PDA

Se fuld version : Fifa 08

NtotheT
30-08-2007, 21:23
Hey!
- jeg ved ikke om i er mere end Football Manager-fanatiker, hvilket jeg også er, men om i er også er til FIFA-serierne?
- Jeg er siden mandags scoutet og scoutet for at finde demoen, men den er blevet udskudt til her i weekenden, hvor den så udkommer

Jeg vil lige pointere, at det er simpelthen det mest komplette spil jeg længe har set. Nyt gameplay, stort ocean af finter, BE-A-PRO-feautringen, som er genialt, de der følelser, som de har taget med i spillet osv

For at selv bedømme spillet, vil jeg lige give jer nogle link her

http://www.youtube.com/watch?v=2NOWuo9gEMQ
^ Om finterne - Eksklusivt!

http://www.youtube.com/watch?v=_RJLGk-759c
^ Om finter også - Dog mindre eksklusivt

http://www.youtube.com/watch?v=vgV5MlmkQro
^ Det nye be-a-pro-feautring!

Der er flere, men dem kan i selv finde. Dog skal i lige underrettes om, at hvis i ser andre film udover mine valgte, så læg mærke til gameplayet. Nogle synes åbenbart det sjovt at manipulere os andre, og har oploadet deres FIFA 07-kampe op og navngivet dem som fifa 08 :) være varsomme på det :)
God lyst til at se videoerne herfra :)

Don Kafai
30-08-2007, 21:59
Mens alle mine venner er skiftet over til PES så synes jeg FIFA stadig er det mest komplette spil af de 2. Måske er komplette ikke det rigtige ord at bruge, men jeg ser FIFA som langt bedre spil, både som grafik og gameplay og bevarelse af realismen end PES. Jeg glæder mig til 08 kommer, for har også hørt det skulle være det bedste længe. Af de seneste udgivelser synes jeg 04 og 06 har skuffet, hvorimod 05 er det bedste jeg har spillet pt. 07'eren kom jeg aldrig rigtig ind i.

Pede---*
30-08-2007, 22:17
Fede videoer... Det ser ud til at være rigtig fedt... Selv er jeg helt klart mest til FIFA, da jeg aldrig har brugt nok tid på PES, men de nye features ser fede ud og glæder mig... Hvad dato er udgivelsen?

NtotheT
30-08-2007, 23:21
Jeg spiller begge dele. Både PES og Fifa, da de begge har nogle mangler, som den anden dog har hos sig selv. Men glæder mig som til det udkommer.

Den udkommer ifølge flere rygter d. 25 september, men alligevel rygtes det at det bliver udskudt, men den har jeg hørt så mange gange, så jeg tror den er i markederne den 25. sept :)

Pede---*
30-08-2007, 23:38
25 Sept? Lyder godt:)

Synes også at det er på tide at der kommer nogle ordentlige spil til at spille på sin PS3.

Du nævner lige at du er FM-gamer. Du ved ikk tilfældigvis hvornår det udkommer, vel? Det er lige før at jeg glæder mig mere til FM end FIFA.

NtotheT
30-08-2007, 23:46
25 Sept? Lyder godt:)

Synes også at det er på tide at der kommer nogle ordentlige spil til at spille på sin PS3.

Du nævner lige at du er FM-gamer. Du ved ikk tilfældigvis hvornår det udkommer, vel? Det er lige før at jeg glæder mig mere til FM end FIFA.

Heldige skid at eje sådan en bæst som ps3 :)
- Jo, den kommer i løbet af de første 2 uger af oktober :) omkring den 16 oktober tror jeg :) Demoen er ude snart ifølge mine kilder :D

Pede---*
31-08-2007, 11:10
Ja det er dejligt men som sagt ingen spil... Endnu ;)

Men 16. Oktober; Fremragende... United må være heftige i det nye spil. Når man tænker på Nani, Anderson og Tevez i det gamle spil... Oven i det må Cristiano været lavet helt uhyggeligt god...

NtotheT
31-08-2007, 15:27
Ja det er dejligt men som sagt ingen spil... Endnu ;)

Men 16. Oktober; Fremragende... United må være heftige i det nye spil. Når man tænker på Nani, Anderson og Tevez i det gamle spil... Oven i det må Cristiano været lavet helt uhyggeligt god...

