Se fuld version : Jonny Evans
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTszsBzYwLcxrmYtGoS3C5nOoaAokcj BrSM5OLa-ci3Wk-V2QpYw
Jonny Evans
Nr.: 6
Født: 2. januar 1988
Land: Nordirland
pølsemanden
23-12-2007, 23:39
Håber sku ikk han har voldtaget hende den 26-årig
pølsemanden
23-12-2007, 23:51
Hvorfor dog det ?
Hvorfor dog det ?
Tror det kaldes ironi...
SantasLittleHelper
24-12-2007, 00:27
Hvis de bare har knaldet er det da meget godt af en 19-årig at rode i en 26-årig...
Hvis de bare har knaldet er det da meget godt af en 19-årig at rode i en 26-årig...
tror ikke det er så svært når man kan trække den trøje over
Hold den der voldtægt/ikke-voldtægt sank i den passende tråd, som allerede eksisterer. Lad os fokusere på Jonny Evans fodbold herinde..
Tror I han bliver udlejet til januar.? Han ville have gavn af et halvt år i en Premier League klub. Sunderland måske. Eller Birmingham, som har måtte sende Johan Djourou tilbage til Arsenal. McLeish og Fergie er jo gode venner. Men PL fodbold vil i hvert fald være godt for Evans udvikling, fremfor at sidde på tribunen og spille et par reservekampe..
Håber han bliver lejet ud. Mest nok for hans egen skyld, og så fordi at forsvaret er sindsygt stærkt. Tror og så godt Evans vil lidt væk fra Manchester hele denne her sag, og så gavner det hans udvikling at spille fast PL-fodbold for et mindre hold end at spille for reserveholdet. Håber han får et halvt år i Sunderland eller sådan noget.
ChristianR
25-12-2007, 01:23
Man kan måske være bange for, at klubben mener det vel vise forkerte signaler at leje ham ud nu efter denne episode/sladderrygter. Måske de mener, det er vigtigt at vise, at han har klubbens fulde støtte og man dermed bliver nødt til at beholde ham på holdet.
Udover det har jeg ikke set ham nok til, at jeg selv vil udtale mig`. Men er han overhovedet god nok til førsteholds fodbold i PL?
Tror I han bliver udlejet til januar.? Han ville have gavn af et halvt år i en Premier League klub. Sunderland måske. Eller Birmingham, som har måtte sende Johan Djourou tilbage til Arsenal. McLeish og Fergie er jo gode venner. Men PL fodbold vil i hvert fald være godt for Evans udvikling, fremfor at sidde på tribunen og spille et par reservekampe..
Jeg tror på at han bliver lejet ud her i vinterpausen, for at få noget mere erfaring og ikke mindst fordi at forsvaret pt er så suverænt stærkt! han vil have godt af endnu et sådant ophold
Men er han overhovedet god nok til førsteholds fodbold i PL?
Efter min mening ja. Han kan godt begå sig på hold mellem 10 til 20 i tabellen, og som 19-årig har han helt sikkert potientale. Men jeg har generelt bare svært ved at se ham slå igennem i United lige nu med Rio og Vidic, så derfor er det bedst han får et par år et sted hvor han spiller hvergang.
Jeg kan ikke se ham få fast spilletid hos et Premier League hold. Han er alt for ung og urutineret, og så meget forskel er der heller ikke på Premier League og Championship, sådan ret tempomæssigt.
Men en ting er sikkert: Han skal væk hurtigst muligt, for lige nu spilder han tiden i United.
Lej ham ud til en Championship klub, der ligger midt i tabellen :)
Martinsen
25-12-2007, 22:22
Ser helt sikkert også udlejning som den bedste mulighed for Evans. Han er ikke rigtig inde omkring holdet, og han kan lige så godt få en masse spilletid et andet sted
Jeg kan ikke se ham få fast spilletid hos et Premier League hold. Han er alt for ung og urutineret, og så meget forskel er der heller ikke på Premier League og Championship, sådan ret tempomæssigt.
Men en ting er sikkert: Han skal væk hurtigst muligt, for lige nu spilder han tiden i United.
Lej ham ud til en Championship klub, der ligger midt i tabellen :)
Hvorfor skulle han udlejes nu til en midterklub i The Championship.? Sidste sæson var han sammen med Simpson en af de bærende kræfter i Sunderlands forsvar. Og Sunderland vandt rækken og sikrede sig oprykning.
Han er fast på det nordirske landshold, og selv om han er ung har han spillet på højt niveau før. Han blev årets spiller i Belgien, da han var udlånt til Antwerpen.
Han skal helt sikkert have førsteholdsfodbold for at udvikle sig yderligere, så håber han kommer til en Premier League klub i januar eller muligvis en topklub i The Championship.
Hvorfor skulle han udlejes nu til en midterklub i The Championship.? Sidste sæson var han sammen med Simpson en af de bærende kræfter i Sunderlands forsvar. Og Sunderland vandt rækken og sikrede sig oprykning.
Han er fast på det nordirske landshold, og selv om han er ung har han spillet på højt niveau før. Han blev årets spiller i Belgien, da han var udlånt til Antwerpen.
Han skal helt sikkert have førsteholdsfodbold for at udvikle sig yderligere, så håber han kommer til en Premier League klub i januar eller muligvis en topklub i The Championship.
Jeg synes det bedre, at han spiller for en klub, hvor han kommer under pres. Det gør han ikke på samme måde, hvis han spiller for en topklub.
http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/78787701.jpg
Jonny Evans spillede hele kampen igår mod Wigan.
Det lover godt, at han får lov at starte allerede i sin første kamp. Dog tabte de 0-3, så det kan ikke have været verdens bedste kamp.
Jeg synes det bedre, at han spiller for en klub, hvor han kommer under pres. Det gør han ikke på samme måde, hvis han spiller for en topklub.
Ahva.. Har du vendt PL Tabellen på hovedet? I Sunderland skal han nok komme under pres :D ..
Ahva.. Har du vendt PL Tabellen på hovedet? I Sunderland skal han nok komme under pres :D ..
Tror du har misforstået hans sætning komplet =).
Presset han omtaler er det fysiske pres, altså en modstand der ikke er bange for at spille offensivt, og det er der sjældent nogle der ikke er mod sunderland (skulle da lige være chelsea)
Det psykiske pres er så en anden sag, men ingen tvivl om han kommer til at lave mere i sunderland end for united.
United vil pt ikke hverken leje eller sælge Evans. Sunderland og Birmingham er begge blevet afvist, dog har United ikke helt lukket døren. Hvis de køber en erstatning til forsvaret for Gerard Pique, kan Evans få lov at smutte..
Håber sku han bliver og han får chancen, han er en stort forsvarstalent.
Kan du give et link? Håber også, at Evans får chancen noget oftere næste sæson, for han er et stort talent udfra hvad jeg har set af Sunderland og Nordirland.
Her er linket til historien:
http://www.sunderlandecho.com/sport/39Man-Utd-block-Evans-move39.4159507.jp
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9253
Godt og høre, og godt at SAF er så fair.. Altså hvis han ikke får nok kampe skal han nok lade ham gå.. Og når han ligefrem går imellem en intra spiller og en intra klub, må det være fordi han virkelig har planer for ham.. Og det er sku godt nyt.. Og jeg mener Evans kan blive rigtig rigtig god, og håber han har en stor fremtid i klubben..
var det ikk ham der var mistænkt (men blev ikk dømt) som voldtægts mand eller var det hans bror..?
SantasLittleHelper
05-09-2008, 23:55
var det ikk ham der var mistænkt (men blev ikk dømt) som voldtægts mand eller var det hans bror..?
tror først de to tvillinger fafael og fabio vil imponere om to, tre sæsoner..
mon han bliver en ny Henry...?
tror ikke han har fysikken...
Er der en grund til disse oneliners, udover at du gerne vil være et "Erfarent medlem"? Hvis nej, hvorfor er det så vigtigt for dig? Hvis ja, hvad er grunden, vil du ikke nok uddybe dine posts, gøre rede for dine holdninger og argumentere for dem, som der står du skal i reglerne? Det er meget uinteressant for brugere af forummet, at læse indlæg der ikke indeholder ovennævnte.
Og jo, det var ham.
jeg skulle netop til at skrive det samme.
anyways, han har fået en anmærkning og samtidig kan han få lov til at beholde "medlem" forevigt.... hvad sker der for at gå op i sådan noget.
Ja, det var Jonathan Evans, der var mistænkt for voldtægt, men han blev frifundet, da pigens historier ikke hang sammen.
Er der en grund til disse oneliners, udover at du gerne vil være et "Erfarent medlem"? Hvis nej, hvorfor er det så vigtigt for dig? Hvis ja, hvad er grunden, vil du ikke nok uddybe dine posts, gøre rede for dine holdninger og argumentere for dem, som der står du skal i reglerne? Det er meget uinteressant for brugere af forummet, at læse indlæg der ikke indeholder ovennævnte.
Og jo, det var ham.
ok tak og jeg vil gerne undskylde til alle på forummet hvis jeg er gået lidt over stregen mht. skriveriet kan godt se i har ret..
og til Casper så forstår jeg godt det der med at jeg bliver medlem for altid jeg kan ikke sige andet end undskyld og håbe i tilgiver mig...
16casper
07-09-2008, 18:59
[QUOTE=Casper;92640]jeg skulle netop til at skrive det samme.
anyways,
Du er da MR. oneline;)
ok tak og jeg vil gerne undskylde til alle på forummet hvis jeg er gået lidt over stregen mht. skriveriet kan godt se i har ret..
og til Casper så forstår jeg godt det der med at jeg bliver medlem for altid jeg kan ikke sige andet end undskyld og håbe i tilgiver mig...
Hehe.. Jeg kan vist godt på alles vejne sige at det er helt iorden.. Alle kan jo komme til at træde lidt ved siden af.. Men nu ved du det:D Go vind fremover;)
Ja så er det vist heller ikke værre.. Du har jo ikke slået nogen ihjel (forhåbentlig) ;)
ja Så Er Det Vist Heller Ikke Værre.. Du Har Jo Ikke Slået Nogen Ihjel (forhåbentlig) ;)
End ikke hvis nogen slår en anden ihjel vil de undskylde så lidenskabeligt tror jeg :p
Hold jer nu til topic. Denne tråd handler om Jonny Evans.
timberunited
14-09-2008, 14:11
Hold jer nu til topic. Denne tråd handler om Jonny Evans.
:devill: Og sagt i den ånd, tør vi så spille med ham hr. Evans mod Chelsea? For Vidic har jo lukket sig selv ude. Både ham og Tevez kunne godt have holdt sig i skindet i går.
Har ikke set så meget til Evans. Er der nogen, der har?
Evans er på Piques niveau, men det har ingen betydning mht. Chelsea-kampen. Vi tør ikke give ham chancen i sådan et opgør.
Rasmus-K-J
14-09-2008, 14:31
Evans er på Piques niveau, men det har ingen betydning mht. Chelsea-kampen. Vi tør ikke give ham chancen i sådan et opgør.
Nej, det bliver sikkert som mod barca.
Hargo---Rio---Brown---Evra
dawzdawz
14-09-2008, 15:45
Mener han er en ufattelig spændene spiller med et stort potentiale. Han skal bare have chancen, men Fergie har de seneste år ikke været god nok til at give de unge spillere chancen fra start.
:devill: Og sagt i den ånd, tør vi så spille med ham hr. Evans mod Chelsea? For Vidic har jo lukket sig selv ude. Både ham og Tevez kunne godt have holdt sig i skindet i går.
Vidic og Tevez har da ikke fået karantæne... eller??
eller har Vidic optjent 5 gule kort allerede? (ved godt det nok mere høre til i Vidic-tråden, men nu passede det lige ind her - håber det er ok:))
eller har Vidic optjent 5 gule kort allerede? (ved godt det nok mere høre til i Vidic-tråden, men nu passede det lige ind her - håber det er ok:))
han fik rødt kort igår. Det udløser automatisk 3 spilledages karantæne.
Mener derimod ikke at Tevez har karantæne? Han fik et enkelt gult kort så vidt jeg husker.
Cristian9000
14-09-2008, 16:11
vidic fik jo to gule kort = rødt kort, mod chelsea
vidic fik jo to gule kort = rødt kort, mod chelsea
men er det ikke kun direkte rødt, som udløser karantæne?
han fik rødt kort igår. Det udløser automatisk 3 spilledages karantæne.
Mener derimod ikke at Tevez har karantæne? Han fik et enkelt gult kort så vidt jeg husker.
okay, ved ikke hvorfor, jeg lige troede det skulle være direkte rødt for at udløse karantænen - min fejl.
mht. Tevez, så var jeg lige lidt for hurtig, han har self ikke nogen karantæne - var bare lige lidt for hurtig, da jeg læste indlægget, jeg kommenterede, syntes det fremgik som om, Tevez og burde have fået karantæne, men har han heldigvis ikke:)
Feldthaus
14-09-2008, 16:17
nope, to gule giver normalt 1 dags karantæne, hvor direkte rødt er meget forskelligt, men kan nemt blive 3 dage.
nope, to gule giver normalt 1 dags karantæne, hvor direkte rødt er meget forskelligt, men kan nemt blive 3 dage.
okay.. tak. Jeg var nok blevet forblændet af håbet om, at Vidic ikke fik karantæne, så jeg helt havde glemt reglerne...
timberunited
24-09-2008, 12:25
Og jeg synes, han gjorde en rimelig god figur. Lidt mærkeligt at han ikke fik genvalg mod Middlesborough. Er det mon fordi han spiller mod Bolton?
Brown er dog også en god løsning sammen med Rio.
Og jeg synes, han gjorde en rimelig god figur. Lidt mærkeligt at han ikke fik genvalg mod Middlesborough. Er det mon fordi han spiller mod Bolton?
Synes også at han har gjort det rigtig fint og at han ikke var med igår, ser jeg som et tegn på at han spiller i weekenden
United DK
24-09-2008, 14:08
Er Vidic stadig i karantæne mod Bolton? I såfald spiller Evans, men er Vidic spilleberettiget, så tror jeg Ferguson kører den "sikre".
Er Vidic stadig i karantæne mod Bolton? I såfald spiller Evans, men er Vidic spilleberettiget, så tror jeg Ferguson kører den "sikre".
Efter min mening så fortjener Evans en startplads imod Bolton, efter det han har vist de to sidste kampe. Han fortjener ihvertfald ikke at blive flået ud på bænken, men det sker nok med Vidic tilbage igen. Er dog helt sikker på, at Evans er fremtidensmand, når Rio en dag stopper eller ikke bliver god nok.
Synes også at han har gjort det rigtig fint og at han ikke var med igår, ser jeg som et tegn på at han spiller i weekenden
No way.. Tror aldrig du får SAF til at erstatte Vidic i form med Evans.. Ikke så længe vidic spiller på det niveau han gør nu..
Vidic har ikke karantæne.. 2 gule=1 dag..
Efter min mening så fortjener Evans en startplads imod Bolton, efter det han har vist de to sidste kampe. Han fortjener ihvertfald ikke at blive flået ud på bænken, men det sker nok med Vidic tilbage igen. Er dog helt sikker på, at Evans er fremtidensmand, når Rio en dag stopper eller ikke bliver god nok.
Syntes ikke Evans fortjener en startplads.. Misforstå mig ikke, jeg syntes han har gjort det kanon, og han er helt sikkert fremtidens mand, og det vil gøre det så meget nemmere at miste Vidic.. Rio er uerstattelig så ham vil jeg ikke sige..
Men jeg vil stadig altid vælge Vidic frem for Evans, så længe Evans ikke har fået mange flere kampe, og rutine.. Vidic er altså sikkerheden selv, og man kan regne med ham HVER gang..
Don Kafai
24-09-2008, 20:10
Rolig nu mht gøre Evans til mere end han har bevist.
Han havde en glimrende kamp mod Chelsea, men glem ikke, at forsvaret så ualmindelig dumt ud ved udligningen, og Anelka faktisk brændte en chance på frit mål fra 1 meter. Og læg deri, at Chelsea fik mange muligheder, fordi vores offside-fælde kiksede, eller fordi vi spillede for naivt bagi.
Jeg siger ikke, at Evans er en dårlig spiller, men det er alt alt alt for tidligt at snakke om han er ved at udfordre Vidic og alt muligt i den retning. Jeg er i hvert fald slet slet ikke overbevist endnu.
Martinsen
24-09-2008, 21:08
Rolig nu mht gøre Evans til mere end han har bevist.
Han havde en glimrende kamp mod Chelsea, men glem ikke, at forsvaret så ualmindelig dumt ud ved udligningen, og Anelka faktisk brændte en chance på frit mål fra 1 meter. Og læg deri, at Chelsea fik mange muligheder, fordi vores offside-fælde kiksede, eller fordi vi spillede for naivt bagi.
Jeg siger ikke, at Evans er en dårlig spiller, men det er alt alt alt for tidligt at snakke om han er ved at udfordre Vidic og alt muligt i den retning. Jeg er i hvert fald slet slet ikke overbevist endnu.
Helt enig. Anelka vandt også nogle afgørende hovedstødsdueller over ham, som blandt andet gav en kæmpe chance til Joe Cole mener jeg det var. Så selvom han imponerede mig stemmer jeg nu stadig klart stadig for, at Vidic skal spille fra start fremover også.
Evans har bevist, for Nordirland og nu gennem nogle kampe for United, at han trykt kan anvendes i midterforsvaret, selv mod de bedste modstandere. Det må berolige Ferguson, da han nu ikke er alt for afhængig af Ferdinand og Vidic, og kan give dem en pause i løbet af en lang sæson.
Evans er et kæmpe talent, og vil formentlig slå helt igennem i United i løbet af de næste par år. Allerede i år, vil han få en hel del kampe tror jeg. Og det er fuldt fortjent, for han er en dygtig spiller. Teknisk bedre end Vidic, og hans fysik, hurtighed og forståelse af spillet er bestemt heller ikke ringe.
Men mon ikke Vidic starter mod Bolton sammen med Rio igen..
Don Kafai
24-09-2008, 21:19
Men mon ikke Vidic starter mod Bolton sammen med Rio igen..
Alt andet vil da også være hovedløst...
Bolton lever på dødbolde, og skulle vi mod forventning ikke få gang i vores angrebsspil, så kan det nemt blive en 1-0 føring vi forsvarer hjem.
Evans virker meget mere lovende end Pique. Der står United-spiller skrevet udover ham. Det er fedt, at der endelig er et talent, der slår igennem.
Men men men, der er ingen tvivl om, at Vidic stadig er førstevalget. Det fede er dog, at vi nu har en super back-up.
Mht. Bolton kampen, så vil det mest logiske være Vidic, men på den anden side, så ville det mest logiske også være Brown og ikke Neville mod Chelsea. Men Sir Alex har det med, at rotere holdet en del i starten af sæsonen, så alle spillere føler de er igang - derfor vil det heller ikke overraske mig, hvis han kunne finde på at give Evans et par kampe mere fra start.
Syntes ikke Evans fortjener en startplads.. Misforstå mig ikke, jeg syntes han har gjort det kanon, og han er helt sikkert fremtidens mand, og det vil gøre det så meget nemmere at miste Vidic.. Rio er uerstattelig så ham vil jeg ikke sige..
Men jeg vil stadig altid vælge Vidic frem for Evans, så længe Evans ikke har fået mange flere kampe, og rutine.. Vidic er altså sikkerheden selv, og man kan regne med ham HVER gang..
Jeg tror ikke at Evans starter på lørdag, men efter hans præstationer, fortjener han det. Han har bestemt ikke spillet sig af holdet, og måske vil det være godt at sende et signal til Vidic om, at han ikke er 100% sikker på sin plads?
