PDA

Se fuld version : Ny angriber

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

bomber
02-05-2007, 17:27
Hvem ville i foreslå som angriber?
jeg syntes selv at jeg vil foretrække Huntelaar eller Bent?
Huntelaar besidder bare en målnæse men er han god nok til united?
Bent er hurtig og hvilken afslutnings evne men er han god nok?
Torres er også en mulighed men jeg tror ikke han skifter. (desværre) har i nogle foreslag??

Iver
02-05-2007, 18:44
For det første så synes jeg ikke, at det er en angriber, vi mangler mest. Jeg tænker mere på, hvem der skal afløse Scholes, for han bliver svær at finde en erstatning for.
Men hvis jeg skal komme med et bud, så vil jeg sige Berbatov fra Spurs. Jeg synes virkelig, at han har haft en fantastisk 1. sæson, og jeg tror, at han bliver endnu bedre. Jeg tror også, at han vil passe godt sammen med Rooney. Med det mener jeg, at Rooney ofte vandre rundt på banen, og så er det vigtigt, at have en som f.eks. Berbatov, man kan spille bolden op på.
Det vigtigste for mig er dog, at hvis der skal hentes en angriber, så skal det være en med kvalitet. Vi skal ikke gøre ligesom Liverpool, som henter billige middelmådige spillere (Bellamy, Pennant, Zenden m. f.). Hvis vi vil være med fremme, som vi er nu, så er vi nødt til at vægte kvalitet højere end kvantitet.

$nowman
02-05-2007, 18:47
Jeg synes ikke Bent er god nok, men det kan godt være at han kommer til United, nu hvor Charlton er ved at rykke ned.
Jeg følger ikke hollansk fodbold så meget, men jeg har hørt at Huntelaar har scoret mange mål så han kunne være en mulighed.

Dines
02-05-2007, 19:40
Jeg så gerne en Bent, og hvis Charlton ryger ned, tror jeg vi kan få ham billigt. Huntelaar scorer en masse mål, men minder i stil lidt for meget om Ruud, og angrebet er tydeligvis bedre med en mere bevægelig, der går med i opspillet.

DrIzZ
02-05-2007, 19:42
Huntelaar ville se godt ud i en United trøje! :D
Nogen som ved noget om, United har kigget på ham?

JDK
03-05-2007, 10:32
Jeg har hørt og læst at United har kigget på ham de sidste par sæsoner og synes godt om ham - de har jo en hollandsk spejder, Ed van Stijn, så jeg tror det er ham som kigger på KJH

Emilos
03-05-2007, 11:55
Ja, jeg tror altså at han kunne være den rette for man utd. Ham og rooney og så måske købe en reserve for dem.

Har hørt at de måske sælger Saha: http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33648.

Rafa86
03-05-2007, 12:33
Vi skal helt klart sælge Saha. Især fordi vi har Lyon som en god køber og 70 mio. er rimelige penge for Saha.

Synes hverken vi skal købe Bent, Defoe eller Berbatov (eller hvordan det nu staves). Synes ikke de er gode nok til United.
Synes hellere vi skal købe en McCartney eller Huntelaar (ved godt de er to forskellige typer angribere).

De har begge imponeret mig i denne sæson.

Kjizzle
03-05-2007, 13:39
Vi skal helt klart sælge Saha. Især fordi vi har Lyon som en god køber og 70 mio. er rimelige penge for Saha.

Synes hverken vi skal købe Bent, Defoe eller Berbatov (eller hvordan det nu staves). Synes ikke de er gode nok til United.
Synes hellere vi skal købe en McCartney eller Huntelaar (ved godt de er to forskellige typer angribere).

De har begge imponeret mig i denne sæson.

Synes nu at både Bent og Berbatov virker til at have en vis klasse. Bent har scoret 12 PL-mål for Charlton. Det synes jeg ikke er helt skidt. Berbatov har scoret 10 mål i sin første sæson i PL og kom tilmed på Årets hold i England. Synes han har været klasse.

Benni McCarthy (går ud fra det er ham du mener) har faktisk også scoret en del mål i år. Ham havde jeg slet ikke tænkt på. Kan du fortælle mig lidt om hans største forcer? :)

Har lige fundet ud af McCarthy bliver 30 til december (tror jeg det var). Han er nok ikke umiddelbart en mand at satse på. Så er Miroslav Klose vel et mindst ligeså godt bud.

Emilos
03-05-2007, 13:44
Umiddelbart ville jeg også foretrække Klose. Har hørt at Bayern har budt 86 mio. HVilket jeg synes, er utrolig billigt.!

Benni tror jeg ike har klassen til de store kampe og når det virkelig gælder, men en god back-up for de to andre angribere.

Manutd-live
03-05-2007, 14:17
Hvis vi køber Ricardo Quaresma fra Porto, vil vi have verdens bedste 2 kanter!

C.Ronaldo - R.Quaresma

Daniel
03-05-2007, 14:49
Jeg ville klart foretrække Fernando Torres. Det kan dog virke
urealistisk. Ellers synes jeg Defoe, Bent eller måske Huntelaar
ville være interessant.

Smaakage
03-05-2007, 15:08
Jeg vil gerne give Rossi chancen. Han har gjort det udemærket i Parma, scoret nogle vigtige mål og alt i alt vist været en success. Han er i mine øjne en spændende spiller, og jeg håber virkelig at han får en del chancer her i den nye sæson.

KristianB
03-05-2007, 15:13
Først og fremmest skal Rossi tilbage. Han har gjort det godt i Parma.

Synes dog også vi skal have en angriber mere, og der kunne jeg godt tænke mig Darren Bent, eller Huntelaar.

Sirballe
03-05-2007, 15:21
Torres ville helt klart være det vildeste, men jeg tror sgu ikke han vil væk fra sin klub.
Der har jo også været snak om owen, jeg ved godt han er gammel scouser, men jeg tror ham og rooney kunne være et godt par.
Hvis owen altså undgår flere skader....

Buch
03-05-2007, 15:26
Jeg håber vi kan få Berbatov eller Yakubu til klubben.
Berbatov har haft en kanon sæson, og hvis vi kunne få ham til 150 mio. mener jeg at vi burde slå til. Yakubu synes jeg virker spændene, selvom man måske godt kunne forvente at han skulle ha scoret lidt flere mål i denne sæson. Hvis vi kan få ham til 80 mio. burde vi slå til.

Caller
03-05-2007, 16:03
Jamen hvorfor ikke bare tage Kaka' ? :D

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68158

Hr Hansen
03-05-2007, 20:30
Benni kunne være en fræk Back up, og han er KÆMPE Man UTD fan...

Berbatov og Bent ville pryde et hvert PL hold!!

og så har jeg også en lille fidus til Defoe, som "back up" roationsspiller, han har en hurtighed og et mærkeligt skud som kommer bag p åmange Forsvarer og målmænd...

Hald
04-05-2007, 01:16
Køb nu bare Huntelaar! tror ikk vi får Torres! men huntelaar ville være perfekt!

Martinsen
04-05-2007, 02:04
Benni her gjort det virkelig godt i Blackburn i denne sæson, så ville ikke have noget imod at vi købte ham... tror godt han kunne komme til at lave en del mål, og han kan nok godt lokkes til at skifte for en rimelig sum penge... ellers har Darren Bent igen vist at han kan lave mål på trods af at han spiller i Charlton...
imponerende så mange kasser han har lavet i Charlton...

Flax_Generous
04-05-2007, 02:41
Der er masser af gode muligheder med fremtid i sig: Darren Bent, Yakubu, Jermain Defoe, Carlos Tevez, Mario Gomez, Fred, Klaas-Jan Huntelaar og så selvfølgelig Fernando Torres. Og hvad denne Afonso Alves, der tilsyneladende scorer mål på samlebånd? Eller Fabio Quagliarella og Rolando Bianchi? Det er alle spillere med en stor fremtid foran sig. Af "ældre" spillere ville Michael Owen nok være et godt køb, om end jeg næppe ville elske ham fra første kamp. Benni har spillet rigtig godt i år, men han er ikke en bedre spiller end Saha og han er heller ikke ligefrem yngre - det eneste fordel han har overfor Saha, er, at han ikke er skadet 40-50% af tiden.

Der er i hvert fald masser af gode muligheder. Mine personlige favoritter er Fred, Huntelaar og Bent. Ingen af dem er vel afsindig urealistiske eller møg-dyre.

Benzet
04-05-2007, 11:38
Personligt så jeg gerne 1 af følgende angribere i United:

Huntelaar: God boksspiller
Leroy Lita: Har haft en god sæson for Reading, og er et ungt spændende talent.
Defoe: En all-round angrebsspiller, der både selv kan skabe chancer og stå på de rigtige steder.

Treble007
04-05-2007, 11:47
hvis vi skal ha en spiller der er ligeså bevægelig som Saha.. (Som jeg dog ikk synes vi skal sælge) - synes jeg faktisk det ku være interessant og se Carlos Tevez, han må os være villig på et skifte når vi sender The Hammers ned i Premiership :Smackmonkey:

ellers må min fortrukne være Martins, som næppe er til salg.... eller Defoe

$nowman
04-05-2007, 15:45
Jeg synes ikke Benni McCarthny er god nok.

DonBrask
04-05-2007, 16:59
En Defoe synes jeg lyder interessant. Han minder lidt om Andy Cole i sine unge dage.
Et lidt uortodoks forslag kunne være en anden Spurs spiller Robbie Keane. Jeg har altid holdt meget af hans spillestil og han har scoret 14 kasser i de sidste 13 kampe mener jeg.
Jeg bryder mig helst om en brite.

Stente
04-05-2007, 19:57
Carlos Tevez ser jeg også som en ganske god løsning.. Men ville prioritere en ny fløj eller central midtbanespiller højere..
Michael Owen synes jeg er helt hen i hegnet.. Mange har været utilfredse med Saha denne sæson, primært fordi han har et par utrolig dyre ben i forhold til hvor meget han er til rådighed.. Michael Owen er vel tæt på den eneste spiller der har været mere skadet end Saha, og det er vel ikke den slags angriber vi er ude efter: en bænkevarmer!
Bent har scoret mange mål, ja, men man skal også tænke på at han stort set er den eneste spiller der har scoret for Charlton denne sæson.. Tit og ofte er det ham der får bolden hver gang der er noget der ligner en målchance, og derfor har han også scoret 13mål i ligaen indtil videre.. Har ærlig talt ikke meget fidus til ham som United spiller..
Desuden synes jeg også det er vigtigt at tænke på at vi har to talentfulde spillere i egne rækker; Rossi og Smith, som jeg efterhånden synes det er på tide at vi viser lidt tillid! Køb Tevez, sælg Saha og brug den store pengepung på en afløser til Giggs eller Scholes. I Giggs' tilfælde er jeg utrolig begejstret for Quaresma og Nani, og vi har jo tidligere haft held med de portugisiske winger ;)

Gronkjor
04-05-2007, 20:29
Vi bliver nød til at købe en ny angriber! Saha er skadet hele tiden, Smith er bare ikke skarp nok foran mål, Rossi tror jeg ikke passer til det hårde engelske spil synes bare vi skal sælge ham. Men jeg tror Berbatov kunne være virkelig god i United sammen med Rooney, han har også spillet rigtig flot for Tottenham. Jeg tror dog bare ikke, de er villige til at sælge med mindre vi overbyder totalt som med Carrick. Det synes jeg bare ikke vil skal. Ellers kunne Defoe måske også være spændene, ham tror jeg vi kan få billigt :D

imc
04-05-2007, 22:01
BENNY MCCARTHY? Sydafrikaneren? No f**king way. Han er færdig som popsanger for længst og spiller over niveau nu. Det er svært hvem vi ellers skulle hente og om vi overhovedet bør hente en nu. Så jeg har fuld tiltro til Sir Alex, han har styr på det der.

Christensen
05-05-2007, 10:55
Min drøm er at få David Villa til klubben - tvivler dog på at dette sker. Et lidt mere realistisk mål vil være Defoe, eller måske en Berbatov. Tror dog ikke Spurs vil slippe Berbatov - det bør de i hvert fald ikke, hvis de har planer om at slutte i toppen af Premier League. Tror dog de er mere villige til at sælge Defoe, som vel mere eller mindre er blevet slået ud af startopstillingen af Robbie Keane her på det seneste..

Hr Hansen
05-05-2007, 11:04
Defoe, Berbatov, Bent eller Eto'o, det er spillere som jeg godt kunne se spille for Manchester United til næste sæson.

Defoe kan jeg kun se hvis der bliver købt en angriber mere for han skal ikke være fast mand, men en spiller der roatere i startopstillingen.

De tre sidste ville bare være fantastiske at få fat i!

Eto'o er nok den mest urealistiske, men hvis han ikke kan med Ronaldinho go Franck længere, så+ kan det jo være prisen ryger en tak eller to ned!

MadsSkovgaard
06-05-2007, 14:17
Hvad med Pazzini fra Fiorentina?

Han er forholdsvis hurtig, teknisk- og fysisk stærk og så har han fortrinlige afslutninger. Tilmed er han ung, og det synes jeg kunne være en spændende spiller.

Rhazmuz
06-05-2007, 14:29
Hvad med Pazzini fra Fiorentina?

Han er forholdsvis hurtig, teknisk- og fysisk stærk og så har han fortrinlige afslutninger. Tilmed er han ung, og det synes jeg kunne være en spændende spiller.

Ja syntes også Pazzini kunne være rigtig interessant.. så ham i en u.21 kamp mod england og der scorede han hattrick, så han kan altså sagtens klare sig mod hvad der nok kan betegnes som nogle af de største forsvarstalenter i england, og spillere der spiller i PL klubber..
pluds han nok også vil acceptere at sidde på bænken hvis det skulle være..

KennyN
06-05-2007, 15:05
Drop de der italienske angribere. De slår aldrig igennem i Premier League og i United.
For det første er de ikke gode nok. Og har i set dem spille.?? De har måske gjort det okay i en sæson eller to, men ikke vist noget ellers. Man er jo ikke god nok til United, blot fordi man scorer hattrick i en u-21 kamp eller har lavet 8 mål i Serie A..

Vi skal ikke satse og bruge flere millioner pund på en tilfældig angriber fra Italien. Vi skal have kvalitet og sikkerhed for at vi får noget for pengene.
Vi kan ikke tillade os at bruge mange millioner på ringe spillere, som vi gjorde for år tilbage på Bellion, Kleberson, Djemba-Djemba, Ricardo osv osv..

Vi skal have en ny god angriber, men han skal passe ind i holdets spillestil. Jeg ved ikke hvem den rette mand er, men mon ikke Fergie og klubben ved hvem de går efter.!

United DK
06-05-2007, 17:05
Ja syntes også Pazzini kunne være rigtig interessant.. så ham i en u.21 kamp mod england og der scorede han hattrick, så han kan altså sagtens klare sig mod hvad der nok kan betegnes som nogle af de største forsvarstalenter i england, og spillere der spiller i PL klubber..
pluds han nok også vil acceptere at sidde på bænken hvis det skulle være..

Man kan jo ikke vurdere en spiller udfra, at han har scoret et hattrick, og det er ligemeget om det er i VM-finalen, for han kan jo bare lige have haft en dag, hvor alt bare lykkes.

schultz
06-05-2007, 17:06
Drop de der italienske angribere. De slår aldrig igennem i Premier League og i United.
For det første er de ikke gode nok. Og har i set dem spille.?? De har måske gjort det okay i en sæson eller to, men ikke vist noget ellers. Man er jo ikke god nok til United, blot fordi man scorer hattrick i en u-21 kamp eller har lavet 8 mål i Serie A..

Vi skal ikke satse og bruge flere millioner pund på en tilfældig angriber fra Italien. Vi skal have kvalitet og sikkerhed for at vi får noget for pengene.
Vi kan ikke tillade os at bruge mange millioner på ringe spillere, som vi gjorde for år tilbage på Bellion, Kleberson, Djemba-Djemba, Ricardo osv osv..

Vi skal have en ny god angriber, men han skal passe ind i holdets spillestil. Jeg ved ikke hvem den rette mand er, men mon ikke Fergie og klubben ved hvem de går efter.!

Jeg skulle da mene at det er fint at satse. Synes fx det var fint at satse med bl.a. foster og ronaldo.. Hvis jeg skulle sige et angribere så er det: Berbatov, Klose, Pazzini eller muligvis Owen

Renatommo
07-05-2007, 14:40
Pazzini eller muligvis Owen, det er vidst en røver :o .. Hvis man vil være blandt Europas bedste(hvilket vi er) bliver vi nødt til at investerer i TOPSPILLERE - Ikke spillere som Pazzini og Owen! .. Torres, Berbatov, Klose osv. de har klasse, og det er er spillere som dem, vi skal erhverve!

MadsSkovgaard
07-05-2007, 14:49
Jeg ved ikke helt med Klose.
Ingen tvivl om, at han er en dygtig spiller, men det er ikke en spiller jeg håber specielt meget på.
Så ser jeg hellere Berbatov komme til klubben.

Det ville tilmed ikke overraske mig, hvis det var en angriber som næsten ikke er blevet nævnt, der bliver købt.

Baunie
07-05-2007, 14:52
Jeg kan lige supplere med hensyn til Pazzini. Manden har scoret fire mål og startet fem-seks kampe for Fiorentina. Vil være et alt for stort sats at bruge penge på ham, for trods statistikken er han ikke billig, da Fiorentina forventer sig en del af ham.

At vi ikke fik fat i Berbatov sidste år, kan jeg stadig ærgre mig over. Han er ikke verdens mest scorende angriber, men skal vi tage udgangspunkt i Sahas rolle, så er han en af de eneste, der er skræddersyet ind i vores system. Ved egentlig ikke, hvem jeg ellers vil have af angribere, men Ferguson har nok et par navne, han leger lidt med, så lad os se.

