PDA

Se fuld version : Det engelske landshold

Sider : 1 2 [3] 4

schousboe9
19-06-2010, 12:32
... og de fleste var nærmest bange for at afslutte eller modtage bolden, da de var bange for at lave fejl, fejl der måske kunne føre til et mål til modstanderen.

Eller hadestatus i hele England? Eller på kort sigt en bænkplads i næste kamp, hvilket de så først ville finde ud af to timer før kampstart... Jeg synes heller ikke, Capello har taget sig alt for godt ud med hans ageren før og under kampene ved denne slutrunde.

I første kamp flår han kynisk James Milner ud efter en halv times spil - hvor han ganske rigtigt var usynlig, men hvor han også blev spillet ude af position, da han vel efterhånden er mere central end kant - og sender dermed signalet 'absolut ingen plads til fejl!' (selvom fejlen vel ligger hos Capello selv?) og i næste kamp er Green droppet efter en stor, men ikke ukendt fejl blandt engelske målmænd i disse år. England har brug for kontinuitet på den plads, og det bidrager Capello ikke til.

Herudover foretager han sig jo ingenting fra sidelinjen under kampene. Han smider SWP ind i stedet for Milner mod USA, og han var elendig. Han smider SWP ind igår i stedet for Lennon og han var igen elendig. Han smider godt nok Defoe ind i stedet for Heskey, men sender 10min senere helt desperat Crouch i aktion istedet for Barry, og spillet bliver igen primitivt på trods af al talentmassen på banen. Og endelig, til trods for at have fungeret ok med Lampard centralt mod USA, smider han Gerrard ud på kanten til fordel for Barry, som også var elendig.

Spillerne må altså undre sig over, hvad der helt præcist foregår i hovedet på deres træner en gang imellem, for hans handlinger og mangel på samme har i den grad også været sort indtil videre. Specielt offentliggørelsen af holdet 120 min. før kampstart er helt væk.

United-Allan33
19-06-2010, 12:50
Mht. Rooneys udbrud (http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3021038/Wayne-Rooney-blows-his-top-as-fans-boo.html), så ved jeg sgu ikke rigtig hvad man skal mene. Indsatsen var pinligt ringe og uacceptabel, men som spiller har man ikke brug for at blive buh'et ud af egne fans - uanset indsats. Der kan trods alt være flere årsager til en tam kamp, som f.eks pres fra en sygelig fanskare og endnu mere sygelig engelsk presse.

Jeg tænker bare, hvis det var United, der havde leveret det ynk...? Man havde i den grad været utilfreds, ja, men personligt havde jeg da ikke stillet mig op og buh'et af drengene, og da slet ikke, hvis jeg havde brugt en halv årslån på at tage til Sydafrika og se dem spille!

En fan, Paul Weston, siger:

Han glemmer måske bare, at han trods alt stadig er dernede som fan af det engelske landshold. Hvis han bare vil underholdes skulle han nok ha' taget på safari lidt længere nordpå. Den dér teenage-fornærmede opførsel kan stikke op hvor solen ikke skinner... så tit. Spillerne kan jo ikke gøre for, at en rejse til Sydafrika nu en gang koster hvad den koster. De har brug for support, intet andet.

En anden, Ian Adam, siger:

Så var det nok ikke jer, han var irriteret på, mester? Utrolig evne mange har til at føle sig trufffet, når det tydeligvis ikke er ham, kritikken er rettet mod.

Jeg forstår godt frustrationen fra de engelske fans' side, men jeg synes ikke, det hører nogen steder hjemme, at stille sig op og buh'e af sit eget hold. At rejsen har været dyr er sgu ingen undskyldning. Det er fint de støtter holdet ved at møde op, men hvorfor så ikke gøre det fuldt ud, når de nu trods er mødt op?

I sidste ender er jeg med Rooney på den her. Ligeså uacceptabel som indsatsen var, endnu mere uaccebtabelt er det, at egen fans buh'er dig af banen, specielt når holdet i forvejen har det svært.

Jeg synes det er helt iorden at buhe af spillerne når de har lavet sådan en gang lort... Fans skal squ ikke bare være en flok lalleglade jubel idioter der bare går fra stadion og tænker "Vi vinder næste gang".. Jeg forlanger ikke at United eller AGF vinder HVER kamp, men man kan forlange at de giver sig 100% og viser at klubben/landet/fansen betyder noget for dem. Det så jo ud som spillerne var total ligeglade med kampen igår.. De var ikke villige til at gå det sidste stykke for at få sejren.. Og så er det helt på sin plads at buhe af spillerne... Ellers er vi som fans squ bare en flok lalleglade idioter, som ligeså godt kunne sidde hjemme og se kampen..

Udover det er jeg helt ligeglad hvad Rooney sagde, det er blot England fans... Og alle ved jo at de hader United.. Mon det havde fået samme overskrifter og fordømmelse havde det været Gerrard der havde sagt disse ting??

Pep
19-06-2010, 12:53
Eller hadestatus i hele England? Eller på kort sigt en bænkplads i næste kamp, hvilket de så først ville finde ud af to timer før kampstart... Jeg synes heller ikke, Capello har taget sig alt for godt ud med hans ageren før og under kampene ved denne slutrunde.

I første kamp flår han kynisk James Milner ud efter en halv times spil - hvor han ganske rigtigt var usynlig, men hvor han også blev spillet ude af position, da han vel efterhånden er mere central end kant - og sender dermed signalet 'absolut ingen plads til fejl!' (selvom fejlen vel ligger hos Capello selv?) og i næste kamp er Green droppet efter en stor, men ikke ukendt fejl blandt engelske målmænd i disse år. England har brug for kontinuitet på den plads, og det bidrager Capello ikke til.

Herudover foretager han sig jo ingenting fra sidelinjen under kampene. Han smider SWP ind i stedet for Milner mod USA, og han var elendig. Han smider SWP ind igår i stedet for Lennon og han var igen elendig. Han smider godt nok Defoe ind i stedet for Heskey, men sender 10min senere helt desperat Crouch i aktion istedet for Barry, og spillet bliver igen primitivt på trods af al talentmassen på banen. Og endelig, til trods for at have fungeret ok med Lampard centralt mod USA, smider han Gerrard ud på kanten til fordel for Barry, som også var elendig.

Spillerne må altså undre sig over, hvad der helt præcist foregår i hovedet på deres træner en gang imellem, for hans handlinger og mangel på samme har i den grad også været sort indtil videre. Specielt offentliggørelsen af holdet 120 min. før kampstart er helt væk.

Ja jeg har også været inde på, at de er decideret bange for at lide samme skæbne som Green.

Jeg er dog uenig i, at han skulle have ladet Lampard og Gerrard spille på midten sammen. De to kan ikke spille sammen på midten, og England har under Capello haft stor succes med Barry centralt sammen med Lampard, og Gerrard på venstrekanten. Derfor forstår jeg godt hans disposition.

Jeg er dog 100% enig med dig i, at Capello sender mærkelig signaler. som gør hans spillere usikre. Du nævner Milner selv, og du er lidt inde på Green. Ja han laver fejl, en kæmpe en af slagsen, men hvorfor sætte manden af, efter en fejl? Oh hvilket signal sender det til den næste på posten, i dette tilfælde James, ja at hvis han laver en fejl, så bliver han gjort til syndebuk, sat af holdet, og videre til den næste. Det skaber usikkerhed blandt spillerene, og når man for alvor er bange for at lave fejl, så laver man også fejl.

Igen kan vi komme tilbage til de urimelige forventninger. Englænderne havde travlt med at bilde sig selv og omverdenen ind, at med Capello i spidsen, er England top favorit. En så rutineret mand som Capello fik de med på vognen, en stor fejl. Manden har flere gange udtalt, at hans hold som minimum skal komme til finalen, ellers er det ikke godt nok, se det er urimelig og naive forventninger. Man kan godt sige, at man har holdet til at vinde VM, men at sætte specifikke mål, og fortælle befolkningen hvornår man må være skuffet, så sætter man sig selv og sine spillere under et enormt pres. Capello har gjort det, og nu er det som om, at han også er bange for at fejle, han er næsten desperat, og derfor bærer de fleste af han valg et tegn af desperation.

Pep
19-06-2010, 12:57
Jeg synes det er helt iorden at buhe af spillerne når de har lavet sådan en gang lort... Fans skal squ ikke bare være en flok lalleglade jubel idioter der bare går fra stadion og tænker "Vi vinder næste gang".. Jeg forlanger ikke at United eller AGF vinder HVER kamp, men man kan forlange at de giver sig 100% og viser at klubben/landet/fansen betyder noget for dem. Det så jo ud som spillerne var total ligeglade med kampen igår.. De var ikke villige til at gå det sidste stykke for at få sejren.. Og så er det helt på sin plads at buhe af spillerne... Ellers er vi som fans squ bare en flok lalleglade idioter, som ligeså godt kunne sidde hjemme og se kampen..

Udover det er jeg helt ligeglad hvad Rooney sagde, det er blot England fans... Og alle ved jo at de hader United.. Mon det havde fået samme overskrifter og fordømmelse havde det været Gerrard der havde sagt disse ting??

Ha Ha, som AGF fan skal man være glad for, hvis man vinder en kamp i ny og næ. Man skal SLET ikke forlange en sejr, det er en bundklub med alt for høje tanker om sig selv. Igen kan vi komme tilbage til urealistisk høje forventninger.

Det er ok at buhe af spillerene, men kunne de ikke vente med det til næste kamp? De har problemer, de har en vigtig kamp de skal spille, og det hjælper jo ikke at også egne fans vender sig imod dem. Jeg kan ikke se, hvad det skulle hjælpe at buhe af dem, det kan kun skade dem og deres muligheder endnu mere. Hvis man som England fan, så brændende ønsker at holdet kommer videre, så skal man holde lidt tilbage med de buhe råb, det mener jeg ihvertfald.

United-Allan33
19-06-2010, 13:38
Ha Ha, som AGF fan skal man være glad for, hvis man vinder en kamp i ny og næ. Man skal SLET ikke forlange en sejr, det er en bundklub med alt for høje tanker om sig selv. Igen kan vi komme tilbage til urealistisk høje forventninger.

Det er ok at buhe af spillerene, men kunne de ikke vente med det til næste kamp? De har problemer, de har en vigtig kamp de skal spille, og det hjælper jo ikke at også egne fans vender sig imod dem. Jeg kan ikke se, hvad det skulle hjælpe at buhe af dem, det kan kun skade dem og deres muligheder endnu mere. Hvis man som England fan, så brændende ønsker at holdet kommer videre, så skal man holde lidt tilbage med de buhe råb, det mener jeg ihvertfald.

Du lyder lidt som en OB, FCM, AAB fans der er bitre over at deres klub ikke kan matche AGF iht opbakning og medieovervågenhed.. En træner fyring i AGF er forsidestof, en træner fyring i en af de små klubber kommer måske lige med under kort nyt:)

Jeg mener ikke det er skadeligt at spillerne bliver revet ud af deres egen lille drømme verden, om at de er guds gave til fodbolden, ved at fansene buher af dem, de kan åbenbart ikke bliver "tændt" alene ved at det er VM de deltager i.... Det hjælper jo tydeligvis ikke at synge og opmuntre dem, så må man "skræmme" dem til at spille godt..

Pep
19-06-2010, 13:49
Du lyder lidt som en OB, FCM, AAB fans der er bitre over at deres klub ikke kan matche AGF iht opbakning og medieovervågenhed.. En træner fyring i AGF er forsidestof, en træner fyring i en af de små klubber kommer måske lige med under kort nyt:)

Jeg mener ikke det er skadeligt at spillerne bliver revet ud af deres egen lille drømme verden, om at de er guds gave til fodbolden, ved at fansene buher af dem, de kan åbenbart ikke bliver "tændt" alene ved at det er VM de deltager i.... Det hjælper jo tydeligvis ikke at synge og opmuntre dem, så må man "skræmme" dem til at spille godt..

He He, jeg holder med ingen af dem du nævner der :)

Jeg holder stadig på, at de buh råb slet ikke gavner noget, det kan kun have en negativ virkning på Englands chancer for videre avancement. Hvis spillerene lige pludselig føler at også fans er nu imod dem, så kan det kun påvirke dem i en negativ retning og ikke i en positiv.

United-Allan33
19-06-2010, 14:10
He He, jeg holder med ingen af dem du nævner der :)

Jeg holder stadig på, at de buh råb slet ikke gavner noget, det kan kun have en negativ virkning på Englands chancer for videre avancement. Hvis spillerene lige pludselig føler at også fans er nu imod dem, så kan det kun påvirke dem i en negativ retning og ikke i en positiv.

Ja så er det bare endnu værre...

Det hjælper jo INTET at lade spillerne gå i den tro at de kan gå på vandet fordi de spiller i klubber som United og Chelsea.. Og der er buh råben et godt signal at vise spillerne.. Så kan slet ikke se at det kun er negativ... men sådan er man vel så forskellig som fans

Flax_Generous
19-06-2010, 14:57
Jeg tror, at det er et mentalt problem. Det ser halvhjertet og forkrampet ud, og ender ofte med de lette og ineffektive løsninger som ligegyldige afleveringer til siden eller lange bolde. De virker bange for at udtrykke sig selv og spille fodbold. Som om de ikke kan klare presset.

... og på det problem hjælper det næppe, at fansene buher og pressen går i selvsving.

zhagzi
19-06-2010, 15:16
Ja jeg har også været inde på, at de er decideret bange for at lide samme skæbne som Green.

Jeg er dog uenig i, at han skulle have ladet Lampard og Gerrard spille på midten sammen. De to kan ikke spille sammen på midten, og England har under Capello haft stor succes med Barry centralt sammen med Lampard, og Gerrard på venstrekanten. Derfor forstår jeg godt hans disposition.

Jeg er dog 100% enig med dig i, at Capello sender mærkelig signaler. som gør hans spillere usikre. Du nævner Milner selv, og du er lidt inde på Green. Ja han laver fejl, en kæmpe en af slagsen, men hvorfor sætte manden af, efter en fejl? Oh hvilket signal sender det til den næste på posten, i dette tilfælde James, ja at hvis han laver en fejl, så bliver han gjort til syndebuk, sat af holdet, og videre til den næste. Det skaber usikkerhed blandt spillerene, og når man for alvor er bange for at lave fejl, så laver man også fejl.

Igen kan vi komme tilbage til de urimelige forventninger. Englænderne havde travlt med at bilde sig selv og omverdenen ind, at med Capello i spidsen, er England top favorit. En så rutineret mand som Capello fik de med på vognen, en stor fejl. Manden har flere gange udtalt, at hans hold som minimum skal komme til finalen, ellers er det ikke godt nok, se det er urimelig og naive forventninger. Man kan godt sige, at man har holdet til at vinde VM, men at sætte specifikke mål, og fortælle befolkningen hvornår man må være skuffet, så sætter man sig selv og sine spillere under et enormt pres. Capello har gjort det, og nu er det som om, at han også er bange for at fejle, han er næsten desperat, og derfor bærer de fleste af han valg et tegn af desperation.

I aller sidste ende, har fansne ikk meget at skulle sige. Spillerne spiller kampen uanset om der er fans eller ej. Kampe bliver spillet uden fans. Jeg mener sågår fans er en bonus, om end ikke kæmpe bonus til selve kampen og sporten. Men fansne skal ikke stå og buge, og FORLANGE at England tæsker derud af. Og ingen kan med sikkert sige om England spillede så godt de kunne, og gav sig 100%, eller ej. Det er også et taktisk spørgsmål.
-Men at fansne tager Rooneys kritik ilde op, er simpelthen barnligt, og tåbeligt.

Så kommer de der 'ååååh, vi har betalt SÅ mange penge for den her tur, og så spiller i dårligt? Det kan i ikke være bekendt' .. Jesus christ, det er en rigtig dårlig mentalitet. Fodbold er jo ikke en forestilling som et stykke i et teater. Fodbold er langt mere uforudsigeligt, og derfor synes jeg heller ikke man kan tillade sig at buhe af spillerne. Det jo trods alt deres fortjeneste England overhovedet er repræsenteret i Syd Afrika.

Tror altså heller ikke det får positiv virkning at buhe spillerne ud. Du må da også mene, at buheriet kunne have ventet til sidste gruppekamp, for at se om England ryger ud eller ej.

United DK
19-06-2010, 15:20
Det er bare sjovt at de ikke kan klare presset, når de til dagligt spiller for klubber som United, Chelsea og Liverpool. Hvis presset i de tre klubber ikke er stort, så ved jeg snart ikke. Det bør heller ikke være for meget forlangt, at England slår Algeriet, det er det samme som at forvente en United-sejr over Bolton på Old Trafford.

zhagzi
19-06-2010, 15:23
Ja det også sandt. Resultatet, og præstationen er langt fra godkendt. Men at buhe af spillerne, inden sidste gruppespil-kamp. Jeg forstår godt kritikken.
Tror altså også det bare er Capello's taktik. Ihvertfald noget af den.

Ulrik Vida Vinther
19-06-2010, 15:30
Jeg er i høj grad enig med mange af dem, der påpeger, at Capello kan være kilden til problemet.

Men kan 4-4-2-formationen ikke også være en af forklaringerne? Jeg mener:
England har (for at plukke to ud) Lampard og Rooney, to af Europas pt. bedste fodboldspillere rent formmæssigt, og pågældende har slet slet ikke fået deres spil til at fungere i de seneste kampe. Noget lader til at Lampard har enormt svært ved at udnytte sine kvaliteter til fulde, som almindelig central midtbane fremfor liggende i en mere fri rolle.
Ligeledes lader Rooney til at have svært ved at få samarbejdet med Heskey til at fungere, og no wonder why, monsteret er jo fuldstændig håbløst!

Omvendt lader det dog ikke til at have været noget problem i kvalifikationen, hvor jeg godt nok ikke har fulgt England specielt.

Flax_Generous
19-06-2010, 15:34
Det er bare sjovt at de ikke kan klare presset, når de til dagligt spiller for klubber som United, Chelsea og Liverpool.
Det er underligt, ja. Men prøv at se hvordan Lampard nærmest gemmer sig når England har bolden og hvordan Rooney ligner en spiller der er så fyldt med nervøsitet og frustration, at han dårligt kan kontrollere en fodbold. Det ser ikke ud som om de kan lide at spille for landsholdet. Men ikke på samme måde som det franske landshold, der mere virker ugideligt og dovent.

Capellos taktik kan sagtens kritiseres (hvorfor prøver han sig ikke med en tremandsmidtbane og Rooney som enlig angriber? Hvorfor bruger han ikke Joe Cole noget mere? Hvorfor insisterer han på at spille Lampard og Gerrard når de begge underpræsterer og ikke kan holde på bolden?), men i sidste ende burde England være gode nok til at true Algeriet og USA mere end det har været tilfældet. Der er noget galt med de engelske spillere, og jeg tror, at det er presset fra fansene og medierne og frygten for at fejle som de ikke kan håndtere.

