PDA

Se fuld version : Unitedstjerne i sex-skandale

sreddy
02-09-2007, 22:24
Hvem er de 2 andre holdkammerater som har muntret sig i sexorgie med prostituerede?

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article333392.ece

http://www.newsoftheworld.co.uk/videoplayer/index.php?videoid=http://del.interoute.com/?id=433b4a03-e069-451c-b076-674d3d0eb9d1&delivery=stream

JakobR
02-09-2007, 22:28
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2

Anderson og Nani, hvis historien er sand.

Holmskov
02-09-2007, 22:29
Hvem er de 2 andre holdkammerater som har muntret sig i sexorgie med prostituerede?

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article333392.ece

http://www.newsoftheworld.co.uk/videoplayer/index.php?videoid=http://del.interoute.com/?id=433b4a03-e069-451c-b076-674d3d0eb9d1&delivery=stream

Poul Nyrup og Anders Fogh.?!

Du kan finde svaret her.

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2&page=15

JDK
02-09-2007, 22:32
Sku ikke for godt hvis det passer! :confused:

NtotheT
02-09-2007, 23:55
Sætningen med at de drak vodka og redbull, gør sådan at de allerede lyver
- Med ronaldo hårde ungdom (og ved hvad jeg snakker om, for ronaldo er mit idol) og han hverken drikker eller ryger pga sin brors misbrug og faderens alkoholmisbrug .. det passer ikke .. endnu nogle tøjter der vil sluge penge udover at blive misbrugt i sex

Don Kafai
03-09-2007, 00:06
Hvorfor er det her en skandale...

Lad os antage de taler sandt, der kan jo ingen sigtelser rejses mod nogen der dyrker sex for betaling. Prostitution er jo ikke ulovligt, og jeg er i grunden ligeglad med hvordan Ronaldo, Nani og Anderson får deres sex.

Smaakage
03-09-2007, 08:07
2 ting:

For the 1. så kommer historien fra News of the World som er søndagsudgaven af The Sun. Allerede der knækker filmen lidt. De er ikke just troværdige.

2: Hvis de har haft gang i 5 prostituerede i et stort ogie...who cares ? Er det ikke fuldstændigt ligemeget hvad de laver i deres fritid, så længe det ikke går ud over deres spil på banen. De har ikke mishandlet kvinderne, og ikke tvunget dem til noget.

Kan ikke se det store i den sag her

ChristianR
03-09-2007, 08:26
Word, Word!

Glory Man United
03-09-2007, 08:37
Hvad er historien? At være sammen med prostituerede er vel ikke ulovligt? Eller er det? Det var sgu værre dengang Ronaldo blev beskyldt for voldtægt...dette er NADA!!!!

KennyN
03-09-2007, 08:39
Kan slet ikke se hvorfor denne historie er interessant.
Hvis Ronaldo og et par venner vil hygge sig med nogle ludere, så lad dem dog det. Jeg er da ligeglad.
Desuden er det jo ikke første gang man ser unge kvinder fortælle vilde historier, om deres nætter med PL stjerner. Og ofte er det bestemt ikke alt som er sandt.
Så lad da være at blæse det hele op..

Jim
03-09-2007, 09:04
Faktisk er det sådan at sexuele frustation kan skade deres spil, som man så ved VM fik Brazil lov til at få besøg af deres koner så de kunne få lidt hygge.

Så det er da godt at de får det ud på den her måde, og jeg tror de fleste mænd ville have været i deres sko :)

Desuden er det ikke ulovligt i england at være luder.

Men jeg tror man skal huske på at historien kommer fra The Sun ikke lige en avis som har troværdigheden intakt.

Søren
03-09-2007, 09:54
Faktisk er det sådan at sexuele frustation kan skade deres spil, som man så ved VM fik Brazil lov til at få besøg af deres koner så de kunne få lidt hygge.Nu gik det jo så heller ikke alt for smart for de brasilianske storfavoritter. Sjældent har et hold skuffet så meget til et VM, så det er måske ikke det bedste eksempel, hvis det var for at underbygge, at sex skulle være godt for præstationen..