Emilos
07-05-2007, 15:54
Jeg synes, helt klart at vi skulle forsøge at få fat i Berbatov. Tror Rooney og ham vile være et rigtig godt makkerpar sammen.

Huntelaar måske, han bliver højst sandsynligt den nye Nistelrooy, og med det målsnit per sæson er det vel heller ikke helt dumt. Han er også ung, så ham og Rooney ville kunne spille samen i rigtige mange år, og forhåbentlig en duo som Yorke & Cole i "Gamle" dage.!

Kunne godt forestille mig at Saha bliver solgt til sommer. Lyon har meldt sig på banen som en mulig aftager. Han er for meget skadet til at jeg synes vi skal beholde ham, når han endelig kommeri ordentlig form bliver han skadet igen.!

Martinsen
07-05-2007, 16:50
Berbatov ville være et godt køb, men tror det er urealistisk da han kun har været i Tottenham i et år, og Jol lader ikke til at vil slippe ham...
men det vigtigste er at vi får en angriber der kan noget med bolden, for det har været den store forskel efter vi har skillet os af med Ruud!!

United DK
07-05-2007, 17:47
Pazzini eller muligvis Owen, det er vidst en røver :o .. Hvis man vil være blandt Europas bedste(hvilket vi er) bliver vi nødt til at investerer i TOPSPILLERE - Ikke spillere som Pazzini og Owen! .. Torres, Berbatov, Klose osv. de har klasse, og det er er spillere som dem, vi skal erhverve!

Jeg fatter ikke hvad folk ser i ham? Han er ikke målfarlig, og har mistet sin plads på landsholdet til Morientes, som med alt respekt, ikke er nær så god, som han var for 7-8 år siden.

Gelle
07-05-2007, 17:53
Der er mange at tage, men den jeg helst så er Torres, men tror ikke han smutter var aletico madrid. Men synes Darren bent ville være den næste angriber han er målfarlig og hurtig og ham og rooney tror jeg vil passe godt.

Don Kafai
07-05-2007, 19:07
En angriber der har imponeret mig meget er Leroy Lita fra Reading. En fantastisk stærk angriber, der skyder på alt og er suværen i hovedspillet. Han har voldt alle forsvar problemer i de kampe jeg har set, lige fra Chelsea, United, Arsenal og Liverpool til de mindre hold. Han er ikke dyr og kan være en et godt køb.

Men min klart foretrukne er Klaas-Jan Huntelaar. Han er en komplet angriber, og selvom der muligvis skal arbejdes lidt med hans opspil osv, så er han klart min nr 1 hvad angribere angår.

Baunie
07-05-2007, 19:33
At købe Huntelaar vil være at skyde sig selv i foden. Det er da muligt, at manden kan score 30 mål om året, men hans mege sterotype spillestil vil også tage 30 mål fra midtbanefolkene.

Oscar
07-05-2007, 19:46
David Villa er også klart min drøm, men fuldstændig uopnåelig - og hvis vi endelig skulle vise interesse ville chelski sikkert bare købe ham for det dobbelte. Eto'o er et godt forslag synes jeg. kraftig og bevægelig, og ville kunne bide fra sig i spillet. Bare lidt bekymrende, hvem der så skal sørge for hovedstødsmålene.. ved godt vi har spillere der kan, men de må så primært komme fra midtbanen og Killer Vida. Det har uden tvivl været en gevinst at spille angrebsspil som vi har gjort det i år i forhold til årene med Ruud. Ved godt han scorede mål som ingen anden, men jeg foretrækker klart den nuværende spillestil - så derfor no go til Huntelaar.

De andre fra PL har jeg ikke fidus til - ingen tvivl om, at de er gode spillere, men synes næsten de burde spille bedre mod Utd og andre tophold, hvis de skal spille for Utd. Berbatov har groft sagt kun scoret mod mindre hold og i Europa, ikke noget at prale af i min bog. Paladino (eller hvordan det nu staves) fra Juve ser utrolig lovende ud synes jeg, og han scorer masser mål, endda uden at de snyder! men hvis vi tænker på, at vi næste år har Rooney, Smith, Dong, Rossi og en yderst aldrende Solskjær, så er vi ok dækket ind hvis de unge talenter lever op til udfordringen. Saha skal sælges ASAP, kan kun gå for langsomt. Startede sæsonen utrolig stærkt, og så gik hans glasben i stykker. Mener dog ikke det ville skade os synderligt at investere i en angriber. Eto'o er i følge mig at foretrække, og der er da også mulighed for en lidt sensationel transfer på et tidspunkt.

MHT erstatning af scholes, det kan man ikke. han er uerstatelig, som set med andre spillere. Vi må finde en anden langsigtet erstatning, der er ingen der kan træde direkte ind. På fløjen ser jeg gerne en profil som Ronaldo, så vi ikke er så afhængige af ham. Nani eller Quaresma tak.

Dines
07-05-2007, 19:46
Berbatov er en angriber jeg også rigtig gerne så komme til sommer. Han har spillet fantastisk i Tottenham, og han kan både virke som boksspiller, men er faktisk overraskende god i opspillet. Dog tror jeg han koster kasse, men en mulighed kunne være at give dem 150 millioner + Saha?

Baunie
07-05-2007, 20:07
hvis vi skal ha en spiller der er ligeså bevægelig som Saha.. (Som jeg dog ikk synes vi skal sælge) - synes jeg faktisk det ku være interessant og se Carlos Tevez, han må os være villig på et skifte når vi sender The Hammers ned i Premiership

Vi kan ikke sende dem ned i Championship. West Ham kan kun ryge ned, hvis vi slår dem samtidig med, at Wigan banker Sheffield United på Bramall Lane. Eller hvis Charlton helt sensationelt vinder både dagens hjemmekamp mod Spurs og på Anfield.

Oscar
07-05-2007, 20:16
Vi kan ikke sende dem ned i Championship. West Ham kan kun ryge ned, hvis vi slår dem samtidig med, at Wigan banker Sheffield United på Bramall Lane. Eller hvis Charlton helt sensationelt vinder både dagens hjemmekamp mod Spurs og på Anfield.

Eller hvis de får point straf som følge af de sagsanlæg der har været tale om fra de mindre klubber omkring købet af Mascherano og Tevez...Synes Tevez har vist han er en dygtig spiller på det sidste, men måske lidt et sats. Og så bryder jeg mig ikke meget om alt det der med, at det er hans agent der ejer ham eller lignende - smells fishy. Dygtig er han, og hans spillestil tror jeg også godt kunne gavne vores spil - så ja tak, hvis der ikke er flere uklare sager med agenter og tidligere ejere osv osv.

Don Kafai
07-05-2007, 20:54
At købe Huntelaar vil være at skyde sig selv i foden. Det er da muligt, at manden kan score 30 mål om året, men hans mege sterotype spillestil vil også tage 30 mål fra midtbanefolkene.

Hvor har du det fra? Sneijder laver ikke mål i Ajax mere eller hvad?

Jeg er uenig i den holdning at Huntelaar ikke kan fungere i et opbyggende spil. Har set mange Ajax kampe og han gør det udmærket i spillet op ad banen og i spillet inde i boksen er han suværen. Huntelaar er en de få unge angribere der virkelig har målnæse, og til sammenligning scorer han 2 mål på 2 skud, hvorimod Saha og Rooney skal bruge 3-4 skud på først at skyde sig varme.

Ja vi er mestre og vinderne har altid ret, men hvis vi skal blive på toppen kræver det en angriber der kan komme op omkring 30 mål pr sæson, og det kan Huntelaar.

Mr.Bak
08-05-2007, 12:35
Bent, er ikke lige mig !
Han er ikke god nok. Men Huntelaar ville være rigtig dejlig at se i en unitd trøje.
Jeg kunne dog også godt tænke mig, en mand som David Villa ! Han er klasse !!!

Baunie
08-05-2007, 17:54
Huntelaar ville ødelægge Uniteds offensiv totalt.

Vi har alle set, hvor meget det med al respekt for van Nistelrooy har gavnet at få ham. Når han ikke scorer de 45 mål om året, han startede med, så led vi kraftigt under, at han ikke var så fandens bevægelig, men bare opererede omkring boksen. Huntelaar er lidt samme type som jeg ser ham.

Hr Hansen
08-05-2007, 18:18
de kampe jeg har set med Huntellar, har han godt kunne fører bolden frem, selvfølgelig ikke på samme måde som en Saha eller Berbatov, men langt bedre en RvN...

Men der er helt klart andre jeg hellere så i den røde trøje end Huntelaar!

maxim
08-05-2007, 18:24
Mine tre ønskespillere:
-Owen Hargreaves
-Fernando Torres
-Et ungt talent til fremtiden. (Gerne Gareth Bale eller Micah Richards)

Tvivler dog lidt på, om vi har råd til de spiller. jeg tror højst vi har råd til 2 af dem.

Don Kafai
08-05-2007, 20:51
Huntelaar ville ødelægge Uniteds offensiv totalt.

Vi har alle set, hvor meget det med al respekt for van Nistelrooy har gavnet at få ham. Når han ikke scorer de 45 mål om året, han startede med, så led vi kraftigt under, at han ikke var så fandens bevægelig, men bare opererede omkring boksen. Huntelaar er lidt samme type som jeg ser ham.

Bare af ren nysgerrighed, hvor mange kampe har du set med Huntelaar?

Jeg har nemlig set en del, og jeg synes netop IKKE han minder alt for meget om Ruud andet end på statistikkerne. Han er selvfølgelig ikke den bedste i verden til at falde ned i banen, men han gør det oftere end van Nistelrooy, og han er meget mere bevægelig.

KennyN
08-05-2007, 21:12
Hvad med Eidur Gudjohnsen.?
Fergie har før været ivrig for at få ham til klubben. Og jeg kunne godt forestille mig han gør et nyt forsøg til sommer.
I mine øjne ville han også passe glimrende ind i klubben og holdets spillestil..

Martinsen
08-05-2007, 21:17
Hvad med Eidur Gudjohnsen.?
Fergie har før været ivrig for at få ham til klubben. Og jeg kunne godt forestille mig han gør et nyt forsøg til sommer.
I mine øjne ville han også passe glimrende ind i klubben og holdets spillestil..

jeg forventer vi køber en angriber der er bedre end Saha/Smith og det mener jeg ikke Eidur er... han er en ganske dygtig spiller, men så heller ikke mere så synes jeg lige så godt vi kunne fortsætte med Saha og Smith... men det skulle ikke undre mig Fergie går efter ham, for som du siger har Fergie vist et godt øje til ham...

Gelle
08-05-2007, 21:19
Synes vi skal købe bent han er målfarlig og hurtig og Charlton rykker ned så man kan nok få ham lidt billigt.

Martinsen
08-05-2007, 21:41
Synes vi skal købe bent han er målfarlig og hurtig og Charlton rykker ned så man kan nok få ham lidt billigt.

jeg håber også lidt på Bent, han vil nok heller ikke klage over en tur på bænken en gang i mellem... han er stor og stærk, men kan også spille rigtig godt fodbold, og deltage i det opbyggende spil... ham og Rooney tror jeg kunne være rigtig giftige sammen... også dejligt at se en ren engelsk angrebsduo

KennyN
08-05-2007, 22:06

Enig. Jeg kunne sagtens forestille mig at United byder på Bent nu, hvor Charlton er rykket ned i the Championship.
Og tror også han ville blive en glimrende tilføjelse til vores trup.

United DK
08-05-2007, 22:26
Jeg ser også gerne Bent i United, og nu hvor Charlton er rykket ned, så er chancen for at få ham, en del større.
Kan det i øvrigt ikke passe, at han har scoret et to-cifret antal mål i denne sæson?

AlenM
08-05-2007, 22:51
Hvis vi kigger på en type som Darren Bent, så kunne han være en fin tilføjelse til truppen, men dog ser jeg ham ikke som den angriber vi søger. Darren bent kunne gå ind og være en super reserve, når vi får skader eller når spiller skal hvile sige, men dog har han ikke klassen imo til at være en spiller man vil huske, som Nistelrooy osv... Har set nogle kampe med ham og han bevæger sig godt, er ok med hovedet, og fin teknik og middel målnæse, men ikke DEN klasse vi mangler.. Vi mangler en type som Eto'o som har vist sig på høj plan hvilket Bent ikke har, men når man kigger på realiteten af Eto'os transfer til Man Utd, så er der ikke store chancer for det pga. han vil for det første koste for meget, og så vil Chelsea altid overbyde os, eller andre klubber vil blande sig.
Mange nævner også Huntelaar, og ham vil jeg desværre ikke se i klubben. Han er en god målscorer, men har ikke noget som f.eks en type so Eto'o har. Eto'o kan noget på egen hånd, som C.Ronaldo, Rooney, Drogba osv, men samtidig scorer mål.
En type jeg gerne ser vi henter som vores faste spiller, kan være Torres.
Man nævner at han ikke har vist klassen på det sidste og ikk har scorer så mange mål, men hvis man kigger på hans holds succes, så kan man ikke rigtigt give ham skylden for det. Synes han knokler godt og scorer vigtige mål, og trods han unge alder har han rutine både europæisk og på national plan. Mange kampe har han fået for spanien, og vi så ham i storform under vm. Han kan mange ting på egen hånd, godt spark, utrolig god teknik. Og så en ung alder.. Ham synes jeg vi skal priotirere højest..
Eidur synes jeg vi skal købe. Han scorer bare ikke nok mål..

United 4-ever
11-05-2007, 10:10
Angriber til næste sæson:

nr. 1 Eto'o - ville være et fantastisk køb
nr. 2 Torres / Huntelaar - de kunne også blive super spillere for United.

spiller vi skal holde os væk fra: Tevez, Defoe er efter min mening ikke gode nok. Vi trænger til et køb af en vaske ægte klasseangriber til at supplere Rooney og få verdens bedste angreb.

Så skal vi nok få scoret nogle kasser næste sæson, og vinde hele møjet :)

Flax_Generous
11-05-2007, 13:02
Angriber til næste sæson:

nr. 1 Eto'o - ville være et fantastisk køb
nr. 2 Torres / Huntelaar - de kunne også blive super spillere for United.

spiller vi skal holde os væk fra: Tevez, Defoe er efter min mening ikke gode nok. Vi trænger til et køb af en vaske ægte klasseangriber til at supplere Rooney og få verdens bedste angreb.

Så skal vi nok få scoret nogle kasser næste sæson, og vinde hele møjet :)
Carlos Tevez i de seneste par måneder har altså været en ægte klasseangriber. Sidste kamp blev det vist til 2 mål og 1 assist og et løbepensum som ikke engang Alan Smith eller Wayne Rooney kan levere. Desuden er han driblestærk og en fantastisk pasningsspiller. Det vil også give os en spiller, der er virkelig farlig på dødbolde. Det eneste problem er, at han kommer til at løbe i samme rum og huller som Wayne Rooney. Men det gør Berbatov også lidt, synes jeg. Eto'o eller Torres spiller ikke helt på samme måde.

Hald
12-05-2007, 20:39
Faldt over dette rygte. Mon det kunne være han var på vej til United, hmm ikke værst men så gerne en anden angriber end ham, fergie er hvist heller ikke begejstret for den lille argentiner, men "Gaby" ville uden tvivl blive glad!
__________________________________________________ _______________

West Ham United-stjernen Carlos Tevez fejrede Manchester Uniteds mesterskab sammen med en række spillere fra klubben i onsdags. Det skriver The Daily Mail.

Ifølge avisen blev Tevez spottet på vej væk fra Manchester Uniteds mesterskabsfest på Les Ambassadeurs Club i London. Hans deltagelse i festen er ikke mindst mærkværdig i betragtning af, hans klub fortsat kæmper for at undgå nedrykning.

Helt ironisk bliver det, idet den argentinske stjerne på søndag skal kæmpe for West Hams overlevelse mod netop det United-hold, som han skålede med i forgårs.

Casper
12-05-2007, 20:49
Hald, du må gerne placere dine tråde i henhold til de forskellige forums.
Opret en tråd om tevez i Transfer-forummet istedet, så folk ved hvor de kan finde.

Husk venligst på dette i fremtiden.

Hald
13-05-2007, 00:46
Ok casper, sorry! jeg kikser lidt i det! Skal jeg nok huske!

PL-pedersen
16-05-2007, 16:14
tevez

Grønning
16-05-2007, 17:17
Den eneste angriber jeg har i hovedet, og virkelig brænder for, for tiden er Berbatov. Jeg tror han ville supplere Rooney fantastisk, og de kunne udgøre et farligt angreb sammen.
Han er fantastisk til at holde i bolden, er stærk med hovedet og laver mange mål.
Realistisk ja, men mange andre klubber er også ude efter ham.
Jeg håber dog vi forsøger, og trækker det længste strå.

KristianB
16-05-2007, 21:36
Har 3 spiller jeg godt kunne tænke mig. Torres, Berbatov og Eto'o.

Eto'o er måske lidt usandsynlig, men ville være et fantastisk køb. Han passer perfekt til vores system. Minder lidt om saha, han er bare mere træfsikker.

Berbatov, er træfsikker og har vændet sig til PL hvilket er et stor plus.

Torres er nok den jeg mindst ser i klubben af de tre, men er stadig en klasse angriber. Han har dog lidt problemer med at score nogle gange.

United-Allan33
17-05-2007, 11:26
Jeg læste lige i dagens The Sun(ved godt at 99,9% de skriver er fup) at United var ude efter Mark Viduka på en fri Transfer.. Hvad synes i om ham?

Hvis ikke SAF vælger at hente en færdig lavet stjerne som Eto'o, så vil jeg lige så gerne have Viduka som nogen af de andre vi har været linket til. Torres score for få mål og er efter min mening slet ikke så god at jeg vil betale 25 mill for ham.

