Se fuld version : Ras ud tråden
jeg nævnte ferien men havde glemt dimissionsfesten, så det er vel faktisk kun den der er min skyld...
Skolen starter i morgen:(
Hvor fanden blev den sommerferie af?!
Kender I den om drengen der fik sin skole pc ødelagt dagen før han skulle modtage sit eksamensoplæg? Samme dreng er ret dårlig til at tage backup, så han har også mistet de dokumenter han skulle bruge til eksamen. Desuden har han ingenlunde råd til en ny bærbar pc..
og nåh jo.. han har også ligget med influenza siden søndag!!
United DK
10-12-2009, 21:54
Kender I den om drengen der fik sin skole pc ødelagt dagen før han skulle modtage sit eksamensoplæg? Samme dreng er ret dårlig til at tage backup, så han har også mistet de dokumenter han skulle bruge til eksamen. Desuden har han ingenlunde råd til en ny bærbar pc..
og nåh jo.. han har også ligget med influenza siden søndag!!
Er det nu man skal komme med tudekiks-klichéen?
Hvem er den dreng? Han lyder godt nok til at været en giant douche
http://pix.motivatedphotos.com/2009/4/22/633760082638303525-giantdouche.jpg
Tak for supporten røvhuller:p
Kasper United har lige fået sit vuvuzela horn :mad:
Kasper United
02-07-2010, 21:46
Kasper United har lige fået sit vuvuzela horn :mad:
:trophy:
Pis nu bare ned i The Championship, Blackpool!!
Hvem fanden har ikke varme i banen eller midler til at undgå at en kamp mod Manchester United bliver udsat!! Tag jer nu sammen, tabere!
Det var det eneste jeg havde at se frem tid i den her lorte weekend!!
Brænd i helvede, Blackpool.
Glory Man United
04-12-2010, 08:50
Pis nu bare ned i The Championship, Blackpool!!
Hvem fanden har ikke varme i banen eller midler til at undgå at en kamp mod Manchester United bliver udsat!! Tag jer nu sammen, tabere!
Det var det eneste jeg havde at se frem tid i den her lorte weekend!!
Brænd i helvede, Blackpool.
Nok ikke Blackpool du skal kritisere men FA....eller går den videre til FIFA? Er faktisk i tvivl der
United DK
04-12-2010, 09:05
Nok ikke Blackpool du skal kritisere men FA....eller går den videre til FIFA? Er faktisk i tvivl der
FIFA vil jeg mene er udelukket, når det er på nationalt plan, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det der med, om Premier League og The Football League hører indunder FA, eller om det er selvstændige organisationer. PL hed jo tidligere The F.A. Premier League, men siden 2007 har turneringen bare heddet Premier League (med tilhørende sponsornavn).
Uanset hvad vil jeg dog også mene, at det er forbundene der bærer den egentlig skyld i denne sag. Jeg synes man i enkelte tilfælde, bl.a. i Blackpools, godt kan sige, at de får lov at spille en sæson uden varme i banen, men så skal der også fyres op. Det er ikke en klub med massere af penge, og de har ikke været en del af det fine selskab siden 1971, så i deres tilfælde kan jeg gå med til, at det hele ikke er tiptopmoderne. Bloomfield Road har fået en massiv ansigtsløftning (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/68/Bloomfield_panorama.jpg) de senere år, og der har åbenbart ikke været penge til, også at ligge varme i banen.
Hader folk som konstant skal snakke med mig om fucking World Of Warcraft Cataclysm, blot fordi jeg måske spiller engang imellem. Så det første de gør om morgenen er lige at puffe til mig, og begynde at ævle om alverdens ting og sager i spillet, som jeg alligevel er fuldstændig ligeglad med!... KRAFTEDME! Og folk som SKAL skynde sig at købe spillet med det samme, og alt haster, man skal være bedst osv... Tsk tabere!
United DK
26-02-2011, 09:52
Hvorfor er der ingen tidlig PL-kamp?!
De kunne da have placeret Everton-Sunderland kl. 13:45, men nej. ARRRRGGGGHHHHH!!!!!!!
Don Kafai
26-02-2011, 09:55
Hvorfor er der ingen tidlig PL-kamp?!
Så du savner noget, som moderne fodbold har bidraget til at skabe?
hmm
United DK
26-02-2011, 10:14
Så du savner noget, som moderne fodbold har bidraget til at skabe?
hmm
Når man nu elsker at sprede kampene ud til fem forskellige kick-offs, så synes jeg det er sært, når man undlader at gøre det i dette tilfælde.
Om en kamp starter kl. 15:00 eller kl. 12:45 (engelsk tid), det er et større "problem" for medrejsende supportere, end for mig her i Danmark. Det er ikke mig der skal op med røven, for at tage fra Newcastle, og helt ned til London for at se Fulham-Newcastle på den tid af dagen.
Kan ikke se kampen i dag og får sikkert heller ikke set kampene mod Chelsea eller mod Liverpool.
ARRRRGGGGHHHHH!!!!!!!
Kasper United
26-02-2011, 13:24
Kan ikke se kampen i dag og får sikkert heller ikke set kampene mod Chelsea eller mod Liverpool.
http://www.youtube.com/watch?v=5bNE-5TVAmg
:groupdance:
HamudiiC
27-02-2011, 15:17
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-37710655:lindegaard-twitterhylder-rival.html
Er Xavi skiftet til United?
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-37710655:lindegaard-twitterhylder-rival.html
Er Xavi skiftet til United?
Hvis det var rigtigt, ville det da ikke være noget af rase ud over? :)
United DK
05-03-2011, 21:52
Jeg har lige et par ting jeg blev lidt irriteret over, under kampen mellem Birmingham og West Brom tidligere i dag.
