Se fuld version : Mourinho
Glory Man United
04-09-2007, 08:40
Tænk sig! Der går vel ikke en uge, før han er ude igen. Denne gang med en bemærknining, hvor man tænker: Er det anderledes for andre tophold? Jeg tvivler på SAF har bedre betingelser...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73186
Tænk sig! Der går vel ikke en uge, før han er ude igen. Denne gang med en bemærknining, hvor man tænker: Er det anderledes for andre tophold? Jeg tvivler på SAF har bedre betingelser...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73186
Mourinho er en hykler, et tudefjæs uden lige! Han skal altid finde på et eller andet, som går mod ham og hans hold - jeg synes det er ved at være for meget, og at han skal stoppe det!
han burde da bare værre glad for at lampard kan nå at blive klar til deres næste kamp og hvis han er heldig også drogba.. det havde de nok ikke kunne hvis de havde spillet på lørdag..
Glory Man United
04-09-2007, 15:25
han burde da bare værre glad for at lampard kan nå at blive klar til deres næste kamp og hvis han er heldig også drogba.. det havde de nok ikke kunne hvis de havde spillet på lørdag..
Well spoken Kofoed "Rocking"
Martinsen
04-09-2007, 15:40
Ja han er hamrende dum og grinagtig at høre på ham Jose, selvom vores egen manager også er ude i nogle knap så gode udtalelser fra tid til anden...
P.S. det har vel ikke så meget med "Manchester United Generelt" dette emne?
Jeg kan ikke se problemet ...
Han lufter bare sin frustration omkring pausen. Det kaldes bare åbenhed, han nævner ikke at det giver de andre tophold nogen fordel. Bare ren og skær irritation. Og det har han sikkert sagt under et pressemøde, og deraf synes pressen så at de skal citere lige netop de ord. Ikke ham der har indkaldt til pressemøde for at fortælle at han er sur over pause, for derefter at forlade det hele igen.
Glory Man United
04-09-2007, 16:00
Jeg kan ikke se problemet ...
Han lufter bare sin frustration omkring pausen. Det kaldes bare åbenhed, han nævner ikke at det giver de andre tophold nogen fordel. Bare ren og skær irritation. Og det har han sikkert sagt under et pressemøde, og deraf synes pressen så at de skal citere lige netop de ord. Ikke ham der har indkaldt til pressemøde for at fortælle at han er sur over pause, for derefter at forlade det hele igen.
Tror ikke en eneste har skrevet, der var noget problem! Mourinho gør det til et problem. Ingen andre. Det sjove er, at United, Assnal og Liverfool har samme "problem". Som en anden skrev, er det da en fordel for ham, da Drogba og Lampard muligvis bliver klar.....
Mourinho har altid sagt, at efter et nederlag vil han hurtigt spille næste kamp og få en sejr, så nederlaget bliver glemt. Jeg tror, det skal ses den vej rundt.
Det har du fuldstændig ret i - så skal vi da heldigvis ikke høre, på den klynken fra hans side :D
Hvad er problemet? Selvfølgelig er pausen irriterende for en engageret manager. Havde det været Ferguson, der havde udtalt dette, så havde der ikke været noget problem.
Mourinho er genrelt et tudefjæs ud over det sædvanlige, og er der den mindste ting vil han bruge det som undskyldning for manglende resultater. Fergie, Benitez og Wenger gør det også, men bare i en meget mildere udstrækning.
Don Kafai
04-09-2007, 19:56
Det er da en fair udtalelse...
Ferguson udtalte sgu da også frustrationer over OL og Heinzes deltagelse i den. Han sagde det var latterligt at man lægger en turnering dér.
Så svarede en fra OL-kommiteen ham igen med at det har været et stævne planlagt i 4 år....
TrincoBoy
05-09-2007, 09:26
Det er mig en stor gåde hvorfor folk som Mourinho, Wenger og Ferguson overhovedet kommer med sådanne udtalelser. De ved udemærket godt at turneringer som OL, VM og EM kval. er fastlagt en dato på forhånd og det kan der ikke laves om på. Det er sgu nogen gange alt for barnligt at høre på.
Flax_Generous
20-09-2007, 02:04
Flere troværdige medier rapporterer her i nat, at Mourinho har sagt sit job op på Stamford Bridge. Interessant og rimelig sensationel udvikling. Mere her (http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=419739).
Flere troværdige medier rapporterer her i nat, at Mourinho har sagt sit job op på Stamford Bridge. Interessant og rimelig sensationel udvikling. Mere her (http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=419739).
ikke så godt at se Mourinho (måske) forlade jobbet..
http://www.chelseafc.com/
Den er god nok. Lidt ærgerligt for Chelsea hvis man skal se "neutralt" på det - jeg tvivler på de kan få en bedre manager. Se hvor langt han har bragt dem siden han kom til - han har ikke vundet CL godt nok, men det er jo også mere eller mindre et lotteri.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_2741655,00.html
den er så bekræftet her. Sikke noget at vågne op til. Nå nu united ikke kunne sørge for underholdningen, så opvejer det her da så rigeligt.
det kan give en både negativ og positiv effekt på søndag mod os. De kan være frustreret og "triste" mentalt, og måske ikke spille godt. De kan modsat være rasende over fyringen og derfor spille til blodårene springer i kranierne på dem for at ære mourinho. Men sikke en overraskelse.
Succesfuld træner, kæmpe ego, forfærdelig selvglad, væk
United DK
20-09-2007, 06:16
Fedt! Jeg har ventet på denne dag i flere år!
Han er en fantastisk manager, men for satan hvor er han da træls, men nu er han væk. :juhuuuu:
Hehe, det har jeg ventet på i lang tid :D
Sådan Abrohamowhich, smid den arrogante muuuuuko ud hvor han hører hjemme.
For pokker da en glædlig nyhed at vågne op til :D
Mikkelsen
20-09-2007, 06:49
den er så bekræftet her. Sikke noget at vågne op til. Nå nu united ikke kunne sørge for underholdningen, så opvejer det her da så rigeligt.
det kan give en både negativ og positiv effekt på søndag mod os. De kan være frustreret og "triste" mentalt, og måske ikke spille godt. De kan modsat være rasende over fyringen og derfor spille til blodårene springer i kranierne på dem for at ære mourinho. Men sikke en overraskelse.
Tror ikke man skal forvente en trods reaktion. Han skulle angiveligt have gået i flæsket på Terry, grundet hans dårlige form. IMO er han ikke i dårlig form, han er bare ikke bedre - men stærk overvurderet.
Det eneste jeg kommer til at savne er de imitationer der er med Mourinho.:D
Twice european glory within ten years.
... og så skilder de sig af med en af europas bedste managere.
TrincoBoy
20-09-2007, 07:26
Man må sige at ham russeren er vel noget ambitiøs, når han kan fyre en træner, som har vundet 6 titler på 3 år. Det havde Chelsea ikke en gang drømt om for 5 år siden.
Tror ikke man skal forvente en trods reaktion. Han skulle angiveligt have gået i flæsket på Terry, grundet hans dårlige form. IMO er han ikke i dårlig form, han er bare ikke bedre - men stærk overvurderet.
en spiller som terry lever af at han på både klubhold og landshold spiller på meget organiserede hold, som sjældent giver mål væk, og det får ham til at se fantastisk ud.
England har lukket 2 mål ind i 9 kvalkampe, men derfor er der ingen der hylder paul robinson, for han er ikke så god som de cifre siger.
Terry er en meget modig spiller. Men det er vidic også. Terry har så sproget der gør han kan lede meget, hvilket vidic ikke er ude i, for i man utd er det rio der styre det. Men united er startet med at lukke langt færre ind end chelsea i år, plus at rio også har æren af kun at have lukket 2 mål ind i 9 kampe som terry når vi snakker landshold. Men terry nævnes altid foran rio. Ville ikke bytte dem. Elsker at vi har en forsvarsspiller med den ro og er god med fødderne.
Simonlovesmanutd
20-09-2007, 07:49
HA! Fedt for os at han er blevet fyret! For f***** manden har jo vundet et hav af titler i den korte periode han har været der! Men forhåbentlig er det slut for en tid ihvertfald.
Jeg tror sq ikke der er nogen der kan gøre det lige så godt!!
jeg måtte også lige gnide søvnen ud af øjnene her til morgen da jeg læste det.
Rimelig vildt at fyre en træner som har været så succesfuld.
Hvem har de tænkt sig skal tage over og gøre det bedre?
Smaakage
20-09-2007, 08:11
Premier Leagues pressemøder bliver da halv kedelige nu.
Men hvor er det egentligt både vanvittigt fedt og vanvittigt trist.
Fedt for os fordi jeg personligt ikke bryder mig om Mourinho og fordi han er en virkelig mesterlig træner, som vores største rivaler mister. 2 mesterskaber og en FA cup på tre år er imponerende, selv med de midler han fik stillet til rådighed.
På den anden side synes jeg også det er lidt halv trist. Han er en yderst karismatisk træner, og jeg ser gerne det bedste af det bedste i Premier League, derfor kan det ærge mig lidt.
Ved spørgsmålet om hvem der overtager og hvor Mourinho overtager.... Et bytte med Rijkaard i Barcalona eventuelt ?
Ellers er der vel kun en ting at sige:
Chin up, Mourinho:D
United-Allan33
20-09-2007, 08:32
Ang Mourinho er det squ lidt underligt, og mærkeligt tidspunkt at fyre ham på, lige før en stor kamp mod United.. Lad os håbe det kan ryste dem lidt så vi igen kan nuppe en 1-0 sejr.
Overraskende men fantastisk nyhed at vågne op til. Så slipper vi for at høre på ham, og hans vanvittige konspirationsteorier..
Gad vide hvad der egentlig er foregået.?
Mon ikke ham Avram Grant tager over indtil Rusland er ude af EM billedet, så Guus Hiddink kan tage over. Det er mit bud..
1-0 sejre er jo ved at blive vores specialitet! :)
Mht Morinho, blev han fyret? Troede han selv gik....
Andersen
20-09-2007, 08:58
Ja, en fuldstændig vanvittig nyhed at vågne op til. Har slet ikke tid til at lave noget på arbejdet nu.
Jeg kan fandeme godt forstå Mourinho at han ikke gider mere, hvis det er sandt at russeren insisterede på at hente spillere (Sheva og Ballack), som ikke manageren ville have, for så at lukke pengekassen i januarvinduet, hvor der virkelig var brug for køb af en midterforsvar.
Det er jo ligesom i Spanien hvor præsidentkandidaterne lover den og den spiller, hvis de bliver valgt.
