde sig på holdet er jo bare ærgeligt. Jeg tror det bliver en mere lige kamp fra nu af. Det er ikke mange steder man kan få en spiller af den kaliber til 200 mio, og så står valget mellem Campbell og Welbeck. Her vil jeg vove at påstå, at Welbeck er både moden og talentfuld nok til at være 4. angriber, men at have ham som 3. angriber med Campbell som 4. angriber holder bare ikke. Det er sgu ikke godt nok til Premier League og Champions League.

Er der overhovedet nogen der savner Campbell? Jeg gør ikke..

United DK
15-11-2008, 23:59
At vi nok skal betale de 200 mio for Tevez betragter jeg nærmest som en formalitet og hans rolle bliver vigtigere og vigtigere som sæsonen skrider frem. Han kan sagtens være forskellen på om vi ender på 1. eller 3. pladsen, og det viste han også sidte sæson. At han så er blevet ofret i år for at berbatov skal indfinde sig på holdet er jo bare ærgeligt. Jeg tror det bliver en mere lige kamp fra nu af. Det er ikke mange steder man kan få en spiller af den kaliber til 200 mio, og så står valget mellem Campbell og Welbeck. Her vil jeg vove at påstå, at Welbeck er både moden og talentfuld nok til at være 4. angriber, men at have ham som 3. angriber med Campbell som 4. angriber holder bare ikke. Det er sgu ikke godt nok til Premier League og Champions League.

Det ved man jo aldrig. For mig er det bare alt for mange penge, for en reserve som Tevez. Havde han nu været fast mand, så kunne jeg sagtens acceptere det, men sådan er tingene ikke.

el-insaciable
16-11-2008, 02:45
Rekordstort ligefrem? Rekord for hvem? Hvis Campbell var blevet skudt af til Hull havde vi nok ikke siddet med Berbatov i dag, så det var da en OK beslutning, synes du ikke?Rekordstort for Hull selvfølgelig. Og at jeg er glad for at vi sidder med Berbatov ændrer overhovedet ikke på hykleriet og har for øvrigt ikke rigtigt noget med noget at gøre. Et salg af Campbell ville jo også have gjort behovet for Berbatov større.

Bottomline er, at man ikke på den ene side kan påstå, at Campbell ikke spillede mere for United, fordi han ikke er god nok (altså tage Fergies vurdering for 100 % gode varer) for på den anden side at ignorere Fergies manglende vilje til at sælge ham for £7 mio. (!) og påstå, han aldrig bliver god nok. Det er selvmodsigende.

United-Allan33
16-11-2008, 08:57
I den ideele fodbold verden så var Campbell og Welbeck vores 3-4 valg, men sådan som moderne fodbold er nu om stunder, hvor det kun drejer sig om penge har vi ikke råd til at satse på så mange unge spillere, og slet ikke to i samme kæde, derfor er et køb af Tevez eller anden topangriber nødvendig, og 20 mill er bestemt ikke meget for en top angriber, der er spillet ind på holdet i forvejen..
Og så må Welbeck, Campbell og Manucho kæmpe om de sidste pladser... At påstå at Campbell ikke er god nok ud fra de få kampe han har spillet i United, kan hvis kun siges at være baseret på egen holdning frem for fatcs, og at mene han kun kan løbe hurtig er måske rigtig nok, men det kan jo ændre sig med flere kampe, man kan jo se på Ronaldo, han kunne jo heller ikke meget mere end bare step-over finten og se hvor han er nu.. ( og nej, man kan ikke sammenligne de to spillere, men der var vel heller ikke mange der regnede med at han ville blive verdensbedste 4 år senere), så hvem ved hvad Campbell kan udvikle sig til med mere spilletid..

Personligt så jeg helst vi satsede på de unge, men ved også at det er for romantisk, så derfor er næst bedste løsning nemlig at købe Tevez nok mest sansynligt

Kofoed
16-11-2008, 09:13
Jeg syntes bare vi skal vente med at betale noget til sommer, og så indtil da give Welbeck og Tevez lige meget tid, og så kan vi udregne det i mål.. Man må sige at Welbeck er kommet godt fra start med 1 mål i 1 kamp i PL..

Ungdommen længe leve, HURRA HURRA HURRA:D

SantasLittleHelper
16-11-2008, 10:04
Rekordstort for Hull selvfølgelig. Og at jeg er glad for at vi sidder med Berbatov ændrer overhovedet ikke på hykleriet og har for øvrigt ikke rigtigt noget med noget at gøre. Et salg af Campbell ville jo også have gjort behovet for Berbatov større.

Bottomline er, at man ikke på den ene side kan påstå, at Campbell ikke spillede mere for United, fordi han ikke er god nok (altså tage Fergies vurdering for 100 % gode varer) for på den anden side at ignorere Fergies manglende vilje til at sælge ham for £7 mio. (!) og påstå, han aldrig bliver god nok. Det er selvmodsigende.

Det er da fuldstændig ligegyldigt at Hull gerne vil give en masse penge for ham, for det er ikke dem det handler om. Og hvis han er et så stort talent som i nu siger, burde i jo nærmest være fornærmet over et så lille bud. Det er trods alt hvad vi fik for Richardson, og ham er der godt nok heller ikke noget lys i. Og hvad er det så for et hykleri du snakker om? At verdens bedste manager sætter holdet, og ikke vil have Campbell på det? Kan jeg ikke se noget hyklerisk i. Resten er jo ren forretnigssans, og at han afviste buddet havde ikke noget med størrelsen på buddet at gøre, men mere det at han skulle indgå i en handel med Berbatov. At Berbatov bliver hentet skal jo netop ses som at Fergie ikke vil sætte sin lid til Campbell. Ellers ville han jo ikke have brugt over 300 mio. når nu han havde en gratis spiller i stedet.

Jeg syntes bare vi skal vente med at betale noget til sommer, og så indtil da give Welbeck og Tevez lige meget tid, og så kan vi udregne det i mål.. Man må sige at Welbeck er kommet godt fra start med 1 mål i 1 kamp i PL..

Ungdommen længe leve, HURRA HURRA HURRA:D Helt sikkert.. Udover det med renterne kan der jo nå at ske mange ting.. Tænk hvis vi køber ham i morgen og han brækker begge ben på onsdag og aldrig kommer til at spille fodbold igen. Fodbold er et uforudsigeligt spil, og hvem ved, det kan jo være at han bliver overhalet indenom at Welbeck inden sæsoen er ovre... Det tror jeg nu ikke, men han er bestemt et stort talent.

PerRonaldo
16-11-2008, 10:06
I den ideele fodbold verden så var Campbell og Welbeck vores 3-4 valg, men sådan som moderne fodbold er nu om stunder, hvor det kun drejer sig om penge har vi ikke råd til at satse på så mange unge spillere, og slet ikke to i samme kæde, derfor er et køb af Tevez eller anden topangriber nødvendig, og 20 mill er bestemt ikke meget for en top angriber, der er spillet ind på holdet i forvejen..
Og så må Welbeck, Campbell og Manucho kæmpe om de sidste pladser... At påstå at Campbell ikke er god nok ud fra de få kampe han har spillet i United, kan hvis kun siges at være baseret på egen holdning frem for fatcs, og at mene han kun kan løbe hurtig er måske rigtig nok, men det kan jo ændre sig med flere kampe, man kan jo se på Ronaldo, han kunne jo heller ikke meget mere end bare step-over finten og se hvor han er nu.. ( og nej, man kan ikke sammenligne de to spillere, men der var vel heller ikke mange der regnede med at han ville blive verdensbedste 4 år senere), så hvem ved hvad Campbell kan udvikle sig til med mere spilletid..

Personligt så jeg helst vi satsede på de unge, men ved også at det er for romantisk, så derfor er næst bedste løsning nemlig at købe Tevez nok mest sansynligt

Jamen så lad mig spørge om noget andet, for vi er alle enige om at Tevez er meget bedre pt end de to andre. Han er en verdensklassespiller.

