Se fuld version : Ben Foster
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_LBarXe3EqV69kPkgnsyi8kNFxxlcN GXmUHlu9Mu8L8IhKfIKOQ
Ben Foster
Født: 3. april 1983
Land: England
Klub: West Bromwich Albion (udlejet fra Birmingham City)
Hvor længe er det at Ben er skadet?
Glory Man United
15-09-2007, 19:33
Hvor længe er det at Ben er skadet?
Skulle være klar i dec/jan
Danielsen
13-11-2007, 12:37
Her er en lille update omg. Ben Foster's skade og fremgang.
Fra manutd.com
Jeg synes det lyder godt.....specielt det med, at det overhovedet ikke gör ondt, det er gode tegn.
Jeg gläder mig til og se ham i aktion.
13/11/2007 10:07 road to recovery
Ben Foster was forced out of action at the end of the 2006/07 season and subsequently went under the knife to repair a damaged cruciate ligament in his right knee. Here he tells of his long road to recovery and his hopes for the rest of the season.
I've been injured since May and when you can't do what you're paid to do it's massively frustrating.
I had a lot of expectations surrounding this season and what it might hold for me but I have to put those aside for now. When you're told you're going to be out for eight months and no sooner you just have to knuckle down and get on with it.
I've been spending a lot of time in the gym, working on all the static cardio-vascular machines. I've been on the exercise bike, the cross-trainer, the treadmill… all the machines that aren't going to put too much pressure on my knee but will help me to keep my stamina up. There have also been lots of leg weights and upper body weights.
After all that, my knee is getting stronger. I've recently stepped up my training and I've had no pain in it whatsoever. The next step will be doing some more goalkeeping work. Earlier this month, I started doing a few things – just having someone hit volleys into my hands. But I'll start doing some proper sessions soon with the goalkeeper coach and that will push the knee a bit further. The aim at the moment is to be doing full training and getting involved with the lads sometime after Christmas – probably early February.
I can't wait until I'm playing again. I guess that might be around March next year. It's something to look forward to and something to aim for. Whether it's at United in the Reserves or somewhere else on loan, I'm not bothered – I'll take anything!
Lorensen
13-11-2007, 19:46
Jeg tror der går lang tid før han kommer i aktion for førsteholdet. Lige nu må Polakken og Van der Sar stå foran i køen.
Jeg føler mig ret sikker på, at han kommer op første holdet igen..
Han er en klasse keeper, men nu ved jeg ikke om SAF frygter for hans form og evne når han kommer tilbage, siden han ser efter en ny keeper ifølge rygter - den ny keeper skulle tilgengæld være klasse og 21 år - tilbage i den gamle fergie stil ;) køb talent lav verdensstjerne
Men tilbage til topic, håber Foster får chancen.. Han var god i Watford og på landsholdet
Danielsen
13-11-2007, 20:26
Jeg tror der går lang tid før han kommer i aktion for førsteholdet. Lige nu må Polakken og Van der Sar stå foran i køen.
Vi ser nok ikke noget til ham för näste säson, nej....
http://www.united.no/nyheter/nyheter/foster_naermer_seg_retur
Så er han på vej tilbage..
"Alt går etter planen, og jeg har trent hardt i tre måneder nå. Jeg har trent for fullt i seks uker, og føler ingen smerter eller tilbakeslag. Jeg gleder meg som en unge til å få spille reservelagskamp." sier Foster.
Det lyder kanon.. jeg håber virkelig det er vores fremtidige mand, og håber han kan holde sig fra skader.. dejligt med en englænder på den post..
Ja, jeg glæder mig også til at se ham stå i United målet - jeg tror han bliver er stor målmand med årene
Cristian9000
23-02-2008, 12:38
Jeg tror helt sikkert, at når Ben Foster er fit for fight, så er han minimum Uniteds andenkeeper. Tomas Kuszczak har ikke været prangende efter min mening. Har også lagt mærke til at når han er på mål, foretrækker bl.a Vidic at sparke bolden ud til indkast fremfor at spille den tilbage til Kuszczak - som ikke er den bedste i fødderne.
Håber og tror at Foster er fremtidens mand og set fra Capello's synspunkt, kunne han også godt bruge en ordenlig målmand, der ikke dropper vigtige bolde såsom Scott Carson mod Kroatien.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3255147,00.html
lyder rigtigt fornuftigt med udlejning. Som de fleste af jer herinde har sagt, så når Foster ikke at komme i en forfatning så han stå for 1.holdet i år, og selvom han kunne spille sig i form for vores reservehold, så er det noget bedre for ham at genfinde formen i Championsship eller League 1 som der nævnes.
Men ja hvem skal fergie vælge næste år hvis Foster finde sit gamle niveau frem til opstarten til den nye sæson. VDS eller Foster?
Don Kafai
07-03-2008, 17:38
Men ja hvem skal fergie vælge næste år hvis Foster finde sit gamle niveau frem til opstarten til den nye sæson. VDS eller Foster?
Fosters gamle niveau er langt under Van der Sars, så ingen tvivl om at Van der Sar stadig vil være foretrukket. Medmindre man begynder at satse på en indspilning af Foster, så kan de to måske deles om pladsen, men overordnet set er vores hollænder langt bedre, hvilket han viser gang på gang.
Fedt at Fergie viser den tillid til Foster, og er i tvivl om hvem som skal blive 1. keeper. Ikke at jeg tror det bliver Foster med det samme, men han skal helt sikkert nok få en del chancer næste år, for det er tydeligt, at Fergie har stor tiltro til ham.
United DK
07-03-2008, 19:52
Jeg håber han bliver udlejet for resten af sæsonen, såfremt han er garanteret en stamplads, for ellers kan han ligeså godt blive i United, og spille reservebold.
http://www.united.no/nyheter/nyheter/foster_laanes_ut
Ja udlån er meget sandsynligt.. og man kan virkelig se at SAF ser et kæmpe potientiale i ham.. men hva skal der ske med Kuz nu?? han er i mine øjne helt klart for god til at være 3 målmand, og jeg gad virkelig godt se ham i en championsshipklub eller en anden PL klub som 1. målmand.. For foster er mit klare 2. valg efter VDS..
Fosters gamle niveau er langt under Van der Sars, så ingen tvivl om at Van der Sar stadig vil være foretrukket. Medmindre man begynder at satse på en indspilning af Foster, så kan de to måske deles om pladsen, men overordnet set er vores hollænder langt bedre, hvilket han viser gang på gang.
Er slet slet ikke enig! VDS er ved at være gammel, og har nogle gange nogle uheldige indgreb. Han er stadig en fremragende målmand, men alderen begynder at kunne mærkes.
Jeg er helt sikker på at Foster kan være med på hans niveau fra næste sæson, og Foster er jo en stor målmand, som har gode reaktionsevner, så han passer godt ind på holdet. Hans pontentiale er stort, og han blev kåret som årets spiller i Watford sidste år, selvom klubben rykkede ned! Det er stort. Samtidig fik han debut for England og det er jo også en flot præstation! Han skal da uden tvivl have chancen
http://www.united.no/nyheter/nyheter/foster_laanes_ut
Ja udlån er meget sandsynligt.. og man kan virkelig se at SAF ser et kæmpe potientiale i ham.. men hva skal der ske med Kuz nu?? han er i mine øjne helt klart for god til at være 3 målmand, og jeg gad virkelig godt se ham i en championsshipklub eller en anden PL klub som 1. målmand.. For foster er mit klare 2. valg efter VDS..
Jeg håber han blir udlejet til en PL klub. Han er alt for god til Championship. Jeg kan ikke lige huske hvornår han sidst har lavet en fejl i denne sæson, hvor han har erstattet Van der Sar.. Men Ben Foster må da virkelig have potentiale, hvis han står foran Kuz i køen (og måske Van der sar), efter at have været så lang tid ude.
Han kan ikke blive udlånt til en PL klub i denne sæson..
Han kan ikke blive udlånt til en PL klub i denne sæson..
Det er også næste sæson vi snakker om så vidt jeg forstår..
ja.. Men jeg siger heller ikke at han kommer foran køen helt automatisk, men det tror jeg alligevel han vil gøre i næste sæson hvis han stadig har niveauet fra før skaden..
Ok, men nyheden fra united.no og flere andre steder kører på at leje ham ud resten af den igangværende sæson..
Men enig, hvis ikke han bliver første målmand i United til næste sæson, skal vi se om han kan blive udlånt til en Premier League klub. Som da han var i Watford.. Men mon ikke enten ham eller Tomasz Kuszczak blive udlånt næste år, vi kan jo ikke have tre gode målmænd siddende..
Ok, men nyheden fra united.no og flere andre steder kører på at leje ham ud resten af den igangværende sæson..
Men enig, hvis ikke han bliver første målmand i United til næste sæson, skal vi se om han kan blive udlånt til en Premier League klub. Som da han var i Watford.. Men mon ikke enten ham eller Tomasz Kuszczak blive udlånt næste år, vi kan jo ikke have tre gode målmænd siddende..
Nu er jeg self ikke inde i hovedet på Snegl, men tror det han lige talte om var KUZ..
elmegaard
08-03-2008, 11:15
Jeg håber han bliver udlejet for resten af sæsonen, såfremt han er garanteret en stamplads, for ellers kan han ligeså godt blive i United, og spille reservebold.
lige præcis. hvis han kunne blive udlejet til en championship-klub, hvor han er garanteret en stamplads, kunne han netop få genopbygget noget kampform/lidt rutine i løbet af de næste par måneder. og så må han komme tilbage og tage kampen op om pladsen mellem stængerne. han bliver virkelig spændende at følge, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han bliver fantastisk, og at fergie (og foster selv, naturligvis) træffer det rigtige valg mht. til resten af denne sæson.
Bergmann
08-03-2008, 11:39
Jeg er meget usikker på, om Foster bliver den keeper som alle havde håbet på. VDS skal snart skiftes ud, og jeg tror ikke, at vi har tiden til, at Foster skal tilvænne sig niveauet. Til det har PIG også være overraskende elendig. Man er virkelig skræmt, når man ser ham mellem stængerne - samtidig kan jeg ikke klare han pral med at være så fantastisk.
Jeg kunne godt forestille mig, at vi købte en keeper som Neuer til sommer. Tidligere var Kameni rygtet hertil, men jeg tror simpelthen ikke på, at han er god nok - deridmod er Neuer fantastisk, hvilket han også viste i sidste CL kamp.
United DK
08-03-2008, 11:44
Jeg kunne godt forestille mig, at vi købte en keeper som Neuer til sommer. Tidligere var Kameni rygtet hertil, men jeg tror simpelthen ikke på, at han er god nok - deridmod er Neuer fantastisk, hvilket han også viste i sidste CL kamp.
Neuer er helt sikkert et stort talent, men han har også lavet nogle gevaldige brølere i denne sæson, og jeg mener ikke han automatisk er bedre end Foster, for Foster har været ude i lang tid, og Schalke er noget helt andet end Manchester United.
Jeg mener vi næste sæson skal lave en utraditionel rotation på målmandsposten, hvor VDS selvfølgelig spiller mest, men hvor Foster får lov at spille her og der.
Nu er jeg self ikke inde i hovedet på Snegl, men tror det han lige talte om var KUZ..
Hehe ja det var ham jeg snakkede om..
Bergmann
08-03-2008, 12:08
Neuer er helt sikkert et stort talent, men han har også lavet nogle gevaldige brølere i denne sæson, og jeg mener ikke han automatisk er bedre end Foster, for Foster har været ude i lang tid, og Schalke er noget helt andet end Manchester United.
Jeg mener vi næste sæson skal lave en utraditionel rotation på målmandsposten, hvor VDS selvfølgelig spiller mest, men hvor Foster får lov at spille her og der.
Jeg har ikke set meget til Neuer, udover sidste kamp i CL, hvilket beviser hans enorme talent.
Jeg er bare bange for, at Foster ikke har, hvad der skal til. Synes ikke, at han har vist noget specielt godt siden, han spillede i Watford..
Jeg har ikke den store tiltro til Kuzzen, så jeg så også gerne at vi roterede lidt mellem VDS og Foster næste sæson.. Eller i hvert fald med et par kampe til Foster hist og pist, men selvfølgelig stadig med VDS som førstemålmand..
Lidt hurtigt og nemt at snakke om ham Neuer fra Schalke. Han var åbenbart fantastisk i Porto kampen, men hvad har han ellers leveret.?? Han har så vidt jeg ved, ikke været alt for stabil i år, og har flere gange lavet nogle store brølere..
Vi køber ikke en keeper til sommer. Vi har VDS, PIG og Foster, så hvad skal vi med en ny til sommer.?? Til næste sæson vil Kuszczak og Foster enten blive udlånt til en PL klub, mens den anden deler pladsen med Van der Sar. Derefter kan vi evaluere dem, og se om de er klar til at vogte buret fuld tid i United, eller om vi skal hente en ny..
Og Fergie har flere gange udtalt sig særdeles positivt og rosende om Foster, som en comming man, og den bedste unge keeper i England, samt fremtidens nr. 1 for United og England.. Så lad ham nu lige komme sig over skaden, og så vise hvad han kan..
elmegaard
08-03-2008, 12:33
En ting er, at Neuer åbenbart stod fantastisk i CL-kampen (jeg så den ikke), en anden ting er, at alle unge målmænd til tider laver nogle fatale drop. Og det er vel netop derfor, at de fleste målmænd topper i en - i forhold til de andre pladser - forholdsvis sen alder.
United DK
08-03-2008, 12:41
Jeg er bare bange for, at Foster ikke har, hvad der skal til. Synes ikke, at han har vist noget specielt godt siden, han spillede i Watford..
Nej, for han har også været skadet, siden han forlod Watford. Reservekampen i torsdags var vel næsten hans første kamp i en United-trøje?
Nej, jeg har heller ikke set ret meget til ham siden tiden i Watford. Hvad søren kan grunden mon være..?
Hvis han har været skadet lige siden, så burde han i hvert fald have trodset sin skade og hoppet ind i målet. Alt andet er simpelthen uacceptabelt!
Sælg ham!
Jesus altså...
Han er heldigvis tilbage nu, efter at han har været ude med en ledbåndsskade i 11 måneder. Fergie har bare udtalt, at det sikkert at han bliver lejet ud, i næste sæson.
Du er godt nok aktiv idag Molle..
Man må sige det er noget af en start Foster får efter hans skade.. VDS er skadet og tror han er ude mindst en uge.. Kuz har karantæne nu, og så er der ikke andre valg end foster.. Jo heaton, men det tør jeg simpelthen ikke..
Ja Foster kan ryge direkte ind i ilden, hvis VDS skade ikke er alvorlig, hvilket jeg tror den er. For hvis den ikke er det, så er det godt nok en hjerneblødning, at tage ham ud, når der er chance for, at få rødt kort eller skade til målmanden, som vi så i dag.
Klart Foster ikke har vist noget siden han kom tilbage fra Watford. Han har været skadet, og hans første kamp var forleden for reserverne.. Prøv nu at se lidt realistisk på tingene..
Og tror ikke han røger på udlån nu. Han skal gardere for Van der Sar og nu hvor PIG har karantæne.. Skulle han stå næste uge mod Derby er det også okay, selv om han ikke er i 100% kampform. Derby hjemme bør ikke give problemer.
Glory Man United
09-03-2008, 10:29
Derby hjemme bør ikke give problemer.
Er kampen flyttet til OT? :p
United DK
09-03-2008, 10:45
Er kampen flyttet til OT? :p
Derby hjemme (på Pride Park) bør ikke give problemer. ;)
Er i andre trygge ved, at Ben Foster måske står mod Derby og i nogle flere kampe, hvis VDS' skade ikke er alvorligt?
Martinsen
09-03-2008, 11:07
Er i andre trygge ved, at Ben Foster måske står mod Derby og i nogle flere kampe, hvis VDS' skade ikke er alvorligt?