Arr, jeg tror i fm bliver der ikke gjort noget ved det.
- Jeg synes tit, at de laver unitedspillerne elendige. Især Ronaldo i FM07, og Rooney er helelre ikke det største vidunder der
- Men de nye features gør mig helt våd i trussen, som nogle kan finde på at sige :)

Cap
01-09-2007, 01:43
Har lige spillet den nye FIFA demo lidt og må sige at jeg stadig foretrækker PES når det kommer til styringen af spillere - synes ikke FIFA "glider" på samme måde. Dog er "Be-A-Pro" en interessant feature som helt sikkert vil få mig til at spille den endelige version i noget tid - men jeg tror at jeg går ret hurtigt tilbage til PES når deres nye version kommer.

Derudover er det også ret urealistisk - nu har jeg spillet 3 halvlege og Saha er ikke blevet skadet endnu.

MUFC=Champions
01-09-2007, 10:40
Er der nogen der kan forklare mig hvad det der "Be-a-pro" er for noget ???

NtotheT
01-09-2007, 16:40
Be a pro er at du kun styrer en spiller på banen. Så skaber du din egen spillemåde, mens computeren styrer de andre

- Kan i godt få demoen til at virke? :S
For så snart jeg kommer i spillet, bliver det grønt :S men kan godt se min radar, og uret med klubbernes navn, og lyden? men intet billede :s
Kan nogle hjælpe mig?

Gronkjor
02-09-2007, 00:31
Nogen der ved om der snart kommer en Xbox 360 demo?

Sivebæk
02-09-2007, 17:46
Har lige prøvet demoen. Umiddelbart virker spillet meget fedt, og jeg regner da også med at købe det. Om det så bliver til GameCube, PS2 eller Xbox 360 må tiden vise :Bouncing:

Glory Man United
01-10-2007, 15:17
Nogen som ved, hvornår PC versionen er ude??

Lorensen
01-10-2007, 15:58
Det er udkommet. En af mine venner har i hvert fald allerede købt det !

Daniel
01-10-2007, 16:33
Så har jeg sku fået det til ps 3. Jeg synes helt klart at spillet grafisk og spilstyringmæssigt er suværent forbedret men tilgængeld synes jeg at der er for lidt spillere hvis ansigter ligner de rigtige..

Cap
01-10-2007, 22:29
PC versionen af FIFA 08 er godt nok en skuffelse af dimensioner - jeg synes stadig PES 6 er klasser over og når Konami kommer med PES 2008 her om en månedstid er det bare endnu et slag til FIFA.

Jeg skrev tidligere at Be-A-Pro var en af de ting jeg så frem til i FIFA, netop fordi "idéen" er meget sjov og fordi Madden har netop denne funktion som er virkelig godt lavet. Dog har de ikke gidet bruge mere end 2 minutter at udvikle den i FIFA, så til PC virker det på den måde at man laver en spiller (eller tager kontrol over en der allerede findes) og derefter spiller man én liga-sæson - og når jeg siger liga-sæson er det fordi det kun er liga, ingen CL eller FAC. Derudover er hele den måde ens spiller udvikler sig på ekstremt dovent lavet (de bruger et level-based system hvilket, i mine øjne, absolut ikke passer til et sportsspil) og de tasks man får (som giver en ekstra experience point) tager ofte alt for meget fokus fra det som burde betyde mest (holdet vinder).

Glory Man United
05-10-2007, 15:03
PC versionen af FIFA 08 er godt nok en skuffelse af dimensioner - jeg synes stadig PES 6 er klasser over og når Konami kommer med PES 2008 her om en månedstid er det bare endnu et slag til FIFA.

Jeg skrev tidligere at Be-A-Pro var en af de ting jeg så frem til i FIFA, netop fordi "idéen" er meget sjov og fordi Madden har netop denne funktion som er virkelig godt lavet. Dog har de ikke gidet bruge mere end 2 minutter at udvikle den i FIFA, så til PC virker det på den måde at man laver en spiller (eller tager kontrol over en der allerede findes) og derefter spiller man én liga-sæson - og når jeg siger liga-sæson er det fordi det kun er liga, ingen CL eller FAC. Derudover er hele den måde ens spiller udvikler sig på ekstremt dovent lavet (de bruger et level-based system hvilket, i mine øjne, absolut ikke passer til et sportsspil) og de tasks man får (som giver en ekstra experience point) tager ofte alt for meget fokus fra det som burde betyde mest (holdet vinder).