Ejeren plus board of directors skal ikke blande sig i hvilke spillere, der skal til klubben og hvilke spillere der skal på banen, men kun i det rent financielle.
Hvad enten man kan lide the Glazers eller ej, så må vi være glade for at de ikke går og blander sig i Fergusons arbejde og kun tager sig af det financielle.
Bortset fra det, så er Didier Dechamps blevet nævnt som arvtager for tudefjæset.
Mange synes at interviews og pressemøder bliver kedeligere nu, det kan jeg ikke forstå, da jeg simpelthen ikke har gidet at høre efter eller tage notits af, hvad Mourinho har sagt i rigtig rigtig lang tid. Det har ikke været sjovt længe.
Men vi kan hurtig konkludere at det ikke er kedeligt at følge med i Premier League!!!!
Glory Man United
20-09-2007, 09:28
Det ligner et job for enten Ove Christensen eller Michael Schäfer
.......og måske fyrer de Arnesen og ansætter Anders Bjerregaard:D
PerRonaldo
20-09-2007, 09:29
Jeg må sgu indrømme at selvom Morinho er en klaphat, at høre på til tider, så kommer jeg altså til at savne hans vanvittige konspirationsteorier. Jeg synes det virkelig er ærgeligt, for det har i den tid han har været i chelsea altid været spændende hvilke udtalelser han er kommet med. Jeg ved ikke om det er godt for Chelsea, men jeg vil helst have han blev i pr.league.
Det kunne ikke komme på et bedre tidspunkt! Vi bryder etmålskrisen på søndag! :D
Men vi kan hurtig konkludere at det ikke er kedeligt at følge med i Premier League!!!!
tjo hvis du følger med i uniteds kampe pt.
Martinsen
20-09-2007, 10:34
jeg tror det er en meget dum beslutning Chelsea har foretaget sig, jeg tror ganske enkelt ikke de finder en bedre mand, til at håndtere de type spillere de har... men dem om det... Det kan være første skridt til at Chelsea igen bliver en middelmådig klub det her
Ronaldo7
20-09-2007, 10:37
Det kan godt være han har været en klynker og et tudefjæs, men desto intet mindre exceptionel til at tage presset fra spillerne over på ham selv. Desuden kan Chelsea takke ham for deres succes de sidste tre år.. Jeg tror næppe Chelsea ville få en bedre manager end ham og jeg tror at Chelsea pga. det skifte nærmest er godt og vel ude af mesterskabskampen pga. han tager afsted.
Ja ingen tvivl om det.
Havde Mourinho været manager i United, havde vi alle elsket ham for hans måde at være på. Sådan er det jo.
Han er helt sikkert en dygtig manager. Bliver spændende at se hvor hans kommende arbejdsplads bliver..
Martinsen
20-09-2007, 10:49
Jeg ville i øvrigt ikke afvise ham(som mange andre) hvis der åbnede sig en mulighed, for at han blev den næste United manager... han er en sublim manager, men der er lidt med spillestilen, som ikke ville passe ind i United, så den skulle han lave om... Men ellers ville jeg byde ham velkommen
SKal man tro på rygterne kommer den nye træner i Chelsea til at hedde Avram Grant
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73805
Det kan godt være han kommer til, men tror de henter Capello eller Klinsman til klubben
fissirul
20-09-2007, 10:59
Jeg ville i øvrigt ikke afvise ham(som mange andre) hvis der åbnede sig en mulighed, for at han blev den næste United manager... han er en sublim manager, men der er lidt med spillestilen, som ikke ville passe ind i United, så den skulle han lave om... Men ellers ville jeg byde ham velkommen
Jeg er helt enig, han ville være perfekt som manager for United. Jeg har hele tiden syntes, han skulle være den manager som overtager efter Ferguson. Han er god til mange af de samme ting som Ferguson, som f.eks. at tage presset væk fra spillerne, han er meget dygtig til at sætte spillerne op til kamp samt han har vist han kan arbejde succesfuldt med et tophold.
Det ville ikke gøre mig noget hvis det bliver meget snart han kunne overtage. Jeg synes, Ferguson i slutningen af sidste sæson og også i starten af denne (er klar over det til dels skyldes mange skader) er begyndt kun at spille med 1 angriber og stå meget langt tilbage på banen.
Der synes jeg Chelsea spiller mere offensivt og hele tiden presser modstanderne, det er en spillestil som tiltaler mig noget mere end vores nuværende.
Så jeg synes faktisk man meget seriøst skulle overveje at skifte Ferguson ud med Mourinho allerede nu...
tjo hvis du følger med i uniteds kampe pt.
Fantastisk reply :juhuuuu:
Jeg har lidt ondt i maven over at vi sang "You'll be gone next week, you portuguese freak" på grisen i går...
Jeg har lidt ondt i maven over at vi sang "You'll be gone next week, you portuguese freak" på grisen i går...
:lolol:
Dahlmann
20-09-2007, 12:10
SKal man tro på rygterne kommer den nye træner i Chelsea til at hedde Avram Grant
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73805
Det kan godt være han kommer til, men tror de henter Capello eller Klinsman til klubben
han vil kun være en midlertidig løsning...
deres næste træner tror jeg ikke bliver capello da hans spillestil er alt for italiensk og slet ikke ville passe ind i england...
mit bud på deres næste træner er guus hiddink.. han er allerede landstræner for det russiske landshold, så det kunne godt tyde på at han har et godt forhold til chelskij...
Hl-Glory
20-09-2007, 12:41
dejligt han endelig er væk og håber ikke han vender tilbage til engelsk fodbold.
dejlig nyhed og måske et nervøst chelsea hod vi møder på søndag.
Chelsea har bekræftet at de vil benytte Grant som manager.
Virker som om at Roman vil have en mand som han kan styre uden problemer, i modsætning til Mourinho som gjorde oprør i ny og næ.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73813
Glory Man United
20-09-2007, 13:35
Tsk tsk Casper.....du skulle skamme dig :lolol:
THE SPECIAL ONE !! Tak for denne gang. Så kunne han alligevel ikk stå distancen og håndtere Romans Rubler. Det er satme en klub der er til grin, nærmest på niveau med Brøndby !! Køhlert gå af så José kan få sig en ny arbejdsgiver !!
Jeg er helt enig, han ville være perfekt som manager for United. Jeg har hele tiden syntes, han skulle være den manager som overtager efter Ferguson. Han er god til mange af de samme ting som Ferguson, som f.eks. at tage presset væk fra spillerne, han er meget dygtig til at sætte spillerne op til kamp samt han har vist han kan arbejde succesfuldt med et tophold.
Det ville ikke gøre mig noget hvis det bliver meget snart han kunne overtage. Jeg synes, Ferguson i slutningen af sidste sæson og også i starten af denne (er klar over det til dels skyldes mange skader) er begyndt kun at spille med 1 angriber og stå meget langt tilbage på banen.
Der synes jeg Chelsea spiller mere offensivt og hele tiden presser modstanderne, det er en spillestil som tiltaler mig noget mere end vores nuværende.
Så jeg synes faktisk man meget seriøst skulle overveje at skifte Ferguson ud med Mourinho allerede nu...
:eek: whaat.. Så hellere kaste Carlos og lad Mourinho være assistenttræner et år eller to.. Man fyrer ikk Sir Alex sådan lige, specielt ikke midt i en sæson...
Men tror nu os på Mourinho kunne gøre det godt hos os..
Kender ikke deres nye træner. Who the f*** is Grant?
Der er ingen tvivl om at United IKKE taber mod Chelsea. Mourinho er stoppet og Grant har overtaget, Drogba og Lampard kommer sikkert heller ikke med i kampen for at spille. Manchester United spillerne har (næsten) fundet formen igen og de viste mod Sporting i 2. halvleg hvem United var, sådan som jeg ser på det.
- På søndag tror jeg altså Man. Utd slår Chelsea en 2-0 sejr.
jeg tror det er en meget dum beslutning Chelsea har foretaget sig, jeg tror ganske enkelt ikke de finder en bedre mand, til at håndtere de type spillere de har... men dem om det... Det kan være første skridt til at Chelsea igen bliver en middelmådig klub det her
Chelsea bliver ALDRIG en middelmådig klub så længe Onkel mange penge er ved magten, så vil de altid kunne købe de bedste spillere og de bedste managers.
Så der kommer vel blot en ny som på sin måde vil styre holdet, og det kan måske redde Chelsea fra at blive de nye Galacticos, og skaber et mere homogen hold så kan ikke helt finde ud af om det her er godt eller skidt, på lang sigt.
Haha, det kan ikke være de alvor?
Vi skal da overhovedet ikke skifte Fergie ud med José, hvert fald ikke nu.. Ville som at skyde sig selv i foden! Ferguson er i gang med at bygge et stor hold op, (se på de spillere han har købt) det skal José ikke komme ind og overtage med det samme..
Kunne måske godt tænke mig ham om et par år, men da slet ikke nu..
DonBrask
20-09-2007, 15:25
For at være helt ærlig så synes jeg at Mourinho skal holde sig væk fra Old Trafford ! En mand der har svinet os så meget til som han har skal ikke have lov til at tage over bare fordi han bliver "fyret" .. eller siger op som presse meddelsen siger ..
Jeg fortrækker en britte frem for endnu en portugiser uden at være racisistisk ,men vi skal have en der har en engelsk sjæl
Andersen
20-09-2007, 15:31
Her er lidt Mourinho perler fra start til slut:
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2173046,00.html
Haha, det kan ikke være de alvor?
Vi skal da overhovedet ikke skifte Fergie ud med José, hvert fald ikke nu.. Ville som at skyde sig selv i foden! Ferguson er i gang med at bygge et stor hold op, (se på de spillere han har købt) det skal José ikke komme ind og overtage med det samme..
Kunne måske godt tænke mig ham om et par år, men da slet ikke nu..
Jeg mener slet ikke Mourinho skal overtage United. Han hader os, og han vil skuf os ligesom han lige har gjort for Chelsea. Jeg MENER at Roy Keane er bedre en ham som træner FOR UNITED. José Mourinho er slet, slet ikke bedre en Fergie, som træner for et hold. Fergie har mere erfaring som fodboldtræner og fodbold - han har jo været en professionel fodboldspiller, som ikke Mourinho har været. Men jeg mener Mourinho ikke passer til at være træner i United, som Fergie og evt. Keane. Men måske passer Mourinho til et helt andet storklub.
Roy Keane og hans klub vandt over Reading i hjemmebane 2-1! Mens United måtte dele deres point med Reading. Roy Keane er en fantastisk træner, og det ser ud til at Sunderland vil blive et midterhold i Premier League. Roy Keane er den næste United manager håber jeg.
