Se fuld version : Bedste hold i Europa
Glory Man United
10-09-2007, 15:42
Med de seneste indlæg om bedste engelske og danske landshold, ser man hurtigt uenigheden. Hvis man så tager bedste hold i Europa....hvad så? :D
Jeg kommer selv med mit hold senere!!!!!!!
Lidt i tvivl om venstrebackpladsen, men her er mit bud:
-------------Buffon--------
------------------------------
Alves----Terry------Rio------Evra
---------------------------------
---------Makellele---***--------
Ronaldo----------------------kaka
--------------Ronaldinho----------
------------------------------------
--------------- Henry---------------
*** = Gerrard eller Essien, kan sku ikke vælge :D
Lidt i tvivl om højrebackpladsen, men her er mit bud:
Zam----Terry------Rio------Alves
---------Makellele---Essien--------
Undskyld, men zambrotta kan spille begge backpladser? og alves er mest højre back? :D
- Nårh, men ved ikke om jeg har misforstået dit spørgsmål, om det skal være vores eget all-star-hold eller klubmæssigt, men hvis vi tager fra ligastart af til nu, må jeg sige det er Liverpool eller Real Madrid :) Det kører for dem og det må man tage hatten af for :)
Upps.. ja fik vist fucked lidt op.. Så blir der jo plads til Evra!
Cech
Zambrotta - Nesta - Terry - Lahm
Ribery - Essien - C.Ronaldo
Kaká
Van Nistelrooy - Drogba
jawharacoralia
10-09-2007, 16:38
Lidt i tvivl om venstrebackpladsen, men her er mit bud:
Alves----Terry------Rio------Evra
---------Makellele---Essien--------
jeg tror altsaa han mener det bedste europaeiske landshold..ikke droemmeholdet :)
men det bedste europaeiske landshold er klart pt tyskland selvom jeg hader dem...overall vil jeg nok sige frankrig.....
det bedste hold i verden er klart DANMARK :) :juhuuuu: (heh)
hvis jeg skal give mit bud paa droemmeholdet ville det klart se saadan her ud :
manager:mig selv i 4-3-3 :D
------------schmeichel (hvis han fortsaetter saadan gaar han klart hen og bli'r en af verdens bedste i saadan en ung alder,ingen tvivl!!!)------
----Daniel Alves---Vidic----Terry----Evra-----
----------------de rossi/gattuso----------------
---------kakakakaka-----gerrard-----------
---messi--------------------------roonaldo-----
-----------rooney ( i topform ellers fernando torres)
Michaelkp
10-09-2007, 16:40
Foster
Neville-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-Scholes-Giggs
Rooney-Tevez
:D
ja okay, nu blir jeg lidt i tvivl.. Det var os fordi han skrev: "jeg kommer med mit hold senere" hmmm???
Don Kafai
10-09-2007, 16:52
Cech
Alvez - Rio - Terry - Zambrotta
Ronaldo - Kaka - Ronaldinho
Messi - Drogba - Henry
Cech
Alvez - Rio - Terry - Zambrotta
Ronaldo - Kaka - Ronaldinho
Messi - Drogba - Henry
HAHAHAHA, undskyld jeg griner, men den kan jeg ikke tage seriøs.
Alves er mere fløj end back, så du har vel reelt set 3 forsvarsspillere hvoraf den ene er meget offensiv. Resten er offensive midt eller angribere.
Ja det skal nok gå.
Ja hvis det sku være showbold havde mit hold nok set sådan ud os, Men tror det hold dér ville få problemer med at vinde midtbaneslagene.
Don Kafai
10-09-2007, 16:58
HAHAHAHA, undskyld jeg griner, men den kan jeg ikke tage seriøs.
Alves er mere fløj end back, så du har vel reelt set 3 forsvarsspillere hvoraf den ene er meget offensiv. Resten er offensive midt eller angribere.
Ja det skal nok gå.
Der er jo ikke taget højde for sammenspillet. Har udvalgt dem jeg mener er de bedste på hver deres position. Iøvrigt vil jeg aldrig spille 4-3-3
Hvis jeg som træner fik at vide at jeg kunne sammensætte et hold af hvem som helst i verden jeg ville, så det nok heller ikke sådan ud, men det er ikke det tråden handler om...
United DK
10-09-2007, 17:05
Cech
Lahm - Vidic - Terry - Abidal
Ronaldo - Pirlo - Kaká - J. Cole
Rooney - Van Nistelrooy
-------------Cech--------
Richards----Vidic------Puyol------Evra
---------Hargreaves---Essien--------
--------Rooney----Nistelrooy--------
Hargreaves eller Xavi eller Pirlo på den defensive - men man er vel United fan, sååå
Cech
Lahm - Rio - Terry - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Kaka - Ronaldinho
Rooney - Drogba
Bænk: Buffon, Puyol, Zambrotta, Lampard, Robben, Henry, van Nistelrooy.
Mikkelsen
10-09-2007, 17:11
Her er mit bud:
----------------Buffon----------------
Alves----Nesta------Rio------Lahm
--------------Makellele---------------
Ronaldo---------Kaka-------Ronaldinho
----------------Rooney---------------
---------------- Henry----------------
Kommentarer:
Rooney er ganske enkelt genial at have som hængende angriber.
Ved godt at den labber lidt over med Kaka, men der skal være plads til begge.
Kaka spiller samme plads som Lampard og Gerrard, derfor er de ikke med. Det er ikke noget personligt.
Terry er valgt fra (nemt) syntes simpelthen at han er overvurderet.
Lahm kunne sagtens erstattes med Evra eller andre, men de røde briller måtte af. Alves kan sagtens forsvares som off. højre back (HAHAHA selv Marek)
Resten giver sig selv.
Ingen Liverpool på, Gerrard var den eneste som var i tankerne.
ved godt at 3 United folk er i overkanten, men Ronaldo, Rooney og Rio holder alle 3 et ekstremt højt niveau.
Når du siger bedste hold i Europa er jeg meget i tvivl om hvilke rammer du mener, så prøver bare at helgardere mig.
Det bedste hold:
Personligt er det mest Real Madrid som springer mig i øjnene på trods af jeg kun har set en kamp med dem. Det er naturligvis deres 5-0 sejr her sidst jeg refererer til, men i den kamp må man sige de var alt dominerende. Ellers Bayern da de virklig har lært noget af sidste sæsons fiasko og har købt rigtig fornuftigt ind offensivt!
Det bedste Landshold:
Ud fra resultaterne er der kun et landshold for tiden og det må nok være Tyskland. Dog tror jeg at de får det svært når først gruppespillet er ovre. Hvis jeg derimod skal pege på det hold jeg synes er bedst så må mit suveræne valg falde på Portugal. Elsker simpelthen at se det landshold spille, da de har alle de fantastiske teknikere som Ronaldo, Deco, Simao, Quaresma og Nani samt nogle fantastiske Back'er i Miguel og en til jeg ikke kan huske hvad hedder.
