Se fuld version : Det engelske landshold
Syntes lige vi skulle have en tråd om Englands landshold.
De spillede en glimrende kamp mod Israel i lørdags, og selvom det var et skadesplaget hold, virkede det meget sammenspillet.
Det er det bedste spil jeg har set fra Englands side i mange år, og tror også de begynder at spekulere i EM guld til sommer.
Hvordan ville i stille op, når alle er klar ?
------------Robinson------------
-------------------------------
Richards----Terry---Rio----Cashley
-----------------------------------
---------Hargreaves--Gerrard-------
Lennon------------------------A. Young
----------------------------------------
----------------------Rooney------------
-------------Heskey--------------------
Måske kunne man tale for Foster på mål, men syntes han skal vise noget i nogle flere kampe.
I mine øjne mangler England ligesom os en targetmand, hvor bolden kan spilles op på. Crouch og Heskey er nok de bedste bud, men ingen af dem har virkelig den klasse der skal til, syntes jeg.
Jeg syntes ikke der er plads til både Gerrard, Lampard og Rooney da de løber for meget i samme baner, derfor er der ikke plads til Lampard.
Ellers syntes jeg det ser fornuftigt ud på Englands hold.
jawharacoralia
10-09-2007, 11:36
jeg ville heller ikke have lampard paa holdet:ham og gerrard minder for meget om hinanden men gerrard er stadig meeeget bedre set imo..
men ihvertfald:
ROBINSON
RICHARDS-RIO-TERRY-ASHLEY COLE(forsvaret kan man ikke roere saa meget ved)
LENNON-HARGREAVES-GERARD-J.COLE
ROONEY-OWEN
Glory Man United
10-09-2007, 11:37
Richards----Terry---Rio----Cole
---------Hargreaves--Lampard-------
Gerrard------------------------Cole
------------Rooney-------------
-----------Johnson---------------
Bænk:Foster, Neville, Barry, Phillips, Carrick, Owen, Smith
Spørgsmålet er så, om Neville og Owen vil sidde på bænken :p
Richards----Terry---Rio----Cole
---------Hargreaves--Lampard-------
Gerrard------------------------Cole
------------Rooney-------------
-----------Johnson---------------
Bænk:Foster, Neville, Bale, Phillips, Carrick, Owen, Smith
Spørgsmålet er så, om Neville og Owen vil sidde på bænken
ja og om du kan overtale bale til at skifte sit walisiske statsborgerskab ud med et engelsk hehe, selvom det er for sent
Glory Man United
10-09-2007, 11:51
ja og om du kan overtale bale til at skifte sit walisiske statsborgerskab ud med et engelsk hehe, selvom det er for sent
:lolol: mente Barry fra Villa....den er så rettet
Det stærkeste engelske landshold
B. Foster
M. Richards - R. Ferdinand - J. Terry - A. Cole
A. Lennon - O. Hargreaves - F. Lampard - J. Cole
W. Rooney - D. Bent
Bænk: P. Robinson, L. Baines, M. Dawson, M. Carrick, S. Downing, M. Owen og J. Defoe.
Glory Man United
10-09-2007, 12:01
Det stærkeste engelske landshold
B. Foster
M. Richards - R. Ferdinand - J. Terry - A. Cole
A. Lennon - O. Hargreaves - F. Lampard - J. Cole
W. Rooney - D. Bent
Bænk: P. Robinson, L. Baines, M. Dawson, M. Carrick, S. Downing, M. Owen og J. Defoe.
Av for den....Du har ikke engang Gerrard på bænken :confused:
United DK
10-09-2007, 12:31
Englands stærkeste opstilling er:
Robinson
Richards - Rio - Terry - A. Cole
Beckham - Gerrard - Barry - J. Cole
Owen - Heskey
Bænk: Green, Dawson, Baines, Hargreaves, Downing, Crouch, Rooney
schousboe9
10-09-2007, 12:44
Min ideal opstilling:
Foster
Gaz - Rio - Terry - A.Cole
Beckham - Hargreaves - Gerrard - J.Cole
Rooney - Owen
Bænk: Robinson, Richards, Baines, Lampard, SWP, Defoe, Heskey
Forklaring: Hvorfor, HVORFOR(!) skulle Richards dog spille fremfor vores egen Gaz!? Ingen røde briller, men Neville har dog stadig en ubeskrivelig vigtig rutine, specielt med tanke på slutrunden til sommer. Ingen tvivl om, Richards overtager pladsen i fremtiden, men frem til EM '08 - nej...
Foster er langt bedre end Robinson når han er klar, så ingen tvivl dér! Beckham fremfor SWP - samme årsag som Neville/Richards, plus man kunne tydeligt se den forskel Beckham gjorde, da han gjorde come back for nylig. Lenno er IMO ikke god nok endnu.
I angrebet ser jeg Englands landshold lidt ligesom Uniteds: Der er ikke nødvendigvis brug for en taget man. Derfor Owen og Rooney i start XI'eren, mens en Heskey er god at smide ind som boksspiller.
Forklaring: Hvorfor, HVORFOR(!) skulle Richards dog spille fremfor vores egen Gaz!? Ingen røde briller, men Neville har dog stadig en ubeskrivelig vigtig rutine, specielt med tanke på slutrunden til sommer. Ingen tvivl om, Richards overtager pladsen i fremtiden, men frem til EM '08 - nej...
Fordi Richards er verdens største forsvars talent... Måske er mine briller ikke røde nok her, men Richards er bedre end Neville overall på nær erfaring og ledelse, men der har England andre dækket ind.
schousboe9
10-09-2007, 13:01
Han spiller godt og er helt sikkert en fremtidens mand, men jeg tvivler bare på om han kan holde det nødvendige niveau mod hold som Holland, Italien, Spanien (hvis de kommer med :)), Tyskland osv. igennem hele turneringen.
Det ved vi jo, Neville kan, så i hvert fald til og med EM '08 synes jeg Neville bør spille.
Glory Man United
10-09-2007, 13:07
Han spiller godt og er helt sikkert en fremtidens mand, men jeg tvivler bare på om han kan holde det nødvendige niveau mod hold som Holland, Italien, Spanien (hvis de kommer med :)), Tyskland osv. igennem hele turneringen.
Det ved vi jo, Neville kan, så i hvert fald til og med EM '08 synes jeg Neville bør spille.
.....og det er du så ene om (i hvert fald indtil nu):D
schousboe9
10-09-2007, 13:16
Folk var heller ikke ligefrem enige med Einstein i sin tid... ;)
-------------------------------
Gazz----Terry---Rio----Cashley
-----------------------------------
---------Hargreaves--Gerrard-------
SWP-------------------------------J. Cole
----------------------------------------
----------------------Rooney------------
-------------Owen--------------------
M. Richards er klart fremtidens mand, men han laver stadig en del grundlæggende fejl, så mener ikke han er førstevalg endnu. Ville dog elske at se ham som Nevilles afløser både hos united og på landsholdet da han er utrolig dygtig!
Gerrard er en bedre spiller end Lampard og af den grund kan jeg ikke finde plads til Lampard, da han ikke ville fungere ude på kanten i stedet for Cole, som udelukkende bliver holdt tilbage af det faktum at han er lidt for stor en humørspiller.
SWP vs Beckham er utrolig close, dog vil jeg sige på baggrund af førstnævntes seneste form så må han være førstevalg. Han er simpelthen så eksplosiv og han virker næsten ustoppelig, dog mangler han at bevise det over en længere periode.
I angrebet kan vi vidst alle blive enige om Rooney, men spørgsmålet er så hvem der skal ligge ved siden af. Der er masser af kandidater heriblandt Bent, Owen, Crouch, Smith, Heskey, Johnson osv osv.
Problemet hos en del af disse er at de ikke får tilstrækkelig med førsteholds fodbold og ingen af dem er helt verdensklasse, dog tæt på. Det vigtigste må være spillerens evne til at supplere Rooney da han nok er den vigtigste brik i englands søgen efter guld. Hvis først han kommer til at køre vil England være en potentiel konkurrent til guldet, men ikke før.
Næsten alle førnvænte har været parret med Rooney og den som jeg vil sige har haft den største succes i dette må være Owen som også selv kan skabe noget pga hans utrolige afslutninger. Desværre er hans tempo ikke som det tidligere har været så hans fremtid afhænger af hans evne til at anvende noget af den rutine han efterhånden har fået bygget op.
Bent kunne også være spændende, men har ikke set ham nok til at kunne bedømme dette. Smith har vi alle set ikke er særlig god til at iscensætte Rooney, Crouch er ikke engang fast mand hoos scouserne på trods af at han er rimelig effektiv og de andre har bare ikke den sidste klasse der skal til så mit umiddelbare valg må falde på Owen, hvis han altså kan holde sig bare lidt skadesfri.
Av for den....Du har ikke engang Gerrard på bænken :confused:
Nej jeg har ikke Gerrard med på mit hold og heller ikke på bænken, da jeg mener han er total overvurderet. Han er ikke specielt teknisk stærk, og han er bedst når det hele skal dreje sig om ham, som det gør i Liverpool.. Han slår stort set hele tiden en lang bold op mod et fyrtårn oppe i feltet..
SpanGdix
10-09-2007, 14:24
Synes det er helt vildt, at nogle ikke har Gerrard inde. Godt nok er han Liverpool spiller, men han viser gang på gang hvilken klasse spiller han er. Det samme med Lampard. Om man så ikke kan have begge to, kan diskuteres.
Englands bedste 11:
Robinson
Neville - Rio - Terry - A. Cole
Beckham - Gerrard - Lampard - J. Cole
Rooney - Owen/Crouch
Glory Man United
10-09-2007, 14:26
Nej jeg har ikke Gerrard med på mit hold og heller ikke på bænken, da jeg mener han er total overvurderet. Han er ikke specielt teknisk stærk, og han er bedst når det hele skal dreje sig om ham, som det gør i Liverpool.. Han slår stort set hele tiden en lang bold op mod et fyrtårn oppe i feltet..
Orv....vidste godt man kunne være uenige om fodbold, men så meget??? Det er vel den samme Gerrard, vi snakker om? Altså ham som ALENE vandt CL for Liverfool i 05? Ham som ALENE vandt FA Cuppen for samme klub i 06?
England har spiller for spiller et rigtig stærkt hold, men jeg synes at når de spiller sammen har de problemer, og det kan ses på resultaterne. Den engelske presse er også gode til at overgøre dem holdet, og hver enkelt spiller. F.eks sagde de før VM, at Rooney ene mand skulle vinde VM for England. Her er mit bud på det stærkeste hold:
Robinson (Han er pivringe, men Englands bedste målmand udover Foster, som skal have mere rutine)
Richards - Rio - Terry - Ashley Cole
Beckham - Hargreaves - Gerrard - Joe Cole
Rooney - Owen
Bænk: Foster, Baines, Ledley King, Lennon, Lampard, Downing, D.Bent
Danielsen
10-09-2007, 14:27
Jeg vil gi' de fleste af jeg ret, i ops. MEN, Downing er förste valg som venstrekant, inden alt for länge! Han har nogle indläg/frispark alla Becks og han er klart den bedste (klassiske) venstrekant i England, han mangler bare rutine....Joe Cole, minder meget om Rooney...synes jeg. Han (Cole) spiller bedste som offensiv midtbane, men dem er der jo ikke mangel på hos England.
Robinson
Owen - Heskey
Er det ikke lidt hårdt at smide at smide Lampard af holdet? Okay han fungerer ikke sammen med Gerrard på midt midt, men han er nu en rigtig god spiller, som scorer mange mål. Og så er der den værste. Rooney på bænken? Hvad har han nu gjort forkert til forskel for afdankede Heskey som ligger og spiller nede i Wigan?
Martinsen
10-09-2007, 14:47
Robinson
Neville-Rio-Terry-Cole
Becks-Gerrard-Hargo-J. Cole
Owen-Rooney
det er for mig at se det stærkeste, men der er mange tvivlsomme så man kan godt bytte lidt fra kamp til kamp... bla. kan folk som Lampard, Lennon, SWP, Crouch, Carrick, Johnson nok godt spille fra tid til anden;)
Mikkelsen
10-09-2007, 14:51
Robinson
Owen - Heskey
Heskey ? jeg ser ham ikke engang som 6. valg. Han er direkte elendig, sidste PL kamp jeg så med ham, var han uskarp og voldelig (nok derfor at ikke nogen kom alvorlig til skade hehe).
Rooney og Owen giver meget mere mening.
Og så Barry på midten ? ja som 4. valg.
dagsformen må så afgøre om det skal være Gaz eller Richards.
Ang. målmandsdebatten, er jeg ligeglad, alle de engelske målmænd er lige ringe.
Heskey ? jeg ser ham ikke engang som 6. valg. Han er direkte elendig, sidste PL kamp jeg så med ham, var han uskarp og voldelig (nok derfor at ikke nogen kom alvorlig til skade hehe).
Heskey er stærk og kan bruge hovedet.. England skal have en type som ham helt fremme, da de lever meget på indlæg og lange bolde i dybden. Så om det skal være Heskey eller Crouch kan diskuteres, da ingen af dem er sikre. Men jeg tror fuldt og fast på at det skal være sådan en type foran Rooney hos England.
Don Kafai
10-09-2007, 15:46
Orv....vidste godt man kunne være uenige om fodbold, men så meget??? Det er vel den samme Gerrard, vi snakker om? Altså ham som ALENE vandt CL for Liverfool i 05? Ham som ALENE vandt FA Cuppen for samme klub i 06?
Det der er helt ude i hampen. Gerrard spiller 2 gode finaler og han har ene mand vundet trofæet for dem?
Husker du Olympiakos kampen? Han var så torskedum at nedslagte en spiller 2 gange ved stillingen 0-1 og jeg forstår ikke hvorfor dommeren ikke gav ham rødt, det hænger nok sammen med presset fra tilskuerne. Så afgører han kampen med et drømmemål. Liverpool burde aldrig være nået videre.
Gerrard har et sindssygt skud, men burde Juninho Pernambucano være startende spiller på det brasilianske landshold?
imo står valget mellem Gerrard og Lampard, og den duel vinder Gerrard nok idet han er elsket af alle Englændere. De forguder ham og nominerer ham fx til årets spiller når han ikke har sat en fod rigtig en hel sæson. Jeg ville tilhver en tid foretrække Poul Scholes i sin fordums styrke fremfor dem begge.
Gerrard er overvurderet. Men desværre vil han altid være på et Engelsk landshold idet han er forgudet. Idet ikke sagt at han er dårlig, men han er ikke i top 5 over verdens bedste spillere hvilket han bliver gjort til af alle Liverpool fans.