Danielsen
20-09-2007, 15:44
Han får da lidt lommepenge med fra Chelsea :eek:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/7004780.stm
Martinsen
20-09-2007, 15:48
jeg synes bestemt heller ikke at Fergie skal ud for at gøre plads til Jose... Fergie skal stoppe den dag han har lyst, og der kunne Jose være en mulig arvtager
United DK
20-09-2007, 15:50
Ud med Ferguson, og ind med Mourinho?! Vi har verdens bedste manager, og det ville være fuldstændig åndsvagt, at skilde sig af med ham, og så ovenikøbet erstatte ham med Mourinho, som er et af de største fjolser, der kan gå på to ben.
Forstår ikke Chelsea? Mourinho har gjort det klasse for Chelsea (2 mesterskaber, 2 Liga Cup titler, 1 Fa Cup titel), og jeg er sikker på der ikke findes en meget bedre manager end ham til at styre de store stjerner. Nu bliver det sjovt at følge hvilke reaktioner der kommer fra spillerne og Mourinho selv. Tror godt at Lampard i næste transfer-vindue kunne finde på at skifte til Barca, da han har været en af Mourinhos alle næreste, og at Lampard altid har ønsket at spille for Barca. Bliver også sjovt at se dem på søndag mod os. Alt kan ske. Entet fighter Chelsea røven ud og bukserne eller hvis de kommer bagud tidligt kan det gå lidt i opløsning for dem. Tror vi vinder på søndag. De mangler også Drogba og Lampard.
For at være helt ærlig så synes jeg at Mourinho skal holde sig væk fra Old Trafford ! En mand der har svinet os så meget til som han har skal ikke have lov til at tage over bare fordi han bliver "fyret" .. eller siger op som presse meddelsen siger ..
Jeg fortrækker en britte frem for endnu en portugiser uden at være racisistisk ,men vi skal have en der har en engelsk sjæl
Jeg har altid beundret mourinhos mediespil, men mener da også det er absurd at snakke om at udskifte ferguson med mourinho. Men dit argument med tilsviningen mener jeg ikke helt er vadtæt. Synes du skal have i tankerne at kommentarerne som regel har været myntet på at give egne spillere end grund til at føle sig mere ovenpå, eller en mulighed for at knække titel-bejlerne, i vores tilfælde United.
Jeg tror som sådan mourinho anerkender Ronaldo, Keane og hvem han ellers har været efter. Men når man er topmanager i england, inkluderes mediespil =)
PerRonaldo
20-09-2007, 16:04
Morinho skal IKKE være træner for United han er dygtig, men jeg vil hade at se ham i klubben. Det første han ville gøre var vel at skille sig af med nani ronaldo og anderson, fordi de er for tekniske... Grunden til han er væk er jo pga. abramovich. At sige vi har vundet på søndag er da noget være vrøvl. Han har jo ikke taget hele holdet med sig. Det bliver stadig en meget meget svær opgave, med eller uden Morinho!
Til trods for at Mourinho er en arrogant nar, som er ganske ulidelig at høre på så må man stadigvæk vise manden noget respekt.. PL bliver uden tvivl lidt mindre "sjov" at følge, når han ikke er der længere med sine kontroversielle udtalelser!
Kunne sagtens se at Mourinho tog over efter Rijkaard, da han ser ud til at være ude af stand til at styre truppen i Barca - noget som Mourinho med statsgaranti kan finde ud af!
Men sket er sket og de får tæv på søndag:devilll:
Mht. at Mourinho tager over efter Ferguson - nej da, så hellere brække benene:)
Det var da det mest latterlige jeg nogensinde har hørt.. Mourinho overtage for Ferguson...hvad fanden har du taget...Aldrig den mand i nærheden af truppen mere...Spændende hvis han bliver træner for portugal, med den fortid ronaldo og han har...
Men man må sige det var et spørgsmål om tid, før det skete. De spiller kedeligt, og når end ikke det giver resultater, så er det yt. Ualmindelig god timing i forhold til Utd kampen vil nogen mene, og jeg håber da det er tilfældet. Der er bare andre klubber der har haft held fra kamp 1 når de skifter træner..F.eks. West Ham sidste år, hvor første kamp med curbishley gik ud over os..
Det kunne ellers være kønt, hvis United gik ud og fyrede manageren gennem 21 år efter en fabelagtig sæson - medførende sig en PL-titel og en FA Cup-finale - fordi den skruppelløse og helt igennem usympatiske træner hos rivalerne er blevet ledig på markedet. Mourinho skal aldrig være træner for United. Han mestrer jobbet, men for mig ville en ansættelse af Mourinho rangere på højde med Glazers' indtog.
Don Kafai
20-09-2007, 16:38
Sørgelig nyhed. Mourinho bragte underholdning til ligaen, og selvom han var dum at høre på i utallige situationer så var han stadig en klasse træner og om nogen, manden der førte Chelsea til de første mesterskaber efter 50 år!
Kampen på søndag er der ikke ændret det store på, men i længden kan det her få negative konsekvenser for Chelsea. Jeg tror de har udspillet deres rolle i mesterskabskampen, for Mourinho var virkelig manden bag de stimer der gav point, det tvivler jeg Grant kan præstere med så uerfarent et CV som han har.
Desuden så er Chelseas spillere skræddersyet til et Mourinho-system, og selvom jeg intet aner om Grant's spillestil så tror jeg ikke han kan få det samme ud af det. Alt det her stiller mange spørgsmålstegn.
fx omkring hvorfor Mourinho stopper.
Jeg tror desværre det er tvisten mellem Abramovich og Mourinho der i sidste ende blev for meget for sidstnævnte. Dog er en ting sikkert, med den mund som Mourinho har så skal han nok udtale sig inden længe....
Forlader spillere som Lampard, Terry, Sheva, Ballack osv klubben hvis de ikke får succes med det samme under Grant?
Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Jeg tror den her afsked med Mourinho får meget store konsekvenser end bare et trænerskifte. Men alt det kan fremtiden kun vise.
Ihvert fald en meget mystisk beslutning, hvormed jeg tror Abramovich har taget første spadestik i Chelseas dybe grav.
Forlader spillere som Lampard, Terry, Sheva, Ballack osv klubben hvis de ikke får succes med det samme under Grant?
Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Jeg tror den her afsked med Mourinho får meget store konsekvenser end bare et trænerskifte. Men alt det kan fremtiden kun vise.
Ihvert fald en meget mystisk beslutning, hvormed jeg tror Abramovich har taget første spadestik i Chelseas dybe grav.
Tror jeg også.. Mourinho var elsket på holdet, og vi har hørt flere sige hvor vigtig han var osv. Tror sagtens spillere som fx. Terry, Lampard og Drogba kunne finde på at flygte..
DonBrask
20-09-2007, 17:08
Jeg har altid beundret mourinhos mediespil, men mener da også det er absurd at snakke om at udskifte ferguson med mourinho. Men dit argument med tilsviningen mener jeg ikke helt er vadtæt. Synes du skal have i tankerne at kommentarerne som regel har været myntet på at give egne spillere end grund til at føle sig mere ovenpå, eller en mulighed for at knække titel-bejlerne, i vores tilfælde United.
Jeg tror som sådan mourinho anerkender Ronaldo, Keane og hvem han ellers har været efter. Men når man er topmanager i england, inkluderes mediespil =)
Ja tror også at noget af det er mediespil ,men ikke det hele da. Hvis han havde taget over efter fergie i 2002 så ville han have været lige så arrogant over for arsenal som dengang var vores største konkurrent som han var over for os.
SantasLittleHelper
20-09-2007, 17:46
Lad os nu lige klappe hesten lidt.. Mourinho var en fantastisk træner, og jeg tror ikke Chelsea kan finde nogen i verden der er bedre end ham. Mourinho gjorde folk som Terry, Lampard, Drogba osv til verdensstjerner, men det ændrer jo stadig ikke ved at holdet som en helhed naturligvis er i absolut verdensklasse. Hvis ham aben ellers kan finde ud af at sætte 11 mand på holdkortet, så er jeg sikker på at Chelsea stadig er en trussel i kampen om mesterskabet, der rigtig tager fart på søndag.
TrincoBoy
20-09-2007, 18:52
THE SPECIAL ONE !! Tak for denne gang. Så kunne han alligevel ikk stå distancen og håndtere Romans Rubler. Det er satme en klub der er til grin, nærmest på niveau med Brøndby !! Køhlert gå af så José kan få sig en ny arbejdsgiver !!
Mon ikke du skulle overveje at spille på at Mourinho som ny træner for BIF? Det gi'r 5000 gange igen på Bet24 :D
You're not special anymore! :D
Tror jeg også.. Mourinho var elsket på holdet, og vi har hørt flere sige hvor vigtig han var osv. Tror sagtens spillere som fx. Terry, Lampard og Drogba kunne finde på at flygte..
Har alle 3 ikke lige underskrevet langtidskontrakter egentlig?
Drogba har vist nok luftet muligheden for et skifte til et andet land, da han ved, at han er ved at være i sin karrieres efterår.
Tror Lampard smutter senest til sommer. Der slutter han sig til Mourinho igen. Hans loyalitet over for Mourinho er intet mindre end fantastisk, også derfor han var Mourinhos vigtigste mand!
Tror Lampard smutter senest til sommer. Der slutter han sig til Mourinho igen. Hans loyalitet over for Mourinho er intet mindre end fantastisk, også derfor han var Mourinhos vigtigste mand!
Og mon ikke de to forenes i Barcelona, hvor også en anden af Mourinho's yndlinge spiller, Deco.
Vildt at Mourinho ikke er manager mere! Tror som mange også nævner at Guud Hiddink tager over ikke særlig lang tid ind i fremtiden.
Som det også bliver sagt, står vi nu i en ideel situation med henblik på søndagskampen. Chelsea uden Terry og Lampard, og med ny træner - stadig stærkt, men vi SKAL vinde. Andet ville være pinligt. Også selvom Chelsea har en masse andre stjerner.
Og ja - Det bliver rigtig spændende at se om der nu er nogle Chelsea-spillere der vil væk, pga Mourinhos fratræden.
Måske Chelsea laver en 'West Ham' og nu klarer sig godt. Et trænerskifte behøves nødvendigvis ikke være negativt, selvom jeg håber det i deres situation :D
Jeg tror Mourinho blir træner for Portugals landshold, Inter eller måske Tottenham.. Og så tror jeg Hiddink eller Capello bliver ny træner hos Chelsea..
rozenaldo
20-09-2007, 22:22
Et tab fra premier league!
