Se fuld version : Danny Simpson
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSzgnY4uPogn0JkYkxrtQaok5DTd3lIg pb_Aq4n9WS_c86-u0pcHg
Danny Simpson
Født: 4. januar 1987
Land: England
Klub: Newcastle United
Jeg vil købe opmærksom på den nye artikel om Simpson her på siden:
http://www.oldtrafford.dk/artikel.php?artikel=show&id=111
Hl-Glory
12-11-2007, 18:16
Han bliver meget spændende at følge de næste mange år. jeg tror jeg har det der skal til for at blive vores nye højre back om nogle år. :)
han har imponeret mig i år.
jeg tror jeg har det der skal til for at blive vores nye højre back om nogle år.
Ikke for at være kritisk, men jeg tror ikke du bliver vores nye højreback... Har godt nok ikke set dig spille, men føler mig ret sikker;)
I de to kampe han har spillet, har han slet ikke fået lov til at vise sine defensive kvaliteter, da hverken Kiev eller Wigan gad spille fodbold. Rent offensivt viser han dog glimrende takter.
jeg tror jeg har det der skal til for at blive vores nye højre back om nogle år. :)
Det er squ god selvtillid.. :Bouncing:
Tror på at Danny har kvaliteterne til at blive en fremragende back for Untied de næste mange år - det bliver spændende at følge hans udvikling! :)
Glory Man United
13-11-2007, 08:04
Jeg indrømmer, at jeg kun har set ham 2 gange (mod "lette" modstandere). Der viste han, at han har offensive kvaliteter. Om han så også har defensive ved jeg ikke. Men en spændende mand at følge!
United DK
13-11-2007, 09:17
Man finder reelt ikke ud af, om han er god nok, før han prøver at spille én af de store kampe mod Liverpool, Arsenal osv.
Hl-Glory
13-11-2007, 09:37
Ikke for at være kritisk, men jeg tror ikke du bliver vores nye højreback... Har godt nok ikke set dig spille, men føler mig ret sikker;)
arg fuck, men i ved hvad jeg mener :)
Ved ikke om Simpson bliver vores nye højreback.
Han har spillet fint i de kampe han har spillet. I øjeblikket er jeg ikke så
sikker på ham, men det kan han jo blive
altså selvom nogen tror det, så kan gary neville ikke løbe rundt på den højre back for evigt. Han holder måske 2 år endnu udover denne sæson, og så skal der ske noget. Og pt vrimler verden ikke med store højere back talenter. Richards vil koste en formue. Så er spørgsmålet om vi ikke selv har et af de største i Simpson eller måske de nye brasilianere der kommer. Ramos fra Madrid er ikke til salg, så udvalget snævre lidt
United DK
14-11-2007, 10:50
altså selvom nogen tror det, så kan gary neville ikke løbe rundt på den højre back for evigt. Han holder måske 2 år endnu udover denne sæson, og så skal der ske noget. Og pt vrimler verden ikke med store højere back talenter. Richards vil koste en formue. Så er spørgsmålet om vi ikke selv har et af de største i Simpson eller måske de nye brasilianere der kommer. Ramos fra Madrid er ikke til salg, så udvalget snævre lidt
Enig.
Jeg bryder mig heller ikke om, at man bare går ud og køber hele tiden. Simpson har i de to kampe han har fået, gjorde det godt, ganske vist mod nogle knap så gode modstandere, men han fortjener stadig en chance, og ville det ikke være prisværdigt, hvis vi selv kunne skabe en topspiller?
Jeg bryder mig heller ikke om, at man bare går ud og køber hele tiden. Simpson har i de to kampe han har fået, gjorde det godt, ganske vist mod nogle knap så gode modstandere, men han fortjener stadig en chance, og ville det ikke være prisværdigt, hvis vi selv kunne skabe en topspiller?
nemlig....
han har ihvertfald ikke vist mig noget endnu der gør jeg IKKE vil have han skal være der. Synes han ser spændende ud og har en spændende tilgang til backspillet med sine raids og gode indlæg. Og han er heller ikke decideret svag fysisk, så han kan sagtens passe den defensive side af backspillet også
PerRonaldo
14-11-2007, 11:09
Plus vi har stadig brown som er en sikker skanse, hvis man kan sige det sådan. Han er i hvert fald rigtig stærk defensiv, så ham og simpson kan i fremtiden skiftes til at tage sig af højre back. Og som Robinho nævner kan det være at de nye brassere viser sig at være nogle rigtig gode talenter.
Glory Man United
14-11-2007, 14:28
Har da heller ikke set, at vi skulle være på udkig efter en ny højre back :confused:
Jeg bliver virkelig rasende, hvis vi går ud og investerer i en ny højreback. Simpsons har virkelig imponeret mig, og endelig her har vi et talent fra egen 'stamme' der virkelig har det der skal til for at blive til noget. Måske er han ikke god nok lige nu, men det er glædeligt at se Fergie give ham mere og mere spilletid.!
el-insaciable
14-11-2007, 16:26
Jeg føler mig ikke sikker på, at Simpson er fremtiden på højrebackpladsen. Nuvel, der har været mange gode aspekter i hans spil i de kampe, han har været med. Men jeg synes, han mangler noget spilforståelse, og så misser han desværre lidt for ofte nogle af de nemmere afleveringer. Lidt ligesom Brown faktisk, men han lukker bare ikke af på noget nær samme måde, som Brown er i stand til. At han så er bedre accelerende og ligger bedre indlæg en Brown, er så hvad det er.
Det betyder ikke, at vi skal ud og investere i en ny højreback. Vi har jo fire gode højrebacks allerede, hvis man tæller Piqué med - og får måske endnu en til vinter. Men hypen omkring Simpson er overdrevet imo.
PerRonaldo
14-11-2007, 16:47
Jeg føler mig ikke sikker på, at Simpson er fremtiden på højrebackpladsen. Nuvel, der har været mange gode aspekter i hans spil i de kampe, han har været med. Men jeg synes, han mangler noget spilforståelse, og så misser han desværre lidt for ofte nogle af de nemmere afleveringer. Lidt ligesom Brown faktisk, men han lukker bare ikke af på noget nær samme måde, som Brown er i stand til. At han så er bedre accelerende og ligger bedre indlæg en Brown, er så hvad det er.
Det betyder ikke, at vi skal ud og investere i en ny højreback. Vi har jo fire gode højrebacks allerede, hvis man tæller Piqué med - og får måske endnu en til vinter. Men hypen omkring Simpson er overdrevet imo.
Det er vel også logisk at Brown lukker bedre af. Han er normalt central forsvars spiller, så hvis han ikke er bedre til at lukke af end en back, så ville det være lidt underligt. Evra er jo heller ikke lige så god som brown til at lukke af. Jeg tror på simpson, og som jeg skrev før er brown også en mulighed.