De 11 bedste spillere:
Dette er ud fra en 4-5-1 opstilling
Cech på mål er selvskreven da han ganske simpelt er nummer 1. Den eneste som er tæt på at kunne matche ham er Buffon, men da jeg ikke har set ham så meget på det sidste må Cech være mit valg.
Forsvaret må bestå af Dani Alves, Vidic, Puyol og Evra. Alves er mest af alt pga mangel på bedre, de tre andre syntes jeg er selvskrevne.
På midtbanen har jeg tænkt på Essien som den defensive centrale midtbane. Den mand er bare fantastisk og nok en af de eneste som virklig kan overmatche Hargreaves. Som bindeleddet mellem offensiv og defensiv er Fabregas intet mindre end utrolig, bliver ved med at blive imponeret af hvad han kan. Som liggende bag angriberen er Ronaldinho nummer 1 og han er bare verdens bedste spiller, intet mindre.
De to fløje bestrides seføli af Ronaldo og så Messi, begge teknikere af guds nåde og kan ikke vente med at se hvad de kan om et par år!
Som spydspids er Drogba nok den bedste, set ud fra den form han viste over det sidste års tid. Her regner jeg dog med at Henry er bedre når først han er i topform...
Altså holdet:
------------------Cech-------------------
----Dani Alves - Vidic - Puyol - Evra-------
------------------Essien------------------
------------Fabregas - Ronaldinho---------
----Ronaldo------------------------Messi--
-------------------Drogba-----------------
Bænk: Buffon, Zambrotta, Terry, Hargreaves, Kaka, Rooney, Henry
schousboe9
10-09-2007, 17:15
VDS
Neville - Rio - Vida - Evra
Scholes - Hargreaves - Carrick
Ronaldo - Tevez - Rooney
Bænk: "Polak", O'Shea, Pique, Fletcher, Anderson, Nani, Saha
:D Hvem er alle de andre I nævner?? :D
United DK
10-09-2007, 17:19
VDS
Neville - Rio - Vida - Evra
Hargreaves - Scholes - Carrick
Ronaldo - Tevez - Rooney
Bænk: "Polak", O'Shea, Pique, Fletcher, Anderson, Nani, Saha
:D Hvem er alle de andre I nævner?? :D
Schmeichel
G. Neville - Stam - Johnsen - Irwin
Beckham - Keane - Scholes - Giggs
Yorke - Cole
Hvem er det du nævner? ;)
schousboe9
10-09-2007, 17:30
Europas bedste hold! :) Legender er en anden snak, men tråden gælder vel kun nutidige??
Ellers kunne den hedde:
------------Schmeichel----------------
Cafu-----Bruce-----M.Olsen-----Maldini
-------------Matthäus-----------------
????????--------------------------Law
-------------Maradona----------------
-----Di Stefano-------Pelé------------
Bænk: Shilton, Pallister, Redondo, Giggs, Romario
Hjælp lige med en højrekant, be' om??
Don Kafai
10-09-2007, 17:35
Europas bedste hold! :) Legender er en anden snak, men tråden gælder vel kun nutidige??
Ellers kunne den hedde:
----------Schmeichel------------------
Cafu-----Bruce-----Matthäus----Maldini
-------------Redondo-----------------
Host Host Beckham
Ellers kunne den hedde:
----------Schmeichel------------------
Cafu-----Bruce-----M.Olsen-----Maldini
-------------Matthäus-----------------
Vores egen Cristiano Ronaldo? eller Garrincha fra Brasilien i 60'erne og 70'erne
schousboe9
10-09-2007, 17:38
Hehe, sjovt nok de to jeg overvejede, men ved ikke om de går under kategorien 'Legender'... Cris gør i hvert fald ikke endnu.
Eusebio fra Portugal, var han decideret angriber?? Eller Bobby Charlton??
hvad med den gode Hristo Stoichkov? :D
hvad med den gode Hristo Stoichkov? :D
Eller George Best:InLove
schousboe9
10-09-2007, 19:46
Hva' sker der!? Det var sku da Best jeg tænkte på i stedet for Law! Hvordan kan man forveklse de to!?!?!?!?!?!?!?
... Den var ikk go'...
Cech
Alvez - Terry - Cannavaro - Ashley Cole
Ronaldo - Essien - Kaká - Ronaldinho
Van Nistelrooy - Drogba
Bænk: Buffon, Puyol, Gerrard, Messi, Rooney
Bergmann
10-09-2007, 21:28
Cech
Richards - Terry - Cannavaro - Evra
Messi - Essien - Ronaldinho - Ronaldo
Drogba - Kaka
Bænk: Buffon, Vidic, Gerrard, Zlatan!! (burde nok være på banen, men det er ubalanceret, hvis jeg skulle tage Essien ud), Rooney.
Mit bud:
Casillas
Alves-Terry-Vidic-Zambrotta
Ronaldo-Kaka-Hargreaves-Ronaldinho/Messi
Rooney-van Nistelrooy
Ville have en def.midt., så hvorfor ikke vores egen Hargo?
:devilll:
Okay mit bud - Lanceret på spillernes kunnen til de forskellige pladser og dem jeg synes passer bedst til formationen, som jeg vælger er en 4-3-3 :)
Cech
Ramos - Vidic - Richards - Evra
---------- Essien -------------
----- Gerrard - Van Der Vaart
Ronaldo ------------- Ribery
---------- Zlatan ------------
Bænk : Foster - Alves - Puyol - Anderson - Ronaldinho - Drogba - Diego
Flax_Generous
11-09-2007, 00:48
Alt for offensiv:
-------------- Buffon
-------- Puyol - Nesta - Vidic
-------------- Essien
------ Ronaldo - Kaka' - Ronaldinho
------- Totti - Drogba - Eto'o
Mere realistisk:
-------------- Buffon
--- Puyol - Nesta - Vidic - Zambrotta
-------------- Essien
- Ronaldo ------------------ Messi
--------- Kaka' - Ronaldinho
------------- Drogba
Mest realistisk:
-------------- Buffon
--- Alves - Nesta - Vidic - Zambrotta
- Ronaldo - Essien - Gattuso - Ronaldinho
-------------- Kaka'
------------- Drogba
Reserver meget tæt på holdene: Cech, Terry, Carvalho, Ramos, Zanetti, Evra, Abidal, Lahm, Pirlo, Diego, Gerrard, Lampard, Scholes, Ribery, Rooney, Zlatan, v. Nistelrooy, Henry og mange, mange flere.