1. Alex McLeish og Roy Hodgson er ikke trænere, de er managers. Jeg ved godt, at Hodgsons titel er head coach, ikke desto mindre er hans rolle den samme som en manager. Nogen tror fejlagtigt, at der ikke er en forskel på en træner og en manager, men det er der. Den primære forskel er, at en manager står for spillerindkøb, det gør en træner ikke, han træner holdet, noget som en manager ikke gør, det har han folk til (sine assistenter). Det er en fejl der går hver vej, for ligesom danskere kalder f.eks. Alex Ferguson for United-træner, så kalder englænderne Pep Guardiola for Barcelona manager, selvom han i engelsk forstand er coach, eller head coach, da han ikke er ansvarlig for spillerindkøb.
2. West Bromwich Albion og Wolverhampton Wanderers er ikke Birmingham-klubber. West Brom kommer fra byen West Bromwich, mens Wolves kommer fra byen Wolverhampton. Aston Villa er den eneste klub udover Birmingham City, der kommer fra byen Birmingham. Alle fire klubber kommer så fra West Midlands-området, men derfor kommer klubberne ikke fra samme by.
Min højre testikel er stadig ikke faldet ned.
Don Kafai
06-03-2011, 00:56
1. Alex McLeish og Roy Hodgson er ikke trænere, de er managers. Jeg ved godt, at Hodgsons titel er head coach, ikke desto mindre er hans rolle den samme som en manager. Nogen tror fejlagtigt, at der ikke er en forskel på en træner og en manager, men det er der. Den primære forskel er, at en manager står for spillerindkøb, det gør en træner ikke, han træner holdet, noget som en manager ikke gør, det har han folk til (sine assistenter). Det er en fejl der går hver vej, for ligesom danskere kalder f.eks. Alex Ferguson for United-træner, så kalder englænderne Pep Guardiola for Barcelona manager, selvom han i engelsk forstand er coach, eller head coach, da han ikke er ansvarlig for spillerindkøb.
Ret beset ved du vel ikke hvem der står for indkøbene i de enkelte klubber.
Manager eller træner er vel en gråzone, hvor en manager, som du selv siger, har mere administrative roller også. Ferguson står nok heller ikke selv for indkøbene i praksis, han siger vel et navn (fx. Veron), og så sørger klubbens repræsentanter for resten, og melder tilbage om udviklingen.
Det samme gør Pep Guardiola vel, så kan ikke se forskellen her.
schousboe9
06-03-2011, 09:21
Manager eller træner er vel en gråzone, hvor en manager, som du selv siger, har mere administrative roller også. Ferguson står nok heller ikke selv for indkøbene i praksis, han siger vel et navn (fx. Veron), og så sørger klubbens repræsentanter for resten, og melder tilbage om udviklingen.
Hvis linjerne skal tegnes helt op, så vil jeg da spille Faxe-kortet og sige, at han er træner i Blackburn.
Mht. indkøb så er det nok rigtigt, at det hele flyder lidt sammen uanset titel. Et godt eksempel på forskellen er vel Mourinho. Alle før ham var vel trænere i Real Madrid, mens han har forlangt at blive manager. Eller i hvert fald at få en managers magt, hvilken Perez og Calderón suverænt har siddet med.
Ellers læs den her (http://www.helium.com/items/1305513-the-difference-between-a-manager-and-a-coach).
United DK
06-03-2011, 09:48
Jeg vil vove den påstand, at Ferguson har mere magt over spillerindkøb end Guardiola har, og det er ikke kun fordi Ferguson er den han er, men fordi det er sådan rollefordelingen er. Man har tit hørt i Real Madrid om, hvordan spillere er blevet hentet, uden det nødvendigvis har været trænerens ønske. Det var jo mere Florentino Perez der ville have Zidane, Figo, (brasser) Ronaldo osv. end det var Del Bosque, selvom man så måske ikke siger nej til de tre. Mourinho har siden sin ankomst fået meget mere magt over den slags, og udadtil virker det klart som ham, der har bestemt at man skulle hente Özil, Carvalho osv., og ikke sportsdirektøren (som vist er Jorge Valdano) eller Perez.
Det er klart, at det måske ikke er så sort/hvidt længere, men jeg er stadig overbevist om, at en manager har mere at sige end en træner, når det kommer til visse ting.
ChristianR
06-03-2011, 10:58
Det er klart, at det måske ikke er så sort/hvidt længere, men jeg er stadig overbevist om, at en manager har mere at sige end en træner, når det kommer til visse ting.
Helt enig i din tolkning hele vejen. Egentlig er det vel kun i England, at der findes såkaldte managers. Jeg synes nu ikke, at det er så svært at gennemskue, hvornår manden i spidsen for førsteholdet har en træners eller en managers privilillegier.
Typisk er der jo ansat en sportschef eller sportsdirektør, der skal håndtere alt, der involverer penge og handler m.m., når træneren udelukkende koncentrere sig om at stille det nuværende hold.
Når der er en managerstilling er der derimod ingen sportsdirektør.
Her taler vi altså om, hvem der sidder med det endelige ansvar for den enkelte afdeling. Det er klart, at ham der kun er 'træner' også bliver hørt i forbindelse med spillerindkøb.
Don Kafai
06-03-2011, 11:52
Hvis linjerne skal tegnes helt op, så vil jeg da spille Faxe-kortet og sige, at han er træner i Blackburn.
Mht. indkøb så er det nok rigtigt, at det hele flyder lidt sammen uanset titel. Et godt eksempel på forskellen er vel Mourinho. Alle før ham var vel trænere i Real Madrid, mens han har forlangt at blive manager. Eller i hvert fald at få en managers magt, hvilken Perez og Calderón suverænt har siddet med.
Ellers læs den her (http://www.helium.com/items/1305513-the-difference-between-a-manager-and-a-coach).
Der er vel mange begreber man kan bruge. Cheftræner, som vel kommer af det mere amerikanske headcoach, er måske den mest rigtige betegnelse at bruge, så man undgår de der gråzoner med hvem der kan kaldes manager og hvem der bare er træner.
