PDA

Se fuld version : Ny angriber

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

United DK
27-02-2008, 22:18
Er der nogen der har set nogle kampe med Sergio Agüero fra agentina..?? spiller i atletico madrid.. han har vundet: golden ball og boot ved fifa u-20 world cup 2007.. han har også vundet tuttosport golden boy som fabregas har vundet før.. og så blev han kåret til FIFA's Young Player of the Year 2007.. han har et godt cv, men har ik rigtig set ham. nogen der har??

Agüero ville ikke bringe noget nyt til holdet, da han minder meget om Tevez.

NtotheT
27-02-2008, 23:44
Er der nogen der har set nogle kampe med Sergio Agüero fra agentina..?? spiller i atletico madrid.. han har vundet: golden ball og boot ved fifa u-20 world cup 2007.. han har også vundet tuttosport golden boy som fabregas har vundet før.. og så blev han kåret til FIFA's Young Player of the Year 2007.. han har et godt cv, men har ik rigtig set ham. nogen der har??

Han er en fantastisk fodboldspiller! Men han er ikke den vi mangler, da vi har Carlos og Wayne, så "dværgenpladserne" er optaget. Derimod skal vi have en type a la Saha, og der er kun Benzema. Manucho ser jeg som en god spiller, som 4. valg, og så er der Welbeck, som nyder godt at vi må have 7 spillere på bænken fra næste sæson.
Vi skal have en der minimum er 180 :D Ikke en mm mindre :p

robinho
28-02-2008, 06:28

han kan blive en helt fantastisk spiller. Som mange siger så spiller han bare den der plads som rooney og tevez er bedst på. Dog synes jeg aguero har potentialet til mere end tevez har, eftersom han er hurtigere og har nemmere ved at smide en mand.

Men Aguero er ikke typen vi står og mangler, selvom han er god.

KennyN
28-02-2008, 06:46
Denne tråd minder mest af alt om FM nu.. Alle mulige mere eller mindre mærkelige angrebsnavne er efterhånden blevet nævnt, også nogen som intet har at gøre i en United trøje. Heller ikke engang selv om de selv købte en trøje.. Hvis vi skal have en ny striker til sommer, så lad det blive en ordentlig en, i stedet for en B eller C spiller fra Spanien eller Italien..

Kjizzle
28-02-2008, 10:59
Har Aguero ikke problemer med sit temperament til tider? Synes af og til man læser om han får røde kort for at spytte efter linievogteren eller noget i den stil.

Bonde15
28-02-2008, 20:28
Har Aguero ikke problemer med sit temperament til tider? Synes af og til man læser om han får røde kort for at spytte efter linievogteren eller noget i den stil.

Han er vist en banditkrabat :lolol:

sadface
29-02-2008, 11:17

Jo, det har han. han kommer tit for sent i tackling, og brokker sig til dommern. Det er uruniteret, jeg håber på han får ændret det, for han er virkelig en od foldbldspiller... ! :)

Krede
29-02-2008, 14:55
Lidt nyt input til dem, som ikke mener vi behøver en ny angriber. De fire tabte liga kampe:

Man City - Tevez alene på toppen. Rooney skadet. Saha skadet. Ronaldo karantæne.

Bolton - Tevez på toppen. Rooney skadet. Saha skadet. Ronaldo spillede.

West Ham - Tevez på toppen. Rooney var ikke med. Saha samme historie. Ronaldo spillede.

City - Tevez toppen, Rooney karantæne, Saha var ikke klar endnu. Ronaldo var med.

Hvad siger alt det? Jo, først af alt, at Rooney ikke var med i nogle af kampene og det ved jeg mange har lagt meget i - men det er måske lidt søgt, fordi det reele problem har vel været, at det samme har gjort sig gældende for Saha (begge har været ude i de 4 nederlag). Derfor har vi kun haft Tevez, og Tevez som forreste angriber er ikke sagen. Yderligere, så har det skabt uro, da vi må omrokerer på midtbanen (Ronaldo eller Giggs på toppen).
Det er derfor min påstand at med EN TIL ANGRIBER havde vi vundet måske ikke dem alle, men i hvert fald ikke tabt dem alle.
Min mand er jo Benzema og med ham helt på top og Tevez bag ham, så havde de ovenstående modstandere haft det svært.
Jeg håber det var input til overvejelserne og diskussionerne om en ny angriber - jeg mener ikke der kan være nogen tvivl om, at vi skal have en til - og jeg håber at dette kunne overbevise flere af jer Oldtrafford'ere.

Dines
29-02-2008, 17:13
Jo, det har han. han kommer tit for sent i tackling, og brokker sig til dommern. Det er uruniteret, jeg håber på han får ændret det, for han er virkelig en od foldbldspiller... ! :)

Det gjorde og gør Rooney vist også indimellem, men som forsvar, så er det nogle gange det, der gør Rooney så fandens god, at han bare vil vinde hverkamp.

Til Krede:

West Ham - Tevez på toppen. Rooney var ikke med. Saha samme historie. Ronaldo spillede.

Saha startede inde i begge kampe, men gjorde intet væsen af sig skal lige siges.

Krede
29-02-2008, 18:00
Det gjorde og gør Rooney vist også indimellem, men som forsvar, så er det nogle gange det, der gør Rooney så fandens god, at han bare vil vinde hverkamp.

Til Krede:

Saha startede inde i begge kampe, men gjorde intet væsen af sig skal lige siges.

Ja det også rigtigt. Jeg kan faktisk godt huske, at han spillede på Upton Park. Men jeg mindes ikke at han deltog mod Bolton?
Men pointen er også blot, at vi mangler en angriber vi kan regne med når det gælder.

schousboe9
29-02-2008, 18:11
Ja det også rigtigt. Jeg kan faktisk godt huske, at han spillede på Upton Park. Men jeg mindes ikke at han deltog mod Bolton?
Men pointen er også blot, at vi mangler en angriber vi kan regne med når det gælder.

Jo, han spillede faktisk mod Bolton - dr.dk/dongbold ;)

Men dog vil jeg ikke undskylde nederlaget mod Bolton med "ingen Rooney" eller "mangel på angriber", for bl.a. Tevez havde en kæmpe chance i den kamp, og dem brænder man nu en gang imellem - det havde en rigtig angriber muligvis også gjort. Desuden havde vi Piqué i startopstillingen, og han var direkte skyld i Anelkas sejrsscoring, da han mistimede sin header fuldstændig, så kuglen dumpede li' ned for foden af franskeren.

Så ligesom i de andre nederlag var det die kleine marginalen, der afgjorde slaget, så at sige, at det helt sikkert skyldtes én af de ovennævnte årsager holder ikke helt... Men en ekstra angriber vil dog uden tvivl pynte i truppen!:)

Flax_Generous
29-02-2008, 18:39
Så ligesom i de andre nederlag var det die kleine marginalen, der afgjorde slaget, så at sige, at det helt sikkert skyldtes én af de ovennævnte årsager holder ikke helt... Men en ekstra angriber vil dog uden tvivl pynte i truppen!:)

Jep, de små marginaler var ikke på vores side. Bolton og West Ham-kampene var tydelige tegn på dette. Mod City på Old Trafford var vi bare skræmmende ringe.

Jeg mener dog alligevel godt, at de tre indledende pointtab (Reading, Portsmouth og City) og den efterfølgende måltørke kan tilskrives en mangel på angribere. Tevez var slet ikke i form (og selv når han er i form har han vanskeligheder som enlig angriber) og Rooney og Saha var skadet og/eller ude af form. Det ville have pyntet gevaldigt med endnu en angriber i de kampe.

I det hele taget skal vi prise os lykkelige for, at vi har den mest målfarlige ikke-angriber i hele verden. Uden ham ville vores smalle angribertrup nok være blevet udstillet endnu mere. Og så skal vi takke vores defensiv for at hulle 0'et så mange gange i starten af sæsonen. Uden Ronaldo og forsvaret kunne vores Premier League-sæson have været slut inden den dårligt nok var startet...

Høgsted
03-03-2008, 07:54
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=81364
Nye rygter om Huntelaar. Synes det kunne være vildt hvis vi fik ham i angrebet. Håber rygtet holder stik pånær at Welbeck skifter medmindre det bliver til en lejekontrakt

KennyN
03-03-2008, 08:22
Welbeck ville have godt af et år på lån i Ajax. Her ville han lære en masse, samt spille på et hold som spiller teknisk fodbold, samt angebsivrig bold. Det ville være fantastisk for hans udvikling.

Høgsted
03-03-2008, 08:42
Welbeck ville have godt af et år på lån i Ajax. Her ville han lære en masse, samt spille på et hold som spiller teknisk fodbold, samt angebsivrig bold. Det ville være fantastisk for hans udvikling.

Enig men spørgsmålet er bare om han kan på regelmæssigt spilletid. Ajax råder trods alt over gode offensive spillere såsom Luque, Suarez, Leonardo, Kennedy B... og Urzaiz og dem tror jeg han får svært ved at bide skeer med

snegl
03-03-2008, 09:09
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=81364
Nye rygter om Huntelaar. Synes det kunne være vildt hvis vi fik ham i angrebet. Håber rygtet holder stik pånær at Welbeck skifter medmindre det bliver til en lejekontrakt

Neeeej.. De kan da ikk bytte Dong væk!!!

Glory Man United
03-03-2008, 09:16
Fi-fi Dong
Det hele er fjong

CC
03-03-2008, 09:24
jeg tror den eneste grund til at dong han er med i uniteds trup er for at forøge resten af holdets selvtillid. Hver eneste gang der er en som syntes han er dårlig,så kan han bare kigge over på Dong og så får han det meget bedre...
Og de unge kan se at de har en seriøs chance for at spille for United, for når Dong kan, jamen så kan alle!

Bugge
03-03-2008, 09:28
jeg tror den eneste grund til at dong han er med i uniteds trup er for at forøge resten af holdets selvtillid. Hver eneste gang der er en som syntes han er dårlig,så kan han bare kigge over på Dong og så får han det meget bedre...
Og de unge kan se at de har en seriøs chance for at spille for United, for når Dong kan, jamen så kan alle!

Hvis Dong havde spillet for 5 år siden, så havde jeg helt sikkert også turdet tage chancen som pro fodboldspiller..
Hvis han kan tjene penge på at spille fodbold, så kan alt lade sig gøre..

snegl
03-03-2008, 09:41

Måske bliver han bare brugt som en rekvisit på træningsbanen ala de der plasticspillere man kan stille op til at være mur.

Høgsted
03-03-2008, 10:13
Måske bliver han bare brugt som en rekvisit på træningsbanen ala de der plasticspillere man kan stille op til at være mur.

Har han vist også tjansen som vandbærer for reserveholdet og endda U-18 holdet :) :)

CC
03-03-2008, 10:14

Tror ikke han er høj nok til det:lolol:

Sgoales
03-03-2008, 10:25
Vi SKAL have en ny angriber - ingen tvivl om det... Jeg tror ikke på DONG Energy (som i øvrigt er slang for P** energi på engelsk) og Wellbeck er lige ung nok. Jeg ser heller ikke andre oplagte alternativer i eget geled, så vi må på markedet inden næste sæson.
Jeg så Agüero mod barca i weekenden og han er meget dygtig, men han er efter min mening for dyr (han koster vel over 300 mio?).
Huntelaar er en bedre alternativ og klart billigere.
Benzema er nok den bedste til pladsen, men alt alt for dyr, og jeg kan ikke snuppe idioten fra Lyon der har så høje tanker om hans spillere (kan ikke lige huske hans navn).
Jeg synes vi skal have hentet Defoe - han ville være en rigtig god 3. angriber. Han har jo også allerede scoret 2-3 kasser for Portsmouth. Han var jo også billig, selvom han nok ville have været dyrere hvis vi havde været på banen.

Høgsted
03-03-2008, 10:31
Vi SKAL have en ny angriber - ingen tvivl om det... Jeg tror ikke på DONG Energy (som i øvrigt er slang for P** energi på engelsk) og Wellbeck er lige ung nok. Jeg ser heller ikke andre oplagte alternativer i eget geled, så vi må på markedet inden næste sæson.
Jeg så Agüero mod barca i weekenden og han er meget dygtig, men han er efter min mening for dyr (han koster vel over 300 mio?).
Huntelaar er en bedre alternativ og klart billigere.
Benzema er nok den bedste til pladsen, men alt alt for dyr, og jeg kan ikke snuppe idioten fra Lyon der har så høje tanker om hans spillere (kan ikke lige huske hans navn).
Jeg synes vi skal have hentet Defoe - han ville være en rigtig god 3. angriber. Han har jo også allerede scoret 2-3 kasser for Portsmouth. Han var jo også billig, selvom han nok ville have været dyrere hvis vi havde været på banen.

Synes også helt klart at vi skal have en ny angriber men mener vi udelukkende skal kigge efter en god targetman som er god med hovedet og scorer mange mål. Defoe og Aguero passer ikke på den signatur. Benzema vil godt kunne passe men Huntelaar passer som to dråber vand. Desuden koster Benzema en bondegård og alle kender efterhånden Huntelaars kvaliteter som targetman og 27 mål på nuværende tidspunkt i Eresdivisie er vildt imponerende. Berbatov kunne umiddelbart også passe på signaturen af den slag angriber jeg mener vi skal have men jeg hader han attituide og synes generelt også han er doven i sin spillestil. Mener helt klart vi skal gå 100 % efter Huntelaar til sommer og jeg er sikker på at han vil få succes på OT

United DK
03-03-2008, 15:40
Den eneste angriber jeg håber på, er Huntelaar. Jeg kan ikke mindes at have set en kamp, hvor han ikke har scoret. Så kan man altid sige, at den hollandske liga ikke er så fandens god, men den var heller ikke fandens god da Ruud bombede for PSV tilbage i 90'erne, men det forhindrede ham ikke i at blive topscorer i både PL og La Liga senere hen.

Daniel
03-03-2008, 15:47
Jeg håber også helt klart at vi får Huntelaar.

Men jeg synes det ville være tåbeligt at slippe Welbeck. Han må da kunne nået ellers ville han ikke være udtaget til city kampen som 17-årig.

Dong skal dog bare væk så hurtigt som muligt.

Høgsted
03-03-2008, 15:50
[QUOTE=Daniel;53140]Han må da kunne nået ellers ville han ikke være udtaget til city kampen som 17-årig.QUOTE]

Faktisk var han slet ikke udtaget til City kampen selvom Fergie overvejede ham til startopstillingen :) ;)

JDK
03-03-2008, 16:08
Welbeck og Manucho har vi forhåbentlig til næste sæson, ligesom Saha, Tevez og Rooney, så jeg er ved at ændre mening ift. en ny angriber, selvom jeg har talt meget for det de seneste mange, mange måneder

ChristianR
03-03-2008, 16:31
[QUOTE=Daniel;53140]Han må da kunne nået ellers ville han ikke være udtaget til city kampen som 17-årig.QUOTE]

Faktisk var han slet ikke udtaget til City kampen selvom Fergie overvejede ham til startopstillingen :) ;)

Fergie SAGDE, at han overvejede ham til startopstillingen. Faktum er dog, at han ikke engang havde ham med i truppen, selvom han kun havde éen anden angriber, at råde over. Så spørgsmålet er vel om, han reelt overvejede det?
Eller var det bare rent spin, for at presse markedsværdien på Weelbeck op?

KennyN
03-03-2008, 17:10
[QUOTE=Høgsted;53142]

Fergie SAGDE, at han overvejede ham til startopstillingen. Faktum er dog, at han ikke engang havde ham med i truppen, selvom han kun havde éen anden angriber, at råde over. Så spørgsmålet er vel om, han reelt overvejede det?
Eller var det bare rent spin, for at presse markedsværdien på Weelbeck op?

Hvorfor skulle han dog gøre det.? Knægten er 17 år, og vil være i United de næste mindst 2-3 år. Han er stadig ung og inde i en udvikling. Det er for tidligt at spå om han aldrig slår igennem, bliver en del af holdet, eller en superstjerne. Det skal de næste par år vise..

snegl
03-03-2008, 17:23
Hehe men det har da nok fået hans markedsværdi lidt op alligevel. Selvom jeg ikke helt tror det var spin. At United har en 17 årig der kan være reserve for Rooney og Tevez må ihvertfald booste hans image en hel del

ChristianR
03-03-2008, 17:36
[QUOTE=ChristianR;53153]

Hvorfor skulle han dog gøre det.? Knægten er 17 år, og vil være i United de næste mindst 2-3 år. Han er stadig ung og inde i en udvikling. Det er for tidligt at spå om han aldrig slår igennem, bliver en del af holdet, eller en superstjerne. Det skal de næste par år vise..

