PDA

Se fuld version : Ras ud tråden

Sider : [1] 2

Sivebæk
09-09-2007, 21:14
Vi har manglet den. Vi har brug for at rase ud, fordi vi er negative mennesker, der hader os selv, hinanden og resten af verden.

Skal jeg lægge ud? Okay, så gør jeg det..!

Man sidder og laver kemi-aflevering, og når man endelig bliver færdig, finder man ud af, at man ikke skulle have lavet halvdelen af lortet, men i stedet nogen andre opgaver. Klokken er nu 21.10, og omstændighederne taget i betragtning er jeg ikke halvvejs med min aflevering, som egentlig var til i fredags.

Og hvis skyld er det? Min... Det er fandeme trist...

Nåh ja, denne smiley hører vist hjemme i denne tråd: :rant:

JakobR
09-09-2007, 21:15
Jeg hader når man ikke kan vælge imellem Red news, United we stand og Red issue..........

Jeg er simpelthen så gaaaaaal.

EDIT: Det blev Red news. Jeg søgte lidt i ot' arkiver og fandt ud af lidt mere om bladet, end deres egen hjemmeside kunne fortælle. Dog kunne jeg ikke finde noget om United we stand, udover det er det mindste blad af de tre.

SantasLittleHelper
10-09-2007, 02:16
I hate Romosexuals....

Go Blue!

Casper
10-09-2007, 06:48
Jeg hader når man ikke kan vælge imellem Red news, United we stand og Red issue..........

Jeg er simpelthen så gaaaaaal.

EDIT: Det blev Red news. Jeg søgte lidt i ot' arkiver og fandt ud af lidt mere om bladet, end deres egen hjemmeside kunne fortælle. Dog kunne jeg ikke finde noget om United we stand, udover det er det mindste blad af de tre.

det er det faktisk ikke. Så vidt jeg ved, så her UWS overgået Red News, som nu er det "mindste", men det er samtidig det ældste.
Jeg ved ikke hvilke jeg foretrækker... på nogle punkter er de meget ens, mens de på andre ikke ligner hinanden.
UWS er mere politisk korrekt og skrives mere seriøst i og med, at de har Andy Mitten som redaktør. Derudover gør de meget fokus på den enkelte fan, hvilket jeg syntes er fedt.

Red Issue er politisk ukorrekt på den anden side. De minder meget om en slags klassens frække dreng og laver god grin med både united og andre klubber.

Red News ligger midt imellem, syntes jeg.

Alle tre har meget gode rygtespalter og debatsider i bladene, som er rigtig god læsning for en supporter.

Når jeg er i Manchester, så køber jeg alle tre. Lige nu har jeg dog Red News på abb. plejer at skifte...

Dines
10-09-2007, 07:20
Weekenden har generelt været irreterende. Først og fremmest ingen PL-runde hvilket jeg hader. Det er meget sjovt at følge EM-kval om aftenen lørdag, men søndag er ingen kampe. Samtidig havde jeg utrolig mange lektier for i denne weekend.

En blækregning
3 siders Matematik
2 siders Fransk
Og øve staveord.

:devill:

JakobR
10-09-2007, 16:51
det er det faktisk ikke. Så vidt jeg ved, så her UWS overgået Red News, som nu er det "mindste", men det er samtidig det ældste.
Jeg ved ikke hvilke jeg foretrækker... på nogle punkter er de meget ens, mens de på andre ikke ligner hinanden.
UWS er mere politisk korrekt og skrives mere seriøst i og med, at de har Andy Mitten som redaktør. Derudover gør de meget fokus på den enkelte fan, hvilket jeg syntes er fedt.

Red Issue er politisk ukorrekt på den anden side. De minder meget om en slags klassens frække dreng og laver god grin med både united og andre klubber.

Red News ligger midt imellem, syntes jeg.

Alle tre har meget gode rygtespalter og debatsider i bladene, som er rigtig god læsning for en supporter.

Når jeg er i Manchester, så køber jeg alle tre. Lige nu har jeg dog Red News på abb. plejer at skifte...

Nå okay. Jeg læste bare i en ældre nyhed her på sitet, at United we stand skulle være det mindste. Men det var nu ikke derfor jeg fravalgte det; jeg så en forside til Red Issue og synes det så en smule plat ud og UWS kunne jeg ikke rigtigt finde noget om, og så læste jeg et andet sted, at du var abonnent på Red News, så tænkte, at det sikkert var godt nok hehe.

Måske jeg skulle tegne abonnement på United we stand senere hen...

Dines
11-09-2007, 07:40
Fedt kan ikke se United på lørdag mod Everton, da jeg selv skal spille kamp. Virkelig fedt når det så er 2 uger siden sidst. Fedt!

United DK
11-09-2007, 09:23
Fedt kan ikke se United på lørdag mod Everton, da jeg selv skal spille kamp. Virkelig fedt når det så er 2 uger siden sidst. Fedt!

Så meld afbud. ;)

United DK
11-09-2007, 11:41
Op i r*ven med dig, Grønkjær!

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article336247.ece

SantasLittleHelper
11-09-2007, 12:30
Ja, og lige så snart Ronaldo kaster sig ned i feltet og vender sig om i luften for at kigge på dommeren er han pludselig gud hvis han får straffe... Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt...

United DK
11-09-2007, 14:27
Ja, og lige så snart Ronaldo kaster sig ned i feltet og vender sig om i luften for at kigge på dommeren er han pludselig gud hvis han får straffe... Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt...

Jeg har den samme holdning til Ronaldo, og hvem der ellers filmer. Så jeg vil ikke beskyldes for, at være dobbeltmoralsk.

SantasLittleHelper
11-09-2007, 16:21
Jeg har den samme holdning til Ronaldo, og hvem der ellers filmer. Så jeg vil ikke beskyldes for, at være dobbeltmoralsk. Undskyld, jeg havde bare lige misset det indlæg hvor du skriver at Ronaldo kan hoppe op hvor solen ikke skinner efter at han havde filmet...

Hald
11-09-2007, 17:16
FOR SATAN!!!!! Brækkede anklen for 2 uger siden. kraftig forstuvning sagde lægerne, men røngten billederne viste klart nok en brækket ankel, et overrevet led bånd, en forskubbet inder kno!! Så jeg skulle opereres, har fået sat plader og 6 skruer i foden, sat fast til skinnebenet!! Træls, så var man på skadestuen i går, for at få taget sting, så var mit ar ikke helet ordentlig, så røg jeg i en ny gips, og så går der 1 uger før jeg skal i normal gips, og i normal gips kan jeg se frem til en pause fra fodbold i 1 år, og humpe rundt i gips 6 til 8 uger, hvor der efter skal pilles en skrue ud, og efter det venter der en dejlig gang genoptræning!! Hjælp mig... Kanon fedt når ens hold ligger til oprykning i fyns serien!! hvem sagde fodbold var sjovt!!

Dines
11-09-2007, 18:34
Så meld afbud. ;)

Det er også fucking provokerende at kampen ligger kl. 1 dansk tid, hvilket den aldrig plejer at gøre. Jeg skal spille kamp kl. 13.45 hvilket ville betyde, at jeg fik set 30 min hvis jeg sprang badet over eller deromkring. Og så er det lige en rigtig god kamp mod Everton, hvor vores to stjerner er tilbage.. :/ Men at springe kampen over gør jeg ikke. Jeg elsker at se og spille fodbold, og selvom vi har tabt vores første fire kampe i træk, og nok også taber den næste vil jeg gerne spille. Men stadig irreterende.

JakobR
11-09-2007, 18:41
Vi røg ud i dag, i vores gymnasiefodboldturnering. Vi spillede mod 3.g'erne og tabte 2-0. Pisse irriterende, at vi ikke formåede at score på vores 2 store muligheder i første halvleg + at mit frispark fra midten gik lige forbi stolpen.

Bedre held næste år...

Dahlmann
11-09-2007, 22:44
min bedste ven ligger på hospitalet på ubestemt tid, med en sjælden bindevævssygdom...
min farmor ligger på hospitalet, og har fået amputeret det ene ben...
min hund har muligvis sprunget et ledbånd...

a little part from my miserable life..

Kofoed
11-09-2007, 23:38
min bedste ven ligger på hospitalet på ubestemt tid, med en sjælden bindevævssygdom...
min farmor ligger på hospitalet, og har fået amputeret det ene ben...
min hund har muligvis sprunget et ledbånd...

a little part from my miserable life..

Så kan man altås godt smide en tanke til ham oppe i himlen et sted hvorfor livet nogengange skal være så uretfærdigt..

Flax_Generous
12-09-2007, 00:20
Jeg sidder og ser en udsendelse om de folk, der valgte at springe i døden den 11/9 2001. Den terroraktion kan stadig gøre mig uhyggelig vred. Jeg får helt ondt i maven af at se det.

Hald
12-09-2007, 12:33
Nu når kampen spilles allerede kl 13.. er der så nogle der ved om den vises på KANAL 5 ??

United DK
12-09-2007, 12:56
Nu når kampen spilles allerede kl 13.. er der så nogle der ved om den vises på KANAL 5 ??

Kanal 5 viser Portsmouth - Liverpool.

SantasLittleHelper
12-09-2007, 15:48
Jeg sidder og ser en udsendelse om de folk, der valgte at springe i døden den 11/9 2001. Den terroraktion kan stadig gøre mig uhyggelig vred. Jeg får helt ondt i maven af at se det. Nogle kalder det terror, andre kalder det krig.. Når man nu bomber "perkere" dag ud og dag ind i 4-5 år og dræber hundredetusindvis af mennesker fordi man ønsker at retfærdiggøre 3500 uheldige menneskerliv er der sgu et eller andet galt med mentaliteten. Jeg har ikke ondt af amerikanerne mere. Overhovedet.