Jeg vil vove den påstand, at Ferguson har mere magt over spillerindkøb end Guardiola har, og det er ikke kun fordi Ferguson er den han er, men fordi det er sådan rollefordelingen er. Man har tit hørt i Real Madrid om, hvordan spillere er blevet hentet, uden det nødvendigvis har været trænerens ønske. Det var jo mere Florentino Perez der ville have Zidane, Figo, (brasser) Ronaldo osv. end det var Del Bosque, selvom man så måske ikke siger nej til de tre. Mourinho har siden sin ankomst fået meget mere magt over den slags, og udadtil virker det klart som ham, der har bestemt at man skulle hente Özil, Carvalho osv., og ikke sportsdirektøren (som vist er Jorge Valdano) eller Perez.
Jeg er da enig i dine definitioner af begreberne, men jeg synes ikke du bare kan sige den, den og den er det ene, og den, den og den er det andet.
Det kan da være at Chris Hughton fx. bare var en nikkedukke i Newcastle, men han blev betegnet manager fordi begreberne er det sådan i Spanien. På samme måde kan det være at Real Sociedads træner suverænt styrer alt, men han stadig, efter dine termer om Spaniere, skal kaldes træner/coach.
Parkohargo
06-03-2011, 16:06
arrrrrghhhhhhhh noget lort! What a mountain to climb!
Fuck hvor er de engelske dommere ren lort.. Og nej jeg beskylder dem ikke for at være skylden til at vi taber stort idag, men er træt af at der i næsten alle kampe er tvivlsomme eller deciderede forkerte kendelser.
Idag i Wolves - Spurs fx. Spurs forsvarsspiller nedlægger Wolves sidste mand i feltet. Korrekt straffe til Wolves. Og der går det så galt. Nar sidste mand bliver nedlagt og man derfor fratager en åbenlys målchance, hedder det i reglementet klokkeklart at der skal falde et rødt kort. Hvordan kan dommeren så gå ind og give gult til spurs-spilleren?? Er ved at brække mig over det..
Bud Spencer
06-03-2011, 22:06
Har ondt i løgene ovenpå dagens kamp.... og der er ikke mere cola i køleskabet.
United DK
06-03-2011, 22:19
Har ondt i løgene ovenpå dagens kamp.... og der er ikke mere cola i køleskabet.
Hvad lavede du da under kampen, nej, vent, det vil jeg egentlig ikke vide.
Når alt kommer til alt, så bliver alle hold snydt i løbet af en sæson. Det er pisse svært for en dommer. De har ligesom vi læste med Clattenburg, kun en mulighed for at vurdere en situation, og der er meget pres på, for de ved, at medierne vil vende og dreje hver beslutning, hvis den er forkert.
Dog undrer det mig, at dommerne i Europa er så langt bedre. Jeg kan altså ikke huske en kamp, hvor en europæisk dommer har hjulpet os. Okay, vi blev bortdømt et par gange sidste år med manglende straffespark til Fletcher eller Evra (mod CSKA Moskva og Besiktas hjemme), men ellers synes jeg bare, at de holder et langt lang højere niveau. Der går næsten ikke en weekend uden en stor dommerfejl hos en engelsk dommer.
Udfra hvad jeg umiddelbart husker, er her en liste, hvor dommeren har hjulpet og bortdømt os.
Dommerkendelser, der er gået vores vej:
-Nevilles manglende rødekort og straffespark (WBA away)
-Det manglende straffespark til Blackpool ved Rafael (Blackpool away)
-Det røde kort, der skulle have været givet til Rooney mod Wigan (Wigan away)
-Det tynde straffespark til Dimitar Berbatov imod Liverpool (Liverpool - Fa Cuppen)
Dommerkendelser, der er gået imod os:
-Ved Birminghams 1-1 mål i overtiden, skulle der være blevet dømt for 3 forseelser (hånd, skub i ryggen og offside) (Birmingham away)
-Tyndt rødt kort til Rafael imod Tottenham, hvor en af deres spillere snitter Rafaels knæ og falder (Tottenham away)
- Wolves away. Ved stillingen 1-2, er der klokkeklar hånd på bolden fra Wolves spiller, hvilket burde have givet straffespark.
- Det manglende røde kort til Caldwell imod Evra i sidste weekend. Havde ingen betydning, men stadigvæk voldsom tackling, og snakken har kun gået på Rooneys albue (Wigan away)
- Det manglende røde kort til Luiz og det tynde straffespark til Chelsea ved stillingen 1-1 (Chelsea away)
- Det manglende røde kort til Carragher, da han stempler Nani ved stillingen 0-2 (Liverpool away)
Det er hvad, jeg umiddelbart husker af store fejl af dommerne i denne sæson. Meget af det kan vi kun gisne om det ville have fået betydning. F.eks. er det jo ikke sikkert i dag, at vi var kommet tilbage selv med en mand mere. Men alt i alt, synes jeg det er vanvittigt så mange dommerfejl, der bliver lavet begge veje. Der er sikkert flere, der kan tilføjes, men som jeg har glemt.
Bud Spencer
06-03-2011, 22:23
Hvad lavede du da under kampen, nej, vent, det vil jeg egentlig ikke vide.
Øv! Der er ellers en brand god historie bag....:titte:
Øv! Der er ellers en brand god historie bag....:titte:
Jeg er nede med sladder.. kom frisk :b
Fucking shit people. Lorte folk som står i fucking vejen når man skal ud af toget/metroen. De skaber jo decideret blokader for man ikke kan komme ud. Men nu venter de ikke engang på man kommer ud, nu går de fanme ind mens man er på vej ud og skubber. I'm gonna fucking kill someone!
Jurgensen
22-03-2011, 23:02
Fucking shit people. Lorte folk som står i fucking vejen når man skal ud af toget/metroen. De skaber jo decideret blokader for man ikke kan komme ud. Men nu venter de ikke engang på man kommer ud, nu går de fanme ind mens man er på vej ud og skubber. I'm gonna fucking kill someone!
Det er så irriterende, jeg plejer at give folk et lille puf eller en lille albue i siden. Eller kommentere der for dem. Er ved at få gå amok over folk ikke lige kan vente to sek med at brase ind.