RAppel
19-06-2010, 16:23
Nu har jeg ikke læst denne lange diskussion, men hvordan kan det være Capellos skyld? England vandt deres VM-kval. De havde 9 sejre og et nederlag (på udebane til Ukraine (2)).

Glory Man United
20-06-2010, 08:38
Nu har jeg ikke læst denne lange diskussion, men hvordan kan det være Capellos skyld? England vandt deres VM-kval. De havde 9 sejre og et nederlag (på udebane til Ukraine (2)).

Han kan vel godt lave taktiske brølere under VM, selvom de vandt deres kval kampe?

Jeg fatter ikke Joe Cole har fået 0 minutter i de to første kampe. I optaktskampen mod Japan var han klasse, da han kom ind (fik vist også en assist på et af selvmålene).

Nu får han så hjælp, da Carragher har karantæne. For hvor er han ringe. Om han så tager Upson eller Dawson med er vel ligegyldigt, det er en forstærkning.

Men det største problem ligger vel centralt på midtbanen. Lampard/Gerrard fungerer ikke. Men når Barry spiller, som han gjorde mod Algeriet, så har han en hovedpine der.

Og så er der så Rooney....men det er jo så ikke Capellos skyld!!!

Pep
20-06-2010, 10:39
Han kan vel godt lave taktiske brølere under VM, selvom de vandt deres kval kampe?

Jeg fatter ikke Joe Cole har fået 0 minutter i de to første kampe. I optaktskampen mod Japan var han klasse, da han kom ind (fik vist også en assist på et af selvmålene).

Nu får han så hjælp, da Carragher har karantæne. For hvor er han ringe. Om han så tager Upson eller Dawson med er vel ligegyldigt, det er en forstærkning.

Men det største problem ligger vel centralt på midtbanen. Lampard/Gerrard fungerer ikke. Men når Barry spiller, som han gjorde mod Algeriet, så har han en hovedpine der.

Og så er der så Rooney....men det er jo så ikke Capellos skyld!!!

Nu bliver jeg måske upopulær herinde, men synes han var bedre end Terry mod Algeriet. Ja Carragher er en liverpool spiller, og folk herinde kan ikke lide ham, men han var altså bedre end Terry, selvom det ikke var ren verdensklasse, det han foretog sig. Han gemte sig i det mindste ikke, han tog alle duellerne, han gik forrest, og han prøvede faktisk at opildne sine medspillere til at gøre det bedre. Terry var rystende usikker, han kunne nemt have kostet 2 mål, med sine usikre tilbageafleveringer, han var slet ikke aggressiv i sit pres, og så gemte han sig tæt synes jeg.

United DK
20-06-2010, 10:46
Nu bliver jeg måske upopulær herinde, men synes han var bedre end Terry mod Algeriet. Ja Carragher er en liverpool spiller, og folk herinde kan ikke lide ham, men han var altså bedre end Terry, selvom det ikke var ren verdensklasse, det han foretog sig. Han gemte sig i det mindste ikke, han tog alle duellerne, han gik forrest, og han prøvede faktisk at opildne sine medspillere til at gøre det bedre. Terry var rystende usikker, han kunne nemt have kostet 2 mål, med sine usikre tilbageafleveringer, han var slet ikke aggressiv i sit pres, og så gemte han sig tæt synes jeg.

Hvad bilder du dig ind?! Du må IKKE tale godt om en Liverpool-spiller herinde!

Ej, jeg vil faktisk give dig ret. Carragher har generelt gjort det ganske godt, der var lige en enkelt episode mod USA, hvor han blev totalt oversprintet, men ellers har der ikke været en finger at sætte på hans indsats. Jeg tror ikke Rio i hans nuværrende form, ville kunne gøre det meget bedre.

Pep
20-06-2010, 10:54
Hvad bilder du dig ind?! Du må IKKE tale godt om en Liverpool-spiller herinde!

Ej, jeg vil faktisk give dig ret. Carragher har generelt gjort det ganske godt, der var lige en enkelt episode mod USA, hvor han blev totalt oversprintet, men ellers har der ikke været en finger at sætte på hans indsats. Jeg tror ikke Rio i hans nuværrende form, ville kunne gøre det meget bedre.

Ingen tvivl om at Rio er en bedre forsvarsspiller end Carragher, det er Terry selvfølgelig også, men problemer er bare, at Terry ikke viser det. Jeg mener Terry var ikke særlig god i den netop overståede sæson, og hans dårlige form fortsætter til VM. Han havde kæmpe problemer mod Algeriet, som sagt gemte han sig lidt, og så var han bare usikker, især i sin boldomgang, men også hans opdækning. Terry anno 2008 ville have været meget mere kontant, men her var han lidt for nem at runde, og så gav han virkelig meget tid og plads til de algeriske angribere.

United DK
21-06-2010, 15:57
De vinder aldrig noget, men slutrunde-sange kan de sgu lave.

EM 96
K9SmXz5E1R4

VM 98 (uofficiel, og en form for efterfølger til sangen to år tidligere)
uEb0X9NEX0I&feature=related

snegl
21-06-2010, 16:07
Hvor er det egentlig dybt åndssvagt at Terry skal gå til Capello med alt sit lort. Er han anfører? Nej. Hvorfor fanden skal han så være manden der taler på vejne af holdet, om hvordan tingene løses i Chelsea, hvor stort et familiemenneske han er og what not. Han er nu engang en egoistisk og nederen person, der godt kan lide at sætte sit eget image forrest på bekostning af hele Englands nye image som et splittet hold.

Hvorfor skal alt dette i det hele taget debatteres i medierne? Det er da hvad man kan kalde uproffesionelt og mangel på forståelse for hvem der styrer det engelske landshold. Det skader kun holdet at gå til medierne og splitte holdet offentligt. Det var ikke sket i United (og hvis det var, havde personerne været tæt på at ryge ud af klubben).

snegl
21-06-2010, 16:10

Aaarh, så er vi vist mange der ikke har set den samme kamp. Mod Japan lavede han én god ting, og det var hans assist. Ellers var han helt anonym. Jeg blev nok nærmere det modsatte end imponeret over ham i den kamp.

United DK
21-06-2010, 16:14
Hvor er det egentlig dybt åndssvagt at Terry skal gå til Capello med alt sit lort. Er han anfører? Nej. Hvorfor fanden skal han så være manden der taler på vejne af holdet, om hvordan tingene løses i Chelsea, hvor stort et familiemenneske han er og what not. Han er nu engang en egoistisk og nederen person, der godt kan lide at sætte sit eget image forrest på bekostning af hele Englands nye image som et splittet hold.

Hvorfor skal alt dette i det hele taget debatteres i medierne? Det er da hvad man kan kalde uproffesionelt og mangel på forståelse for hvem der styrer det engelske landshold. Det skader kun holdet at gå til medierne og splitte holdet offentligt. Det var ikke sket i United (og hvis det var, havde personerne været tæt på at ryge ud af klubben).

Hvad drejer ovenstående sig præcist om?

snegl
21-06-2010, 18:19
Hvad drejer ovenstående sig præcist om?

Det her (http://www.goal.com/en/news/1863/world-cup-2010/2010/06/21/1987114/world-cup-2010-fabio-capello-gags-england-rebels-at-team-meeting-), samt et par andre situationer hvor Terry er ude og agere anfører i pressen, om at stå forrest i at tage en 'diskussion' med Capello.

United DK
21-06-2010, 20:33
Det her (http://www.goal.com/en/news/1863/world-cup-2010/2010/06/21/1987114/world-cup-2010-fabio-capello-gags-england-rebels-at-team-meeting-), samt et par andre situationer hvor Terry er ude og agere anfører i pressen, om at stå forrest i at tage en 'diskussion' med Capello.

Han må åbenbart stadig opfattes som lederen af truppen, selvom han ikke officielt er anfører, så lige i det tilfælde vil jeg ikke kritisere Terry. Derimod synes jeg det er dumt at snakke om møder, når det viser sig at Capello fejer et sådant væk, hvad han i øvrigt skal gøre. Det er ikke et demokrati, det er et enevælde, hvor manageren styrer showet, og der er ikke nogen, der skal diktere noget. I såfald kan de få sparket, ligesom vores egen manager har for vane, hvis nogen tror de skal noget.

United DK
26-06-2010, 11:15
:lolol:

-RHqxrszXYM

RasmusP
26-06-2010, 12:11
De sidder bare som to dukker og vugger frem og tilbage, når Capello skubber til dem:D
Det er jo lige før man hellere vil følge Capello non stop under VM-kampene, end man vil se det engelske spil:)

Glory Man United
26-06-2010, 14:19
England må ærgre sig over USAs sidste minutscoring, der betød andenpladsen. Jeg tror, at de taber til Tyskland, men skulle de alligevel klare den, må endestationen være kvarten, hvor Argentina venter. Havde de vundet puljen havde de haft Ghana, og dem burde de have slået. En kvartfinale havde så givet en fifty-fifty mulighed mod Uruguay....

United DK
27-06-2010, 09:47
Der var en del der efterspurgte den her forleden.

UlWRNvFD_js&feature=related

Don Kafai
27-06-2010, 22:02
Problemet med det engelske landshold lige nu, er at de ikke rigtig har noget at se frem imod. Hvis Tyskland var røget ud i dag, så ville de trøste sig selv med, at deres bærende kræfter (Neuer, Lahm, Mertesakher, Khedira, Øzil, Podolski, Muller osv) kun vil blive bedre om et par år. De har rigtig mange unge spillere som kan være en gylden generation for dem.

Ser man på England, så er der vel landsholdsstop på stribe der er tale om.

James, Cole, Ferdinand, Terry, Lampard og Gerrard er alle fyldt eller fylder 30 år i 2010, mens mange af de reserver der har spillet i denne turnering (Carragher, King, Upson, J. Cole, Carrick osv) heller ikke er folk med den vilde fremtid i.

De har stadig Rooney, og Milner er i hvert fald på klubplan blevet en markant figur, men at skulle bygge noget op omkring dem er altså en opgave der vil noget. Jeg har i hvert fald svært ved at gætte mig til deres hold om 4 år i Brasilien.

United DK
27-06-2010, 22:10
Problemet med det engelske landshold lige nu, er at de ikke rigtig har noget at se frem imod. Hvis Tyskland var røget ud i dag, så ville de trøste sig selv med, at deres bærende kræfter (Neuer, Lahm, Mertesakher, Khedira, Øzil, Podolski, Muller osv) kun vil blive bedre om et par år. De har rigtig mange unge spillere som kan være en gylden generation for dem.

Ser man på England, så er der vel landsholdsstop på stribe der er tale om.

James, Cole, Ferdinand, Terry, Lampard og Gerrard er alle fyldt eller fylder 30 år i 2010, mens mange af de reserver der har spillet i denne turnering (Carragher, King, Upson, J. Cole, Carrick osv) heller ikke er folk med den vilde fremtid i.

De har stadig Rooney, og Milner er i hvert fald på klubplan blevet en markant figur, men at skulle bygge noget op omkring dem er altså en opgave der vil noget. Jeg har i hvert fald svært ved at gætte mig til deres hold om 4 år i Brasilien.

Husk på at det var England Tyskland slog i U21-finalen sidste sommer, og England har indenfor de sidste par år været i samtlige U-finaler (U17, U19, U21), så der bør være noget at hente, når den tid kommer.

Lige p.t. er der ikke en ny Gerrard eller Lampard, med lad os nu. Jeg tvivler på at englænderne går helt i stå, og lige pludselig ikke har noget at komme med, omvendt har konkurrencen i engelsk fodbold aldrig været hårdere, og det bliver svære og svære for de engelske talenter, at få en fair chance på 1. holdet. Det er jo underligt i f.eks. Liverpools tilfælde, at man i 90'erne udviklede Owen, Fowler, McManaman, Redknapp og Gerrard (Carragher og Murphy kan også nævnes), mens man i det nye årtusinde ikke har udviklet en eneste, der er værd at snakke om. Jeg vil vove den påstand, at det er nemmere for tyske talenter at få den chance, end det er for de engelske.

Dines
27-06-2010, 22:23
Husk på at det var England Tyskland slog i U21-finalen sidste sommer, og England har indenfor de sidste par år været i samtlige U-finaler (U17, U19, U21), så der bør være noget at hente, når den tid kommer.

Lige p.t. er der ikke en ny Gerrard eller Lampard, med lad os nu. Jeg tvivler på at englænderne går helt i stå, og lige pludselig ikke har noget at komme med, omvendt har konkurrencen i engelsk fodbold aldrig været hårdere, og det bliver svære og svære for de engelske talenter, at få en fair chance på 1. holdet. Det er jo underligt i f.eks. Liverpools tilfælde, at man i 90'erne udviklede Owen, Fowler, McManaman, Redknapp og Gerrard (Carragher og Murphy kan også nævnes), mens man i det nye årtusinde ikke har udviklet en eneste, der er værd at snakke om. Jeg vil vove den påstand, at det er nemmere for tyske talenter at få den chance, end det er for de engelske.

Vores egen udvikling af unge talenter, er da også gået mere eller mindre i stå. Det er ihvertfald langt svære at slå igennem nu, end det var for 20 år siden, hvor Class of 92 brød igennem. Selvfølgelig var mange dem nogle unikke talenter, og det var en gylden generation, men de udviklede sig altså også kun, fordi de fik chancen.

I de sidste 10 år, er det her vel hvad, der virkelig er blevet etableret på vores hold fra egen afdeling: O'Shea, Brown, Evans, Fletcher... Jeg kan ikke lige komme på flere. Så er der selvfølgelig også andre spillere, der er røget videre til andre PL-klubber og gør det fint der, men vores udvikling er gået i stå.

Respekt i det her tilfælde til Barca, der har udviklet stortset et hel hold af spillere fra egne rækker. Valdes, Pique, Iniesta, Busquets, Puyol, Messi, Xavi, Bojan. Det er ret stærkt gået.

schousboe9
27-06-2010, 22:40
Respekt i det her tilfælde til Barca, der har udviklet stortset et hel hold af spillere fra egne rækker. Valdes, Pique, Iniesta, Busquets, Puyol, Messi, Xavi, Bojan. Det er ret stærkt gået.

Hvis der lige skal fluekneppes, så vil jeg ikke mene, Piqué skal nævnes i den sammenhæng. Hans udvikling har Barcelona ikke stået for... Så skal Fabregas jo også nævnes, når han er skiftet.

Mht. vores egen udvikling af spillere, så har vi ganske rigtigt ikke så mange i stalden lige pt., men spillere som Shawcross, Higginbotham, Eagles og Greening er mere eller mindre vigtige spillere på deres klubhold idag, og det mener jeg alligevel siger en del. De får en god ballast med herfra.

Dines
27-06-2010, 22:46
Hvis der lige skal fluekneppes, så vil jeg ikke mene, Piqué skal nævnes i den sammenhæng. Hans udvikling har Barcelona ikke stået for... Så skal Fabregas jo også nævnes, når han er skiftet.

Mht. vores egen udvikling af spillere, så har vi ganske rigtigt ikke så mange i stalden lige pt., men spillere som Shawcross, Higginbotham, Eagles og Greening er mere eller mindre vigtige spillere på deres klubhold idag, og det mener jeg alligevel siger en del. De får en god ballast med herfra.

Hmm... Han er vokset op i Barcelonas akademi, tilbagte så 4 år hos os, hvor han selvfølgelig lærte af den engelske spillestil. Men efter han kom "hjem", har han fået chancen for alvor, og udviklet sig til en rigtig dygtig forsvarspiller, der er fast mand på verdensbedsteklubhold og landshold. Respekt.

Don Kafai
27-06-2010, 23:16

Ja, men hvor Tyskland har flere af deres spillere med (og gør sig gældende blandt de bærende kræfter) så er der vel ikke rigtig nogen af dem med fra England?

Det med at man har en gylden generation er jo ligegyldigt, hvis man ikke bruger dem. Og det sidste du nævner mht. udenlandske spillere i Premier League er nok en af de væsentligste grunde til at jeg ikke kan nævne et eneste navn fra de U-landshold du taler om.

Dines
27-06-2010, 23:31
Jeg forbinder virkelig ikke det nuværende England hold med en gylden generation. Gerrard, Rooney, Rio, Lampard og Terry er klassespillere. Måske ikke for England, men for deres klub. Ellers er der langt mellem snapsene. Der er for meget middelmådighed, og de er for afhængige af for få spillere.

Den gyldne generation var for 10 år siden med Shearer, Owen, Scholes, Beckham, Rio, Campbell, Sheringham, Gary Neville. Langt fra de standarder.

unitedforreal
28-06-2010, 02:34
Nu ser Verón tilbage på sin tid i England, og det var ikke just en dans på roser:

- England har en fantastisk liga i Premier League, men det er så det. De træner ikke særligt meget, og der var ingen ordentlig opvarmning i United. Paul Scholes ville dukke op til et træningspas og skyde på mål fra 50 meter uden at være varm – selv i fem minusgrader. Det gjorde jeg én gang og forstrak en muskel fra mit knæ til min hofte. Jeg var aldrig lykkelig i England, og min tid der fik mig til at overveje, om jeg havde lysten til at spille fodbold, udtalte Verón til News of The World.

lidt op topic her, men sjovt at Scholes vælger at sparke på mål fra 50 meters afstand...hvis det er sandt, så ved man hvorfor han sparker så godt som han gøre...

Hvis man øver på 50 meters afstand..

Anyway, tror ikke det er sandt at de ikke varmer op... Det er sikkert bare en historie fra de varme lande.

United DK
28-06-2010, 05:16
Ja, men hvor Tyskland har flere af deres spillere med (og gør sig gældende blandt de bærende kræfter) så er der vel ikke rigtig nogen af dem med fra England?

Nej, men det har også noget at gøre med, at Tyskland ikke længere har stjerner som før i tiden. Spørger du folk der kan huske Tyskland (eller Vesttyskland) i 70'erne og 80'erne, og det første stykke af 90'erne, så vil de også mene, at det nuværrende Tyskland ikke kan måle sig med tidligere tiders, og derfor har de unge nemmere ved at bryde igennem. England har jo på papiret deciderede stjerner som Rooney, Gerrard, Lampard, Terry og A. Cole som på deres gode dage tilhører verdens bedste. Det samme kan man ikke sige om nogen af de tyske spillere.

Det med at man har en gylden generation er jo ligegyldigt, hvis man ikke bruger dem. Og det sidste du nævner mht. udenlandske spillere i Premier League er nok en af de væsentligste grunde til at jeg ikke kan nævne et eneste navn fra de U-landshold du taler om.

Den gyldne generation er også en misvisende betegnelse, for England har gennem alle tider haft spillere, der tilhørte verdenseliten. Jeg tror mere den betegnelse udspringer sig af stjernedyrkelsen i disse dage, medmindre man ikke mener Robson, Gascoigne, Waddle, Barnes og den ældre generation kan måle sig med Gerrard, Lampard osv.