Ja egentlig. Jeg føler mig ikke så usikker ved udsigten til at Foster måske allerede nu bliver kastet for løverne, det jeg har set ham virker han til at være en glimrende målmand, og hvem ved måske er det lige sådan noget her der skal til for at han bliver den næste store målmand for os.
Ja egentlig. Jeg føler mig ikke så usikker ved udsigten til at Foster måske allerede nu bliver kastet for løverne, det jeg har set ham virker han til at være en glimrende målmand, og hvem ved måske er det lige sådan noget her der skal til for at han bliver den næste store målmand for os.
Ja måske. Vi må bare håbe, at presset ikke bliver for stort på ham allerede, men jeg er sikker på, at han nok skal klare det.
United DK
09-03-2008, 11:14
Jeg har før udtrykt store forhåbninger til Foster, så derfor er jeg ikke utryg ved at have ham på mål, og nu er det jo "kun" Derby, så det burde ikke gå galt, selv hvis vi havde mig på mål.
Jeg er væsentlig mere tryg ved at have Foster på mål end PIG!
Cristiano Ronaldo7
09-03-2008, 11:35
Er jeg den eneste der syntes PIG har gjort det rigtig godt for os ?
Mange kampe har han reddet os og passet på sit mål, så bare fordi han laver en stor fejl igår så betyder det da ikke man ikke kan stole på ham,
Han er en verdensklasse målmand og jeg vil sige at jeg stoler på ham men ved ikke om jeg har ret eller om det er jer ? :)
Mange kampe har han reddet os og passet på sit mål, så bare fordi han laver en stor fejl igår så betyder det da ikke man ikke kan stole på ham,
Han er en verdensklasse målmand og jeg vil sige at jeg stoler på ham men ved ikke om jeg har ret eller om det er jer ? :)
Verdensklasse er nok så meget sagt, men jeg er enig i, at han har gjort det udmærket for os i denne sæson og har været en af de positive overraskelser, da han har virket mere sikker end i sidste sæson. Han laver så en fejl mod Sporting, men alle målmænd laver da fejl indimellem.
Jeg vil hellere have TK på mål mod Derby end Foster, hvis jeg skal være ærlig.
Cristiano Ronaldo7
09-03-2008, 11:41
Helt enig :) :lolol:
United DK
09-03-2008, 11:41
Jamen er Kuszczak ikke karantæneramt, grundet sit røde kort i går?
Jamen er Kuszczak ikke karantæneramt, grundet sit røde kort i går?
Jo jo, men det var bare for at understrege, at jeg er tryg med TK på mål.
Ja egentlig.. Foster bør ikke få nogle problemer med det, og selvom han lige er kommet tilbage, så tror jeg sagtens han kan stå for presset.. og så kan det godt være at Derby kæmper med alle mand, og hvis man ikke passer på kan de få en 0-0 hevet med hjem, men scorer kan de altså ikke.. 13 mål i denne sæson siger vel alt.. Det er det samme antal som rooney har scoret i denne sæson og så kan i jo selv bedømme om det er positivt eller negativt ment..
Cristiano Ronaldo7
09-03-2008, 11:47
Hvad med VDS sidste sæson, Var han også bare ligepludselig rigtig dårlig fordi han lavede mange fejl ?
Det er bare hvis man laver en fejl som er man dårlig her ? og nu er VDS rigtig god som i siger fordi han ikke laver fejl,
Så hvis han laver en fejl i CL i kvartfinalen, syntes i så han er dårlig ?
United DK
09-03-2008, 11:49
Hvad med VDS sidste sæson, Var han også bare ligepludselig rigtig dårlig fordi han lavede mange fejl ?
Det er bare hvis man laver en fejl som er man dårlig her ? og nu er VDS rigtig god som i siger fordi han ikke laver fejl,
VDS har vel højest lavet en håndfuld fejl i sin tid i United, hvorimod Kuszczak har lavet en del flere. VDS udstråler derudover også ro, hvilket Kuszczak ikke altid gør, og han er også meget bedre med fødderne end Kuszczak.
Cristiano Ronaldo7
09-03-2008, 11:56
VDS har vel højest lavet en håndfuld fejl i sin tid i United, hvorimod Kuszczak har lavet en del flere. VDS udstråler derudover også ro, hvilket Kuszczak ikke altid gør, og han er også meget bedre med fødderne end Kuszczak.
Jamen det er ikke det jeg mener,
Jeg mener hvis VDS laver en kæmpe fejl i CL kvartfinalen så vi ryger ud (som vi forhåbentligt ikke gør) så vil i syntes han er mega ringe
Jamen det er ikke det jeg mener,
Jeg mener hvis VDS laver en kæmpe fejl i CL kvartfinalen så vi ryger ud (som vi forhåbentligt ikke gør) så vil i syntes han er mega ringe
Din logik er lidt svær at følge.
Det korte svar på dit postulat er nej.
Det lidt længere: PiG laver generelt mange gode refleksredninger, men han er ikke nær så sikker som VDS. Der er en grund til, at han har fået kælenavnet PiG (Pole in Goal), og han spiller sjældent 90 minutter uden minimum én besynderlig aktion.
Foster laver også et drop fra tid til anden, men jeg synes, han virker mere rolig og sikker end PiG, som ofte virker nærmest nervøs over at stå i buret.
Derudover er Foster i mine øjne blandt Europas bedste reflekskeepere.
Hvordan diskussion endte i det her, ved jeg ikke helt. PiG er ikke disponibel til næste kamp; det er Foster til gengæld.
Nej jeg er enig. TK gjorde det skidt sidste sæson, men iår har han overrasket positivt. Jeg var mildest talt pisse sur på ham igår, men når man tænker sig om, så er det også svært for TK. Han kommer ind og har ikke stået i flere måneder, og skal pludselig spille i en Fa Cup kvartfinale, der slet ikke er afgjort. Måske skulle han have set lidt mindre akavet ud i situationen med Baros, men som jeg ser det, så prøver han at gøre virkelig alt for ikke at ramme ham. At Baros så rammer hans hoved med sit ben er uheldigt, men helt ærligt, så tror jeg, at han havde scoret alligevel på et næsten tomt mål. TK har nogle spidskompetancer, som VDS ikke har, og de er vidt forskellige målmand. VDS er selvfølgelig mere rutineret, signalerer ro og overskud og samtidig en dygtig keeper, der er en af verdensbedste i fødderne af en målmand. TK signalerer til gengæld ikke ro og overskud, og hans evner i fødderne svarer til 5 division. Tilgengæld er han hurtigere, og han har nogle af de vildeste reflekser, som selv vil gøre Casillias misundelig. Jeg er ikke så tryg ved ham som vores 1. målmand efter VDS, men det er helt sikkert, at han er en dygtig målmand, der står lidt for meget i skyggen af VDS.
Cristiano Ronaldo7
09-03-2008, 12:33
Nej jeg er enig. TK gjorde det skidt sidste sæson, men iår har han overrasket positivt. Jeg var mildest talt pisse sur på ham igår, men når man tænker sig om, så er det også svært for TK. Han kommer ind og har ikke stået i flere måneder, og skal pludselig spille i en Fa Cup kvartfinale, der slet ikke er afgjort. Måske skulle han have set lidt mindre akavet ud i situationen med Baros, men som jeg ser det, så prøver han at gøre virkelig alt for ikke at ramme ham. At Baros så rammer hans hoved med sit ben er uheldigt, men helt ærligt, så tror jeg, at han havde scoret alligevel på et næsten tomt mål. TK har nogle spidskompetancer, som VDS ikke har, og de er vidt forskellige målmand. VDS er selvfølgelig mere rutineret, signalerer ro og overskud og samtidig en dygtig keeper, der er en af verdensbedste i fødderne af en målmand. TK signalerer til gengæld ikke ro og overskud, og hans evner i fødderne svarer til 5 division. Tilgengæld er han hurtigere, og han har nogle af de vildeste reflekser, som selv vil gøre Casillias misundelig. Jeg er ikke så tryg ved ham som vores 1. målmand efter VDS, men det er helt sikkert, at han er en dygtig målmand, der står lidt for meget i skyggen af VDS.
Endelig en der støtter mig ? :lolol:
Martinsen
09-03-2008, 12:36
det er muligt Baros ville have scoret, hvis TK ikke havde fældet ham, men det ville nu også have været en noget bedre situation at stå i. Fremfor at være en mand i undertal, og med en markspiller på mål.
Glory Man United
09-03-2008, 12:39
det er muligt Baros ville have scoret, hvis TK ikke havde fældet ham, men det ville nu også have været en noget bedre situation at stå i. Fremfor at være en mand i undertal, og med en markspiller på mål.
Den er nok svær et være uenig i :lolol:
Iøvrigt synd O´Shea ikke var inde...han havde nappet den :)
Ja, det er rigtig nok, men hvis dommeren ikke havde givet ham rødt kort, som ville være fortjent. Så kunne man vælge mellem et straffespark eller at Baros skulle skyde den ind på næsten frit mål.
Verdensklasse.. nej der kan jeg ikke følge dig.. han er ok, men langt fra verdensklasse..
meget få målmænd der hører til i den kategori..
Verdensklasse.. nej der kan jeg ikke følge dig.. han er ok, men langt fra verdensklasse..
meget få målmænd der hører til i den kategori..
En verdensklasse målmand, er når målmanden redder point til holdet, og det gør VDS meget sjældent, selvom han da er en dygtig målmand. Af verdensklasse keepere i verden ser jeg primært Casillias og Buffon. Petr Cech var i en periode den absolut bedste af de 3, men han er faldet i niveau efter sit uheldige kraniebrud.
En verdensklasse målmand, er når målmanden redder point til holdet, og det gør VDS meget sjældent, selvom han da er en dygtig målmand. Af verdensklasse keepere i verden ser jeg primært Casillias og Buffon. Petr Cech var i en periode den absolut bedste af de 3, men han er faldet i niveau efter sit uheldige kraniebrud.
Enig.. og jeg mener heller ikke at VDS hører til bla. verdens bedste, men det gør Kuz da bestemt heller ikke, og imo er VDS mange klasser over Kuz, og jeg syntes VDS er sindsyg god.. Og du kan jo heller ikke sammenligne Casillias og VDS i den kategori om de redder point til holdet.. VDS har verdens bedste forsvar foran sig, mens Casillias har et elendigt forsvar.. Kan jo være VDS ville rede meget mere hvis han fik brug for det..
Det er et spørgsmål om at lave en mængde fejl kontra den spilletid man får. VDS havde en down periode i sidste sæson, men værre var det ikke hvis man kiggede på hvor mange kampe han har spillet godt. Og nej, man er ikke dårlig bare fordi man laver en enkelt fejl, og jeg kan heller ikke på stående fod komme i tanke om en konkret fejl PIG har lavet. Det som er problemet er at han er for usikker! Alt for ofte er han ikke i stand til at sikre bolden efter f.eks. et langskud eller lignende. Han giver for mange returbolde og jeg tror ikke på at han er med til at give forsvaret den ro som et forsvar har brug for.
Personligt ser jeg PIG i bedste fald som en mulig anden målmand, mens jeg ser Foster som en potentiel verdensklasse målmand. Dog kan jeg kun gå ud fra det jeg har set hos Watford, hvor han reddede deres røv et utal af gange, samt de udtalelser Fergie kommer med.
Angående PIG's "kælenavn" så anvender jeg det personligt flittigt for det er noget nemmere end hans normale navn. Det er ikke ment som hån eller lignende.
Det er et spørgsmål om at lave en mængde fejl kontra den spilletid man får. VDS havde en down periode i sidste sæson, men værre var det ikke hvis man kiggede på hvor mange kampe han har spillet godt. Og nej, man er ikke dårlig bare fordi man laver en enkelt fejl, og jeg kan heller ikke på stående fod komme i tanke om en konkret fejl PIG har lavet. Det som er problemet er at han er for usikker! Alt for ofte er han ikke i stand til at sikre bolden efter f.eks. et langskud eller lignende. Han giver for mange returbolde og jeg tror ikke på at han er med til at give forsvaret den ro som et forsvar har brug for.
Personligt ser jeg PIG i bedste fald som en mulig anden målmand, mens jeg ser Foster som en potentiel verdensklasse målmand. Dog kan jeg kun gå ud fra det jeg har set hos Watford, hvor han reddede deres røv et utal af gange, samt de udtalelser Fergie kommer med.
Angående PIG's "kælenavn" så anvender jeg det personligt flittigt for det er noget nemmere end hans normale navn. Det er ikke ment som hån eller lignende.
Fuldstændig enig.. Især det med usikkerheden ved langskud.. han har stort set altid problemer med at holde på bolden, og det kan sagtens koste mål i den lange ende, hvis han blev førstemålmand.. Men mener da han har potientiale til at blive solgt til en anden PL klub når foster kommer tilbage..
Og med hensyn til PIG, så kalder jeg ham også altid det eller Kuz, da det er så pokkers svært at stave hans navn.. intet hån fra min side..
Nu er det nok mig der er fuld, men hvad er meningen med PIG?
Jeg fatter det simpelthen bare ikke..
pølsemanden
09-03-2008, 15:57
Nu er det nok mig der er fuld, men hvad er meningen med PIG?
Jeg fatter det simpelthen bare ikke..
jeg ved det faktisk heller ikke :S :D
Christensen
09-03-2008, 15:58
PIG = Pole in Goal
pølsemanden
09-03-2008, 16:00
Er det noget som er her fra OT.DK eller er det alle der kalder ham det
Tror det er noget som der er her fra Old Trafford.dk ;) Jeg kalder ham bare TK, da det er forkortelsen for hans svære navn.
United DK
09-03-2008, 16:40
Jeg har lært med Kuszczaks navn, at man først skal skrive Kus, derefter skriver man zcz, og afslutter med ak. Dermed får man Kuszczak. :)
Det er faktisk ikke så svært, hvis man gider at lærer det.
Christensen
09-03-2008, 16:42
Mener øgenavnet PIG kommer fra Red Issue..
Det er et helt utroligt kikset og grim øge/kælenavn :D
Jeg tror bare jeg holder mig til TK, og hvis jeg er i rigtig godt humør så måske Kuszczak.. :)
Mener øgenavnet PIG kommer fra Red Issue..
Korrekt, Red Issues ret satiriste dækning af Manchester United har kommet med nogen ret gode nogen:
John O'Shea
Lord Snooty
Gary Two weeks Neville
David Capable Hands Gill
Liar23 (Beckham)
20Legend
The Djemba Twins
The Gimps (Glazers)
United DK
09-03-2008, 17:06
Korrekt, Red Issues ret satiriste dækning af Manchester United har kommet med nogen ret gode nogen:
John O'Shea
Lord Snooty
Gary Two weeks Neville
David Capable Hands Gill
Liar23 (Beckham)
20Legend
The Djemba Twins
The Gimps (Glazers)
Den forstår jeg ikke?
ups, hehe.
Der skulle stå John O'Pie ;)
Hvem er det lige Lord Snooty er?
Lorensen
09-03-2008, 18:16
Hvorfor er det lige at Beckham hedder Liar23 ?
Christensen
09-03-2008, 19:09
Pga. han skiftede til Real.
Det bliver man da ikke en løgner af.
ChristianR
09-03-2008, 19:18
Haha. Jo, Heintze er fandme også en løgner:D
Tillad mig lige at lege Mod.. Men det her hører til OT.. lad os holde os til Foster i den her tråd..
Glory Man United
14-03-2008, 13:55
Håber han får MEGET stille debut imorgen.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=540742
Ja, men håber alligevel, at han bliver sat lidt på prøver, så vi kan se hans potientale. Men det skal først ske, når vi fører med 5 mål :p
Vi skal huske at manden har været ude i et års tid, så han er et stykke fra kampform. Det varer lige lidt inden følelsen og alle rutinerne sidder der igen. Såsom med at gå ud på hjørne osv osv.. Men ja, lad os se det bliver spændende. Og med et par gode kampe her mod slutningen, samt en god pre-season er han ved at være klar til at vogte buret fast..