Nok er han udskældt blandt United folk... men jeg mener helt klart han er en træner i høj høj klasse... synd han forlader Chelsea. Synd for premier league.
Capello bliver ikke ny træner! Abra vil have noget sprudlende fodbold og derfor er Rijkaard meget sandsynlig, da han har haft en skidt start, dog med en god kamp mod Lyon. Capello spiller, som enhver ved, verdens kedeligste fodbold, om muligt kedeligere end Mourinho så Capello er ikke inde i billedet...
Capello bliver ikke ny træner! Abra vil have noget sprudlende fodbold og derfor er Rijkaard meget sandsynlig, da han har haft en skidt start, dog med en god kamp mod Lyon. Capello spiller, som enhver ved, verdens kedeligste fodbold, om muligt kedeligere end Mourinho så Capello er ikke inde i billedet...
Hmm jaa, lad os nu se... Jeg syntes Capello er en verdensklasse træner, og syntes ikke han står for kedelig fodbold. Han gjorde det da udemærket for Juve og Roma i serie A. Og Capello er lig med succes, det ved vi alle..
Han blev fyret i Real fordi hans stil er intet mindre end kedelig! Det er meget muligt at han leverer resultater, men det gør Mourinho også. Han blev endda bedt om at ændre sin stil i Real, men dette ville han ikke. Desuden vil abra have en han kan kontrollere som ikke kommer med vanvittige udbrud ligesom med Mourinho. Jeg er overbevist om at hvis man prøver på noget med Capello så smutter han...
Fint at Mourinho nu er blevet fyret/trukket sig :confused: nu skal vi i det mindste ikke høre den tudefjas mere, hvad angår PL
Mon ikke han overtager Portugal's landshold om snart, og Scolari så måske tager til England? det er i hvert fald mit bud (specielt med Mourinho og Portugal!)
Glory Man United
21-09-2007, 09:13
Han havde godt nok stor betydning i Chelski
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article339956.ece
:juhuuuu:
Han havde godt nok stor betydning i Chelski
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article339956.ece
:juhuuuu:
Ja holder artiklen stik, så ligner det et korthus som er ved at falde sammen, Mourinho kan have været limen der hold denne fantastiske trup sammen og uden ham kan de nu blive spredt for alle vinde.
Men lad nu lige stormen ligge sig inden vi kaster en dom over betydningen af Mourinhos afsked
Glory Man United
21-09-2007, 10:02
Jeg tror ikke på den, men hold da k..., det ville være sjovt, med tanke på circuset omkring Frank Arnesen, der gik den modsatte vej :lolol:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8705710.html?forside
Ahead of Sunday's big match at Old Trafford, it's reported that new Chelsea boss Avram Grant will miss his team's last day of training because of his religious beliefs. Grant will observe the Jewish festival of Yom Kippur from Friday night until Saturday and will then fly in Roman Abramovich's private jet to Manchester where the squad are staying overnight.
Nu er det ikke fordi jeg er antisemitist, men det der er sq for langt ude.
Hvor uprofessionelt er det lige, at manden skal til en jødisk festival før en kamp som den mod United? Tsk tsk.
OKay, det er jo så en fordel for United. :)
Danielsen
21-09-2007, 11:44
Oprindeligt indsendt af ManUtd.com
Ahead of Sunday's big match at Old Trafford, it's reported that new Chelsea boss Avram Grant will miss his team's last day of training because of his religious beliefs. Grant will observe the Jewish festival of Yom Kippur from Friday night until Saturday and will then fly in Roman Abramovich's private jet to Manchester where the squad are staying overnight.
:lolol: Det er sgu' stort...näste gang jöderne holder det, kan vi jo håbe på det er samme aften, som vi möder Chelsea på broen :p
morten k
21-09-2007, 14:30
Nu er Yom Kippur ikke ligefrem en småting for jøder.
"Yom Kippur is the Jewish holiday of the Day of Atonement. It is considered to be one of the holiest and most solemn days of the year."
Det betyder så meget at alle Israels naboer i '73 valgte at bruge den dag at angribe dem på. Hvilket ikke har gjort det mindre vigtigt.
(Men man skal ikke forstyrre dem mens de ser Mellem Yom og Kippur - for efter at være presset hurtigt i bund delte de nogle hurtige klaps ud - hvilket bl.a. sammen med seksdageskrigen resulterede i disse dejlige geografiske perler som Golan, Gaza og Vestbredden).
http://en.wikipedia.org/wiki/Yom_Kippur_War
Det var vist nok historie for nu. :)
Men det forbedrer nok ikke ligefrem deres forberedelser. Og jeg tror på det er en stor fordel for os generelt at Mourinho blev fyret. For hvad skal spillerne gøre for at vise deres utilfredshed? Vinde - og validere beslutningen?
De kan ikke vinde andet en point på søndag - for en klub de mener har taget en forfærdelig beslutning. Vi får ikke meget bedre muligheder end det her tror jeg, mod den Chelsea trup.
Frustrende tider at være rentboy. De fyrer en god manager og får én ind, der knap nok kan træne dem. Fantastisk.
Men jeg håber da det passer. 2-0!
Jeg tror vi holder nullet. Vores defensiv er europas bedste med Hargo på midtbanen og når Chelsea samtidig mangler Drogba, Lampard og muligvis Pizzaro, såe.
Utrolig glad for mourinho er fyret må jeg indrømme, han er en narrøv.. Men dygtig er han også helt sikkert, skulle ikke undre mig om dette er begyndelsen til enden for Chleski...
Danielsen
21-09-2007, 15:11
BBC Sport:
Defender Ricardo Carvalho said: "It is a very sad day for me and the team. I had a big offer from Real Madrid but I stayed at Chelsea because of Mourinho."
And summer signing Florent Malouda added: "I joined Chelsea because of my first meeting with Mourinho."
Hehe... Ja, det er jo ikke den bedste optakt til på söndag.
Bergmann
21-09-2007, 15:30
Fantastisk træner og i mit hovede den mest effektive, jeg har oplevet. Chelsea har altid været fuldstændig organiseret under ham, og der er INGEN som kan erstatte det Chelsea netop har mistet.
Ja, Mourinho er en krukke og spiller ofte kedelig fodbold, men han var fandens dygtig.
Fyringen kan kun være godt for United i resultathenseende, men jeg synes, det er synd for gamet, for han gav virkelig konkurrence (og nej, det var ikke Romans penge som gav konkurrence).
Endten hadede man ham eller så elskede man ham. Jeg hadede ham, for hans pisse dygtige resultater og psykologiskespil, som ingen overgår ham i.
Held og lykke i fremtiden.
Der skulle eftersigende have været hele otte rentboys ude foran stamford igår, og sunget, at de vil have "The special one" tilbage.
Danielsen
21-09-2007, 16:31
Der skulle eftersigende have været hele otte rentboys ude foran stamford igår, og sunget, at de vil have "The special one" tilbage.
Det tror jeg sgu' ikke på! :)
At otte superstjerner, skulle stå foran Stampford og synge....neeeej
Det tror jeg sgu' ikke på! :)
At otte superstjerner, skulle stå foran Stampford og synge....neeeej
Otte fans.
Chelseas Didier Drogba har sværget, at han vil følge Mourinho ud af Chelsea. (The Sun)
Frank Lampard er også helt ødelagt over fyringen og vil også væk. (The Sun)
Michael Essien, Florent Malouda og Ricardo Carvalho vil også væk. (Flere medier)
Taget for indkast. Deres største stjerner er så rasende at de vil væk nu. Det kan blive et Chelsea hold i opløsning hvis der går lidt modgang i den på søndag.
Danielsen
21-09-2007, 17:04
Otte fans.
Der stod otte "rentboys" er det ikke spillerene?
Der stod otte "rentboys" er det ikke spillerene?
Jeg plejer at bruge det om både spillere og fans :P
Men det nu otte Chelseafans, der stod og sang ude foran. Da der kom kamera på, måtte en af dem være dirigent. Der var vist ingen, der kunne sangen :D
Det blev vist på Skysports i aftes
TrincoBoy
21-09-2007, 17:46
Nu synes jeg lige man skal ta og klappe hesten lidt, hvad angår de forskellige rygter om hvorvidt Chelseaspillerne viser deres utilfredshed over fyringen og at de gerne vil væk. Det er jo ikke sikkert, at der er hold i dem allesammen. Håber ikke United bliver påvirket af de diverse rygter og tager opgaven for let på søndag.Lad os nu se hvad der sker i Chelsea i den nærmeste fremtid.
ChristianR
21-09-2007, 17:46
Det er sQ dejligt at høre. Morinho er godt nok en nar, men er sikker på, han er en af verdens bedste trænere, hvis ikke den bedste. Chelseas succes tror jeg skyldes mere ham, end Romans Rubler.
Andre trænere har før i tiden haft noget lignende samme ubegrænsede midler som ham og har skuffet fælt. Hold som Real Madrid, Inter, Chelsea for en årrække tilbage osv.
At man kan vinde Champions League med Porto taler vist for sig selv. At generobre det engelske mesterskab efter 50 år og tage det igen året efter taler vist for sig selv. At der blot skal een enkelt uheldig kamp til, for at man ikke vinder CL siger jo intet om træneren.
Endnu bedre er (den midlertidige) aflsøser, som aldrig har trænet et hold i CL eller en større europæisk liga. Og at alle de store spillere er utilfredse...- Årh, jeg tror Chelsea kommer til at ærge sig:devill:
det er jeg fanme ked af at høre.. ja han kom med nogen irriterende kommentare, men han var et taktisk geni og det var taktik alt sammen.. desuden er han også en af de bedste og mest effektive trænere i verden og de krav som chelsea åbentbart har stillet om 2 gange CL-trofæ på 6 år er helt ude i hampen og slet ikke noget man kan kræve da det er et lotteri hvert år og man kan bare se hvor svært manchester har det..
at holdet har manglet resultaterne de sidste par kampe er ikke så underligt.. de har været i samme situation som os.. de sidste par kampe har de manglet Drogba, Lampard, Ballack, Carvalho og Pizarro.. det er altså nogle af deres bedste spillere og specielt drogba og lampard er holdet rygrad og dem der står for stort set alle deres scoringer..
Kæmpe tab for Chelsea og også PL hvis han ikke finder en anden klub..
man skal nok passe på med alle de rygter om at hele holdet vil væk, men man kan da håbe på et hold i opløsning nu hvor det alligevel er sket.. ang. hans femtid så har indkast et bud.. ikke så troværdigt, men pyt: http://indkast.dk/index.php?nyhed=25767
det kunne sku være fint og tror helt sikkert det ville være en kæmpe gevinst for holdet.. om chelsea så tror jeg måske dette kan være begyndelsen på slutningen for dem.. men lad os nu lige se de næste par måneder an.. kan være de står sammen og rejser sig..
