Se fuld version : Skader
Glory Man United
04-09-2007, 10:02
Ville bare lige igen gøre opmærksom på:
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Den er næsten fejlfri....;)
Og jeg blev sgu en anelse glad på Coppells vegne, for jeg har haft noget ondt af ham pga de mange skader....de er næsten klar igen!
Jeg er stadig ked af at Foster og Park er så langtids skadet som de er, men lækkert at se Gaz, Rooney og Giggsy snart kommer sig af deres skader!
Vores skadesproblem er ikke så stort længere. Gaz, Rooney og Giggs er alle klar til Everton kampen, og Park og Foster vil nok alligevel ikke have spillet fra start, så vi mangler når de andre tre er klar ikke nogen stamspillere.
Danielsen
01-11-2007, 21:35
Faldt over en interessant undersögelse omk. skader på spillere i PL, kontra spillere i andre liga'er, der har jule/vinterpause:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75614
Specielt denne del:
- Den fantastiske ting var, at risikoen var omkring den dobbelte i januar, februar og marts, men i april og maj var den fire gange højere, hvis man sammenligner med lande, der har en vinterpause, fortæller Ekstrand og konkluderer derfor, at den manglende vinterpause formentligt betyder drastisk øget skadesrisiko i slutningen af sæsonen.
Ja, det kan vi jo selv huske fra sidste forår.. Jeg kan dog godt lide julekampene og synes det er en hel speciel ting i England.. Dog hvis det kan medføre mindre skader er det fint med mig at afskaffe runderne i vinteren..
Ja, det kan vi jo selv huske fra sidste forår.. Jeg kan dog godt lide julekampene og synes det er en hel speciel ting i England.. Dog hvis det kan medføre mindre skader er det fint med mig at afskaffe runderne i vinteren..
Julekampene er helt sikkert en helt specielt ting, men hvis det betyder flere skader end normalt, så skal man måske overveje dette, selvom det tager en del af charmen fra PL? :confused: så jeg er helt enig med dig!
Glory Man United
02-11-2007, 07:47
Julekampene er helt sikkert en helt specielt ting, men hvis det betyder flere skader end normalt, så skal man måske overveje dette, selvom det tager en del af charmen fra PL? :confused: så jeg er helt enig med dig!
Never take away the X-mas matches....EVER! :)
Juleperioden er klassisk, og det skal der ikke røres ved.
Men måske man kunne indføre 2-3 ugers pause i midten af januar i Premier League. Skotterne har jo indført en kort pause på et par uger..
Glory Man United
02-11-2007, 08:06
Juleperioden er klassisk, og det skal der ikke røres ved.
Men måske man kunne indføre 2-3 ugers pause i midten af januar i Premier League. Skotterne har jo indført en kort pause på et par uger..
Hva f..... skal man så lave på årets mest røvsyge måned ;)
United DK
02-11-2007, 11:10
Engelsk fodbold har aldrig stået stille fra august til maj, og sådan skal det fortsætte. Det er hårdt for spillerne, men som sagt har det altid været sådan, og med de penge spillerne i især PL tjener i dag, ift. hvad de gjorde 40-50 år siden, så skal spillerne ikke klage. Der skal også laves lidt, for den mio. de tjener om ugen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.