Simpson kan bruges når vi skal åbne et forsvar der står med 10 mand bag bold og brown kan bruges når vi skal lukke ned for modstanderens kanter.
el-insaciable
14-11-2007, 17:11
Der er kæmpe stor forskel på at spille midterforsvarer og back rent defensivt, så det er bestemt ikke logisk. Jeg vil f. eks. mene, at Gary Neville lukker endnu bedre af, fordi han så sjældent lader modstanderne stikke den imellem ham og midterforsvarene. Og i en firebackkæde er det først og fremmest det, man vil undgå. Så hellere lade dem komme ud over kanterne i kontraangrebene - selvom de selvfølgelig også skal presses derude, når forsvaret er kommet i balance.
Edit: Og din sidste kommentar er altså svært at tage seriøst. Det er alt for simpelt stillet op.
Jeg synes bestemt at Danny skal have chancen. Han går ind i sin deby, og laver en assist. det viser klasse. Godt nok mod Wigan, men stadig, tror han bliver en rigtig stabil højreback om et par år, hvor gavy går af. Synes det er fedt at han gå relativt uinponeret ind til opgaverne. De kampe jeg har set med ham , synes jeg han udståler en hvis ro, som giver mig tro på han kan blive til noget seriøst.
jawharacoralia
14-11-2007, 18:13
jeg tror virkelig ogsaa paa den knaegt..og eftersom han jo ogsaa har faaet forlaenget sin kontrakt FREM TIL 2010 saa er det nok fordi SAF tror paa ham..og jeg tror ogsaa han kan laere en del endu fra GAZ...saa ingenting at vaere bekymret fra min side...
United DK
14-11-2007, 18:18
Der er kæmpe stor forskel på at spille midterforsvarer og back rent defensivt, så det er bestemt ikke logisk. Jeg vil f. eks. mene, at Gary Neville lukker endnu bedre af, fordi han så sjældent lader modstanderne stikke den imellem ham og midterforsvarene. Og i en firebackkæde er det først og fremmest det, man vil undgå. Så hellere lade dem komme ud over kanterne i kontraangrebene - selvom de selvfølgelig også skal presses derude, når forsvaret er kommet i balance.
Gary Neville var heller ikke altid lige god til, at få dækket af bagude, da han kom på 1. holdet, men han er blevet bedre, hvilket selvfølgelig skyldes den erfaring, han har fået gennem årene.
PerRonaldo
14-11-2007, 18:23
Edit: Og din sidste kommentar er altså svært at tage seriøst. Det er alt for simpelt stillet op.
Hmm.. Det er rigtigt at neville er bedre til at lukke af, men han har jo også spillet den højre back plads i mange mange år, men han var faktisk rigtigt central forsvarsspiller, men blev så højre back og der har han udviklet sig enormt meget, han har ikke altid været særlig god offensiv, men har dog forbedret dette.
Vi er jo heldige at have Neville, men når jeg skriver som jeg gør er det jo udfra vi ikke har ham! Hvem er der så? Brown eller simpson, den ene bedst defensiv og den anden bedst offensiv.. Vi kan jo håbe på at simpson udvikler sit spil så han også bliver god defensiv, neville udviklede sig meget og det samme kan simpson.
Men du er jo skeptisk overfor ham, så kunne jeg godt tænke mig at du kom med et bud på hvem det så skal være. tror det bliver svært for dig, hvis han både skal være god til at lukke af og god offensiv. Jeg kan komme med mit bud og det er micah richards, men han er jo hamrende dyr, så han er udelukket!
el-insaciable
14-11-2007, 18:54
Gary Neville var heller ikke altid lige god til, at få dækket af bagude, da han kom på 1. holdet, men han er blevet bedre, hvilket selvfølgelig skyldes den erfaring, han har fået gennem årene.Selvfølgelig. Det er måske også derfor, at jeg ikke har sagt, Simpson ikke kan blive rigtig god. Jeg har bare mine tvivl. Han er imo alt for hyped bare fordi, han kommer fra vores eget undgomsakademi. Og det er altså ikke en kvalitet i sig selv, selvom det da er fedt, når ungdomsakademiet leverer spillere til førsteholdet.
United DK
14-11-2007, 18:58
Hyped? Mig bekendt er der ingen der har sagt, at han med sikkerhed bliver vores højre back i fremtiden? Folk tror selvfølgelig på ham, for han har gjort det godt i sine to kampe på 1. holdet, men jeg synes ikke han er hyped af nogen.
el-insaciable
14-11-2007, 19:01
Hmm.. Det er rigtigt at neville er bedre til at lukke af, men han har jo også spillet den højre back plads i mange mange år, men han var faktisk rigtigt central forsvarsspiller, men blev så højre back og der har han udviklet sig enormt meget, han har ikke altid været særlig god offensiv, men har dog forbedret dette.
Vi er jo heldige at have Neville, men når jeg skriver som jeg gør er det jo udfra vi ikke har ham! Hvem er der så? Brown eller simpson, den ene bedst defensiv og den anden bedst offensiv.. Vi kan jo håbe på at simpson udvikler sit spil så han også bliver god defensiv, neville udviklede sig meget og det samme kan simpson.
Men du er jo skeptisk overfor ham, så kunne jeg godt tænke mig at du kom med et bud på hvem det så skal være. tror det bliver svært for dig, hvis han både skal være god til at lukke af og god offensiv. Jeg kan komme med mit bud og det er micah richards, men han er jo hamrende dyr, så han er udelukket!Mht. Neville så er han slet ikke en nær så naturlig midterforsvarer, og har aldrig været det, som Brown. Fergie sagde jo også om Brown, at han nok var Englans bedste, naturlige midterforsvarer, remember? Så vrøvleriet om at Brown naturligvis er bedre defensivt på backpladsen end Simpson, fordi han oprindeligt er midterforsvarer, holder stadig ikke en meter.
Og jeg har ikke tænkt mig at komme med et bud på, hvem der ellers skulle spille der i fremtiden - og da specielt ikke bare fordi du godt kunne tænke dig det. Det kunne være pisse fedt, hvis Simpson udvikler sig til at kunne tage over for Neville, når han lægger støvlerne på hylden om to-tre år. Men det er altså langt ude i fremtiden, og når man også er i besiddelse af Brown og Piqué, så virker problemet altså ikke som det største. Brown er jo allerede nu en rigtigt solid højreback, og både Piqué, Simpson og ham brassilianerne har lang tid at udvikle sig i, inden man får brug for deres indsats i idealopstillingen.
el-insaciable
14-11-2007, 19:02
Hyped? Mig bekendt er der ingen der har sagt, at han med sikkerhed bliver vores højre back i fremtiden? Folk tror selvfølgelig på ham, for han har gjort det godt i sine to kampe på 1. holdet, men jeg synes ikke han er hyped af nogen.Seriøst?! Jeg har set ham hyped op til flere stedet i høj grad. Ikke rigtigt her på siden, selvom tendenserne har været der men helt generelt.
PerRonaldo
14-11-2007, 19:22
Mht. Neville så er han slet ikke en nær så naturlig midterforsvarer, og har aldrig været det, som Brown. Fergie sagde jo også om Brown, at han nok var Englans bedste, naturlige midterforsvarer, remember? Så vrøvleriet om at Brown naturligvis er bedre defensivt på backpladsen end Simpson, fordi han oprindeligt er midterforsvarer, holder stadig ikke en meter.