Vi skal huske at manden har været ude i et års tid, så han er et stykke fra kampform. Det varer lige lidt inden følelsen og alle rutinerne sidder der igen. Såsom med at gå ud på hjørne osv osv.. Men ja, lad os se det bliver spændende. Og med et par gode kampe her mod slutningen, samt en god pre-season er han ved at være klar til at vogte buret fast..
jo men nu er det jo ikke sådan at en målmand får savet hænderne af så snart han er skadet. Og han skal ikke ud og løbe 11 km i en kamp som en markspiller, så han skal nok klare den. Fergie siger han har trænet med fuldt ud den sidste måned og har fået føling med kuglen mellem hænderne igen. Han kan så gennem træning ligge lidt procenter til sin hurtighed, men han kunne så ikke få et bedre springbræt end en kamp mod derby og måske en hjemmekamp mod bolton. Havde været mere betænkelig hvis det havde været mod chelsea eller arsenal. Men kun pga hans form pt. TK havde jeg været usikker på til de kampe uanset form.
Det bliver spændende at se Foster i aktion i morgen. Jeg har kun set ham spille få gange for Watford og har derfor ikke det store kendskab til ham.
Parkohargo
14-03-2008, 16:31
Bliver spændende og følge ham..især da mange herinde har rost ham til skyerne.
man.utd25
14-03-2008, 18:08
Bliver spændende og følge ham..især da mange herinde har rost ham til skyerne.
Ja han er også et kæmpe talent ,men har været ude i lang tid ,håber han klare sig godt, han er klart en af de største talenter i england
Nogen som har lyst til at knytte en kommentar til Fosters præstation?
Som jyde vil jeg sige at han gjorde det godt :D Ej synes han vidste stor klasse ved at tage to klasse redninger og svært at stå sådan en kamp hvor du skal kunne hive en eller to klasseredninger frem lige pludselig. Han er vores fremtige målmand - det er jeg overbevist om. Og hold kæft han sparker langt når han svinger venstre-koteletten:D Han skal lige blive lidt bedre med fødderne men han stod en kanon kamp idag. Stor kredit til ham. For min skyld kunne han være fast fra imorgen
Som jyde vil jeg sige at han gjorde det godt :D Ej synes han vidste stor klasse ved at tage to klasse redninger og svært at stå sådan en kamp hvor du skal kunne hive en eller to klasseredninger frem lige pludselig. Han er vores fremtige målmand - det er jeg overbevist om. Og hold kæft han sparker langt når han svinger venstre-koteletten:D Han skal lige blive lidt bedre med fødderne men han stod en kanon kamp idag. Stor kredit til ham. For min skyld kunne han være fast fra imorgen
Helt enig.. i det hele.. i starten af kampen havde han lidt problemer med at sparke den ordentlig væk, men det skal til hans forsvar også lige siges at forsvaret var nogle svin idag, og faktisk var de tæt på at koste en chance da en af dem lavede en hovedløs tilbagespilning til foster der hvor han så skød den ind på en derby spiller, men heldigvis røg den væk fra mål..
Foster holder os inde i kampen i perioder med 2 flotte redninger. Den anden af dem han tog, var fuldstændig sindsyg. VDS havde ikke noget den der, er jeg sikker på. Hans spil i fødderne var dog rigtig usikkert, selvom forsvarspillerne gav ham dårlige bolde. Alt i alt en flot debut, og jeg håber han får genvalg mod Bolton på onsdag. Vil se mere af ham.
Er der ikke nogle der har et link til Foster's to klasseredninger. Vil gerne lige nyde dem igen og de skal lige vises til en kammerat
http://www.dailymotion.com/relevance/search/derby%2B-%2Bmanchester%2Bunited/video/x4q24b_derby-countymanchester-united-pl-ga_sport
Er er et lille sammendrag af kampen i dag!
Takker fandt ellers lige en anden hjemmeside hvor der også er højdepunkter fra mange kampe dog med rimelig dårlig billedkvalitet
www.eplmatches.blogspot.com
Foster har 2 redninger i dag, som er jeg overbevist om at Vds ikke havde taget. Forskellen på Forster og Vds er nok at Vds vil være lidt mere konstant i sine præstationer og derfor give forsvaret mere ro. Jeg synes dog Vds har set noget usikker ud i denne sæson, så jeg ser meget gerne at Foster bare fortsætter på posten, så længe han gør det godt.
Jeg kan godt lide at høre SAF snakke om konkurencen mellem Kuz og Foster.. det skinner tydeligt igennem at han foretrækker Foster, men han vil jo også gerne vise Kuz respekt.. Det er jo svært for Kuz har jo ikke gjort noget galt.. Men når han fik karantæne og Foster fik lov at vise sig i kampen idag, gør han det jo svært, for så skal jeg træffe et valg før næste kamp(Bolton) Så ved man vidst godt hva klokken har slået.. Jeg vil hvertfald blive overrasket hvis han vælger Kuz mod Bolton.. Så skal det hvertfald bare være for at give ham hans sidste spilletid, for når først VDS kommer tilbage og Foster har fået nok kampe så burde han uden tvivl være fast reserve og i næste sæson gerne 1. målmand..
man.utd25
15-03-2008, 21:43
Jeg kan godt lide at høre SAF snakke om konkurencen mellem Kuz og Foster.. det skinner tydeligt igennem at han foretrækker Foster, men han vil jo også gerne vise Kuz respekt.. Så ved man vidst godt hva klokken har slået.. Jeg vil hvertfald blive overrasket hvis han vælger Kuz mod Bolton.. Så skal det hvertfald bare være for at give ham hans sidste spilletid, for når først VDS kommer tilbage og Foster har fået nok kampe så burde han uden tvivl være fast reserve og i næste sæson gerne 1. målmand..
Jeg er næsten helt sikker på foster bliver første valg i næste sæson, vis han kan undgå skader osv.
United DK
15-03-2008, 22:05
Jeg er næsten helt sikker på foster bliver første valg i næste sæson, vis han kan undgå skader osv.
Jeg tror nu VDS beholder pladsen pga. sin enorme rutine, og det faktum at han stadig er en klassekeeper, men når 2009/10 sæsonen går i gang, så har Foster nr. 1 på ryggen.
man.utd25
15-03-2008, 22:14
Jeg tror nu VDS beholder pladsen pga. sin enorme rutine, og det faktum at han stadig er en klassekeeper, men når 2009/10 sæsonen går i gang, så har Foster nr. 1 på ryggen.
Det tror jeg så slet ikke ,vis foster han viser flere af de kampe her, og for lov til at stå så kan jeg ikke se andre end foster, VDS har været for usikker i år synes jeg, og han har ikke samme hurtighed mere også er han tit skadet.
Foster er et målmandstalent udover det sædvanlige, men jeg vil også foretrække en mere glidende overgang som United DK snakker om..
VDS som førstevalg og så med Foster fx i pokalkampe og lidt CL/PL kampe hist og pist.. Og han skal selvfølgelig ikke spises af med 7-8 kampe i løbet af sæsonen ligesom Kuzzen har haft det i år; det batter ikke rigtig noget imo..
Foster er et målmandstalent udover det sædvanlige, men jeg vil også foretrække en mere glidende overgang som United DK snakker om..
VDS som førstevalg og så med Foster fx i pokalkampe og lidt CL/PL kampe hist og pist.. Og han skal selvfølgelig ikke spises af med 7-8 kampe i løbet af sæsonen ligesom Kuzzen har haft det i år; det batter ikke rigtig noget imo..
Jeg synes også det ville være en god idé. Lad Foster stå i FA Cup, Carling Cup og det lettere CL kampe som dem i år mod Dynamo Kiev. Vi burde ikke få problemer på den måde samtidig med at vores kommende 1. målmand får spilletid.
Synes klippene viser at Foster kan noget, og han har helt sikkert potentialet til at blive noget helt specielt. Men tror som udgangspunkt at VDS er førstemålmand resten af sæsonen, derefter tror jeg de vil komme til at skiftes igennem en periode, indtil Foster fuldstændig kan stå på egne ben.
Har TK også karantæne mod Bolton? For hvis ja, så kan det være at Foster står igen, hvis VDS ikke bliver klar.
Har TK også karantæne mod Bolton? For hvis ja, så kan det være at Foster står igen, hvis VDS ikke bliver klar.
VDS skulle blive klar til onsdag så han står formentligt den kamp og så er Foster på bænken
VDS skulle blive klar til onsdag så han står formentligt den kamp og så er Foster på bænken
Ved faktisk ikke om jeg er glad for det, da jeg gerne vil se mere af Foster. VDS er selvfølgelig rolig og sikker, men jeg synes det er sjældent at han tager nogle sværre bolde. Han er udentvivl god, men ikke en målmand der redder point, som Foster gjorde igår. Håber han 1. valget næste sæson.
Don Kafai
16-03-2008, 13:40
VDS er selvfølgelig rolig og sikker, men jeg synes det er sjældent at han tager nogle sværre bolde. Han er udentvivl god, men ikke en målmand der redder point
Sjældent har jeg været så uenig i et indlæg.
Van der Sar er en af grundstammer i Uniteds start 11'er. Jeg ved at du har sæson-dvd'en fra 06/07, prøv at kigge den igennem endnu engang. Se i de afgørende måneder, hvem der konstant holdt United inde i kampene. Bla. i kampene mod Fulham og Liverpool.
Ben Foster er uden tvivl et talent. Men kampen igår synes jeg ikke var overbevisende fra hans side. Han havde flotte reflekser, men jeg har ikke lyst til at have en keeper i buret, hvor jeg skal holde vejret hver gang modstanderen har hjørnespark, eller vi spiller ham en tilbagelægning.
Heldigvis for ham så er han ung, og han kan forbedre sig. Men at ønske ham ind i stedet for Van der Sar nu, er i mine øjne helt håbløst.
"..Men kampen igår synes jeg ikke var overbevisende fra hans side. Han havde flotte reflekser, men jeg har ikke lyst til at have en keeper i buret, hvor jeg skal holde vejret hver gang modstanderen har hjørnespark, eller vi spiller ham en tilbagelægning..."
Var det ikke det vi alle gjorde, da vi havde Carroll/Howard på kassen? ;)
Jeg holder på, at van der Sar tager 08/09 som sin sidste sæson, hvor Foster af og til lige er inde på grønsværen i de mindre sværre kampe, så han kan blive lært op.
PIG fik kun en karantæne dag, så han må være med mod Bolton. Derfor kommer han til at stå, hvis VDS ikke er klar igen.
I bliver altså nødt til at se på det store billede og ikke lade jer rive med. Ja Foster stod super igår og laver nogle fantastiske redninger, men selvfølgelig skal VDS være første målmand resten af sæson.
Derudover skal PIG være anden målmand, hvorfor, fordi han er registreret til CL, dette er Foster ikke. Hvordan tror I PIG selvtillid vil have det, hvis Foster står onsdag? Og hvad sker der så, hvis VDS er skadet mod Roma?
Nej først fra næste sæson kan der blive kamp om pladserne. Man skal også tænke på, at Foster har været skadet i et år, så det er fint han kan gå stille frem og så være klar til at blive nr 1. efter sæsonen.
chrisserUnited
16-03-2008, 14:12
Synes sgu også Benjamin Anthony Foster skal have flere chancer.. han gjorde det jo også godt i Watford
Vds skal være førstemålmand også i næste sæson, da han simpelthen bare er bedre end Foster, som tingene er nu.
At sige vds aldrig laver svære redninger er lidt noget vrøvl, synes jeg. Selvfølgelig er der langt mellem snapsene, når vi har så stærk en forsvarskæde som vi har, men i denne sæson har der været glimrende eksempler på hans genialitet; Arsenal (ude), Sporting (ude) og Fulham (ude) er glimrende eksempler.
De bolde Foster tog i går, kunne vds sagtens have taget. Foster lavede ingen 'impossible-saves'
Jeg synes folk virker for forhippet på at sætte Foster på kassen. Jeg ved ikke om det er fordi han er et nyt og eksotisk navn i truppen, at folk er så vild med at sætte vds af.
Vds er mit førstevalg, så længe han spiller så fremragende.
EDIT: Men ingen tvivl om, at han gjorde det glimrende i går. Fantastisk med en ENGELSK målmand! Hvornår har vi lige sidst haft en seriøs englænder mellem stængerne siden Bailey?
el-insaciable
16-03-2008, 14:52
Jeg er meget splittet, når det gælder vores målmnadssituation. På den ene side synes jeg, man fra næste sæson af - forudsat at Foster bliver ved med at imponere - skal vise ham fuld tillid og starte ham. Men samtidig må man også erkende, at Van der Sar denne og sidste sæson har været en del af et af de bedste forsvar i Europa.
Lige nu hælder jeg mest til at give Foster chancen. Den redning på Liam Millers friløber er fuldstændig vanvittig, shit det er syge reflekser. Og så synes jeg heller ikke Van der Sar er så sikker, som folk gør ham til. Det eksempel der står klarest i erindringen er Arsenal-kampen, hvor det var ham, der stod for de fleste farlige situationer ved fuldstændigt at mistime sine indgreb på hjørne- og frispark, og jeg synes, den trend har været der det meste af sæsonen. Dog ikke i så høj grad.
Vds skal være førstemålmand også i næste sæson, da han simpelthen bare er bedre end Foster, som tingene er nu.
At sige vds aldrig laver svære redninger er lidt noget vrøvl, synes jeg. Selvfølgelig er der langt mellem snapsene, når vi har så stærk en forsvarskæde som vi har, men i denne sæson har der været glimrende eksempler på hans genialitet; Arsenal (ude), Sporting (ude) og Fulham (ude) er glimrende eksempler.
De bolde Foster tog i går, kunne vds sagtens have taget. Foster lavede ingen 'impossible-saves'
Jeg synes folk virker for forhippet på at sætte Foster på kassen. Jeg ved ikke om det er fordi han er et nyt og eksotisk navn i truppen, at folk er så vild med at sætte vds af.
Vds er mit førstevalg, så længe han spiller så fremragende.
EDIT: Men ingen tvivl om, at han gjorde det glimrende i går. Fantastisk med en ENGELSK målmand! Hvornår har vi lige sidst haft en seriøs englænder mellem stængerne siden Bailey?
helt enig - synes folk bliver alt for hysteriske omkring foster.. han viser igår nogle fantastiske reflekser, men målmandsspillet er så meget mere end det - det som om mange herinde ikke fatter hvad målmandsspil går ud på.. når VDS står er man 100 % tryk ved ham, man er aldrig i tvivl om at han leverer varen, han er en fantastisk målmand og det betyder kolosalt meget for forsvaret at de kan stole på ham.. det handler om at vise ro..
foster viser som sagt nogle fantastiske reflekser men tilgengæld er det kun hver tredje tilbagelægning han rammer optimalt.. jeg følte mig ikke tryk ved ham igår - det skal så lige siges han har været skadet så han skal selvfølgelig lige i kampform.. han så da god ud men der skal mere end to gode redninger mod derby til at overbevise mig..
nu var jeg inde på the dubliner igår og folks kommentarer ryster mig - det er utroligt så uintelligente mennesker der findes.."den havde VDS helt klart ikke taget, Foster viser han er bedre end VDS" - hva er det folk bygger det på, jeg fatter det ikke.. VDS har været klart den bedste keeper siden schmeichel så hvorfor skal man skifte ham ud?
jeg forstår ikke hvorfor folk er så hysteriske omkring foster - og så siger folk jamen har har jo stået for england - det siger intet.. richardson har også været på landsholdet, det handler bare om at spille i den rigtige klub.. robinson har været fast mand for england længe men han har svært ved at komme på spurs' hold..
det kunne da være godt med en engelsk målmand men slå nu lige koldt vand i blodet..