Glory Man United
10-09-2007, 15:58
Det der er helt ude i hampen. Gerrard spiller 2 gode finaler og han har ene mand vundet trofæet for dem?
Husker du Olympiakos kampen? Han var så torskedum at nedslagte en spiller 2 gange ved stillingen 0-1 og jeg forstår ikke hvorfor dommeren ikke gav ham rødt, det hænger nok sammen med presset fra tilskuerne. Så afgører han kampen med et drømmemål. Liverpool burde aldrig være nået videre.
Gerrard har et sindssygt skud, men burde Juninho Pernambucano være startende spiller på det brasilianske landshold?
imo står valget mellem Gerrard og Lampard, og den duel vinder Gerrard nok idet han er elsket af alle Englændere. De forguder ham og nominerer ham fx til årets spiller når han ikke har sat en fod rigtig en hel sæson. Jeg ville tilhver en tid foretrække Poul Scholes i sin fordums styrke fremfor dem begge.
Gerrard er overvurderet. Men desværre vil han altid være på et Engelsk landshold idet han er forgudet. Idet ikke sagt at han er dårlig, men han er ikke i top 5 over verdens bedste spillere hvilket han bliver gjort til af alle Liverpool fans.
For det første handler det om at levere i store kampe (hvilket CL finaler og FA Cup finaler er)...:Gerrard leverer varen. Det kan ikke modargumenteres!!!
Det er altså heller ikke kun englænderne, der forguder ham. Mourinho ville have ham. Og han er konstant på diverse hold i EUROPA.
Faktisk synes jeg, at han havde en af sine dårligere sæsoner sidste år.....og det hænger vel så sammen med, at Liverfool intet vandt :p
Omkring Scholes gider jeg ikke engang diskutere det, da han for flere år siden fravalgte det engelske landshold!
Don Kafai
10-09-2007, 15:59
Mit England hold:
Nogle positioner har jeg angivet 2 og det er fordi de er lige gode om pladsen...
Og så synes jeg man bør have en forklaring med i sine valg.
Robinson (England må snart producerer en bedre keeper. Fuck det ser tyndt ud på den post, håber Foster kan slå igennem for alvor)
Gary Neville/Richards (Der er lagt op til et stort generationsskifte, men synes det er lidt for tidligt at gøre det nu. Måske efter EM 08, og i mellemtiden må Richards snuse til pladsen mens Neville er skadet.)
Rio (Ingen tvivl. Elsker den mand.)
Terry (Vel verdens bedste på den plads?)
Cole/Shorey (Cole burde være urørlig, men for helvede jeg er imponeret af Shorey. Han virker sindssyg god og jeg ville elske at se ham i en United trøje hvis vi ikke havde Evra. Overgår Bale med længder!)
Beckham (Han er stadig Englands bedste højrekant. Men de får et problem når han stopper for jeg ser ingen til at tage over. Måske J Cole eller SWP men Cole er langt farligere i venstre og SWP mangler en del i sit spil).
Hargreaves (Oprydderen. Sikker starter)
Gerrard (Valget stod mellem ham og Lampard, og jeg synes Gerrard er mere bevægelig end Fat Frank og for tiden er han også mere målfarlig.)
Downing/Cole (Den plads må de 2 skiftes om. Foretrækker Cole idet han er farligere, og der ikke behøves en venstrebenet spiller når Beckham er i højre)
Rooney (Kommentarer overflødige)
Crouch/Owen (Den er lidt løs. Crouch bringer en ekstra dimension ind i spillet, men Owen er den spinkle og hurtige der nedbryder et hvert forsvar med dybdeløb. Måske Crouch skulle starte inde og gøre forsvaret trætte så Owen kan komme ind og udnytte det?)
1) han hedder PAUL scholes ;)
2) Har du tabt bleen? Mener du virkelig at gerrard er overvurderet? Du må nok bare lige denne gang tage dine man-u-briller af for fodboldens skyld og tage hatten af for den mand. Hvem i verden ønsker sig ikke denne mand på deres hold? Imo den mest komplette midtbanespiller i dagens fodbold. Så på en måde synes jeg det er lidt irritabel du sviner ham sådan til? Du må virkelig have set forkerte kampe, altså, hvis det er din mening om Gerrard. Og han er verdens bedste midtmidt, og scholes er ikke i nærheden af Gerrards standard, igen, de røde united-briller overskygger din virkelighedssans søde ven ..
Bare lige en retter til dig ..
United DK
10-09-2007, 16:31
Er det ikke lidt hårdt at smide at smide Lampard af holdet? Okay han fungerer ikke sammen med Gerrard på midt midt, men han er nu en rigtig god spiller, som scorer mange mål. Og så er der den værste. Rooney på bænken? Hvad har han nu gjort forkert til forskel for afdankede Heskey som ligger og spiller nede i Wigan?
Lampard - Han spiller stort set altid under niveau for England, og han fungere som sagt ikke med Gerrard på midtbanen, og da jeg mener Gerrard er bedre for England, så har jeg valgt ham. Lampard kan godt komme på bænken, hvis man møder en af de små nationer, men ellers mener jeg han bør være udenfor de bedste 18, trods hans status som stjerne.
Rooney - Jeg kan ikke mindes en god landskamp fra hans side, og jeg synes han ikke, han passer godt sammen med Owen, da England så ikke har nogle hovedstødsstærke spillere, og da Owen gang på gang score for England, så kan hans plads på holdet, i mine øjne ikke diskuteres. Mht. Heskey, så er mit valg af ham, også kun baseret på lørdagens kamp, hvor han gjorde det godt, og man kunne da også have valgt Crouch, men for Englands skyld, bør man have en stor spiller sammen med Owen oppe foran, ellers er det ikke farligt nok.
Rooney og Lampard er stjerner, mens jeg synes bare ikke der rigtig er plads til dem, hvis det skal fungere ordentligt, og derfor undlades de fra min side. At min holdning så ikke deles af Steve McClaren, den engelske presse, det engelske folk og forumbrugerne herinde, det må jeg bare tage med. :D
Fordi Richards er verdens største forsvars talent... Måske er mine briller ikke røde nok her, men Richards er bedre end Neville overall på nær erfaring og ledelse, men der har England andre dækket ind.
Kunne ikke være mere enig. Richards er bedre end neville. Pt er han det, for det snart et halvt år siden den mand sidst har spillet og Richards besidder et ekstraordinært talent og han bliver meget stor fodboldspiller. Håber stadig på at Fergie kan købe ham fra de skide shitty der :D Kæft et godt køb de lavede, da de hentede ham fra oldham ..
United DK
10-09-2007, 16:42
Man skal altid huske, når man vurderer Gerrard kontra Lampard, at mens Lampard har været omgivet af klassespillere, så har Gerrard skulle hive Liverpool op igen og igen, og derfor spiller han ikke altid klasse, for man kan ikke forlange, at én spiller skal løfte et helt hold. Udover det, så levere Gerrard stort set altid for England, hvorimod Lampard bare bekræfter sit øgenavn Fat Frank. Desuden har Gerrard været MoM i to store finaler (CL og FA Cup), og man kan sige hvad man vil, men det er tegn på verdensklasse.
Don Kafai
10-09-2007, 16:42
Har du tabt bleen?
øh?
Mener du virkelig at gerrard er overvurderet?
JA
Du må nok bare lige denne gang tage dine man-u-briller af for fodboldens skyld og tage hatten af for den mand
Jeg har ikke United briller på.
Hvem i verden ønsker sig ikke denne mand på deres hold?
Mig
Imo den mest komplette midtbanespiller i dagens fodbold. Så på en måde synes jeg det er lidt irritabel du sviner ham sådan til?
Imo er han ikke den komplette, og jeg sviner ham ikke til. Læg mærke til jeg siger han er en klassespiller men ikke i top 5. Hvor er tilsviningen i det?
Du må virkelig have set forkerte kampe, altså, hvis det er din mening om Gerrard. Og han er verdens bedste midtmidt, og scholes er ikke i nærheden af Gerrards standard.
Det er så din mening. Jeg synes Scholes i topform dengang (ikke nu) var bedre end Gerrard og Lampard er nu.
Bare lige en retter til dig Touché..
Men jeg forstår udmærket godt folk der elsker Gerrard og hans perlescoringer men når jeg ser en Engelsk landskamp er han for mig anonym i 80/90 minutter. Sammenlign ham med fx Kaka, Ronaldinho osv som du mener ham er bedre end. Det synes jeg ikke. Iøvrigt bemærk jeg har ham med på mit bud på en engelsk startopstilling, så jeg svinder ham skam ikke til, men synes han er hypet ud over det sædvanlige
Carragher verdens bedste midterforsvarer
Gerrard verdens bedste midtbanespiller
og Liverpool verdens bedste fans.
haha jeg må le....
Don Kafai
10-09-2007, 16:45
Desuden har Gerrard været MoM i to store finaler (CL og FA Cup), og man kan sige hvad man vil, men det er tegn på verdensklasse, og det er Gerrard.
Ingen tvivl. HAN ER KLASSE. Men han er ikke verdens bedste midtbanespiller. langtfra. I min bog er han ikke bedre end end lige udenfor top 5 i verden.
Og jeg har kun latter til overs for folk der mener han er verdens bedste spiller. Selvom han er hypet til at være det, så synes jeg det er forkert!.
igen, bemærk jeg har ham på mit bud på det Engelske landshold, så det er jo ikke fordi jeg har rakt ned på ham.
United DK
10-09-2007, 16:46
Rooney og Owen giver meget mere mening.
Og så Barry på midten ? ja som 4. valg.
dagsformen må så afgøre om det skal være Gaz eller Richards.
Ang. målmandsdebatten, er jeg ligeglad, alle de engelske målmænd er lige ringe.
Det handler for mig om, hvem der fungere bedst sammen, og ikke hvem der har de største navne, og spiller i de største klubber.
United DK
10-09-2007, 16:48
Ingen tvivl. HAN ER KLASSE. Men han er ikke verdens bedste midtbanespiller. langtfra. I min bog er han ikke bedre end end lige udenfor top 5 i verden.
Og jeg har kun latter til overs for folk der mener han er verdens bedste spiller. Selvom han er hypet til at være det, så synes jeg det er forkert!.
Helt enig, Gerrard er ikke verdens bedste midtbanespiller, men han er i top 10, når han er allerbedst.
Flax_Generous
10-09-2007, 17:41
Midtbanespillere, der er bedre eller på niveau med Gerrard:
Essien, Gattuso, Pirlo, Fabregas, Vieira, Totti, Ronaldinho og Kaka. Hertil kan man tilføje wings som Ronaldo og Messi. Lampard, Makélélé, Xavi, Deco, Seedorf, Hargreaves og Scholes kandiderer også til listen. Og jeg har med garanti glemt nogle.
Så nej, han er ikke verdens bedste spiller (tænk hvis jeg tilføjede forsvarsspilere og angribere til listen også). Han er ikke engang den bedste på midtbanen.
-------------------Robinson---------------------
Neville--------Rio--------------Terry-----------A.Cole
Wright-Phillips-------Gerrard-----Lampard------------J.Cole
-------------------Rooney----Owen--------------------
James, Richards, Bridge, Beckham, Hargreaves, Defoe, Walcott
[QUOTE=Don Kafai;20654]Det er så din mening. Jeg synes Scholes i topform dengang (ikke nu) var bedre end Gerrard og Lampard er nu.
Carragher verdens bedste midterforsvarer
Gerrard verdens bedste midtbanespiller
og Liverpool verdens bedste fans.QUOTE]
Enig i at Scholes var bedre midtbanespiller end Gerrard!
synes til tider også at Gerrard er overvurderet - specielt for landsholdet... Mange kalder Lampard og Gerrard for verdens bedste midtmidtbanespillere, men på landsholdet synes jeg ikke at de fungerer sammen
Forstår ikke hvorfor Hesky lige pludselig skal være på det engelske landshold igen.. Manden er scorer ikke særlig mange mål, og jo han er target mand, men dermed er det ikke ensbetydende med at han er "god nok"
IMO synes jeg at Crouch er bedre som target mand.. Hesky har slet ikke niveauet mere synes jeg, han er gammel og ikke farlig..
Jeg kan bedre lide douen Rooney/Owen (når han er helt fit)
Mit hold som jeg synes det er bedst..
Becks/lennon-------Gerrard-----Lampard------------Downing
Foster, Richards, Bridge, Wright- Phillips, Hargreaves, Defoe, Walcott
Foster
Neville Ferdinand Terry A.Cole
Beckham Lampard Gerrard Downing
Crouch Rooney
Bænk: Robinson, King, Richards, Schorey, Barry, Hargreaves, Carrick, J.Cole
Lennon, Pennant, Dyer, Owen, Johnsson
Rooney - Jeg kan ikke mindes en god landskamp fra hans side, og jeg synes han ikke, han passer godt sammen med Owen, da England så ikke har nogle hovedstødsstærke spillere, og da Owen gang på gang score for England, så kan hans plads på holdet, i mine øjne ikke diskuteres. Mht. Heskey, så er mit valg af ham, også kun baseret på lørdagens kamp, hvor han gjorde det godt, og man kunne da også have valgt Crouch, men for Englands skyld, bør man have en stor spiller sammen med Owen oppe foran, ellers er det ikke farligt nok.
Jeg giver dig til dels ret i at Lampard er blevet overvuderet end hvor god han alligevel er. Han er utrolig dygtig til at være på det rigtige sted på det rette tidspunkt, og score en masse mål, og derfor er det alle ser det store i ham. I de store kampe synes jeg altid han er anonym, mens Gerrard altid er redningsmanden for Liverpool. Dog er Lampard ikke dårlig, men heller ikke blandt verdensbedste spillere som har bliver gjordt til.
Mht til Rooney er jeg uenig. Okay det er længe siden han har spillet en gode kamp for England, men det skal også siges at det er længe siden han overhovedet har spillet pga skader og karantæner. De kampe han spillede i EM-kvalen i foråret var han ikke god, men på den anden side - hvem for England var gode + at de var i en stor krise spillermæssigt den periode. Under VM var han ikke i ordenlig form, og blev efter min mening fejlplaceret alene i front, hvor han ikke fungerer bedst, så på en måde er det svært at vudere ham når han ikke har spillet i lang tid.
Wright-Phillips-------Gerrard-----Lampard------------J.Cole
James, Richards, Bridge, Beckham, Hargreaves, Defoe, Walcott
Stærkt hold, men lige en ting. Hvad laver Walcott på din bænk?! Han er så overvuderet så det gør helt ondt. Okay han er kun 18 år, og manden har da lidt talent, men hvis han var så god hvorfor var han så ikke fast eller i det mindste bænk for Arsenal. Han er vild hurtig, mens han fysisk er meget svag og lille, teknisk okay og så er hans afslutninger katastrofale. Jeg håber meget for England at han begynder at vise lidt mere, og ikke ender som en af deres mange fejlagtige wonderboys som Jeffers, Pennant og Milner osv. Den eneste som virkelig har vist sig fra talent til verdenstjerne er Rooney, men han er vel også et noget ud over det helt sædvanlige.