HamudiiC
11-09-2007, 07:00
Buffon
Alves - Vidic - Terry - Lahm
Ribery - Owen H - Gerrard - Ronaldo
Kaka
R.V.N
Man kunne så også sætte et dreamteam udfra de første par uger af 07/08 sæsonen:
Kasper Schmeichel
Ramos-Richards-Vidic-Evra
Kaka-Sneijder-Ribery
Klose-Torres-Trezeguet
Nok en anelse for offensivt men meget sjovt hold
Glory Man United
11-09-2007, 07:50
-------------- Buffon
--- Alves - Nesta - Puyol - Evra
-----Essien -------- Pirlo
Ronaldo ---Kaka---Ronaldinho
----------Drogba---------------
Flax_Generous
11-09-2007, 09:37
Man kunne så også sætte et dreamteam udfra de første par uger af 07/08 sæsonen:
Kasper Schmeichel
Ramos-Richards-Vidic-Evra
Kaka-Sneijder-Ribery
Klose-Torres-Trezeguet
Nok en anelse for offensivt men meget sjovt hold
Eller:
-------------- Schmeichel
-- Ramos - Richards - Vidic - Evra
-------- Hargreaves - Yaya Touré
-- Sneijder ------------------ Ribery
----------- Klose - Trezeguet
Nøj, hvor jeg keder mig... :)
Smaakage
12-09-2007, 09:53
Tror jer der har Kasper Schmeichel på holdet læser for meget BT og Ekstrabladet. Den dreng er så vanvittigt overvurderet, at det slet ikke er sjovt. Tvivler på at nogen af dem som har rost ham så meget har set nogle af de kampe han har spillet. Javist, han holdte målet rent helt indtil Arsenal, meeen. Han er utroligt usikker, og kan takke et velspillende forsvar for at han ikke blev passeret før. Godt nok har han haft et par redninger, men endnu ikke noget spektakulært, og mange af gangene har han ikke kunne holde bolden.
Havde han ikke været dansker, så havde det været en helt anden lyd her inde, det er jeg sikker på
Glory Man United
12-09-2007, 10:06
Tror jer der har Kasper Schmeichel på holdet læser for meget BT og Ekstrabladet. Den dreng er så vanvittigt overvurderet, at det slet ikke er sjovt. Tvivler på at nogen af dem som har rost ham så meget har set nogle af de kampe han har spillet. Javist, han holdte målet rent helt indtil Arsenal, meeen. Han er utroligt usikker, og kan takke et velspillende forsvar for at han ikke blev passeret før. Godt nok har han haft et par redninger, men endnu ikke noget spektakulært, og mange af gangene har han ikke kunne holde bolden.
Havde han ikke været dansker, så havde det været en helt anden lyd her inde, det er jeg sikker på
Kunne ikke være mere enig :)
Og tror altså han har pladsen i Shitty på lånt tid. Isaksson er væsentligt stærkere
Han er selvfølgelig en smule overvuderet herhjemme i Danmark - sådan er vi danskere! meeen for det første er han meget ung og for det andet har han været på ugens hold i PL, og jeg tror dem som laver dette hold, har set Schmeichel spille :D
han er ikke overvurderet fordi han laver en fejl en gang imellem. Det høre med til det at være ung målmand. Eller målmand i det hele taget. Hvem husker ikke det sidste par måneder af sidste sæson, hvor Van Der Sar ikke ligefrem var nogen nydelse, og han er vist ikke en nybegynder. Eller da Foster blev passeret af Robinson over en hele banelængde.
Faktum er at schmeichel har stået meget bedre end nogen har turde håbe på, og ja han har stået bag et hold der ikke har givet chancer væk, men dem der har været har han altså pillet, og de mål han har lukket ind har han ikke kunne gøre det store ved.
Nej han er ikke klar til at stå fast premier league eller at stå for et af de helt store hold, men jeg påpeger bare at han udfra sine forudsætninger og fra det hold han spiller på, er den målmand der er startet stærkest i Premier league, og så kan man vel godt komme på et FORELØBIGT dream team for denne sæson
United DK
12-09-2007, 11:55
Kunne ikke være mere enig :)
Og tror altså han har pladsen i Shitty på lånt tid. Isaksson er væsentligt stærkere
Sven-Göran Eriksson har jo proklameret, at Schmeichel er 1. valg i City, og jeg synes da også det er fint, for Isaksson er overvurderet, hvis I spørger mig.
United DK
12-09-2007, 11:57
Ja gu er han da usikker, han er jo trods alt kun 20 år. Casillas var jo heller ikke fejlfri, da han brød igennem på Real Madrids 1. hold som 18-19 årig, men målmænd bliver modsat markspillere, bedre med alderen.
Glory Man United
12-09-2007, 12:49
Sven-Göran Eriksson har jo proklameret, at Schmeichel er 1. valg i City, og jeg synes da også det er fint, for Isaksson er overvurderet, hvis I spørger mig.
Ja til næste kamp. Sætter sgu gerne 100 kr på, at Isaksson står i oktober
Smaakage
12-09-2007, 12:54
han er ikke overvurderet fordi han laver en fejl en gang imellem. Det høre med til det at være ung målmand. Eller målmand i det hele taget. Hvem husker ikke det sidste par måneder af sidste sæson, hvor Van Der Sar ikke ligefrem var nogen nydelse, og han er vist ikke en nybegynder. Eller da Foster blev passeret af Robinson over en hele banelængde.
Faktum er at schmeichel har stået meget bedre end nogen har turde håbe på, og ja han har stået bag et hold der ikke har givet chancer væk, men dem der har været har han altså pillet, og de mål han har lukket ind har han ikke kunne gøre det store ved.
Nej han er ikke klar til at stå fast premier league eller at stå for et af de helt store hold, men jeg påpeger bare at han udfra sine forudsætninger og fra det hold han spiller på, er den målmand der er startet stærkest i Premier league, og så kan man vel godt komme på et FORELØBIGT dream team for denne sæson
Han har ikke lavet fejl engang imellem, synes generelt han har været usikker og ikke gjort det så godt som han er blevet råbt op til. At han er ung er vel grunden til hans usikkerhed, men det gør ham jo ikke bedre. Vil stadig mene at der findes en del målmænd som har stået bedre en Schmeichel, og at han kun har fået den plads på holdet fordi han er ung.
United DK
12-09-2007, 13:00
Han har ikke lavet fejl engang imellem, synes generelt han har været usikker og ikke gjort det så godt som han er blevet råbt op til. At han er ung er vel grunden til hans usikkerhed, men det gør ham jo ikke bedre. Vil stadig mene at der findes en del målmænd som har stået bedre en Schmeichel, og at han kun har fået den plads på holdet fordi han er ung.
Ja, Schmeichel er da ikke verdens bedste målmand (endnu?), men han har da gjort det rigtig godt, ift. at han er så ung og uprøvet, på så højt niveau.
Smaakage
12-09-2007, 13:06
Ja gu er han da usikker, han er jo trods alt kun 20 år. Casillas var jo heller ikke fejlfri, da han brød igennem på Real Madrids 1. hold som 18-19 årig, men målmænd bliver modsat markspillere, bedre med alderen.