Selvfølgelig vil en Eto'o pynte på ethvert hold, men se på antal scorede mål, så er det ikke en stjerne angriber vi mangler, (hellere bruge stort på en afløser for Scholes)men lidt bredde så jeg vil faktisk foretrække at hente en Huntelaar og så en Viduka, frem for at bruge hele budgetet på en angriber. Får vi de to til angrebet er der stadig råd til at hente et par midtbanespillere, plus at vi også kan sælge en Saha eller Smith..

KennyN
17-05-2007, 12:10
Håber virkelig ikke på det med Viduka. Ja, han kan score lidt mål i en sæson og han er stor og stærk. Men han ville da slet ikke passe ind på holdet.
Han er enormt doven, har en skidt attitude og han arbejder ikke for holdet. Hans stil er slet ikke United. Og hurtighed har han jo intet af..
Men Ferguson har før været lidt interesseret i Viduka, så hvem ved. Eneste plus ved ham er at han er på free transfer..

Smaakage
17-05-2007, 12:11
Viduka ? Det må være sommerens joke. Den mand er heldig hvis han kan spille sig på noget som helst Premier League hold. Signer vi ham, så er målet i hvert fald sikkert for næste sæson: Carling Cuppen

United-Allan33
17-05-2007, 12:50
Jeg mener ved at hente Viduka giver det os lidt flere strenge at spille på i angrebet... Han vil aldrig blive fast mand på holdet, men synes i enkelte kampe har vi manglet lidt muskler i angrebet, især når Rooney bliver spillet i siderne. Der ville Viduka være god, og så er han mindst lige så god som Smith og Solskjaer...
Og så er han gratis, hvilket giver flere penge til andre forstærkninger

maxim
18-05-2007, 12:46
Hvis vi køber mark viduka, så rykker vi ned i næste sæson.. !

BillyTheKid
18-05-2007, 13:14
Hvis vi køber Viduka vil vi tabe til samtlige hold i Asien

Bugge
18-05-2007, 13:31
Viduka ser jeg slet ikke som en spiller der er god nok til United..

United DK
18-05-2007, 13:36
Mark Viduka var okay, da Leeds var på toppen, i starten af den nye årtusinde, men ellers synes jeg ikke han har været nogen fantastisk spiller, og han vil ikke være nogen forstærkning for os.

United-Allan33
18-05-2007, 13:43
Hvis vi køber mark viduka, så rykker vi ned i næste sæson.. !

Der er ikke noget så godt som et seriøs og vel argumenteret indlæg. "Rocking"

Man kunne vel forvente at du idet mindste gav en grund til hvorfor du mener "vi rykker ned" hvis vi køber Viduka eller er det for svært for dig?:whine:

Min holdning til Viduka er at han kunne være en forstærkning til bredden af truppen, og at han kunne komme gratis gør at vi har flere penge til en stor spiller i angrebet. I min verden vil jeg hellere have en Viduka end Torres som er vildt overvurderet og som aldrig har spillet i PL.

maxim
18-05-2007, 13:53
Der er ikke noget så godt som et seriøs og vel argumenteret indlæg. "Rocking"

Man kunne vel forvente at du idet mindste gav en grund til hvorfor du mener "vi rykker ned" hvis vi køber Viduka eller er det for svært for dig?:whine:

Min holdning til Viduka er at han kunne være en forstærkning til bredden af truppen, og at han kunne komme gratis gør at vi har flere penge til en stor spiller i angrebet. I min verden vil jeg hellere have en Viduka end Torres som er vildt overvurderet og som aldrig har spillet i PL.

Ok.. men hvorfor fanden begynder du på det pis om det er for svært for mig? Du kan kun klare seriøse indlæg eller hva?

Nå,, men hvis vi køber Viduka mener jeg at vi vil ødelægge bl.a. Rossi ved at købe en gammel 31 årig angriber som ikke engang kunne få speciel succes i Middlesbrough! I det mindste er torres ung, og har masser af fremtid i sig.. (hvilket man vel ikke kan sige om viduka )..

United-Allan33
18-05-2007, 14:04
Ok.. men hvorfor fanden begynder du på det pis om det er for svært for mig? Du kan kun klare seriøse indlæg eller hva?

Nå,, men hvis vi køber Viduka mener jeg at vi vil ødelægge bl.a. Rossi ved at købe en gammel 31 årig angriber som ikke engang kunne få speciel succes i Middlesbrough! I det mindste er torres ung, og har masser af fremtid i sig.. (hvilket man vel ikke kan sige om viduka )..

Se det var da ikke så svært!!!:whine:

Jeg tror desværre aldrig Rossi vil slå igennem, vi har ikke råd til at give ham chancen, og ja Torres er ung og og kan måske også vænne sig til PL, men har vi råd til at han og Rossi skal bruge 6 mdr på at finde rytmen i PL. Det gør at vi igen kun står med Rooney, Saha(Som nok er skadet), Smith og Solskjaer i angrebet, så ved at hente Viduka har vi bedre råd til at bruge 6 mdr på at kører en Rossi eller Torres ind på holdet. Vi kan dog blive enige om at Viduka ikke skal forstærke holdet, men truppen..

snegl
18-05-2007, 14:30
Rossi er vel allerede bedre end Viduka er
Giv ham til City, så kan de rykke ned

maxim
18-05-2007, 14:35
Se det var da ikke så svært!!!:whine:

Jeg tror desværre aldrig Rossi vil slå igennem, vi har ikke råd til at give ham chancen, og ja Torres er ung og og kan måske også vænne sig til PL, men har vi råd til at han og Rossi skal bruge 6 mdr på at finde rytmen i PL. Det gør at vi igen kun står med Rooney, Saha(Som nok er skadet), Smith og Solskjaer i angrebet, så ved at hente Viduka har vi bedre råd til at bruge 6 mdr på at kører en Rossi eller Torres ind på holdet. Vi kan dog blive enige om at Viduka ikke skal forstærke holdet, men truppen..

Hvem siger at rossi og torres skal bruge 6 måneder? Det kan da ligeså godt være at Viduka ikke kan finde sig til rette i United, og kommer i scoringskrise som crouch var i liverpool.. har vi råd til det? vi bliver jo nødt til at give nogle af de unge chancen som rossi!

United-Allan33
18-05-2007, 18:01
Hvem siger at rossi og torres skal bruge 6 måneder? Det kan da ligeså godt være at Viduka ikke kan finde sig til rette i United, og kommer i scoringskrise som crouch var i liverpool.. har vi råd til det? vi bliver jo nødt til at give nogle af de unge chancen som rossi!

Nu er det heller ikke meningen at Viduka skal være vores først angriber, så en tørke fra hans side burde ikke ramme os så meget, jeg mener at han er mindst lige så god at have i truppen som Smith og Solskjaer

At Torres og Rossi skal bruge 6 mdr på at vende sig til PL, kan jeg selvfølgelig ikke vide, men kigger du på Ballack og Ukraineren der har brugt 1 sæson på at vende sig til PL, og det har kostet Chelsea. De to mener jeg er klasser over Torres.

Jeg har det bare sådan at folk er vilde med Torres fordi han spiller i Spanien, synes ikke, han har vist noget der berettiger ham til at blive sat i forbindelse med United..

Bugge
18-05-2007, 18:26
Viduka har da overhovedet ikke noget at lave i United.. Og slap nu af med alt den skræppen op omkring fysikken i PL.. Torres er solidt bygget, han er ikke 1,60 høj og han er et kæmpe talent.. Han var i særklasse under VM og han har intet problem med at score mod Real, Barca etc. så han er ikke en Klose version 2 som kun putter den ind mod de små hold..

Vi mangler ikke en reserveangriber som kan servere te og kaffe til resten af bænken så hva fanden sku vi bruge Viduka til? Vi mangler en verdensklasse boksspiller som kan noget de andre ikke kan.. Er det viduka? næppe..

I øvrigt skal vi heller ikke have skubbet Rossi længere ned i hierarkiet for han er da allerede på nuværende tidspunkt bedre end Viduka..

Hvordan kan folk i fuld alvor foreslå spillere som Viduka, Jagielka osv? Vi mangler klassespillere til startopstillingen, vi har i forvejen masser af fyld på bænken..

Oscar
18-05-2007, 19:04
Altså Viduka sluttede på en delt fjerdeplads på topscore listen, sammen med vor egen Rooney. Godt nok er der lige de ca. 10 års aldersforskel, men han er ikke så elendig, som nogle herinde gør ham til. Hvorvidt jeg ønsker ham i den røde trøje er jeg ikke helt sikker på, men ville ikke afvise at få ham gratis. Jeg synes dog, som mange, at Rossi(og Dong) endelig skal have chancen, ville være fedt at se Rossi, Rooney og Ronaldo terrorisere alle forsvarskæder i England og Europa. Viduka ville være god til de tidlige cup kampe og i tilfælde af, at nogen bliver skadet/karantæne/almen brug for pause. Og så har han en meget vigtig egenskab - rutinen. Men som start spiller, ellers tak.

United-Allan33
18-05-2007, 22:35
Altså Viduka sluttede på en delt fjerdeplads på topscore listen, sammen med vor egen Rooney. Godt nok er der lige de ca. 10 års aldersforskel, men han er ikke så elendig, som nogle herinde gør ham til. Hvorvidt jeg ønsker ham i den røde trøje er jeg ikke helt sikker på, men ville ikke afvise at få ham gratis. Jeg synes dog, som mange, at Rossi(og Dong) endelig skal have chancen, ville være fedt at se Rossi, Rooney og Ronaldo terrorisere alle forsvarskæder i England og Europa. Viduka ville være god til de tidlige cup kampe og i tilfælde af, at nogen bliver skadet/karantæne/almen brug for pause. Og så har han en meget vigtig egenskab - rutinen. Men som start spiller, ellers tak.

Viduka har bare det problem for de såkaldte manager fans at han ikke har noget navn.. spiller ikke i en fancy klub og kan ikke tage mere en ti på foden, så derfor er han ikke god nok...Vi skal hellere havde de spillere som klare sig kanon i Manager 2006...

Og vi kan godt blive enige om at vi ikke skal give penge for Viduka, men kan vi få ham gratis er han klart på højde med Smith og Solskjaer...

At vi mangler en boks angriber er noget fis at skrive, en

robinho
18-05-2007, 23:59
Viduka har bare det problem for de såkaldte manager fans at han ikke har noget navn.. spiller ikke i en fancy klub og kan ikke tage mere en ti på foden, så derfor er han ikke god nok...Vi skal hellere havde de spillere som klare sig kanon i Manager 2006...

du kan da ikke mene at når vi foreslår nani og bale for eksempel, at de så har et større navn i europa end viduka. De skal jo først til at skabe sig et navn.

Viduka har nogle gode egenskaber, og for 0 kr ville jeg gerne hente ham istedet for solskjær, men forventer stadig et køb af en 1.angriber.

Og lad så vær med at kalde alle brugere herinde for FM-spillere lige så snart de forventer indkøb af et par stjerner. Snarer jer der har misforstået noget, for united burde med sit brand og med sin status blandft de største også gå efter så gode spillere som muligt.

Bugge
19-05-2007, 00:04
Vi skal hellere havde de spillere som klare sig kanon i Manager 2006...

Hvor er det dog dumt sagt.. Fordi vi er uenige med dig så ved vi intet om fodbold..

Det er måske mig der er mærkelig, men eftersom United er en af verdens absolut bedste klubber så synes jeg ikke det gør noget at gå efter spillere der er bare liiiiige en tand eller 40 bedre end Viduka.. Hvis vi kan få ham gratis og han vil varme bænken så fint fint, selvom jeg ikke kan se hvorfor han sku være bedre at have på bænken end Saha..

Men at du sammenligner Viduka med Torres og så samtidig påstår at Viduka vil være en bedre handel for United, det kan jeg slet ikke forholde mig til. Viduka som førstevalg i angrebet sammen med Rooney er i mine øjne en mellemting mellem et mareridt og en joke..

United-Allan33
19-05-2007, 08:15
du kan da ikke mene at når vi foreslår nani og bale for eksempel, at de så har et større navn i europa end viduka. De skal jo først til at skabe sig et navn.

Viduka har nogle gode egenskaber, og for 0 kr ville jeg gerne hente ham istedet for solskjær, men forventer stadig et køb af en 1.angriber.

Og lad så vær med at kalde alle brugere herinde for FM-spillere lige så snart de forventer indkøb af et par stjerner. Snarer jer der har misforstået noget, for united burde med sit brand og med sin status blandft de største også gå efter så gode spillere som muligt.

Du behøver ikke føle dig truffet veed min kommentar om manager fans, selvom jeg godt kan se hvorfor..Det var ikke ment på nogen specielt.

Som jeg har skrevet flere gange før, så håber jeg heller ikke Viduka bliver vores eneste angrebs køb, ved ingen gang om jeg ønsker ham, men som du selv siger vil han være en bedre reserve en Solskjaer. Jeg synes bare det er bedre at få en Viduka + en Huntelaar, Defoe, Barbetov, Owen, Bendt end at bruge 25mill på en Torres

Og til dig Arjon, hvor har jeg sagt at jeg ønsker Viduka som første valg sammen med Rooney, jeg har FLERE gange sagt at jeg ser et køb af Viduka som en styrkelse af truppen og ikke af holdet..
Og mht til om han er bedre end Saha..Nej det er han ikke, men han er bedre end en skadet Saha og Saha er jo skadet en gang i mellem..Og vil til enhver tid foretrække en Viduka frem for Solskjaer

Bombay
22-05-2007, 10:47
Der er jo mange fantastiske angribere som bliver linket sammen med utd denne sæson. Jeg tror bare ikke på halvdelen af dem og resten er næsten umulige at få fat på.

Torres: Hamrende dyr og ikke den bomber vi leder efter.
Eto´o : Drømmekøb, men det er næsten for godt til at være sandt.
Berbatov: Umuligt. Tottenham sælger ham ikke.
Tevez: Er alt for utilregnelig.
osv. osv.

Jeg får måske lidt hug for denne her, men jeg mener en angriber som Adriano har det hele. Jeg læste dette link inde på indkast og jeg tror ikke dette er en and. Hvis tingene er som det ser ud til, så er der jo en klasseangriber på spring og lad os for en gang skyld prøve at komme før CH#¤%ski.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=19559

PL-pedersen
22-05-2007, 11:25
er helt med på at købe Adriano...

United DK
22-05-2007, 11:44
Adriano er alt for ustabil, og han har ikke leveret noget ordentligt siden 2005.

Smaakage
22-05-2007, 11:51
Jeg tror slet ikke på Adriano. Han er for ustabil og ikke god nok. Javist, han er en god angriber, men tror han vil floppe på Bellion niveau hvis han kommer til Premier League. HAr ikke meget fidus til ham.

Hvis vi skal have en ny angriber, så håber jeg at Eto'o kan blive uvenner med Rijkard eller at vi kan få Torres.

Ellers så jeg gerne Rossi få chancen. Jeg tror stadig på at han godt kan slå igennem med lidt held og det rigtige spilletid. Men lad os se

Bombay
22-05-2007, 12:03
Adriano er alt for ustabil, og han har ikke leveret noget ordentligt siden 2005.

Det er klart at Adriano har spillet ustabilt de sidste 2 sæsoner. For det første kan han bare ikke med ledelsen. For det andet er han ikke blevet vist den tillid en angriber skal have, når man har en downperiode. I Inter er der hård konkurrence mellem angriberne og hvis man ikke score i første halveg, bliver man skiftet ud med enten Crespo, Recoba eller Cruz. Det er sgu ikke megen tillid til en angriber. Jeg er sikker på at Adriano bliver et kanonkøb for den næste klub der løber med hans underskrift.

United DK
22-05-2007, 12:25
Han fik nu meget tillid, men da han så ikke havde scoret i jeg ved ikke hvor mange måneder, så faldt hammeren naturligvis.

Damien
22-05-2007, 12:45
Godt nok er det sjovt at diskutere mulige køb af angribere, men hvorfor ikke give Rossi chancen først, for ikke at brænde inde med 3 der kræver fast spilletid!

Bombay
22-05-2007, 12:55
Godt nok er det sjovt at diskutere mulige køb af angribere, men hvorfor ikke give Rossi chancen først, for ikke at brænde inde med 3 der kræver fast spilletid!

Fordi Rossi ikke er en bomber. Vi har brug for en angriber som laver 25-30 kasser hver eneste sæson.

Damien
22-05-2007, 14:11
Fordi Rossi ikke er en bomber. Vi har brug for en angriber som laver 25-30 kasser hver eneste sæson.

Det kan så diskuteres.. Syntes nu det gik meget godt i år. Og tror på Rossi nok skal blive både en bomber og en deltager i opspillet. Imodsætning til Adriano som du nævner, hans fremtid ser noget usikker ud, plus han ville koste kassen..

MUFC=Champions
22-05-2007, 14:33
Var Lyon ikk interesserede i Saha? Hvis de stadig er kan vi jo evt. lave en lille byttehandel med Fred. Det ville ikke være dårligt for os, nu når Saha er skadet det meste af tiden.

snegl
22-05-2007, 15:20
Er Rooney og Rossi i virkeligheden ikk bare meget ens i deres spillestil? Ingen af dem er særlig høje, de afslutter godt begge to, og så er de som regel ikke dem man skyder en høj helikopterbold op på, i modsætning til fx Saha

KennyN
22-05-2007, 15:51

Sjovt du siger det. Rossi lavede i snit cirka et mål i hver reserveholdskamp han spillede i to år.. Og han har lavet 9 mål i 18 kampe for Parma i foråret.. Så du har da helt ret, han er bestemt ikke en bomber :lolol:

En bomber er jo ikke nødvendigvis en stor klods oppe foran. Rossi går med i spillet, men laver alligevel masser af mål.. Men du har nok ret, en mand som ikke laver flere mål end ham, kan vi da ikke bruge i angrebet :confused: :lolol:

snegl
22-05-2007, 16:32
Til Bombays forsvar vil jeg os sige at han nok IKK kommer til at score over 15 mål i sin debutsæson.. og slet ik 25-30.. Men jeg håber han får chancen

SantasLittleHelper
22-05-2007, 19:24
Sjovt du siger det. Rossi lavede i snit cirka et mål i hver reserveholdskamp han spillede i to år.. Og han har lavet 9 mål i 18 kampe for Parma i foråret.. Så du har da helt ret, han er bestemt ikke en bomber :lolol:

En bomber er jo ikke nødvendigvis en stor klods oppe foran. Rossi går med i spillet, men laver alligevel masser af mål.. Men du har nok ret, en mand som ikke laver flere mål end ham, kan vi da ikke bruge i angrebet :confused: :lolol:

Rossi er IMO ikke god nok.. Det kan sgu godt være at han lavede 1 mål pr reservekamp, men modstanden var sgu heller ikke noget speciel.. Man kan vel give Daniel Nardiello som eksempel... Og 9 mål i 18 kampe for Parma? Og hvad så? Halvdelen af holdene i Serie A er jo på superliga niveau..

