Se fuld version : Johan Elmander
Rex_Hunt
02-05-2007, 13:05
Hej.. Først vil jeg lige sige, at jeg er ny bruger her, men har flittigt læst på OT's forum de sidste par år. Det er bare først nu, at jeg har fået taget mig sammen til at oprette en profil herinde.
Det næste jeg vil sige er, at jeg tror denne tråd ligge det forkerte sted, men kunne ikke finde ud af, hvor jeg ellers skulle ligge den. Der var den kategori, der hedder spillere, men såvidt jeg kan forstå, er den kun til united spillere?
Nå men nu til emnet. Nu har jeg læst en masse snak om spillere som Toni, Klose, Eto'o, Defoe, Owen, Huntelaar osv.. De tre første synes jeg har niveau til United. Dog er Toni og klose for gamle til at bruge +100 mill på (og iøvrigt på vej til bayern). Eto'o virker fuldstændig urealistisk, selvom han er ude i kulden i Barca. Og resten af spillerne er jeg ikke sikker på har niveau til united, det skulle da lige være Huntelaar.
Derimod synes jeg, at en spiller som Johan Elmander kunne være meget interessant. Han arbejde benhårdt alle kampe i alle 90 minutter. Han vinder rigtig mange nærkampe, han er god med hovedet og en fabelagtig teknikker, det taget i betragtning af, at han er en forholdsvis stor spiller. Hvilket også passer godt til engelsk fodbold - Og frem for alt så kan han ikke koste meget mere end 60-70 mill. Hvad synes i om ham? Kunne han være interessant?
Dahlmann
02-05-2007, 13:15
egentlig har jeg slet ikke overvejet ham... der er mange spillere som jeg hellere ser i klubben end elmander, men han har da virkelig vist at han er en glimrende spiller efter han er kommet til toulouse... jeg håber på at vi får enten bent, torres eller tevez til sommer... og deraf ser jeg kun bent som en realistisk spiller, medmindre west ham rykker ned, for så vil tevez helt sikkert også søge væk fra klubben...
Tror ikke han har niveauet til United.. Han spiller godt i Toulouse og i den franske liga ja, men det er slet ikke det samme som i PL og i United.. Tror ikke på han har udviklet sig, så meget på 1 år, at han er blevet god nok til United..
Jonasnim
02-05-2007, 13:47
Jeg tror ikke han har niveauet til Man Utd. Der er stor forskel på Lé Championnat og PL, ligesom der er stor forskel på Toulouse og Man Utd. Han er en god spiller, det er der ingen tvivl om, men om han nogensinde bliver god nok til Man Utd ved jeg ikke. Lige nu skal vi ikke købe ham.
Rex_Hunt
02-05-2007, 14:48
Jeg tror ikke han har niveauet til Man Utd. Der er stor forskel på Lé Championnat og PL, ligesom der er stor forskel på Toulouse og Man Utd. Han er en god spiller, det er der ingen tvivl om, men om han nogensinde bliver god nok til Man Utd ved jeg ikke. Lige nu skal vi ikke købe ham.
Sådan synes jeg bestemt ikke, man kan se det. Gatusso spillede da også i Skotland, da han blev hentet til Seria A. Og mig bekendt gør han det da udmærket for Milan. Min pointe er, at man ikke kan afskrive en spiller ud fra, hvilken liga han spiller i. Først når spilleren har bevist, at han ikke kan begå sig på et højere niveau, kan man bruge det argument!
Elmander er en super god spiller, men jeg tvivler på at han har niveauet til Manchester United.
Derimod kunne spillere som Berbatov, Yakubu, Lita og D. Bent være interessante at få til klubben, efter min mening.
Rex_Hunt
02-05-2007, 15:25
Elmander er en super god spiller, men jeg tvivler på at han har niveauet til Manchester United.
Derimod kunne spillere som Berbatov, Yakubu, Lita og D. Bent være interessante at få til klubben, efter min mening.
Ja Berbatov uden tvivl, men ham får du nok heller ikke for under 200 mill. Han er næsten den bedste angriber i PL kun overgået af Drogba og Henry, når han (red. Henry) ikke er skadet.
Yakubu kunne være interessant, dog så jeg hellere Elmander end Yakubu. D. Bent ved jeg ikke helt med. Han er englænder - ja, men synes nu ikke, han er noget speciet.
Hej.. Først vil jeg lige sige, at jeg er ny bruger her, men har flittigt læst på OT's forum de sidste par år. Det er bare først nu, at jeg har fået taget mig sammen til at oprette en profil herinde.
Det næste jeg vil sige er, at jeg tror denne tråd ligge det forkerte sted, men kunne ikke finde ud af, hvor jeg ellers skulle ligge den. Der var den kategori, der hedder spillere, men såvidt jeg kan forstå, er den kun til united spillere?
Nå men nu til emnet. Nu har jeg læst en masse snak om spillere som Toni, Klose, Eto'o, Defoe, Owen, Huntelaar osv.. De tre første synes jeg har niveau til United. Dog er Toni og klose for gamle til at bruge +100 mill på (og iøvrigt på vej til bayern). Eto'o virker fuldstændig urealistisk, selvom han er ude i kulden i Barca. Og resten af spillerne er jeg ikke sikker på har niveau til united, det skulle da lige være Huntelaar.