Og jeg har ikke tænkt mig at komme med et bud på, hvem der ellers skulle spille der i fremtiden - og da specielt ikke bare fordi du godt kunne tænke dig det. Det kunne være pisse fedt, hvis Simpson udvikler sig til at kunne tage over for Neville, når han lægger støvlerne på hylden om to-tre år. Men det er altså langt ude i fremtiden, og når man også er i besiddelse af Brown og Piqué, så virker problemet altså ikke som det største. Brown er jo allerede nu en rigtigt solid højreback, og både Piqué, Simpson og ham brassilianerne har lang tid at udvikle sig i, inden man får brug for deres indsats i idealopstillingen.
Hmm.. alle hans ungdomsår og da han lige kom op i nærheden af 1. holdet var han jo også central, han var langt fra naturlig back, og hørte til i det centrale, troede man, fordi han ikke var hurtig, men var forudseende og han havde ekstrem dårlige indlæg, ikke lige frem det man forbinder med en back? Men han blev back og udviklede sig helt vildt meget og selvom jeg i starten skældte og smælte over hans indlæg, der til tider var højere oppe i luften end stadion var højt, så udviklede han dette og selvom de stadig ikke ligger 100%, så er det blvet markant bedre, heldigvis for det! :)
Du har ikke tænkt dig at komme med et bud, fordi du på stående fod ikke kan finde nogen der bedre end dem vi har... Så at bruge mig som grund er jo direkte latterligt, men det må være dit problem!
Hvis neville ikke hørte til inde centralt, så hører pique da slet ikke til på back pladsen.. Jeg ved ikke hvor mange kampe du har set ham på højre back, men umiddelbart, vil jeg mene at han hører til centralt enten på den defensive midt eller i forsvaret, men alle kan omskoles.. Scholes var jo også den nye cole eller cantona, ingen af delene holdte.. ;)
el-insaciable
14-11-2007, 19:57
Hmm.. alle hans ungdomsår og da han lige kom op i nærheden af 1. holdet var han jo også central, han var langt fra naturlig back, og hørte til i det centrale, troede man, fordi han ikke var hurtig, men var forudseende og han havde ekstrem dårlige indlæg, ikke lige frem det man forbinder med en back? Men han blev back og udviklede sig helt vildt meget og selvom jeg i starten skældte og smælte over hans indlæg, der til tider var højere oppe i luften end stadion var højt, så udviklede han dette og selvom de stadig ikke ligger 100%, så er det blvet markant bedre, heldigvis for det! :)
Du har ikke tænkt dig at komme med et bud, fordi du på stående fod ikke kan finde nogen der bedre end dem vi har... Så at bruge mig som grund er jo direkte latterligt, men det må være dit problem!
Hvis neville ikke hørte til inde centralt, så hører pique da slet ikke til på back pladsen.. Jeg ved ikke hvor mange kampe du har set ham på højre back, men umiddelbart, vil jeg mene at han hører til centralt enten på den defensive midt eller i forsvaret, men alle kan omskoles.. Scholes var jo også den nye cole eller cantona, ingen af delene holdte.. ;)Wow, du forholder dig jo ikke overhovedet ikke til noget af det, jeg skriver.
1.) Du manipulerer med mine indlæg. Grunden til, at Brown er en langt mere naturlig midterforsvarer en Neville, er først og fremmest højden. Det er ekstremt simpelt faktisk. Der er en grund til, at Brown er med i felterne på hjørnespark, og Neville ikke er. Så jeg er ked af det, men man er stadig ikke (nødvendigvis) bedre til at forsvare på en backplads, fordi man er en naturlig midterforsvarer. Det skal der ærligt talt ikke særligt meget taktisk forståelse for til at se.
2.) Hvor meget vil du vædde med, om jeg kan nævne ti spillere på højrebackpladsen, jeg hellere vil have (til den plads) end Brown, Piqué eller Simpson. Ja, jeg tror faktisk, jeg kan nævne tyve. Det har bare ikke rigtigt noget med diskussionen at gøre.
3.) Jeg har ikke sagt, at Nevile ikke hører til i midterforsvaret. Igen manipulerer du med det, jeg har skrevet. Men, og det er Fergie som sagt enig i, Brown er en langt mere naturlig midterforsvarer end Neville. Ligesom Brown ikke er en naturlig højreback. Det er Piqué heller ikke, der har du ganske ret i (hvis det er det, du prøver på at sige, det er utroligt uklart). Det behøver dog ikke have den store betydning. Det er noget, man kan udvikle sig til (man er jo ikke født som central midtbanespiller eller højre back...). Ligesom Simpson forhåbentligt kan udvikle lidt mere spilforståelse offensivt såvel som defensivt, og i det hele taget løfte sit spil et par niveauer.
PerRonaldo
14-11-2007, 20:55
Wow, du forholder dig jo ikke overhovedet ikke til noget af det, jeg skriver.
1.) Du manipulerer med mine indlæg. Grunden til, at Brown er en langt mere naturlig midterforsvarer en Neville, er først og fremmest højden. Det er ekstremt simpelt faktisk. Der er en grund til, at Brown er med i felterne på hjørnespark, og Neville ikke er. Så jeg er ked af det, men man er stadig ikke (nødvendigvis) bedre til at forsvare på en backplads, fordi man er en naturlig midterforsvarer. Det skal der ærligt talt ikke særligt meget taktisk forståelse for til at se.
2.) Hvor meget vil du vædde med, om jeg kan nævne ti spillere på højrebackpladsen, jeg hellere vil have (til den plads) end Brown, Piqué eller Simpson. Ja, jeg tror faktisk, jeg kan nævne tyve. Det har bare ikke rigtigt noget med diskussionen at gøre.
3.) Jeg har ikke sagt, at Nevile ikke hører til i midterforsvaret. Igen manipulerer du med det, jeg har skrevet. Men, og det er Fergie som sagt enig i, Brown er en langt mere naturlig midterforsvarer end Neville. Ligesom Brown ikke er en naturlig højreback. Det er Piqué heller ikke, der har du ganske ret i (hvis det er det, du prøver på at sige, det er utroligt uklart). Det behøver dog ikke have den store betydning. Det er noget, man kan udvikle sig til (man er jo ikke født som central midtbanespiller eller højre back...). Ligesom Simpson forhåbentligt kan udvikle lidt mere spilforståelse offensivt såvel som defensivt, og i det hele taget løfte sit spil et par niveauer.
det kan vi jo så dikutere til uendelighed. Men nu har vi jo vidic og ferdinand i det centrale, og brown gør det okay, som reserve på højre back, også sådan at neville blev back, han var bare noget yngre end brown, så derfor kunne han nå at udvikle sig til en rigtig god back. Neville havde virkelig mange mangler på back pladsen. Han kunne intet offensivt.. Langsom, ingen teknik dårlige indlæg.. Alt det en "moderne" back skulle have havde han ikke. Men han har altid haft vijlen til at lære og det har han gjort, derfor er han blevet en rigtig god back den dag idag! Kan ikke forstå hvordan du kan tvivle på simpson som back, så har du tydeligvis ikke set neville, for bare 10år siden, for så ville du nok have samme syn og håb som os andre med simpson! Huske på simpson er kun ca. 20år..