Flax_Generous
12-09-2007, 17:54
Nogle kalder det terror, andre kalder det krig.. Når man nu bomber "perkere" dag ud og dag ind i 4-5 år og dræber hundredetusindvis af mennesker fordi man ønsker at retfærdiggøre 3500 uheldige menneskerliv er der sgu et eller andet galt med mentaliteten. Jeg har ikke ondt af amerikanerne mere. Overhovedet.
Ethvert uskyldigt menneskeliv, der bliver taget, er en tragedie. Forskellen på 11/9 og de mange dræbte i Irak og Afghanistan (der i parentes bemærket faktisk ofte bliver slået ihjel af ikke-koalitionsstyrker) er altså ikke principiel, men snarere praktisk - det er lettere at relatere til personer, der minder så meget om os som New Yorks befolkning. Kulturmæssigt, velstandsmæssigt og idémæssigt er der ikke den store forskel. Derfor har jeg lettere ved at blive emotionelt rørt af 11/9 end Darfur, Irak, Kina eller andre steder hvor folk bevidst og forsætligt bliver slået ihjel. Og jeg ville blive endnu mere rørt hvis det endda skete i Danmark. Men som sagt - ingen principiel forskel og amerikanerens liv er ikke mere tungtvejende end afghanerens liv.

Og selvom jeg er modstander af Irakkrigen (og enhver anden krig for den sags skyld), så mener jeg, at man skal tilstræbe at forholde sig lidt sobert til realiteterne. "Hundredetusindvis" af ofre er alt for højt sat. Iraqi Body Count har (indtil videre) talt det til 71,824–78,403 uskyldige menneskeliv - hvoraf langt, langt størstedelen er døde i bilbomber, vejsidebomber og lignende ikke-koalitionsstyrke bomber.

Men det er måske en lidt off-topic-diskussion. Jeg blev bare rasende af at se hvorledes folk tvunget til at vælge mellem at brænde ihjel eller hoppe 400 meter i døden. Det er et valg som ingen nogensinde burde udsættes for. At der findes folk, der synes, at det er flot og godt, gør mig rasende.

Flax_Generous
12-09-2007, 18:02
Derudover gør det spektakulære angreb med civilfly som våben, simultane angreb inde i USA og de enorme tabstal på meget kort tid jo 11/9 til en temmelig unik begivenhed. Så måske er der alligevel lidt principiel forskel på 11/9 og f.eks. Irak-krigen.

Desuden (mit 3. eller 4. redigering :)) har det nok også stor betydning, at 11/9-angrebet var rettet direkte mod civile. Det er de færreste angreb i Irak fra koalitionsstyrkerne. Selv oprørsbevægelserne og terroristerne går ofte efter politimænd og lignende. Det kan også forklare, hvorfor det folk blev mest chokeret over i de jugoslaviske krige var snigskytterne, der skød uskyldige mænd, kvinder og børn ned på åben gade. De slog ikke så mange ihjel som de regulære soldater, men deres hensynsløse angreb på uskyldige var forfærdeligt at høre og se på.

Og nu skal jeg nok stoppe med tilføjelser.

Holmskov
12-09-2007, 19:13
Derudover gør det spektakulære angreb med civilfly som våben, simultane angreb inde i USA og de enorme tabstal på meget kort tid jo 11/9 til en temmelig unik begivenhed. Så måske er der alligevel lidt principiel forskel på 11/9 og f.eks. Irak-krigen.

Desuden (mit 3. eller 4. redigering :)) har det nok også stor betydning, at 11/9-angrebet var rettet direkte mod civile. Det er de færreste angreb i Irak fra koalitionsstyrkerne. Selv oprørsbevægelserne og terroristerne går ofte efter politimænd og lignende. Det kan også forklare, hvorfor det folk blev mest chokeret over i de jugoslaviske krige var snigskytterne, der skød uskyldige mænd, kvinder og børn ned på åben gade. De slog ikke så mange ihjel som de regulære soldater, men deres hensynsløse angreb på uskyldige var forfærdeligt at høre og se på.

Og nu skal jeg nok stoppe med tilføjelser.

Når det er fornuft og ikke idioti du redigerer så er det fint med mig.

Super gode indlæg og jeg vil gi' dig helt ret. De to scenarier tåler ikke sammenligning.

KennyN
12-09-2007, 19:31
Og så dropper vi diskussionen om 9/11 for nu. Den drejning der er sket nu, hører ikke hjemme i denne tråd.
Back to topic.!

Smaakage
13-09-2007, 08:31
Så vil jeg rase videre

Hvorfor har min kørelærer bestemt at jeg skal på et syv timers kursus i førstehjælp....fra klokken 1700 i eftermiddag til klokken kvart i l0rt i nat.... Det er ikke specielt godt lavet, især ikke med tanke på at jeg har en aflevering til imorgen jeg ikke er startet på... snak om en kedelig dag

Martinsen
13-09-2007, 19:25
ja så bliver Mclaren nok smidt ud af Formel 1:mad: kæft hvor kan jeg blive sur og trist, jeg har holdt med dem siden Hakkinen tiden, og nu fucker de den måske bedste sæson nogensinde op!! synd for den forsvarende verdensmester Alonso, og det største talent i motorsport Hamilton, hvis Ron Denis og co. har ødelagt det for dem... jeg håber til det sidste selvom det desværre ser ud til at det er sket for dem nu... det medfører formentlig nok at de to kører skifter fra næste sæson af

EDIT: vi slap billigt, alle konstruktør point er fratrukket, og en bøde på 100 mio. dollars... men hvad der er endnu mere vigtig er at hverken Hamilton, eller Alonso bliver straffet så vi får sku en verdensmester hos Mclaren :D

JakobR
13-09-2007, 20:12
Myggestik

Forkølelse

Matematik

Vendekåber

Premier League pause/landsholdstid

Holmskov
15-09-2007, 15:16
Jeg går amok når jeg ser folk skriver "vi spillede af lort til".

Hvad helvede er det for noget pis at skrive. Hvad betyder det ?? Det er så gramatisk forkert og ukorrekt at skrive sådan at det burde koste et års karantæne fra et forum.

Føj hvor er det grimt.

United DK
15-09-2007, 15:22
"Vi spillede af lort til" er vel bare en anden måde at sige: "Vi spillede af helvedes til", eller: "Vi spillede som en pose nødder"?

Martinsen
15-09-2007, 18:03

Hvad helvede er det for noget pis at skrive. Hvad betyder det ?? Det er så gramatisk forkert og ukorrekt at skrive sådan at det burde koste et års karantæne fra et forum.

Føj hvor er det grimt.

jeg hader så tilgengæld, når folk går op i så små ubetydelige ting!

det burde koste et års karantæne fra et forum;)

United DK
15-09-2007, 18:08

Jeg hader så tilgængæld, når folk ikke starter deres indlæg, med et stort bogstav.

Det burde koste et års karantæne fra et forum. ;)

SantasLittleHelper
15-09-2007, 19:19

Jeg hader så tilgængæld, når folk ikke starter deres indlæg, med et stort bogstav.

Det burde koste et års karantæne fra et forum. ;) Jeg hader til gengæld når folk ikke kan stave til "til gengæld". De burde få deres røv amputeret...

United DK
15-09-2007, 19:34
Jeg hader til gengæld når folk ikke kan stave til "til gengæld". De burde få deres røv amputeret...

Jeg hader til gængæld, når folk ikke laver mellemrum, mellem ordene i deres brugernavn. De burde få deres røv amputeret...

SantasLittleHelper
15-09-2007, 19:37
Jeg hader til gængæld, når folk ikke laver mellemrum, mellem ordene i deres brugernavn. De burde få deres røv amputeret...
Ouch! Nu kan jeg ikke sidde ned :p

elmegaard
15-09-2007, 20:08

Hvad helvede er det for noget pis at skrive? Hvad betyder det? Det er så grammatisk forkert og ukorrekt at skrive sådan, at det burde koste et års karantæne fra et forum.

Føj, hvor er det grimt.

Sådan. Nu skulle dit indlæg være rettet!

(Dog er jeg enig med dig; man bør til alle tider tilstræbe en grammatisk korrekthed. Og dersom det skrevne blot er en anelse forståeligt, er vi nået langt. Og nej; jeg efterspørger ikke indlæg, der mest af alt minder om rapporter af akademisk format - blot en gennemlæsning af det skrevne, førend det postes.)

Thomas
16-09-2007, 13:45
Jeg hader fucking personer, der stjæler! Føj for satan! Mine sko blev stjålet i går, mine dyrebare sko.. mit kæreste eje! Min personlighed! Det var fandme en lorte dag i går! Og så hader jeg mobiler, der ALTID skal gå ud, når de bare ikke skal gøre det!!!

ARGH!

Thomas
16-09-2007, 21:09
Sådan! Så blev mine sko fundet ude i haven bag huset :D Hmm, jeg må lade være med at drikke så meget..

JakobR
16-09-2007, 21:22
Jeg hader folk, der ikke drikker for meget.

SantasLittleHelper
16-09-2007, 21:49
Jeg hader folk der ikke drikker for meget, når man selv er ved at drikke for meget... Til gengæld hader jeg folk der drikker for meget, når jeg ikke er ved at drikke for meget... Moral er godt...

JakobR
28-09-2007, 21:03
Jeg hader ham russeren, der angiveligt vil købe Arsenal. Jeg har sgu medlidenhed med dem.

Øster
10-10-2007, 22:36
Jeg hader når kærster slår op efter 1½ år sammen pga hun var sammen med en anden til en fest hvor jeg ikke kunne komme med!!! :rant: Og nu er hun så mega forelsket i ham siger hun! :rant:

Billede af hende :( http://img249.imageshack.us/img249/8263/20839361qv0.jpg

RAppel
10-10-2007, 22:40
Fordi du gerne ville have været sammen med hende eller?

Øster
10-10-2007, 22:43
Fordi du gerne ville have været sammen med hende eller?

Sorry . Er bare så mega sur at jeg glemte at skrive det hele i det tidligere indlæg .

Dysse
11-10-2007, 09:32
Jeg hader når kærster slår op efter 1½ år sammen pga hun var sammen med en anden til en fest hvor jeg ikke kunne komme med!!! :rant: Og nu er hun så mega forelsket i ham siger hun! :rant:

Billede af hende :( http://img249.imageshack.us/img249/8263/20839361qv0.jpg

Jeg hader når damer fortæller deres kærester at de har været sammen med mig til en fest kæresten ikke kunne komme med til. Hvorfor tror de altid at man er forelsket og skal være sammen til evig tid bare fordi man knalder?

Lorensen
11-10-2007, 10:12
Jeg hader når damer fortæller deres kærester at de har været sammen med mig til en fest kæresten ikke kunne komme med til. Hvorfor tror de altid at man er forelsket og skal være sammen til evig tid bare fordi man knalder?