United DK
16-03-2008, 15:54
Denne tråd viser meget godt, hvor meget en enkelt kamp kan gøre. Nu står Foster godt i går, og derfor er han VDS' afløser, men hvis han havde stået en knap så god kamp, så skulle vi ud og købe VDS' afløser. Man skal slå koldt vand i boldet, og vurdere spillerne over flere kampe.
Jeg har selv talt varmt om Foster, på baggrund af hans kampe for Watford, men fordi han står godt i går, bliver jeg ikke mere begejstret.
Sjældent har jeg været så uenig i et indlæg.
Van der Sar er en af grundstammer i Uniteds start 11'er. Jeg ved at du har sæson-dvd'en fra 06/07, prøv at kigge den igennem endnu engang. Se i de afgørende måneder, hvem der konstant holdt United inde i kampene. Bla. i kampene mod Fulham og Liverpool.
Ben Foster er uden tvivl et talent. Men kampen igår synes jeg ikke var overbevisende fra hans side. Han havde flotte reflekser, men jeg har ikke lyst til at have en keeper i buret, hvor jeg skal holde vejret hver gang modstanderen har hjørnespark, eller vi spiller ham en tilbagelægning.
Heldigvis for ham så er han ung, og han kan forbedre sig. Men at ønske ham ind i stedet for Van der Sar nu, er i mine øjne helt håbløst.
Det var sidste år ;) Jeg synes ikke VDS har haft en prangende sæson iår, og hvornår har han i denne sæson reddet et point til holdet? - Han er selvfølgelig en dygtig målmand og har lukket utrolig lidt mål ind, men meget af det skyldes primært et solidt forsvar.
Hvis VDS kommer tilbage mod Bolton skal han udentvivl stå, men jeg mener altså, at man måske bør give Foster chancen som 1. keeper til næste sæson.
man.utd25
16-03-2008, 16:01
Ved faktisk ikke om jeg er glad for det, da jeg gerne vil se mere af Foster. VDS er selvfølgelig rolig og sikker, men jeg synes det er sjældent at han tager nogle sværre bolde. Han er udentvivl god, men ikke en målmand der redder point, som Foster gjorde igår. Håber han 1. valget næste sæson.
Helt enig håber også på foster :) han er klasse
man.utd25
16-03-2008, 16:03
Denne tråd viser meget godt, hvor meget en enkelt kamp kan gøre. Nu står Foster godt i går, og derfor er han VDS' afløser, men hvis han havde stået en knap så god kamp, så skulle vi ud og købe VDS' afløser. Man skal slå koldt vand i boldet, og vurdere spillerne over flere kampe.
Jeg har selv talt varmt om Foster, på baggrund af hans kampe for Watford, men fordi han står godt i går, bliver jeg ikke mere begejstret.
Nej for mange vidste godt hvordan han stod for watford, og kunne han det for os så ved de fleste hvad han står for:)
Vi har søgt med lys og lygte efter en målmand som kunne erstatte Schmeichel. Og lang om længe er det blevet en success.
Den ro, og det overblik, som VDS udstråler til sine forsvarere skal man lede længe efter.
Og I Man Utd's situation er det langt vigtigere end en TV redning hist og pist. Jeg skal på ingen måder kritisere Foster på noget plan, men der skal sgu noget særligt til, for at udkonkurere VDS for øjeblikket...
Hvis vi ville have en målmand, som lavede de fantastiske redninger i ny og næ, så skulle vi jo bare have beholdt Tim Howard... Men da var sangen jo en anden, da han jo ikke udstrålede denne her ro over forsvaret - samt lavede nogle dyre indgreb ind i mellem.
Men Foster er uden tvivl en mand til fremtiden (i modsætning til PIG), men kan dog ikke se ham som første valg i næste sæson, hvis VDS er fit.
Det var sidste år ;) Jeg synes ikke VDS har haft en prangende sæson iår, og hvornår har han i denne sæson reddet et point til holdet? - Han er selvfølgelig en dygtig målmand og har lukket utrolig lidt mål ind, men meget af det skyldes primært et solidt forsvar.
Hvis VDS kommer tilbage mod Bolton skal han udentvivl stå, men jeg mener altså, at man måske bør give Foster chancen som 1. keeper til næste sæson.
hvordan kan du sige det har skyldtes et solidt forsvar - målmand og forsvar hænger sku da sammen.. hvis de fire bagerste er gode men målmanden udviser usikkerhed kan det da på ingen måde blive et solidt forsvar.. VDS har været en solid sidsteskanse i år efter min mening.. og jo han har også reddet point hjem i denne sæson.. hans udstraling og erfaring har reddet mange point for det gør at visse situationer bare ikke opstår.. desuden har han også haft klasseredninger ind imellem..
men lad os da glemme det - foster lavede jo to gode redninger mod derby, og desuden udviste han en enorm ro ved tilbagelægninger, noget VDS ikke mestrer.. desuden har foster jo stået i Watford der rykkede ned med et brag, og i skarp konkurence med klassekeeperne james og paul robinson har han jo været inde omkring det engelske landshold.. helt klart fremtidens mand, det viste kampen mod derby, ud med VDS :rolleyes:
Vi har søgt med lys og lygte efter en målmand som kunne erstatte Schmeichel. Og lang om længe er det blevet en success.
Den ro, og det overblik, som VDS udstråler til sine forsvarere skal man lede længe efter.
Og I Man Utd's situation er det langt vigtigere end en TV redning hist og pist. Jeg skal på ingen måder kritisere Foster på noget plan, men der skal sgu noget særligt til, for at udkonkurere VDS for øjeblikket...
Hvis vi ville have en målmand, som lavede de fantastiske redninger i ny og næ, så skulle vi jo bare have beholdt Tim Howard... Men da var sangen jo en anden, da han jo ikke udstrålede denne her ro over forsvaret - samt lavede nogle dyre indgreb ind i mellem.
Men Foster er uden tvivl en mand til fremtiden (i modsætning til PIG), men kan dog ikke se ham som første valg i næste sæson, hvis VDS er fit.
præcis, rart der i det mindst er én der kan se det..
man.utd25
16-03-2008, 16:19
jeg har set masser af kampe i år hvor VDS har været rigtig usikker og han er slet ikke så hurtig mere som han har været ..
vis foster ikke havde været i watford ,så tør jeg slet ikke tænke på hvor mange mål der så var gået ind, han reddet dem så mange gange ,så det du skriver er med fantastiske redninger i ny og næ ,ja den passer ikke for dem laver han hele tiden , men vi kan godt blive enig om han kan blive bedre på nogen andre ting
man.utd25
16-03-2008, 16:23
hvordan kan du sige det har skyldtes et solidt forsvar - målmand og forsvar hænger sku da sammen.. hvis de fire bagerste er gode men målmanden udviser usikkerhed kan det da på ingen måde blive et solidt forsvar.. VDS har været en solid sidsteskanse i år efter min mening.. og jo han har også reddet point hjem i denne sæson.. hans udstraling og erfaring har reddet mange point for det gør at visse situationer bare ikke opstår.. desuden har han også haft klasseredninger ind imellem..
men lad os da glemme det - foster lavede jo to gode redninger mod derby, og desuden udviste han en enorm ro ved tilbagelægninger, noget VDS ikke mestrer.. desuden har foster jo stået i Watford der rykkede ned med et brag, og i skarp konkurence med klassekeeperne james og paul robinson har han jo været inde omkring det engelske landshold.. helt klart fremtidens mand, det viste kampen mod derby, ud med VDS :rolleyes:
er slet ikke enig med dig.
vis forsvaret er solidt gør det jo målmanden til have det lidt nemmere , og sådan har VDS haft det i år, men de kampe hvor vores forsvar har været lidt skævt, der har VDS været utrolig usikker , så mener klart vi skal til at køre foster ind på holdet
er slet ikke enig med dig.
vis forsvaret er solidt gør det jo målmanden til have det lidt nemmere , og sådan har VDS haft det i år, men de kampe hvor vores forsvar har været lidt skævt, der har VDS været utrolig usikker , så mener klart vi skal til at køre foster ind på holdet
self er det nemmere at være keeper hvis de fire bagerste er gode - det siger ligesom sig selv.. men det er også omvendt, forsvaret bliver meget bedre når de ved de kan stole på keeperen..
du siger du vil køre foster ind og det har du self lov at syntes - jeg fatter bare ikke hvad du bygger det på - er det den gode sæson i watford(at stå i watford og united er to forskellige ting), er det de to gode refleksredninger igår eller er det fordi han jo også har været på det engelske landshold?
det virker som om det eneste der tæller for dig er klasseredninger inde på stregen, og hvis SAF ville ha haft sådan en keeper ku han bare have beholdt howard..
jeg siger ikke foster ikke er god nok, for det kan jeg ikke sige endnu - han viste ikke noget styrke i feltet og så var han rystende usikker på tilbagelægninger.. alle målmand på dette niveau laver gode redninger, det er ligesom det udover der tæller efter min mening..
man.utd25
16-03-2008, 16:44
self er det nemmere at være keeper hvis de fire bagerste er gode - det siger ligesom sig selv.. men det er også omvendt, forsvaret bliver meget bedre når de ved de kan stole på keeperen..
du siger du vil køre foster ind og det har du self lov at syntes - jeg fatter bare ikke hvad du bygger det på - er det den gode sæson i watford(at stå i watford og united er to forskellige ting), er det de to gode refleksredninger igår eller er det fordi han jo også har været på det engelske landshold?
det virker som om det eneste der tæller for dig er klasseredninger inde på stregen, og hvis SAF ville ha haft sådan en keeper ku han bare have beholdt howard..
jeg siger ikke foster ikke er god nok, for det kan jeg ikke sige endnu - han viste ikke noget styrke i feltet og så var han rystende usikker på tilbagelægninger.. alle målmand på dette niveau laver gode redninger, det er ligesom det udover der tæller efter min mening..
Han er lige kommet tilbage efter en lang lang skadet, det burde du jo også vide derfor er han jo klart lidt rusten i det hele, men ja vis han kan redde watford for point, med så dårlige spiller hvad kan han så ikke i man.u .
Ät han så har været udtaget til landsholdet, er jo bare en bonus i sig selv og det viser jo hvilket talent han er, og et talent bliver kun bedre ved at spille bold.
Han er lige kommet tilbage efter en lang lang skadet, det burde du jo også vide derfor er han jo klart lidt rusten i det hele, men ja vis han kan redde watford for point, med så dårlige spiller hvad kan han så ikke i man.u .
Ät han så har været udtaget til landsholdet, er jo bare en bonus i sig selv og det viser jo hvilket talent han er, og et talent bliver kun bedre ved at spille bold.
Nu er der kæmpe forskel på Watford og United. I watford får du skud mod dig konstant, mens du i United kan fryse gennem 80 minutter af kampen og pludselig skal ud i fuld længde og redde en bold.
Hans landsholdsudtagelse siger jo ingenting, da England ingen gode målmænd har.
Jeg synes også Foster gjorde det fint i går, men som United DK siger, så ville folk have haft ham solgt i dag, hvis han ikke havde gjort det godt i går.
man.utd25
16-03-2008, 16:54
Nu er der kæmpe forskel på Watford og United. I watford får du skud mod dig konstant, mens du i United kan fryse gennem 80 minutter af kampen og pludselig skal ud i fuld længde og redde en bold.
Hans landsholdsudtagelse siger jo ingenting, da England ingen gode målmænd har.
Jeg synes også Foster gjorde det fint i går, men som United DK siger, så ville folk have haft ham solgt i dag, hvis han ikke havde gjort det godt i går.
Ja måske de folk der ikke ved ret meget om ham ,ellers tror jeg mange ved hvor stort hans talent er.
og siger det ingenting om man bliver udtaget ??? i mine øjne siger det at han gør det godt, ellers var han ikke blevet udtaget .
siger jo også der er ting han kan blive bedre til ,men hans tid i watford har klart gjort ham bedre .
Ja måske de folk der ikke ved ret meget om ham ellers ikke tror mange ved hvor stort hans talent er.
og siger det ingenting om man bliver udtaget ??? i mine øjne siger det at han gør det godt, ellers var han ikke blevet udtaget .
siger jo også der er ting han kan blive bedre til ,men hans tid i watford har klart gjort ham bedre .
Jeg forstod ikke den første linie.
Jamen selvfølgelig siger det, at han gør det godt, det benægter jeg ikke. Men da hans konkurrenter ikke er specielt nævneværdige, så synes jeg ikke det siger noget noget om hans evner i forhold til van der Sar, som jo har været den eneste seriøste målmand (pånær Howards debutsæson), vi har haft siden Schmeichel.
man.utd25
16-03-2008, 17:01
Jeg forstod ikke den første linie.
Jamen selvfølgelig siger det, at han gør det godt, det benægter jeg ikke. Men da hans konkurrenter ikke er specielt nævneværdige, så synes jeg ikke det siger noget noget om hans evner i forhold til van der Sar, som jo har været den eneste seriøste målmand (pånær Howards debutsæson), vi har haft siden Schmeichel.
Nej det mener jeg jo heller ikke ,siger bare at man skal begynde at køre foster ind i holdet fra næste sæson , VDS har været en god målmand for os, men synes han har været usikker i en del kampe i denne sæson , og tiden er nok ved at være der hvor vi skal køre foster ind ligeså stille som 1 målmand
Nej det mener jeg jo heller ikke ,siger bare at man skal begynde at køre foster ind i holdet fra næste sæson , VDS har været en god målmand for os, men synes han har været usikker i en del kampe i denne sæson , og tiden er nok ved at være der hvor vi skal køre foster ind ligeså stille som 1 målmand
Lyder fair nok, men derfra, og så til at decidere vrag Edwin, synes jeg er langt.
United DK
16-03-2008, 17:04
Jeg forstår ikke argumentet med, at Foster kun blev udtaget til landsholdet i mangel af bedre, for hvornår har Holland sidst haft en ordentlig målmand udover VDS? Vi skal vel helt til starten af 90'erne, hvor Hans van Breukelen vogtede det hollandske bur. Der har selvfølgelig været målmænd som Ed de Goey og Sander Westerveld, men de var jo ikke noget at råbe hurra for, selvom de var 1. valg i hhv. Chelsea og Liverpool på et tidspunkt.
lad vær med at sige man u.. prøv at skrive det ordentlig istedet for det der.. og det holder slet ikke det du siger.. skal vi så købe barnsleys målmand for hvis han kan redde dem mod chelsea og liverpool, hva kan han så ikke udrette i united:rolleyes:
men gider ikke diskutere det mere med dig, for det virker ikke som om du har nogen idé om hvad det vil sige at være keeper i united..
United DK
16-03-2008, 17:16
men gider ikke diskutere det mere med dig, for det virker ikke som om du har nogen idé om hvad det vil sige at være keeper i united..
Ved du da det? Har du selv stået for os? Er du Peter Schmeichel?
man.utd25
16-03-2008, 17:17
lad vær med at sige man u.. prøv at skrive det ordentlig istedet for det der.. og det holder slet ikke det du siger.. skal vi så købe barnsleys målmand for hvis han kan redde dem mod chelsea og liverpool, hva kan han så ikke udrette i united:rolleyes:
Nej men vi kan virkelig høre ,at du ved hvad der skal til for at være keeper i Man.U........
Foster bliver bare ikke bedre at at sidde på bænken , og det kommer han heller ikke til fra næste sæson .
Er sikker på han har en stor fremtid.
Man u > Manure > gødning.
Jeg synes nu også det bedste vil være at leje ham ud resten af sæsonen, så han kan få en masse kampe i kroppen, for så længe vds og tildels Pig gør det godt, så får han det svært. 3 gode målmænd er også ret mange.