Neville havde heller ikke meget talent, men mere vilje og det er det der har gjort ham til den han er i dag! Og det siges af vores gode gamle Harrison at Simpson har det der skal til for at blive fremtidens mand på den plads, hvis han knokler for det... Giv simpson chancen, hvis han ikke udvikler sig mere de næste år, så må vi se på problemet til den tid, men det ville være ærgeligt, hvis han ikke fik chancen for at vise sit værd! Simpson har udviklet sig helt ektremt meget de seneste år, hvad skulle så stoppe ham med at udvikle sig videre.. Ja det skulle da lige været at vi gik ud og brugte 300 mill på richards!
Ja som, du hellere vil have??? Det er vel spillere som ramos, richards, zambrotta, lahm og alves. Spillere der koster det hvide ud af øjenene. Men ku da være meget sjovt at se de 15 andre du kan nævne der er bedre end dem vi har...
el-insaciable
14-11-2007, 21:27
Jeg skal gerne nævne 15 andre spillere, jeg hellere vil have, hvis væddemålet ellers er af passende karakter. Ellers gider jeg ærligt talt ikke. Nogen forslag?
Og Neville er altså ret speciel på det punkt. Ellers kunne enhver jo blive professionel fodboldspiller, hvis bare de har viljen til det. Men det kan vi vist godt blive enige om ikke er rigtigt. Derfor er det noget vrøvl. når du siger, at "Kan ikke forstå hvordan du kan tvivle på simpson som back, så har du tydeligvis ikke set neville, for bare 10år siden". Selvfølgelig tvivler jeg på Simpson. Han har ikke været rigtigt prøvet endnu for fuck sake.
Mht. Harrison så er det da rart, og sikkert også godt, for Simpson, at der er folk, der tror på ham. Jeg kan bare ikke se det helt store lys i ham, og jeg tvivler på, at han udvikler sig til en verdensklasseback. Det betyder jo ikke, at han ikke skal have chancen (jeg glæder mig til at se ham i de to sidste CL-kampe). Han kan jo, som I også er mange, der siger, udvikle sig voldsomt - det er trods alt set, at unge spillere der har udvist noget mindre potentiale er gået hen og blevet rigtigt gode (som i Nevilles tilfælde). Men jeg tror bare ikke, som udgangspunkt i hvert fald - jeg lader mig gerne modbevise af Simpson, på det.
Lorensen
14-11-2007, 21:34
Det er da noget mærkeligt at vædde om. Du kan jo bare skrive 15 navne og sige at du hellere vil have dem :b Selvom jeg nu godt forstår hvad du mener.
Neville har aldrig været en gudsbenået fodboldspiller, men han har haft ambitionerne, troen og viljen til at komme frem, og det har gjort ham til den back han er i dag, og ikke mindst til den anfører som han er blevet til!
Simpson har nogle andre kvaliteter, som Neville ikke havde - specielt offensivt! og det gør at jeg tror på ham som fremtidig back! dog skal han bevise noget mere, end hvad han allerede har gjort! lad os vente og se hvad de næste kampe, resten af sæsonen og de kommende sæsoner viser!
PerRonaldo
14-11-2007, 22:04
Jeg skal gerne nævne 15 andre spillere, jeg hellere vil have, hvis væddemålet ellers er af passende karakter. Ellers gider jeg ærligt talt ikke. Nogen forslag?
Og Neville er altså ret speciel på det punkt. Ellers kunne enhver jo blive professionel fodboldspiller, hvis bare de har viljen til det. Men det kan vi vist godt blive enige om ikke er rigtigt. Derfor er det noget vrøvl. når du siger, at "Kan ikke forstå hvordan du kan tvivle på simpson som back, så har du tydeligvis ikke set neville, for bare 10år siden". Selvfølgelig tvivler jeg på Simpson. Han har ikke været rigtigt prøvet endnu for fuck sake.
Mht. Harrison så er det da rart, og sikkert også godt, for Simpson, at der er folk, der tror på ham. Jeg kan bare ikke se det helt store lys i ham, og jeg tvivler på, at han udvikler sig til en verdensklasseback. Det betyder jo ikke, at han ikke skal have chancen (jeg glæder mig til at se ham i de to sidste CL-kampe). Han kan jo, som I også er mange, der siger, udvikle sig voldsomt - det er trods alt set, at unge spillere der har udvist noget mindre potentiale er gået hen og blevet rigtigt gode (som i Nevilles tilfælde). Men jeg tror bare ikke, som udgangspunkt i hvert fald - jeg lader mig gerne modbevise af Simpson, på det.
Der er bare så mange ligheder på den måde han har udviklet sig på og som neville gjorde og når en mand der har været med til at "skabe" class of 92 og set neville fra en alder af 16 siger, at han har potentialet ved hårdt arbejde til at blive lige så god, så må der være noget om det. Ja han har ikke et rygte ala anderson og Nani, men han har en vilje og med vilje kan du nå langt også i fordbold verdenen og han er heller ikke fri fra talent.. han er hurtig har nogle gode indlæg, kæmper for det, men som du siger mangler han lidt spilforståelse, men det tror jeg på nok skal komme med tiden!
Jeg har ikke sagt han bliver en verdensklasseback, det tvivler jeg også på, men ikke sagt at han så ikke bliver god nok! Neville er jo heller ikke hvad jeg betegner som verdensklasse der har han for mange offensive mangler! Han er 20 og nej han har ikke samme potentiale som ronaldo rooney nani anderson osv. men han har potentialet til at blive en rigtig god back for os!
Hvad er en verdensklasse back? er det dem jeg nævnte før, for så mange synes jeg heller ikke der er. En verdensklasse må jo betegnes, som en der mestre sin plads fuldt ud og den bedste af de bedste.. Og hvor mange verdensklasse spillere har vi på nuværende tidspunkt? Jeg tror jeg kan komme på èn og resten må vel betegnes som potentielle verdensklasse spillere eller lige under... Et hold skal vel heller ikke sammensættes af luttere verdensklasse spillere.
el-insaciable
14-11-2007, 22:05
Det er da noget mærkeligt at vædde om. Du kan jo bare skrive 15 navne og sige at du hellere vil have dem :b Selvom jeg nu godt forstår hvad du mener.Det kan du have ret i. Men jeg gider ærligt talt ikke til at tænke nærmere over, hvem jeg synes, de 20 bedste højrebacks i verden er bare for PerRonaldos skyld, selvom han sikkert er en sød dreng/mand/whatever.
el-insaciable
14-11-2007, 22:09
Hehe, vi har vist to ret forskellige definitioner af verdensklassespillere. Jeg mener, Rooney, Ronaldo, Rio og Scholes alle, uden skyggen af tvivl, er verdensklassespillere. Men jeg orker ikke det her mere. Vi kommer ingen vegne.