Det er sQ dejligt at høre. Morinho er godt nok en nar, men er sikker på, han er en af verdens bedste trænere, hvis ikke den bedste. Chelseas succes tror jeg skyldes mere ham, end Romans Rubler.
Andre trænere har før i tiden haft noget lignende samme ubegrænsede midler som ham og har skuffet fælt. Hold som Real Madrid, Inter, Chelsea for en årrække tilbage osv.
At man kan vinde Champions League med Porto taler vist for sig selv. At generobre det engelske mesterskab efter 50 år og tage det igen året efter taler vist for sig selv. At der blot skal een enkelt uheldig kamp til, for at man ikke vinder CL siger jo intet om træneren.
Endnu bedre er (den midlertidige) aflsøser, som aldrig har trænet et hold i CL eller en større europæisk liga. Og at alle de store spillere er utilfredse...- Årh, jeg tror Chelsea kommer til at ærge sig:devill:
Tror jeg også - Chelskij går mod nogle svære tider her i den næste stykke tid!
Danielsen
21-09-2007, 20:39
Jeg plejer at bruge det om både spillere og fans :P
Men det nu otte Chelseafans, der stod og sang ude foran. Da der kom kamera på, måtte en af dem være dirigent. Der var vist ingen, der kunne sangen :D
Det blev vist på Skysports i aftes
Ok, my bad....men det var da ikke mange, der var kede af, at han stoppede :)
Danielsen
22-09-2007, 10:23
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2746554,00.html
Jeg håber det passer, at han ikke vil träne i England. Jeg var lidt nervös, for han måske tog til Spurs.....det kunne godt gå hen bliver et farligt hold, med ham i spidsen.
United DK
22-09-2007, 11:25
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2746554,00.html
Jeg håber det passer, at han ikke vil träne i England. Jeg var lidt nervös, for han måske tog til Spurs.....det kunne godt gå hen bliver et farligt hold, med ham i spidsen.
Godt nok er Mourinho en fantastisk manager, men man skal også have spillerne til, at udrette noget stort, og Spurs' hold er ikke til mere end en 5. plads.
Mourinho forsætter ikke i England eller for Portugals landshold:
http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_2746746,00.html
I øvrigt et sjællent følelsesladet og sympatisk interview.. Man kan ikke andet end at have en smule respekt for manden...
Mit bud er han overtager Inter..
Danielsen
22-09-2007, 12:59
Nu er det ikke sikkert, Grant bliver i Chelsea specielt länge....med mindre, han for dispensation af Premier League.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/7007930.stm
Danielsen
22-09-2007, 13:00
Mourinho forsætter ikke i England:
http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_2746746,00.html
I øvrigt et sjællent følelsesladet og sympatisk interview.. Man kan ikke andet end at have en smule respekt for manden...
Pröv og läs indläg #105 :)
Men, godt interview.....
kanon interview hvor han også forklarer hans spil med pressen og man kan i hans tilfælde virkelig se et eksempel på en mand der er blevet offer for dårlig ledelse og ejerskab og dette viser med al tydelighed hvorfor de udenlandske ejere ikke skal blande sig i trænerens gerninger, som spillerkøb og spillemåde, men kun skal koncentrere sig om det de alligevel er kommet for og det er at skaffe penge til dem selv og klubben.. og på den måde er jeg glad for de ejere vi har.. var meget imod dem i starten.. men de har vist velvilje ved ikke et sælge manchester(muligvis bare for at kunne tjene flere penge), men de har også holdt næsen væk fra Fergie og givet de penge han skulle bruge uden at stille spørgsmålstegn..
kanon interview hvor han også forklarer hans spil med pressen og man kan i hans tilfælde virkelig se et eksempel på en mand der er blevet offer for dårlig ledelse og ejerskab og dette viser med al tydelighed hvorfor de udenlandske ejere ikke skal blande sig i trænerens gerninger, som spillerkøb og spillemåde, men kun skal koncentrere sig om det de alligevel er kommet for og det er at skaffe penge til dem selv og klubben.. og på den måde er jeg glad for de ejere vi har.. var meget imod dem i starten.. men de har vist velvilje ved ikke et sælge manchester(muligvis bare for at kunne tjene flere penge), men de har også holdt næsen væk fra Fergie og givet de penge han skulle bruge uden at stille spørgsmålstegn..
Så kan vi da godt benytte lejligheden til at glæde os over at det ikke er tilfældet med Glazers i United...:)
Så kan vi da godt benytte lejligheden til at glæde os over at det ikke er tilfældet med Glazers i United...:)
Præcis.. også min pointe
Thomas Hansen
22-09-2007, 22:17
http://www.bt.dk/article/20070921/sport02/70921017/
Det er fandme humor på høj tplan;) selvom jeg bedre kunne lide den første sang med mourinho der blev lavet!
Det er også en af de meget få ting vi kan glæde os over...
:(
Jeg syntes behandlingen af Mourinho har været en skandale...
Vanvittigt at behandle klubbens største træner nogensinde(ja, chelsea eksisterede også før roman kom) sådan som de har gjort.
Jeg er glad for jeg ikke er Chelsea fan...
Roman har bare ikke fattet, at fodbold er anderledes i forhold til så mange andre forretninger. I fodbold er det umuligt at købe sig til succes.
Men fyringen af Mourinho, er vel det første nederlag de trofaste rentboys må lide siden roman tog over.
morten k
23-09-2007, 03:53
Roman har bare ikke fattet, at fodbold er anderledes i forhold til så mange andre forretninger. I fodbold er det umuligt at købe sig til succes.
Men fyringen af Mourinho, er vel det første nederlag de trofaste rentboys må lide siden roman tog over.
Det er i den grad muligt at købe sig til succes - ihvertfald resultatmæssigt. Det er inden for grænserne af rimelig sandsynligt at Chelsea kunne have stået med et eller flere CL trofæer idag. Og det var det eneste de manglede.
Men det man ikke kan købe sig til er trofaste fans, klasse og alle de andre værdier der tager en klub gennem kriser. Og der kan man ikke være sikker på at ens penge er nok til at holde sig på toppen.
Chelsea har et hold, der stort set ikke har været i krise overhovedet i 3 år. Og nu er de rendt ind i en kæmpestor en af slagsen. Helt ekstremt dårligt håndteret af den øverste ledelse.
jawharacoralia
23-09-2007, 10:20
paa en eller anden maade syntes jeg det maaske bliver lidt kedeligt idag...for mourinho ER virkelig en stor traener...
og jeg tror at det bare bliver ren nedtur den naeste tid for drogba vilnu ogsaa vaek,og lampard og carvalho....saa det bliver spaendene at se hvad der sker med chelsea i fremtiden..
paa en eller anden maade syntes jeg det maaske bliver lidt kedeligt idag...for mourinho ER virkelig en stor traener...
og jeg tror at det bare bliver ren nedtur den naeste tid for drogba vilnu ogsaa vaek,og lampard og carvalho....saa det bliver spaendene at se hvad der sker med chelsea i fremtiden..
jeg tror lige man skal passe lidt på med at tro på rygterne om at spillerne vil væk.. disse rygter kommer altid i kølvandet på fyringerne af de store trænere..
http://www.bt.dk/article/20070921/sport02/70921017/
Meget sjov sang! :)
Jeg glæder mig til at se, hvad der sker med Chelsea det næste halve-hele sæsons tid - jeg kan ikke rigtig selv vurderer det lige nu, men jeg tror da helt klar at fyringen/opsigelsen af Mourinho er en stor svækkelse af Chelskij (specielt i og med at at deres nye træner ikke har trænerlicens :confused: !)
Ved ikke lige om det skal skrives i denne tråd, men nu prøver jeg lige. :)
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=25862
1 mia. kr. til Avram Grant når vinduet åbner til januar. Det er jo helt sygt. Der står dog at Ronaldinho er øvert på ønskelisten og det ryger jo 960 mio. kr. hvis de køber ham fri hvilket vil være helt til grin. Synes de køber bare for at købe nogne gange. Bare se på Shevchenko. De jagtede og jagtede og det virkede på mig som om at det bare var for at købe navnet.
Men spændende at følge udviklingen i Chelsea.
Martinsen
23-09-2007, 12:18
Avram Grant's wife Tzofit has drunk urnine and bathed in a tub of chocolate on TV. (Observer)
spøjs kone den nye Chelsea manager har!:D
Elrantiri
23-09-2007, 12:25
1 mia. kr. til Avram Grant når vinduet åbner til januar. Det er jo helt sygt. Der står dog at Ronaldinho er øvert på ønskelisten og det ryger jo 960 mio. kr. hvis de køber ham fri hvilket vil være helt til grin. Synes de køber bare for at købe nogne gange. Bare se på Shevchenko. De jagtede og jagtede og det virkede på mig som om at det bare var for at købe navnet.
Det er jo nogle gange også nok med navnet. Se f. eks. Beckham, de 230mil som real slap for ham i sin tid var jo tjent ind på under et år pga. salg af trøjer. Ronaldinho vil være et rigtig godt navn at have i truppen, omend han nok ikke bliver tjent ind på under et år.
Det er jo nogle gange også nok med navnet. Se f. eks. Beckham, de 230mil som real slap for ham i sin tid var jo tjent ind på under et år pga. salg af trøjer. Ronaldinho vil være et rigtig godt navn at have i truppen, omend han nok ikke bliver tjent ind på under et år.
Er godt klar over at nogle navne kan tjene sig selv hjem igen, men nu vil det også koste 4 gange så meget at købe Ronaldinho fri som det kostede Real at købe Beckham. Jeg synes det er sygt at bruge så mange penge på en spiller, men sådan er udviklingen jo omend nogle klubber ikke magter at holde styr på deres økonomi.
United DK
23-09-2007, 13:49
Jeg håber sgu et eller andet sted, at Chelsea kunne få fat i Ronaldinho, for jeg kunne godt tænke mig at se ham i PL, bare for at se, om han kunne klarer mosten i verdens hårdeste liga.
Chelsea får ikke Ronaldinho til januar... Man køber ikke en spiller for 700-900 mill. hvorefter at låse ham i champions league et halvt år...