United DK
10-09-2007, 19:53
Mht til Rooney er jeg uenig. Okay det er længe siden han har spillet en gode kamp for England, men det skal også siges at det er længe siden han overhovedet har spillet pga skader og karantæner. De kampe han spillede i EM-kvalen i foråret var han ikke god, men på den anden side - hvem for England var gode + at de var i en stor krise spillermæssigt den periode. Under VM var han ikke i ordenlig form, og blev efter min mening fejlplaceret alene i front, hvor han ikke fungerer bedst, så på en måde er det svært at vudere ham når han ikke har spillet i lang tid.
Jamen helt sikkert, og jeg vil da heller ikke udelukke Rooney helt, for manden har jo klassen, men igen, problemet med Rooney og Owen oppe er, at så mangler man noget i luften, lidt ligesom vi gør, når Rooney kommer til, at spille sammen med Tevez.
Helt enig. Og hvis man så vælger ikke at spille med noget i luften - jamen så må man ud med Beckham, da han ikke er så hurtig og driblestærk, men har gudsbenåede indlæg.
Lorensen
10-09-2007, 21:21
Jeg håber meget for England at han begynder at vise lidt mere, og ikke ender som en af deres mange fejlagtige wonderboys som Jeffers, Pennant og Milner osv.
Der er bare lige det at Pennant virkelig er blevet vild her på det sidste. ! Han spiller fandme godt, og må snart være et emne til landsholdet.
Robinson
Richards-Rio-Terry-Cole
Phillips-Gerrard-Lampard-Cole
Rooney-Owen
De næste i rækken: Scott C., Bent, Crouch, Beckham, Neville, Hargreaves, Pennant, Lennon og King.
Holmskov
10-09-2007, 21:36
Nu skriver de engelske medier at England må undvære Lampard og Hargreaves.
Jeg ser ikke det store problem i manglen af Lampard. England spillede, i mine øjne, en af de bedste landskampe i laaang tid. Godt nok på en billig baggrund, Men alligevel.
Syntes rent faktisk midtbanen med Cole, Barry(imponerende go') gerrard, SWP virkede rigtig go'.
Det virker som om at Lampard og Gerrard hæmmer hinanden når de spiller på samme hold.
ChristianR
11-09-2007, 18:14
-Robinson-
- Richards -Terry, Rio F - Ashley Cole-
- Gerrard - Hargreaves - Lampard - Joe Cole -
- Rooney -
-Chrouch-
Sådan ville jeg umidelbart mene 11eren er stærkest. Det er svært med midtbanen, da England i mine øjne nok har verdens bedste/breddeste midtbane. Jeg mener stadig Beckham er god nok til landsholdet, ligesom jeg egentlig mener SWP fortjener en plads. Om han så skulle tage Gerrards plads eller om Gerrard skulle flyttes ind midtmidt og Lampard ud ved jeg ikke.
Carrahgher selvfølgelig et godt alternativ til det stærke midterforsvar og på målmandsposten regner jeg snart med Foster kan overtage.
Angrebet er nok svagheden, da jeg kun mener Rooney virkelig har klassen. Synes dog Crouch er den oplagte makker, da han kan fungere som targetspiller og Rooney kan få pladsen som hængende, hvilket jeg mener passer ham bedst. Crouch er IMO også langt bedre end Heskey, da Crouch trods hans størrelse alligevel har teknikken med sig og er rimelig alsidig, hvor Heskey udelukkende lever på sin fysik og sit hovedspil.
United DK
11-09-2007, 21:10
Carrahgher selvfølgelig et godt alternativ til det stærke midterforsvar
Carragher er stoppet på landsholdet. :)
ChristianR
11-09-2007, 21:25
Det er vel ikke helt afklaret endnu, eller er det? Mcclaren ville forsøge at overtale ham til at fortsætte. Kan godt være han sagde nej, men det er jo aldrig helt definitivt i fodboldens verden. For det var vel i protest pga. en uoverensstemmelse eller manglende tillid fra landstrænerens side?
Jeg kan godt lide dit smiley valg.. :D
Glory Man United
12-09-2007, 08:19
Det er vel ikke helt afklaret endnu, eller er det? Mcclaren ville forsøge at overtale ham til at fortsætte. Kan godt være han sagde nej, men det er jo aldrig helt definitivt i fodboldens verden. For det var vel i protest pga. en uoverensstemmelse eller manglende tillid fra landstrænerens side?
Jo det er afgjort....McClaren opsøgte ham, og han stod ved beslutningen
Martinsen
12-09-2007, 10:18
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73488
Heskey gjorde det ganske fint mod Israel, men Crouch har trods alt spillet en række gode kampe for England, og mener også han er deres topscorer i kvalifikationen så jeg er ikke helt enig med Steve, hvis han sætter Heskey før Crouch
McClaren opsøgte Carragher, men Carragher aflog - så indtil videre står beslutningen fast, dog er Carragher ikke så gammel, at den kan blive lavet om - det har vi set før!
United DK
12-09-2007, 11:51
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73488
Heskey gjorde det ganske fint mod Israel, men Crouch har trods alt spillet en række gode kampe for England, og mener også han er deres topscorer i kvalifikationen så jeg er ikke helt enig med Steve, hvis han sætter Heskey før Crouch
Der er jo et ordsprog der hedder: "Never change a winning team", og det er måske derfor, at Heskey bliver valgt fremfor Crouch.
Glory Man United
05-10-2007, 14:26
England squad to face Estonia and Russia:
Goalkeepers: Carson, James, Robinson.
Defenders: Brown, Campbell, A Cole, Ferdinand, Lescott, P Neville, Richards, Shorey, Terry.
Midfielders: Barry, Bentley, J Cole, Downing, Gerrard, Lampard, Wright-Phillips, Young.
Strikers: Ashton, Crouch, Defoe, Johnson, Owen, Rooney, Smith.
Rystende hvis Owen bliver "tvunget" i kamp. Newcastle har betalt i dyre domme for ham...og alt de får tilbage er en skadet spiller!
Andre småskadede spillere er så også valgt: Vores egen Brown + Johnson og Lampard.
Christensen
05-10-2007, 14:32
Er lidt spændt på at se om Robinson kommer til at tage sig af målet igen. Har altid forsvaret ham, men på det seneste har han virkelig været skuffende og stået dårligt.
United DK
05-10-2007, 15:03
Jeg håber for Englands skyld, at Barry bliver valgt fremfor Lampard i startopstillingen, men en stjerne bliver jo altid valgt, uanset hvor ringe han er, og derfor er jeg 99,9% sikker på, at Lampard bliver valgt som Gerrards makker inde i midten.
Glory Man United
05-10-2007, 15:06
Jeg håber for Englands skyld, at Barry bliver valgt fremfor Lampard i startopstillingen, men en stjerne bliver jo altid valgt, uanset hvor ringe han er, og derfor er jeg 99,9% sikker på, at Lampard bliver valgt som Gerrards makker inde i midten.
Barry var ren klasse i de foregående to kampe. Hvis McClaren sætter ham af og sætter Gerrard/Lampard centralt, vil jeg glemme ALT om, at han har været i United :rant:
Men bange for at du har ret....eller også tager han "tøsedreng-modellen" og sætter Gerrard på højre-kanten og Barry/Lampard centralt!
TrincoBoy
05-10-2007, 15:31
Nu nævner du jo selv i et tidligere indlæg, at McClaren nok ikke har tænkt sig at lave om på et vindende hold. Så jeg kan da ikke se hvorfor han skulle gøre det anderledes ved midtbanen.
Glory Man United
05-10-2007, 15:37
Nu nævner du jo selv i et tidligere indlæg, at McClaren nok ikke har tænkt sig at lave om på et vindende hold. Så jeg kan da ikke se hvorfor han skulle gøre det anderledes ved midtbanen.
Svarer lige for United.dk ;) ....nok fordi hverken Heskey eller Crouch er "verdensstjerner". Det må Lampard anses som. Og jeg tror også McClarens nosser (UPS! :D ) er for små, til at han tør Lampard sidde på bænken
United DK
05-10-2007, 15:43
Svarer lige for United.dk ;) ....nok fordi hverken Heskey eller Crouch er "verdensstjerner". Det må Lampard anses som. Og jeg tror også McClarens nosser (UPS! :D ) er for små, til at han tør Lampard sidde på bænken
Dejligt at have folk, til at svarer for én. ;)
Glory Man United
11-10-2007, 08:01
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26884
Ikke alle som SAF der er glad for landskampe og to ugers "fri" "Rocking"
Håber England stiller med følgende hold:
Robinson (Carson er for urutineret og James? no way)
Richards-Rio-Terry-Cole
SWP-Barry-Gerrard-Cole
Rooney-Owen
Tror dog ikke McClaren tør lade Lampard sidde på bænken, så Barry starter nok ude
Andersen
11-10-2007, 09:43
England squad to face Estonia and Russia:
Goalkeepers: Carson, James, Robinson.
Defenders: Brown, Campbell, A Cole, Ferdinand, Lescott, P Neville, Richards, Shorey, Terry.
Midfielders: Barry, Bentley, J Cole, Downing, Gerrard, Lampard, Wright-Phillips, Young.
Strikers: Ashton, Crouch, Defoe, Johnson, Owen, Rooney, Smith.
Rystende hvis Owen bliver "tvunget" i kamp. Newcastle har betalt i dyre domme for ham...og alt de får tilbage er en skadet spiller!
Andre småskadede spillere er så også valgt: Vores egen Brown + Johnson og Lampard.
Både Johnson og Ashton er skadede i de næste 4-6 uger! Og vores gamle Smitty er søreme også med, det ser fandeme sløjt ud med engelske angribere!
Jeg ville sætte flg XI:
Robinson
Richards-Rio-Terry-Cashley
SWP-Gerrard-Lampard-J.Cole
Rooney-Owen
bænk: James, agent Phil, Lescott, Downing, Bentley, Defoe, Smith
Glory Man United
11-10-2007, 10:16
Både Johnson og Ashton er skadede i de næste 4-6 uger! Og vores gamle Smitty er søreme også med, det ser fandeme sløjt ud med engelske angribere!
Jeg ville sætte flg XI:
Robinson
Richards-Rio-Terry-Cashley
SWP-Gerrard-Lampard-J.Cole
Rooney-Owen
bænk: James, agent Phil, Lescott, Downing, Bentley, Defoe, Smith
Og Barry er ikke engang på bænken efter 2 flotte kampe sidst?
United DK
11-10-2007, 10:54
Jeg vil gætte på denne startopstilling:
Robinson
Wright-Phillips - Gerrard - Lampard - J. Cole
Rooney - Owen
I denne kamp gør det ikke så meget, at Gerrard og Lampard spiller sammen inde på midten, for jeg tvivler på, at Estland har det store at byde på offensivt.
Andersen
11-10-2007, 12:20
Og Barry er ikke engang på bænken efter 2 flotte kampe sidst?
Nope, jeg har agent Phil.
Jeg tror det er vigtigt for England at få Rooney igang med score mod Estland, da det er længe siden, så muligheden mod et dårligt hold er god.
United DK
13-10-2007, 15:07
Englands startopstilling mod Estland:
Robinson
Richards - Rio - Campbell - A. Cole
Wright-Phillips - Gerrard - Barry - J. Cole
Rooney - Owen
Bænk: James, Lescott, P. Neville, Lampard, Bentley, Crouch, Defoe
Kilde: thefa.com
Forhåbentlig får Rooney scoret et par mål, og får lukket munden på kritikerne for en stund.
Forhåbentlig får Rooney scoret et par mål, og får lukket munden på kritikerne for en stund.
Så kom Rooney på tavlen! VIGTIGT :skaaal:
Poom ser godt nok ringe ud i målet her i dag!
United DK
17-10-2007, 16:27
Til dem der ikke ved det, så viser Eurosport Rusland - England direkte kl. 17:00.
Englands startopstilling:
Robinson
Richards - Rio - Campbell - Lescott
Rooney - Owen
Bænk: James, Shorey, Young, Lampard, P. Neville, Downing, Crouch
Glory Man United
17-10-2007, 16:43
Til dem der ikke ved det, så viser Eurosport Rusland - England direkte kl. 17:00.
Englands startopstilling:
Robinson
Richards - Rio - Campbell - Lescott
Rooney - Owen
Bænk: James, Shorey, Young, Lampard, P. Neville, Downing, Crouch
Havde ALDRIG troet McClaren havde nosser til at sætte Lampard på bænken
Danielsen
17-10-2007, 17:04
Havde ALDRIG troet McClaren havde nosser til at sætte Lampard på bænken
Det er anden kamp i träk, han her gjort det nu......
Glory Man United
17-10-2007, 17:07
Det er anden kamp i träk, han her gjort det nu......
En ting var den "nemme" kamp på Wembley, hvor Lampard lige var vendt tilbage fra en skade. Noget helt andet i denne skæbnekamp!
Er det dette stadion, der er champions league finale på? I så fald, er der så også kunstgræs til den tid, eller lægger de normalt græs i den anledning?
Glory Man United
17-10-2007, 17:12
Er det dette stadion, der er champions league finale på? I så fald, er der så også kunstgræs til den tid, eller lægger de normalt græs i den anledning?
Aner ikke om det er samme stadion. Men der er jo STOR forskel på at spille i maj eller oktober i Rusland!:)
PerRonaldo
17-10-2007, 17:30
Verdensklasse!!!!!!!!!!!!!! Rooney!!!!!!!!!!!! What A Goal
Var jeg den eneste, der rystede på hovedet af medkommentatoren? "Rooney har utrolig meget spyt i munden. Hver gang kameraet fokuserer på ham, så spytter han det ud på plænen" WHO FUCKING CARES!?
Verdensklasse af Rooney :D
Danielsen
17-10-2007, 17:37
Var jeg den eneste, der rystede på hovedet af medkommentatoren? "Rooney har utrolig meget spyt i munden. Hver gang kameraet fokuserer på ham, så spytter han det ud på plænen" WHO FUCKING CARES!?
JA! Hvad sker der? Også siger han hele tiden Rony!! :rant:
Glory Man United
17-10-2007, 17:39
Verdensklasse af Rooney :D
:lolol: hvilken kanal er det??? Pis at være på job!
