PDA

Se fuld version : Lidt ærgeligt

Runaldo
02-09-2007, 03:35
Er jeg den eneste der synes at alt klubbens spekulation om at vi ville købe Fernando Torres og så det ikke blev til noget, og vi lod Liverpool få fingrene i ham? Det kan godt være det er pga. aftenens kamp mod Derby, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvis vi havde købt ham istedet for Tevez, ville det have set helt anderledes ud for os selv.
For som Ferguson selv siger, er Tevez bedst når han spiller under en anden, men hvad fanden kan vi bruge en spiller som er bedst lige under en anden angriber, når vi har Rooney skadet og Saha ikke kan spille mere end 3kampe om året alligevel uden at brække en negl og gå ud af kampen.

Jeg synes det er så ærgeligt at der bliver lavet sådan nogle køb, istedet for at lave et genialt indkøb som da vi købte Nistelrooy .. Det var en spiller der blev købt for at stå og score mål.. Ikke for at skulle bruge en anden angriber til at kunne noget som helst.

Det skal så også lige siges, at jeg ikke mener Tevez er en Premier League spiller. Hans spil, stil, og bygning minder mere om en spiller fra Serie A eller La Primera, men det kan vel ændres. Men vi ved jo alle hvordan det gik med Veron.

United-Allan33
02-09-2007, 07:49
Ja og havde vi købt Messi, Kaka og E'too havde det nok også set anderledes ud... Da vi købte Tevez havde vi selvfølgelig ikke regnet med at Rooney ville blive skadet, og desuden synes jeg ikke Torres har vist ret meget mere end hvad enhver anden ville have gjort...

Købet af Van N er efter min mening ikke spor genialt, vi vandt 1 mesterskab med ham på holdet, vi har lige vundet 1 uden ham, vi scorede få mål med ham, hvorimod uden ham scorede vi nærmest for sjov, vi spillede langsom og kedeligt med ham, mens vi spillede flot og hurtigt uden ham (denne sæson er ikke medregnet).. Hvordan havde det ikke set ud, havde vi ikke købt Van N, så efter min mening var Van N ikke et genialt køb....

Giv nu Tevez og de andre tid til at falde på plads, når Ro9oney og Ronaldo kommer tilbage, vil Tevez stille og roligt kunne bygge sin form op til det vi alle ved den kan nå..

HamudiiC
02-09-2007, 08:46
Er jeg den eneste der synes at alt klubbens spekulation om at vi ville købe Fernando Torres og så det ikke blev til noget, og vi lod Liverpool få fingrene i ham? Det kan godt være det er pga. aftenens kamp mod Derby, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvis vi havde købt ham istedet for Tevez, ville det have set helt anderledes ud for os selv.
For som Ferguson selv siger, er Tevez bedst når han spiller under en anden, men hvad fanden kan vi bruge en spiller som er bedst lige under en anden angriber, når vi har Rooney skadet og Saha ikke kan spille mere end 3kampe om året alligevel uden at brække en negl og gå ud af kampen.

Jeg synes det er så ærgeligt at der bliver lavet sådan nogle køb, istedet for at lave et genialt indkøb som da vi købte Nistelrooy .. Det var en spiller der blev købt for at stå og score mål.. Ikke for at skulle bruge en anden angriber til at kunne noget som helst.

Det skal så også lige siges, at jeg ikke mener Tevez er en Premier League spiller. Hans spil, stil, og bygning minder mere om en spiller fra Serie A eller La Primera, men det kan vel ændres. Men vi ved jo alle hvordan det gik med Veron.

Giv Tevez tid. Husk at det tog Ronaldo 2-3 år at vænne sig til PL.

United DK
02-09-2007, 09:57

Nu skal vi lige slå koldt vand i boldet, for Torres spiller åbenbart en god kamp i går (har ikke set kampen), men der skal langt mere end en god kamp mod Derby til, før man kan vurdere Torres fuldt ud, og det jeg har set af ham i de første kampe, har jeg ikke været imponeret af.
Det kan være Tevez score hattrick, på Goodison om 14 dages tid, og så er han lige pludselig den ideelle angriber til United osv. Der skal somregel ikke meget til, før folk ændre mening om en spiller.