Selvfølgelig starter Vidic inde og ikke Evans - jeg havde fejlagtig troet at han havde to spilledages karantæne, så derfor tog jeg at Evans starter... min fejl :)
Derfor synes jeg nu stadig at Evans har gjort det fint
Jeg tror ikke at Evans starter på lørdag, men efter hans præstationer, fortjener han det. Han har bestemt ikke spillet sig af holdet, og måske vil det være godt at sende et signal til Vidic om, at han ikke er 100% sikker på sin plads?
Jamen, hvorfor skulle man sende et signal til Vidic om at han ikke er 100% sikker på sin plads, når han ER 100% sikker på sin plads?? Som jeg ser det behøver Vidic ikke et pres for at præstere..
Der er ingen tvivl i mine øjne om at Vidic har den plads 100%, med det spil han præstere de her år.. Han er rock solid, og har sjældent en skidt kamp.. Ligesom Rio..
Og med den situation vi er i nu, skal vores defensiv være 100% tæt, og jeg har ikke nerverne til at afprøve Evans, og så finde ud af at han kikser hver 3. kamp han spiller.. Ja det ved man self ikke om han gør, men han er kun blevet spillet i 2 kampe nu, og det er altså ikke nok til at bedømme hans generelle niveau..
Men han er da en kanon spiller, og han vil gøre tabet af Vidic noget mindre i tilfælde at skade eller salg..
Men at frarøve Vidic af alle spillere hans stamplads efter 2 kampe er lige skarpt nok..
Hvis Evans kan udvikle niveauet fra Chelsea kampen, bliver han hurtigt en seriøs konkurrent til Vidic.
Hvis Evans kan udvikle niveauet fra Chelsea kampen, bliver han hurtigt en seriøs konkurrent til Vidic.
Hva kan han som Vidic og Rio ikke kan, der gør ham til en så hård konkurrent til Vidic?? Jeg vil ikke op og diskutere hvorvidt han er god eller ej, for det mener jeg virkelig han er, og en kanon sub til Vidic, men mener bare ikke han kan noget som vidic ikke kan, og dermed kan jeg ikke se hvordan han skulle kunne slå ham af pinden, da Vidic er så god til det han kan..
el-insaciable
25-09-2008, 20:56
Han er hurtigere, bedre teknisk og bedre i det korte pasningsspil end Vidic. Til gengæld er Vidic mere fysisk stærk og en del mere dominerende i luftrummet.
Han er hurtigere, bedre teknisk og bedre i det korte pasningsspil end Vidic. Til gengæld er Vidic mere fysisk stærk og en del mere dominerende i luftrummet.
Jo, men teknisk, hurtigere og bedre i pasningsspillet, passer den profil ikke også på Rio?? Det syntes jeg, og det er derfor jeg aldrig mener han(Evans) bliver en konkurrent til Vidic så længe Vidic holdet det niveau han spiller på nu..
el-insaciable
25-09-2008, 21:11
Jo, men teknisk, hurtigere og bedre i pasningsspillet, passer den profil ikke også på Rio?? Det syntes jeg, og det er derfor jeg aldrig mener han(Evans) bliver en konkurrent til Vidic så længe Vidic holdet det niveau han spiller på nu..Jo, det gør det bestemt. Men jeg vil nu mene, at det er kvaliteter, der er ret nyttige ligegyldigt om andre på holdet også har dem... Jeg kan dog godt forstå, hvad du mener og især mod hold med tendens til at spille med lange bolde, vil jeg også helt klart foretrække Vidic. Her vil hans kvaliteter virkelig komme til sin ret.
Men det var nu også bare fordi, du spurgte, hvad han kunne, som Vidic ikke kunne. Så var det ret naturligt at nævne de tre punkter, hvor jeg føler Evans er stærkere end Vidic. Jeg mener ikke nødvendigvis, at Evans skal starte i weekenden.
Jo, det gør det bestemt. Men jeg vil nu mene, at det er kvaliteter, der er ret nyttige ligegyldigt om andre på holdet også har dem... Jeg kan dog godt forstå, hvad du mener og især mod hold med tendens til at spille med lange bolde, vil jeg også helt klart foretrække Vidic. Her vil hans kvaliteter virkelig komme til sin ret.
Men det var nu også bare fordi, du spurgte, hvad han kunne, som Vidic ikke kunne. Så var det ret naturligt at nævne de tre punkter, hvor jeg føler Evans er stærkere end Vidic. Jeg mener ikke nødvendigvis, at Evans skal starte i weekenden.
ja, så er vi enige:D Og jeg mener bare at Vidic og Rio passer perfekt sammen, og i min bog skal man virkelig kunne noget ekstraordinært for at skille dem ad..
Jamen, hvorfor skulle man sende et signal til Vidic om at han ikke er 100% sikker på sin plads, når han ER 100% sikker på sin plads?? Som jeg ser det behøver Vidic ikke et pres for at præstere..
Der er ingen tvivl i mine øjne om at Vidic har den plads 100%, med det spil han præstere de her år.. Han er rock solid, og har sjældent en skidt kamp.. Ligesom Rio..
Og med den situation vi er i nu, skal vores defensiv være 100% tæt, og jeg har ikke nerverne til at afprøve Evans, og så finde ud af at han kikser hver 3. kamp han spiller.. Ja det ved man self ikke om han gør, men han er kun blevet spillet i 2 kampe nu, og det er altså ikke nok til at bedømme hans generelle niveau..
Men han er da en kanon spiller, og han vil gøre tabet af Vidic noget mindre i tilfælde at skade eller salg..
Men at frarøve Vidic af alle spillere hans stamplads efter 2 kampe er lige skarpt nok..
Helt enig. Vidic er da en fantastisk forsvarspiller, og bør helt sikkert være fast starter med Rio. Er dog af den opfattelse, at det nogle gange kan være en idé at lige sende et signal til 'stjerner', der ikke præsterer, at de ikke er urørlige selvom de er stjerner. Rooney kunne for min skyld også godt tage et par kampe på bænken (er dog kommet igang igen forhåbentlig) - mens Tevez startede inde istedet for.
Hinrichsen
27-09-2008, 02:06
Helt enig. Vidic er da en fantastisk forsvarspiller, og bør helt sikkert være fast starter med Rio. Er dog af den opfattelse, at det nogle gange kan være en idé at lige sende et signal til 'stjerner', der ikke præsterer, at de ikke er urørlige selvom de er stjerner. Rooney kunne for min skyld også godt tage et par kampe på bænken (er dog kommet igang igen forhåbentlig) - mens Tevez startede inde istedet for.
Helt enig, ingen af vores spillere kan tillade sig at hvile på laurbærene og det skal de vide, specielt når vi har så mange klassespillere uden for start 11ern..
Synes Evans har gjort det utrolig godt de to kampe han har fået her nu , og jeg kan efterhånden glemme alt om at vi slap Pique her i sommers.
Helt klart fremtidens mand
timberunited
30-09-2008, 11:48
Helt enig, ingen af vores spillere kan tillade sig at hvile på laurbærene og det skal de vide, specielt når vi har så mange klassespillere uden for start 11ern..
Synes Evans har gjort det utrolig godt de to kampe han har fået her nu , og jeg kan efterhånden glemme alt om at vi slap Pique her i sommers.
Helt klart fremtidens mand
Jeg synes ikke Evans har spillet sig af. Og det ville være skønt at se ham i kamp i aften mod AAB. Ikke at jeg vil forklejne AAB eller afskrive dem som ufarlige, for det er de ikke. Men Evans ville have godt af erfaringen.
Rio er uden tvivl vores bedste og mest vigtige mand i forsvaret. Vidic er blevet lidt kult, grundet hans indstilling og rå attitude, plus diverse jokes på internettet. Evans er et kæmpe talent, som vi ikke kan tåle at smide væk. Han skal have kampe i denne sæson, og en kamp som i dag mod AaB ville være oplagt, at give ham lidt spilletid i. Men lad os se, det er fantastisk, at vi har 3 så stærke midterforsvarere, plus selvfølgelig Brown, der også er rigtig stærk derinde.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9740
Ved godt det er fra The Sun, men håber virkelig det er sandt.. Håber han bliver i klubben mange år endnu.. Han har talentet til at blive den nye Rio.. Nu skal han bare ha spilletiden til at udvikle sig.. Men det tror jeg nok på han skal få.. Og kanon at have en så ung reserve der anytime kan gå ind og erstatte Rio og Vidic..
Ville være fantastisk, hvis han forlængede. Et helt igennem fantastisk talent og forsvarsspiller. Man er jo ingen gang bekymret, når Rio eller Vidic er ude med skader, så vi SKAL forlænge med ham, hvilket jeg også tror vi gør, da Ferguson ser et stort potientale i ham. Rios aftager.
Nu kan jeg simpelthen ikke lade vær.
Hvordan i al verden kan Evans være udråbt til så stor og et fantastiske talent når han i alle de kampe, han har spillet for nyligt viser at han absolut intet kan. Han er en direkte skænsel lige pt. Jeg glæder mig til Rio er tilbage for, fy for den lede, hvor er Evans dog usikker.
Parkohargo
08-01-2009, 18:09
Hvordan i al verden kan Evans være udråbt til så stor og et fantastiske talent når han i alle de kampe, han har spillet for nyligt viser at han absolut intet kan. Han er en direkte skænsel lige pt. Jeg glæder mig til Rio er tilbage for, fy for den lede, hvor er Evans dog usikker.
Ja han er usikker for tiden.. men til gengæld laver han også nogen rigtig gode ting og laver altså glimrende tacklinger. Syntes overall han har gjort det fint og især i de første kampe var han virkelig sikker. Det er dog dalet lidt på det senste men hans alder taget i betragtning syntes jeg han har potentiale til noget stort i fremtiden.
United-Allan33
08-01-2009, 18:24
Vel på samme måde som Nani er blevet udråbt til ny ronaldo, kæmpe talent osv som i de kampe han spiller intet har at tilbyde United??
Nani skal bare have tid, Evans er en skændsel!!!!
United DK
08-01-2009, 18:31
Han har ikke været for sikker, de sidste par kampe eller tre, og blev også tørret en enkelt gang i går, men come on, han er stadig meget ung af en midterforsvarer at være, for ligesom med målmandsposten, kræver det meget rutine, at gøre et job til perfektion. Unge spillere vil altid lave fejl, men fejlene er mere vitale i defensiven, og netop derfor er rutinen så vigtig. Han har ikke slået Rio af, men han har heller ikke slået sig selv ud af klubben.
Synes han har gjort det glimrende, og har det i det hele taget fint med at have ham som reserve for Rio og Vidic...
Jeg syntes han gjorde det fint i starten, men de kampe han har spillet, mens Rio har været ud har han været til grin. Han har spillet som en lilleput spiller, men kun fordi han har vist lidt i starten af sæson, at jeg stadig syntes han har en fremtid i klubben. Håber da han forbedre sig og lærer af sin tid. Men det er sgu ved at blive nogle dyre lærepenge for United pt. Han har mere at bevise, men har forståelse for det også kan være lidt svært at blive smidt ind "pluselig" for Rio, men det kan være en undskyldning de første 2, måske 3 kampe, men derefter holder den ikke en meter!
Enig i at han var meget god i starten, men er faldet lidt af på den for tiden. men husker jeg galt hvis jeg påstår han spillede sammen med Rio dengang han spillede godt? det mener jeg bare, jeg kan huske - sammen med Vidic er han ikke meget værd - desværre.
Syntes han har gjort det ganske acceptabelt, set i forhold til alder og erfaring.. Laver self nogle svipsere, men forsvaret er nu også der hvor man ser det aller tydeligst, og i min verden er det som i forsvaret som med målmanden.. Rigtig meget af kvaliteten kommer med rutinen og mange forsvars spillere peaker når de er omkring de 30..
Jeg syntes Evans har gjort det godkendt, self nogle svipsere, men han tackler godt, mangler dog noget i overblikket, og tager nogle forkerte defensive løb, og så bliver han overløbet en gang imellem, men det er naturligt.. Det er jo ikke fordi han har fået en fast sæson på holdet eller noget..
Men nu får vi se mod Chelsea.. Der har Vidic karantæne, så ser vi Evans og Rio sammen.. Rio har det jo med at gøre de andre endnu bedre..
Med den indstilling får vi da aldrig nogle unge spillere igennem vores akademi mere. Evans er efter min mening et meget stort forsvarstalent, og han har gjort det fremragende iår. Han var rigtig nok lidt usikker mod Southampton, men han er stadig meget ung. Rio Ferdinand lavede også mange fejl i den alder. Evans har bestemt et stort talent, og helt sikkert fremtidens midterforsvar.
Don Kafai
08-01-2009, 19:59
Jeg tror, jeg var en af de første til at sætte spørgsmålstegn ved hans kunnen, da jeg rakte ud efter ham, allerede efter Stoke-kampen, men jeg synes selv, jeg måske har været lidt for hurtigt ude med kritikken.
Ja han har spillet lidt usikkert, og lavet nogle småfejl, men altså, meget udover det kan man nu heller ikke sige til hans indsats. Det har imponeret mig, hvordan han trods sin lave højde, kan vinde luftdueller mod mange angribere, og hvordan han "tør" lave nogle afleveringer, som man normalt ikke ser andre midterforsvarer lave. Jeg lagde især mærke til det her mod Derby, for selvom han virkede tung, så var der noget over ham, der vidnede om en der troede på sine evner. Samtidig tør han gå med frem, og kan bidrage med noget rent faktisk, så selvom jeg måske har været med til at tage første spadestik mod hans grav, så kan jeg sagtens se, at han er en spiller med kæmpe potentiale.
Ferdinand blev hentet som 23-årig til os, og han lavede altså nogle uhørt mærkelige ting, der oftede kostede et mål. Synes ikke man kan sige Evans decideret har kostet os nogle mål, eller gjort optræk til det, og han er trods alt kun 21, så virker som om, at han er en meget moden og stabil spiller, og stabil er et nøglebegreb hvis man skal spille i United.
Måske skal man også se det i lyset af, at det trods alt er længe siden han har spillet så meget? Du kan jo passende også se på en Welbeck, der spillede udmærket mod Southampton, og 3 dage senere knap nok kunne løbe. Tempoet og niveauet sætter sig i benene, det kan man heller ikke komme uden om.
Jeg er ihvert fald mere optimistisk omkring ham, end jeg var for nogle uger siden.
Med den indstilling får vi da aldrig nogle unge spillere igennem vores akademi mere. Evans er efter min mening et meget stort forsvarstalent, og han har gjort det fremragende iår. Han var rigtig nok lidt usikker mod Southampton, men han er stadig meget ung. Rio Ferdinand lavede også mange fejl i den alder. Evans har bestemt et stort talent, og helt sikkert fremtidens midterforsvar.
Fuldstændig enig.
Han er et stort forsvarstalent, og er klart en spiller som jeg ser som efterfølgeren, til Vidic eller Rio, når en af dem engang er væk. Han kan nå langt med sin karrierer, og man skal bestemt ikke afskrive en ung spiller, fordi han laver en fejl i ny og næ. Stabilitet er noget der kommer med alderen, samt med en vis portion tillid fra klubben.
Kunstmann14
08-01-2009, 20:20
Helt enig.. Det eneste Evans har brug for er tid og spilletid så kommer han. Han har potentiale til at blive en af de helt store
Nu er det sådan jeg selv spiller midterforsvar og har spillet det i mange år :) Når jeg ser Evans laver de fejl som han gør, så bliver jeg nervøs for det er begynder fejl og han flytter sig alt, alt for ofte væk fra sin position! Han ender mange gange i situationer, hvor han bliver fanget og udstillet også kan han ikke tæmme en bold? Har set ham lave dårlige tæmninger ved normale aflevering op til flere gange de seneste kampe, hvordan skulle jeg så lige sætte min lid til ham?
Det klart han har spillet i stedet for Rio, men havde vi haft Pique, så havde ville jeg ikke have overvejet et sekund, men ja vi skal give de unge chancen, men man skal heller ikke spille med en der tydeligvis ikke enten er klar, eller, som bare er ringe. Det jo heller ikke godt for hans selvtillid og hvis han føler, han er gjort det godt skal han nok gense de seneste kampe. Jeg er hård ved ham, men det fordi han laver alt for mange idiotiske fejl.. Han er ikke en dårlig spiller, men han er enten for nervøs, ellers har han glemt sit hoved der hjemme.
Ja han startede godt ud og gjorde det fremragende, men nu har han så haft en håndfuld kampe til at vise sit værd og for mig har han været kilde til evig uro i vores eget forsvar. Det er bare ikke godt nok, hvis du spiller for United.
Jeg spiller selv offensiv midtbane, og kan også godt se alle Andersons fejl. Personligt scorer jeg selv en del mere end den gode Anderson, men det siger jo på den anden side så heller ikke så meget ;)
Som DonKafai blandt andet nævner, er Evans stadig ung og i lære. Han er i mine øjne et stort forsvarstalent. Han har spillet en række fremragende kampe for os, blandt andet i Chelsea kampen. Men ja, han har også spillet flere kampe, hvor der har været lidt usikkerhed.. Det kan hænge sammen med flere ting.
Alle nye spillere skal jo lige spilles ind over en række kampe med resten af forsvaret. Grunden til Brown-Rio-Vidic-Evra sidste år og i år er så stærkt, er jo fordi de næsten konstant spiller sammen, og dermed kender hinanden perfekt. Det forståelse mangler mellem Evans og de andre, hvilket måske spiller ind i nogle situationer..
Desuden kan alle lave fejl, selv Vidic, Maldini, Cannavaro, Rio og hvad nu ellers de store forsvarsgeneraler hedder.. Så lad ham udvikle sig, og få en række kampe for os, så skal han nok udvikle sig til en glimrende forsvarsspiller for United..
Jeg spiller selv offensiv midtbane, og kan også godt se alle Andersons fejl. Personligt scorer jeg selv en del mere end den gode Anderson, men det siger jo på den anden side så heller ikke så meget ;)
Som DonKafai blandt andet nævner, er Evans stadig ung og i lære. Han er i mine øjne et stort forsvarstalent. Han har spillet en række fremragende kampe for os, blandt andet i Chelsea kampen. Men ja, han har også spillet flere kampe, hvor der har været lidt usikkerhed.. Det kan hænge sammen med flere ting.
Alle nye spillere skal jo lige spilles ind over en række kampe med resten af forsvaret. Grunden til Brown-Rio-Vidic-Evra sidste år og i år er så stærkt, er jo fordi de næsten konstant spiller sammen, og dermed kender hinanden perfekt. Det forståelse mangler mellem Evans og de andre, hvilket måske spiller ind i nogle situationer..
Desuden kan alle lave fejl, selv Vidic, Maldini, Cannavaro, Rio og hvad nu ellers de store forsvarsgeneraler hedder.. Så lad ham udvikle sig, og få en række kampe for os, så skal han nok udvikle sig til en glimrende forsvarsspiller for United..
Enig, enig, enig.
Derudover spiller jeg også offensiv midtbane (:
Nu er han jo ikke lidt usikkerhed det kun fordi der er andre, især Vidic der har reddet røven på ham :) Jeg siger heller ikke vi skal skille os ad med ham, men mine forventninger er skruet lidt ned for nu omkring ham. Da han skuffer mig meget. Og ja det klart han skal spilles ind, men det jo ikke de store hold de har mødt og lige netop derfor jeg er skuffet. Alle laver fejl og sådan er det. Og det jeg siger med, at jeg spiller samme position er bare jeg ved, hvordan man placere sig og det gør han ofte forkert.