Jamen jeg skriver jo heller ikke at han ikke må være usikker. Det er nu fair nok, da han har den alder han har. Det jeg har noget imod er at alle går helt i ekstace fordi han står. Han har langt fra spillet så godt som det bliver gjort det. Kan godt være at han har stået godt i forhold til hans alder, men han har ikke været den bedste målmand indtil videre
.
Smaakage
12-09-2007, 13:07
Ja, Schmeichel er da ikke verdens bedste målmand (endnu?), men han har da gjort det rigtig godt, ift. at han er så ung og uprøvet, på så højt niveau.
Læs nu hvad jeg skriver smukke. Javist kan han blive bedre, Men det gør ham ikke til den bedste målmand ENDNU. Det er det folk er igang med at gøre ham til, og det er det jeg er uenig i.
United DK
12-09-2007, 13:08
Jamen jeg skriver jo heller ikke at han ikke må være usikker. Det er nu fair nok, da han har den alder han har. Det jeg har noget imod er at alle går helt i ekstace fordi han står. Han har langt fra spillet så godt som det bliver gjort det. Kan godt være at han har stået godt i forhold til hans alder, men han har ikke været den bedste målmand indtil videre
.
Hvem er det, der gør ham til den bedste målmand?
Glory Man United
12-09-2007, 14:01
Så er Schmeichel sgu heller ik bedre....Vel også derfor at han ikke engang er
3. valg hos Morten Olsen. Han virker god på stregen (reflekser), men det jeg har set indtil nu, er at han er rystende usikker i feltet. Derfor er jeg heller ikke i tvivl om, at den svenske Mr. Burns propper isaksson ind igen om et par uger
Dahlmann
12-09-2007, 14:14
Hvem er det, der gør ham til den bedste målmand?
medierne...
oneliner, jeg ved det... men der er ikke så meget andet at sige...
3. valg hos Morten Olsen
et spørgsmål om tid. Stephan Andersen er en kæmpe joke
Jeg snakker jo heller ikke om en målmand som lige pludselig redder hele verden. Jeg snakker bare om en målmand som har været den bedste de sidste 4 uger. Om han er god til at gå ud i feltet er sgu ikke det vigtigste. Hvor god er Reina fra Liverpool lige til det? Men han er da en god og stabil målmand for dem. Højde for en målmand er altså ikke alfa omega.
Schmeichel er en shot-stopper. Han hugger nogle fede og kan så have svagheder andre steder. Samme type er casillas. Der er kun én målmand på verdensplan som besidder både sublime reflekser og godt spil i feltet og det er buffon. Cech hugger jo skud på grund af sin højde.
Bare fordi schmeichel har en svaghed ved indlæg er det sgu da ikke ensbetydende med at vi skal slagte ham. Tror ikke det er fordi medierne skriger ham op at du er muggen over hans omtale, men snarer fordi han er dansk, og så kan man ikke være et talent. Eller er det efternavnet der irriterer?
Rex_Hunt
12-09-2007, 15:10
Mit bud på det bedste hold i Europa:
Buffon
Mica Richards-Vidic-Terry-Evra
Ronaldo-Kaka-Jon Obi-Ronaldinho
Toni - Klose
Glory Man United
12-09-2007, 15:19
et spørgsmål om tid. Stephan Andersen er en kæmpe joke
Jeg snakker jo heller ikke om en målmand som lige pludselig redder hele verden. Jeg snakker bare om en målmand som har været den bedste de sidste 4 uger. Om han er god til at gå ud i feltet er sgu ikke det vigtigste. Hvor god er Reina fra Liverpool lige til det? Men han er da en god og stabil målmand for dem. Højde for en målmand er altså ikke alfa omega.
Schmeichel er en shot-stopper. Han hugger nogle fede og kan så have svagheder andre steder. Samme type er casillas. Der er kun én målmand på verdensplan som besidder både sublime reflekser og godt spil i feltet og det er buffon. Cech hugger jo skud på grund af sin højde.
Bare fordi schmeichel har en svaghed ved indlæg er det sgu da ikke ensbetydende med at vi skal slagte ham. Tror ikke det er fordi medierne skriger ham op at du er muggen over hans omtale, men snarer fordi han er dansk, og så kan man ikke være et talent. Eller er det efternavnet der irriterer?
Hov hov ro på lille ven....siger bare at han er MEGA overvurderet...intet andet
siger bare at han er MEGA overvurderet...intet andet
på hvilken måde? Der er jo ikke nogen der kalder ham verdens bedste og der er jo ingen der siger han skal være 1.valg på landsholdet. Men faktum er at han allerede nu har stået mange i den bedste skotske række og indtil videre har haft succes i premier league. Så har man vel lov til at være lidt optimistisk på danmarks vegne, når vi er vant til at se på jesper christiansen "Rocking"
Jeg hører også til dem, der synes Kasper Schmeichel indtil videre gøres til langt mere end han er. Alene det at man i en uge skulle høre om hans fantastiske præstation med at holde buret rent mod United, når alle der så kampen kunne se, at en isbjørn med to forfrosne poter ville have præsteret lige så "godt," som han gjorde i den kamp, var kvalmende.
Kasper Schmeichel har da uden tvivl et stort talent, og han er i mangel af kvalificerede spillere sikkert også snart tredjevalg på landsholdet, men der er stadig et godt stykke vej op til det niveau, som danske medier uge efter uge prøver at bilde danskerne ind at han er på.
Glory Man United
12-09-2007, 15:54
Jeg hører også til dem, der synes Kasper Schmeichel indtil videre gøres til langt mere end han er. Alene det at man i en uge skulle høre om hans fantastiske præstation med at holde buret rent mod United, når alle der så kampen kunne se, at en isbjørn med to forfrosne poter ville have præsteret lige så "godt," som han gjorde i den kamp, var kvalmende.
Kasper Schmeichel har da uden tvivl et stort talent, og han er i mangel af kvalificerede spillere sikkert også snart tredjevalg på landsholdet, men der er stadig et godt stykke vej op til det niveau, som danske medier uge efter uge prøver at bilde danskerne ind at han er på.
TAK! Troede sgu snart det kun var "Smaakage" og mig, der havde den opfattelse.....mon de andre er hyptoniseret? :D
United DK
12-09-2007, 16:52
medierne...
oneliner, jeg ved det... men der er ikke så meget andet at sige...
Medierne? Hvor er den overskrift der siger: "Kasper Schmeichel, verdens bedste målmand"?
Bergmann
12-09-2007, 16:54
Kasper Schmeichel har den bedste statestik i PL - REDNINGHEDSMÆSSIGT!
United DK
12-09-2007, 16:54
3. valg hos Morten Olsen.
Hmm, synes du selv, at Stephan Andersen er bedre end Kasper Schmeichel?