CC
03-09-2007, 10:22
Ærlig talt er jeg fuldstændig ligeglad med den her historie... Så længe spillerne leverer på banen(hvilket jeg helt klart synes de gør) så må de gøre lige præcis hvad der passer dem, så længe at det ikke bryder loven...

JDK
03-09-2007, 13:08
[QUOTE=Jim;19966]Faktisk er det sådan at sexuele frustation kan skade deres spil, som man så ved VM fik Brazil lov til at få besøg af deres koner så de kunne få lidt hygge.QUOTE]

Brasilien har aldrig klaret sig godt til et VM i Europa - så tror ikke man skal 'blame' konerne :D

Faktisk har undersøgelser vist, at sex før kamp, gør underværker (har jeg læst i et gammelt VM-blad) ;)

Glory Man United
03-09-2007, 13:09
Den er god nok....det gælder også i Danmarksserien :lolol:

Casper
03-09-2007, 17:58
Lur mig ikke United har betalt for det som en del af teambuilding.

mojtaba
03-09-2007, 18:27
Det løgn, alt det pis som de aviser skriver er løgn! Først skriver de, at Ronaldo er bøsse og nu skriver de, at Ronaldos venner og Ronaldo har været ude efter ludere? Hvordan hænger det sammen?

- De skriver alt om dem, men alt er løgn!

Brønd
03-09-2007, 18:32
Historien kommer fra The Sun, så mon ikke man skal tage historien med et gran salt..

SantasLittleHelper
03-09-2007, 18:50
nu ved vi da i det mindste at han ikke er bøsse... Rager mig egentlig en papand og sådan nogle tøser skal da bare holde deres kæft om deres følelser når de er betalt til at gøre et stykke arbejde.. Desuden fik de over 1000 kroner i timen hver og det er sgu noget mere end de havde fået andre steder..

JakobR
03-09-2007, 18:57
nu ved vi da i det mindste at han ikke er bøsse... Rager mig egentlig en papand og sådan nogle tøser skal da bare holde deres kæft om deres følelser når de er betalt til at gøre et stykke arbejde.. Desuden fik de over 1000 kroner i timen hver og det er sgu noget mere end de havde fået andre steder..

Lige præcis.

Men det er lidt en om'er for Ronaldo og co. Når de kan få alt hvad de peger på, så find noget bedre end nogle ludere fra Leeds, der har højere tanker om sig selv end de selv har.

Hald
03-09-2007, 19:41
Pjat lad dog drengene hygge sig!! De Ludere er da blevet betalt og har dyrket hed sex med 3 fyre som mange andre piger ville gøre gratis! Utaknemlige tøser! Kan lige se Ronaldo skulle vise hans nye venner hvordan livet er som stjerne i Manchester!! Bare de præstere på banen kan de sgu hoppe under dynen med Margrethe Koyto for min skyld

snegl
03-09-2007, 21:48
Det har på sin vis også noget at gøre med Uniteds image.. Hvis der bliver uddelt en bøde forstår jeg det godt.
Jeg tror ihvertfald ikk Fergie blev en gladere mand da den nyhed kom frem.

Rooney8
03-09-2007, 22:04
jeg tror sku egentligt bare fergie gav dem et skævt smil til træning efter episoden - jeg tror sku han er ligeglad med hvor mange ludere spillerne knalder - bare de ikke drikker igennem indenfor sæsonen.. aviserne blæser det bare op til at nu vanker der, men dybest set tror jeg ikke det interesserer ham så meget..

jeg synes sku det nice - jeg skal lave samme nummer hvis jeg en dag får så mange penge"Rocking"

Casper
03-09-2007, 22:09
jeg tror sku egentligt bare fergie gav dem et skævt smil til træning efter episoden - jeg tror sku han er ligeglad med hvor mange ludere spillerne knalder - bare de ikke drikker igennem indenfor sæsonen.. aviserne blæser det bare op til at nu vanker der, men dybest set tror jeg ikke det interesserer ham så meget..

Jeg vil hermed anbefale dig at læse nogle bøger om Ferguson og nogle af spillernes biografier.