Jeg kan godt forstå, hvis han er nervøs! Det også okay, men jeg syntes bare han har været pinlig ringe og det må i andre så være enig, eller uenige i, det ændre ikke min opfattelse af en spiller, som pt laver de mest elementerer fejl.
United DK
08-01-2009, 22:52
Nu er han jo ikke lidt usikkerhed det kun fordi der er andre, især Vidic der har reddet røven på ham :) Jeg siger heller ikke vi skal skille os ad med ham, men mine forventninger er skruet lidt ned for nu omkring ham. Da han skuffer mig meget. Og ja det klart han skal spilles ind, men det jo ikke de store hold de har mødt og lige netop derfor jeg er skuffet. Alle laver fejl og sådan er det. Og det jeg siger med, at jeg spiller samme position er bare jeg ved, hvordan man placere sig og det gør han ofte forkert.
Jeg kan godt forstå, hvis han er nervøs! Det også okay, men jeg syntes bare han har været pinlig ringe og det må i andre så være enig, eller uenige i, det ændre ikke min opfattelse af en spiller, som pt laver de mest elementerer fejl.
Jamen sådan er det bare.
Det er sgu ikke bare sådan, at gå ind på Manchester Uniteds 1. hold, uden at lave fejl, og så er det bedøvende ligemeget, hvad du laver af fantastisk forsvarspil, for din Serie 5-klub. Mange af de offensive spillere fejler også, Anderson har f.eks. ikke scoret endnu, hvilket egentlig er en fejl, hans position taget i betragtning, men fejler han, så er det knap så slemt, som hvis en midterforsvarer gør det, for så kan det koste mål, og så har vi balladen, selvom alle fejler. Der er større pres på forsvar og målmand, end på de offensive spillere, som snildt kan lave flere fejlafleveringer, og generelt være anonyme, uden at man råber op om det, og kræver afgang.
Jeg kunne gå med til denne kritik, hvis Evans var en stor profil i slutningen af 20'erne, som vi havde hentet for 100 mio. i Juventus, men når han kun er 21, og først ved at vende sig til livet på allerhøjeste niveau, så er fejl bare en del af hans oplæring, som vi må tage med.
Jamen sådan er det bare.
Det er sgu ikke bare sådan, at gå ind på Manchester Uniteds 1. hold, uden at lave fejl, og så er det bedøvende ligemeget, hvad du laver af fantastisk forsvarspil, for din Serie 5-klub. Mange af de offensive spillere fejler også, Anderson har f.eks. ikke scoret endnu, hvilket egentlig er en fejl, hans position taget i betragtning, men fejler han, så er det knap så slemt, som hvis en midterforsvarer gør det, for så kan det koste mål, og så har vi balladen, selvom alle fejler. Der er større pres på forsvar og målmand, end på de offensive spillere, som snildt kan lave flere fejlafleveringer, og generelt være anonyme, uden at man råber op om det, og kræver afgang.
Jeg kunne gå med til denne kritik, hvis Evans var en stor profil i slutningen af 20'erne, som vi havde hentet for 100 mio. i Juventus, men når han kun er 21, og først ved at vende sig til livet på allerhøjeste niveau, så er fejl bare en del af hans oplæring, som vi må tage med.
Nu spiller jeg for det første ikke serie 5, men liga, tak. Så det heller ikke for sjovt jeg kritisere ham.. En prof, som ikke kan tæmme bold er ikke godt nok, må folk vel kunne se? Men ja han er ung, men alligevel vi har jo set, hvad han kan og forstår, hvorfor han har så svært ved at videre føre det til en kamp mod bl.a. Stoke, eller Derby for den sags skyld. Jeg kræver sgu heller ikke afgang og hvis du havde læst det jeg skrev havde du også set, at jeg ikke er ude på, at han skal ud af klubben, men syntes han har været pinlig om han så er ung, eller er superstjerne. Jeg er bare ærlig og han har fået sine lærepenge og håber han tager nogle erfaring med sig :) Så håber på fremskridt, fordi vi kan ikke alle bare sidde og syntes det okay at lave begynder fejl .
United DK
08-01-2009, 23:05
Nu spiller jeg for det første ikke serie 5, men liga, tak. Så det heller ikke for sjovt jeg kritisere ham.. En prof, som ikke kan tæmme bold er ikke godt nok, må folk vel kunne se? Men ja han er ung, men alligevel vi har jo set, hvad han kan og forstår, hvorfor han har så svært ved at videre føre det til en kamp mod bl.a. Stoke, eller Derby for den sags skyld. Jeg kræver sgu heller ikke afgang og hvis du havde læst det jeg skrev havde du også set, at jeg ikke er ude på, at han skal ud af klubben, men syntes han har været pinlig om han så er ung, eller er superstjerne. Jeg er bare ærlig og han har fået sine lærepenge og håber han tager nogle erfaring med sig :) Så håber på fremskridt, fordi vi kan ikke alle bare sidde og syntes det okay at lave begynder fejl .
Udover en enkelt gang mod Southampton, hvor han træder i bolden, synes jeg ikke han har haft problemer på den måde, så jeg kan ikke se de begynderfejl.
Don Kafai
08-01-2009, 23:07
Tror nu også, at midterforsvaret er en sværere position at være god i som ung, end så mange andre. Som United DK og KennyN også delvist skriver, så er det måske "nemmere" at være en Messi eller Ronaldo, fordi de fejl du laver på banen, ikke på samme måde er afgørende, som en defensiv spillers.
Det er også derfor, at du sjældent ser en midterforsvarer være en "stjerne" som ung, hvorimod der kommer en offensiv spiller der slår igennem hver uge nærmest. Og i grunden er kan jeg kun komme i tanke om Casillas, der som målmand har slået igennem som helt ung. De andre har fået prædikatet stjerne henover årene.
Jeg kan vel vende det om og sige, om du kan finde yngre spillere (eller andre 21-årige), der er mindre usikre i deres spil end Evans? (og du må ikke sige dig selv :D)
Udover en enkelt gang mod Southampton, hvor han træder i bolden, synes jeg ikke han har haft problemer på den måde, så jeg kan ikke se de begynderfejl.
han laver 2 hvor han træder over bolden imod Stoke og en igår plus han har en del ringe tilbagelægninger og bare den måde han ret ofte bevæger sig ud fra sin position og bliver fanget for langt fremme, eller for langt ude mod O'Shea :) Det kalder jeg altså også begynder fejl, hvertfald når man skulle forestille sig at være prof. :)
United DK
08-01-2009, 23:37
han laver 2 hvor han træder over bolden imod Stoke og en igår plus han har en del ringe tilbagelægninger
Okay, den kamp så jeg ikke.
og bare den måde han ret ofte bevæger sig ud fra sin position og bliver fanget for langt fremme, eller for langt ude mod O'Shea :) Det kalder jeg altså også begynder fejl, hvertfald når man skulle forestille sig at være prof. :)
Pepe fra Real Madrid er tit med fremme i feltet, hvilket vel også kan kaldes, at være ude af position? Det er jo ikke sådan, at en midterforsvar skal spille indenfor et vist område, og at han er ude ved O'Shea kan jo skyldes, at Ferguson har bedt ham om, at bakke O'Shea op, da han jo ikke er den mest suveræne.
Fletcherfan
09-01-2009, 00:34
Jeg synes SAF skulle tage til DK for at se Tue spille... Han må nok være verdens bedste spiller...
Er der nogen, der laver elementære fejl (begynderfejl) hele tiden endnu så er det Nani... Evans har gjort det fremragende, selvom hans niveau er dalet lidt på det sidste... Men husk også lige, hvor mange mål der er scoret mod United med Evans i midterforsvaret... Og så lige den redning på stregen i går... Jeg synes det var et fantastisk overblik han vidste i den situation... Derudover synes jeg, at han har brug for en leder ved sin side, og det synes jeg altså ikke Vidic er på nogen som helst måde... Det er lige ved, at jeg synes, at Tevez eller Gibson burde have anførerbindet i går...
Rolig rolig - giv manden en chance. Jeg er ihvertfald fortrøstningsfuld mht. til Evans. Det samme tror jeg Sir Alex er
Iøvrigt er Evans 1,88 hvilket er samme højde som Vidic. Det synes jeg nu ikke er lavt, heller ikke til en forsvarsspiller
Okay, den kamp så jeg ikke.
Pepe fra Real Madrid er tit med fremme i feltet, hvilket vel også kan kaldes, at være ude af position? Det er jo ikke sådan, at en midterforsvar skal spille indenfor et vist område, og at han er ude ved O'Shea kan jo skyldes, at Ferguson har bedt ham om, at bakke O'Shea op, da han jo ikke er den mest suveræne.
Ja, men alligevel man kan også godt se han er nok har fået sagt det, men det jeg mener er han ofte ligger derude selvom spillet ikke er der også derfor Derby kommer så nemt til deres mål. TK ser nu heller ikke for godt ud, men,hvis du går ind og ser målet så er Evans helt væk i den situation.
Jeg synes SAF skulle tage til DK for at se Tue spille... Han må nok være verdens bedste spiller...
Er der nogen, der laver elementære fejl (begynderfejl) hele tiden endnu så er det Nani... Evans har gjort det fremragende, selvom hans niveau er dalet lidt på det sidste... Men husk også lige, hvor mange mål der er scoret mod United med Evans i midterforsvaret... Og så lige den redning på stregen i går... Jeg synes det var et fantastisk overblik han vidste i den situation... Derudover synes jeg, at han har brug for en leder ved sin side, og det synes jeg altså ikke Vidic er på nogen som helst måde... Det er lige ved, at jeg synes, at Tevez eller Gibson burde have anførerbindet i går...
Han kan bare komme og kigge! :lolol:
Ja, men nu er det Evans og ikke Nani vi diskutere her :) Ja det måske svært at spille sammen med Vidic, men man kan sige grunden til at Vidic de seneste kampe er blevet MOM her på siten er grundet, at Evans laver mange flere fejl end Rio og dem tager Vidic sig af. Jeg havde nok forventet mere af Evans og ved bare jeg fremover skal sætte mine forventninger ned :) Jeg siger jo bare min mening og nu ligger jeg måske mærke til nogle fejl som andre ikke gør, det var kun derfor jeg sagde, at jeg spiller samme position og jeg kender til placering og det er altså vigtigt fordi, ellers bliver du ofte fanget og udstillet og jeg nyder ikke at se Evans fejle, men påtaler dem fordi jeg syntes det er dumme fejl han laver :) Og nu er det fordi det er en 3 kampe i streg jeg har lagt mærke til. Det kan godt være folk syntes jeg overreagere, men jeg kan bare aldrig syntes det godt nok om han så var 16 år og udkåret supertalent. Ligemeget alder så skal de kende til de elementere ting når de er proffe. De lever ligesom af det.
Glory Man United
09-01-2009, 08:13
Der er ingen tvivl om, at Evans har lavet et par brølere eller tre i de seneste kampe. Men jeg tror klart på ham. Og husk på, at han er vor back-up. Det er ikke mange hold, der har så god en spiller uden for start11eren
Der er ingen tvivl om, at Evans har lavet et par brølere eller tre i de seneste kampe. Men jeg tror klart på ham. Og husk på, at han er vor back-up. Det er ikke mange hold, der har så god en spiller uden for start11eren
Nej det ved jeg udemærket godt. Han er helt sikker også en fremragende spiller, men jeg har givet ham en stor sviner for de seneste kampe og det har jeg aldrig tænkt mig at lave om på fordi det var simpelt sølle det han er kommet med, men det ikke alene hans skyld fordi holdet har skam heller ikke været godt og dem har jeg også givet en røffel :p Men nu faldt Evans mig lige i øjnene fordi jeg var nysgerrig omkring, hvordan han ville klare sig og har fulgt meget med i de kampe han har spillet og lige netop derfor blev jeg sur, det var det samme jeg havde med Berbatov og Tevez, de spiller ikke op til deres bedste, eller i nærheden af. Det er lavet om for Berbatov, men Tevez er stadig så ringe. Og det er lidt samme fornemmelse jeg har siddet med omkring Evans efter de 3 kampe. Jeg håber på han bliver en stor stjerne og jeg tror inderst inde også på det, men lige kan jeg bare ikke acceptere hans niveau.
Men nu får han jo nok en pause fra kampe, så håber jeg han får nogle gode indhop for det har han og holdet bedre af lige pt. :)
United DK
09-01-2009, 14:25
Ja, men alligevel man kan også godt se han er nok har fået sagt det, men det jeg mener er han ofte ligger derude selvom spillet ikke er der også derfor Derby kommer så nemt til deres mål. TK ser nu heller ikke for godt ud, men,hvis du går ind og ser målet så er Evans helt væk i den situation.
I situationen følger Evans en Derby-spiller, der tager løbet ude i højre side, hvilket er helt i orden, da O'Shea er længere fremme på banen. Det er Vidic der fejler i situationen, ved at være for passiv, selvom jeg dog vil sige, at Commons får den så langt ude, og skyder så hurtigt og præcist, at den er noget nær umulig, at dæmme op for. Og nej, jeg mener heller ikke man kan laste Kuszczak, da han naturligt nok står i midten af målet, og bolden sidder helt ude i siden. Man kan laste ham for, ikke at være 2.10 høj, men så er vi vist også ude i ekstremerne.
Man kan ikke klandrer nogle for Derbys mål i onsdags. Det var et fantastisk skud, og TK havde ingen chance for at få nå den. De eneste, der i mine øjne kunne have gjort det bedre, var Scholes og Anderson. Ham Commons, der iøvrigt så meget spændende ud, fik alt alt for meget plads.
United-Allan33
11-01-2009, 19:41
Hvordan i al verden kan Evans være udråbt til så stor og et fantastiske talent når han i alle de kampe, han har spillet for nyligt viser at han absolut intet kan. Han er en direkte skænsel
Jeg håber man føler sig en smule til pinlig!!!!
Jeg håber man føler sig en smule til pinlig!!!!
Ja han spiller godt idag, men det en kamp :) Jeg føler mig ikke pinlig for at sige min mening! Vil altid stå for det jeg siger. Men god kamp fra hans side idag, men hele holdet spillede godt :)
United-Allan33
11-01-2009, 20:00
Ja han spiller godt idag, men det en kamp :) Jeg føler mig ikke pinlig for at sige min mening! Vil altid stå for det jeg siger. Men god kamp fra hans side idag, men hele holdet spillede godt :)
Nu var det også mest ment som en lille joke, men da rart du kan se det
Nu var det også mest ment som en lille joke, men da rart du kan se det
Ja jeg prøver ikke at være uretfærdig selvom nogle måske mener det ;) Det var rart at se ham have kontrol over sit spil og han var fuldstændig cool idag, hvilket gjorde vi kunne spille mere frit offensivt, håber han har fundet sin "plads" og kan fortsætte de gode takter :)
Fantastisk kamp af Evans idag!
Sådan nogle kampe giver hård på brystet, og det dejligt han er igang med at få den til at gro nu, efter dagens kamp.
Hvor er det fantastisk at have en fyr som Evans i truppen.. Normalt har vi Vidic, Rio og Brown der kan tage center forsvaret, men når de to så bliver skadet er det fantastisk at vi har Evans som man kan sætte ind og stole 100% på.. Lækkert.. Og da SAF sagde han ville blive fast mand inden for 4 år, tror jeg ikke han havde regnet med at de 4 år ville starte så godt.. Hehe.. Han har virkelig grebet chancen.. Han kan self ikke slå Rio af, men med endnu mere spilletid, bliver han snart en næsten fuldgod erstatning..
Rio har vel 3 maks 4 år tilbage på topplan, og der er Evans helt klar til at tage over, selvom han jo sagtens på den tid, kan blive bedre end Rio. Vi ved, at der altid vil komme skader i midterforsvaret, og derfor skal Evans nok få massere kampe. Iår har han vel spillet omkring 15 kampe, så Evans har en god periode at lære i, før det for alvor bliver hans tur. Jeg er glad for, at vi har et forsvarstalent, der kan spille i klubben de næste 10-15 år.
evans er utrolig. 21 år og spiller som en 30-årig.
Uhyre intelligent fodboldsspiller som blot mangler lidt flere kampe på topplan før han er på samme niveau som vidic og rio.
Unitedforever
18-01-2009, 15:11
Jeg må sige, at Evans virkelig har overrasket mig i denne sæson. Han er jo nærmest kommet springende som en trold op af en æske. På den måde ment, at jeg havde ikke set ham få så meget spilletid, som det trods alt er blevet til indtil videre. Men når det så er sagt, så er jeg super glad for, at han får de kampe. Han overbeviser mig mere og mere om, at han er Rios afløser. Fantastiske præstationern genrelt af den unge mand. Self har han da også haft mindre gode kampe, men det er utroligt tillidsvækkende, at han ikke har haft kamp, hvor han er faldet fuldstændig bag om dansen. Det er en klassespiller i svøb vi har her. Det er je slet ikke i tvivl om.
United DK
18-01-2009, 15:50
Han har gjort det godt, med lidt svipsere i mellem, men han får først svendebrevet efter kampen på San Siro, for det er der han virkelig skal vise, at han er fremtidens mand. 80.000 imod sig, og Inter der sikkert vil presse på gennem hele kampen. Klare han den, så må han helt sikkert betragtes som Rios afløser.
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal syens om Evans. Han er jo en dygtig forsvarsspiller når han skal. Det kunne man se mod Chelsea.
Jeg blev utrolig arrig over hvor uintelligent han spillede fodbold igår mod Bolton. Jeg tror han losser den højt op i luften (var så til Boltons fordel) en 5-10 gange i løbet af kampen + han sparker unødvendige bolde ud til indkast. Det ødelægger det jo mere end det gavner, når Bolton så bare får en ny chance når Evans måske lige har klaret en opgave godt i forsvaret.
Jeg kan ikke finde ud af om han er god/dårlig. Han laver svipsere og så spiller han i den næste kamp helt fantastisk.
timberunited
19-01-2009, 10:16
Snegl har ret. Han laver da nogle dumheder undervejs. Men er nu glad for, at han er der til at erstatte Rio. Og 10 cleansheats taler deres eget sprog. Selvom Vidic har stor andel i disse. Lad os håbe det bliver 11/111, så vi kan slå Chelskis rekord.
Men Evans er ung endnu. Og han mangler nogle ting i sit, før han er en fuldgod erstatning for fx Rio. :devill:
Han har gjort det godt, med lidt svipsere i mellem, men han får først svendebrevet efter kampen på San Siro, for det er der han virkelig skal vise, at han er fremtidens mand. 80.000 imod sig, og Inter der sikkert vil presse på gennem hele kampen. Klare han den, så må han helt sikkert betragtes som Rios afløser.
Jeg synes nu, at hans to kampe mod Chelsea viste tegn på, at Evans har et stort potientiale, så vi skal ikke blive skuffede, hvis han får det meget svært på San Siro overfor en af verdensbedste angribere. Evans er jo trods alt kun 21 år - Rio lavede også mange forsvarsbrølere i den alder. Evans har lavet en nævneværdig fejl, og det var mod Southampton i Fa Cuppen.
matthiepuh
19-01-2009, 15:25
Meget enig.
Jeg tror også at det med at sparke bolden væk i stedet for at holde roen hænger sammen med erfaring.
Han er da bange for at lave en dum fejl som kan koste point, og gør derfor det lette.
Sådan synes jeg ofte man ser de helt unge som får chancen, de viser først hvad de kan når kampene nærmer deres afslutning og kampene er vundet - noget vores ofte ikke har været..
Han viser tydeligt potentiale, og SAF har jo altid sagt at han er arvtageren..
Bergmann
19-01-2009, 16:12
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal syens om Evans. Han er jo en dygtig forsvarsspiller når han skal. Det kunne man se mod Chelsea.