Jeg stiller mig bare kritisk overfor om det virkelig er der vi skal ud og bruge over 200 mill, når vi har både Rooney og Berba, som ser ud til at være selvskrevne, og indtil videre har Tevez slet slet ikke spillet sig nærmere holdet.

Køber vi Tevez har vi et luksus problem, og det er selvfølgelig rart nok, MEN vi har altså en kant og måske en målmandspost, hvor vi ikke har bare i nærheden af luksus. Jeg mener blot at vi alligevel skal se os efter en kant, og måske en målmand, og hvis vi så også skal bruge så mange penge på tevez, så kommer vi igen næste sommer op omkring en 500 mill på spillere.

Park er reserve spiller, det er Tevez IKKE!

Jeg er nok for romantisk, men jeg mener blot det er hovedløst at kaste så mange penge efter en spiller som reelt ikke er livsnødvendig, lidt ligesom når vi bliver kædet sammen med diverse midt midt spillere.. Ronaldo er selvskreven på den ene kant, men den anden er ren lotto hvem der spiller der, for egentlig så er park og Nani ikke gode nok, og det ville da være kanon at have begge på bænken!

Brug 200 mill på en starter, i stedet for en reserve, det er min mening!

United-Allan33
16-11-2008, 10:14
Det er da fuldstændig ligegyldigt at Hull gerne vil give en masse penge for ham, for det er ikke dem det handler om. Og hvis han er et så stort talent som i nu siger, burde i jo nærmest være fornærmet over et så lille bud. Det er trods alt hvad vi fik for Richardson, og ham er der godt nok heller ikke noget lys i. Og hvad er det så for et hykleri du snakker om? At verdens bedste manager sætter holdet, og ikke vil have Campbell på det? Kan jeg ikke se noget hyklerisk i. Resten er jo ren forretnigssans, og at han afviste buddet havde ikke noget med størrelsen på buddet at gøre, men mere det at han skulle indgå i en handel med Berbatov. At Berbatov bliver hentet skal jo netop ses som at Fergie ikke vil sætte sin lid til Campbell. Ellers ville han jo ikke have brugt over 300 mio. når nu han havde en gratis spiller i stedet.

Hvis ikke Fergie så noget i Campbell, så havde han nok solgt ham og ikke lejet ham ud i et år til Tottenham..
Der er nok heller ikke nogen der siger at Campbell er god nok til United netop nu, så derfor kunne han passende blive bedre i Tottenham mens Berbatov dækkede det hul vi har brug for netop nu..

At en spiller uden noget som helst PL erfaring kan sælges for mere end Richardson, som ja var elendig i United standard, men med en del mere PL erfaring, viser vel noget om mandens standard

United DK
16-11-2008, 11:24
Hvad er det egentlig præcis vi skal med Tevez?

Uden ham har vi godt nok kun to profiler, men når vi spiller med to angribere, så er det altid de to der starter (medmindre der er skader), og når så vi skal fedte noget hjem i Europa, så spiller ví kun med en angriber, og her er Rooney og Berbatov også forrest i køen, så vi smider 200 mio. på en spiller, der kun vil få minimalt spilletid, og som nemt kan skabe interne problemer, grundet tingenes tilstand.

United-forever
16-11-2008, 13:05
Jamen så lad mig spørge om noget andet, for vi er alle enige om at Tevez er meget bedre pt end de to andre. Han er en verdensklassespiller.

Jeg stiller mig bare kritisk overfor om det virkelig er der vi skal ud og bruge over 200 mill, når vi har både Rooney og Berba, som ser ud til at være selvskrevne, og indtil videre har Tevez slet slet ikke spillet sig nærmere holdet.

Køber vi Tevez har vi et luksus problem, og det er selvfølgelig rart nok, MEN vi har altså en kant og måske en målmandspost, hvor vi ikke har bare i nærheden af luksus. Jeg mener blot at vi alligevel skal se os efter en kant, og måske en målmand, og hvis vi så også skal bruge så mange penge på tevez, så kommer vi igen næste sommer op omkring en 500 mill på spillere.

Park er reserve spiller, det er Tevez IKKE!

Jeg er nok for romantisk, men jeg mener blot det er hovedløst at kaste så mange penge efter en spiller som reelt ikke er livsnødvendig, lidt ligesom når vi bliver kædet sammen med diverse midt midt spillere.. Ronaldo er selvskreven på den ene kant, men den anden er ren lotto hvem der spiller der, for egentlig så er park og Nani ikke gode nok, og det ville da være kanon at have begge på bænken!

Brug 200 mill på en starter, i stedet for en reserve, det er min mening!

Vi har hverken brug for en ny målmand eller en ny kant efter min mening. Jeg har stor tiltro til Ben Foster på kassen i fremtiden (også selvom han har været uheldig med skader, men det gør ham jo ikke en dårligere målmand i længden) ..
Derudover er det da for åndssvagt at påstå at både Park og Nani ville være bedre på bænken.. Det her er ikke Real Madrid, vi skal ikke kun have "Galacticos" - det virker ikke, det har selv Real jo efterhånden erkendt. Derfor skal der være plads til spillere som Park og Nani, der begge er ganske udemærkede spillere uden at være stjernenavne.
Nani f.eks minder en hel del om Ronaldo tidligere, han holder lidt for meget på bolden og får lidt for lidt ud af sit talent, men han har absolut talent. Fergie er den rette til at få det frem i ham, og han er godt klar over, at det kræver spilletid .. En ekstra kant ville ødelægge Nanis chancer for at udvikle sig til en verdensklassespiller ..

RasmusP
16-11-2008, 13:27
Det er egentlig underligt. Inden vi købte Berbatov, råbte og skreg alle på at vi skulle have 3 klasseangribere, for det var ikke nok med Rooney og Tevez. Nu hvor vi så endelig har fået Berbatov, og er uden skader i angrebet, så skal vi lige sludselig til at sælge en angriber! Og jeg køber ikke den med at vi har Welbeck, Manucho og Campbell når han komer hjem. Godt nok scorede Welbeck et flot mål i går, og Campbell scorer mål i Spurs. Men det er efter min mening ikke nok til at gøre dem til 3-4. valg. Chancen for at Berbatov eller Rooney får skader i løbet af sæsonen er til stede. Og jeg vil hade at se, hvis vi skulle blive tvunget til at spille med Welbeck eller Manucho som fast starter i april og maj, hvis vi nu skulle være så uheldige, at Berbatov eller Rooney får en skade på det tidspunkt, hvor det virkelig spidser til. -ikke fordi jeg ikke synes Welbeck og Manucho er gode nok, men fordi vi ikke har set nok til dem. Så de ville efter min mening være en alt for stor satsning, ikke at købe Tevez. Og det er jo heller ikke fordi Tevez ikke er bedre, end det han viser nu. Han er jo meget bedre, og jeg tror stadig ikke vi har set det bedste fra ham endnu.

Baunie
16-11-2008, 14:17
Det ved man jo aldrig. For mig er det bare alt for mange penge, for en reserve som Tevez. Havde han nu været fast mand, så kunne jeg sagtens acceptere det, men sådan er tingene ikke.

Men hvorfor råbe op om at det er vigtigt at have tre klasseangribere hele sommeren, og så snart vi så henter Berbatov, så skal Tevez væk. Det giver altså ingen mening.

Nu ved jeg ikke om du gjorde det, men det gjorde omtrent hele det her forum.

Kofoed
16-11-2008, 14:32
Men hvorfor råbe op om at det er vigtigt at have tre klasseangribere hele sommeren, og så snart vi så henter Berbatov, så skal Tevez væk. Det giver altså ingen mening.

Måske fordi folk havde regnet med at Berba og Tevez skulle deles om pladsen ved siden af Rooney.. Dette ser dog so far ikke ud til at være tilfældet, og så er der nogle, inkl. mig selv, der syntes det er voldsomt meget at betale for en spiller der er tænkt til at være reserve for Berba og Rooney..
Dvs. det som United DK også siger.. Hvis han havde været tiltænkt mere eller mindre fast starter, på samme plan som Berba ville det være fint, men indtil videre virker det mere som om han skal spilles de sidste 15 minutter eller ved skader..