Det er det samme med de folk, der ikke fatter, at man skal stå i højre side af rulletrapperne..
schousboe9
24-03-2011, 13:13
Det er det samme med de folk, der ikke fatter, at man skal stå i højre side af rulletrapperne..
Eller dem som ikke fatter, at man stadig skal gå på rulletrappen! (;))
Glory Man United
24-03-2011, 13:22
Enig. Trapper er en god opfindelse. Men benene/fødderne var altså en endnu bedre en
Men det bliver umuliggjort, når Brian på 42 år med sine store tribalsoverarme står i midten af trappen og skal holde ved begge gelændere..
United DK
24-03-2011, 13:35
Men det bliver umuliggjort, når Brian på 42 år med sine store tribalsoverarme står i midten af trappen og skal holde ved begge gelændere..
Så prikker man ham lige på skulderen og spørger, om han ikke vil være venlig at flytte sig. Hvis han så svare flabet tilbage, så må man bare sige undskyld, og vente på at rulletrappen er oppe eller nede.
OneAndOnly
24-03-2011, 19:16
Jeg forstuvede anklen 1 uge op til Danmarksserie premieren! ØV!
Kasper United
25-03-2011, 19:05
Jeg forstuvede anklen 1 uge op til Danmarksserie premieren! ØV!
Det lyder sgu træls. Har bl.a. hørt, at Uniteds scouter er i Danmark for at se på Danmarksserie-klubberne, om de har nogle talenter, som kan træde direkte ind i start-11'eren. ;)
OneAndOnly
28-03-2011, 10:08
Talent kan vi godt tage med, men jeg er nok Hargreaves materiale med alle de skader jeg har haha..
Dahlmann
16-06-2011, 21:16
Får endelig et login til boligportal så jeg kan få ringet til nogle udlejere.. 3 stks der alle har lejet deres lejlighed ud.. Den ene blev endda sur over jeg ringede når den var udlejet.. Jamen så få da den annonce væk.. Og det betaler man 350 kr for... Nu har jeg så fundet en lejlighed på boligbasen men det koster gudjæpemig 600 kr at få login der..
Ringer til stofa og siger der er et problem med min netforbindelse. Fortæller medarbejderen at problemet er at der er pakketab så det er forbindelsen hen til modemmet der er problemet. Det tager vel ca 30 sekunder, men alligevel tager samtalen 25 min fordi den kære kundeservicemedarbejder ikke var så ferm. Ville have mig til at tage hastighedstest på deres hjemmeside og sådan nogle ting, selvom det ikke er hastigheden der er problemet, men der er pakketab. Endelig indser hun at hun hellere må sende en teknikker ud og kigge på det. Så han kommer... den 18 august. Fantastisk!
United DK
05-09-2011, 21:44
FUCK BRASILIEN!!!
Så formår de kun at vinde 1-0 over Ghana. De er simpelthen så ringe efterhånden de forbandede dovendyr, ovenikøbet anført af den konstant smilende hest Ronaldinho, der stadig husere på det landshold, hvilket siger alt. Og så ham Neymar? Han skulle tage og spille noget ordentlig fodbold, og ikke gå så meget op i sit forpulede hår. Snothvalp!
tjarligdrengen
05-09-2011, 22:17
FUCK BRASILIEN!!!
Så formår de kun at vinde 1-0 over Ghana. De er simpelthen så ringe efterhånden de forbandede dovendyr, ovenikøbet anført af den konstant smilende hest Ronaldinho, der stadig husere på det landshold, hvilket siger alt. Og så ham Neymar? Han skulle tage og spille noget ordentlig fodbold, og ikke gå så meget op i sit forpulede hår. Snothvalp!
Tabte du lidt guld på dem idag?
Kasper United
13-09-2011, 14:13
RAppel har tyvstjålet mit tidligere avatar herinde, og billedet er endda stadig inde på min profil.
AARGGGGHHHH! :mad:
RAppel har tyvstjålet mit tidligere avatar herinde, og billedet er endda stadig inde på min profil.
AARGGGGHHHH! :mad:
Jeg kunne godt huske at der var en der havde det herinde på et tidspunkt, men kunne ikke finde det på medlemslisten. Så kunne jeg da bruge det, men nu skifter jeg tilbage. Skal ikke have sådan et affaldsprodukt :D
Kasper United
13-09-2011, 17:29
Jeg kunne godt huske at der var en der havde det herinde på et tidspunkt, men kunne ikke finde det på medlemslisten. Så kunne jeg da bruge det, men nu skifter jeg tilbage. Skal ikke have sådan et affaldsprodukt :D
Av, av, av! :D
..du kunne da finde dig et nyt? ;)
Av, av, av! :D
..du kunne da finde dig et nyt? ;)
I'm keeping it old school dawg! :D
AAAAARRRGH! Fucking FIFA MØGUNGER! Duden spiller mega mærkeligt, kører den rundt i egne rækker, og dribler men angriber aldrig rigtigt. Så får jeg endelig et mål og så quitter that son of a BITCH!!!!!!
Første modul aflyst 12 minutter før vi skal møde... Sådan noget gør man bare ikke en mandag morgen!!!! :rant:
For fanden da også. Hvordan skal jeg nå det hele? Posten er lige kommet med Scholes' bog og Fifa 12. Har Nevilles bog der ligger og venter endnu og FM2012 demoen kommer i weekenden. Hvordan skal jeg nå det hele? Har også en bil der skal hentes...
schousboe9
05-10-2011, 18:27
For fanden da også. Hvordan skal jeg nå det hele? Posten er lige kommet med Scholes' bog og Fifa 12. Har Nevilles bog der ligger og venter endnu og FM2012 demoen kommer i weekenden. Hvordan skal jeg nå det hele? Har også en bil der skal hentes...
My girlfriend's always modelling, my wallet's too small for my fifties and my diamond shoes are too tight!
United DK
08-10-2011, 10:09
Hvad skal man dog give sig til, på sådan en fodboldfri lørdag? Før i tiden var der da i det mindste landskampe i weekenden, nu er der ikke en skid, medmindre man gider at se to hold løbe rundt på et trægulv, og score 20-40 mål mod hinanden indenfor 60 minutter.