Jeg blev utrolig arrig over hvor uintelligent han spillede fodbold igår mod Bolton. Jeg tror han losser den højt op i luften (var så til Boltons fordel) en 5-10 gange i løbet af kampen + han sparker unødvendige bolde ud til indkast. Det ødelægger det jo mere end det gavner, når Bolton så bare får en ny chance når Evans måske lige har klaret en opgave godt i forsvaret.
Jeg kan ikke finde ud af om han er god/dårlig. Han laver svipsere og så spiller han i den næste kamp helt fantastisk.
Giv ham nu tid. Hvad der ofte kendetegner unge og uerfarende spillere er deres svingende præstationer. Når han får mere erfaring kan han også tage det mere roligt. De lange bolde ser jeg klart som værende et tegn på hans nervøsitet.
For at kigge anderledes på sagen, kunne det måske tænkes, at han slår fremragende bolde til træning, men har svært ved at overføre det til kampene. Igen han er ung.
Jeg er sikker på, at han nok skal blive en fantastisk spiller. Bedre end Pique, som jeg bestemt ikke synes gør det bedre i Barca. Tværtimod.
MadsSkovgaard
19-01-2009, 23:03
Evans er da uden tvivl fremtiden i United. Evans har i de seneste kampe skulle fylde rummet ud for verdens - måske - bedste forsvarsspiller. Det har ikke været på et let tidspunkt, at Evans er kommet ind på. Lige omkring jul, med et super stresset program og mod modstandere som bl.a. Chelsea, så at han mod Bolton losser et par bolde væk i ny og næ, er vel ikke til nogen skade. Endnu et clean-sheet og en sejr, så er jeg egentlig ligeglad med, om man sammenligner United med Drillos gamle norske spillestil i en enkelt kamp.
Hatten af for Evans - det er sgu imponerende.
Rolig nu. Han er lige fyldt 21 - de fleste centrale forsvare er jo ikke ligefrem genier med en bold i ungdomsårene, da det jo tit betragtes som en sidebonus (hvilket det vel også er, eftersom hans hovedopgave er at holde modstanderen væk) så det med en rolig boldbehandling er ofte noget som først kommer efter et par sæsoner. Jeg synes helt klart Evans viser at han har alt hvad en god spiller skal have - han har spillet nogle rigtig gode kampe, og selvom han ikke altid kommer af med bolden på den bedste måde har han i flere omgang vist at han alligevel godt kan slå en rigtig god aflevering. Jeg er slet ikke i tvivl om at han nok skal blive bedre med fødderne, når det gælder om at spille bolden ud - lige nu tror jeg bare at han ofte er bange for at lave fejl og vælger dermed den sikre og lette løsning, hvilket jo er klart bedre end at lave en fejlaflevering.
Ang. hans niveau i kampe, som kan jeg kun være enig med Bergmann. Jo flere kampe han får og jo ældre og mere moden han bliver, jo højere bliver hans bundniveau også.
Jeg fandt i øvrigt lige ud af at han har fødselsdag samme dag som jeg. :P
Rolig nu. Han er lige fyldt 21 - de fleste centrale forsvare er jo ikke ligefrem genier med en bold i ungdomsårene, da det jo tit betragtes som en sidebonus (hvilket det vel også er, eftersom hans hovedopgave er at holde modstanderen væk) så det med en rolig boldbehandling er ofte noget som først kommer efter et par sæsoner. Jeg synes helt klart Evans viser at han har alt hvad en god spiller skal have - han har spillet nogle rigtig gode kampe, og selvom han ikke altid kommer af med bolden på den bedste måde har han i flere omgang vist at han alligevel godt kan slå en rigtig god aflevering. Jeg er slet ikke i tvivl om at han nok skal blive bedre med fødderne, når det gælder om at spille bolden ud - lige nu tror jeg bare at han ofte er bange for at lave fejl og vælger dermed den sikre og lette løsning, hvilket jo er klart bedre end at lave en fejlaflevering.
Ang. hans niveau i kampe, som kan jeg kun være enig med Bergmann. Jo flere kampe han får og jo ældre og mere moden han bliver, jo højere bliver hans bundniveau også.
Jeg fandt i øvrigt lige ud af at han har fødselsdag samme dag som jeg. :P
Jeg er helt enig i at han er en lovende forsvarsspiller. Jeg er bare ikke enig i at han skal losse bolden af helvedes til hver gang, eller smide den ud over sidelinjen. Han virker ikke på mig som om han er bange for at lave fejl, eller spille - det virker bare som uigennemtænkte hjerneblødninger. Han gik forholdsvist uimponeret ind mod Chelsea fx. Bolden havner hos modstanderen næsten hver gang han losser, så han kan må begynde at spille bold istedet for at sparke.
Lidt hård kritik mod Evans måske, men det var så utroligt mod Bolton, sådan som han skilte sig af med klatten. Han spillede udemærket forsvarsmæssigt, og det skal nu heller ikke forstås somom at jeg ikke synes han skal spille på Uniteds hold. Han har klart potentiale.
Jeg er helt enig i at han er en lovende forsvarsspiller. Jeg er bare ikke enig i at han skal losse bolden af helvedes til hver gang, eller smide den ud over sidelinjen. Han virker ikke på mig som om han er bange for at lave fejl, eller spille - det virker bare som uigennemtænkte hjerneblødninger. Han gik forholdsvist uimponeret ind mod Chelsea fx. Bolden havner hos modstanderen næsten hver gang han losser, så han kan må begynde at spille bold istedet for at sparke.
Lidt hård kritik mod Evans måske, men det var så utroligt mod Bolton, sådan som han skilte sig af med klatten. Han spillede udemærket forsvarsmæssigt, og det skal nu heller ikke forstås somom at jeg ikke synes han skal spille på Uniteds hold. Han har klart potentiale.
Hellere losse bolden ud af kommunen end at prøve at spille det frække og så lave fejl. Det er fint med mig, at han i hans for alvor første sæson, losser til kuglen, hvis der kommer problemer. Senere kan han godt udvikle nogle færdigheder med fødderne og blive mere rolig, men når det er første år, skal han bare spille det sikre.
MadsSkovgaard
20-01-2009, 13:59
Hellere losse bolden ud af kommunen end at prøve at spille det frække og så lave fejl. Det er fint med mig, at han i hans for alvor første sæson, losser til kuglen, hvis der kommer problemer. Senere kan han godt udvikle nogle færdigheder med fødderne og blive mere rolig, men når det er første år, skal han bare spille det sikre.
Ja og man kan sige, at Evans bestemt ikke er den eneste spiller i Premier League der tilsyneladende losser bolden væk ind i mellem. Premier League er fyldt op med "rigtige" forsvarsspillere af den gamle skole, der heller losser fremfor at spille sig ud af problemerne. Uanset hvad der er pænest, så er det uden tvivl mest effektivt.
Men giv ham nu tid. Vidic lossede også for meget i starten, men nu har han udviklet sig til en fantastisk spiller, der ligesåvel kunne spille i den spanske liga.
Jeg tvivler altså på at Evans er så mega dårlig med fødderne - sidste kamp virkede bare som en hjerneblødning. Man kan jo sagtens spille simpelt ud på fløjen og spille den rundt uden at det bliver hasarderet. Han har af gode grunde svært ved at lave hasardafleveringer på tværs over midten af forsvaret, for der spiller han selv. Ingen på Uniteds hold bør lave ud-af-kommunen afleveringer imo. Jeg tvivler seriøst på at nogle på vores hold har så lidt boldomgang at de afleveringsmæssigt er på niveau med Championship.
timberunited
21-01-2009, 11:23
Det var tydeligt, at Evans var skadet. Og helt tydeligt, da han humpede rundt og Ferguson havde brugt alle udskiftere. Nu må Rio og Brown godt komme tilbage, ellers må Ferguson sgu ud at leje en spiller.
Vil dog godt lige forsvare Evans. Ferguson gav ham tegn til, at han måtte bide det i sig. Og det var før, at han begik straffesparket. Han var jo tydeligvis ikke 100%.
Jeg tvivler altså på at Evans er så mega dårlig med fødderne - sidste kamp virkede bare som en hjerneblødning. Man kan jo sagtens spille simpelt ud på fløjen og spille den rundt uden at det bliver hasarderet. Han har af gode grunde svært ved at lave hasardafleveringer på tværs over midten af forsvaret, for der spiller han selv. Ingen på Uniteds hold bør lave ud-af-kommunen afleveringer imo. Jeg tvivler seriøst på at nogle på vores hold har så lidt boldomgang at de afleveringsmæssigt er på niveau med Championship.
Evans har god teknik i fødderne, eller ihvertfald udemærket, men han er stadig ny og lidt usikker, så for mig er det fint, at han ikke satser i sit spil, men spiller det sikre. Når han bliver fast mand en dag, skal han nok begynde at spille mere risikabelt. Vidic f.eks. lossede også meget i starten.
matthiepuh
21-02-2009, 11:32
Ganske som ventet bliver det Evans som spiller i fraværet af Vidic tirsdag.
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9948
synes det er utroligt, at SAF værner på en sådan måde om Evans (og de nyere unge spillere, Rafael/Fabio, Danny osv.)
Men specielt Evans må han se et kæmpe lys i - han er kold på trods af bud om mod det dobbelte af hvad vi fik på Pique, som vel var meget mere profileret i pressen i sommers, og solgte som bekendt Pique uden tøven?..
Rossi blev rost lidt, men slet ikke i samme omfang som disse nye spillere..
Er det fordi spillere som Rossi og Pique der regnes for store talenter med enormt udviklingspotentiale forlader klubben at SAF nu skamroser vores "coming stars" - eller er dette "kuld" bare så betydeligt bedre end de seneste års ?
Evans er tydeligvis noget af en forbedring fra Pique i alt pånær hovedspillet. Og da vi kun havde plads til en af dem, så valgte han at satse på Evans. Det har indtil videre været det rigtige valg.
Rossi kunne han ikke garantere en fast plads på førsteholdet, som han gerne ville have. Derfor fik han lov at gå efter drømmen et andet sted. Han har altid rost sine talenter voldsomt. Det gjorde han også med Pique og Rossi.
Dog skal man samtidig ikke være blind for, at vi lige nu har et fantastisk kuld. Det er i de her tider sjældent at vi har to-tre 18-årige, som bare kan gå ind i startopstillingen uden videre.
Evans er tydeligvis noget af en forbedring fra Pique i alt pånær hovedspillet. Og da vi kun havde plads til en af dem, så valgte han at satse på Evans. Det har indtil videre været det rigtige valg.
Rossi kunne han ikke garantere en fast plads på førsteholdet, som han gerne ville have. Derfor fik han lov at gå efter drømmen et andet sted. Han har altid rost sine talenter voldsomt. Det gjorde han også med Pique og Rossi.
Dog skal man samtidig ikke være blind for, at vi lige nu har et fantastisk kuld. Det er i de her tider sjældent at vi har to-tre 18-årige, som bare kan gå ind i startopstillingen uden videre.
Er det sjældent? I nyere fodbold har alder da mindre og mindre betydning? Pique kunne vi måske godt have brugt, men det havde hæmmet Evans, idet de skulle dele spilletiden..
United-Allan33
10-04-2009, 07:56
Jeg tager sku hatten af for det her smukke digt . Er 110% enig med dig. Jeg er træt af folk, som forsvar spiller fordi de "kun" har spillet 15 kampe for united eller fordi de er ung. Som manden så smukt siger, han har sku spillet for sunderland sidste år. Og hvis jeg husker rigtig, så har alle PL hold ikke købt nye offensiv spiller, så han burde at kende dem. Og han har bedre holdspiller her, så han burde spille bedre end i Sunderland.
Jeg må squ indrømme at jeg finder det meget trist den måde folk nedgør vores unge spillere og legender i klubben..
At kalde Evans storsnudet fordi:
Han tillader sig at råbe efter og rette på spillere som VDS, Scholes og Evra, selvom han selv har klokket i det
Og har han ikke også haft grund til det?? VDS, Scholes, Evra og Vidic burde alle være spillere der burde tage ansvar, men alle sejler rundt lige i øjeblikket (måske lige på undtagelse af VDS) Det kan ikke passe at det er en ung spiller som Evans der skal tage ansvar på vores hold??
Jeg vil squ hellere have en spiller der har modenhed nok til at rette på spillere rundt omkring ham, end en der bare gemmer sig bag de rutinerede spillere.. Man kan ikke forlange af Evans at han skal holde hele forsvaret oppe, når spillere som Vidic og Evra sejler rundt som to serie 6 spillere..
Ja Evans lavede fejl mod Porto, men det var endnu en gang en fejl og manglende retur løb af Ronaldo der åbende op for Evans fejl, og det andet mål er Evras mål, men her er det Neville der får skylden..
Men som Robinho så fornuftig skriver!!!!!!!!!
Ved det lyder underligt, men synes at han i en for tidlig alder er blevet præsenteret for for mange kampe og for meget ansvar.
Deri er jeg fuldstændig enig, planen med Evans har helt sikkert væreet at han skulle have haft en kamp i ny og næ, for at komme ind og suge erfaring til sig, men pga diverse forudsætninger så står han pludselig med mange kampe og pludselig stå midt i den største krise i 3 sæsoner, og så skal man bare spille med en rutine som en 30 årig..
Ja ja, nu skal man heller ikke gøre ham 'grønnere' end han er. Han har trods alt en del landskampe på cv'et, og dét i et forsvar, der heller ikke altid er lige stabilt, skulle jeg mene. På landsholdet er han endda i større grad en af de bærende kræfter, hvorfor han også har et langt større ansvar, men han præsterer som regel stabilt nok for sit land.
Udover landskampene var han også en tur i Sunderland i sidste sæson, og så vidt jeg husker handlede mange af deres kampe om at forsvare sig, så han er på ingen måde ny i gamet, han har spillet adskillige kampe under stort pres mod klasseangribere og at forlange, at han kan spille 15 kampe på en sæson er vel næppe for meget.
Det er altså noget nemmere at spille for hold som Nordirland og Sunderland end det er at spille i en klub der jagter verdens vigtigste titler.. Presset er slet ikke på samme plan, selvom de også spiller vigtige kampe, kan det bare ikke sammenlignes med kampe for United, hvor hver eneste fejl bliver endevendt af medier og fans..
Jeg synes det for nemt at gå efter Evans, er det fordi han "kun" er Nordirer?? og ikke har sort slikhår?? at folk finder det nødvendigt at kaste sig over ham fordi han sammen med resten af forsvaret har en krise?? For jeg kan ikke se hvorfor han skal have så meget kritik når spillere som Nani får den ene chance efter den anden for at bevise at han kan noget???
Som jeg ser det, er der i regel kun enkelte spillere på et hold, der kan tillade sig at dirigere eller råbe efter de andre. På Uniteds hold må det først og fremmest være Giggs, Scholes, Neville, Rio og eventuelt VDS. Mangler disse må det være den udnævnte anfører.
Det betyder ikke, at de øvrige ikke kan komme med råd på banen, men skal der ske store justeringer og uddeles skideballer, må det være en af de erfarne spillere, der vurderer, hvornår det er relevant og gavnligt for holdet - ikke uerfarne spillere som Evans, det er for stort et ansvar endnu.
United-Allan33
10-04-2009, 08:22
Som jeg ser det, er der i regel kun enkelte spillere på et hold, der kan tillade sig at dirigere eller råbe efter de andre. På Uniteds hold må det først og fremmest være Giggs, Scholes, Neville, Rio og eventuelt VDS. Mangler disse må det være den udnævnte anfører.
Det betyder ikke, at de øvrige ikke kan komme med råd på banen, men skal der ske store justeringer og uddeles skideballer, må det være en af de erfarne spillere, der vurderer, hvornår det er relevant og gavnligt for holdet - ikke uerfarne spillere som Evans, det er for stort et ansvar endnu.
Men når disse så svigter, som de jo har gjort på det seneste, så vil jeg altså foretrække spillere, der tør tage ansvar end spillere der gemmer sig
Vi savner sgu netop nogen, der tager ansvar i denne tid, og når rutinerede kræfter som Scholes, Giggs og co. ikke gør det, er det beundringsværdigt, at en så ung spiller som Evans forsøger at skrige gejst ind i holdet. Jeg forstår ikke kritikken af ham. Nok har han haft et formdyk på det seneste - ligesom hele holdet - men sæsonen igennem har han udvist en enorm modenhed, konduite og ansvar. Det er tiltrængt på et hold, hvor kun spillere som Rooney og Rio gør det. Ja, vi savner sgu Keano, mere end på noget andet tidspunkt siden hans afsked.
Men når disse så svigter, som de jo har gjort på det seneste, så vil jeg altså foretrække spillere, der tør tage ansvar end spillere der gemmer sig
Hvis yngre spillere på holdet skal begynde at vurdere, hvornår de ansvarsfulde svigter, mener jeg, der kan opstå et anerki på holdet, hvor der ikke længere vil være nogen tydlige ledere. Så hvis ledertyperne svigter i nogle kampe, må det være den øverste ledelse (Fergie), der vurderer, hvad der skal ændres, hvilket tidligst kan ske i en pause eller efter en kamp.
Yngre spillere kan selvfølgelig forsøge at tage ansvar på banen gennem deres spil, det er en helt anden positiv sag.
United-Allan33
10-04-2009, 10:06
Hvis yngre spillere på holdet skal begynde at vurdere, hvornår de ansvarsfulde svigter, mener jeg, der kan opstå et anerki på holdet, hvor der ikke længere vil være nogen tydlige ledere. Så hvis ledertyperne svigter i nogle kampe, må det være den øverste ledelse (Fergie), der vurderer, hvad der skal ændres, hvilket tidligst kan ske i en pause eller efter en kamp.
Yngre spillere kan selvfølgelig forsøge at tage ansvar på banen gennem deres spil, det er en helt anden positiv sag.
Jeg synes nu heller ikke jeg har set Evans forsøge at dirigere de andre, men føler han at feks Evra svigter ham, eller Vidic ikke bakker op eller whatever, så skal han fandme kæfte op og gøre dem opmærksom på det.. Og så er jeg ligeglad om han er ung eller gammel.. Vi har åbenbart ikke en klar leder type på banen der kan tage ansvar når krisen kradser..
United DK
10-04-2009, 12:16
Du har i princippet ret, men som Allan også nævner, så har de rutinerede fejlet, og så vil jeg også hellere foretrække, at en ung spiller som Evans viser noget gejst, fremfor at han også mentalt falder med holdet. Evans havde nok ikke gjort noget, hvis der ikke var noget galt.
schousboe9
10-04-2009, 12:19
Jeg må squ indrømme at jeg finder det meget trist den måde folk nedgør vores unge spillere og legender i klubben..
At kalde Evans storsnudet fordi: Han tillader sig at råbe efter og rette på spillere som VDS, Scholes og Evra, selvom han selv har klokket i det.
Og har han ikke også haft grund til det?? VDS, Scholes, Evra og Vidic burde alle være spillere der burde tage ansvar, men alle sejler rundt lige i øjeblikket (måske lige på undtagelse af VDS) Det kan ikke passe at det er en ung spiller som Evans der skal tage ansvar på vores hold??
Jeg vil squ hellere have en spiller der har modenhed nok til at rette på spillere rundt omkring ham, end en der bare gemmer sig bag de rutinerede spillere.. Man kan ikke forlange af Evans at han skal holde hele forsvaret oppe, når spillere som Vidic og Evra sejler rundt som to serie 6 spillere..
Det er rigtigt, at de nævnte ikke har ramt niveau på det seneste, men det er slet ikke det, min kritik går på. Du snakker om, at Evans er den eneste, der tager ansvar på holdet? Det er netop det, han ikke gør. At dirigere lidt på erfarne spillere er sku reelt nok, det har jeg ikke noget problem med. Det sætter de nok også selv pris på, de er trods alt et hold og skal naturligvis fungere som et. At tage ansvar betyder, at se indad, stå ved sine fejl og lære af dem, og her har Evans fejlet big time i de seneste kampe.