RasmusP
16-11-2008, 14:58
Måske fordi folk havde regnet med at Berba og Tevez skulle deles om pladsen ved siden af Rooney.. Dette ser dog so far ikke ud til at være tilfældet, og så er der nogle, inkl. mig selv, der syntes det er voldsomt meget at betale for en spiller der er tænkt til at være reserve for Berba og Rooney..
Dvs. det som United DK også siger.. Hvis han havde været tiltænkt mere eller mindre fast starter, på samme plan som Berba ville det være fint, men indtil videre virker det mere som om han skal spilles de sidste 15 minutter eller ved skader..

Men lad os nu sige at Rooney eller Berbatov bliver skadet. -det ville være underligt hvis Manchester United skulle gå en hel sæson igennem uden at få en pisse irriterende skade.. Det kunne som sagt være Berbatov eller Rooney. Ville det så være tilfredsstillende at vi blev nødt til at stille med Manucho eller Welbeck? Jeg synes ikke det er godt nok for de forsvarende premier league og champions league mestre.

PerRonaldo
16-11-2008, 15:00
Vi har hverken brug for en ny målmand eller en ny kant efter min mening. Jeg har stor tiltro til Ben Foster på kassen i fremtiden (også selvom han har været uheldig med skader, men det gør ham jo ikke en dårligere målmand i længden) ..
Derudover er det da for åndssvagt at påstå at både Park og Nani ville være bedre på bænken.. Det her er ikke Real Madrid, vi skal ikke kun have "Galacticos" - det virker ikke, det har selv Real jo efterhånden erkendt. Derfor skal der være plads til spillere som Park og Nani, der begge er ganske udemærkede spillere uden at være stjernenavne.
Nani f.eks minder en hel del om Ronaldo tidligere, han holder lidt for meget på bolden og får lidt for lidt ud af sit talent, men han har absolut talent. Fergie er den rette til at få det frem i ham, og han er godt klar over, at det kræver spilletid .. En ekstra kant ville ødelægge Nanis chancer for at udvikle sig til en verdensklassespiller ..

øh... hvis vi ikke ønsker os som real, hvad skal vi så med tevez? Du kan ikke påstå at park han er god nok til at starte inde, når vi er tvunget til at sætte en spiller som tevez på bænken, det giver da slet ingen mening! Jeg er selv imod at købe og købe, men vi har brug for en ny venstre kant. Vi har tre i hele vores trup, der skal dække to pladser det er simpelthen for tyndt!! Jeg vil meget hellere have en ny kant end beholde tevez.. Park gør det godt, men ikke nok til at skulle starte inde hver gang på verdens bedste fodboldhold, og Nani ved jeg overhovedet ikke hvor vi har, for han svinger som jeg ved ikke hvad.

United DK
16-11-2008, 15:02

Jeg har ikke ment, at det var så vigtigt med tre klasseangribere, men mere at vi fik en rigtig striker, der kunne udfordre Ronaldo på topscorerlisten. Allerede sidste sommer, var jeg imod Tevez-aftalen, for jeg mente ikke det var den type vi manglende, den type havde vi allerede i Rooney.

PerRonaldo
16-11-2008, 15:06
Men lad os nu sige at Rooney eller Berbatov bliver skadet. -det ville være underligt hvis Manchester United skulle gå en hel sæson igennem uden at få en pisse irriterende skade.. Det kunne som sagt være Berbatov eller Rooney. Ville det så være tilfredsstillende at vi blev nødt til at stille med Manucho eller Welbeck? Jeg synes ikke det er godt nok for de forsvarende premier league og champions league mestre.

Tevez er der også sæsonen ud, så hvad er problemet??? Det er først til sommer han skal købes, og der ser jeg ingen grund til at beholde ham, så har vi campbell der er blevet et år ældre og manucho der har vist om han er noget eller ej. og så welbeck. Jeg ville ikke have noget problem med at starte med campbell og Berba/rooney, så længe berba eller rooney er der.

Jeg ved godt vi har skreget efter 3 verdensklasse angribere, men prisen for tevez er simphelthen for dyr i forhold til hvor nødvendig han er.. Brug pengene på den nye Giggs i stedet.. Det andet er bare luksus!

United DK
16-11-2008, 15:06

På papiret nej, men i praksis, hvorfor ikke? Tevez er jo mere midtbanespiller end angriber, så jeg tror ikke det ville være en mega svækkelse, hvis Welbeck fik en tur på banen. Ellers kunne vi sætte Ronaldo op i front, for han spiller jo ikke som en wing, der bliver ude ved kridtstregen hele tiden, så der er muligheder, selvom vi ikke har den argentinske fighter.

Kofoed
16-11-2008, 15:29

Jeg siger god for det.. Vi har Tevez indtil sommeren.. I den tid kan vi få prøvet både Welbeck og Manucho af, plus vi kan se hvordan Campbell klarer sig i Spurs.. Hvis de bare får chancerne og de udvikler sig nogenlunde som man kan håbe og forvente, så vil jeg ikke se at verden skulle ramle sammen ved at vi skulle stille i et angreb der hedder Rooney/Berba - Welbeck/Campbell/Manucho..

Og tror at grunden til at så mange gerne så Berba til klubben var for at få en ægte striker som Saha og Ruud.. Folk var ærgelige over at der kom så lidt mål ud af Rooney - Tevez.. Og nu hvor folk så har fået deres ønske opfyldt, er det næste for perfekt til at skulle sætte Tevez ind for Berba igen.. Og tror faktisk SAF har det på samme måde.. Berba er kommet i starteren for at blive, og det tror jeg vil blive sådan i lang tid fremover..
Så vent til sommer og se hvordan de unge har grebet chancen, og se så om ikke det vil være en bedre ide at kaste de penge efter en rigtig klasse kantspiller som kan gå direkte ind og forstærke holdet.. For med mindre Nani udvikler sig uhyggeligt meget det næste halve år, så har vi brug for noget til den venstre kant..

Og nej umiddelbart kan man sige at det ikke er godt nok til et hold som United, men jeg syntes der skal være plads til talenterne og til egenudvikling, og så må det måske blive på bekostning af Tevez, men med så meget klasse på resten af holdet burde vi sagtens kunne bære det..

Baunie
16-11-2008, 15:34

Berbatov spiller så konstant, fordi han skal ind på holdet. Det vil jo ingen mening give at rotere med en mand, der ikke kender sine holdkammerater. Rooney og Tevez roterer mere eller mindre, men når Rooney er virkelig hot kan han ikke røres. Det er Tevez' problem.

Til foråret begynder vi at rotere angrebet. Ellers kan vi ikke holde sæsonen ud med alle de kampe, vi får til den tid. Så får vi at se, hvorfor vi vil give så mange penge for Tevez og hvorfor vi har brug for ham.

RasmusP
16-11-2008, 15:41
Tevez er der også sæsonen ud, så hvad er problemet??? Det er først til sommer han skal købes, og der ser jeg ingen grund til at beholde ham, så har vi campbell der er blevet et år ældre og manucho der har vist om han er noget eller ej. og så welbeck. Jeg ville ikke have noget problem med at starte med campbell og Berba/rooney, så længe berba eller rooney er der.

Jeg ved godt vi har skreget efter 3 verdensklasse angribere, men prisen for tevez er simphelthen for dyr i forhold til hvor nødvendig han er.. Brug pengene på den nye Giggs i stedet.. Det andet er bare luksus!

Det at der er gået et år kommer nødvendigvis ikke til at betyde noget. På et år kan Tevez også nå at finde sin topform, og det vil nok betyde, at han er bedre end Berbatov og næsten lige så god som Rooney (forbeholdt at Berba og Rooney også er i topform).
Og hvis det så viser sig om et år, at Manucho bliver den nye Dong, og Campbell ikke udvikler sig mere. Så står vi uden Tevez og med en 18 årig Welbeck, der skal spille finaler i Champions League og slutspurt i Premier League.. Det er ikke godt nok. Så jeg mener stadig Tevez er nødvendig om et år, selvom han koster..