Ved du da det? Har du selv stået for os? Er du Peter Schmeichel?
nej det er jeg ikke men jeg bliver bare træt af at høre på folk.. foster laver to redninger igår og skraks er han bare åhh så god.. ingen ved om han har hvad der skal, jeg var bare ikke imponeret igår - to klasseredninger men samtidig en del usikre indgreb..
og så behøver man ikke være schmeichel for at vide at der følger et kæmpepres med hvis man står i united..
nej det er jeg ikke men jeg bliver bare træt af at høre på folk.. foster laver to redninger igår og skraks er han bare åhh så god.. ingen ved om han har hvad der skal, jeg var bare ikke imponeret igår - to klasseredninger men samtidig en del usikre indgreb..
og så behøver man ikke være schmeichel for at vide at der følger et kæmpepres med hvis man står i united..
Foster har jo også lavet en hel del andet end at spille kampen i går. Vi købte ham fordi han oprindeligt viste potentiale, derefter udlånte vi ham til Watford hvor han stod en rigtig flot sæson, osse selvom de rykkede ned, for det hold var da som helhed en tand for usselt. Nu har han så netop overstået en slem skade, og kun fået 2 kampe siden da, en for vores reserver og en for vores førstehold.
Derfor må vi regne med at han ikke på nogen måde er nær hans topniveau da det tager noget tid før man er helt tilbage efter en skade. Desuden var det hans debut så nervøsitet er ganske normalt, han er jo bare et menneske som os andre og han regner helt klart dette som chancen for at få et gennembrud, hvilket jo bare er yderligere pres på hans skuldre.
Noget af det vigtigste når man er målmand for United er at være klar hele kampen igennem, selvom der nok kun kommer 2-3 skud. Det lyder muligvis ikke svært, men det kan i diskutere med Taibi som normalt var en ganske anstændig målmand. Han var bare vant til 15 skud pr kamp i stedet for og det betød nogle voldsomme kiks!
Hvad vi kan se ud fra kampen igår er at han har gode reflekser. Udover det kan man udfra kampene for Watford se at han har en vildskab som gør at han ikke er bange for at kaste sig ned i en voldsom tackling af en spiller, selvom det nok kommer til at gøre rimelig nas.
At han så ikke udstråler så meget ro og rutine, det kommer formentlig med tiden, hvis han bare får de kampe han har brug for.
En ting jeg ikke har haft så stor mulighed for at vurdere er hans evner ud i luftspillet. Er der nogen som kan knytte en kommentar til det?
Foster har været ude i næsten et år, og har aldrig spillet sammen med de spillere han spillede med igår. Samtidig var forsvarspillerne nogle svin mod ham i tilbagelægningerne, så måske derfor at han så lidt usikker ud. Han var måske også lidt nervøs i sin debutkamp? Alligevel formåede han af folk herinde, at blive kåret til MOM, selvom det godt nok ikke siger det store. Det jeg prøver at sige er, at Foster er et kæmpe målmandstalent, jeg mener, at han i næste sæson bør være ligestillet med VDS om pladsen som 1. keeper. VDS er en fremragende målmand, men han er stadig ikke typen der redder point til holdet, som Foster gjorde det igår.
Foster har været ude i næsten et år, og har aldrig spillet sammen med de spillere han spillede med igår. Samtidig var forsvarspillerne nogle svin mod ham i tilbagelægningerne, så måske derfor at han så lidt usikker ud. Han var måske også lidt nervøs i sin debutkamp? Alligevel formåede han af folk herinde, at blive kåret til MOM, selvom det godt nok ikke siger det store. Det jeg prøver at sige er, at Foster er et kæmpe målmandstalent, jeg mener, at han i næste sæson bør være ligestillet med VDS om pladsen som 1. keeper. VDS er en fremragende målmand, men han er stadig ikke typen der redder point til holdet, som Foster gjorde det igår.
Nu er forsvaret og målmandspositionen også to meget adskilte stationer, selvom de har en vis indflydelse på hinanden alligevel. Så jeg synes ikke det er så sensationelt, det med, at han ikke har spillet sammen med forsvaret før. Han har trods alt rendt op og ned af dem i snart et år og trænet sammen med dem i en måned.
Enig i, at han er et stort talent, men det der med at vds ikke redder point til holdet er altså noget vrøvl. Jeg har tidligere nævnt kampe hvori han har reddet os. Kan du nævne kampe, hvor han har kostet os point?
At vds er skadet til en kamp, hvor vi spiller af lort, er jo bare uheldigt.
Nu er forsvaret og målmandspositionen også to meget adskilte stationer, selvom de har en vis indflydelse på hinanden alligevel. Så jeg synes ikke det er så sensationelt, det med, at han ikke har spillet sammen med forsvaret før. Han har trods alt rendt op og ned af dem i snart et år og trænet sammen med dem i en måned.
Enig i, at han er et stort talent, men det der med at vds ikke redder point til holdet er altså noget vrøvl. Jeg har tidligere nævnt kampe hvori han har reddet os. Kan du nævne kampe, hvor han har kostet os point?
At vds er skadet til en kamp, hvor vi spiller af lort, er jo bare uheldigt.
Jeg mener alligevel, at der er en naturlig grund til Fosters nervøse udspark igår. Hans debut, nye medspillere og igennem hele kampen lagde forsvaret dårlige tilbagelægninger.
Jeg kan fra denne sæson huske kampen mod Liverpool, hvor vi i to situationer er direkte heldige med, at Liverpool ikke scorer pga. Vds lavede nogle underlige løb ud i feltet. Mod City i februar synes jeg heller ikke han ser for godt ud ved begge mål.
Kan du så nævne nogle kampe, hvor han har reddet point til os i denne sæson vel og mærket?
Jeg kan fra denne sæson huske kampen mod Liverpool, hvor vi i to situationer er direkte heldige med, at Liverpool ikke scorer pga. Vds lavede nogle underlige løb ud i feltet. Mod City i februar synes jeg heller ikke han ser for godt ud ved begge mål.
Kan du så nævne nogle kampe, hvor han har reddet point til os i denne sæson vel og mærket?
Mod Liverpool var han skidt, men teknisk set kostede det os ingen point, hehe.
Mod City var han da chanceløs ved målene. Først laver han en kanon redning (kanon kommet tilbage, efter en fin parade), men Vassels ripost er simpelthen umulig at tage. Benjanis hovedstød er jo fremragende; et ok skru, hvor bolden buldrer i jorden lige foran mål (bolden er helt ude ved stolpen). I øvrigt tæt på mål, han header.
Det har jeg allerede gjort, men da vi som regel scorer mange mål i en kamp, er det jo ikke ligetil, hehe; Fulham, Arsenal og specielt Sporting lavede han nogle gode redninger.
ChristianR
16-03-2008, 22:12
Det var ganske vist ikke deciderede point, men han gav os da sejren i Charity cuppen i år, vil jeg mene:) Hvis det da stadig er det man kalder den?
Man går ikke bare ind og skifter ud på målmandsposten sådan der. Det er sgu ikke godt nok, at et par "usikre" indgreb, og du er på bænken, og et stjerneskud skal erstatte dig. Og da slet ikke, da man har en første målmand, som har et så højt gennemsnits niveau som VDS har! Det kan der da ikke skulle gå så megen fornuft til at se IMO.
Hvis det var situationen hos SAF, så have John O'Shea stået flere kampa på mål, da Carrol og Howard kæmpede om målmands posten.
Jeg er bare glad for, at SAF er enig i hvad jeg siger :) Men Foster skal nok få chancen, bare rolig... men VDS starter også næste sæson, hvis han er fit for fight, efter sådan et stabil sæson som i år.
Vds var rigtig god i sidste sæson. Han var stabil (dog med enkelte svipsere i slutningen af sæsonen) og gav derfor forsvaret ro. I denne sæson synes jeg billede er vendt! Han har virket ukoncentreret i op til flere kampe, hvilket har resulteret i flere farlige situationer, men jeg mener ikke det har kostet nogle mål endnu, men det betyder stadigvæk, at forsvaret mister tillid til ham, og det gør forsvaret mere usikkert. Jeg synes det er 100 pct. forsvaret fortjeneste, at vi ikke har lukket flere mål ind end vi har i denne sæson, i modsætning til sidste sæson hvor Vds også mål siges at have haft sin andel.
Når det så er sagt, så synes jeg stadig Vds skal beholde pladsen. Vi går ind i en vigtig periode i de næste 3 måneder, og vi har derfor brug for en målmand, som forsvaret kender og (forhåbentlig) føler sig tryk ved. Dog skal Vds ikke føle sig for sikker, og hvis har han fortsætter med det usikre spil, så synes jeg Foster skal have chancen fra starten af næste sæson.
Ps: Hvis Vds ikke havde taget bolden i første omgang ved det første mål mod City, så havde City ikke scoret, for det første skud var gået forbi mål. Man kan så diskuterer om det var en god redning eller dårligt overblik fra hans side at han tog den.
[QUOTE
Ps: Hvis Vds ikke havde taget bolden i første omgang ved det første mål mod City, så havde City ikke scoret, for det første skud var gået forbi mål. Man kan så diskuterer om det var en god redning eller dårligt overblik fra hans side at han tog den.[/QUOTE]
hva er det for noget flueknepperi?
United DK
17-03-2008, 07:13
Det ville også være respektløst overfor VDS, hvis han droppes alene på baggrund af sin alder kontra Foster, for VDS har jo ikke været dårlig i sine snart tre år i United, og at han har lavet et par fejl, det gør alle målmænd, selv de bedste, og VDS er stadig blandt de bedste.
Glory Man United
17-03-2008, 08:11
nej det er jeg ikke men jeg bliver bare træt af at høre på folk..
Så skal du nok besøge Arsenals debatforum, der er mere stille ;)
Og så lige en ting: VDS er en af Europas bedste keepere. Selvom Foster var stærk i lørdags, så er VDS nr. 1.
Hvor er det super. Foster laver 2 gode redninger og så skal VDS väre anden målmand....... Det selvom han ikke var god når der var tilbagelägninger. (selvom forsvarerne var nogle svin (noget der er meget märkeligt at kalde dem), de selvsamme forsvarere som 100% er skyld i det lave antal mål der er scoret imod os, hvor VDS bare er passager!)
Nu er det jo sådan at VDS igen og igen bliver omtalt som både en fantastisk målmand (er der nogen der kan huske de slöje folk vi har haft stående?) plus at han også er en glimrende teknisk fodboldspiller (Hvilket vil sige han er super til tilbagelägninger, også dem hvor forsvarerene var nogle svin!!)
Folk herinde bliver nöd til at slappe af og bruge en längere periode på at bedömme hvem der skal väre förstevalg på en plads, og ikke bare bombastiskt udtale sig efter en kamp mod fucking Derby
Hvor er det super. Foster laver 2 gode redninger og så skal VDS väre anden målmand....... Det selvom han ikke var god når der var tilbagelägninger. (selvom forsvarerne var nogle svin (noget der er meget märkeligt at kalde dem), de selvsamme forsvarere som 100% er skyld i det lave antal mål der er scoret imod os, hvor VDS bare er passager!)
Nu er det jo sådan at VDS igen og igen bliver omtalt som både en fantastisk målmand (er der nogen der kan huske de slöje folk vi har haft stående?) plus at han også er en glimrende teknisk fodboldspiller (Hvilket vil sige han er super til tilbagelägninger, også dem hvor forsvarerene var nogle svin!!)
Folk herinde bliver nöd til at slappe af og bruge en längere periode på at bedömme hvem der skal väre förstevalg på en plads, og ikke bare bombastiskt udtale sig efter en kamp mod fucking Derby
Kan kun være helt enig. Der er ingen tvivl om, at foster har potentialet til at blive den rigtige målmand i united i fremtiden, måske fra næste sæson. Men vi må ikke glemme VDS kvaliteter og fremfor alt hans rutine som er mere end havldelen af at stå på mål. Men vi må altså ikke glemme at VDS har været mere ustabil i år end før og det er forståeligt nok. Nr. 1 (schmeichel) kunne jo heller ikke til sidst. Det er fysisk umuligt er verdens hårdeste liga. Tror man gør bedst brug af VDS, hvis han også ville blive tilbudt en træner roller i klubben løbende. Hans erfaring fra mange lande og ligaer, samt forskellige målmandstræner kan hjælpe både Ben og resten af de unge spillere.
Glory Man United
17-03-2008, 09:46
Men vi må altså ikke glemme at VDS har været mere ustabil i år end før og det er forståeligt nok.
Jeg synes så IKKE, at han har været ustabil i år. i slutningen af sidste sæson viste han svaghedstegn, men i denne sæson har han været fremragende. Derudover gør han Vidic/Rio endnu bedre, fordi de ALTID kan lægge den tilbage til ham....den går altså ikke altid med Foster eller PIG
Jeg synes så IKKE, at han har været ustabil i år. i slutningen af sidste sæson viste han svaghedstegn, men i denne sæson har han været fremragende. Derudover gør han Vidic/Rio endnu bedre, fordi de ALTID kan lægge den tilbage til ham....den går altså ikke altid med Foster eller PIG
Hvordan kan du sige, at den ikke altid går med foster? Han har spillet en kamp. Desuden har man som midterforsvar også andere muligheder end at lægge tilbage. Desuden skal en målmand bedømmes på mere end deres tilbage lægning. Og jo. Vidic og rio er blevet bedre, men hvorvidt der er VDS skyld, tvivler jeg meget på. Og du må ikke misforstå. Har den dybeste respekt for VDS og mener stadig han er en super keeper. Men han har vist svaghedstegn. manglende kommunikationsevner og især indgreb i felten. Men det er sgu også det sværeste.
Glory Man United
17-03-2008, 09:54
Hvordan kan du sige, at den ikke altid går med foster?
Fordi han ikke er god med fødderne.....han har altså også spillet en hel sæson for Watford!
Og jo self bliver Rio/Vidic da mere sikre, når de kan lægge den tilbage til VDS, fremfor at sparke den udover stadion eller lave en risikabel tilbagelægning
United DK
17-03-2008, 09:55
VDS har sikkert ikke altid været 100% perfekt i sine indgreb, men det var Schmeichel jo heller ikke altid. Jeg husker da bl.a. en FA Cup-kamp mod Barnsley tilbage i '98, hvor David May laver en tilbagelægning til Schmeichel, som Schmeichel rammer med ydersiden af foden, så den ryger ind mod mål, hvorefter John Hendrie score til 1-0 for Barnsley. Kampen endte 1-1, og omkampen blev tabt 3-2 på Oakwell.
Det var så den anekdote. :D
Pointen er, at alle laver fejl, selv de bedste, og selvom det er mere vitalt når en målmand gør det, så skal et par fejl i løbet af en sæson, ikke koste ham pladsen som 1. valg.
Glory Man United
17-03-2008, 09:56
Du er Danmarks yngste United-nørd :p
Men jeg husker den nu også
VDS har sikkert ikke altid været 100% perfekt i sine indgreb, men det var Schmeichel jo heller ikke altid. Jeg husker da bl.a. en FA Cup-kamp mod Barnsley tilbage i '98, hvor David May laver en tilbagelægning til Schmeichel, som Schmeichel rammer med ydersiden af foden, så den ryger ind mod mål, hvorefter John Hendrie score til 1-0 for Barnsley. Kampen endte 1-1, og omkampen blev tabt 3-2 på Oakwell.
Pointen er, at alle laver fejl, selv de bedste, og selvom det er mere vitalt når en målmand gør det, så skal et par fejl i løbet af en sæson, ikke koste ham pladsen som 1. valg.
God pointe... Mener heller ikke, at VDS skal miste pladsen. Mener bare, at skal man overtage efter en super målmand som VDS, så skal man have chancen engang imellem. Og Foster er stadig ung. Lad mig nævne et andet eksempel. Vores franske Barthez, som siges at være en af de bedste målmænd med fødderne, er eller var heller ikke fejlfri.