Aquarium
24-09-2007, 08:11
http://youtube.com/watch?v=URa_9MnuCx0
man får helt ondt af mourinho i denne video. ikke så langt tid før han blev fyret... man kan tydeligt høre at der var meget pres på ham. jeg tror ikke han tænkte så meget på det han sagde, han vrøvlede bare! Chelski bliver aldrig den samme igen. De har mistet en klasse træner.
Ps. Lagde i også mærke til at Van Basten sad tæt på abrahamovic igår?
Avram Grant's wife Tzofit has drunk urnine and bathed in a tub of chocolate on TV. (Observer)
spøjs kone den nye Chelsea manager har!:D
http://youtube.com/watch?v=F_lCDrv2pBs
Hun er godt nok underlig hende der.
Mikkelsen
24-09-2007, 09:03
http://youtube.com/watch?v=F_lCDrv2pBs
Hun er godt nok underlig hende der.
Hold da kæft for en SO - hun er fandme klam.
En artikel jeg læste i Berlingske's sports tillæg mandag d. 24 september, 2007
Advarselslamperne blinker i Chelsea
http://img338.imageshack.us/img338/3418/bildesk1.jpg
Chelsea indledte æraen under den nye manager Avram Grant med et 0-2-nederlag til Manchester United i giganternes møde i Premier League. På billedet har John Obi Mikel netop slagtet Patrice Evra, hvilket kostede en udvisning. Foto: Andrew Yates/AFP
Udvisning og 0-2-nederlag mod Manchester United lægger nye alen til turbulensen i Chelsea, som på de indre linjer trues af mistillid, en magtsyg anfører og sportslig inkompetence.
Den store styrkeprøve mellem de to største mesterskabsfavoritter i England faldt klokkeklart ud til Manchester Uniteds fordel. Da Alex Fergusons mandskab affærdigede et såret Chelsea-hold med 2-0 hjemme på Old Trafford, sendte det tydelige signaler om styrkefordelingen i Premier League og vil formentlig ætse som salt i det åbne Chelsea-sår, fyringen af José Mourinho har efterladt.
Fra kilder i klubben beretter den engelske avis The Observer, at alt var kaos i Chelsea allerede inden kampen mod United:
At den nye manager Avram Grant ikke var på arbejde dagen før storkampen, at ejer Roman Abramovich nu og fremover sætter holdet og giver de enkelte spillere taktiske rettelser, og at anfører John Terry er kommet slemt i unåde blandt truppens øvrige spillere, fordi han var manden bag fyringen af José Mourinho. Angiveligt med det motiv at Terry ikke tåler personlig kritik og selv vil være manager en dag.
The Observers historie tager udgangspunkt i Chelseas Champions League-kamp mod Rosenborg forleden.
Involveret i mål
Her var anfører John Terry direkte involveret i nordmændenes føringsmål, men nægtede at tage ansvar for det og herefter at tale min sin daværende manager José Mourinho, da denne kritiserede ham i pausen.
Tidligere samme dag erfarede Terry, at Mourinho havde opsøgt klubbens medicinske stab for at lede efter fysiske forklaringer på John Terrys præstationer, som siden en operation i december har ligget under vanligt niveau.
Det fik John Terry til at gå til Chelsea-direktør Peter Kenyon, og på baggrund af Terrys udlægning af Mourinhos efterforskning og kritik i pausen af CL-kampen indkaldte direktøren til bestyrelsesmøde med den dagsorden, at Mourinho nu havde mistet nøglespillernes tillid. Bestyrelsen bad Mourinho om at trække sig og fyrede ham, da han sagde nej.
José Mourinho sendte herefter John Terry en sarkastisk sms med »tak for det«.
Terry i unåde
Fredag røg John Terry så i unåde hos holdkammeraterne Ashley Cole, Didier Drogba og Florent Malouda, som alle beskylder Terry for ikke at forsøge at hjælpe Mourinho til at blive i klubben. Topscorer Drogba lægger ikke fingre imellem.
»Jeg har ingen problemer med at indrømme, at jeg græd, da jeg hørte nyheden om Mourinhos afsked. Jeg skylder ham alt, og det føles som om, jeg har mistet en far,« siger Drogba, der ikke var i startopstillingen på Old Trafford, til Daily Star og illustrerer dermed den potentielle opløsning i kølvandet på Mourinhos afgang.
En afgang som altså grunder i John Terrys enorme magt i klubben. Terry er Englands bedst betalte spiller med en ugeløn på 1,4 mio. kr. og i forbindelse med den femårige forlængelse i sommer krævede han – men blev nægtet - en klausul om at blive Chelsea-manager, når hans karriere er slut.
»Der var helt sikkert noget galt i Chelsea. Jeg har talt en del med José gennem årene, og jeg er ikke overrasket over udviklingen,« siger United-manager Alex Ferguson til klubbens radiostation.
Taktisk kaos
Observers kilder beretter også om taktisk kaos i den engang så disciplinerede Chelsea-trup. Allerede mens José Mourinho var optaget af pressekonfencen efter Rosenborg-kampen, var klubejer Roman Abramovich gået i gang med at give spillerne taktiske lektioner og gav med angriberen Andrej Sjevtjenko som tolk midtbanespilleren Michael Essien en belæring om, hvordan han bør lægge sine afleveringer. Og som sådan skulle det også ligge fast, at Abramovich fremover vil sætte holdet med den nye manager Avram Grant som ren kransekagefigur. Meget godt illustreret ved, at Avram Grant ikke var på arbejde dagen før kampen mod Manchester United – angiveligt på grund af religiøse årsager.
Hvor længe?
Med nederlaget til United er det dog allerede nu et åbent spørgsmål, hvor længe Grant får lov at sidde på sin nye post, for som gæst på Old Trafford havde Roman Abramovich medbragt Hollands landstræner Marco Van Basten.
Som de øvrige tilskuere kunne han se United sætte sig tungt på opgøret fra start og blive en mand i overtal efter en halv time, hvor gæsternes Jon Obi Mikel fik rødt kort for en grov tackling på Patrice Evra. Kort før pausen bragte Carlos Tevez fortjent det ellers uskarpe hjemmehold foran, og kort før tid slog indskiftede Louis Saha sejren fast på tvivlsomt dømt straffespark.
Mourinho-støtten Florent Malouda var gennem hele opgøret ganske usynlig.
Edit: ved ikke om det er lovligt her på siden eller i det hele taget at kopiere en artikel fra et andet medie???
når vi nu er i gang med de sjove sange: http://www.youtube.com/watch?v=UBniDRCcciI
Den er blevet postet før men kan ikke huske om var inden det nye forum blev oprettet. men syntes den er alvorligt griner
Glory Man United
25-09-2007, 12:29
Chelseas forberedelser til kampen mod Manchester United blev ødelagt, efter Jose Mourinho havde forladt holdet og taget sine notater med. (Daily Mail)
Han er sgu god nok ham Mourinho....den eneste grund til vi vandt?? :lolol: :lolol:
PerRonaldo
25-09-2007, 13:03
Spændende artikel der bestemt sætter nogle af tingene lidt i perspektiv.. Der er så mange ubekendte faktorer i alt det der foregår i Chelsea, det bliver virkelig spændende at se hvad der sker fremover. Håber mange af de gode spillere, cavalho drogba lampard florent og nogle stykker mere smutter, og tror også lidt på det! De har massere af penge, men måske Morinhos exit med til at gøre det en anelse sværere at tiltrække spillere til chelsea.
morten k
25-09-2007, 13:40
Btw, PerRonaldo, så er det ""they're fucking shite" - ikke en reference til en seksuelt aktiv mellemøstlig høvding.
(Og så er det ret sikkert ikke Frankee der synger den version. :) )
Hvordan kan du sammeligne Shevchenko med Ronaldinho?
Shevchenko er en serie 8 spiller i forhold til Ronaldinho, og kan udemærket godt forstå Chelsea vil have fat i ham, og jeg ville ønske United havde pengen til at købe ham.
morten k
25-09-2007, 16:28
Men RAppel sammenligner jo heller ikke de to spillere kvalitetsmæssigt - men i den forstand at Abramovich muligvis fokuserer mere på navnet end på om de passer ind i truppen og spillestilen.
Og det bakkes ret kraftigt op af hele Schevchenko/Ballack affæren.
Men RAppel sammenligner jo heller ikke de to spillere kvalitetsmæssigt - men i den forstand at Abramovich muligvis fokuserer mere på navnet end på om de passer ind i truppen og spillestilen.
Og det bakkes ret kraftigt op af hele Schevchenko/Ballack affæren.
Det ved jeg godt, og hvor det var tydligt at se Schevchenko ikke ville passe ind i Chelseas spillestil er det da fuldstændig utopi at tro Ronaldinho ikke vil.
Abro køber ikke Ronaldinho fordi navnet er hot, men fordi Ronaldinho´s spil på banen vil give bonus i hvilken som helst klub/spillestil.
Smid Ronaldinho ind i hvilken som helst spillestil og han vil vise sig som en guldgruppe.
Og så sælger det nogle trøjer rundt omkring i hele verden at have Ronaldinho i truppen. Desuden kan Roman så få en ny ven at gå i byen med i London, og finde unge tøser sammen med..
Glory Man United
26-09-2007, 09:38
Her er hans afløser i Chelski så.....mener også jeg så et glimt af ham under kampen i søndags :confused: :confused:
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=140118
jawharacoralia
26-09-2007, 20:24
http://www.forza.dk/index.php/news/video/id=59
serioest den er for sjov..han er sku go' nok ham mourinho...og forresten tak for at du tog din notebog med dig saa din eks-klub kunne faa nogen hyl :D
http://www.forza.dk/index.php/news/video/id=59
serioest den er for sjov..han er sku go' nok ham mourinho...
Hehe... Ja, den er meget god. Den mand er da arrogant! :) Sådan er Puyol nok ikke vant til at blive behandlet!
Bringer lige den her tråd på banen igen, nu hvor der allerede er blevet snakket om ny træner i Chelsea..
Mon Van Basten Overtager efter EM?
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77046
Mourinho til United.
Har i lige set 3+?? Han mødtes med Gill i Milano i sidste uge.. Det er kun rygter men Luna siger hun er sikker på det... Overraskende.. ;)
Martinsen
01-04-2008, 22:47
Mourinho til United.
Har i lige set 3+?? Han mødtes med Gill i Milano i sidste uge.. Det er kun rygter men Luna siger hun er sikker på det... Overraskende.. ;)
Luna på banen med en lille aprilsnar! Selvom jeg nu hellere end gerne så at historien var sand
Fletcherfan
01-04-2008, 23:28
Hvordan i den hele vide verden kan United fan ønske Muuurinho til United??? Der er ikke en kedligere spillende manager i hele verden... Den mand skal kun sætte sine ben på OT som enten modstanderholdets manager eller som forsvarstræner i United... Og helst ikke det sidste...