Bugge
22-05-2007, 19:25
Ja, inklusiv Parma.. Jeg nægter at tro på at du har set nok til Rossi til at kunne vurdere hvorvidt han er god nok..

SantasLittleHelper
22-05-2007, 19:47
Ja, inklusiv Parma.. Jeg nægter at tro på at du har set nok til Rossi til at kunne vurdere hvorvidt han er god nok.. Jeg nægter at tro på at du har talentspejder kompetencer nok til at vurdere at han er god nok til United... Italien har 3 hold i verdensklasse udover Juventus, men så er der lige resten af holdene der er så pivringe at jeg ikke forstår hvordan folk kan kalde den verdens bedste liga, eller hvorfor folk overhovedet gider at spilde deres tid på at interessere sig for italiensk fodbold... Rossi er måske god for 10 mål over en hel sæson, og så kan man vel spørge sig selv om det er godt nok til en af verdens bedste fodboldklubber..

Bugge
22-05-2007, 20:03
Jeg har aldrig påstået at Rossi er god nok, jeg foreslår bare at han får chancen, det er noget andet..

Bombay
22-05-2007, 20:16

Du kører meget på dine fine statistiker og jeg er da glad for du bruger din tid på at slå det op på nettet, så vi andre også kan få lidt fodboldviden. Men nej, vi har ikke brug for en angriber med Rossi´s kvaliteter ved siden af Rooney. Det vi har brug for, er en stærk, hovedstødsstærk, teknisk angriber der laver 25-30 mål over en hel sæson. Det er ikke Rossi !!!!

Smaakage
22-05-2007, 20:31
Det vi har brug for, er en stærk, hovedstødsstærk, teknisk angriber der laver 25-30 mål over en hel sæson. Det er ikke Rossi !!!!

Og det kan du fortælle os på hvilket grundlag ? :)

Damien
22-05-2007, 20:52
Ligesom i (Bombay og Santas...) siger at han ikke er god nok, siger jeg han er... Ingen ved det, før han har fået chancen.. Jeg ved bare han er et KÆÆMPE talent! (der os er okay på hovedet)

KennyN
22-05-2007, 21:40
Du kører meget på dine fine statistiker og jeg er da glad for du bruger din tid på at slå det op på nettet, så vi andre også kan få lidt fodboldviden. Men nej, vi har ikke brug for en angriber med Rossi´s kvaliteter ved siden af Rooney. Det vi har brug for, er en stærk, hovedstødsstærk, teknisk angriber der laver 25-30 mål over en hel sæson. Det er ikke Rossi !!!!

Ja jeg er glad for jeg fandt de gode stats, jeg kan spille smart med her på forummet. Og dermed give jer andre lidt fodboldviden.. ;)
Men der er bare en tendens til at folk går helt i selvsving og ønsker at se den ene og den anden nye spiller til klubben. Og ikke tænker på ungdomsarbejdet i klubben. Så kan man lige så godt støtte Chelsea eller Real Madrid.
United er en klub som altid har, og altid skal, satse en del på egne talenter. Vi har altså selv fremavlet verdensklasse spillere som Beckham, Best, Giggs, osv osv.. Så nogle gange skal man ikke fokusere på spillernes navn og ry, men måske satse på egne talenter..

Den angriber vi har brug for er en bevægelig spiller, ala Saha, bare ikke så skadesplaget. Det skal være en hurtig spiller, som kan gå ned i banen og deltage i spillet. Og så skal han helst ikke bruge lige så mange chancer som Saha for at score :)

Flax_Generous
22-05-2007, 22:11
Ja jeg er glad for jeg fandt de gode stats, jeg kan spille smart med her på forummet. Og dermed give jer andre lidt fodboldviden.. ;)
Men der er bare en tendens til at folk går helt i selvsving og ønsker at se den ene og den anden nye spiller til klubben. Og ikke tænker på ungdomsarbejdet i klubben. Så kan man lige så godt støtte Chelsea eller Real Madrid.
United er en klub som altid har, og altid skal, satse en del på egne talenter. Vi har altså selv fremavlet verdensklasse spillere som Beckham, Best, Giggs, osv osv.. Så nogle gange skal man ikke fokusere på spillernes navn og ry, men måske satse på egne talenter..

Den angriber vi har brug for er en bevægelig spiller, ala Saha, bare ikke så skadesplaget. Det skal være en hurtig spiller, som kan gå ned i banen og deltage i spillet. Og så skal han helst ikke bruge lige så mange chancer som Saha for at score :)
Nu er jeg langt fra Real Madrid-fan, men de har da et fint ungdomsarbejde. Deres Galacticos-strategi blev jo suppleret med et hav af unge talenter fra egne rækker - Zidanes y Pavones blev det oprindeligt kaldt. Deres problem var vel bare, at de meget sjældent lod deres offensive talenter spille (Samuel Eto'o f.eks.), men kun deres defensive talenter. Derfor opfatter man dem som en decideret købeklub.

Chelsea er en købeklub. Nu har de så heldigvis for dem også købt sig et akademi og nogle unge spillere, så der vil sandsynligvis komme langt flere derfra i fremtiden.

Ingen klub kan nemlig overleve kun ved at købe dyre spillere - enten har man et godt ungdomsarbejde eller også skal man lede efter gode bargains. Men heller ingen klubber kan overleve kun ved egne produkter. Det er vel kun Ajax, der til en vis grad gør det. Det kan United i hvert fald ikke og det har vi heller aldrig gjort sådan rendyrket. Det er fint, at vi køber spillere udefra. Jeg er ikke i tvivl om, at vores egne talenter nok skal få chancen, hvis de har evnerne til det. Der er næsten altid plads til stortalenter i storklubberne - særligt hvis de selv har 'fremavlet' dem.

Bombay
23-05-2007, 12:00

Det er altid rart at være lidt mere klog en andre:) Nu får jeg jo også det hele til at lyde som om jeg ikke syntes Rossi er en god spiller. Det er bestemt ikke tilfældet. Han er et kæmpe talent med mange fede kvaliteter. Jeg mener bare ikke han skal være førstevalg sammen med Rooney på toppen. Der er masser af kampe næste sæson og jeg er sikker på, at selv om United skulle gå ud og købe en angriber, så vil der være rigeligt med spilletid til Rossi. Jeg mener helt alvorligt vi skal have en ægte bomber oppe foran, med god teknik så han kan modtage bolden, spille den videre ud på fløjene eller ned af midten, flytte sig op i feltet og bare hamre den ene bold i kassen efter den anden (ja, jeg savner Ruud). Vi har jo allerede Ronaldo, Rooney, Scholes, Giggs og Carrick til at deltage i det opbyggende spil.

robinho
23-05-2007, 12:16
Rossi er måske god for 10 mål over en hel sæson, og så kan man vel spørge sig selv om det er godt nok til en af verdens bedste fodboldklubber..

hehe jamen så smider vi lige smith og ole gunnar et andet sted hen, for de når heller ikke over 10 mål. Smith når vel ikke engang 5.

Hald
23-05-2007, 12:39
Jeg kan snart ikke se hvem Der havner i angrebet i United.
Eto'o det er vel koun ønsketækning, han vil blive i barca og gør det også!
Huntelaar, rygterne siges at han er så godt som Juventus spiller!
Berbatov vil blive i spurs!
Alfonso Alves og Palladino ser jeg næppe skulle være komme til Old Trafford!
Så er der vel kun Torres, og det er også ham jeg virkelig håber på Fergie henter, Han kan jo ikke blive ved med at spille i ATL. M. Men tror efterhånden også at det løber ud i sandet med ham!

SantasLittleHelper
23-05-2007, 12:45
hehe jamen så smider vi lige smith og ole gunnar et andet sted hen, for de når heller ikke over 10 mål. Smith når vel ikke engang 5.

Hvis Ole spillede fast over en hel sæson ville han da sagtens kunne nå over 10 mål.. Har han ikke scoret 10 bare i år hvor han knap nok har spillet? Smith kan da rende og hoppe - en angriber skal score mål og han har vel ikke scoret over 10 kasser de sidste 6-7 sæsoner i træk...

@KennyN
Hvor mange talenter er det lige vores akademi har produceret de sidste 10 sæsoner? Fletcher? O'Shea? Richardson? Det er VIRKELIG verdensklassespillere, der alle kan sætte en mand af og afgøre en kamp helt af sig selv... Det er lige før at Arsenal har flere spillere af egen avl end vi har, så hvis det virkelig er det du kan lide ved fodbold kan du jo holde med dem..

United DK
23-05-2007, 12:55
@KennyN
Hvor mange talenter er det lige vores akademi har produceret de sidste 10 sæsoner? Fletcher? O'Shea? Richardson? Det er VIRKELIG verdensklassespillere, der alle kan sætte en mand af og afgøre en kamp helt af sig selv... Det er lige før at Arsenal har flere spillere af egen avl end vi har, så hvis det virkelig er det du kan lide ved fodbold kan du jo holde med dem..

Du kunne jo også bare holde med Chelsea?

SantasLittleHelper
23-05-2007, 13:00
Så kan man lige så godt støtte Chelsea eller Real Madrid.

Du kunne jo også bare holde med Chelsea?

Nu vi er ved gentagelserne...:

Så kan du jo holde med Arsenal?

Bombay
23-05-2007, 13:05
:confused: Jeg forstår ikke helt hvad du mener Santa. Vi har Ben Foster, Chris Eagles, Giuseppe Rossi, Gerard Piqué. Det er 4 rigtig store talenter jeg mener kunne begå sig på førsteholdsplan om nogle år. Måske allerede i år. Ben Foster og Rossi kan måske allerede komme ind og gøre en forskel i den nye sæson. (vi har dog stadig brug for en bomber:) )

United DK
23-05-2007, 13:13
Nu vi er ved gentagelserne...:

Så kan du jo holde med Arsenal?

Så hvis man gerne så, at talenterne fik en chance, så bør man holde med Arsenal? Er vi virkelig kommet så langt ud, at vi ikke længere kan skabe vores egne talenter?

SantasLittleHelper
23-05-2007, 13:19
Så hvis man gerne så, at talenterne fik en chance, så bør man holde med Arsenal? Er vi virkelig kommet så langt ud, at vi ikke længere kan skabe vores egne talenter?
Så hvis man gerne så Eto'O i United fordi man mener at han er 100 gange bedre end en der kan score 9 mål mod hold der har superliga niveau, så skal man holde med Chelsea? Er vi virkelig kommet så langt ud, at vi ikke længere kan købe spillere frem for middelmådige reserver?

Benzet
23-05-2007, 13:23
Pga ændringerne de seneste år i niveauet i PL mener jeg, at det er blevet sværere for unge talenter at slå igennem i en topklub som United. Arsenal har rigtig nok mange talenter i deres startopstilling, men deres præstationer er til gengæld også meget svingende i denne sæson.

Tidligere vandt United ligaen med en masse unge spillere på holdet. Det tvivler jeg på kan lade sig gøre i dag. Niveauet er simpelthen steget for meget i PL siden da, især idet Chelsea har købt sig til en trup med mange dyre verdensklassesspillere, der allerede var store navne, da de blev købt. Derfor er talenternes chancer på et hold som United ikke så store som tidligere i mine øjne. De må i dag kæmpe mere for at få chancen, og når de endelig får den, er det ofte som indskiftningsspillere, hvor de i første omgang skal bide sig fast i en plads på bænken.

Spillere som Eagles, Rossi og Foster tvivler jeg personligt på kommer til at spille fast næste sæson i startopstillingen. Måske vil de få chancerne imod dårligere hold, eller når andre er skadet. Men som faste mænd på holdet, er det langt vej endnu.

KennyN
23-05-2007, 13:27
@KennyN

De sidste 10 år.? Beckham, Brødrene Neville, Butt, Scholes, Brown, Fletcher, O'Shea, Richardson, Eagles, Bardsley, Pique, Rossi.
Desuden er en lang række spillere i andre Premier League klubber eller Championship klubber. Såsom Wallwork, Greening, McShane, David Jones, Ebanks-Blake, Steele osv osv..
Har en statistik på at United er den mest succesrige klub, hvad angår udvikling af egne talenter i hele Europa, sammen med Ajax..
Under Ferguson har vi solgt for 50 mio. £ egne talenter til andre klubber. Så talentudviklingen går fint. Det er jo bare ikke 6-8 spillere som hvert andet år kommer op og er klar til førsteholdet. Det er utrolig svært og et nåleøje at komme igennem..

Bombay
23-05-2007, 13:38
He he, jeg er helt vild med dine statestiker;) Det kommer faktisk lidt bag på mig at United ligger så højt i den kategori. Ville skyde klubber som Real, Barca og Arsenal højere

SantasLittleHelper
23-05-2007, 14:08
De sidste 10 år.? Beckham, Brødrene Neville, Butt, Scholes, Brown, Fletcher, O'Shea, Richardson, Eagles, Bardsley, Pique, Rossi.
Desuden er en lang række spillere i andre Premier League klubber eller Championship klubber. Såsom Wallwork, Greening, McShane, David Jones, Ebanks-Blake, Steele osv osv..
Har en statistik på at United er den mest succesrige klub, hvad angår udvikling af egne talenter i hele Europa, sammen med Ajax..
Under Ferguson har vi solgt for 50 mio. £ egne talenter til andre klubber. Så talentudviklingen går fint. Det er jo bare ikke 6-8 spillere som hvert andet år kommer op og er klar til førsteholdet. Det er utrolig svært og et nåleøje at komme igennem..

Ja, som du helt rigtig nævner mente jeg de sidste 10 år. I år skriver vi, i tilfælde af at du skulle være en smule bagud, 2007 og ikke 2002. Ergo er der Brown, Fletcher, O'Shea, Richardson, Eagles, Bardsley, Pique og Rossi tilbage, og come on.. Regner du virkelig med at United kan vinde mesterskabet med bare 2 af disse spillere FAST i startopstillingen?
Det er sikkert en meget fin statistik du har, men kan den ikke lige se hvilken klub der er bedst de sidste 10 år mht udviklingen af talenter. Og ja, jeg mener de sidste 10 år, ikke de sidste 15...

snegl
23-05-2007, 14:11
Det skyldes vel så også at Raul, Xavi, og lignende er gode nok til at blive i Real Madrid og ikke sælges, hvilket tæller i den statistik..

Jeg er for engangs skyld enig med dig Santa.. Omend ikke dit sprogbrug så meget af det du siger i store træk..
De sidste mange år har vi ikke produceret stjerner ala Giggs, Neville, Beckham, Scholes osv - For der har ikk været tid nok til at spille folk ind på holdet, og måske heller ikke samme Talentmasse. At satse helhjertet på en udvikling af en spiller er som regel en for stor chance at tage, som kræver for meget tid.
Dem vi har udviklet på det seneste; Fletcher, O'Shea, Eagles, Brown osv har helt sikkert været gode. Men havde de ikk siddet på bænken så meget som Rossi nok kommer til, havde de slået mere til og var blevet faste.
(Okay de har nok ikk alle haft samme potentiale som legenderne som spiller nu)

Jeg håber inderligt at Rossi får chancen og slår igennem for han har et stort talent. Han er bare nødt til at præstere med det samme, ellers er det ud af vagten. I nutidens fodbold er der ikke TID til at vente på at Rossi fx kommre ud af en måltørke, det kan i sidste ende koste os mesterskabet. Derfor er man som mange andre store klubber mere eller mindre "nødt til" at gardere sig ved at have andre stærke angribere klar i kulissen

Og Smith er selvom jeg elsker hans fighterinstinkt, ikke god nok for det antal mål der skal laves i en storklub som United

KennyN
23-05-2007, 14:50
Jeg har oprettet en ny tråd til at diskutere ungdomsarbejdet i United. Så lad os fortsætte diskussionen der. http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=4665#post4665

Back to topic..

United DK
23-05-2007, 15:31
Så hvis man gerne så Eto'O i United fordi man mener at han er 100 gange bedre end en der kan score 9 mål mod hold der har superliga niveau, så skal man holde med Chelsea?

Næh, men hvem siger han score 25-30 mål? Eto'o er da uden tvivl en klassespiller, men der er absolut ingen garanti for, at han går ud, og levere varen, og selvom jeg ikke vil klage, hvis vi købte ham, så har jeg en eller anden fornemmelse af, at han ville floppe, hvis han kom til PL, og så har vi brugt over halvdelen af vores transferbudget, på en inkompetent spiller, bare fordi han har et navn.

Bombay
23-05-2007, 15:50
Næh, men hvem siger han score 25-30 mål? Eto'o er da uden tvivl en klassespiller, men der er absolut ingen garanti for, at han går ud, og levere varen, og selvom jeg ikke vil klage, hvis vi købte ham, så har jeg en eller anden fornemmelse af, at han ville floppe, hvis han kom til PL, og så har vi brugt over halvdelen af vores transferbudget, på en inkompetent spiller, bare fordi han har et navn.