Nej, U-spillerne er ikke så kendte igen, selvom de fleste vel kender Rodwell, Cattermole, Wilshere, Richards m.fl. fra Englands U21-hold.

zhagzi
28-06-2010, 09:27
Over de seneste 15 år har SAF opbygget et verdenshold. United var ikke det 'store' i starten af 90'erne. Og talenter blev brugt og avlet osv osv. Med andre ord, de fik chancen.

-Nu.. Ja nu er der så meget pres på spillerne, fordi de skal leve op til forventningerne om Manchester United. Derfor mener jeg vores produktion er gået i stå.
Der er et så gevaldigt pres, fra fans, pressen og United staben. Det bare for stort for de fleste, og kun spillere med stor tro på sig selv, og fighter mentalitet (Ronaldo, Rooney) kommer igennem.

-Giv fx. Macheda 1 sæson med mindst 30 kampe (i start 11'eren) i Wolverhampton, Bolton, eller Birmingham. Han ville blive fantastisk IMO.

Don Kafai
28-06-2010, 10:27
Nej, men det har også noget at gøre med, at Tyskland ikke længere har stjerner som før i tiden. Spørger du folk der kan huske Tyskland (eller Vesttyskland) i 70'erne og 80'erne, og det første stykke af 90'erne, så vil de også mene, at det nuværrende Tyskland ikke kan måle sig med tidligere tiders, og derfor har de unge nemmere ved at bryde igennem. England har jo på papiret deciderede stjerner som Rooney, Gerrard, Lampard, Terry og A. Cole som på deres gode dage tilhører verdens bedste. Det samme kan man ikke sige om nogen af de tyske spillere.

Den gyldne generation er også en misvisende betegnelse, for England har gennem alle tider haft spillere, der tilhørte verdenseliten. Jeg tror mere den betegnelse udspringer sig af stjernedyrkelsen i disse dage, medmindre man ikke mener Robson, Gascoigne, Waddle, Barnes og den ældre generation kan måle sig med Gerrard, Lampard osv.

Nej, U-spillerne er ikke så kendte igen, selvom de fleste vel kender Rodwell, Cattermole, Wilshere, Richards m.fl. fra Englands U21-hold.

Jeg kan stadig så mine tvivl om, hvordan fremtiden ser ud for England. Nu blev "gylden generation" måske overbrugt, men når du pludselig får en række klassespillere, der hører til blandt de allerbedste i verden fra de er 23 til de bliver 30, så skal man også helst se resultater, for selvom England er fodboldens moderland, så kan der gå mange år før der sker noget igen.

Når man med verdens bedste midterforsvarer, en af verdens bedste venstre backs, to-tre verdensklasse midtbanespillere og et af de største angrebstalenter England nogensinde vil se, ikke kan sætte sig bedre igennem end tilfældet er, så tvivler jeg på om de kan med de næste i rækken.

Jeg har bildt mig selv ind, at det var en træner som Capello der var sidste brik i puslespillet. Denne slutrunde har dog været den dårligste jeg husker, og det chokerer mig stadig lidt, når de har haft alle forudsætninger (en træner der kan motivere, tidlig kvalifikation der gjorde forberedelserne optimale, en sulten stamme på holdet hvor 4-5 startere måske oplever deres sidste chance for at vinde noget osv osv), og de så leverer et så uninspirerende stykke arbejde.

Så meget betyder Rio Ferdinands fravær altså heller ikke, ligesom Robert Greens drop imo ikke var så altafgørende som det gøres til.

Rosgaard
28-06-2010, 10:37
Nu ser Verón tilbage på sin tid i England, og det var ikke just en dans på roser:

- England har en fantastisk liga i Premier League, men det er så det. De træner ikke særligt meget, og der var ingen ordentlig opvarmning i United. Paul Scholes ville dukke op til et træningspas og skyde på mål fra 50 meter uden at være varm – selv i fem minusgrader. Det gjorde jeg én gang og forstrak en muskel fra mit knæ til min hofte. Jeg var aldrig lykkelig i England, og min tid der fik mig til at overveje, om jeg havde lysten til at spille fodbold, udtalte Verón til News of The World.

lidt op topic her, men sjovt at Scholes vælger at sparke på mål fra 50 meters afstand...hvis det er sandt, så ved man hvorfor han sparker så godt som han gøre...

Hvis man øver på 50 meters afstand..

Anyway, tror ikke det er sandt at de ikke varmer op... Det er sikkert bare en historie fra de varme lande.

Synes det er sjovt med de her historier under VM. For nylig læste jeg, at Veron fortrød, at han ikke blev hos os. Meningen skifter åbenbart efter hvem der interviewer ham :)

K and the big B
28-06-2010, 11:07
Jeg forbinder virkelig ikke det nuværende England hold med en gylden generation. Gerrard, Rooney, Rio, Lampard og Terry er klassespillere. Måske ikke for England, men for deres klub. Ellers er der langt mellem snapsene. Der er for meget middelmådighed, og de er for afhængige af for få spillere.

Den gyldne generation var for 10 år siden med Shearer, Owen, Scholes, Beckham, Rio, Campbell, Sheringham, Gary Neville. Langt fra de standarder.

Altså du mener der er meget forskel på de spillere du nævner i bunden i forhold til det nuværende hold?

United DK
28-06-2010, 13:50
Jeg kan stadig så mine tvivl om, hvordan fremtiden ser ud for England. Nu blev "gylden generation" måske overbrugt, men når du pludselig får en række klassespillere, der hører til blandt de allerbedste i verden fra de er 23 til de bliver 30, så skal man også helst se resultater, for selvom England er fodboldens moderland, så kan der gå mange år før der sker noget igen.

Det er jo ikke altid det bedste hold på papiret, der rent faktisk er det bedste i praksis. Problemet med den nuværrende generation må jo bl.a. være, at man ikke kan spille sammen. Der har været meget snak om duoen Gerrard/Lampard, som jo ikke rigtig fungere, selvom de hver i sær er verdensklasse. Det helt essentielle ved alle storhold er, at de spiller fantastisk sammen, for uanset hvordan man vender og drejer det, så er fodbold et holdspil, og medmindre du er velsignet med talent a la Ronaldo eller Messi, så skal du have et hold der kan sammen, ellers vinder du aldrig.

Når man med verdens bedste midterforsvarer, en af verdens bedste venstre backs, to-tre verdensklasse midtbanespillere og et af de største angrebstalenter England nogensinde vil se, ikke kan sætte sig bedre igennem end tilfældet er, så tvivler jeg på om de kan med de næste i rækken.

England har i princippet haft alle forudsætninger for succes, bortset fra at de stadig mangler den rigtige afløser for Seaman, men som sagt, det lader til at de ikke kan spille sammen som en enhed, og det er altså vigtigere end hvad de kan individuelt.

Jeg har bildt mig selv ind, at det var en træner som Capello der var sidste brik i puslespillet. Denne slutrunde har dog været den dårligste jeg husker, og det chokerer mig stadig lidt, når de har haft alle forudsætninger (en træner der kan motivere, tidlig kvalifikation der gjorde forberedelserne optimale, en sulten stamme på holdet hvor 4-5 startere måske oplever deres sidste chance for at vinde noget osv osv), og de så leverer et så uninspirerende stykke arbejde.

Nu har "den gyldne generation" været under ledelse af tre forskellige managers, og når ingen af dem kan få det optimale ud af materialet, ikke engang en der har vundet alt, så bør man altså stille spørgsmålstegn ved spillernes reelle motivation. Jeg kan godt følge mange englænders synspunkt med, at spillerne tit virker ligeglade med landsholdet, det er kun Terry der synger igennem når God Save the Queen spilles, mange synger slet ikke. Jeg ved godt at sang ikke giver dig en VM-titel, men der mangler helt klart noget passion hos denne generation af engelske spillere. Rooney virker aldrig ligeså tændt for England, som når han spiller for os.

Mht. Capello synes jeg hans største problem er det samme som Erikssons og McClarens, nemlig at man ikke udnytter Englands offensive kvaliteter, og det tempo som de engelske spillere må kunne spille i, da de alle til dagligt husere i verdens hurtigste liga. Nu har jeg set England ved slutrunder siden 1996, og jeg har aldrig set dem så passive, som ved de sidste to slutrunder (2006, 2010). Passivitet er ikke ret engelsk i mine øjne, der må gerne gives los, dog med måde naturligvis.

Don Kafai
28-06-2010, 14:29
Nu har "den gyldne generation" været under ledelse af tre forskellige managers, og når ingen af dem kan få det optimale ud af materialet, ikke engang en der har vundet alt, så bør man altså stille spørgsmålstegn ved spillernes reelle motivation. Jeg kan godt følge mange englænders synspunkt med, at spillerne tit virker ligeglade med landsholdet, det er kun Terry der synger igennem når God Save the Queen spilles, mange synger slet ikke. Jeg ved godt at sang ikke giver dig en VM-titel, men der mangler helt klart noget passion hos denne generation af engelske spillere. Rooney virker aldrig ligeså tændt for England, som når han spiller for os.

Ja det virker vanvittigt når man ser Rooney, Lampard og Gerrard for deres klubber, og så ser dem spille for landsholdet. De er jo som nat og dag.
Nu ved jeg godt du ikke har det store til overs for Capello, men når en mand med hans hårde ry ikke kan få banket noget mentalitet i de her spillere, så må man jo undre sig over hvem der kan.

Nu får England (efter mine altid solide beregninger) VM i 2018, og her kan man sgu snakke om et pres der hviler på landsholdet. Mon ikke FA bliver så nervøse, at de ringer til Hr. Mourinho omkring år 2016 :).

United DK
28-06-2010, 14:51
Ja det virker vanvittigt når man ser Rooney, Lampard og Gerrard for deres klubber, og så ser dem spille for landsholdet. De er jo som nat og dag.
Nu ved jeg godt du ikke har det store til overs for Capello, men når en mand med hans hårde ry ikke kan få banket noget mentalitet i de her spillere, så må man jo undre sig over hvem der kan.

Jeg kan nu godt lide Capellos stil, han er bare landstræner for det forkerte land. :)

Nu får England (efter mine altid solide beregninger) VM i 2018, og her kan man sgu snakke om et pres der hviler på landsholdet. Mon ikke FA bliver så nervøse, at de ringer til Hr. Mourinho omkring år 2016 :).

Jo, hvis de vil fedte sig til en evt. sejr. Jeg håber nu de sætter en englænder på posten, både når Capello går af, men specielt hvis de skal afholde VM på hjemmebane.

zhagzi
01-07-2010, 11:57
Er jeg den eneste som synes, det her er komplet latterligt?

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3036901/On-me-ead-sun-Football-flops-take-hols.html

Det må være en flok gamle vrisne mænd på den redaktion!

Mafia Boss
01-07-2010, 12:50

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3036901/On-me-ead-sun-Football-flops-take-hols.html

Bare fordi de har spillet en dårlig slutrunde betyder det da ikke de ikke må holde ferie. Jeg tror nu alligevel ikke England kunne have vundet VM.

Der er nok nogle gamle mænd på redaktionen som du siger, som er misundelige over ikke at have en villa til 5mio i Barbados.

Det er da utroligt at de bliver kritiseret for at holde ferie med deres familie.

Don Kafai
01-07-2010, 13:08
Familieferier kan skabe problemer, bare spørg Lene Espersen :D

Men The Sun er jo kendt for at ville skabe kontroverser ud af alting, og kombiner det med englændernes helt store samtaleemne som er det forfejlede landshold, jamen så har du forsidestof!

Don Kafai
01-07-2010, 13:09
Jo, hvis de vil fedte sig til en evt. sejr. Jeg håber nu de sætter en englænder på posten, både når Capello går af, men specielt hvis de skal afholde VM på hjemmebane.

Jeg tror de er ret ligeglade med hvordan de vinder, bare de vinder. Hvorfor ellers ansætte Capello?

Det er jo heller ikke en selvfølge at engelske managers spiller offensivt sprudlende.

United DK
01-07-2010, 14:00
Jeg tror de er ret ligeglade med hvordan de vinder, bare de vinder. Hvorfor ellers ansætte Capello?

Det er jo heller ikke en selvfølge at engelske managers spiller offensivt sprudlende.

Selvfølgelig er englænderne ligeglad med, hvordan de vinder. Når de nu ikke har vundet noget i 44 år, så kan det hele jo være ligemeget.

Nej, en engelsk manager betyder ikke nødvendigvis offensivt spil, og de mest fremtrædende engelske managers (Hodgson, McClaren, Allardyce, Curbishley, Bruce) er heller ikke de store tilhængere af hæl og tå. Redknapp er den eneste engelsk manager, der går ind for såkaldt god fodbold, eller i hvert fald noget fodbold, der skaber begejstring på lægterne. Derfor burde han også få jobbet, hvis og såfremt Capello får sparket om et par uger.

Kasper United
01-07-2010, 14:29

Nej, det synes jeg bestemt også. Spillerne har ferie nu, så hvorfor i alverden må de ikke nyde den, nu når de har så lidt ferie på et år. Latterligt.

Mafia Boss
08-07-2010, 17:49
http://www.youtube.com/watch?v=Uq_cwwWcyqQ

Den begynder først at blive sjov efter 2 min. Haha Gerrard delen og Terry delen er sjovest haha.
Han kunne være Den næste Engelske Landstræner

United DK
01-09-2010, 16:12
Hvor er det dog pinligt for engelsk fodbold.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/em2012/article1401336.ece

KennyN
01-09-2010, 18:12

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/em2012/article1401336.ece

Tja. Det er jo blot for at være nok til træningen. Det er da også sket før i Danmark, at har Morten olsen stået og manglet en mand, har han oftest taget den tættest på, fremfor at hente en til Helsingør fra Aab. Eksempelvis ved jeg da, at FCN's 3. keeper for nogle år siden også trænede med en enkelt gang i lejren. Uden der er mere i det, end blot træningen. Hvilket da er forståeligt nok..

MadsG
01-09-2010, 22:15
Er ham Shea bedre en vores egen Amos eller?

Jurgensen
01-09-2010, 22:15

I for sig det samme som M. Olsen gør med "indkaldelsen" af M.Tørnæs (2 målmand i BIF)
De henter vel bare en som lige er i nærheden groft sagt, som kan hjælpe lidt med i spil på to mål.

Acsadac
02-09-2010, 05:51
http://www.youtube.com/watch?v=Uq_cwwWcyqQ

Den begynder først at blive sjov efter 2 min. Haha Gerrard delen og Terry delen er sjovest haha.
Han kunne være Den næste Engelske Landstræner

Genial video...

Glory Man United
02-09-2010, 06:59
Er ham Shea bedre en vores egen Amos eller?

Næppe...men det engelske landshold træner vist på Arsenals anlæg, og derfor var det vel lettest at hente ham

schousboe9
04-10-2010, 15:37
Nu er det også galt, at Morten Olsen vil prøve noget nyt.

A-pro-poz prøve noget nyt... Kevin Davies er udtaget til landsholdet! :D

Målmænd: Ben Foster, Robert Green, Joe Hart
Forsvar: Ashley Cole, Phil Jagielka, Glen Johnson, Rio Ferdinand, Joleon Lescott, John Terry, Stephen Warnock
Midtbane: Gareth Barry, Joe Cole, Steven Gerrard, Tom Huddlestone, Adam Johnson, Aaron Lennon, Jack Wilshere, Shaun Wright-Phillips, Ashley Young
Angreb: Darren Bent, Peter Crouch, Kevin Davies, Wayne Rooney

United DK
04-10-2010, 15:44
Mærkeligt at Downing er siet fra, når SWP samtidig er med.

DavidMadsen
04-10-2010, 18:24
Det er lidt sølle, at vi blot har to mand på landsholdet. To jeg endda gerne så sparet.

MC86
04-10-2010, 19:27
A-pro-poz prøve noget nyt... Kevin Davies er udtaget til landsholdet! :D

Målmænd: Ben Foster, Robert Green, Joe Hart
Forsvar: Ashley Cole, Phil Jagielka, Glen Johnson, Rio Ferdinand, Joleon Lescott, John Terry, Stephen Warnock
Midtbane: Gareth Barry, Joe Cole, Steven Gerrard, Tom Huddlestone, Adam Johnson, Aaron Lennon, Jack Wilshere, Shaun Wright-Phillips, Ashley Young
Angreb: Darren Bent, Peter Crouch, Kevin Davies, Wayne Rooney

Sku træls Rio og Rooney er med. De ender nok med at blive skadet.....

snegl
04-10-2010, 19:54
Mega nederen at Rio er med. Med hans rygproblemer skal han kun spille når det er mest nødvendigt.

Hvis Rooney er helt klar, gør det mig ikke noget at han får lidt træning i kamp for at komme op i gear igen. Bedre end at han skal spille sig op og måske have 1-2 kampe igen med middelmådighed for os.

United DK
04-10-2010, 20:33
Jeg så nu også gerne, at man sparede vores to spillere.

Hart
G. Johnson - Jagielka - Terry - A. Cole
A. Johnson - Gerrard - Barry - Young
Bent - Crouch

Det hold burde da være rigeligt til at slå Montenegro på Wembley. I øvrigt først nu jeg ligger mærke til, at Milner ikke er udtaget.

MC86
04-10-2010, 21:35
Jeg så nu også gerne, at man sparede vores to spillere.

Hart
G. Johnson - Jagielka - Terry - A. Cole
A. Johnson - Gerrard - Barry - Young
Bent - Crouch

Det hold burde da være rigeligt til at slå Montenegro på Wembley. I øvrigt først nu jeg ligger mærke til, at Milner ikke er udtaget.

Jeg er helt enig. Er især træt af Rio er med, pga han er meget skrøbelig. Håber sku de begge kan være fit efter landskampen. Skal england kun spille 1 kamp?

United DK
15-11-2010, 14:59
Nu vil jeg vove den påstand, at TC er lige niveauet over den danske 1. division, så sådan kan du ikke stille det op. Men man kan sagtens spille i en svag liga, og alligevel have niveau til mere. Nistelrooy og Suarez er gode eksempler.

Omvendt er Huntelaar så et dårligt et, men min pointe er, at hvis den enkelte spiller har niveauet, skal han naturligvis med i overvejelserne/udtages, uanset hvilken liga han spiller i. Er han god nok, spiller han jo ikke i den liga meget længere alligevel.

Ja, TC er lige niveauet højere end den danske 1. division, men det engelske landshold bør også være niveauet over det danske, selvom vi har det med at slå dem, når vi mødes. Vores største profil er Bendtner, Englands er Rooney. Det siger vel alt?

Det kan da godt være Bothroyd ryger til en PL-klub til januar, men indtil da mener jeg stadig det er forkert at udtage ham, da hans niveau ikke er blevet målt mod de bedste.

Lige præcis Davies' alder mener jeg er den altafgørende - og for Davies' vedkommende fatale - faktor mellem de to. Bothroyd er langt mere aktuel med tanke på EM2012 og hvem ved om han spiller fast i Premier League-efter sommerpausen?