United DK
16-11-2008, 15:45
Til foråret begynder vi at rotere angrebet. Ellers kan vi ikke holde sæsonen ud med alle de kampe, vi får til den tid. Så får vi at se, hvorfor vi vil give så mange penge for Tevez og hvorfor vi har brug for ham.

Ja, det vil jeg da håbe, for p.t. finder jeg det dumt, at smide så mange penge på en spiller, der stort set ikke får spilletid.

Verner
16-11-2008, 15:46
Berbatov spiller så konstant, fordi han skal ind på holdet. Det vil jo ingen mening give at rotere med en mand, der ikke kender sine holdkammerater. Rooney og Tevez roterer mere eller mindre, men når Rooney er virkelig hot kan han ikke røres. Det er Tevez' problem.

Gir dig fuldstændig ret, man har behov for mere end 2 klasse angribere på et hold som united.. Det kan godt være vi har brug for en kantspiller, men det skal da ikke være på bekostning af angrebet kan ikke rigtig se, hvorfor folk tror Tevez er unødvendig ? Derudover kunne jeg simpelthen ikke forestille mig et angreb bestående af Welbeck/Campbell og Berba/Rooney hvis en af sidst to nævnte bliver skadet i længere perioder.. De har endnu ikke det mentale, som skal til for at stå til presset selvom du giver Campbell et halvt år mere med regelmæssig kamp i Tottenham..

Kofoed
16-11-2008, 16:12

Håber meget du får ret.. Og du har da også ret i at der nok bliver roteret mere med tiden.. Syntes bare det er så ærgeligt at Tevez får så lidt tid efterhånden, får så kommer han aldrig op på hans topniveau..

PerRonaldo
16-11-2008, 16:30
Det at der er gået et år kommer nødvendigvis ikke til at betyde noget. På et år kan Tevez også nå at finde sin topform, og det vil nok betyde, at han er bedre end Berbatov og næsten lige så god som Rooney (forbeholdt at Berba og Rooney også er i topform).
Og hvis det så viser sig om et år, at Manucho bliver den nye Dong, og Campbell ikke udvikler sig mere. Så står vi uden Tevez og med en 18 årig Welbeck, der skal spille finaler i Champions League og slutspurt i Premier League.. Det er ikke godt nok. Så jeg mener stadig Tevez er nødvendig om et år, selvom han koster..

Bedre end berba i topform, den køber jeg ikke.. Bedre til hvad??? Berba er den fødte angriber og en af verdens bedste når han er i topform. Det ser da ud til at campbell bliver ved med at forbedre sig, og han banker vel mere og mere til startopstillingen i tottenham, modsat tevez i united... Det eneste der gør at campbell ikke får en reel chance i tottenham er at han er på lån, tror jeg.

Jeg giver baunie ret, til foråret er tevez en meget vigtig del af holdet, men han skal godt nok op i form. Han spiller ikke alene for holdet, men også for sig selv og en kanon kontrakt med verdens bedste klub, bedre motivation får han sgu ikke, så der er ingen undskyldinig!

RasmusP
16-11-2008, 16:50
Bedre end berba i topform, den køber jeg ikke.. Bedre til hvad??? Berba er den fødte angriber og en af verdens bedste når han er i topform. Det ser da ud til at campbell bliver ved med at forbedre sig, og han banker vel mere og mere til startopstillingen i tottenham, modsat tevez i united... Det eneste der gør at campbell ikke får en reel chance i tottenham er at han er på lån, tror jeg.

Jeg giver baunie ret, til foråret er tevez en meget vigtig del af holdet, men han skal godt nok op i form. Han spiller ikke alene for holdet, men også for sig selv og en kanon kontrakt med verdens bedste klub, bedre motivation får han sgu ikke, så der er ingen undskyldinig!

En Tevez i topform er efter min mening mindst lige så god som Torres. Og jeg tøver ikke med at kalde Torres verdensklasse. Og jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om at han er motiveret. Jeg tror ganske enkelt bare Tevez er inde i en knap så god periode. Sådan en periode har alle spillere vel..

PerRonaldo
16-11-2008, 18:22
En Tevez i topform er efter min mening mindst lige så god som Torres. Og jeg tøver ikke med at kalde Torres verdensklasse. Og jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om at han er motiveret. Jeg tror ganske enkelt bare Tevez er inde i en knap så god periode. Sådan en periode har alle spillere vel..

Det er jeg ikke enig i. Han er verdensklasse, men jeg synes ikke han er på niveau med rooney og torres, men det er også lige meget.

Ja det er han, vi må bare ikke håbe det er fordi han er ved at miste modet, for maradona ku eftersigende godt mærke på tevez at han ikke er helt tilfreds, så lad os håbe det ikke er derfor.

Kofoed
16-11-2008, 19:37

Det vil jeg give dig ret i.. Er bare bange for at han ikke vil få nok spilletid til at komme i den form og bevise det.. Men jeg håber ikke jeg får ret, og jeg håber vi vil se Tevez få meget mere spilletid når vi kommer længere hen på sæsonen.. Han skriver vel trodsalt heller ikke under på en ny kontrakt hvis han ikke er blevet lovet et minimum af spilletid.. Og tror heller ikke SAF ville skrive under permanent hvis han ikke var tiltænkt mere spilletid end PT..

NtotheT
16-11-2008, 21:37
Det er jeg ikke enig i. Han er verdensklasse, men jeg synes ikke han er på niveau med rooney og torres, men det er også lige meget.
Ja det er han, vi må bare ikke håbe det er fordi han er ved at miste modet, for maradona ku eftersigende godt mærke på tevez at han ikke er helt tilfreds, så lad os håbe det ikke er derfor.

Meget uenig. Jeg synes på en måde United har ødelagt Tevezs spil! Den måde han var, inden han kom til United. Ja, der var han altså brændende varm. Rooney kan ikke dække en bold eller drible et hold som Tevez kan. Individuelt synes jeg ikke Rooney er på højde med Tevez. Jeg mener hvis vi gav Tevez de frie tøjler han har haft tidl. i sin karriere, så er det en helt anden tevez man ser. Når man bliverk året tre gange i træk(fra alderen 18 og tre år frem) som i hjemmelandet Argentina, hvor den ene superspiller afløser den anden, jamen så er man unikt. Men smag og behag. Torres synes jeg er desuden er en anelse overvurderet. Han er en fantastisk angriber set på den side, han skaber de ting han skal for at score målene og længere er den ikke. Synes folk har en tendens til at kalde ham for noget, som gør det for meget i længden.

Zhaban
25-11-2008, 11:43
Tillader mig lige at dreje snakken tilbage på Frazier Campbell ;)

Vi har åbenbart en klausul i Campbells lejekontrakt , der gør det muligt for os , at hente ham tilbage til januar. Dette overvejer Sir Alex Ferguson , da hensigten med hans udlejning jo var , at han skulle få mere regelmæssig førsteholdsfodbold. Hidtil har han imponeret ved at score tre mål på to kampe , hvoraf en af dem var i Premier League-sammenhæng.

Synes I vil skal hive ham tilbage til januar? Er han et bedre alternativ end Welbeck og Manucho?

Kilde: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/7743233.stm

Daniel
25-11-2008, 14:21
Tillader mig lige at dreje snakken tilbage på Frazier Campbell ;)

Vi har åbenbart en klausul i Campbells lejekontrakt , der gør det muligt for os , at hente ham tilbage til januar. Dette overvejer Sir Alex Ferguson , da hensigten med hans udlejning jo var , at han skulle få mere regelmæssig førsteholdsfodbold. Hidtil har han imponeret ved at score tre mål på to kampe , hvoraf en af dem var i Premier League-sammenhæng.