Rooney8
03-09-2007, 22:19
Jeg vil hermed anbefale dig at læse nogle bøger om Ferguson og nogle af spillernes biografier.

jamen det vil jeg så overveje - har kun læst beckhams indtil videre.. ved godt ferguson er barsk hvad sådan nogle ting angår.. men kan virkelig ikke se hvad problemet skulle være i den her sag.. de har inviteret nogle ludere de har knaldet dem og så har de smidt dem ud.. jeg kan ikke se problemet..

jeg ku forstå hvis de havde drukket igennem og dummet sig i andre sammenhænge.. det de har gjort her er da bare at more sig lidt..

JakobR
03-09-2007, 22:24
jamen det vil jeg så overveje - har kun læst beckhams indtil videre.. ved godt ferguson er barsk hvad sådan nogle ting angår.. men kan virkelig ikke se hvad problemet skulle være i den her sag.. de har inviteret nogle ludere de har knaldet dem og så har de smidt dem ud.. jeg kan ikke se problemet..

jeg ku forstå hvis de havde drukket igennem og dummet sig i andre sammenhænge.. det de har gjort her er da bare at more sig lidt..

Hvis din ven kom og fortalte dig, at han har været ude at knalde en luder. Ville du så også bare sige thumbs up?

Prostitution er ikke velset, og med det ansigt United skal skabe udadtil, så holder sådan en situation ikke.

Kofoed
03-09-2007, 22:32
jeg tror ikke man skal ligge for meget i den her historie.. jeg er slet ikke sikker på at de har været sammen med ronaldo..

Don Kafai
03-09-2007, 22:34

Det er jo dybere end som så.

United har en rigtig stor fanskare af børn, og det er et forkert signal at sende til dem at prostitution er okay. Det giver United et dårligt billede udadtil, og det kan jeg love dig for Ferguson ikke er ligeglad med.

som JacobR siger, så er prostitution lovligt, men ikke en velset ting. Men ja, du har ret i at der juridisk ikke er de store problemer.

JakobR
03-09-2007, 22:40
jeg tror ikke man skal ligge for meget i den her historie.. jeg er slet ikke sikker på at de har været sammen med ronaldo..

Omvendt set, så har hverken Ronaldo, Anderson eller Nani været ude at sige det modsatte.

Mr. Larsen
03-09-2007, 22:53
Lur mig ikke United har betalt for det som en del af teambuilding.

Ja kan huske at jeg læste noget i Steve McClaren's selv biografi. Han skrev i sin dagbog om pretouren til sæson 99 at de rigtig hygged sig.

Han skrev bl.a. at Fergie personligt havde underholdning med, som spillerne så skulle dele så de fik et bedre samarbejde.

Det var en helt ny metode som de afprøvede det år, hvilket virkede fortrinligt hvis man ser på resultatet.

Rygter siger at disse teambuilding-excercises var en af de aller største grunde til at Ronny Johnson og Jaap Stam fik et så godt samarbejde. Beckham blev dog kritiseret for at være for egoistisk i løbet af disse øvelser, især Dennis Irwin var utilfreds med den tidligere engelske kaptajn.

Kofoed
03-09-2007, 23:11
Omvendt set, så har hverken Ronaldo, Anderson eller Nani været ude at sige det modsatte.

ja, det tænkte jeg også lidt over da jeg skrev det.. men det er fanme en svær nød at knække når de netop ikke udtaler sig.. men det syntes jeg også er fint nok.. hvis fergie mener det er et problem så ordner de det selv, men uanset hvad så er jeg sikker på de er kommet med deres forklaring til fergie og så har de taget den derfra.. de behøver ikke forklare sig over for pressen.. de har jo ikke gjort noget de ikke måtte..

Rooney8
03-09-2007, 23:42
Hvis din ven kom og fortalte dig, at han har været ude at knalde en luder. Ville du så også bare sige thumbs up?