Luna på banen med en lille aprilsnar! Selvom jeg nu hellere end gerne så at historien var sand
Ser du gerne Mourinho komme til United? :confused:
Martinsen
01-04-2008, 23:38
Ser du gerne Mourinho komme til United? :confused:
Ja det gør jeg.
Jeg ville ikke ha noget imod og få Mourinho til klubben.. HVIS det blev gjort på den måde som Luna fremstillede det, hvor SAF siger at han stopper om et år eller 2 og så skal Mourinho være SIR Alex Ferguson's assistent de to år, hvor han kan gå og lære hvordan man opfører sig i klubben og hvilken form for bold det er vi spiller.. Men at han skal komme ind dagen hvor SAF stopper og så bare tage over from scratch, det tør jeg ikke..
Men det sker aldrig.. jeg tror der skal en hjernevaskning til før mourinho ville spises af med et assistent job.. godt nok kun for en begrænset tid, men alligevel.. det er hans ego for stort til.. men ham og SAF siges jo at have haft et godt forhold til hinanden..
United DK
01-04-2008, 23:43
Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen, jeg vil ALDRIG se den mand i Uniteds managersæde, det må bare ikke ske! Jeg kan ikke udstå manden, og hvis han nogensinde bliver vores manager, så håber jeg vi laver så dårlige resultater, at han bliver fyret.
Martinsen
01-04-2008, 23:49
Kan ikke se hvorfor folk afskyr den mand så meget?? Er han i bund og grund, så meget anderledes end Ferguson, her tænker jeg på udtalelser og den slags?
United DK
01-04-2008, 23:55
Kan ikke se hvorfor folk afskyr den mand så meget?? Er han i bund og grund, så meget anderledes end Ferguson, her tænker jeg på udtalelser og den slags?
Hold nu op med det bras! Ferguson er ikke altid politisk korrekt, men han ter sig aldrig som et lille barn, der vil have opmærksomhed, og jeg har endnu ikke set et seriøst pressemøde med Mourinho. Det ender altid med, at han snakker sort, og så griner journalisterne.
Martinsen
02-04-2008, 00:04
Hold nu op med det bras! Ferguson er ikke altid politisk korrekt, men han ter sig aldrig som et lille barn, der vil have opmærksomhed, og jeg har endnu ikke set et seriøst pressemøde med Mourinho. Det ender altid med, at han snakker sort, og så griner journalisterne.
Du kan kalde det bras eller hvad du vil! Jeg ser ikke en kæft forskel på mange af de udtalelser Mourinho kom med, og mange af dem Fergie stadig kommer med.
åh nej for pokker da! Manden kan ikke gennemføre et pressemøde uden at få folk til at grine, jeg trækker alle mine ønsker om Mourinho tilbage sådan et skarn kan vi ikke have!
Helt enig. Desuden spillede Mourinho utrolig defensiv fodbold med Chelski, noget jeg ville hade at se i utd. Og ja de havde en defensiv trup og bla bla bla, men faktum er, at de midler han havde til rådighed, og dem han var villig til at bruge, er grundlag nok til at konkludere, at manden tilsyndelande foretrak en defensiv tilgang.
og ja, det var pis der blev sagt på 3+, endnu en hysterisk morsom aprilsnar.
Don Kafai
02-04-2008, 00:08
Mourinho er klasse. Der skal være plads til typer som ham, medmindre I selvfølgelig heller ikke bryder jer om Cantona og Keane?
En træner skal have karisma, og det har ham! Eneste grund til han er hader, er fordi han er arrogant med noget at have det i. Ligesom når Ronaldo bliver buhet på samtlige stadions. Havde han været Liverpool-træner så jeg ham aldrig i United, men som sagt før mht Drogba og Cech, så har jeg ikke samme had overfor Chelsea. Mourinho et år i under Ferguson ville være et ønskescenarie!
United DK
02-04-2008, 00:22
Du kan kalde det bras eller hvad du vil! Jeg ser ikke en kæft forskel på mange af de udtalelser Mourinho kom med, og mange af dem Fergie stadig kommer med.
Kan du ikke komme med eksempler?
Kunne Ferguson måske nogensiden finde på, at kalde sig selv "The Special One"?
Karisma har han, men derfor er han stadig en nar.
åh nej for pokker da! Manden kan ikke gennemføre et pressemøde uden at få folk til at grine, jeg trækker alle mine ønsker om Mourinho tilbage sådan et skarn kan vi ikke have!
Nej, manden er usympatisk på alle måder.
Jeg synes Jer der gerne ser Mourinho, som Uniteds næste manager er en flok hyklere, for I har sikkert siddet og banden ham langt væk, da han var manager for Chelsea, men hvis han kan vinde os nogle titler, så er han god nok. :whine:
Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen, jeg vil ALDRIG se den mand i Uniteds managersæde, det må bare ikke ske! Jeg kan ikke udstå manden, og hvis han nogensinde bliver vores manager, så håber jeg vi laver så dårlige resultater, at han bliver fyret.
Og du kalder dig selv fan af Manchester United? Det der synes jeg er lige i overkanten sgu, du sætter simpelthen et had (mere eller mindre begrundet) til en mand over din klubs resultater? Det virker helt forkert på mig.
Jeg ved min indledning er firkantet, ja, men synes lige du skulle overveje hvad det egentlig er du skriver igen...
United DK
02-04-2008, 00:24
Og du kalder dig selv fan af Manchester United? Det der synes jeg er lige i overkanten sgu, du sætter simpelthen et had (mere eller mindre begrundet) til en mand over din klubs resultater? Det virker helt forkert på mig.
Jeg ved min indledning er firkantet, ja, men synes lige du skulle overveje hvad det egentlig er du skriver igen...
Kald mig bare anti-fan, men jeg sætter en anstændig manager over titler.
Kald mig bare anti-fan, men jeg sætter en anstændig manager over titler.
Hm. :whine: Synes jeg sgu er sørgeligt. Men dig om det.
United DK
02-04-2008, 00:26
Hm. :whine: Synes jeg sgu er sørgeligt. Men dig om det.
Ja, vi kan jo ikke alle gå rundt, og være ligeglade med alt, så længe der er succes på banen.
Ja, vi kan jo ikke alle gå rundt, og være ligeglade med alt, så længe der er succes på banen.
Men kan vi ikke blive enige om, at succes for klubben - trods alt - er det vigtigste? For mig er det ikke enkeltpersoner der skal afgøre om jeg elsker United, det er klubben der har min loyalitet. Om klubbens succes afhænger af at en mand som Mourinho kommer er så hvad det er. Der vil jeg vælge at se bort fra personlige hensyn og ignorere mit syn på Mourinho - også selvom det ikke just er guld og grønne skove.
Men direkte at ønske dårlige resultater for klubben for at du kan blive tilfreds, det synes jeg simpelthen er groft. Klubben over individet.
jeg har selv bandet ham helt af helveds til pga alt det lort han har lukket ud, men hold da kæft hvor man savner det- de gik egentlig først op for mig hvor sjovt det var at have ham i PL da han stoppede, og mener ikke at man på nogen måde kan sætte spørgsmålstegn ved hans resultater. Så kan man jo sige han fik en helveds masse penge af chelski, men han vandt altså CL med porto uden at have noget nær det der ligner de penge.
Så min konklusion er at syntes han vil være en fantastisk afløser hvis han kunne lære at spille meget mere offensivt. for hans styringaf truppen, hans måde at træne dem på og hans resultater har jo alle været til UG, hans personlige angreb kunne jeg dog godt være fri for, men ingen er vel perfekte?
el-insaciable
02-04-2008, 03:39
Jeg synes Jer der gerne ser Mourinho, som Uniteds næste manager er en flok hyklere, for I har sikkert siddet og banden ham langt væk, da han var manager for Chelsea, men hvis han kan vinde os nogle titler, så er han god nok. :whine:Det gør os da ikke til hyklere? Jeg sidder også fra tid til anden og bander Fergie langt væk pga. for sene indskiftninger, en håbløs opstilling eller åndsvage kommentarer i pressen.
Min største anke mod ham som manager er, at jeg tvivler på, han kan videreføre vores tradition for fejende flot fodbold og titler på samme tid. Og det er altså noget nær et ultimativt krav i min bog. Jeg har ikke noget imod, at han opfører sig kontroversielt og arrogant i pressen. Faktisk vil jeg hævde, at det er noget af det, der gør ham til sådan en forfærdelig dygtig manager. Kan du helt ærligt og med 100 % sikkerhed sige, at du ville have lige så meget imod ham, hvis han i stedet for Chelsea var kommet til United og her havde kaldt sig the special one?
skal vi ikke bare blive enige om at det var en hyggelig lille oparbejdet aprilsnar fra champions league studiet.
Sådan en kæmpe stor nyhed ville være klasket op på alle store fodboldsider, og forløbig har jeg ikke kunne findet det. Hvorfor skulle den mand dog også finde sig at være assistent?
United DK
02-04-2008, 07:06
Men kan vi ikke blive enige om, at succes for klubben - trods alt - er det vigtigste? For mig er det ikke enkeltpersoner der skal afgøre om jeg elsker United, det er klubben der har min loyalitet. Om klubbens succes afhænger af at en mand som Mourinho kommer er så hvad det er. Der vil jeg vælge at se bort fra personlige hensyn og ignorere mit syn på Mourinho - også selvom det ikke just er guld og grønne skove.
Men direkte at ønske dårlige resultater for klubben for at du kan blive tilfreds, det synes jeg simpelthen er groft. Klubben over individet.
Jeg har det bare sådan, at jeg ikke ønsker Mourinho noget godt, og derfor kan jeg ikke ønske United noget godt, hvis han blev ansat som manager.
Hvis vi vandt mesterskabet under Mourinho, så ville jeg være glad på holdets og klubbens vegne, men jeg vil stadig ikke være ovenud lykkelig, for jeg vidste at vi havde gjort det med en mand, som jeg afskyr som pesten.
United DK
02-04-2008, 07:13
Det gør os da ikke til hyklere? Jeg sidder også fra tid til anden og bander Fergie langt væk pga. for sene indskiftninger, en håbløs opstilling eller åndsvage kommentarer i pressen.
Det er jo hvad det er. Mourinho bander jeg over pga. hans ynkelig opførelse, som irritere mig grænseløst.
Kan du helt ærligt og med 100 % sikkerhed sige, at du ville have lige så meget imod ham, hvis han i stedet for Chelsea var kommet til United og her havde kaldt sig the special one?