Seføli laver han fejl, men det bliver først en fejl anden gang man begår den. Evans har begået de samme fejl et par kampe i streg nu (dårlig koncentration, forkerte placeringer, elendige clearinger), og at han ikke kan se, når han selv dummer sig, pisser mig i den grad af. Neville, Scholes, VDS osv. kan sku godt selv se, når de står med aben!
Men som Robinho så fornuftig skriver!!!!!!!!!
Evans har spillet for meget
Deri er jeg fuldstændig enig, planen med Evans har helt sikkert væreet at han skulle have haft en kamp i ny og næ, for at komme ind og suge erfaring til sig, men pga diverse forudsætninger så står han pludselig med mange kampe og pludselig stå midt i den største krise i 3 sæsoner, og så skal man bare spille med en rutine som en 30 årig..
Det er altså noget nemmere at spille for hold som Nordirland og Sunderland end det er at spille i en klub der jagter verdens vigtigste titler.. Presset er slet ikke på samme plan, selvom de også spiller vigtige kampe, kan det bare ikke sammenlignes med kampe for United, hvor hver eneste fejl bliver endevendt af medier og fans..
Hvorfor skulle det dog være nemmere at spille for Nordirland og Sunderland?? Som forsvarsspiller er det med garanti 100 gange sværere på disse hold, da man for det meste er under pres og skal lukke af for modstanderne. Hos United har vi i de fleste kampe en boldbessidelse, der hedder 60-40, hvorfor der ikke er nær så meget pres på forsvarsspillerne. Udfordringen er at holde koncentrationen i 90 min., og det er måske dér den hænger lidt for yngre spillere.
Jeg har aldrig rigtig forstået den dér med, at 'presset er større i United'. Prøv og spørg enhver topspiller, der har kæmpet for at undgå nedrykning, om der ikke er pres på? Jeg ved godt hvad du mener mht. titler osv., men i den anden ende af tabellen snakker vi tab af adskillige hundrede mio. kr. for klubben, og i visse tilfælde dit job som spiller, hvis man rykker ud. Det er næppe konsekvensen for United hvis de misser CL. Presset er det samme, men på to forskellige måder.
Jeg synes det for nemt at gå efter Evans, er det fordi han "kun" er Nordirer?? og ikke har sort slikhår?? at folk finder det nødvendigt at kaste sig over ham fordi han sammen med resten af forsvaret har en krise?? For jeg kan ikke se hvorfor han skal have så meget kritik når spillere som Nani får den ene chance efter den anden for at bevise at han kan noget???
Nu ved jeg, du som regel går ud fra, at alle kun kan lide sydlandske spillere med slikhår, store biler og dejlige damer, men da jeg her kan se, du ikke har den fjerneste idé om, hvad du snakker om, lader jeg den bare ligge.
Det har intet med det at gøre, hvor gammel tror du jeg er? Nani har heller ikke præsteret, og jeg mener, han som minimum bør lejes ud til sommer, men det er en anden snak.
Forsvaret sejler og det er ikke Evans skyld. Selvom den enkelte kan lave fejl, taber og vinder vi stadig som hold. Som nævnt går min kritik på, at knægten ikke kan se indad når han laver fejl, og uanset om man har 5 eller 500 kampe, bør man altid være i stand til at erkende, når man dummer sig. Jeg er slet ikke i tvivl om, at Evans bliver én af vores bærende kræfter i fremtiden, men jeg efterlyser pt. en anden attitude hos ham, for den klæder absolut ingen.
Fletcherfan
10-04-2009, 13:39
Hvad er for noget vrøvl at komme med, at Evans ikke kan råbe op eller kæfte op fordi han er ung??? Slevfølgelig skal han det hvis en anden spiller dumme sig... Og så må også gerne for min skyld løbe helt op til Ronaldo hvis han mener, at han har skylden i et mål...
Jeg ved heller ikke hvordan folk kan synes, at han er så storsnudet, og ikke kan se sine egne fejl... Jeg synes, at jeg flere gange hvor han har lavet en fejl, at han har råbt på sig selv fo ligesom at skælde sig selv ud... Og lige nu på United holdet er der ingen der gør det, hverken VDS, Rio, Giggs eller Scholes... De eneste, der kunne finde på det er Rooney og Neville... Men Neville spiller ikke så meget... Og Rooney ville blive rigtig meget kritiseret hvis han råbte ad Vidic eller Rio...
United-Allan33
10-04-2009, 15:48
Det er rigtigt, at de nævnte ikke har ramt niveau på det seneste, men det er slet ikke det, min kritik går på. Du snakker om, at Evans er den eneste, der tager ansvar på holdet? Det er netop det, han ikke gør. At dirigere lidt på erfarne spillere er sku reelt nok, det har jeg ikke noget problem med. Det sætter de nok også selv pris på, de er trods alt et hold og skal naturligvis fungere som et. At tage ansvar betyder, at se indad, stå ved sine fejl og lære af dem, og her har Evans fejlet big time i de seneste kampe.
Seføli laver han fejl, men det bliver først en fejl anden gang man begår den. Evans har begået de samme fejl et par kampe i streg nu (dårlig koncentration, forkerte placeringer, elendige clearinger), og at han ikke kan se, når han selv dummer sig, pisser mig i den grad af. Neville, Scholes, VDS osv. kan sku godt selv se, når de står med aben!
Hvorfor skulle det dog være nemmere at spille for Nordirland og Sunderland?? Som forsvarsspiller er det med garanti 100 gange sværere på disse hold, da man for det meste er under pres og skal lukke af for modstanderne. Hos United har vi i de fleste kampe en boldbessidelse, der hedder 60-40, hvorfor der ikke er nær så meget pres på forsvarsspillerne. Udfordringen er at holde koncentrationen i 90 min., og det er måske dér den hænger lidt for yngre spillere.
Jeg har aldrig rigtig forstået den dér med, at 'presset er større i United'. Prøv og spørg enhver topspiller, der har kæmpet for at undgå nedrykning, om der ikke er pres på? Jeg ved godt hvad du mener mht. titler osv., men i den anden ende af tabellen snakker vi tab af adskillige hundrede mio. kr. for klubben, og i visse tilfælde dit job som spiller, hvis man rykker ud. Det er næppe konsekvensen for United hvis de misser CL. Presset er det samme, men på to forskellige måder.
Nu ved jeg, du som regel går ud fra, at alle kun kan lide sydlandske spillere med slikhår, store biler og dejlige damer, men da jeg her kan se, du ikke har den fjerneste idé om, hvad du snakker om, lader jeg den bare ligge.
Det har intet med det at gøre, hvor gammel tror du jeg er? Nani har heller ikke præsteret, og jeg mener, han som minimum bør lejes ud til sommer, men det er en anden snak.
Forsvaret sejler og det er ikke Evans skyld. Selvom den enkelte kan lave fejl, taber og vinder vi stadig som hold. Som nævnt går min kritik på, at knægten ikke kan se indad når han laver fejl, og uanset om man har 5 eller 500 kampe, bør man altid være i stand til at erkende, når man dummer sig. Jeg er slet ikke i tvivl om, at Evans bliver én af vores bærende kræfter i fremtiden, men jeg efterlyser pt. en anden attitude hos ham, for den klæder absolut ingen.
Jeg synes ikke det er at tage ansvar, fordi man ser indad og indrømmer egne fejl, og hvor ved du iøvrigt at han ikke har gjort det?? Ved målet imod Porto, ville jeg fandme heller ikke bare stå og tage den fejl på mig alene når Ronaldo sælger forsvaret og ikke gider løbe tilbage og gøre skaden god igen.. Evans laver fejl, men han er ikke alene om at lave fejl i opspillet til det første mål...og det kan være det han påpeger...
Som jeg ser det er det nemmere at imponere hos Sunderland og Nordirland, da det forventes at du er ringe, der er jo en grund til at begge hold plejer at ligge i bunden af PL/Gruppe, og mange gange er de andre spillere fra meget lavere divisioner (Nordirland), hvorimod United er top of the pop hvor hver eneste fejl bliver udstillet, hvorimod at havde Porto-fejlen sket for feks Nordirland, ville der slet ikke være samme fokus på den..
Og ja jeg mener mange ser et større lys i eksotiske spillere, end spillere som Evans, og jeg kan simpelhen ikke se andre årsager til at feks Nani stadig forsvares efter hver eneste elendige kamp han spiller, og dem er der efterhånden en del af, mens Evans svines til fordi han spiller 1-2 dårlige kampe.. Kampe hvor selv de spillere der burde være de bærende kræfter svigter fælt.. Man kan fandme ikke forvente at en ung spiller så skal løfte holdet.. Og desuden var den ikke mønstret på dig specielt, men mere generelt..
SantasLittleHelper
10-04-2009, 16:27
Kan vi ikke være enige om, at det er fuldstændig ligegyldigt hvor mange bolde Ronaldo mister i en kamp? Det er fanme tilladt at forsvare.. Ellers kan vi jo rode os ud i en eller anden forrykt tankegang om, at Ronaldo er skyld i ALLE mål, fordi han på et eller andet tidspunkt har mistet bolden. Spillerne må da efterhånden være vant til, at han ikke løber med tilbage - han har jo aldrig gjort det. Jeg forstår ikke hvordan folk kan være så chokerede over det.
Det var Evans' mål til 1-0 og det ved han forhåbentlig godt. Det nytter sgu ikke noget at brokke sig over det, for hele kampen var han rystende usikker og virkede pisse bange. Han var alt for afventende, pressede ikke sin modstander og var kort sagt på hælene. Det er sgu reelt nok, at kritisere ham for det.
schousboe9
10-04-2009, 17:19
Jeg synes ikke det er at tage ansvar, fordi man ser indad og indrømmer egne fejl, og hvor ved du iøvrigt at han ikke har gjort det?? Ved målet imod Porto, ville jeg fandme heller ikke bare stå og tage den fejl på mig alene når Ronaldo sælger forsvaret og ikke gider løbe tilbage og gøre skaden god igen.. Evans laver fejl, men han er ikke alene om at lave fejl i opspillet til det første mål...og det kan være det han påpeger...
Som SLH nævner, så kan stort set alle indkasserede mål spores tilbage til Ronaldo, hvis vi skal følge den tankegang. Ronaldo er næsten den eneste, der prøver noget på egen hånd rent offensivt, så det vil naturligvis ofte være ham, der taber bolden.
Som jeg ser det er det nemmere at imponere hos Sunderland og Nordirland, da det forventes at du er ringe, der er jo en grund til at begge hold plejer at ligge i bunden af PL/Gruppe, og mange gange er de andre spillere fra meget lavere divisioner (Nordirland), hvorimod United er top of the pop hvor hver eneste fejl bliver udstillet, hvorimod at havde Porto-fejlen sket for feks Nordirland, ville der slet ikke være samme fokus på den..
Så de har ingen standarder på det nordirske landshold eller hos Sunderland? De hiver bare nye folk ind for forandringens skyld, og ikke så meget fordi, man forventer, de rent faktisk præsterer? Arh...
Grunden til Sunderland som oftest ligger i bunden skal nok mere findes i, at de ikke har råd til at hente toppen af poppen, men det betyder jo ikke, at nyindkøb ikke skal præstere. Selvfølgelig skal de det.
Og ja jeg mener mange ser et større lys i eksotiske spillere, end spillere som Evans, og jeg kan simpelhen ikke se andre årsager til at feks Nani stadig forsvares efter hver eneste elendige kamp han spiller, og dem er der efterhånden en del af, mens Evans svines til fordi han spiller 1-2 dårlige kampe.. Kampe hvor selv de spillere der burde være de bærende kræfter svigter fælt.. Man kan fandme ikke forvente at en ung spiller så skal løfte holdet..
Jeg sviner ikke Evans til. Han har imponeret mig meget med sine præstationer tidligere på sæsonen mod både Chelsea og Inter, og han har derigennem vist, at han sagtens kan være med på dette niveau. Som sagt forventer jeg også, at han bliver en vigtig brik i forsvaret i fremtiden.
Men igen vil jeg understrege, at jeg ikke forventer, han ene mand skal løfte holdet og være vores Messias. Han skal bare lægge den forkælede attitude på hylden. Og så ikke mere om det herfra.
Og desuden var den ikke mønstret på dig specielt, men mere generelt..
Så er det også lidt på mig. Du kan ikke bare gå ud fra, at alle forguder de sydlandske spillere og hellere vil se pomadehår end herretacklinger, fordi man kritisere en (tilfældigvis) britisk spiller. Jeg tog det nu heller ikke decideret personligt, men hold igen med generaliseringen.
United-Allan33
10-04-2009, 17:25
Kan vi ikke være enige om, at det er fuldstændig ligegyldigt hvor mange bolde Ronaldo mister i en kamp? Det er fanme tilladt at forsvare.. Ellers kan vi jo rode os ud i en eller anden forrykt tankegang om, at Ronaldo er skyld i ALLE mål, fordi han på et eller andet tidspunkt har mistet bolden. Spillerne må da efterhånden være vant til, at han ikke løber med tilbage - han har jo aldrig gjort det. Jeg forstår ikke hvordan folk kan være så chokerede over det.
Det var Evans' mål til 1-0 og det ved han forhåbentlig godt. Det nytter sgu ikke noget at brokke sig over det, for hele kampen var han rystende usikker og virkede pisse bange. Han var alt for afventende, pressede ikke sin modstander og var kort sagt på hælene. Det er sgu reelt nok, at kritisere ham for det.
Nej det kan vi ikke blive enige om... Ronaldo har en stor del af ansvaret for det første mål imod Porto og det andet imod Villa.. Jeg ved godt at visse fans vil gøre alt for at dække over Ronaldos fejl, ved at skyde skylden over på andre (Evans, Neville og O'shea).. at han ikke løber tilbage er en ting, men frn opgivende og ligeglade attitude, gør det ikke bedre.. men bare fordi han er vores topscore, så er han ikke fredet for at det defensive..
Ja, Evans var skyld i målet, det tror jeg ikke nogen har sagt noget om at han ikke var, han har sammen med resten af forsvaret været dårlige og usikre de sdste kampe, hvilket heller ingen benægter, jeg har bare noget imod de usaglige angreb imod ham og Neville og O'Shea.. når man så ser på at hvad andre kan slippe afsted med uden folk gå helt amok..
United-Allan33
10-04-2009, 17:52
Som SLH nævner, så kan stort set alle indkasserede mål spores tilbage til Ronaldo, hvis vi skal følge den tankegang. Ronaldo er næsten den eneste, der prøver noget på egen hånd rent offensivt, så det vil naturligvis ofte være ham, der taber bolden.
Så de har ingen standarder på det nordirske landshold eller hos Sunderland? De hiver bare nye folk ind for forandringens skyld, og ikke så meget fordi, man forventer, de rent faktisk præsterer? Arh...
Grunden til Sunderland som oftest ligger i bunden skal nok mere findes i, at de ikke har råd til at hente toppen af poppen, men det betyder jo ikke, at nyindkøb ikke skal præstere. Selvfølgelig skal de det.
Jeg sviner ikke Evans til. Han har imponeret mig meget med sine præstationer tidligere på sæsonen mod både Chelsea og Inter, og han har derigennem vist, at han sagtens kan være med på dette niveau. Som sagt forventer jeg også, at han bliver en vigtig brik i forsvaret i fremtiden.
Men igen vil jeg understrege, at jeg ikke forventer, han ene mand skal løfte holdet og være vores Messias. Han skal bare lægge den forkælede attitude på hylden. Og så ikke mere om det herfra.
Så er det også lidt på mig. Du kan ikke bare gå ud fra, at alle forguder de sydlandske spillere og hellere vil se pomadehår end herretacklinger, fordi man kritisere en (tilfældigvis) britisk spiller. Jeg tog det nu heller ikke decideret personligt, men hold igen med generaliseringen.
Den er noget tynd at bruge, man kan ikke fratage Ronaldos hans ansvar i målene mod Porto og Villa, alle har et ansvar når man mister bolden i en situation som mod Porto.
Jeg vil gerne høre hvis du kalder Evans for forkælet, hvad kalder du så Ronaldo????
Jeg generalisere ikke, jeg ved godt der findes United fans som ikke ikke foretrækker pophår og fancy støvler, men ikke så meget i denne debat kan få mig på andre tanker..
Uenig. Ronaldo bragte forsvaret i unødig presset situation, med hans boldtab på egen banehalvdel pga. hans sløsede aflevering. Så fejlen starter jo hos ham. Ronaldo bør når han har mistet bolden i sådanne situationer, tage løbet tilbage og kæmpe for at få bolden generobret istedet for skabe sig og rode rundt på græsset.
SantasLittleHelper
11-04-2009, 00:32
Uenig. Ronaldo bragte forsvaret i unødig presset situation, med hans boldtab på egen banehalvdel pga. hans sløsede aflevering. Så fejlen starter jo hos ham. Ronaldo bør når han har mistet bolden i sådanne situationer, tage løbet tilbage og kæmpe for at få bolden generobret istedet for skabe sig og rode rundt på græsset. Jeg undrer mig bare over hvorfor der ikke kommer en 3 siders psykotisk svada om Paul Scholes når han laver en fejlaflevering der koster et mål fordi en anden klokker i det. Som nævnt er det tilladt at forsvare og det er i den grad mere evans' arbejde end Ronaldos. Vi kan jo sagtens fortsætte og sige, at det i virkeligheden er ham der spillede Ronaldo's fejl. Hvis du i øvrigt mener at han ligger og ruller i græsset ved de to omtalte mål skal en af os da se det igen. For sådan husker jeg det bestemt ikke.
United-Allan33
11-04-2009, 07:14
Jeg undrer mig bare over hvorfor der ikke kommer en 3 siders psykotisk svada om Paul Scholes når han laver en fejlaflevering der koster et mål fordi en anden klokker i det. Som nævnt er det tilladt at forsvare og det er i den grad mere evans' arbejde end Ronaldos. Vi kan jo sagtens fortsætte og sige, at det i virkeligheden er ham der spillede Ronaldo's fejl. Hvis du i øvrigt mener at han ligger og ruller i græsset ved de to omtalte mål skal en af os da se det igen. For sådan husker jeg det bestemt ikke.
Det kunne jo tænkes at man ikke giver skylden på andre for at dække over Scholes, som folk har for vane at gøre HVER gang Ronaldo laver fejl. Alle kan se at Ronaldo er indblandet i begge mål, på helt unødvendige bold tab.. Selvfølgelig fratager Ronaldos fejl ikke Evans for størstedelen afansvaret for målet, hvilket heller ingen påstår, men at ligge hele skylden på Evans er IMO forkert.. Som Dines skriver er Ronaldos boldtab i meget farlige situationer, med holdet i fremdrift, og i disse situationer burde Ronaldo løbe med tilbage for at dække af, ihvertfald ikke stå og se fornærmet ud.. Du har dog ret i at i ingen af situationerne, ligger han på græsset og roder rundt, men derimod slår han ud med armene og nærmest forsætter sit løb fremad, uden nærmst at se sig tilbage
Jeg undrer mig bare over hvorfor der ikke kommer en 3 siders psykotisk svada om Paul Scholes når han laver en fejlaflevering der koster et mål fordi en anden klokker i det. Som nævnt er det tilladt at forsvare og det er i den grad mere evans' arbejde end Ronaldos. Vi kan jo sagtens fortsætte og sige, at det i virkeligheden er ham der spillede Ronaldo's fejl. Hvis du i øvrigt mener at han ligger og ruller i græsset ved de to omtalte mål skal en af os da se det igen. For sådan husker jeg det bestemt ikke.