Haha :lolol:

JakobR
11-10-2007, 12:19
Jeg hader at tage strømper på våde fødder.

Det er dødens pølse...

SantasLittleHelper
11-10-2007, 13:47
Jeg hader at tage strømper på våde fødder.

Det er dødens pølse... Nej det er at træde på det våde håndklæde EFTER man har taget strømper på.. det hader jeg seriøst..

RAppel
11-10-2007, 14:09
http://www.kinagrill.dk/

Dines
11-10-2007, 14:49
Røv nedern at få 2 i Historie prøve, når man troede det gik godt, og man havde forventet meget mere.

Glory Man United
24-10-2007, 08:39
Hader at få virus på PCen.....bare fordi, man har været inde på nogle "forkerte" sider :lolol:

Glory Man United
24-10-2007, 11:40
BLiveR raSeNDe NÅr min CApS LoCK tasT Har sAT SIg FasT

Thomas
24-10-2007, 16:20
BLiveR raSeNDe NÅr min CApS LoCK tasT Har sAT SIg FasT

Hvis den havde sat sig fast, så havde din tekst nok set sådan ud:

"BLIVER RASENDE NÅR MIN CAPS LOCK TAST HAR SAT SIG FAST"

Dines
24-10-2007, 16:28
Pisse irreterende med skader konstant, og allerværst når det sker i opvarmningen. En af Hargo og Scholes skal bare blive klar til mod Arsenal.!

Smaakage
25-10-2007, 09:03
Pisse irriterende at mine lærere kun er syge når jeg ikke skal have dem !!!

Glory Man United
14-12-2007, 14:46
Jeg skal til julefrokost i aften i Tivoli med arbejdet...gider ikke :rant: :rant:

$nowman
14-12-2007, 19:42
Mit cykel dæk er fladt !!!!!

Dines
14-12-2007, 19:52
Det er fredag og jeg har hovedpine. Dejligt.. :(

JakobR
20-12-2007, 16:27
Jeg ved ikke om det er blevet nævnt, men den ultimative nummer 1 på min hadeliste:

DR-Licens!

Dines
20-12-2007, 16:36
Den engelske presses måde til at få 1 fjer til 5 høns er utroligt. Synes det er lavt at de nu begynder at synke ned på, at Evans skulle have været op og slås.

Christensen
28-12-2007, 22:12
Hvor er det sygt irriterende at være syg med halsbetændelse, når man sammen med gutterne havde planlagt den sygeste bytur, som man kommer til at gå glip af :rant::rant: :rant:

JakobR
28-12-2007, 22:27
Hehe, så sparer du de penge :D

Jeg hader ikke at kunne bestemme mig for, hvilke cd'er jeg skal købe :o

Martin
29-12-2007, 11:19
Hvor er det sygt irriterende at være syg med halsbetændelse, når man sammen med gutterne havde planlagt den sygeste bytur, som man kommer til at gå glip af :rant::rant: :rant:

Ja, det er dødsygt, er også ved at blive godt syg her op til nytårsaften....

KennyN
29-12-2007, 11:36
Ja det er pisse irriterende. Var selv syg juleaften, og er endnu ikke kommet helt over det.

Hr Hansen
29-12-2007, 12:10
Har alle folk glemt den goe gamle strue rom (80%)

$nowman
29-12-2007, 21:20
Ej hvor er jeg vred når united taber!!

United DK
29-12-2007, 21:28
Jeg er mere vred over, at Evertons forsvar/målmand forærer Arsenal sejren.

JakobR
29-12-2007, 21:50
Jeg er godt nok ved at være træt af den Madeleine-sag. De finder hende jo aldrig.

KennyN
29-12-2007, 21:53
Jeg er træt af at folk går helt i koma, efter et enkelt nederlag.

United DK
29-12-2007, 22:20
Jeg er træt af at vi ikke skal spille før til næste år.

JakobR
29-12-2007, 22:20
Jeg er træt af at vi ikke skal spille før til næste år.

Har du mere at brokke dig over? :D

Dines
30-12-2007, 11:17
Jeg er træt af jeg vågner alt alt for sent om morgenen i juleferien. Dagene bliver så korte.! :(

Thomas
30-12-2007, 11:21
Jeg er træt af jeg vågner alt alt for sent om morgenen i juleferien. Dagene bliver så korte.! :(

Her forleden dag vågnede jeg kl. 14.20 :D Der havde jeg så også været vågen til 5.30..

Bugge
30-12-2007, 11:21
Jeg er så røvtræt af at der ikke sker en skid i Randers city en lørdag!

$nowman
30-12-2007, 18:09
Jeg er så træt af at mine spillere ikke fatter noget når jeg spiller Fifa 08

RAppel
30-12-2007, 18:18
Hvorfor skal min comp gå ned fem dage før eksamen? :arg:

Kofoed
13-01-2008, 12:26
Fuck hvor er jeg sur på mig selv lige nu..:rant: Igår skulle jeg lige et smut til brugsen for at købe lidt sager til burger idag..:rant: bliver så taget i en fartkontrol, med 75 hvor jeg må køre 50..:rant: et klip til mig, tak..:rant: For helvede hvor er det dumt..:rant: man har lyst til at svine politiet, men de kan jo ligesom ikke gør for at jeg er en tosse..:rant: og nu skal jeg bare køre som en engel for er automekker, så det kort er rimeligt vigtigt..:rant:

JakobR
13-01-2008, 12:30
Bliv stavgænger

http://www.kroniker.dk/files/billeder/Fysisk%20aktivitet/stavg%C3%A6nger_red.jpg

Kofoed
13-01-2008, 12:33
Ja det fanme lige før... Ej det burde ikke være så svært at undgå det klip i de næste par år, men man skal sku lige vende sig af med den tunge højrefod.. før tænkte man jo at man kunne få et klip og så havde man det stadig, men nu er det sku farvel... ARGHHHHH

Holmskov
26-01-2008, 18:21
Fuck hvor jeg bare hader de fucking tyske håndboldspillere.

Hvorfor skal en voksen mand(mågen med nr.2) ha' en frisure som en 12 årig med personlige problemer.

ARGHHHHHHHHH

Thomas
26-01-2008, 19:11
Fuck hvor jeg bare hader de fucking tyske håndboldspillere.

Hvorfor skal en voksen mand(mågen med nr.2) ha' en frisure som en 12 årig med personlige problemer.

ARGHHHHHHHHH

Billede? :D

JakobR
26-01-2008, 19:17
Ordsproget: "Fodbold er ikke et boldspil. Det er et holdspil"

Jeg hader det!

rocatis
26-01-2008, 19:28
Billede? :D

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42621000/jpg/_42621361_pascalhens270.jpg

Thomas
26-01-2008, 19:43

Hold da helt op :D Det var noget af en frisure, hehe.

KennyN
26-01-2008, 19:48
Tyskerne skal altid have en på deres hold som vækker opsigt med mærkeligt hår og piercinger osv osv.. De er sku ikke helt normale, men det har vi jo vidst længe ;)

Holmskov
26-01-2008, 19:49

It's time to grow up you fuck.

Møder jeg ham i aften får han 14 dage med sondemand det er helt sikkert.:devilll:

RasmusP
26-01-2008, 20:45
http://img230.imageshack.us/img230/9039/heinerbrandae7.jpg

Og tyklands træner ER jo bare indbegrebet af det åndsvage land :whine:

Martinsen
26-01-2008, 20:53
Ordsproget: "Fodbold er ikke et boldspil. Det er et holdspil"

Jeg hader det!

Nu vi er igang med ordsprog så er "tab og vind, med samme sind" nu alligevel klart det værste jeg kender! Føj for helved hvor bliver jeg tosset når jeg hører nogen nævne det::mad:

Christensen
26-01-2008, 21:48
Ja! Eller "det handler ikke om at vinde - det handler om at være med", kan også pisse mig af - gu' handler det da om at vinde!

Kofoed
26-01-2008, 23:30
Ja! Eller "det handler ikke om at vinde - det handler om at være med", kan også pisse mig af - gu' handler det da om at vinde!

haha.. ja det ordsprog er bare klasse.. kun taberne der siger det, og gode vindere der snakker til taberne.. hold kæft en nederen fætter der har fundet på det..

Don Kafai
26-01-2008, 23:34
Nu vi er igang med ordsprog så er "tab og vind, med samme sind" nu alligevel klart det værste jeg kender! Føj for helved hvor bliver jeg tosset når jeg hører nogen nævne det::mad:

Så lad os lave vores eget ordsprog:

"De der siger "tab og vind, med samme sind" har aldrig i deres liv prøvet at vinde noget"

pølsemanden
27-01-2008, 00:59
Jeg hader det at jeg vågner op mandag morgen og bare vil sove igen!!

Bonde15
27-01-2008, 01:08
Jeg hader det at jeg vågner op mandag morgen og bare vil sove igen!!

ENIG!

Dysse
29-01-2008, 21:51
ENIG!

Har i nogensinde vågnet op mandag morgen og haft lyst til andet? (og sex er fandme en dårlig grund! hvad skal man med sex når man kan sove?)

KennyN
29-01-2008, 21:55
Har i nogensinde vågnet op mandag morgen og haft lyst til andet? (og sex er fandme en dårlig grund! hvad skal man med sex når man kan sove?)

Så har du vist aldrig fået den rette vare ;)

Glory Man United
30-01-2008, 08:23
Noget som de fleste nok ikke har prøvet: Igår kom jeg hjem fra arbejde, og min 18 dage gamle søn havde skreget hele dagen og fortsatte til kl 23. Min kone var helt færdig....and so was I :(

Dysse
30-01-2008, 16:59
Så har du vist aldrig fået den rette vare ;)

Eller også sætter du ikke ordenlig pris på din søvn :InLove

Thomas
30-01-2008, 18:34
Noget som de fleste nok ikke har prøvet: Igår kom jeg hjem fra arbejde, og min 18 dage gamle søn havde skreget hele dagen og fortsatte til kl 23. Min kone var helt færdig....and so was I :(

Kender det på en måde godt................ :D Når jeg kommer hjem fra arbejdet kl. 23, så hyler min kat enten fordi den 1. har smadret noget, 2. har lukket sig selv inde, 3. er sulten eller 4. fordi den vil ud og skide.