Der er ingen grund til at diskuterer mere om Eto´o. Nu har han slået fast han ingen steder skal http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68916. Så mener jeg at Adriano eller Huntelaar skal være nogen, som skal satses på. De er begge billigere end Eto´o og Torres og har nogle gode spidskompetencer vi kan have glæde af (f.eks deres fine målnæser:) ) Jeg ved godt Adriano er langt fra topform, men han vil have godt af at komme væk fra Inter. Jeg har set mange Inter kampe og er dybt fasineret af Adriano´s talenter. Han har alt en "tank" har brug for.Hvis han kan købes for 150 - 180 mio. tror jeg det vil gå hen og blive et røverkøb.

MadsG
23-05-2007, 16:35
Der er ingen grund til at diskuterer mere om Eto´o. Nu har han slået fast han ingen steder skal http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68916. Så mener jeg at Adriano eller Huntelaar skal være nogen, som skal satses på. De er begge billigere end Eto´o og Torres og har nogle gode spidskompetencer vi kan have glæde af (f.eks deres fine målnæser:) ) Jeg ved godt Adriano er langt fra topform, men han vil have godt af at komme væk fra Inter. Jeg har set mange Inter kampe og er dybt fasineret af Adriano´s talenter. Han har alt en "tank" har brug for.Hvis han kan købes for 150 - 180 mio. tror jeg det vil gå hen og blive et røverkøb.

Adriano ryger aldrig til United. Hvis han kommer til England er det Chelsea.
Derudover vil han billigst kunne købes for 300 mio. Priserne bliver jo altid presset i vejret når United byder.

SantasLittleHelper
23-05-2007, 17:02
Næh, men hvem siger han score 25-30 mål? Eto'o er da uden tvivl en klassespiller, men der er absolut ingen garanti for, at han går ud, og levere varen, og selvom jeg ikke vil klage, hvis vi købte ham, så har jeg en eller anden fornemmelse af, at han ville floppe, hvis han kom til PL, og så har vi brugt over halvdelen af vores transferbudget, på en inkompetent spiller, bare fordi han har et navn. Nej, selvfølgelig er der ikke en garanti for at Eto'o kan score 25-30 mål i en sæson, men det er der da heller ikke for nogen anden spiller uanset hvad han hedder eller hvor meget han koster. Men så er spørgsmålet om man skal købe spillere udfra hvem der kan risikere at blive den største fiasko, eller om man skal købe spillere udfra hvem der har potentialet til at blive den største succes. Jeg ville til hver en tid vælge den sidste..

United DK
23-05-2007, 17:12
Nej, selvfølgelig er der ikke en garanti for at Eto'o kan score 25-30 mål i en sæson, men det er der da heller ikke for nogen anden spiller uanset hvad han hedder eller hvor meget han koster. Men så er spørgsmålet om man skal købe spillere udfra hvem der kan risikere at blive den største fiasko, eller om man skal købe spillere udfra hvem der har potentialet til at blive den største succes. Jeg ville til hver en tid vælge den sidste..

Potentiale er jo ikke altid nok, og jeg vil foretrække, at vi køber en angriber, der ikke koster fra 300 mio. og op efter, for så har vi ikke tabt så meget, hvis han skulle gå hen og floppe.
Hvis jeg skal komme med et bud på en ny angriber, så vil jeg sige Darren Bent. Han koster ikke nær så meget som f.eks. Eto'o ville gøre, og så er han vant til PL, og vi ser jo tit, hvor svært folk der kommer udefra har det, når de kommer til England.

Bombay
23-05-2007, 19:01
Potentiale er jo ikke altid nok, og jeg vil foretrække, at vi køber en angriber, der ikke koster fra 300 mio. og op efter, for så har vi ikke tabt så meget, hvis han skulle gå hen og floppe.
Hvis jeg skal komme med et bud på en ny angriber, så vil jeg sige Darren Bent. Han koster ikke nær så meget som f.eks. Eto'o ville gøre, og så er han vant til PL, og vi ser jo tit, hvor svært folk der kommer udefra har det, når de kommer til England.

Det rigtigt at England er en vanskeligt land at omstille sig til, især hvis man kommer fra en liga i eksempelvis Spanien. Men det er også utroligt tit man ser spillere fra mindre klubber, som er vant til at score halvdelen af klubbens mål, falde igennem hvis de kommer til en større klub, hvor de ikke selv er i centrum. Jeg tror det præcis samme vil ske med Darren Bent. Jeg har før skrevet at Adriano er velkommen hvis det stod til mig, men det er nok urealistisk. Så i sidste ende ser jeg helst det bliver Huntelaar hvis man skal være realistisk. Jg ved godt man ikke skal bedømme en spiller via småklip, men jeg syntes altså han har nogle gode kvaliteter. Værsgo og nyd et sikkert stykke arbejde :)

http://www.youtube.com/watch?v=mIIGScglFCE

SantasLittleHelper
23-05-2007, 22:31
Jeg tror simpelthen bare ikke at Bent er god nok... Han har haft en fin sæson osv, men jeg sidder bare med en fornemmelse af at vi ville få mere ud af en som f.eks. Tevez, Lita eller evt Adebayor - ikke at jeg nødvendigvis er fan af at de skal til klubben, men jeg tror at de ville være et bedre køb end Bent, måske især Tevez selvom mange lader til ikke at kunne lide ham.

Stuhrdrengen
23-05-2007, 23:39
Selvfølgelig kommer Etoo ikke til United, og umiddelbart ville han også være et klart fejlkøb. Tror på ingen måde på han kan indordne sig under SAF, som lægger ære i at ingen er større end holdet. Adriano har ikke disciplinen til at spille under SAF heller, og desuden falder han alt for meget ud. Tror SAF har et kort i ærmet, og jeg kan slet ikke forestille mig det er navne som der nævnes her, altså såsom Adriano, Tevez, Bent, Etoo, osv. Derimod kan jeg forestille mig at SAF efterhånden i højere grad vil satse på at beholde Saha som førstemand, og købe en mand som han tror kan blive stor i løbet af nogle år. Efter næsten-købet af Hergreaves, håber jeg også der satses mest på en forsvarsspiller, der kan vi virkeligt bruge forstærkninger.

Bugge
24-05-2007, 00:23
Ferguson vælger helt sikkert ikke at bruge Saha som førstevalg i endnu en sæson, no way.. Det ville jo være hul i hovedet når manden aldrig spiller alligevel..

Smaakage
24-05-2007, 08:36
Ferguson vælger helt sikkert ikke at bruge Saha som førstevalg i endnu en sæson, no way.. Det ville jo være hul i hovedet når manden aldrig spiller alligevel..

Hvorfor ikke ? Han er en virkelig dygtig angriber når han er på toppen, og han supplerer Rooney godt. Hvis så Rossi eller Smith virkelig kommer igang og kan være reserve for ham når han er skadet, så er det måske ikke helt dumt. Det kræver dog at Saha kan være i topform

Bugge
24-05-2007, 09:52
Når han er på toppen? De 2 måneder efter sæsonstart eller hvordan? Det er jo for dumt at satse på, vi har været en smule på røven de sidste par måneder.. Smith er ikke nogen stor målsluger og Rossi skal ikke trække for meget læs i starten..

Mikkelsen
24-05-2007, 10:00
Selvfølgelig kommer Etoo ikke til United, og umiddelbart ville han også være et klart fejlkøb. Tror på ingen måde på han kan indordne sig under SAF, som lægger ære i at ingen er større end holdet. Adriano har ikke disciplinen til at spille under SAF heller, og desuden falder han alt for meget ud. Tror SAF har et kort i ærmet, og jeg kan slet ikke forestille mig det er navne som der nævnes her, altså såsom Adriano, Tevez, Bent, Etoo, osv. Derimod kan jeg forestille mig at SAF efterhånden i højere grad vil satse på at beholde Saha som førstemand, og købe en mand som han tror kan blive stor i løbet af nogle år. Efter næsten-købet af Hergreaves, håber jeg også der satses mest på en forsvarsspiller, der kan vi virkeligt bruge forstærkninger.

Jeg ser faktisk forsvaret, som der hvor United er bedst besat pt. men det er klart, at hvis 6 forsvarsspillere er skadet på en gang, kan det se tyndt ud.

Neville - Rio - Vidic - Evra (Brown - O'Shea - Silvestre - Heinze + 3 gode ungdommere) det holder sgu i byretten.

Bugge
24-05-2007, 10:04
Jeg vil også umiddelbart mene at forsvaret er vores mindste problem, selvom vi blev lidt fucked på et tidspunkt hvor alle forsvarsspillerne gik kolde samtidig..

Stuhrdrengen
24-05-2007, 10:33
Om det er dumt at beholde Saha som "førstevalg eller ej, det ved jeg ikke. Faktum er at United var det suverænt mest scorende hold sidste år. Angrebet består ikke udelukkende af target-men. Jeg er enig i at United mangler en target-man a la Nistelrooy, men tror at SAF fortsat har tillid til dem der er der. Derfor tror jeg ikke han køber en superstjerne, men derimod en up-and-coming star.

Problemerne ligger i højere grad i bredden af holdet, hvilket gang på gang er blevet vist. Især i slutningen af sæsonen hvor de vigtigste kampe skulle kæmpes.

Lad os få et par forstærkning til forsvaret og venstre fløj, det ville lægge på et tørt sted (læs: istedet for Heinze og supplement for Giggs). Jeg er enig med de to ovenstående indlæg om at United er stærke i forsvaret, men mener stadig det kan blive forbedret. Heinze har eksempelvis spillet fallit efter min mening.

robinho
24-05-2007, 11:15
Lad os få et par forstærkning til forsvaret og venstre fløj, det ville lægge på et tørt sted (læs: istedet for Heinze og supplement for Giggs). Jeg er enig med de to ovenstående indlæg om at United er stærke i forsvaret, men mener stadig det kan blive forbedret. Heinze har eksempelvis spillet fallit efter min mening.

jo men selvom vi solgte heinze, så ville vi have silvestre som backup for evra, plus vi kunne beholde evans hjemme. Vi har så mange forsvarsspillere at vælge imellem, hvor jeg derimod synes vores muligheder i front er alt for få. Smith har ikke niveauet, ole gunnars ben er for tunge, saha er skadet konstant, så står vi tilbage med rooney, og fergie kan godt glemme at ligge giggs bagved rooney og kalde ham en angriber. Angribere laver ikke 5-6 mål i 50 kampe.

KingK
24-05-2007, 12:23
Jeg tror simpelthen bare ikke at Bent er god nok... Han har haft en fin sæson osv, men jeg sidder bare med en fornemmelse af at vi ville få mere ud af en som f.eks. Tevez, Lita eller evt Adebayor - ikke at jeg nødvendigvis er fan af at de skal til klubben, men jeg tror at de ville være et bedre køb end Bent, måske især Tevez selvom mange lader til ikke at kunne lide ham.

WHAT?? Jeg kan formentlig ikke være mere uenig i den betragtning!! Er det mig der er helt væk eller er formålet med et transfervindue ikke at forstærke truppen - og ikke skifte de overflødige spillere ud med spillere af samme kaliber? Tevez er god - men ikke £30m! Lita, Bent og Adebayor er da for useriøst at foreslå... ABSOLUT INGEN AF DEM HAR VIST NOGET PÅ HØJESTE NIVEAU! Adebayor har jo kun spillet i kraft af at Henry og RVP har været skadet!

Hvis vi skal kæmpe med om PL, CL, FA Cup osv., så skal vi have klassespillere ind!

United DK
24-05-2007, 12:31
WHAT?? Jeg kan formentlig ikke være mere uenig i den betragtning!! Er det mig der er helt væk eller er formålet med et transfervindue ikke at forstærke truppen - og ikke skifte de overflødige spillere ud med spillere af samme kaliber? Tevez er god - men ikke £30m! Lita, Bent og Adebayor er da for useriøst at foreslå... ABSOLUT INGEN AF DEM HAR VIST NOGET PÅ HØJESTE NIVEAU! Adebayor har jo kun spillet i kraft af at Henry og RVP har været skadet!

Hvis vi skal kæmpe med om PL, CL, FA Cup osv., så skal vi have klassespillere ind!

Ja, men jeg kan læse mellem linjerne, at i dine øjne er klassespillere folk som Eto'o, Henry osv., men realistisk set, er de umulige at få fat i, og hvis vi havde muligheden for at købe dem, så skulle vi betale mindst 300 mio., og det er, uanset hvad folk siger, en helvedes masse penge for et mennesker, og der er en risiko for, at han slet ikke er det værd, og så har vi spildt så mange penge, på ingenting.

KingK
24-05-2007, 12:38
Ja, men jeg kan læse mellem linjerne, at i dine øjne er klassespillere folk som Eto'o, Henry osv., men realistisk set, er de umulige at få fat i, og hvis vi havde muligheden for at købe dem, så skulle vi betale mindst 300 mio., og det er, uanset hvad folk siger, en helvedes masse penge for et mennesker, og der er en risiko for, at han slet ikke er det værd, og så har vi spildt så mange penge, på ingenting.

Ikke nødvendigvis, I mine øjne er klassespillere folk som har kvaliteter der kan afgøre kampe, og det har spillere som Bent, Lita og Adebayor ikke! Vil da gerne have Eto'o, men tro han er en ballademager a la Ruud og det går ikke med folk som sætter sig selv over holdet!
Der er ingen grund til at smide 300 mio. efter Eto'o og lign. når M. Owen kan erhverves for en tredjedel af det beløb, og en spiller som Huntelaar for £12m.!

vil da også gerne pontere at der i mine øjne slet ikke er nogen mennesker, uanset profession, der er 300 mio. værd! Håber at valget mht. angriber falder på Owen, da han kan spille som frontmand med Rooney bag sig(ligesom på landsholdet)! Ellers er Huntelaar min 2.prioritet...

United DK
24-05-2007, 15:20
Ikke nødvendigvis, I mine øjne er klassespillere folk som har kvaliteter der kan afgøre kampe, og det har spillere som Bent, Lita og Adebayor ikke!

Det ved du jo ikke om de har, før de evt. kommer til en storklub, hvor de vil få større mulighed for at score mål, end de har i deres nuværrende klubber.
Jeg vil dog give dig ret i, at Adebayor ikke har kvaliteterne, men jeg har heller ikke hørt noget om, at vi skulle være interesseret i ham.

KingK
24-05-2007, 15:41
Det ved du jo ikke om de har, før de evt. kommer til en storklub, hvor de vil få større mulighed for at score mål, end de har i deres nuværrende klubber.
Jeg vil dog give dig ret i, at Adebayor ikke har kvaliteterne, men jeg har heller ikke hørt noget om, at vi skulle være interesseret i ham.

Tror jeg nu heller ikke at United nogensinde har været! Jeg siger bare at United skal gå efter spillere af højeste karat - uanset positionen på banen! Alle store hold har en virkelig skarp angriber, som der kan gøre en forskel i de store kampe(eks. Milan, Real, Barcelona, Inter osv.).. Noget som Lita og Bent ikke vil være i stand til - ellers var de andre store klubber nok også begyndt at se på dem?

En 1. angriber på et storhold som United SKAL være landsholdsspiller, og kunne garantere mål samt skabe dem - Denne mangel kom til udtryk i kampen i Milan!! Synes ikke at United skal foretage såkaldte "Liverpool indkøb" a la Bellamy, Kuyt, og nu Voronin...

United DK
24-05-2007, 15:50
Hvad hjælp det, at Barcelona, Real Madrid og Inter havde nogen topangribere? Alle tre klubber røg allerede ud i 1/8-finalen i CL, og vi tabte ikke til Milan, fordi vi ikke havde en topklasse angriber, men fordi de bare var bedre end os, over to kampe.

Stuhrdrengen
24-05-2007, 17:24
Hmmm mener nu ikke at man kan måle klasse på hvornår man røg ud af CL! Det ville betyde at United var dårligere end Liverpool, og det ved vi jo allesammen ikke kunne være længere væk fra sandheden.

Min pointe tidligere er ikke at vi skal gå ud og købe marginalspillere, men derimod at SAF normalt har et rigtigt godt øje for spillere der kan etablere sig hurtigt, og derefter blive verdensklasse indenfor et par år (eksempelvis Schmeichel og Ronaldo, for at nævnte to store successer). Et eksempel kunne være en spiller som Dady fra Belenenses, Portugal. Ikke at jeg tror det blir ham, men jeg tror det bliver en type der ikke er superkendt i forvejen. En spiller til 80-125 mio.

Dines
24-05-2007, 17:46

Faktisk gik der for nogle månede siden rygter om Adebayor vil skifte til United, men jeg tror nok et var en and. Rygtet stammede fra News of the World. :D

robinho
24-05-2007, 18:03
Faktisk gik der for nogle månede siden rygter om Adebayor vil skifte til United, men jeg tror nok et var en and. Rygtet stammede fra News of the World.

ifølge adebayors agent lå deres også et kontraktudspil på bordet fra Juventus og Manchester United, men han valgte og blive i arsenal

Bugge
24-05-2007, 18:23
Gudskelov.. Han siger mig absolut ingenting og så er jeg heller ikke meget for at købe en spiller fra Arse, medmindre han er helt exceptionel og det synes jeg nu ikke adebayor er..

SantasLittleHelper
24-05-2007, 20:56
Er det mig der er helt væk

Ja det er :) Disse 4 spillere er da KLART bedre end Smith, Ole og Rossi - ergo er de en forstærkning. Og nu ved jeg nok at Tevez koster £30 millioner i FM07, men omkring de 180-200 millioner DKR vil nok være mere realistisk, med mindre at han virkelig VIL blive i West Ham.. Tevez har virkelig vist sig at være en fremragende angriber de sidste par måneder og jeg vil elske det hvis han kunne fortsætte den stil i United.. Hvis vi skal være lidt kreative med pengene synes jeg næsten at vi skal hente Gudjohnson, for han er bekendt med engelsk fodbold, han er nogenlunde god fysisk og så minder han lidt om Ole når han skal til at afslutte. Men hvis vi skal helt op og ringe omkring de 25-30 sæsonmål tror jeg sgu ikke der er meget andet at gøre end at hente Tevez, Eto'o eller evt Luca Toni...