Dahlmann
12-09-2007, 18:43
Medierne? Hvor er den overskrift der siger: "Kasper Schmeichel, verdens bedste målmand"?
den overskrift har jeg endnu ikke set, men hver gang han spiller kommer medierne med deres "danskerflip" hvor de konstant roser en dansk spiller eller bare skal nævne at en dansk spiller har været på banen... at kasper schmeichel så har spillet nogle fine kampe har fået dem til at flippe fuldstændig og nærmest skamrose ham... bevares han har stået fint.. men der er stadig lang vej (den tid har han selvfølgelig), men han skal ikke allerede gøres til mere end han er... navnet bestemmer jo også meget om han er en god målmand...
At holde buret rent tre Premier League kampe er under alle omstændigheder flot - og sådan er det. Men så har han heller ikke været bedre. Han har da stået godt, men jeg mener at han også kan takke sit forsvar for at der ingen mål er gået ind. Imod os synes jeg ikke rigtig at han tog det store, og virkede flere gange usikker. Stadig er det flot af en 20 årig.
United DK
12-09-2007, 22:12
den overskrift har jeg endnu ikke set, men hver gang han spiller kommer medierne med deres "danskerflip" hvor de konstant roser en dansk spiller eller bare skal nævne at en dansk spiller har været på banen... at kasper schmeichel så har spillet nogle fine kampe har fået dem til at flippe fuldstændig og nærmest skamrose ham... bevares han har stået fint.. men der er stadig lang vej (den tid har han selvfølgelig), men han skal ikke allerede gøres til mere end han er... navnet bestemmer jo også meget om han er en god målmand...
Vi har jo ikke rigtig nogle etablerede "stjerner" i europæisk fodbold, andet end Poulsen og Agger, og derfor går medierne altid lidt i selvsving, når en dansker har lidt succes i Europa, og jeg synes ikke det er værd, at have ondt i røven. Der kommer også hele tiden nye Maradona'ere og nye Pelé'ere, og det er færreste der er så gode, som de bliver gjort til. Eksempelvis er der en ung spansk knægt, ved navn Bojan Krkic, der spiller for Barcelonas ungdomshold, der bliver skreget op til det helt store, fordi han gjorde det godt ved et U-17 EM. Man skal bare tage mediernes selvsving, med et gran salt.
.........Cech..........
Puyol......Terry...Rio...Evra
Ronaldo...Lampard..Kaka...Ronaldinho
.............Drogba...Messi...........
Buffon, Cannavaro, Essien, Gerrard, Scholes, Rooney, Henry
Lorensen
01-10-2007, 16:20
Eksempelvis er der en ung spansk knægt, ved navn Bojan Krkic, der spiller for Barcelonas ungdomshold, der bliver skreget op til det helt store, fordi han gjorde det godt ved et U-17 EM.
Han er tilgengæld også MEGET god i manager ! Tror helt sikkert at det er derfor :D
Glory Man United
05-10-2007, 15:27
Kaka blev årets spiller
AC Milans superstjerne Kaka er årets spiller for sæsonen 2006/07. Det mener medlemmerne af den internationale spillerforening FIFPro.
FIFPro holder fredag et prisshow på Milans træningscenter Milanello, og her var det en lokal helt, der vandt. Kaka kom også på årets hold kåret af spillerne.
Holdet ser ud som følger:
Gianluigi Buffon (Juventus)
Alessandro Nesta (Milan)
Fabio Cannavaro (Real Madrid)
John Terry (Chelsea)
Carles Puyol (Barcelona)
Cristiano Ronaldo (Manchester United)
Steven Gerrard (Liverpool)
Kaka (Milan)
Lionel Messi (Barcelona)
Didier Drogba (Chelsea)
Ronaldinho (Barcelona)
Man kan jo altid diskutere sådan en afstemning. Men 4 midterforsvarere? OK Puyol kan spille højre back....Og Ronaldinho? Er rimeligt enige med 8 spillere!
Ud: Buffon, Cannavaro, Ronaldinho
Ind: Cech, Abidal, Van Nistelrooy
United DK
05-10-2007, 15:41
Buffon, Cannavaro, Gerrard og Ronaldinho?!
Det lugter langt væk, af det sædvanlige stjernebras!
Christensen
05-10-2007, 15:48
Nemlig. Gider ikke de kåringer længere .. kan aldrig tage dem seriøst..
TrincoBoy
05-10-2007, 15:52
Ikke for noget, men de der kåringer og afstemninger begynder at rage mig en høstblomst. Jeg gider ikke nævne hvorfor, men bare det at Buffon som har spillet Serie b i hele sæsonen kommer med, viser hvor latteligt det hele er!
Kaka blev årets spiller
AC Milans superstjerne Kaka er årets spiller for sæsonen 2006/07. Det mener medlemmerne af den internationale spillerforening FIFPro.
FIFPro holder fredag et prisshow på Milans træningscenter Milanello, og her var det en lokal helt, der vandt. Kaka kom også på årets hold kåret af spillerne.
Holdet ser ud som følger:
Alessandro Nesta (Milan)
John Terry (Chelsea)
Carles Puyol (Barcelona)
Kaka (Milan)
Lionel Messi (Barcelona)
Didier Drogba (Chelsea)
Ronaldinho (Barcelona)
Man kan jo altid diskutere sådan en afstemning. Men 4 midterforsvarere? OK Puyol kan spille højre back....Og Ronaldinho? Er rimeligt enige med 8 spillere!
Ud: Buffon, Cannavaro, Ronaldinho
Ind: Cech, Abidal, Van Nistelrooy
Fatter ikke helt at der er fire (næsten) dicideret midteforsvarer og en serie B målmand? :confused:
Jeg forstår ikke hvorfor man vælger Kaká frem for Cristiano.. Han spillede suverænt i Champions League, men det var da vist også det.. I Serie A var de Milan jo ikke noget at råbe hurra for, minuspoint eller ej.
Alessandro Nesta (Milan)
John Terry (Chelsea)
Carles Puyol (Barcelona)
Kaka (Milan)
Lionel Messi (Barcelona)
Didier Drogba (Chelsea)
Ronaldinho (Barcelona)
Nu kan det godt være at i andre ikke er enige og det lyder som noget jeg siger fordi jeg er United-fan, men jeg synes der burde være mindst en med fra vores forsvar, min bedste kandidat ville være Evra.
Fatter ikke at Ruud ikke er med.. efter min mening den bedste angriber i verden, og en mand der kan score for alle hold hele tiden..
Hvad laver Gerrard der? Han var jo ikke god sidste år?! Så meget at han er et stort navn. Istedet skulle Essien ind der, og så skulle Van Nistelrooy ind istedet for Ronaldinho, og Vidic istedet for Cannavaro. Og hvordan kan en spille for Serie B komme på årets hold. Så latterligt!