Så gider jeg sgu ikke købe FIFA 2008. Faktisk at forbedringerne over de sidste 3-4 år, har været små! Holder mig til Manager-spillet og NHL så :)

United DK
05-10-2007, 15:06
Det eneste FIFA i mine øjne, har at byde på, det er alle de licenser. Selve gameplayed er ringe, og faktisk synes jeg ikke, der har været et ordentligt FIFA-spil siden FIFA 98. Et spil, som de færreste vel kan huske?

EDIT: Den fantastiske intro til FIFA 98. :)
http://www.youtube.com/watch?v=uCJ4RuBROcU

Christensen
05-10-2007, 15:27
Ahh ja, gode gamle Fifa 98 :D Tror jeg har det liggende et eller andet sted .. skal da lige installeres :D

JakobR
05-10-2007, 16:27
I øvrigt latterligt, at indendørsdelen blev boykottet efter 98-udgaven.

Casper
05-10-2007, 16:36
Det bedste fifa-spil var fifa soccer 96.

United DK
05-10-2007, 17:18
I øvrigt latterligt, at indendørsdelen blev boykottet efter 98-udgaven.

Enig! Det var ellers fedt at spille. :D

Glory Man United
08-10-2007, 16:04
Det bedste fifa-spil var fifa soccer 96.

Dengang Giggs skulle kæmpe om en startplads med Kanchelskis og Sharpe :D

NtotheT
08-10-2007, 18:32
Så gider jeg sgu ikke købe FIFA 2008. Faktisk at forbedringerne over de sidste 3-4 år, har været små! Holder mig til Manager-spillet og NHL så :)

det er ærgerligt, jeg har dewt til ps3, det er simpelthen så genialt. Problemt hos mange, er at de har misforstået konceptet ved fifa i år . Til ps2, pc, og alle de der, er spillet ganske enkelt skandale, hvorimod til nextgen-consolerne, altså xbox 360, xbox 360 elite og ps3 er det et helt anderledes fifaspil, for det er i år de skal sælge det til de to consoler, så folk køber ps3'er og således går det. Jeg kan kun varmt anbefale fifa 08 til ps3 eller xbox. Ren og skær fantastisk arbejde af EA

Glory Man United
10-10-2007, 17:29
Hmmmm "Manager-tråden" er nedlagt, så jeg må sige det her: Jeg har netop bestilt manager2008....kommer d. 19/10 :juhuuuu:

CC
11-10-2007, 18:16
Jeg har selv valgt at kaste mig over FIFA 2008 til Nintendo Wii hvor jeg syntes det er intet mindre end fantastisk, dog udelukkende pga af Wii remoten og nunchuken hvor man rent faktisk for en føling af spillet hvilket jeg har savnet i mange af de andre fifa'er især til PS...

Det eneste "problem" med spillet er at Nani lige nu er USYNLIG!!! Jeg kan spille bolden til ham, og jeg kan drible osv med ham, men jeg kan ikke se ham... Er i klar over hvor svært det er at lave ordentlige frispildninger til en spiller man ikke kan se?? Tilgengæld kan Scouserne vidst heller ikke se ham hvilket gør det hele en smule sjovere:juhuuuu:

Michael
11-10-2007, 18:23
Hmmmm "Manager-tråden" er nedlagt, så jeg må sige det her: Jeg har netop bestilt manager2008....kommer d. 19/10 :juhuuuu:

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=449
Fungere fint.

Glory Man United
22-10-2007, 11:03
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=449
Fungere fint.

Hos mig er den "locked"....prøv at skrive noget der

Michael
22-10-2007, 11:37
Hmm et eller andet må have gået galt. Men nu fungere den i hvert fald. :)

Benzet
22-10-2007, 21:21
I fifa2008 er det meget fedt, at man kan vælge kun at styre én spiller på hele holdet. Man får så nogle små opgaver før hver kamp, man skal løse, ligesom man får karakter for ens spil. Samlet set bidrager disse ting til, at ens spiller kan udvikle sig, og man får points til at benytte til at forbedre ham. Dog er det sjovest, hvis man spiller det sammen med en anden person, så man bedre kan spille et-to op af banen og løbe i position for hinanden.