Alle laver fejl, men koster de ikke, bør man nok ikke blæse det op til det helt store. "Rocking"
United DK
17-03-2008, 10:01
God pointe... Mener heller ikke, at VDS skal miste pladsen. Mener bare, at skal man overtage efter en super målmand som VDS, så skal man have chancen engang imellem. Og Foster er stadig ung. Lad mig nævne et andet eksempel. Vores franske Barthez, som siges at være en af de bedste målmænd med fødderne, er eller var heller ikke fejlfri.
Alle laver fejl, men koster de ikke, bør man nok ikke blæse det op til det helt store. "Rocking"
Jeg er helt enig i, at Foster skal have chancen, og i næste sæson kan han få de "lette" kampe, mens VDS tager de lidt sværere kampe.
Jeg er helt enig i, at Foster skal have chancen, og i næste sæson kan han få de "lette" kampe, mens VDS tager de lidt sværere kampe.
Ja. Eller vi kan lade ham stå hos reserverne. Hvad lære han af det. Han skal have kampe, hvor der er press på konstant. Han lære intet af det andet. Og hvad er lette kampe? Kampen mod derby. Var det en "let" kamp? Hvorfor blev det så ikke en walk over? FA Cup mod portsmouth?
Det ville også være respektløst overfor VDS, hvis han droppes alene på baggrund af sin alder kontra Foster, for VDS har jo ikke været dårlig i sine snart tre år i United, og at han har lavet et par fejl, det gør alle målmænd, selv de bedste, og VDS er stadig blandt de bedste.
Ja, vi siger ikke at fra i dag er Foster førstevalg pga. en god kamp, men at han til næste sæson vel og mærket bør være ligestillet med VDS. VDS er en dygtig målmand udentvivl, men jeg synes stadig ikke at han er en målmand der redder point til holdet, og når Foster er ca. på niveau med ham, så forstår jeg ikke hvorfor at han ikke bør være ligestillet med VDS.
Jamen igen... Han laver 2-3 redninger i forgårs, og så mener du han skal være ligestillet fra næste sæson af.
Watford perioden er fortid. Det er et helt år siden. I fodboldensverden kan man ikke leve på tidligere præstationer. Der skal flere "beviser" på bordet, før jeg vil smide vds af.
Jeg vil heller ikke bryde mig om, at rotere på målmandsposten, da forsvaret skal have en tryg baggrund, og jeg tror det vil skabe forvirring med en ny målmand hele tiden.
Og jeg synes nu vds er bedre end Foster, men den kan vi jo diskutere til dommedag.
Den med han ikke redder point til holdet, holder jo bare slet ikke, når vi har et scoringsgennemsnit på 2 og har verdens stærkeste defensiv.
I fodboldensverden kan man ikke leve på tidligere præstationer.
det klare ryan giggs da glimrende
Glory Man United
17-03-2008, 11:11
og når Foster er ca. på niveau med ham, så forstår jeg ikke hvorfor at han ikke bør være ligestillet med VDS.
Hvor har du fra, at han er på niveau med VDS? Han har lavet 2 redninger på 10 måneder :confused:
det klare ryan giggs da glimrende
Det var da også kun sålænge Nani ikke leverede varen. Han er da kommet meget bedre med, efter han er begyndt at storspille.
Hvor har du fra, at han er på niveau med VDS? Han har lavet 2 redninger på 10 måneder :confused:
Det er bare min mening... VDS er en dygtig målmand, men så er han ikke bedre efter min mening. Jeg synes det er sjældent han tager bolde, som man troede var umulige at tage, og jeg synes han i denne sæson har virket mere usikker end han plejer. Foster er et stort målmands talent, og jeg synes efter hvad jeg har set i Watford, at han bør være ligestillet med VDS til sommer, og så må vi tage den derfra. Heldigvis tror jeg Fergie har samme opfattelse som mig mht. til Foster vs. VDS!
Nu er det også sjældent, han får skud mod sig, som er umulige at tage.
Han har ikke lavet nogen målmandsdrops, som har kostet mål, i denne sæson.
Nu er det også sjældent, han får skud mod sig, som er umulige at tage.
Han har ikke lavet nogen målmandsdrops, som har kostet mål, i denne sæson.
Nej, og netop det med at han sjældent for skud mod sig som er umulige at tage, skyldes vist også lidt hvem han er omgivet af.
Foster fik bevist, at han har bedre reflekser end VDS (og næsten samtlige målmænd i verden), men jeg var ikke imponeret over ham på indlæg, hvor VDS normalvis er mere sikker (Liverpool-kampen aside).
VDS har stået godt for os i en del sæsoner efterhånden, og jeg tror, han gør forsvarsspillerne trygge ved hans blotte tilstedeværelse.
Foster er uden tvivl fremtidens mand, men så længe VDS ikke daler i niveau (hvilket jeg ikke synes, han for alvor har gjort), kan jeg ikke se nogen grund til at skifte ud. Foster har masser af tid og kan - som flere andre foreslår - få en del kampe i næste sæson, men VDS er nummer et.
Nej, og netop det med at han sjældent for skud mod sig som er umulige at tage, skyldes vist også lidt hvem han er omgivet af.
Sagde jeg andet? :S
Jeg mener bare, at dit argument med, at han aldrig tager umulige bolde, ikke holder, da han aldrig får nogle.
Glory Man United
17-03-2008, 11:41
Heldigvis tror jeg Fergie har samme opfattelse som mig mht. til Foster vs. VDS!
.....og det tror jeg så heldigvis ikke, at du har ret i. Når SAF har en klassemålmand, er det HAM, som står. Der laver han ikke rotation
theviking66
17-03-2008, 12:07
Synes VDS stadig er god nok til en plads i målet og jeg ser ikke Ben Foster som en dygtig nok kandidat til at overtage den plads. Han har slet ikke den nødvendige erfaring til at overtage denne plads. Det er altså United vi snakker om og ikke en C&C og bund PL klub som han har spillet i de sidste par år. På sigt kan han komme på tale, men så skal han helt klart have noget mere PL erfaring. Det er simpelthen så vigtigt for en målmand, talent eller ej.
Bare se på Howard, en rigtig god målmand, men presset i en klub som United kunne han ikke klare.
God kamp mod Derby dog af Foster. Virkeligt flot, det skal han dog have ros for...
Martinsen
17-03-2008, 12:15
Synes VDS stadig er god nok til en plads i målet og jeg ser ikke Ben Foster som en dygtig nok kandidat til at overtage den plads. Han har slet ikke den nødvendige erfaring til at overtage denne plads. Det er altså United vi snakker om og ikke en C&C og bund PL klub som han har spillet i de sidste par år. På sigt kan han komme på tale, men så skal han helt klart have noget mere PL erfaring. Det er simpelthen så vigtigt for en målmand, talent eller ej.
Bare se på Howard, en rigtig god målmand, men presset i en klub som United kunne han ikke klare.
God kamp mod Derby dog af Foster. Virkeligt flot, det skal han dog have ros for...
Ja lad os da endelig hente nogle gamle afdankede målmænd blot fordi de har lidt PL erfaring;)
Vi har nu muligheden for at bruge Foster, som er en ung engelsk målmand som vi fik meget billigt. Sådan en mulighed vil være total tåbelig at forpasse fordi han ikke har PL erfaring! I øvrigt har han også stået en hel sæson for Watford i PL, så han kender da en smule til ligaen. Og det er sku nok heller ikke så meget anderledes at stå i PL end så mange andre steder. I øvrigt hvor meget PL erfaring havde vores bedste målmand gennem tiderne, da vi hentede ham?? Det er naturligvis Schmeichel jeg snakker om, men han kunne sjovt nok stadigvæk tage med hænder selvom det hed PL fremfor superligaen.
EDIT: I øvrigt lidt en fornærmelse at sammenligne Foster med Howard! Howard havde i øvrigt også en sygdom, som gjorde at han ikke var så god til at håndtere pressede situationer. Det er jo ikke en sygdom samtlige målmænd har:)
Mon ikke Foster ved, at man ikke bare sådan lige bliver førstevalg efter et års skadespause og mod en af de bedste målmænd i nyere tid.
Selvom han ikke får mange kampe næste sæson, så tror jeg stadigvæk han er her, for hvor mange storklubber står lige og mangler en målmand til deres start 11'er.
.....og det tror jeg så heldigvis ikke, at du har ret i. Når SAF har en klassemålmand, er det HAM, som står. Der laver han ikke rotation
..... og det tror jeg så heldigvis, at jeg har ret i. ;) Hvis i Foster havde fået den knæskade sidste år, gik der mange rygter på, at han vil blive første valget til denne sæson. Så mon ikke Fergie tænker det samme til næste sæson?
Glory Man United
17-03-2008, 13:09
Rygter? Dem skal du ikke altid tro på....Var det Se & Hør? :p
Rygter? Dem skal du ikke altid tro på....Var det Se & Hør? :p
Tror nu det var The Sun. :p Ej, Fergie har selv sagt op til flere gange, at han ville have haft et stort dilemma om hvem der skulle være 1. keeper til denne sæson, hvis Foster ikke var blevet skadet.
Glory Man United
17-03-2008, 13:13
Tror nu det var The Sun. :p Ej, Fergie har selv sagt op til flere gange, at han ville have haft et stort dilemma om hvem der skulle være 1. keeper til denne sæson, hvis Foster ikke var blevet skadet.
Smid gerne et link, ellers er du utroværdig jo :lolol: .....ligesom din gamle fodboldtræner, som er Scouser-elsker
Don Kafai
17-03-2008, 13:16
Smid gerne et link, ellers er du utroværdig jo :lolol: .....ligesom din gamle fodboldtræner, som er Scouser-elsker
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8443
Jeg troede du læste nyhederne på OldTrafford.dk:D
theviking66
17-03-2008, 13:18
Ja lad os da endelig hente nogle gamle afdankede målmænd blot fordi de har lidt PL erfaring;)
Vi har nu muligheden for at bruge Foster, som er en ung engelsk målmand som vi fik meget billigt. Sådan en mulighed vil være total tåbelig at forpasse fordi han ikke har PL erfaring! I øvrigt har han også stået en hel sæson for Watford i PL, så han kender da en smule til ligaen. Og det er sku nok heller ikke så meget anderledes at stå i PL end så mange andre steder. I øvrigt hvor meget PL erfaring havde vores bedste målmand gennem tiderne, da vi hentede ham?? Det er naturligvis Schmeichel jeg snakker om, men han kunne sjovt nok stadigvæk tage med hænder selvom det hed PL fremfor superligaen.
EDIT: I øvrigt lidt en fornærmelse at sammenligne Foster med Howard! Howard havde i øvrigt også en sygdom, som gjorde at han ikke var så god til at håndtere pressede situationer. Det er jo ikke en sygdom samtlige målmænd har:)
Du kan ikke seriøst sammenligne Schmeichel med Foster. :Smackden:
For 15 år siden var verden en anden og Schmeichel havde masser af international erfaring fra landshold og Europacup kampe for BIF. Han har i øvrigt aldrig spillet i Suppen.;)
BTW Hvis du læser mit indlæg nævner jeg også at Foster har spillet i PL, men der er altså langt fra Watford til United og Old T. Og jo der er langt fra PL og "så mange andre steder" når vi snakker United. Skal han modnes som målmand kræver det kampe på PL niveau og ikke C&C og jeg mener ikke at United er en klub hvor man udvikler målmænd gennem PL, det er alt for risikabelt. Giv ham chancen i Liga cuppen og de ubetydelige CL kampe eller lej ham ud til en anden PL klub og viser han at talentet berettigere ham til pladsen i United så skal han da være velkommen der.
Skal man som ung målmand endelig have chancen i United skal man have et uomtvisteligt talent, som f.eks. Chec eller andre i den kaliber og det har Foster altså ikke. Det håber jeg da vi er enige i.
United er i min øjne verdens største klub og i verdens største klub skal der være en målmand der rangerer blandt de 5 bedste i verden eller tæt på. Det er simpelthen ikke en plads, hvor man kan gå på kompromis og have en halv talentfuld målmand uden erfaring.
SLES!!!!
Martinsen
17-03-2008, 13:54
Du kan ikke seriøst sammenligne Schmeichel med Foster. :Smackden:
For 15 år siden var verden en anden og Schmeichel havde masser af international erfaring fra landshold og Europacup kampe for BIF. Han har i øvrigt aldrig spillet i Suppen.;)
BTW Hvis du læser mit indlæg nævner jeg også at Foster har spillet i PL, men der er altså langt fra Watford til United og Old T. Og jo der er langt fra PL og "så mange andre steder" når vi snakker United. Skal han modnes som målmand kræver det kampe på PL niveau og ikke C&C og jeg mener ikke at United er en klub hvor man udvikler målmænd gennem PL, det er alt for risikabelt. Giv ham chancen i Liga cuppen og de ubetydelige CL kampe eller lej ham ud til en anden PL klub og viser han at talentet berettigere ham til pladsen i United så skal han da være velkommen der.
Skal man som ung målmand endelig have chancen i United skal man have et uomtvisteligt talent, som f.eks. Chec eller andre i den kaliber og det har Foster altså ikke. Det håber jeg da vi er enige i.
United er i min øjne verdens største klub og i verdens største klub skal der være en målmand der rangerer blandt de 5 bedste i verden eller tæt på. Det er simpelthen ikke en plads, hvor man kan gå på kompromis og have en halv talentfuld målmand uden erfaring.
SLES!!!!
Jeg kan da sagtens sammenligne Foster med Schemichel, når du skriver at PL er erfaring er et must. For det har Foster da mere af, end Schmeichel havde i sin tid. Og når Ferguson går ud og siger, at han er i et dilemma om hvem han skal vælge når både Foster og VDS er klar, går jeg da udfra at det er fordi vi har med et af de helt store talenter på postitionen at gøre. Om han er lige så stor som Cech og hvad de ellers hedder, kan jeg ikke svare dig på. Men jeg håber det.
Glory Man United
17-03-2008, 14:00
Jeg troede du læste nyhederne på OldTrafford.dk:D
Er det en god side da? :lolol:
United DK
17-03-2008, 14:27
Ja. Eller vi kan lade ham stå hos reserverne. Hvad lære han af det. Han skal have kampe, hvor der er press på konstant. Han lære intet af det andet. Og hvad er lette kampe? Kampen mod derby. Var det en "let" kamp? Hvorfor blev det så ikke en walk over? FA Cup mod portsmouth?
Man kan jo aldrig vide, hvordan en kamp udarter sig, og set i bakspejlet var kampen mod Derby sværere, end kampen mod Arsenal på Old Trafford, men på papiret er en kamp mod Derby en "lettere" kamp, end en kamp mod Arsenal.
theviking66
17-03-2008, 14:42
Jeg kan da sagtens sammenligne Foster med Schemichel, når du skriver at PL er erfaring er et must. For det har Foster da mere af, end Schmeichel havde i sin tid. Og når Ferguson går ud og siger, at han er i et dilemma om hvem han skal vælge når både Foster og VDS er klar, går jeg da udfra at det er fordi vi har med et af de helt store talenter på postitionen at gøre. Om han er lige så stor som Cech og hvad de ellers hedder, kan jeg ikke svare dig på. Men jeg håber det.
Jeg skriver ikke nogen steder at PL erfaring er et must, men at PL erfaring eller noget der niveaumæssigt ligner. f.eks. Landskampe, europacupkampe, andre store ligaer er en nødvendighed hvis Foster skal udvikle sig og blive United målmand og det er der ikke plads til i United vil jeg påstå. Det er for stor en risiko at lade en så uerfaren målmand vogte målet.
Mener stadig ikke du kan sammenligne Den Stores situation i sin tid, med Ben Foster. Schmeichel havde bunker mere af PL "niveaumæssige" erfaring end Foster. For at bruge din egne ord så vil det vær en fornærmelse at sammenligne Schmeichel med Foster ;), da deres karriere forløb slet ikke kan sammenlignes.
fra indlæg #168 "På sigt kan han komme på tale, men så skal han helt klart have noget mere PL erfaring. Det er simpelthen så vigtigt for en målmand, talent eller ej."