Nu har der jo netop lige være postet et link, hvor det rygtes ay Wellbeck skal indgå i en byttehandel med Huntelaar. Så er det jo væsentligt, hvad man kan få for knægten.
Jeg var bare overrasket over, at han ikke engang var at finde på bænken, og vi altså så kun havde een decideret angriber med - Hvordan kan Fergie så have ment helt seriøst, at han overvejde ham til startopstillingen?
Desuden er jeg helt sikker på, at det da har hjulpet på hans markedsværdi.

Krede
05-03-2008, 13:46
Jeg må igen sige - Benzema......
Han har i de to kampe været bedre end Rooney i dem begge. Det skræmmende kunne være, hvad de to kunne udrette sammen. Rooney er nemlig klart bedst som hængende angriber, hvilket han aldrig spiller længere.

Fergie - køb Benzema....

JakobR
05-03-2008, 13:51
Benzema havde sine momenter, uden på nogen måde at stråle igennem. I går døde han i store dele af kampen sammen med resten af holdet. Han havde vist ikke engang et skud på mål. I Frankrig var han dog lidt bedre, uden at overbevise mig om hans markedsværdi på 300+ mio. (set ud fra den præstation selvfølgelig).

Jeg holder på Kenwyne Jones stadigvæk, medmindre han bliver alt for dyr.

EDIT: 9 assist og 5 mål har han lavet i denne sæson i PL. Ikke skidt, når man tænker på Sunderlands placering. Og så er han kun 23 :)

Glory Man United
05-03-2008, 14:00
Jeg må igen sige - Benzema......
Han har i de to kampe været bedre end Rooney i dem begge. Det skræmmende kunne være, hvad de to kunne udrette sammen. Rooney er nemlig klart bedst som hængende angriber, hvilket han aldrig spiller længere.

Fergie - køb Benzema....

Ikke at jeg tror en dyt på bold.dk, men måske han er tilfreds med at spille i Europas 5. bedste række:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80619

Glory Man United
05-03-2008, 14:00
Benzema havde sine momenter, uden på nogen måde at stråle igennem. I går døde han i store dele af kampen sammen med resten af holdet. Han havde vist ikke engang et skud på mål. I Frankrig var han dog lidt bedre, uden at overbevise mig om hans markedsværdi på 300+ mio. (set ud fra den præstation selvfølgelig).

Jeg holder på Kenwyne Jones stadigvæk, medmindre han bliver alt for dyr.

EDIT: 9 assist og 5 mål har han lavet i denne sæson i PL. Ikke skidt, når man tænker på Sunderlands placering. Og så er han kun 23 :)

Hvor mange kampe har du set med ham? 2? 3? Pas på du ikke er forblændet af ren statistik.

Krede
05-03-2008, 14:04
Ikke at jeg tror en dyt på bold.dk, men måske han er tilfreds med at spille i Europas 5. bedste række:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80619

Jeg læste det godt. Står også på Skysports. Jeg tror han bliver svær at få fat på - men jeg håber det virkelig. Det ham jeg allerhelst ser til klubben af alle.

JakobR
05-03-2008, 14:12
Hvor mange kampe har du set med ham? 2? 3? Pas på du ikke er forblændet af ren statistik.

Hvor mange har folk set med Huntelaar? Eller Benzema for den sags skyld?

Glory Man United
05-03-2008, 14:20
Hvor mange har folk set med Huntelaar? Eller Benzema for den sags skyld?

To spillere jeg heller ikke specielt ser i United (af samme årsag). Check endelig tråden op, jeg har ALDRIG sagt, de skulle til United. Jeg har spurgt andre det samme om Huntelaar.
Jeg ser gerne Berbatov til klubben (set ham MANGE gange ;) )

JakobR
05-03-2008, 14:22
To spillere jeg heller ikke specielt ser i United (af samme årsag). Check endelig tråden op, jeg har ALDRIG sagt, de skulle til United. Jeg har spurgt andre det samme om Huntelaar.
Jeg ser gerne Berbatov til klubben (set ham MANGE gange ;) )

Sagde jeg heller ikke. Men tråden bliver jo dødsyg, hvis man kun må nævne spillere som interessante, hvis det er nogen man har set mange gange.

Når man ser Uniteds kampe i den bedste fodbold-sendetid, så er det jo begrænset, hvor mange andre kampe, man ser.

Glory Man United
05-03-2008, 14:29
Sagde jeg heller ikke. Men tråden bliver jo dødsyg, hvis man kun må nævne spillere som interessante, hvis det er nogen man har set mange gange.

Når man ser Uniteds kampe i den bedste fodbold-sendetid, så er det jo begrænset, hvor mange andre kampe, man ser.

Synes bare, at det er pokkers svært at nævne potentielle spillere, hvis man ikke ser dem selv

JakobR
05-03-2008, 14:34
Synes bare, at det er pokkers svært at nævne potentielle spillere, hvis man ikke ser dem selv

Nu nævner man jo trods alt heller ingen spillere, man ikke har set, hehe.

United DK
05-03-2008, 15:13
Hvor mange har folk set med Huntelaar?

Minimum 20 kampe, og han har scoret i 90% af dem.

Don Kafai
05-03-2008, 15:19
Minimum 20 kampe, og han har scoret i 90% af dem.

Jeg har set Ajax spille jævntligt i næsten 18 måneder, og Huntelaar er virkelig en goalgetter der vil noget. Jeg ønskede ham ogs til klubben i sommers, men der valgte Ferguson at hente Tevez. Jeg synes ikke vi skal hente flere angribere, idet vi har 4 til sommer, + Welbeck og Brandy jeg gerne så få lidt spilletid. Den sidste i verden jeg håber vi køber er Benzema, for så har vi smidt over 1,5 mia kr væk på under et år, og så kan Roman Abramovich kalde os for en købeklub.

Men hvis vi endelig skal købe en, så er Huntelaar virkelig det fornuftigste bud, set på pris og kvalitet.

Dines
05-03-2008, 15:44

Jeg har faktisk set Sunderland overraskende meget nok pga. Keano og de tidligere United-spillere der er på holdet, og Kenwyne Jones kunne helt sikkert godt være en mulig 'joker' at have i truppen uden at det blev specielt dyrt at hente ham. Han bliver aldrig en fast starter, da han mangler teknikken til det, men han er god at sætte ind, hvis man mangler et mål eller skal holde i bolden (som igår), da han er er utrolig kropstærk og imo PL's bedste i hovedspillet. Derudover er han hurtig og har et tørt hug ude fra. Han vil helt sikkert være en mulighed, istedet for at hente en spiller til 300 millioner, der for det meste vil sidde på bænken.

JakobR
05-03-2008, 15:44
Så hellere en mere dynamisk angriber, som der er lidt mere råstyrke i.

Jones minder mig om Saha fra hans tid i Fulham. Atletisk, hurtig, kan sparke med begge ben og samtidig god i luften.

Han vil da muligvis ikke score ligeså mange mål som Huntelaar, men jeg tror muligheden for et mere dynamisk hold og flere målscorere er større med Jones på holdet, fremfor Huntelaar. Med Huntelaar kunne jeg godt frygte, at vi ville overlade det for meget til ham.

Og altså, jeg har set mere end 2-3 kampe med Jones, uden at have set 20, hehe.

Kofoed
05-03-2008, 17:27
Jeg har set Ajax spille jævntligt i næsten 18 måneder, og Huntelaar er virkelig en goalgetter der vil noget. Jeg ønskede ham ogs til klubben i sommers, men der valgte Ferguson at hente Tevez. Jeg synes ikke vi skal hente flere angribere, idet vi har 4 til sommer, + Welbeck og Brandy jeg gerne så få lidt spilletid. Den sidste i verden jeg håber vi køber er Benzema, for så har vi smidt over 1,5 mia kr væk på under et år, og så kan Roman Abramovich kalde os for en købeklub.

Men hvis vi endelig skal købe en, så er Huntelaar virkelig det fornuftigste bud, set på pris og kvalitet.

Kunne ikke være mere enig..
Og så er der nogen der snakker om at vi vil overlade for meget til ham, men nu skal vi huske på at der er sket sindsygt meget siden RVN tiden, og alle vores spillere har udviklet sig kanon meget, og RVN ville passe meget bedre ind i holdet og spillet nu end han gjorde dengang..

United DK
05-03-2008, 18:12
Når folk sammenligner Huntelaar med Ruud, så er det tegn på uvidenhed. Huntelaar kan faktisk spille fodbold, og afdrible sine modspillere, og bare fordi han altid står inde i boksen, når bolden er derinde, betyder det ikke at han er ligesom Ruud, men at han er en angriber med stort A.

Flax_Generous
05-03-2008, 18:15
Jeg har set Ajax spille jævntligt i næsten 18 måneder, og Huntelaar er virkelig en goalgetter der vil noget.
Jeg har også set Huntelaar rigtig meget (bl.a. fordi jeg har en ven som elsker ham) og der kan ikke herske nogen tvivl om, at han er en dygtig målscorer og samtidig sagtens kan spille fodbold (selvom han ofte er lidt langsom i optrækket). Men jeg mener stadig, at det vil være at gamble at hente ham til klubben. Den hollandske liga har aldrig haft et lavere bundniveau (og det siger alligevel lidt - da det var bedre var spillere som Kuyt og Kezman goalgetters) og der går diskussioner i Holland om hvorvidt dette års Æresdivision er den dårligste nogensinde set fra top til bund.

Benzema og Berbatov er noget mere sikre køb. Ingen kan reelt betvivle deres klasse. Manucho er et meget usikkert kort og det samme kan siges om Saha og Welbeck, så ideelt set så jeg gerne, at vi hentede en til. Huntelaar kunne være et frækt bud - men han skal ikke koste over 100-150 millioner.

United DK
05-03-2008, 18:34
Jeg har også set Huntelaar rigtig meget (bl.a. fordi jeg har en ven som elsker ham) og der kan ikke herske nogen tvivl om, at han er en dygtig målscorer og samtidig sagtens kan spille fodbold (selvom han ofte er lidt langsom i optrækket). Men jeg mener stadig, at det vil være at gamble at hente ham til klubben. Den hollandske liga har aldrig haft et lavere bundniveau (og det siger alligevel lidt - da det var bedre var spillere som Kuyt og Kezman goalgetters) og der går diskussioner i Holland om hvorvidt dette års Æresdivision er den dårligste nogensinde set fra top til bund.

Benzema og Berbatov er noget mere sikre køb. Ingen kan reelt betvivle deres klasse. Manucho er et meget usikkert kort og det samme kan siges om Saha og Welbeck, så ideelt set så jeg gerne, at vi hentede en til. Huntelaar kunne være et frækt bud - men han skal ikke koste over 100-150 millioner.

Man kan vel også spørge sig selv, om ikke den franske liga har et meget lavt bundniveau? Det er kun Lyon der år efter år er med i toppen, og som også vinder titlen, fordi alle de andre hold er enormt ustabile.

JakobR
05-03-2008, 18:38
Når folk sammenligner Huntelaar med Ruud, så er det tegn på uvidenhed. Huntelaar kan faktisk spille fodbold, og afdrible sine modspillere,

De kan Ruud skam også:

http://youtube.com/watch?v=Ve4C2kJ3_-o

Don Kafai
05-03-2008, 19:04
De kan Ruud skam også:

Det kunne Ruud også.

01/02 og 02/03 sæsonerne var virkelig fantastiske, men gradvist begyndte han at blive en stationær spiller. Jeg husker tydeligt hans evne til at løbe ned i banen, hente bolden, og spille den videre. Desværre var det en side vi ikke så meget til i de senere år.

Mht. Huntelaar, så er han, udover at være en af de farligste angribere på kloden, en god spilstation. Det eneste jeg savner lidt fra Huntelaar er en smule mere teknisk elegance som fx Berbatov har det, men det kompenserer han så for med mere fight end Berbatov.

CC
05-03-2008, 19:45
Personligt må jeg indrømme at jeg faktisk godt ville se Sheva i United... Han er rimelig vild når det kører for ham og jeg tror fergie ville kunne få ham tilbage på rette spor... Derudover har han alt hvad en angriber skal bruge... Og han kan sgu ikke koste alverden...

Flax_Generous
05-03-2008, 19:48
Man kan vel også spørge sig selv, om ikke den franske liga har et meget lavt bundniveau? Det er kun Lyon der år efter år er med i toppen, og som også vinder titlen, fordi alle de andre hold er enormt ustabile.
Den franske ligas bundniveau er klart bedre end den hollandske ligas. Jeg er ret sikker på, at Toulouse, Paris SG, Sochaux, Lens og Lille ville kunne banke Sparta, Willem II, Venlo, De Graafschap og Heracles. Alternativt kunne man jo se hvilke klubber de danske tophold ville have lettest ved at slå. De franske bundhold ville kunne give god modstand til selv FCK, mens de hollandske bundhold ville tabe ganske sikkert til FCK.

Derudover har Benzema allerede bevist, at han har klassen til Champions League og han har spillet næsten lige så mange landskampe som Huntelaar på et betydeligt bedre landshold - og så er han endda 4 år yngre. Der er ingen tvivl om, at Benzema er og bliver bedre end Huntelaar.

Men endnu engang: Jeg siger ikke det her fordi jeg ikke ønsker Huntelaar til klubben. Jeg synes bare vi skal passe på med at overvurdere ham. Han har selvfølgelig bevist mere end Manucho, men han er langt fra et lige så sikkert køb som Berbatov eller Benzema. Han kan blive alt mellem Kuyt, Kezman og Nistelrooy. Derfor ville det være sindssygt at betale over 150 millioner for ham. Benzema er derimod mindst 200-250 millioner værd.

Kofoed
05-03-2008, 19:49
Personligt må jeg indrømme at jeg faktisk godt ville se Sheva i United... Han er rimelig vild når det kører for ham og jeg tror fergie ville kunne få ham tilbage på rette spor... Derudover har han alt hvad en angriber skal bruge... Og han kan sgu ikke koste alverden...

ALDRIG.. han har vist hvor skidt det kan gå i chelsea, og tror ikke han passer til engelsk fodbold på nogen måde.. håber for hans egen skyld han tager tilbage til milan og blomstrer op, for da han var på sit højeste var han en glimrende fodboldspiller..

CC
05-03-2008, 19:52
ALDRIG.. han har vist hvor skidt det kan gå i chelsea, og tror ikke han passer til engelsk fodbold på nogen måde.. håber for hans egen skyld han tager tilbage til milan og blomstrer op, for da han var på sit højeste var han en glimrende fodboldspiller..

Vil give dig ret i det meste af det du siger, men kom bare til at tænke på sheva da jeg så han ikke engang var med på bænken i dagens kamp. For en Sheva i topform er blandt de absolut bedste angribere i verden!

Krede
05-03-2008, 20:48
Den franske ligas bundniveau er klart bedre end den hollandske ligas. Jeg er ret sikker på, at Toulouse, Paris SG, Sochaux, Lens og Lille ville kunne banke Sparta, Willem II, Venlo, De Graafschap og Heracles. Alternativt kunne man jo se hvilke klubber de danske tophold ville have lettest ved at slå. De franske bundhold ville kunne give god modstand til selv FCK, mens de hollandske bundhold ville tabe ganske sikkert til FCK.

Derudover har Benzema allerede bevist, at han har klassen til Champions League og han har spillet næsten lige så mange landskampe som Huntelaar på et betydeligt bedre landshold - og så er han endda 4 år yngre. Der er ingen tvivl om, at Benzema er og bliver bedre end Huntelaar.

Men endnu engang: Jeg siger ikke det her fordi jeg ikke ønsker Huntelaar til klubben. Jeg synes bare vi skal passe på med at overvurdere ham. Han har selvfølgelig bevist mere end Manucho, men han er langt fra et lige så sikkert køb som Berbatov eller Benzema. Han kan blive alt mellem Kuyt, Kezman og Nistelrooy. Derfor ville det være sindssygt at betale over 150 millioner for ham. Benzema er derimod mindst 200-250 millioner værd.

Jeg kunne ikke være mere enig. Det er derfor også min holdning, at kan vi ikke få Benzema, så vil jeg hellere undvære. Vi skal have de bedste og ikke nøjes.