Danielsen
17-10-2007, 17:40
Eurosport
Der er jo en grund til at Johnny Petersen aldrig har haft succes selv som toptræner.. Han er ikke verdens mest begavede fyr..
Kanon mål af Rooney..
Glory Man United
17-10-2007, 17:43
Eurosport
Aaaaahhhh skulle jeg have gættet!!! Glemmer aldrig for nogle år siden en eller anden gammel fyr. Efter at han var tavs i 5 min, kunne han sige: "...og der er indkast...", eller endnu bedre: "Dejligt spil på midtbanen". :lolol:
PerRonaldo
17-10-2007, 17:44
Du gætter det aldrig... Kanalen med de mest inkompetente kommentatorer..
Glory Man United
17-10-2007, 17:46
Følger highlightsene på Sky Sports hjemmeside. Det ser ud til at England er presset
PerRonaldo
17-10-2007, 17:51
Følger highlightsene på Sky Sports hjemmeside. Det ser ud til at England er presset
Ja de har da bolden mest. Men om de lige frem presser ved jeg ikke helt. De skal jo skabe kampen og vinde den, men de kommer ikke frem til de store åbne muligheder der har kun været Rooneys mål, men det var til gengæld også hele 1. halvleg værd!"Rocking"
PerRonaldo
17-10-2007, 18:07
nej nej nej rooney skadet..
Edit: han er på banen igen...
PerRonaldo
17-10-2007, 18:26
Straffe.. begået af Rooney. Ikke skyggen af straffe.. den er klart udenfor feltet...
1-1.
KLART udenfor feltet, det er sådan et straffe der KUN dømmes til et hjemmehold.
COME ON ENGLAND
PerRonaldo
17-10-2007, 18:31
Han gør det meget godt Ruslands nr. 10.
2-1... Flot af Rusland..
Så ser det SKIDT ud for en Engelsk EM deltagelse med sejr i dag vil Rusland være på 21 point efter 10 kampe og England vil have 23 point for 11 kampe.
Dermed kan Rusland selv afgøre det og de mangler Israel og Andora på udebane mens England mangler Kroatien hjemme.
Så medmindre England får point i dag vil jeg påstå at EM 2008 også bliver uden Engelsk deltagelse :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
PerRonaldo
17-10-2007, 18:39
Så ser det SKIDT ud for en Engelsk EM deltagelse med sejr i dag vil Rusland være på 21 point efter 10 kampe og England vil have 23 point for 11 kampe.
Dermed kan Rusland selv afgøre det og de mangler Israel og Andora på udebane mens England mangler Kroatien hjemme.
Så medmindre England får point i dag vil jeg påstå at EM 2008 også bliver uden Engelsk deltagelse :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Ja men det bliver ikke nemt i israel for Rusland.
Flax_Generous
17-10-2007, 18:43
Kan England ikke tage Kroatiens plads ved at slå dem? Eller hvordan forholder det sig lige?
Hvem fanden er ham nummer 10?? Det er vanvittigt så godt han spiller! Jeg tror ikke på at det her er hans normale niveau for så spillede han i en topklub i en af verdens største klubber...
Kan England ikke tage Kroatiens plads ved at slå dem? Eller hvordan forholder det sig lige?
Kroatien mangler Makedonien ude for de point her så er de sikre og kan tillade sig at tabe til England uden det for betydning for deres deltagelse.
Hvis Kroatien vinder over Makedonien har de 30 point og uafgjort vil give dem 27 England har inden sidste kamp 23 point så England skal sætte sin lid til at Israel eller Andorra tager point fra Rusland og det er ikke sandsynligt :rant: :rant: :rant:
PerRonaldo
17-10-2007, 18:53
Skørt hvis de ikke kommer med... Og så hvis Italien eller Frankrig heller ikke gør.. hehe
EM uden England er også EM uden mig som seer.
Flax_Generous
17-10-2007, 18:54
Kroatien mangler Makedonien ude for de point her så er de sikre og kan tillade sig at tabe til England uden det for betydning for deres deltagelse.
Hvsi Kroatine vinder over Makedonien har de 30 point og uafgjort vil give dem 27 England har inden sidste kamp 23 point så England skal sætte sin lid til at Israel eller Andorra tager point fra Rusland og det er ikke sandsynligt :rant: :rant: :rant:
Tak for hjælpen.
Det ser meget, meget sort ud for England. Det er trist. Hvem skal man nu holde med ved EM, nu hvor både Danmark og England ikke er med? Portugal? Det må blive dem, ja. Så skal de bare lige videre.
Ja. Så kampen. Rooney scorede ja, men ved siden af spillet han ringe. Han bliver mange gange tacklede også laver han oven i købet straffespark til Rusland. England bliver godt presset og jeg mener at Rusland lige nu er bedre en England og Rusland er endda en kamp bagud - Rusland vandt fortjent og mener at Rusland kunne have scoret flere mål end det. Så jeg forventer at England ikke kommer med til EM, hvilket ikke er så spændene for mig, for jeg hepper nemlig på England. England spiller dårligere og jeg mener bestemt ikke at England skal tabe mod sådan et landshold som Rusland! Jeg mener at det er ligesom man taber mod Danmark. Jeg forventer faktisk heller ikke så meget af Rooney, når han skal spille mod Aston Villa. :( VM/EM er ikke så spændende ud England
Don Kafai
17-10-2007, 19:07
Hvem fanden er ham nummer 10?? Det er vanvittigt så godt han spiller! Jeg tror ikke på at det her er hans normale niveau for så spillede han i en topklub i en af verdens største klubber...
Andrey Arshavin. Super spiller, en klassisk 10'er.
Spiller i Zenit skt. Petersborg. Han er 26 år, så mon ikke der bliver kigget ekstra godt på ham i det næste transfervindue?
På den anden side meget fint, at Rooney, Neville og Rio til den tid får hel sommerferie, og friske til en lang sæson 2008/2009 næste år. Men jeg vil nu hellere have England med, da det er fedest med alle de store lande til et EM, og England er bare noget helt specielt. Men skidt de taber i dag. Nu er de virkelig pressede, og kan ikke selv afgøre det. Hvis nogen finder Rooneys mål så giv et link.
Liverpool_sucks
17-10-2007, 19:09
# Klub-------- K---V--U--T----Mål----Point
1 Kroatien-----10---8--2--0----25-4----26
2 England------11--7--2--2----22-4----23
3 Rusland------10--6--3--1----16-5----21
4 Israel--------10--5--2--3----17-11---17
5 Makedonien---9--2--2--5-----7-11----8
6 Estland------11--1--1--9-----3-21----4
7 Andorra-------9--0--0--9-----2-36----0
Ja. Så kampen. Rooney scorede ja, men ved siden af spillet han ringe. Han bliver mange gange tacklede også laver han oven i købet straffespark til Rusland. England bliver godt presset og jeg mener at Rusland lige nu er bedre en England og Rusland er endda en kamp bagud - Rusland vandt fortjent og mener at Rusland kunne have scoret flere mål end det. Så jeg forventer at England ikke kommer med til VM, hvilket ikke er så spændene for mig, for jeg hepper nemlig på England. England spiller dårligere og jeg mener bestemt ikke at England skal tabe mod sådan et landshold som Rusland! Jeg mener at det er ligesom man taber mod Danmark. Jeg forventer faktisk heller ikke så meget af Rooney, når han skal spille mod Aston Villa. :( VM er ikke så spændende ud England
1. Det er EM billetter der spilles om.
2. Hvorfor forventer du ikke meget af Rooney mod Villa. 4 mål 4 kampe taler vist for sig selv. Han er i god form lige p.t.
På den anden side meget fint, at Rooney, Neville og Rio til den tid får hel sommerferie, og friske til en lang sæson 2008/2009 næste år. Men jeg vil nu hellere have England med, da det er fedest med alle de store lande til et EM, og England er bare noget helt specielt. Men skidt de taber i dag. Nu er de virkelig pressede, og kan ikke selv afgøre det. Hvis nogen finder Rooneys mål så giv et link.
Nemlig. På den ene side (for mig), så er VM ikke så spændende ud England, men det andet er, at vores United spillere for en lang sommerferie, så de kan klare sig til den næste sæson:o
thetrible99
17-10-2007, 19:23
Hvis England ikke kommer til EM, så må McClaren fyres omgående. Uanset om man spiller pænt fodbold eller ej, så holder det simpelthen ikke at moderlandet for fodbold ikke kommer til EM. Når man på papiret besidder det bedste spillermaterielle i Europa, Start 11'er og især bredden. Det kan ikke være rigtigt at man som engelsk landstræner ikke er i stand til at sammensætte et hold af lutter stjerner som har deres daglige gang i toppen af Premier League, som uden problemer kan kvalificere sig til EM . Det er simpelthen ikke godt nok, og derfor bør McClaren fyres hvis England ikke kommer til EM.
Det kan godt være at der er et stort pres på din person hvis du er engelsk landstræner, men dette pres er også rimeligt nok, da man har kvalitet i landet til besætte samtlige pladser på banen med klassespillere (på nær målmandsposten). McClaren viser i dag mangel på overblik, da han skal satse til sidst. Stewart Downing på venstreback? Det her er ikke Middelsbrough kammerat du er engelsk landstræner. McClaren vælger at spille uden kanter, når man skal satse til sidst, og i stedet at have 3 mand på midten som blot træder hinanden over tæerne. Sæt Barry ned på venstre back, det har han gjort glimrende, Lampard og Gerrard centralt, og hvis der så skal være plads til din kæledække Downing så hold ham på kanten hvor han trods alt er bedst. Behold SWP på kanten og skift så Owen ud i stedet, og få Crouch på banen, hvis man skal arbejde med bolde i 3. sals højde.
McClaren du har dumpet!
1. Det er EM billetter der spilles om.
2. Hvorfor forventer du ikke meget af Rooney mod Villa. 4 mål 4 kampe taler vist for sig selv. Han er i god form lige p.t.
1. Ja, jeg mente EM (og ikke VM) og jeg har nu rettet indlægget (og jeg ved godt de slåser om EM-billetter).
2. Rooney scorede et flot mål, men han kunne nu godt få mere ud af at scorer flere mål. Der var nogle skud som blev sendt afsted til Rooney og dem kunne han dog ikke få fat i. Måske var de for sværer eller så kunne Rooney selv ikke klare det. Rooney er også en af mine yndlingsspiler, og jeg tror og synes at han kan gøre det bedre. Men hvis han spiller sådan som han gjorde imod Rusland tror jeg ikke han får så meget ud af det mod Aston Villa. Men det kan være han havde en dårlig dag.
Og jeg tror dog ikke England vinder mod Kroatien. Enden så bliver det uafgjort eller en 1-0 sejr til Kroatien. England har også mistet tråden, for de kan spille meget bedre. Hvis man altså sammenligner det. For nogle år siden vandt England 4-2 mod Kroatien. Men hvorfor kunne de ikke gentage det i den kamp, hvor England tabte 2-0?
United DK
17-10-2007, 19:32
Man kan sige meget om McClaren, men han kan ikke lastes for, at de engelske spillere er sådan nogle slatne karameller. Hvor er den britiske vilje og fight henne?
Nu er England afhændige af Israel, for vinder Rusland dernede, så mangler de kun en udekamp i Andorra, som de uden tvivl vinder, og derfor er tre point til Rusland i Israel, lig med engelsk fiasko.
Skidt hvis Rusland og Kroatien selv afgør deres skæbne, og England så ikke kommer med til EM'08 - med den kapacitet de har, skal de spimelthen være med hver gang der bliver spillet slutrunder!
2. Rooney scorede et flot mål, men han kunne nu godt få mere ud af at scorer flere mål. Der var nogle skud som blev sendt afsted til Rooney og dem kunne han dog ikke få fat i. Måske var de for sværer eller så kunne Rooney selv ikke klare det. Rooney er også en af mine yndlingsspiler, og jeg tror og synes at han kan gøre det bedre. Men hvis han spiller sådan som han gjorde imod Rusland tror jeg ikke han får så meget ud af det mod Aston Villa. Men det kan være han havde en dårlig dag.
Af det jeg så i andenhalvleg af Rooney, så var det ikke specielt godt, men jeg synes nu hele England trak sig for lang tilbage, og spillede meget dårligt. Det var ikke kun Rooney, men en skuffende holdpræstation, som man er ved at være vant til for Englands side. Og nu er Scotland også bagud. Holdkæft en lorte dag hvis de også taber! :Smackden:
I mine øjne er England klart ude nu og af samme grund bliver Mclaren klart fyret... Hvem ser i som træner kandidat? Ville en Mourinho være aktuel eller bliver der igen satset på en engelsk træner og hvis ja, hvem?
I mine øjne er England klart ude nu og af samme grund bliver Mclaren klart fyret... Hvem ser i som træner kandidat? Ville en Mourinho være aktuel eller bliver der igen satset på en engelsk træner og hvis ja, hvem?
Mourinho kunne være et bud, så kunne han blive boende i London og stadigvæk have kontakt med sin guldfugl Frank Lampard.
Andre bud kunne være Capello eller en eller anden tidligere engelsk topspiller.
Jeg har lige set highlights fra kampen, og det var da et ufatteligt tyndt straffe, der blev begået. Synd for Rooney, der ellers gjorde det godkendt i første halvleg (som jeg så).
Ærgeligt for em-slutrunden, hvis en nation som England mangler, men set med United-briller, så er det sgu fint, at vores engelske spillere får sig en sommerferie. Jeg havde ellers følelsen af, at hvis England snart skulle vinde noget, så skulle det være til sommer.
Sgu trist hvis vi skal have et EM uden England, også fordi det nok var Beckhams sidste chance for at komme til tops med England...
Og nu ved jeg da slet ikke hvem jeg skal holde med til sommer, når hverken Danmark, Keller England kommer med... Og nægter altså at holde med Norge, og Sverige, det broderskabs fis gider jeg altså ikke..
Så jaa, kan være man skal til at holde med Polen...:confused:
Af det jeg så i andenhalvleg af Rooney, så var det ikke specielt godt, men jeg synes nu hele England trak sig for lang tilbage, og spillede meget dårligt. Det var ikke kun Rooney, men en skuffende holdpræstation, som man er ved at være vant til for Englands side. Og nu er Scotland også bagud. Holdkæft en lorte dag hvis de også taber! :Smackden:
Ja, ja klart, at det også ikke kun er Rooney, men også de andre. Jeg mener heller ikke der var noget straffespark.
Nej, manden var helt klart udenfor, da Rooney tager fat i ham.
United DK
17-10-2007, 22:06
Mourinho er da et bud, men jeg har svært ved at se ham som landstræner, for et landstrænerjob er kun en gang i mellem, og derfor bliver der langt i mellem de kontroversielle pressemøde osv., og jeg tror han ville kede sig ihjel, med sådan et job.