Når united nu spille i PL er det jo relevant at Foster kommer til en anden klub i PL for at få erfaring. Ligesom Carson fra Scourserne der nu er i Villa...
Nu kan man jo tolke SAFs udtalelse om Foster og VDS på mange måder. Som du siger fordi han virkelig mener at de er tæt på at være lige. Man kunne også tænke sig at det var for at give udtryk for er konkurranceforhold om posten. Dels overfor pressen, men vel også for at skærpe VDS præstation. Hvad sandheden er ved kun SAF.
Vi bliver nok ikke enige om Foster, men jeg håber da at han er et kæmpe talent og at han kan afløse VDS og blive verdens bedste målmand...
Glory Man United
17-03-2008, 14:44
men jeg håber da at han er et kæmpe talent og at han kan afløse VDS og blive verdens bedste målmand...
Det er der vel 100 andre, der så også kan
theviking66
17-03-2008, 14:47
øh ja, det er der vel, forstår ikke helt hvor du vil hen med det...
Glory Man United
17-03-2008, 14:51
øh ja, det er der vel, forstår ikke helt hvor du vil hen med det...
Let nok. Foster har haft 2 redninger de sidste 10 mdr. Så hvis han kan blive verdens bedste, så er der ikke meget kvalitet rundt omkring....
Ikke at han er dårlig, men verdens bedste? Skal vi ikke lige vente i det mindste til han er fast i United???
theviking66
17-03-2008, 14:52
He he det kan du ha ret i. God humor!!!
Glory Man United
17-03-2008, 14:59
He he det kan du ha ret i. God humor!!!
Tak ;)
Video med Foster fra Watford tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=e1Se8itshuo&eurl=http://www.redcafe.net/f6/foster-191616/index3.html
Og en udtalelse fra Fergie om Foster og kampen mod Derby..
Hl-Glory
17-03-2008, 18:50
Video med Foster fra Watford tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=e1Se8itshuo&eurl=http://www.redcafe.net/f6/foster-191616/index3.html
Video'en her viser jo manden har potientale, ingen tvivl.
jeg håber vi har fremtidens united målmand i ham.
men at dømme ham ud fra i lørdags er ikke realt, han skal vise over flere kampe som jeg håber han får i løbet af næste sæson.
men sidste sæson var han en af de bedste hos watford, og reddede dem nogle point i løbet af en sæson.
om han kan det samme for os må vi bare håbe, fremtiden ser lys ud for ham.
Jeg genså lige kampen fra i lørdags.
Foster laver 2 gode redninger, men så sluttede festen også der. Stort set alle hans udspark ligger helt ad helveds til, og så laver han altså en dummefejl, som han er lidt berygtet for, da han griber en tilbagelægning.
Men der er da potentiale, men efter at være blevet ædru og have genset kampen, så skal der meget til at overbevise mig om, at han skal overtage for vds nu og her.
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/nei_til_utlaan
Foster skal ikke lånes ud.. lyder som om han er den nye 2. målmand fra næste sæson..
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/nei_til_utlaan
Foster skal ikke lånes ud.. lyder som om han er den nye 2. målmand fra næste sæson..
Eller 1. målmand. Ferguson har sagt, at han har et dilemma, når han skal vælge målmand til sommer, og at han også ville have haft det i sommers, hvis Foster ikke var blevet knæskadet.
theviking66
27-03-2008, 20:03
Eller 1. målmand. Ferguson har sagt, at han har et dilemma, når han skal vælge målmand til sommer, og at han også ville have haft det i sommers, hvis Foster ikke var blevet knæskadet.
Tror ikke du skal ligge det store i den udtalelse fra SAF. Som du selv siger, kan det da være, at han virkelig mener, at de er tæt på at være lige, og han virkelig var i et dilemma.
Man kunne også tænke sig, at det var for at give udtryk for er konkurranceforhold om posten. Dels overfor pressen, men vel også for at skærpe VDS præstation. Hvad sandheden er ved vel kun kære SAF. Tror mest på det sidste.:)
Foster er ikke i nærheden af VDS, hvis du spørger mig, men hey! Det er jo bare min mening...:)
United DK
27-03-2008, 21:19
Foster er ikke i nærheden af VDS, hvis du spørger mig
Nej, ikke p.t., men målmænd bliver bedre med alderen, og jeg tror Foster ender med at blive bedre end VDS.
Syntes ikke der kan være den store tvivl, om at ben foster er en af de målmænd hvis ikke den målmand som reagerer hurtigst på stregen i PL, han er hel fænomenal. Derudover bliver de skud der bliver skudt mod ens mål altså ikke sværere af at det er rio og nemanja der er i forsvaret fremfor watford spillere, de bliver nærmere nemmere, tror på at han kan stå for presset ved at være 1. keeper i United, og er den kære SAF ikke kendt for at tage chancer med unge spillere?
Måske det bare er mig men håber inderligt på ben foster som 1. keeper til 09/10 sæsonen altså om 1 1/2 år tror det bliver tid der. VDS bliver også mere og mere skadet, virker det til, lidt ligesom schmeichel inden han stoppede i klubben.
Foster i trust in you.
Enig, men tror faktisk VDS og foster kommer til at deles 65/35% om det i VDS favør næste sæson, hvorefter Foster tager helt over.. VDS er stadig en klasse målmand, men foster skal nok få en masse chancer..
theviking66
27-03-2008, 22:20
Enig, men tror faktisk VDS og foster kommer til at deles 65/35% om det i VDS favør næste sæson, hvorefter Foster tager helt over.. VDS er stadig en klasse målmand, men foster skal nok få en masse chancer..
Puha har et lidt anstrengt forhold til at skifte målmand fra tid til anden, bare for at få ham spillet ind. Målmands posten er i mine øjne ikke en plads, hvor man indfører rotationsprincip. I PL er det jo få point der ofte skiller 1-2 pladsen og det kan ikke forsvares, at en klub som United lærer en målmand op i disse kampe. Måske de tidlige FA og liga cup kampe, samt de ubetydelige CL kampe. Det kan jeg gå med til, men for alt i verden ikke PL. Det tror jeg kan koste mesterskabet i længden. (PL er det største in my book)
Indrømmet mit kendskab til Foster er ikke det største, men det jeg har set med ham, virker han utrolig reaktionsstærk, men med en lidt kedelig tendens til at give mange reture, hvor han burde gribe. Det kan der selvfølgelig arbejdes med, så det er ikke det største problem.
Det er efter min mening hans manglende Man U niveaumæssig erfaring, (PL, CL, International, FA cup o.lign.), hvilket jeg mener der skal til for at kunne stå for det pres det er at være bagerste mand i United. Lej ham ud til en anden PL klub eller spil ham i de kampe hvor det ikke koster noget.
Just my humble opinion:)
Syntes det er tydeligt at de fleste der har kommenteret i dette indlæg ikke selv er målmænd. Rigtig meget af den nye skole i målmandstræning bygger på desværre, måske, på at målmanden skal bokse mere og gerne bokse mod sidelinjerne denne udvikling kan man så være enig eller uenig i. Men det er dog en voksende tendens blandt unge målmænd på grund af det.
Det kan godt være at det bliver sådan - Foster er stadig ung og skal have noget rutine og som du siger, så er VDS stadig verdensklasse, men nu må vi se hvordan det udarter sig næste sæson! jeg tror at Foster bliver bedre og bedre i løbet af sæsonen og til sidst får flere og flere kampe - for han har potientalet, og jeg håber han lever op til det :devill:
Puha har et lidt anstrengt forhold til at skifte målmand fra tid til anden, bare for at få ham spillet ind. Målmands posten er i mine øjne ikke en plads, hvor man indfører rotationsprincip. I PL er det jo få point der ofte skiller 1-2 pladsen og det kan ikke forsvares, at en klub som United lærer en målmand op i disse kampe. Måske de tidlige FA og liga cup kampe, samt de ubetydelige CL kampe. Det kan jeg gå med til, men for alt i verden ikke PL. Det tror jeg kan koste mesterskabet i længden. (PL er det største in my book)
Indrømmet mit kendskab til Foster er ikke det største, men det jeg har set med ham, virker han utrolig reaktionsstærk, men med en lidt kedelig tendens til at give mange reture, hvor han burde gribe. Det kan der selvfølgelig arbejdes med, så det er ikke det største problem.
Det er efter min mening hans manglende Man U niveaumæssig erfaring, (PL, CL, International, FA cup o.lign.), hvilket jeg mener der skal til for at kunne stå for det pres det er at være bagerste mand i United. Lej ham ud til en anden PL klub eller spil ham i de kampe hvor det ikke koster noget.
Just my humble opinion:)
Tror heller ikke på et rotationsprincip som sådan, da VDS klart skal stå ALLE PL kampe, men Foster kan få alt der hedder FA, Carling og "lette" CL kampe.. det bliver alligevel også til en del kampe på et år.. ja okay måske ikke 65/35%, nok nærmere 75/25, men det er vel også en start, med lidt under 1/3 kampe..
Syntes det er tydeligt at de fleste der har kommenteret i dette indlæg ikke selv er målmænd. Rigtig meget af den nye skole i målmandstræning bygger på desværre, måske, på at målmanden skal bokse mere og gerne bokse mod sidelinjerne denne udvikling kan man så være enig eller uenig i. Men det er dog en voksende tendens blandt unge målmænd på grund af det.
Vi kan ikke alle sammen være målmænd, men det har jeg så spillet de mange år jeg har været i gamet. Og den tendens du snakker om, den har jeg så ikke mødt endnu... Og tror også, at hvis spilleren har et talent som kan passe til et rimeligt niveau, så vil det ikke lige være sagen, at skulle bokse alle bolde væk... men hvis man ikke kan andet, så bliver man selvfølgelig nødt til at "improvisere" ;)
Som sagt andre steder på siden, så er Ben Foster nok en af de målmænd i premiere league med de hurtigste reflekser inde på stregen... Men i moderne fodbold er det nu engang sådan, at det kun er en del af den samlede pakke. Det er specielt den her karisma og udstråling, som skal til, for at skabe ro i feltet, og for at få det her specielle samspil med forsvarerne. Det er uvurderligt i nutidens fodbold.
Også bliver en topmålmand nødt til at være meget stærk i luftenrummet ved indlæg etc. Også udspark/udkast er meget vigtige, og lige der ihvertfald, har jeg svært ved at se nogen der klarer VDS til knæerne!
Som man siger, så vinder TV-redninger points, mens stabilitet og rutine vinder trofæer.
Og lige præcis derfor tror jeg, at SAF holder fast ved VDS også i næste år, da han har et specielt forhold til sit forsvar, og han har ikke lavet nogle nævneværdige brølere endnu (bank under bordet), og slet ikke nogen, der har kostet points.
Det kunne lyde meget rigtigt. Jeg tror at VDS er førstemålmand stadigt inden han giver sig, men jeg er sikker på, at Foster nok skal få sine kampe i nogle PL, CL og måske Fa Cup kampe næste sæson. Men VDS står nok i de store opgør, er jeg sikker på. Men nu hvor vi snakker om VDS vs. Foster, hvad så med TK? Er han så 3. valg, eller bliver han lejet ud til en anden klub?
United DK
28-03-2008, 09:53
Men nu hvor vi snakker om VDS vs. Foster, hvad så med TK? Er han så 3. valg, eller bliver han lejet ud til en anden klub?
Det er vel op til ham selv. Hvis han er villig til at være 3. målmand, og om et par år 2. målmand, så kan han sagtens blive, men har han sat sig i hovedet, at han vil være 1. målmand efter VDS, så må vi se, for jeg håber personligt aldrig Kuszczak blive 1. målmand, det er han simpelthen ikke god nok til, i det lange løb.
Men nu hvor vi snakker om VDS vs. Foster, hvad så med TK? Er han så 3. valg, eller bliver han lejet ud til en anden klub?
Jeg ser ikke nogen fremtid for Tomasz som første målmand, og ikke engang anden målmand næste sæson - og det tror jeg ikke han er parat til, i hvert fald ikke næste sæson, så der bliver han lejet ud, og så er han nok villig til at tage kampen op med Foster sæsonen efter
Glory Man United
28-03-2008, 10:19
Vi kan ikke alle sammen være målmænd, men det har jeg så spillet de mange år jeg har været i gamet. Og den tendens du snakker om, den har jeg så ikke mødt endnu... Og tror også, at hvis spilleren har et talent som kan passe til et rimeligt niveau, så vil det ikke lige være sagen, at skulle bokse alle bolde væk... men hvis man ikke kan andet, så bliver man selvfølgelig nødt til at "improvisere" ;)
Som sagt andre steder på siden, så er Ben Foster nok en af de målmænd i premiere league med de hurtigste reflekser inde på stregen... Men i moderne fodbold er det nu engang sådan, at det kun er en del af den samlede pakke. Det er specielt den her karisma og udstråling, som skal til, for at skabe ro i feltet, og for at få det her specielle samspil med forsvarerne. Det er uvurderligt i nutidens fodbold.
Også bliver en topmålmand nødt til at være meget stærk i luftenrummet ved indlæg etc. Også udspark/udkast er meget vigtige, og lige der ihvertfald, har jeg svært ved at se nogen der klarer VDS til knæerne!
Som man siger, så vinder TV-redninger points, mens stabilitet og rutine vinder trofæer.
Og lige præcis derfor tror jeg, at SAF holder fast ved VDS også i næste år, da han har et specielt forhold til sit forsvar, og han har ikke lavet nogle nævneværdige brølere endnu (bank under bordet), og slet ikke nogen, der har kostet points.
Spot on...fedt indlæg iøvrigt ;)
En af de kvaliteter, som jeg beundrer VDS (og som Schmeichel havde) er hans udspark. Havde Rooney været skarp, havde VDS stået på 5 assists i år. Forsvarerne kan også roligt spille den tilbage til ham, han formår at få den væk på en god måde! Her er PIG mildest talt elendig og Forster så heller ikke altid godt ud mod Derby.
Pragtredninger skal målmand vise med jævne mellemrum, men STABILITET (læs ingen drops) er 100 gange vigtigere
EDIT: Kan ikke huske, hvem der sagde de vise ord: "Hvis en målmand laver en pragtredning (TV redning), er det fordi han ikke har forstand på at placere sig
timberunited
24-07-2008, 21:24
:devill: Van der Sar er forrygende. Men Ben Foster kan virkelig også blive en supermålmand. Og vores polske ven, må nok indstille sig på at rykke ned i hierrarkiet.
Man er helt tryg ved Foster. Og Van der Sar kan sagtens få lidt slidtage i løbet af sæsonen. Jeg håber ikke, at han bliver udlejet igen. For så længe vi har Foster må City godt prøve at holde på deres reservemålmand. Men heldigvis har han overtaget sin fars vinder-gen, så han vil væk nu. :lolol:
han holdt nullet i sin debutkamp for Man utd a hold mod derby måske er det heller ikk de bedste hold i verden men det er da flot af lille Ben foster..... mon han får fler kampe i år.
ps. er der nogle der ved om han er anden eller tredje valg?
Glory Man United
15-10-2008, 10:03
Ben Foster stod 90 mins igår. Jeg håber ved gud, at han ikke bliver skadet igen i denne sæson, for hvis han gør, er hans fremtid nok ikke på OT
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=6620480
KEANOOOO
15-10-2008, 12:39
EDIT: Kan ikke huske, hvem der sagde de vise ord: "Hvis en målmand laver en pragtredning (TV redning), er det fordi han ikke har forstand på at placere sig[/QUOTE]
Harald (Tony) Schumacher, den bedste målmand og galeste målmand i hans tid, skrev de ord i hans bog fra 80´erne. Kan selvfølgelig ikke huske titlen :mad:.....En rigtig god bog...:)
Ben skal nok blive til noget og han skal nok blive en stor målmand :) jeg har troen på vi her har en rigtig god keeper, det ikke enhver der får debut på landsholdet, mens man spiller for absolut taber klub (Watford, som han var udlejet til). Fantastisk bedrift!