United DK
05-03-2008, 21:50

Alt det Benzema har gjort som Huntelaar ikke har gjort, gør ham ikke automatisk bedre, men bare dyre. Jeg er ikke i tvivl om, at Benzema om fem år regnes som én af verdens bedste angribere (såfremt han undgår de store skader), men sådan har jeg det også med Huntelaar, og da Huntelaar sikkert vil koste 2-300 mio. mindre, så synes jeg Huntelaar vil være det bedste valg, for Benzema er ikke så meget bedre end Huntelaar, at han skal koste 2-300 mio. mere.

Flax_Generous
05-03-2008, 21:56
Alt det Benzema har gjort som Huntelaar ikke har gjort, gør ham ikke automatisk bedre, men bare dyre. Jeg er ikke i tvivl om, at Benzema om fem år regnes som én af verdens bedste angribere (såfremt han undgår de store skader), men sådan har jeg det også med Huntelaar, og da Huntelaar sikkert vil koste 2-300 mio. mindre, så synes jeg Huntelaar vil være det bedste valg, for Benzema er ikke så meget bedre end Huntelaar, at han skal koste 2-300 mio. mere.
Om 5 år er Huntelaar 29, mens Benzema er 25. Benzema har nemlig opnået det dobbelte på meget kortere tid (og besidder desuden langt flere spidskompetencer hvis jeg skal vurdere dem). Jeg er ret sikker på, at Benzema bliver en af verdens bedste angribere allerede inden han når den alder som Huntelaar har nu. Derfor er Benzema dyrere.

Huntelaar er dog ikke en dårlig spiller. Han er bare ikke på niveau med Benzema. Hvis vi kan få ham billigt ville det sikkert være et fint køb, men jeg kan godt komme på andre spillere som også ville være gode breddekøb hvis vi kunne få dem til under 150 millioner. Disse spillere vil bare aldrig blive lige så gode som Benzema.

Men igen: Jeg udtaler mig ikke om hvem jeg personligt helst ser i klubben. Jeg vil være tilfreds med de fleste indkøb til angriberpositionen. Både Huntelaar og Benzema ville kunne gøre os bedre stillet. I sidste ende handler det om at få balance i indkøbene - vi kommer jo nok også til at mangle en højre back, medmindre Simpson da lige pludselig slår igennem.

United DK
05-03-2008, 22:34
@Flax Generous

Nu skal man også huske på, at ikke alle spillere brager igennem i teenageårene, og starten af 20'erne, og nogen af dem der gør, kan også lige pludselig gå i stå, hvilket især Michael Owen er et godt eksempel på. Årets spiller i Europa i Benzemas alder, men nu er han jo helt væk.

Flax_Generous
05-03-2008, 22:40
@Flax Generous

Nu skal man også huske på, at ikke alle spillere brager igennem i teenageårene, og starten af 20'erne, og nogen af dem der gør, kan også lige pludselig gå i stå, hvilket især Michael Owen er et godt eksempel på. Årets spiller i Europa i Benzemas alder, men nu er han jo helt væk.
Sandt nok, men det skyldes ofte skader. Owen, Fowler og Ronaldo er gode eksempler (om end sidstnævnte har så meget talent, at ikke engang skader kunne ødelægge karrieren fuldstændig). Der er mange andre eksempler. Rooney og Messi kunne blive de næste som får det hele ødelagt af deres lidt for hyppige skader.

Men må da håbe, at Huntelaar er som Drogba og som sagtens kan løfte sit spil i en senere alder. Jeg tror bare ikke, at han nogensinde bliver en af verdens allerbedste angribere. Jeg vil dog stadig gerne have ham til United, hvis det bliver til en fornuftig pris.

Dines
06-03-2008, 06:31
Ja, Owen er godt nok ringe nu. Syndt for har altid synes om han som spiller, og i sin tid i Newcastle har han jo ikke været andet end skadet. For 5 år siden var Owen hurtig og havde nogle af de skarpeste afslutninger, men idag er han langsom og tung, mens han afslutninger også er rustne. Kan huske da han spillede i Real Madrid, hvor han var den spiller der scorede flest mål på færrest tid.

ChristianR
06-03-2008, 12:59
Om 5 år er Huntelaar 29, mens Benzema er 25. Benzema har nemlig opnået det dobbelte på meget kortere tid (og besidder desuden langt flere spidskompetencer hvis jeg skal vurdere dem). Jeg er ret sikker på, at Benzema bliver en af verdens bedste angribere allerede inden han når den alder som Huntelaar har nu. Derfor er Benzema dyrere.

Huntelaar er dog ikke en dårlig spiller. Han er bare ikke på niveau med Benzema. Hvis vi kan få ham billigt ville det sikkert være et fint køb, men jeg kan godt komme på andre spillere som også ville være gode breddekøb hvis vi kunne få dem til under 150 millioner. Disse spillere vil bare aldrig blive lige så gode som Benzema.

Men igen: Jeg udtaler mig ikke om hvem jeg personligt helst ser i klubben. Jeg vil være tilfreds med de fleste indkøb til angriberpositionen. Både Huntelaar og Benzema ville kunne gøre os bedre stillet. I sidste ende handler det om at få balance i indkøbene - vi kommer jo nok også til at mangle en højre back, medmindre Simpson da lige pludselig slår igennem.

Jeg forstår måske ikke helt, hvad du mener så? At hvis vi kunne vælge mellem Benzema og Huntelaar, skulle vi vælge Benzema? Der tror jeg da, de fleste er enige. Men som det bliver nævnt er der altså en ikke ubetydelig prisforskel, som nok er for stor.( Ihvert fald i mine øjne)
Og som du selv påpeger skal vi have nogenlunde balance i indkøbene. Så det egentlige spørgsmål ligger vel i, om Benzema er så meget værd, og om vi har brug for så god/dyr en angriber, når vi allerede har spillere som Rooney og Tevez?

Flax_Generous
06-03-2008, 14:26
Jeg forstår måske ikke helt, hvad du mener så? At hvis vi kunne vælge mellem Benzema og Huntelaar, skulle vi vælge Benzema? Der tror jeg da, de fleste er enige. Men som det bliver nævnt er der altså en ikke ubetydelig prisforskel, som nok er for stor.( Ihvert fald i mine øjne)
Og som du selv påpeger skal vi have nogenlunde balance i indkøbene. Så det egentlige spørgsmål ligger vel i, om Benzema er så meget værd, og om vi har brug for så god/dyr en angriber, når vi allerede har spillere som Rooney og Tevez?
Det lyder da som om du forstår det meget fint. Hvis vi kan vælge frit mellem de to uden at kigge på pris eller på hvad vi ellers har/får brug for af spillere på andre positioner, så er Benzema klart at foretrække. Men eftersom han er betydeligt dyrere og måske ikke engang gider til United, så er Huntelaar er fin erstatning, hvis vi kan få ham noget billigere.

Jeg ville med andre ord være rimelig tilfreds med begge indkøb. Jeg pointerer bare, at der er klasseforskel på de to spillere.

United DK
06-03-2008, 15:50
Jeg ville med andre ord være rimelig tilfreds med begge indkøb. Jeg pointerer bare, at der er klasseforskel på de to spillere.

Det er vel et eller andet sted svært at bevise, at der er klasseforskel på de to? Huntelaar har jo aldrig kunne bevise sit værd i CL, andet end med et par mål mod Inter, for et par år siden.

Høgsted
07-03-2008, 18:28
Tror næppe det bliver til noget men agenten ved da hvilken klub der er den rigtige i England

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=82123

Dines
07-03-2008, 18:30
Tror heller ikke at han ender her, men man må sige drengen har fostand på fodbold. ;)

Høgsted
07-03-2008, 18:38
Ja helt sikkert. Men vi har vores Aguero nemlig Tevez som minder meget om ham og vi behøver ikke to af sådanne typer. Lige lidt off topic men i øvrigt har Aguero også forstand på svigerfædre. Han er nemlig kæreste med selveste Maradonas datter :D:F

snegl
07-03-2008, 18:46
Ja helt sikkert. Men vi har vores Aguero nemlig Tevez som minder meget om ham og vi behøver ikke to af sådanne typer. Lige lidt off topic men i øvrigt har Aguero også forstand på svigerfædre. Han er nemlig kæreste med selveste Maradonnas datter :D:F

Tænk hvis han giftede sig med hende og tog navneforandring til Maradona :Smackden:

Høgsted
07-03-2008, 18:49
Tænk hvis han giftede sig med hende og tog navneforandring til Maradona :Smackden:

" Sergio Maradona Aguero ". Det navn kan blive historisk i fodboldverdenen :) "Rocking"

CC
07-03-2008, 20:02
" Sergio Maradona Aguero ". Det navn kan blive historisk i fodboldverdenen :) "Rocking"

Det har i hvert fald en rimelig fed pondus!

United DK
07-03-2008, 21:04
Uanset vil han nok stadig blive omtalt som Sergio Agüero, og ikke som Sergio Maradona.

snegl
07-03-2008, 21:35
Uanset vil han nok stadig blive omtalt som Sergio Agüero, og ikke som Sergio Maradona.

Jeg tvivler nu også stærkt på at han vil være så blasfemisk at tage det navn til sig

Molle
08-03-2008, 15:52
Huntelaar eller Berbatov, synes jeg ville være klogest t købe. Altså bare én af dem.

pølsemanden
08-03-2008, 15:53
Fuck man kunne se vi kunne bruge Benzama, huntelaar,Berbatov idag totalt dårlig spil rooney og tevez laver ,
Jeg vil fortrække Huntelaar håber vi får ham til sommer !!! :D

Bugge
08-03-2008, 16:00
Giv os Benzema, det er det eneste jeg beder om :)

Der er ingen alternativer til Rooney og Tevez og selvom vi har 2 af verdens bedste angribere, så er vi på røven når de har off-days ligesom vi så det idag..
Og desværre har Rooney en del off-days på en sæson.. Hvis han var mere stabil så havde vi imo verdens bedste angriber..

pølsemanden
08-03-2008, 16:01
Giv os Benzema, det er det eneste jeg beder om :)

Der er ingen alternativer til Rooney og Tevez og selvom vi har 2 af verdens bedste angribere, så er vi på røven når de har off-days ligesom vi så det idag..
Og desværre har Rooney en del off-days på en sæson.. Hvis han var mere stabil så havde vi imo verdens bedste angriber..

Drøm vidre han skriver snart på en ny kontrakt, så bare drop ham vil hellere fortrække huntelaar i øjeblikket, han kan i det mindste score :

Kofoed
08-03-2008, 16:04
jeg vil klart foretrække huntelaar frem for benzema.. også med prisen i tankerne...

pølsemanden
08-03-2008, 16:07
jeg vil klart foretrække huntelaar frem for benzema.. også med prisen i tankerne...

Jeg synes bare aldrig SAF har sagt noget om han vil ha huntelaar, måske en gang men det er også langtid siden

United DK
08-03-2008, 16:10
Jeg synes bare aldrig SAF har sagt noget om han vil ha huntelaar, måske en gang men det er også langtid siden

Han havde jo heller aldrig sagt noget om Anderson, men ham har vi.

KennyN
09-03-2008, 09:21

Det ville jo også kun presse prisen op, hvis Fergie sagde hvilke spillere han godt ville købe..

Høgsted
09-03-2008, 09:42
Det ville jo også kun presse prisen op, hvis Fergie sagde hvilke spillere han godt ville købe..

Ja lige præcis. Måske laver han en "Anderson" hvor han ikke nævner et ord om den spiller han vil havde. Dels for at prisen ikke stiger men også for at andre klubber ikke kommer og "stjæler" ham. Det var jo derfor der ikke var rygter om Anderson fordi at Fergie frygtede at især Chelsea og andre ville nappe ham i stedet

Bugge
09-03-2008, 11:51
hehe, synes nu ellers ikke ligefrem at vi fik Anderson til spotpris :D
Men det er sikkert rigtigt nok, Ferguson har nok et par tricks i ærmet mht en angriber til sommer.. Håber jeg da..

KennyN
09-03-2008, 21:19
Saha skadet under opvarmningen til Portsmouth kampen.. Det er jo ikke en overraskelse. Manden har været skadesfri i et par uger nu. Mon han kommer tilbage mere i denne sæson.?? Han skal væk. Det er simpelthen spild af penge at have ham rendende rundt, og ikke spille noget videre..

man.utd25
10-03-2008, 22:03
Saha skadet under opvarmningen til Portsmouth kampen.. Det er jo ikke en overraskelse. Manden har været skadesfri i et par uger nu. Mon han kommer tilbage mere i denne sæson.?? Han skal væk. Det er simpelthen spild af penge at have ham rendende rundt, og ikke spille noget videre..

Jeg er næsten sikker på han ryger til sommer, alt andet vil sku være for dumt.

Bugge
10-03-2008, 22:13
Ja, nu har Saha vist fået de chancer han skal have..
Han er en klasseangriber, men nu er det sgu for meget.. ENDELIG ser det lyst ud og så bliver han skadet under en opvarmning..
Spænd dog hjelmen, Louis..

KaptajnKjaer
10-03-2008, 22:19
Minder mig om en kommentator udtalte i halvlegen at han havde lagt mærke til at Saha altid blev skadet i opvarmningen til kampe, når han ikke startede inde og derved sad på bænken, mens når han varmede op til en kamp, hvor han startede inde ikke blev skadet. Og hans konklusion var deraf at han følte han var for god til bænken og måske fakede skader når han var utilfreds. :titte:

De andre i studiet var ekstremt uenige, og synes også det en ekstrem beskyldning, som jeg virkelig ikke kan se belæg for, men dog meget sjov lille teori, og da han er franskmand er det da muligt :lolol:

Bugge
10-03-2008, 22:27
Minder mig om en kommentator udtalte i halvlegen at han havde lagt mærke til at Saha altid blev skadet i opvarmningen til kampe, når han ikke startede inde og derved sad på bænken, mens når han varmede op til en kamp, hvor han startede inde ikke blev skadet. Og hans konklusion var deraf at han følte han var for god til bænken og måske fakede skader når han var utilfreds. :titte:

De andre i studiet var ekstremt uenige, og synes også det en ekstrem beskyldning, som jeg virkelig ikke kan se belæg for, men dog meget sjov lille teori, og da han er franskmand er det da muligt :lolol:

Tja, jeg ved næsten heller ikke hvad jeg skal tro længere..
Det burde være fysisk umuligt at være så plaget af skader hele tiden..

snegl
10-03-2008, 22:29
Er der ikke noget med at Saha pr princip nægter at spille på piller og andet der kan være smertestillende?? Jeg synes jeg hørte noget om det sidste sæson hvor han blev skadet, men er ikke helt sikker.

KennyN
11-03-2008, 07:48
Sidste sæson var der en lang periode hvor han egentlig ikke var skadet, men ikke ville spille. Ferguson sagde at det var fordi han ikke var klar oppe i hovedet.. Altså at Saha ikke var over sin skade, oppe i hovedet, da han frygtede en ny skade.. (håber det var til at forstå ) hehe

Martinsen
11-03-2008, 08:18
Er der ikke noget med at Saha pr princip nægter at spille på piller og andet der kan være smertestillende?? Jeg synes jeg hørte noget om det sidste sæson hvor han blev skadet, men er ikke helt sikker.

Hvis det er sandt, vil jeg overhovedet ikke bebrejde ham det. Jeg har det på nøjagtig samme måde, har jeg ondt et sted slapper jeg af, fremfor at dræbe det med piller. Det gælder ikke kun sportsskader jeg har det på samme måde med hovedpine. Jeg har stadig min første panodil til gode:lolol:
Så der forstår jeg helt sikkert godt Saha. Og det skulle ikke undre mig, at de mange smertestillende har en smule forbindelse til de mange pludselige dødsfald i sportens verden.

ChristianR
14-03-2008, 11:23
Det er da også et ganske ok køb til prisen, hvis der da er noget om det:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=35547

Han hedder selvfølgelig ikke Huntelaar, men prisen er i hvert fald ikke skræmmende.

pølsemanden
14-03-2008, 13:45
Ja hehe, Spaniens topscore lige det vi har brug får :D

Bentz
16-03-2008, 06:50
Jeg synes at vi alt denne snak om angribere glemmer en væsentlig ting. Tevez. Han har bare gjort det godt og er i mine øjne den mand United bør kaste sine penge efter. Og hvorfor så ikke prøve en af de unge?