Hvis alt går realistisk til, så vil ingen af dem være at finde i en evt. EM-trup alligevel, men som udgangspunkt vil jeg altid mene, at en mand der gør det godt i PL, skal stå foran en der gør det godt i TC, uanset alder.

Det er ikke fordi, de er synd for spillerne. Jeg tænker på holdet bedste. Det kan ikke hjælpe noget, at halvdelen er holdet er benovet over at være udtaget, hvis der skal præsteres. Så er det bedre, hvis de har været med før.

Jeg vil jo mene, at folk som Smalling og Gibbs grundet deres klubstatus næppe kan være benovet, over at skulle træne med de engelske stjerner. De træner til dagligt med spillere med samme status.

Fletcherfan
15-11-2010, 16:03
For nu at tage Bothroyd... Hvem skulle på holdet i stedet for???

Agbonlahor, Cole, Crouch og Carroll er udtaget...

Så kan man kigge på de andre angribere, der er mulige:

Defoe, Zamora, Darren Bent og Rooney er skadede

Hines, Nouble, Marcus Bent, Derbyshire, Phillips, Campbell, Taylor-Fletcher, Harewood, Miller (WBA), Walters, Delfouneso, Ameobi, Baxter og Sturridger er enten for unge, for gamle, for dårlige eller har spillet for lidt (eller flere af de der)

Det efterlader disse angribere:

Sylvan Ebanks-Blake
Cameron Jerome
Andy Johnson (ved ikke om han er skadet)
Jermaine Beckford
Kevin Davies
Danny Welbeck

Af dem har Davies og Welbeck ikke spillet decideret angribere i sine klubber så man kan tage dem af listen... Så kan vi kigge på de resterende

SEB: 10/3 (Kampe/mål i PL 10/11)
CJ: 11/3
AJ: 5/0 (4 af dem som indskiftet)
JB: 9/1

Det er ikke ligefrem skræmmende statistik for engelske angribere i PL...

Topscorerlisten i PL efter 12 runder har disse engelske angribere:

Carroll (udtaget) på delt 1. plads med 7 mål
Darren Bent (skadet) på delt 5. plads med 6 mål
På delt 15. plads med 4 mål: Harewood (han er bare ikke god nok) og Davies (som jeg regner med bliver udtaget til næste kvalkamp)...

Imens har Bothroyd spillet 14 kampe og scoret 13 mål i Npower Championship... Det er faktisk rigtig god statistik...

Den andre synes jeg er fint nok da de helt klart bliver en vigtig del af den engelske landsholdstrup om nogle helt få år... Og da er det fint nok at lade dem prøve at se hvordan det er at spille på landsholdet... Og jeg har det nogenlunde på samme måde når United spiller md reserver i ligacup... Hvorfor skulle spillere som Nardiello, Ebanks-Blake og co. spille da det var helt klart for Sir Alex, at de ikke ville blive en del af United i fremtiden??? Mens f.eks. en spiller som Morrison får lov at spille fordi han har potentialet til at blive en rigtig god spiller for klubben...

Sir Søren
21-03-2011, 10:38
Englands trup til kampene mod Wales og Ghana:

Goalkeepers: Foster (Birmingham), Green (West Ham), Hart (Manchester City)

Defenders: Baines (Everton), Cahill (Bolton), A Cole (Chelsea), Dawson (Tottenham), Jagielka (Everton), Johnson (Liverpool), Lescott (Manchester City), Terry (Chelsea, captain), Walker (Tottenham - on loan at Aston Villa)

Midfielders: Barry (Manchester City), Downing (Aston Villa), Jarvis (Wolves), Lampard (Chelsea), Lennon (Tottenham), Milner (Manchester City), Parker (West Ham), Young (Aston Villa), Wilshere (Arsenal)

Forwards: Bent (Aston Villa), Carroll (Liverpool), Crouch (Tottenham), Defoe (Tottenham), Rooney (Manchester United)

Er jeg den eneste der godt kunne have set Smalling få en plads? Han regnes måske ikke som fast mand i United, når alle er klar, men han har gjort det godt for nr. 1 i PL, så jeg synes godt man kunne forsvare et call up. Phil Neville har før fået massere af landskampe, selvom han ikke var fast mand.

Glory Man United
21-03-2011, 11:14
Dejligt at kun Rooney er med. Smalling spiller vist U21? Hvem skal ellers spille landskampe? Evra, Nani, Hernandez? Vidic og Fletcher er vel ikke med?

MOHoegsted
21-03-2011, 11:53
Smalling er ikke med fordi han for lang tid siden blev udtaget til U21, noget i den stil tror jeg det var. - Men han er da klart berettiget til en udtalelse, Cahill og Lescott har han da gjort det bedre end. Syntes de 2 er for svingende.

Mht. til angribere fatter jeg ikke udtagelsen af Defoe, Crouch og for den sags skyld Caroll. Defoe og Crouch har haft utrolig svært ved at finde netmaskerne, Caroll er lige kommet tilbage fra skade, og han er ikke ligefrem en stamspiller.

Welbeck, og DJ Campbell burde man have i overvejelserne, og selv Agbonlahor som har spillet kant. De andre har jo ikke gjort noget for at gøre sig berettiget til en udtagelse, ligesom Rooney ikke havde engang.

MC86
21-03-2011, 12:40
Dejligt at kun Rooney er med. Smalling spiller vist U21? Hvem skal ellers spille landskampe? Evra, Nani, Hernandez? Vidic og Fletcher er vel ikke med?

Vidic og Fletcher skal ikke spille landskamp, men Valencia skal.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Mar/International-Reds.aspx

United DK
25-03-2011, 14:01
4-4-2 vs. 4-3-3 er også et debatemne med det engelske landshold.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Glenn-Hoddle-Rigid-England-will-win-nothing-playing-4-4-2-article716148.html

Glory Man United
25-03-2011, 14:05
4-4-2 vs. 4-3-3 er også et debatemne med det engelske landshold.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Glenn-Hoddle-Rigid-England-will-win-nothing-playing-4-4-2-article716148.html

Hoddle har aldrig været min favorit (som manager). Han vil så have en 4-3-3 med Lampard/Gerrard foran en defensiv spiller. Hvad så med den enlige angriber? Skal det være Rooney?

Jeg synes klart, de skal spille 4-4-2. Og enten Lampard eller Gerrard skal ofres. Ingen af de to har nogensinde været fantastiske på landsholdet. Og så skal Rooney spille bag en frontangriber. Alt efter modstanderen så er der spillere som Defoe, Crouch, Bent....

Bugge
25-03-2011, 15:06
Alt efter modstanderen så er der spillere som Defoe, Crouch, Bent....

Du glemte King Carroll :trophy:

The 35 Million Man!

Glory Man United
25-03-2011, 15:47
Luk nu r**** din italienske klaphat...

http://www.skysports.com/story/0,19528,12040_6834655,00.html

schousboe9
25-03-2011, 15:48
Luk nu r**** din italienske klaphat...

http://www.skysports.com/story/0,19528,12040_6834655,00.html

Det er manden, der også kaldte Gareth Bale for verdens bedste fodboldspiller... Skal vi ikke bare lade den ligge der?

United DK
25-03-2011, 16:39
Hoddle har aldrig været min favorit (som manager). Han vil så have en 4-3-3 med Lampard/Gerrard foran en defensiv spiller. Hvad så med den enlige angriber? Skal det være Rooney?

Jeg synes klart, de skal spille 4-4-2. Og enten Lampard eller Gerrard skal ofres. Ingen af de to har nogensinde været fantastiske på landsholdet. Og så skal Rooney spille bag en frontangriber. Alt efter modstanderen så er der spillere som Defoe, Crouch, Bent....

Jeg går udfra han mener både Gerrard og Lampard foran en defensiv midtbanespiller (Barry), men det synes jeg også kan efterlade Barry noget isoleret, og han er ikke ligefrem nogen Essien.

Ift. spillermaterialet synes jeg 4-4-1-1 er den bedste løsning, og det smarte er jo, at den nemt kan vendes til en 4-3-3, hvis man lige rykker en smule på kanterne.

Jeg giver nu heller ikke det store for Hoddle. Det var ham der mente, at Darren Anderton var mindst ligeså god på dødbolde som Beckham, og Owen ikke var nogen født målscore, ligesom han fravalgte Gazza til fordel for David Batty til VM i 1998.

Det er manden, der også kaldte Gareth Bale for verdens bedste fodboldspiller... Skal vi ikke bare lade den ligge der?

Var det ikke kun verdens bedste venstre kant, eller gik han hele vejen?

Nå, men det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg ikke bryder mig om en udenlandsk engelsk landstræner. Lad nu bare Capello tage til EM, fejle, og så få Redknapp ind. Ham kan alle lide, bortset fra Marc Rieper.

schousboe9
25-03-2011, 18:13
Var det ikke kun verdens bedste venstre kant, eller gik han hele vejen?

Ja, der var netop tvivl om, hvad han egentlig havde sagt, men jeg mener faktisk, at man nåede frem til, at det var verdens bedste generelt.

Men tvivlen skal ikke komme ham til gode, og verdens bedste venstrekant er han heller ikke. Det er i hvert fald en meget subjektivt vurdering.

Glory Man United
25-03-2011, 18:21
Ja, der var netop tvivl om, hvad han egentlig havde sagt, men jeg mener faktisk, at man nåede frem til, at det var verdens bedste generelt.

Men tvivlen skal ikke komme ham til gode, og verdens bedste venstrekant er han heller ikke. Det er i hvert fald en meget subjektivt vurdering.

Det vil vel altid være subjektivt.....eller har jeg misforstået det?

schousboe9
25-03-2011, 18:31
Det vil vel altid være subjektivt.....eller har jeg misforstået det?

Selvfølgelig er det subjektivt, men det vidner ærlig talt om en skræmmende mangel på respekt for en række andre kantspillere, at kalde Bale for verdens bedste. Manden har spillet, hvad, 3-4 gode måneder hidtil?

snegl
25-03-2011, 18:45
Mega dårlig stil af Capello at gå ud offentligt og fortælle det der om Ferdinand. Må da både irritere Ferdinand, men også give unødvendig fokus fra pressen. Endnu værre valg at vælge Terry, men ja han skal vel også gå ud og sige noget om den tidligere anfører. Han kunne dog have nøjes med at snakke om at han var for skadet til at være captain.

MOHoegsted
25-03-2011, 20:04
Alting skal åbenbart gå efter Capellos hoved, men det undre mig ikke at FA har ansat sådan en hjernedød en træner, når de selv er helt skudt i hovedet.

At han går ud og kritiserer en tidligere anfører siger vel en del om ham, eftersom han selv valgte ham..

United-Allan33
26-03-2011, 06:30
Det engelske landshold er til grin, og har været det længe.. Så det er squ passende at ansætte sådan en klovn som Capello...

Rio burde stoppe på landsholdet, ikke kun fordi han er blevet behandlet på den måde, men fordi han har for meget klasse til at spille med sådan en flok idioter... Iøvrigt kunne man godt ønske mere støtte fra hans United team mates på landsholdet

Flax_Generous
26-03-2011, 08:59
Capello og mandskabspleje er vist heller ikke to ting, som man traditionelt forbinder med hinanden. Han er blevet uvenner med en eller flere af hans stjerner i alle de klubber, han har været i. Så det er vel ingen overraskelse, at han går ud og siger sådan noget i pressen med risiko for at genere spillerne - og at han i det hele taget har en lidt sær måde at håndtere sådan nogle situationer på.

MC86
27-03-2011, 13:34
Dejligt nok Rooney ikke skal spille den sidste træningskamp. Portugal må også meget gerne sende Nani hjem igen.

schousboe9
10-06-2011, 11:57
Det er vist også undtagelsen, der bekræfter reglen.
På den anden side er det efterhånden 10 år siden, Rio kom frem. Det er vel på tide med en ny af den slags must have-spillere.

Man må bare kigge på de nuværrende facts, og det er at Henderson har spillet flere PL-kampe, og allerede har en A-landskamp på CV'et, og modsat Jones har han nu gennem to sæsoner spillet fast for sin klub.
Altså, så meget mere har Henderson heller ikke spillet, at det direkte skal kunne aflæses i form af flere milioners forskel på prisskiltet. Henderson kom også først frem sidste år, og har vel 40 PL-kampe mod Jones' 30 eller deromkring. Okay, han fører så med én landskamp...

Det kan så godt være, at Jones' potentiale er større, men igen, det er jo ikke givet, da de begge er store talenter.
Nu er det netop tit potentialet, man betaler for, og her synes jeg klart, Jones fører, hvilket også lader til at være den generelle opfattelse blandt trænere rundt (http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6971420,00.html) omkring (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/11/06/10/SOCCER_Man_Utd_Jones.html&BID=165) i England. Jones mangler groft sagt bare erfaringen på højeste niveau, hvorimod Henderson stadig mangler en del mere generelle ting i sit, såsom at tage de rigtige beslutninger, bevægelse uden bold osv.

Ting, en forsvarsspiller omvendt ikke skal kunne, men sådan er det jo bare.

Jeg synes nu ikke Jones' chancer for EM er større, han skal stadig forbi Rio og Terrys reserver Dawson, Jagielka, Lescott og Cahill. Henderson har det ganske rigtigt ligeså svært, det er de to ikoner Lampard og Gerrard, foruden Englands største talent Wilshere, og så et par solide gutter som Parker og Barry, måske endda Carrick.
Nu mente jeg heller ikke, at de var fast til EM, jeg mente når næste landshold skal bygges op bagefter. Skidt formulering.

Med andre ord tror jeg ingen af dem er at finde, i Englands EM-trup næste sommer (nu skal de lige kvalificere sig), medmindre der er skader på deres positioner.
Jeg er omvendt slet ikke i tvivl om, at Jones er med i EM-truppen, forudsat at han skifter til os og får nok kampe, naturligvis.

Lescott får langt til spilletid, når Touré komer tilbage, og jeg mener som sagt ikke, at Jones er dårligere end hverken Dawson eller Cahill, hvor sidstnævnte jo også vil mangle den europæiske erfaring, som Jones givet vil få hos os. Jags fører så måske og tager 3.-pladsen i hierakiet, men 3 forsvarsspillere er jo også for lidt. Jeg ved ikke lige, hvor Smalling står i regnestykket, men jeg kunne godt forestille mig, at han blev siet fra. Selvom det selvfølgelig er meget tidligt at udtale sig om et år før. :D

På den defensive midtbane, hvor Jones også kunne komme med, skal Parker spille en fantomsæson for sin nye klub, for at komme i betragtning, og det bliver nok svært, i og med han sikkert ikke købes ind som fast mand nogen steder. Huddlestone er også faldet lidt af på og skal spille sig op igen for at komme med.

Kort sagt mener jeg, at Jones' potentiale næsten alene gør, at han er svær at komme uden om. Hvis ikke som 3.- eller 4.-valg, så kommer han nok med som 'Wal-card' (;)) for at suge til sig ligesom Theo gjorde i 2006.

Du virker i det hele taget meget overbevist om, at Jones bliver en fuser eller i bedste tilfælde en middelmådig forsvarsspiller i Lescott-klassen, og den overbevisning har jeg ærlig talt meget svært ved at følge. Jeg synes, han har vist rigeligt i Blackburn, der siger noget andet.

Han har i hvert fald vist langt mere end Jordan 'four-months' Henderson.

United DK
10-06-2011, 12:44
På den anden side er det efterhånden 10 år siden, Rio kom frem. Det er vel på tide med en ny af den slags must have-spillere.

På en helt anden side var Rio fast mand på det engelske landshold, der lige havde spillet VM, og var for længst over det talentstadie han kom ud på i slutningen af 90'erne i West Ham, hvorefter han jo også viste sit værd på et Leeds-hold, der dengang tilhørte top 4 i PL. Der er en verden til forskel på at give £30 mio. for en så etableret spiller, og så de over £20 mio. Blackburn vil have for en relativt uprøvet Jones, også selvom priserne er højere i dag, end de var i 2002.

Altså, så meget mere har Henderson heller ikke spillet, at det direkte skal kunne aflæses i form af flere milioners forskel på prisskiltet. Henderson kom også først frem sidste år, og har vel 40 PL-kampe mod Jones' 30 eller deromkring. Okay, han fører så med én landskamp...

Henderson har spillet 70 PL-kampe de sidste to sæsoner, så der er altså noget mere at tage af.

Nu er det netop tit potentialet, man betaler for, og her synes jeg klart, Jones fører, hvilket også lader til at være den generelle opfattelse blandt trænere rundt (http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6971420,00.html) omkring (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/11/06/10/SOCCER_Man_Utd_Jones.html&BID=165) i England. Jones mangler groft sagt bare erfaringen på højeste niveau, hvorimod Henderson stadig mangler en del mere generelle ting i sit, såsom at tage de rigtige beslutninger, bevægelse uden bold osv.

Ting, en forsvarsspiller omvendt ikke skal kunne, men sådan er det jo bare.[/QUOTE]

Det kan godt være Jones fremstår som en, der er tættere på sit fulde potentiale, men ingen kan vide om Henderson i Liverpool lære de ting han mangler, og derfor bliver en komplet spiller en dag. Potentialet er der bestemt også hos Henderson, og skiftet til Liverpool kan være det store skridt på vejen mod stjernestatus.

Jeg er omvendt slet ikke i tvivl om, at Jones er med i EM-truppen, forudsat at han skifter til os og får nok kampe, naturligvis.

Lescott får langt til spilletid, når Touré komer tilbage, og jeg mener som sagt ikke, at Jones er dårligere end hverken Dawson eller Cahill, hvor sidstnævnte jo også vil mangle den europæiske erfaring, som Jones givet vil få hos os. Jags fører så måske og tager 3.-pladsen i hierakiet, men 3 forsvarsspillere er jo også for lidt. Jeg ved ikke lige, hvor Smalling står i regnestykket, men jeg kunne godt forestille mig, at han blev siet fra. Selvom det selvfølgelig er meget tidligt at udtale sig om et år før. :D

Lescott havde allerede slået Toure af, inden han blev knaldet for doping, og han spillede generelt godt de sidste 2-3 måneder af sæsonen, hvor han lignende den spiller han var i Everton. Så jeg tror ikke bare Toure vader ind på holdet igen, langt fra. Ellers må jeg sige, at du ser en stor stjerne i Jones, men jeg tror ikke Capello deler din begejstring. Han har aldrig været nævnt som en mulighed på det engelske A-landshold, grundet de mange andre gode forsvarsspillere, og hvorfor skulle Capello udtage en United-reserve, hvis han kan spille med en, der får 30-40 kampe på en sæson som de andre. Hvis Jones bliver ligeså god som Terry eller Adams, så overhaler han de andre med tiden, men indtil da tror jeg ikke der er nogen chance for, at han er at finde i næste sommers EM-trup, stort potentiale eller ej.