JakobR
02-09-2007, 10:55
Jeg synes Tevez er en Premier League spiller. Han kæmper bravt og løber ekstremt meget, hvilket gør at forsvaret aldrig får ro.

At han så skal bruge en angriber ved siden af, er jo normalt. Hvordan ville Yorke og Cole duoen ikke have set ud, hvis vi fjernede en af dem?

bomber
02-09-2007, 11:12
jeg tror bare at Tevez, skal vende sig til at nu er han ikke selvskreven til startopstillingen som han var i west ham. jeg er sikker på at han bomber et trofæ hjem til os i år og om det så er CHL PL eller noget andet så er det et trofæ.
VI har jo helt sikkert ligaens farligste offensiv.

srixon
02-09-2007, 11:45
Jeg synes Tevez er en Premier League spiller. Han kæmper bravt og løber ekstremt meget, hvilket gør at forsvaret aldrig får ro.

At han så skal bruge en angriber ved siden af, er jo normalt. Hvordan ville Yorke og Cole duoen ikke have set ud, hvis vi fjernede en af dem?

præcis, good point.

og jeg er ved at blive vanvittig af at høre alt det lort folk siger om indkøbene. De kan, under nogen omstændigheder, ikke gøre for at holdet ikke komme i gang!

Fransson
02-09-2007, 12:02
Jeg synes det er så syndt, at folk ikke støtter Louis Saha. Når han er skadesfri er han en af verdens bedste angribere. Han har virkelig målnæse. Jeg mener at alle fans burde støtte ham så meget, som da vi støttede Solskjær.

Hvad angår Torres, så tror jeg ikke han havde gjort den store forskel. Du skal tænke på, at Torres er omgivet at klassespillere. Det er Tevez selvfølgelig også. Men vi kunne jo ikke regne ud af Rooney ville blive skadet. Lad Tevez komme igang. Støt spillerne noget mere. Det er kun mennesker.

JakobR
02-09-2007, 12:33
Jeg synes det er så syndt, at folk ikke støtter Louis Saha. Når han er skadesfri er han en af verdens bedste angribere. Han har virkelig målnæse. Jeg mener at alle fans burde støtte ham så meget, som da vi støttede Solskjær.

Hvad angår Torres, så tror jeg ikke han havde gjort den store forskel. Du skal tænke på, at Torres er omgivet at klassespillere. Det er Tevez selvfølgelig også. Men vi kunne jo ikke regne ud af Rooney ville blive skadet. Lad Tevez komme igang. Støt spillerne noget mere. Det er kun mennesker.

Louis Saha har virkelig klasse. Det undrer mig ikke, at det skulle være ham, der skulle score det afgørende mål igår. Det var skæbnen. Man må tage hatten af ham, for på trods af alle sine utallige skader, så holder han hele tiden hovedet højt og hver gang han er tilbage, så leverer han varen. Havde han ikke haft alle sine skader, så kunne han have været på højde Henry.

Jeg synes folk har fokus det forkerte sted. I stedet for at fokusere på det materiale vi har og prøve at få det bedste ud af det, så begynder folk at snakke om hvor ærgeligt det er, at vi ikke fik Torres. I øvrigt vil jeg hellere have Tevez end Torres. Der er altså for meget playboy over Torres.

man.utd25
02-09-2007, 12:34
Jeg har altid sagt at saha er klasse når han er klar, men problemet er bare at han er skadet så tit...
derfor synes jeg det er godt tevez er kommet til, og jeg mener bare det er spørgsmål om tid før han begynder at bombe løs for os:)
er helt enig at de nye spiller skal have tid, de er jo helt vild under pres , vis de ikke spiller godt så er de ring og dårlig, laver de mål kampen efter så er de bare den bedste....
men er sikker på vi kommer til at bombe løs snart

man.utd25
02-09-2007, 12:37
Louis Saha har virkelig klasse. Det undrer mig ikke, at det skulle være ham, der skulle score det afgørende mål igår. Det var skæbnen. Man må tage hatten af ham, for på trods af alle sine utallige skader, så holder han hele tiden hovedet højt og hver gang han er tilbage, så leverer han varen. Havde han ikke haft alle sine skader, så kunne han have været på højde Henry.