Synes klart at Saha skal væk. Og kan vi få 70 mil for han, så slå dog til. Men synes helt klart, at skulle vi have en bomber mere, så ville det i mine øjne enten være Berbatov eller Luca Toni. Ved godt han ikke er ung, men der er så mange spændende spillere i uniteds ungdomsrækker. de skal bare modnes lidt.

ChristianR
16-03-2008, 10:49
Apropos Fabiano:

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article985164.ece

Parkohargo
16-03-2008, 10:59
Apropos Fabiano:

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article985164.ece

Hvis det er sandt at han skal koste op mod 400 mio skal vi imo ikke købe ham.
Det er jo en fuldstændig vanvittig pris..

Så må vi med al magt kunne drive Berba over til os for en 200-300mio som han nok koster. Han kender i det mindste PL.. Fergie og Co. må så abejde med og få pillet hans arrogance og til tider opgivende attituder af ham.

Ingen tvivl om at som der bliver sagt skal vi have en "bomber" og Saha's dage efter min mening er talte.

En mand som Huntelaar ville også være interessant, men jeg så nu hellere Berbatov i en United trøje.

ChristianR
16-03-2008, 11:03
Hvis det er sandt at han skal koste op mod 400 mio skal vi imo ikke købe ham.
Det er jo en fuldstændig vanvittig pris..

Så må vi med al magt kunne drive Berba over til os for en 200-300mio som han nok koster. Han kender i det mindste PL.. Fergie og Co. må så abejde med og få pillet hans arrogance og til tider opgivende attituder af ham.

Ingen tvivl om at som der bliver sagt skal vi have en "bomber" og Saha's dage efter min mening er talte.

En mand som Huntelaar ville også være interessant, men jeg så nu hellere Berbatov i en United trøje.

Ja, men hvis det tidligere link taler sandt skulle han jo eftersigende kun koste 82mio, hvilket vel er en gavepris.

Men jeg er da helt enig i, at hvis han koster 400 mio, så kan vi nemt finde alternativer.

United DK
16-03-2008, 11:09
Jeg er ikke helt overbevist om Luis Fabianos evner, for det er først i denne sæson, at han virkelig har markeret sig, og han kan bare være en one season wonder.

Bugge
16-03-2008, 11:17
Jeg nægter at tro på at han koster 400 millioner.. Det synes jeg sgu efterhånden alle spillere påstås at koste, det tager fuldstændig overhånd..

Er Fabiano ikke næsten 30? Synes bare ikke rigtig jeg har lagt sådan rigtig mærke til ham før..

Parkohargo
16-03-2008, 11:20
Jeg nægter at tro på at han koster 400 millioner.. Det synes jeg sgu efterhånden alle spillere påstås at koste, det tager fuldstændig overhånd..

Er Fabiano ikke næsten 30? Synes bare ikke rigtig jeg har lagt sådan rigtig mærke til ham før..

Han 27 ifølge Wiki. Det samme er Berbatov.

Huntelaar er 24.

Bugge
16-03-2008, 11:27
Han 27 ifølge Wiki. Det samme er Berbatov.

Huntelaar er 24.

Nå okay, så er det sgu nok Kanouté jeg tænker på.. :)

ChristianR
16-03-2008, 11:36
Jeg er ikke helt overbevist om Luis Fabianos evner, for det er først i denne sæson, at han virkelig har markeret sig, og han kan bare være en one season wonder.

Det er rigtig nok. Men hvis han kun koster 82mio - Det er vel ca det samme som spillernes julefrokost?:D

KingK
16-03-2008, 12:23
Forslag til ny angriber:

David Villa fra Valencia, og så skal Saha altså sælges derefter - alle de skader kan man jo ikke bruge til noget længere!

Så hedder angriberne Rooney, Tevez, Villa og Manucho og de besidder forskellige kvaliteter allesammen.

Var der ikke også snak om at Villa havde sagt at han gerne ville væk og gerne en tur til PL? Så han kan vel ikke være så dyr igen - specielt ikke med den "form" Valencia er i lige pt:)

chrisserUnited
16-03-2008, 12:59
synes villas niveau er faldet helt vildt i år... jeg ser hellere Huntelaar... sådan en vi mangler...

Krede
16-03-2008, 13:11
Jeg kan ikke forstå, at folk foreslår, at vi skal købe Huntelaar. Han passer slet ikke ind i vores formation. United spiller 4-2-3-1 og derfor er det vigtigt, at have en mobil spiller på toppen. Og nu har jeg gjort mig den umage, at få set Huntelaar et par gange på det seneste, da alle snakker om ham. Han dur slet ikke. Berbatov eller Benzema er mine bedste bud.

chrisserUnited
16-03-2008, 13:15
Benzema er også mit bedste bud, men ser ham som umulig og få, efter hans udtalelser...

Jacob FG
16-03-2008, 13:16
Benzema er også mit bedste bud, men ser ham som umulig og få, efter hans udtalelser...

plus han samtidig lige har forlænget sin kontrakt til udgangen af 2013

chrisserUnited
16-03-2008, 13:18
plus han samtidig lige har forlænget sin kontrakt til udgangen af 2013

ja...
han vil helst vil til italien eller spanien, og vil vinde CL med Lyon

Jacob FG
16-03-2008, 13:22
alt i alt er det vel nærmest utopi at tro at han ender i United-dragten..
Berbatov vil være mit bedste bud.. Det kan godt være at han kan virke lad nogengange, men han er klasseangriber, og det kan ingen tage fra ham..

chrisserUnited
16-03-2008, 13:29
Har lige læst at Forlan åbner for at komme tilbage til engelsk fodbold...skal vi ikke have ham igen? :D hahah:lolol:

Bugge
16-03-2008, 14:04
ja...
han vil helst vil til italien eller spanien, og vil vinde CL med Lyon

Vinde CL med Lyon? Der falder sgu grønt sne før de vinder den turnering ;)
Men jeg tror heller ikke på ham længere..

ChristianR
16-03-2008, 21:30
Jeg kan ikke forstå, at folk foreslår, at vi skal købe Huntelaar. Han passer slet ikke ind i vores formation. United spiller 4-2-3-1 og derfor er det vigtigt, at have en mobil spiller på toppen. Og nu har jeg gjort mig den umage, at få set Huntelaar et par gange på det seneste, da alle snakker om ham. Han dur slet ikke. Berbatov eller Benzema er mine bedste bud.

Det kan jeg ikke lige følge dig i.
Jeg mener da bestemt, at den formation der fungerer bedst for os er en 442. Her kunne Rooney fungere perfekt på sin foretrukne plads som hængende angriber, mens Huntelaar kunne ligge helt på toppen og bombe alle kasserne ind. Tevez fungerer jo ligeledes godt som hængende angriber.
Med alle de chancer Rooney, Ronaldo, Giggs, Nani, Carrick og Scholes kan lægge til Huntelaar er jeg sikker på, det vil være en ekstremtt giftig konstellation.

United DK
16-03-2008, 21:42

4-2-3-1? Den formation spiller vi kun ganske få gange på en sæson, og 4-4-2 er den foretrukne. Desuden spiller Ajax 4-3-3, og der ligger Huntelaar alene på toppen, og er god til at gå ned i banen, og spille med, men forskellen på ham og Rooney/Tevez er, at han altid er inde i boksen, når et angreb afsluttes, hvilket de to andre ikke altid er.

Høgsted
16-03-2008, 21:53
Ja Huntelaar kan sagtens spille på toppen i en 4-3-3 hvor Rooney/Tevez og Ronaldo/Nani kunne være på hver sin kant så

ChristianR
16-03-2008, 21:59
Ja Huntelaar kan sagtens spille på toppen i en 4-3-3 hvor Rooney/Tevez og Ronaldo/Nani kunne være på hver sin kant så

Det kunne nok godt fungere. Men den almindelige 442 med Huntelaar helt fremme og Rooney eller Tevez bagved er jeg også sikker på ville fungere optimalt.

United DK
16-03-2008, 22:02

Jeg tilhænger af, at vi kører videre med 4-4-2 ved evt. køb af Huntelaar. Huntelaar ville sikkert fungere fint i et 4-3-3 system, men det ville nogle af vores andre spillere ikke, deriblandt Rooney.

ChristianR
16-03-2008, 22:13
Jeg tilhænger af, at vi kører videre med 4-4-2 ved evt. køb af Huntelaar. Huntelaar ville sikkert fungere fint i et 4-3-3 system, men det ville nogle af vores andre spillere ikke, deriblandt Rooney.

Helt enig! Det ville give nogen muligheder. Huntelaar foran Rooney ville være ideel, men Huntelaar foran Tevez ville være næsten ligeså god. Derudover er Rooney/Tevez jo heller ikke helt dårlig. Så alt i alt vil det være en kanon forbedring, hvor lidt sund konkurrence mellem angiberne vil være mulig.

Høgsted
16-03-2008, 22:14
Helt enig i at vi skal spille 4-4-2 - også hvis Huntelaar kommer. Men fortæller bare at han også kan fungere i 4-3-3 hvilket er endnu et plus

McPherson
16-03-2008, 22:46
Jeg så meget gerne Luis Fabiano i United! Han har scoret 22 mål i 19 kampe i primera! Det er fandme ondt!!!

Oscar
16-03-2008, 22:54
Jeg tror fremtiden vil byde på et 4-2-3-1 system, hvor rooney eller tevez lægger lige bag en stor angriber, hvem det så end måtte være. Kanterne på siden vil i givet fald være ronaldo og nani/giggs. Manucho virker jo som det oplagte bud som ny angriber eftersom han er en nyerhvervelse, men lad os nu se om han slår igennem. Jeg frygter dog lidt det er et forsøg på at vise at vi også kan finde "upolærede juveler". Huntelaar ville være godt i sådan et system også, men det bliver i hvert fald spændende at se, hvad de finder på.

NtotheT
17-03-2008, 00:48
Jeg tror fremtiden vil byde på et 4-2-3-1 system, hvor rooney eller tevez lægger lige bag en stor angriber, hvem det så end måtte være. Kanterne på siden vil i givet fald være ronaldo og nani/giggs. Manucho virker jo som det oplagte bud som ny angriber eftersom han er en nyerhvervelse, men lad os nu se om han slår igennem. Jeg frygter dog lidt det er et forsøg på at vise at vi også kan finde "upolærede juveler". Huntelaar ville være godt i sådan et system også, men det bliver i hvert fald spændende at se, hvad de finder på.

en 4-2-3-1 i dag er jo meget a la en 4-3-3 :)

Flax_Generous
17-03-2008, 00:50
en 4-2-3-1 i dag er jo meget a la en 4-3-3 :)
Og 4-4-2. :)

Jeg tror, at Uniteds opstilling er rimelig flydende. Det handler mere om at lade spillerne udtrykke sig på banen kreativt i stedet for at spille et rigidt system med wings, target men og hængende angribere. Vores 4 mest offensive spillere skifter vel alle mellem de 3 roller.

NtotheT
17-03-2008, 00:50
Jeg vi lstadig gerne have Benzema og siden manden er araber, kan man ikke altid lige stole på hans udtalelser. Jeg er stadig sikker på United får ham. Om det er i år eller næste sæson er uvist, men det sku ikke undre mig han blvier united.

Den seneste rygte er Fabiano fra Sevilla for 400 mio kr. Jeg vil hellere udøve faldskærmsudspring uden faldskærm end at erhverve Fabiano for 400 mio kr ..

NtotheT
17-03-2008, 00:56
Og 4-4-2. :)

Jeg tror, at Uniteds opstilling er rimelig flydende. Det handler mere om at lade spillerne udtrykke sig på banen kreativt i stedet for at spille et rigidt system med wings, target men og hængende angribere. Vores 4 mest offensive spillere skifter vel alle mellem de 3 roller.

Netop, det er det der gør fodbolden hos united smukt, når Rooney og co (minus Ronaldo) kan banke boldene ind efter de flotteste kombinationsspil. Lige pt, er de jo alt for sløve foran mål :)

United DK
17-03-2008, 06:16
Jeg så meget gerne Luis Fabiano i United! Han har scoret 22 mål i 19 kampe i primera! Det er fandme ondt!!!

Det er vildt, men som jeg har nævnt før, så er det først i denne sæson, at han virkelig har markeret sig, og han kan være en one season wonder. Altså en spiller der har en god sæson, for derefter at gå ned.

Hr Hansen
17-03-2008, 06:47
Nu ved jeg ikke helt om jeg er intresseret i at Luis Fabiano kommer til Manchester United, men at sige det kun er iår han har scoret er lidt forkert, han havde to Off sæsoner en i Porto og en i Rennes, hans sidste sæson i Sevilla var også ret god.

Man kommer ikke ind i startopstillingen hos Sevilla hvis man ikke kan spille fodbold.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lu%C3%ADs_Fabiano

theviking66
17-03-2008, 10:48
Jeg vi lstadig gerne have Benzema og siden manden er araber, kan man ikke altid lige stole på hans udtalelser. Jeg er stadig sikker på United får ham. Om det er i år eller næste sæson er uvist, men det sku ikke undre mig han blvier united.

Den seneste rygte er Fabiano fra Sevilla for 400 mio kr. Jeg vil hellere udøve faldskærmsudspring uden faldskærm end at erhverve Fabiano for 400 mio kr ..

Halløjsa ny på forumet, men langt fra ny :devilll: tilbeder."Rocking"

Set i lyset af kontraktforlængelse med Lyon tror jeg desværre ikke at Benzema kommer til klubben lige forløbigt. Han vil i fremtiden være et oplagt valg ved siden af Rooney eller Tevez. Er dog i tvivl om mandens egen lyst til at spile i den røde dragt (uforståeligt), da jeg tror han vender næsen mod Spanien (læs Real Madrid) efter næste sæson.

Glem Fabiano. 400 mio kr.. Så vil jeg heller haŽ et spark i skridtet...

Som jeg ser det er vi nødt til at få en ny angriber med international erfaing og af topklasse og det efter sommerferien. Huntelaar er ikke min kop the. Ja manden kan score mål i Holland og mange af dem, men har i min verden ikke vist det på et højere internationalt plan. Er i tvivl om hans evner i en liga som PL, hvor modstanderen alt andet end lige er af en anden kaliber end Æresdivisonen. Ved godt folk sagde de samme om van N, men jeg vil forbeholde mig retten til at have min tvivl om at manden har klassen til at spille i en klub som United.

Men hvem så? Hmmm :confused:. Drogba kunne være for vildt, men nok en utopisk tanke. Berbatov er nok mit bedste bud og Fergie har vist også en forkærlighed for ham. Tror vi ser ham i verdens flotteste trøje efter sommer. Han har i mine øjne det der skal til...

Det var det første indlæg, men ikke det sidste...

JakobR
17-03-2008, 10:52
Som jeg ser det er vi nødt til at få en ny angriber med international erfaing og af topklasse og det efter sommerferien. Huntelaar er ikke min kop the. Ja manden kan score mål i Holland og mange af dem, men har i min verden ikke vist det på et højere internationalt plan.

Hvor intet vover, intet vinder.

Det da muligt Pl er langt sværere, men mange af de mål han laver ville Pl-målmænd jo ikke have en chance for at tage.

Glory Man United
17-03-2008, 10:55
og siden manden er araber, kan man ikke altid lige stole på hans udtalelser

Du har godt nok nogle underlige udtalelser en gang imellem NTosse. Du har dog fjernet din hjernedøde signatur nu. :skaaal:

theviking66
17-03-2008, 11:34
Hvor intet vover, intet vinder.

Det da muligt Pl er langt sværere, men mange af de mål han laver ville Pl-målmænd jo ikke have en chance for at tage.

Vil absolut ikke se Huntelaar som en dårlig signing, men han er et usikkert kort og 300 mil. (mon ikke prisen er i det område) er mange penge og er United en klub hvor man skal tage sådanne chancer frem for et mere sikkert kort? Intet er sikkert det ved jeg godt, men forstår du essensen i mit spørgsmål. Kan faktisk ikke rigtigt blive enige med mig selv om det rigtige svar:) ...
Tænker ikke så meget, at det er en økonomisk chance uden at det dog skal undlades. Måske mere om man kan sætter sin lid til en mand, man kan stille spørgsmål ved i en storklub som united, hvor konstant succes er et must.

Mange af de mål Huntelaar laver i Holland, vil han aldrig få plads til at score i PL. Jeg ser ikke målmandsstandarden i Holland, som særlig relevant for mandens evne til at score mål. Tror mere det har noget at gøre med den enorme niveau forskel der er på holdende i Holland og en til tider kamikazeagtig (staveplade) spillestil der praktiseres.