På den defensive midtbane, hvor Jones også kunne komme med, skal Parker spille en fantomsæson for sin nye klub, for at komme i betragtning, og det bliver nok svært, i og med han sikkert ikke købes ind som fast mand nogen steder. Huddlestone er også faldet lidt af på og skal spille sig op igen for at komme med.

Kort sagt mener jeg, at Jones' potentiale næsten alene gør, at han er svær at komme uden om. Hvis ikke som 3.- eller 4.-valg, så kommer han nok med som 'Wal-card' (;)) for at suge til sig ligesom Theo gjorde i 2006.

Parker er p.t. fast mand, så hvis Jones skal overhale ham, er det vist ham der skal have en fantomsæson hos os. Parker vil kunne klare sig med en god sæson for en PL-klub, så er han at finde i Englands EM-trup. Huddlestone er lidt ligegyldig i denne sammenhæng, i og med han aldrig rigtig har fået et ben ind på det engelske landshold.

Hvis man skulle udtage 23 allerede nu, der skulle til et EM, ville det sandsynligvis være de her:

Målmænd: Scott Carson, Robert Green, Joe Hart
Forsvarsspillere: Leighton Baines, Ashley Cole, Michael Dawson, Rio Ferdinand, Phil Jagielka, Glen Johnson, Joleon Lescott, John Terry
Midtbanesspillere: Gareth Barry, Michael Carrick, Steven Gerrard, Frank Lampard, Scott Parker, Theo Walcott, Jack Wilshere, Ashley Young
Angribere: Darren Bent, Andy Carroll, Jermain Defoe, Wayne Rooney

Hvis vi antager, at de her 23 spiller op til deres bedste, så har jeg svært ved at se Jones få en plads.

Du virker i det hele taget meget overbevist om, at Jones bliver en fuser eller i bedste tilfælde en middelmådig forsvarsspiller i Lescott-klassen, og den overbevisning har jeg ærlig talt meget svært ved at følge. Jeg synes, han har vist rigeligt i Blackburn, der siger noget andet.

Han har i hvert fald vist langt mere end Jordan 'four-months' Henderson.

Nej nej, overhovedet ikke. Han kan sagtens blive en succes, jeg synes bare det bliver lige voldsomt nok, når vi allerede snakker en mulig EM-deltagelse. Han er vel købt ind (hvis han købes) som reserve for Rio og Vidic, og han kan også agere back-up for Carrick og Fletcher på en defensiv midtbane, men altså, han købes som reserve, og medmindre han er det største forsvarstalent verden har set, så bliver han ikke fast mand i den kommende sæson, og derfor er han udelukket til et EM. Jeg synes lidt vi ryger ned på et Liverpool-fan-stadie, hvor en ny spiller er guds gave til fodbolden, og der er ikke grænser for, hvor god vedkommende er. Det er ikke Ronaldo eller Messi vi er ved at købe, det er en mand med 30 kampe for Blackburn, godt nok kun 19 år gammel, men stadigvæk.

Hvis der er potentiale til at blive ligeså god som Terry eller Adams, som er to af de bedste forsvarsspillere i fodboldhistorien, så skal han nok blive til noget, men det bliver ikke lige i løbet af næste sæson, det tvivler jeg meget på. Smalling har haft en fantastisk sæson, men selv han er jo ikke inde omkring A-landsholdet, og jeg tror ikke vi kan forvente, at Jones får en bedre sæson end Smalling har haft, den bliver højest ligeså god.

United DK
07-08-2011, 09:03
Welbeck er blevet udtaget til Englands a-trup til venskabskampen på onsdag mod Holland. Han er blevet foretrukket foran Defoe og Bent, spillere der altså har hver især har lavet rigtig mange mål i Premier League.

Jeg må også indrømme, at jeg har ufattelig stor tiltro til Danny. Af det jeg har set med ham, har han imponeret ham. Var så heldig at se ham på tætteste hold, da U21 England mødte Tjekkiet. Der kunne man virkelig se, at der var en fornuftig fodboldforståelse, kombineret med styrke, teknik og hurtighed. Håber og tror på, at han går en stor sæson i møde.

Til gængæld blev Phil Jones som forventet valgt fra:

GK: Robert Green, Joe Hart, David Stockdale
DF: Leighton Baines, Gary Cahill, Ashley Cole, Rio Ferdinand, Phil Jagielka, Joleon Lescott, Micah Richards, John Terry, Kyle Walker
MF: Gareth Barry, Michael Carrick, Stewart Downing, Adam Johnson, Frank Lampard, James Milner, Scott Parker, Jack Wilshere, Ashley Young
FW: Andy Carroll, Peter Crouch, Wayne Rooney, Danny Welbeck

United DK
28-08-2011, 21:38
Både Cleverley, Smalling og Jones er udtaget til Englands trup mod Bulgarien og Wales.

Resten af truppen:

DF: Leighton Baines, Gary Cahill, Ashley Cole, Phil Jagielka, Joleon Lescott, Micah Richards, John Terry
MF: Gareth Barry, Stewart Downing, Adam Johnson, Frank Lampard, James Milner, Scott Parker, Theo Walcott, Ashley Young
FW: Darren Bent, Andy Carroll, Jermain Defoe, Wayne Rooney

MOHoegsted
28-08-2011, 21:59
Både Cleverley, Smalling og Jones er udtaget til Englands trup mod Bulgarien og Wales.

Resten af truppen:

DF: Leighton Baines, Gary Cahill, Ashley Cole, Phil Jagielka, Joleon Lescott, Micah Richards, John Terry
MF: Gareth Barry, Stewart Downing, Adam Johnson, Frank Lampard, James Milner, Scott Parker, Theo Walcott, Ashley Young
FW: Darren Bent, Andy Carroll, Jermain Defoe, Wayne Rooney

Lækkert at der blev plads til dem alle. De fortjener næsten alle at starte inde, men nu er det jo landsholdet, så de erfarne må gå forrest.

Smalling kommer nok til at spille på højrebacken, vil undre mig hvis Richards startede inde fremfor ham.

Mit bud på opstillingen:
Joe Hart
Smalling - Jagielka - Terry - Cole
Walcott - Scott Parker - Lampard - Young
Rooney
Bent

Jeg er godt nok meget i tvivl om det, især hvem der skal være lige foran Rooney. Regner med Jagielka er erstatningen for Ferdinand da han var det i sidste sæson. Parker kan dog måske nuppe en plads på bænken da West Ham er rykket ned.

Stente
28-08-2011, 22:12
Jeg tror det bliver Defoe fremfor Bent, han har startet sæsonen meget stærkere imo..
Det er dog svært at spå om :)
Barry kunne nok også gå ind i stedet for Scott Parker, han spillede en udmærket kamp for Shitty i dag..

MOHoegsted
28-08-2011, 22:56
Jeg tror det bliver Defoe fremfor Bent, han har startet sæsonen meget stærkere imo..
Det er dog svært at spå om :)
Barry kunne nok også gå ind i stedet for Scott Parker, han spillede en udmærket kamp for Shitty i dag..

Det syntes jeg også. Men er det nok i følge Capello?
Bent vil jo imo være det naturlige førstevalg altså ligeefter Rooney. Men mon ikke Caroll på et tidspunkt bliver det, altså igen, efter Rooney.

Hulle #7
29-08-2011, 01:03
Mit bud.
Joe Hart
Smalling - Jones - Rio - Cole
Parker - Lampard - Cleverley - Young
Rooney - Bent

haha :D

MOHoegsted
29-08-2011, 01:05
Mit bud.
Joe Hart
Smalling - Jones - Rio - Cole
Parker - Lampard - Cleverley - Young
Rooney - Bent

haha :D

Lidt svært at starte med Ferdinand når han ikke engang er udtaget :D

Hulle #7
29-08-2011, 01:11
Det var, hvis jeg selv helt måtte stille det engelske landshold :D

zhagzi
07-09-2011, 11:42
http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/09/07/six-arrested-after-murder-investigation-is-launched-115875-23402182/

Liiiige en tand for aggrresivt. Og det kan jo absolut intet have med fodbold at gøre, det jo rystende. Wales-fan myrdet!

Bugge
07-09-2011, 13:12
http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/09/07/six-arrested-after-murder-investigation-is-launched-115875-23402182/

Liiiige en tand for aggrresivt. Og det kan jo absolut intet have med fodbold at gøre, det jo rystende. Wales-fan myrdet!

Eftersigende en Cardiff fan myrdet af Swansea fans eller sådan et eller andet åndssvagt.

Frottle
07-10-2011, 20:26
Nå, så står den 1-4 ved pausen mod Cypern. Vi kommer foran 0-4 efter 22 minuter og så skete der ellers ikke det store indtil de fik reduceret efter dårligt dansk forsvarsspil.

Zimling er da helt ubrugelig i dag. Han har ikke sat en fod rigtigt og smider bare bolden væk hver anden gang han har den. Bendtner har vi ikke set så meget til ift. at vi scorede 4 mål på et kvarter. Han havde assist til et af målene tror jeg nok.

Don Kafai
07-10-2011, 20:44
Og så har A. Young brillieret med et mål og en assist, for England i Montenegro :D

Frottle
07-10-2011, 21:27
Jeg gik da vist fejl. Så bare "landshold" og min hjerne udfyldte resten.

manutdman
07-10-2011, 21:35
ROoNey rødt ved ikk hvorfor
Fuck det kan være starten til en formnedgang

NtotheT
18-12-2011, 17:31
Jeg sad lige og tænkte på upcoming af unge spillere fra England og kommende stjerne, og IMO kan England ENDELIG se frem til et landshold, som har råstyrke, flair og teknik, hvilket er meget vigtige ingredienser i dagens topfodbold.

Næste generation af landsholdet

Hart
Richards - Smalling - Cahill - K. Walker
Jones - Wilshere
Sturridge - Cleverley - Adam Johnson
Rooney/Welbeck

Midtbanen er teknisk stærk og Cleverley og Wilshere kan indoktrinere flair og teknik ind på landsholdet og så er der to meget stærke en-mod-en kantspillere med gode assists og indlæg. Kunne blive et vildt landshold.

Jeg menes, at Walker godt kan spille venstre back, og da han er så awesome offensivt skal han på, men Richards gør det fantastisk, og da jeg pt. ikke kan se en upcoming venstre back på landsholdet inden for 1-2 år, er Walker det bedste bud.

Men jeg håber det bliver noget a la det her. Så tror jeg godt, at de kan komme af med deres præstationskompleks.

Onelove
08-02-2012, 19:36
Capello stopper som Engelsk landstræner (http://www1.skysports.com/football/news/12016/7497815/Capello-quits-as-England-boss)

Acsadac
08-02-2012, 19:37
Capello stopper som Engelsk landstræner (http://www1.skysports.com/football/news/12016/7497815/Capello-quits-as-England-boss)

Så det også lige.. Sygt nok

Acsadac
08-02-2012, 19:38
Mon ikke han har fået besked på at trække sin Terry kommentar tilbage hvilket han så har nægtet..

Allan
08-02-2012, 19:44
Så lad Mourinho eller Mr. Redknapp tage over.

Ikke en eller anden skod englænder blot fordi man vil have en engelsk træner igen.

Thomas
08-02-2012, 19:49
Mourinho som engelsk landsholdstræner? Spændende.. Det er da i hvert fald noget af et stort projekt at få dem til at vinde en slutrunde :D

Cosic
08-02-2012, 19:53
Mourinho?? Aaarg, det nægter jeg simpelthen at tro på, at hverken han eller det engelske fodboldforbund er interesseret i. Det er han sgu nok for kontroversiel til. Jeg hænger hatten på Redknapp, selvom han sandsynligvis er meget tilfreds i Tottenham, så tror jeg ikke, han kan takke nej til sådan et tilbud her i hans trænerkarrieres efterår.

Svante
08-02-2012, 20:03
Wenger.

Så ryger Mourinho til Arsenal, desværre og så skal vi finde en anden når SAF stopper.

United DK
08-02-2012, 20:15
Thumbs up til Capello, han gør det rigtige i den situation. Han vil ikke finde sig i, at FA gør noget bag hans ryg, og tager derfor konsekvensen. Han kunne have valgt at blive det næste halve år, og scorer de sidste pund, men principperne vandt, og hatten af for det.

Det er også skandaløst det FA har gjort, for uanset hvordan og hvorledes, så skal man som minimum have manageren med på råd, når man tager sådanne beslutninger.

zhagzi
08-02-2012, 20:28
Ansæt Morten Weighorst.

Clemme
08-02-2012, 20:40
tror på at Pierce tager den til og med sommeren.

MadsG
08-02-2012, 20:44
tror på at Pierce tager den til og med sommeren.

Morgan?

Smaakage
08-02-2012, 20:51
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-48060585:landsholdsspiller-i-chok-over-capello.html?forside

Ferguson er ifølge TV2 vist en kandidat. Jeg ville nu ikke sætte for mange penge på det.

Allan
08-02-2012, 20:55
Wenger.

Så ryger Mourinho til Arsenal, desværre og så skal vi finde en anden når SAF stopper.

Kunne også være man valgte Harry Redknapp og Mourinho så tog over i Tottenham

Martinsen
08-02-2012, 21:11
Skysports nævner at Hiddink skulle være interesseret. Umiddelbart et godt valg hvis det bliver til noget, han har også masser af erfaring fra andre landshold.

PatriceEvra3
08-02-2012, 21:18
Det kom godt nok som et chok. Havde ikke regnet med at han stoppede før efter Em.

Bliver spændene at se hvem der tager over. Arry er jo flere gange blevet nævnt som den oplagte afløser, men vil han væk fra Tottenham nu. Kan i det hele taget slet ikke se andre briter i jobbet.

United DK
08-02-2012, 21:50
Jeg spiller på Beckham. På den måde kan han udtage sig selv.

RasmusP
08-02-2012, 22:31
https://p.twimg.com/AlKbfWdCMAAdBA5.jpg

NtotheT
08-02-2012, 23:50
Jeg tror ikke, Mourinho får lov til at være caretaker af landsholdet. Især slet ikke, når Real Madrid i år står til at vinde ligaen for første gang i 4 år og Champions League for første gang i 10 år. Perez og co. ønsker vel 100 procent dedikation og koncentration fra Mourinho til at give dem, de trofæer madridistas ønsker.

Dog kunne jeg snildt se Guus Hiddink overtage til sommer. Fantastisk manager med den rette erfaring og en god sans for spillet til at angribe og forstår hele gamet omkring. Han har udrettet store ting med begrænset materiale både landsholdsmæssigt og klubmæssigt, så set ud fra engelske perspektiv ville han være en god caretaker.

Redknapp ville IMO blive udstillet ved en slutrunde, hvor jeg er sikker på, at der vil blive spillet meget, meget taktisk.

KennyN
09-02-2012, 06:17
Det bliver en englænder der overtager. Det tror jeg ikke der er tvivl om.
Men mon ikke der først er en care-taker manager, før en permanent løsning fra efter EM.
Spørgsmålet er om Redknapp vil, det er trods alt et kanon job i Spurs han så er nødt til at forlade. Men han er nummer 1 på listen tror jeg..
Under EM kunne det sagtens være en Stuart Pearce der var i spidsen, eller en figur fra FA som Southgate / Brooking.

snegl
09-02-2012, 06:44
Jeg kan ikke rigtigt se England komme langt med nogen som helst engelsk manager, hvis jeg skal være ærlig. Godt nok er Harry sjov og har løftet Spurs utrolig meget, men et eller andet siger mig at han ikke har format nok i forhold til at samle så mange store spillere på så kort tid, og få dem til at spille som et hold efter hans principper.

Hiddink, vil også være mit bedste bud. Han har gjort den slags før.

Glory Man United
09-02-2012, 06:47
https://p.twimg.com/AlKbfWdCMAAdBA5.jpg

Hhahahahahhahaha

Men seriøst. Nogen der har tænkt den tanke, at Redknapp frifindes samme dag, som Capello smutter? Det er sgu da lidt sjovt

United DK
09-02-2012, 07:49
Jeg kan ikke rigtigt se England komme langt med nogen som helst engelsk manager, hvis jeg skal være ærlig. Godt nok er Harry sjov og har løftet Spurs utrolig meget, men et eller andet siger mig at han ikke har format nok i forhold til at samle så mange store spillere på så kort tid, og få dem til at spille som et hold efter hans principper.

Hiddink, vil også være mit bedste bud. Han har gjort den slags før.

Jeg tvivler bare på Hiddinks evner, når det kommer til de helt store jobs. Bevares, han gjorde det godt i Chelsea, men ellers er hans største succeser kommet med mindre klubber og landshold, og nu har han misset de sidste to slutrunder med Rusland og Tyrkiet, så spørgsmålet er om ikke han har mistet grebet?

Jeg kan heller ikke se, hvorfor Redknapp ikke skulle have formatet, for hvis han ikke havde format, så havde han ikke forvandlet Spurs fra bundhold til det bedste hold, klubben har set siden starten af 80'erne. Desuden virker han til at være en fantastisk man manager, noget Capello angiveligt ikke var den store mester i, hvilket kan være grunden til, at England var så elendige under VM for to år siden. Nej, medmindre Redknapp ikke selv vil, så bør FA gå efter ham, han fortjener at få chancen, og vise hvad han kan i et så stort job.

ChristianR
09-02-2012, 07:53
Hhahahahahhahaha

Men seriøst. Nogen der har tænkt den tanke, at Redknapp frifindes samme dag, som Capello smutter? Det er sgu da lidt sjovt

Det ser umiddelbart sådan ud på billedet ;) Jeg grinte i hvert fald! :D

schousboe9
09-02-2012, 08:32
Nogen der har tænkt den tanke, at Redknapp frifindes samme dag, som Capello smutter? Det er sgu da lidt sjovt

Arh, Terry råbte jo sorte dyr, længe inden juryen gik igang med at votere i Redknapps sag, så jeg synes, det er lidt svært at kæde de to ting sammen. Selvom det selvfølgelig er en saftig historie. :)

Glory Man United
09-02-2012, 08:48
Arh, Terry råbte jo sorte dyr, længe inden juryen gik igang med at votere i Redknapps sag, så jeg synes, det er lidt svært at kæde de to ting sammen. Selvom det selvfølgelig er en saftig historie. :)

Det jeg mener er, at man nok hellere måtte frifinde Redknapp, fordi man havde opgivet Capello ;)

robinho
09-02-2012, 09:25
Jeg kan sagtens forsvare FA i denne sag.

Jeg synes det er fint at man går ind og prioritere hele truppen og stemningen omkring denne fremfor en enkelt stjernes ve og vel.

Vi har set forfærdelige tilfælde hvor Brian Steen engang til en træning i AGF nikkede en holdkammerat en skalle. Normale mennesker havde jo sparket Brian Steen af holdet, men han var jo vigtig, så det endte med at "offeret" måtte forlade klubben.