Kan det ikke snart blive mandag!
Jeg er også i ragemode. Ingen fodbold på en højhellig lørdag er bare forkert. Men det er vel folk som Wenger og Fergies skyld, fordi de vil have landsholdene til at spille hele lortet hurtigt og ca være færdig tirsdag, så der kan restitueres en dag mere?
Nevertheless, vil jeg også istedet give mig til at hate på håndbold istedet for Fergie. Det gir bare mere mening.
United DK
08-10-2011, 10:56
Jeg er også i ragemode. Ingen fodbold på en højhellig lørdag er bare forkert. Men det er vel folk som Wenger og Fergies skyld, fordi de vil have landsholdene til at spille hele lortet hurtigt og ca være færdig tirsdag, så der kan restitueres en dag mere?
Nevertheless, vil jeg også istedet give mig til at hate på håndbold istedet for Fergie. Det gir bare mere mening.
Jeg vil nu hate mere på diverse managers, for det er deres skyld. Håndbold har jo sådan set intet med det at gøre, andet end at det vises overflod, men det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.
Nej, man bør hade Ferguson, Wenger og flere andre, samt UEFA for at føje klubbernes ønsker, og lægge landskampe på en fucking fredag, hvor man alligevel ikke gider at se fodbold. Jeg tror sgu jeg vil være præsident for UEFA, så vi kan vende tilbage til det gamle system med lørdag/onsdag, og hvad er problemet egentlig, når man samtidig stadig spiller venskabskampe på onsdage? Der er jo intet problem!
Hvilke kvalifikationer kræves der af en UEFA-præsident udover inkompetence, og evnen til at spise ved diverse receptioner?
Jeg vil nu hate mere på diverse managers, for det er deres skyld. Håndbold har jo sådan set intet med det at gøre, andet end at det vises overflod, men det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.
Nej, man bør hade Ferguson, Wenger og flere andre, samt UEFA for at føje klubbernes ønsker, og lægge landskampe på en fucking fredag, hvor man alligevel ikke gider at se fodbold. Jeg tror sgu jeg vil være præsident for UEFA, så vi kan vende tilbage til det gamle system med lørdag/onsdag, og hvad er problemet egentlig, når man samtidig stadig spiller venskabskampe på onsdage? Der er jo intet problem!
Hvilke kvalifikationer kræves der af en UEFA-præsident udover inkompetence, og evnen til at spise ved diverse receptioner?
Du skal helst have noget snask på dine mod-kandidater, så kun de svage kandidater tør stille op mod dig. BlatterRule #1
Hvad skal man dog give sig til, på sådan en fodboldfri lørdag? Før i tiden var der da i det mindste landskampe i weekenden, nu er der ikke en skid, medmindre man gider at se to hold løbe rundt på et trægulv, og score 20-40 mål mod hinanden indenfor 60 minutter.
Kan det ikke snart blive mandag!
Skole......................
Christensen
11-10-2011, 09:34
De første to uger af NBA-sæsonen er aflyst.... Aaaaaargh :mad:
schousboe9
11-10-2011, 10:16
Fedt... Har lige fundet ud af, at jeg sidder til fødselsdag kl. 13.45 på lørdag!! :mad: Godt nok min morfars 85-års, så det vil jeg sgu'dt misse - men skidt timing alligevel!
De første to uger af NBA-sæsonen er aflyst.... Aaaaaargh :mad:
:rant:
dannigizmo
07-11-2011, 21:48
Omfg, det nye Zuluprogram Gamebusters er ringe. Hold dog det kamera i ro, og så lad være med at forsøge at være "ung med de unge," når I ikke er det!
Og hvorfor fanden kan de der Bense-brødre ikke snakke ordentligt?!
Omfg, det nye Zuluprogram Gamebusters er ringe. Hold dog det kamera i ro, og så lad være med at forsøge at være "ung med de unge," når I ikke er det!
Og hvorfor fanden kan de der Bense-brødre ikke snakke ordentligt?!
Jeg sad også og så det, men min opmærksomhed var hurtigt tilbage ved FM igen
Hulle #7
08-11-2011, 16:40
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Christensen
14-11-2011, 21:41
Nu ligner det et farvel til NBA-sæsonen :mad: For fanden noget L-O-R-T!!! :mad::mad::mad::overkill::(:(:(:(
Nu ligner det et farvel til NBA-sæsonen :mad: For fanden noget L-O-R-T!!! :mad::mad::mad::overkill::(:(:(:(
Jeg var netop på vej herind for at skrive det! :smilings::rant:
Don Kafai
14-11-2011, 23:17
Hvad er der da sket?
Christensen
15-11-2011, 07:53
Ejerne og spillerne kan ikke blive enige om en ny overenskomst. Det er en ret kringlet affære, og svær at skabe sig et overblik over, men for 14 dage siden så det faktisk lyst ud. Overenskomsten var mere eller mindre på plads, og parterne manglede kun at blive enige om et par punkter - blandt andet delingen af Basketball Related Income (BRI). Spillerne har indtil nu fået 57% af BRI, men ejernes nye forslag lød på, at BRI skulle deles 50/50. Den var spillerne ikke med på - de ønsker en 52/48-deling.
Ingen af parterne ville give sig, og ejerne stillede i løbet af sidste uge et ultimatum. Spillerne afviste i går, og sæsonen hænger i en tynd tråd. Desuden vil spillerforeningen (NBPA) vil længere repræsentere spillerne som fagforening, og gør klar til en opløsning - det ser virkelig sort ud.
Don Kafai
15-11-2011, 16:18
Men er sæsonen ikke i fuld gang? Man kan da i det mindste spille sæsonen færdig, og så tage forhandlingerne efter finalen er spillet. Mærkelige ting der sker i USA... Men okay, det samme var jo tilfældet ift. NFL, og der blev man i sidste ende enige, og sådan plejer sådanne sager da også at gå, heldigvis.