De kampe Simpson har spillet, han han spillet upåklageligt så lige nu er jeg tilfreds... Det eneste han i bund og grund bare mangler er mere spilletid, og hvis det sker kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle blive vores nye back. Hvis ikke så ender han nok som en del af truppem, alt afhængig af om han kan holde niveauet...
MadsSkovgaard
14-11-2007, 22:30
Jeg er fuldstændig enig. Danny har gjort det upåklageligt indtil videre, men han udvikler sig ikke, så længe han skal spille på reserveholdet, f.eks. Hvis han får flere spilleminutter i løbet af denne sæson, så tror jeg på, at han nok skal nå at udvikle sine defensive kvaliteter så tilstrækkeligt, at han allerede næste sæson, vil kunne agere back-up for Neville eller Brown.
PerRonaldo
14-11-2007, 22:38
Hehe, vi har vist to ret forskellige definitioner af verdensklassespillere. Jeg mener, Rooney, Ronaldo, Rio og Scholes alle, uden skyggen af tvivl, er verdensklassespillere. Men jeg orker ikke det her mere. Vi kommer ingen vegne.
Åbenbart hehe... Ronney har ikke vist nok over lang tid og mangler også lige at vise sin klasse på landsholdet, men han er godt på vej.. rio kan vi måske godt inddrage, men mener ikke han lige så god som cannavaro og scholes synes jeg lige mangler det at kunne afgøre en kamp for os, som vi ser nu er der ikke den store forskel på om han er med eller ikke med. Ronaldo kan vi godt blive enige om.
Men det er en hel anden snak.. Vi når som du selv siger ingen vegne!
Åbenbart hehe... Ronney har ikke vist nok over lang tid og mangler også lige at vise sin klasse på landsholdet, men han er godt på vej.. rio kan vi måske godt inddrage, men mener ikke han lige så god som cannavaro og scholes synes jeg lige mangler det at kunne afgøre en kamp for os, som vi ser nu er der ikke den store forskel på om han er med eller ikke med. Ronaldo kan vi godt blive enige om.
Men det er en hel anden snak.. Vi når som du selv siger ingen vegne!
Rooney mangler at vise mere på landsholdet for at kaldes en ægte verdensstjerne.
Rio synes jeg er en verdensklasse forsvarspiller, og synes han er helt komplet. Måske nogle kicksere defensivt indimellem, men han er imo bl.a. de tre bedste forsvarspiller i verden.
Scholes har for mange gange haft formsvigt til jeg virkelig kan kalde ham en stor stjerne. Her tænker jeg meget på de seneste sæsoner.
Ronaldo er en verdensstjerne, men han skal score mere i de store kampe.
han er i gang. Har scoret i 3 ud af 4 champions league kampe i år , og har scoret mod arsenal. Så det er kun i hjemmekampen mod chelsea indtil videre at han ikke har scoret i de såkaldte store kampe. Der kommer flere
PerRonaldo
15-11-2007, 08:19
Dines, vi er fuldtændige enige og kan se du har samme definition af en verdensklasse spiller.. Angående rio så skrev jeg jo også at vi godt kan inddrage ham, men igen synes jeg ikke han er lige så god som cannavaro, men han er nogenlunde samme klasse, så ja ham kan vi godt kalde verdensklasse. Ronaldo er som Robinho også skriver godt igang med også at score mod de store hold, men bare det at vi sidder og faktisk forlanger af en højre kant, at han skal score mere mod de store hold, gør ham jo næsten til verdensklasse alene på det grundlag.. Hvor mange andre kantspillere forlanger man det af? :)
Glory Man United
15-11-2007, 08:30
Så går man ind for at se, hvad de kloge mennesker skriver om Simpson....og så handler det hele om Ronaldo, Rooney og.....:confused: :confused:
United DK
15-11-2007, 09:07
Rooney mangler at vise mere på landsholdet for at kaldes en ægte verdensstjerne.
Rio synes jeg er en verdensklasse forsvarspiller, og synes han er helt komplet. Måske nogle kicksere defensivt indimellem, men han er imo bl.a. de tre bedste forsvarspiller i verden.
Scholes har for mange gange haft formsvigt til jeg virkelig kan kalde ham en stor stjerne. Her tænker jeg meget på de seneste sæsoner.
En stjerne er ikke nødvendigvis en klassespiller. Beckham er en stjerne, men han er ikke blandt verdens bedste, og Scholes er en bedre spiller end ham, men da han ikke fører sig frem i medierne, så bliver han aldrig betraget som en stjerne.
Dengang der ikke var alt det her TV-halløj, der var der ikke stjerner i fodbold. Den første stjerne i fodbold, var Kevin Keegan engang i 70'erne, hvor han udover at levere varen for Liverpool, også lavede TV-reklame osv., lidt ligesom Beckham, Rooney osv. i dag.
Så går man ind for at se, hvad de kloge mennesker skriver om Simpson....og så handler det hele om Ronaldo, Rooney og.....:confused: :confused:
Præcis. Drenge, tilbage til emnet som er Danny Simpson.
Vil man snakke Rooney og Ronaldo er det i deres respektive tråde.!
Synes Simpson fortjener ros for sin indsats i går mod Newcastle. Han kom ind og gjorde det rigtig godt. Lukkede fint af for de småting Newcastle havde, og han kom fremragende med på kanten. Med lidt held kunne han have scoret 1-2 mål. Så han fortjener flere chancer her de næste måneder, før man dømmer ham ude og køber en ny højreback..
Han gjorde det måske ikke super godt mod Everton, men han er ung og udvikler sig stadig. Så han har brug for kampe og chancer for at vise sit værd og komme ind på holdet..
Synes Simpson fortjener ros for sin indsats i går mod Newcastle. Han kom ind og gjorde det rigtig godt. Lukkede fint af for de småting Newcastle havde, og han kom fremragende med på kanten. Med lidt held kunne han have scoret 1-2 mål. Så han fortjener flere chancer her de næste måneder, før man dømmer ham ude og køber en ny højreback..
Han gjorde det måske ikke super godt mod Everton, men han er ung og udvikler sig stadig. Så han har brug for kampe og chancer for at vise sit værd og komme ind på holdet..
Synes også at han kom ind og gjorde en rigtig flot figur i kampen mod Newcasle, og at han fortjener nogle flere chancer den næste stykke tid, da han viser potientalet
Enig. Simpsons gjorde det rigtig godt, og man glemte helt hans præstation mod Everton, så godt spillede han. Som jeg ser det mangler han noget i defensiven, men mod hold på hjemmebane hvor vi bare skal frem ad banen, ser jeg ham gerne inde, da han er bedre end Brown og O'Shea i offensiven.