Fordi Scholes i det mindste prøver at generobre bolden, hvis han har tabt den. Ja, Ronaldo spiller en anden rolle på holdet, men når han som mod Aston Villa taber bolden pga. en unødvendig finte, så er det mindste man kan forlange som holdkammerat, at han løber tilbage og prøver at generobre bolden. At forsvaret så heller ikke kan forsvare p.t gør det så ikke meget bedre.
United DK
11-04-2009, 11:58
Ronaldo har langt ude i en del af skylden, men hans fejlaflevering skaber jo ikke en stor chance, tværtimod opstår den først rigtig, da Evans ikke får sparket den ordentlig væk, så det virker noget søgt, at give Ronaldo skylden, eller i hvert fald en del af den. Godt nok løber han ikke tilbage, og prøver at generobre bolden, men at forvente det fra hans side, det svarer til at man forventer, at O'Shea skal drible fordi tre mand med smarte finter, det sker bare ikke.
Andre end mig der frygter at Evans finder sig utilfreds som 3. valg, og bliver fristet af andre klubber ?
han er næsten for god til at holde på bænken ?
Andre end mig der frygter at Evans finder sig utilfreds som 3. valg, og bliver fristet af andre klubber ?
han er næsten for god til at holde på bænken ?
Han fik da ret mange kampe sidste sæson.. Og jeg tror da også han får mindst lige så mange kampe i den kommende, taget Rios ryg- og lyskenproblemer i betragtning. Så jeg kan ikke se hvorfor han skulle være utilfreds.
Han havde tanker om et skifte sidste sommer, ifølge ManUtd.com (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6636852&page=2).
Han besluttede dog at blive og det må man sige blev belønnet. Han spillede meget i både PL og CL, og gjorde det rigtig godt. Han kunne vel se, modsat Tevez, at man er nød til at indgå i rotation for at kunne kæmpe med om de helt store titler.
Glory Man United
31-07-2009, 10:53
Han fik da ret mange kampe sidste sæson.. Og jeg tror da også han får mindst lige så mange kampe i den kommende, taget Rios ryg- og lyskenproblemer i betragtning. Så jeg kan ikke se hvorfor han skulle være utilfreds.
Det er jo ikke altid antallet af kampe, der er afgørende. Ofte er det hvilke kampe, man får. Og om man kun spiller, fordi "konkurrenten" er skadet, eller skal spares!
Synes det er flot at Fergie formår at holde på en spiller af Evnas kvaliteter som ved at han er 3. valg i midterforsvaret
Troelsgaard
31-07-2009, 15:35
Jeg tror ikke Evans har travlt med at komme væk, for han er trods alt oppe imod to af de bedste forsvarsspillere i verden, og han er stadig ung, og har meget at lære, forsvarsspillere bliver som målmænd bedre med alderen, fordi det har meget med rutine at gøre, og så lang tid har Rio vel heller ikke tilbage. Han er stadig 3. valg, sålænge Rio og Vidic holder niveau, men bliver han selv bedre, så får han helt sikkert mange kampe, ikke kun pga. skader, karantæner osv., men fordi han bare vil kunne gå ind, uden at det ville svække holdet.
Hvorfor skulle Evans skifte? Sidste år fik han +30 kampe for den største klub i England. Han spillede begge kampe mod Chelsea, spillede mod Inter ude, spillede mod Arsenal hjemme, så Evans får fint med kampe, når man tager hans alder i betragtning. Rio holder ikke meget længe (er begyndt at få mange skader, der skyldes alderen), så fortsætter Evans hans udvikling kunne han indenfor 2-3 år være fast mand i en alder af 24-25 år.
Nu har Sir Alex aldrig været så meget til rotation i midterforsvaret. Så hvis Vidic og Rio undgår skader og karentæner, kunne man godt frygte utilfredshed hos Evans. Men Håber da vi ka holde på ham, da han er et monster talent.
Hvorfor skulle Evans skifte? Sidste år fik han +30 kampe for den største klub i England. Han spillede begge kampe mod Chelsea, spillede mod Inter ude, spillede mod Arsenal hjemme, så Evans får fint med kampe, når man tager hans alder i betragtning. Rio holder ikke meget længe (er begyndt at få mange skader, der skyldes alderen), så fortsætter Evans hans udvikling kunne han indenfor 2-3 år være fast mand i en alder af 24-25 år.
Selvfølgelig rigtigt med Evans, han er jo fænomenal.
Men "ikke meget længere" er jeg nu ikke helt enig i med Rio.
Man kan selvfølgelig sige det med skaderne, men forhåbligt kan vi få kontrol over dem.
Og jeg mener hvis han spiller skadefrit og er i form, er han verdens bedste.
Selvfølgelig rigtigt med Evans, han er jo fænomenal.
Men "ikke meget længere" er jeg nu ikke helt enig i med Rio.
Man kan selvfølgelig sige det med skaderne, men forhåbligt kan vi få kontrol over dem.
Og jeg mener hvis han spiller skadefrit og er i form, er han verdens bedste.
Rios kontrakt udløber i 2012 eller 2013 og han har flere gange sagt, at han godt kunne se den blive hans sidste kontrakt. Til den tid er Rio 34-35 år, og jeg regner ikke med, at han der også vil være fast mand. Specielt ikke hvis alle hans skader ikke snart stopper.
Rios kontrakt udløber i 2012 eller 2013 og han har flere gange sagt, at han godt kunne se den blive hans sidste kontrakt. Til den tid er Rio 34-35 år, og jeg regner ikke med, at han der også vil være fast mand. Specielt ikke hvis alle hans skader ikke snart stopper.
Selvfølgelig rigtigt.
Men lad os håbe det går på en anden måde med skaderne.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10572
Hmm...Mon ikke det er en and. En nordirer i Barcelona. Men ham skal vi også beholde, ingen tvivl om det. En rigtig flot første sæson på førsteholdet, som sikkert bliver endnu vigtigere i år, med Ferdinands rygproblemer.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10572
Hmm...Mon ikke det er en and. En nordirer i Barcelona.
Well ikke mere unormalt end en waliser i samme by :)
Det er sku for galt hvis han skifter til Barca.
Mon ikke det er en and.
Johnny skal sku nok blive på Old Trafford
Stratego Thomas
21-08-2009, 20:45
det er sgu pisse irriterende, at alle vores skader i forsvaret falder samtidig..
er evans btw ikke kun 21 og ikke 22 som der står i artiklen..? http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10626
Han er født 2. januar 1988, så jo.
Troelsgaard
21-08-2009, 21:57
Med de skader vi efterhånden får i forsvaret hele tiden, så må offensiven træde i karakter, hvilket sker meget sjældent efterhånden, men det siger sig selv, at vi med de mange skader i defensiven, ikke længere kan sætte vores penge på, at vi holder nullet.
Martinsen
12-10-2009, 20:24
http://www.skysports.com/story/0,19528,12098_5624468,00.html
en ulykke kommer sjældent alene. Jonny også skadet. Lorte landshold:mad:
United DK
12-10-2009, 21:06
Nordirland spillede ikke i lørdags, så det er nok bare det sædvanlig med ham. Han er ved at udvikle sig til et glasben, desværre.
Nordirland spillede ikke i lørdags, så det er nok bare det sædvanlig med ham. Han er ved at udvikle sig til et glasben, desværre.
Uenig. Glasben er ikke, når man har én alvorlig skade og døjer med den. Jeg mener ikke, at Hargreaves f.eks. er glasben. Han har haft en vanvittig alvorlig knæskade i begge knæ som han har haft de sidste år. Til sidst blev operation nødvendig, men jeg vil ikke kalde ham glasben. Hvordan han kunne bestå det medicinske tjek, er dog en anden sag. Et glasben er f.eks. Saha. Han blev skadet, når han bandt sine sko. Der skulle ikke mere end et vindstød før han blev skadet i flere uger. Sådan er det ikke med Evans eller Hargo. De har én alvorlig skade, de har lidt under. Må sige, at det vil være ærgeligt med Evans ude, for p.t. er han vores mest stabilie forsvarspiller. Rios niveau og selvtillid er langt nede, og Vidic er heller ikke den samme som sidste sæson. Lad os dog håbe, at det hele vil fungere igen med Vidic-Rio, når VDS kommer tilbage.
United DK
12-10-2009, 21:47
Han er i hvert fald ikke 100% fit lang tid af gangen. Han får hele tiden lidt skader, det er heldigvis ikke noget alvorligt endnu, men det kan det gå hen og blive.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/northern_ireland/8373458.stm
Han er i hvert fald ikke 100% fit lang tid af gangen. Han får hele tiden lidt skader, det er heldigvis ikke noget alvorligt endnu, men det kan det gå hen og blive.
Det er jo klart, hvis han døjer med en ankelskade, men spiller alligevel på sprøjter og med smerter. Så kommer selve den skade frem nogle gange, plus andre småskader pga anklen.. Plus hvis han aldrig rigtig når at blive 100% fit efter en skadespause, grundet de andre forsvarsspilleres skader, så er risikoen for skader jo større..
Evans skulle have fået forlænget hans kontrakt i yderligere 5 år.. Bliver offentliggjort i de kommende dage..
Glimrende, skønt.. Han kan sagtens blive fremtidens midtstopper, han skal bare holde skaderne langt væk og blive mere stabil.. Det har han nogle år til nu..
Han er allerede nu fantastisk. Han er fysisk stærk, modig og han læser spillet glimrende. For at være ærlig, så skal Rio virkelig kæmpe for at komme tilbage som Redknapp også er inde på, for Evans gør det bare super hvergang han spiller. Eneste minus er hans spil i fødderne, der kan han blive meget bedre og mere sikker. Men det kommer sikkert, Vidic var heller ikke så god i starten i fødderne, men har også udviklet sig der. Kommende forsvarspiller, det helt sikkert.
Christensen
07-05-2010, 12:06
Så er det bekræftet, at Evans har forlænget: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11541
Fantastisk nyhed! Han har en stor fremtid.
Yay! Var lidt i tvivl om han ville nu hvor Smalling (forhåbentligt) også presser på i startopstillingen.
Yay! Var lidt i tvivl om han ville nu hvor Smalling (forhåbentligt) også presser på i startopstillingen.
Så skal Smalling godt nok forbedre sig voldsomt i løbet af sommeren. Evans er klasser over det som Smalling har præsteret i Fulham i de kampe jeg har set i løbet af foråret.
ChristianR
07-05-2010, 13:45
Så skal Smalling godt nok forbedre sig voldsomt i løbet af sommeren. Evans er klasser over det som Smalling har præsteret i Fulham i de kampe jeg har set i løbet af foråret.
Jeg tror heller ikke, Smalling kommer til at presse Evans. Men med Rios skadeshistorik, Vidic karantænehistorik og begges fald i niveau, så er det rart med 2 reserver af et vist niveau.
Så håber jeg bare, at Smalling har det niveau, der passer til hans pris og ikke det, jeg har set i Fulham.
Kasper United
07-05-2010, 13:47
Vigtigt!
Så er den ene plads i midterforsvaret stort set fundet til fremtiden.
- Derudover har han jo allerede nu spillet en del i denne sæson og også lidt i sidste sæson. Og han har jo gjort det solidt.
Jeg tror heller ikke, Smalling kommer til at presse Evans. Men med Rios skadeshistorik, Vidic karantænehistorik og begges fald i niveau, så er det rart med 2 reserver af et vist niveau.
Så håber jeg bare, at Smalling har det niveau, der passer til hans pris og ikke det, jeg har set i Fulham.
Ja det håber jeg godt nok også. For det jeg har set af ham i fulham har virkeligt været ringe. Det har været grove placeringsfejl og en ringe evne til at føre bolden frem ad banen. Han er i mine øjne slet ikke 100 mio kr værd. Men jeg håber virkelig, at jeg tager fejl af ham. SAF må jo have set et eller andet i manden
Klasse. For sure fremtidens mand i forsvaret, forhåbentlig sammen med Smalling. Han er imo en af de største forsvarstalenter i verden.
United DK
03-09-2010, 16:40
Evans er ikke med for Nordirland i aften grundet en skade.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/irish/8958348.stm
Jeg håber ikke det er videre alvorligt.
Evans er ikke med for Nordirland i aften grundet en skade.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/irish/8958348.stm
Jeg håber ikke det er videre alvorligt.
Rio er dog heldigvis lige på trapperne. Derudover er der Smalling, O'Shea og Brown, der kan overtage. Måske ikke samme kvalitet, men Evans kan godt undværes i forhold til mange andre spillere på nuværende tidspunkt.
Trawler_and_Seagulls
20-09-2010, 15:29
Dette er mit første indlæg her på OldTrafford.dk, så vær overbærende.
Jeg er også ked af, at dette mit første indlæg er af mindre positiv karakter, men bliver simpelthen nød til at spørge om jeres syn på Evans.
Jeg må indrømme, at jeg altid har haft en stor fidus til nord-iren, og set ham som Rios efterfølger. De seneste to kampe, har dog fået mig til at tvivle på hans evner. I 3-3 kampen på mersey-side, tabte han ved Evertons to sidste mål de afgørende hovedstødsdueller, til Tim Cahill (en dygtig spiller, men alt andet lige bør JE kunne afvise ham), og imod Liverpool begik han et helt tydeligt og kluntet straffespark.
Hans målrettethed og koncentration er det jeg anfægter, og dette kan være et tegn på, at han stadig er ung. Jeg mener dog, at fergie virkeligt skal tage JE's evner op til efterretning og overveje om han måske aldrig når op på et niveau til top-4 klubberne i PL.
Hvordan ser fremtiden ud for JE?
United DK
20-09-2010, 15:44
Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan se alle de fejl, som visse andre kan. Han taber sådan set ikke en hovedstødsduel til Cahill, bolden stryger lige over hans hoved, mens O'Shea kigger fodbold. Ved deres 3-3 mål er fejlen, at Everton i det hele taget får lov at få endnu en chance, for hvad sker der dog efter vi giver op?
I kampen i går begår han ganske vist straffe, måske lidt klodset, men det er hvad der sker. Torres er trods alt en verdensklassespiller normalt, og kan umuligt holdes tilbage hver evig eneste gang, uanset om vi har at gøre med Evans eller verdens bedste forsvarsspiller (hvem det så er). Det er klart, at hvis Rio er i topform, så er han stadig bedre end Evans, men han er også en del ældre, og har 10 gange mere erfaring. Tænk på, at da Rio fik PL-debut, var Evans ikke mere end 8 år gammel.
Jeg vil godt lukke af med at sige, at jeg tror fuldt og fast på, at Evans bliver stamspiller i United, og hvis alt flasker sig, så har vi allerede fremtidens firebackkæde i den nuværrende trup med Rafael, Smalling, Evans og Fabio.
Jeg tror på Evans, i høj grad endda.
Jeg synes han spiller solidt og har alle redskaberne til at blive en klasse forsvarsspiller.
Han mangler rutine og erfaring, men den nemmeste måde at opnå det på er nu engang at spille kampe, især dem på allerhøjeste niveau og masser af dem.
MOHoegsted
20-09-2010, 16:08
Enig i han har haft det svært på det seneste, og har altid haft nogle koncentrations besvær. Jeg erkender også jeg har været ude med riven efter ham, men jeg ser en kæmpe lys fremtid i ham. Han er en af verdens største forsvarstalenter, ser kun Sakho og Kjær værende lige med ham. - Og ja han er bestemt god nok til vores klub, han spillede jo en fornuftig kamp i går, selvom han lavet en fejl - godt nok en kæmpe en - men ellers spillet han jo super godt.
Han mangler en del rutine og erfaring, hvilket han får med kampe, og det kan han sagtens få i United da Rio ikke spiller 60 kampe på et år.
Ulrik Vida Vinther
20-09-2010, 16:40
Dette er mit første indlæg her på OldTrafford.dk, så vær overbærende.
Jeg er også ked af, at dette mit første indlæg er af mindre positiv karakter, men bliver simpelthen nød til at spørge om jeres syn på Evans.
Jeg må indrømme, at jeg altid har haft en stor fidus til nord-iren, og set ham som Rios efterfølger. De seneste to kampe, har dog fået mig til at tvivle på hans evner. I 3-3 kampen på mersey-side, tabte han ved Evertons to sidste mål de afgørende hovedstødsdueller, til Tim Cahill (en dygtig spiller, men alt andet lige bør JE kunne afvise ham), og imod Liverpool begik han et helt tydeligt og kluntet straffespark.
Hans målrettethed og koncentration er det jeg anfægter, og dette kan være et tegn på, at han stadig er ung. Jeg mener dog, at fergie virkeligt skal tage JE's evner op til efterretning og overveje om han måske aldrig når op på et niveau til top-4 klubberne i PL.
Hvordan ser fremtiden ud for JE?
Jeg har ofte været negativt indstillet ift. Evans, specielt efter en forfærdelig kamp mod Porto i ChL sidste år. Men jeg vil dog undlade at kommentere hans evner i henhold til de situationer du fremhæver i dit indlæg.
Jeg vil blot påpege at der ingen skam ville være i at tabe en hovedstødsduel til Tim Cahill, uanset om du hedder Evans, Terry, Vermaelen, eller what ever. For den mand er den sygeste hovedstøder (er det overhovedet et ord?) nogensinde!!
Jeg synes, at Evans er fantastisk. Igår lavede han en fejl, men tænk nu over, at han er rigtig ung, og en forsvarsspillers bedste alder er i slutningen af 20'erne. Han har mange år endnu. Selvfølgelig laver han fejl, Rio lavede også tonsvis af fejl, selv da han var 26 år gammel... Og så lige for at runde den af igår, så har Torres altså fået både Vida og Rio til at se elendige ud, så hans kvaliteter spiller altså også ind.
Christensen
20-09-2010, 17:57
Jeg vil blot påpege at der ingen skam ville være i at tabe en hovedstødsduel til Tim Cahill, uanset om du hedder Evans, Terry, Vermaelen, eller what ever. For den mand er den sygeste hovedstøder (er det overhovedet et ord?) nogensinde!!
Og hvis jeg ikke tager meget fejl, er han den spiller i PL, der har scoret flest mål med hovedet i PL.
For at vende tilbage til Evans, så er jeg langt fra enig i kritikken. Jeg spår Evans en stor fremtid. Han er stadig ung, men har flere gange vist sit store talent - bl.a. mod Chelsea (i flere omgange, hvis jeg ikke husker forkert). Han har, i en alder af kun 22, allerede spillet mange store kampe, og man finder sjældent en forsvarsspiller i hans alder med samme erfaring fra disse kampe.
Jeg er enig i, at han ikke altid virker lige koncentreret, men det er noget der kommer med alderen, som Dines nævner, løb Rio rundt og legede midtbanespiller (selvom han spillede forsvar) og begik mange fejl, men vi ved vist alle, hvad han står for nu.
Evans er, efter min mening, fremtidens mand og jeg har det meget bedre med ham i forsvaret, end Brown, O'Shea og Smalling.
Det må ikke være nemt at være United-spiller. Der skal ikke meget til før man er dømt ude. Tror på Evans. Bevars, jeg ser hellere Rio/Vidic i forsvaret, men Evans er fremtids mand er jeg overbevist om. Med hans 22 år er jeg mere bekymret på om vi kan holde på ham uden at kunne tilbyde ham en fast plads i startelleveren end om hvorvidt han er "for let" til United.