Kofoed
30-01-2008, 20:01
jeg hader at de sidste 2 timer op til en united kamp altid skal føles som dage.. Jeg vil se United NUNUNU...

Øster
30-01-2008, 20:14
jeg hader at de sidste 2 timer op til en united kamp altid skal føles som dage.. Jeg vil se United NUNUNU...

Vær du bare glad for at kunne se den! Vi er nogle der kun har TDC kabel-tv!!!! :rant:

Kofoed
30-01-2008, 20:16
Vær du bare glad for at kunne se den! Vi er nogle der kun har TDC kabel-tv!!!! :rant:

vi er også nogen der kun har TDC aKa Yousee kabel-tv.. men vi er også nogen der vælger at være en lille bitte smule ulovlige og se den på nettet..

RasmusP
01-02-2008, 23:42
Hvor er det dog pisse åndsvagt at jeg skal i skole i morgen, fordi der er åbent hus på min skole. Så jeg kan ikke se United i morgen :rant:

Dines
02-02-2008, 09:29
Jeg kan heller ikke se kampen, da jeg skal til indendørsstævne hele dagen. Virkelig trist at det ikke er en anden dag! Hader når jeg ikke ser United-kampe, fordi de plejer altid at tabe når jeg ikke ser dem synes jeg!

Kofoed
02-02-2008, 10:40
Jeg kan heller ikke se kampen, da jeg skal til indendørsstævne hele dagen. Virkelig trist at det ikke er en anden dag! Hader når jeg ikke ser United-kampe, fordi de plejer altid at tabe når jeg ikke ser dem synes jeg!

hehe.. jeg har det på præcis samme måde.. hvis jeg ikke er hjemme eller ser den hvis jeg er ude, så taber de altid.. den er næsten sikker hver gang.. eller sådan føles det hvertfald..

KennyN
02-02-2008, 11:04

Hvis United taber i dag, vil jeg personligt stille dig ansvarlig for det. Så må du tage de konsekvenser der kommer..:devill:

Dines
02-02-2008, 11:06
Hehe. Jeg kan ihvertfald huske, at jeg ikke så den første mod Reading som endte 0-0. Mod Bolton hvor vi tabte 1-0, så jeg heller ikke. Og imod West Ham var jeg på toiletet da de scorede deres mål.!

Kofoed
02-02-2008, 14:44
fuck hvor jeg hader den lille reklameblok der er på kanal 5 mellem spillerne er kommet på banen og kampen bliver fløjtet igang.. der har de lige fået plads til 2 reklamer.. ved det kommer hver gang men hader det som pesten.. ren penge maskine.. og ja jeg ved godt at alt handler om penge men alligevel.. man kunne da bruge de 45 sek på at snakke om opstillingen eller atmosfæren eller fuglene eller et eller andet.. syntes bare det andet er noget crap.. ARGHHHHHHHHHHH

Dines
02-02-2008, 22:26

Jeg vidste det! Når jeg ikke ser United-kampe går det altid dårligere synes jeg. Jeg må for nu af se en hverkamp, for ellers kan vi ryge langt tilbage i tabellen! :)

JakobR
02-02-2008, 22:43
Jeg vidste det! Når jeg ikke ser United-kampe går det altid dårligere synes jeg. Jeg må for nu af se en hverkamp, for ellers kan vi ryge langt tilbage i tabellen! :)

Vi bebrejder dig alle sammen :p

Kofoed
02-02-2008, 23:46

er det dig de kalder mr. jinx;)

pølsemanden
08-03-2008, 17:40
Fuck hvor jeg hader at man ikke kan bestille Mcdonalds mad

Dines
08-03-2008, 17:57
Fuck hvor jeg hader at se United tabe, og så vide, at der er 7 dage til den næste kamp.

Casper
08-03-2008, 19:22
Grrrrr

Bugge
08-03-2008, 19:25
Fuck hvor er jeg træt af at vi har fucket i det så mange gange den her sæson og er ude af FA Cuppen! Livet stinker og har alle dage stunket..

Dines
09-03-2008, 09:33
Hvor er det dog pisse belastende, at vide at man ikke kan se United mod Derby i næste uge. Godt nok er det en kamp, hvor vi sikkert vinder, men alligevel. Det er sgu altid fedt at se United spille, og det er virkelig trist, at vide at der til næste United kamp er 10 dage eller sådan noget. Please lad Skysports sende kampen, så jeg kan tage på pub og se den i det mindste!

KennyN
09-03-2008, 10:14
Skidt dag i går. United taber og er ude af FA-Cuppen, mens man også selv taber 0-1.. Latterligt..

Michaelkp
10-04-2008, 23:39
FUCH hvor jeg HADER Bayern...... PIS LORTE BAYERN ARHHHHHHHHHHHHH

Elrantiri
10-04-2008, 23:47
FUCH hvor jeg HADER Bayern...... PIS LORTE BAYERN ARHHHHHHHHHHHHH

Jah, det er desværre det tysk fodbold de kan (med mindre man spiller mod Man Utd)

hleb13
10-04-2008, 23:54
Værste fodbolduge i meget lang tid :( hold da helt kæft hvor jeg hader Bayern!

Dines
11-04-2008, 07:49
Værste fodbolduge i meget lang tid :( hold da helt kæft hvor jeg hader Bayern!

For en gangs skyld er vi enige om nået :) Hader også Bayern. De er heldige som bare fanden.

Glory Man United
11-04-2008, 10:41
Iiiiih nu ligger jeg nr 1 i DSR. Nu vil alle andre gå efter mig :whine:

ChristianR
12-04-2008, 14:03
Iiiiih nu ligger jeg nr 1 i DSR. Nu vil alle andre gå efter mig :whine:

Bare rolig. Jeg skal nok hjælpe dig med at slippe ud af det helvede;)

Glory Man United
12-04-2008, 14:53
Bare rolig. Jeg skal nok hjælpe dig med at slippe ud af det helvede;)

Så skal du jo ikke gætte på en spiller, der ikke er på banen, som 1. målscorer :p

ChristianR
12-04-2008, 15:02
Så skal du jo ikke gætte på en spiller, der ikke er på banen, som 1. målscorer :p

Neej, jeg var desværre ikke hjemme det meste af dagen, så kunne ikke se startopstillingen, inden jeg afgav bud. Men jeg kommer stærkt igen:devill:

Kofoed
01-05-2008, 12:04
Hvorfor skal det være sådan noget lortevejr idag?? Man gider ikke være udenfor og butikkerne har ikke åbent så man kan ikke engang smutte indenfor i byen.. Havde ellers tænkt mig at tage til Tisvilde og få en is, men det gider man sku heller ikke.. Nederen..

Sku bare lige ud med det..

Thomas
01-05-2008, 13:05
Hvorfor skal det være sådan noget lortevejr idag?? Man gider ikke være udenfor og butikkerne har ikke åbent så man kan ikke engang smutte indenfor i byen.. Havde ellers tænkt mig at tage til Tisvilde og få en is, men det gider man sku heller ikke.. Nederen..

Sku bare lige ud med det..

Lorte vejr? Jeg sidder i boxershorts og nyder fuglenes kvidren og solen der skinner ;)

JakobR
01-05-2008, 13:10
Lorte vejr? Jeg sidder i boxershorts og nyder fuglenes kvidren og solen der skinner ;)

Samme her.

Godt man ikke bor på djævleøen.

Dines
01-05-2008, 13:20
Det regner også her, og jeg var ellers på vej ud at cykle, men det sker nok ikke. Dog er jeg stadig ret så glad for, at jeg ikke bor i det mørke Jylland.

Kofoed
01-05-2008, 13:20
Samme her.

Godt man ikke bor på djævleøen.

ARGHHHH... Nedtur..

Kofoed
01-05-2008, 13:23
Dog er jeg stadig ret så glad for, at jeg ikke bor i det mørke Jylland.

Præcis.. Lidt regn, er ikke nok til at ødelægge glæden ved ikke at bo i Jylland.. Men hvis en af jer jyder støder på en isbutik et sted så køb lige en med til mig.. Bare send den med Luft-post.. Bare en stor vaffel med 3 kugler, flødeskum, negerbolle, og en lille smule syltetøj på toppen..

BTW: Kuglerne skal være: Banan, Jordbær og Vanille.. Ikke så meget hokus pokus der..

Thomas
01-05-2008, 13:29
Jeg tror faktisk jeg vil tage ned på havnen og få en lille is, og så senere en fadøl med gutterne! Det er så hyggeligt, især når det er så godt vejr!!

Kofoed
01-05-2008, 13:39
Jeg tror faktisk jeg vil tage ned på havnen og få en lille is, og så senere en fadøl med gutterne! Det er så hyggeligt, især når det er så godt vejr!!

Ja ja, det er flot.. smut nu bare over i glædestråden med dig, så vi slipper for dit gylde, og lad os så rase ud i fred..:Smackden:

JakobR
01-05-2008, 13:44
Bare en stor vaffel med 3 kugler, flødeskum, negerbolle, og en lille smule syltetøj på toppen..

BTW: Kuglerne skal være: Banan, Jordbær og Vanille..

Ikke så meget hokus pokus der..

Hvordan ser en "hokuspokussoftice" ud i din verden :D

Kofoed
01-05-2008, 13:49
Hvordan ser en "hokuspokussoftice" ud i din verden :D

Sådan en avanceret sag, med Rom/Rosin, daim og marcipan, og så for at toppe det op med det yperste inden for hokus pokus, så med guf på toppen.. Det er fanme hokus pokus, og ikke lige noget for mig.. så hellere en straight soft ice..

Thomas
01-05-2008, 13:57
Uha, sådan en lille vaniljeis med daim overtræk er guf for ganen! Sådan en vil jeg have!

Kofoed
01-05-2008, 14:08
Uha, sådan en lille vaniljeis med daim overtræk er guf for ganen! Sådan en vil jeg have!

Nå, så er det okay.. ikke lige min type.. det skal være fruity..

Casper
08-05-2008, 17:30
Argh, hvorfor er de hoteller man gerne vil bo på altid udsolgt eller mega dyre når man vil afsted!!!

Glory Man United
30-05-2008, 21:48
Er der ingen damer på linien? :mad:

Bugge
31-05-2008, 10:13
Hvorfor skal 80% af alle compilations på YouTube ødelægges af Fort Minor - Remember The Name?!