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=46180
Ved godt det er indkast men faldt lige over den og synes det ser ud som en meget god idé hvis altså vi lejer ham ud. Han har ikke udsigt til meget spilletid i United så hvis han kunne stå fast for Tottenham ville det være rigtig god kamptræning.
Martinsen
29-10-2008, 13:47
Kan ikke se hvad det skulle gavne ham at blive lejet ud til Spurs?? De har Gomes og ham tror jeg han får svært ved at slå af. Så kan han skam lige så godt blive hos os.
Kan godt se at der står på indkast.dk at han vil slå Gomes af. Men det er jeg nu ikke for sikker på. Ville foretrække at han blev lejet ud til en klub hvor han var lidt mere sikker på spilletid.
Der er ingen idé i at leje ham ud til sådan en klub. Skal Foster lejes ud, så skal det være til en klub, hvor han er klart bedre end førstemålmanden og derfor vil gå ind og slå ham af. Dem finder man i The Championship.
Glory Man United
29-10-2008, 14:05
I mine øjne afspejler Tottenhams placering meget godt Gomes´kvaliteter. Derfor bør Foster kunne slå ham af
Tror også godt Foster kan lejes ud.. Gomes virker ikke specielt god..
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=46180
Ved godt det er indkast men faldt lige over den og synes det ser ud som en meget god idé hvis altså vi lejer ham ud. Han har ikke udsigt til meget spilletid i United så hvis han kunne stå fast for Tottenham ville det være rigtig god kamptræning.
Latterlig ide. Nok har han ikke udsigt til spilletid hos os, men næppe tottenham det kommer til at forbedres. De har nyindkøbet Gomes på pladsen, og alle turneringer tæller, så de kommer ikke til at tage chancer med foster i FA/Ligacuppen. Han kommer bare til at sidde og glo. Så hellere finde en anden klub.
Jeg tror ikke at Spurs er klubben som Foster skal udlejes til, da de har Gomes, som er en fremragende målmand, selvom de ligger hvor de gør! Jeg ser mere idé i, at udleje ham til en klub, hvor han er 110% sikker på at stå hver gang!
Glory Man United
29-10-2008, 15:17
Jeg tror ikke at Spurs er klubben som Foster skal udlejes til, da de har Gomes, som er en fremragende målmand, selvom de ligger hvor de gør! Jeg ser mere idé i, at udleje ham til en klub, hvor han er 110% sikker på at stå hver gang!
A hva? Gomes fremragende??? :confused:
United DK
29-10-2008, 15:35
I mine øjne afspejler Tottenhams placering meget godt Gomes´kvaliteter. Derfor bør Foster kunne slå ham af
Nemlig.
Gomes er PLs dårligste 1. målmand, så der er bestemt chancer, og hvorfor skulle Redknapp leje ham, hvis han bare skulle sidde på bænken?
Jeg synes ikke, at vi skal leje nogle af vores spillere ud til klubber, der ikke kan garanterer dem spilletid. Foster er ikke garanteret spilletid i Tottenham og ligesom med Fraizer Campbell kan det ende med, at han sidder på bænken størstedelen af tiden. Så kan man ligeså godt blive her.
Glory Man United
29-10-2008, 16:23
Man kunne jo vende det om og sige, at 10-15 kampe er bedre end ingen
Ja, jeg stod også af der...
Ja okay, måske ikke fremragende - det var en overdrivelse!
Men jeg synes dog ikke at Tottenhams placering, afspejler hvor god en målmand Gomes i virkeligheden er! det er ikke kun hans skyld, at de ligger hvor de gør og jeg tror at han viser de kommende måneder, at han er en god målmand, som han har vist det i sine sæsoner i PSV! DERFOR synes jeg ikke at det er en god idé, hvis Foster skifter på en lejeaftale til Tottenham, da han ikke kan være garanteret fast spilletid for dem...
Ser ud til Gomes lavede to rimelig store fejl i første halvleg mod Arsenal - gik ud efter en bold i feltet som Silvestre headede ind for næsen af ham og tabte en anden bold vist nok. Så jeg tror nu på at Foster ville få en masse spilletid der, hvis der er noget hold i rygterne - om ikke andet tror jeg ikke på at Fergie vil låne ham ud medmindre der er udsigt til mange kampe.
Fra vg.no:
"Kjempesjanse til Arsenal! Gomes kommer ut i feltet og mister ballen. Gallas sikter høyt fra 12 meter, men ballen går like over mål, til Wengers store fortvilelse. Tottenham derimot, fortviler over keeperspillet."
"1 - 1 SILVESTRE. Gomes er helt på bærtur i feltet igjen. Han kommer ut i en duell etter en corner. Silvestre får hodet på ballen en meter foran keeperen, og setter den kontant i nettet."
DonThommy
18-05-2009, 14:55
foster ude i ca. 2 maaneder...
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6632752
han skal opereres i tommelfingeren, som han har haft boevl med i et stykke tid..
Martinsen
18-05-2009, 15:04
foster ude i ca. 2 maaneder...
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6632752
han skal opereres i tommelfingeren, som han har haft boevl med i et stykke tid..
Synd for ham at han misser finalen, nu skal alt krydses for at der ikke sker VDS noget så vi skal have polakken i mål. Lad polakken stå mod Hull så der absolut intet kan ske med VDS:)
DonThommy
18-05-2009, 15:23
Synd for ham at han misser finalen, nu skal alt krydses for at der ikke sker VDS noget så vi skal have polakken i mål. Lad polakken stå mod Hull så der absolut intet kan ske med VDS:)
ja han har satme vaeret skadet meget :/
ja han har satme vaeret skadet meget :/
Kunne jo desværre for fosters vedkommende også være noget, som indgår i fergies vurdering den dag han skal afgøre om han eller en anden skal erstatte vds.
Dur ikke rigtigt med en 1.keeper som er skadet halvdelen af sæsonen.
DonThommy
18-05-2009, 15:43
Kunne jo desværre for fosters vedkommende også være noget, som indgår i fergies vurdering den dag han skal afgøre om han eller en anden skal erstatte vds.
Dur ikke rigtigt med en 1.keeper som er skadet halvdelen af sæsonen.
nej det er rigtig.
men helt klart foster frem for PIG
nej det er rigtig.
men helt klart foster frem for PIG
Helt enig. Men tror nu også det bliver en udefra der erstatter vds, hvis det ikke bliver foster.
DonThommy
18-05-2009, 16:06
Helt enig. Men tror nu også det bliver en udefra der erstatter vds, hvis det ikke bliver foster.
foster har i hvert fald kvaliteten til at staa paa vores foerstehold , synes jeg :)
Parkohargo
18-05-2009, 17:06
foster har i hvert fald kvaliteten til at staa paa vores foerstehold , synes jeg :)
Ud fra de få kampe jeg har set med ham har det virket ok med Foster på kassen. Jeg syntes ikke han har været prangende og han mangler noget mere rutine hvilket han vel også får fra næste sæson af når han rigtig skal til at tage over fra VDS af...
SantasLittleHelper
18-05-2009, 17:19
Der er jeg stadig ikke overbevist. Foster har en meget flagrende stil - nærmest ligesom Barthez, og han laver jo i virkeligheden også et par hjeneblødninger i løbet af en sæson. Hans udspark er lange, men ikke præcise og jeg undrer mig tit over hans teknik hvor han til tider foretrækker fodparader i stedet for at tage bolde med hænderne. Han virker heller ikke alt for sikker ude i boksen, mens han til tider er sikkerheden selv. Når man så ligger hans skadesfrekvens oveni, ja så ser det ikke godt ud.
Jeg har stadig ikke set nok til ham, men jeg kan stadig ikke huske en fejlfri kamp fra hans side. Han skal hæve niveauet hvis han skal være United keeper, det er helt sikkert. Lige nu hælder jeg dog mest til at hente en ny når VDS stopper, men meget kan ske på et års tid.
man.utd25
18-05-2009, 17:43
Tror bare Foster skal have nogen flere kampe, han har et talent det er helt sikkert, men man bliver ikke bedre af sidde på bænken.
Tror bare Foster skal have nogen flere kampe, han har et talent det er helt sikkert, men man bliver ikke bedre af sidde på bænken.
Enig! Synes bestemt at han er en bedre målmand end "Dropzack", men er altså ikke gode tegn at Foster er ude med endnu en skade.. Tror sgu at scouts skal til at kigge efter en ny førstemålmand, når VDS stopper..
Jeg ved ikke med Foster. Han har været meget ramt af skader, og det er selvfølgelig ikke lovende, men han virker som andre siger til at være en flagrende målmand. Han laver nogle mærkelig ting ind imellem, men han kan tilgengæld også hive en vanvittig refleksredning op som VDS aldrig ville kunne nå ud til. Han minder lidt om Schmeichel bare ikke samme klasse. Men jeg ser potentiale i ham og med hans unge alder, er det da værd at prøve af, når VDS stopper?
Enig! Synes bestemt at han er en bedre målmand end "Dropzack", men er altså ikke gode tegn at Foster er ude med endnu en skade.. Tror sgu at scouts skal til at kigge efter en ny førstemålmand, når VDS stopper..
Kan ikke se hvorfor det er nødvendigt at give en af vores spillere øgenavne. Han er en ærlig spiller som gør sit bedste for at spille for United, han har aldrig skabt problemer, han skaber sig ikke i medierne og han er i det hele en sympatisk person.. At han ikke bliver en af de store målmænd er der ikke så meget at sige til, indtil videre har han bare gjort hvad han har fået besked på...
timberunited
28-06-2009, 09:30
Jeg ved ikke med Foster. Han har været meget ramt af skader, og det er selvfølgelig ikke lovende, men han virker som andre siger til at være en flagrende målmand. Han laver nogle mærkelig ting ind imellem, men han kan tilgengæld også hive en vanvittig refleksredning op som VDS aldrig ville kunne nå ud til. Han minder lidt om Schmeichel bare ikke samme klasse. Men jeg ser potentiale i ham og med hans unge alder, er det da værd at prøve af, når VDS stopper?
Synes også det er bekymrende, at han er skadet allerede i så ung en alder. Hvordan bliver det så ikke senere. Han er en god målmand med potentiale, men når man ser tilbage på det målmandskaos, der kom efter Schmeichel, som først blev løst med VDS, så ville en gardering ikke være af vejen. :devill:
Jeg stemmer på Manuel Neuer, der lige i den grad har brilleret ved U21 EM og som bliver handlet som Tysklands nye landsholdsmålmand. Han har lige afvist at tale om Bayern. Men han kan måske lokkes til England. Jeg tror desværre City har fået ødelagt Schmeichel junior. :(
Troelsgaard
28-06-2009, 10:25
Schmeichel var så vidt jeg husker også en del skadet pga. ryggen, men der havde vi så en fin reserve i Van der Gouw, men det er da aldrig en god ting, at spillere er skadet, og specielt ikke målmanden, da det er en af de vigtigste positioner.
Kan ikke se hvorfor det er nødvendigt at give en af vores spillere øgenavne. Han er en ærlig spiller som gør sit bedste for at spille for United, han har aldrig skabt problemer, han skaber sig ikke i medierne og han er i det hele en sympatisk person.. At han ikke bliver en af de store målmænd er der ikke så meget at sige til, indtil videre har han bare gjort hvad han har fået besked på...
Må vi så heller ikke kalde gary neville for Gaz mere, for så hentyder det til et muligt tarmproblem han har. Eller hvad med rooneys øgenavn Wazza, skal vi så også droppe det fordi det lyder mistænkeligt meget som en lam bemærkning fra den første Scary Movie film?
Kald dem dog hvad i vil.....
Troelsgaard
28-06-2009, 11:18
Må vi så heller ikke kalde gary neville for Gaz mere, for så hentyder det til et muligt tarmproblem han har. Eller hvad med rooneys øgenavn Wazza, skal vi så også droppe det fordi det lyder mistænkeligt meget som en lam bemærkning fra den første Scary Movie film?
Nu er de navne vel ikke øgenavne som Dropzack er? Wazza er vel mere en kompliment til Rooney, fordi det minder om Paul Gascoignes Gazza, og her ligger komplimenten i Gascoignes evner på en fodboldbane, ikke hans evner, eller mangel på samme, udenfor.
Du kan på ingen måde sammenligne de to ting, og det ved du forhåbentlig også udmærket. Hvis man vil kalde Kuszczak noget andet, så kald ham dog PIG i stedet, det er ikke krænkende eller noget..
Så fik Foster sin nye 4-årige kontrakt - og Ferguson sagde endnu engang at han regner med at det bliver Foster der skal tage over for VDS.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6635838
Godt. Giver et signal om, at han faar chancen naar VDS formentlig stopper efter naeste saeson. Tror ogsaa paa Foster, for han virker lovende og til at vaere en maalmand med stort potentiale.
Manchester United
07-07-2009, 16:20
God nyhed! Bliver spændende at følge ham, og jeg tror helt sikkert han bliver en af de bedste om et par år :)
henning_b_j
07-07-2009, 17:44
God nyhed! Bliver spændende at følge ham, og jeg tror helt sikkert han bliver en af de bedste om et par år :)
Ben bliver en klasse målmand for united. Han bliver en af de beste united og England nogensinde har haft! Det er jeg mega sikker på!!!
ChristianR
07-07-2009, 17:47
Ben bliver en klasse målmand for united. Han bliver en af de beste united og England nogensinde har haft! Det er jeg mega sikker på!!!
Undskyld min skepsis, men hvad er det lige præcis for indikationer, der gør dig "mega sikker" på, at han bliver en af United og Englands bedste målmænd nogensinde?:titte:
Undskyld min skepsis, men hvad er det lige præcis for indikationer, der gør dig "mega sikker" på, at han bliver en af United og Englands bedste målmænd nogensinde?:titte:
Ja, man må vel gå ud fra at han aldrig har set en kamp med ham.. :Bouncing:
Troelsgaard
07-07-2009, 18:02
Hvis Fergie tror så meget på ham, så skulle han i den kommende sæson give ham en noget mere markant rolle på holdet, end bare lige de få cupkampe, og når Ed er skadet. Så må det briste eller bærer.
Fint, selvom det nok ikke afholder pressen fra at fortsætte med at kæde os sammen med den ene Sydamerikanske/Sydeuropæiske målmand efter den anden :D
Det mest "bemærkelsesværdige" er vel Fergusons udtalelser om, at han er overbevist om, at Foster er van der Sars ("Sars" hihi) arvtager. Så kan vi vel godt stoppe med at frygte, at Kuszczak nogensinde kommer i nærheden af 1-tallet på ryggen.
Jeg krydser mine fingre for, at Foster kan holde sig fri af skaderne i næste sæson.
ChristianR
07-07-2009, 18:20
Ja, man må vel gå ud fra at han aldrig har set en kamp med ham.. :Bouncing:
Nu er jeg ikke sikker på, om jeg forstår din sarkasme.
Men spørgsmålet er vel da stadig relevant, om han så har set masser af kampe med ham. Jeg hentyder i mit indlæg ikke til, at han ikke har set nogen kampe med Foster.
Jeg har bare stadig svært ved at se, hvilke indikationer, der kan gøre een "mega sikker" på, at han bliver en målmand på højde med Schmeichel og hvem der ellers har været.
Han har vist lovende takter, men han har også flere gange givet os en smagsprøve på sine svagheder. Desuden er han 26 år og kan vel snart næppe betegnes som et talent længere med det helt store udviklingspotentiale, selvom målmænd ofte er senere på den end markspillere.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.