PDA

Se fuld version : Bænken

NtotheT
10-09-2007, 15:49
Hey!

- Er jeg den eneste der synes at have 5 udskiftningsspilere er lidt latterligt? I de andre ligaer er det tilladt at have 7 på bænken.
Hvad er din mening om denne regel? Spærrer det ikke for talenter og skaber måske også uro hos nogle marginalspillere, som flecther osv?
Hvad er din holdning?

Ps. nu spørger jeg dumt, men hvad betyder imo - ser det næsten beskrevet hver dag i vores forum?

Alex
10-09-2007, 15:58
Kan ikke svare dig på det første, men imo står for In My Opinion....

Måske dumt, men jeg vidste det heller ikke til at starte med! ;)

Hl-Glory
10-09-2007, 16:08
jeg har også undret mig over det, meget.
jeg synes bestemt det skulle sættes op til 7 spiller på bænken.
men kan ikke hjælpe dig med hvorfor der kun må være 5.

Kofoed
10-09-2007, 17:45
Enig.. IMO svækker det holdet som en enhed.. når du kun må have 5 spillere giver det ikke plads til at man kan tage en ungdomsspiller/marginal spiller med da man skal have den stærkest mulige bænk og så mange gange ikke vil tage chaner på det felt, men det gør også at hvis vi kommer foran 5-0 er der ikke en mulighed for at sende en ungdomsspiller ind for at give ham noget tid.. med 7 spillere på bænken kunne vi have 2 måske 3 marginalspillere på bænken..

Don Kafai
10-09-2007, 17:52
Diskussionen kan vel aldrig få en konklusion idet man så vil spørge, Hvorfor ikke 9 istedet for 7? eller 11 spillere på bænken, en til hver position?

Jeg synes det er fint nok det er 5 for jo højere det bliver jo større skade er det for de små klubber. For så er det pludseligt truppen der skal forstørres osv osv...

Martin
10-09-2007, 17:53
Synes faktisk det er fint med 5 udskiftninger. Marginalspillerne og talenterne kan få chancen i CL gruppespillet, hvis alt går godt, og ellers har de Carling Cup'en til at få spilletid i.

Sivebæk
10-09-2007, 17:57
Reglen om fem udskiftere er en fordel for os, da vi har O'Shea! Han kan spille i hele forsvaret, samt den centrale midtbane, og dermed har Sir Alex mulighed for at medbringe tre offensive spillere på bænken. Det er der en del engelske klubber, som ikke kan prale af.

When Johnny goes marching down the wing,
O'SHEA! O'SHEA!
O'SHEA! O'SHEA!
The Stretford End will f**king sing...
"We all know that Johnny's gonna score!"

JDK
10-09-2007, 18:20
Jeg synes og 5 udskiftningsspillere er fint - 7 udskiftningsspillere, ville give plads til talenter og reservespillere (marginalspillere), men måske skulle de sidde på bænken en hel kamp igennem, hvis kampen ikke former sig som (i vores tilfælde) United ønsker sig

Tim_rn
10-09-2007, 18:21
Synes faktisk det er fint med 5 udskiftninger. Marginalspillerne og talenterne kan få chancen i CL gruppespillet, hvis alt går godt, og ellers har de Carling Cup'en til at få spilletid i.

Nu findes der jo andre hold end United - andre hold med andre prioriteter =)

BadBoy
10-09-2007, 18:33
Det er fordi at i england er der ingen begrænsning hvilke spillere man må have med ligesom i spanien må man kun have tre eller fire der ikke er europæisk statsborgere eller som i danmark at man maks må have fire uden for europa med.

Martin
10-09-2007, 18:37
Nu findes der jo andre hold end United - andre hold med andre prioriteter =)

Det er rigtigt nok, men de lavere rangerede klubber har heller ikke i den grad så bred trup, som topholdene har.

Oscar
10-09-2007, 19:00
Jeg synes det er fint nok - at det skaber intern uro osv. er vel ikke FAs problem. Hvis det var 7, så ville nogle blive skuffet over, at de ikke var blandt disse. Det er en ekstra udfordring at have så få med.

NtotheT
10-09-2007, 19:16
Reglen om fem udskiftere er en fordel for os, da vi har O'Shea! Han kan spille i hele forsvaret, samt den centrale midtbane, og dermed har Sir Alex mulighed for at medbringe tre offensive spillere på bænken. Det er der en del engelske klubber, som ikke kan prale af.

O'SHEA! O'SHEA!
O'SHEA! O'SHEA!
The Stretford End will f**king sing...
"We all know that Johnny's gonna score!"

Nu er ikke lige alle hold der har en o'shea i truppen ;) hehe, men det er ikke united jeg hetynder til. Det hele ligaen? 7 udskiftere ville give flere talenter chancen og vi har de sidste par år set, hvor mange talenter united har skilt sig af med jo, dels fordi de ikke har fået chancen og også i de andre klubber? Ville 7 udskiftere ikke styrke de unges chancer?

Smaakage
11-09-2007, 08:15
Synes det er fint nok med 5 udskiftninger. Det er et passende stort antal til at man kan have både offensive og defensive spillere med og stadig gøre plads til noget ekstra uventet, som fx unge spillere.

Sæsonen er trods alt lang, og ligemeget hvad så skal marginalspillerne nok få spilletid. Ingen tvivl om det

Glory Man United
11-09-2007, 08:34
Da jeg så tråden, troede jeg det omhandlede en Jesper Christensen film :D

Om der skal være 5 eller 7 spillere på bænken, er for mig ligegyldigt. Jeg synes, at fordelen ved 5 er, at de "yderste" spillere, kan spille på reserveholdet. Fordelen ved 7 er, at man udover en keeper kan have 3 defensive og 3 offensive på bænken, og derved skifte det nødvendige ind.....men i bund og grund rykker det ikke en meter

robinho
11-09-2007, 08:41
Da jeg så tråden, troede jeg det omhandlede en Jesper Christensen film

hehe

den måde vi har klaret os på her i starten af sæsonen, kunne såmen godt gøres bedre af de der sutter fra filmen hehe