Kofoed
31-05-2008, 10:37
Vel fordi, den passer meget godt til.. Både i tekst, og så kan man lave lidt effekter der passer til "eksplosionerne" i sangen..

Hald
01-06-2008, 11:38
Tilslutter mig lige Glazers for en stund :

TIL HELVEDE MED REAL MADRID..

PUTOS..

Glory Man United
01-06-2008, 12:02
Tilslutter mig lige Glazers for en stund :

TIL HELVEDE MED REAL MADRID..

PUTOS..

det hedder putas...da de jo som oftest er hunkøn :p

snegl
01-06-2008, 12:29
Hvorfor skal 80% af alle compilations på YouTube ødelægges af Fort Minor - Remember The Name?!

Eller Camina Burana som blir brugt på alt

Hald
01-06-2008, 16:36
det hedder putas...da de jo som oftest er hunkøn :p

Putos til mænd og Putas til kvinder ikk ?

Ellers kan vi vel blive eige om... REAL MADRID - Pendejo !!! :Smackden:

dannigizmo
06-06-2008, 11:09
Jeg hader samfundsfag. Det er da så pisse kedeligt :rant:

HamudiiC
06-06-2008, 12:04
Hvorfor Skal Der Være Fuldt Hus Lige Idag, Der Hvor Jeg Arbejder?
Er Det Fordi Jeg Er Sort?!?!?!

Kofoed
06-06-2008, 13:04
Hvorfor Skal Der Være Fuldt Hus Lige Idag, Der Hvor Jeg Arbejder?
Er Det Fordi Jeg Er Sort?!?!?!

What?? Forklaring tak..

Dines
06-06-2008, 13:26
Små irreterende at døje med en blækregning og en fysikrapport på 10-20 sider, når man i de næste par uger mest af alt bare har lyst til at se EM og slappe af i det gode vejr.

Bugge
06-06-2008, 13:32
Der er United-Barca på tv2 sport..

Jamen hvorfor hører det dog under ras ud tråden?
Fordi jeg slog over på kanalen 1 minut efter Scholes' klassemål!!

Thomas
06-06-2008, 14:51
Små irreterende at døje med en blækregning og en fysikrapport på 10-20 sider, når man i de næste par uger mest af alt bare har lyst til at se EM og slappe af i det gode vejr.

Så er der dem, der har læseferie... ;)

RasmusP
06-06-2008, 16:07
Blækregning?!? Hvad er det lige for en skole du går på? :D

Thomas
06-06-2008, 17:02
Blækregning?!? Hvad er det lige for en skole du går på? :D

Hehe, det studsede jeg også lidt over. De har ikke ændret reform siden 1800-tallet.. :p

Kofoed
06-06-2008, 21:18
http://www.united.no/nyheter/nyheter/united_fans_er_flokkdyr
En ting og sige.. FJOLS...

United DK
06-06-2008, 22:09
Ja ja, alle United-fans er gloryhunters...

Jeg har hørt det så mange gange, og jeg er egentlig pisse ligeglad med, hvad folk synes om mig som United-fan. Jeg er stolt af, at støtte den mest specielle klub i verden. Der er ingen klub, der har en historie som vores. Det er muligt, at Real Madrid og Liverpool har vundet flere titler, men har de tabt hovedparten af et fodboldhold i et splitsekund? Har de haft nedturere, som den vi oplevede i 1974, hvor vi rykkede ned, kun seks år efter vi havde vundet Europa Cuppen? Er der samme mystik omkring deres klubber? Nej!

Manchester United - The greatest club in the world

The rest of you: Fuck off!

Bugge
06-06-2008, 22:23
Ja ja, alle United-fans er gloryhunters...

Jeg har hørt det så mange gange, og jeg er egentlig pisse ligeglad med, hvad folk synes om mig som United-fan. Jeg er stolt af, at støtte den mest specielle klub i verden. Der er ingen klub, der har en historie som vores. Det er muligt, at Real Madrid og Liverpool har vundet flere titler, men har de tabt hovedparten af et fodboldhold i et splitsekund? Har de haft nedturere, som den vi oplevede i 1974, hvor vi rykkede ned, kun seks år efter vi havde vundet Europa Cuppen? Er der samme mystik omkring deres klubber? Nej!

Manchester United - The greatest club in the world

The rest of you: Fuck off!

Amen.. Andet kan jeg ikke sige..

Sikke en wanker..

HamudiiC
07-06-2008, 01:30
What?? Forklaring tak..

Er opvasker :D
Flere gæster - mere arbejde :D
Er næsten lige kommet hjem!

Thomas
07-06-2008, 08:18

Jeg har også prøvet at være opvasker, og det skal jeg bare aldrig igen.. Jeg havde glemt valentinsdag (godt jeg ikke har en kæreste), så jeg havde taget en vagt der, og alle kom derned.. da jeg var færdig med opvasken kl. 1.45, skulle jeg ud i baren og hjælpe der.

Nej, det er fortid.. nu arbejder jeg nede i Netto og er faktisk lige blevet forfremmet..

Kofoed
07-06-2008, 09:10
Nå haha... Jamen så har du ret.. Det er kun fordi du er sort.. Vidste du ikke at folk kun går ud og spiser hvor der arbejder indvandrere, bare for at genere jer;):lolol:
Nej, det er fortid.. nu arbejder jeg nede i Netto og er faktisk lige blevet forfremmet..

Uhh det lyder godt.. Hva er man blevet forfremmet til??

Thomas
07-06-2008, 17:39
Nå haha... Jamen så har du ret.. Det er kun fordi du er sort.. Vidste du ikke at folk kun går ud og spiser hvor der arbejder indvandrere, bare for at genere jer;):lolol:

Uhh det lyder godt.. Hva er man blevet forfremmet til??

Kassedame :D

United DK
07-06-2008, 22:59
Find én fejl:

Sierra Leone - Nigeria (1-0) X 3,65
Libyen - Gabon 1 1,75
Shamrock Rovers - Sligo Rovers 1 2,25
Portugal - Tyrkiet (0-1) X 3,40

Gevinst: 976 kr. for en 20'er

dannigizmo
07-06-2008, 23:13
Jeg har også prøvet at være opvasker, og det skal jeg bare aldrig igen.. Jeg havde glemt valentinsdag (godt jeg ikke har en kæreste), så jeg havde taget en vagt der, og alle kom derned.. da jeg var færdig med opvasken kl. 1.45, skulle jeg ud i baren og hjælpe der.

Kan satme godt forstå, at du skriver i "Ras ud"-tråden, at du arbejder i Netto. :D

Kofoed
08-06-2008, 00:38
Kassedame :D

Haha.. Frækt;)

HamudiiC
08-06-2008, 08:26

hahaha. Jo, sådan er det nu engang. Uretfærdig verden vi lever i :D
Jeg fik så ikke set fodbold igår :'( - Men jeg kan godt sige dig, at jeg skal se fodbold idag!

Dines
08-06-2008, 08:33
Find én fejl:

Sierra Leone - Nigeria (1-0) X 3,65
Libyen - Gabon 1 1,75
Shamrock Rovers - Sligo Rovers 1 2,25
Portugal - Tyrkiet (0-1) X 3,40

Gevinst: 976 kr. for en 20'er

At Portugal kun måtte vinde med et mål? Surt og så i overtiden. Jeg kan huske engang, jeg kun manglede, at Chelsea skulle vinde en kamp. Tror vist det var i sidste sæson, og jeg havde spillet dem med 1 mål. Kampen står 2-2 og jeg håber den ender uafgjort, men så scorer Robben i sidste minut. Så meget godt med en win-win situation.

Thomas
08-06-2008, 09:43
Kan satme godt forstå, at du skriver i "Ras ud"-tråden, at du arbejder i Netto. :D

Det er nu ellers meget hyggeligt! Vi går og chiller den af dernede :D

United DK
08-06-2008, 10:50
At Portugal kun måtte vinde med et mål?

Yes. Resultaterne blev:

Sierra Leone - Nigeria 0-1
Libyen - Gabon 1-0
Shamrock Rovers - Sligo Rovers 2-1
Portugal - Tyrkiet 2-0

Surt og så i overtiden. Jeg kan huske engang, jeg kun manglede, at Chelsea skulle vinde en kamp. Tror vist det var i sidste sæson, og jeg havde spillet dem med 1 mål. Kampen står 2-2 og jeg håber den ender uafgjort, men så scorer Robben i sidste minut. Så meget godt med en win-win situation.

Ja, der er fordele ved at spille på rivalerne, men i går var der ingen win-win situation. Jeg var sikker på den var hjemme, men ak, man skal ikke glæde sig for tidligt. :(

Høgsted
08-06-2008, 19:34
http://indkast.dk/index.php?nyhed=40090

Efter Jose Mourinho blev ansat som Inters nye træner, har flere af Chelseas spillere været sat i forbindelse med et skifte til Inter. En af de spillere er den EM-aktuelle franskmand Michael Essien, men han ønsker at blive i Chelsea, som han har spillet for siden 2005.

- Efter EM tager jeg tilbage til Chelsea og spiller i næste sæson. Jeg forventer en rigtig stor sæson, siger Michael Essien til Sunday Mirror.

Essiens egne udtalelser bakkes op af hans agent, Fabien Piveteau.

- Han er meget tilfreds i London og har stadig fire år tilbage af sin kontrakt, så jeg kan ikke se, hvorfor han skulle skifte. Alt kan dog ske i fodbold. Men Chelsea er en rig, ambitiøs og indflydelsesrig klub, og han er meget glad for at være der, siger agenten.

Er det bare mig eller kommer Essien ikke fra Frankrig men fra Ghana :) ?

Endnu en flot artikel af Indkast.dk

HamudiiC
08-06-2008, 21:29
http://indkast.dk/index.php?nyhed=40090

Efter Jose Mourinho blev ansat som Inters nye træner, har flere af Chelseas spillere været sat i forbindelse med et skifte til Inter. En af de spillere er den EM-aktuelle franskmand Michael Essien, men han ønsker at blive i Chelsea, som han har spillet for siden 2005.

- Efter EM tager jeg tilbage til Chelsea og spiller i næste sæson. Jeg forventer en rigtig stor sæson, siger Michael Essien til Sunday Mirror.