United DK
17-10-2007, 22:09
Sgu trist hvis vi skal have et EM uden England, også fordi det nok var Beckhams sidste chance for at komme til tops med England...
Og nu ved jeg da slet ikke hvem jeg skal holde med til sommer, når hverken Danmark, Keller England kommer med... Og nægter altså at holde med Norge, og Sverige, det broderskabs fis gider jeg altså ikke..
Så jaa, kan være man skal til at holde med Polen...:confused:
Jeg gider ikke at holde med nogen hold ved EM, for selvom jeg er fan af en engelsk klub, så er jeg IKKE englænder, men dansker, og derfor er det eneste rigtige landshold for mig, Danmark. Når de så ikke er med, så forholder jeg mig neutral, og håber alt dårligt for Italien. :D
PerRonaldo
17-10-2007, 22:18
Til EM holder jeg heller ikke med andre end DK, men får da nok når EM kommer igang et billede af hvem jeg holder med. For det bliver det hold der spiller mest seværdigt... Og IKKE Italien eller grækenland!!!
United DK
17-10-2007, 22:44
Jeg er egentlig meget enig med Chris Waddle (tidl. engelsk landsholdspiller), i det han skriver i en artikel, inde på BBC's hjemmeside.
England have had some famous nights to secure qualification for major tournaments.
[I]There was the game against Italy in Rome and the draw with Turkey in Istanbul, while I remember playing in a crucial game against Poland.
The match against Russia in Moscow was supposed to join that list.
And it was going very well.
Although Russia had a lot of possession we controlled the first half and I was expecting a little bit more from Guus Hiddink's team in Moscow.
They had a spell of four or five minutes where they showed a bit, scored twice and changed the game.
McClaren will be hammered by the English press
I feel sorry for Wayne Rooney, who was adjudged to have brought down Konstanin Zurianov when actually the initial tug was outside the box.
And then Paul Robinson made a howler as Russia scored their decisive second.
The Tottenham keeper parried Alexei Berezutsky's shot, pushing the ball away in front of him. Yet from an early age goalkeepers are taught to push the ball away from the danger zone.
England became a little gung-ho when they chased the game. There was no build-up and their play was very direct. They looked a bit nervy.
It is not all doom and gloom for England.
Russia still have to win in Israel, who are strong at home.
Only group leaders Croatia have won in Israel during this campaign, but it has to be said Russia will be on a high going into the game and know that a win will all but ensure they qualify.
Not qualifying for Euro 2008 will be a nightmare for England. It should be a national disaster.
It is often said that the Premier League is the best and most exciting league in the world - but if the England national team is not qualifying for a major tournament can that really be said to be true?
I hope we are there next year but if we are not then I want the powers that be to take note.
We are a hard-working team but we are not world class and we will not be until we improve out technical ability.
We have honesty, effort, fitness and good facilities but now we have to get the right structure. Where are the artists and the dribblers?
Obviously Steve McClaren is going to get hammered on the back of this result and if we don't qualify there will be huge pressure to replace him.
But if we do have a new manager he will still have to select from the same pool of players.
Specielt den sidste linje, er jeg enig i.
Jeg har sgu medlidenhed med England. De er sådan en stor fodboldnationen men har ikke vundet siden VM i 66 (mener jeg det er :P). De har potientialet, men de mangler altid lige det sidste. Krydser fingre for at de går videre fra puljen.
Og endnu en Rooney scoring, yay! :D
Glory Man United
18-10-2007, 08:34
Jeg er egentlig meget enig med Chris Waddle (tidl. engelsk landsholdspiller), i det han skriver i en artikel, inde på BBC's hjemmeside.
Specielt den sidste linje, er jeg enig i.
Er også enig! Ærlig talt kan man ikke sige en pind til det hold, der spillede. Kritikken må være, at spillerne ikke var agressive nok og spillede for defensivt.
Jeg så kun første halvleg af Englands kamp i går, men der spillede de okay og havde kontrol over kampen. Egentlig lidt skidt at smide det væk.
Enig i at McClaren havde sat taktikken og holdet okay op, og kunne vel ikke gøre så meget mere.
Men det må give stof til eftertanke i Storbritannien, hvis ingen af landede fra de Britiske øer kommer med til EM. Jeg ved godt Skotland endnu har chancen og England ikke er helt ude endnu, men det ser svært ud. Skotterne skal dog have ros for god fight i deres svære pulje, hvor de har fået flere point end man måske ventede.
De burde i stedet for at fyre træneren og give ham al skylden, kigge lidt på hvorfor de har disse problemer. Og så se på hvordan man kan udvikle sig og forbedre sig..
http://youtube.com/watch?v=GPp94e8iR6E
Rooneys mål mod Rusland..Godt at se at han har fundet skarpheden..
Super kasse. God berøring og godt sat ind. Når man tænker over det, så laver Rooney hver sæson en håndfuld rigtig gode mål. Det er sjældent de rigtig nemme han sætter fødderne på.
Mourinho som engelsk landsholdstræner.. Hvad siger I til det? :D
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article349812.ece
Glory Man United
19-10-2007, 15:16
Siger: han er ledig, og han er god. Så hvis England vil skifte......ja så er det et godt valg!
United DK
19-10-2007, 16:48
Jeg siger: Hvad hjælper det, når det er de samme nokkefår, han har at gøre med?
Der var mange, der skreg på en fyring af Ferguson sidste sommer, men her et år senere, er Ferguson igen Gud.
Danielsen
19-10-2007, 17:10
Der var mange, der skreg på en fyring af Ferguson sidste sommer, men her et år senere, er Ferguson igen Gud.
Hvad har det med, Mourinho som UK träner at göre??
Jeg tror ikke FA "tör" välge ham.....han var jo ikke den mest populäre träner i PL :D
Glory Man United
19-10-2007, 17:26
Jeg tror ikke FA "tör" välge ham.....han var jo ikke den mest populäre träner i PL :D
Valget af Svennis var også ekstremt upopulært (Bare fordi han ikke var englænder). Så hvis de vitterligt synes, det hele er McClarens skyld, og Mourinho er ledig, så kan de da tage ham!
United DK
19-10-2007, 17:27
Pointen er, at det hurtigt kan vende. Det kan være Rusland kun får 0-0 i Israel, mens England slår Kroatien og kvalificere sig, og det hele ender med en EM-triumf. Hvem ved?
United DK
09-11-2007, 13:39
Englands trup mod Østrig og Kroatien. Beckham er med! :eek:
Målmænd: Paul Robinson, David James, Scott Carson
Forsvar: Wayne Bridge, Ashley Cole, Nicky Shorey, Wes Brown, Sol Campbell, Joleon Lescott, Micah Richards, Phil Neville
Midtbane: David Beckham, Steven Gerrard, Frank Lampard, Gareth Barry, Owen Hargreaves, Joe Cole, Ashley Young, Stewart Downing, Shaun Wright-Phillips, David Bentley
Angribere: Alan Smith, Michael Owen, Wayne Rooney, Peter Crouch, Jermain Defoe
Kilde: Thefa.com
Glory Man United
09-11-2007, 14:53
Englands trup mod Østrig og Kroatien. Beckham er med! :eek:
Målmænd: Paul Robinson, David James, Scott Carson
Forsvar: Wayne Bridge, Ashley Cole, Nicky Shorey, Wes Brown, Sol Campbell, Joleon Lescott, Micah Richards, Phil Neville
Midtbane: David Beckham, Steven Gerrard, Frank Lampard, Gareth Barry, Owen Hargreaves, Joe Cole, Ashley Young, Stewart Downing, Shaun Wright-Phillips, David Bentley
Angribere: Alan Smith, Michael Owen, Wayne Rooney, Peter Crouch, Jermain Defoe
Kilde: Thefa.com
Hvis russerne slår Israel, så er det nok Becks afskedskamp :)
Hvor fanden er Ferdinand???!!!
Karantæne, mener jeg.
Værd at bemærke at Carrick ikke er med. Men han har selvfølgelig også været skadet.
Glory Man United
09-11-2007, 16:00
Karantæne, mener jeg.
Værd at bemærke at Carrick ikke er med. Men han har selvfølgelig også været skadet.
Har lige læst:
Mindre positiv var udtagelsen for den nuværende anfører John Terry, Chelsea, der er ude med en skade ligesom Manchester United-forsvareren Rio Ferdinand.
Truppen ser ud som følger:
Målmænd: Paul Robinson (Tottenham), David James (Portsmouth), Scott Carson (Udlånt fra Liverpool til Aston Villa)
Forsvar: Wayne Bridge (Chelsea), Ashley Cole (Chelsea), Nicky Shorey (Reading), Wes Brown (Manchester United), Sol Campbell (Portsmouth), Joleon Lescott (Everton), Micah Richards (Manchester City), Phil Neville (Everton)
Midtbane: David Beckham (LA Galaxy), Steven Gerrard (Liverpool), Frank Lampard (Chelsea), Gareth Barry (Aston Villa), Owen Hargreaves (Manchester United), Joe Cole (Chelsea), Ashley Young (Aston Villa), Stewart Downing (Middlesbrough), Shaun Wright-Phillips (Chelsea), David Bentley (Blackburn Rovers)
Angreb: Alan Smith (Newcastle), Michael Owen (Newcastle), Wayne Rooney (Manchester United), Peter Crouch (Liverpool), Jermain Defoe (Tottenham).
Godt spg... og hvorfor er richards med?? er han ikke skadet??
United DK
09-11-2007, 16:17
Rio har karantæne mod Kroatien, og er derfor ikke med.
Godt spg... og hvorfor er richards med?? er han ikke skadet??
Richards skade var slet ikke så alvorlig som først antaget, så nok derfor at McClaren vil se om han kan spille. Rio har karantæne. Han fik gult mod Rusland, hvilket så betød han er udelukket.
ja og nu er rooney så ikke med pga skade..
Som kom de sku alligevel med.. fedt nok.. Især når man har spillet 100 kr på dem som EM vindere..
Nu skal de jo først lige slå eller spille uafgjort med Kroatien først, men jeg kan ikke forestille mig andet end at de går videre når det er på Wembley kampen spilles.
Men kroatien er jo videre, så tror ikke det blir et problem..
England skal nok klare den på hjemmebane mod Kroatien, som intet har at spille for, det er jeg helt sikker på :)
United DK
18-11-2007, 18:29
Republic of Mancunia!
Enig.
Glory Man United
19-11-2007, 10:09
Hvis England kommer med (og det gør de jo nok), mener jeg at midtbanen bliver afgørende for succes/fiasko. Hvis McClaren spiller med to centrale, og han vælger Lampard/Gerrard blever det fiasko igen. Tager han Hargo eller Barry som "sikringsspiller" tror jeg sgu, de har en chance.
Desværre får jeg nok aldrig svar, da han ikke tør sætte Lampard af, eller spille med Gerrard på højrekanten.
United DK
19-11-2007, 11:22
England har altid haft hold, der kunne vinde de store turneringer, men når man skal vinde knockoutturneringer, som VM og EM, så kræver det held, og har man ikke heldet, så vinder man ikke. Og vi kan vel godt blive enige om, at England sjældent har været heldige ved de store slutrunder. Hvor mange gange er de ikke blevet slået ud, i en straffesparkskonkurrence?
Glory Man United
19-11-2007, 11:29
England har altid haft hold, der kunne vinde de store turneringer, men når man skal vinde knockoutturneringer, som VM og EM, så kræver det held, og har man ikke heldet, så vinder man ikke. Og vi kan vel godt blive enige om, at England sjældent har været heldige ved de store slutrunder. Hvor mange gange er de ikke blevet slået ud, i en straffesparkskonkurrence?
Ja på straffe er de godt nok elendige. Exit i VM 90, 98 og 06 + EM 96 og 04.
Glemmer aldrig semien mod Vesttyskland i 90. Shilton gik til den rigtige side alle 5 gange gange, men hans 40 årige krop kom ikke langt nok ud :D
Men generelt vil jeg også sige, at de skuffer. At de ikke kan afgøre kampene og så kommer ud i straffe, er jo ikke godt nok
Don Kafai
22-11-2007, 13:12
McClaren blev som ventet fyret, sammen med assistenttræneren Terry Venables:
http://www.skysports.com/story/0,19528,12016_2896125,00.html
Odds på nye trænere:
5/1 Jose Mourinho
11/2 Martin O'Neill
6/1 Scolari
7/1 Hiddink
10/1 Pearce
12/1 Lippi
12/1 Alan Shearer
16/1 Curbishley, Capello, Allardyce, Redknapp, Wenger;
25/1 Venables.
Jeg kunne godt forestille mig det blev Pearce.
Glory Man United
22-11-2007, 13:14
McClaren blev som ventet fyret, sammen med assistenttræneren Terry Venables:
http://www.skysports.com/story/0,19528,12016_2896125,00.html
som nævnt i en anden tråd :juhuuuu:
Jeg tror stadig på, at Capello får jobbet!
som nævnt i en anden tråd :juhuuuu:
Jeg tror stadig på, at Capello får jobbet!
Så kommer du til at blive slemt skuffet, for jeg nægter at tro på at FA vil tage en Italienske træner som landstræner.
Det ville næsten være som at sige "come on" lad os spille med 11 mand i forsvaret.
ud over det passer Engelsk og Italienske mentalitet slet ikke sammen.
Jeg tror, de prøver Scolari igen. Hans kontrakt udløber så vidt jeg ved efter EM. Der er så kommet et mix af meldinger omkring hvorvidt han vil forlænge eller ej, men umiddelbart mener jeg, han stopper til den tid.
Jeg vil på en eller anden måde mene, at dette katastrofale exit er til det bedste for engelsk landsholdsfodbold på lang sigt. McClaren hverken har eller har haft bagenden til at blive grillet i det varmeste trænersæde i verden, og han blev udelukkende valgt på baggrund af sin nationalitet, hvilket næsten gjorde ham til eneste bare nogenlunde kandidat.
En lærestreg til FA - og endda en dyr en af slagsen.
Glory Man United
22-11-2007, 14:36
Så kommer du til at blive slemt skuffet, for jeg nægter at tro på at FA vil tage en Italienske træner som landstræner.
Det ville næsten være som at sige "come on" lad os spille med 11 mand i forsvaret.
ud over det passer Engelsk og Italienske mentalitet slet ikke sammen.