NtotheT
17-03-2008, 11:46
Du har godt nok nogle underlige udtalelser en gang imellem NTosse. Du har dog fjernet din hjernedøde signatur nu. :skaaal:

Hehe, men sådan er det. Jeg vil hellere gå imod strømmen end at gå med den. Men vi har jo set det så mange før i fransk fodbold og især de immigranter( nej, jeg er ikke racist), hvor hurtigt de ændrer mening. Især Lyon er en spektakulært klub. Vi har tidl. set det med diarra, abidal, essien, malouda osv. hvordan de har udtryk kærlighed for klubben, og hvis jeg husker rigtigt, så forlængede en af dem kontrakten men blev så solgt denefterfølgende transfervindue. Det er muligvis en chok-metode mod de interesserede klubber. og jeg er meget sikker på hvis United virkelig gider, så er Benzema united spiller til sommer. Hvem vil ikke spille sammen med Ronaldo(verdens bedste), Rooney(det største talent i engelsk fodbold, når det kører for ham), Nani(så er sambarytmerne styrket), Tevez(Vores lille dværg gør fodbolden smukt), Anderson(aldrig set før), Carrick(med ham på holdet, vil enhver angriber slikke sig om munden med de bolde han serverer, Solskjæer(så kan han få tips over hvordan, han kanscore i de døende minutter:D:D) og sidst men ikke mindst, gode gamle SAF, som kan tæmme enhver egoistisk-tænkende stjernenykker, som der på det seneste har været enkelte udtalelser om Benzemas opførsel ved nogle udskiftninger. Men fuck det, hvis Benzema bliver united spiller, er der pizza og øl til alle :D

CC
17-03-2008, 12:08
Personligt så jeg gerne en spiller som var lidt op i årene, som kunne erhverves billigt(mer eller mindre), med alle de samme kvaliteter som Benzema og tilmed Premier League erfaring. Jeg snakker seføli om Thierry Henry;)

Han ville være den perfekte spiller, men ville man nogensinde kunne overtale ham? Hele tiden er der snak om at han er utilfreds i Barca som bruger ham forkert, og han har mildt sagt heller ikke haft succes, så jeg ser et skifte til sommer som realistisk, dog skal jeg ikke kunne sige hvorhen. Af mulige klubber er Arsenal formentlig afskrevet da han simpelthen er for stor til klubben som vi så sidste sæson, Real bliver det jo nok heller ikke så syntes chancen er der for os, alt efter om han kunne overtales. Italienske klubber vil formentlig også være interesseret. Men hvad siger i?

Dines
17-03-2008, 12:10
Jeg kan og vil ikke kunne forestille mig Henry i United. Det er ligesom hvis Van Nistelrooy skiftede til Liverpool? Det sker jo næppe. Henry er en fantastisk angriber, og han vil helt sikkert bombe, hvis han kom tilbage i PL. Det er bare sådan, at han har spillet i Arsenal og aldrig vil spille i en anden engelsk klub en den. Han er dygtig, men en handel der aldrig går igennem.

ChristianR
17-03-2008, 12:17
Personligt så jeg gerne en spiller som var lidt op i årene, som kunne erhverves billigt(mer eller mindre), med alle de samme kvaliteter som Benzema og tilmed Premier League erfaring. Jeg snakker seføli om Thierry Henry;)

Han ville være den perfekte spiller, men ville man nogensinde kunne overtale ham? Hele tiden er der snak om at han er utilfreds i Barca som bruger ham forkert, og han har mildt sagt heller ikke haft succes, så jeg ser et skifte til sommer som realistisk, dog skal jeg ikke kunne sige hvorhen. Af mulige klubber er Arsenal formentlig afskrevet da han simpelthen er for stor til klubben som vi så sidste sæson, Real bliver det jo nok heller ikke så syntes chancen er der for os, alt efter om han kunne overtales. Italienske klubber vil formentlig også være interesseret. Men hvad siger i?

Jeg tror, han har så stort et Arsenal-hjerte, at han aldrig ville spille for deres største konkurrenter. Måske ryger han til City.
Med Henry er jeg bange for, at hvis han potentiale skal udnyttes fuldt ud, skal han have en stor frihed og meget plads på banen, som han havde i Arsenal. Det mener jeg ikke, vi kan give ham i United. Så nej tak.

Hvis du vil have en god angriber, der er oppe i årene, med masser erfaring, der kan score mål - Så synes jeg bestemt Trezeguet er en mulighed.

Stadig holder jeg mest på Huntelaar. Og nej, han skulle ikke koste 300mill., som en antyder. Mener, kun man snakker om halvdelen ca.

United DK
17-03-2008, 13:36
Som jeg ser det er vi nødt til at få en ny angriber med international erfaing og af topklasse og det efter sommerferien. Huntelaar er ikke min kop the. Ja manden kan score mål i Holland og mange af dem, men har i min verden ikke vist det på et højere internationalt plan. Er i tvivl om hans evner i en liga som PL, hvor modstanderen alt andet end lige er af en anden kaliber end Æresdivisonen. Ved godt folk sagde de samme om van N, men jeg vil forbeholde mig retten til at have min tvivl om at manden har klassen til at spille i en klub som United.

Du har lov til at have din tvivl, for man kan aldrig være 100% sikker på, at en ny spiller slår igennem, men jeg er ret sikker på, at Huntelaar er en kommende vinder af den gyldne støvle. Han skal bare lige til én af de helt store ligaer.

Glory Man United
17-03-2008, 13:38
Jeg tror, han har så stort et Arsenal-hjerte, at han aldrig ville spille for deres største konkurrenter.

Viera var vist kun milimeter fra at komme til OT, og det havde vistnok ikke noget med hjerte at gøre

ChristianR
17-03-2008, 13:45
Viera var vist kun milimeter fra at komme til OT, og det havde vistnok ikke noget med hjerte at gøre

Det har jeg også hørt, men det er jo ikke ensbetydende med, at Henry kunne finde på det.

theviking66
17-03-2008, 13:51
Du har lov til at have din tvivl, for man kan aldrig være 100% sikker på, at en ny spiller slår igennem, men jeg er ret sikker på, at Huntelaar er en kommende vinder af den gyldne støvle. Han skal bare lige til én af de helt store ligaer.

Kommer han til klubben og bomber løs vil jeg være den lykkeligste mand i verden og glad for at jeg tog fejl.:)

RuudVanNissetøj
17-03-2008, 18:57
David Villa til Man UTD...jeg siger ja tak !!

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=83586

Han er dejlig kynisk foran mål og har en speed i støvlerne som bare pokker.

Han er måske ikke den hovedstærke angriber vi mangler, men den kan Manucho evt. gardere til næste sæson, hvis altså han kan få lov.

Så ud med Saha....han har fået alt for mange chancer og ind med en klasseangriber der ikke er skadet !!

CC
17-03-2008, 19:30
Villa er en klassespiller, men om han er den rette ved jeg ikke. Har dog ikke set så meget til ham, men ud fra det jeg har set synes jeg ikke der er særlig meget boksspiller over ham hvilket er det vi mangler...

ChristianR
17-03-2008, 19:45
Må også indrømme, at jeg ikke har set specielt meget til ham, så jeg har svært ved at vurdere ham. Men han har da kun scoret 8 mål i Primera i år, så jeg har svært ved at se ham som den målscorer vi mangler. Han scorer jo mindre end Rooney og Tevez. Så er problemet vel stadig ikke løst.

theviking66
17-03-2008, 19:56

Han er måske ikke den hovedstærke angriber vi mangler, men den kan Manucho evt. gardere til næste sæson, hvis altså han kan få lov.

Så ud med Saha....han har fået alt for mange chancer og ind med en klasseangriber der ikke er skadet !!

Villa er helt sikkert ikke en dårlig spiller og kan sikkert også erhverves for en rimelig sum, men er han den type United går og mangler? det mener jeg ikke. Siden Ruud forlod os, har vi manglet en regulær boksspiller med god bevægelighed og stærk i hovedspillet. En rigtig goalgetter...

Manucho bliver da spændende at følge, men er et usikkert kort og ham kan man vel næsten ikke være bekendt at hænge sin hat på og forlange ret meget af. Kan han i det hele taget få arbejdstilladelse:confused:

Eneste chance for Saha er at afslutte sæsonen med en masse kasser og så eller holde sig skadesfri. Hvis ikke må han nok være at finde på transferlisten. Spændende hvad SAF finder på. Giv os Drogba. Utopi kan jeg liŽ. :p

ChristianR
17-03-2008, 20:19
Tja, hvis Drogba kun koster de 250-300mill vilel det være et fint køb. Jeg tror heller ikke, han har for mange føleleser for Chelsea til at tage til United.

Men jeg kunne aldrig forestille mig, at Chelsea kunne finde på at sælge så prominent en spiller til deres største konkurrenter.

theviking66
17-03-2008, 21:02
Er 100 % sikker på at Peter Kenyon (aka den russiske hånddukke) heller vil give ham gratis væk til Milan end at sælge til United. Det var jo også en utopisk tanke. Han må vel siges at være den bedste angriber i PL. Så hvorfor ikke drømme lidt...

NtotheT
18-03-2008, 01:14

Vi skal fandme ikke have en dværg til. Den kommende angriber skal være mellem 181-185. Vi har to små nu, og med Manuchos tiltræden til sommer(hvis han kan), så skal vi have en til. Benzema, Berbatov, KJH osv overholder alle denne krav. Han skal være høj, for det er det jeg ønkser :)

Glory Man United
18-03-2008, 06:54
Tja, hvis Drogba kun koster de 250-300mill vilel det være et fint køb. Jeg tror heller ikke, han har for mange føleleser for Chelsea til at tage til United.

Men jeg kunne aldrig forestille mig, at Chelsea kunne finde på at sælge så prominent en spiller til deres største konkurrenter.

Argh hvis vi nu giver dem Dong med i købet? ;)

KennyN
18-03-2008, 08:21
Vi skal fandme ikke have en dværg til. Den kommende angriber skal være mellem 181-185. Vi har to små nu, og med Manuchos tiltræden til sommer(hvis han kan), så skal vi have en til. Benzema, Berbatov, KJH osv overholder alle denne krav. Han skal være høj, for det er det jeg ønkser :)

Ifølge wikipedia er Huntelar 186, så ham vil du ikke have eller hvad.?? Samuel Eto'O er 180, Drogba er 189, så de er også ude af billedet eller.??
Man kan ikke sætte det sådan op. Er han god nok, og vurderer Fergie at han vil passe ind i holdets stil, er han også stor og gammel nok..

RuudVanNissetøj
18-03-2008, 09:01
David Villas højde må da være underordnet. Oliver Bierhoff var også en "dværg" men han kunne så sandelig score mål med hovedet....ikke fordi Villa er så god med hovedet som da han spillede. Og som sagt må vi jo regne med, at vi får vores target mand i Manucho til næste sæson.

Kriteriet for den næste angriber må være kynisme. Ingen af vores angribere har det i stor nok grad, men tilgengæld dejligt mange andre kvaliteter. Jo, Benzema og Berbatov er kvalitetsspillere, men egentlig vil jeg gerne se en angriber, der har erfaring, vist at han kan begå sig på højeste niveau i flere år og scoret godt med kasser i hver sæson.

Det har David Villa og Fernando Torres hvis man nu skal sammenligne med hans umiddelbare målsucces. Berba har imo ikke samme klasse som sådanne spillere - måske lidt snævert synet af mig, men jeg bryder mig ikke om ham overhovedet. Benzema vil uden tvivl blive verdensklasse, men han vil jo langtfra til England. Så ja, jeg ser hellere end gerne David Villa til klubben - det vil være et scoop !!

Glory Man United
18-03-2008, 09:09
Jeg vil kun have en mand på omkring 2 meter....Spiller Koller stadigvæk? Eller kan vi få Marc Nygaard fra Randers?

Dines
18-03-2008, 09:09

Drogba er rigtig dygtig, men jeg vil aldrig se ham i vores trøje. Han er en usympatisk spiller og tilmed totalt arrogant, og jeg håber aldrig at han ryger hertil.

Hl-Glory
18-03-2008, 09:11
Drogba er rigtig dygtig, men jeg vil aldrig se ham i vores trøje. Han er en usympatisk spiller og tilmed totalt arrogant, og jeg håber aldrig at han ryger hertil.

Helt enig, kan ikke snuppe drogba.
vil aldrig se ham i vores trøje, den mand er så arrogant.

Glory Man United
18-03-2008, 09:19
Helt enig, kan ikke snuppe drogba.
vil aldrig se ham i vores trøje, den mand er så arrogant.

Som udgangspunkt kan jeg heller ikke lide ham, men det er fordi han er Chelski mand. Arrogant? Nogen der sagde jantelov? Ronaldo er vel noget af det mest arrogante, der findes. Og er det ikke OK, hvis man har noget at have det i?

United DK
18-03-2008, 09:24
Drogba vil jeg heller aldrig se i en United-trøje. Han er simpelthen gennemført usympatisk, og så vil jeg skide på hvor god han er. Der er grænser for galskaben.

Don Kafai
18-03-2008, 10:03
Drogba er en af verdens allerbedste angribere, og jeg vil elske at se ham i en United-trøje. Det er jo dobbeltmorale uden lige når man ikke ønsker ham til United fordi han er "usympatisk". Vi forguder alle Roy Keanes tacklinger, hylder Cantonas arrogance og vender øjnene væk, når Ronaldo filmer.

Drogbas væremåde er nok det sidste vi skal bekymre os om...

Jeg kan forstå argumentet at han har spillet i Chelsea. Jeg ville fx aldrig se en Steven Gerrard i United (ikke fordi jeg ønsker ham på nogen måde), idet han er symbolsk med Liverpool. Men for mig, er Chelsea ikke et hold jeg har et bestemt forhold til, så hvis Petr Cech eller Didier Drogba gerne vil til United, så vil det da være en lykkelig begivenhed, i mine øjne i hvert fald.

United DK
18-03-2008, 10:14
Drogba er en af verdens allerbedste angribere, og jeg vil elske at se ham i en United-trøje. Det er jo dobbeltmorale uden lige når man ikke ønsker ham til United fordi han er "usympatisk". Vi forguder alle Roy Keanes tacklinger, hylder Cantonas arrogance og vender øjnene væk, når Ronaldo filmer.

Med undtagelse af Ronaldo, så havde de to andre deres charme, ved at være som de var, og jeg synes overhovedet ikke der er nogen charme over Drogba. Kald mig bare dobbeltmoralsk, men jeg vil ALDRIG se den ynkelige ivorianer i vores trøje!

Glory Man United
18-03-2008, 10:21
Kald mig bare dobbeltmoralsk

I will ;)

Svendsen
18-03-2008, 10:32
drogba, barbatov, cantona, adebajor.......allesamen klassespiller. og ja arogante er de. og hva så? og glem drogba vi ser jo aligvel ikke et chelsea-manch united skifte

Don Kafai
18-03-2008, 10:36
Med undtagelse af Ronaldo, så havde de to andre deres charme, ved at være som de var, og jeg synes overhovedet ikke der er nogen charme over Drogba. Kald mig bare dobbeltmoralsk, men jeg vil ALDRIG se den ynkelige ivorianer i vores trøje!

Lidt dobbeltmoralsk er vi vel alle, men i det her tilfælde kan jeg ikke forstå dig.

Keane hakkede Alf Inge Haaland ned. Eric Cantona lavede et Kong Fu Knock Out på en tilskuer. Hvad er charmen ved det?

Jeg er iøvrigt enig i at Drogba oftest er ynkelig, fx når han altid teatralsk kaster sig, og lader som om han er skadet, for blot at spurte 2 minutter senere, men jeg synes ikke han er "værre" end mange af de spillere vi har haft/ har i United.

United DK
18-03-2008, 11:16
Lidt dobbeltmoralsk er vi vel alle, men i det her tilfælde kan jeg ikke forstå dig.

Keane hakkede Alf Inge Haaland ned. Eric Cantona lavede et Kong Fu Knock Out på en tilskuer. Hvad er charmen ved det?

Jeg er iøvrigt enig i at Drogba oftest er ynkelig, fx når han altid teatralsk kaster sig, og lader som om han er skadet, for blot at spurte 2 minutter senere, men jeg synes ikke han er "værre" end mange af de spillere vi har haft/ har i United.