Ulrik Vida Vinther
20-09-2010, 22:48
Det må ikke være nemt at være United-spiller. Der skal ikke meget til før man er dømt ude. Tror på Evans. Bevars, jeg ser hellere Rio/Vidic i forsvaret, men Evans er fremtids mand er jeg overbevist om. Med hans 22 år er jeg mere bekymret på om vi kan holde på ham uden at kunne tilbyde ham en fast plads i startelleveren end om hvorvidt han er "for let" til United.
Det er vist heller ikke en del af jobbeskrivelsen :)
United DK
12-11-2010, 10:36
Hvor blev Evans af?
Hvad tænker du på?
Han er vel blevet overhalet af Smalling hvilet er forståeligt. Tror dog ikke han er ude i kulden.
Christensen
12-11-2010, 11:04
Jeg mener, at Evans også er ramt af virussen..
schousboe9
12-11-2010, 11:47
Det skal heller ikke afvises, at han bare er sat af for en stund. Sammen med O'Shea var han vores klart svagestspillende mand for 1½ måneds tid siden.
Hvis United henter Shawcross (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12436), så må det betyde et farvel til Evans. Smalling har gjort det fremragende, og Evans er nærmest faldet i niveau det seneste år.
Personligt har jeg ikke opgivet Evans endnu. Han er uden tvivl et kæmpe talent, men hvis Shawcross bliver købt, så kan jeg ikke tolke det på andre måder, end at Ferguson vil sælge ham.
tjarligdrengen
06-12-2010, 08:24
Hvis United henter Shawcross (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12436), så må det betyde et farvel til Evans. Smalling har gjort det fremragende, og Evans er nærmest faldet i niveau det seneste år.
Personligt har jeg ikke opgivet Evans endnu. Han er uden tvivl et kæmpe talent, men hvis Shawcross bliver købt, så kan jeg ikke tolke det på andre måder, end at Ferguson vil sælge ham.
Tjahh.. Det var også min første tanke.
Ellers skal Evans "lære" at spille alle forsvarspositionerne, ligesom O´Shea.. Kunne også være at Smalling skulle være tank center forward :D
Men jeg er en stor fan af Shawcross - ser virkelig noget stort i ham! - dog har jeg det ligesom dig, jeg har bestemt heller ikke opgivet Evans.
United DK
06-12-2010, 08:32
Eller kan det være fordi, at Vidic smutter til sommer?
MOHoegsted
06-12-2010, 09:20
Det sgu ikke længe siden at Fergie mente at Evans var et kæmpe talent, det vel ikke smuttet på en lidt over en uges tid?
Mon ikke han bare kiggede på Cleverley :)
tjarligdrengen
06-12-2010, 09:22
Eller at han er bange for Ferdi´s "helbred" :)
United DK
06-12-2010, 09:27
Eller at han er bange for Ferdi´s "helbred" :)
Det kan være både det ene og det andet, ligesom der ikke kan være noget om det. Evans har noget mere erfaring fra topniveau end både Shawcross og Smalling, og det er sjældent Ferguson dropper nogen, der har vist deres værd på det niveau.
Lige forlænget kontrakten, anfører i klubben. Tvivler på dette, men alt kan ske. Men husk nu på, at Vidic næste år bliver 30 år og Rio 33 år. Rio er snart færdig og Vidic har vel max. 3-4 år på toppen endnu. Så hvis man har 3 forsvarstalenter i Shawcross, Evans og Smalling til at modne i et par år, så ville det være perfekt.
Jeg ville dog nødigt stå med den opgave at tilfredstille dem alle 3 (haha) :trophy:
Det kan i forvejen være svært at finde spilletid til Evans og Smalling, i hvert fald spilletid der skaber en konstant udvikling hos dem. Hvis der så også skal puttes en Shawcross ind i ligning ser det vildt ud.
Jeg tror ikke man henter nogen i den her omgang, men afventer situationen. Vi har tidligere hentet midterforsvarer i Januar-vinduet, men jeg har en teori om at vi venter til næste år. Rio stopper formentlig efter EM2012 når man tager hans skadeshistorik med i billedet. Hvis man henter hans afløser 6 mdr. i forvejen, har den pågældende jo et halvt år til at blive integreret. Hvis Evans eller Smalling til den tid er klar til at spille fast, kan det jo være det bliver et ung talent.
PatriceEvra3
11-12-2010, 19:19
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/utlaan_for_evans
Skal vi udleje Evans?
Det ville ihvertfald en indikation på at Smalling har overhalet ham. Men vi ville være rimelig tyndt besat hvis en af vores forsvarsspillere løb ind i en skade.
United DK
11-12-2010, 21:13
Vi har jo i princippet også Brown og O'Shea hvis det er, men jeg mener ikke hverken vi eller Evans vinder noget på en udlejning. Tværtimod kan Evans opfatte det som et nederlag, for når man har spillet så meget som ham, og lige pludselig udlejes, så sender man et signal, og det er ikke et positivt et.
MOHoegsted
11-12-2010, 22:14
Tja.. Det kunne give oprejsning i den lange ende for Evans og finde spilleglæden igen.
Men som United DK siger derop så opfatter han det nok som et nederlag, og det vil blive meget svært at vende det op. Tror næsten bare han skal ned på reserveholdet og få noget oprejsning der.
- Men bare for at svare på den HVIS vi lejet ham ud, og vi løb ind i en skade, så vil jeg føle mig meget tryg med Brown.
Howitzer
09-01-2011, 17:37
Nogen, der fik fat på, om Evans gik ud med en skade i dag?
United DK
09-01-2011, 17:39
Det lød jo ikke til, at han var skadet, men Smalling skulle åbenbart lige ind, og smage lidt på sin fremtid.
Han er en dygtig forsvarspiller og spillede en fin kamp, men hvad sker der for ham når han har bolden ved fødderne?
Når du ikke kan lave en aflevering så spark den dog op ad banen eller ud af kommunen i stedet for at gøgle rundt.
Han var fremragende igår mod Pool.. Stor kamp, og han er forhåbentlig tilbage ved sit normale niveau nu. Synd han ikke lige fik kronet det hele, med en kasse..
schousboe9
10-01-2011, 19:08
“Jonny was excellent against Liverpool,” said Sir Alex. “I was pleased with him. He tired a little before the end, that’s why we brought Chris on."
Sambapanda
16-01-2011, 14:58
Vi har i Smalling og Evans nogle af Storbritanniens største forsvarstalenter! :D
Og det ville overraske mig meget, hvis de ikke går en stor fremtid i møde, i den røde United trøje :)
Og noget tyder jo også på at Ferguson stoler meget på dem og deres kvaliteter.
Da de begge fik lov til at spille i Liverpool kampen, som er en vigtig kamp for alle United fans. Istedet for at holde sig til efarne krafter som Brown og O'Shea :D
Jonny Evans, who is hardly the most popular player amongst fans at the moment, has made the unwise decision to claim that Northern Ireland qualifying for a major tournament would eclipse winning anything with United, apart from maybe the Treble.
“I think qualifying for a major tournament with Northern Ireland would sort of eclipse anything I could achieve with Manchester United, unless it was something like the treble, really cleaning up,” said Evans. “Definitely, it’s a harder task to qualify. I think it’s harder to win the Premier League or the Champions League than it is to qualify for a major tournament with, say England. But I do believe it’s harder for us to qualify for a big tournament than it would be for Manchester United to win the Champions League or the Premier League. Saying that, I don’t think the lads come here thinking “we’ll just turn up”, just look at how hard we work on the pitch.”
Enig. Ikke lige det smarteste at sige hans situation taget i betragtning.
schousboe9
28-03-2011, 21:14
Enig. Ikke lige det smarteste at sige hans situation taget i betragtning.
Det kan jeg ikke se det gale i. Han har jo helt ret.
Christian Bolaños ville nok også have sværere ved at vinde VM med Costa Rica end Superligaen med FCK. Det betyder da ikke, at han ikke vil vinde med FCK?
Det kan jeg ikke se det gale i. Han har jo helt ret.
Christian Bolaños ville nok også have sværere ved at vinde VM med Costa Rica end Superligaen med FCK. Det betyder da ikke, at han ikke vil vinde med FCK?
Vinde VM med Costa Rica > Nordirsk EM kval
Men han kan mene hvad han vil efter min mening. Jeg kan ikke se noget problem i hans udtalelser. Det ville være løgn at sige at han gjorde den store forskel i vores 07/08 sæsonen, så jeg kan godt forstå hvis der ikke skal meget til at stikke den.
United DK
28-03-2011, 21:41
Hvis der er nogen der føler sig stødt over Evans' kommentar, så har de da et problem. Kvalificere Nordirland sig til et EM eller VM, så vil jeg kalde det en sensation, både fordi de ikke har været med ved en slutrunde siden 1986, men også fordi størstedelen af spillerne har deres daglige gang i de engelske divisioner. Vinder vi derimod CL, så er det jo ikke ligefrem en sensation, vi hører jo til blandt favoritterne hvert år.
Hulle #7
28-03-2011, 22:41
Jeg er helt enig med Evans. At vinde Champions League er stort, men United vil altid være blandt de 4 favoritter, hvor at en Em kvalifikation ville være kæmpe stort for en lille fodbold nation som Nordirland!
Vinder vi derimod CL, så er det jo ikke ligefrem en sensation, vi hører jo til blandt favoritterne hvert år.
Hvis vi stadig synger "We won it 3 times" om 30 år, så holder jeg dig personligt ansvarlig..
Jonny Evans has insisted he won’t be leaving Manchester United in the summer. Everton and Sunderland — where the Northern Ireland defender enjoyed two loan spells — are considering making a transfer swoop for the 23-year-old centre-back but the Newtownabbey man told the Belfast Telegraph he has unfinished business at Old Trafford. It’s been a frustrating campaign for the man who came through the youth set-up at United but a rumoured loan move in December came to nothing and Evans says he’s in the dark about any summer switch. And he added: “The plan for me is to get back into the Manchester United team and play well. That’s all I’m interested in.”
Håber han opper sit spil, men har intet imod hvis han blev.
Speculation:
According to reports in the Express & Star, Wolves manager Mick McCarthy is ready to turn to Manchester United's Jonny Evans in his bid to sign a new defender. McCarthy has already been thwarted in two bids for Reading's Matt Mills and has also been unable to agree a deal for Birmingham centre-half Roger Johnson.
Seriøst? Evans til Wolves, arhhh kan det nu også passe? :D
Anderson8
24-06-2011, 14:24
Seriøst? Evans til Wolves, arhhh kan det nu også passe? :D
Det ville være fedt, hvis han blev lejet ud til en ligende klub. Dog synes jeg ikke helt vi skal sælge ham endnu. Ser stadig potientiale i ham.
United DK
24-06-2011, 14:31
Jeg mener ikke han skal nogen steder, han skal i næste sæson have lov at vise, at Smalling/Jones ikke 100% sikkert er fremtidens duo. At leje ham ud vil nærmest være at forære Jones pladsen, uanset hvordan han gør det i Wolves. Giv ham næste sæson, og hvis han så igen har en svag sæson, så kan man så sælge ham.
5 decidere centrale forsvarsspillere er vel lige én for meget. Evans er højst sandsynligt rimeligt langt fra Smalling og Jones, i hvert fald med det spil han vidste i sidste sæson, så et salg ville måske ikke være en dårlig idé, selvom det naturligvis ville være ærgeligt, at skulle sige farvel til en af de få homegrown-spillere vi har i truppen efterhånden. Under alle omstændigheder, er vi i mine øjne rigeligt besat på trods af et salg, i hvert fald hvis vi beholder O'Shea, hvilket vi forhåbenligt gør.
schousboe9
24-06-2011, 15:10
5 decidere centrale forsvarsspillere er vel lige én for meget. Evans er højst sandsynligt rimeligt langt fra Smalling og Jones, i hvert fald med det spil han vidste i sidste sæson, så et salg ville måske ikke være en dårlig idé, selvom det naturligvis ville være ærgeligt, at skulle sige farvel til en af de få homegrown-spillere vi har i truppen efterhånden. Under alle omstændigheder, er vi i mine øjne rigeligt besat på trods af et salg, i hvert fald hvis vi beholder O'Shea, hvilket vi forhåbenligt gør.
Jeg er af den overbevisning, at Rio tager hul på sin sidste sæson hos os, så hvis Evans er klar til lidt af en periferi-rolle i den kommende sæson, så ser jeg ingen grund til at sælge ham.
Jones skal ikke regne med, at han bare automatisk har overhalet Evans, men de står vel som minimum lige, og med de uundgåelige skader og karantæner til hhv. Rio og Vida, så skal han nok få kampe i 11/12.
Han er trods alt en bedre backup end hvad vi ellers har + han kan spille venstre back. Der går måske et par år inden Rio stopper, men så kan det være der bliver mere plads til ham. Hvis han bliver informeret om at muligheden er at leje ham ud, tror jeg dog at Evans selv smutter, da det vil være lidt af et slag i hovedet i en karriere hvor han helst skulle have en progressiv udvikling. Han har jo været udlejet før, så det må virke som et skridt ned imo.
Han har kaget lidt rundt i det, men jeg synes sgu Evans er værd at have med som homegrown backup når det hele bliver lidt tyndt med skader. Alternativet er en uprøvet ungdomsspiller.
Glory Man United
13-07-2011, 12:03
Jonny Evans er klar til at tage kampen op. Fint! Sådan skal det lyde. Jeg har dog min tvivl, om han har kvaliteterne til det:
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,12606_7034398,00.html
Evans har den fordel i forhold til de to andre unge centerforsvarer at han med en vis kvalitet kan vikariere for evra på venstre back. Han spiller pladsen på landsholdet så vidt jeg ved, og vi har jo pt ikke alt for kraftig en bredde på back-pladserne.
Farvel Jonny. Håber du finder en ny klub.
Synes det er helt skævt at give Evans skylden for i dag.
Vi skaber jo absolut intet offensivt, det er her vi skal kigge og kraftigt forbedre os..
Ja, forsvaret er ikke godkendt idag. Men det er i mine øjne lige så meget midtbanen med Fletcher og Anderson der er med til at skabe problemerne for os selv. Evans gjorde det faktisk ganske fint indtil det røde kort. Han leverede en god 1.halvleg. Ja, det var dumt at få et rødt kort, men helt ærligt, derfor skal han vel ikke smides væk og svines til ud over alle grænser.
Blev Vidic det da han fik rødt en af gangene mod Liverpool.?
Evra kan kritiseres, da han spillede elendigt.!
Synes det er helt skævt at give Evans skylden for i dag.
Vi skaber jo absolut intet offensivt, det er her vi skal kigge og kraftigt forbedre os..
Ja, forsvaret er ikke godkendt idag. Men det er i mine øjne lige så meget midtbanen med Fletcher og Anderson der er med til at skabe problemerne for os selv. Evans gjorde det faktisk ganske fint indtil det røde kort. Han leverede en god 1.halvleg. Ja, det var dumt at få et rødt kort, men helt ærligt, derfor skal han vel ikke smides væk og svines til ud over alle grænser.
Blev Vidic det da han fik rødt en af gangene mod Liverpool.?
Evra kan kritiseres, da han spillede elendigt.!
Manden får rødt kort. Hvorfor må han ikke få skylden? Come on, det er jo en overdrevet modreaktion på at der måske er lidt meget flame på ham.
Hvorfor fortjener han ikke den kritik? Er 30 minutter i en topkamp nok til at man er fredet for kritik efter at have solgt sit hold med et rødt kort iorden? Vi bliver udspillet efter udvisningen. Ikke før.
Håber så inderligt snart man indser at lille johnny boy ikke har United kvalitet. Man har Englands største forsvars talent siddende på bænken, imens Evans klokker gevaldigt i det på banen.. Lige pt kunne jeg ønske ham af HB Køge til !!!!
Vi var uheldigvis bagud 0-1 ved halvleg på trods af at have styret kampen det meste af første halvleg.
Vi falder fuldstændig sammen efter udvisningen. Selvfølgelig skal Evans have skylden, like it or not.
Vi er måske uskarpe i første halvleg, men vi er chanceløse i anden halvleg, og det skyldes primært Evans' hjerneblødning.
Ej hold nu op. Blot fordi Phil Jones har startet flot, skal vi bare nærmest give Evans gratis væk. Det er den generelle holdning blandt lidt for mange mener jeg. Pinligt.. Ja, Jones er startet flot, men er ikke svaret til alt.
Evans spiller, fordi han har kvaliteten til det. Mon ikke Sir Alex nok har rimelig fint styr på det. Der er ingen i United, hvis de ikke havde evnerne til det. Ellers var det væk ret så hurtigt..
Se kampen igen så (selv om det ikke er noget man vil). Evans gør det fint, ja dumt rødt kort. Men vi blev sku stadig spillet ud af et på dagen bedre hold. Evra var skyldig. Selv med en mand mere, bør man ikke gå helt ned.
MOHoegsted
23-10-2011, 19:14
Ej hold nu op. Blot fordi Phil Jones har startet flot, skal vi bare nærmest give Evans gratis væk. Det er den generelle holdning blandt lidt for mange mener jeg. Pinligt.. Ja, Jones er startet flot, men er ikke svaret til alt.
Evans spiller, fordi han har kvaliteten til det. Mon ikke Sir Alex nok har rimelig fint styr på det. Der er ingen i United, hvis de ikke havde evnerne til det. Ellers var det væk ret så hurtigt..
Se kampen igen så (selv om det ikke er noget man vil). Evans gør det fint, ja dumt rødt kort. Men vi blev sku stadig spillet ud af et på dagen bedre hold. Evra var skyldig. Selv med en mand mere, bør man ikke gå helt ned.
Hold nu op KennyN...
Helt enig i Evans har gjort det fornemt i starten af sæsonen, men det for tit han får hjerneblødninger. Han fik sidst rødt mod West Ham, hvor Rooney sikrede sejren med et hattrick, men vi kan smide alt for mange points hvis det fortsætter sådan her. Det er jeg helt sikker på det gør, det har det altid gjort.
Vi ved end ikke om vi havde lavet comeback, vi ser jo så tit hvordan vi rejser vores spil efter en halvleg.
Forsvaret af ham er jo latterligt. Synes du virkelig at han ryger i plus fordi han spiller én semigod halvleg (Det skal man fandme som Unitedspiller) og derefter får rødt?
Det lyder jo næsten som om han har samme talent som Jones, Rio, Smalling, Vidic på dine udsagn. Mener du virkelig at han har det? Jeg synes det er ekstremt sjældent at man ser fx 2-3 gode kampe i træk fra Evans. Det MÅ altså være et krav for en forsvarsspiller i United.
Nej stop det med hans røde kort. Hvad så med Vidic, ham skal vi vel så også sælge.. Det holder ikke det argument..
Wes Brown lavede også nogle dumme fejl i ny og næ. Men var vi ikke ganske godt tilfredse med ham ellers.??!
Forsvaret af ham er jo latterligt. Synes du virkelig at han ryger i plus fordi han spiller én semigod halvleg (Det skal man fandme som Unitedspiller) og derefter får rødt?
Det lyder jo næsten som om han har samme talent som Jones, Rio, Smalling, Vidic på dine udsagn. Mener du virkelig at han har det? Jeg synes det er ekstremt sjældent at man ser fx 2-3 gode kampe i træk fra Evans. Det MÅ altså være et krav for en forsvarsspiller i United.
Han har nogle stærke sider, hvor han er bedre end nogle af de andre. Mens de så er bedre end Evans på andre områder. Sådan er det sku med alle spillere. Stop nu den hetz. Havde det været Rio/Vidic/Smalling/Jones, var der ingen der havde svinet vedkommende til, og krævet det var sidste kamp osv osv. Det er som med Gibson, der skal hele tiden være en man kan svine til. Richardson, O'Shea har også været blandt de forhadte. Latterligt..
Nej stop det med hans røde kort. Hvad så med Vidic, ham skal vi vel så også sælge.. Det holder ikke det argument..