Martinsen
05-10-2007, 19:48
jeg har heldigvis for længe siden opgivet alle de der latterlige kåringer! simpelthen ikke værd at spilde sin tid på, det er jo fuldstændig uforståelig mange af de spillere der har fundet vej til det hold!
Holmskov
05-10-2007, 20:55
På hvilken baggrund bliver de egentligt udtaget?
Gerrard. Det må være navnet der gør det. Jeg kan nævne adskillige midtbanespillere der er mere fremtrædende end ham. Han er SUPER overvurderet.
Cannavaro må være med fordi Italien vandt VM. Han har spillet en noget usikker sæson hos Real Madrid.
Ronaldinho må igen være navnet der gør det. Han har ikke været i form og spillede en skidt sæson.
Puyol har været meget skadet, så det er mig en gåde han kan være med på sådan et hold.
Buffon. Ord er overflødige. Her har man TOTALT overset Casillas fra Real Madrid som, næsten ene mand vandt mesterskabet til Madrid.
Ruud Van Nistelrooy. Hvor er han henne på det hold.?? Manden blev topscorer i Real Madrid og La Liga efter skiftet fra Manchester United.
Men alt i alt underlige afstemninger. Det er som om man skal spille i Milan eller Barcelona for at vinde disse priser.
Et eksempel. Hvorfor er Kaka mere værd og bedre end Scholes hvis man kigger på sidste sæson??
Og hvordan ind i helvede er Gerrard blevet bedre end Scholes??
På hvilken baggrund bliver de egentligt udtaget?
Gerrard. Det må være navnet der gør det. Jeg kan nævne adskillige midtbanespillere der er mere fremtrædende end ham. Han er SUPER overvurderet.
Cannavaro må være med fordi Italien vandt VM. Han har spillet en noget usikker sæson hos Real Madrid.
Ronaldinho må igen være navnet der gør det. Han har ikke været i form og spillede en skidt sæson.
Puyol har været meget skadet, så det er mig en gåde han kan være med på sådan et hold.
Buffon. Ord er overflødige. Her har man TOTALT overset Casillas fra Real Madrid som, næsten ene mand vandt mesterskabet til Madrid.
Ruud Van Nistelrooy. Hvor er han henne på det hold.?? Manden blev topscorer i Real Madrid og La Liga efter skiftet fra Manchester United.
Men alt i alt underlige afstemninger. Det er som om man skal spille i Milan eller Barcelona for at vinde disse priser.
Et eksempel. Hvorfor er Kaka mere værd og bedre end Scholes hvis man kigger på sidste sæson??
Jeg giver dig ret, og det er altid som om United bliver forbigået på sådan nogle lister, hvor f.eks. Vidic eller Evra:confused:
PerRonaldo
05-10-2007, 23:23
Det jo en afstemning, som real ville kalde galacticos(aner ikke hvordan det staves), ingen spillere der er mindre verdenstjermer, som vidic essein obidal evra scholes osv... Det er de bedst lønnede og dem alle kender om de ser fodbold eller ej, ikke en skid med hvem der har gjort det bedst i den forgangne sæson!
kaka mere værd og bedre end scholes???? øhh måske fordi kaka blev topscorer i champions league som hængende angriber, og nærmest egenhændigt sparkede champions league til milano. Bare et gæt. At Kaka vinder den afstemning er der kun de mest patriotiske fans som kan protestere over. Han var og er simpelthen så høj klasse.
Men vil give alle jer ret, som har lidt problemer med selve årets hold. Men hvis det for eksempel er kåringer baseret på en 12 måneders periode fra for eksempel juni 2006 til juni 2007 så er det nok pga. VM at Buffon og Cannavaro er på, for specielt cannavaro havde absolut ikke en god sæson i madrid sidste år, selvom de blev mestre. Ronaldinho fik lavet sine omkring 25 mål og tilsvarende assists, men i har ret i at han rent spillemæssigt ikke var oppe og ringe, og er det heller ikke pt. At Gerrard skal på udfra den periode som jeg nævner fatter jeg heller intet af. Bare fordi liverpool kom i champions league finalen. Hmm. Så kunne jeg da bedre have accepteret hvis de havde taget en mand som Perrotta som jeg synes var klasse sidste sæson både i CL og i Serie A. Men mange af de kåringer er på navn og ikke gavn ja, men de er nu meget sjove at kommentere alligevel:Bouncing:
Glory Man United
06-10-2007, 08:07
kaka mere værd og bedre end scholes???? øhh måske fordi kaka blev topscorer i champions league som hængende angriber, og nærmest egenhændigt sparkede champions league til milano. Bare et gæt. At Kaka vinder den afstemning er der kun de mest patriotiske fans som kan protestere over. Han var og er simpelthen så høj klasse.
Men vil give alle jer ret, som har lidt problemer med selve årets hold. Men hvis det for eksempel er kåringer baseret på en 12 måneders periode fra for eksempel juni 2006 til juni 2007 så er det nok pga. VM at Buffon og Cannavaro er på, for specielt cannavaro havde absolut ikke en god sæson i madrid sidste år, selvom de blev mestre. Ronaldinho fik lavet sine omkring 25 mål og tilsvarende assists, men i har ret i at han rent spillemæssigt ikke var oppe og ringe, og er det heller ikke pt. At Gerrard skal på udfra den periode som jeg nævner fatter jeg heller intet af. Bare fordi liverpool kom i champions league finalen. Hmm. Så kunne jeg da bedre have accepteret hvis de havde taget en mand som Perrotta som jeg synes var klasse sidste sæson både i CL og i Serie A. Men mange af de kåringer er på navn og ikke gavn ja, men de er nu meget sjove at kommentere alligevel:Bouncing:
Må da være en afstemning, som beror på de seneste 12 mdr! Derfor er Cannavaro og Buffon ikke værdige (vist 15 mdr siden?)
Enig i at Kaka er klasse :)
Holmskov
06-10-2007, 08:40
Uha uha. Vi er helt enige om at Kaka har klasse og han næsten egenhændigt hentede CL til Milan.
Men jeg siger som jeg gør fordi Scholes, i mine øjne, har præsteret på samme høje niveau hele sæsonen igennem i alle turneringer.
Men det er svært med de afstemninger, og hvis man sammenligner Scholes med Gerrard så hænger det slet slet ikke sammen at Gerrard er på holdet og ikke Scholes.
United DK
06-10-2007, 12:50
Men jeg siger som jeg gør fordi Scholes, i mine øjne, har præsteret på samme høje niveau hele sæsonen igennem i alle turneringer.