Bombay
25-05-2007, 10:50
. Men hvis vi skal helt op og ringe omkring de 25-30 sæsonmål tror jeg sgu ikke der er meget andet at gøre end at hente Tevez, Eto'o eller evt Luca Toni...

Det bliver ihvertfald ikke Eto´o:( . Hvis det viser sig de henter Tevez, tror jeg der vil opstå problemer mellem ham og SAF på et eller andet tidspunkt. Tevez er en spiller, som ikke er bange for at sige sin mening og ytre dem under stor mediebevågning. Det falder absolut ikke i god jord hos SAF. Jeg håber United henter Huntelaar. Der er mål i støvlerne på den knægt:)

Stuhrdrengen
25-05-2007, 12:19
Toni eller Gudjohnson ville være fantastiske køb. Især sidstnævnte, selvom han er gammel Chelsea-mand. Owen er også fremragende, men han er mere skadet end Saha er.

SantasLittleHelper
26-05-2007, 11:23
Jeg håber United henter Huntelaar. Der er mål i støvlerne på den knægt:) Jeg håber ikke at United henter Huntelaar. Jeg har ikke selv set ham spille, men jeg hører fra størstedelen at han minder meget om Ruud i spillestil. Nuvel, Ruud scorede utroligt mange mål og var helt i verdensklasse foran mål, men den slags fodbold vi spillede med ham på banen skaffede os 1 mesterskab på 3 sæsoner, og den slags fodbold vi spiller nu har skaffet os 1 mesterskab og muligheden for at vinde the treble indtil langt ind i sæsonen. Jeg ville være bange for at vi ville blive for afhængig af sådan en spiller.

Grønholdt.
27-05-2007, 15:07
Jeg mener at skal sælge Saha, for han er alt for meget skadet. Så har vi Smith, Solskjær, Rossi, Dong og Brandy som reserver. Vi kunne eventuelt også købe Darren Bent til reserve. Og så kommer vi til Rooney's makker i front... Der mener jeg, at vi kunne købe enten Huntelaar, Torres, Berbatov, Trezeguet eller Eto'o.

Bare lige en lille tanke... :devilll:

Don Kafai
29-05-2007, 18:24
I disse dage hvor vi utålmodigt venter på at Hargreaves skal stå med den røde trøje og give Fergie hånden, så er det glædeligt at se at Klaas Jan Huntelaar nu for alvor sættes i forbindelse med United. Der har været meget snak om ham før men synes man kan mærke at han må være næste transfermål i det her vindue. Go get him Fergie...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2154124,00.html
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=41455

Stuhrdrengen
29-05-2007, 19:02
Jeg håber at Alves fra Heerenveen kommer hertil, om det så er sammen med Huntelaar ville ikke gøre mig noget. Men Alves ville være fantastisk!

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=41451

Oscar
29-05-2007, 20:30
tribal football er en af de mest upålidelidige hjemmeside der findes.
Når det så er sagt ved jeg ikke med alves. Ja, han hamrer den ind konstant, men mod hold, der ville høre til i the championship - hvis ikke lavere i england. Klaas har også lige sagt, at han gerne vil blive et år ekstra - men hvem ved.

http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33797

at han bliver sammenlignet så meget med ruud er lidt foruroligende, idet vores angrebsspil har været mere giftigt siden afskaffelsen af spillestilen med ham. Sammenligningen hænger dog nok også lidt sammen med, at vi angiveligt skulle være efter ham, og at han er en høj hollænder.

Spændende ungt talent, muligvis kan han lære at løbe hvis han kom. Ind til da hælder jeg mere til en hurtig angriber.

KennyN
29-05-2007, 22:15
Huntelaar viser en smule ydmyghed og ved måske godt han endnu kan udvikle sit spil endnu mere. Så respekt for det.
Men lad os nu se, måske er han væk fra Ajax i løbet af sommeren. I fodbold kan alt ske..

Afonso Alves er en spændende angriber, men er i tvivl om han holder niveau i United, hvor det er højeste niveau i Europa hver uge..

Verner
29-05-2007, 22:25
Jeg tror ikke der kommer en stor angriber til klubben i år. pga købet af Harvegreaves.
1, fordi købet af en stjerne midtbane spiller gør nok vi ender op i et 4-3-3 system, hvilket vil betyde noget lignende det i Barcelona, med Eto'o og gudjohnson.
2, fordi købet af ham gør vi nok ikke har råd til en stjerne angriber.

Så jeg tror vi sælger Saha, fordi han har for mange skader og køber så en som gudjohson, som SAF vist nok også har et godt øje til.

Patty
30-05-2007, 00:05
Jeg tror hverken Berbatov eller eto'o er til at få fat på og derfor mener jeg det ville være oplagt med huntelaar som er til at købe og som man ved kan noget.
Jeg mener ikke hans spil er ligesom Ruuds. Derudover er han yngre end da Ruud kom til klubben og hurtigere er han også. Desuden spiller ajax jo heller ikke kedeligt bold men seværdigt hvilket passer fint med bold united spiller. Jeg synes i den grad vi har manglet en i denne sæson som bare scorer mål. Ruud havde ikk en ordentlig spiller som kunne fodre ham efter beckham blev solgt. Ronaldo var for uerfaren dengang men nu er han på toppen og kan derfor lægge op til en masse chancer som huntelaar forhåbentlig kan score på.

Saha synes jeg gennem den første halvsæson, som jo var der hvor han kun spillede, brændte alt for mange oplagte chancer hvilket der ikke er råd til på dette niveau. Der var Ruud skarpere og man skal huske på at united nåede lige så langt i CL 2003 som i år vel og mærke med Ruud på holdet.

Flax_Generous
30-05-2007, 00:39
Hvis tribalfootball.com ikke nævner en anden kilde udover dem selv, så kan man godt regne med, at det er noget, de selv finder på. Hvis de nævner en anden utroværdig kilde, så kan man også godt regne med, at det bare er fis.

Men en sjælden gang imellem nævner de troværdige portugiske, spanske, engelske, tyske og italienske kilder.

Hvad angår Huntelaar- og Alves-rygterne, så kommer de fra The Manchester Evening News, som er en forholdsvis pålidelig kilde, der ofte har en del insider-information om lige netop United. Jeg tror altså også på, at i hvert fald Huntelaar er et seriøst bud på en angriber i United til næste sæson. Det er også velkendt, at talentspejder Ferguson har været på besøg i Amsterdam op til flere gange, så der er nok noget om snakken...

KennyN
30-05-2007, 09:20
Det er også velkendt, at talentspejder Ferguson har været på besøg i Amsterdam op til flere gange, så der er nok noget om snakken...

Han har været i Amsterdam for at se nærmere på Kenneth Perez :D

Oscar
30-05-2007, 10:11
Hvad angår Huntelaar- og Alves-rygterne, så kommer de fra The Manchester Evening News, som er en forholdsvis pålidelig kilde, der ofte har en del insider-information om lige netop United. Jeg tror altså også på, at i hvert fald Huntelaar er et seriøst bud på en angriber i United til næste sæson. Det er også velkendt, at talentspejder Ferguson har været på besøg i Amsterdam op til flere gange, så der er nok noget om snakken...

Og i Amsterdam blev Ferguson opmærksom på Sneijder, så hvem ved? Men med huntelaar tror jeg rooney ville ryge ud til venstre og ronaldo på højre i angrebet i en blanding af et 4-5-1 og 4-3-3 system - hvilket kunne vise sig at være ret farligt.. Men ved ikke, hvad jeg skal tro. Tror Klaas vælger det ekstra år i Ajax, og bliver solgt for det dobbelte næste år.

Tevez kan vi godt glemme - golddigger= one way ticket to Chelsea.
Bent - tjo måske som reserve, ikke til førsteholdet - selvom han har alderen til at udvikle sig.
Eto'o - I starten urealistisk, nu umuligt. Vil til LFC hvis han skal væk.
Torres - Synes konstant der er rygter, og så forlænger han sikkert bare igen i år.
Fred - For mig at se en glimrende spiller, tror også han ville være god hos os. Evt. bytte handel med Saha mulig
Gudjonson - Siger han vil blive, men alt kan ske. Ville i hvert fald ikke falde i god jord hos mange utd fans.
Owen - Eneste kandidat til Saha om Mr. Glassleg anno 2007.
Berbatov - Svinedyr, har erklæret han vil blive. Ikke de store muligheder, men vi har set overraskelser før, selvom denne virker for god til at være sand.

BTW så ser spurs fandme farlige ud her før næste sæson.

Så sats dog på de unge talenter, de skal bare have en chance, og hvis ikke det går, er der et vintervindue!

snegl
30-05-2007, 10:40
Og i Amsterdam blev Ferguson opmærksom på Sneijder, så hvem ved? Men med huntelaar tror jeg rooney ville ryge ud til venstre og ronaldo på højre i angrebet i en blanding af et 4-5-1 og 4-3-3 system - hvilket kunne vise sig at være ret farligt.. Men ved ikke, hvad jeg skal tro. Tror Klaas vælger det ekstra år i Ajax, og bliver solgt for det dobbelte næste år.

Tevez kan vi godt glemme - golddigger= one way ticket to Chelsea.
Bent - tjo måske som reserve, ikke til førsteholdet - selvom han har alderen til at udvikle sig.
Eto'o - I starten urealistisk, nu umuligt. Vil til LFC hvis han skal væk.
Torres - Synes konstant der er rygter, og så forlænger han sikkert bare igen i år.
Fred - For mig at se en glimrende spiller, tror også han ville være god hos os. Evt. bytte handel med Saha mulig
Gudjonson - Siger han vil blive, men alt kan ske. Ville i hvert fald ikke falde i god jord hos mange utd fans.
Owen - Eneste kandidat til Saha om Mr. Glassleg anno 2007.
Berbatov - Svinedyr, har erklæret han vil blive. Ikke de store muligheder, men vi har set overraskelser før, selvom denne virker for god til at være sand.

BTW så ser spurs fandme farlige ud her før næste sæson.

Så sats dog på de unge talenter, de skal bare have en chance, og hvis ikke det går, er der et vintervindue!

Jeg er enig i alt du siger der..
Med det in mente må Fabio Quagliarella igen være aktuel. Han minder i øvrigt lidt om Solskjær på en italiensk måde

SantasLittleHelper
30-05-2007, 11:00
Jeg er enig i alt du siger der..
Med det in mente må Fabio Quagliarella igen være aktuel. Han minder i øvrigt lidt om Solskjær på en italiensk måde
Altså en Solskjaer der kaster sig ned i græsset og piver når der er en der rører hans slik-hår?

Ja, jeg er hermed erklæret italiener racist :p

snegl
30-05-2007, 11:26
Altså en Solskjaer der kaster sig ned i græsset og piver når der er en der rører hans slik-hår?

Ja, jeg er hermed erklæret italiener racist :p

Ja og med Materazzi albuer

JDK
30-05-2007, 11:29
Der er ikke rigtig nogle som taler om Defoe mere? jeg ved ikke, men hvorfor - hvad er grunden til dette?

SantasLittleHelper
30-05-2007, 11:31
Der er ikke rigtig nogle som taler om Defoe mere? jeg ved ikke, men hvorfor - hvad er grunden til dette? øh... fordi han er bænket i tottenham? Så er han sgu nok ikke god nok skal du se...

Bombay
30-05-2007, 14:55
Tror Klaas vælger det ekstra år i Ajax, og bliver solgt for det dobbelte næste år.

Det er også det jeg frygter. Hvis Huntelaar tager et ekstra år i Ajax udskyder han bare det uundgåelige, samtidig med han beviser, endnu engang, at han er en klassebomber. Jo længere tid han bliver i Ajax, jo højere bliver prisskiltet på ham. Han skal købes denne sæson.

bomber
30-05-2007, 18:33
Hvad med Fred fra lyon....FRed i Bytte for Saha.... et utrolig godt byt for man utd

Don Kafai
30-05-2007, 18:47
Hvad med Fred fra lyon....FRed i Bytte for Saha.... et utrolig godt byt for man utd

Ja, men Lyon er jo ikke dumme. De brugte det meste af salget af Essien på at købe Fred, og bytter ham ikke væk med en der er 5 år ældre og skadet 3/4 af en sæson.

Men ja, det kunne være fedt at få Saha til at finansiere en del af en ny angriber, Selvom jeg max tror det bringer prisen 5-6 mio pund ned...

Stente
30-05-2007, 19:09
£5-6mill er en pæn slat penge for en angriber der konstant er skadet.. Hvis bare Ajax var interesseret i Saha, så ville det ikke være ringe at bruge ham som valuta i en KJH handel! :juhuuuu:
Nani+Huntelaar og så behøver vi heller ikke bruge flere penge i år!
Det ville bestemt ikke se ringe ud for Utd, og så kan Spurs sgu rende mig et stykke op et vist sted :D

Bombay
30-05-2007, 19:16
£5-6mill er en pæn slat penge for en angriber der konstant er skadet.. Hvis bare Ajax var interesseret i Saha, så ville det ikke være ringe at bruge ham som valuta i en KJH handel! :juhuuuu:
Nani+Huntelaar og så behøver vi heller ikke bruge flere penge i år!
Det ville bestemt ikke se ringe ud for Utd, og så kan Spurs sgu rende mig et stykke op et vist sted :D

Jeg tvivler meget på at både Nani og Huntelaar bliver købt. Så kommer vi til at bruge mellem 450 - 500 mio. på spillerkøb og det ligner ikke United. Det ville dog være fantastisk hvis det blev en realitet:skaaal:

Allan
30-05-2007, 21:18
Hvad har vi givet for Hargreaves 180 mio??? Så Nani til 120 mio og 100 mio fro KJH så bruger vi total 400 mio.

Der skal så ligges til at vi formentligt mister Heinze for 40 mio og måske Saha/Richardson til et sted omkting de 100 mio så alt i alt ca 260 mio smidt på spillere, det er sgu da okay.

SantasLittleHelper
30-05-2007, 21:43
Hvad har vi givet for Hargreaves 180 mio??? Så Nani til 120 mio og 100 mio fro KJH så bruger vi total 400 mio.

Der skal så ligges til at vi formentligt mister Heinze for 40 mio og måske Saha/Richardson til et sted omkting de 100 mio så alt i alt ca 260 mio smidt på spillere, det er sgu da okay. Det lyder sgu lidt som Glazers kreative regnskab det der... Jeg tror det bliver meget svært at få KJH til 100 millioner hvis Ajax hører at vi har givet 120 millioner for en relativt ukendt spiller, når man tager i betragtning at vi oven i købet har et glimrende forhold til hans klub.. Så tror jeg nærmere at vi kommer op omkring det dobbelte.. Og skal vi så ikke liiige sælge nogle spillere først før vi begynder at trække dem fra i regnskabet? fair nok, Saha er måske (over)vurderet til omkring 120 millioner kroner, men HVIS han sælges, hvilket jeg bestemt ikke regner med at han gør, da han jo forlængede sin kontrakt så sent som i vinters, skal vi ikke regne med at få ret meget mere end 60 millioner for ham. Og så skal Richardson sælges til 40 millioner eller hvad? Så er der sgu nok en eller anden der ude der kommer til at sidde med en lang næse... De kan sgu få smidt ham i nakken i stedet. MHT Heinze så er det jeg hører kun på rygtebasis og jeg har ikke hørt noget om at spilleren selv har udtalt at han vil væk... Og afbetaler vi ikke også stadig på Rooney med nogle bonusser osv? Det skal jo også ligges til transferbudgettet, så omkring de 560 millioner med potentielle spillersalg på omkring 40-60 millioner... Det er lige pludselig en stor sum penge...

Allan
30-05-2007, 22:20
Okay det var lidt kreativ bogføring :juhuuuu: :juhuuuu:

Men med købene af Nani og Anderson i dag plus Hargreaves, tror jeg ikke vi skal vente at se nogen angriber blive købt ind til United. Ferguson har meldt ud af han gik efter 3 spillere og de er så godt som på plads nu selvom der INTET er underskrevet.

Så ingen Torres, KJH, Bent, Eto'o, Berbatov eller nogen anden angriber, medmindre klubben har lagt røgslør ud med deres udmelding om 3 spillere.

De har jo i dag vist at de kan tage røven på os alle, og for min skyld må de gerne gøre det igen senere på sommeren og hente en angriber :devill:

I øvrigt syntes jeg det er fedt at vi her kun 2-3 uger efter sæson slut har fået vores handler på plads, det må give noget ro i og omkring klubben denne sommer.

snegl
30-05-2007, 22:29
Ja det er egentligt for fedt at de har klaret handlerne nu. Så kan de give sig i kast med at få afhændet de forkerte spillere over sommeren, og købe en ny angriber; Quagliarella eller Fred.. vi mangler en af de typer.. Men hvor er det fedt med Anderson og Nani..

Nu er der lige pludselig endnu længere tid før sæsonen går igang igen synes jeg

Michael
30-05-2007, 22:59
Jeg har en fidus til Bent. Manden har trodsalt scoret 13 mål for en klub som samlet nettede 34 gange i PL. Ganske imponerende. Derudover har han et godt drive, koster ikke alt for meget, og så klager han nok heller ikke over at ryge på bænken i et par kampe.
Så er han jo engelsk og på alder med Ronaldo. En glimrende signing hvis i spørger mig.

Damien
30-05-2007, 23:00
Angrebet kommer forhåbentligt til at se sådan ud..

Rooney
Saha
Rossi
Anderson

Så må Smith og Ole kastes, og Dong må tilbage til reserveholdet...