Synes I vil skal hive ham tilbage til januar? Er han et bedre alternativ end Welbeck og Manucho?

Kilde: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/7743233.stm

Jeg synes bestemt det kunne være interresant såfremt vi giver ham spilletid. Det giver os også en bedre mulighed for at se om han er god nok til United trøjen og om vi skal spare penge på Tevez til sommer.

Baunie
25-11-2008, 14:58
Jeg synes bestemt det kunne være interresant såfremt vi giver ham spilletid. Det giver os også en bedre mulighed for at se om han er god nok til United trøjen og om vi skal spare penge på Tevez til sommer.

Den eneste grund til at hente ham hjem vil være, at vi ikke køber Tevez og skal se, hvad Campbell kan på den store scene. Men jeg kan ærlig talt ikke se os satse på Rooney og Berbatov med to så uerfarne reserver som Campbell og Welbeck i næste sæson.

Henter vi ikke Tevez, så formoder jeg vi henter en anden angriber med tonsvis af erfaring og så giver Welbeck tjansen som fjerdeangriber.

Daniel
25-11-2008, 15:04
Den eneste grund til at hente ham hjem vil være, at vi ikke køber Tevez og skal se, hvad Campbell kan på den store scene. Men jeg kan ærlig talt ikke se os satse på Rooney og Berbatov med to så uerfarne reserver som Campbell og Welbeck i næste sæson.

Henter vi ikke Tevez, så formoder jeg vi henter en anden angriber med tonsvis af erfaring og så giver Welbeck tjansen som fjerdeangriber.

Er sådan set enig med dig. Selvom jeg håber at Campbell får chancen ser jeg ham ikke som god nok til at være 3. angriber og måske for gammel til at være 4. angriber især når vi har en spiller som Welbeck klar i kullisen.

Fletcherfan
25-11-2008, 16:15
Jeg synes egentlig den her diskussion omhvorvidt Campbell skal vende tilbage til OT til januar er lidt plat... Han har scoret 3 mål i 2 kampe... WAUW, sð mååå han være Englands varmeste angriber lige PT... Sæt ham på landsholdet Capello...

Nej, spøg til side... Jeg synes Campbell har et enormt talent, og han fik vist lidt før han blev udlejet... Og jeg håber han vender tilbage til næste sæson... Men helt ærligt hvis han skal vende tilbage fordi han har scoret 3 mål i to kampe så skal vi købe Alan Smith tilbage...

KennyN
25-11-2008, 16:51
Det bedste for Campbell vil uden tvivl være, at fortsætte i Tottenham resten af sæsonen. Der vil han nok få mere spilletid i Premier League, end han vil kunne opnå i United. Det vil modne ham, give rutine og erfaring plus udvikle ham meget mere som spiller, at få mere fast spilletid i Spurs, end få minutter i United. Så kan vi se i slutningen af sæsonen hvad status er på ham og hans udvikling, og hvad der så skal ske frem mod næste sæson.

United DK
10-02-2009, 23:51
Campbell scorede her til aften for U21 landsholdet.

http://www.thefa.com/England/U21s/NewsAndFeatures/Postings/2009/02/EnglandU21_EcuadorMalagareport.htm

Dines
11-02-2009, 09:32
Jeg glæder mig til næste sæson med Campbell tilbage. På en eller anden måde ønsker jeg, at vi tog ham og Welbeck som 3 og 4 angriber, hvis vi besluttede os for ikke at signe Tevez. Det er et sats, men der intet bedre end at se en home grown angriber sparke bolde i kassen foran Stretford End.

Michael
11-02-2009, 10:04
Campbell scorede her til aften for U21 landsholdet.

http://www.thefa.com/England/U21s/NewsAndFeatures/Postings/2009/02/EnglandU21_EcuadorMalagareport.htm

Værd at bemærke så fik Campbell et mål annulleret! Og så udgjorde 3/11 dele af det engelske hold United spillere i en 5 mins. tid! :P
Campbell, Heaton og Welbeck

timberunited
11-02-2009, 13:03
Hvem der klarer udlejningsperioden bedst. Det jeg har set til Manucho i Hull er jo lovende. Men Fraizer Campbell gør det jo mindst lige så godt i Spurs.

En topklub som vores bør dog sagtens kunne have 5-6 angribere i stalden. :devill:

Redguf
11-02-2009, 13:20
Hvem der klarer udlejningsperioden bedst. Det jeg har set til Manucho i Hull er jo lovende. Men Fraizer Campbell gør det jo mindst lige så godt i Spurs.

En topklub som vores bør dog sagtens kunne have 5-6 angribere i stalden. :devill:

Ja hvis du i de 5-6 indregner de unge talenter så vil jeg give dig ret - men snakker vi topklasse angribere så kan du jo bare se nu hvor store problemer det giver at gøre bare 3 stk. tilfredse.

BANDINO
11-02-2009, 13:45
Jeg glæder mig til næste sæson med Campbell tilbage. På en eller anden måde ønsker jeg, at vi tog ham og Welbeck som 3 og 4 angriber, hvis vi besluttede os for ikke at signe Tevez. Det er et sats, men der intet bedre end at se en home grown angriber sparke bolde i kassen foran Stretford End.

Kan sku heller ikke være mere enig! Det er dejligt at se nogle flere engelske spillere på holdet! Samtidigt er det 2 unge angribere fra vores egne rækker. Jeg ville være stolt hvis Welbeck og Frazier dannede par sammen oppe foran hos os! Det nye sæt Yorke og Cole!

timberunited
11-02-2009, 14:28
Ja hvis du i de 5-6 indregner de unge talenter så vil jeg give dig ret - men snakker vi topklasse angribere så kan du jo bare se nu hvor store problemer det giver at gøre bare 3 stk. tilfredse.

Fremtidens fodboldspillere kommer nok til at affinde sig med, at de ikke spiller hver gang. Det diskuteres jo også nu, om man ikke skal have fire indskiftere. Og på den måde 80% af United's modstandere pakker sig ned, så er flere angribere bare vejen mod succes. I CL-finalen 1999 brugte vi jo også fire, så måske er 5-6 ikke engang nok. :devilll:

Hvis managerne fordeler sol og vind rimeligt, så burde der være plads til fire topangribere + talenter. United spiller i mange turneringer - og heldigvis når de som regel langt. :lolol:

snegl
11-02-2009, 16:54
Fremtidens fodboldspillere kommer nok til at affinde sig med, at de ikke spiller hver gang. Det diskuteres jo også nu, om man ikke skal have fire indskiftere. Og på den måde 80% af United's modstandere pakker sig ned, så er flere angribere bare vejen mod succes. I CL-finalen 1999 brugte vi jo også fire, så måske er 5-6 ikke engang nok. :devilll:

Hvis managerne fordeler sol og vind rimeligt, så burde der være plads til fire topangribere + talenter. United spiller i mange turneringer - og heldigvis når de som regel langt. :lolol:

Måske har jeg været lidt under jorden den seneste måneds tid, men hvor og hvornår er det blevet diskuteret at man skal have fire udskiftninger?

timberunited
11-02-2009, 17:35
Se eventuelt her.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-20356211.html

Synes det lyder som en spændende ting, der gør fodbolden mere interessant og dynamisk. Med syv spillere siddende på udskiftningsbænken kunne der sagtens være plads til 3 offensive spillere, 3 defensive og en målmand.

Så kom bare med både Manucho og Fraizer Campbell, forudsat at det netop er dem, der viser klassen. :devill:

snegl
11-02-2009, 17:38
Se eventuelt her.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-20356211.html

Synes det lyder som en spændende ting, der gør fodbolden mere interessant og dynamisk. Med syv spillere siddende på udskiftningsbænken kunne der sagtens være plads til 3 offensive spillere, 3 defensive og en målmand.

Så kom bare med både Manucho og Fraizer Campbell, forudsat at det netop er dem, der viser klassen. :devill:

Interessant. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal sige til det med den ekstra udskiftning i overtiden. Det ville dog nok falde ud for brede trupper som vores.