De to tilfælde du nævner med Keane og Cantona er ikke charmerende, men det var charmerende den måde som Keane spillede på, mens Cantonas charme lå i hans arrogance. Hvis de to havde spillet for andre klubber, så havde jeg nok heller ikke brudt mig om dem, men dobbeltmoralen længe leve.

Mht. Drogba, så får du mig aldrig overbevist om, at vi skulle købe ham. Det er had med stort H.

Dyreborg
18-03-2008, 11:19
drogba, barbatov, cantona, adebajor.......allesamen klassespiller. og ja arogante er de. og hva så? og glem drogba vi ser jo aligvel ikke et chelsea-manch united skifte

Det håber jeg Peter Kenyon hørte ;)

RuudVanNissetøj
18-03-2008, 11:19
IMO vil det være hul i hovedet at byde på Drogba.....først og fremmest pga. hans alder, Chelsea sælger ikke en klassespiller til en konkurrent og desuden tror jeg efterhånden han har fået nok af både Chelsea og England. Så jeg vil gerne sætter 100 boks på, at han ender i italiensk eller spansk fodbold efter sommer !!

ChristianR
18-03-2008, 12:04
Ifølge wikipedia er Huntelar 186, så ham vil du ikke have eller hvad.?? Samuel Eto'O er 180, Drogba er 189, så de er også ude af billedet eller.??
Man kan ikke sætte det sådan op. Er han god nok, og vurderer Fergie at han vil passe ind i holdets stil, er han også stor og gammel nok..

Jeg tænkte præcis det samme! Jeg kan slet ikke se ideen i, at man ikke må være højere end 185 eksempelvis. Det er ok, hvis man mener han skal have en vis højde.

Her er jeg bare også uenig. Vores nye mand skal kunne score mål - Så må han fandme selv bestemme om det skal være med hovedet eller fødderne. KJH er mit foretrukne valg og er 186. Men jeg kunne aldig finde på at udelukke Eto'o eller Jermaine Defoe for den sags skyld pga højden - For di kan jo score masser af mål alligevel.

United DK
18-03-2008, 12:12
Højden har heller ikke altid noget at sige, når man kigger på hovedstødsscoringer, for jeg kan da mindes en del Scholes-mål med hovedet, selvom han vist ikke er mere end 170.

Glory Man United
18-03-2008, 12:15
Højden har heller ikke altid noget at sige, når man kigger på hovedstødsscoringer, for jeg kan da mindes en del Scholes-mål med hovedet, selvom han vist ikke er mere end 170.

At købe en +200 mil spiller efter hvor høj han er, ville jo være grinagtigt, helt sikkert. Dog er der vel logik i, at nappe en forholdsvis stor mand, hvis man vil have en boksspiller....
Men dem som er på "banen" er vel også Ok størrelsemæssigt: Berbatov, Huntelaar....

Don Kafai
18-03-2008, 14:53
Mht. Drogba, så får du mig aldrig overbevist om, at vi skulle købe ham. Det er had med stort H.

Ja måske, men jeg er da sikker på at der er mange Liverpool-, Arsenal-, Chelsea-, Tottenham-, [Indsæt selv engelsk klub]fans der hader Cristiano Ronaldo som pesten. Både pga hans uærlige spil, og fordi han ydmyger de respektive forsvarsspillere gang på gang, samtidig med han er pissearrogant.
Vi kan dog sagtens se, at Ronaldo vil forstærke et hvert af deres hold, selvom deres fans hader ham.

På samme måde er det med Drogba. Vi kan hade ham så meget vi vil når han afgører fx FA-Cup finalen til Chelseas fordel, men der kan vel ikke herske nogen tvivl om, at han vil forstærke United og straks få en stamplads. Det håber jeg da du er enig i? Selvom du ikke ønsker ham hertil af andre grunde.

United DK
18-03-2008, 15:09
Selvfølgelig ville Drogba forstærke os, ingen tvivl om det, men derfor vil jeg stadig ikke se ham i en United-trøje. Længere er den ikke. Mourinho kunne da sikkert også vinde os nogle trofæer, når Ferguson en dag stopper, men derfor vil jeg stadig ikke have ham som Fergusons afløser, fordi jeg ikke kan klarer ham. Det er en sag om principper, og ikke om hæder og ære i mit tilfælde.

JDK
18-03-2008, 15:24
Selvfølgelig vil Drogba forstærke os, men jeg mener ikke at det vil være realistisk på nogen måde at få ham til klubben

CC
18-03-2008, 15:26
Selvfølgelig ville Drogba forstærke os, ingen tvivl om det, men derfor vil jeg stadig ikke se ham i en United-trøje. Længere er den ikke. Mourinho kunne da sikkert også vinde os nogle trofæer, når Ferguson en dag stopper, men derfor vil jeg stadig ikke have ham som Fergusons afløser, fordi jeg ikke kan klarer ham. Det er en sag om principper, og ikke om hæder og ære i mit tilfælde.

Jeg ville heller ikke se Drogba i en United trøje, så længe der er et alternativ af samme kvalitet. Når det kommer til Mourinho er jeg derimod hamrende uenig da jeg ber 2 gange dagligt til gud om at han overtager når Fergie går på pension! Men den del hører til i en anden tråd.

NtotheT
18-03-2008, 15:31
Sorry, jeg tager den på min kappe. Jeg vil gerne have en angriber der 180 og op efter. Jeg må blankt indrømme, jeg blev så frusteret over at se vores centrale forsvarsspiller gang på gang på gang losser bolden op til Rooney og Tevez. Det er der ingen logik i. Hvis vi har en der er over 180+, så har vi flere strenge at spille på. Så kan man i nogle kampe tage Rooney-Tevez mod de andres modstandere tunge forsvarer, mens man måske mod Chelsea eller lignende, kan bruge hovedstødsstærke hurtige kropsstærke angriber, derk an vinde hovedstødsdueller og lignende.

Håber i kan følge den. Jeg synes bare det vil være lidt dumt at have tre forhodlsvis små spillere i som de tre førstevalg til toppen. Jeg vil gerne have variationer, så man kan være taktisk oplagt til at knuse modstanderen. Der er nogle kampe i denne sæson, hvor jeg virkelig synes vi mangler den forholdsvishøje angriber, der er hurtigt, stærk og altid er i boksen. Ham havde vi i Ruud, men som jeg tidl. har besrkevet det, så er jeg glad for han smuttede, for han passede ikke i Fergie's nye spilmentalitet.

pølsemanden
18-03-2008, 15:59
Håber vi får ham til sommer

Klaus jan huntelaar :

http://www.youtube.com/watch?v=mIIGScglFCE

Bugge
18-03-2008, 16:22
Hvordan skal man kunne være i stand til at koncentrere sig om KJH med sådan en forfærdelig sang som Summer Jam i baggrunden :(?

Men ja, han er sgu en klasseangriber.. Han gør ikke tingene sværere end de er :)

NtotheT
18-03-2008, 16:38
Ja, KJH er fantastisk. Men jeg er stadig skeptisk. Vi har senest set en Alfonso Alves der bombede sig i hjerterne på alle storklubber. Ham vil jeg mene have mere potentiale end KJH, men siden hans skifte til BORO, har han ikke scoret. Derfor hælder jeg stiadg mere til Benzema, men klart - hvis benzemas skifte mislykkedes, så er KJH min anden priotet. :)

CC
18-03-2008, 17:08
Mig bekendt har Afonso Alves heller ikke fået særlig mange chancer for at slå igennem. Har kun set ham spille en gang så ved ikke helt hvad de har gang i, i middlesborough.

Hvad sker der forresten lige for Saviola? Utroligt at han ikke har kunne slå igennem i hverken Barca eller Real da jeg mener han har klassen. Nu har Real transferlistet ham så mon ikke vi ser ham i enten Sevilla eller måske Monaco hvor han også har været på lån.

man.utd25
18-03-2008, 17:12
lige hurtig nogen der kender noget mere til den her spiller

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81170

CC
18-03-2008, 17:15
Han er defensiv midt, så det er forkert sted at lægge emnet;) Men aner ikke hvor god han egentlig er...

United DK
18-03-2008, 20:48
Ja, KJH er fantastisk. Men jeg er stadig skeptisk. Vi har senest set en Alfonso Alves der bombede sig i hjerterne på alle storklubber. Ham vil jeg mene have mere potentiale end KJH, men siden hans skifte til BORO, har han ikke scoret.

Forskellen på ham og Huntelaar er, at han har haft en enkelt god sæson, hvorimod Huntelaar har lavet mellem 20 og 40 mål de sidste fire sæsoner.

Jeg ved godt at Æresdivisionen ikke har samme niveau som PL, men man skal starte et sted, og jeg bruger altid Ruud som eksempel på, at man også kan bombe løs i PL, hvis man kommer fra Æresdivisionen. Dirk Kuyt er så skræmme eksemplet på, hvor galt det kan gå, for han bombede også løs for Feyenoord, men nu score han stort set aldrig. Det kan så tildels skyldes, at han spiller på et offensivt, meget tamt hold.

Krede
19-03-2008, 16:43
4-2-3-1? Den formation spiller vi kun ganske få gange på en sæson, og 4-4-2 er den foretrukne. Desuden spiller Ajax 4-3-3, og der ligger Huntelaar alene på toppen, og er god til at gå ned i banen, og spille med, men forskellen på ham og Rooney/Tevez er, at han altid er inde i boksen, når et angreb afsluttes, hvilket de to andre ikke altid er.

Forkert. Vi har for det meste spillet 4-2-3-1, dog i nogle enkelte kampe mere 4-5-1.

Og nu begynder folk sikkert at kritisere mig for at sige det, så jeg må hellere lige komme jer i forkøbet.

Sir Alex har udtalt: "I have never played 442, the reason why some people say we play 442, is because they are not very clever".

I et radioprogram hvor Steve McClaren bliver bedt om at forholde sig til det citat, bliver han spurgt: "Is it true, that he never play 442?" - Steve:"Absolutely" Han fortsætter videre...."United play 4-2-3-1 or sometimes you could say 4-2-4-0" Og begynder så at tale om "the no striker formation" som Roma opfandt.

Jeg synes det er på tide, at diskussionen omkring taktik bliver mere nuanceret herinde!!!!!!! Vi behøver ikke være på samme niveau som den danske sportspresse, der er den taktiske forståelse ikke særlig stor.

ChristianR
19-03-2008, 16:54
Det mener jeg nu ikke vi gør. Citat eller ej. Jeg har forsøgt at sætte mig ind i din tilgang, men kan ikke umidelbart gennemskue det. Mit bud ville vel se nogenlunde sådan ud, men det er IMO ikke sådan vi spiller:

VDS

Brown - Rio - Vidic - Evra

Carrick- Anderson

Ronaldo - Rooney - Giggs

Tevez

Er det korrekt i forhold til det, du mener?

pølsemanden
23-03-2008, 16:37
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10929382.html?forside

kom så

Høgsted
23-03-2008, 16:43
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10929382.html?forside

kom så

Kunne være fedt hvis vi fik ham men desværre ejer Sevilla vist kun omkring 35 % af ham mens en investeringsgruppe ejer det sidste ligesom Tevez ejes af MSI. Det gør det til en kompliceret transfer og ærligt talt tror jeg ikke United vil ude i endnu en transfersaga dog kan det jo ikke udelukkes at begge partere er interesseret i at sælge

Unitedforever
24-03-2008, 17:18
Fabiano ville være et sats efter min mening. Javel, han har leveret en fremragende sæson, men de første par sæsonner i Sevilla var ikke en videre succes. Desuden synes jeg der er et kæmpe spring fra La primera til pl, men måske tager jeg fejl ?

Høgsted
24-03-2008, 17:23
Fabiano ville være et sats efter min mening. Javel, han har leveret en fremragende sæson, men de første par sæsonner i Sevilla var ikke en videre succes. Desuden synes jeg der er et kæmpe spring fra La primera til pl, men måske tager jeg fejl ?

Synes ikke du tager fejl. Det er et spring mens nogle kan klare det - andre kan ikke. Hans holdkammerat Kanoute er et levende bevis. Har haft kæmpe succes hos Sevilla i La Primera mens han ikke havde den store succes i PL hos Tottenham. Forlan var et flop i England - blev solgt til Spanien hvor han blev topscorer. To af mange beviser på at England er utroligt svært at slå igennem i

Unitedforever
24-03-2008, 17:26
nemlig.. Desuden synes jeg ikke, at han generelt er god nok! Menrer klart at en Berbatov, som jeg ser som en realistisk mulighed, ville være bedre. Mest fordi han har bevist sit værd i England, men også fordi han har flere knaliteter.

Daniel
24-03-2008, 21:50

Uanset hvem vi køber vil det vel være lidt af et sats. Vi kan jo ikke vide hvem der vil kunne slå igennem! Benzema for eksempel har også kun vist noget i en enkelt sæson.

Jeg håber stadig på Huntelaar og måske er han et sats da han lige nu spiller i Holland men tror han kan blive god. Man kunne jo også sige at van Nistelrooy fra PSV dengang var et sats men det endte med at han scorede mål på samlebånd.

Bugge
24-03-2008, 21:58
Jeg har været imod Berbatov i lang tid pga han jeg synes han har en belastende attitude.. Men nu har jeg efterhånden set en del Tottenham kampe og han er jo bare en fantastisk spiller, det må man fandme give ham..
Ham ville jeg meget gerne se i United, så kan Juande Ramos erstatte ham med Fabiano og så er alle glade :D

JDK
24-03-2008, 22:11
Ham ville jeg meget gerne se i United, så kan Juande Ramos erstatte ham med Fabiano og så er alle glade :D

Det lyder absolut ikke alt for usandsynligt :) kunne være vi skulle stræbe efter det :devill:

silasamp
24-03-2008, 22:38
Hvad med en Santa Cruz?? synes han er en spændende spiller.

Han har da også bevist at han kan lave mål i PL. 14 PL i denne sæson er bestemt ikke dårligt.

Glory Man United
25-03-2008, 11:14
Jeg har været imod Berbatov i lang tid pga han jeg synes han har en belastende attitude.. Men nu har jeg efterhånden set en del Tottenham kampe og han er jo bare en fantastisk spiller, det må man fandme give ham..

....undtagen Sevilla ;) Yeah Berbatov ville være fantastisk...og da svigerfar er glødende Spurs fan, såååå.......:lolol:

Bugge
25-03-2008, 11:17
....undtagen Sevilla ;) Yeah Berbatov ville være fantastisk...og da svigerfar er glødende Spurs fan, såååå.......:lolol:

Jamen det er jo en ægte win-win situation!
Nå ja, undtagen Sevilla selvfølgelig.. But who cares!

snegl
25-03-2008, 11:48
David Villa ligner mere og mere en sandsynlig spiller synes jeg. Valencia når måske ikke europæisk deltagelse (Afhænger af Copa Del Rey), og hvis ikk er de formentlig nødt til at lade et par spillere gå.

Jeg har ikk set ham i et stykke tid, men han har åbenbart scoret 10 mål so far i den her sæson.

Udover det er enten Klasnic, Santa Cruz eller Berbatov den næste jeg gerne så i United. Helst en spiller med agressivitet på banen, så holdet ikke falder hen og i visse kampe bliver modløse. (Smith type som bare også kan score)

Bugge
25-03-2008, 11:54
Klasnic? :s
Ham har jeg svært ved at se hvad vi skal bruge til.. Jeg synes virkelig ikke han er specielt god..
Santa Cruz ville være en okay reserve, men jeg håber på Berbatov.. han er imo klasser over de 2 andre..

Høgsted
25-03-2008, 12:00
David Villa ligner mere og mere en sandsynlig spiller synes jeg. Valencia når måske ikke europæisk deltagelse (Afhænger af Copa Del Rey), og hvis ikk er de formentlig nødt til at lade et par spillere gå.

Jeg har ikk set ham i et stykke tid, men han har åbenbart scoret 10 mål so far i den her sæson.

Udover det er enten Klasnic, Santa Cruz eller Berbatov den næste jeg gerne så i United. Helst en spiller med agressivitet på banen, så holdet ikke falder hen og i visse kampe bliver modløse. (Smith type som bare også kan score)

Tror ikke vi køber Villa - synes ikke det vil give nogen form for mening. Vi har to angribere i forvejen som minder om Villa i spillestil (Rooney og Tevez) og det vi mangler er mere en targetman med målnæse fx Berbatov, Huntelaar(som jeg håber vi køber) og Benzema. Villa er en klasseangriber men ikke den angriber som vi mangler

Parkohargo
25-03-2008, 12:01
Håber meget på at Berbatov kan trække i en United trøje efter denne sæson. Jeg synes han er genial med en bold. Han holder altid kanon godt på bolden og læser spillet rigtig godt. Desuden er han giftig foran kassen, både nede ved jorden og i luften. Og er desuden en habil straffesparksskytte.