PerRonaldo
13-01-2008, 10:54
Ja han har nogle offensive kvaliteter, men vi så også nogle gange hans manglende defensive, da n'zognia(ved ikke hvordan det staves) fik nogle gennembrud i vores højre side og der så simpson ikke altid lige godt ud.
På manutd.com er der en interview med ham efter gårsdagens kamp. Her taler han også om Everton kampen. Han virker til at have den rette mentalitet..
United DK
13-01-2008, 12:37
Hvis han kan få styr på det defensive, så kan han blive en rigtig god back, for offensivt fejler det jo ikke noget. Hvis han havde været enormt heldig i går, så havde han jo scoret to gange.
Flipperen
13-01-2008, 21:58
Hvis han kan få styr på det defensive, så kan han blive en rigtig god back, for offensivt fejler det jo ikke noget. Hvis han havde været enormt heldig i går, så havde han jo scoret to gange.
Ja, nemlig.. ;o)
Nu bliver jeg helt i tvivl.. Det er højre-back han spiller, ikke? For hvis han gør det, kæft hvor er det giftigt hvis han bliver bare en anelse bedre som du selv siger i forsvaret, så med ham på højre og Evra på venstre og Vidic og Rio i midten.. UHHHHHHHHHHHHHM;)
Christensen
14-01-2008, 18:41
Jo, han spiller højreback
Fra four four two:
Born
Salford, 04/07/87
Position
Right-back
Nickname
At school, everyone called me Simmo, and it stuck.
Team supported
I’ve always supported Manchester United. When I was 11, I had trials with both United and City. I got rejected by City, but United signed me up so it couldn’t have worked out better.
Strengths
My pace, defending and ability to get forward. I like joining in with the attack and getting crosses in for the forwards to score from.
Weaknesses
When I do go forward, I sometimes need to be more aware of my positioning. I need to know when to time my runs so I don’t get caught out at the back.
I play a bit like...
The one player I try to base my game on is Ashley Cole. He’s a great defender who always supports the attack and this is because he just doesn’t stop running. Of course, here at United, there’s also Gary Neville, who’s been a great full-back for over 10 years.
Highlights
That would have to be the game against Wigan earlier this year. I came on as a substitute and had a pretty good game. I set Wayne Rooney up for his goal and we won 4-0.
Lowlights My debut for United wasn’t the best. We were playing Everton and my mistake led to Everton’s goal. I got taken off at half-time. The gaffer said he wanted me to learn from the experience and I think I did.
Best player played with
There are lots of good players at United, but the best has to be Paul Scholes. He always knows where his team-mates are, never gives the ball away, and just knits everything together. I think sometimes you can only really appreciate how good he is when you see him in training.
Toughest opponent
That has to be Cristiano Ronaldo in training. All those tricks and flicks, it’s impossible to tell what he’s going to do next. The only way to stop him is to double up.
Biggest practical joker
There are quite a few. Gerard Pique and John O’Shea like a laugh, and then, obviously, there’s Wayne Rooney. He’s always playing sneaky pranks, but he keeps it quiet so often gets away with them.
Biggest influence
It would have to be my mum, my stepdad and my uncle. My uncle is the one that introduced me to football, but my mum and stepdad were there to take me to the games and training.
Tunes
I’m into R’n’B and garage. My favourite artist would probably be Bobby Valentino.
Wheels
Range Rover
Chicks
Jessica Alba
Flicks
I saw Awake with Jessica Alba recently, which wasn’t bad.
TV Programme
My Wife and Kids. I think a lot of footballers like it because it’s on straight after training.
Tell us something we don’t know about you
When I was 14, because I wasn’t growing, United held me back and made me play with the boys a year below me. It was slightly embarrassing, but it helped me develop.
Describe yourself in five words
Modest, friendly, hardworking, laid-back, and probably eager.
Best advice given
Always keep your head up and never have any regrets.
What did you buy with your first pay packet?
When I signed my first proper contract, I splashed out and bought a laptop.
Most embarrassing moment
When you break into the first-team squad, you have to appear in a play at the Christmas party, and come as one of the other players. I had to come as David Bellion, and because he always wore weird clothes, I had to dress in a purple suit and sing YMCA in front of everyone.
School report
It wasn’t bad. I got one A, four Bs and four Cs.
In five years’ time…
I’ll be in the United first team and, hopefully, playing for England as well.
PerRonaldo
17-07-2008, 12:35
Dejligt at se ham tro så meget på sig selv. Og at han kan se de samme svagheder som vi har snakket meget om her på forummet. Han skal nok få sin chance. :)
Godt interview. Han lyder meget beskeden og realistisk omkring egne evner.
Han er bestemt en spiller som jeg håber får chancen i den nærmeste fremtid.
Syntes det er et udemærket mål at have at spille som Ashley cole.. Han er en af de bedste backs i england, og hvis simpson når hans niveau, vil jeg være meget tilfreds..
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/simpson_til_blackburn__1
Hvorfor nu det? Jeg kunne sagtens se ham bide sig ind på holdet i denne sæson, da Neville nok ikke holder sig helt fra skader. Bare det ikke ender med en permanent aftale til Blackburn.
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/simpson_til_blackburn__1
Hvorfor nu det? Jeg kunne sagtens se ham bide sig ind på holdet i denne sæson, da Neville nok ikke holder sig helt fra skader. Bare det ikke ender med en permanent aftale til Blackburn.
det er også nevilles skadesproblemer som er det eneste der tæller imod synes jeg, for ellers synes jeg det er en super ide. Han kunne godt blive fremtidens højre back, men istedet for at træne med PL-spillere her, og spiller reserve-liga i weekenden, så kan han her træne med PL-spillere og spille PL-fodbold.
Men hvis Neville går i stykker igen så har vi kun brown eller alternativt hargreaves og o´shea, men så nu gerne hargreaves brugt på midtbanen og o´shea på en back har testet mine nerver flere gange, og tror ikke de kan tåle en omgang mere.
McPherson
04-08-2008, 18:59
Åndsvagt! Håbede han ville bryde igennem i år!
Synes det er okay han bliver lejet ud. Kanont at han får massere af Premier League erfaring og det bliver virkelig gavnligt for ham hvis han skal slå igennem i 09/10 sæsonen.
Har ikke rigtigt troet på at han ville slå igennem i den kommende sæson. Sidste år fik han ikke specielt meget spilletid (og blev derfor lejet ud) så hvorfor skulle han få det i år når Neville endda kommer tilbage ??...Synes det er lidt naivt at tro især når Fergie har udtalt at han vil bruge Neville som fast spiller næste år. IMO er det godt han bliver lejet ud og får Premier League erfaring
Det er fantastisk, at Simpson får muligheden for Blackburn. Det er præcis, hvad der skal til for at udvikle ham det sidste stykke vej. Det må være langt bedre for ham end at få 10-12 kampe for United.
Hl-Glory
04-08-2008, 19:09
Jeg synes klubben begynder at sende ét virkelig dårligt signal med at give de unge chancen, medmindre vi slevfølgelig giver ét kæmpe beløb for spilleren, men kan sagtens følge Ramsey valgte arsenal nu hvor vi heller ikke giver Simpson chancen i år.