Jeg har hadet ham siden jeg hørte ham første gang, i forbindelse med Porto-kampene for fire år siden, men det er klart, at hadet blev større da han kom til Chelsea, for der fik man lejlighed til at hører ham endnu mere, end man havde gjort, mens han var i Porto.
Bergmann
02-04-2008, 07:24
Jeg har det bare sådan, at jeg ikke ønsker Mourinho noget godt, og derfor kan jeg ikke ønske United noget godt, hvis han blev ansat som manager.
Dine følelser for Mourinho er stærkere end for United?
Jeg tror, du er det helt forkerte sted...
United DK
02-04-2008, 08:22
Jeg elsker United over alt på jorden, og jeg ønsker klubben alt godt, men ikke for en hver pris. Hvis jeg kunne være sikker på, at Glazer forsvandt, hvis det begyndte at gå ned af bakke, så ville jeg håbe på det. Det er sikkert imod reglerne om, hvordan man er fan, men sådan har jeg det.
Det er dét jeg mener. Godt skåret ud, Bergmann.
Naivt af folk at tro Mourinho ville tage til takke med en assistent rolle.! Kig dog i kalenderen.. Hvorfor ville han dog gide at sidde som Fergies assistent i et par år.. Desuden spiller han dødsyg kedelig taktisk fodbold, og selv om vi har gode offensive spillere, ville det ikke blive ændret. Det så man jo i Chelsea.. Så nej tak, hvis det en dag skulle blive en mulighed..
Mourinho er klasse. Der skal være plads til typer som ham, medmindre I selvfølgelig heller ikke bryder jer om Cantona og Keane?
Det er ikke så meget personen Mourinho til pressemøder og diverse, som jeg ikke ser, men derimod den spillestil han tilegnede Chelsea, og som kører videre under Grant! Dét vil jeg helst ALDRIG se i United - det er overhovedet ikke hvad vi står for, som hold! at fedte en kedelig 1-0 sejr hjem på Old Trafford skal aldrig blive kotyme i United, selvom vi måske kan vinde mange kampe på denne måde!
Selvom dette ikke kommer til og ske og det var en dum aprilsnar, vil jeg da gerne lige sige dette:
Det er ikke så meget personen Mourinho til pressemøder og diverse, som jeg ikke ser, men derimod den spillestil han tilegnede Chelsea, og som kører videre under Grant! Dét vil jeg helst ALDRIG se i United - det er overhovedet ikke hvad vi står for, som hold! at fedte en kedelig 1-0 sejr hjem på Old Trafford skal aldrig blive kotyme i United, selvom vi måske kan vinde mange kampe på denne måde!
fissirul
02-04-2008, 09:54
Selvom dette ikke kommer til og ske og det var en dum aprilsnar, vil jeg da gerne lige sige dette:
Altså, United spiller da ofte også ganske kedeligt med blot en angriber og prøver at fedte sig til gode resultater. Jeg synes Mourinho er en meget dygtig manager. Ferguson er begyndt at spille meget mere kedeligt nu end han gjorde førhen, vi spiller tit 4-5-1, hvilket for mig er helt uforståeligt...
Så at sige Mourinho er mere kedelig end Ferguson synes jeg ikke passer
Altså, United spiller da ofte også ganske kedeligt med blot en angriber og prøver at fedte sig til gode resultater. Jeg synes Mourinho er en meget dygtig manager. Ferguson er begyndt at spille meget mere kedeligt nu end han gjorde førhen, vi spiller tit 4-5-1, hvilket for mig er helt uforståeligt...
Vi spiller stadig fodbold, hvor vi gerne vil have bolden - selvom det tit bliver kontraangreb, vil vi gerne have mange stationer og spille flot og hurtigt fodbold, hvilket jeg ikke synes at Mourinho har prøvet på i hverken Porto eller Chelsea, hvor han mere vil fedte med bolden og den tendens vil jeg helst ikke se hos Uniteds spil!
el-insaciable
02-04-2008, 13:04
Det er jo hvad det er. Mourinho bander jeg over pga. hans ynkelig opførelse, som irritere mig grænseløst.Sjovt nok siger de fleste rivalerende fans det samme. Det er et spørgsmål om perspektiv. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om Wenger, men hvis han var manager for United, ville jeg i stedet for at bande over hans evige tuderi beundre hans evner indenfor talentudvikling og opbygningen af et offensivt spilkoncept.Jeg har hadet ham siden jeg hørte ham første gang, i forbindelse med Porto-kampene for fire år siden, men det er klart, at hadet blev større da han kom til Chelsea, for der fik man lejlighed til at hører ham endnu mere, end man havde gjort, mens han var i Porto.Det kan jeg slet ikke forstå. Jeg synes sgu, han var cool for Porto. Da han kom til Chelsea ændrede mit synspunkt sig også en smule, og jeg begyndte at bryde mig mindre og mindre om ham. Men hvis jeg nu træder et skridt tilbage, så er hans opførsel bestemt noget, jeg kunne leve med. Og jeg er ret sikker på, at hans mere kontroversielle tilgang ville have været elsket blandt United fans - i hvert fald så længe det gik godt.
Spiller vi kedeligt defensivt med én angriber? Muligvis kun én decideret angriber, men man kan da vist roligt tælle Ronaldo med som angriber og Nani/Giggs er heller ikke specielt defensivt orienteret.. Derudover har vi spillere som Scholes og Anderson som heller ikke har noget imod at spille bolden fremad..
Jeg har svært ved at se hvordan et hold der skaber millioner af chancer pr kamp og samtidig har scoret flest mål i PL, kan beskyldes for at fedte resultater hjem..
Jeg ser det som en 4-3-3, ikke en 4-5-1.. Og jeg vil ikke beskylde Barca for at være defensiv selvom de kører med nogenlunde samme opstilling..
@Fissirul; Hvis det er kedeligt at score 68 mål i 32 kampe, er alle holdene i PL vist kedelige.
Andersen
02-04-2008, 14:49
På papiret (eller i CM/FM) er 4-5-1 lettere defensiv orienteret, men sådan er det jo ikke i virkeligheden, når den ene af kanterne er Ronaldo, manageren er Fergie og holdet er United. Hvis vi bare havde scoret på 30% af alle de 100% chancer i løbet af sæsonen havde vi vel scoret 20 mål mere.
Vi skaber da masser af chancer med vores 4-5-1.
Nu er dette jo en Mourinho tråd, så tilbage til ham. Jeg tror faktisk alle United fans kunne tænke sig at se ham som Fergies afløser.................på eeeeen betingelse altså, at han spiller meget mere offensivt, langt mere offensivt Like The United Way...
På papiret (eller i CM/FM) er 4-5-1 lettere defensiv orienteret, men sådan er det jo ikke i virkeligheden, når den ene af kanterne er Ronaldo, manageren er Fergie og holdet er United. Hvis vi bare havde scoret på 30% af alle de 100% chancer i løbet af sæsonen havde vi vel scoret 20 mål mere.
Vi skaber da masser af chancer med vores 4-5-1.
Nu er dette jo en Mourinho tråd, så tilbage til ham. Jeg tror faktisk alle United fans kunne tænke sig at se ham som Fergies afløser.................på eeeeen betingelse altså, at han spiller meget mere offensivt, langt mere offensivt Like The United Way...
Jeg tror ikke på at Mourinho skifter spillestil.. Jeg tror nu engang bare det er sådan han spiller..
Hvis et hold med offensive spillere som Drogba, Lampard, Robben (dengang) osv osv ikke spiller offensivt med Mourinho, så kunne jeg godt frygte at det heller ikke blev tilfældet med Rooney, Scholes, Ronaldo..
ChristianR
02-04-2008, 17:06
Grunden til, at mange herinde hader Morinho er vel som, I selv siger, hans latterlige dumme kommentarer/piveri osv.
Jeg er af den opfattelse, at de bestemt ikke er latterlige. De lyder selvfølgelig latterlige, men jeg er sikker på, at de er yderst gennemtænkte og har præcis den effekt Morinho ønsker. Han tager nemlig presset væk fra spillerne med hans arrogante og nonchelant attitude.
Altså har han gjort hans job perfekt - Det skal vel ikke ødelægge hans jobmuligheder fremover?
Jeg tror ikke nødvendigvis Morinho spiller defenssiv, resultatorienteret fodbold, hvis han får besked på noget andet. I Chelsea blev der brugt RIGTIG mange penge - Og det skulle ikke undrer mig, at der blev stillet enorme krav til resultater, hvorimod spillet blev en smule sekundært til at starte med.
Mig bekendt, spillede de da flot fodbold i Porto, da han var der?
Spiller vi kedeligt defensivt med én angriber? Muligvis kun én decideret angriber, men man kan da vist roligt tælle Ronaldo med som angriber og Nani/Giggs er heller ikke specielt defensivt orienteret.. Derudover har vi spillere som Scholes og Anderson som heller ikke har noget imod at spille bolden fremad..
Jeg har svært ved at se hvordan et hold der skaber millioner af chancer pr kamp og samtidig har scoret flest mål i PL, kan beskyldes for at fedte resultater hjem..
Jeg ser det som en 4-3-3, ikke en 4-5-1.. Og jeg vil ikke beskylde Barca for at være defensiv selvom de kører med nogenlunde samme opstilling..
Helt enig.. Jeg kan ikke se hvordan en opstilling til en svær udekamp i CL der hedder følgende(se nedenstående) kan kaldes kedelig.. Ingen af disse er i mine øjne defensive spillere.. Jovist anderson og carrick kan sagtens gå med defensivt, men det er samtidig dem der har nøglerne til at åbne langt de fleste forsvar.. og hvordan kan vi spille kedeligt og defensivt når vi er dem der har scoret flest mål i ligaen, og har en 7-1 sejr i bagagen fra en CL kvartfinale.. Godt nok heldigt, men chelsea havde nok bare kørt den hjem 3-0..:
Evra
Ronaldo - Carrick - scholes - anderson - park
Rooney
Martinsen
02-04-2008, 22:58
Jeg tror ikke på at Mourinho skifter spillestil.. Jeg tror nu engang bare det er sådan han spiller..
Hvis et hold med offensive spillere som Drogba, Lampard, Robben (dengang) osv osv ikke spiller offensivt med Mourinho, så kunne jeg godt frygte at det heller ikke blev tilfældet med Rooney, Scholes, Ronaldo..
Han skiftede helt klart spillestil da han skiftede fra Porto til Chelsea, Porto spillede noget fantastisk flot angrebs fodbold. Så han kan vel gøre det igen?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.