Jeg synes folk har fokus det forkerte sted. I stedet for at fokusere på det materiale vi har og prøve at få det bedste ud af det, så begynder folk at snakke om hvor ærgeligt det er, at vi ikke fik Torres. I øvrigt vil jeg hellere have Tevez end Torres. Der er altså for meget playboy over Torres.

ja det vil være træls at have to playboy på holdet heheheheh:) er helt enig

Dines
02-09-2007, 13:54
Vent nu og se. Tevez spiller møgringe i øjeblikket, og jeg er også meget træt at det han præsterer, men vi skal give ham tid. Han er ikke i ordenlig form da han blev sat ind, og når han brænder så store chancer som han gjorde mod City, er det klart det tager på hans selvtillid. Når han banker den første kasse ind kommer der mere er jeg sikker på. Han spiller med mange nye holdkammerater der heller ikke kender vores spillestil og engelsk fodbold endnu, så det han får måske heller ikke de bedste bolde at arbejde med. Samtidig mener jeg han ligger fejlplaceret, og han burde ligge bagved en angriber og ikke som enlig, da han er for lille og svag i duellerne i luften. Han har haft en hård sommer med Copa America og han har ikke vidst hvor hans fremtid var henne, så jeg synes lige vi skal passe lidt på med hvad vi siger. Jeg tror på ham, selvom han ikke gør det godt lige p.t. Evra, Vidic og Ronaldo skulle også bruge tid til at falde til. Det er naturligt. Derfor mener jeg det er lidt hårdt at sige at man hellere vil have Torres bare fordi han scorer 2 mål mod et forsvar der kunne begå sig i serie 6 i Danmark.

Kofoed
02-09-2007, 13:57
Vent nu og se. Tevez spiller møgringe i øjeblikket, og jeg er også meget træt at det han præsterer, men vi skal give ham tid. Han er ikke i ordenlig form da han blev sat ind, og når han brænder så store chancer som han gjorde mod City, er det klart det tager på hans selvtillid. Når han banker den første kasse ind kommer der mere er jeg sikker på. Han spiller med mange nye holdkammerater der heller ikke kender vores spillestil og engelsk fodbold endnu, så det han får måske heller ikke de bedste bolde at arbejde med. Samtidig mener jeg han ligger fejlplaceret, og han burde ligge bagved en angriber og ikke som enlig, da han er for lille og svag i duellerne i luften. Han har haft en hård sommer med Copa America og han har ikke vidst hvor hans fremtid var henne, så jeg synes lige vi skal passe lidt på med hvad vi siger. Jeg tror på ham, selvom han ikke gør det godt lige p.t. Evra, Vidic og Ronaldo skulle også bruge tid til at falde til. Det er naturligt. Derfor mener jeg det er lidt hårdt at sige at man hellere vil have Torres bare fordi han scorer 2 mål mod et forsvar der kunne begå sig i serie 6 i Danmark.

Jeg er enig med alt du siger men især at han er blevet fejlplaceret.. han skal ligge som bagerste angriber og ikke helt i front.. han er typen der godt kan lide og ligge dybt i banen og hjælpe med det opbyggende spil.. og jeg mener faktisk at det kan vise sig at være lidt et fejlkøb.. jeg er sikker på han kan blive god for os og han er et kanon spiller, men jeg syntes han minder for meget om rooney i spillestil.. men jeg håber han kan modsige mig når rooney kommer tilbage..

Lorensen
02-09-2007, 14:03
Derfor mener jeg det er lidt hårdt at sige at man hellere vil have Torres bare fordi han scorer 2 mål mod et forsvar der kunne begå sig i serie 6 i Danmark.