Enig, men Scholes vil altid være en undervurderet spiller, i kræft af hans personlighed. Scholes er jo ikke nogen Cantona som person, og det tror jeg gør, at han bliver overset. Derudover plejer diverse priser altid at blive uddelt, på baggrund af præstationer i CL, og derfor overrasker det mig ikke, at Kaká er blevet valgt til den bedste, for han var over alle andre i sidste sæsons CL.
pølsemanden
18-04-2008, 11:17
bedste hold 2008 imo :
Buffon
Alves - Rio - Cannavaro - Evra
Ronaldo - Xavi ( essien ) - Fabregas - Ribery ( messi hvis han ikke var skadet )
Toni - Torres¨'
KOM MED JERES!!!
VDS
Alves Rio Carvalho Evra
Ronaldo Essien Gattuso Messi
Torres Etoo
To defensive midtbaner vil give plads til Ronaldo og Messi.
carvalho er i øvrigt mega undervurderet - nogen der så kampen i går?
jeg synes han overstråler terry
Og ja- VDS på kassen. Han er virkelig god. Cassilas (staveplade) var dog også inde i billedet.
Ribeiry var også inde i billedet og det var Cambiasso også. Luca Toni er også svær at komme uden om, men det lykkedes... ;-)
Cassilas
Sagna - Rio - Carvalho - Evra
Ronaldo - Essien - Xavi - Messi
Toni - Torres
Ja som i nok kan se kan jeg ikke rigtig placere højrebacken.. Jeg ser ikke nok int. fodbold, til at kunne vurdere hvem der er bedst der, men jeg bryder mig ikke om Alves, og syntes han er alt for overvurderet og offensiv til den plads.. slet ikke god nok def.. Jeg havde Lahm i tankerne, men ved ikke hvordan han overordnede niveau har været..
Cassilas
ikke alves(!) - Rio - Carvalho - Evra
Ronaldo - Essien - Xavi - Massi
Toni - Torres
Ja som i nok kan se kan jeg ikke rigtig placere højrebacken.. Jeg ser ikke nok int. fodbold, til at kunne vurdere hvem der er bedst der, men jeg bryder mig ikke om Alves, og syntes han er alt for overvurderet og offensiv til den plads.. slet ikke god nok def.. Jeg havde Lahm i tankerne, men ved ikke hvordan han overordnede niveau har været..
Hvad med Bacary Sagna? Jeg synes han gør det fantastisk for Arsenal både defensivt og offensivt..
Enig med dig mht Alves, han er intet værd defensivt.. Det svarer til at vi skulle bruge Ronny på højrebacken..
Hvad med Bacary Sagna? Jeg synes han gør det fantastisk for Arsenal både defensivt og offensivt..
Enig med dig mht Alves, han er intet værd defensivt.. Det svarer til at vi skulle bruge Ronny på højrebacken..
Rigtig godt bud.. Underligt jeg ikke tænkte på ham.. Har været meget imponeret af ham i løbet af sæsonen, og så det som en stor svækkelse da han blev skadet..
theviking66
18-04-2008, 12:30
Cassilas
Sergio Ramos, Rio, Carvalho, Evra
Ronaldo, Xavi, Essien, Messi
Torres, Toni
Muligvis Fabiano istedet for Toni. Eller Ribery for Essien
Unitedforever
18-04-2008, 12:34
Cassilas
sagna rio vidic evra
Ronaldo xavi Fabregas Ribery
Torres Fabiano
Van der sar
Evra-Rio-Vidic-Richards
Gerrard
Nani Ronaldo
Rooney
Tevez Messi
Måske lidt mærkeligt med Rooney som offensiv midt, men tror han vil fungere glimrende der, og hvis nogen skulle undre sig over hvem Richards er, så er det ham fra city. ;)
United DK
18-04-2008, 12:38
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Rooney - Tevez
theviking66
18-04-2008, 12:41
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Rooney - Tevez
Selvfølgelig.
Overrasker mig ikke at det er din start 11er:devill:
Van der sar
Evra-Rio-Vidic-Richards
Gerrard
Nani Ronaldo
Rooney
Tevez Messi
Måske lidt mærkeligt med Rooney som offensiv midt, men tror han vil fungere glimrende der, og hvis nogen skulle undre sig over hvem Richards er, så er det ham fra city. ;)
Evra som højreback, og gerrard, nani og tevez??? Er det seriøst??
Buffon
Sergio Ramos, Rio, Vidic, Evra
Ronaldo, Xavi, Essien, Messi
Torres, Toni
Dette er mit bud på det bedste hold i denne sæson. Der er ikke så meget at sige - verdensklasse spillere på hver position
Cech
Ramos - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fabregas - Iniesta - Messi
Torres - Zlatan
Træner: Fergie
Van der sar
Evra-Rio-Vidic-Richards
Gerrard
Nani Ronaldo
Rooney
Tevez Messi
Rooney som offensiv midtbane er da det mindt mærkelige ved den opstilling ;)
Og jeg tror du har byttet om på evra og richards..
Her er min;
Cassilas
Sagna - Rio(C) - Carvalho - Evra
Ronaldo - Xavi - Guti - Robinho
Drogba - Torres
Coach: Michael Laudrup :)
Jeg var i tvivl ved Carvalho, Guti og Robinho
Og så kan jeg altså ikke forstå hvordan folk kan tage messi med i den opstilling? Han har jo været skadet i store dele af sæsonen..
Cech
Ronaldo - Essien - Gerrard - Messi
Kaká
Torres
Casillas
Sagna - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Essien - Iniesta - Ribery
Rooney
Torres
Træner: Fergie
Assisterende: Laudrup
Waterboy: Wenger(tror han ville være virkelig god da han hælder utrolig meget vand ud af ørene;))
Vores egne spillere siger sig selv.
Laudrup har formået at gøre et hold uden profiler til et mandskab som kan overraske enhver modstander, hvilket er rimelig imponerende!
Synes Casillas har været ham som har holdt Reals defensiv kørende, og hvis der er en spiller som de skal takke for mesterskabet, så må det sgu være ham!
Sagna har været Arsenals bedste indkøb og utrolig stabil igennem hele sæsonen.
Essien har igen igen givet Chelsea den stabilitet de har brug for på midten og takket være ham kan enhver træner, uanset hvor inkompetent han er, stille med en anstændig defensiv. Desuden scorer han også fra tid til anden vigtige mål.
Iniesta har på trods af Barcas skuffende sæson været rigtig god og det er fra ham deres geniale finesser skal komme fra i semifinalen.
Ribery er om nogen manden bag BM's succes. Kan godt være Toni og Klose har knaldet en hel del kasser ind, men det er sgu altid ham som har lagt den sidste eller næstsidste aflevering.
Til sidst vil jeg gerne udtrykke min beundring for Torres for enhver mand som kan få scousernes offensiv til at virke frygtindgydende fortjener sgu respekt:lolol:
Hr.Buckingham
18-04-2008, 15:54
Casilias
Ramos Rio Vidic Evra
Ronaldo Pirlo Essien Ribery
Torres Toni
Casillas
Alves Ferdinand Vidic Evra
Ronaldo Fabregas Iniesta Ribery
Luis Fabiano Torres
Casillas - Synes Real Madrids forsvar halter og derfor har han igennem sæsonen været utrolig vigtig
Alves - Som højreback formår han sammen med Luis Fabiano at være vigtiste mand offensivt. Har dog mangler defensivt. Lige kamp med Sergio Ramos og Sagna.