Glory Man United
04-08-2008, 20:14
Læg nu 2 og 2 sammen: Simpson er 3. eller 4. valg på højrebacken, så han ville måske få 3-4 kampe max. Så er det da bedre, hvis han får masser af Premier League minutter i Blackburn.
Feldthaus
04-08-2008, 20:21
netop, synes ikke det er et skidt signal at sende, havde været noget helt andet hvis han var blevet solgt.
Ved at leje ham ud, viser man jo netop tillid til spilleren, i og med at man stadig tror han kan slå igennem i klubben.
Det er fantastisk, at Simpson får muligheden for Blackburn. Det er præcis, hvad der skal til for at udvikle ham det sidste stykke vej. Det må være langt bedre for ham end at få 10-12 kampe for United.
Enig.. fantastisk mulighed for at give ham Premier League erfaring. Tror og håber han overhaler Neville om et års tid.
SirGiggs
04-08-2008, 20:43
På den ene side er det godt, og på den anden er skidt.
Håbede nu også på at han ville spille for United i år.
Men han vil sikkert få mere spilletid hos Blackburn end hos United. Tror det er en god mulighed for ham.
Troelsgaard
04-08-2008, 21:16
Det her er en gylden mulighed for at se, om han har niveauet, og så er Blackburn en glimrende klub, fordi de hører til i den bedre ende, og han derfor kan få lov at udfolde sig offensivt, modsat hvis han skulle spille for fx. Stoke.
PerRonaldo
04-08-2008, 21:17
På den ene side er det godt, og på den anden er skidt.
Håbede nu også på at han ville spille for United i år.
Men han vil sikkert få mere spilletid hos Blackburn end hos United. Tror det er en god mulighed for ham.
Ja men han er jo trejde valg på højre back, så det er da klart at han skal lejes ud.. Han ville jo kun få spille tid i liga cuppen.
Håbede virkelig på at han ville få chancen i denne sæson, men med Neville tilbage, og Brown med en kanon sæson i baghånden, må man også se realiteterne i øjnene, og det her er perfekt,, En sæson på højeste plan, med en masse spilletid, og han vil komme tilbage meget stærkere..
Don Kafai
04-08-2008, 21:57
Men det er jo kun godt, hvis Blackburn vil bruge ham!
Hvis han blot skal være 1. reserve, så er der jo ingen grund til at han ikke kan være det i United. Så hellere at han tog til Hull fx, som ikke har et ambitionsniveau som Blackburn, så han kunne spille over 30 kampe på en sæson. Det er naivt at tro, at Simpson kommer til at spille regulært for Blackburn.
Troelsgaard
04-08-2008, 22:16
Men det er jo kun godt, hvis Blackburn vil bruge ham!
Hvis han blot skal være 1. reserve, så er der jo ingen grund til at han ikke kan være det i United. Så hellere at han tog til Hull fx, som ikke har et ambitionsniveau som Blackburn, så han kunne spille over 30 kampe på en sæson. Det er naivt at tro, at Simpson kommer til at spille regulært for Blackburn.
Hvorfor skulle de ikke bruge ham regulært? De har så vidt jeg ved kun Ooijer, og han er endda bedst centralt. Han er som jeg ser det, lejet ind til start 11'eren.
Hvorfor skulle de ikke bruge ham regulært? De har så vidt jeg ved kun Ooijer, og han er endda bedst centralt. Han er som jeg ser det, lejet ind til start 11'eren.
Det spørgsmål hopper jeg lige med på..
Don Kafai
04-08-2008, 22:40
Jeg kender ikke Blackburns hold ud og ind, men jeg vil virkelig være overrasket, hvis de bruger ham som starter på backen.
Blackburn er et hold der kan etablere sig i toppen (udover the big four), så hvorfor fanden skulle de nogensinde ruge spillere for United? Han er nok en billig reserve at få ind, og han vil ikke klage hvis han ikke bliver brugt hver weekend, og hvis han gør, så sender man ham til Manchester kvit og frit.
Jeg tror han får en rolle a la Rossi i Newcastle. Et par kampe fra start, og en del reservetjanser.
PerRonaldo
04-08-2008, 22:44
Jeg kender ikke Blackburns hold ud og ind, men jeg vil virkelig være overrasket, hvis de bruger ham som starter på backen.
Blackburn er et hold der kan etablere sig i toppen (udover the big four), så hvorfor fanden skulle de nogensinde ruge spillere for United? Han er nok en billig reserve at få ind, og han vil ikke klage hvis han ikke bliver brugt hver weekend, og hvis han gør, så sender man ham til Manchester kvit og frit.
Jeg tror han får en rolle a la Rossi i Newcastle. Et par kampe fra start, og en del reservetjanser.
Øhh måske fordi han faktisk har potentiale til at spille for en storklub og måske fordi han faktisk forstærker deres hold og måske fordi han er billig og måske fordi han vil hjælpe dem til at få en europa cup plads. Kan slet ikke se noget mærkeligt i det.. Hvis vi kunne leje Torres, ville jeg da også sige ja tak;)
Øhh måske fordi han faktisk har potentiale til at spille for en storklub og måske fordi han faktisk forstærker deres hold og måske fordi han er billig og måske fordi han vil hjælpe dem til at få en europa cup plads. Kan slet ikke se noget mærkeligt i det.. Hvis vi kunne leje Torres, ville jeg da også sige ja tak;)
Præcis.. Jeg ville da ikke sige han var en kæmpe svækkelse for vores hold, hvis han startede inde.. Self. vil det være en svækkelse i forhold til Neville og til dels også brown, men det er kun pga. deres erfaring, og efter et år med jævnligt fodbold spil i PL tror jeg han er klar til at gå ind i start elleveren..
Troelsgaard
04-08-2008, 22:50
Fraizer Campbell blev jo lejet ud til Hull, og forstærkede holdet så meget, at de rykkede op, og Simpson vil uden tvivl forstærke Blackburn, og derfor vil Paul Ince bruge ham. Det ville da være ualmindeligt dumt, at tilsidesætte egne chancer, fordi en god spiller kun er lejet.
Don Kafai
05-08-2008, 00:12
Jaja, men forstå mig nu ret, der er kæmpeforskel på hold som Hull (Campbell), Stoke (Foster), Sunderland (Evans), og så de større Premier League hold.
Hvis vores 4. valg på backen kan forstærke Blackburn start-11'er, så kan man sku da virkelig snakke om, at "the gap" mellem big four og de øvrige er kolossalt.
Men som sagt, jeg tror ikke Simpson bliver starter. Tiden vil vise, om jeg har fejlbedømt hans talent eller ej.
United DK
24-08-2008, 10:47
Det lader til, at Don Kafai fik ret, for Simpson sad igen i går på bænken i alle 90 minutter.
Blackburn: Robinson, Ooijer, Samba, Nelsen, Warnock, Reid, Mokoena (Kerimoglu 67), Dunn (Emerton 46), Pedersen, Roque Santa Cruz, Roberts (McCarthy 81).