Løsningen er iøvrigt ikke at udvide fra 15 minutter til 20. Løsningen er hoverboards, så man kan komme hurtigere ud af banen:

http://scienceblogs.com/omnibrain/backtothefuture_hoverboard.jpg

timberunited
14-02-2009, 13:42
Ved ikke - hvad de mener med overtiden. Men det er trælst, hvis en skade afgører kampen i overtiden, fordi alle indskiftninger er blevet brugt at taktiske årsager. :devill:

Det bliver spændende at følge. Måske er det også for at kunne give plads til lidt reklamer. Men i pausen kan man jo heldigvis zappe. :devill:

Lagoni
17-02-2009, 14:40

Jeg er også stor tilhænger af vi har welbeck og campbell som 3-4 angriber. Vi ved jo at welbeck besidder et kæmpe talent og campbell har meget mere at vise. De skal bare have en masse kampe for at de bliver bedre.

Baunie
17-02-2009, 14:53
Vi har ikke råd til at smide en spiller som Tevez på gaden og så ellers satse på to så uerfarne spillere som Welbeck og Campbell i reserve.

Det er en meget romantisk tankegang, men i dag skal man bare have resultater. Og den sikre måde at skaffe resultater på er at have minimum en proven goalscorer som reserve.

Welbeck skal nok slå igennem før eller siden, men han er stadig kun lige fyldt 18. Jeg vil blive overrasket, hvis ikke Campbell bliver solgt til sommer.

Dines
17-02-2009, 15:00
30 mill £ for 3 PL scoringer? Er det godt nok? Jeg ved godt, at Tevez bidrager med langt mere end bare mål, men han har simpelthen været for ufarlig og scoret for få mål i denne sæson.

Lagoni
17-02-2009, 15:00
Vi har ikke råd til at smide en spiller som Tevez på gaden og så ellers satse på to så uerfarne spillere som Welbeck og Campbell i reserve.

Det er en meget romantisk tankegang, men i dag skal man bare have resultater. Og den sikre måde at skaffe resultater på er at have minimum en proven goalscorer som reserve.

Welbeck skal nok slå igennem før eller siden, men han er stadig kun lige fyldt 18. Jeg vil blive overrasket, hvis ikke Campbell bliver solgt til sommer.

Syns det er en glimrende ide. Tevez er jo utilfreds med at være tredjevalg, hvor welbeck og campbell virkelig vil kæmpe for at bevise noget.

PerRonaldo
17-02-2009, 15:03

Og lige præces der passer Tevez ind mener du? Man skal have tre klasse angribere, men jeg synes stadig ikke Tevez har vist noget som helst af en supersub. Han har gjort det okay i nogle kampe og andre har han været helt væk.

Hvorfor ville det være et kæmpe sats med de to? Var det ikke et kæmpesats dengang med 20Legend og senere Yorke?? Ja de var gode men verdens stjerner osv var de jo ikke lige frem!

Det ser godt ud på papiret at have tevez siddende på bænken fremfor en ung ukendt, men tevez har jo ikke vist ret meget i år. Han gjorde det rigtigt godt sidste sæson, men i år har der godt nok været længe i mellem de bare lidt gode præstationer!

SantasLittleHelper
17-02-2009, 15:10
Syns det er en glimrende ide. Tevez er jo utilfreds med at være tredjevalg, hvor welbeck og campbell virkelig vil kæmpe for at bevise noget.

Jeg vil meget gerne se et link på den historie hvor Tevez udtaler at han er utilfreds.. Og hvornår er et 5. valg hos Tottenham god nok til at være 4. valg hos United? Campbell er bare ikke god nok. Live with it.

Lagoni
17-02-2009, 15:19
Jeg vil meget gerne se et link på den historie hvor Tevez udtaler at han er utilfreds.. Og hvornår er et 5. valg hos Tottenham god nok til at være 4. valg hos United? Campbell er bare ikke god nok. Live with it.

http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/tevez-ikke-til-real-madrid-nu

Det er fordi spurs ikke har styr på en skid. Ses også i tabellen

snegl
17-02-2009, 15:22

Det lovende ved Welbeck er at han scorer på de chancer han får, hvilket man jo ikke altid kan sige om Tevez. Det vil selfølgelig være et sats men når man ser på hvor ofte Welbeck scorer, når han sidder så meget på bænken (det har Tevez jo også gjort), kan man sige at han i denne sæson er en bedre indskifter. (Ja, på en lidt åndsvag baggrund med 2 x Carling Cup). Det der rører mig er, at han virker effektiv.

Tevez var skide god sidste år, men han har været en skygge af sig selv. Kan vi undgå at betale 20 mio hvor vi stadig har samme eller højere effektivitet i Welbeck, synes jeg ærlig talt vi skal satse på ham. Jeg håber dog han får lidt mere fysik - i nødstilfælde kan vi jo altid smide Ronaldo i angrebet, og i næste sæson bruge Tosic/Nani/Park på fløjene, når Rooney/Berbatov/Welbeck ikke duer eller er skadet.

Skal Tevez blive her, synes jeg ærlig talt han skal have fortjent det. Måske han viser sit værd når CL, FA Cup, og de vigtige kampe kommer. Only time will tell om vi skal satse på Tevez. Derfor mener jeg også at vi skal vente til sommer med et eventuelt køb.

Campbell tror jeg heller ikke rigtigt på.

United DK
17-02-2009, 15:34
Jeg plejer at tale talenternes sag, men jeg har svært ved, at se det store lys i Campbell. Han er god til, at komme frem til chancer, men han er også god til, at brænde dem, og selvom det umiddelbart ikke gør ham dårligere end Tevez, som heller ikke er den skarpeste, så har Tevez lige det mere overall. Jeg så dog helst, at vi droppede Tevez, og hentede en ny Solskjær (pris og niveaumæssigt), men den slags hænger desværre ikke på træerne.

Baunie
17-02-2009, 15:47
Og lige præces der passer Tevez ind mener du? Man skal have tre klasse angribere, men jeg synes stadig ikke Tevez har vist noget som helst af en supersub. Han har gjort det okay i nogle kampe og andre har han været helt væk.

Hvorfor ville det være et kæmpe sats med de to? Var det ikke et kæmpesats dengang med 20Legend og senere Yorke?? Ja de var gode men verdens stjerner osv var de jo ikke lige frem!

Det ser godt ud på papiret at have tevez siddende på bænken fremfor en ung ukendt, men tevez har jo ikke vist ret meget i år. Han gjorde det rigtigt godt sidste sæson, men i år har der godt nok været længe i mellem de bare lidt gode præstationer!

Tevez passer så udmærket ind. Han scorede masser af mål sidste år. Hvis det udelukkende handler om mål, kan man lave samme argument mod Rooney, der også har enormt lange perioder uden scoringer. Campbell kan efterhånden ikke komme på bnken i Spurs, så hvorfor han skal være fjerdeangriber i United, har jeg svært ved at se.

ChristianR
17-02-2009, 17:15
http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/tevez-ikke-til-real-madrid-nu

Jeg kan i linket ikke rigtig se, at Tevez overhovedet udtaler sig om noget som helst??

Lagoni
17-02-2009, 17:34
Jeg kan i linket ikke rigtig se, at Tevez overhovedet udtaler sig om noget som helst??

Rigtigt nok, mente bare jeg havde læst det. My bad;) Men man må formå han er utilfreds med at være tredjevalg.

Lagoni
17-02-2009, 17:48
Vi skal også huske vi får Ljajic til næste år, som virker til at være en spændende spiller. En spiller jeg glæder mig til at se og spille. Har på fornemmelsen han bliver noget stort.

ChristianR
17-02-2009, 17:53
Rigtigt nok, mente bare jeg havde læst det. My bad;) Men man må formå han er utilfreds med at være tredjevalg.

Ikke nødvendigvis da? Iøvrigt forholder det sig vel bare sådan netop nu, at Tevez oftest er 3. prioritet. Det ændrer dog ikke på, at der er masser af kampe til ham.
Desuden kan en nedadgående formkurve hos Rooney eller Berbatov jo betyde, at hierakiet vender. Man må kæmpe for sin plads på verdens bedste hold.