Derfor synes jeg det er rigtigt at FA går ind og vil lave lidt imagepleje. Uanset om Terry dømmes skyldig eller ikke skyldig, jamen så vil det give FA et dårligt image ud ad til, hvis sådan en spiller måske er skyldig i en dårlig stemning i truppen som helhed.

Det handler mere om England end om Terry.

United DK
09-02-2012, 09:40
Jeg kan sagtens forsvare FA i denne sag.

Jeg synes det er fint at man går ind og prioritere hele truppen og stemningen omkring denne fremfor en enkelt stjernes ve og vel.

Vi har set forfærdelige tilfælde hvor Brian Steen engang til en træning i AGF nikkede en holdkammerat en skalle. Normale mennesker havde jo sparket Brian Steen af holdet, men han var jo vigtig, så det endte med at "offeret" måtte forlade klubben.

Derfor synes jeg det er rigtigt at FA går ind og vil lave lidt imagepleje. Uanset om Terry dømmes skyldig eller ikke skyldig, jamen så vil det give FA et dårligt image ud ad til, hvis sådan en spiller måske er skyldig i en dårlig stemning i truppen som helhed.

Det handler mere om England end om Terry.

Uanset hvad skal FA selvfølgelig have Capello inde over sådan en beslutning, og jeg mener det bør være ham, der i sidste ende bestemmer. Tænk hvis Vidic blev beskyldt for at have råbt noget racistisk, og klubben udenom Ferguson fjernede anførerbindet fra ham, alene på baggrund af beskyldninger. Jeg kan ikke forestille mig, at den gamle ville være positivt indstillet over sådan en fremgangsmåde, og jeg ville ikke blive overrasket, hvis han gjorde som Capello.

Jeg går også udfra, at der i en managers kontrakt står, at han er 100% ansvarlig for, hvilke spillere der vælges, hvilken formation der vælges, hvem der skal være anfører osv. Det er vel også derfor det altid er manageren der fyres, når tingene ikke går som planlagt.

MOHoegsted
09-02-2012, 10:34
David Moyes kunne jeg godt kandidere som landstræner, udfra de økonomiske betingelser han har haft, har han gjort det fremragende, og får det bedste ud af hans spillere. Økonomien spiller ikke så meget ind når han er landstræner, men det faktum at han har fået det bedste ud af sine spillere, og leveret gode resultater på trods af omstændighederne.

Har set flere medier skrive Ferguson vil tage over efter EM-slutrunden, og dermed åbner op for en plads for enten Mourinho eller Guardiola til at overtage United. Så vil Pierce helt sikkert være care-taker indtil. De rygter nægter jeg at tro på, det en hel rokade der vil ske.

NtotheT
09-02-2012, 10:38
Ferguson som træner? Ud fra hans udtalelser at han har mindst 3 år endnu hos United gør, at jeg dementerer de rygter. Jeg nægter tro på, at Ferguson forlader sit livs kærlighedsprojekt for at styre et land, hvor fansene og medierne er for naive og tror, at deres landshold er det bedste i verden og hvor spillerne har indbyrdes problemer med hinanden, og han skal styre en trup med Liverpool ;) spillere i.

robinho
09-02-2012, 10:45
Uanset hvad skal FA selvfølgelig have Capello inde over sådan en beslutning, og jeg mener det bør være ham, der i sidste ende bestemmer. Tænk hvis Vidic blev beskyldt for at have råbt noget racistisk, og klubben udenom Ferguson fjernede anførerbindet fra ham, alene på baggrund af beskyldninger. Jeg kan ikke forestille mig, at den gamle ville være positivt indstillet over sådan en fremgangsmåde, og jeg ville ikke blive overrasket, hvis han gjorde som Capello.

Jeg går også udfra, at der i en managers kontrakt står, at han er 100% ansvarlig for, hvilke spillere der vælges, hvilken formation der vælges, hvem der skal være anfører osv. Det er vel også derfor det altid er manageren der fyres, når tingene ikke går som planlagt.

I forhold til Klubbens overordnede ve og vel, så synes jeg det er fint hvis klubben i et tilfælde som det her tager beslutningen hvis træneren ikke gør.

Det her er jo ikke det samme som at blande sig i hvem der er udtaget og hvem der skal starte inde osv. Men en anføre skal formå at samle et hold omkring sig og stå som en vellidt leder og fronfigur. Nytter ikke noget hvis det giver dårlig stemning i omklædningsrummet fordi en træner vurdere sin stjernes status over truppens ve og vel.

United DK
09-02-2012, 11:08
David Moyes kunne jeg godt kandidere som landstræner, udfra de økonomiske betingelser han har haft, har han gjort det fremragende, og får det bedste ud af hans spillere. Økonomien spiller ikke så meget ind når han er landstræner, men det faktum at han har fået det bedste ud af sine spillere, og leveret gode resultater på trods af omstændighederne.

Har set flere medier skrive Ferguson vil tage over efter EM-slutrunden, og dermed åbner op for en plads for enten Mourinho eller Guardiola til at overtage United. Så vil Pierce helt sikkert være care-taker indtil. De rygter nægter jeg at tro på, det en hel rokade der vil ske.

Ferguson som træner? Ud fra hans udtalelser at han har mindst 3 år endnu hos United gør, at jeg dementerer de rygter. Jeg nægter tro på, at Ferguson forlader sit livs kærlighedsprojekt for at styre et land, hvor fansene og medierne er for naive og tror, at deres landshold er det bedste i verden og hvor spillerne har indbyrdes problemer med hinanden, og han skal styre en trup med Liverpool ;) spillere i.

Ferguson var FAs 1. valg tilbage i 1996, men han afslog det grundet sin nationalitet, og han har flere gange udtalt, at han aldrig ville være landstræner for England, netop fordi han er skotte, og sådan tror jeg det er med alle de skotske managers. Der er noget historisk mellem England og Skotland der gør, at man bare ikke bliver landstræner for det andet land, det bliver næsten anset for at være landsforræderi.

I forhold til Klubbens overordnede ve og vel, så synes jeg det er fint hvis klubben i et tilfælde som det her tager beslutningen hvis træneren ikke gør.

Det her er jo ikke det samme som at blande sig i hvem der er udtaget og hvem der skal starte inde osv. Men en anføre skal formå at samle et hold omkring sig og stå som en vellidt leder og fronfigur. Nytter ikke noget hvis det giver dårlig stemning i omklædningsrummet fordi en træner vurdere sin stjernes status over truppens ve og vel.

Sådan kan du jo også sige, når det kommer til de øvrige træneropgaver, og man ser jo også i nogen italienske klubber, at direktøren/præsidenten begynder at blande sig i trænerens opgaver (holdopstilling/taktik), og her kan man også bare sige, at det er i holdets interesse, hvilket er fuldstændig irrelevant. Det må være Capellos opgave, at samle tropperne, og derfor er det ham der skal vurderer, om Terry skal være anfører eller ej.

Det er jo sjovt hvordan først Ancelotti, og nu Villas-Boas får lov at bestemme, hvorvidt Terry skal være anfører for Chelsea, mens Capello bare bliver kørt ud på sidelinjen. Det er mangel på respekt fra FAs side.

MOHoegsted
09-02-2012, 11:24

Ferguson var FAs 1. valg tilbage i 1996, men han afslog det grundet sin nationalitet, og han har flere gange udtalt, at han aldrig ville være landstræner for England, netop fordi han er skotte, og sådan tror jeg det er med alle de skotske managers. Der er noget historisk mellem England og Skotland der gør, at man bare ikke bliver landstræner for det andet land, det bliver næsten anset for at være landsforræderi.

Det var jo også nogle rygter jeg havde læst, som jeg påpeger tror jeg heller ikke selv på det :-)

schousboe9
09-02-2012, 11:35
Det jeg mener er, at man nok hellere måtte frifinde Redknapp, fordi man havde opgivet Capello ;)

Forstå mig ret. :)
Nej jeg vil ej....skriv det du mener ;)

Uha, den har jeg ventet på at få lov at smide tilbage! :D

Men det er jo ikke FA ,der har frikendt ham for tax evasion?

robinho
09-02-2012, 11:41

Sådan kan du jo også sige, når det kommer til de øvrige træneropgaver, og man ser jo også i nogen italienske klubber, at direktøren/præsidenten begynder at blande sig i trænerens opgaver (holdopstilling/taktik), og her kan man også bare sige, at det er i holdets interesse, hvilket er fuldstændig irrelevant. Det må være Capellos opgave, at samle tropperne, og derfor er det ham der skal vurderer, om Terry skal være anfører eller ej.

Det er jo sjovt hvordan først Ancelotti, og nu Villas-Boas får lov at bestemme, hvorvidt Terry skal være anfører for Chelsea, mens Capello bare bliver kørt ud på sidelinjen. Det er mangel på respekt fra FAs side.

FA mener så noget andet. Tjekker man Organisationsdiagrammet igennem så er FA nok over Capello. FA kan fyre Capello, men har ikke gjort det. Han er gået selv.

Chelsea kan man ikke sammenligne med. De skal bare tage hensyn til chelsea og deres egne fans, og ikke et helt land. Hvis resten af england hader terry er chelsea og chelseas fans pænt ligeglade.

United DK
09-02-2012, 11:59
FA mener så noget andet. Tjekker man Organisationsdiagrammet igennem så er FA nok over Capello. FA kan fyre Capello, men har ikke gjort det. Han er gået selv.

Chelsea kan man ikke sammenligne med. De skal bare tage hensyn til chelsea og deres egne fans, og ikke et helt land. Hvis resten af england hader terry er chelsea og chelseas fans pænt ligeglade.

FA skal vel også tage hensyn til, at Terry er uskyldig til det modsatte er bevist? Folk hader jo Terry uanset, og har gjort det gennem mange år, ligesom de hader Gerrard, Rooney og de andre overbetale wankers. Den her sag bringer ikke noget nyt had på banen, og jeg køber på ingen måde den der med, at FA skulle være over Capello, når de har ansat ham til at styre deres hold. Dermed giver de afkald på, hvordan og hvorledes holdet styres, og hvis ikke de kan det, så kan de gå tilbage til modellen fra før 1946, hvor det engelske landshold blev styret af en FA komite, og ikke en landstræner.

snegl
09-02-2012, 12:00
Noget helt andet er; Hvorfor ville han have Terry som anfører, når han så mange gange har været ude i noget lort og skabt fokus på alt andet end fodbold?

England har da et par andre ledertyper, med langt bedre moral med fokus på fodbolden. Mon ikke man vil løbe lidt mere for manden ved siden af en, hvis det er en mand man respekterer? Mon ikke England kunne have godt af for engangs skyld at spille sammen som et hold? På den led, kan jeg måske godt se Harry som træner. Der bør i mine øjne ryddes lidt op i rækkerne. Scholes ville nok være enig.

Glory Man United
09-02-2012, 12:01
Uha, den har jeg ventet på at få lov at smide tilbage! :D

Men det er jo ikke FA ,der har frikendt ham for tax evasion?

Dommeren er jo bestukket af FA, simple as that

schousboe9
09-02-2012, 12:03
Dommeren er jo bestukket af FA, simple as that

Ja ja okay, hvis man vil se spøjelser.

United DK
09-02-2012, 12:32
Stuart Pearce bliver som forventet landstræner i kampen mod Holland.

http://www1.skysports.com/football/news/12016/7498974/Pearce-to-lead-Three-Lions

Danielsen
09-02-2012, 14:08
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/em2012/article1705878.ece

You tell 'em! :)

jQrgensen
09-02-2012, 14:13
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/em2012/article1705878.ece

Ser intet forkert i at Rooney ytre sig om sin mening om hvem der skal overtage for Capello.

robinho
09-02-2012, 14:22
Ser intet forkert i at Rooney ytre sig om sin mening om hvem der skal overtage for Capello.

Heller ikke jeg. Hvem siger fordi man skriver under på en kontrakt og bliver professionel fodboldspiller, at man samtidig giver afkald på at have en selvstændig mening. Fordi Rooney har en mening om at han gerne vil have Redknapp siger han jo intet om, at han ikke kan samarbejde med en anden.

Ej så længe de ikke sviner folk til, så skal de da bare sige hvad de mener.

Glory Man United
09-02-2012, 14:31

http://thescore.thejournal.ie/roy-keane-warns-wayne-rooney-to-keep-his-nose-out-of-england-manager-debate-350572-Feb2012/

Keanes kommentar til Rooney

schousboe9
09-02-2012, 14:32
Heller ikke jeg. Hvem siger fordi man skriver under på en kontrakt og bliver professionel fodboldspiller, at man samtidig giver afkald på at have en selvstændig mening. Fordi Rooney har en mening om at han gerne vil have Redknapp siger han jo intet om, at han ikke kan samarbejde med en anden.

Normalt har jeg ikke det store tilovers for Keanes kommentarer til noget som helst, men lige her vil jeg give galningen ret.

Selvfølgelig må Rooney have en selvstændig mening, men som spiller skal du jo bare gøre som træneren forlanger, uanset hvem det er. Den personlige holdning må han dele med Coleen over morgenkaffen.

Derudover kunne det jo også skabe en lidt 'dårlig' stemning, når Rooney på forhånd siger, at han godt vil have én, mens der så ansættes en anden. "Hm...", står begge parter jo så og siger bagefter.

Svante
09-02-2012, 14:49

Heller ikke jeg - desuden er jeg ret sikker på at Roy Keane ikke har brugt ordene "Luk bøtten"

Glory Man United
09-02-2012, 15:13
Heller ikke jeg - desuden er jeg ret sikker på at Roy Keane ikke har brugt ordene "Luk bøtten"

...hvilket jeg linkede til for lidt siden ;)

ChristianR
09-02-2012, 15:50
Noget helt andet er; Hvorfor ville han have Terry som anfører, når han så mange gange har været ude i noget lort og skabt fokus på alt andet end fodbold?

Det er der vel nødvenidigvis heller ikke nogen, der siger, at han vil. Pointen er vel bare, at han ikke vil lade FA underminere hans autoritet. Skal Terry af med anførerbindet, skal Capello fjerne det, ligesom han gjorde sidste ganf. Det er IMO et fint princip at have.

Respekt for, at Capello ikke lader sig overrule. Opsigelsen mener jeg ikke er et signal om, at han vil beskytte Terry eller dennes rolle som anfører. Det er blot et signal om, at han ikke ønsker, at andre blander sig i hans job.

Danielsen
09-02-2012, 16:44
http://thescore.thejournal.ie/roy-keane-warns-wayne-rooney-to-keep-his-nose-out-of-england-manager-debate-350572-Feb2012/

Keanes kommentar til Rooney

Dér var den....Tak ;)

Jeg synes Keane har ret...Mere bold mindre Tweeter! Rooney har IKKE været god for England. Fokusere på fodbold i stedet. Tror bestemt heller i Fergie er glad for Tweeter! Hvorfor skal de kommentere på alt nu til dags!?

snegl
09-02-2012, 18:41
Det er der vel nødvenidigvis heller ikke nogen, der siger, at han vil. Pointen er vel bare, at han ikke vil lade FA underminere hans autoritet. Skal Terry af med anførerbindet, skal Capello fjerne det, ligesom han gjorde sidste ganf. Det er IMO et fint princip at have.

Respekt for, at Capello ikke lader sig overrule. Opsigelsen mener jeg ikke er et signal om, at han vil beskytte Terry eller dennes rolle som anfører. Det er blot et signal om, at han ikke ønsker, at andre blander sig i hans job.

Nu var min kommentar også indikeret mest på at han bl.a valgte Terry igen efter hans sidste eskapade, over en mand som Rio, der alligevel har været en ret god leder og rollemodel over de sidste mange år i United. At han bl.a gjorde det, tror jeg iøvrigt også giver et halvt svar på, at han nok vil lade Terry få anførerbindet igen oven på den episode. Og hvorfor egentlig? Måske er det her FA, er trætte af at få sølet Englands image til og så kan man vel tænke på om der ikke er nogle gode signaler for holdet at sende i det.

Men ja, selvfølgelig har det mest at gøre med at FA blander sig. Mit spørgsmål var bare hvorfor en cunt som Terry alligevel skal have en høj stjerne hos Capello. Jeg tror personligt, uden at det kan fastslås på nogen måde endnu, at Capello ikke ville have gjort så meget ud af det, hvis FA og ham var enige, og FA så havde taget anførerbindet af ham før han vidste noget om det. Det virker ikke som en stor nok grund til at gå i mine øjne - man kan jo trods alt gå op på kontoret til FA, og være uenige og sige at næste gang det her sker, skrider jeg istedet for at gå med det samme. FA skal selvfølgelig respektere træneren, men det er vel også lidt halvynkeligt at smide et så stort projekt væk og stikke halen mellem benene, fordi man bliver overtrumfet i én beslutning, man er enig i. Det tror jeg ikke han har været, og derfor var det måske okay fornuftigt på mange områder at opsige samarbejdet.

morten8832
18-02-2012, 11:37
http://www.bold.dk/nyt/-Redknapp-Vent-til-efter-saesonen-FA

Det virker snart så oplagt, at det er ham der skal tage over - man kan også lidt fornemme det i artiklen, at han ønsker at tage over efter sæsonen.. Dog lidt ærgerligt for Tottenham, hvor Redknapp virkelig har skabt et fantastisk hold i Tottenham - han bliver svær at erstatte..

jQrgensen
18-02-2012, 12:11
http://www.bold.dk/nyt/-Redknapp-Vent-til-efter-saesonen-FA

Det virker snart så oplagt, at det er ham der skal tage over - man kan også lidt fornemme det i artiklen, at han ønsker at tage over efter sæsonen.. Dog lidt ærgerligt for Tottenham, hvor Redknapp virkelig har skabt et fantastisk hold i Tottenham - han bliver svær at erstatte..

Forstår virkelig ikke at han vil væk fra Spurs.
Han er endelig ved at have et hold der kan udfordre titelkandidaterne.

Håber ikke han overtager Landsholdet.

morten8832
18-02-2012, 12:32
Selvfølgelig er der en hvis prestige og anerkendelse ved at være landstræner, men kan heller ikke helt se hvorfor at han vil overtaget landsholdsjobbet.

Det må da være et federe job, at kunne skabe et mesterhold op i en liga og omgås spillerne hver dag, og herved få en reel indflydelse på spillernes træning osv., end at have et job, hvor man 5 gange om året skal udtage de bedste spillere i England, træne et par gange med dem, og klø røv på sidelinjen i de få kampe om året..

jQrgensen
18-02-2012, 12:45
Selvfølgelig er der en hvis prestige og anerkendelse ved at være landstræner, men kan heller ikke helt se hvorfor at han vil overtaget landsholdsjobbet.

Det må da være et federe job, at kunne skabe et mesterhold op i en liga og omgås spillerne hver dag, og herved få en reel indflydelse på spillernes træning osv., end at have et job, hvor man 5 gange om året skal udtage de bedste spillere i England, træne et par gange med dem, og klø røv på sidelinjen i de få kampe om året..

Ja sådan tænker jeg også...

