Se fuld version : Fandt lige dette LIVE score program!!
Denrødebaron
29-08-2007, 21:21
Fandt lige dette LIVEs score program: www.24goal.com (http://www.24GOAL.com) , som fungere rigtigt godt når man oodser:skaaal:
Jeg bruger det til at følge Man U i Premier League da jeg ikke har Canal+ :(
Håber det var noget i kunne bruge:confused:
Mvh.
Denrødebaron
umiddelbart funger det rimeligt godt. men hvad nu hvis man ikke er ved computeren så popper den vel op og så forsvinder igen.. så skal man jo alligevel ind på en anden side for at se hvad kampene står..
Denrødebaron
29-08-2007, 21:54
Du kan klikke på bolden så får du det seneste resultat:D Har lige bestilt en gratis Man U trøje hos Centrebet (reklamen):)
Lugter lidt af reklame :D Jeg er heldigvis den heldig ejer af de kanaler, som United spiller på, så jeg får ikke brug for programmet, men det ser fint ud til dem, der ikke har kanalerne.
Denrødebaron
29-08-2007, 21:59
Reklame??? Jeg kan sgu ikke engang se TV2SPORT:)
Du kan klikke på bolden så får du det seneste resultat:D Har lige bestilt en gratis Man U trøje hos Centrebet (reklamen):)
Man U?
Denrødebaron
30-08-2007, 15:02
Man U= Manchester United :)
Har selv prøvet det program og er ikke tilfreds. Lang forsinkelse og ikke alle resultater popper op. Så går fidusen af det synes jeg.
Denrødebaron
30-08-2007, 20:33
Okay*S* Jeg fulgte FCK på "programmet" i går og den poppede op før de var færdige med at juble!!
Dahlmann
30-08-2007, 20:35
og hvad har du så skullet gøre for at få den trøje "gratis"...
ChristianR
31-08-2007, 16:19
Har godt nok allerede bestilt udebanetrøjen. Men vil da også meget gerne høre, hvordan man får sådan en "gratis" Unitedtrøje? Så fortæl, fortæl:D
Har godt nok allerede bestilt udebanetrøjen. Men vil da også meget gerne høre, hvordan man får sådan en "gratis" Unitedtrøje? Så fortæl, fortæl:D
Man skal smide et bet på minimum 300 kr. på hvem der bliver mester i enten England, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrig osv.
Jeg tror endda også man skal vinde før man kan få trøjen. Så man får den nok først til næste sommer.
Denrødebaron
10-09-2007, 11:51
Nogle som har erfaringer med Centrebet:whine:
Danielsen
10-09-2007, 14:19
Nogle som har erfaringer med Centrebet:whine:
Jeg har brugt dem en del....Hvad tänker du på?
Centrebet er et godt sted at oddse. Som regel med gode odds. Men, synes det er en skam de til tider er utrolig langsomme til at udbetale pengene til sin oddskonto når man har vundet. Liveodds var ikke så udbredt dengang jeg brugte dem, kan være de har ændret det.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.