Kjizzle
22-10-2007, 22:50
I fifa2008 er det meget fedt, at man kan vælge kun at styre én spiller på hele holdet. Man får så nogle små opgaver før hver kamp, man skal løse, ligesom man får karakter for ens spil. Samlet set bidrager disse ting til, at ens spiller kan udvikle sig, og man får points til at benytte til at forbedre ham. Dog er det sjovest, hvis man spiller det sammen med en anden person, så man bedre kan spille et-to op af banen og løbe i position for hinanden.

I starten syntes jeg også den nye del af spillet var meget sjov men er godt nok vendt tilbage til "det gode gamle". Synes man fokuserede for meget på de små opgaver i stedet for det det virkelig handler om - at vinde kampe. For mig virker det som om at ens resultater i kampene er fuldstændig ligegyldige og delen er slet ikke udviklet nok. Håber det med tiden bliver noget ala New Star Soccer hvis nogle kender det :)

Har dog ikke prøvet at spille det sammen med en ven. Kunne sagtens forestille mig det ændrede en hel del :)

Dines
23-10-2007, 07:35
Jeg synes det med at man kan spille en mad ved Fifa er rigtig sjovt fundet på, dog er det lidt dårligt at du får point for at holde positonen f.eks. Hvis man nu er Rooney og går ned og arbejder til i defensiven, får man minus point, fordi han ikke er fremme i angrebet. Det skulle ikke have været med.

Holmskov
05-01-2008, 15:33
Nu har jeg siddet og rodet lidt med FIFA 2008 og er du gal der er mange ting der skal tages hånd om.

Jeg har 3 spillere der er "fatigued" (trætte). Hvordan i hede hule hel... kan jeg ændre på det. Jeg vil prøve at hvile dem i kampe og til træning men kan ikke finde ud af hvordan man hviler dem til træning.

Heeelp.....

Gronkjor
06-01-2008, 13:51
Nu har jeg siddet og rodet lidt med FIFA 2008 og er du gal der er mange ting der skal tages hånd om.

Jeg har 3 spillere der er "fatigued" (trætte). Hvordan i hede hule hel... kan jeg ændre på det. Jeg vil prøve at hvile dem i kampe og til træning men kan ikke finde ud af hvordan man hviler dem til træning.

Heeelp.....

Såvidt jeg ved kan man da ikke styre træningen.. Men hvis du går ind og opgradere dine konditions trænere bliver de stortset aldrig trætte

Holmskov
06-01-2008, 15:19
Såvidt jeg ved kan man da ikke styre træningen.. Men hvis du går ind og opgradere dine konditions trænere bliver de stortset aldrig trætte

Man kan styre hvad de skal træne, men jeg har nu 4 spillere der konstant er "trætte".

Gronkjor
06-01-2008, 15:57
Man kan styre hvad de skal træne, men jeg har nu 4 spillere der konstant er "trætte".

Hvad spiller du det på? Jeg spiller på en Xbox 360 det kan jo godt være det ikke er ens? Ellers har jeg bare overset noget:skaaal:

Holmskov
06-01-2008, 16:43
Hvad spiller du det på? Jeg spiller på en Xbox 360 det kan jo godt være det ikke er ens? Ellers har jeg bare overset noget:skaaal:

Jeg spiller på min pc.

Det irriterer mig ad helvede til jeg ikke kan finde ud af lige den lille ting.

Bonde15
06-01-2008, 18:14
Jeg spiller næsten ikke FIFA 08 mere, pga har spillet det så meget, jeg spiller mere Football Manager 08, Der er det også sjovere og sværere træne talenter op.

Holmskov
06-01-2008, 20:07
Jeg spiller næsten ikke FIFA 08 mere, pga har spillet det så meget, jeg spiller mere Football Manager 08, Der er det også sjovere og sværere træne talenter op.

Ved du hvad man skal gøre når spillerne er trætte?? Der må være et sted hvor man kan hvile spillerne ?