Men det er nok en verden vi slet ikke forstår :)

United DK
18-02-2012, 13:06
Jeg tror Redknapp har haft en drøm om landstrænerjobbet, siden han startede karrieren i Bournemouth tilbage i 80'erne, og hvis han skal nå at prøve kræfter med jobbet, så skal det være nu. Spørgsmålet er også, om ikke han har nået den absolutte top med sit Spurs-mandskab?

snegl
18-02-2012, 13:15
Jeg tror sgu os at enhver englænder må have en drøm om at blive landstræner for sit land. Det er da noget af det største man kan opnå. Mon ikke han fortryder senere, hvis han ikke tog jobbet imens chancen var der. Han har vel aldrig været så tæt på landstræner jobbet som nu. Tror nu nok han skal få et rimelig godt job efter England også, hvis det ikke bliver hans sidste. Hvem ved, måske er Spurs klar på ham igen bagefter. De har det med at skifte trænere ofte.

snegl
23-02-2012, 12:26
Fraizer Campbell er udtaget af Psycho til Englands trup. Nogen der har fulgt Sunderland og kan sige hvor god han har været de seneste par måneder? Virker som om han er i udvikling, uden jeg dog lige kan se ham blive en ny superstar.

Carrick - En af de bedste spillere i PL i år - er ikke udtaget. Jones, Smalling, Roo, Velbæk, Young, CleverlY er med.

United DK
23-02-2012, 12:29
Englands bruttotrup til venskabskampen mod holland
Goalkeepers: Scott Carson (Bursaspor), Joe Hart(Man City), Robert Green (West Ham)

Defenders: Gary Cahill (Chelsea), Ashley Cole (Chelsea), Leighton Baines (Everton), Glen Johnson (Liverpool), Phil Jones (Man United), Micah Richards (Man City), Chris Smalling (Man United), Kyle Walker (Tottenham)

Midfielders: Gareth Barry (Man City), Tom Cleverley (Man United), Stewart Downing (Liverpool), Adam Johnson (Man City), Steven Gerrard (Liverpool), James Milner (Man City), Scott Parker (Tottenham), Ashley Young (Man United), Theo Walcott (Arsenal)

Forwards: Darren Bent (Aston Villa), Fraizer Campbell (Sunderland), Daniel Sturridge (Chelsea), Wayne Rooney (Man United), Danny Welbeck (Man United)

Det er fedt at se at Pearce har taget så mange yngre spiller med og lade de gamle være hjemme. Gid de turde gøre det til EM

Hvis Pearce får lov at få EM med, så kunne jeg godt forestille mig, at han også der prøver de unge af, og hvorfor ikke? De gamle har jo fejlet de sidste mange gange, og de nye er jo ikke totalt uerfaren, da de spiller PL og europæisk hver uge. Lidt ærgerligt for dem, at Wilshere har været skadet hele sæsonen, for han kunne også godt bruges.

snegl
23-02-2012, 12:32
Hvis Pearce får lov at få EM med, så kunne jeg godt forestille mig, at han også der prøver de unge af, og hvorfor ikke? De gamle har jo fejlet de sidste mange gange, og de nye er jo ikke totalt uerfaren, da de spiller PL og europæisk hver uge. Lidt ærgerligt for dem, at Wilshere har været skadet hele sæsonen, for han kunne også godt bruges.

Synes egentlig os den er et udemærket mix af ungt og erfarne kræfter. Godt at Lampard endelig er droppet. Findes der virkelig ikke bedre muligheder end Stewart Downing til fløjen? Manden har lavet 0 assist og 0 mål i PL i år. 24 kampe. Imponerende.

Er Terry skadet, eller bare udeladt?

Andersodum
23-02-2012, 12:39
Er ret sikker på at Terry er skadet.

United DK
23-02-2012, 12:41
Synes egentlig os den er et udemærket mix af ungt og erfarne kræfter. Godt at Lampard endelig er droppet. Findes der virkelig ikke bedre muligheder end Stewart Downing til fløjen? Manden har lavet 0 assist og 0 mål i PL i år. 24 kampe. Imponerende.

Terry blev erklæret ude i to måneder, for et par dage siden, så han er vel skadet. Mht. Downing (og Young vel egentlig også) så kan det undre, at Chamberlain ikke også får chancen, når nu de etablerede ikke er i topform. Walcott synes jeg heller ikke er flyvende, men igen er alternativerne ikke mange, så man må nøjes.

snegl
23-02-2012, 12:45
Egentlig et ret fedt hold de kan stille offensivt synes jeg:
Young-Cleverley-Opryddertype-Welbeck
Rooney-Sturridge

Dog liiidt offensivt i forhold til at Young og Welbeck måske ikke leverer det helt store defensivt. De kan jo også bare pille Sturridge ud og smide to midtbanefolk på, når nu Welbeck og Young alligevel er så alsidige wingtyper. De burde ihvertfald begynde at tænke mere i at stillet et hold der i forvejen er godt synkroniseret, og der kunne de jo tilpas bare tage Uniteds grundstamme. Det er vel sådan Spanien har gjort med Barcaspillere.

United DK
23-02-2012, 12:54
Rooney-Sturridge

Dog liiidt offensivt i forhold til at Young og Welbeck måske ikke leverer det helt store defensivt. De kan jo også bare pille Sturridge ud og smide to midtbanefolk på, når nu Welbeck og Young alligevel er så alsidige wingtyper. De burde ihvertfald begynde at tænke mere i at stillet et hold der i forvejen er godt synkroniseret, og der kunne de jo tilpas bare tage Uniteds grundstamme. Det er vel sådan Spanien har gjort med Barcaspillere.

Jeg mener Pearce plejer at spille 4-2-3-1 med U21-holdet, så det bliver måske også en sådan der spilles med mod Holland.

Hart
Johnson - Cahill - Smalling - Cole
Gerrard - Parker
Sturridge - Rooney - Milner
Bent

GloryGloryMU
23-02-2012, 12:55

Terry er knæskadet og mig bekendt ude i et par måneder.
Angående Lampard ved jeg ikke om det ligefrem er godt at han er droppet. Jeg er all for at man skifter den gamle garde, og til det formål er Pearce formentlig en god katalysator, men Lampard er i mine øjne stadig en klassespiller!

Det kan dog undre mig en del at man ikke har udtaget Carrick. Manden har virkelig været suveræn i år. Ikke at det gør mig noget - men alligevel.
Men ok, denne kamp er selvfølgelig beregnet til at prøve ting af.

Alt i alt synes jeg faktisk Englands landshold ser ganske lovende ud for de kommende år. Læste en artikel for et par år tilbage, som argumenterede at fremtiden så sort ud for Englands landshold, da der ikke umiddelbart var talenter der kunne afløse "The Golden Generation", men vil faktisk mene at det ser bedre ud end længe.

I modsætning til sidste 5-6 år, har man nu både en klassekeeper, samt mere kvalitet i angrebet, især i form af en mere moden Rooney, samt Welbeck og Sturridge.
Læg dertil en Wilshere og Oxlade-Chamberlain og måske på sigt Ravel Morrison, og så ser det faktisk fornuftigt ud for England! På papiret anyway...

snegl
23-02-2012, 12:56
Jeg mener Pearce plejer at spille 4-2-3-1 med U21-holdet, så det bliver måske også en sådan der spilles med mod Holland.

Hart
Johnson - Cahill - Smalling - Cole
Gerrard - Parker
Sturridge - Rooney - Milner
Bent

Ja det blir sgu sikkert det der haha. Forstår ikke hvad man vil med alle de spillere der ikke kreerer det helt store.

Glory Man United
23-02-2012, 12:58
Jeg tvivler nu på, at Rooney er med fra start

snegl
23-02-2012, 13:00
Terry er knæskadet og mig bekendt ude i et par måneder.
Angående Lampard ved jeg ikke om det ligefrem er godt at han er droppet. Jeg er all for at man skifter den gamle garde, og til det formål er Pearce formentlig en god katalysator, men Lampard er i mine øjne stadig en klassespiller

Han er uden tvivl stadig klasse, men han kræver i mine øjne at man bygger sit hold op omkring ham, og så er det i mine øjne mere værd at sætte et mere homogent hold, hvor man har mange gode versatile spillere, istedet for at skulle beskytte en ældre herre. Det er præcis hvad der er galt med England: At de ikke spiller sammen som et hold, der gider løbe for hinanden eller er synkroniseret ordenligt med hinandens løbemønstre og spillestil. For mange forskellige spillestile blandet sammen.

Det er bare at stille med de unge spillere nu, få dem spillet godt sammen på landsholdet og så køre efter én spillestil lisom man ser Tyskland / Spanien gør. Det tager måske en del år, men det er det værd.

MadsG
23-02-2012, 13:20
Det kan da egentlig næsten kun betyde at Smalling starter i midterforsvaret. Ham og Cahill er vel de eneste rene midterforsvarer der er udtaget.

MOHoegsted
23-02-2012, 14:05
Rooney-Sturridge

Der er mange spændende muligheder, men mon ikke Stuart Pierce gør bedst i, at smide Rooney og Welbeck på toppen. De har jo et fantastisk samarbejde, og derudover spiller Sturridge jo også kant i Chelsea, og er om nogen end bedre udfordre end Welbeck. Så kan vi jo passende bytte om på Young og Sturridge, så Young spiller i venstre, og Sturridge i højre.

Tror dog ikke på den opstilling. Bent starter nok inde, og Cleverley er lige kommet tilbage fra skade. Mon ikke det bliver Scott Parker og Gerrard der starter inde.

SantasLittleHelper
28-02-2012, 13:31
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1716391.ece

Tilfælde, at John Terry er placeret mellem de mørke spillere? I think not...

I øvrigt:

Hvem er ham der ligner Dwight Yorke?

Hvorfor er der en butler med på billedet?

Hvorfor er Scott Parkers hoved så abnormt stort?

Hvem er dværgen, og hvem har han på begge sider?

Hvad har Sturridge set?

Hvorfor er Frodo med?

Glory Man United
28-02-2012, 13:33

Står han og holder sig for næsen....?

snegl
28-02-2012, 13:38
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1716391.ece

Haha han har os forsøgt sig med det trick at sidde ved siden af en mørk på tribunepladserne en del gange mener jeg.

Whatever, jeg tror ikke han er racist, og hvis det er hans mærkelige måde at vise på at han har det fint med alle hudfarver, so be it.. Det er dog lidt søgt :D Hvis han er så obs på det, må man vel gætte på at han har snakket med Anton Ferdinand himself.. eller..

SantasLittleHelper
28-02-2012, 13:49
Jeg tilføjede lige noget til indlægget, hvor jeg udstillede min åbenlyse mangel på fodboldviden. Måske kan i hjælpe?

Hvad har Sturridge set?

Hvorfor er Frodo med?

United DK
28-02-2012, 14:11
Jeg tilføjede lige noget til indlægget, hvor jeg udstillede min åbenlyse mangel på fodboldviden. Måske kan i hjælpe?

Hvad har Sturridge set?

Hvorfor er Frodo med?

De ukendte sorte af dem er åbenbart et boyband ved navn JLS (http://en.wikipedia.org/wiki/JLS), og Frodo er vist Leighton Baines, hvis altså du tænker på ham der står mellem Gary Cahill og Fraizer Campbell.

SantasLittleHelper
28-02-2012, 17:33
De ukendte sorte af dem er åbenbart et boyband ved navn JLS (http://en.wikipedia.org/wiki/JLS), og Frodo er vist Leighton Baines, hvis altså du tænker på ham der står mellem Gary Cahill og Fraizer Campbell.

Utvivlsomt et dårligt billede af en ellers flot, flot mand.

/Irony off

Glory Man United
28-02-2012, 17:54
Det kan da egentlig næsten kun betyde at Smalling starter i midterforsvaret. Ham og Cahill er vel de eneste rene midterforsvarer der er udtaget.

Nu ved jeg godt, at vi bruger Jones som back og midtbanespiller, men han er jo af natur midterforsvarer. Håber Jones og Smalling spiller en halvleg hver

MOHoegsted
29-02-2012, 20:11
Welbeck, Young og Smalling starter inde for England. Det er tydeligt, at efter Stuart Pierce har taget over, så er formationen ændret til 4-3-3, eller nærmere 4-2-3-1. Kunne heller ikke se Welbeck og Sturridge starte i angrebet sammen, da de minder for meget om hinanden, men kunne godt forestille mig Sturridge på kanten. Positivt set med røde-briller, at Welbeck er førstevalg foran Sturridge.

Clemme
29-02-2012, 20:32
cool start up line. I like

Men er Young nu skadet igen.

edit. mig der så fejl. Young stadig på banen.

MC86
29-02-2012, 20:42
cool start up line. I like

Men er Young nu skadet igen.

edit. mig der så fejl. Young stadig på banen.

Var lige ved at være bange for han var skadet igen.

Clemme
29-02-2012, 20:43
Var lige ved at være bange for han var skadet igen.

Det var Gerrard. Men de ligner jo hinanden :)

mojtaba
29-02-2012, 20:46

Forhåbentlig ironi.

Hulle #7
29-02-2012, 20:51
Godt Parker ikke er med mod os, han spiller godt nok godt.

Clemme
29-02-2012, 20:54
Godt Parker ikke er med mod os, han spiller godt nok godt.

Hele holdet spiller godt. Og et spændende hold.
Krydret med Rooney, kunne det blive rigtig farligt.

MC86
29-02-2012, 20:54

Hehe ja :) Young har også fået en lækker Gerrard frisure :)

Er det en slem skade Gerrard har fået?

Clemme
29-02-2012, 21:01
Hehe ja :) Young har også fået en lækker Gerrard frisure :)

Er det en slem skade Gerrard har fået?

så ikke sådanne ud. Kan også bare være en udskiftning. bare underligt efter 30 min.

Clemme
29-02-2012, 21:12
dårligt forsvar af Smalling.

United DK
29-02-2012, 21:14
2-0 til Holland. England er vel blevet udspillet som de plejer, når de møder de traditionelle tophold.

Clemme
29-02-2012, 21:15
overhoved ikke.

Smalling til tælling sammen med Huntelaar. ser sku ikke godt ud

unitedforreal
29-02-2012, 21:16
Fedt at se at Nani, Young og Smalling får en del spilletid. Det er dejligt for os...

mojtaba
29-02-2012, 21:17
Smalling tydeligvis skadet.

Clemme
29-02-2012, 21:17
Smalling stadig under behandling.

Clemme
29-02-2012, 21:19
2-0 til Holland. England er vel blevet udspillet som de plejer, når de møder de traditionelle tophold.

2 hurtige contra af Holland.
Men England har spillet bedst. Specielt efter Gerrard gik ud.

unitedforreal
29-02-2012, 21:22
Hvor alvorligt er det med Smalling ?..

Jeg ser Polen-Portugal..

mojtaba
29-02-2012, 21:28
Nej nej, en stor chance til England. Den skulle bare ind den der. Spillemæssigt har England virkelig domineret, men det kniber dog med målene.

Og ja, Smalling er blevet skiftet ud pga. en skade.

Clemme
29-02-2012, 21:31
Hvor alvorligt er det med Smalling ?..

Jeg ser Polen-Portugal..

Huntelaar scorer på hovedet. Samtidig knalder Smalling og Huntelaar hovedet sammen med fuld hammer.

Huntelaar ligger og ser groggy ud med munden fuld af græs. Smalling ligger med hovedet ned i jorden. Huntelaar kan efter et par min gå fra banen. Smalling bliver båret.

Hjernerystelse måske ?

unitedforreal
29-02-2012, 21:39
Fuck mig hårdt.. sygt mål der lige er blevet scoret i Spanien vs Venezuela...

Selv Barcelona vil have problemer med at følge det pasning spil der..

Btw: Silva står bag det hele.. sindsygt.

Clemme
29-02-2012, 21:40
smukt mål af Cahill

skulle tro han var angriber.

unitedforreal
29-02-2012, 21:42
Hvad fander sker der... Jeg sidder og overvejer at spille næste mål Spanien live..

De score og jeg smider ingen penge på det :/ de spiller sindsygt...

mojtaba
29-02-2012, 21:44
2-2. Ashley Yooung!

Clemme
29-02-2012, 21:45
sådan Young 2-2

Assist Jones

mojtaba
29-02-2012, 21:46
Robben.....

j.rath
29-02-2012, 21:49
Fy for satan Huntelaar, det så ikke godt ud.. :S

Kasper United
29-02-2012, 21:49
England bagud 2-0 nu mod Holland. Grim sammenstød mellem Smalling og Hundelorten...

Pc
29-02-2012, 21:51
Smalling for satan da..

Hulle #7
29-02-2012, 21:52
Fuck testkampe, men vild afslutning.

mojtaba
29-02-2012, 21:53
England bagud 2-0 nu mod Holland. Grim sammenstød mellem Smalling og Hundelorten...

Dude.... kampen er altså allerede slut :)

Clemme
29-02-2012, 21:54
ser i den forskudt

United DK
29-02-2012, 21:55
Fra BBC:

Well, well, well. Who says international friendlies are boring? Five goals in the second-half, three in the last five minutes but it all means England have lost at home. They can take a lot of positives from this though - firstly the news from 5 live's Ian Dennis that Chris Smalling is up and concious after that earlier collision. Good news.

Pc
29-02-2012, 21:58
Fra BBC:

Haha fattede først nu at den var forskudt. Men ja, good news.

United DK
02-03-2012, 16:19
Jeg ved ikke hvad FA har gang i, men hvis de ikke vil udpege en ny landstræner før til maj, så kan de da ligeså godt give Pearce ansvaret ved EM også. Der er ikke meget idé i, at ansætte en der kommer til en måned før en stor slutrunde, hvordan skal vedkommende kunne forberede sig ordentligt?

http://www1.skysports.com/football/news/12010/7560075/FA-have-list-of-candidates

PatriceEvra3
02-03-2012, 23:04
Jeg ved ikke hvad FA har gang i, men hvis de ikke vil udpege en ny landstræner før til maj, så kan de da ligeså godt give Pearce ansvaret ved EM også. Der er ikke meget idé i, at ansætte en der kommer til en måned før en stor slutrunde, hvordan skal vedkommende kunne forberede sig ordentligt?

http://www1.skysports.com/football/news/12010/7560075/FA-have-list-of-candidates

Uanset hvad ville det jo næppe være optimalt. Om de så havde ansat en permanent træner på dagen Capello sagde op, ville vedkommende jo stadig ikke have særligt meget forbedredelsestid.

Og hvis de ikke giver sig tid til at finde den rigtige kan det vil også ende med at blive et panik "køb", frem for en velovervejet beslutning og så kan de fyre ham igen efter England er røget ud af gruppespillet? Uanset hvordan man vender og drejer det er det svært at forberede sig på at træneren siger op godt 5 måneder før en slutrunde, og det er jo ikke fordi at arbejdsløse kvalitetstrænere hænger på træerne, eller kvalitetstrænere i job er særligt imødekommende for at kvitte jobbet midt i sæsonen.