Høgsted
17-02-2009, 18:30
Jeg synes folk glemmer at Tevez i starten af sæsonen var den klart bedste mand på vores hold og overskyggede alle andre - men, men, men..... så kom Berbatov og han skulle spille hver evig eneste gang på bekostning af Tevez. Havde Fergie nu holdt Tevez mere "varm" i form af flere startpladser er jeg sikker på han havde scoret flere mål. I stedet kom en storspillende Tevez på bænken hvor han med tiden blev ringere og ringere når han så fik chancen. Synes klart Fergie bærer et ansvar da han smed Tevez på bænken over en ret stor periode hvor han ellers havde gjort det kanont inden

Jev
17-02-2009, 18:37
Vi skal også huske vi får Ljajic til næste år, som virker til at være en spændende spiller. En spiller jeg glæder mig til at se og spille. Har på fornemmelsen han bliver noget stort.

Vi får ham først ved årsskiftet :-)

Jeg er splittet i Tevez-debatten. Ikke mht. om Tevez skal blive eller ej, men om Campbell-Welbeck-Manucho (hvis de da alle bliver sommeren over, hvilket er tvivlsomt) er tilstrækkeligt. Jeg synes ikke, vi skal købe Tevez. Han har haft meget få gode kampe og har i flere kampe haft en tendens til at træffe den forkerte beslutning konstant, og så er han ikke særlig effektiv. 200 mio. kroner for sådan en mand, der oven i købet gerne vil hjem til Boca Juniors om tre år, er en slat, og en slat vi i mine øjne kan investere bedre andetsteds. Der skal mere til end fight for at være Manchester United-spiller.

Men om de tre uprøvede angribere er gode nok, er svært at vurdere. På den ene side synes jeg, Manucho viser lovende takter, Danny Welbeck er et lysende talent, og jeg mener personligt også, at Fraizer Campbell er en farlig angriber. Man kunne give det en chance, og hvis det går helt galt, og Rooney eller Berbatov løber ind i en skade, må man bruge Ronaldo i angrebet og Park og Nani/Tosic (han må være købt for en grund) på fløjene for så at købe en ny angriber i januar. Måske Rossi, selvom han for nylig udtalte, at han ikke vil tilbage til United. Det skal han vel sige, så længe han spiller i Villarreal.

Dines
18-02-2009, 08:01
Jeg synes, at det er for tidligt at vudere Fraizer Campbell. Han imponerede mig under Pre Season og gjorde det også fornuftigt mod Newcastle i sæsonåbneren, hvor Shay Givens hoved stod i vejen for en scoring. Det er bekymrende, at han ikke komme på i Tottenham, men vi skal også være realistiske. Pavlyuchenko er købt for 150 millioner, Darren Bent skifter, hvis han ikke får spilletid, Robbie Keane er tilbage igen som anfører og Defoe leverede varen inden han blev skadet. Det er sværre betingelser. Jeg ønsker ikke, at Campbell bliver solgt før, at han har fået en ordentlig chancen på holdet.

weber
07-06-2009, 15:14
http://therepublikofmancunia.com/bye-bye-frazier-campbell-6m-bid-from-hull/

Hvis Det er sandt at Hull har budt 6.000.000£ synes jeg også at han skal sælges. Og jeg forstår også godt hvis Danny Simpson skal sælges, da han simpelthen ikke er god nok til united men at Gibson kal sælges er virkelig en gåde for mig synes han har gjort det ganske udemærket de kampe han har spillet.

timberunited
07-06-2009, 15:20
Jeg synes, at det er for tidligt at vudere Fraizer Campbell. Han imponerede mig under Pre Season og gjorde det også fornuftigt mod Newcastle i sæsonåbneren, hvor Shay Givens hoved stod i vejen for en scoring. Det er bekymrende, at han ikke komme på i Tottenham, men vi skal også være realistiske. Pavlyuchenko er købt for 150 millioner, Darren Bent skifter, hvis han ikke får spilletid, Robbie Keane er tilbage igen som anfører og Defoe leverede varen inden han blev skadet. Det er sværre betingelser. Jeg ønsker ikke, at Campbell bliver solgt før, at han har fået en ordentlig chancen på holdet.

Han er kun et talent. Så vidt jeg ved, skal han snart spiller under 21-EM. Jeg tror heller ikke, at han har fået chancen i Tottenham, som trods alt var særdeles velkørende i slutningen af sæsonen.

Prisen for ham er svær at vurdere, synes jeg.

robinho
07-06-2009, 15:40
6 mio pund for Campbell er glimrende. Welbeck og Macheda er allerede på nuværende tidspunkt bedre, og de er endda et par år yngre.

Så hvis Campbell kan skyde sin karriere igang i Hull, jamen så held og lykke til ham.

Krede
07-06-2009, 15:45
6. mill.pund er en god pris for United. Fergie må jo vurdere, at han ikke har det der skal til at slå helt igennem i United. Man kan sige, at manden jo også er 21 nu, hvor imod Welbeck er 18 og Macheda 17 og i forhold til dem, har han vel ikke vist, at han er værd at satse på.

I øvrigt viser dette jo, hvor god en forretning et godt akademi er. De unikke talenter, der har det, der skal til for at spille for United bliver førsteholdsspillere og sparer os for mill., hvis vi skulle ud og købe dem. De næststørste talenter bliver back-up spiller og sikre os en bred trup. De lokale talenter er nemmere, at få til at agerer i en reserve rolle end spillere der købes udefra. De spillere der ikke har en plads i klubben kan sælges videre og der kan tjenes en god profit, som kan bruges på at forstærke holdet udefra.

snegl
07-06-2009, 16:43
Fantastisk salg. For begge parter.

KingK
07-06-2009, 17:37
Fantastisk salg. For begge parter.

Enig. Han ville få det svært og spilletiden ville være begrænset. Derfor er dte kun naturligt at han sælges, så held og lykke til ham fremover med hans karriere! £6m er også en god pris, lad os håbe at der er flere der kommer ind efter ham, så vi måske kan hive 7-8 for ham:trophy:

Dines
07-06-2009, 18:31
Godt salg for alle parter. Vi får forholdsvis mange penge, for en mand uden de store fremtidsudsigter, Fraizer Campbell kommer tilbage til et velkendt sted, hvor han før har haft succes + Hull får en spiller, de har ønsket sig længe. Godt køb og godt salg.

timberunited
07-06-2009, 22:03
...Man kan sige, at manden jo også er 21 nu, hvor imod Welbeck er 18 og Macheda 17 og i forhold til dem, har han vel ikke vist, at han er værd at satse på.

Det er tidligt at konkludere det. Men solgt er solgt. Det går da i den retning. Danny Welbeck mangler jeg godt nok at se i målscorerens rolle noget oftere. Jeg synes han mangler skarphed, når han har erstattet de andre angribere. :)

Coach-Nico
10-07-2009, 12:11
Det hele stinker af at Fraizer Campbell har spillet sin sidste kamp for United, hvilket jeg synes er meget ærgeligt. Ja, jeg ved godt at Welbeck og Macheda er yngre og bla bla bla, men Campbell har vist sit strikerpotentiale ved at score 15 mål i ca 35 kampe for Hull (og 21 mål i 33 kampe for Antwerpen). Jeg ved godt at hos Hull var det i den næstbedste række, men alligevel. Hvad har de to andre vist ud over et par lucky punches? Campbell har bare det der Eto'o-lignende dræber instinkt, som United bare altid mangler. Jeg kan godt se at man ikke kan satse på for mange unge talenter til de samme pladser, men helt ærligt, så så jeg hellere Campbell + Owen på toppen i vores Carling Cup kampe end Welbeck og Macheda. Hvordan bedømmer Unitedfans egentlig Campbell? Er i skuffede over at han ikke var en succes i Spurs? Så prøv lige at kigge på deres trup og se hvem han skulle slå af angrebspladserne!! Når han så endelig fik chancen, så synes jeg faktisk at han gjorde det ok.