Christensen
15-11-2011, 16:45
Sæsonen skulle have startet d. 1/11. I første omgang blev de to første uger aflyst, og senere to uger mere, og efter i går frygtes det, at man mister hele sæsonen.
Man har forhandlet i et stykke tid nu, men parterne kritiseres for at have været for sløve. Forhandlingerne startede først efter overenskomsten udløb, og ikke efter årets finaler, og man spildte derfor ca. en måneds tid på ingenting.
Edit: Det samme skete i øvrigt i NHL for nogle sæsoner siden - her mistede man en hel sæson, og spillerne måtte nøjes med en endnu dårligere aftale. NFL slap noget lettere og sæsonen startede som bekendt til tiden.
Men er sæsonen ikke i fuld gang? Man kan da i det mindste spille sæsonen færdig, og så tage forhandlingerne efter finalen er spillet. Mærkelige ting der sker i USA... Men okay, det samme var jo tilfældet ift. NFL, og der blev man i sidste ende enige, og sådan plejer sådanne sager da også at gå, heldigvis.
Sæsonen er ikke i gang. Hvis du har hørt om noget basket der er blevet spillet i USA, er det højst sandsynligt bare velgørenhedskampe o.lign.
Broberry
19-11-2011, 01:10
Så var jeg ude for endnu en kedelig episode i aftes...
Efter en ellers vellykket fest på handelsskolen, kommer min kæreste over, og fortæller, at en person af anden etnisk herkomst lige har givet hende en lussing. Hun udpeger ham senere hen, og jeg går over og spørg hvad der foregår, og hvordan han dog kan finde på at slå på en pige...
Herefter går der 2-3 sekunder, og så får jeg mig ellers en røvfuld, af ham og hans kammerater. Dette resulterede i at min KÆRESTE og JEG blev smidt ud fra festen, og ikke ham(Af en vagt der åbenbart kendte ham og hans kammerater).
Verden er et sygt sted....
Jeg tror ras ud tråden ville være passende.
Men jeg kender det godt. Jeg er medlem af festudvalget på mit gym, så er derfor også med til at administrere festerne. Der er altid nogle idioter, både af dansk og anden etnisk herkomst. Det ses også tit at der kommer folk udefra som ihærdigt prøver at komme ind, udelukkende for at lave ravage. Det fatter jeg simpelthen ikke. Der er sågar folk der står og venter til festen slutter. Der var en kedelig episode sidst med en pige som blev "lettere" seksuelt misbrugt, ude foran skolen efter festen. Så nu er sikkerheden også blevet skærpet plus der er blevet anbefalet at man forlader i størrere grupper. Men hvor er det bare nederen altså.
United DK
19-11-2011, 08:40
Går denne person af anden etnisk herkomst på handelsskolen, eller er han bare (endnu) en samfundstaber fra den befolkningsgruppe, der lige synes han skulle til fest der? Uanset hvad er det rent til grin, hvis det er gået som du skriver, men jeg ved ikke hvem man skal henvende sig til i den sammenhæng. Du bør i hvert fald gøre noget ved sagen, selvom du sikkert kan risikere, at få endnu flere tæsk, hvis jeg kender den befolkningsgruppe ret, deres mentalitet er i mange tilfælde ikke til dialog, tværtimod.
Broberry
19-11-2011, 08:50
Går denne person af anden etnisk herkomst på handelsskolen, eller er han bare (endnu) en samfundstaber fra den befolkningsgruppe, der lige synes han skulle til fest der? Uanset hvad er det rent til grin, hvis det er gået som du skriver, men jeg ved ikke hvem man skal henvende sig til i den sammenhæng. Du bør i hvert fald gøre noget ved sagen, selvom du sikkert kan risikere, at få endnu flere tæsk, hvis jeg kender den befolkningsgruppe ret, deres mentalitet er i mange tilfælde ikke til dialog, tværtimod.
Han går selv på skolen ja, men halvdelen af hans kammerater gik ikke på skolen, og var udelukkende ude, og søge noget ballade.
Episoden fandt sted lige efter festens slut-fløjt, lige i indgangen.
Jeg sidder også lidt i det dilemma, at uanset hvem man melder det til, risikerer man at få endnu flere tæsk. Men selvfølgelig melder jeg det.
Tilgengæld var personen der stoppede det, også af anden etnisk herkomst, så vi må ikke smide alle sammen i samme bås :)
Glory Man United
19-11-2011, 09:19
Han går selv på skolen ja, men halvdelen af hans kammerater gik ikke på skolen, og var udelukkende ude, og søge noget ballade.
Episoden fandt sted lige efter festens slut-fløjt, lige i indgangen.
Jeg sidder også lidt i det dilemma, at uanset hvem man melder det til, risikerer man at få endnu flere tæsk. Men selvfølgelig melder jeg det.
Tilgengæld var personen der stoppede det, også af anden etnisk herkomst, så vi må ikke smide alle sammen i samme bås :)
Hvis du og din kæreste (og evt andre der har set det) melder det, så ryger han vel ud af skolen?
Broberry
19-11-2011, 09:25
Hvis du og din kæreste (og evt andre der har set det) melder det, så ryger han vel ud af skolen?
Forhåbenligt ja. Vi går ihvertfald til vores kære rektor mandag, lige og vender og drejer den.
United DK
19-11-2011, 09:41
Nej nej, bevares. ;)
Ufatteligt at nogle mennesker skal være så småt begavet.
Håber du melder taberen, ellers tæver ham og hans taber venner bare en anden til næste fest. Den slags idioter fatter det først når de får lov til at betale for det.
Broberry
19-11-2011, 10:31
Ufatteligt at nogle mennesker skal være så småt begavet.
Håber du melder taberen, ellers tæver ham og hans taber venner bare en anden til næste fest. Den slags idioter fatter det først når de får lov til at betale for det.
Han bliver selvfølgelig meldt :)
Jeg har bokset i mange år, og ville hellere end gerne have givet ham en røvfuld, jeg gider bare ikke på skolen.. Det er simpelhen for dumt, skal ikke risikere at få sparket, et halvt års tid før huen.