Essiens egne udtalelser bakkes op af hans agent, Fabien Piveteau.

- Han er meget tilfreds i London og har stadig fire år tilbage af sin kontrakt, så jeg kan ikke se, hvorfor han skulle skifte. Alt kan dog ske i fodbold. Men Chelsea er en rig, ambitiøs og indflydelsesrig klub, og han er meget glad for at være der, siger agenten.

Er det bare mig eller kommer Essien ikke fra Frankrig men fra Ghana :) ?

Endnu en flot artikel af Indkast.dk

HAHAHAHAHA. Hvor pinligt. Især at de selv prøver at finde på en udtagelse, også er det åbenlyst at det er løgn. haha,

Buch
10-06-2008, 11:30
Skal til fysik eksamen imorgen, og har trukket Kinematik.
Det er f***ing svært! /-:

Dines
10-06-2008, 15:27
Fysik er bare jordens værste fag. Hader det og fatter intet af det, selvom jeg snart har haft det i to år. Noget af det, er meget fint, men molekyler, atomer, protoner, elektroner, neutroner og ioner, er simphelthen så trist, da man ikke kan forholde sig til sådanne nogle små ligegyldige ting! Iøvrigt nolge, som ved hvad en ion er?

RasmusP
10-06-2008, 15:43
Fysik er bare jordens værste fag. Hader det og fatter intet af det, selvom jeg snart har haft det i to år. Noget af det, er meget fint, men molekyler, atomer, protoner, elektroner, neutroner og ioner, er simphelthen så trist, da man ikke kan forholde sig til sådanne nogle små ligegyldige ting! Iøvrigt nolge, som ved hvad en ion er?
Så er det vist faget kemi, du ikke bryder dig om??
Men jeg er enig. Kemi er da det mest intetsigende fag der findes. De eneste folk der kommer til at bruge det senere i livet, er vel dem der skal undervise andre i det. Det er jo en ond cirkel, for fanden.
..og nej: Jeg kan ikke engang forklare hvad en ion er, og jeg går på htx :(

Christensen
10-06-2008, 16:00
Hahaha RasmusP, jeg har det på samme måde og går også på HTX.....

Thomas
10-06-2008, 20:57

En ion binder atomer sammen......

...det er nu en fysiker skal komme og rette mig og komme med et helt andet svar :D

det var et skud fra hoften!

dannigizmo
10-06-2008, 21:46
En ion binder atomer sammen......

...det er nu en fysiker skal komme og rette mig og komme med et helt andet svar :D

det var et skud fra hoften!

Skal nogen rette dig, er det nu nok en kemiker ;)
Det, du beskriver, er et molekyle. Altså flere atomer, der sidder sammen. Som H2O.
En ion er et molekyle, der er positivt eller negativt ladet. Altså når molekylet optager eller afgiver en elektron, for at kunne opfylde reglen om ædelmetaller.

Desuden tror jeg, at man skal være rimelig taknemmelig for, at der bliver undervist i kemi - ellers ville vores medicin-industri (og i stigende grad vores madindustri) være helt til rotterne. Hvor ville vi være uden penicillin? (Eller alkohol?)

RasmusP
10-06-2008, 22:35
Skal nogen rette dig, er det nu nok en kemiker ;)
Det, du beskriver, er et molekyle. Altså flere atomer, der sidder sammen. Som H2O.
En ion er et molekyle, der er positivt eller negativt ladet. Altså når molekylet optager eller afgiver en elektron, for at kunne opfylde reglen om ædelmetaller.

Desuden tror jeg, at man skal være rimelig taknemmelig for, at der bliver undervist i kemi - ellers ville vores medicin-industri (og i stigende grad vores madindustri) være helt til rotterne. Hvor ville vi være uden penicillin? (Eller alkohol?)
Aarrhh, forbandet godt argument. Alkohol.
Og du har selvfølgelig ret. Kemien er enorm vigtig i vores samfund. Men jeg tror stadig at langt over 90% af alle studerende på ungdomsuddannelserne, aldrig kommer til at bruge kemien senere i livet, selvom vi skal sidde og bruge alt for meget tid på det. Men hver sin mening:)

dannigizmo
14-06-2008, 10:15
"Da vi i øjeblikket har travlt, må du forvente en længere ventetid til en ledig kundekonsulent. Du vil blive betjent hurtigst muligt. Du er nummer 7 i køen." :rant:

Glory Man United
14-07-2008, 13:12
Burde denne tråd ikke være flettet sammen med Ronaldo-tråden? :confused:

MUFC=Champions
29-07-2008, 16:25
Er ikke hjemme på lørdag, så ka ikke se 20LEGEND's Testimonial :mad::rant:

RasmusP
18-10-2008, 00:34
For heeeeeelvede da også rasmus, din kæmpe idiotpilot-nar-spasser-spade-studerende-NOSSERØV:rant::rant: !!!

Jeg kommer lige fra biografen, hvor jeg var så dum at slukke min telefon. Det skal man jo, ellers kan den gå i højttalerne, bla bla bla... Og da jeg kommer ud fra biografen vil jeg tænde min telefon igen.. Og spørger telefonen så ikke om min pin-kode???!! Det er 100 år siden jeg har haft brug for den kode, så jeg er ikke helt sikker på om jeg kan huske den. Efter 3 forsøg finder jeg ud af, at det kunne jeg ikke! Derefter forlanger telefonen selvfølgelig en puk-kode.. Og nu har jeg ledt og ledt efter den der lille papir-lap, hvor puk-koden står på, i snart en time, og jeg kan simpelthen ikke finde et eneste papir der omhandler min telefon :( Så nu kan jeg prøve at ringe til sonofon i morgen, og spørge om de kan hjælpe mig.. -eller er der måske nogen der kender et trick??

Hold da op jeg hader mig selv :mad:

...og rejsen til saturn var en kæmpe skuffelse:whine:

OnlyUnited
18-10-2008, 01:33
det skete også engang for mig, men jeg ringede til mit telefonselskab og de ordnede det for mig

Thomas
18-10-2008, 01:36
For heeeeeelvede da også rasmus, din kæmpe idiotpilot-nar-spasser-spade-studerende-NOSSERØV:rant::rant: !!!

Jeg kommer lige fra biografen, hvor jeg var så dum at slukke min telefon. Det skal man jo, ellers kan den gå i højttalerne, bla bla bla... Og da jeg kommer ud fra biografen vil jeg tænde min telefon igen.. Og spørger telefonen så ikke om min pin-kode???!! Det er 100 år siden jeg har haft brug for den kode, så jeg er ikke helt sikker på om jeg kan huske den. Efter 3 forsøg finder jeg ud af, at det kunne jeg ikke! Derefter forlanger telefonen selvfølgelig en puk-kode.. Og nu har jeg ledt og ledt efter den der lille papir-lap, hvor puk-koden står på, i snart en time, og jeg kan simpelthen ikke finde et eneste papir der omhandler min telefon :( Så nu kan jeg prøve at ringe til sonofon i morgen, og spørge om de kan hjælpe mig.. -eller er der måske nogen der kender et trick??

Hold da op jeg hader mig selv :mad:

...og rejsen til saturn var en kæmpe skuffelse:whine:

Jeg bruger ikke pinkode på min mobil, da jeg ved, at jeg vil komme ud for det samme som er sket for dig. Godt bagklogt råd! :D

Buch
18-10-2008, 15:31
Chelsea spiller sæsonen bedste kamp.
Middlesbrough spiller sæsonens dårligste kamp.

Dårlig cocktail, vil jeg sige.

Kofoed
05-11-2008, 17:22
Fuck en lorte-dag.. Starter med at jeg imorges kører til arbejde i bil, med de fine alufælge på.. Så på halvvejen, er der en rundkørsel hvor gud åbenbart syntes der skulle noget der minder om brun sæbe ud..
Med det resultat at bilen kun vil ligeud da jeg er i rundkørslen og jeg vil dreje..
Bilen får lov at bestemme og jeg smadrer ind i kantstenen og smadrer den ene fælg+dæk.. Så er stilen ligesom lagt for hvordan dagen så blir..

Efter en semi-skod dag hvor der ikke rigtig er noget der har kørt som det burde, vil jeg så lige smide vinterruller på bilen nu hvor det snart bliver glat for alvor.. Løfter så bilen op på liften og vil tjekke hvad der evt skal laves på den inden syn d. 24 nov.. Og det skulle jeg så ikke ha gjort..
Bilen er hullet som en sweitzerost, og regner ud at der skal bruges omkring 7-10K på at få den igennem syn..
Fik bilen i 18 års gave af de gamle som havde købt den igennem mit firma.. Fandt så ud af idag at min far har givet 20.000 for den for 2 år siden, og nu er den hullet som en si..
Føler lidt min chef har taget røven på mine forældre, når man tænker på at han udemærket vidste at jeg skulle ha den..
Så den bliver sku ikke lavet.. Enten bliver den skrottet eller solt for ussel mammon til den første og den bedste..
Så nu skal jeg lige gruble lidt over hvad planen nu er..

Tror dog på at gud i sidste ende er flink, og det hele udligner sig i sidste ende mht. gode og dårlige ting, så hvis bare United vinder i aften med flot fodboldspil og en god målscorer, så kan jeg godt blive glad igen..

GLÆDELIG JUL..

Thomas
05-11-2008, 18:43
[.......]

GLÆDELIG JUL..

Jeg var faktisk også tæt på at smadre bilen her i dag. Der er sådan et underligt bump på vejen hen til kiosken, og da vores bil er sænket, skal man køre i 2. gear over den ligeså stille, men når Thomas kommer drønende i 4. gear og prøver at skifte radiokanal, så tænker han ikke over det!

SantasLittleHelper
05-11-2008, 18:47
Se det på den lyse side.. Hvis vi taber i aften, kan vi altid skyde skylden på jer to ulykkesfugle ;)

Kofoed
05-11-2008, 19:06
Jeg var faktisk også tæt på at smadre bilen her i dag. Der er sådan et underligt bump på vejen hen til kiosken, og da vores bil er sænket, skal man køre i 2. gear over den ligeså stille, men når Thomas kommer drønende i 4. gear og prøver at skifte radiokanal, så tænker han ikke over det!

Sænket.. Nice:D Hva er det for en??