Har de seneste engelske landstrænere, da haft succes? McClaren, Keegan og Hoddle :whine:
Og husker da Capello fra Milan tiden med Rijkaard, Gullitt og Van Basten....det var charme offensiv
Ærgeligt vi ikke har England med til EM til sommer, men på den anden side har de heller ikke fortjent det...
utroligt hvordan de kan tillade sig at trække sig tilbage efter de kom på 2-2. Og for mig os uforståeligt at Brown, Hargreaves og Robinson ikke startede inde.. De har da den smule international rutine, der skal til for at spille sådan en vigtig kamp... Hmmm
United DK
22-11-2007, 15:00
Har de seneste engelske landstrænere, da haft succes? McClaren, Keegan og Hoddle :whine:
Jeg synes faktisk Hoddle gjorde det udemærket, bl.a. ved at vinde VM '98-kval.gruppen foran Italien, men når det kom til stykket, så havde han ikke materialet, til at fører England til tops, og det hjælp heller ikke på opbakningen, at han ikke udtog Gascoigne til VM '98.
Glory Man United
22-11-2007, 15:15
Jeg synes faktisk Hoddle gjorde det udemærket, bl.a. ved at vinde VM '98-kval.gruppen foran Italien, men når det kom til stykket, så havde han ikke materialet, til at fører England til tops, og det hjælp heller ikke på opbakningen, at han ikke udtog Gascoigne til VM '98.
Seaman
Neville-Adams-Campbell-Le Saux
Beckham-Scholes-Ince-Anderton
Shearer-Owen
Dette hold var til mere end 1/8 finalerne og det fik han ikke
Derudover havde han vist ikke spillernes tillid, jvf Beckhams bog....og det er vigtigt
Jeg tror mest på Hiddink, Scolari eller Jose Mourinho. De har været i kontakt med Hiddink og Scolari før så dem tror jeg der er gode muligheder for at få, men tror måske også på at de har en forhåndsaftale med Mourinho.
United DK
22-11-2007, 15:24
Seaman
Neville-Adams-Campbell-Le Saux
Beckham-Scholes-Ince-Anderton
Shearer-Owen
Dette hold var til mere end 1/8 finalerne og det fik han ikke
Det er så din mening, men jeg synes hverken Seaman, Le Saux eller Anderton var klasse, og desuden var Scholes ikke blevet en etableret profil, som han er i dag. Det samme kan siges om Owen.
Derudover havde han vist ikke spillernes tillid, jvf Beckhams bog....og det er vigtigt
Jeg har ikke læst hans bog, men det er selvfølgelig ikke godt, hvis spillerne ikke troede på ham.
Glory Man United
22-11-2007, 15:30
Det er så din mening, men jeg synes hverken Seaman, Le Saux eller Anderton var klasse, og desuden var Scholes ikke blevet en etableret profil, som han er i dag. Det samme kan siges om Owen.
Jeg har ikke læst hans bog, men det er selvfølgelig ikke godt, hvis spillerne ikke troede på ham.
Nu var det jo så ikke bare exiten i 1/8 delsfinalerne. Det var også det elendige spil i indledende pulje. Derudover havde han den "frækhed" at lade de unge Beckham og Owen starte ude (Batty og Teddy spillede). Det viste sig senere, at han tog fejl....konklussion England fejlede igen igen. Altså lige indtil Becks mødte Milton :)
SantasLittleHelper
22-11-2007, 15:32
Jeg er knust.. Det er en katastrofe.. Mit england er ude, så hvad fanden skal jeg lave når det bliver sommer? ikke noget at synge til, ikke nogen undskyldning for at skride fra hvad som helst for at drikke øl... Katastrofe, intet mindre... Jeg håber på Coppell eller Big Sam. Vi skal fanme ikke have en sydlandsk træner der ikke har den fjerneste idé om hvad det vil sige at være offensiv.
Glory Man United
22-11-2007, 15:40
Jeg er knust.. Det er en katastrofe.. Mit england er ude, så hvad fanden skal jeg lave når det bliver sommer? ikke noget at synge til, ikke nogen undskyldning for at skride fra hvad som helst for at drikke øl... Katastrofe, intet mindre... Jeg håber på Coppell eller Big Sam. Vi skal fanme ikke have en sydlandsk træner der ikke har den fjerneste idé om hvad det vil sige at være offensiv.
Jeg forstår bare ikke, hvor nationaliteten skal være afgørende :confused: Vi er vel enige om, at England skal have en der sværger til 4-4-2, for det er det eneste de kan, men når jeg tænker på, at man kan tage en Keegan, der var handlingslammet, så er en sydlandsk sgu bedre.
Coppell? ja han har haft succes, men har han haft med 11 "stjerner" at gøre? Næppe. Big Sam....Hmmmm
PerRonaldo
22-11-2007, 16:27
http://www.bold.dk/nyt/?vis=76518
Enig Keane!
United DK
22-11-2007, 18:56
Spændende forslag af Gordon Brown.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9474308.html
Det kunne være sjovt, hvis den blev genoplivet, for kampene mellem de britiske lande er altid underholdende. Især kampene mellem England og Skotland.
http://www.youtube.com/watch?v=z8Hj_2NHji8
Enig. Det kunne helt sikkert være spændende at se de britiske landshold spille mod hinanden, som i gamle dage. Der er noget specielt over disse kampe. Og det er jo ikke længe siden Nordirland slog England, så jeg tror skam kampene nok skal blive tætte og udvikle holdene..
Jeg er knust.. Det er en katastrofe.. Mit england er ude, så hvad fanden skal jeg lave når det bliver sommer? ikke noget at synge til, ikke nogen undskyldning for at skride fra hvad som helst for at drikke øl... Katastrofe, intet mindre...
ENIG England har altid og vil altid være mit favorit hold, i min bog vurdere jeg dem højere end Danmark og når de to hold mødes er jeg på den engelske side.
Angående den kommende engelske landstræner kunne Mourinho være et godt bud, ellers kunne en mand som Capello også gøre en god figur. Eneste engelske bud må være Martin O'neill
Mange nævner Mourinho som kommende Engelsk landstræner.. Mener jeg læste at han kun var interesseret i at træne Portugal af landshold.
Edit:
Jeg kan ikke forestille mig at træne andre landshold end det portugisiske. Hvis jeg var træner for et landshold, der skulle møde Portugal, ville det føles forkert, udtaler den farverige træner til engelske News of the World.
Don Kafai
22-11-2007, 19:55
Eneste engelske bud må være Martin O'neill
Han er Nordirer. Men ja, han er vel i betragtning til jobbet uden tvivl.
Jeg har min favorit til posten i Stuart Pearce. Jeg tror han vil være den ideelle til at tage over nu, ligesom fx. da Dunga tog over i Brasilien er der brug for en fornyelse.
Ville Steve Bruce være aktuel eller har han skrevet under med Wigan? Mener der var noget bøvl med overgangen...
ENIG England har altid og vil altid være mit favorit hold, i min bog vurdere jeg dem højere end Danmark og når de to hold mødes er jeg på den engelske side.
Angående den kommende engelske landstræner kunne Mourinho være et godt bud, ellers kunne en mand som Capello også gøre en god figur. Eneste engelske bud må være Martin O'neill
enig vil også altid sætte england over danmark - det er en katastrofe de ikke kommer til em - nu er halvdelen af sommerferien ødelagt og havde lige glædet mig.. men de er simpelthen ikke gode nok - deres målmænd er pinlige jeg fatter ikke det kan være så svært at lave en målmand - alle andre lande har stort set én sikker sidsteskanse.. de har også svært ved at lave en striker der virkelig kan sætte sig igennem når det gælder.. og det der med at sætte beckham af fatter jeg ikke en brik af - han lægger stort set op til alle målene..
det er virkelig håbløst med et em uden england - synes de andre hold er totalt uinteressante:mad:
med hensyn til ny træner håber jeg lidt på capello - han formår af en eller anden mærkelig grund at få succes lige meget hvor han tar´hen
Hr Hansen
22-11-2007, 21:46
Scott CArson har gjort det Superb for Aston Villa og Charlton sidste sæson, han var meget uheldig og sikkert også nærvøs igår og jeg ser det som en manager fejl at tage en ny målmand ind (selvom Robinson er elendig) i så vigtig en kamp, især fordi hele forsvaret var skiftet ud pga skader og karantæner...
Med Carson, Foster og faktisk og Green (west ham) er jeg ret sikker på at emgland går en stabil målmandstid i møde..
Jeg er fuldstændig enig med Hansen i, at det var en brøler af rang at introducere en ny målmand i en så afgørende kamp. Målmandsposten er super vigtig, og har man ikke en målmand, der er klar rent mentalt, kan det få fatale konsekvenser - som vi så. Til gengæld tvivler jeg på, at England har så stort et talentmasse på keeperpladsen, som du foreslår. Jeg kan ikke se, hverken Carson, Foster eller Green som kommende storspillere. Dog indrømmer jeg blankt, at jeg mere kender "vores egen" Foster mere af navn end af gavn.
United DK
22-11-2007, 22:33
Der er jeg så stået af, for jeg er nu engang dansker, og jeg har intet tilfældes med England, andet end at jeg holder med en engelsk klub.
Jeg har også svært ved at forstå, at enkelte kan holde med et andet land frem for ens eget. Min kammerat er fascineret af italiensk fodbold (hvem der så fatter det!), og holder med Italien hvis de møder DK.
Jeg tror Rafael Benitez er ved at blive kørt i stilling.
Han udtalte i dag at det kunne friste ham, samtidig var liverpools ejere ude med en erklæring om deres tillid til klubbens handler og sidst men ikke mindst, så styres FA stadig af Brian Barwick, som næppe gør det han burde, nemlig træde tilbage.
Skulle ikke undre mig hvis han ansatte Benitez som landstræner...
Jeg er absolut ingen fan af det engelske landshold og jeg er specielt træt af at folk både United-fans og ikke-United-fans, mener at når man holder med et engelsk hold, så man også fan af England.
Jeg er Manchester United-supporter. Jeg støtter Republic of Mancunia og det sidste jeg gider er at støtte det engelske landshold og høre deres tilskuere synge anti-United sange under kampene....
At have brugt Old Trafford som deres hjemmebane fatter jeg ikke United gik med til... men pengene betyder jo mere for ledelsen end noget andet i vores klub, desværre.
Flax_Generous
23-11-2007, 04:33
Jeg har også svært ved at forstå, at enkelte kan holde med et andet land frem for ens eget. Min kammerat er fascineret af italiensk fodbold (hvem der så fatter det!), og holder med Italien hvis de møder DK.
Jeg vil nok altid holde med Danmark. Eller det er måske for meget sagt: Have mest sympati for Danmark, er det mest korrekte ordvalg. Lidt ligesom jeg har sympati for mit (tidligere) lokale hold Brøndby IF. Jeg kan personligt godt li' portugisisk fodbold, portugisiske spillere og selve landet Portugal og vil under EM derfor nok helst have Portugal til at vinde. Jeg kan også godt li' engelsk fodbold, men da det engelske landshold er fyldt med forfærdelige mennesker fra tåbelige klubber kan jeg på ingen måde få mig selv til at holde med det landshold. Tværtimod fryder det mig at se Lamptard og Gerrard endnu engang falde igennem når det virkelig gælder. World class? Ha!
Men ellers er jeg ganske ligeglad med landsholdsfodbold. Faktisk ser jeg det lidt som et irritationsmoment. Unitedspillerne vender hjem småskadede, nedtrykte og trætte, hvilket i sidste ende kan koste point i Premier League og Champions League. Der skal i den grad skæres ned på landskampene (mindre kval-grupper med færre kampe) og længden på slutrunderne (intet indledende gruppespil). Klubfodbold er i mine øjne det absolut mest vigtige. Nej, United er det absolut mest vigtige. Alle andre hold og lande er underordnet United.
Holmskov
23-11-2007, 07:25
Jeg tror Rafael Benitez er ved at blive kørt i stilling.
Han udtalte i dag at det kunne friste ham, samtidig var liverpools ejere ude med en erklæring om deres tillid til klubbens handler og sidst men ikke mindst, så styres FA stadig af Brian Barwick, som næppe gør det han burde, nemlig træde tilbage.
Skulle ikke undre mig hvis han ansatte Benitez som landstræner...
Lyder lidt underligt syntes jeg.
Har du et link ??
Holmskov
23-11-2007, 07:28
Jeg er absolut ingen fan af det engelske landshold og jeg er specielt træt af at folk både United-fans og ikke-United-fans, mener at når man holder med et engelsk hold, så man også fan af England.
Jeg er Manchester United-supporter. Jeg støtter Republic of Mancunia og det sidste jeg gider er at støtte det engelske landshold og høre deres tilskuere synge anti-United sange under kampene....
At have brugt Old Trafford som deres hjemmebane fatter jeg ikke United gik med til... men pengene betyder jo mere for ledelsen end noget andet i vores klub, desværre.
Betaler FA mere i leje fordi det er Old trafford ?? Eller vælger man Old trafford fordi der kan være flere mennesker og dermed større opbakning til deres landshold??
Glory Man United
23-11-2007, 08:49
Til Casper og United.dk.....jeg er bestemt enig i, at en United fan ikke nødvendigvis er lig med en England fan. Holder man med United, behøver man jo ikke være tilhænger af engelsk fodbold generelt....men det er vel nærliggende? ;)
Hr Hansen
23-11-2007, 09:01
Betaler FA mere i leje fordi det er Old trafford ?? Eller vælger man Old trafford fordi der kan være flere mennesker og dermed større opbakning til deres landshold??
FA vælger helt sikkert Old Trafford fordi der er flere pladser en på andre stadions i PL flere Pladser = flere penge!
Vi ved så ikke hvad for et beløb FA betaler for lejen af stadion, men det kan helt sikkert bedst betale sig for ellers havde de vel bare valgt et af de lidt mindre stadions.
Casper, jeg kan da ikke se det dumme i at tjene penge på at landsholdet gerne vil spille på Old Trafford, fodbold er og bliver en forretning og jeg tror sgu også du ville have haft svært ved at sige nej til 6MILL (fiktivt tal)
Andersen
23-11-2007, 09:51
Man "behøver" bestemt ikke at holde med England, fordi man er United-fan!
For mit eget vedkommende overskygger faren for at en af vores spillere bliver skadet når England spiller end det at holde med dem. Jo, jeg holder sgu med England, det har jeg gjort siden jeg som lille purk var i Parken, nej Idrætsparken, tilbage i 1977, hvor jeg så DK-England 3-4. Efterhånden holder jeg kun med dem, når der er Unitedspillere på holdet (ja det lyder barnligt), derfor frydede det mig at se Kroatien vinde forleden, selvom jeg blev lidt kæk bag ørerne, da jeg så Becks og alle hans sublime afleveringer.
Men er der bare en United-spiller for England overskygger min glæde for at se ham og mit håb om at han klare det godt, at jeg naturligvis vil holde med England selvom resten af bundet skulle være fra de unævnelige, Chelski, Arsenal (nå nej de har jo ikke nogen), Leeds eller City!!!