Wes Brown lavede også nogle dumme fejl i ny og næ. Men var vi ikke ganske godt tilfredse med ham ellers.??!
Hold nu op. Forskellen på Vidic og Evans er at Vidic spiller godt i 95% af hans kampe i sæsonen. Hvordan mener du seriøst at det kan sammenlignes?
Er Evans overhovedet tæt på at være en lige så god backup som Brown?
Hold nu op. Forskellen på Vidic og Evans er at Vidic spiller godt i 95% af hans kampe i sæsonen. Hvordan mener du seriøst at det kan sammenlignes?
Er Evans overhovedet tæt på at være en lige så god backup som Brown?
Jamen det kan da sammenlignes, når der bliver råbt op om, at hans flere røde kort er et problem. Hvad så med alle de spillere, der får flere røde kort end ham. De skal vel også sælges så...
Ja, Evans er bestemt lige så værdifuld en trup-spiller / backup som Brown og O'Shea var..
Hvad er Evans stærke sider? Sådan som jeg ser på det ( mener jeg har haft nogle lange diskussioner omkring dette, med bl.a Flax og United.Dk), Evans er langsom, han er middelmådig teknik ( for at sige det meget mildt), hans placeringsevne er ikke noget at råbe hurra for, og det er ikke sådan at han er en ledertype, eller en organisator.
Det ville være tåbeligt at inddrage Vidic og Rio ind i denne diskussion, som dem undlader jeg lige.
Jeg mener ikke, han har nogle kvaliteter, hvor man kan sige, det her, det er kun ham i truppen der har. Det er jo ikke sådan, at han har nogle ting i sit spil, som de øvrige forsvarsspillere i United ikke har. Han er god i hovedsspil, men det er Jones og Smalling så sandelig også. Både Smalling og Jones er hurtigere end ham. Til gengæld har Evans mere erfaring, men som sagt, han er ikke en leder type, sådan en som Jones virker derimod som en ledertype. Både Smalling og Jones har bedre teknik end ham, de skal selvfølgelig arbejde med deres placeringsevne, men her skiller Evans sig ikke ud. Heller ikke når det kommer til at forudsige spillet.
Problemet med Evans er ikke hans meget dumt rødt kort i dagens kamp. Problemet er, at Evans gang på gang på gang viser, at man ikke er kommet videre. Det er fint nok, at man som en ung mand laver disse fejl, men det nytter jo ikke noget, at man bliver ved med at lave de samme fejl, efter flere år på toppen. Når det sker, så er det et bevis på, at spillerens talent rækker dertil, og ikke længere.
De fejl han lavede i dag, har han lavet masser af gange før, og det er altså nogle basale ting. Jeg mener bestemt ikke, han spillede bedre end de andre, da det gik godt i første halvleg. City kunne jo ikke stable 2-3 afleveringer sammen, og det skyldtes hele holdet. Han er dog i den grad skyld i 1-0 målet. Manglende midtbane opbakning eller ej, han burde kunne se tidligt, at Balotelli er på vej væk fra feltet, Rio har sin mand, det er her han skal tænke hurtigt, og komme tættere på Balotelli. Det gør han ikke, igen, et tegn på at han ikke er så god til at forudsige tingene. Det område han dækker, er faktisk et tomt område. Det går først op for ham, at han skal presse Balotelli, når aflevering bliver spillet ud til ham, og der er det for sent. Igen, han er for langsom i tankegang. Det er fint nok, at være det, når man spiller for en mindre klub, hvor der er flere folk om at forsvare, hele tiden. Altså her taler jeg om, at have 8-9 mand konstant bag bolden. Det går dog ikke i en klub som United, hvor man kan blive fanget, her er det vigtigt, at forsvarsspillere tænker hurtigt, og det magter Evans ikke.
Dernæst kikser han fuldstændig sin afslutning fra en meget gunstig position. Det klokkeklare bevis på, at hans er for langsom i tankegang og bare langsom generelt sker ved udvisning. Manden er foran Balotelli, alligevel formår Balotelli at komme foran, men dernæst, i stedet for at lade ham gå, begår han et klart frispark, vel-vidende at han er sidste mand og dommeren er i nærheden. Det går ikke. Da han først får det røde kort, så er kampen næsten over. Det er dog ikke undskyldning for, at man skal gå hen og tabe 1-6, det er vi enige om.
Problemet med Evans er som sagt, at de fejl han har haft i sit spil, dem har han ikke begrænset, for ikke at snakke om at udslette dem. Hvert år laver han ting, som koster kampen(e), det er ikke et United forsvarer værdigt. Han ville være en glimrende spiller i en mindre klub, f.eks i Newcastle, eller Sunderland, Stoke eller Spurs for den sags skyld. Han er dog ikke United materiale. Sælg ham, og få så købt en, der er lidt bedre, og en der har lidt mere udviklings potentiale i sig.
Jamen det kan da sammenlignes, når der bliver råbt op om, at hans flere røde kort er et problem. Hvad så med alle de spillere, der får flere røde kort end ham. De skal vel også sælges så...
Ja, Evans er bestemt lige så værdifuld en trup-spiller / backup som Brown og O'Shea var..
Nej det kan ikke sammenlignes. For de andre spillere der får rødt kort, leverer varen over en hel sæson. Måske overser jeg nogen, men vi snakker om Vidic, Scholes, Rooney og så Rafael (Som er et ret stort talent i mine øjne selvom hans røde kort er hovedrystende dumme).
Og uenig. Evans er dårlig i hver anden kamp, og har været det i ca 2 år. Han har selv indrømmet at sidste sæson var lort. Nu har han ikke forbedret sig synderligt, så han er i mine øjne slet ikke en lige så værdifuld trupspiller eller er stabil på samme måde.
Han har heller aldrig klikket sammen med Vidic, som ellers formår at gøre næsten alle spillere gode. Jeg synes faktisk kritikken om at han måske skal sælges er berettiget indtil han leverer varen i minimum 3 kampe i træk. Det skal man bare kunne som vigtig forsvarsspiller i Manchester United.
Don Kafai
23-10-2011, 20:18
Sig hvad I vil om Evans, men diskussionen er fuldstændig kørt af sporet. Faktum er, at Evans er 4. valg efter Rio, Vidic og Smalling, og måske endda også efter Jones, og til det der finder man sgu ikke en bedre spiller.
At han spiller i dag, skyldes Rafael og Vidics skade, og at vi måtte bruge Smalling på backen. Man kan argumentere for, at Jones skulle være startet på backen, og så Smalling og Rio i midterforsvaret, men det ligner meget, at Rio fungerer bedre sammen med Evans, og Smalling med Vidic, hvilket sidste sæson meget godt illustrerede.
Han har stort set været fejlfri i de (mange) kampe han har dækket i denne sæson, og jeg er sgu glad for, at han er i vores trup. Tro mig, alternativet kunne være meget værre.
Jeg vil ikke forsvare Evans i dag, for han sælger holdet, da han tager det røde kort. Det må være fair, at kritisere ham for det. Men ser man bort fra i dag, synes jeg bestemt han er berettiget i truppen. Hans niveau er ikke til førstevalg når både Vidic og Ferdinand er fit, men han er en glimrende backup. Og så synes jeg man skal huske på, at han kun er 23, hvilket er rimelig ungt. Det kan man måske være tilbøjelig til at glemme, fordi han har været med i en del sæsoner efterhånden.. Der kan efter min mening ikke ære tvivl om talentet - det har vi set masser af gange, men han skal blive bedre til at holde fokus og ikke miste sin mand.
Doron Salomon twitter:
Mins per goal conceded this season: Jones - 74.3; Evra - 66.3; Rio - 44.6; Vidic - 56; Smalling - 61.5; Fabio - 101.5; Evans - 133.3 #mufc
Der var andre der gjorde det dårligere end Evans i dag så at sige han skal ud af klubben må stå for egen regning. Synes, som der bliver nævnt, at han er en god breddespiller at have i truppen. Der er spillere der gjorde det dårligere end ham i dag. I hvert fald indtil det røde kort. Hvis man så mener, at han ikke er god nok pga. det røde kort så må man jo mene, at alle der får røde kort er elendige. Hvis man følger den logik havde spillere som Rooney og Vidic været ude af klubben for længst.
Flax_Generous
23-10-2011, 20:35
Det burde være åbenlyst for enhver, at Evans har gjort det godt og stort set fejlfrit indtil i dag. Ja, han er mere eller mindre skyld i dagens nederlag (om end størrelsen på nederlaget næppe kan tilskrives hans dumhed), men jeg er personligt langt mere bekymret for Ferdinands og Evras præstationer. De to har kostet betydeligt flere mål end Evans i denne sæson (ja, alene bare i dag) - og de er altså ikke unge talenter, som er fjerdevalg på positionen, men en essentiel del af rygradden i forsvaret og på hele holdet.
Hvad er Evans stærke sider? Sådan som jeg ser på det ( mener jeg har haft nogle lange diskussioner omkring dette, med bl.a Flax og United.Dk), Evans er langsom, han er middelmådig teknik ( for at sige det meget mildt), hans placeringsevne er ikke noget at råbe hurra for, og det er ikke sådan at han er en ledertype, eller en organisator.
Det ville være tåbeligt at inddrage Vidic og Rio ind i denne diskussion, som dem undlader jeg lige.
Jeg mener ikke, han har nogle kvaliteter, hvor man kan sige, det her, det er kun ham i truppen der har. Det er jo ikke sådan, at han har nogle ting i sit spil, som de øvrige forsvarsspillere i United ikke har. Han er god i hovedsspil, men det er Jones og Smalling så sandelig også. Både Smalling og Jones er hurtigere end ham. Til gengæld har Evans mere erfaring, men som sagt, han er ikke en leder type, sådan en som Jones virker derimod som en ledertype. Både Smalling og Jones har bedre teknik end ham, de skal selvfølgelig arbejde med deres placeringsevne, men her skiller Evans sig ikke ud. Heller ikke når det kommer til at forudsige spillet.
Problemet med Evans er ikke hans meget dumt rødt kort i dagens kamp. Problemet er, at Evans gang på gang på gang viser, at man ikke er kommet videre. Det er fint nok, at man som en ung mand laver disse fejl, men det nytter jo ikke noget, at man bliver ved med at lave de samme fejl, efter flere år på toppen. Når det sker, så er det et bevis på, at spillerens talent rækker dertil, og ikke længere.
Kunne ikke sige det meget bedre. Og så synes jeg altså at det er et skønmaleri der bliver malet af at han har været god i hele sæsonen indtil nu. I Chelseakampen var der meget plads og nogle skøre indgreb, i Benficakampen var der for meget plads (Cardozomålet), og så har vi ellers haft ufarlige Norwich (0 mål lukket ind), Liverpool og ufarlige Galati på det seneste.
Selvfølgelig skal vi have nogle back-up breddespillere, men det er et problem der har varet ved i længere tid nu, at Evans ikke er blevet bedre permanent og at han skal have mange kampe for måske at spille sig op på niveau lidt mere permanent. I den forstand synes jeg fx O'Shea / Brown var mere pålidelige.
Vores forsvar er i det hele taget ved at falde af på den. Måske får Evans meget stick efter idag, men Evra har i ret mange kampe efterhånden også været skyld i mål ved at han har været for langt væk fra sin markering.
United DK
23-10-2011, 21:22
Jeg forsvarede Evans sidste sæson, og mente han burde have denne sæson med, for at vise sit værd. Han spiller også nogle habile kampe, bl.a. på Anfield sidste weekend, men nogengange virker han bare hamrende ukoncentreret, på samme måde som Brown, når han spillede stopper, og det er der hans fejl primært opstår. Han mangler så også noget fysisk, hvilket man bl.a. så i dag, og generelt når han er oppe imod brede typer som Davies, Zamora m.fl. At han ikke er den store boldkunster, eller typen der spurter frem som Jones tit gør, synes jeg ikke gør noget, det har vi heller ikke set fra hverken Rio eller Vidic gennem årene.
Ligesom med både O'Shea og Fletcher tidligere, så har Gibson og Evans været udsat for hård kritik, og mens den nogengange er berettiget, så springer den også nogengange ud af, at folk ikke mener de er gode nok til United. Det er de så måske heller ikke, men er det så kriminelt? Det er de færreste der er gode nok til United, og alene det skal ikke være et argument for, at svine dem til, og kalde dem klovn og andre navne, noget der i det hele taget siger mere om de fans der siger det, end om selve spilleren.
På bundlinjen står så, at min tålmodighed også er opbrugt, ellers SKAL han vise noget stabilt godt, uden store fejl eller andet virkeligt negativt. Han kan sådan set godt blive i klubben, og fungere på samme måde som O'Shea gjorde gennem mange år, som en solid reserve, men selv O'Shea lavede ikke store fejl hver anden kamp. Det var højest hvis han var oppe imod en lille dribler, at han kunne se uduelig ud.
@ KennyN.
Hvordan i alverden kan du nogensinde sammenligne Vidic med Evans? Evans sejler jo altid, og læg mærke til, hvor mange mål den mand har været skyld i sin tid som United-spiller. Jeg begriber ikke, at den mand kører på sin 3. sæson, hvor han er ringe. Jeg havde accepteret Evans, hvis du så, at han forbedrer sig og jævner sine dumheder til jorden, men han lærer jo ikke en skid af sine fejl. Det er det samme sløsede pis, han disker op med, samme positionsfejl, han leverer, samme ringe boldkontrol han fører sig frem med. Kort sagt. Der er ingen udvikling, nærmere end nedadgående udvikling, som bare ikke er godt nok til en klub af Uniteds kaliber. Det er jo den nye Oleguer det her. Du må ikke være forsvarsspiller for United, når du har så åbenlyse koncentrationssvigt, som Evans konstant viser, at han har. Hvordan kan man tillade sig at lade Balo komme foran en og så bagefter hive ham ned og så blive udvist for det i en ellers ufarlig situation? Det må forhelvede ikke ske på det her niveau. Det er så jammerligt ringe udført af ham.
Jeg forstår ikke, hvordan du kan sammenligne Vidicsc røde kort med Evans? Vidic viser verdensklassespil i 19 kampe ud af 20, men Evans ikke engang kan spille en kamp uden at klokke i det. Mandens koncentrationsniveau er så skide lavt, at det er mig ubegribeligt, at en så stor manager som Ferguson kan blive ved med at belønne hans utrolige begrænsede talent med flere optrædner på 1. holdet? Evans' evner med bolden er skræmmende ringe. Læg mærke til hvor mange boldtab han laver igen i går mod City, når han skal føre bolden frem. Manden er et nervevrag, der ikke kan præstere, og jeg er pisse ligeglad med, om han er United-kid. Det er ikke nogen gavebod af en klub, hvor man venter på, at vedkommende skal have 954 chancer for at blive god. Der står 1000 andre i kø, der vil give deres højre arm for at præstere bedre end Evans miserable forsvarsspil.
Hvordan kan man også anvende en halvleg som grundlag for, at han gjorde det godt? Manden var skyld i 1-0 målet. Han skal have fat i Balo der, og han på ubeskriveligvis skal fucke det op med en udvisning i en situation, der er så ufarlig, som hna alligevel gør farligt ved at lade Balo forbipassere ham og trække ham ned til et rødt kort? Det er så amatøragtigt udført og så ringe, at jeg ikke kan beskrive det. Hans hjerneblødninger er direkte fatale for hele holdet, og hvis han får lov til at fortsætte karrieren efter sommer, så er Ferguson simpelthen blevet for blind til at spotte elendigt talent. For man må fandme ikke som forsvarsspiller være garant for et indkasseree mål pr. kamp. Det er fandme en skræmmende ringe statistik Evans er ved at få bygget op.
Flax_Generous
24-10-2011, 17:49
Der er altså et par herinde som totalt overreagerer på baggrund af City-nederlaget. Ja, Evans' udvisning afgjorde kampen, som op til dette punkt var ret jævnbyrdig og lige. Det var dumt og dårligt af Evans, og det skal han have kritik for. Men fejlen betyder ikke, at han lige pludselig har været en katastrofe i denne sæson eller at han er færdig i United.
Evans var god i de svære kampe mod Liverpool, Tottenham og Chelsea (hvor han bl.a. lagde op til Nanis supermål). Han har en succesfuld afleveringsprocent på hele 92% (højere end alle andre forsvarsspillere i denne sæson og sidste sæson), han har lavet 1,6 tacklinger per kamp (mindre end Vidic, men mere end Ferdinand og Smalling sidste sæson) og 2,4 interception per kamp (omtrent samme niveau som Vidic og Ferdinand sidste sæson og langt højere end Smalling). Sådanne tal fortæller naturligvis ikke hele sandheden, f.eks. var han ikke god mod Arsenal og han gav sejren til City i går, men de hjælper med at give perspektiv. Evans har nemlig været overvejende solid og sikker i denne sæson - hvilket står i skarp kontrast til rutinerede, erfarne ledere som Evra og Ferdinand.
United har også haft elendige kampe defensivt set uden Evans. F.eks. mod Basel og Stoke. I mine øjne har det været langt mere alvorligt og ødelæggende, at Evra fuldstændig har glemt, hvordan man forsvarer, og at Vidic og Ferdinand kun har spillet 52 minutter sammen indtil videre i denne sæson. Alene i City-kampen var Evra indblandet i 4 af målene, og 12 ud af 19 chancer opstod i hans side, mens Vidic for 8. gang ud af 9 ligakampe slet ikke spillede.
Ja, Evans lider af koncentrationssvigt og selvom han har været solid i denne sæson, så har han stadig masser at arbejde på i sit spil. Men manden er stadig kun 23 år (og fjerde- eller femtevalg). Ferdinand led af koncentrationssvigt helt op til midten af 20'erne. Det betyder selvfølgelig ikke, at Evans er garanteret at gå i Ferdinands fodspor. Måske ender Evans snarere som Wes Brown, der var en tro og stærk klubspiller med masser af præstationer på et højt niveau, men også med visse fejl og svipsere (og lidt for mange skader). I så fald vil han blive en god spiller at have i truppen, og det har klubber som United også brug for.
Jeg tror desuden, at hvis Evans spillede i en mindre klub i Premier League, så ville han blive omtalt i samme vendinger som Gary Cahill, Scott Dann og Ryan Shawcross. De er begge to af de største stoppertalenter i ligaen, men har også mangler og er langt fra den færdige vare (f.eks. har Cahill været decideret katastrofal i et par kampe i denne sæson). Om Cahill, Dann og Shawcross - og Evans - nogensinde bliver gode nok til at starte for et hold som United er svært at sige. Men de er i hvert fald talentfulde.
Flax_Generous
24-10-2011, 17:57
Hvordan kan man også anvende en halvleg som grundlag for, at han gjorde det godt? Manden var skyld i 1-0 målet.
Det er sådan noget her som er en overreaktion. Nej, Evans var ikke skyld i 1-0-målet.
Det var en fantastisk bold fra Silva, som ikke skulle have fået så meget plads foran feltet, der rammer et lige så godt løb fra Milner, som hverken Smalling eller Nani følger (bare se hvordan Nani står og sover), og derefter en god bold til Balotelli, som intelligent har fundet et hul bagerst i feltet og til sidst en millimeterpræcis afslutning uden om Evans og De Gea. Rent faktisk søger Evans jo hen imod et stort hul ved forreste stolpe, hvor Agüero let kunne have dukket op (han var foran Evra på det tidspunkt). Men det efterlader desværre Balotelli fri.
Målet skyldes altså lige så meget den passive centrale midtbane, Nani og Smalling som det skyldes Evans - men mest af alt var det Citys fortjeneste, for det var virkelig godt spil af Silva, Milner og Balotelli.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.