Martin
05-11-2008, 19:09

Thomas, bilen hæver sig ikke når du skifter ned i 2. gear :D

Thomas
05-11-2008, 19:14
Thomas, bilen hæver sig ikke når du skifter ned i 2. gear :D

GØR DEN IKKE!?!?! :O :O :O

Nej, men der er forskel på at trille over med 20-30 km/t end at baldre igennem med 80 km/t ;)

Det er en Mitsubishi (ligeså svært at stave til som Kuasxakxcascxacsak) Galant.. En ældre model, der har været ejet af nogle unge.. Derfor er den sænket. Hvis den ikke havde været fra '94, så havde jeg nok heller ikke fået lov til at køre i den :D

Dines
05-11-2008, 19:51
Er du da gal, onsdagen er en nazidag for mig. I skole fra 8 til halv 4. Klokken 4 skal man så til fodboldtræning, hvor efter den så står på lektier resten af dagen. Heldigvis er der fodbold om en time, det redder lidt. Men jeg er godt nok smadret nu.!

RasmusP
05-11-2008, 23:28
Er du da gal, onsdagen er en nazidag for mig. I skole fra 8 til halv 4. Klokken 4 skal man så til fodboldtræning, hvor efter den så står på lektier resten af dagen. Heldigvis er der fodbold om en time, det redder lidt. Men jeg er godt nok smadret nu.!

Mine mandage og onsdage:
08.00-13.30: I skole, hjemme kl. 14
14.30-16.00: arbejde
17.30-19.30: fodbold
19.30-21.30: aftensmad i klubhuset, hvor der næsten altid er en kamp i fjernsynet (når der er champions league bliver det selvfølgelig senere..)
22.00-?: lektier.

Desværre træner vi ikke fodbold om onsdagen, når det er "vinter", så her om vinteren gælder "skemaet" kun om mandagen:)

Mikke7
16-11-2008, 14:06
Så i går var der seniorafslutning til bold - og det var jo godt, MEN så da jeg snakker med den ene af trænerne, hvor vi lige snakker lidt United, så kommer vi i hvert fald til at komme ind på AaB-United. Og det er så her, min træner fortæller mig, at han har 2 billetter liggende til den kamp derhjemme!!!! Han troede, jeg havde billet til den kamp - det var lige glippet for ham, at det var helt umuligt for "normale" mennesker at skaffe billetter:( den eneste billet jeg kunne skaffe var til toget hhmm..
Han havde fået dem gennem sponsorer - men jeg måtte meget gerne have fået dem!! det kan jeg bare ikk bruge til noget nu..
Troede jo virkelig ikk på ham - og spurgte nok 10 gange, om det var sandt, og det var det. Han kunne tage dem med til træning..

ØV, ØV, ØV!

Kofoed
16-11-2008, 14:11
Så i går var der seniorafslutning til bold - og det var jo godt, MEN så da jeg snakker med den ene af trænerne, hvor vi lige snakker lidt United, så kommer vi i hvert fald til at komme ind på AaB-United. Og det er så her, min træner fortæller mig, at han har 2 billetter liggende til den kamp derhjemme!!!! Han troede, jeg havde billet til den kamp - det var lige glippet for ham, at det var helt umuligt for "normale" mennesker at skaffe billetter:( den eneste billet jeg kunne skaffe var til toget hhmm..
Han havde fået dem gennem sponsorer - men jeg måtte meget gerne have fået dem!! det kan jeg bare ikk bruge til noget nu..
Troede jo virkelig ikk på ham - og spurgte nok 10 gange, om det var sandt, og det var det. Han kunne tage dem med til træning..

ØV, ØV, ØV!

NEDTUR:titte:

Mikke7
16-11-2008, 14:28
NEDTUR:titte:

JA - det var lige en oplysning for meget:mad:

Kofoed
16-11-2008, 14:33
JA - det var lige en oplysning for meget:mad:

Præcis.. Hvorfor ved folk ikke når de skal tie stille.. Selvom det nok var ment som en venlig oplysning:confused:

Kofoed
19-11-2008, 18:57
Føler mig som jordens største fjols lige nu..:mad:
En gammel skolekammeret's far ringede og tilbød mig at købe en billet til Villa-kampen på lørdag, hvor jeg så skulle afsted med ham, hans søn, og en lille gruppe..
Har dog lagt planer, og skal til bornholm hvor jeg skal til 20 og 50 års fødselsdag, og jeg har INGEN penge, da jeg er igang med at flytte og skal købe ny bil..
Men FUCK hvor føler jeg mig alligevel dum lige nu.. Hvordan fanden kan man sige nej til det???:Smackden::confused::confused::confused::con fused:

Burde fucke familie og overtræk og ringe og høre om den stadig er ledig.. SHITE:Smackden:

En eller anden kom og gi mig en flad:(

Mikke7
19-11-2008, 19:21
Præcis.. Hvorfor ved folk ikke når de skal tie stille.. Selvom det nok var ment som en venlig oplysning:confused:

nej det er squ ikk til at ha' folk :Smackden:

Føler mig som jordens største fjols lige nu..:mad:
En gammel skolekammeret's far ringede og tilbød mig at købe en billet til Villa-kampen på lørdag, hvor jeg så skulle afsted med ham, hans søn, og en lille gruppe..
Har dog lagt planer, og skal til bornholm hvor jeg skal til 20 og 50 års fødselsdag, og jeg har INGEN penge, da jeg er igang med at flytte og skal købe ny bil..
Men FUCK hvor føler jeg mig alligevel dum lige nu.. Hvordan fanden kan man sige nej til det???:Smackden::confused::confused::confused::con fused:

Burde fucke familie og overtræk og ringe og høre om den stadig er ledig.. SHITE:Smackden:

En eller anden kom og gi mig en flad:(

Det er for dumt Kofoed - hva andet kan man sige...
Synes du roder dig ind i alt for meget familiært :p

Mikke7
21-11-2008, 22:30

ØV, ØV, ØV!

Ja viste så ikk om dette skulle placeres i denne tråd eller glædestråden, men valgte denne.
I går til træning siger min træner til mig, "det var godt nok synd med de AaB-United billetter". Jeg spørger igen, om det er sandt - og så griner han!
Så indlægget havde vel passet i glædestråden på en måde - for havde virkelig ikk været fair, hvis han havde haft de billetter. Men placerede den her - for man laver IKKE sjov med sådan noget :mad:

dannigizmo
17-12-2008, 12:17
Jeg er meget i tvivl om hvorvidt denne post er placeret rigtigt. Men nu har jeg ferie, og der skal stenes. Så er det immervæk en smule belastende, at det pt. kun er Zulu, Disney Channel og TV 2 Charlie, der virker på mit tv. Til gengæld har jeg nu fået muligheden for at høre Sweethearts - Russisk Vodka i Top Charlie!

Edit: Jeg modtager gerne hånlig latter for at glemme, at mange kanaler i dag skifter plads

SantasLittleHelper
18-12-2008, 06:19
Jeg er meget i tvivl om hvorvidt denne post er placeret rigtigt. Men nu har jeg ferie, og der skal stenes. Så er det immervæk en smule belastende, at det pt. kun er Zulu, Disney Channel og TV 2 Charlie, der virker på mit tv. Til gengæld har jeg nu fået muligheden for at høre Sweethearts - Russisk Vodka i Top Charlie!

Edit: Jeg modtager gerne hånlig latter for at glemme, at mange kanaler i dag skifter plads

aaahahahahahahahahahaaa!

Belfast
09-01-2009, 15:02
Jeg er på en lille januar-kur.
Hvilket gør at jeg kun må spise og drikke sunde ting, "juhuuu".

Pt. har jeg lyst til pizza, burger osv. :(

United DK
09-01-2009, 15:13
Jeg er på en lille januar-kur.
Hvilket gør at jeg kun må spise og drikke sunde ting, "juhuuu".

Pt. har jeg lyst til pizza, burger osv. :(

Råd nr. 1: Gå ALDRIG på kur. Accepter i stedet de ekstra kilo, og spis det, der gør dig glad.

Belfast
09-01-2009, 15:15
Råd nr. 1: Gå ALDRIG på kur. Accepter i stedet de ekstra kilo, og spis det, der gør dig glad.

Jeg skal jo være klar til den kommende fodbold sæson, så jeg bliver sgu nødt til lige at smide 3-4 kg. ;)

Men hold da helt kæft, det nederen når man så gerne vil ha pizza, coca cola, burger, chips, slik og jeg kunne jo fortsætte med en masse mere!!!

SantasLittleHelper
09-01-2009, 15:20
Jeg skal jo være klar til den kommende fodbold sæson, så jeg bliver sgu nødt til lige at smide 3-4 kg. ;)

Men hold da helt kæft, det nederen når man så gerne vil ha pizza, coca cola, burger, chips, slik og jeg kunne jo fortsætte med en masse mere!!!

Du vil jo kun ha det, fordi du tænker at du ikke må ;) Forestil dig de herlige brækfornemmelser du får efter en god omgang på mac.. du kan eventelt læse lidt om alle de tilsætningsstoffer de propper i, og hvad det gør ved din krop.. det skal nok lære dig en ting eller to.

Jeg er selv på kur, og jeg nyder at spise rugbrød og æbler i stedet for slik og franskbrød. hvis du virkelig har lyst til junk, så køb nogle nuggets, en durum uden dressing eller noget salat...

Belfast
09-01-2009, 15:26
Du vil jo kun ha det, fordi du tænker at du ikke må ;)

Ja, det sgu nok rigtigt! ;)
Men det sgu hårdt.. Nu tager jeg heldigvis snart ned i fitness og får afledt mine tanker omkring mad, og bruger en masse energi dernede istedet.

United DK
09-01-2009, 15:40

Det kommer an på hvad du spiller. Er du back/wing, så ja, men ellers. Specielt hvis du er enten målmand eller angriber (Ruud-typen), så er det bedøvende ligemeget, for så skal du ikke bruge kondi til noget. ;)

Belfast
09-01-2009, 18:28
Det kommer an på hvad du spiller. Er du back/wing, så ja, men ellers. Specielt hvis du er enten målmand eller angriber (Ruud-typen), så er det bedøvende ligemeget, for så skal du ikke bruge kondi til noget. ;)

Jeg er offensiv midtbane - minder meget om Michael Laudrup, hvis jeg selv skal sige det ;)

Belfast
19-01-2009, 07:09
Jeg er blevet syg, træls. :(

Godnat! Skal sove nu.