Haha, fuck det kunne være sygt hvis jeg skulle spille mod Derbys forsvar i dag :P Ville i hvert fald få lidt nervøse antræk hehe :) Det er så godt nok serie 5, så tempoet er sikkert en tand for hurtigt :D

CC
02-09-2007, 14:17
Grunden til at denne diskussion er relevant er fordi det offensive spil ikke har kørt optimalt de sidste par kampe...
Undskyld mig meget, men hvad havde i regnet med?? Ronaldo og Rooney har ikke kunne spille de sidste par kampe, netop de to spillere som united hele sidste sæson byggede deres offensiv op omkring! Og selvom at de ikke er med, formår vi stadig at gå ind og dominere kampene totalt, med den eneste mangel at tempoet er for lavt på modstanderens halvdel...
Jeg synes folk skulle kigge på de spillere som deltog i gårsdagens kamp... De 4 offensive spillere som skal skabe kampen er Eagles(fik sin første kamp fra start i PL igår), Nani(har spillet 4-5 kampe), Tevez(3 kampe) og Anderson(Debut i PL igår). Disse fire spillere har aldrig spillet sammen før og det er da klart at de alle sammen er bange for at gå ind og dumme sig, det er trods alt bare mennesker vi har med at gøre... Tror næste kamp bliver helt anderledes da man lige pludselig har Ronaldo til at gå ind og tage presset af og som i foirhold til de førnævnte spillere har en stor rutine...

Cap
02-09-2007, 15:45
Med den pris Liverpool betalte for Torres så synes jeg det er helt fint han er gået til dem - for det er noget af en overpris som vidner om desperation, at de havde et par amerikanske rigmænd til at betale for det er bare sørgeligt når de nu er en klub der førhen har gået så meget op i deres åh så fantastiske historie.

JDK
02-09-2007, 16:14
Det offensive spil, har ikke fungeret i starten af denne sæson, da vi ikke har scoret nok mål - med Saha skadet i starten af sæsonen, Tevez som ny mand og skal spilles ind på holdet, Solskjær's karriererstop, Cristiano's karentæne og Rooney's skade, synes jeg at skeptikerne skal tage og slappe en smule af! Tevez er det rigtige køb og det er jeg sikker på at han beviser inden for ikke så mange kampe

Kofoed
02-09-2007, 16:16
Grunden til at denne diskussion er relevant er fordi det offensive spil ikke har kørt optimalt de sidste par kampe...
Undskyld mig meget, men hvad havde i regnet med?? Ronaldo og Rooney har ikke kunne spille de sidste par kampe, netop de to spillere som united hele sidste sæson byggede deres offensiv op omkring! Og selvom at de ikke er med, formår vi stadig at gå ind og dominere kampene totalt, med den eneste mangel at tempoet er for lavt på modstanderens halvdel...
Jeg synes folk skulle kigge på de spillere som deltog i gårsdagens kamp... De 4 offensive spillere som skal skabe kampen er Eagles(fik sin første kamp fra start i PL igår), Nani(har spillet 4-5 kampe), Tevez(3 kampe) og Anderson(Debut i PL igår). Disse fire spillere har aldrig spillet sammen før og det er da klart at de alle sammen er bange for at gå ind og dumme sig, det er trods alt bare mennesker vi har med at gøre... Tror næste kamp bliver helt anderledes da man lige pludselig har Ronaldo til at gå ind og tage presset af og som i foirhold til de førnævnte spillere har en stor rutine...

Korrekt.. man skal også huske på at VDS i sidste kamp ikke har haft noget at lave.. det er kun offensivt at det halter.. self er det heller ikke godt nok men halvdelen af holdet er også nyt.. self skal det ikke blive en sovepude, men det tror jeg heller aldrig det kommer til..

Rooney8
02-09-2007, 16:26
jeg synes godt nok tevez har fået en skidt start.. han kan ikke aflevere, bolden hopper fra ham konstant og værst af alt kommer han frem til 0 chancer i løbet af en kamp - det er det mest bekymrende.. men han skal selvfølgelig ha tid - kan bare ikke se hva det er han kan tilfører..