GIV LIGE MANDEN 1 SÆSON SOM FAST 4. ANGRIBER OG SÅ SE HAM ORDENTLIG AN!!

Troelsgaard
10-07-2009, 12:20
Uden at ville kalde Welbeck og Macheda megatalenter, så mener jeg stadig de har mere at byde på fremadrettet end Campbell, og hvis Hull er villige til at betale £3-4 mio., som der har været snakket om, så er det med at slå til imo.

Dines
10-07-2009, 12:24
Ser ud til at Sunderland har faaet et deres bud paa Campbell accepteret. 5 mio £. Han har ikke slaaet igennem i Tottenham, men der var ogsaa dyre navne som Keane, Defoe, Bent, Pavlychenko foran ham i kòen og sà bliver det ogsà svaert for ham. Jeg er ked af at se ham gà, da han ikke har fàet mange chancer her, men man mà acceptere det, nàr det er sà hòj en pris, der er tale om.

Held og lykke fremover Fraizer.

JakobR
10-07-2009, 12:27
Ja, jeg ved godt at Welbeck og Macheda er yngre og bla bla bla,

Og bedre. Det er ikke for ingenting, at en storklub som Lazio føler sig røvrendt over, at vi nappede Macheda.

Angående Welbeck, så har Ferguson selv udtalt, at han er et varmt bud til Capellos VM-trup næste sommer.

men Campbell har vist sit strikerpotentiale ved at score 15 mål i ca 35 kampe for Hull (og 21 mål i 33 kampe for Antwerpen). Jeg ved godt at hos Hull var det i den næstbedste række, men alligevel. Hvad har de to andre vist ud over et par lucky punches?Engelsk 1. division og belgisk 2. division < Manchester United.

Når nu de kun er 17 og 18, så er det vel meget naturligt, at de ikke har fået ligeså meget spilletid som en på 21. Du kan sikkert nævne Rooney i Everton, men han havde heller ikke 3 klassespillere foran sig.

Campbell har bare det der Eto'o-lignende dræber instinkt, som United bare altid mangler. Som er at være så dårlig, at man kun kan fungere som femtevalg hos et hold, der højest ligger midt i tabellen?

Jeg kan godt se at man ikke kan satse på for mange unge talenter til de samme pladser, men helt ærligt, så så jeg hellere Campbell + Owen på toppen i vores Carling Cup kampe end Welbeck og Macheda.Hvorfor egentlig?

Hvordan bedømmer Unitedfans egentlig Campbell? Er i skuffede over at han ikke var en succes i Spurs?Jeg er overhovedet ikke skuffet over, at han ikke blev en succes, når jeg kigger på, hvad vi selv har af angribermateriale. Hvorfor være skuffet? Det er jo ikke fordi vores trup skriger efter Fraizer Campbell.

Så prøv lige at kigge på deres trup og se hvem han skulle slå af angrebspladserne!! Når han så endelig fik chancen, så synes jeg faktisk at han gjorde det ok.Så prøv at kig på vores trup og se, hvem han skal slå af her. Det er jo langt værre end hos Spurs.

Hvad formåede han? 2 mål mod et amputeret Liverpool-hold i Mickey Mouse cuppen, samt et ligegyldigt mål mod Fulham siden da? Ellers lavede han absolut intet andet end at brænde kæmpe chancer og derefter fortjent varme tilskuerpladserne.

GIV LIGE MANDEN 1 SÆSON SOM FAST 4. ANGRIBER OG SÅ SE HAM ORDENTLIG AN!!Den chance fik han hos Tottenham og han klarede det ikke. At afslå 50 millioner kr. for ham vil være meget uansvarligt.

Coach-Nico
10-07-2009, 12:40
Okay, det var så din udgave af sagen. En af grundende til at jeg godt kan lide Campbell er hans komplethed. Jeg ved godt at han formentlig aldrig bliver blandt de bedste angribere i en klub som United, men det er bare lækkert at have en spiller som er god med bolden, har et godt skud, et godt hovedspil og er monster hurtig. Men hans situation er nok lidt ligesom Rossi's; de fleste anderkender hans talent, men alderen siger ikke teenager mere og spilletid er bare en mangelvare..

RAppel
10-07-2009, 12:43
Jeg kan godt se at man ikke kan satse på for mange unge talenter til de samme pladser, men helt ærligt, så så jeg hellere Campbell + Owen på toppen i vores Carling Cup kampe end Welbeck og Macheda.

Hvorfor tager du Owen ud af ligningen? Han er der jo og over de andre i til en plads i angrebet (antager jeg). Hvis det skulle være mellem dem så jeg da hellere Webeck/Macheda + Owen fremfor Campbell + Owen. Forstår ikke hvorfor Owen bliver fjernet fra angrebet "bare" fordi Campbel ikke spiller?

CC
10-07-2009, 12:58
Okay, det var så din udgave af sagen. En af grundende til at jeg godt kan lide Campbell er hans komplethed. Jeg ved godt at han formentlig aldrig bliver blandt de bedste angribere i en klub som United, men det er bare lækkert at have en spiller som er god med bolden, har et godt skud, et godt hovedspil og er monster hurtig. Men hans situation er nok lidt ligesom Rossi's; de fleste anderkender hans talent, men alderen siger ikke teenager mere og spilletid er bare en mangelvare..

Må indrømme at udfra det jeg har set fra ham vil jeg mene at det er hans manglende komplethed der gør at vi ikke kan bruge ham. Han er hurtig som bare fanden og arbejder rigtig fornuftigt, men på PL niveau ser jeg ham ikke som en trussel når det kommer til at score.. Han er simpelthen for dårlig en afslutter og for lille til at være en trussel på hovedstød..
Desuden synes jeg ikke at han er god nok med bolden, bevares han kan da løbe og drible lidt, men jeg ser ham ikke som en mand der på nuværende tidspunkt kan skabe en chance mod et anstændigt forsvar.
At sammenligne ham med Rossi mener jeg også er forkert, Rossi kunne helt klart have spillet på førsteholdet nu hvis han var blevet pga hans fremragende teknik, Campbell kan jeg bare ikke se blande sig i kampen om andet end Cup kampe..

Jeg tror en klub som Sunderland og en træner som Bruce vil passe ham glimrende, han får masser af spilletid og kan lige så stille forbedre sig.. For jeg ser da helt klart potentiale til PL niveau, men tror bare ikke det er stort nok til f.eks. Champions League..

Coach-Nico
10-07-2009, 13:06
Det er rigtigt at det kom til at fremstå forkert. Jeg vil hellere have Owen + Campbell end Owen + Welbeck/Macheda. Grunden er at Campbell er en rigtig engelsk 4-4-2 striker, som både er farlig lige på, i dybden og på indlæg fra baglinjen.

Christian Hald Pedersen
10-07-2009, 13:23
Jeg vil sige at hvis vi får 5 mio £. for Campbell skal vi da sælge. I de kampe han fik i United synes jeg ikke man lagde mærke til ham. En spiller som Welbeck har dog scoret nogle mål.

Daniel
10-07-2009, 13:25
Passer mig ganske fint, hvis vi sælger Campbell. Jeg synes Welbeck og Macheda virker til at være større talenter og jeg tror Ferguson deler mening med mig.

RazziC
10-07-2009, 14:18
Jeg må sige jeg synes det er ærgerligt, hvis vi skiller os af med Campbell. Jeg synes han viste et stort potentiale i de kampe har spillede for United og også i de gange han fik mulighed for at vise sit talent i Spurs. Jeg synes han virker som en mere komplet angriber end en Welbeck eller Macheda og samtidig er han lige de par år ældre og vil være mere klar til at gå direkte ind til en reservetjans i Uniteds angreb. Men, trods alt, hvis prisen på £5 millioner er korrekt, så er det ikke en helt dårlig handel for os.