KennyN
31-05-2007, 09:24
Jeg har en fidus til Bent. Manden har trodsalt scoret 13 mål for en klub som samlet nettede 34 gange i PL. Ganske imponerende. Derudover har han et godt drive, koster ikke alt for meget, og så klager han nok heller ikke over at ryge på bænken i et par kampe.
Så er han jo engelsk og på alder med Ronaldo. En glimrende signing hvis i spørger mig.

Helt enig.
Kunne sagtens forestille mig Bent i United. Han har en masse af de kvaliteter som vi kigger efter. Og tror han ville passe fint ind i United.
Og han har scoret en del mål i flere år nu, selv om Charlton jo ikke er noget skræmmende hold.

Tojebe
31-05-2007, 19:41
Jeg tror virkelig ikke vi skal regne med en angriber i dette transfervindue. Fergie sagde han gik efter 3 spillere og han har fået de 3 nu. Og alle 3 spillere har de fulgt gennem det seneste år så der er jo ikke nogen af dem der pludselig er kommet. Han har fulgt de 3 da han sagde han ville have 3 spillere.
Jeg ser kun en mulighed for en ny angriber:

Fergie vil holde hemmeligt hvem han vil have fat i for ikke at andre skal snuppe dem. Alle vidste han ville have Owen H. Han håbede måske på at skaffe Anderson og Nani samtidig. Og derfor ville ingen fatte mistanke når de kom så hurtigt efter hinanden. Det giver 3 så nu tror de andre måske vi ikke vil handle mere og på den kan vi skaffer en angriber i hemmelighed.
Men tror ikke helt på det. Så bliver sgu nok ikke en ny angriber i denne omgang men lad os nu se, men tvivler stærkt

Oscar
31-05-2007, 20:21
Tror også, at han går ud og siger, han vil have 3, så man ved hvad man skal regne med. Han sagde aldrig (så vidt jeg ved) at han KUN ville have de tre. Han havde udpeget tre. Nu er der lige 3 måneder hvor han kan gå og fundere over livets gang og holdet, så lad os nu se. Ved ikke hvad de to unge spillere har kostet, men hvis det er mere end 25-30 mio£ tilsammen, så skal vi nok ikke regne med det. Men lad os nu se, de har i den grad vist, at de kan overraske.

Runaldo
01-06-2007, 02:11
Jeg peger fingeren på ..... dum dum DUM .. ZLATAN! the one and only.

In my honest oppinion, er han den eneste der er kynisk nok til Premier League hvis man kigger på de angribere der er ude på markedet disse dage. Han kan score, han kan drible, han kan heade, og han kan takle. Samt så er han skide god 'off the ball' som jeg synes er en kvalitet som er vigtig.

Det kan godt være at Huntelaar har potentialet, men forlang nu ikke han skal være en ny Nistelrooy! Men nu har jeg heller ikke set for meget til ham, da jeg synes den hollandske æresdivision er til grin.

Eto'o er en ganske god angriber og han er også god 'off the ball' men chancerne for at vi får ham er så minimale at det er helt lamt. Desuden ser jeg hellere Rooney Ronaldo som angrebspar end Etoo Rooney.

Og til sidst kommer vi til Torres. Well han er skal god nok, og endnu een der har potentialet, men skulle han ikke lige kunne score for Atl. Madrid før vi vælger at købe ham? Kan dog godt være at det at spille i Atl. Madrid trækker hans spil lidt ned, for lad os nu være rimelige, de er jo ikke ligefrem CL kompatible.

Og jeg kan da godt se at chancerne for at vi får ZLATAN! er så ligeså minimale som at vi signer Etoo, så vil jeg hellere sige stop nu med indkøb i det offensive og måske sikre en ny Målmand istedet. Buffon er muligvis fri på markedet, og han er satme smuk!

PS: Vi har stadig Rossi i baghånden og han skal nok kunne klemme et par kasser ud, hvis han får chancen.

PS²: Smith og Solskjaer = win.

Men nu må vi se hvad SAF/Gill vælger at satse på.

Mvh Rune

Flax_Generous
01-06-2007, 04:23
Men nu har jeg heller ikke set for meget til ham, da jeg synes den hollandske æresdivision er til grin.
Huntelaar er rigtig god. Tidligere har han været lidt for meget Ruud til min smag og til vores nuværende spil, men hans afslutning på sæsonen har været ret interessant. Han har udviklet sig til at gå rigtig meget med i spillet og skaber faktisk næsten flere chancer end han selv får afsluttet. Hvis han kan fortsætte og konsolidere denne udvikling, så kan han blive en skræmmende spiller. Men som sagt så er det en rimelig ny facet i hans spil. Eller også har han holdt den godt skjult, når jeg har set ham spille på tv.

Og den hollandske liga er altså ikke til grin. Det er i mine øjne en af de absolut fedeste ligaer, særligt hvis man gerne vil se målfester. Det er vel kun Premier League, La Liga og måske den portugisiske BWIN Liga, der er federe at se. Den er i hvert fald bedre end italiensk, fransk og tysk fodbold (og selvfølgelig også den danske liga, som jeg dog alligevel elsker at følge med i). Særligt den italienske liga stinker langt væk. Nå, men det her er vist lidt off-topic... :)

United DK
01-06-2007, 07:22
Jeg peger fingeren på ..... dum dum DUM .. ZLATAN! the one and only.

Manden er overvurderet, og han kender ikke til ordet holdspiller, så ham ser jeg helst ikke i United, for han bringer ikke andet end problemer med sig.

Bugge
01-06-2007, 09:53
Jeg er helt enig med United DK.. Zlatan virker til at have personlighed som et råddent æg og jeg har meget svært ved at se hvad han skulle lave i en klub som United.. Torres scorer da i øvrigt for Atlético..
Sharpe: Du virker til at være meget glad for italiensk fodbold, ikke at jeg forstår hvorfor ;) .. Den hollandske liga er faktisk slet ikke så ringe endda..

KennyN
01-06-2007, 09:59
Den hollandske liga og de hollandske klubber er fantastiske til at skabe store spillere. Se på Ajax hold i midt 90'erne, med Davids, Kluivert, Seedorf osv. Og en midterklub som Heerenveen har altså udviklet Ruud van Nistelrooy og Klaas-Jan Huntelaar.
Mange unge danske spillere rejser til Holland, da det er et godt sted at udvikle sig for unge talenter.

Zlatan er total overvurderet. Han laver et super mål hver sæson, som eksempelvis et mål med hælen eller noget andet. Men derudover er han langt fra så god som mange gør ham til. Og hans attitude ville slet ikke gavne klubben og holdmoralen..

Jeg tror med Gills seneste udtalelser, at handlen for i år er slut. Der kommer ikke en ny angriber ind. Tror måske Ferguson giver Rossi chancen, og venter med at handle en ny angriber ind før til næste sommer. Her kunne Huntelaar være en mulighed, eftersom han også selv gerne vil have en sæson mere i Holland.
Husk, sidste år skreg alle efter en angriber da vi solgte Ruud. Men det gik meget godt uden ikk. Så mon ikk Fergie har styr på det.!

Bugge
01-06-2007, 10:02
Nu har vi fået 2 x offensiv kraft i form af Nani og Anderson så er jeg egentlig godt tilfreds.. Så lad os give Rossi chancen eller skifte over til noget 4-3-3 som i CL..

United 4-ever
01-06-2007, 10:30
Jeg synes der snakkes lidt for meget om Anelka i øjeblikket på manutd.dk - ham håber jeg godt nok ikke vi køber - er meget tilfreds med de seneste 3 køb - tror Anderson kan spille fremme - plus jeg synes Saha og Smith og Rossi må være ok som suplement til Rooney..

schousboe9
01-06-2007, 11:11
Anelka for £8mio?? Jaeh, hvorfor ikk?
Han er hurtig, erfaren og ... ja, målfarlig er han vel oss! Ville ikk gøre mig noget, selvom han seføli har repræsenteret samtilige klubber man bare IKKE må ha' spillet for hvis man ska til United (Liverfool, Shitty, Real, Arsenal).

Når det så er sagt, mener jeg stadig ikke vi mangler en angriber... Rossi kommer tilbage og erstater Saha (forhåbentlig - den mand knærkker hurtigere end lort i stormvejr!) og Smith skal bare blive, så nemt er dét!! Rooney på top og Anderson bagved... MUMS!!

---------VDS/Foster----------
Neville----Rio--Vida----Evra
Ronny-Carrick-Owen-Giggs/Nani
------Anderson/Scholes-------
-----------Rooney------------

Føj, jeg savler!!

Benzet
01-06-2007, 13:21
Anelka er en meget god angriber, der tænker utraditionelt på en fodboldbane og kan skabe chancer på egen hånd. Men jeg er bange for, at hans personlighed vil kunne skabe noget revage i klubben. Jeg ved godt, at Cantona også var en speciel karakter, men Anelka har - modsat Cantona - vist at han er svær at arbejde sammen med. Anelka har en tendes til at blive uvenner med mange mennesker, og han viser ikke rigtig nogen loyalitet overfor nogen klubber, hvor han skifter klub, som andre skifter underdrenge (Ok, måske skifter jeg underdrenge lidt oftere ;) ).

Rafa86
01-06-2007, 13:57
Anelka for £8mio?? Jaeh, hvorfor ikk?
Han er hurtig, erfaren og ... ja, målfarlig er han vel oss! Ville ikk gøre mig noget, selvom han seføli har repræsenteret samtilige klubber man bare IKKE må ha' spillet for hvis man ska til United (Liverfool, Shitty, Real, Arsenal).

Når det så er sagt, mener jeg stadig ikke vi mangler en angriber... Rossi kommer tilbage og erstater Saha (forhåbentlig - den mand knærkker hurtigere end lort i stormvejr!) og Smith skal bare blive, så nemt er dét!! Rooney på top og Anderson bagved... MUMS!!

---------VDS/Foster----------
Neville----Rio--Vida----Evra
Ronny-Carrick-Owen-Giggs/Nani
------Anderson/Scholes-------
-----------Rooney------------

Føj, jeg savler!!

Kunne ikke være mere enig.

Dog er jeg lidt bange for den kombinationer med, at Ronney ligger helt alene i angrebet. Ser ham bedst ligge bag en angriber. Men vi må bare "nøjes" med overstående formation, som ser rigtig farlig ud.

Kan Pique egentlig spille i højreside i forsvaret? For så kunne han være en god reserve (måske erstatning i fremtiden) til Gaz..

SantasLittleHelper
01-06-2007, 14:01
Zlatan er da en fantastisk angriber... Og hvis man kan snakke om at en spiller på papiret er god, så er Zlatan en af verdens klart bedste angribere... Desværre er hans bundniveau meget lavt og nogle gange virker det virkelig som om han ikke gider at spille fodbold... Jeg ville elske at se ham i en rød trøje, men desværre tror jeg at han koster det samme som vores hidtidige indkøb har gjort tilsammen, og United der bruger en milliard på spillere på 1 enkelt sæson? Nej, vel...

Anelka ville godt nok være et frækt køb.. Han har vist at han er en god angriber, og det virker også lidt som om at han er modnet og ikke er den der kæmpe primadonna han var en gang... Hvis han koster de der 80 millioner kroner der snakkes om og pengene kan findes er det måske en god idé at kigge lidt nærmere på ham..

Refstrup
01-06-2007, 14:06
Zlatan er da en fantastisk angriber... Og hvis man kan snakke om at en spiller på papiret er god, så er Zlatan en af verdens klart bedste angribere... Desværre er hans bundniveau meget lavt og nogle gange virker det virkelig som om han ikke gider at spille fodbold... Jeg ville elske at se ham i en rød trøje, men desværre tror jeg at han koster det samme som vores hidtidige indkøb har gjort tilsammen, og United der bruger en milliard på spillere på 1 enkelt sæson? Nej, vel...

Anelka ville godt nok være et frækt køb.. Han har vist at han er en god angriber, og det virker også lidt som om at han er modnet og ikke er den der kæmpe primadonna han var en gang... Hvis han koster de der 80 millioner kroner der snakkes om og pengene kan findes er det måske en god idé at kigge lidt nærmere på ham..
Jeg gad godt nok i se den selvglade svensker i en rød trøje

Julian
01-06-2007, 14:38
At købe Zlatan ville være en fadæse. Okay, han er kommet op i gear denne sæson, men alle ved at han er et problembarn og hvis der er noget vi ikke skal have er det en ny Nistelrooy, som skaber splid i truppen

At folk bliver ved med at nævne Tevez forstår jeg ikke, han er jo komplet samme type spiller som Rooney og hvad vi har brug for er en boksspiller, ikke en ny Rooney.

Personligt vil jeg gå efter Huntelaar eller Berbatov, det ser dog ud til at blive en opgave at få dem lokket væk fra deres respektive klubber, men ikke desto mindre er det præcist den type spiller vi har brug for.
Eto'o ville også være et godt køb specielt in mente vores hurtige kontraspil, som ville blive styrket gevaldigt, men jeg tror ikke længere pengene er der til det.

Hvis man har Uniteds finansielle situation i baghovedet virker Owen ikke urealistisk, men om han ville en succes er jeg lidt tvivlende overfor. Viduka kunne også være okay, men jeg når vi skal ud og købe en angriber synes jeg også vi skal købe en angriber, som ville blive en klassespiller.

Refstrup
01-06-2007, 14:47
Hvis vi skal have viduka, så er det godt for vi skal ikke bruge penge på ham fordi har ikk har forlænget sin kontrak og den udløber snart

MUFC=Champions
01-06-2007, 15:37
Jeg synes ikke vi skal købe Anelka. Jeg synes heller ikke vi skal købe Zlatan, han har jo stadig ikke fundet ud af at fodbold er et holdspil.
Når det er sagt synes jeg dog stadig at vi skal købe en angriber. Jeg foreslår:

Huntelaar - Knægten besidder simpelthen en målnæse udover det sædvanelige. Ville være genialt at have ham på toppen med Giggs, Ronaldo, Rooney, Scholes og Carrick til at fodre ham med bolde.

Bent - Virker som en udemærket angriber. Scorede vist omkring 12 mål i den forgangne sæson. Det må man sige er udemærket når man spiller for en bundklub i PL. Han villle nok heller ikke være så dyr, nu når Charlton er rykket ned.

Der er jo også Adriano, som vist har problemer i Inter, men ved stadig ikke hva de skal have for ham. Nu vi er ved Inter er der også Crespo.

KennyN
01-06-2007, 15:50
Der er jo også Adriano, som vist har problemer i Inter, men ved stadig ikke hva de skal have for ham. Nu vi er ved Inter er der også Crespo.

Adriano - Overrated. Dårlig attitude og alt for ego..
Crespo - Har fået chancen i England i Chelsea, men slog langt fra igennem. Kan også bedre lide Italien og spillestilen der.

Don Kafai
01-06-2007, 16:09

Har ikke lyst til at se mere sydlandsk i United angrebet lige pt.
Mht Crespo så er han 31, så kan ikke se hvad et køb af ham vil gavne?
Adriano er dog yngre og kan stadig nå at formes, men Baptista har jo bevist at bare fordi man er fysisk stærk brasser så er det ikke ensbetydende med succes i PL. Jeg så engang gerne Adriano i United og det var pga hans fysik, men som landet ligger idag så har Adriano de seneste sæsoner bevist at de (eller den?) gode sæson han havde i Inter var mere held end klasse...

Refstrup
01-06-2007, 16:43
Den her sæson har jeg ikk set så meget tid til ham pga. manglende spilletid

Oscar
01-06-2007, 17:00
Zlatan har ikke helt forstået princippet "ingen over holdet". Han synes selv han er guds gave til fodbold, og nogle gange viser han det ja, men hans ego følger ikke rigtig med hans formkurve, den bliver bare på et evigt maximum! Evner jo tak, mentalitet -skulle have MANGE penge for at tage i mod den. Zlatan, ellers tak.

Refstrup
01-06-2007, 21:38
Jeg synes ikke at vi skal købe anelka. Han brænder alt for store chancer. Hellere end gerne beholde saha så...

Hald
02-06-2007, 10:18
Vil nok mene det er et meget mærkeligt køb hvis vi køber Anelka, han blev jo ikke lige frem til verdens bedste angriber som man forudså i hans teenage år!
Men med de 3 køb nu her så kan jeg godt se man ikke har råd til Torres Huntelaar eller berbatov, så et køb af Anelka kunne vel være en mulighed, vi får i det mindste en bredere trup, men mener dog ikke anelka er bedre end Rossi/Saha! Så hellere en front duo bestående af Rooney - Anderson

SantasLittleHelper
02-06-2007, 10:30
At købe Zlatan ville være en fadæse. Okay, han er kommet op i gear denne sæson, men alle ved at han er et problembarn og hvis der er noget vi ikke skal have er det en ny Nistelrooy, som skaber splid i truppen

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article304307.ece

\o/ Zlatan... tror der er mange der misforstår ham.. Han har jo bare en fed fed humor... Der er jo ikke noget af det der er værre end hvad Cantona har sagt... Men som sagt, han er sgu nok for dyr..

Stuhrdrengen
02-06-2007, 11:07
Jeg forstår ikke at man overvejer Anelka. Udefra virker det som om United endelig har fået ro på, og skabt en harmonisk trup. Det eneste der kan true United for alvor, er at der igen kommer uro. Anelka var et stort talent, men han har vist opbrugt sine chancer for at slå igennem. Han ville aldrig kunne indordne sig med en sekundær rolle på holdet.

snegl
02-06-2007, 11:53
ahaha
"Tja, jeg ved det ikke. Det må du spørge din kone om"
Svenskeren efter VM-kampen mod England i 2004, hvor en engelsk journalist ville vide, hvorfor han havde skrammer i ansigtet

haha Zlatan er kongen af trash talk

Dines
02-06-2007, 12:09
Jeg mener ikke at vi har brug for Anelka. Han er en dårlig holdspiller, og er kendt for komme i problemer med trænerne osv. Samtidig er har han floppet gevaldigt i alle klubber, siden han forlod Arsenal, så jeg mener ikke han skal købes.