Derimod synes jeg, at en spiller som Johan Elmander kunne være meget interessant. Han arbejde benhårdt alle kampe i alle 90 minutter. Han vinder rigtig mange nærkampe, han er god med hovedet og en fabelagtig teknikker, det taget i betragtning af, at han er en forholdsvis stor spiller. Hvilket også passer godt til engelsk fodbold - Og frem for alt så kan han ikke koste meget mere end 60-70 mill. Hvad synes i om ham? Kunne han være interessant?
Synes du har ret i mange af dine påstande og har altid godt kunne lide Elmander, da han er den der Alan Smith type der gå til stålet i alle 90 minutter, og gerne 120 hvis det skulle komme så vidt. At han ville passer godt til Engelsk fodbold er jeg dog heller ikke i tvivl om, men jeg synes ikke han har niveauet til United, måske ville han være god for klubber som City eller Everton, men synes altså ikke han kan være med i toppen af den Engelske/Champions League.
Jeg foretrækker en dyrer spiller som oven i købet er bedre, end at købe Elmander.
Det ville komme til at lugte lidt af Liam Miller efter min mening
Rex_Hunt
02-05-2007, 19:20
Jeg foretrækker en dyrer spiller som oven i købet er bedre, end at købe Elmander.
Det ville komme til at lugte lidt af Liam Miller efter min mening
Hmm.. det lyder altså lidt forkert!? Altså selvføgelig skal han være bedre, hvis han er dyrer. Ellers var der jeg ingen grund til at give mere for ham?
Jeg tror Elmander ville være en rigtig god spiller til truppen. Hvis vi købte ham, har vi også samtidig råd til en verdensklasse midtbanespiller. Vi er jo ikke Chel$ki der bare kan købe alt, hvad de har lyst til.
Og til dem der nævner Torres, så er han jo slet ikke en mulighed. Hver gang han får lov, fastslår han sin kærlighed til A. Madrid, så at snakke om ham er dybt godnat, synes jeg. Det kan selvfølgelig også være, at det er dybt godnat at snakke om Elmander, men i det mindste er han et realistisk køb. Det er i hvert fald ikke økonomien, der ville gøre handlen urealistisk.
Fransk fodbold ser jeg aldrig, så jeg kan ikke rigtig bedømme ham, men jeg kan da godt huske hvor god han var i Brøndby. Ihvertfald er der mange jeg ønsker foran ham, og jeg har faktisk slet ikke tænkt på ham som en mulighed.
ej okay, det kan godt være at det var forkert at sammenligne ham med Liam Miller, men jeg synes stadig ikke han er en spiller som vi skal have i United
Elmander er helt klart en god spiller , godt overblik, teknik og næse for mål. Men dog ser vi disse typer i klubber som Everton, Tottenham osv.
Han mangler niveau til at spille for os, og vi har allerede Alan Smith , som er bedre end ham, så kan ikke rigtigt se vi skal købe Elmander, for han er ikke verdensklasse, og det er da verdensklasse vi går efter til næste sæson. :)
Elmander har slet ikke niveauet til United. Han vil ikke kunne forstærke holdet..
Jeg tror vi køber en angriber til sommer, og vi har behov for en god angriber. Er bare i tvivl om hvem Fergie udser sig til at forstærke truppen..
De skal slet ikke have Elmander.! Det er udelukket. Han er måske god nok til Toulouse, men der er altså også langt op til United derfra.!
Synes Berbatov kunne være den idelle sammen med Klose, som gerne vil væk og ikke er så dyr (86 mio.)
Christensen
03-05-2007, 17:11
Elmander har efter, hvad jeg har læst, spillet en rigtig god sæson i Toulouse. Dog tror jeg ikke han har niveauet til United, men hvis han kunne komme til en mellemstor engelsk klub, og bevise sit værd der, kunne man tale om at anskaffe ham ;)
vi skal for alt i verden ikke købe Elmander
Jeg kan slet ikke forestille mig den mand i en Man U trøje. Han er en fin spiller, men som tidligere nævnt er det mere Everton niveau - og selvom Ronaldo filmer mindre og mindre, behøver vi ikke mere "svanens død" på OT...
Den franske liga består af meget få gode hold, og så en lang række svage - efter min mening - og selvom man ofte henter talenterne fra svagere ligaer, så er det nemt at brillere på billig baggrund.
og for the record er jeg klar over de store talenter der er kommet ud af den franske liga, men vi så ham alle spille i Brøndby, og var det virkelig United niveau?
Elmander er ensuper spiller, med god spilforståelse og er kropsstærk samtidig med at han er teknisk god. Men tror stadig ikke at han er god nok til at begå sig i United, måske lavere hold i PL, men ikke United lige pt i hvert fald.
PL-pedersen
10-05-2007, 13:55
ej nu må du sku lige styr din brændert JOHAN ELMANDER!!!
Mikkelsen
10-05-2007, 14:34
Viste ikke at OT var løbet tør for bolddrenge. I så fald kan United godt bruge Elmander.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.