Glory Man United
23-11-2007, 10:07
Man "behøver" bestemt ikke at holde med England, fordi man er United-fan!
For mit eget vedkommende overskygger faren for at en af vores spillere bliver skadet når England spiller end det at holde med dem. Jo, jeg holder sgu med England, det har jeg gjort siden jeg som lille purk var i Parken, nej Idrætsparken, tilbage i 1977, hvor jeg så DK-England 3-4. Efterhånden holder jeg kun med dem, når der er Unitedspillere på holdet (ja det lyder barnligt), derfor frydede det mig at se Kroatien vinde forleden, selvom jeg blev lidt kæk bag ørerne, da jeg så Becks og alle hans sublime afleveringer.
Men er der bare en United-spiller for England overskygger min glæde for at se ham og mit håb om at han klare det godt, at jeg naturligvis vil holde med England selvom resten af bundet skulle være fra de unævnelige, Chelski, Arsenal (nå nej de har jo ikke nogen), Leeds eller City!!!
Eller Liverfool
PerRonaldo
23-11-2007, 10:13
Jeg holder med Danmark lige så meget som jeg holder med United, jeg misser ingen landskampe, medmindre det virkelig er vigtigt det jeg skal, det samme gælder med United! Jeg holder med United spillerne når de spiller for deres landshold, men som i onsdags, hvor ingen United spillere var på det engelske hold, så håbede jeg de tate, og tak for det!
Jeg har tidligere linket til keans udtalelse om at der er for mange egoer, og det jeg fuldt ud enig i. Kan ikke fordrage når både lampard og gerrad spiller samtidig, for man kan bare se det lyser ud af dem at de tror de er meget bedre end alle andre. Og der var ikke en eneste der kæmpede for sagen i onsdags, jo Beckham da han kom på banen!
Glory Man United
23-11-2007, 10:19
Jeg holder med Danmark lige så meget som jeg holder med United, jeg misser ingen landskampe, medmindre det virkelig er vigtigt det jeg skal, det samme gælder med United! Jeg holder med United spillerne når de spiller for deres landshold, men som i onsdags, hvor ingen United spillere var på det engelske hold, så håbede jeg de tate, og tak for det!
Jeg har tidligere linket til keans udtalelse om at der er for mange egoer, og det jeg fuldt ud enig i. Kan ikke fordrage når både lampard og gerrad spiller samtidig, for man kan bare se det lyser ud af dem at de tror de er meget bedre end alle andre. Og der var ikke en eneste der kæmpede for sagen i onsdags, jo Beckham da han kom på banen!
....og sådan er vi så forskellige. Jeg har kun set målene fra DK-Island, for mit temperament er ikke til DKs kampe pt ;)
Omkring Gerrard/Lampard har jeg også tidligere nævnt, at der ikke er plads til dem begge. Men i de kampe jeg har set, har Gerrard spillet hæderligt, mens Lampard har været elendig eller usynlig. Min ønske midtbane ville:
SWP-Hargo-Gerrard-Cole
Lampard ville så være på bænken....altså lige indtil han selv meldte fra af samme årsag som Carragher :)
....og sådan er vi så forskellige. Jeg har kun set målene fra DK-Island, for mit temperament er ikke til DKs kampe pt ;)
Omkring Gerrard/Lampard har jeg også tidligere nævnt, at der ikke er plads til dem begge. Men i de kampe jeg har set, har Gerrard spillet hæderligt, mens Lampard har været elendig eller usynlig. Min ønske midtbane ville:
SWP-Hargo-Gerrard-Cole
Lampard ville så være på bænken....altså lige indtil han selv meldte fra af samme årsag som Carragher :)
Kommer lidt an på hvem der starter i angrebet. Owen og Rooney spiller jo næsten aldrig for det engelske landshold, så det bliver vel nok Crouch, og med ham inde skal der spilles med langebolde og indlæg. Og her synes jeg det er bedst med Beckham på den ene kant og så Downing på den anden. Begge to har fantastisk sparketeknik. Inde centralt giver jeg dig ret. Hargreaves er den bedste 'oprydder' i hele England, mens Gerrard i form er den bedste engelske offensive midtbanespillere. Endnu engang viste Gerrard og Lampard at de ikke kan spille sammen.
Glory Man United
23-11-2007, 10:57
Kommer lidt an på hvem der starter i angrebet. Owen og Rooney spiller jo næsten aldrig for det engelske landshold, så det bliver vel nok Crouch, og med ham inde skal der spilles med langebolde og indlæg. Og her synes jeg det er bedst med Beckham på den ene kant og så Downing på den anden. Begge to har fantastisk sparketeknik. Inde centralt giver jeg dig ret. Hargreaves er den bedste 'oprydder' i hele England, mens Gerrard i form er den bedste engelske offensive midtbanespillere. Endnu engang viste Gerrard og Lampard at de ikke kan spille sammen.
Problemet med Downing er at han aldrig kommer til baglinien. Problemet med Cole er så, at han altid trækker ind i banen
Tilgengæld bliver Joe Coles træk ind i banen aldrig til noget synes jeg. Han er virkelig i ringe form for England og Chelsea p.t. :D
PerRonaldo
23-11-2007, 11:19
SWP-Hargo-Gerrard-Cole
Ja okay. Jeg så også kun 1. halvleg af DK-Island, men der var den også reelt afgjort og så var der en vigtigere kamp i form af england-kroatien!
Ja netop fordi de er så store egoer så de ikke tilfredse med at blive bænket. Egentlig synes jeg heller ikke gerrard har vist nok på det seneste. Og lampard er langt fra en startopstilling, carrick burde være foran ham. Og ja jeg er enig i at Hargo skal spille men Carrick må også banke på til en starter. Og barry har faktisk også gjort det okay. SWP er bare ikke god nok til landsholdet, men kan godt forstå de vælger ham fordi han har speed, men beckham gjorde det noget bedre end samtlige englændere da han kom på banen i onsdags.
England har i mange år haft problemer med kanterne, og det ses tydeligt nu. Der er lennon og Downing som kan blive gode, men de mangler stadig en del!
Andersen
23-11-2007, 11:19
Eller Liverfool
de blev skam også nævnt, de unævnelige hedder de i min verden.
Glory Man United
23-11-2007, 11:20
de blev skam også nævnt, de unævnelige hedder de i min verden.
Ups, my mistake...
hvis England skal tilbage på sporet så skal de stille med følgende hold:
------------Foster:)
Richards-Ferdinand:)-Terry-Cole
-----Carrick:)---Hargo:)------
Becks:)-----Gerrard-----Cole
------------Rooney:)
måske en anelse farvet, men lur mig om det ikke kan bringe England til en slutrunde...
Glory Man United
23-11-2007, 11:27
måske en anelse farvet, men lur mig om det ikke kan bringe England til en slutrunde...
Ææææh et hold uden en reel angriber? Gaaaaaaaaab
Ææææh et hold uden en reel angriber? Gaaaaaaaaab
Undskyld, i min verden er Wayne Rooney angriber.. Hvad er han i din?
PerRonaldo
23-11-2007, 11:33
Øhh.. Egentlig ikke. Men den er lidt defensiv, Gerrard ud og ind med owen/crouch og så Rooney som hængende angriber.
Lyder lidt underligt syntes jeg.
Har du et link ??
http://www.metro.co.uk/sport/football/article.html?in_article_id=76746&in_page_id=43&ito=newsnow
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N157781071122-1704.htm
Til Casper og United.dk.....jeg er bestemt enig i, at en United fan ikke nødvendigvis er lig med en England fan. Holder man med United, behøver man jo ikke være tilhænger af engelsk fodbold generelt....men det er vel nærliggende? ;)
engelsk fodbold og det engelske landshold er jo ikke det samme.
ja, de betaler vel mere i leje når der er tale om et større stadion.
FA vælger old trafford fordi det er englands andenstørste by og andenstørste stadion. Men det var ikke dét jeg skrev...tror du har læst lidt forkert, hehe.
Jeg irriterede mig over at United fortsat vil udleje til FA, når nu man gang på gang hører anti-united sange under de engelske landskampe.
Glory Man United
23-11-2007, 11:47
Undskyld, i min verden er Wayne Rooney angriber.. Hvad er han i din?
En angriber, der trækker langt ned i banen. Der er sgu nødt til at lægge en foran ham
En angriber, der trækker langt ned i banen. Der er sgu nødt til at lægge en foran ham
måske.. men er der én foran ham i United?
Glory Man United
23-11-2007, 11:52
måske.. men er der én foran ham i United?
Ja saha eller tevez, kilde: Canal+ :D
Andersen
23-11-2007, 11:52
Hvis jeg må komme med et ydmygt forslag, så er nedenstående opstilling den helt rigtige for England:
Forster
G.Neville-Rio-Brown-P.Neville
Becks-Hargo-Carrick-Martin
Rooney-A.Cole
Som I kan se en god blanding af rutine og ungdom, erkender at den måske er en kende farvet.
Ja saha eller tevez, kilde: Canal+ :D
for mig er Rooney mere en angriber end Tevez..
ifølge min kilde (canal +;)) har Rooney og Saha stort set ikke spillet samtidigt i sæsonen, da de skiftevis har været skadet, så..
United DK
23-11-2007, 12:06
Tro mig, jeg kan godt lide engelsk fodbold, men det er kun på klubplan. På landsholdsplan siger England mig ikke en disse, for som sagt, så er jeg dansker, og derfor synes jeg det er forkert, at støtte England, da det er et andet land. Jeg er heller ikke hardcore fan, af det danske landshold, men hvis de to lande mødtes, så vil jeg da helt sikkert støtte Danmark, og glæde mig over en evt. sejr, også selvom England har nogle United-spillere med, for i dette tilfælde, har de ikke en rød trøje på, med en djævel på brystet, men en hvid trøje på, med tre løve på brystet.
United DK
23-11-2007, 12:07
Hvis jeg må komme med et ydmygt forslag, så er nedenstående opstilling den helt rigtige for England:
Forster
Rooney-A.Cole
Som I kan se en god blanding af rutine og ungdom, erkender at den måske er en kende farvet.
Helt enig i det hold, og så med Ferguson som manager. Så bliver England verdensmestre! :D
Glory Man United
23-11-2007, 12:21
Forster
Rooney-A.Cole
Næsten enig. Ville dog bytte Neville ud, og finde ud af at O´Shea har engelske bedsteforældre, så han kan spille for os. Desuden vil jeg spille uden kanter og samtidig overtale Scholes til et come back....derfor må Becks på bænken
Glory Man United
23-11-2007, 12:22
Helt enig i det hold, og så med Ferguson som manager. Så bliver England verdensmestre! :D
Og du holder med dem i en finale mod DK? :juhuuuu:
United DK
23-11-2007, 12:26
Og du holder med dem i en finale mod DK? :juhuuuu:
Ja, for de spiller jo stadig for England, og ikke for United.
United DK
25-11-2007, 11:59
Tidl. Liverpool-spiller Craig Johnston giver sit syn på, hvorfor det går så dårligt for engelsk landsholdsfodbold.
http://www.youtube.com/watch?v=l0aBiTnUqW8&feature=related
Han har måske fat i noget af det rigtige?
Glory Man United
25-11-2007, 12:57
Tidl. Liverpool-spiller Craig Johnston giver sit syn på, hvorfor det går så dårligt for engelsk landsholdsfodbold.
http://www.youtube.com/watch?v=l0aBiTnUqW8&feature=related
Han har måske fat i noget af det rigtige?
Vil ikke meget nyt i dette?
United DK
25-11-2007, 13:16
Vil ikke meget nyt i dette?
Det ved jeg nu ikke. Han fortæller jo om, hvor langt bagefter engelske spillere er, på det tekniske område, og grunden til dette skyldes måske, at engelske børn er dovne ift. italienske og franske børn. Den hidtidige grund til, at England ikke kvalificerede sig til EM lød jo på, at der er for mange udlændinge i PL. Så jeg synes da, at der er noget nyt i dette.
TrincoBoy
25-11-2007, 14:53
ja, de betaler vel mere i leje når der er tale om et større stadion.
FA vælger old trafford fordi det er englands andenstørste by og andenstørste stadion. Men det var ikke dét jeg skrev...tror du har læst lidt forkert, hehe.
Jeg irriterede mig over at United fortsat vil udleje til FA, når nu man gang på gang hører anti-united sange under de engelske landskampe.
Nu er Birmingham godt nok den næststørste by ;)
Forster
Rooney-A.Cole
Mangler der ikke folk som Micah Richards, Steven Gerrard, Shaun Wright-Phillips, John Terry og Ashley Cole.
Den Centrale midt er vi dog eninge om :juhuuuu: :juhuuuu:
Kroatien, Andorra, Ukraine, England, Kazahkstan og Hviderusland. Så er der dømt revanche mod Kroatien:devill: :devill:
United DK
25-11-2007, 17:26
Det er dælme en nem gruppe, de er havnet i.
Tja Kroatien har de jo lige tabt til 2 gange og Ukraine er heller ikke ringe. Desuden har England aldrig brudt sig om at møde de østeuropæiske hold og der er stort set ikke andet i denne pulje, men favoritter er de da.
Danielsen
25-11-2007, 17:50
Nej, det er det ikke! det er nogle sväre udebane kampe.....ja, også lige Kroatien ;)
SantasLittleHelper
25-11-2007, 19:27
Nej, det er det ikke! det er nogle sväre udebane kampe.....ja, også lige Kroatien ;) Yes, det bliver sgu svært at rejse helt til Andorra. Og så har de jo et rent verdensklassehold og er rigtig rigtig gode på hjemmebane.. Ukraine er jeg ikke glad for, for ma ved sgu aldrig hvor man har dem.. Det tegner til nogle rigtig nasty østblok kampe indbyrdes og der kan sagtens komme nogle overraskelser så england slipper igennem.. Det kunne imo næsten ikke være bedre.
Danielsen
25-11-2007, 20:43
Yes, det bliver sgu svært at rejse helt til Andorra. Og så har de jo et rent verdensklassehold og er rigtig rigtig gode på hjemmebane.. .
Ja ja....nu var det ikke lige Andorra jeg tänkte på
Ukraine, Kazakhstan og Hviderusland kan være stærke på hjemmebane specielt. Det er langt ude i forhold til hvad englænderne er vant til, alt efter årstid kan der være enormt koldt og de er traditionelt stærke hjemme mens England gentagne gange har haft det svært i Østeuropa..
Når det så er sagt, bør England blive i top 2 og dermed enten gå direkte til VM eller spille play-off. Men okay, det sagde man vel også inden den netop færdigspillede EM kval..