Hans negative sider er desværre hans opgivende attituder hvis det ikke lige går hans vej. Det er der sku ikke nogen der gider og se på, men hvis han ender i United er jeg sikker på Fergie og Carlos nok skal få pillet det ad ham.

Kom frisk Berba!

Høgsted
25-03-2008, 12:05
Jeg håber mest på Huntelaar som manden der skal løse vores lille angrebsproblem men jeg begynder mere og mere at håbe på at vi køber Berbatov. Han er den type vi mangler og han har målnæse + han er en god spiller at spille bolden op på. Dog synes jeg han er en mega doven spiller til tider - især når det ikke lige går hans vej. Udover det hader jeg også hans attituide - men som andre herinde skriver tror jeg også at Fergie og Carlos Q skal få den attituide smidt til Langbordistan

snegl
25-03-2008, 12:07
Tror ikke vi køber Villa - synes ikke det vil give nogen form for mening. Vi har to angribere i forvejen som minder om Villa i spillestil (Rooney og Tevez) og det vi mangler er mere en targetman med målnæse fx Berbatov, Huntelaar(som jeg håber vi køber) og Benzema. Villa er en klasseangriber men ikke den angriber som vi mangler

Villa går da ik langt tilbage i banen, og han er heller ikke lille som både Rooney og Tevez er? Han minder om Torres i sin spillemåde.

Høgsted
25-03-2008, 12:14
Villa går da ik langt tilbage i banen, og han er heller ikke lille som både Rooney og Tevez er? Han minder om Torres i sin spillemåde.

Han er 1.75 cm høj mens Rooney er 1.77 så lille det er han. Han minder måske ikke 100 % om vores to strikers men jeg synes ikke han er den type vi mangler. Med hovedet er Villa ikke ret god og vi mangler en til at lave nogle mål med hovedet. Tror Rooney har lavet et eller to mål med hovedet i hele hans Uniuted tid. En Nistelrooy type er det vi savner. Huntelaar minder om ham på en prik og den slags type håber og tror jeg vi køber (hvis vi køber en angriber)

snegl
25-03-2008, 12:14
Klasnic? :s
Ham har jeg svært ved at se hvad vi skal bruge til.. Jeg synes virkelig ikke han er specielt god..
Santa Cruz ville være en okay reserve, men jeg håber på Berbatov.. han er imo klasser over de 2 andre..

Han er heller ikke verdensklasse, men en udemærket breddespiller tror jeg han ville være. Og så er han den type angriber vi mangler. Høj, godt spark, og kan også heade. Men vi får trods alt også Manucho tilbage.

snegl
25-03-2008, 12:16
Han er 1.75 cm høj mens Rooney er 1.77 så lille det er han. Han minder måske ikke 100 % om vores to strikers men jeg synes ikke han er den type vi mangler. Med hovedet er Villa ikke ret god og vi mangler en til at lave nogle mål med hovedet. Tror Rooney har lavet et eller to mål med hovedet i hele hans Uniuted tid. En Nistelrooy type er det vi savner. Huntelaar minder om ham på en prik og den slags type håber og tror jeg vi køber (hvis vi køber en angriber)

Nå for satan :D Jeg mindes slet ik han har været så lav, men okay; som sagt har jeg ik set ham i lang tid heller. Sidst mod DK hvor han tørrede en dansk spiller med et snu træk gennem benene og lavede mål ud af chancen.

Høgsted
25-03-2008, 12:20
Han er heller ikke verdensklasse, men en udemærket breddespiller tror jeg han ville være. Og så er han den type angriber vi mangler. Høj, godt spark, og kan også heade. Men vi får trods alt også Manucho tilbage.

Kan Villa det jeg har markeret ??. Høj er han jo ikke og heade er heller ikke hans spidskompetence. Hans spark er vel ok men ikke noget iøjnefaldende. Ikke den type vi skal have efter min mening

snegl
25-03-2008, 12:25
Kan Villa det jeg har markeret ??. Høj er han jo ikke og heade er heller ikke hans spidskompetence. Hans spark er vel ok men ikke noget iøjnefaldende. Ikke den type vi skal have efter min mening

Edit: Det der jeg har skrevet som du kommenterer på omhandler Klasnic, og ikke Villa. I øvrigt har jeg lige givet dig ret i at Villa ikke er høj, så hvorfor overveje at diskutere om han er høj?

Høgsted
25-03-2008, 12:32
Edit: Det der jeg har skrevet som du kommenterer på omhandler Klasnic, og ikke Villa. I øvrigt har jeg lige givet dig ret i at Villa ikke er høj, så hvorfor overveje at diskutere om han er høj?

Ved godt du skriver om Klasnic men du skriver specifikt at han er den type vi mangler og så nævner du en remse med de ting han kan - ting som Villa ikke kan specielt godt. Så du mener åbenbart at Klasnic er den rigtige type men samtidigt synes du også Villa er det trods de er to vidt forskellige typer. Kan ikke helt følge dig ??

Martinsen
25-03-2008, 12:38

Ruud lavede heller ikke specielt mange mål med hovedet! Men kan sagtens følge dig i, at vi mangler en rigtig striker der er på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt inde i boksen. Du nævner selv en glimrende mulighed i Huntelaar. Han er som jeg ser det lige pt. det bedste bud. Ellers kan man jo altid håbe at Manucho viser sig at være et kæmpe scoop og hamrer målene ind(jeg tvivler). Eller også at Wellbeck får sit gennembrud, og kommer med på førsteholdet(her tvivler jeg også). Tror desværre vi er nød til at handle udover Manucho, for at løse "problemet" oppe foran.

snegl
25-03-2008, 12:55
Ved godt du skriver om Klasnic men du skriver specifikt at han er den type vi mangler og så nævner du en remse med de ting han kan - ting som Villa ikke kan specielt godt. Så du mener åbenbart at Klasnic er den rigtige type men samtidigt synes du også Villa er det trods de er to vidt forskellige typer. Kan ikke helt følge dig ??

Jamen jeg har da hele tiden ment at vi skulle have en angriber som kan tage imod bolden i feltet på indlæg og lignende. Villa scorer mere med hovedet end Rooney og Tevez, selvom han selvfølgelig ikke er lige så oplagt som jeg synes Benzema fx er. Villa er derimod eminent med bolden mod ryggen, hvor han kan sætte folk af med meget hurtige og få træk.
Hvor har jeg sagt at jeg _KUN_ vil have en boksspiller? Villa er så god at han kompenserer for meget af det andet. Jeg kan ikk se hvorfor Villa skal udelukkes bare fordi jeg også synes Klasnic vil kunne passe ind. Men du har da ret i at Villa stadig ikke er særlig høj. Det har vi fået fastslået 3-4 gange nu. Han ligger stadigvæk længere oppe i banen end Tevez og Rooney. Og så er han god til dybdeløb centralt i angrebet.

Høgsted
25-03-2008, 12:59
Jamen jeg har da hele tiden ment at vi skulle have en angriber som kan tage imod bolden i feltet på indlæg og lignende. Villa scorer mere med hovedet end Rooney og Tevez, selvom han selvfølgelig ikke er lige så oplagt som jeg synes Benzema fx er. Villa er derimod eminent med bolden mod ryggen, hvor han kan sætte folk af med meget hurtige og få træk.
Hvor har jeg sagt at jeg _KUN_ vil have en boksspiller? Villa er så god at han kompenserer for meget af det andet. Jeg kan ikk se hvorfor Villa skal udelukkes bare fordi jeg også synes Klasnic vil kunne passe ind. Men du har da ret i at Villa stadig ikke er særlig høj. Det har vi fået fastslået 3-4 gange nu. Han ligger stadigvæk længere oppe i banen end Tevez og Rooney. Og så er han god til dybdeløb centralt i angrebet.

Vil du have vi skal købe to slags angribere til sommer. Vi får også Manucho og køber vi to nye er vi oppe på 5 angribere + Welbeck, Brandy og Campbell som måske har en chance næste år

snegl
25-03-2008, 13:01
Vil du have vi skal købe to slags angribere til sommer. Vi får også Manucho og køber vi to nye er vi oppe på 5 angribere + Welbeck, Brandy og Campbell som måske har en chance næste år

Hvis du læste hvad jeg skrev i mit første indlæg ville du vide at det ikke er hvad jeg ønsker. Jeg skrev sågar også senere at vi jo også får Manucho tilbage.

Welbeck, Brandy og Campbell får nok en chance, men ingen har jo på nuværende tidspunkt klasse nok til at spille konsekvent på Uniteds førstehold. Jeg så gerne et talent fra egne rækker, og måske er Welbeck det, men der er langt fra et talent til et køb som er nødvendigt hvis vi vil holde bredde trupper som Chelsea fra fadet næste år.

Høgsted
25-03-2008, 13:06
Så må det være mig der misforstår sætningen ...Hvor har jeg sagt at jeg _KUN_ vil have en boksspiller?.... Jeg tolker det sådan at du ikke er afvisende overfor at vi køber to angribere. I så fald er det noget af det mest mærkelige jeg har hørt. Vi er det mest scorende hold i PL og to angribere mere synes jeg er rigeligt i overkanten

theviking66
25-03-2008, 13:16
Kan Manucho overhovedet få en arbejdstilladelse i England? Han kommer jo fra et land udebfor EU og der er vist nok visse krav der skal være opfyldt for at han kan få lov at spille.

Høgsted
25-03-2008, 13:21
Kan Manucho overhovedet få en arbejdstilladelse i England? Han kommer jo fra et land udebfor EU og der er vist nok visse krav der skal være opfyldt for at han kan få lov at spille.

United regner vist med at han får arbejdstilladelse til sommer og derfor lejede de ham ud. Så vidt jeg husker er reglen at man skal have spillet 75 % af sit lands landskampe de seneste to år. Udover det er der også andre små komplikationer. Tror han har spillet de krævede 75 % men ikke er sikker. Dog kan man få dispensation ligesom Anderson fx fik pga han var et usandvanligt stort talent - sådan lød begrundelse rent faktisk. Dog skal det siges at dispensation ikke bare lige udleveres og det sker ikke ret tit

Unitedforever
25-03-2008, 13:22
det der med attituden forstår jeg ikke, fordi Ronaldo har heller ikke ligefrem jordens bedste attitude hele tiden (selvom den dog er blevet en del bedre) men udover det er jeg enig. Berbatov er nok en af de mest komplette angriber i Europa, netop nu, og med ham som angriber også, ja så ville det jo være skræmmende. SÅ ville Chelski, poolerne og røgkanonern ryste i deres små shorts :D

snegl
25-03-2008, 13:34
Så må det være mig der misforstår sætningen ...Hvor har jeg sagt at jeg _KUN_ vil have en boksspiller?.... Jeg tolker det sådan at du ikke er afvisende overfor at vi køber to angribere. I så fald er det noget af det mest mærkelige jeg har hørt. Vi er det mest scorende hold i PL og to angribere mere synes jeg er rigeligt i overkanten

Ja du misforstår den. Det er af spillertype jeg mener vi ikke nødvendigvis behøves en boksspiller (Hvis Manucho da kommer tilbage). "en", skal ikke opfattes som 1.

United DK
25-03-2008, 13:40
Vores (evt.) nye angriber skal efter min mening være hovedstødsstærk, så et indlæg fra kanten kan blive farligt. Vi er så heldige at have Ronaldo, som kan på egen hånd, men derfor kunne det være godt, hvis Brown og Evras mange løb fremad kunne give bonus, ved at de lagde bolde indover, som kunne blive farlige.

Høgsted
25-03-2008, 13:41
Ja du misforstår den. Det er af spillertype jeg mener vi ikke nødvendigvis behøves en boksspiller (Hvis Manucho da kommer tilbage). "en", skal ikke opfattes som 1.

Ok håbede jeg også jeg gjorde :) :D Jeg er bare af den opfattelse at vi skal have fat i en traditionel boksspiller grundet to årsager. 1 Manucho er en kæmpe satsning og næsten intet taler for at han får succes. 2 Vi har Rooney og Tevez og jeg mener ikke der er grund til at købe flere angribere der minder om dem også fordi jeg synes det er to verdensklasse spillere vi har i de to

Dines
25-03-2008, 14:10
Ruud lavede heller ikke specielt mange mål med hovedet! Men kan sagtens følge dig i, at vi mangler en rigtig striker der er på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt inde i boksen. Du nævner selv en glimrende mulighed i Huntelaar. Han er som jeg ser det lige pt. det bedste bud. Ellers kan man jo altid håbe at Manucho viser sig at være et kæmpe scoop og hamrer målene ind(jeg tvivler). Eller også at Wellbeck får sit gennembrud, og kommer med på førsteholdet(her tvivler jeg også). Tror desværre vi er nød til at handle udover Manucho, for at løse "problemet" oppe foran.

Ikke for noget, men Ruud lavede da rigtig mange mål på hovedstød. Manden var indbegrebet af striker, og han kunne score på alle mulige måder inde i feltet, og mange af hans mål var på hovedstød.!

Kjizzle
25-03-2008, 15:03
Ok håbede jeg også jeg gjorde :) :D Jeg er bare af den opfattelse at vi skal have fat i en traditionel boksspiller grundet to årsager. 1 Manucho er en kæmpe satsning og næsten intet taler for at han får succes. 2 Vi har Rooney og Tevez og jeg mener ikke der er grund til at købe flere angribere der minder om dem også fordi jeg synes det er to verdensklasse spillere vi har i de to

Er der noget der taler imod at Manucho får succes?

Høgsted
25-03-2008, 15:21
Er der noget der taler imod at Manucho får succes?

Er der noget der taler for at han får succes ?? Det synes jeg ikke men jeg håber da at vi har gjort et scoop og at han bliver en succes. Han er købt i en eller anden klub i landet Angola :confused: for sølle fem mio eller lignende. Det tempo han møder i England kan langt fra sammenlignes med tempoet i den angolanske liga. Tror han får det svært især i starten men jo mere han vænner sig til spillet jo bedre håber jeg han bliver. Det eneste der måske taler for succes er en flot indsats i African Nations Cup hvor han scorede to flotte mål men kampe mod afrikanske hold kan ikke helt sammenlignes med kampe mod Chelsea eller Arsenal fx :D Tilmed kan man heller ikke vurdere og bedømme en spiller på 4 kampe under African Nations Cup

Martinsen
25-03-2008, 16:06
Ikke for noget, men Ruud lavede da rigtig mange mål på hovedstød. Manden var indbegrebet af striker, og han kunne score på alle mulige måder inde i feltet, og mange af hans mål var på hovedstød.!

Mener bare at jeg har læst et sted, at af de sindssyge mange mål han lavede for os, var det faktisk ikke specielt mange af dem der var på hovedstød! Selvfølgelig lavede han en del hovedstøds mål for os, men det er jo klart når han lavede så vanvittigt mange mål.. Men kan godt ske du har ret, synes bare jeg har læst det andet et sted:confused:

Høgsted
25-03-2008, 16:31
Mener bare at jeg har læst et sted, at af de sindssyge mange mål han lavede for os, var det faktisk ikke specielt mange af dem der var på hovedstød! Selvfølgelig lavede han en del hovedstøds mål for os, men det er jo klart når han lavede så vanvittigt mange mål.. Men kan godt ske du har ret, synes bare jeg har læst det andet et sted:confused:

Kan du havde taget fejl mellem få hovestøds mål og få mål udenfor feltet ??. Nistelrooy scorede nemlig kun ganske ganske få mål for United udenfor feltet. Jeg er faktisk ikke sikker på at han scorede et eneste udenfor feltet

CC
25-03-2008, 16:36
Kan du havde taget fejl mellem få hovestøds mål og få mål udenfor feltet ??. Nistelrooy scorede nemlig kun ganske ganske få mål for United udenfor feltet. Jeg er faktisk ikke sikker på at han scorede et eneste udenfor feltet

Og det er ikke blevet bedre i Real hvor han ligeledes kun har scoret et enkelt mål uden for feltet...

Martinsen
25-03-2008, 17:05

Narj Det har jeg nu ikke. Ruud lavede 1 mål udenfor feltet for os, og det var i hans sidste sæson på udebane mod Charlton...