United DK
02-06-2007, 12:25
Hvis United seriøst overvejer at købe Anelka, så er der sgu et eller andet galt, for han er på ingen måde god.
Han gjorde det godt, da han kom frem i slutningen af 90'erne for Arsenal, men det hele er så gået galt, siden han skiftede til Real Madrid i 1999.

KennyN
02-06-2007, 13:00
United køber ikke Anelka. Ifølge aviserne har vi været tæt på at købe 10 angribere denne sommer. Berbatov, Torres, Defoe, Bent, Owen, Villa, Huntelaar, Alves osv osv.. Så tro ikke på alt.
Og Gill har jo også sagt det er slut med transfer for nu..

Martinsen
02-06-2007, 13:22
han har nu ikke helt afvist at der kan komme en ny spiller det står i den her nyhed

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=432240

men jeg tror heller ikke vi køber nogen stor spiller, hvis vi køber en bliver det en angriber der ikke regner med at spille hver eneste gang... det tror jeg Bent godt kunne affinde sig med, så hvis vi vælger at købe en mere håber jeg lidt det bliver Bent

SantasLittleHelper
02-06-2007, 18:00
ahaha
"Tja, jeg ved det ikke. Det må du spørge din kone om"
Svenskeren efter VM-kampen mod England i 2004, hvor en engelsk journalist ville vide, hvorfor han havde skrammer i ansigtet

haha Zlatan er kongen af trash talk

Ja, hvor er det dog høj høj klasse.. Der er sgu ikke ret mange fodboldspillere der tør at fyre sådan en joke af..

"Først trak jeg til venstre, så gik han med. Så trak jeg til højre, så gik han med igen. Så trak jeg til venstre, og så gik han ud for at købe sig en hotdog"
Zlatan forklaring på, hvordan han snød Liverpools Henchoz
http://www.youtube.com/watch?v=3gYR9v_lL_c Så tror jeg vist godt vi ved hvor Ronaldinho har fået sin inspiration...

Damien
02-06-2007, 18:15
Så tror jeg vist godt vi ved hvor Ronaldinho har fået sin inspiration...

Har set andre før både Ronaldinho og Zlatan lave den finte der.. Blandt andet Ronaldo tilbage i hans dage for Inter!

Hehe Zlatan er genial...

http://www.youtube.com/watch?v=zRCWJFmsQVU

Prøv at hør hvordan han forvirre ham Journalisten i det interview der kommer lige efter hans drømmemål mod Breda!

MUFC=Champions
03-06-2007, 09:45
Nu skriver medierne også at Saviola skulle være på vej til United. Det skulle vist være for £ 7 millioner. Der er flere klubber der er interreserede i ham, men Saviola har sagt at United er hans favorit.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42088

Jeg synes stadig Bent er en mulighed, men han har sagt at han helst vil til Tottenham og spille med Berbatov. Desuden vil Charlton vist have £ 20 millioner for ham!

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42086

Allan
03-06-2007, 09:54
Saviola har også den speed, Ferguson har eftersøgt og kan vi få ham gratis siger jeg bare, Velkommen til Manchester Javier Saviola.

Smaakage
03-06-2007, 10:12
Saviola har også den speed, Ferguson har eftersøgt og kan vi få ham gratis siger jeg bare, Velkommen til Manchester Javier Saviola.

Ved en billig breddespiller, der vil Saviola være superb. Han er hurtig, han er skarp, og han er faktisk en rigtig god angriber. Niceauet under de aller bedste, men han vil være god i bredden.

Dog håber jeg ikke at vi henter ham, da jeg klart hellere ser Rossi få chancen til at slå igennem istedet.

KaptajnKjaer
03-06-2007, 10:34
Er ret sikker på det er en and, Saviola er en spiller der absolut ikke kæmper for holdet og de kampe jeg har set ham med Barca har han bare sparket den ind og har intet arbejde lavet for holdet!

Han er måske hurtig og skarp, men han ikke den slags type vi har brug for, og hvorfor skulle han gide sidde på bænken i United, når han nu ikke gider i Barca. Vil egentlig hellere have Smith på bænken end Saviola - han knokler i det mindstre 120 %.

Dahlmann
03-06-2007, 11:58
saviola rygtet er jeg glad for.. han er ganske billig, og hvis man kan få noget engelsk mentalitet over i ham, er han en virkelig farlig angriber... det mærkelige ved rygtet er at der snakkes om at vi skal betale for ham... har han ikke kontraktudløb i slutningen af måneden...?

Damien
03-06-2007, 12:01
Saviola har vi ikke brug for.. Han er en dygtig fodboldspiller.. Men han er samme type som Rossi, Anderson og delvist Saha..
Hvis vi skal hente en angriber, syntes jeg vi skal gå efter en hovedstøds stærk spiller..
men vi kan sagtens leve uden!

KaptajnKjaer
03-06-2007, 12:32
Kom til at tænke på et helt nyt navn. Johan Elmander.

Han har udviklet sig utrolig meget siden hans tid i Brøndby og er begyndt at virke som en rigtig giftig spiller. Han er en stor og stærk spiller plus en rigtig teamplayer, der ikke er bleg for at gå ned og hjælpe med at bygge spillet op (dog ikke så meget som i hans Brøndby dage) og nu har han udviklet sig til et niveau på international klasse.

Grunden jeg jeg nævner ham er at jeg mener han har klassen til topfodbold og sikkert ville finde sig i lidt tid på bænken, desuden kan hans markedspris ikke være skyhøj, og vi har jo ikke så mange penge tilbage.

Så udfra det vil jeg mene han kunne blive et rigtig godt køb! Hvad siger i?

Don Kafai
03-06-2007, 12:43
Så udfra det vil jeg mene han kunne blive et rigtig godt køb! Hvad siger i?

Elmander er en superb spiller, men jeg ser ham ikke som en angriber. Han er mere den der "10'er" der er ligeså god til at bygge op og lave assists som til at sparke dem ind. Elmander kan blive en topspiller (bedre end han er) og det kræver lidt mere kynisme fra hans side, for han brænder stadig meget og det hænger igen sammen med han er bedre som lige bag angriberen end helt fremme.

Og til den plads har vi Scholes og Anderson, så et køb kan nok ikke komme på tale...

Martinsen
03-06-2007, 12:50
Elmander er stadig en meget flakkende angriber, men der er blevet noget mere boksspiller over ham end der var i Brøndby dagene... og det har egentlig kun gjort ham bedre, han kan godt komme til at spille hos en af de helt store i Europa inden for et par år...

skulle jeg vælge mellem Elmander, og Saviola er jeg heller ikke et sekund i tvivl om at jeg ville vælge Elmander... vil ikke engang have Saviola gratis

maxim
03-06-2007, 15:05
Jeg så rigtigt gerne Saviola i United.. jeg vil ikke have noget i mod at sølge smith.. han fighter, ja, men han scorer aldrig.. Saviola er gratis, og han ville være en god indskifter.. ellers kan vi jo bare sælge ham for 100 mio kroner til vinter :P

Rex_Hunt
03-06-2007, 15:15
Elmander er stadig en meget flakkende angriber, men der er blevet noget mere boksspiller over ham end der var i Brøndby dagene... og det har egentlig kun gjort ham bedre, han kan godt komme til at spille hos en af de helt store i Europa inden for et par år...

skulle jeg vælge mellem Elmander, og Saviola er jeg heller ikke et sekund i tvivl om at jeg ville vælge Elmander... vil ikke engang have Saviola gratis

Hmm sjovt nok nu når han lige har spillet godt mod Danmark og folk er fuld af lovord! Jeg lavede en tråd om Elmander for et stykke tiden siden, som blev skudt fuldstændig til jorden. Og han bare slet ik var go nok til United osv..

maxim
03-06-2007, 15:41
Hmm sjovt nok nu når han lige har spillet godt mod Danmark og folk er fuld af lovord! Jeg lavede en tråd om Elmander for et stykke tiden siden, som blev skudt fuldstændig til jorden. Og han bare slet ik var go nok til United osv..

nååh.. tag en kiks og tør øjnene.. :whine:

KaptajnKjaer
03-06-2007, 15:46

Nok mange herinde der ikke har set kampe med ham for Toulouse, men det er da fint nok, klap dig selv på skulderen ;)

Men jeg mener nemlig netop som Martinsen at han har udviklet sig til en boksspiller frem for en linkup spiller, han er også blevet mere "egoistisk" og forsøger selv at score mere, frem for at søge afleveringen. Hvilket for mig er positivt for manden og han skal udvikle sig alt han kan mens han er på toppen af sin selvtillid.

Cap
03-06-2007, 15:51

Nu ved jeg ikke helt hvad folk har skrevet om ham, men jeg synes ikke han var noget specielt i kampen i går - hans første mål får han serveret, enhver spiller bør scorer på den. Det 3. mål er da rimelig flot at han får bolden drejet sådan rundt - men hvis ikke det var for at Thomas havde fumlet sådan var den aldrig gået ind. Han scorer 2 mål - 2 mål som han begge får foræret. Resten af kampen synes jeg ikke man så det vilde til ham.

Ang. Saviola så husker jeg ham bedst fra Championship Manager spillene hvor han var et supertalent - men han har vist aldrig fået den succes i Spanien som mange havde håbet. Han er også en forholdsvis lille spiller så vidt jeg husker, så spørgsmålet er hvordan han passer ind i vores spil - Rooney er jo heller ikke verdens højeste spiller, så 2 små angribere kunne måske give nogle problemer fordi modstanderens forsvar vil have for let ved at heade bolden væk når vi sparker høje bolde frem. På den anden side kunne det også være ganske interessant med 2 små angribere som begge er fantastiske med fødderne hvis vi lærte at udnytte det til fulde. Om ikke andet kan man jo også sige, at hvis vi kan få ham på en fri transfer er det ganske billigt sluppet for en spiller som i værste fald skal sælges efter sæsonen. Hans alder taler dog også meget til fordel for ham - hvis Sir Alex føler han kan passe ind i truppen vil jeg være meget glad for at se Saviola i den røde trøje.

Rex_Hunt
03-06-2007, 16:15
nååh.. tag en kiks og tør øjnene.. :whine:

Tag dig dog sammen fjols! Det eneste jeg gjorde var at undre mig, men kan godt se det er forfærdeligt! Længe leve janteloven! Nørd man!!!

Bugge
03-06-2007, 16:37
nååh.. tag en kiks og tør øjnene..

Hvor er det dumt sagt, det der..

Elmander har godt nok udviklet sig meget siden Brøndby-tiden..

srixon
03-06-2007, 17:02
Hvor er det dumt sagt, det der..

Elmander har godt nok udviklet sig meget siden Brøndby-tiden..

slap dog af....

det ligner jo whine for hårdt:lolol:

Foged
03-06-2007, 17:16
Anelka kunne være et super køb, bortset fra at han er noget af et problembarn:(

Saviola tror jeg også kunne være spændende, men tror hans størrelse vil være et problem. Men ingen tvivl om at han har hurtigheden og frækheden til at kunne snyde samtlige PL-forsvare!

Buch
03-06-2007, 18:42
Håber helt klart vi ville kunne få Anelka, da jeg synes han er en super angriber.
Jeg tror næppe at han laver så mange problemmer som tidligere, så tror næppe det vil blive noget problem.
Saviola er ikke god nok.

Liverpool_sucks
03-06-2007, 18:49
hvem er Roland Varga.. der st[r at han er angriber men aldrig hørt om!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470032&CPID=8&clid=1&lid=&title='HUNGARIAN+RONALDO'+HAS+TRIALS

MUFC=Champions
03-06-2007, 21:12
Jeg vil sgu hellere have Saviola end Anelka. Elmander ville også være et godt indkøb, men som han har spillet ska Toulouse nok ha en del for ham, og hvis vi kanfå Saviola gratis synes jeg det vil være bedre.

KennyN
03-06-2007, 21:30
hvem er Roland Varga.. der st[r at han er angriber men aldrig hørt om!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470032&CPID=8&clid=1&lid=&title='HUNGARIAN+RONALDO'+HAS+TRIALS

United er vist slet ikke interesseret i ham. Hans agent prøver at gøre United interesseret i spilleren.
Men han har været til prøvetræning mange steder, uden at få tilbudt kontrakt. Så tvivler på hans talent..

Martin
03-06-2007, 21:44
United er vist slet ikke interesseret i ham. Hans agent prøver at gøre United interesseret i spilleren.
Men han har været til prøvetræning mange steder, uden at få tilbudt kontrakt. Så tvivler på hans talent..

Jeg forstår vitterligt ikke hvordan hulen Skysports kan få sig selv til at bringe sådan en "nyhed". Utrolig pinligt.

Mikkelsen
03-06-2007, 22:32
Jeg vil sgu hellere have Saviola end Anelka. Elmander ville også være et godt indkøb, men som han har spillet ska Toulouse nok ha en del for ham, og hvis vi kanfå Saviola gratis synes jeg det vil være bedre.

Enig, Anelka er sgu en taber. Hvorimod at Saviola har gjort det godt mens E'too har været skadet. Under VM spillede han fremragende.

Saviola på en fri transfer, vil være et kup.

Don Kafai
03-06-2007, 23:06
Jeg forstår vitterligt ikke hvordan hulen Skysports kan få sig selv til at bringe sådan en "nyhed". Utrolig pinligt.

Ja det må være Silly Season hos dem også... der er også posted en nyhed om Anderson skulle foretrække venstre back i tråden om ham....

Enig, Anelka er sgu en taber.

Det er lige hårde ord om et af Europas største talenter der drev gæk med os dengang i Arsenal. Han har spildt meget af sit talent men er stadig en glimrende spiller. Skal han til United så må nogle af angriberne væk, for ellers har vi for mange... Det samme med Saviola..

bomber
04-06-2007, 09:21
1. Zlatan er et arogant .... :rant:
2. Anelka er et problembarn.:Smackden:
3. Saviola hilser jeg velkommen:juhuuuu:
4. Bent velkommen:juhuuuu:

Vagner Love fra CSKA er han noget at råbe Hurra for.??? :titte:

Michael
04-06-2007, 09:39
Nu skriver medierne også at Saviola skulle være på vej til United. Det skulle vist være for £ 7 millioner. Der er flere klubber der er interreserede i ham, men Saviola har sagt at United er hans favorit.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42088

Jeg synes stadig Bent er en mulighed, men han har sagt at han helst vil til Tottenham og spille med Berbatov. Desuden vil Charlton vist have £ 20 millioner for ham!

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42086

Haha £20 mio. De er slet ikke i den position hvor de kan diktere prisen på en spiller som Bent. Det er vel et spørgsmål om tid før han siger han vil væk fra Charlton, og så snakker vi priser på max £10 mio. En fair pris, for sidste sæsons bedste angribere. Han høre ikke til i Championship.
Derudover skal du nok ikke lægge særlig meget i det Tribalfootball skriver. De smider sig om med usandsynlige rygter og priser. En værre gang bras.

snegl
04-06-2007, 10:41
Jeg er sku ik helt enig i at Anelka stadig er et problembarn længere. Han skifter ofte klub, men jeg synes ikk man har hørt mange nyk fra ham de senere par år. Jeg tror han er blevet mere moden

Buch
04-06-2007, 11:26
Jeg er sku ik helt enig i at Anelka stadig er et problembarn længere. Han skifter ofte klub, men jeg synes ikk man har hørt mange nyk fra ham de senere par år. Jeg tror han er blevet mere moden

Helt enig!
Tror også Anelka er blevet mere moden, og jeg tror helt klart at Anelka er en mand som vil kunne få godt med succes på Old Trafford.

snegl
04-06-2007, 11:30
Han blev interviewet i City da han spillede der, og der var egentlig ikk rigtig nogen på holdet, eller træneren, som mente han var et problembarn. Han scorede for øvrigt for Frankrig for nylig. Eneste problem ved et eventuelt køb kunne blive at han ikke har den store tendens til at spille i én klub i længere tid - og så hans historie med alle de skodklubber han har været i :D

Mikkelsen
04-06-2007, 13:04
Så skulle sagen om Anelka forhåbentlig være ude af verdenen :

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2165537,00.html

Dines
04-06-2007, 15:16
Hvilket passer mig fint. Så hellere beholde Louis Saha og Smith, istedet for at hente en spiller, der laver ballade.

snegl
04-06-2007, 16:42
Lad os endelig skaffe Saviola på free hvis det kan lade sig gøre.. Selvom vi så får 3 spillere af samme type: Rossi, Rooney, Saviola

Dines
04-06-2007, 18:24
Lad os endelig skaffe Saviola på free hvis det kan lade sig gøre.. Selvom vi så får 3 spillere af samme type: Rossi, Rooney, Saviola

Tjah, man kan altid bruge en spiller "gratis", når det er på free, men altså jeg mener ikke han har nogen chance for at komme på holdet, så kan det jo være lige meget.

schousboe9
06-06-2007, 14:15
Glem Saviola et øjkeblik...

Nu sættes Trezeguet igen i forbindelse med United (og Liverpool...)

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42585

Jeg ville være svært tilfreds med en David Trezeguet i den røde trøje og med sit sædvanlige nr. 17! Han er en rittig goal-getter, men ikke af typen Huntelaar/Nistelrooy, men én der flytter sig hele tiden og ikke bare står i feltet og venter og han har i dén grad bevist, at han kan score på højeste niveau.

Han er ny mand i angrebet, hvis jeg har noget at skulle have sagt!

rocatis
06-06-2007, 14:31
Trezeguet er omkring de 30 hvis ikke mere.. Han holder et par år og så er det væk med ham.. Hvis han skulle komme så ville han blive en god lærermester for Rossi, som ikke får så meget spilletid... Synes bestemt ikke Rossi skal lejes ud igen i næste sæson..
Men Trezeguet ville være udemærket - vi skal bare ikke betale for meget..