Thomas
19-01-2009, 07:40
Jeg er blevet syg, træls. :(

Godnat! Skal sove nu.

På en måde er du heldig.. Ville også bare smide mig i sengen igen under en dejlig varm dyne, men nææ nej :(

Tobber
25-01-2009, 12:39
CRAP SHIT så er min dejlige cykel blevet stjålet:mad:

så kommer man ud, efter at have klædt om, efter kamp så er den fandme væk:(

Belfast
25-02-2009, 22:38
Jeg hader Juande Ramos! Hvorfor smider han ikke Vaart eller Sneijder på banen fremfor Guti?

Fools vinder i real.

Jeg er 500 kr fattigere... Lort!!!!!

SantasLittleHelper
12-03-2009, 18:35
Rasmus Dines has just beaten your all-time high score on Word Challenge. PLAY NOW to try and get him back!12:24pm

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!! Det er krafthelvede så pisse uretfærdigt.. Nu ved jeg hvad jeg skal lave resten af aftenen...

SantasLittleHelper
12-03-2009, 19:39
Sådan.. Så er den naturlige orden genoprettet.. I kan ånde lettet op, jorden går ikke under i dag.

Dines
13-03-2009, 07:36
Rasmus Dines has just beaten your all-time high score on Word Challenge. PLAY NOW to try and get him back!12:24pm

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!! Det er krafthelvede så pisse uretfærdigt.. Nu ved jeg hvad jeg skal lave resten af aftenen...

Haha :D - Jeg tror, at jeg kom op på 11500 eller sådan noget, hvad er din rekord nu, for så skal jeg lige slå dig igen? :)

SantasLittleHelper
13-03-2009, 08:49
Den er på 13198 :D

Michael
14-03-2009, 07:45
F**K! Jeg er ved at blive ædru igen!! En grum oplevelse! :(

SantasLittleHelper
16-03-2009, 13:28
FUUUUUUCK DIG DINES!

Og så lige den værste uge af alle.. Har absolut ikke tid til at slå igen... Puha, den kommer nok til at stå længe den der :D

Dines
16-03-2009, 14:06
Haha, the master is back in business. :)

Tobber
30-03-2009, 18:14
hvem er den kæmpe spade der fandt på at give små folkeskole elever problemregning for som lektie :Smackden:
så skal man sidde i 3 timer og bryde sit lille hoved med sådan en opgave :mad:

Christensen
30-03-2009, 18:28
Aaaaargh, hader folk der klager over folkeskolen :D I ved fandme ikke hvor godt i har det ;)

Tobber
30-03-2009, 18:36
Aaaaargh, hader folk der klager over folkeskolen :D I ved fandme ikke hvor godt i har det ;)

nææ det ved vi sikket ik :D men sgu stadig irreterende at bruge 3 timer :S men så man man jo bare lade vær med at tænke at det snart bliver 3 timer hver dag :S :whine:

Thomas
30-03-2009, 22:38
nææ det ved vi sikket ik :D men sgu stadig irreterende at bruge 3 timer :S men så man man jo bare lade vær med at tænke at det snart bliver 3 timer hver dag :S :whine:

Det er slet ikke så hårdt at gå ud af folkeskolen og starte på en videregående. Jeg går i 2.g på gymnasiet, og det er meget rart med alle de lektier jeg får for; ca. 3-4 afleveringer om ugen plus lektier til hvert modul og timer til kl. 15.20. Det er bare dejligt. Forestil dig tilmed at du bliver nødt til at give afkald på alle dine interesser. Jeg spiller ikke fodbold mere pga. jeg ikke har tid til det. Det er bare skønt!

Overstående er skrevet med en portion ironi. Dog er det sgu vigtigt at klare de 3 år på gymnasiet, ellers dør baby!

Tobber
30-03-2009, 22:51
tror sgu jeg napper 9 klasse en gang til...

Tobber
30-03-2009, 22:52
nu er jeg sgu mere knotten, pænt nedern at ramme undersiden af overlæggeren med 1 minut tilbage, og kampen står 4-4:Smackden:

warming
30-03-2009, 23:00
Det er slet ikke så hårdt at gå ud af folkeskolen og starte på en videregående. Jeg går i 2.g på gymnasiet, og det er meget rart med alle de lektier jeg får for; ca. 3-4 afleveringer om ugen plus lektier til hvert modul og timer til kl. 15.20. Det er bare dejligt. Forestil dig tilmed at du bliver nødt til at give afkald på alle dine interesser. Jeg spiller ikke fodbold mere pga. jeg ikke har tid til det. Det er bare skønt!

Overstående er skrevet med en portion ironi. Dog er det sgu vigtigt at klare de 3 år på gymnasiet, ellers dør baby!

Ahh.. Meget kan man sgu sige om gymnasiet, meeen... ;)

SantasLittleHelper
31-03-2009, 09:09
Det bliver bedre når man kommer på Uni.. Jeg laver f.eks. ikk en skid...

Mikke7
01-04-2009, 15:56
AARRGH!! Hvem kan dog finde på at sende et gækkebrev?!?!

Håber gdt nok ikke, det er en, jeg kender :p

Høgsted
09-04-2009, 14:49
Har lige fundet ud af at jeg selv skal spille bold de dage hvor vi møder Everton i FA Cuppen og Arsenal og City i PL og dermed ikke kan se dem. Nu er påskeferien sgu ødelagt..... :(

Casper
09-04-2009, 14:50
Har lige fundet ud af at jeg selv skal spille bold de dage hvor vi møder Everton i FA Cuppen og Arsenal og City i PL og dermed ikke kan se dem. Nu er påskeferien sgu ødelagt..... :(

så drop det?

Dines
09-04-2009, 15:10

Meld fra! Sig du skal til familiearrangement, og ikke kan komme. Eller også kan du op til kampen sige, at du desværre er blevet syg. Du skal dog nok ikke sige, det samme dag, for så bliver træneren nok mistænksom.

snegl
09-04-2009, 15:26
Meld fra! Sig du skal til familiearrangement, og ikke kan komme. Eller også kan du op til kampen sige, at du desværre er blevet syg. Du skal dog nok ikke sige, det samme dag, for så bliver træneren nok mistænksom.

Det er jo ren Stephen Ireland vi er ude i her Dines :lolol:

Høgsted
09-04-2009, 15:49

Det går sgu ikke at melde afbud så jeg må bare bide i det sure æble. Men det lyder til du har prøvet det før, Dines ? :D

EDIT: Nu mister jeg kun Arsenal kampen :)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10120

Dines
10-04-2009, 12:37
Det går sgu ikke at melde afbud så jeg må bare bide i det sure æble. Men det lyder til du har prøvet det før, Dines ? :D

EDIT: Nu mister jeg kun Arsenal kampen :)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10120

Ja, jeg kommer aldrig til kamp, hvis United spiller samtidig. Der må man simpelthen prioterer, og for mig kommer United altid i første række.

Flax_Generous
10-04-2009, 15:45
Det er godt, at Scotland Yard laver deres job (http://http://www.berlingske.dk/article/20090410/verden/90410016/), men nøj, hvor er det forfærdeligt, at der findes mennesker som bare overhovedet overvejer at planlægge sådan noget (http://http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1107854_mystery_of_terror_target).

Thomas
10-04-2009, 20:48
Synes ligesom, at jeg fortjener en anden titel her på forummet :Smackden:

dannigizmo
23-04-2009, 10:19
Larmende håndværkere, der skal sætte nye vinduer i, når man stort set lige er kommet hjem fra byen :rant:

Belfast
28-04-2009, 19:57
FCK 2-1 NFC
Hvor det dog latterligt at jeg oddser 100 kr på bla. FCK med 2 mål, og så de brænder 100% chance på 100% chance. Det fandme vildt de ikke gider at score - og så mod i Danmarksserie hold. Fuck jeg hader FCK!

MUFC=Champions
30-04-2009, 15:32
Hvor er det skod at Barca ikke vinder 1-0, så jeg vinder 3500 kr.!! :rant:

Belfast
10-05-2009, 11:22
Matematik skriftlig eksamen imorgen!
Lort, lort, lort! Total hadefag.

OnlyUnited
10-05-2009, 20:26
Skidt at man har fri torsdag, fredag, lørdag, søndag, og tirsdag

Kunne havde været en nice ferie hvis jeg kunne blive hjemme mandag :)

JakobR
11-05-2009, 14:37
Anni og Erik

SantasLittleHelper
11-05-2009, 14:42
Nellie Dellies lakridser efter 50 gram :/

Fritz
11-05-2009, 22:37
Jeg hader skriftlig matematik B!
Øv øv, noget lort!

warming
11-05-2009, 23:04
Anni og Erik

Hov hov.. Det er ikke ligegyldighedstråden!

Belfast
12-05-2009, 22:29
Det dummeste 2-1 nederlag nogensinde.
Der røg pokalfinalen, nederlag i semifinalen.. Aaaaargh!

anderson888
27-05-2009, 15:26
Kan ikke finde min United trøje til i aften !!!!! :(

Dahlmann
27-05-2009, 22:38
Ord er overflødige.. men kan da lige krydre det hele med at jeg skal op til eksamen i morgen.. greatest day ever..

Bugge
27-05-2009, 22:47
Jeg har aldrig været så fucking flov! Hvor er det bare en pisse elendig og sølle indsats! Hvad er det for en taber attitude at spille med i en CL finale!

Belfast
28-05-2009, 16:45
Jeg er stadig muggen over kampen igår, hold kæft det noget lort.

Iøvrigt tabte jeg 500 på odds. Havde ellers planlagt at bruge gevinsten fra odds, på nye sko. Må jeg også vinke farvel til pt.

Tobber
20-06-2009, 12:06
lige fået nyt job, men får en elendig start må man sige... første arbejdsdag+lille intruduktion = kan ikk dimissionsaften, 2+3+4+5 arbejdsdag = i grækenland, og så er der lige et kursus man skal have, altså mødepligt, der er jeg så også på ferie. dvs. lorte start på jobbet og nu skal jeg nosse mig sammen til at gå op og sige det :/

JakobR
20-06-2009, 12:20
Hvorfor nævnte du det ikke til jobsamtalen?