Men så igen, om så jeg kunne give ham en røvfuld, så ved man ikke hvor gal den er oppe i hovedet på nogle af de drenge, hvem ved om en af dem kunne finde på at trække en kniv eller lign.
Don Kafai
19-11-2011, 11:06
Ikke for at negligere oplevelsen, men har flyttet "idiot..."-tråden herind, da det bliver nemmere at se hvad indholdet er.
Danielsen
19-11-2011, 11:41
Vil du virkelig ned af den vej? Eller keder du dig, og vil starte en debat?
United DK
19-11-2011, 12:58
Vil du virkelig ned af den vej? Eller keder du dig, og vil starte en debat?
Hvilken vej? Jeg skriver ikke for at provokere, jeg skriver udfra hvad der er min opfattelse.
Svanen94
19-11-2011, 17:02
Jeg havde egentlig troede at danskere var ligeså voldelige og kriminelle som indvandrere, men jeg fik så statistik, hvor det viste sig ikke at hænge sådan sammen. Men det må jo være vores fordomme og måde at behandle dem på, der ændre deres adfærd. Jeg tror simpelthen ikke, at det i generne ligger, at folk fra mellemøsten er mere voldelige og kriminelle end andre.
ChristianR
19-11-2011, 17:12
Jeg havde egentlig troede at danskere var ligeså voldelige og kriminelle som indvandrere, men jeg fik så statistik, hvor det viste sig ikke at hænge sådan sammen. Men det må jo være vores fordomme og måde at behandle dem på, der ændre deres adfærd. Jeg tror simpelthen ikke, at det i generne ligger, at folk fra mellemøsten er mere voldelige og kriminelle end andre.
Det kunne også ligge i kulturen. Social arv har naturligvis meget at sige.
At give samfundet, etniske danskere eller alle mulige andre skylden er for tyndt. Dem der laver balladen må tage ansvaret på egne skuldre. Hverken fra eller til.
Svanen94
19-11-2011, 20:43
Det kunne også ligge i kulturen. Social arv har naturligvis meget at sige.
At give samfundet, etniske danskere eller alle mulige andre skylden er for tyndt. Dem der laver balladen må tage ansvaret på egne skuldre. Hverken fra eller til.
Jeg arbejder med noget som omhandler det her for tiden. Det er interessant at se, hvordan omverdenens syn kan ændre andre. Er der en i klassen som vil blive betragtet som nørd vil han til sidst selv føle sig som en nørd, fordi andre betragter ham sådan. Det kan meget vel være det samme i de situationer. Selvfølgelig er det ikke alle indvandrere der gør det, og dem der gør det skal selvfølgelig stå til ansvar for det. Men jeg synes det er interessant at finde ud af, hvorfor de gør det og om de ville have gjort det samme i deres hjemland. I stedet for bare at stemple dem som "sociale tabere".
schousboe9
28-11-2011, 21:25
Hvorfor fanden kan man ikke gå til fodbold uden at få stjålet USB-nøgle og trådløs mus fra bilen!?!? Og når røvhullerne alligevel er igang, hvorfor fanden har man så laddet både kørekort, dankort, solbriller og GPS ligge!?!? Taber-aber!! Få dog et arbejde!!
Hvorfor fanden kan man ikke gå til fodbold uden at få stjålet USB-nøgle og trådløs mus fra bilen!?!? Og når røvhullerne alligevel er igang, hvorfor fanden har man så laddet både kørekort, dankort, solbriller og GPS ligge!?!? Taber-aber!! Få dog et arbejde!!
Du var i Brøndby kan jeg forstå ;)
Ej jokes til side, surt og frustrerende. Og ja det lyder sku lidt specielt kun at tage noget. En gps skulle man da ellers mene som regel også er i høj kurs.
schousboe9
29-11-2011, 09:49
Du var i Brøndby kan jeg forstå ;)
Ej jokes til side, surt og frustrerende. Og ja det lyder sku lidt specielt kun at tage noget. En gps skulle man da ellers mene som regel også er i høj kurs.
Ja, det var jeg. Hvor skulle sådan noget ellers foregå, fristes man til at spørge...?
Jeg fatter heller ingenting. Stjæle ting, som man kan anskaffe sig for den uhyrlige sum af 250 kr., men lader alt af rigtig værdi ligge. Jamen, altså... Jeg tænker simpelthen Mick Øgendahl. "Duer!"
De håber på at finde oplysninger på USB'en som er mere indbringende (;
Ja, det var jeg. Hvor skulle sådan noget ellers foregå, fristes man til at spørge...?
Brøndby er Danmarks svar på Liverpool.
Brøndby er Danmarks svar på Liverpool.
Both on and off the field.
En klub gennemtæret af rendyrket FAIL.
schousboe9
29-11-2011, 12:52
De håber på at finde oplysninger på USB'en som er mere indbringende (;
Ved sgu ikke hvor meget oplysninger om min musiksmag er værd. Og den sad jo så sjovt nok i bilradioen, som man heller ikke tog.
Klorofylmutanter i byg :mad:
Der er ingen BASEL v UNITED tråd
:mad::rant::mad::rant::overkill:
Christensen
05-12-2011, 05:56
Jeg går glip af kampen pga. arbejde!!!
Der er ingen BASEL v UNITED tråd
:mad::rant::mad::rant::overkill:
I sense great fear in you, Snegl. You have hate. You have anger.
Holmegaard
06-12-2011, 21:53
Hvad fanden laver milan at indkassere to scoringer på det tidspunkt! Det r penge lige ud af vinduet
Glory Man United
07-12-2011, 07:59
Har været forkølet i 9-10 dage nu. Får det for h****** aldrig en ende!!??
Har været forkølet i 9-10 dage nu. Får det for h****** aldrig en ende!!??
Det går over næste gang Berba scorer!
Puha, det kan godt gå hen og blive et rekordlangt sygdomsforløb så.
Puha, det kan godt gå hen og blive et rekordlangt sygdomsforløb så.