Ferdinand - Verdens bedste forsvarsspiller.
Vidic - Verdens bedste forsvarsspillers partner. Danner verdens bedste forsvar og har gjort det gennem hele sæsonen.
Evra - Er fantastisk dygtig med sine offensive løb. Vinder foran Clichy.
Ronaldo - Præsentation unødvendig. Verdens bedste spiller.
Fabregas - Har haft problemer på den centrale midtbane hvor jeg ikke synes at nogen har skillet sig fuldstændig ud men der har været mange om buddet. Vinder dog især på det første halvår.
Iniesta - På trods at Barcelona elendige sæson synes jeg han er utrolig vigtig for dem. Teknisk fremragende. Der var dog mange der kunne ligge lige med ham.
Ribery - Den bedste spiller i Bundesligaen sammen med Diego og Toni. Fantastisk vigtig for Bayern München
Luis Fabiano - Topscorer i La Primera. Ronaldos eneste trussel til den gyldne støvle.
Torres - Der var tæt kamp blandt angriberne men Torres vandt på et fantastisk andet halvår foran Adebayor, Van Nistelrooy og Toni.
chrisserUnited
18-04-2008, 16:26
Doni
Alves - Rio - Vidic - Lahm
Ronaldo - Fabregas - Xavi - Ribery
Torres - Toni
Vidic og Rio må ikke skilles :)
VDS
Ramos-Vidic-Rio-Evra
Ronaldo-Fabregas-Gerrard-Ribery
Torres-Zlatan
ikke helt sikker.. kommer nok ændringer..
VDS
Sergio Ramos - Rio - Vidic - Evra
C. Ronaldo - Xavi - Sneijder - Ribery
F. Torres - L. Fabiano.
Træner: SAF
VDS
Sagna . Rio . Vidic . Evra
Ronaldo . Fabregas . Essien . Ribery
Torres . Fabiano
: Sir Alex Ferguson..
-------------------------Casillas---------------------
-------Sagna-------Rio----------Vidic-----------Evra-----
-------Ronaldo----Essien---------Fabregas-------Messi----
-----------------Drogba---------Adebayor-------------
Er det din personlige eller er de 11 blevet udnævnt et sted???
Casillas
Lahm - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Cesc - Iniesta - Messi
Adebayor/Drogba - Torres
ChristianR
02-05-2008, 01:21
Det ligner meget noget, jeg selv kunne have lavet. Dog tror jeg nok en spiller som Vidic, ville blive presset ud i min. Rio er IMO verdens bedste midterforsvarer, og han løfter Vidic niveau. Vidic har i mine øjne bare slet ikke samme klasse. Jeg havde nok smidt en Terry ind i stedet. Torres kunne gost tage pladsen fra Adebayor.
Lorensen
02-05-2008, 01:35
Byt Sagna ud med Ramos og Torres ud med Adebayor, så har du det bedste hold efter min mening.
Hvad har Fabregas bevist siden han kan være på jeres bedste hold i Europa? 15 gode kampe og så middelmådig den resterende tid?
Cech
Ronaldo - Essien - Gerrard - Messi
Torres - Kaká
Træner: Ferguson!
United DK
02-05-2008, 10:14
Hvad har Fabregas bevist siden han kan være på jeres bedste hold i Europa? 15 gode kampe og så middelmådig den resterende tid?
Ditto med Gerrard, og det er ikke engang 15 kampe.
Casillas
Ronaldo - Essien - Iniesta - Robinho
Drogba - Torres
Rigtigt, men nu er det jo Europas bedste hold, og der er Gerrard helt sikkert på i min bog, hvis man ser bort fra hans sæson. Derudover har han en stor stor betydning for Liverpool.
ChristianR
02-05-2008, 10:33
Har Kaka ikke også været middelmådig denne sæson?
Mit bud ville være
Buffon
Alves Rio Vidic Evra
Essien
Messi Ronaldo
Kaká
Drogba Benzema/Torres:)
der er Gerrard helt sikkert på i min bog, hvis man ser bort fra hans sæson.
Jamen hvis du ser bort fra hans sæson, så skal han jo heller ikke på.. Det er Bedste hold i Europa, og jeg går da stærkt ud fra at det er lige nu her..
Mit hold må blive:
Cassilas
Ronaldo - Essien - Iniesta - Messi
Torres - Benzema
Har Kaka ikke også været middelmådig denne sæson?
Tjoh, men nu er overskriften Europas bedste hold, og der regner jeg ikke lige netop denne sæson med, men også lidt tilbage. For jeg synes det er for billigt, at man kun kan levere på en sæson, og så være på Europas bedste hold. Stadig mener jeg ikke, at Fabregas er berettiget.
Er det din personlige eller er de 11 blevet udnævnt et sted???Det er mit personlige bedste hold i Europa..
Byt Sagna ud med Ramos og Torres ud med Adebayor, så har du det bedste hold efter min mening.Adebayor har lavet flere mål og så 19 ud af 21 mål af Torre ser lavet på hjemmebane, det synes jeg ikke rækker til en af europas 2 bedste angribere... og Ramos kan jeg slet ikke forstå der er nogle der har valgt. Han får alt,alt for mange røde kort, og det er ikke godt nok. han er god offensivt, men defensivt kommer der også tit nogle svipsere.
Der må være nogle, der har travlt :D det er trods alt en del ligaer man skal følge :p
Der må være nogle, der har travlt :D det er trods alt en del ligaer man skal følge :p
Jeg har jo næsten også kun Premier League og La Liga spillere, da de er de to eneste ligaer jeg følger med i. Den italienske siger mig ikke noget. Defensiv resultat fodbold, gider jeg ikke spille mit liv på. Så hellere Sas-Ligaen
Liverpool_sucks
02-05-2008, 20:35
Casillas
Ronaldo - Essien - Flamini - Messi
Fabiano - Torres
Utroligt at mange vælger Drogba, han skal ikke engang være med på bænken..
Utroligt at mange vælger Drogba, han skal ikke engang være med på bænken..
Det er vist de gamle indlæg der vælger ham :)
Jamen hvis du ser bort fra hans sæson, så skal han jo heller ikke på.. Det er Bedste hold i Europa, og jeg går da stærkt ud fra at det er lige nu her..
Mit hold må blive:
Cassilas
Torres - Benzema
Jeg er ganske enig i det der hold. Måske Ramos istedet for Sagna. Men det er vist meget lige.
Cassilas
Torres - Benzema
det ville være et helt fantastisk hold at følge hehe....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.