Bugge
25-03-2008, 17:24
Er der noget der taler for at han får succes ?? Det synes jeg ikke men jeg håber da at vi har gjort et scoop og at han bliver en succes. Han er købt i en eller anden klub i landet Angola :confused: for sølle fem mio eller lignende. Det tempo han møder i England kan langt fra sammenlignes med tempoet i den angolanske liga. Tror han får det svært især i starten men jo mere han vænner sig til spillet jo bedre håber jeg han bliver. Det eneste der måske taler for succes er en flot indsats i African Nations Cup hvor han scorede to flotte mål men kampe mod afrikanske hold kan ikke helt sammenlignes med kampe mod Chelsea eller Arsenal fx :D Tilmed kan man heller ikke vurdere og bedømme en spiller på 4 kampe under African Nations Cup

Ja, han er fra Angola, so what?.. Hleb er fra Hviderusland, men ham tror jeg Arsenal er glade nok for selvom han kommer fra et mærkeligt land.. Og Pizarro er fra Peru, og selvom han ikke er nogen Drogba, så er han stadig en fin angriber at have som reserve..
Hvis du mener at det er ligaen i Angola der er noget galt med, så har du sikkert ret, men jeg vælger at tro på at der findes en masse dygtige spillere som enten ikke bliver opdaget tidligt eller som bare er længe om at udvikle sine fodboldkvaliteter..

Er der noget der taler for at han ikke får succes?
Tja, han er allerede 24 og burde måske være opdaget noget før hvis han er så god, men Drogba og Toni anede jeg ikke hvem var for 3-4 år siden da de var i deres "bedste alder", så hvorfor ikke?

Er der noget der taler for at han får succes?
Ja, det er måske ikke meget, men han var iskold foran målet i ANC og det er i mine øjne ikke nogen skidt cup at gøre et godt indtryk i.. Samtidig scorer han i sin debutkamp i Grækenland..
Indtil han beviser at han ikke er god nok, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke har fortjent en chance..
Jeg mener også at vi skal have en angriber mere, men det har intet at gøre med Manucho, nærmere Saha..

Høgsted
25-03-2008, 17:41
Ja, han er fra Angola, so what?.. Hleb er fra Hviderusland, men ham tror jeg Arsenal er glade nok for selvom han kommer fra et mærkeligt land.. Og Pizarro er fra Peru, og selvom han ikke er nogen Drogba, så er han stadig en fin angriber at have som reserve..
Hvis du mener at det er ligaen i Angola der er noget galt med, så har du sikkert ret, men jeg vælger at tro på at der findes en masse dygtige spillere som enten ikke bliver opdaget tidligt eller som bare er længe om at udvikle sine fodboldkvaliteter..

Tja, han er allerede 24 og burde måske være opdaget noget før hvis han er så god, men Drogba og Toni anede jeg ikke hvem var for 3-4 år siden da de var i deres "bedste alder", så hvorfor ikke?

Ja, det er måske ikke meget, men han var iskold foran målet i ANC og det er i mine øjne ikke nogen skidt cup at gøre et godt indtryk i.. Samtidig scorer han i sin debutkamp i Grækenland..
Indtil han beviser at han ikke er god nok, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke har fortjent en chance..
Jeg mener også at vi skal have en angriber mere, men det har intet at gøre med Manucho, nærmere Saha..

Jeg synes da også han skal have en chance og mon ikke han nok skal få den på et eller andet tidspunkt. Måske bliver han en succes måske ikke. Om så han gør synes jeg også vi skal have en angriber også især pga Sahas glasben. Lyder spændende med Manucho men lad os nu heller ikke have for høje forventninger bare fordi han scorede i en eller anden græsk kamp og spillede flot under African Nations Cup. Tager hatten af for det men der er et langt stykke fra det op til at han kan begå sig i verdens bedste og hårdeste liga. Men jeg krydser fingre og håber det bedste

ChristianR
25-03-2008, 17:49

Du nævner jo selv, alt der taler i mod. Han har gjort det godt i den Angolanske liga, men det er vel intet værd, da den rangerer lavere end Super Ligaen.
Et par flotte kampe i ANC, hvor han viser potentiale. Det giver mig forhåbninger om, at han kan blive til noget trods det er i Afrika og ganske få kampe. Et mål for Panathinaikos fra tæt hold giver jeg ikke meget for.

Flere elementer er forholdsvis imponerende, men jeg vil stadig forbeholde mig retten til at være skeptisk. For der er stadig ikke noget, der taler for at hanb skulle ku slå igennem en superklub som Manchester United.
Ingen siger, at han ikke gør det, og vi håber naturligvis alle, at han gør det. Folk herinde mener (nok med rette) at det ville være vovet at hente Fabiano. Han er topscorer i den spanske liga, vist vel nok taler lidt mere for succes end Manuchos bedrifter.

De navne du nævner, bevidner vel blot at det ikke er umuligt, at han slå til i United. Der er dog trods alt stadig ikke meget der taler for.

Bugge
25-03-2008, 17:51
Jeg synes da også han skal have en chance og mon ikke han nok skal få den på et eller andet tidspunkt. Måske bliver han en succes måske ikke. Om så han gør synes jeg også vi skal have en angriber også især pga Sahas glasben. Lyder spændende med Manucho men lad os nu heller ikke have for høje forventninger bare fordi han scorede i en eller anden græsk kamp og spillede flot under African Nations Cup. Tager hatten af for det men der er et langt stykke fra det op til at han kan begå sig i verdens bedste og hårdeste liga. Men jeg krydser fingre og håber det bedste

Enig.. Jeg håber på at han kan slå igennem i PL, men selvom jeg tror på at han er en dygtig angriber så har jeg heller ikke sindssygt store forventninger..

Jeg tror og håber på at vi i Manucho kan få os en ny og SKADESFRI Saha-type som reserve...

JDK
25-03-2008, 18:34

Ruud lavede ikke mange mål udenfor feltet - men jeg husker et sololøb imod Arsenal engang nede fra midtbanen! det var klasse :devill:

JDK
25-03-2008, 18:49
Er der noget der taler for at han får succes ?? Det synes jeg ikke men jeg håber da at vi har gjort et scoop og at han bliver en succes. Han er købt i en eller anden klub i landet Angola :confused: for sølle fem mio eller lignende

Om han kommer fra Angola skal ikke gøre at han for succes eller ej, men om han har talent og potientale :)

jmyrini
25-03-2008, 18:55
Giuseppi Rossi har lige banket to kasser for det italske U-21 hold. Hold da op hvor ville jeg godt kunne have tænkt mig at have set ham i en Man Utd shirt, da han er et fremragende talent. Tror dog ikke SAF vil benytte sig af tilbage-købs klausulen, da vi i det tilfælde vil have 3 angribere, der er under 175 cm.
Jeg tæller ikke Saha med, da han ikke har spillet 2 følgende kampe i længere tid, og Manucho kom jo efter Rossi gik til Villareal. Men han bliver jo spændende at se, om han har hvad der skal til... Det er jo sket før, men Det kan for den sags skyld lige så godt blive en Bellion, som en Adebayor.

Høgsted
25-03-2008, 18:55
Om han kommer fra Angola skal ikke gøre at han for succes eller ej, men om han har talent og potientale :)

Enig men hvis han havde så stort talent havde han nok ikke spillet i den angolanske liga som 24 årig. Så tror jeg han havde kommet videre noget før. Men pointerer endnu engang at jeg ikke tror vi skal have alt for store forventninger men at jeg håber at han er et kæmpe scoop

ChristianR
25-03-2008, 19:07

At han kommer fra Angola afgør da overhovedet ikke, om han har succes eller potentiale.
Eller misforstår jeg din formulering?

Kofoed
25-03-2008, 20:12
Fatter ikke i bliver ved med at diskutere Manucho.. INGEN herinde fra har fulgt med i den Angolske liga, så ingen ved hvordan niveauet er der.. Og ingen har set ham på højere niveau, så ingen kan sige hvordan han klarer sig i det hurtige og hårde spil.. Så kan ikke se hvordan man kan tale mere imod end for.. der er jo ikke noget decideret der taler imod, men mere for, hvis det endelig er noget..

JDK
25-03-2008, 20:25
At han kommer fra Angola afgør da overhovedet ikke, om han har succes eller potentiale.
Eller misforstår jeg din formulering?

Du misforstår mig - jeg mente også hvad du skrev! det skal ikke komme an på hvor han kommer fra, men derimod hvor stor hans potientale og talent er :)

Foged
25-03-2008, 20:45
Jeg vil have Robbie Keane. PL's bedste angriber. Laver mål, fighter og har en kæmpe betydning for Tottenham både udenfor og på banen. Jeg elsker simpelthen den mand (undskyld Rooney og Tevez)

Der går også mange rygter om at David Villa er på vej væk og hvis de er sande vil jeg overhovedet heller ikke brokke mig da han er verdensbedste angriber når han spiller på det højeste niveau, hvilket han desværre ikke har gjort i denne sæson.

United DK
26-03-2008, 10:13
Nu viser Schuster sin interesse i Huntelaar.

http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=35339

Glory Man United
26-03-2008, 10:15
Nu viser Schuster sin interesse i Huntelaar.

http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=35339

Han må vente med at få ham om 4-5 år. Til den tid er SAF blevet uvenner med Huntelaar, og så kan vores "affaldsklub" få ham :p

Bugge
26-03-2008, 10:45
Jeg vil have Robbie Keane. PL's bedste angriber. Laver mål, fighter og har en kæmpe betydning for Tottenham både udenfor og på banen. Jeg elsker simpelthen den mand (undskyld Rooney og Tevez)

Der går også mange rygter om at David Villa er på vej væk og hvis de er sande vil jeg overhovedet heller ikke brokke mig da han er verdensbedste angriber når han spiller på det højeste niveau, hvilket han desværre ikke har gjort i denne sæson.

Robbie Keane skal være mere end velkommen til at blive i Tottenham..

Udover at være en idiot, så er han i mine øjne ikke i nærheden af at være ligeså god som Berbatov og man kan umuligt mene i fuld alvor at han er PLs bedste angriber, medmindre man får lidt for meget af bedstefars hostesaft ;)

JDK
26-03-2008, 11:02
Han må vente med at få ham om 4-5 år. Til den tid er SAF blevet uvenner med Huntelaar, og så kan vores "affaldsklub" få ham :p

Hehe! lyder meget sandsynligt :lolol:

Dyreborg
26-03-2008, 11:14
Enig men hvis han havde så stort talent havde han nok ikke spillet i den angolanske liga som 24 årig. Så tror jeg han havde kommet videre noget før. Men pointerer endnu engang at jeg ikke tror vi skal have alt for store forventninger men at jeg håber at han er et kæmpe scoop

Det er muligt han havde det, men husk nu på at det er ikke alle spillere der udvikler sig i samme alder. Jeg tror på han gemmer et eller andet, hans 4 mål i ANC og debutmål i den græske liga viser da en smule om hans evner. Jeg tror måske heller ikke der har været sat det store spotlight på den angolanske liga de seneste par år, kan også være derfor han ikke er blevet opdaget.. who knows

snegl
27-03-2008, 09:13

Når man snakker om solen så skinner den. Fantastisk SPARK af David Villa i gårsdagens kamp mod Italien. Vises ved 0:47
http://www.youtube.com/watch?v=dm7hwJGO6BU

Martinsen
27-03-2008, 09:34
Og så oven i købet med venstre skøjten! Fantastisk sparket ind.

Glory Man United
27-03-2008, 09:36

Tror han er venstrebenet ;)

Martinsen
27-03-2008, 09:39
Tror han er venstrebenet ;)

Er nu ret overbevist om at hans foretrukne ben er højre. Selvom han også har et godt venstre ben.

EDIT:

http://youtube.com/watch?v=E6WO8StN8X0

ikke mange venstre benet tager frispark med højre i hvertfald :P

Glory Man United
27-03-2008, 09:44
Er nu ret overbevist om at hans foretrukne ben er højre. Selvom han også har et godt venstre ben.

EDIT:

http://youtube.com/watch?v=E6WO8StN8X0

ikke mange venstre benet tager frispark med højre i hvertfald :P

Måske du har ret så...:titte:

Flax_Generous
27-03-2008, 12:11
Virkelig, virkelig flot sparket ind.

I øvrigt mange gode redninger af Buffon og Casillas i den kamp. Det er vel også verdens to bedste målmænd lige nu.

Høgsted
27-03-2008, 13:05
Godt sparket ind igår - det skal jeg da med glæde indrømme. Men mente bare at jeg ikke synes at sparket er hans spidskompetence og vores nye angriber skal absolut vel ikke have et kanont spark. Vigtigere er vel at han afslutter godt og scorer når han har chancen

CC
27-03-2008, 13:22
Personligt vil jeg også hellere have en som kan prikke en bold ind over stregen, end f.eks. totti som sparker som en hest men som ikke har nogen værdi inde i feltet. Det vigtigste er bare at han kan score alle de "lette" mål som rooney og tevez ikke kan...

United DK
27-03-2008, 13:26
Højdepunkter fra Østrig-Holland, bl.a. med Huntelaars to mål. De er ikke så spektakulære som Villas mål, men som Jon Dahl siger, en kasse er en kasse.

http://www.youtube.com/watch?v=oS8XbrWFVxg&feature=related

Glory Man United
27-03-2008, 13:28
....det skal Jon jo sige. :lolol:

Men OK. Det er rigtigt nok jo!

jmyrini
27-03-2008, 13:38
Selv en blind mand kan se, at Klaas Jan Huntelaar er en populær mand mellem brugerne af OldTrafford.dk :) Og skal man tro aviserne, så er han også en ombejlet herre ude i Europa. Hvis det nu skulle ske, at KJH ikke har hovedet skruet rigtigt på, og vælger at ende i enten en Barca, Milan, Real trøje etc. Har I så lavet jer nogle tanker om, hvem der eller kan passe ind i vores angrebs-top?

Selv er jer meget positivt overrasket af Miroslav Klose, som jeg faktiskt tror, ville passe rimelig godt ind som vores system, hvis vi vil have en angriber, som vi vil spille op på. Han er meget stærk i hovedstøds spillet, og holder bolden meget godt på bolden, og så er han ikke så ugiftig foran målet.

Også Mario Gomez imponerer mig rimelig meget, og ligner han også mere en mand, som SAF ville gå efter, i stedet for Klose.

Jeg, ligesom flere her inde, går meget op i, at vi skal give vores ungdomstalenter en chance. Har dog ikke set nok til for at give en uddybende mening om Welbeck, Manucho eller Campbell... Er dog utrolig skeptisk overfor Campbell, selv om han har statistiken med sig i Hull. Dong spiller som en Dong, så der er ikke noget at hente... Men Manucho er jeg faktiskt spændt på at se i action, men er dog noget i tvivl, om en mand kan komme direkte fra den Angolske lige, og så "lede" Man Utd's angreb indenfor en kort periode. Virker som et ufattelig bedrift i mine ører, hvis det kan lade sig gøre, men SAF ved nok hvad han gør. Det har han så bevist gang på gang.
Dog lyder det som et stort gamble i min verden, at gå ind i den nye sæson uden et indkøb der kan gå direkte ind bland holdets 3 angribere. Specielt da Welbeck er så ung og urutineret som han er, Manucho er et uskrevet blad, Campbell det samme, og Saha har glasben... og Dong, jaja, han er den han er.

Dos santos
27-03-2008, 14:41
Godt sparket ind igår - det skal jeg da med glæde indrømme. Men mente bare at jeg ikke synes at sparket er hans spidskompetence og vores nye angriber skal absolut vel ikke have et kanont spark. Vigtigere er vel at han afslutter godt og scorer når han har chancen
jeg vil da mene David Villa afslutter godt, og scorer når han har chancen :)

Glory Man United
27-03-2008, 14:45
Kender I den følelse af, at man bare ved, hvad der skal ske? Den havde jeg med udnævnelsen af Capello som engelsk landstræner....og nu har jeg den igen....vi køber Berbatov til sommer....Mark my words boyz :devilll:

Martinsen
27-03-2008, 14:47
Kender I den følelse af, at man bare ved, hvad der skal ske? Den havde jeg med udnævnelsen af Capello som engelsk landstræner....og nu har jeg den igen....vi køber Berbatov til sommer....Mark my words boyz :devilll:

Har det faktisk på nøjagtig samme måde! Tror også vi henter Berbatov. Selvom jeg håber til det sidste på, at det bliver Klaas Jan Huntelaar i stedet for.