United DK
01-05-2012, 13:42
Roy Hodgson bliver præsenteret som engelsk landstræner kl. 17 (dansk tid).

http://www1.skysports.com/football/news/11698/7720818/FA-call-press-conference

PatriceEvra3
01-05-2012, 14:21
Der fik mine forventninger til det engelske under EM landshold lige et nøk op :rolleyes:

United DK
01-05-2012, 14:41
Der fik mine forventninger til det engelske under EM landshold lige et nøk op :rolleyes:

Tjah, nu må vi se. Jeg synes selv Hodgson dømmes for meget på det halve år i Liverpool, og ikke hans generelle karriere, som det meste af tiden har været en succes.

Schweiz (1992-1995): Forvandler dem fra at være en ligegyldighed, til at kvalificere sig til VM '94, deres første slutrunde siden 1966. Han kvalificerer dem også til EM to år siden.
Inter (1995-1997): 3. plads i Serie A, og en UEFA Cup-finale
Blackburn (1997-1998): 6. plads i PL
Finland (2006-2007): Havde stadig mulighed for EM, inden den sidste kamp i Portugal, hvor en sejr havde sendt finnerne til EM, men det endte 0-0, og de missede akkurat deres slutrundedebut.
Fulham (2007-2010): Redder dem fra nedrykning, og etablerer dem herefter som top 10-hold, foruden at tage dem til en sensationel EL-finale.
West Brom (2011-????): Tog over fra CL-finalisten Di Matteo, og sikrede dem først overlevelse uden de store problemer sidste sæson, og i denne sæson har West Brom for første gang i deres PL-tid, ikke været i nedrykningsfare på noget tidspunkt.

Man kan så diskuterer, om det er nok til at få succes som engelsk landstræner, men hvis han gør som han plejer med de landshold han har trænet, så er England ikke helt lost. Desuden finder jeg det latterligt, at englænderne altid snakker om, at deres landstræner helst skal have vundet alt muligt, for så vidt jeg ved, så var det ikke tilfældet for succesfulde landstrænere som Aime Jacquet, Roger Lemerre, Joachim Löw, Luis Aragones m.fl., og omvendt var altvindende Capello jo ikke nogen gigantisk succes.

RAppel
01-05-2012, 15:02
Så er det bekræftet at Hodgeson bliver den nye engelske landstræner
http://www.thefa.com/England/News/2012/roy-hodgson-appointed-england-manager

RAppel
02-05-2012, 10:49
The Sun bliver endnu engang lagt for had i England. Denne gang for dagens forside:
https://twitpic.com/show/large/9g5ru5
Og det forstår man jo kun godt. Den er under bæltestedet.

snegl
16-05-2012, 13:40
Carrick siet fra.

Oh well, så får han lidt pause så han kan være klasse igen næste år.

Noget siger mig at enten Jones, Rooney, Young eller Welbeck bliver involveret i noget kontroversielt, og får skylden for et eller andet, hvorefter fodboldengland igen kommer til at hade os.

Tror slet ikke på at England når langt.

we'remanunited
16-05-2012, 13:43
Andy Carroll...??? Han må jo grine sin røv i laser lige nu

morten8832
16-05-2012, 13:44
Carrick siet fra.

Oh well, så får han lidt pause så han kan være klasse igen næste år.

Noget siger mig at enten Jones, Rooney, Young eller Welbeck bliver involveret i noget kontroversielt, og får skylden for et eller andet, hvorefter fodboldengland igen kommer til at hade os.

Tror slet ikke på at England når langt.

Det Engelske landshold er født til at skuffe - Det er blevet lidt af en ond spiral, som de har svært ved at komme ud af..

Efter at have læst Neville's selvbiografi, så ser man også virkelig det cirkus som det engelske landshold er, og tror ikke Hodgson kan ændre noget som helst på det.

Facemob
16-05-2012, 13:56
Forstår ikke at spiller som Sturridge , Walker, Carrick, Lennon og Adam Johnson mangler Hvor i stedet folk som Lescott, downing, James milner Og defoe er udtaget..

snegl
16-05-2012, 14:01
Jeg brækker mig sgu lidt over at Rio bliver vraget og Terry udtaget. Sidstnævnte har været det største pikfjæs i en længere periode, og har lavet store personlige fejl der har kostet hans hold. Rio har derimod været fremragende.

Garanteret fordi at Rio har sagt at Terry skal undskylde, og at Woy har været nødt til at vælge mellem en af dem. Det overrasker mig dog i særgrad at FA først fyrer Capello for at stå bag ved Terry, og så lader Roy udtage Terry foran Rio. Det burde da næsten være punkt nr 1 i ansættelsessamtalen.

Moderne fodbold.

PatriceEvra3
16-05-2012, 14:04
Den største joke er sgu da Downing:rolleyes::lolol::lolol::lolol: Hvis man tager de røde briller af må jeg være ærlig og indrømme, jeg ikke forstår Jones er med over Richards. Andy Johnson synes jeg er stærkt overvurderet, selv City dansene er enig i at han er middelmådig. Han er dog stadig bedre end Downing. England går ikke videre fra gruppen. Der er endda stor sandsynlighed for at Carroll starter de to første..

robinho
16-05-2012, 14:05
Forstår ikke at spiller som Sturridge , Walker, Carrick, Lennon og Adam Johnson mangler Hvor i stedet folk som Lescott, downing, James milner Og defoe er udtaget..

Kyle Walker skadet, Adam Johnson spiller ikke nok.

Men havde også set Sturridge og Lennon i truppen.

Carrick gør mig ikke så meget. Tror gerne de vil bevare den energiske defensive midt sammen med en offensiv playmaker, og Carrick passer ikke ind på nogle af dem. Det bliver nok en midt med Parker og Lampard.

snegl
16-05-2012, 14:11
Hmm jeg synes faktisk at Carroll er berettiget nok når man ser på formen kontra Sturridge. Det har været Carroll der har været med i det meste for Liverpool over de sidste par uger, selvom han stadig ikke kan ramme en mur på 3 meters afstand.

Og så passer han måske også fornuftigt nok til Rooney, hvis han skal pille alle boldene ned hvor Rooney skal samle op på dem. Han er god til at spille primitiv fodbold med bolde i luften, og det går jeg stadig ud fra at England gør når de panikker og har for lidt mod til at spille Welbeck-Rooney. Sturridge ligner vel også Welbeck for meget, så hvis man vil have en anden mulighed giver Carroll måske okay mening.

United DK
16-05-2012, 15:02
Downing og Carroll er overraskelserne, men man gider åbenbart ikke Crouch mere, for han har ellers over hele sæsonen, været bedre end Carroll. Downing må være kommet med i mangel af bedre, og det er heller ikke fordi England er fyldt med fantastiske kantspillere. Derudover er jeg ikke overrasket over, at både Terry og Lampard er med igen, jeg tror dog sidstnævnte skal være glad for, at Cleverley har været så meget skadet, for ellers tror jeg ikke han var kommet med.

Om England har en chance ved EM? Nej, men det havde andre spillere ikke ændret på. Hodgson har under en måned, til at få tingene på plads, og det er simpelthen alt for lidt tid, samtidig er i hvert fald Spanien, Tyskland, Holland og Frankrig bedre mandskaber.

snegl
16-05-2012, 15:25
Det er måske kort tid, men så kunne man jo køre med noget der virker. Fx en grundstamme fra United - (City måske: Barry/Milner er lidt passive). Scholes-Carrick virker i mine øjne oplagt i den sammenhæng, da de har været den bedste midtbaneduo i snart et halvt år og været garant for succes. Lige nu ligner det at Roy vil køre med de ting, som ikke har virket de sidste mange år. Lampard/Gerrard

For at gardere lidt kunne man køre Scholes-Carrick og Gerrard/Lampard i en 4-5-1 med sidstnævnte som offensiv midt. Spørgsmålet er om Scholes igen har sagt nej til landsholdet for at fokusere på United.

Clemme
16-05-2012, 15:31
Troede ikke Scholes ville med, men det passer mig fint at der ikke er så mange United spillere med. Så er de friske til næste sæson.

we'remanunited
16-05-2012, 15:34
Hmm jeg synes faktisk at Carroll er berettiget nok når man ser på formen kontra Sturridge. Det har været Carroll der har været med i det meste for Liverpool over de sidste par uger, selvom han stadig ikke kan ramme en mur på 3 meters afstand.

Og så passer han måske også fornuftigt nok til Rooney, hvis han skal pille alle boldene ned hvor Rooney skal samle op på dem. Han er god til at spille primitiv fodbold med bolde i luften, og det går jeg stadig ud fra at England gør når de panikker og har for lidt mod til at spille Welbeck-Rooney. Sturridge ligner vel også Welbeck for meget, så hvis man vil have en anden mulighed giver Carroll måske okay mening.

En god træner bør sætte holdet efter de spillertyper han har. Jeg kan ikke se han kvalificerer sig til landsholdet bare fordi han er stor og stærk. Carrolls præstationer bør simpelthen ikke kunne afføde en landsholdsplads.

Men vi skulle nødigt tale. Nicklas Pedersen er jo, ifølge Morten Olsen, også i spil til vores egen EM-trup. 1 mål i denne sæson :)

LyngUnited
16-05-2012, 15:35
Jeg holder meget af det engelske landshold og det gør mig bedrøvet at se Roy Hodgson smadre hvad der kunne have været et fremragende hold.

Downing??? Oh please. Manden er så skandaløst elendig. Sturridge og Johnson havde været bedre valg.

Og at man ikke har valgt Scholes giver på ingen måde mening, han har klart været den bedste engelske midtbanespiller i denne sæson.

Flax_Generous
16-05-2012, 15:40
Carrick er i mine øjne den største overraskelse. Utroligt, at de kunne få plads til Downing, Carroll og Oxlade-Chamberlain fremfor Carrick.

Det er også yderst sympatisk, at Hodgson vælger at straffe Ferdinand, fordi Terry angiveligt har sagt noget racistisk overfor Ferdinands bror. Nu håber jeg næsten, at Terry bliver dømt skyldig bare for at se det hele ramle fra hinanden.

United DK
16-05-2012, 15:42
Jeg holder meget af det engelske landshold og det gør mig bedrøvet at se Roy Hodgson smadre hvad der kunne have været et fremragende hold.

Downing??? Oh please. Manden er så skandaløst elendig. Sturridge og Johnson havde været bedre valg.

Og at man ikke har valgt Scholes giver på ingen måde mening, han har klart været den bedste engelske midtbanespiller i denne sæson.

Det vil i min verden være latterligt, hvis Scholes efter otte års fravær, lige pludselig vendte tilbage, uagtet hvor godt han har gjort det siden januar. Desuden har man jo set, at når tempoet skrues op, så kan han ikke være med, og ved EM bliver England heller ikke nær så kontrollerende, som vi kan være i de fleste af vores PL-kamp.

we'remanunited
16-05-2012, 15:48
jeg begynder sgu at tro Scholes har valgt det cirkus af et landshold fra. Han er jo udmærket klar over hvordan de engelske fans behandler deres helte, jf Beckham, når det hele falder sammen

snegl
16-05-2012, 15:52
Carrick er i mine øjne den største overraskelse. Utroligt, at de kunne få plads til Downing, Carroll og Oxlade-Chamberlain fremfor Carrick.

Det er også yderst sympatisk, at Hodgson vælger at straffe Ferdinand, fordi Terry angiveligt har sagt noget racistisk overfor Ferdinands bror. Nu håber jeg næsten, at Terry bliver dømt skyldig bare for at se det hele ramle fra hinanden.

Personligt håber jeg at Terry laver et eller andet ekstremt dumt under EM, som gør ham hadet af hele England hvorefter han dernæst bliver dømt skyldig.

England ryger ud anyways. Håber at det for en gangs skyld ikke skal være en United spiller der kåres som synderen. Omvendt har det tidligere virket som stærk motivation for Rooney, Becks og Ronaldo.

LyngUnited
16-05-2012, 15:53
Det vil i min verden være latterligt, hvis Scholes efter otte års fravær, lige pludselig vendte tilbage, uagtet hvor godt han har gjort det siden januar. Desuden har man jo set, at når tempoet skrues op, så kan han ikke være med, og ved EM bliver England heller ikke nær så kontrollerende, som vi kan være i de fleste af vores PL-kamp.

Og du føler Gerrard kan følge med?

snegl
16-05-2012, 15:56
Der er 6-7 års forskel på de to. Sjovt nok har Scholes leveret den bedste sæson.

Benzet
16-05-2012, 16:06
Jeg forstår intet af, at Terry, Lescott og Carroll er udtaget. Desuden er jeg målløs over, at Henderson er med på "bobler" listen. Til gengæld har jeg stort forståelse for, at Carrick er udeladt. Der er mange foran ham i køen på midtbanen.

snegl
16-05-2012, 16:23
Såsom.. Henderson

Benzet
16-05-2012, 16:29
Henderson er ikke af de midtbanespillere, jeg mente, der var bedre. Omend han nok nogenlunde er på samme niveau som Carrick i mine øjne.

Følgende centrale engelske midtbane folk er i mine øjne foran eller mindst på niveau med Carrick:
Gerrard, Lampard, Jenas, Barry, Barton (selv om jeg aldrig ville have ham med af indlysende grunde), Ramsey,
Parker

zhagzi
16-05-2012, 16:36
Gaz's selvbiografi er virkelig en øjenåbner for det engelske landshold, men samtidig også F.A som intet kan gøre rigtigt.

Netop derfor synes jeg også det var et godt tiltag af DBU at banne ligegyldigheder som Twitter og Facebook - Når du er ved en slutrunde er der kun én ting der tæller - fodbolden!

Carrick som top professionel kommer ikke med, er en hjerneblødning i min bog. Manden ville sørge godt for stabilitet og ro på midten.

Martinsen
16-05-2012, 16:37
Jenas :exactly:

Det er jo helt håbløst at vurdere Jenas på niveau med Carrick. Han har spillet 3 kampe i denne sæson for Villa alle som indskifter.

Cosic
16-05-2012, 16:39
Henderson er ikke af de midtbanespillere, jeg mente, der var bedre. Omend han nok nogenlunde er på samme niveau som Carrick i mine øjne.

Følgende centrale engelske midtbane folk er i mine øjne foran eller mindst på niveau med Carrick:
Gerrard, Lampard, Jenas, Barry, Barton (selv om jeg aldrig ville have ham med af indlysende grunde), Ramsey,
Parker

Lol. Jenas? Ramsey?(som iøvrigt er waliser), Barton? Oh dear lord...

United DK
16-05-2012, 16:45
Og du føler Gerrard kan følge med?

Uden tvivl, og i øvrigt det helt rigtige valg som ny anfører.

SpanGdix
16-05-2012, 16:47
Gerrard nu udpeget som ny anfører. Fornuftigt? måske. Men ufatteligt når man for få måneder siden gav det til Parker (ved godt det ikke var Roy).

Jeg havde personligt givet det til en, som skal spille på landsholdet de næste mange år, og som kan stå i spidsen for det generationsskifte, de så småt har sat igang: Joe Hart fx.

Benzet
16-05-2012, 16:48
Lol. Jenas? Ramsey?(som iøvrigt er waliser), Barton? Oh dear lord...

Kan forstå, du griner af, at jeg fejlagtigt tog Ramsey med. Det var en fejl 40 :) At du griner over Jenas, forstår jeg ikke. Ligeledes forstår jeg ikke, at du griner over Barton. Han er en fantastisk fodboldspiller, desværre uden hjerne. Han skal selvfølgelig ikke udtages, men jeg nævnte ham, da han har niveauet dertil.

Desuden er Scholes selvfølgelig også blandt de bedre centrale midtbane folk.

United DK
16-05-2012, 16:55
Kan forstå, du griner af, at jeg fejlagtigt tog Ramsey med. Det var en fejl 40 :) At du griner over Jenas, forstår jeg ikke. Ligeledes forstår jeg ikke, at du griner over Barton. Han er en fantastisk fodboldspiller, desværre uden hjerne. Han skal selvfølgelig ikke udtages, men jeg nævnte ham, da han har niveauet dertil.

Desuden er Scholes selvfølgelig også blandt de bedre centrale midtbane folk.

Hverken Jenas eller Barton er fantastiske fodboldspillere. Hvorfor tror du Jenas udlejes til Villa, og Barton spiller for QPR, mens Carrick er fast mand i United, og stort set har været det uafbrudt i seks år? Ferguson, Redknapp og Pardew (top 5 managers i denne sæsons PL) må ikke have sans for talent, eller mangel på samme.

snegl
16-05-2012, 16:58

Parker

Wow. Du har lige set en hel sæson med United, hvor Carrick ifølge mange fans og Sir Alex Ferguson har haft sin bedste sæson i United-trøjen. Hvad får dig til at dislike ham så meget at du sætter alle de her foran ham?

Benzet
16-05-2012, 17:04
Carrick har været fast mand i United i indeværende sæson, fordi Anderson, Cleverly (som jeg i øvrigt også finder bedre, når han er tiptop klar) og Fletcher alle har været væk det meste af sæsonen. I sæsonstarten var han ikke fast mand.

Ang. Jenas så synes jeg, han er en god spiller. Han er min på niveau med Carrick. Han har ligeledes en del præstationer på sin kappe, selv om du nedgør ham. Bl.a. over 20 landskampe. Jeg ved godt, at Carrick også har mange landskampe, men jeg pointere blot, at Jenas ikke er den novice, du gør ham til.

Barton spiller for QPR, da han fucker enhver trup op med sine sindssyge handlinger. Var han ikke så mentalt ude af balance, ville han kunne spille på et af de bedre mandskaber. Så han bliver efter min bedste overbevisning fravalgt af stort set alle klubber, da han kan ødelægge meget i en trup med sin person - ikke fordi han er en dårlig spiller. For han er fantastisk!

I øvrigt kan det ikke passe, at en spiller i United trup ikke kan kritiseres for manglende niveau. Tag de røde brille af ind imellem.

Benzet
16-05-2012, 17:07
Wow. Du har lige set en hel sæson med United, hvor Carrick ifølge mange fans og Sir Alex Ferguson har haft sin bedste sæson i United-trøjen. Hvad får dig til at dislike ham så meget at du sætter alle de her foran ham?

Carrick spillede fantastisk i vinters i 2-3 måneder. Det er desværre ikke hans vanlige niveau. Jeg har intet imod Carrick som person, men ser desværre ikke det store lys i ham på banen - generelt.

RAppel
16-05-2012, 17:40
Ha ha ha, Woy for satan :D

http://blogs.thescore.com/footyblog/2012/05/16/hodgsons-explanation-for-picking-alex-oxlade-chamberlain-slightly-worrisome/

LyngUnited
16-05-2012, 17:53
Uden tvivl, og i øvrigt det helt rigtige valg som ny anfører.

Gerrard er ikke en leder i min verden. Synes ikke han formår at hæve et holds niveau og gejst. Imo havde Joe Hart været det rigtige valg.