Subs Not Used: Simpson, Treacy, Derbyshire, Brown.
Jamen det var da godt han blev sendt til Blackburn så han kan få siddesår på røven!
Feldthaus
24-08-2008, 11:54
rolig drenge, der er spillet 2 kampe ud af 38, plus andre cup kampe osv.
Simpsons ville jo alligevel ikke komme tættere på spilletid hos os, så hvorfor vil i så gerne se ham i klubben denne sæson?
rolig drenge, der er spillet 2 kampe ud af 38, plus andre cup kampe osv.
Simpsons ville jo alligevel ikke komme tættere på spilletid hos os, så hvorfor vil i så gerne se ham i klubben denne sæson?
Der er da kæmpe fordele i at han spiller 10 kampe for os på en sæson, frem for at spille 15 kampe hos dem en sæson.
Medmindre han begynder at spille fast, så vil jeg klart håbe på aftalen bliver ophævet og vi finder en hvilken som helst anden klub der vil give ham fast spilletid. Om det så er Championship, Italien, tyskland.. Det andet der var alles primære grund til at være glad for han skiftede på lejeaftalen, men når fast spilletid ikke holder, så er det klart at foretrække at være i United og få enkelte kampe plus liga cuppene og følge træningen der hvor han hører til.
Håbede virkelig på at han ville få chancen i denne sæson, men med Neville tilbage, og Brown med en kanon sæson i baghånden, må man også se realiteterne i øjnene, og det her er perfekt,, En sæson på højeste plan, med en masse spilletid, og han vil komme tilbage meget stærkere..
Neville burde IMO snart overveje trække sig tilbage. Han har de seneste år været for meget skadet, og han har også lige igen været for meget småskadet, så jeg håber han snart ser realiterne i øjnene og bliver tilbudt en funktion i klubbens stab for alt det han har gjort for klubben. A loyal man!
Neville burde IMO snart overveje trække sig tilbage. Han har de seneste år været for meget skadet, og han har også lige igen været for meget småskadet, så jeg håber han snart ser realiterne i øjnene og bliver tilbudt en funktion i klubbens stab for alt det han har gjort for klubben. A loyal man!
Jeg syntes nu han gjorde det rigtig godt inden han blev skadet.. Brown har dog gjort det rigtig godt i hans fravær, og det ville ikke være en katastrofe hvis Neville trak sig, men det er heller ikke så meget min mening, der gør ham til en konkurrent, men SAF har flere gange sagt, at han tror at Gary har flere år tilbage i sig..
Men nu hvor Rafael også har vist så gode takter, bliver det meget svært for Simpson, for godt nok har han gjort det godt, men Rafael er altså et større talent, så Simpson skal udvikle sig meget i Blackburn hvis det skal udmunde i en startplads hos os..
tror det er godt for ham med lidt mer spilletid.
Ps. jeg så United spille på Old Trafford d.23 december sidste år hvor Danny Simpson startede inde godt nok blev han skiftet ud i halvleg da han spilled som en pose nødder men han var der da.:lolol:
Indtil videre, så har Simpson ikke spillet et minut i Blackburn, så jeg forstår ikke hvorfor, at han vi ikke beholdt ham og lod ham kæmpe om pladsen med Neville og Brown? Både Neville og Brown, er ikke startet deres sæson specielt prangende, så jeg tror godt, at han vil have haft muligheder her om at få et par kampe.
United DK
20-09-2008, 18:11
Det lader til, at Simpson har slået Ooijer af holdet, og spillede samtlige minutter, da Blackburn slog Fulham med 1-0.
Blackburns hold:
Blackburn
01 Robinson
22 Simpson
04 Samba
06 Nelsen
03 Warnock
07 Emerton
17 Andrews
12 Pedersen (60 Kerimoglu )
24 Treacy (75 Derbyshire )
09 Santa Cruz
30 Roberts (65 Villanueva )
Substitutes
32 Brown, 02 Ooijer, 05 Kerimoglu, 15 Mokoena, 19 Villanueva, 23 Fowler, 27 Derbyshire
Ooijer blev skadet i Hollands kamp mod Makedonien. Han var helt ude af Blackburns trup mod Arsenal, hvor Simpson også startede inde. I dag fik han så plads på bænken, og han kunne meget vel tænkes at tage pladsen tilbage, når han er helt fit.
Dette kan selvfølgelig også være Simpsons chance for at etablere sig på holdet, men jeg aner ikke, om han spillet op til sit bedste. Anyone?
Bergmann
20-09-2008, 20:53
Rating fra sky siger, at han var "stille, men effektiv"
Han fik bedømmelsen 5 af Sky - altså det laveste tal i Blackburns bagkæde.
http://www.united.no/nyheter/nyheter/simpson_gir_ikke_opp
Hva mener i om Simpson vs. Rafael?? Har Simpson det der skal til for at slå Rafael i det lange løb??
Jeg er meget i tvivl.. Har godt nok ikke set ham for Blackburn, og førsteholdserfaring kan gøre rigtig meget gavn, men det Rafael har vist so far, er altså meget imponerende, og med tanke på at der nok går et par sæsoner endnu inden en af dem skal ind og overtage pladsen lidt mere permanent, så mener jeg Rafael vil være forrest i køen til den tid, hvis han kan blive ved med at forbedre sig..
Ser hvertfald langt mere talent i ham end hos Simpson.. Selvom Simpson bestemt ikke er dårlig..
Rafael har hvertfald ikke gjort det nemt for SAF..
United DK
28-10-2008, 21:08
Simpson er gået hen, og blevet fast mand i Blackburn, og selvom han har udtalt, at han vil kæmpe for sin plads i United, så tror jeg han vælger den faste spilletid i Blackburn, hvis og såfremt de vil have ham.
Simpson er gået hen, og blevet fast mand i Blackburn, og selvom han har udtalt, at han vil kæmpe for sin plads i United, så tror jeg han vælger den faste spilletid i Blackburn, hvis og såfremt de vil have ham.
ja, det tror jeg også at han vælger i sidste ende, da Rafael nok har overhalet ham indtil videre, med sin flotte præstationer i denne sæson
Og det er vel også helt forståeligt.. En spiller i hans alder, der spiller sig til fast spilletid i PL bør tage imod det tilbud, især med henblik på at der nok går mindst 2 sæsoner før backen skal skifte stamspiller og Simpson skal udnytte at han kan blive fast mand så tidligt i PL..
Bergmann
28-10-2008, 22:41
Karrieremæssigt kunne jeg godt forestille mig, at han "bliver" en Glen Johnson. Stort talent i Chelsea, og bliver udlejet til Portsmouth, hvor han får fast spilletid. Senere skifter han permanent og bliver en udmærket spiller.
Tror jeg også. Udsigten for spilletid til Simpson, er det desværre meget mørk. I januar bliver han 22 år, så det er nu, at han skal til at bide sig fast. Desværre tror jeg han vælger Blackburns tilbud, hvilket er helt fair nok.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.