United DK
25-11-2007, 21:17
Man kan sige hvad man vil, men Ukraine er jo ikke noget superhold, og det samme kan siges om Hviderusland, Kasakhstan og Andorra, med andre ord, det er en nem gruppe. Jeg er også sikker på, at England vinder denne gruppe, også foran et overvurderet hold fra Kroatien, for de engelske spillere vil være toptændte, for de ved, at det kan gå galt, og den lærestreg de fik i onsdags, tager de ved lærer af.
Man kan sige hvad man vil, men Ukraine er jo ikke noget superhold, og det samme kan siges om Hviderusland, Kasakhstan og Andorra, med andre ord, det er en nem gruppe. Jeg er også sikker på, at England vinder denne gruppe, også foran et overvurderet hold fra Kroatien, for de engelske spillere vil være toptændte, for de ved, at det kan gå galt, og den lærestreg de fik i onsdags, tager de ved lærer af.
Enig.. tror ikke de begår den samme fejl igen, og tror de kan klare hele verden alene.. og så lærer den nye træner forhåbentlig at beckham skal starte inde HVER gang..
Unitedalisme
25-11-2007, 22:10
England kan begå den samme fejl igen.. med al respekt for rusland er det heller ik et hold der lyder prangende i mine ører, men det viste sig at de var stabile nok til at komme til em, det samme gælder med ukraine, der på dagen sagtens kan ta England på hjemmebane, hvis Englands egoer ikke samarbejder.. Jeg tror det kommer an på hvilken træner de får, og om han kan samle holdet, som roy keane sagde var/er der for mange egoer, og man ska ha en træner til at styrer dem så Englang kan blive stabile nok igennem en hel kval.. men tror nu de klarer den:D
SantasLittleHelper
25-11-2007, 23:14
Der er bare nogle spillere der ikke bør være med. IMO er beckham en af dem, men jeg har i øjeblikket svært ved at finde et bedre alternativ til højrekanten. Det er skræmmende at et land som england ikke kan fostre bedre spillere til kanterne - men så må man jo kompensere og spille mere over midten.
Der er bare nogle spillere der ikke bør være med. IMO er beckham en af dem, men jeg har i øjeblikket svært ved at finde et bedre alternativ til højrekanten. Det er skræmmende at et land som england ikke kan fostre bedre spillere til kanterne - men så må man jo kompensere og spille mere over midten.
What??
Mod kroation vendte det hele da han kom ind.. har han så meget kampgejst og så slår han bare de bedste indlæg/frispark i verden og vi så hvor hurtigt det gav gevinst mod kroatien.. man skal sku stå hurtigt op for at overhale ham om den bedste kant..
Synes også at Beckham skal tilbage til sin gamle og mere indflydelsesrige rolle end før McClaren - han gjorde det godt da han kom ind i lørdags, og tror på at han stadig har det potientale, som vi tidligere har set, og jeg har hele tiden syntes at det har været en fejl af Steve McClaren ikke at have ham med på holdet
United DK
26-11-2007, 07:18
Beckham gør det da godt, men han spiller i USA, og jo længere han spiller derover, jo laver bliver hans niveau, og alderen begynder også at trykke, så det ville været dumt, at blive for afhændig af ham. England bør satse på enten Shaun Wright-Phillips eller Aaron Lennon, som ikke har den samme sparketeknik som Beckham, men de er tilgængæld rigtige kantspillere, der kan udfordre deres direkte modspiller. Noget som Beckham aldrig har mestret.
TrincoBoy
26-11-2007, 07:47
What??
Mod kroation vendte det hele da han kom ind.. har han så meget kampgejst og så slår han bare de bedste indlæg/frispark i verden og vi så hvor hurtigt det gav gevinst mod kroatien.. man skal sku stå hurtigt op for at overhale ham om den bedste kant..
Han fik skabt lidt spænding, da han kom ind. Men ligefrem at det hele vendte sig vil jeg nu ikke sige, da England tabte alligevel.
Glory Man United
26-11-2007, 09:49
Så er gamle Becks vel heller ikke bedre....og da han spiller i USA, er niveauet ikke godt nok til hverdagen
EDIT: Iøvrigt siger Owens seneste kommentar alt om Englands manglende selvkritik: "Vi får ikke problemer med Kroatien i VM-kvalen. Ikke en eneste af Kroatiens spillere, ville kunne komme på Englands landshold".
TrincoBoy
26-11-2007, 13:56
Egenligt så giver Owen jo bare mere motivation til kroaterne.
Er faktisk glad for de røg ud, så vi andre slipper for at høre på deres "Vi-har-det-bedste-hold-i-lang-tid-og-vi-er-de-største-favoritter-til-at-vinde" snak til sommer.
TrincoBoy
26-11-2007, 14:08
Man kan sige hvad man vil om de engelske spillere, men der er sgu noget festaber over dem. :D
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article363050.ece
SantasLittleHelper
26-11-2007, 14:27
Jeg har sjældent været så rasende efter at have læst en artikel. Sikke dog noget pis at fyre af! selvfølgelig skal de feste når der er en der har fødselsdag og når man nu er englænder så drikker man sig fanme en kæp i øret. Og så skriver de at det "kun" var 10 dage efter nederlaget til Rusland.. Og hvad så? Skulle de sidde hjemme på Wright-Phillips' værelse og spille Ludo bare fordi de havde tabt en kamp 10 dage inden? Crikey..
En unavngiven person der har set en unavngivet landsholdsspiller snakke med 2 strippede og få et blowjob.. Jeg kunne tage ned på gøgleneren og sige det samme uden nogen ville skrive om det - selvom det er mere sandsynligt.
Jeg har sjældent været så rasende efter at have læst en artikel. Sikke dog noget pis at fyre af! selvfølgelig skal de feste når der er en der har fødselsdag og når man nu er englænder så drikker man sig fanme en kæp i øret. Og så skriver de at det "kun" var 10 dage efter nederlaget til Rusland.. Og hvad så? Skulle de sidde hjemme på Wright-Phillips' værelse og spille Ludo bare fordi de havde tabt en kamp 10 dage inden? Crikey..
En unavngiven person der har set en unavngivet landsholdsspiller snakke med 2 strippede og få et blowjob.. Jeg kunne tage ned på gøgleneren og sige det samme uden nogen ville skrive om det - selvom det er mere sandsynligt.
Ja, 10 dage efter - så er man vel kommet over det! havde det været den samme aften, så var det mere forståeligt, men 10 dage, det er da ligemeget! jeg lægger heller ikke så meget i den historie...
Det er jo hverken kort efter eller lige før en landskamp, så synes historien er lidt langt ude. Dog vil jeg sige at det ligner sku ikke noget at være så stiv at man brækker sig, og pisser på gulvet på en natklub. Uanset om man er en tilfældig person eller stor stjerne i Chelsea.. Og at få et blowjob midt på et diskotek virker heller ikke som den mest snedige ting. Terry, Joe Cole, Ashely Cole og Lampard har flere gange bevidst deres hjerneniveau i flere ret så dumme episoder..
SantasLittleHelper
26-11-2007, 16:03
Det er jo hverken kort efter eller lige før en landskamp, så synes historien er lidt langt ude. Dog vil jeg sige at det ligner sku ikke noget at være så stiv at man brækker sig, og pisser på gulvet på en natklub. Uanset om man er en tilfældig person eller stor stjerne i Chelsea.. Og at få et blowjob midt på et diskotek virker heller ikke som den mest snedige ting. Terry, Joe Cole, Ashely Cole og Lampard har flere gange bevidst deres hjerneniveau i flere ret så dumme episoder..
Hvad snakker du om? Det er da bare en almindelig fredag aften.. Dog interessant at det er John Terry der ikke kan holde på vandet.. Sker nok tit for ham..
Glory Man United
27-11-2007, 16:26
Ligeså meget jeg elskede ham på banen, ligeså irriterende er han udenfor. Skal han have en mening om alt? Halvdelen er alligevel hjernedødt
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=143348
Min favorit er stadigvæk Capello
United DK
27-11-2007, 16:44
Hvorfor er FA ikke friske for en gangs skyld, og hyrer Shearer til jobbet? Se hvad uerfarene folk som Klinsmann og Van Basten udrettede/udretter, med hhv. det tyske og hollandske landshold.
Glory Man United
27-11-2007, 16:50
Hvorfor er FA ikke friske for en gangs skyld, og hyrer Shearer til jobbet? Se hvad uerfarene folk som Klinsmann og Van Basten udrettede/udretter, med hhv. det tyske og hollandske landshold.
Fordi der er vel ingen formel der siger:
Mangel på rutine = succes
Og gjorde der, var der vel over 1000 andre muligheder end netop Shearer???
United DK
27-11-2007, 17:09
Shearer er ligesom Klinsmann og Van Basten, en af de største i sit land, og derfor vil han være mere naturlig, end f.eks. Jamie Redknapp. Desuden har Shearer også sagt, at han gerne vil være landstræner, og det måtte gerne være her og nu.
Jeg synes man skal tage chancen, for jeg ved englænderne vil fortryde det, hvis Capello blev valgt, for han spiller en værre gang fedte fodbold, og er der noget englænderne ikke kan lide, så er det fedte fodbold.
Glory Man United
27-11-2007, 17:22
Shearer er ligesom Klinsmann og Van Basten, en af de største i sit land, og derfor vil han være mere naturlig, end f.eks. Jamie Redknapp. Desuden har Shearer også sagt, at han gerne vil være landstræner, og det måtte gerne være her og nu.
Jeg synes man skal tage chancen, for jeg ved englænderne vil fortryde det, hvis Capello blev valgt, for han spiller en værre gang fedte fodbold, og er der noget englænderne ikke kan lide, så er det fedte fodbold.
Kunne jo godt være andre. Det er en storsatsning at tage en, der ikke har prøvet det før...
Og så lige om Capello: Hans største succes var i Milan, og der spillede han saft suseme ikke defensivt....
Don Kafai
27-11-2007, 17:26
Se hvad uerfarene folk som Klinsmann og Van Basten udrettede/udretter, med hhv. det tyske og hollandske landshold.
Jeg synes ikke de har gjort det så flot. Især ikke van Basten. Holland var elendig konservative under VM 2006, og hans latterlige udfald med v Nistelrooy gjorde at de stillede med Kuyt som angriber mod Portugal. Det gav lidt sig selv at de ville ryge ud dér. Og han har kun bragt Holland med til EM på en 2. plads i en forholdsvis nem gruppe.
At tage en ung træner er ikke et sats, men at tage en uerfaren en er et kæmpesats. Shearer har ingen erfaring overhovedet, så jeg synes hellere de skulle kigge på folk som Stuart Pearce og Mark Hughes der selvfølgelig ikke er helt unge, men de er hhv 38 og 44 hvor Shearer er 37.
PerRonaldo
27-11-2007, 17:31
Nu er det hamrende svært at få succes som engelsk landstræner. Og netop som engelsk landstræner tror jeg godt man kan lægge alle formler på succes væk, for det virker ikke! Det er jo helt vildt de udsiftininger der har været de seneste år. De har prøvet en med en anden mentalitet ,det gik ikke, de har prøvet op til flere med masser af erfaring, gik heller ikke. Hvad med at prøve en som er frisk og har et friskt syn og en hvor det ikke er 50 år siden manden selv var spiller. Jeg er med på at en type som Shearer skal pøves. I hvert fald som assistent, lige som da vi havde Laudrup/Olsen, synes det var et godt mix. det burde England ogsål prøve...
United DK
27-11-2007, 18:09
Kunne jo godt være andre. Det er en storsatsning at tage en, der ikke har prøvet det før...
Ja, men uanset hvem de ansætter, så vil det være et sats.
Og så lige om Capello: Hans største succes var i Milan, og der spillede han saft suseme ikke defensivt....
Ja, men Capello forlod Milan i 1996 altså for 11 år siden, og siden dengang, har alle de hold han har trænet, spillet defensivt.
United DK
27-11-2007, 18:13
Jeg synes ikke de har gjort det så flot. Især ikke van Basten. Holland var elendig konservative under VM 2006, og hans latterlige udfald med v Nistelrooy gjorde at de stillede med Kuyt som angriber mod Portugal. Det gav lidt sig selv at de ville ryge ud dér. Og han har kun bragt Holland med til EM på en 2. plads i en forholdsvis nem gruppe.
Du har muligivis ret omk. Van Basten, men Klinsmann havde jo kæmpesucces. Under VM var Tyskland det bedst spillede hold, og med lidt held, var de blevet verdensmestre.
At tage en ung træner er ikke et sats, men at tage en uerfaren en er et kæmpesats. Shearer har ingen erfaring overhovedet, så jeg synes hellere de skulle kigge på folk som Stuart Pearce og Mark Hughes der selvfølgelig ikke er helt unge, men de er hhv 38 og 44 hvor Shearer er 37.
Pearce og Hughes er også muligheder, ingen tvivl om det. Jeg tror så bare ikke, at nogen af dem ønsker jobbet, især ikke Hughes, da han jo er waliser.
Mourinho som landstræner.. han er da god men så skal han også til at fokusere mere på den positive spillestil istedet for liverpool bold..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=76779
Don Kafai
28-11-2007, 20:26
Pearce og Hughes er også muligheder, ingen tvivl om det. Jeg tror så bare ikke, at nogen af dem ønsker jobbet, især ikke Hughes, da han jo er waliser.
Du har ret ret mht. Hughes, men jeg sidder lidt med fornemmelsen af at waliserer, skottere, nordirere og englændere groft set går ud på det samme. Ikke ment ondt, men bare at de har kunne acceptere hinanden. Det er jo ikke fordi man beder en palæstiner være træner for Israel eller lign.
mht unge trænere er jeg enig med dig i at de skal hente en ung og "moderne" træner, og det er ikke et krav han er britte, selvom det er til at foretrække. Her ser jeg Stuart Pearce som den ideelle træner, og tror han vil kunne sætte det her landshold på plads og få dem til at spille fodbold!
Mourinho som landstræner.. han er da god men så skal han også til at fokusere mere på den positive spillestil istedet for liverpool bold..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=76779
Han skal nærmere koncentrere sig om spillet på banen, og ikke alt den flirten udenfor.
Men hvis der er nogen, der kan klare presset, så tror jeg, at det er ham. Den engelsk presse vil elske at få ham tilbage.
Glory Man United
29-11-2007, 10:43
Håber sgu på, at de napper Mourinho...men tror ikke de tør. Hold kæft det ville være underholdende :D
Men jeg provokerer videre og siger at jeg tror, det bliver Capello ;)
United DK
29-11-2007, 11:52
Mourinho er klar, hvis lønnen er der.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9547309.html
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.