Giver det maks to, måske tre, kampe..
Glory Man United
14-12-2011, 10:40
Tak...Berba må have lavet et mål til træning i mandags :titte:
WTF!?!?!?!
United-Bolton bliver sendt forskudt på 6'eren fordi fucking Liverpool-Stoke skal vises direkte?? Er det helt seriøst rigtigt!?!?!
ChristianR
12-01-2012, 09:38
WTF!?!?!?!
United-Bolton bliver sendt forskudt på 6'eren fordi fucking Liverpool-Stoke skal vises direkte?? Er det helt seriøst rigtigt!?!?!
Fuck. Ja.. Jeg troede, vi skulle spille aftenskampen, fordi Kanal 6 havde reklameret med, at man ville vise United kl 18. Det er først nu, det går op for mig, at den er forskudt.
Hvad er det interessante ved Liverpool-Stoke? Kampen om 8. pladsen?
Damn you, Daniel Agger og Thomas Sørensen!
United DK
12-01-2012, 09:55
Egentlig underligt der hverken er en tidlig eller sen kamp på lørdag, der er bare syv kampe kl. 16. Hvorfor de så viser Liverpool og Stoke fremfor vores kamp, fatter jeg heller ikke, men jeg ved heller ikke, hvor meget 6'eren selv bestemmer deres kampvalg.
EDIT: Måske kan folk brokke sig så meget, at vores kamp vises på Kanal 5, ligesom da folk fik brokket sig til, at Kanal 5 viste Chelsea-Arsenal for nogle måneder siden. Der havde 6'eren jo valgt at vise vores kamp fra Goodison Park i stedet.
ChristianR
12-01-2012, 09:59
Egentlig underligt der hverken er en tidlig eller sen kamp på lørdag, der er bare syv kampe kl. 16. Hvorfor de så viser Liverpool og Stoke fremfor vores kamp, fatter jeg heller ikke, men jeg ved heller ikke, hvor meget 6'eren selv bestemmer deres kampvalg.
EDIT: Måske kan folk brokke sig så meget, at vores kamp vises på Kanal 5, ligesom da folk fik brokket sig til, at Kanal 5 viste Chelsea-Arsenal for nogle måneder siden. Der havde 6'eren jo valgt at vise vores kamp fra Goodison Park i stedet.
Det er mit indtryk, at de frit kan vælge og vrage mellem de kampe, de ønsker at vise. Jeg tror bare Daniel Agger og Thomas Sørensen er skyldige i, at vi må se kampen forskudt.
Men klageplanen er ikke helt dårlig. Jeg vil skrive en mail nu. Det håber jeg også, at andre vil. Måske giver det pote.
Det er mit indtryk, at de frit kan vælge og vrage mellem de kampe, de ønsker at vise. Jeg tror bare Daniel Agger og Thomas Sørensen er skyldige i, at vi må se kampen forskudt.
Men klageplanen er ikke helt dårlig. Jeg vil skrive en mail nu. Det håber jeg også, at andre vil. Måske giver det pote.
Jeg har også lige skrevet til dem på 6-eren.dk og fortalt dem at det er noget værre pis.
Jeg kunne forstå hvis den anden kamp var City-Tottenham eller noget i den stil.
Hvis man har den store pakke hos viasat med TV2 pl, så har man også flere TV2 pl extra kanaler, som viser alle øvrige kampe i tilfælde af sammenfald af tidspunkter. Så der skal man ikke bekymre sig.
Svanen94
01-04-2012, 10:53
Jeg var ved at ende i en trekant i går, hvorefter den ene pige fik det dårligt, og jeg derfor ender på toilettet med en pige fra min klasse. Damn, det bliver akavet efter ferien!
ClausJorgensen
01-04-2012, 10:54
Jeg var ved at ende i en trekant i går, hvorefter den ene pige fik det dårligt, og jeg derfor ender på toilettet med en pige fra min klasse. Damn, det bliver akavet efter ferien!
Men var ham den anden fyr sød :InLove?
Hvis man har den store pakke hos viasat med TV2 pl, så har man også flere TV2 pl extra kanaler, som viser alle øvrige kampe i tilfælde af sammenfald af tidspunkter. Så der skal man ikke bekymre sig.
SIkker? SYnes der stod noget med at rettighederne var ændret sidst jeg var på den?
SIkker? SYnes der stod noget med at rettighederne var ændret sidst jeg var på den?
Så skulle det være sket for nylig. Det er ikke noget jeg har hørt om. Min papa er heldigvis også stor fodboldfan, så han har den store pakke hos viasat, og så tager jeg hjem til ham hvis jeg ikke kan se en kamp. Det har fungeret hele sæsonen.
Note til alle inklusiv mig selv:
Husk at tage backup i et stort omfang, og husk at gøre det regelmæssigt. Noget data er bare ikke sjovt at miste....
En STEAM fejl er skyld i, at jeg ikke kan spille FM Manager idag!!!!!!
Utilgiveligt :rant::rant::rant::rant::rant:
En STEAM fejl er skyld i, at jeg ikke kan spille FM Manager idag!!!!!!
Utilgiveligt :rant::rant::rant::rant::rant:
Er det bare en Steam fejl?!?
Har seriøst lige brugt en halv time på at geninstallere det!
Er det bare en Steam fejl?!?
Har seriøst lige brugt en halv time på at geninstallere det!
Ja fandt det på nettet.. Fejlen er kommet efter en opdatering af steam..
Du kan vist spille hvis du man geninstallerer men ikke opdaterer steam..
Jeg kan sq da for helved ikke koncentrere mig om at skrive min BA færdig efter sådan en lorte kamp!!!
"Hvordan skal medarbejderne håndteres for at modellens gevinster bliver optimeret?": De skal kraftedme have proppet en arm op i røven og føres rundt som marionet-dukker indtil United fatter at dække ordentligt op!!
Bliver tosset af det her lort...
Matematik skriftlig prøve i morgen....
Tre afleveringer til i morgen ....
Engelsk opgave til i morgen ....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.