Prostitution er ikke velset, og med det ansigt United skal skabe udadtil, så holder sådan en situation ikke.

ja jeg ville da være ligeglad med hvis min ven havde knaldet en luder - jeg ville bare grine lidt af det og så var det dét..

jeg ved godt det ikke er det smarteste at gøre men det er ikke noget der kan få mit pis i kog.. ved godt hvordan det hænger sammen og self vil united ikke have noget med prostitution at gøre men helt ærligt - nu skal vi heller ikke overdramatisere situationen..

JakobR
04-09-2007, 00:16
ja jeg ville da være ligeglad med hvis min ven havde knaldet en luder - jeg ville bare grine lidt af det og så var det dét..

jeg ved godt det ikke er det smarteste at gøre men det er ikke noget der kan få mit pis i kog.. ved godt hvordan det hænger sammen og self vil united ikke have noget med prostitution at gøre men helt ærligt - nu skal vi heller ikke overdramatisere situationen..

Det gør vi da heller ikke, men der er da nødt til, at være nogle klare linier.

Dines
04-09-2007, 07:32
Hvis historien er sand, så mener jeg ikke der er det det store i det. Selvfølgelig er det lidt små dumt, men altså spillerne er unge og har sikkert bare haft en hyggelig aften. ;)

robinho
04-09-2007, 07:46
så længe united intet melder ud officielt tror jeg de har klaret det på de indre linier, og så sker der ikke mere i den sag.

Altså herregud de 3 unge gutter har haft besøg af et par piger. Og om de samler dem op på et diskotek eller om de giver dem penge, kan jeg altså være lidt ligeglad med. Så længe pigerne frivilligt har været med på den, og der ikke er blandet voldtægtslignende elementer ind i det, så synes jeg ikke den skal blæses mere op end højst nødvendigt

ChristianR
04-09-2007, 19:46
Er I sikre på, at prostitution er lovligt i Storbrittanien? For kan da huske at den engelske skuespiller Hugh Grant fik en dom, da han blev "knaldet" sammen med en. Kan dog ikke huske om det skete i England eller USA.

For hvis det er ulovligt i GB er det naturligvis en endnu værre forseelse, hvis den har fundet sted.

Allan
04-09-2007, 20:09
Er I sikre på, at prostitution er lovligt i Storbrittanien? For kan da huske at den engelske skuespiller Hugh Grant fik en dom, da han blev "knaldet" sammen med en. Kan dog ikke huske om det skete i England eller USA.

For hvis det er ulovligt i GB er det naturligvis en endnu værre forseelse, hvis den har fundet sted.

Mener Hugh Grant epsioden fandt sted i L.A, men kan ikke huske om det var på Sunset Boulevard eller noget i den stil.

Casper
04-09-2007, 20:39
http://www.prostitutionreform.co.uk/

ChristianR
04-09-2007, 21:00
Så var det sQ nok i USA, han blev nakket:D

Flax_Generous
04-09-2007, 21:24
så længe united intet melder ud officielt tror jeg de har klaret det på de indre linier, og så sker der ikke mere i den sag.

Altså herregud de 3 unge gutter har haft besøg af et par piger. Og om de samler dem op på et diskotek eller om de giver dem penge, kan jeg altså være lidt ligeglad med. Så længe pigerne frivilligt har været med på den, og der ikke er blandet voldtægtslignende elementer ind i det, så synes jeg ikke den skal blæses mere op end højst nødvendigt
Helt, helt enig.

Hald
05-09-2007, 02:23
min ven har lige præcis fortalt mig han kneppede en luder i hamborg! reberbahn, studietur! Jeg sagde da bare ride on, og grinede......
Måske fordi jeg befandt mig på selv samme bordel!! Brugte de sidste lommepenge jo!!

Glory Man United
05-09-2007, 07:53
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article334233.ece

Helle for den mørke af dem...den anden ligner sgu en sæk l... :lolol:

Men de må sgu da have fået en del £ for at stå frem offentligt. Venner og familie må jo påregnes også at have set dem.....

Kofoed
05-09-2007, 10:36
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article334233.ece

Helle for den mørke af dem...den anden ligner sgu en sæk l... :lolol:

Men de må sgu da have fået en del £ for at stå frem offentligt. Venner og familie må jo påregnes også at have set dem.....

Det er da ikke de værste piger når det nu skulle være..